Přípravná utkání

Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

V předposledním přípravném utkání před startem jarní části ligy Slavia remizovala s Hradcem Králové. Na konci utkání vyrovnával Mirko Ivanovski. Slavia se dohodla na ukončení spolupráce s Dušanem Vasiljevičem, který si tak může hledat angažmá.

Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

Branky: 88. Ivanovski - 46. Pilař

Sestava Slavie - 1. poločas: Senecký - Krajčík, Ragued, Hubáček, Trubila - Grajciar, Trapp, Koreš, Hloušek - Vlček, Šenkeřík.

Sestava Slavie - 2. poločas: Vaniak - Mikula, Lafrance, Hubáček, Trubila - M. Černý, Vaněk, Janda, Hloušek (70. Starý) - Ivanovski, Kysela.

Připravujeme podrobnosti.

Slavia si v utkání vypracovala platonickou převahu, přechod z tepla do zimy na umělou trávu byl znát. Trenér Jarolím musel v sestavě improvizovat, na místě stopera nastoupil Ragued, na levém beku hrál Trubila. Do utkání zasáhl i Jaroslav Starý z B týmu. Za Slavii vyrovnával Ivanovski, který se z posil jeví zatím nejlépe.

Dnes ve Slavii skončil Dušan Vasiljevič, který se s klubem dohodl na ukončení smlouvy.

Komentáře (155)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

    Richi (admin)     před 15 lety 17.02.2010 16:25 |  
    0 0

    Bomba, vyrovnali jsme v závěru! Urvanej bod je důležitej!

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

      slaviator     před 15 lety 17.02.2010 17:26 |  
      0 0

      To se nám bude hodit do ligy!

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

        eomer (přítel SN)     před 15 lety 18.02.2010 18:21 |  
        0 0

        Co do ligy - do koeficientu !!

  2. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

    quelhar (admin)     před 15 lety 17.02.2010 16:34 |  
    0 0

    Nejdulezitejsi po dnesnim zapase bude, zda si nekdo neprivodil nejake zdravotni potize. Byl to posledni zapas na umelce, ted uz nas ceka jen generalka na trave a ligove zapasy, tam nas zase ceka jiny typ zraneni nez po trenincich a zapasech na umelce :o) Jsem zvedavy, jestli aspon do prvniho polocasu proti Usti uz vybehne predpokladana zakladni sestava. I kdyz pri zraneni nasich stoperu to asi prilis pravdepodobne neni.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

      DrFe1     před 15 lety 17.02.2010 17:18 |  
      0 0

      Jak vidno, tak nějáké pozitivum lze najít téměř na čemkoliv, obvykle máme na zápasy Slávie vyšší požadavky než jenom aby se někdo nezranil. Trochu ti závidím tvůj pohled na svět, že si dokážeš najít na každý bídě vždycky něco pozitivního.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

        PetCC     před 15 lety 17.02.2010 17:23 |  
        0 0

        Já dokonce občas najdu něco pozitivního i na tvých příspěvcích :-)

        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

          DrFe1     před 15 lety 17.02.2010 17:55 |  
          0 0

          Jsi blázen !!! :-)

          • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

            urs (přítel SN)     před 15 lety 17.02.2010 21:50 |  
            0 0

            tak to mě rozesmálo zdaleka nejvíc :-)))))

  3. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

    slimak     před 15 lety 17.02.2010 16:57 |  
    0 0

    na zapase jsem byl, ale nejak k nemu neni moc co rict..jak poznamenal nekdo vedle mě - kdyby to jeste tak byl prvni pripravnej zapas, tak to budu chapat..ovšem chvili pred ligou to je hodne mirne receno silne rozpacite...

  4. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

    moody     před 15 lety 17.02.2010 17:08 |  
    0 0

    Protože jsem se byl na utkání mrknout, zkusím přidat pár postřehů. Viděli jsme nudnej zápas, ve kterým měla Slavia platonickou převahu, ale prakticky žádné gólové šance. Hradec se soustředil hlavně na defenzivu, gól dal zkraje druhé půle, z prostoru, kde měl být Trubila. Slavia vyrovnala v závěru, kdy se konečně začala dostávat i do zakončení - geniálním, ale spíše šťastným lobem Ivanovskiho.

    Jednotliví hráči: SENECKÝ - poradil si s trestňákem, jednou dobře přečetl hru, jeho výkopy šly ale většinou do autu za lavičkami, KRAJČÍK - slušný, několikrát ukázal pověstný únik, některé centry mu však nevyšly, RAGUED - ukázal, že by se to s ním na stoperu dalo. Čte hru dobře, chybí mi ale pas na nabíhající hráče, HUBÁČEK - v pořádku, ten chlapík by měl být aspoň jednou za svůj pobyt hráč měsíce, proč ne za únor!, TRUBILA - několikrát se na něj rozčílil Jarolím, chce hrát, ukazuje se, ale už se nestíhá vracet nebo nechává hráče za sebou, z jeho prostoru padají branky. GRAJCIAR - slušný zápas, chce míč, několikrát se dokázal uvolnit na malém prostoru, z toho pramení i občasné ztráty míče, TRAPP - nevýrazný zápas, poctivě si jej odmakal, ale směrem dopředu nevymyslel nic. Obě střely levačkou zpoza vápna sotva doletěly ke gólmanovi. KOREŠ - nebyl špatný, ale ani dobrý, svou šanci neproměnil, hodně balónů hraje na jistotu dozadu nebo do strany, rozhodně to zatím není režisér hry, HLOUŠEK - moc se do zápasu nedostal, ale je vidět, že bojuje a je nebezpečný svou rychlostí, VLČEK - bída s nouzí, presuje, ale to je skoro všechno, v šancích selhal, ŠENKEŘÍK - podobně jako Vlček, možná jen trochu méně snahy.

    Náhradníci: VANIAK - v první minutě poločasu dostal gól, pak už jej Hradec skoro neprověřil. Oproti Seneckému zkusil obranu dirigovat. MIKULA - příjemné překvapení, nebál se míče, dovolil si kličku, v závěru dal málem hlavou gól. Nehrál alibisticky a to se mi líbí. LAFRANCE - útočníci Hradce se k zakončení prakticky nedostali, nechyboval, ale nic výjimečného nepředvedl, M. ČERNÝ - má vynikající techniku na malém prostoru, dokáže podržet míč i ve zdánlivě ztracených situacích. Jestli bude zdravý, měl by mít místo v základu - jinak by to byla škoda. VANĚK - nic velkého, snažil se, ale žádnou výjimečnou myšlenku hře nedal. Několikrát přišel celkem jednoduše o balon. JANDA - příjemně mně překvapil, dokáže si pokrýt míč a rychle měnit směr. Na pozici kreativního záložníka byl za celý zápas s přehledem nejlepší. IVANOVSKI - čněl nad ostatními útočníky, techniku má velmi dobrou, přidal šťastný gól, podle mého názoru by neměl chybět v základu. KYSELA - podobný výkon jako Vlček a Šenkeřík, snaha, sprinty, presing, semtam narážečka, ale to je všechno. STARÝ - ukázalo se, že Trubila hrát v obraně nemůže, Starý by měl dostat šanci...

    Celkové zhodnocení: hrát s týmem z druhé ligy vyrovnanou partii není moc povzbuzením před startem jara. Obrana si svoje celkem odehrála, i když brejky Hradce šly občas do otevřené obrany (zejména z Trubilovy strany). Gólman v pořádku. Záloha hraje hodně narážeček, bohužel ne směrem k soupeřově bráně, ale takovým záhadným vířivým pohybem, ze kterého nerezultuje žádná vyložená šance. Útok - je na pováženou, že trenér má na výběr 6 útočníků, z nichž Šenkeřík, Vlček, Ivanovski, Kysela a Tecl jsou podobné běhavé typy a jen Naumov je jiný - a ve Slavii se mu v průběhu podzimu nevedlo.

    Moje sestava pro jaro: Senecký - Krajčík (ale Mikula příjemně překvapil), Kopic, Raqued, Hubáček - Trapp - Janda, M. Černý - Grajciar, Hloušek - Ivanovski

    PS: Celý zápas mrznul na tribunce také Tijany Belaid.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 17.02.2010 18:04 |  
      0 0

      Dobrý podvečer přeji Vám všem.
      Ještě rozmrzám, jen mohu říci, že pan Moody to napsal naprosto objektivně a nemám co dodat. Tentokrát bych dodal, že se mi u Šenkeříka vůbec nelíbily ty chyby a ztráty míče a ten chlap se na to úplně vyprdnul a nevrátil se. To není dobře......... Trubilla v obraně nehrál a není to obránce, to víme asi všichni ...:-(( ??? . Ivanovski opravdu z útočníků asi nejlepší. Jinak tedy docela nuda a opatrnost se nezranit. Tak zatím Sokrates55

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

        tantalos     před 15 lety 17.02.2010 18:38 |  
        0 0

        Zavidím, Sokrate, že jste se nudil. Já jsem při utkání trpěl, protože Hradec vypadal v první půli líp. Co myslíte, dá někdy KJ příležitost mančaftu se sehrát?

        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

          Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 17.02.2010 19:42 |  
          0 0

          Já myslím, že Hradec nepředvedl taky nic. Hraje však v ucelené sestavě už asi třetí zápas a nebyl teď 10 dní v teple na normální trávě. Ale to nechci nijak omlouvat tu naši hru. Ta byla opravdu bez chuti a zápachu. Třeba se dočkáme teď v sobotu na normální trávě, že se objeví už snad nějak stabilizovaná :-)) sestava. Kopic už bude snad dobrý a ten francouz mi tam opravdu docela seděl. A Mikula se mi líbil. Trubillu bych dozadu vůbec nedával a Hlouška bych posunul víc dopředu k Ivanovičovi. Ale to si jen tak přemýšlím.
          Znáš to, jsme národ trenérů a sestav bychom dali dohromady padesát alternativ :-)). Sokrates55
          Kejchám jak kejchal.....

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

      Artur (přítel SN)     před 15 lety 18.02.2010 11:36 |  
      0 0

      Videl jsem poločas Mikuli s Petrzalkou a byl vydareny, vypada to že by mohla být alternativa( moderní, útočný bek ) za Krajčíka ( znouzecnost) , kterého já opravdu nemůžu , tak doufám že dostane příležitost a nezraní se jako ostatní mlaďoši.

  5. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

    harry     před 15 lety 17.02.2010 17:52 |  
    0 0

    Musím teda říct,že průběh zimní přípravy včetně výsledků přípravných zápasů mně vysloveně naplňuje optimismem:-)))

  6. Vasiljevič

    Mac     před 15 lety 17.02.2010 19:07 |  
    0 0

    Tak Vasiljevič končí, to jsou věci! Na začátku sezony jsme měli 4 kandidáty na ofenzivního záložníka - Jarolím, Belaid, Volešák a Vasiljevič a po půl roce jsou všichni pryč.

    • Re: Vasiljevič

      slaviator     před 15 lety 17.02.2010 19:12 |  
      0 0

      No jo no, aspoň to nebude moc starej tak kvrdlat tu sestavu

    • Re: Vasiljevič

      Khadgar     před 15 lety 17.02.2010 19:18 |  
      0 0

      Na všechny čtyři se tu nadávalo, tak by měla zavládnout spokojenost, ne? :-D

      • Re: Vasiljevič

        Troubi     před 15 lety 17.02.2010 19:26 |  
        0 0

        dokud se nevrati Gecov a Dejmci,tak nebude spokojenost nikdy!!!!:D

        • Re: Vasiljevič

          Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 17.02.2010 19:34 |  
          0 0

          Přesně tak. Vedení nemá být netrpělivé. Pěkně počkat, až se bude na hráče nadávat (a nadávat se dříve nebo později bude na každého - zažil jsem spoustu urážek na Kuku nebo Šmícu) a až pak hráče pustit. Pánem je přece fanoušek a tuplem ten nespokojený a dvojnásobně to platí pro ty, které zapomněly doma vychovat...

