Názory

Kukačka je divný pták… aneb Klokan míří do Edenu

Dobi nám odeslal následující článek:

Dlouho jsem čekal s reakcí na tolik v těchto dnes diskutované téma o stěhování Bohemky do Edenu. Chtěl jsem otupit svoje emoce, protože i mnou jako téměř celoživotním slávistou vztek a beznaděj v plné síle cloumají. Pokusím se být věcný a shrnout, samozřejmě z našeho pohledu, celou situaci. I trochu historicky..."

1.      Začněme koncem druhé světové války. Do té doby byly na Letné dva v celé historii naší země největší, nejpopulárnější a nejslavnější kluby - Slavia a Sparta. Při pohledu od Hradu, vlevo od tramvaje, od třídy krále Jiřího VI., později Obránců míru, později Milady Horákové, byla odjakživa Sparta, vpravo pak, těsně nad Vltavou  Slavia. Druhá světová válka v Evropě končila v květnových dnech až v Praze a prchající Wehrmacht se mstil. Dřevěná Sparta přežila, dřevěná Slavia shořela jako nebohý Jan Hus na hranici v Kostnici.

2.      To ale nikdo nepoznal slávistická srdce! Sehnaly se peníze, sponzoři, dárci a brzy se vracela letenská Slavia do původní krásy. Moderní dřevěná tribuna byla postavena z nejkvalitnějšího dřeva, které umí ztvrdnout v pravý kámen! Nevěříte? Zajeďte se podívat do centra Saské Kamenice (Chemnitz, někdejšího Karl.Marx-Stadtu) a ptejte se po zkamenělém lese, hledejte Sterzeleanum poblíž divadla.

3.      Ať se to komu líbí či ne, Praha patřila při osvobozování do dohodnutého území pro Rudou armádu. A i když výrazně pomohli Vlasovci, byli po právu vítáni a oslavováni šeříkem krasnoarmějci. A s nimi i jejich symbol, jejich vrchní velitel Džugašvili, známější pod jménem Stalin.

4.      25. únor znamenal definitivní změnu. Ať už to někdo nazývá pučem, naivitou zástupců demokratických stran nebo Vítězným Únorem, stali se vládcem naší země komunisté. Ne ti salónní idealisté typu Jana Švermy nebo Dr.Šmerala, ale ta nejhorší část, která se do Moskvy jezdila učit, jak komu zakroutit krkem.

5.      A Džugašvili si zaslouží nadstandardní, megalomanský pomník, pravili mocní!. A zde se projevila nevýhoda polohy Slavie - příliš blízko vybranému území... A o osudu Slavie bylo tak rozhodnuto. Protesty u Antonína Zápotockého byly marné. Byl nejen sparťan, ale i věrný posluchač hlasu z Moskvy.

6.      Přiznejme však, že se nejednalo o LIKVIDACI Slavie, ale jen a jen o její odsun neboli vyhnání z Letné. Mocní se totiž zaručili, že Slavii vybudují nový, perspektivní areál! Pomiňme ztrátu dresů a hrdinství manželů Sehnoutkových, kteří při Velikonočním turnaji v roce 1956 vytáhli do dek zašité dresy Slavie a v nich po několika letech Dynamo nastoupilo (jak se tehdy náš klub jmenoval; připomeňme, že ze Sparty se sice stal jen Spartak, ale Spartak Praha Sokolovo a třeba se hovořilo o derby Sokolovo - Dynamo! Ještě hůře dopadla Bohemka, z ní se stal Spartak Praha Stalingrad!

7.      Slavia se pomalu zvedala, přes některé fušeřiny si slávisté na Eden zvykli, v roce 1964 se vrátilo Slavii jméno (díky, p. Vrbo, tehdejší předsedo SKS!) a pomalu i sláva! Herci, spisovatelé, zpěváci, ale i reformní politici, ale hlavně prostí fanoušci založili Odbor přátel! V době, kdy byl klub v úpadku, kdy se i NĚKTEŘÍ Bohémáci snižovali k tomu, že se přestěhují do Edenu - tehdejší Ďolíček už pěkně chátral. A Dynamo se mělo sloučit s Dynamem Pankrác a tu svou divizi hrát kdesi pod známou věznicí! Čas však oponou trhnul a z otloukánka se stal opět rovnocenný partner, který ale komplotem sudích přišel hned po návratu do ligy o titul, na nějž pak čekal dalších 30 let!

8.      Pochopme myšlení Bohemáků. V jejich Vršovicích (z předměstského AFK Vršovice se v souvislosti se zájezdem do Austrálie stala Bohemka a do erbu zvolila klokana, jehož exemplář si i přivezli). Právem se nelze divit jejich rozladění, že v "jejich" čtvrti se usídlil známější a mocnější klub... Ale Slavia v tom byla nevinně. Kdyby tehdy Tonda-Zápotonda-Harmonika určil Střížkov, stěhovala se Slavia tam. Hlavně aby nerušila pohled na Džugašviliho, který stejně po několika letech letěl do povětří...

9.      Pak šly roky a někdy se dařilo více Bohemce, jindy Slavii. Bohemka postavila kovovou tribunu, svého času moderní, Slavia se na rekonstrukci jen a jen chystala. Někdy to byl nedostatek financí (starší z nás ještě pamatují loterii z let 1968-9) - ale to již tu byli "vstupci" v zelených, železných, hranatých  maringotkách!

10.  Naděje z roku 1989 pro Slavii brzy zhasly. Slavia měla ještě přislíbeny režimní peníze (přiznejme, že již nebyla tím otloukánkem, i když Dukla i Sparta na tom byl přece jen lépe...) Ale příliš puštěná huba na špacír a nenávist zhrzeného architekta přinesly ovoce, peníze byly použity k jiným účelům a Slavia - lidově řečeno - utřela nos! Sice přišel pan Korbel, ale tomu se nakonec, při obrovské úctě k němu, do stavby moc nechtělo. To se hrálo už na Bohemce, kde jsme byli, přiznejme, vítanými hosty! Ale pak ze všeho sešlo! A bylo tu další čekání. Titul po 49 letech, úspěchy v Evropě, nucené stěhování na Strahov!

11.  Naděje už umíraly jako poslední, Eden zarůstal býlím! I když ing. Leška asi nikdy nepřirostl některým slávistům zcela k srdci, ten člověk činil. Nechal si spílat, ale činil. A našel asi jedinou možnost, jak stadión pro 21. století postavit! Jako bájný Fénix tu stál 7. května 2008 nový Eden. S nájmem, ale na pozemcích Slavie se zástavními právy...

12.  Předcházelo tomu stržení stožárů a stařičké tribuny (snad by se bývalo našlo místo pro její umístění a využití jako takového unikátního skanzenu pro české Sterzelenaum, ale na to právem hlavně z důvodu jiných priorit nikdo nemyslel, to asi jen ve mně se mísí saské a slávistické srdíčko! A opět jen a jen býlí a jáma. Ale najednou se objevily pozvánky na slavnostní poklep kamene. Přítomné osobnosti Slavie historické i současné.. Krásné chvíle! Slzy v očích, nadšený třeba i hokejový trenér Růžička. Slávisté známí, méně známí  i "bezejmenní"! A mezi nimi naprosto trapný tehdejší starosta Prahy 10 Richter, který byl nakonec "vykopnut" na celopražský magistrát, kde jej (právem?, neprávem?) proklínají lidé kolem kultury. Pobíhal se sešitým dresem ze Slavie a Bohemky a blábolil cosi o velké chvíli pro Prahu 10!

13.  Ale každý sen musí dnes být podpořen penězi. A to je jedním z hlavních kréd strany, kterou zastupuje. Nic proti tomu. Ale při sčítání "dal - obdržel" tak nějak finanční pomoc Prahy 10 naprosto chyběla.

14.  Čekalo se, slavnostně otevřelo, pamětníci zamáčkli slzičku, mladí získali svůj, také krásný vztah. S Oxfordem, Frantou Veselým, bez Richtera. Ale v těch z nás, kteří občas zaslechnou růst trávy, hlodal červík pochybnosti.

15.  Asi před rokem se objevil v médiích názor jakéhosi "pána Orauca" (pro ty, kteří již nezažili federální dvojjazyčnost, uvádím, že "v" se po samohlásce čte ve slovenštině jako "u" a "pan" je ve slovenštině "pán"), který už mediálně suverénně "hospodařil" s Edenem. Tehdy tomu, žel, nikdo moc nevěnoval pozornost. Oravec však jednal.

16.  Vršovice, stejně jako Žižkov, Holešovice, Dejvice či Smíchov již dávno nejsou periférií, ale jakýmsi "širším centrem" města. Sice žádný "Staromák", "Václavák", "Karlák" (mimopražští, hlavně moravští přátelé, promiňte mi tuto možná pro někoho krutou pražštinu, ale tady "sedí"). No, a Bohemka i Eden jsou už dnes v tom "širším centru". Ale je to něco neobvyklého? Je tomu tak třeba v Héraklionu na Krétě, ve Valencii či na Maďarském Népstadiónu, kam se dá z centra dojít pěšky. A takový Tottenham, Boloňa, Bělěhrad, Split či Záhřeb mají velké stadióny v centru příslušné městské části. Jen ve Vršovicích to jaksi vadí. Co na tom, že v zastavěné prostoře se již asi neobjeví nikdo z původního pražského etnika, kdo by tam bydlel či nakupoval. Hlavně, že "peňažky" budou, potečou do několika málo kapes... A nějaká usnesení o sportu a tělovýchově? Ale prosím Vás, přece nám nějací kopálisté nebudou narušovat náš manažerský byznys (nebo snad business?) či kšeft (neboli Geschäft?)...

17.  A je tu usnesení o výhřevě trávníku a akci stadióny 2011! Jako Severočech bych uvítal účast našeho krajského města opět v lize. Po 52 letech (tehdy vzešli z místa "Aussiku" dva Pepíci - sparťan Vojta a slávisto-bohémák Píša). Ústí pak spadlo trochu nešťastně a asi i cíleně! A Hradec? Mistr coby nováček z roku 1960? A ne neúspěšné v Poháru mistrů evropských zemí, předchůdci dnešní LM? Město fotbalové, které krůček po krůčku budovalo svoji budoucnost! A dnes klepou na dveře ligy! Ale nemají na správnou, normovanou teplotu vyhřátý trávník... A podobně je tomu i u pár mužstev v lize. Řešilo se hostováním. Ústí bylo připraveno hrát v Teplicích. 17 km vzdálených. Kolik km je z Řep, Bílé Hory či Nebušic do Edenu nebo z Uhříněvsi na Spartu? Zde opět rozhodly lokální zájmy nikoliv podnikatelů, ale podnikavců, co vy na to Mr. Kříž? A další! Jde Vám o český fotbal? Ale kdepak!

18.  V době, kdy jezdíme i v rychlících vagóny z dob, kdy snad ještě zmíněný Tonda-Zápotonda vyhrával v kladenských hospůdkách na harmoniku, kdy většina silnic jsou bojovějším terénem než speciálně vybudovaný tankodrom na Ralsku nebo na Doupově? Nezapomnělo se na tu část, kterou minulý režim nazýval tím asi pejorativním názvem "lid"?

19.  Ale vraťme se ke kukajícímu ptáku. Málokterý ptáček se asi do povědomí všech zapsal jako kukačka. Hodiny pocházející ze Schwarzwaldu, kdy se otevřou dvířka a pták odkukává stav na hodinách, pověra o počtu zbývajících let do dnu posledního. Především však vlastnost kladení vajíčka do cizích hnízd, kdy malé kukačče pak zlikviduje své domovské spolunocležníky a vlastně domácí pány! Nepřipomíná to něco? Mně ano! Podívejte se, co opět prohlásil  pan Ondrej Oravec z majoritního vlastníka Bohemians, firmy CTY: Pro autentičnost uvádím jeho výroky, jak asi zazněly  v jeho rodném jazyce: 

"Zastupiteľstvo Prahy 10 dalo podmienku, že Bohemians nebudú v Edenu len ako náhodní okoloidúci. Rozprával som sa s pánom Kroužeckým, ktorý zastupuje záujmy E-Side, a dokonca mi už ukázal projekt. Skutočně sa vytvorí kompletne zázemie pre mužstvo!"

             

Co k tomu dodat? Pamatuje si ještě někdo tzv. rozdělené byty po roce 1948? Kdy se umisťovali ti pravověrní (levo-věrní) do větších bytů tzv. nespolehlivých a určovali si., co chtějí oni. Bez ohledu na to, co vše původní obyvatelé vybudovali a zaplatili.

A proto je tu srovnání s chováním těch přírodních tvorů - kukaček! I když se třeba jmenují Dravec, asi jim nejde vůbec o sport, ale o kšeft. Nikoliv ten sportovní. Na přežití klubu lze s trochou lítosti žel prodat nadějného hráče kamsi na západ nebo do Ruska, kde je kolem sportu peněz více. Ale jde o jiné! Co na tom, že se místo trávy objeví beton, místo parku parkoviště a místo dětského pískoviště stanoviště pro nákupní vozíky a auta s kouřovými skly. Byť vše třeba kdysi budovali zdarma aktivní občané za brigádnické hodiny, aby třeba potomek měl více bodů při přijímačkách na školu? Ale hřiště, hospůdka, prodejnička sloužila všem.

Co dodat? Někteří věří a doufají v nadcházející volby. Ale vyřeší se to? Nevěřím! Jistě, v každé partaji jsou lidé dobří i ti horší. Ale koho vybrat? U koho rozeznáte upřímný úmysl od lumpárny!

 

Již ale vím jedno. Koho volit nebudu! Snad z mých řádků nevyzněla jakákoliv politická agitace. A pokud to tak někdo chápe, omlouvám se. Volba je na každém z nás. Máme jen jeden hlas. Máme jeden hlas. Třeba rozhodne! Ale koho vlastně volit? Kdo se skutečně zaručí za prostého človíčka? Ne jen v předvolebních slibech? I Slavia či Bohemka, to je dnes, žel, politikum!

A v dnešním Sportu (v úterý 20.dubna) je i velmi zajímavá glosa Vladimíra Čecha "Rekviem za Ďolíček". Stojí za to z něj ocitovat:

"Tak tedy zruší fotbalový stadión zvaný Ďolíček a postaví tam domy. A Bohemku, která tam hraje od svého začátku, přesunou do Edenu, kde "bydlí" Slavia po tom, co ji komunisti vykopli z Letné. Vidíte v tom všem nějakou souvislost? No ano, je si to všechno podobné, historie se pořád opakuje.

 Nekompetentní zvůli komunistických papalášů dnes nahradila zvůle nařvaných zbohatlíků, kteří rozhodují se stejnou buranskou bezohledností. A to poslední, o co těm či oněm kdy šlo, je názor běžných lidí, kteří na rozdíl od papalášů, bafuňářů a podivných majitelů své kluby milují a mají k nim často velice hluboký vztah, který se navíc dědí z generace na generaci.