          • Re: Vasiljevič

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.02.2010 11:12 |  
            0 0

            to jsou zas reci, ani jeden ze jmenovanych nikdy nedosahne toho, co kuka ze smicerem.. jasne, ze nadavat se bude vzdy na vsechny, ale prosim rozlisujme kvalitu od prumeru az podprumeru. Ani jeden z uvedenych zalozniku nepodaval ve slavii dobre vykony, krom Belaida z podzimu 2008. Nikdo z nich si slavisticky dres nezaslouzil a treba takovy Vasiljevic nemel vubec prijit.

    • Re: Vasiljevič

      japhy     před 15 lety 17.02.2010 19:52 |  
      0 0

      To tedy zírám. Sice chválím, že radši hráče vyhodí, než si jej syslit jako dříve a zbytečně ho platit. Ale přeci jenom vyrazit 4 hráče určené primárně na jeden post během půl roku, to je snad rekord, ne?
      Navíc složení útoku se KJ opět nedaří, když většinou dával v prvních půlích Vlčákovi se Šenkym, ale ti se moc neosvědčili. Takže asi jako obvykle obětujeme min. prvních pět kol k objevení ideální sestavy a jejímu následnému sehrávání. Ještě k tomu můžeme přičíst železné stopery, a o zábavu máme postaráno.

  7. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

    denydzlSKS     před 15 lety 17.02.2010 20:12 |  
    0 0

    z našich 6ti útočníků dal v přípravě ivanovski 3 góly, tecl s naumovem po 2 a kysela s vlčkem a šenkeříkem po jednom...
    co se týče odehraných minut tak ty jsem nepočítal, ale myslim, že poslední dva(vlček, šenkeřík) toho odehráli asi nejvíc a přesto to vypadá, že jaro začnou právě oni dva...:-(

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

      quelhar (admin)     před 15 lety 17.02.2010 20:35 |  
      0 0

      Kysela 345, Vlcek a Senkerik 330 minut, Tecl a Naumov 255, Ivanovski 225. Ivanovski mel pochopitelne hendikep v tom, ze tu nektere pripravne zapasy nebyl. Tecl s Naumovem dnes hrali cely zapas za becko, asi aby meli take zapasovou zatez, takze maji vlastne o 90 minut vic.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

        denydzlSKS     před 15 lety 18.02.2010 01:47 |  
        0 0

        ve výsledku to bude vlčák a šenky:-(

        prostě pro mě dvojka do útoku momentálně makedonci!!! jasně bych tam viděl risteho, kterej je od ostatních útočníků trochu odlišnej(hlavičky a zakončení) a z těch ostatních - běhavejch, to vyhrává ivanovski....

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

      Khadgar     před 15 lety 17.02.2010 21:09 |  
      0 0

      Aby tam nezačali Hloušek s M. Černým :-D Divili byste se někdo? :-)

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

        slaviator     před 15 lety 18.02.2010 00:10 |  
        0 0

        Nebo Janda a M.Černý... Hloušek poputuje pěkně na beka... :)

  8. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

    DrFe1     před 15 lety 17.02.2010 20:40 |  
    0 0

    Tak Ušan jde pryč. Takže nezbejvá aby KJ odprosil Belaida. to je naše jediná šance. Koreš s Marešem a Burešem na to bohužel ještě asi nemají.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

      lassiter     před 15 lety 17.02.2010 20:45 |  
      0 0

      A tak v klidu, KJ řekl, že někdo tam prostě hrát bude... myslim, že to bude Janda. S Vasiljevičem to je ovšem opravdu velmi slušná epizoda na téma jak vyhodit dvě mega z okna.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

        spojka     před 15 lety 17.02.2010 21:12 |  
        0 0

        Tak hlavně, že si Nováková přišla na svoje... Divím se, že když už zákaz ve Slavii dostal Bielik, že nikdo neuvrhnul do klatby i tuhle figurku. Vasiljevič, kterej tu byl od začátku navíc, ubohej Vomáčka, narychlo a nesmyslně povolanej Hanuš a dorostenec Mato "přestřelená smlouva" Ivanovič. Ze strany Novákový určitě povedenej podzim, jestli to takhle bude pokračovat dál...

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

      mirecek1111     před 15 lety 17.02.2010 20:47 |  
      0 0

      no upřímně, oni na to "ještě" nemají, ale Vasiljevič na to neměl a těžko by se něco změnilo, to je trošku rozdíl ne. Chvála bohu že je pryč.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

        DrFe1     před 15 lety 17.02.2010 21:00 |  
        0 0

        A mě se zezačátku jevil Vasilijevič dobře, holt i takový odborník jako já se někdy zmýlí :-)) Bohužel takováta balkánská lenost a neochota hrát pro tým u něj převládla, jinak by nebyl špatnej.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

        urs (přítel SN)     před 15 lety 18.02.2010 11:59 |  
        0 0

        jes, pokud se Vasilljevič neprokousal dlouhodobě do základu a jen paběrkoval, zbavit se ho j naprosto logické řešení..
        no pokud si chcete přečíst opravdu super diskuzi, mrkněte na oficiálky = to je slušná Sodoma - Komora :-D
        občas tam taky prdnu něco, abych to rozštíp, a sesypou se na mě jako hejno lačnejch havranů :-)))
        je to sranda :)

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

      quelhar (admin)     před 15 lety 17.02.2010 20:49 |  
      0 0

      LOL, KJ odprosil Belaida :o))) Kdybys napsal, ze by se hodilo, aby Belaid odprosil KJe a slibil, ze uz zase zacne hrat fotbal, tak bych mozna i souhlasil, ale takhle jsi opet pobavil :o)

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

        DrFe1     před 15 lety 17.02.2010 20:58 |  
        0 0

        Nesmíš brát všechno tak úplně vážně. Ovšem s tím že bych uvítal kdyby Belaid ještě dostal šanci jsem si srandu nedělal

  9. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

    Barlblog     před 15 lety 17.02.2010 21:03 |  
    0 0

    Sledovat Hradec. Pilař a Dvořák jsou velmi kvalitní.

    Jinak jsem rád, že se situace s Vasilijevičem nekomplikovala.
    Tabula Rasa.

    Jinak, neví někdo, co se stalo se Samarou? 2 střední záložníci odešli po skončení smlouvy na trh a jsou volní. Nejsou to jen oni. Samara propustila více hráčů. Nemá někdo informace?

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

      lassiter     před 15 lety 17.02.2010 21:11 |  
      0 0

      no peníze, co jinýho. jarošík psal, že neviděl žádný od srpna.

  10. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

    Viking     před 15 lety 17.02.2010 22:24 |  
    0 0

    Trochu mě zaráží, že proti Hradci hraje spíš Kysela než Tecl s Naumovem. V lize bych hrál na Ivanovskiho a pět záložníků - zprava Janda, Grajciar, Trapp, M. Černý, Hloušek s Raguedem na stoperu pokud nemáme obránce. Útok Šenkeřík Vlček je hrozně vyčichlej, zdá se mi úplně bez motivace.

    No další klient Novákové u nás hrát nebude. Úspěšnost jejích hráčů nic moc. Ale kdo četl rozhovor s ní v Hattricku nebo kde to bylo, tak si udělá obrázek sám - o její profesionalitě třeba svědčí, jak se ráda chlubí chlastačkama s fotbalistama po pražských diskotékách...

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

      spojka     před 15 lety 18.02.2010 00:03 |  
      0 0

      No, "nic moc" je slabý slovo. Ono to spíš celý působí jako normální svinstvo, na kterým si měli některý lidi vydělat bez ohledu na to, že to poškozuje Slavii. Nebo chce Jarolím tvrdit, že příchody 4 hráčů z její stáje během léta jsou jen náhoda?

      Vomáčka končí v Žilině, kde poslední rok nemá ani na základní sestavu. Bez jakejchkoliv testů mu Jarolím už před koncem sezony dává smlouvu. Například Brabec při svym příchodu dostal smlouvu až po pár přípravnejch zápasech, a to měl za sebou lepší kariéru než tahle hvězda ze Žiliny. Krátce nato je Brabec odejit s tím, že náhradou je Vomáčka. Agentkou Vomáčky je Nováková. Náhoda?

      Do středu zálohy máme v létě 3 hráče - Jarolíma, Volešáka, Belaida + mladý odchovance. Na tentýž post po jednom pouťáku dostává smlouvu 30tiletej hráč, o kterýho už nemá zájem zoufalej Cottbus. Jeho agentkou je Nováková. Náhoda?

      První ligový kolo, Vaňous chybuje (i když min. z poloviny to jde na Vomáčku). Po jediný chybě je odstaven. Takhle rychle zamést s brankářem kvalit Vaniaka, to se jinde moc nevidí. Do brány je instalován Hanuš, kterej byl na hostování v Krči slabší než např. Berkovec chytající za naše béčko. Agentkou Hanuše je Nováková. Náhoda?

      To nejlepší nakonec. Kupuje se 18tiletej kluk z Chorvatska. Doležal slavnostně hlásí do novin, že "se nám ho podařilo získat díky kontaktům trenéra Jarolíma". Za půl roku tentýž Doležal přiznává, že při smlouvě pro toho kluka mírně řečeno "přestřelili". Kdopak tím kontaktem asi je? Těch náhod už je trochu moc.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

        slaviator     před 15 lety 18.02.2010 00:08 |  
        0 0

        Spíše je zařážející, že v létě tu byli 4 hráči na jeden post středního off záložníka. Všichni čtyři jsou po půl roce pryč.... A během půl roku se tu protočili čtyři brankáři na postu jedničky, přičemž nejvtipnější na tom všem je, že ten kdo tu bude teď třeba půl roku v kuse chytat (pokud nebude zase kolotoč), tak v létě tu nemusí zůstat, protože na něj nemáme opci.... A kor jestli by si vychytal účast na MS a třeba si tam i zahrál místo Muchy, asi těžko bychom ho z Turecka vykupovali. Vaniak skončí kariéru.... No a Romanovsovi končí v prosinci smlouva. U toho bude ještě Jarolím, kterého v létě po skvělém desátém místě poplácá Doležal po ramenou, že v rámci dlouhodobé koncepce mu věří a prodloužili s ním smlouvu o další dva roky...

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

        slimak     před 15 lety 18.02.2010 01:07 |  
        0 0

        jéé, nevim proc za tim hledat spiknutí.slavia je soukroma firma a pokud na ty hrace daj penize nebo pokud ma KJ nejaky provize, je to vec majitelu, nikoho jineho! vec fanouska je hra muzstva bez ohledu na tom, kdo ma jakyho agenta...
        na druhou stranu takove ztotozneni s klubem a to brat ho jako vec verejnou je vlastne fajn :)

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.02.2010 11:23 |  
        0 0

        Nj, a pak se pise, jak jsme tu na KJ zli a nespravedlivi. Bohuzel okolnosti svedci tomu, ze nas trener ohrozuje vysledky tymu kvuli svym kseftickum, pokud je tomu tak, nema ve slavii co delat a divim se, ze mu to D + R trpi. Leda ze by to byli oni, kdo by na tom byli taky zainteresovani, pak ale ohrozujou sami svou vlastni investici.. proste takhle by to ve fungujicim klubu chodit nemelo a podle me jde o jednu ze zasadnich veci, kvuli niz jsme promrhali vyhodu po postupu do Lm a nyni jsme zase o nekolik kroku zpet, pred sebou zpackanou sezonu, hrozbu dalsi sezony bez poharu a bez penez.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

      slaviator     před 15 lety 18.02.2010 00:03 |  
      0 0

      To víš, ona chlastá s fotbalistama po pražskejch diskotékách jak říkáš, ti fotalisti jako Rodinger pak za ní přijdou zda by mu něco nesehnala, protože ostatní agenti se na něj vys...li, nebyl pro ně zajímavej... No a jiní agenti, hlavně teda to dělá Zí*a a Pa*ka (celá příjmení si domysli, já nic neřek) co jsem slyšel, tak ti naběhnou na šestnácti-osmnáctiletýho kluka co nemá smlouvu a za podpis mu nabídnout pět-deset let ojetý BMW... A ozvou se pak, vždy jen když je přestupní období. Tak to dělá hlavně Zí*a. Pokud nejsi zajímavej hráč, co "nemá" šanci přestoupit do ciziny, tak prostě čau - a někdy ten hráč o tom agentovi neslyší třeba i rok, ale agent má nějakej procentuální podíl z jeho smlouvy... A takovejchle hráčů je v lize možná víc jak 90%... A pak něco hráč potřebuje, chce se mu dovolat a agent jako Zí*a to neuvedá. A není to problém jenom hráčů co jsou v Gambrinus lize, ve Slavii či Spartě to přece jen možná funguje jinak, protože ti hráči v "S" jsou pro agenty všichni zajímaví krom třeba takovýho Hubáčka apod... ALe jde o hráče z Jablonce, z Plzně, ... Ale taky o hráče v cizině... Dostane do ciziny, zinkasuje tučnou odměnu, pak má měsíčně nějaký to procentíčko no a ozve se po roce po roce a půl, že můžeš jít z Norska do Německa. Tak jestli být u takovýhohle agenta, kterýho vidíš když jsi nezajímavej hráč z Jablonce nebo Brna akorát při podpisu smlouvy s ním a pak možná dvakrát s ním mluvíš telefonicky, když to zvedne... Tak není v tomhle ta Nováková když teda jak říkáš chodí s těma fotbalistama chlastat lepší? Ona asi jim nenalejvá, že jo, ti mladí fotbalsti by stejně chlastali a může je tak mít tka nějak pod kontrolou...? To, že ve Slavii měla jaký měla hráče, to je otázka druhá pak.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

        venator     před 15 lety 18.02.2010 10:46 |  
        0 0

        Chápu co tím chceš říct, ale zase nemůžeš čekat,že tyhle dva nebo tři top agenti u nás budou obvolávat stovky hráčů,které jejich agentura zastupuje osobně s tím co dostali pod stromek nebo jestli nepůjdu na pivo. Jsou to majitele "úspěšných" firem tzn. jako každý jiný podobný majitel mají na každodenní práci kolegy-zaměstnance co jsou tam na "provozní" věci k dispozici hráčům. No a tyhle mediálně známí majitelé agentur pak slíznou smetanu při podpisu přestupů apod. Jestli se sami intenzivněji někomu vůbec ještě věnují tak jen hráčům z šíršího kádru repre tak tipuju. Nechce se mi věřit,že jima zastupovaní hráči nemají svojí kontaktní osobu,když něco potřebují.Jakože by odváděli těm agentům třeba 5% z platu a nikdo jim rok s ničím nepomohl....nevím nemám info

        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

          slaviator     před 15 lety 18.02.2010 11:36 |  
          0 0

          No, ono to tak by mělo být samozřejmě, že na takový ty "běžný" věci y měli mít asistentky, asistenty apod... Jenže těch případů, kdy se neozval, je hodně. Co vím, Zbyněk Pospěch, Krejčí z Jablonce, Lukáš Zelenka. Prostě to nejsou pro ty agenty dostatečně zajímavé figury, takže když hráč něco potřebuje, nedovolá se... Nejde o to chodit s nimi na pivo, ale být tu pro ně, když jim ti hráči odvádí třeba těch pět procent platu... Jenže zase smůla, že když jsou pak hráči radši u menšího agenta, tak nemaj takovou šanci dostat se do zahraničí, resp tam to pak dovyjednává ten Zíka nebo Paska a hlavně Zíka se tím pak strašně chlubí, jak dotáhl ten a ten přestup do zahraničí... A nejlepší "dobrý den" si teď udělal z Ankarasporu - nakukal jim, že Brabec má nějaký rodinný problémy, oni ho tedy rozvázali, Brabec podepsal ve Spartě, Zíka dostal provizi - a do Ankarasporu přivedl Rajnocha, opět ze své stáje, no a dostal další provizi. Takhle se to pánové dělá...

          • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

            venator     před 15 lety 18.02.2010 17:20 |  
            0 0

            přesně a my blbci chodíme do práce...

  11. Že by Belaid zpátky do áčka

    tantalos     před 15 lety 18.02.2010 11:56 |  
    0 0

    ČTK napsala:
    ...Ve středu hřiště chyběl Slavii tvořivý hráč, přesto se Belaid do kádru zatím nevrátil."Pořád je to náš hráč, ale každopádně se bude muset nejprve dostat stavu, aby byl připraven nastoupit. Bude záležet jen na něm, jak se k tomu postaví," uvedl Jarolím....
    No uvidíme, Paska byl s TJ včera na Hradci, pak vyhodili náhradu za belaida od svůdné agentky...
    Že by teď najednou začal fungovat sex-appeal Pasky?

    • Re: Že by Belaid zpátky do áčka

      lassiter     před 15 lety 18.02.2010 12:09 |  
      0 0

      A nemůže to být trochu prostší? Třeba že začal fungovat zdravý rozum?

      • Re: Že by Belaid zpátky do áčka

        tantalos     před 15 lety 18.02.2010 12:29 |  
        0 0

        To ještě existuje?

    • Re: Že by Belaid zpátky do áčka

      urs (přítel SN)     před 15 lety 18.02.2010 12:13 |  
      0 0

      :) to já bych to zkusil bez TJ, protože dle mého názoru nás tenhle frajer opravdu nespasí..
      hráli bychom s 5ti záložníky na Ivanovského, jak tu už tuším kolega viking? zmiňoval.. tvůrce hry by dle mého soudu míňa černý a ostatní z pětice by mu sekundovali a třeba by od něj i něco okoukali, a sice jak se má hrát pořádnej moderní fotbal z pozice středního záložníka směrem dopředu :)

      • Re: Že by Belaid zpátky do áčka

        tantalos     před 15 lety 18.02.2010 12:30 |  
        0 0

        Ono se to asi opravdu bude muset bez TJ zkusit. Když hráč sedm týdnů netrénuje...

      • Re: Že by Belaid zpátky do áčka

        tantalos     před 15 lety 18.02.2010 12:30 |  
        0 0

        Ono se to asi opravdu bude muset bez TJ zkusit. Když hráč sedm týdnů netrénuje...

        • Re: Že by Belaid zpátky do áčka

          urs (přítel SN)     před 15 lety 18.02.2010 13:20 |  
          0 0

          tak má to i své výhody :) s největší pravděpodobností si nepřerve vazy v koleni a bude alepoň po této stránce jistojistě připraven :)
          co na tom, že bude mít poněkud panděro jako onehdá jeden ten růžovej panděr..

          hlasuj: toto je kvalitní názor :)

  12. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

    Viking     před 15 lety 18.02.2010 13:35 |  
    0 0

    Dohoda Slavia - Belaid - KJ udělaná by asi v této situaci byla potřeba, současný stav nepřináší výhodu snad nikomu. Jestli od novýho roku netrénoval tak s tím začne postupně a ať klidně začne hrát až v dubnu. Na jaře beztak hrajeme o kulový, titul je v řiti a Evropská liga extra terno není.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.02.2010 14:12 |  
      0 0

      Rozumim-li tomu dobre, Belaid ve slavii chce byt, proto nechtel opci do bolky. Pokud tedy proto bude neco delat, bude to pro obe strany lepsi. Nesouhlasim s tim, ze EL neni zadne terno. EL je dobra soutez pro slavii, ze sportovniho hlediska je dulezite pomerovat se kvalitnimi evropskymi tymy, pro nas fanousky je taky zajimave videt v edenu Janov nebo Lille a sledovat, jak jsou hraci konkurenceschopni. Slavie si muze delat v evrope jmeno a zlepsit koeficient. Nejake penize z toho taky jsou. Naopak, podle me je ucast v EL zasadnim cilem pro slavii, ucast v evrope je proste zivotne dulezita!

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

        lassiter     před 15 lety 18.02.2010 14:31 |  
        0 0

        No já tomu rozumím tak, že TJ nechtěl opci do Boleslavi z toho důvodu, že skoničt natrvalo kdesi v Boleslavi je pro něj představa z jiného světa a se Slavií to zas tolik nemělo co dělat.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

        quelhar (admin)     před 15 lety 18.02.2010 14:33 |  
        0 0

        Souhlasim, ze ucast v EL je temer zivotne dulezita, ale sorry, fanousci na nejake soupere kaslou, jinak by zapasy s Janovem, Lille a Valencii vyprodali. Misto toho na jeden z nejlepsich evropskych tymu Valencii prijde ve ctvrtek v 19:00 (idealni fotbalovy cas, ani moc brzo, ani moc pozde) tesne pres 10 tisic lidi. Navic v situaci, kdy jsme dva tydny predtim ve Valencii odehrali asi nejlepsi podzimni zapas (mimochodem, hrali jsme ho v zakladu s Vomackou a Naumovem, se dvema DZ ve stredu hriste a bez Belaida :o))

        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

          mirecek1111     před 15 lety 18.02.2010 14:51 |  
          0 0

          Jestli si zápas sledoval, tak sis jistě všiml, jak velký fakor sehrálo podcenění a extra výkon Hlouška. Navíc asi není zrovna ideální se chválit hráči a nebo nějakým herním systémem, když jsme za týden s tím samým soupeřem předvedli takovou grotesku.
          Jediný relevantní fakt podzimu, ze ktého byhom měli pro jaro vycházet byl, že to začalo nějak vypadat, až Vomčáka a Naumov a hráči, kteří jsou už ted chvála bohu pryč, na hřišti nebyli.

        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

          lassiter     před 15 lety 18.02.2010 14:57 |  
          0 0

          No když pominu ty top týmy v Evropě, na který by asi bylo vyprodáno vždycky i díky neslávistickým fanouškům, kteří by prostě chtěli vidět Barcelonu, tak u těch ne úplně top týmů se to zřejmě odvíjí od aktuální nasranosti/nadšení fanoušků. Vyprodáno na Villu a téměř i na Hamburk v době, kdy se v lize dařilo a panovala krásná "pozitivní" nálada a na druhé straně tristní návštěvy na tebou zmiňované týmy po Tiraspolu a výkonech v lize, kdy člověk, který pravidelně na Slavii nechodí, dvakrát popřemejšlí, jestli mu těch šest stovek stojí za to. Na druhou stranu se to aspoň blíží stavu, po kterym řada lidí volá, a sice že lidi chodí na fotbal proto, že hraje Slavia a ne proto, že přijede nějaká Valencie :-)

        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.02.2010 15:04 |  
          0 0

          OK, nekteri na to asi kaslou, tedy mluvim za sebe, me to zajima:-). Jinak Vomacka mi nevadi, byt je jeden z tech, kteri prisli od one agentky. Naumov dal sice gol, ale fotbalove nestihal...