 Samozřejmě, že si na přesun jednoho klubu zvykneme, co nám zbývá... Do Edenu by se koneckonců vešlo i více klubů... Jenže tím něco podstatného skončí. Slavia už nikdy nebude mít posvátný stánek a nebude ho mít ani Bohemka. Fotbalisti budou chodit do práce na neosobní stadión, kde ani jeden z nich není doma, a o tom, že tam smějí hrát, rozhodují chladní byznysmeni.. A ti také jednou můžou říct, že se zbourá, protože stojí na lukrativních pozemcích...

Za sebe mohu říci, že je mi to moc  líto. Za Bohemku i za Slavii. A určitě si rozmyslím návštěvu neosobní arény bez skutečného domácího prostředí a půjdu se třeba raději projít. Jsem přesvědčen, že to udělá i spousta dalších fanoušků. Pro náš už tak skomírající klubový fotbal je to totiž další nechutný flusanec do tváře. Což je ale pánům nahoře docela jedno a moje řeči jsou jim k smíchu. Tím hůř pro nás. A tím hůř pro ně."

Takže závěrem: Může být kukaččí nasazení Bohemky do Edenu přínosem? Nechtějí to slávisté, nechtějí to věrní Bohemáci! Vždyť asi jen 2 větší kluby u nás v minulosti zachránili fanoušci. Zdola. V roce 1964 Slavii, v roce 2005 Bohemku. Měla tyto problémy Sparta či Slovan Bratislava? Možná tak trochu Teplice, které v roce 1953 vyřadili administrativně, politicky z ligy a tam to pak bylo záležitostí celého regionu, když se roku 1964 zaslouženě do ligy vrátily. Ale toto? S touto oravcovskou přidrzlou tóninou? S tímto podezřením na korupci? S vyceněnými zuby na pozemky Ďolíčku? Čeho všeho obecně se ještě tento národ dožije? A pomohou vůbec "nějaké" volby?

 Rozhodně nejsou tato moje kritická slova nasměrována proti nikomu, kdo to se Slavií, s Prahou, českým sportem, naší zemí myslí dobře. Kdo věnoval desítky hodin mravenčí práce při velkých akcích na získání povolení, stavebních firem, dohadování a hledání financí. Z kukaček CTY či Praha 10 mezi nimi nikdo nebyl, pokud si dobře pamatují. A ani nikdo z pravých Bohemáků - srdcařů, s nimž jsme se na sebe tu a tam usmívali, tu a tam i mračili. Teď jsme na jedné lodi. Ale svornost a víra měly sílu snad někdy za husitů! V dnešní době však ?

Dobi

 

 

Komentáře (51)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

    tantalos     před 15 lety 22.04.2010 18:18 |  
    0 0

    Jedno bych dodal. Proti nepřátelům se dá ubránit, ale ani Bůh nás neochrání proti hlupákům na naší straně.
    Připomněl bych pana Zápotockého - jistě věrného slavistu, který pitomými námitkami proti údajně příliš drahé přestavbě Edenu zastavil zahájenou stavbu, pročež jsme přes deset let hráli na rozpadajícím se stadionu primátora Vacka a k příliš velké investici do nové stavby.
    Kdo nás ubrání proti pitomostem pana Doležala, který věřill, že vložením fiktivního kapitálu (výše pojistného hráčů) do akciovky Slavie nás ubrání proti zlým Angličanům.
    Samozřejmě se ENIC dokáže takovým podvůdkům, které snad mohly vyjít jen ve zkorumpovaném soudním systému českém, úspěšně čelit. Teď by měla akciovka zaplatit cca 100 M korun za dluhy, které nadělali Angličani a za které oni jako majoritní vlastníci nesli sami odpovědnost a které jim nezbývalo než odepsat.
    Mimochodem, podle právního názoru advokátů Enicu, zůstali Angličané dosud majoritním vlastníkem, protože operace porušila mezinárodní standardy a na mezinárodní úrovni je zcela nepřijatelná.
    Obávám se, že v dnešní situaci může být nejjednodušším řešením celé bryndy vyhlášení úpadku na akciovku, čímž se můžeme dostat do situace Bohemky.

    • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

      slaviator     před 15 lety 22.04.2010 18:38 |  
      0 0

      ... na druhou stranu jsme hráli s Tottenhamem v jedné soutěži, dokonce proti sobě, což by asi nešlo, kdyby UEFA si myslela, že je stejný majitel... ?

    • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

      lassiter     před 15 lety 22.04.2010 19:40 |  
      0 0

      Ale to je přeci záležitost mezi vlastníky a společnosti jako takové se to až tak přímo nedotýká. Z jakého důvodu by měl být vyhlašován úpadek na akciovku a co by to jako vyřešilo? Sto milionů dluhů nadělala Slavia, nevím proč by Angličanům nemělo zbývat nic jiného než jejich odepsání. Prostě je do Slavie půjčili a teď je chtějí zpátky, co je na tom tak divného?

      • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

        tantalos     před 15 lety 22.04.2010 20:21 |  
        0 0

        Společnosti se to dotýká jen tím, že musí zaplatit 100 M. Z peněz na provoz týmu. Kdyby se vyhlásil úpadek, dluhy by se umazaly a místo Slavie a.s by mohl postavení Slavie v G.L. převzáít fotbalový oddíl Slavia. Dluhy nadělalo Leškovo vedení přímo řízené Colecottem. Proto by za ně mělo také nést odpovědnost.
        Když se podíváš, jak akciovka hospodaří, koho může prodat a kolik doplácí na provoz, uvidíš, že cesta přes úpadek není nereálná.

        • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

          lassiter     před 15 lety 22.04.2010 20:33 |  
          0 0

          představuješ si to jak hurvínek válku. mám dluhy, vyhlásím úpadek, umažu dluhy a jede se dál. takhle to uplně nefunguje. ty dluhy se jistě promítly do kupní ceny, za kterou rosen a spol. od enicu kupovali podíl ve slavii.

  2. Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

    spojka     před 15 lety 22.04.2010 19:16 |  
    0 0

    Oravec: "Pokud třeba měli fanoušci Slavie strach, že jim budeme jejich červenobílý stadion přemalovávat na zelenobílo, tak je mohu uklidnit. Řešili bychom to barevnými potahy na sedačkách, které by se natáhly vždy jen na naše domácí utkání."

    Reakce Šimáčka (DFB) na webu Bohemky: "To nevzkazuje Ondrej Oravec nám. S námi komunikuje přímo a ne přes noviny. Například nám říká, že sedačky z Ďolíčku budou namontovány v Edenu, protože mají ověřeno, že jde o stejný typ. Veřejnosti (rozuměno že fanouškům Slavie) se říká, že sedačky zůstanou červené."

    Jen pro ilustraci toho, co je to za grázly... jak DFB, tak CTY.

    • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

      slaviator     před 15 lety 22.04.2010 19:36 |  
      0 0

      "Například nám říká, že sedačky z Ďolíčku budou namontovány v Edenu ... . Veřejnosti se říká ..., že sedačky zůstanou červené." A takhle nějak to bude podle mě i s radnicí MČ.

  3. Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

    Dobi     před 15 lety 22.04.2010 20:14 |  
    0 0

    Původně jsem článek připravil pouze pro web Odboru přátel www.fo-slavia.cz, ale protože máme asi menší kvórum čtenářů, jsem rád, že byl zájem i tady na Slávistických novinách... Samozřejmě nejsou sesbíraná fakta úplná, ale snad přinesla něco nového i mladší generaci. Protože kdo nezná svoje dějiny, nemá nárok ani na světlou budoucnost! A tu si všichni přejeme a v ni doufáme. A i ty kukačky nějak přežijeme! Jen se nenechat z hnizdečka vypudit! Slavia už přežila různé historické exoty - ať se jmenovali třeba Emanuel Moravec nebo Ondrej Oravec!

    • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

      slaviator     před 15 lety 22.04.2010 20:21 |  
      0 0

      Znát dějiny své a svých předchůců je důležité. Protože jak se říká, dějiny se opakují dvakrát: poprvé jako tragédie, podruhé jako fraška...

      • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

        smely (přítel SN)     před 15 lety 23.04.2010 13:12 |  
        0 0

        " people without knowladge of their past and history of original culture, is like a tree without roots " Marcus Garvey

  4. Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

    slaviator     před 15 lety 22.04.2010 20:40 |  
    0 0

    http://www.bohemians1905.cz/clanek/10380/na-prvnim-miste-je-klub-rika-pribyl.aspx

    „V současné době probíhají jednání se zástupci firmy E-side a předkládají se podmínky případného působení v Edenu. Až tyto podmínky budou kompletně na stole, což by mělo být během týdne, pak můžeme posuzovat smysluplnost tohoto kroku. Tato varianta zároveň neznamená definitivní konec Ďolíčku nebo vzdání se ideje vlastního stadionu. Tato varianta je prostě v současné době možným řešením situace klubu. Bohužel v tuto chvíli neexistuje nikdo, kdo by Ďolíček perspektivně zrekonstruoval a investoval do něho stovky milionů korun,“ říká Přibyl.

    • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

      spojka     před 15 lety 22.04.2010 20:51 |  
      0 0

      Na včerejší schůzi klokanů už Přibyl údajně oznámil přesun do Edenu jako hotovou věc. Tihle Přibylové a Šimáčkové se sice navenek tváří, jak je pro ně odchod z Ďolíčku nepředstavitelný, ale ve skutečnosti se už na Eden klepou (viz jejich články a postupné ovlivňování klokanních ovcí na stránkách Bohemky).

      Mimochodem tohle je vyjádření Jakubowicze ke stěhování:
      Navíc mám přislíbené navýšení prostředků od stávajících partnerů, pokud budou moci prezentovat své společnosti v důstojných prostorách. Navýšení by mělo přijít od nových partnerů (kteří nedávají pouze srdcem ,ale potřebují vytvořit i prostředí). Dále je to i využitím synergie obou klubů při obchodním jednání s majiteli Skyboxů. Je to prostě nový impuls pro obchod. Nepočítám s žádným příjmem z prodeje hráčů!

      Tenhle člověk, který je spoluzodpovědný za to, že Bohemka je bez koruny, vykládá o tom, jak bude navyšovat příjmy a budovat klub bez příjmů z prodeje hráčů. Už vidím jejich sponzora Fortunu, jak bude nadšená ze SynotTip Areny (a naopak). A vrcholem jsou ty jeho úvahy o splečným jednání obou klubů s partnerama...

      • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

        mirecek1111     před 15 lety 22.04.2010 21:48 |  
        0 0

        to není nějaké klepání se na eden. To je pro ně jen asi tvrdá realita. Oni ví, že zřejmě pro Bohemku už jiná možnost než odejít k nám, nebo na žižkov nebo kdekoli jinde není jen to prostě nemůžou říct svým fanouškům jen tak na tvrdo a tak dělají že to ještě může dopadnou jinak. Jenomže kdo dá ty stovky milionů. Třena by to mohl dát pan womi, který mě tady před pár dny na úrovni třetí cenové urážel a zakončil to krásným vtípkem. Pomohl by Slavii, určitě i sobě, všem ostatním fanouškům a ještě by u mě jako člověka, kterému na Slavii a její historii či kde čemu nezáleží, nebo co jste se mi to tady snažili vsugerovat při záchvatu vzteku nad něčím, v čem já asi jen těžko můžu mít prsty...mohl odplivnout.

        Víte, já bych věřil našemu managementu. Ono když se zvedna celá jedna tribuna takového toho 13tého hráče v poli a na protest proti něčemu odejte, tak to přece musí Doležal s Rosenem reflektovat. Fotbal se přece jenom hraje i pro fanoušky a ne jen pro prachy.
        A tím tuplem, jestli je pravda, že pan Rosen de facto tu 1/3 edenu "vlastní" a má nějaké páky. A i když se řada z fanoušku tady na webu zřejmě pod vlivem naprostého vzteku vůči našemu vedení vymezuje, já věřím, že pokud to půjde, tak zakročí. A pokud ne a Bohemáci se k nám nastěhují, tak si uvědomte, že to není proto, že Doležal sere na nás fanoušky ale je to dobou do které jste se narodili.
        A chtěl bych těm, co mi tady před pár dny stupidně nadávali říct, že to od vás bylo hloupé, protože já jsem nikdy nenapsal, že si to přeju, naopak Bohemku rád nemám, ideální stav pro mě, bohemka není, nebo druhá liga, nebo strahov...ne že se budou roztahovat v edenu. Jenomže kdyby v životě bylo vždycky všechno tak jak chceme, tak bychom každý z nás měli úplně jiný život. Někdy to prostě jinak nejde.

        • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

          spojka     před 15 lety 22.04.2010 22:12 |  
          0 0

          Já to "klepání" myslím v tom smyslu, že po pěti letech, během nichž Přibyl a spol. přivedli Bohemku na buben a jejich majitel je de facto vyhazuje ze stadionu (nájemní smlouvu jim za žádných okolností neprodlouží), je jim najednou Eden dobrý a jediné, na co se zmůžou, jsou výkřiky "Nových Ďolíčcích", o rovnoprávném postavení, výměně sedaček (viz dnešní Šimáček), přestavbě Edenu, parazitování na obchodních vztazích Slavie, nátlaku na P10, aby jim vyjednávala podmínky, přestože radnice ze své pozice do toho nemá co mluvit atd.

          Dodnes na Eden plivali, při výstavbě dělali tihle Kristkové, Steinbrochové a spol. všechno možné, aby to Slavii překazili a dneska najednou mají plnou hubu "zrovnoprávnění podmínek" - tímhle myslím to klepání se na Eden (viz Buřič: "... akceptuji proto po zrovnoprávnění našeho postavení se Slavií střednědobě Eden.").

          Ad Žižkov - na ten asi nepůjdou, ačkoliv jim to Viktorka sama nabízí, tak tuhle možnost ignorují a směřují vše k Edenu.

          • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

            mirecek1111     před 15 lety 22.04.2010 22:17 |  
            0 0

            ale mě překvapuje že to bereš vůbec vážně. Já nechápu co nám může být do nějakých výkřiků nějakou troubů v čele s tím Přibylem. Vlastík toho taky nakecal a člověk se tak akorát smál.
            Pokud jde o problém Slavia-Bohemka-Eden. I když já též doufám, že to dopadne jinak, tak jsou samozřejmě přes jakkékoli výkřiky nějakou ..kdo to vůbec je.. důležité zájmy E-side a Slavie.

            • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

              spojka     před 15 lety 22.04.2010 22:41 |  
              0 0

              Něco se vážně brát musí, něco ne. Třeba ty sedačky až tak vážně neberu, protože z výroků Oravce je vidět, že ten člověk je opravdu mimo (slušně řečeno). Vykládat o návlecích na sedačky, to snad ještě nikoho na světě nenapadlo. Dával bych tomu tak dva zápasy, než by se půlka rozkradla a druhá půlka zničila. Kromě toho si ten návlek na obě červené části sedadla nějak neumím představit :)

              Co se týče výměny za zelené, to spíš vypadá na lež za účelem uchlácholit klokany. V Dolíčku jsou skutečně stejné typy sedaček, jako v Edenu, ale jen na hlavní tribuně a část v kotli, což jsou dohromady cca 4 tisíce sedaček (+/-), a to mi nějak na půlku Edenu nevychází (pokud nebude chtít dokupovat, což nečekám, když CTY nemá žádné volné peníze). No a v Dolíčku, kde chce dál hrát s béčkem by mu zbyly rozvrtaný betonový schody na hlavní...