  13. ad belaid

    tantalos     před 15 lety 18.02.2010 14:20 |  
    0 0

    Urs nám moudře doporučil přečíst si oficiálky. Mne zaujaly dva tamní příspěvky:

    Belaid 18.2.2010 10:05:00 popin
    Mno, všichni tu zasvěceně vykládáte, jak TB vymetá bary a luftuje baby, jenže víte stejný hovno jako já. Možný to je, nebo taky ne. Belaid je na naši ligu hráč s luxusní technikou a přehledem, chyba je v jeho hlavě. Jenže KJ tomu výrazně pomohl : přišli s Tavaresem, kluk se rozkoukával (no ve 20 asi pochopitelné), když se trochu chytil, přišel synovec a začlo cestování TB sestavou, béčkem, tribunou a to neskousnul. Pak se trochu probral, povedlo se pár zápasů, ale zase měl přednost MJ, který nehrál nic. Přišel parádní podzim, kdy s Necidem táhli Slávii. Pak odešel Tavarez a kluk se zase nalomil - a šup, MJ napevno v sestavě ač hrál naprosto otřesně. Nákup Ragueda - mohlo by to být řešení, s krajanem by to klapalo a i by ho trochu srovnal - a bác, v přípravě je spolu Velký Neomylný ani jednou nepostavil (zřejmě obava, že byjim to šlo a MJ s Jandou by leštili lavici). Pak ho v lize úplně přehlížel, poslal ho na 10 minut, pak po dlouhé době od začátku a TB buď byl tak vystresovanej nebo naštvanej, že hrál hrůzostrašně. A konec. Nevím, jestli je v tom porušení životosprávy, nekázeň, neplnění pokynů, nezájem. Jeslti jo, má TB co chtěl. Jestli ne, je to jednoznačná vina a nekompetentnost KJ.
    popin - souhlas 18.2.2010 10:43:00 smarty
    Je to bohužel tak, způsob, jakým KJ Belaida odstřelil, jsi popsal přesně. Protekce toho spratka Synovečka nás přišla skutečně draho. Bohužel přestože KJ poj*bal, co mohl, jeho přehmaty odnášejí jiní. vedení mu ovšem v nekompetentnosti a neschopnosti zdatně sekunduje. KJ přivedl zcela nesmyslné hráče jako Besta, Abrahám, z ubohých osobních důvodů povýšil na čas Hanuše. Vedení neváhalo dát dlouhé a drahé smlouvy Densovi, Ivanovičovi, Šikličovi nebo Vasiljevičovi, které KJ často ani nepustil do hry. Na startu jara, vekterém musíme honit aspoň trochu důstojné umístění ze sedmého fleku, máme kádr rozvrtaný, na některé posty není hráč, naopak brankářů máme jak na maryáš. KJ se o svých očividných podzimních chybách zkrátka odmítá bavit, celou zimní pauzu zasvětil tomu, aby do Slavie dotáhnul ze Sieny Lukáše, a na otázky, kdo buide hrát v záloze odpovídá "někdo se tam objeví". Opravdu málo důvodů ke klidu a radostnému očekávání. Jen bych se nerad za pár dní po strahovské plichtě se lžiklokany dočítal kecy typu "hrálo se na těžkém terénu a do plných, remíza je spravedlivá, teď to musíme hodit za hlavu a soustředit se na další zápasy".

    • Re: ad belaid

      quelhar (admin)     před 15 lety 18.02.2010 14:37 |  
      0 0

      Taky me zaujalo, jak se daji fakta prekroutit, pripadne uplne poprit. "Odstreleni Belaida" je vlastne typicky priklad, jak se stokrat opakovana lez stane pravdou. A clovek muze psat porad dokola, ze Belaid dostal na podzim daleko nejvic sanci ze vsech ofenzivnich zalozniku, je to, jako kdyby mluvil do dubu.

      • Re: ad belaid

        jnnxx     před 15 lety 18.02.2010 14:46 |  
        0 0

        To nemá cenu komentovat nad to se můžeš jedine povznést. Celý podzim se na něj snášela kritika, že to flinká a stejně za to může KJ. Prostě někdo má svou pravdu a za tu bude bojovat třeba proti celýmu světu.

        • Re: ad belaid

          mirecek1111     před 15 lety 18.02.2010 15:00 |  
          0 0

          Když chceš někoho kritizovat, tak bys měl být také schopen nabídnou lepší řešení. Kolega tady prezentuje své názory s tím, že je to jako by mluvil do dubu ale lepší řešení nemá. Nebo má ale já to chápu jako stejný nesmysl jako vy příspěvek tantalose. To máš těžko.
          Jako nadávat Belaidovi za flinkání nebo se chytat mlodby při výkonu "Voldy" nebo toho Jugoslávce je prašť jak uhoď. V období mezi odchodem Jarolíma a doplněním soupisky mladým Vaňkem žádná jiná lepší varianta, než koukat na flákání Belaida a věřit že se vzpamatuje, prostě nebyla. A postavit vedle sebe Trapp a Ragueda bylo žel efektivní pouze ve Valencii.

          • Re: ad belaid

            quelhar (admin)     před 15 lety 18.02.2010 15:08 |  
            0 0

            Mirecku, ja neprezentuji zadne nazory ve vyse uvedenem prispevku. Ja jsem si povzdechl, ze lidi neustale pisou o "odstreleni Belaida", coz se naprosto nezaklada na pravde. Ja uz jsem tu nekolikrat psal jeho statistiky podzimnich odehranych minut v porovnani s dalsimi "ofenzivnimi" zalozniky a psat je znova opravdu nechci, protoze je to vazne naprosto neplodne, jinymi slovy, jako bych mluvil (psal) do dubu. O personalnich otazkach typu kdo mel hrat misto Belaida, se vubec nezminuji a ani nemaji zadnou souvislost.

            • Re: ad belaid

              mirecek1111     před 15 lety 18.02.2010 15:18 |  
              0 0

              jako ty jinak řečeno píšeš, že Belaid neměl na podzim nastupovat, protože bla bla bla. Mě těžko totiž mohou vůbec zajímat nějaké statistiky, když stejně není jiné lepší řešení. A je mi prostě záhadou, proč se tady zabýváš tím, konfrontovat lidi, co se Belaida zastávají, tím, že jima po svém vysvětlíš, že nemají pravdu a zároveň mi stejě neodpovíš, jak bys to tedy vyřešil. Tou poslední větou totiž jinak řečeno říkáš, že ve fotbalovém nanažeru vyndáš ze základní sestavy fotku Belaida a dáš play.

              • Re: ad belaid

                quelhar (admin)     před 15 lety 18.02.2010 15:24 |  
                0 0

                Proboha, to vubec nepisu, kdo mel a nemel nastupovat. Pisu, ze nastupoval Belaid (to je naprosto dolozitelny fakt) a proto by lidi nemeli psat, ze byl odstrelen, kdyz to proste neni pravda!

              • Re: ad belaid

                Filipos     před 15 lety 18.02.2010 15:51 |  
                0 0

                Řešení bylo nezbavovat se MJ, ale to jste všichni s otevřenou náručí vítali :-)

            • Re: ad belaid

              mirecek1111     před 15 lety 18.02.2010 15:28 |  
              0 0

              Tohle ale asi opravdu nemá cenu řešit. Přece sám víš, okolo čeho se ty naše diskuze točí. Já se v žádném případě nezastávám Belaida a jeho výkonů, takže s tou tvou kritikou svým způsobem souhlasím ale tím to také končí, protože narozdíl od tebe po vyslovení A si taky umím aspoň představit to B.
              Jako prostě Volešák nebo Vasiljevič na Slavii neměli dlouho předtím, než se jich trenér zbavil. A kolikrát jsme tu zrovna my dva spolu Volešáka řešili aby to stejně dopadlo tak, jak jsem se ti snažil celý podzim vysvětlit, že prostě Volešák zcela racionálně nemá ve Slavii co dělat.
              A s Trappem a Raguedem vedle sebe se prostě v lize narozdíl od pohárů hrát nedá. Proto znovu opakuju, po odchodu Jarolíma a příchodu mladých kluků z béčka někdy na konci listopadu sice bylo oprávěné Belaida za jeho výkony kritizovat ale to bylo tak všechno, protože jsem stejně lepší alternativu než se koukat na flinkání Belaida pro střed hřiště neměli.
              Pust si na fotbalzivě jakkýkoli zápas, ve kterém hrál Volešák a pak mi klidně napiš že měli..

    • Re: ad belaid

      denydzlSKS     před 15 lety 18.02.2010 15:04 |  
      0 0

      popin:
      - belaid je prostě psychicky labilní a totálně ho otráví a vystresuje jakákoliv konkurence
      - to že belaid přijde na posledních 10 minut a hraje houno a je otrávenej je vina jarolímova (ale to že přijde na plac na 10min naumov a je marnej je vina naumova:-))
      - belaida totálně otrávilo to, že ho jarolím v přípravě nepostavil k raguedovi
      - ano, je to skvělej hráč(má totiž techniku) a jarolím by měl jít od válu(pokud možno ještě před začátkem jarní části;-))

      smarty:
      - myslel jsem, že jak to bylo s tou rodinnou protekcí mezi KJem a MJem se to rozlousklo poté co se vztahy celé jejich rodina dostaly na veřejnost
      - vypisuje všechny špatný přestupy za poslední roky -> kolik kvalitních a platných hráčů přivedl je taktně zamlčeno
      - zajímalo by mě, kde přišel pisatel k tomu, že kj celou zimu prahnul po příchodu LJe:-))
      - doporučuju si na ivysílání pustit například zápasy sparta - slavia, slavia - teplice,...je jasný, že přes belaidovu hvězdnou zář si toho možná nevšimneš, ale hrál tam jistej"spratek Synoveček" (č. 10) a tu hvězdnou zář docela zastínil...


      kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde;-)

      • Re: ad belaid

        popin     před 15 lety 18.02.2010 20:09 |  
        0 1

        Člověče, ty máš zřejmě nějaký problém se čtením nebo jsi prostě demagog kalibru Oranžového Jirky.
        - nikde jsem nepsal, že je TB nervově labilní a že ho stresuje konkurence, že ho možná otrávilo protěžování lempla MJ - to jo
        - nikde jsem nepsal, že 10 posledních minut bídné hry je vina KJ, pouze, že tohle paběrkování musí otrávit
        - nikde jsem nepsal, že nenasazení TB v přípravě s HR ho otrávilo - otrávilo to možná mě, protože si myslím, že to mohlo fungovat
        - nikde jsem nepsal, že KJ má jít od válo (na rozdíl od mnohých zde), to, že TB je na naši ligu dobrý hráč, je pravda

        Tak jak je to s tím bitím psa ?

        • Re: ad belaid

          denydzlSKS     před 15 lety 18.02.2010 20:39 |  
          0 0

          popine, dovolím si neskromně tvrdit, že číst umím! tvůj příspěvěk jsem přečet, vyhodnotil a pak jsem napsal svůj pohled na věc!! jen jsem chtěl ukázat, jak na jednu věc může bejt absolutně odlišnej pohled!! jsem to já, kdo tvrdím, že je belaid psychicky labilní atd. ok?!
          jinak to neber jako nějakej útoka na tebe...možná jsem měl místo "popin:" napsat "věc belaid:" a místo "smarty:" "věc jarolím:"..ale to je teď jedno, to už je v autu

          ps: děkuju, za krásnou a silně originální rádobyurážku posílat někoho k politikům - upřímně, politika je mi u řitě;-)
          ps: ani nevím co to znamená demagog..