              Co už by se ale vážně brát mělo, to jsou ale všechny ostatní věci. Zázemí pro krysy se postavit do začátku sezony nestihne, takže tam budou někde parazitovat. A teď je otázka kde a zda to nějak ovlivní působení Slavie.

        • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

          slaviator     před 15 lety 22.04.2010 22:57 |  
          0 0

          Rosen nema 1/3. Rosen ma 15 % a jeho kamarad Rovensky ma 15%. I kdyz by to byli sebevetsi kamaradi, oba maji jen po 15 %. Na to, aby mel Rosen paky, tzn aby mel kontrolni podil, by jeste musel koupit alespon 4 % a pak to spojit s Rovenskeho podilem. Ted s tim zadne moc velke paky nema...

          • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

            mirecek1111     před 15 lety 22.04.2010 23:03 |  
            0 0

            no to jo, ale procenta má. nějak se vyjádřit přece může. Navíc já nevím, jestli za Eside stojí lidé, kteří by šli proti Slavii a jejím zájmům.
            Já tohle celé beru tak, že věřím, že se to nestane, a pokud ano, tak že to jinak nešlo. Odmítám to celé stavět do role, že náš ředitel sere na 90% lidí, co chodí Slavii na stadion podporovat. a je mu to jedno.

            • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

              spojka     před 15 lety 22.04.2010 23:16 |  
              0 0

              Ono to tak bohužel působí. Když mu půlka stadionu odejde z tribun, a přesto k tomu neřekne ani slovo. Zatímco na účasti na svazových tiskovkách, kde se řeší záležitosti úplně jiných klubů čas má. Ano, vydal upřesňující prohlášení, v němž asi pěti větama řekl totéž, co vyšlo v novinách dvěma slovy - že "nic neví".

              No, uvidíme. Ideální by bylo, kdyby B1905 nedostal licenci. Teď se budou udělovat a pokud jí v tomhle stavu (kdy zástupce jejich majitele prohlásí, že by měli jít do konkursu) dostanou, tak už to fakt není normální.

              • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

                bongor     před 15 lety 22.04.2010 23:50 |  
                0 0

                Každopádně je mi mlčení bohů divné.Vypadá to,že mají na hlavě nějaké máslo,nejspíš asi půjde o to,že si spočítali,že finančně na tom Slavia spíš vydělá,i když nevím jak, a předběžně na to kývli.Že by na nás úplně srali,to se mi nezdá,protože zabít si slepici když mi nese,
                na to se mi zdají až moc inteligentní.Zbývá názor,že sílu nechuti
                proti příletu kukačky na naše hnízdo,silně podcenili.
                Ale takhle dlouho nezareagovat na tak důležitou věc?

                • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

                  slaviator     před 15 lety 23.04.2010 00:45 |  
                  0 0

                  Třeba to bude nakonec pouze Přelet nad kukačím hnízdem II. Kéž by.

            • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

              slaviator     před 15 lety 23.04.2010 00:44 |  
              0 0

              Jenže kde máš těch 90 % slávistů, které by to sralo? Když to vezmeš, tak to sere čtvrtku slávistů, čtvrtka tam ty Bohemáky snad za každou cenu uvítá a půlce je to jedno. Jako neber ty čísla doslova, ale tak nějak to bude... Bohužel.

              • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

                bongor     před 15 lety 23.04.2010 09:01 |  
                0 0

                Tak ať si tam chodí ti,co jim to nevadí.Já třeba si ale připadám jako podvedený,protože informace kterou mám je,že stadion splácíme.My ale místo toho pouze platíme nájem,aniž by nám vznikal nějaký nárok,že třeba po deseti letech bude stadion náš.
                Kdyby šlo o to pomoci bohemákům,aby přežili nějaké období v Edenu,to období by bylo přesně definováno a oni by byli naši hosté,tak
                neřeknu ani slovo.Ale tady vidím nebetyčnou drzost,i když ne ze strany bohemáků,ale ze strany nějakých soudruhů Oravců a dalších.Ti si ve své bohorovnosti myslí,že cokoliv si přejí,to je již předem splněno,jsou u korýtek,mlaskají a sliny jim stříkají na všechny strany,ale ještě jim to nestačí a chtějí víc a více.Zkrátka u nás ten kapitalismus nefunguje,protože na to nejsou lidé vychovaní.To je otázka dvou,tří generací,než těm různým vyžírkům dojde,že se i ve svém vlastním zájmu musí řídit určitými omezeními a pohlídat si,aby nedopadli nazpátek z hrušky na beton.

                • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

                  mirecek1111     před 15 lety 23.04.2010 09:33 |  
                  0 0

                  ono to není jedno, samozřejmě. Ale pouze akademicky...kolik platíme nájem? 10 milionů. Jestli 10 milionů nebo něco kolem této částky...tak skutečně ale pouze bez ignorace mhona dalších aspektů je jedno, jestli platíme najáme nebo bychom ho spláceli.

                  10 milionů x 100 let je miliarda. Za sto let jej splatíme. Kolik stadionů co postavili které byly otevřené kolem cca 1910 znáte? víte kam tím mířím, pokud se se Slavii či fotbalem nestane něco zásadně šptaného tak za 100 let budeme mít nový stadion. A budeme potom uvažovat tak, noo ten stadion je náš, tak počkejte my si aspon vyrvem sedačky abychom něco zpeněžili, a nebo ten stadion není náš, tu demolici si zaplate sami.
                  Je samozřejmě jasně, že by bylo lepší, kdyby byl stadion v našem vlastnictví, ale já jen chci poukázat na to, že na tu jakousi "nulu" při placení nájmu se dostaneme za 100 let, a to opravdu nevím, zda ten stadion využívat budeme.

                  • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

                    Wommi     před 15 lety 23.04.2010 10:40 |  
                    0 0

                    Mirečku nesmís byt tak uzkoprsej, kdyz Ti tu nekdo neco vytyka:)

                    ..ke stadionu, e-side je v pozici, ze hodne stoji o to, aby byla bohemka v edenu a i diky jejimu zrovnopravneni se ma dostavet ten jizni cip stadionu..bohuzel toto je realita a byznys..jestli to nakonec tak dopadne nejsem schopen rict, protoze se to kazdy den muze menit a majitel e-side nejsem:)..bohuzel....pokud bych byl,..Mirecku, rozhodne bych Bohemku do edenu netahal, ba naopak, dostavel bych eden, postavil bych tam restaurace a sportovni zarizeni abych lidi z okoli tahal do edenu a nevedomky :) vytvarel vztah ke slavii, postavil bych sin slavy - poradnou - a za prahou treninkove centrum aby moje milovana slavia byla opravdu nejlepsim klubem v CR a zaroven dobre reprezentovala i na mezinarodni scene.
                    Z5 do reality....nemam na to, takze mozna priste!
                    Zdravim vsechny a doufam, ze slavka nakope Jablonci prdel!

                    • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

                      martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.04.2010 11:19 |  
                      0 0

                      Nj, pekne napsano, naprosty souhlas.

                    • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

                      mirecek1111     před 15 lety 23.04.2010 11:29 |  
                      0 0

                      a ještě bych postavil to a ještě tamto...já se půjdu vykoupat, když se stavíš, nějaké prachy na to schrastíš.........., ale co ten zbytek? To byl tak ubohý vtip, že to nejde než brát s legrací.

                      Jako kolega pode mnou píše, "hezky napsáno", jenomže jse úplně mimo realitu. kde na to vezmete. Až seženeš peníze na ušlý zisk Esidu z nájmu co by mu platila Bohemka, až seženeš peníze na dostavění edenu jen pro účely slavie, na treninkové centrum a tak dále a tak dále, tak pak máš plné právo tvrdit že naše vedení je naprosto neschopné.
                      Píšeš hovadiny a nejen že na to nemáš prachy ale ani morální slušnost respektovat jiný názor natož se vyvarovávat hulvátství jaké si předvedl před pár dny.

                      • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

                        slaviator     před 15 lety 23.04.2010 11:40 |  
                        0 0

                        Ehm, nevim, ja to pochopil asi blbe, ale myslim, ze Wommi napsal, ze E Side chce Bohemku v Edenu, coz mu osobne vadi, ale nemuze s tim vlastne nic delat protoze neni majitelem E Sidu. Kdyby jim byl, tak by ji tam netahal a sel by na to trochu jinak, tak, ze by tam se spise snazil natahat komercni subjekty (a tim by zabil dve mouchy jednou ranou, protoze by mohl do Edenu natahnout treba do jizniho kridla ty kancly i co chteji stavet v Dolicku, a jako pozor, proc by nemohla mit treba Pojistovna Slavia sidlo v Edenu na stadaku apod, verim ze i pro dost podnikatelu majicich stredne velke firmy by to mohlo byt docela jako plusove a treba k tem kanclum dat nejake nevyuzite sky boxy v nejake "akcni" nabidce) a restaurace (proc ne treba Restaurace u Pepi Bicana a mit tam nejaka staroceska jidla??) a obchody. Mit v prizemi jednu dve restaurace a nejakej ten obchod a nahore mit kancly...

                        • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

                          slaviator     před 15 lety 23.04.2010 11:48 |  
                          0 0

                          Jde totiz taky o to, ze ten fotbalovej klub tomu stadionu nevydela, ani nahodou. Na Strahove jsou naklady cca 100 tisic/zapas, pravda ze teda vcetne ochranky. Kdyz se pusti vyhrivani, je to o nejakejch 40-80 tisic/den vyhrivani vic. Takze kdyz budeme predpokladat, ze podobne to vychazi v Edenu, dostavame se na 2 miliony za sezonu jen naklady na ligova utkani. Bohemka v Dolicku prej plati asi 10 milionu, se mi nezda, rekl bych ze je to hodne moc (stejne jako je podle me dost nadsazene cislo az 900 milionu, co by prej stala ta kompletni rekonstrukce, vzdyt za to je skoro novej Eden!), v Edenu pocitaj ze je to vyjde na polovinu. Ale nepocitaj s tim ze by se spolupodileli financne na vymene travniku, kterej asi bude odchazet rychlejc nez ted... ale i kdyby to bylo v tech 5 mil se kterejma pocitaj, tak E Side by byl zhruba 3 miliony v plusu. No, neni v tom pripade lepsi postavit jednu dve restaurace, pet osm obchodu a nekolik (10-20) kanclu a pronajimat je dohromady za 300 tisic mesicne?

                          • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

                            Wommi     před 15 lety 23.04.2010 12:05 |  
                            0 0

                            ..tak puvodni myslenka byla, ze tam bude hotel, vsude kancelare a za stadionem byty...

                            Bohuzel kvuli financim se projekt musel orezat, co do prvotni vystavby a zbylo to, co je tam ted..i vnitni plany dostaly docela na frak.

                            ..jinak travnik je e-side..takze v podstate zmeny travniku by mel delat on. To je taky podle me uvahy duvodem, proc ten travnik vypada, jak vypada..e-side proste nechce vydavat docela vysoky castky za opravy a pak technickej klub jako slavia ma hrbolaty hriste:)

                            ..ac nechteny vstup bohemky do edenu by vyrazne pomohl, boxy by se mohli prodavat 2x, VIP sedacky taky, dva najmy...4 zapasy za mesic a navstevnost techto svou klubu je dobra..bohuzel toto mluvi proti pocitum fanousku...a vlastnikem je bohuzel e-side nikoliv slavia!:( Pral bych si, aby to bylo jinak.

                            • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

                              quelhar (admin)     před 15 lety 23.04.2010 12:25 |  
                              0 0

                              Myslim, ze travnik je nas. Ne, ze by to neco menilo, E-side ani Slavia nemuzou rozhazovat a tak se travnik nemuze menit kazdy ctvrtrok.

                              A co se tyce toho posledniho - E-Sidu jiste Bohemka pomuze, ale vsadim se, ze navstevnost obou klubu se (zretelne) snizi po prestehovani Bohemky do Edenu.

                              • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

                                Wommi     před 15 lety 23.04.2010 12:37 |  
                                0 0

                                ..ad travnik,..vychazel jsem z overene informace, ale pravda je, ze pokud to sam nevim, overena informace muze vzdy byt jedna pani povidala:)

                                ..ad "pomoc" behemky...zde jsem se na to dival z pohledu e-side nyni, to ze se situace muze zmenit po realnem vstupu Bohemky je druha vec a to s Tebou souhlasim..a docela myslim, ze i dost, z pocatku velmi, pak az to odezni, tak to bude treba lepsi,..ale sam jsem zvedav

                        • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

                          Wommi     před 15 lety 23.04.2010 11:53 |  
                          0 0

                          dekuji, tak nejak to bylo mysleno!!!

                        • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

                          mirecek1111     před 15 lety 23.04.2010 12:31 |  
                          0 0

                          pene bože Slaviatore, proč to pořád stavíte do role, že Doležal a ostatní ve vední Slavie jsou úplní ňomové. ..sín slávy není, protože Doležal není schoný pro něco užitečného hnout zadkem...bohemka by se stěhovat nikam nemusela, protože ušlý získ by se dal vyřešit vybudováním resatuací. apod.
                          když nejsi ve vedí, tak prostě nemůžeš vidět 150 různých problémů které zabranují realizaci toho či onoho. To se potom od stolu od notebooku radí, jak by se dalo elegantně vyřešit to či ono, a naše vedení je jen neschopné a nic pro dobro Slavie nedělá.

                          Tímhle ale končím zapojování se do debaty na téma bohemka. Ono to totiž opravdu nikam nevede. Některých si ani snad vážit nemužu, když se dívám jak reagují a co píšou a ostatní jako ty Slaviatore .....nemá smysl vést diskuzi způsobem že se snažím obhajovat kroky jedné srany, když vy se na to díváte jako by všechno bylo lehké a šlo vyřešit tak elegantně jako se jít víš co na záchod.

                          :) mě to příjde jako to hospodské nádávání na politiky typu, oni berou peněz až hamba, hovno dělají a ještě všechny serou.

                          tak pro to něco udělaje. Vykalkuluj nějaký tvůj podnikatelský záměr, který by v pohodě nahradil Esidu peníze co by jim zaplatila bohemka za pronájem edenu. Pošli jim to meilem a když jsou to všichni takové hlavy dubové, tak to pro ně bude třeba nápad za milion. třeba ta nová restaurace. dopadne to asi tak že ti opdoví "ale chlapče, ono to není tak jednoduché jak se na to díváš".

                          • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

                            slaviator     před 15 lety 23.04.2010 13:16 |  
                            0 0

                            Pockej, ale ani Wommi ani ja netvrdime, ze by to tak muselo nutne byt. Wommi ma nejakej pohled na to, tys ho nepochopil, ja se ti to snazim vysvetlit trochu jinak, rozvest ten Wommiho pohled tak, jak jsem ho pochopil ja, protoze sorry, ale podle me jsi to pochopil uplne blbe. A cele to stoji na tom co by tam udelal, kdyby mel prachy a sel do stadionu jako (spolu)vlastnik. Samozrejme kdyby jim pak byl, tak by nakonec to dopadlo tak asi, ze by se snazil mit tam jak ty restaurace, obchody a kancly, tak i ten druhej tym :-) Ale ono ve fotbale nikdy nemuze jit jen ciste o zisk, o prachy, protoze jsou v nem (ve fotbale) veci, na ktere se vztahuje Coaseho teorem...