    • Re: ad belaid

      skman     před 15 lety 18.02.2010 15:19 |  
      0 0

      evidentne nejsi vymetac diskotek, projdi si v praze tri vyznamny kluby a parkrat tydne a budes se divit koho tam potkas

      • Re: ad belaid

        lassiter     před 15 lety 18.02.2010 15:24 |  
        0 0

        slaviatora! ten říká to samý co ty :-)

      • Re: ad belaid

        DrFe1     před 15 lety 18.02.2010 16:47 |  
        0 0

        A koho teda ?

  14. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

    Tugarin     před 15 lety 18.02.2010 14:51 |  
    0 0

    Když tu čtu zdejší příspěvky, tak mám neodbytný pocit, že všechny ostatní kluby v lize mají neskutečně vyváženou přestupovou politiku. Všichni mají samé "terna" a jediný kdo vše kazí je Slavia (potažmo Jarolím.) Neustále se dočítám, jak by to úžasně šlapalo, kdyby se nekupovali různí hráči za "podivných" okolností atd. Dovolím si tedy v tomto ohledu malé srovnání.

    Když jsem se podíval na příchody a odchody dalších klubů v GL, tak lze konstatovat, že 50% úspěšnost přestupové politiky je vcelku královským poměrem. Pokud se podíváte na weby jednotlivých klubů (které mají nějaké déledobější ambice), kdo za poslední roky přišel a kolik se fotbalistů chytlo aprosadilo, tak si myslím, že Slavia není se svou přestupovou úspěšností něčím natolik výjimečným, jak se neustále snaží dovodit zejména redaktoři deníku Sport.... I v době kdy se objevili hráči Tavares, Belaid, Šenkeřík a Brabec, kteří se prosadili, tak současně zde byli hráči jako Pešír, Kováč, Šourek atd., kteří tiše zmizeli a nikdo si na ně nevzpomene, protože úspěch přebije všechno....

    Hotového kvalitního hráče jako je Hloušek, lze koupit za velké peníze koupit jednou za čas, a tak obecně dochází k přestupům hráčů ze zahraničí, kdy je vždy velkou neznámou jejich adaptace a prosazení v rámci české ligy. A tohle není problémem jen Slavie, stačí si vzpomenou na množství balkánců, z nichž udělal díru do světa jen Džeko, na Prudnikova, Hohendera či Kovbu ve Spartě, brazilské hráče v Bbrně atd. Stejně tak pokud jsem se zaměřil i na tzv. mladé hypertalenty, kterým byla předvídána obrovská budocnoust, tak lze říci, že vylná většina z nich se pohybuje po dvou letech na obdobné úrovni, spousta z nich naskakuje občas či pobíhá po hostováních....
    A tak obecný tresnd, kdy se loví hráči bez smlouvy, neznámí zahraniční je bohužel celkovou realitou, z níž dlouho nikdo nevybočí.....

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

      tantalos     před 15 lety 18.02.2010 15:35 |  
      0 0

      Kde jsi vzal 50procentní úspěšnost?
      Za 2 roky Slavie dobře koupila dva hráče z dvaceti: Čelůstku a Hlouška. Tio je desetiprocentní úspěšnost. Všechny ostatní "posily" představují nanejvýš ligový průměr. Ostatní nejsou ani zdaleka náhradou za prodané hráče.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

        denydzlSKS     před 15 lety 18.02.2010 15:49 |  
        0 0

        vaniaka, dřížďala a tavarese jsi zamlčel jistě jen z důvodu, že přišli UŽ před dvěma a půl rokama, že?!
        grajciara s jardou černým prodat...pryč s průměrností!!

        o tom, že svoje si odvedli i jiné průměrné posily jako brabec, šenkeřík...mlčím

        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

          tantalos     před 15 lety 18.02.2010 15:58 |  
          0 0

          Opakuji: za poslední čtyři přestupní termíny přišlo přes dvacet hráčů. Z těch, co jmenuješ, přišel v uvedené době pouze Grajciar. Grajciar je mírně nadprůměrný ligový hráč, dobrý při hře dopředu, s výraznými nedostatky při bránění. Zdaleka by nezapadl do mužstva, které uhrálo LM.
          Pokud se nepletu, Vaniak, Dřížďal, Tavares a Šenkeřík přišli před třemi a půl roky. J. Černý před třemi.

          • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

            quelhar (admin)     před 15 lety 18.02.2010 16:08 |  
            0 0

            Pletes se, bylo to pred dvema a pul, resp. pred dvema.

          • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

            denydzlSKS     před 15 lety 18.02.2010 16:10 |  
            0 0

            to už jsou 3,5 roku?? to to letí, v tom případě máš trochu pravdu. ale stejně ti povím, že asi nejsme klub, kterej si může kupovat nějaký superhráče. takovej grajciar je myslim dobrej hráč odpovídající našim možnostem a myslim, že je ideální na evropský poháry...

            můžeš vypsat nějaký hráče, který by sis představoval jako kvalitní posily?? docela by mě to zajímalo, když ti ani grco není dost dobrý...

            • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

              Khadgar     před 15 lety 18.02.2010 16:16 |  
              0 0

              Já ti je klidně vyjmenuju - Vácha, Gecov, Dočkal, Kovařík, Jablonský..... :-D

              • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

                Filipos     před 15 lety 18.02.2010 17:13 |  
                0 0

                Počkej, zapoměl jsi Dejmky, ale to bylo vlastně jen chvíli, v době kdy hrál Radek Dejmek na stoperu...

                P.S. nic proti nim, přeju jim ať se jim daří a jsem rád za každého, který se v lize prosadí, ale na hráče Slavie mám vyšší požadavky...

          • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

            chosejn     před 15 lety 18.02.2010 16:10 |  
            0 0

            Jarda Černý přišel před 2 lety v zimě

            • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

              skman     před 15 lety 18.02.2010 16:38 |  
              0 0

              tantal rad zaokrouhluje :D

              • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

                tantalos     před 15 lety 18.02.2010 17:18 |  
                0 0

                Takže: hráč se velmi osvědčil ++,
                osvědčil se +,
                spíš zklamal ?
                zklamal??

                Léto 2009
                Stanislav Vlček, ?,
                Benjamin Vomáčka ?
                Vitali Trubila ?
                Adam Hloušek ++
                Čelůstka ++
                Ragued ?
                Krajčík ?
                Hanuš ?
                Vasiljevič ??
                Naumov ?
                Ivanovič ??

                Přehled změn kádru v zimním přestupovém období 2009
                Přišli:
                Josef Kaufman ?
                Aleš Besta, ??
                Petr Trapp, ?
                James Dens, ??
                Deniss Romanovs, ?

                Léto 2008

                Ronald Šiklić ??,
                Gianluca Litteri ?
                Peter Grajciar, O
                Amadou Cissé, ??

                Zima 2008
                Goce Toleski – ?
                Jaroslav Černý – +
                Marek Jarolím – ??
                David Střihavka – Norwich City (host ??
                Jan Blažek – FC Slovan Liberec (host) ?
                Josef Kubásek – FK Baník Sokolov (hostí) ? ¨
                Martin Abraham - AC Sparta Praha ??

                • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

                  DrFe1     před 15 lety 18.02.2010 17:52 |  
                  0 0

                  Teď to zkusím já, přidám ještě hodnocení "0" - neutrální:

                  Léto 2009
                  Stanislav Vlček, ?,
                  Benjamin Vomáčka 0
                  Vitali Trubila +
                  Adam Hloušek ++
                  Čelůstka ++
                  Ragued 0
                  Krajčík ?
                  Hanuš 0
                  Vasiljevič ?
                  Naumov ?
                  Ivanovič nevím

                  Přehled změn kádru v zimním přestupovém období 2009
                  Přišli:
                  Josef Kaufman nehrál
                  Aleš Besta, ?
                  Petr Trapp, +
                  James Dens, ??
                  Deniss Romanovs, 0

                  Léto 2008

                  Ronald Šiklić 0
                  Gianluca Litteri 0
                  Peter Grajciar, +
                  Amadou Cissé, ??

                  Zima 2008
                  Goce Toleski – 0
                  Jaroslav Černý – ++
                  Marek Jarolím – ?
                  David Střihavka – Norwich City (host) 0
                  Jan Blažek – FC Slovan Liberec (host) ?
                  Josef Kubásek – FK Baník Sokolov (hostí) nevím
                  Martin Abraham - AC Sparta Praha ?

                  Vychází mi to o něco pozitivněji

                  • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

                    quelhar (admin)     před 15 lety 18.02.2010 19:01 |  
                    0 0

                    Léto 2009
                    Stanislav Vlček, 0
                    Benjamin Vomáčka 0
                    Vitali Trubila 0
                    Adam Hloušek ++
                    Čelůstka ++
                    Ragued +
                    Krajčík 0
                    Hanuš - nema tu vubec co delat, byl to nas hrac.
                    Vasiljevič ?
                    Naumov 0
                    Ivanovič - opravdu tezko hodnotit, do acka s nim nebylo pocitano

                    Přehled změn kádru v zimním přestupovém období 2009
                    Přišli:
                    Josef Kaufman nehrál
                    Aleš Besta, ?
                    Petr Trapp, +
                    James Dens, ??
                    Deniss Romanovs, +

                    Léto 2008

                    Ronald Šiklić ?
                    Gianluca Litteri 0
                    Peter Grajciar, ++
                    Amadou Cissé, ??

                    Zima 2008
                    Goce Toleski – +
                    Jaroslav Černý – ++
                    Marek Jarolím – +(+)
                    David Střihavka – Norwich City (host) ?
                    Jan Blažek – FC Slovan Liberec (host) ?
                    Josef Kubásek – FK Baník Sokolov (hostí) ??
                    Martin Abraham - AC Sparta Praha ?

                    Jenze tezko to hodnotit jen tim, zda se hrac prosadil nebo ne. Treba takovy Kubasek prisel delat trojku, vedel to a umoznil tak Slavii poslat na hostovani Divise do druhe ligy. Takze se sice neprosadil, ale jeho hostovani melo pozitivni dopad. Hodne hracu na hostovani se neprosadilo (Strihavka, Blazek, Litteri), ale vadi to? Od toho to byla hostovani, kdyz se hrac neosvedci, je poslan zpet a naklady na nej jsou minimalni.

                    Pak lze hodnotit prichody taky z ekonomickeho hlediska (hrac je prodan draz nez koupen, za stejnou nebo podobnou cenu a nebo na nem Slavia prodela) a tady je na hodnoceni hracu mnohem mene - spousta totiz prisla zadarmo po skonceni smlouvy (Vomacka, Vlcek, Vasiljevic jen za posledni prestupni obdobi) nebo za zanedbatelne penize.

  15. Demagogie

    Mac     před 15 lety 18.02.2010 16:00 |  
    0 0

    Co hlava, to názor. :-) Když hraje hráč X blbě, je to lempl, průměr, který nemá ve Slavii co dělat a vůbec jsme ho neměli kupovat. Když hraje hráč Y blbě, může za to trenér, který ho dusil, nedal mu šanci a chudáčka ho otrávil.

    A podobné je to i se zraněními. Hráč Z je neustále zraněný a říká se - to byl teda kauf, ten se nám vyplatil. Hráč W je neustále zraněný, chudák, kde ten mohl být, co ten by dokázal, kdyby ho tréninkové dávky KJ nezničily.