                            • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

                              Wommi     před 15 lety 23.04.2010 13:54 |  
                              0 0

                              ..ja to slavi upresnim...ja bych tam bohemku mit nechtel:)...

                              ..pokud bych si opravdu mohl prat a hlavne mel bych financni prostredky, chtel bych aby bohemka mela dolicek v dolicku, idealne peknej stadion, opravenej, kterej by mohl generovat zisky pro jejich tym a slavia...ta by mela vlastni stadion..ktery by byl uplne dostaven, dle puvodnich planu, byl pouze slavie a byly by tam sin slavy a idealne by tam byly dalsi sportyx (fitness a pod.) restaurace atd..tedy mista, kam by mohli chodit mladi...sportovat a pit..a tim si vytvaret svoji identitu,..treba svazovat svuj zivot se slavii..

                              ..no a jak jsem psal, na to miliardy nemam..tedy nezbyva nic jineho, nez alespon kupovat permice a chodit podporovat svuj klub, v zime, lete..

                              ..verim tomu, ze vsichni slaviste by si prali tak nejak +- totez ohledne stadionu, ale realita je takova jaka je..a my nejsme Ti co o stadionu rozhoduji.

                              • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

                                slaviator     před 15 lety 23.04.2010 15:07 |  
                                0 0

                                Tak tak :))

                      • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

                        Wommi     před 15 lety 23.04.2010 11:43 |  
                        0 0

                        ...psal jsi a ja Ti odpovedel...

                        "...Jenomže kdo dá ty stovky milionů. Třena by to mohl dát pan womi, který mě tady před pár dny na úrovni třetí cenové urážel a zakončil to krásným vtípkem. Pomohl by Slavii, určitě i sobě, všem ostatním fanouškům a ještě by u mě jako člověka, kterému na Slavii a její historii či kde čemu nezáleží, nebo co jste se mi to tady snažili vsugerovat při záchvatu vzteku nad něčím, v čem já asi jen těžko můžu mít prsty...mohl odplivnout..."

                        A)..vyse byla ma odpoved, co bych udelal pokud bych ty penize mel...a ja netvrdil ze je mam, ale kdybych mel, tak bych to velice rad udelal!

                        B)netvrdil jsem alespon ja, ze vedeni je neschopne, osobne bych si dovolil o jehoschopnostech trosililinku pochybovat, ale to je muj boj! nejsem odbornik..jedine co mi v teto kauze mrzi je to, ze nikdo z vedeni nevyleze a nerekne svuj postoj (at uz jakykoliv), byt chapu, ze by se to zase nemuselo libit fanouskum a obavam se, ze Dolezal je mozna v jeste vetsi schizofrenni pozici, nez si sami dokazeme predstavit.

                        C) priznam se, ze nechapu, pokud si promitnu Tve nazory, jak si ty, clovek po to, co tu pises, dovolis napsat neco takoveho.

                        Neustale tu propiras sve nazory na nektere fotbalisty (nevim, jestli jsi profesionalni fotbalista, trener, apod.), aby to melo nejakou relevanci, schazujes tu tyto fotbalisty a vyhazujes, cimz se evidentne navazis do vedeni, a tvymi slovy, tedy tvrdis, ze vedeni je neschopne, protoze neni schopno privest dobre fotbalisty.
                        Pokud Ti toto nekdo vytkne, tak se hroutis, ze si Te nekdo dovolil urazet, jak ve treti cenove (skoro bych rek ze jsem dopad dobre, ze to nebyla ctvrta..). Mozna by stalo zato, nez zase zacnes urazet at uz lidi tady na webu a nebo dokonce fotbalisty tveho milovaneho klubu, zamyslet se nad tim, ze i treba oni nemaji svuj den(fotbaliste), ze nemaji zrovna ted formu, ze treba nemeli trpeliveho trenera, ktery by jim rekl, jak hrat ucelne a dobre,...protoze timto svym chovanim podryvas nejen kvalitu a dobrou mysl a sebevedomi nejen klubu, vedeni, ale i tem klukum (zajimalo by mne, jak by jsi se citil, pokud bys cetl neco podobneho o sobe).
                        Zdravim.

                        • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

                          mirecek1111     před 15 lety 23.04.2010 12:11 |  
                          0 0

                          já opravdu už nevím co ti mám napsat. Rok či víc jsem tady pozoroval šílenosti co se tu děly například okolo M. Jarolíma. Pak našeho pana trenéra..
                          Možná jo, možná že mi to jednou dvakrát ujelo a nazval jsem ho hanlivě. Myslím, toho Trubilu. Na druhou stranu mě fascinuje po tom, že se tady už snad 2 roky kritizuje kde co, že některé tak zaujalo to, že se mi on a asi ještě cca 3 hráči ve Slavii nezdají a po každém jejich odvedeném výkoně na hřišti to zmíním, protože se na mě nezlob, ale každý ten zápas je špatný.
                          Lidi na webu jsem nikdy neurážel, ono to opravdu kontrastuje s tvými reakcemi, protože zatímco já jsem před pár dny napsal svůj názor na bohemku, kde jsem navíc nikdy nenapsal, že chci aby k nám přišla a pak se dočkám od pár lidí v čele s tebou toho čeho jsem se dočkal. naprostého překrucování příspěvků jenom aby jste si mohli kvůli trápení co vám vedení způsobuje na někom hulvátsky ulevit.
                          napíšeš článek, pěkně do odstavečku, na závěr pozdravíš. Vynadáš mi jako by se učitel snažil umravnovat nějakého primitivního žáka, jenomže ono je to trošku jinde. Trubilu se tady zabývat nebudu, protože po tom jeho posledním výkoně jsem si slíbil, že se tím už zabývat nebudu. Navíc když vidím jak to ostatní bůh ví proč tak fascinuje, tak je nebudu otravovat. Ale že mě poučuješ o tom jak se chovat.
                          Přečti si jak si na mě před pár dny reagoval a začni u sebe.

                          • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

                            Wommi     před 15 lety 23.04.2010 12:23 |  
                            0 0

                            ..hele nechci se v tom patlat, mne je to jedno, pis si co chces.

                            zacalo to tim, ze jsem si rypnul (za to se tedy omlouvam), kdyz nekdo zminil trubilu, a ja napsal, to nerikej pred mireckem, coz te urazilo.

                            Muj nazor na prichod Bohemky?..stale konstantni - nechtel bych je v edenu, ale majitel nejsem, tedy o tom nerozhoduji a bohuzel s tim nic neudelam.
                            Co se mne tyka, nejse si vedom, ze bych se Te jakkoliv dotykal ohledne kauzy bohemky (mel jsem vzdy vyhrady jen ke kritice hracu).
                            Zdravim.

                            • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

                              Tonda     před 15 lety 23.04.2010 13:22 |  
                              0 0

                              ale no tak kluci.
                              Jde o život? nejde, tak klídek.

                              Raději poďte diskutovat věcně. Mimochodem Mirečku ten vtípek od Wommiho byl náhodou dobrý. Zasmál jsem se bez jakýchkoliv předsudků k tobě. Za tohle se přece chlap neurazí. Věřím že ne. Spíše si myslím, že tě současný stav kolem slávie(ve všech směrech) sere už natolik, že propadáš špatné náladě. Ale věz, určitě bude líp. Koneckonců, v nejhorším případě ( Bohemka v edenu) třeba to zpočátku nasere hodně fandů, ale postupem času z toho může profitovat i slavia, a potom bude eden symbol českého fotbalu :)

                              Předem ale píšu že jsem zastánce edenu pouze pro slavii, než mě někdo "obviní" z něčeho jiného.

                              • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

                                Wommi     před 15 lety 23.04.2010 14:01 |  
                                0 0

                                ..ja jsem taky predem zastancem pouze slavie v edenu,..pokud by tomu ale tak nebylo,..pral bych si, pokud by to bylo mozno oddelit tak, aby ten pocit domoviny stale zustaval.

                                jinak by mi zajimalo, jak se vyvine "vztah" MC k edenu, mino jine po vcerejsim prohlaseni o tom, ze oni dolicek podporuji.

                              • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

                                mirecek1111     před 15 lety 23.04.2010 15:52 |  
                                0 0

                                Tondo já už z vás fakt nemůžu. Já jsem sice říkal, že už na téma Bohemians diskutovat nebudu, ale když čtu ted tebe...
                                ty voe, kdo propadá skepsi v problematice Bohemians. Naopak jsem od prvního příspěvku na toto téma uvažoval tak jak si to sám ted napsal, tedy přesto že se mi to též jako všem nelibí, tak se snažil hledat pozitivní aspekty přípádného stěhování klokanů k nám. Viz moje uvažování o třech bodech v lize navíc, protože z dolíčku jsme je nikdy nevozili.
                                A i přesto, že jsem jasně napsal, že si to též jako všichni nepřeji, tak jsem to od některých v čele s womim schytla, že jsem "prý" uvažoval o kravinách...nevím, asi jsem měl jako ostatní začít od prvního příspěvků nadávat vedení a kde komu. a omezit se pouze a jen na tohle. případně diskutovat o naprostých kravinách typu, co nějaký jouda z vedení bohemians plácá o sedačkách apod..

                                a ty mi ted napíšeš at nepropadám skepsi. To je ale vidět, že si většina lidí ani pořádně nečte příspěvky toho, na koho reaguje a pak se asi nemůžu divit, že někdo jako kolega si přečte jen první větu a pak do mě začne šít..

                                a ten vtip, ano za to jsem byl uražený. Protože když jsme si tam se slaviatorem vyměnovali na nikoho nezacílené vtípky a pak tam on šlehne něco, co se mě má evidentě jen dotkout, tak mi to přijde ubohé.
                                jako takový je to vtip dobrý, ale on to nepsal proto, že mu to přijde jako nejlepší vtip co ho napadl, ale protože se o mě chtěl otřít. A pak mi dneska ještě napíše něco o slušnosti, a přitom já nikdy nikoho neurážel jako on, ani se o to nesnažil. to potom se člověk diví, že ty diskuze nikam nevedou. take proto je už s některými ani nepovedu.

                                • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

                                  Tonda     před 15 lety 23.04.2010 17:18 |  
                                  0 0

                                  Míro, přesně - pokud se k nam nastěhujou, nebude to konec světa, a sem rad že to nevnimam takto sam. Ačkoliv radost bych z toho teda neměl vůbec, a myslím že bych hodně moc zvažoval koupi novépermice, to by se potom vidělo jak moc mám tu slavii rád. Těžko teďka malovat čerty na zeď a rovnou říkat že by mě nikdo nikdy v edenu neviděl.

                                  Já si vaše dialogy četl. Jen jsem třebas nepoznal ten úmysl rýpnutí do tebe. mě to přišlo jako vtípek. A protože čtu všechny diskuze zde, tak vím že Ti Trubka nepřirostl k sdci a holt ti to nedá klid. Mám to tak podobně. Poslední dobou sem nasraný furt na Krajčíka a šenkeříka. Tyto 2 hráče, spolu i s Kopiccem posílám pryč častěji než je zdrávo. Máme to tedy podobný.

                                  nebudeme v tomhle pokračovat a vysvětlovat si kdo co jak myslel. Přeju hezký den, a pevné nervy se slavii. Ty potřebujeme bez vyjimky všichni.

  5. Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

    Mike     před 15 lety 23.04.2010 06:26 |  
    0 0

    Trochu z jiného soudku- doporučuji dnes ve Sportu přečíst si rozhovor s Markem Jarolímem- vyjadřuje se o Slavii pomalu jako o tom nejhorším, co ho v životě potkalo, kdyby dal branku, bude ji nadšeně slavit. Prostě typický zapšklý Sparťan. Pokud nastoupí v odvetě, doporučuji při každém jeho dotyku s míčem hromový pískot.

    • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

      LordEdmund     před 15 lety 23.04.2010 08:40 |  
      0 0

      já tam nic tak extra protislavistického nevidim.Ale protože mi záleží na slavii, tak kdyby ho to mohlo rozhodit, tak si klidně zapískám. Ostatně moc mi k srdci nepřirostl a i když dal pár důležitých gólů, tak se mi herně nelíbil.Ani teď proti nám nehrál dobře.

    • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

      bongor     před 15 lety 23.04.2010 09:07 |  
      0 0

      Marek Jarolím je hajzlík,souhlasím s Mikem.Když si vzpomenu,že jsem se ještě tohoto břídila zastával,tak je mi z toho nanic.
      Proto říkám,že ve Slavii by se nikdy neměli objevovat hráči,kteří mají vstřícný vztah ke sraltě.Radši bych bral horšího fotbalistu,ale bez tohoto stigmatu.Úplně nejlepší je mít mužstvo složené ze srdcařů,opět nejlépe odchovanců a několika cizinců.Jako vzor mi slouží Barca a Ajax.
      .

    • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

      Eskaes     před 15 lety 23.04.2010 09:28 |  
      0 0

      ta líná baletní lemra může být ráda za Jablonec, protože hráč s jeho charakterem a přístupem nikdy nic nedokáže. Lituju každého zápasu kdy za nás ten niemand Jarolím nastoupil.

      • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

        DrFe1     před 15 lety 23.04.2010 21:07 |  
        0 0

        Je zarážející, že zrovna tenhle protekční spratek má pocit, že mu Slávia něják ublížila. Přitom dostával nesrovnatelně víc šancí než kdokoliv jiný hrající na jeho postu (Volešák, Belaid ....). Přestože hrál tužku, tak dostával šanci znova a znova. Teprve ke konci jeho angažmá došla i KJ trpělivost. Člověk by čekal, že ho částečně "vyléčí" alespoň to že nehraje ani v Jablonci, ale ono ne, on se chová pořád jako "neprávem! odkopnutá milenka :-o

  6. Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

    cindy     před 15 lety 23.04.2010 08:18 |  
    0 0

    Naprostý souhlas se spojkou a jeho příspěvkem ve 22,12 ...
    Hochu,buď jsi opravdu dobře informován,nebo jsi se prostě strefil...
    Ale to co jsi napsal je bohužel 300% doložitelná pravda...
    Nejen radnice,ale i vedení B 1905 a další rádoby její příznivci jsou jen banda parazitů a příživníků...Pryč s nimi!!!Nikdy do Edenu,nebo už se jich nikdy nezbavíme!!!

    • Re: Kukačka je divný pták… Aneb Klokan míří do Edenu

      beetlejuice     před 15 lety 23.04.2010 20:20 |  
      0 0

      jojo... názor bohemáka na fcbk - "Stadion v Edenu nepatří Slavii Praha, je pouze pronajatý... Což znamená, Slavia nemá co kecat do rozhodnutí DEVELOPERSKÉ spol. která stadion vlastní a může si tam pozvat k hraní koho chce... Taky nejsem nadšenej, ale aspoň to bude ve Vršovicích..." To bych BLIL...!!!