    Nicméně situace je opravdu zoufalá, když vidím tu lepenou sestavu, děsím se jara. :-(

    • Re: Demagogie

      denydzlSKS     před 15 lety 18.02.2010 16:17 |  
      0 0

      jara se neděs! všechno bude kvést, ptáci zpívat, slunko svítit, holky budou nosit minisukně, tílka...bude to krásný;-)

      • Re: Demagogie

        Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 18.02.2010 16:33 |  
        0 0

        Taky máš ten pocit, že se tady dost lidí zbláznilo? Proč to berou tak vážně? Já bych nemohl věnovat tolik "života", emocí a času něčemu co nemůžu vůbec ovlinit. Opravdovej život, kterej můžeme ovlinit nám pak uniká mezi prsty.

        No když pak vidíš čeho jsou někteří schopní, co dokáží někteří vyplodit za nesmysli, tak mě to poslední dobou přestává bavit i číst. Radši se pujdu proběhnout do parku.. a pak začít pracovat na kariéře trenéra ;-)

        • Re: Demagogie

          denydzlSKS     před 15 lety 18.02.2010 18:29 |  
          0 0

          jó jó, jaro a hubáčka mám rád:-))

          jinak souhlas!! je to bohužel špatenka..ta nálada na slávistických fórech..každej třetí vidí slavii pomalu na sestup, každej druhej by někoho vyhazoval a odvolával, půlka fanoušků uráží vlastní hráče (nemyslím tim , že je kritizujou, ale že je uráží), všechno je špatně....jéééžiš i kdyby slavia spadla do druhý ligy i kdyby zkrachovala...pořád to bude slavia;-)

          já věřím, že ta nálada se zlepší s začátkem jarní sezóny!!

      • Re: Demagogie

        DrFe1     před 15 lety 18.02.2010 16:46 |  
        0 0

        Jo, to je pěkný :-)

      • Jaro

        Mac     před 15 lety 18.02.2010 16:46 |  
        0 0

        :-) Tak na tohle jaro se samozřejmě moc těším!

  16. Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

    tantalos     před 15 lety 18.02.2010 16:14 |  
    0 0

    Pánové, kritka Belaida je příliš měkká. Navrhuji proto přitvrdit, jak by to učinil známý kronikář Quelmalheur::
    Žil byl lump Belaid, který mohl za všechno. Když stateční naši hoši nasazovali zdraví proti nebezpečným, světem prohnaným superfavoritům z Tiraspolu, udatní synovci a garda agentky Novákové dávali všanc své zdraví, zatímco lump Belaid se válel na lavičce a když pak v 86. minutě venkovního mače měl utkání zvrátit, zklamal a svým nevýkonem způsobil prohru
    Ještě horší zločin spáchal při utkání s Tiraspolem doma, kdy se oddával hříchu na lavičcel úplně celé utkání, zatímco hrdinové MJ a garda dřeli. Svou leností tak lump Belaid zavinil naše vyřazení.
    Aby se ukázala jeho proradnost, hrál pak v základu ve dvou utkáních o postup do EL v slaboučkém Bělehradě a díky tomu jsme postoupili pouze s odřenýma ušima proti takovým lazarům, jako je Bělehrad.
    Nejstrašlivější zločin pak předvedl proti Lille doma: Nastoupil v základu, ale když moudrý treníér prohlédl jeho pikle a odvolal ho, aby postavil bohatýra Vasila,, dostali jsme kotel....
    A kdyby jenom to:
    Svým líným povalování na lavičce způsobil hned první výprask v lize od Brna a pak už se to vezlo...

    • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

      denydzlSKS     před 15 lety 18.02.2010 16:21 |  
      0 0

      takže tvrdá kritika belaida není v pořádku, ale tvoje neustálá a tvrdá kritika jarolíma a vedení v pořádku je?? nechceš taky přitvrdit??

      • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

        DrFe1     před 15 lety 18.02.2010 16:28 |  
        0 0

        Není v pořádku, když se z někoho udělá obětní beránek. Z toho co tady píšou quelhar, Sokrates a spol. by člověk skutečně snadno získal dojem, že Slávii rozložil jakýsi Belaid, což je viník všeho zla. Zatímco vedení klubu a trenér o těch pánové cudně mlčí, ty za nic nemůžou, za nic nezodpovídají, to jsou muzikanti ....

        • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

          Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 18.02.2010 16:36 |  
          0 0

          Ty už se na to taky vyser. Tady se obviňuje Belaid z rozkladu Slavie? Probere se nebo se nauč číst. Belaid se obviňuje z toho, že je to flákač. Bylo x tisíc hráču jako on, co se nepřízní osudu (v podobě trenéra) dokázali vypořádat líp než on. Prostě když budš makat, koupěj si tě někde jinde i když v současnym týmu nehraješ. Belaid tu šanci dostal 3x (Zaragoza, Le Manse a Boleslav) a nikde ho nechtěli = může si za to sám, kapišto?
          A jestli ne, tak se ho už snad dojdi zeptat..

          • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

            DrFe1     před 15 lety 18.02.2010 16:44 |  
            0 0

            To že je teď v prdeli a může si za to sám já nerozporuju a asi ani nikdo jinej tady. Ovšem narozdíl od jiných si myslím, že i trenér na tom má svůj podíl, když se z hráče podávajícího kvalitní výkony, majícího cenu v řádu desítek mio najednou stane nepotřebný hráč. Když s ním Jarolím neumí pracovat, tak ho měl alespoň včas prodat a ne čtvrt hodiny po dvanáctý vyhlásit že ho nechce, protože jsou s ním problémy a pak se divit, že ho kupodivu nechce ani nikdo jinej. To je obchodní politika postavená na hlavu. A to že se tady na fóru svádí neúspěchy Slávie na všechno možný a na Belaida především jen aby se nemusel kritizovat trenér, to je taky fakt.

            • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

              Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 18.02.2010 17:07 |  
              0 0

              Pročítám to tu pravidelně ale nevšiml jsem si, že by někdo neúspěchy Slávie sváděl na Belaida. Ani nevim proč by to tak někoho mohlo napadnout. Pokud to jsou ale podle tebe "fakta", tak hoď link nebo citaci, kde výše popsanému dochází (dík). Jestli to ale neuvedeš, tak to bude fakt ubohé.

              Ačkoliv trenér prohlásil, že o Beliada nemá zájem přihlásili se o něj tři zájemci: Le Mans, Zaragoza a Mladá Bolesav - výsledek: nechtěli ho nikde. Ale to bude asi tim, že jim KJ napsal urgentní dopis ať si TJ neberou, jinak jim rozvrátí tým..

              Ach jo, kam až tohle může zajít?

              • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                tantalos     před 15 lety 18.02.2010 17:09 |  
                0 0

                A co kdyby měl Doležal příliš tvrdé požadavky?

                • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                  Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 18.02.2010 20:39 |  
                  0 0

                  Viz Šeterleho vyjádření: Se Slavií by jsme se dohodli ale Belaid nechtěl o opci ani slyšet (parafráze). Pochybuji, že MB by přeplatila Le Manse nebo Zaragozu, ostatně byla v řadě až třetí. O Doležalovi to určitě nebylo, to jsou zase jenom tvoje konstrukce a výmysli..

                  • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                    tantalos     před 15 lety 18.02.2010 21:40 |  
                    0 0

                    No, jestli mu nabídli opci, že bude muset tři nebo čtyři roky zůstat v MB pod Šeterlem, ani se mu nedivím. Možná je flákač, ale takový idiot zase není.

                    • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                      Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 18.02.2010 22:10 |  
                      0 0

                      Cože? A co by jako měl chtít? Roční smlouvu aby mohl pak odejít zadarmo? Už to fakt přeháníš. Koukám, že grázl už neni jenom Doležal s Jarolímem (plus Rossen ještě) ale i Šetrle nebo co? Vlastně u tebe je to jak se to zrovna hodí. Jestli neni Belaid idiot, tak mu dojde, že pokud bude makat - odejde do svého vysněného klubu (ať už je jakýkoliv) a ňáký smlouvy, zlý trenéři na tom nic nezmění. Jedině on sám to může změnit (samozřejmě nehody, zranění atd neovlivní).

                      A to by jsi měl možná pochopit už i ty. Jestli něco chceš změnit, tak na tom pracuj, protože tady už se díky tobě nedají číst ani normální příspěvky o tom jak to složit na bohemku protože tady vždycky začneš s těma tvejma přiblblejma pohádka na který se všichni chytí a už to tady jede, jak na oficiálkách.

                      Pochop, že tady se scházejí vesměs lidi, kteří dění v klubu ovlivnit nemůžou. A věř mi, že to, co tu pro sebe může "řešit" mě (a doufám že i ostatní) baví mnohem víc, když se na to díváme z té lepší stránky.. Možná je Slavia v prdeli (to si nemyslím, to jen tak obrazně), ale proč z toho mám být v prdeli i já? Přiznám se, že peníze za permanentku jsem prostě dal, aniž bych za to něco čekal a nebo dokonce si něco nárokoval (tím myslím víc než vstup na stadion). A opravdu je to takhle dobrý, necítím se být jedním ze stáda co jen kývá, o řadě věcí si myslím své a jestli někdy pohár přeteče, tak nepřijdu, přestanu se zajímat a Slavia to pocítí mnohem víc než když budu tady na fóru psát jeden pamflet (či snad i filipiku) za druhým a otravovat tím ostatním diskuzi.

                      Přeber si to jak chceš ale doufám, že výsledkem bude, že už tady nanarazím na "hovadiny" jako to o té rase, případně pohádky o "zlém" Belaidovi.

                      Tak nazdar

                      • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                        tantalos     před 15 lety 19.02.2010 11:36 |  
                        0 0

                        Nevkládej mi do úst, co není pravda. Rosena ba ani Doležala jsem za grázly nikdy nepovažoval, narozdíl od Šeterleho.
                        To si opravdu myslíš, že se TJ, který měl ještě před půl rokem perfektní nabídky, zakope na tři roky v zemi, kde nezáleží na výkonnosti hráčů, ale na vztazích trenéra s agenty? Paska se o něj postará líp.
                        Pokud jde o o možnost přímo ovlivnit dění v klubu, mají ji jen tři lidi. Nebo vlastně dva.
                        To bychom museli mlčet všichn. Nepřímou možnost máme všichni. Proto nepovažuji za správné mlčet k tomu, co mi na Slavii vadí. Chodím na ni už dlouho, permanentku jsem měl i ve starém Edenu a věřím, že se vedení ze svých chyb poučí.
                        Ostatně letošní až hektický nábor hráčů z béčka a dorostu a vyřazení těch různých Vasilů, Densů a spol naznačuje, že svou lekci už Rosen pochopil.

                        • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                          Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 19.02.2010 12:04 |  
                          0 0

                          Tak nepovažoval nebo jsi to o nich nikdy nenapsal? To je rozdíl. A nechtěj po mně abych projel všechny tvoje příspěvky. Ji
                          Ad Belaid: opět tvoje scince-fiction o zemi ovládané agenty. Důkazy žádný (Novákou jako důkaz o celé zemi vážně neberu), zvlášť u té Boleslavi by mě zajímali. Jinak Belaid měl nabídky už teď, ale neuspěl. Nevim jestli je Belaid tak hloupý, aby si myslel, že půl roce individuálního tréninku se na tom něco změní,zvlášť kddyž má smlouvu do 2012. A pokud mu to ty radíš, pochybuji o tvém zdravém rozumu, případně čistých úmyslech.
                          Jinak možnost ovlivnit dění klubu máme všichni ale rozhodně ne tady na netu.
                          A to, že teď zkouší odchovance uričtě není zásluhou tvých pamfletů tady na fóru.

                          Mě absolutně nevadí jakékoliv názory pokud jsou přednášeny s určitou "noblesou a grácií", která by měla být vlastní všem slušným lidem. To co tady předvádíš povětšinou ty, je ale ubohá prasárna.
                          I když tvé názory mají lecdky reálný základ, nedají se číst a dost mi tuto diskuzi znechucují.

              • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                DrFe1     před 15 lety 18.02.2010 17:44 |  
                0 0

                ty reaguješ a zřejmě si vůbec nepřečteš na co, protože jinak nevím proč zase rozebíráš to co jsem ti napsal už v minulém příspěvku. Tak znova:

                1) To že je teď Belaid v prdeli a může si za to sám já nerozporuju a asi ani nikdo jinej tady. Proto ho nevzali v Le Mans atd.
                2) To že prodejce všude vyhlašuje, že prodává nekvalitní zboží je skutečně unikátní obchodní přístup, který rozhodně nepřispívá k růstu ceny a k prodeji. Ba právě naopak. Přesto ale platí viz bod 1)
                3) Přečti si diskuzi k tomuto článku a z minulých dní, Belaid se řeší na mnoha místech, není tak těžké to najít.

                • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                  Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 18.02.2010 20:37 |  
                  0 0

                  Ano Belaid se řeší jako samostatná osoba. Ne jako rozvraceč Slavie jako jsi uvedl ty. Tečka

    • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

      urs (přítel SN)     před 15 lety 18.02.2010 17:06 |  
      0 0

      a safra :-) zdejší diskuze nabírá směr ofiko web :-D vítejte v totálním haraburdí přiživovaném nechutnými kydy a obviňováním jednotlivých dišputérů z jejich relativních pravd.. ano, skvělé :-!
      přirovnám to snad jen ke "zkvalitnění" moderátorů na naší vaší telekrizi jež zove se ČT, kde se dělá vše pro to, aby se v moderátorském i redaktorském řemesle vzedmula kvalita úrovně špičkových soukromých televizních stanic české provenience..
      paráda, no ni?

      kurňa neblbněme a buďme k sobě aspoň féroví když nic jinýho, tyhle konstrukce co tu někteří z nás ploděj včetně mě samozřejmě, ovšem já píši jen příběhy z mé vlastní zkušenosti - do zákulisí nevidim, tak držim ústa..

      ble..

    • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

      slaviator     před 15 lety 18.02.2010 17:54 |  
      0 0

      Pane Dejmku, to jste neměl :)

      • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

        slaviator     před 15 lety 18.02.2010 17:56 |  
        0 0

        to bylo na tantala

        • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

          bongor     před 15 lety 19.02.2010 10:48 |  
          0 0

          Dva dny jsem tu nebyl,teď to čtu jedno po druhým a nemůžu se v tom pořádně zorientovat.Vypozoroval jsem,že dříve tu byl ve funkci utrženého sluchátka ve slávistické šatně a ředitelské kanceláři pan Jiří,teď ale jich dalších pár přibylo,objevují se tu a za fakta se vydávají
          různé zprávy a kují se z nich spiklenecké teorie.Já myslím,že pokud se například nasmlouvalo za poslední dva roky xy hráčů a většinou nás nijak nenadchli,je to spíš než nějakým zlým záměrem tím,že prostě na lepší zboží nemáme.Já jsem třeba doporučoval po shlédnutí zápasu AC-United koupit Roonyho.Jenže jako skoro neznámý agent jsem neuspěl,kdybych byl Nováková,tak jsem ho určitě udal.Takhle to tady teď chodí.....

          • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

            mart     před 15 lety 19.02.2010 11:36 |  
            0 0

            No Rooney neni spatnej, .... ale.
            Zaprve neni odchovanec (to neni dobre!).
            2. by jeho koupe nebyla koncepcni, protoze by nam ho nekdo (asi hodne brzo) vykoupil.
            3. bylo by velice riskantni kupovat posilu, ktera by se mohla zranit (jako treba Kaufman).
            4. KJ by mu to stejne nejspis znechutil.
            5. ... a pak je tu jeste za pate, seste, .... vsak ono se jiste da neco vymyslit (pri trose dobre/zle vule:).
            Celkove se da rict, ze je mi dost lito quelhara, ktery se snazi o logiku. To se Vam (holenku quelhare) asi tezko povede prorazit. Obcas je zdejsi diskuze jak se zenskou (Jane promine, ... myslim, ze jsou vyjimky:). Hystericky se to bude tocit okolo dvou os. Jedna je konstantni (namam rad jmeno Jarolim) a druha variabilni (a stejne te dostanu, kdyz ne tudy tak nekudy jinudy:).
            .... z pozice neprispivajiciho pozorovatele to ovsem muze byt docela pekelna SVANDA :D.mart

            • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

              tantalos     před 15 lety 19.02.2010 11:40 |  
              0 0

              A nejen z pozice pozorovatele...

            • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

              Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 19.02.2010 11:51 |  
              0 0

              Přeju pěkný den Vám všem a i Tobě Marte :-)).
              Jen jsem chtěl poprosit skromně Quelhara, pokud půjde na ten přátelák na strahov v sobotu, nebo kohokoliv, kdo bude na zápase, o podrobnější report. Bohužel asi jsem se nachladil ve středu a tak budu zahánět moribundus (nachlazeňus fotbalus) čajem a pocením. Quelhare a piš jen to co vidíš :-))
              Jinak to bude použito proti Tobě............ Díky moc Sokrates55
              Jen pro Quelhara, mise byla ukončena : "Alea iacta est."
              Kostky jsou vrženy.

              • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                mart     před 15 lety 19.02.2010 13:14 |  
                0 0

                Brzo se uzdrav!!!

            • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 19.02.2010 12:45 |  
              0 0

              Hm, nemyslim, ze bychom kritizovali Jarolima jako hysterky, rekl bych, ze logickych argumentu tu bylo sneseno dost, byt samozrejme tu bylo i par vyhrocenejsich prispevku.. ale to samy lze rici i o obhajcich, nemyslim, ze bychom si v tomto meli co vycitat.

              Probirala se tu prestupova politika. Bongor ma castecne pravdu v tom, ze vyber mame omezen. Ovsem neni to cela pravda. Prave vzhledem k tomu omezenemu vyberu nechapu, proc nekteri zcela nevyzkouseni prichozi hraci dostavaji dlouhodobe smlouvy, aby se za par tydnu ukazalo, ze jsou zcela nepouzitelni, zatimco jinych hracu se snadno zbavujeme, aniz by poradnou sanci dostali, prestoze sve kvalitu osvedcili napr. v mladeznickych repre vyberech. Bud je to otazka soukromych kseftu nebo chaotickeho rozhodovani nekoho, kdo meni nazory podle stridani nalad. Kritizuju to dlouhodobe a ne proto, ze bych byl zaslepen nenavisti ke jmenu jarolim nebo prehnanou laskou k odchovancum. Nevidim v tom proste racionalni chovani, vymenit pulku kadru, dovest kazdy prestupni termin pres 10 hracu, z nichz 90% na to nema. Nebylo by lepe vytipovat si dva tri relativne kvaltini, ktery nam muzou pomoci, s ostatnimi mit vic trpelivosti a doplnovat tym z vlastnich zdroju?

              Ano, mozna nemam rad Jarolima, ale ne kvuli jmenu, ale proto, ze si myslim, ze slavii skodi. Oba jeho syny mam rad a ve slavii bych je uvital.

              • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                mart     před 15 lety 19.02.2010 13:12 |  
                0 0

                Martyni, nedelam to casto, ale udelam dnes vyjimku.
                Takze.
                Mam velmi silny pocit, ze by bylo mnohem jasnejsi, presnejsi a vystiznejsi, pokud by ste ukoncil svuj projev hned po druhem slove.
                Nezlobte se, ale takovy je muj dojem. Odvazuji se prezentovat tuto mou formulaci na zaklade obsahu Vasich prispevku. Nemam k tomu jiny duvod. Ale je to trapne, trapne, .... trapne.
                Skoda :(.mart

                • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 19.02.2010 13:26 |  
                  0 0

                  no ja vlastne souhlasim, trapne je, ze to porad musime omilat dokola.. protoze nekteri nejsou schopni pochopit, ze nekdo muze mit jiny nazor.. skoda..

                  • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                    mart     před 15 lety 19.02.2010 13:44 |  
                    0 0

                    NE! To neni pravda. Absolutne jiste vite, ze nemluvite pravdu.
                    Kategoricky odmitam narceni, ze bych nebyl ochoten pripustit jiny nazor :)
                    Prave naopak. Jste to Vy (nejen Vy), kdo opakovane a do zblbnuti napada trenera, pipla se v prakticky kazdem rozhodnutich klubu (panove R+D), a pravdepodobne doufa, ze se vetsina slavistickeho naroda (nebo alespon SNaku) nech zblaznit, vyhecovat k nenavisti, opakovanemu osocovani, obdivu k polopravdam a podobnym nesmyslum.
                    PROC to delate?
                    Mate nejaky osobni cil?
                    Vite, ani stokrat opakovany blabol (myslim, ze vice nez stokrat) se nestane pravdou (i kdyz je pravidelne, vylepsovan a aktualizovan).
                    Je smutne, ze hlavni naplni SN neni diskuse o fotbalu, o Slavii, ale misto toho je to platforma pro zlobu, zavist a zast.
                    Nepominuly Marti, nepominuly.
                    zdravi mart

                    • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                      Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 19.02.2010 13:53 |  
                      0 0

                      Je to jak ten římský senátor, který dokolečka mlel jedno a to samé: Carthaginem esse delendam“

                      Mně se vždy nejvíc líbí, když někdo skládá ta fakta a píše, že to sice neví jistě, ale že to je prostě tak.

                      • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                        martyni (přítel SN)     před 15 lety 19.02.2010 14:18 |  
                        0 0

                        skoda huzgi, ze nejsi schopny pochopit, ze ja to za fakta nevydavam. je to pouze muj nazor, ze to tak pravdepodobne muze byti.. coz je z pozice fanouska bez internich informaci jedine, co clovek o tom muze rozumne rici. pro tebe je to bohuzel nepochopitelne, jiste tu zadne sve nazory a pocity nesdelujes a omezujes se na hola a pravdiva fakta. s radosti si zas neco od tebe prectu.

                    • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                      martyni (přítel SN)     před 15 lety 19.02.2010 14:14 |  
                      0 0

                      Jezkovy zraky, jaky bych ja mel mit osobni cil? Copak prostrednictvim tlachani na webu je mozno dosahnout nejakych cilu? Marte, za co me mate?
                      Nechapu, proc se tyhle veci tady berou tak vazne. Vam vadi, co tady pisu natolik, ze vas to takhle rozcililo...jenomze ja psal jen bezvyznamnej nazor jednoho fanouska, neni preci duvod, aby se vas to nejak dotklo.... naopak ja mel byt rozcilen, pac jsem byl oznacen za hysterku, coz se mi popravde pranic nelibi..!!:-)))
                      Vy zas musite vedet, ze neni v zadnem pripade pravda, ze bych kritizoval smahem kazdy rozhodnuti klubu.
                      Nazor neni blabol vydavany za pravdu. Ja sve nazory nevydavam za fakta, opet nevim, proc se tedy rozcilujete. Me vadi zdejsi styl diskuse, ktery je o tom, ze nekdo rekne nejaky nazor a jinej mu vzkaze, ze je blb.... ano, mam za to, ze je mozne, ze KJ se pri prestupech nerozhoduje jen podle potreb slavie, ale podle neceho jineho. Ostatne soudim, ze v nasem fotbale by to jiste nebylo nic neobvykleho.. mozna jsem blb a hysterka, ale tak to holt je.. :-)
                      musite se s tim nejak smirit marte... byt u vas me trochu mrzi, ze si to o mne myslte..

                      • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                        mart     před 15 lety 19.02.2010 14:33 |  
                        0 0

                        "Me vadi zdejsi styl diskuse, ktery je o tom, ze nekdo rekne nejaky nazor a jinej mu vzkaze, ze je blb.... "
                        Ano, presne to vadi i me.
                        Me vubec vadi, kdyz se nekomu nadava na zaklade nicim nepodlozenych domnenek. (i kdyz jsou popularni -ty domneky- a ctive)
                        Presne proto Vas za blba neoznacuji (to, ze nekdoi nemysli, nemusi nutne znamenat, ze je blbem), dokonce ani za hysterku Vas neoznacuji. Presto ale tvrdim ...., ze Karthago musi byt zniceno, .... presto ale tvrdim, ze patrite k tem nemnoha, kdoz dokazi navodit "nenavistne", a ano nekdy i "hystericke" ovzdusi.
                        Co se tyce osobniho cile, .... ehm, ptal jsem se presne proto, ze mi prislo znacne nepravdepodobne, ze zrovna Vy by ste nejaky mohl mit. (narozdil ........?).
                        A co se tyce rozdilu mezi "tlachanim" a "blabolem".... ten neznam, ale prijde mi, ze neni velky.
                        Nejhorsi je mluvit o faktech :). Fakta neznate (stejne jako ja) ale z domenek si vytvarite osu, a okolo ni honite cely vesmir. Co kdyz to ale neni pravda? Co kdyz ma ona osa jiny sklon? Co kdyz je ale uplne, uplne jinde?
                        Na zaver pokud jde o nazory, ktere jsou permanentne vytonovane jednim smerem, bylo divne, kdybych o jejich duvodu nezacal pochybovat.
                        Ostatne Karthago MUSI byti zniceno, a na Klondajku snezi.mart

                        • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                          DrFe1     před 15 lety 19.02.2010 14:42 |  
                          0 0

                          Prostě se zkuste smířit s tím, že různí lidé mají různé názory, které se ne vždy shodují s tím vaším. To je váš základní problém. Zkuste být tolerantní, uleví se vám. To že má někdo jiný názor a je např. pro odvolání Jarolíma ještě neznamená, že je ztělesněním satana a dělá to z různých zlých důvodů (závist, nenávist, spiknutí atd.). Prostě má jenom jiný názor, který tady opakuje, protože je v tomto názoru konzistentní. Stejně jako vy opakujete svoje názory, že má Jarolím zůstat. Vy v podstatě předvádíte přesně to co kritizujete akorát v opačném gardu.

                          • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                            mart     před 15 lety 19.02.2010 15:11 |  
                            0 0

                            Vidite Doktore (Vy ste jako doktor, jo? :)
                            Tady nachazime ten zasadni rozdil.
                            Neni to stejne.
                            A ten priklad, ktery predkladate je naprosto perfektni k jednoduchemu dukazu.
                            1. Vy tvrdit, ze Jarolim by mel byt odvolan. (je to tak?)
                            2. Jenze ja netvrdim ze by Jarolim mel zustat, nebo, ze by mel byt odvolan! (chapet?), ja jen tvrdim, ze se mi (me, osobne) nelibi neopodstatnena zast a zloba. Nota bene vyprovokovana prave tady na tehle strankach, mezi slavistama.
                            Vam se to libi?
                            O tolerantnosti bych nerad mluvil, v zasade jsem tolerantni clovek (? no, uplne jist si tim nejsem ??) ale mam nektere naprosto nekompromisni postoje. Tohle je jeden z nich.
                            mart

                            • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                              DrFe1     před 15 lety 19.02.2010 15:28 |  
                              0 0

                              Ano jsem doktor fotbalových věd vystudovaný na západočeské univerzitě v Plzni :-)
                              Co se týče odvolání Jarolíma, tak to je teď pasé, to mělo přijít v průběhu podzimu. Ovšem to že dělá KJ dlouhodobě svojí práci nekoncepčně a je velmi špatný psycholog, takový je skutečně můj dlouhodobý názor. Nezbývá než doufat, že se konečně ze svých chyb poučí, zatím to ale moc nevypadá ... No uvidíme.
                              To jaký konkrétně zastáváte názor na trenéra vy, není pro tuhle debatu podstatné, Jde o to, že píšete, že se vám nelíbí zášť atd. a přitom tady kádrujete, kdo sem smí psát jaké názory a jaké názory jsou závadné (podle vás motivované tou záští). Čili projevujete netoleranci k jiným názorům a to je také forma oné zášti kterou kritizujete. Důkazem je vaše reakce na přispěvatele martyni, který napsal úplně normálně svůj názor, bez zášti, bez urážek, prostě normální názor na situaci v klubu a vy na něj reagujete s neobyčejnou agresí, jakoby se dopustil nějákého zločinu.
                              V čem máte pravdu je, že debata už nabrala příliš agresivnáí směr.
                              Proto doporučuji nám všem ubrat z razance debaty a upustit od osobních útoků.

                              • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                                mart     před 15 lety 19.02.2010 15:50 |  
                                0 0

                                Vite, Doktore, ... my se asi nikdy neshodnem.
                                Vam se zast libi???
                                Jinak mate pravdu. Jsem netolerantni k netolerantnosti.
                                Nejsem netolerantni k nazoru, jen k opakovanemu osocovani, opakovenemu rejpani, a opakovanem "prskani zle sliny" :)
                                Dokonce jsem na to pysnej.
                                Je-li to spatne, jsem vinnen.
                                Mate pravdu o te motivaci, ... pripoustim, ze to mozna neni zast, zloba .... ale vazne mi nejde na rozum, co za tim teda stoji?
                                Vite. kdyz mi nekdo rekne.
                                Ty ses vul, tak to vemu.
                                Kdys mi nejdo rekne, ze Jarolim je vul.
                                Budu se trochu vosivat (jak to vi?), ale asi to nakonec nejak stravim.
                                Ale kdyz mi nekdo bude do zblbnuti vopakovat, ze je zlej, je zlej, a je zlej, .... co pak.
                                Bud je to jina forma logiky (nechci zobecnovat (:D) ale casto je videt "alternativni" logiku u nezneho pohlavi, zejmena u osob se zvysenou "impulsivnost".... tzv. veci mezi nebem a zemi).
                                No, anebo je za tim neco jineho (treba zloba, nebo zast??)
                                Jak rikam, nerozumim tomu, ... a vadi mi to.mart

                                • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                                  DrFe1     před 15 lety 19.02.2010 20:00 |  
                                  0 0

                                  Jak jsem psal už výše, zkuste přijmout že mají lidé různé názory a nemusí za tím být žádné zlé úmysly. To byste si ale musel sejmout ty černé brýle, kterými se koukáte na opoziční názory. Pak vidíte za vším zlé úmysly, zášť sa kdovíco ještě. Přitom nejde o nic jiného než o konfrontaci různých názorů na chod Slávie a to je taky moje motivace, asi tak jako u většiny lidí tady.

                                  • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                                    mart     před 15 lety 19.02.2010 22:04 |  
                                    0 0

                                    No, mozna mate pravdu.
                                    Mozna je to moje vina, ta pohrebni nalada na tehle strankach.
                                    Kdo vi?
                                    Ja vidim cerne nepratelske vypady proti Jarolimovi, Jarolimovi, Dolezalovi, Rosenovi, casto Hubackovi (i kdyz tech je ted malo), pred tim Strihavkovi, Cernem (Jaroslavu), ted Vomackovi, Trubilovi, Romanovsovi, dokonce i Kaufmanovi, kterej este nehral...
                                    Take vidim cerne nekonecne oslavovani Dejmku, Vachy, Gecova, Dockala, Pekharta, Kovarika, Divise, Jablonskyho, Vukovice i dalsich u kterych dokonce ani jmena neznam. (pro poradek, ja skotecne netvrdim, ze to nejsou dobri hraci, ani jsem to nikde netvrdil, a rozhodne je nehodlam nijak snizovat, ... jedine snad po Jablonskem jsem dvakrat vyjel, ale mozna, ze mi to odpustite, pevne verim, ze jsem mel dobry duvod)
                                    Vy vidite cerne moje nazory.
                                    Ja nevim, asi je to moje vina.
                                    Priznavam, ze se ucastnim zdejsich diskusi v posledni dobe hodne, ale hodne malo (spise vubec), a slibuji Vam, ze v tom budu pokracovat. Takze si nedelejte starosti a rezte to do koho chcete, jestli Vam to cini radost.
                                    Zdravi mart

                                    • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                                      DrFe1     před 15 lety 20.02.2010 02:27 |  
                                      0 0

                                      Z těch "řezaných" které jste uvedl já řežu akorát Jarolíma naopak některých zde často kritizovaných jsem se zastával (např. Střihavka, J.Černý, Vomáčka) nesdílím tu přehnanou kritiku k vlastním hráčům. To jen tak pro pořádek.

                                      • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                                        mart     před 15 lety 20.02.2010 11:21 |  
                                        0 0

                                        Tak to je dobre, .....
                                        :D koukam, ze ste sledoval hokej (?)
                                        podle casu prispevku :).
                                        Me se bohuzel "povedlo" shlednout sestrih momentu asi v pul osme ..... ale prave sem si dal jeste jednou "short version" na CT4ce :), takze dobry.
                                        Ne tak dobry jako titul Slavie na krasnem staadionu, ... ale dobry.mart

                        • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                          martyni (přítel SN)     před 15 lety 19.02.2010 14:50 |  
                          0 0

                          Samozrejme se muzu mylit.. musim i pripustit, ze to neni nepravdepodobne..:-). Ostatne clovek zna tak malo faktu, ze vetsinu svych nazoru je nucen si vytvaret podle indicii, viry, pocitu.. nemyslim jen tady na SN, obecne.. kdybychom se meli vyjadrovat jen k vecem, ktere mame 100% overeny, zemekoule by nam pekne ztichla..:-)). Nebo naopak, kdybychom znali o vsem pravdu, to by mohlo byt taky dost priserny.. ale abych plane nefilosofoval, nazory mam porad stejne vytonovane, pac me zatim nikdo nepresvedcil o tom, ze by se daly natonovat jinak..

                          • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                            mart     před 15 lety 19.02.2010 15:26 |  
                            0 0

                            Dobre.
                            Mam proti Vam vyhodu, ... teda spis nevyhodu. O Jarolimove minulosti neco malo vim (je to malo, ale neni to vsechno jen hezke), neni to ale sto procent!!!! (jeden muj dobry kamarad, slavista!, s nim hral v Lipe. Jelikoz byl jen o 6 let mladsi nez KJ ( a nebyl teda zrovna mladas) leccos o nem vedel (co pry delal, a co pry nedelal), ... a o nejakou cast te vedomosti se s mnou podelil. (Proc?) { strasne smesne je, ze byl odchovancem Slavie, .... a predstavte si, ze jeho otec -to byl konec sedmdesatych let- tvrdil, ze nedostal dostecnou sanci :D}.
                            Ale k veci, neni vsechno hezke co se o nasem trenerovi traduje, ... na kazdem sprochu pravdy trochu, a tak dale, a tak dale. Jelikoz o tom nemam dostecne silny dukaz - k obzalobe to nestaci. Nevinen, pokud vina neprokazana.
                            Neni vsechno spravne, co nas trener dela, ... ale kdo dela vsechno spravne?
                            Me osobne vadi, kdyz se proste vidi JEN to spatne.
                            Jedna barva.
                            Vite, az ja budu jednou chytrej( za dlouho, jestli vubec nekdy), ... tak budu vsechno vedet.
                            Ja chapu, ze vsichni z nas jsou vynikajici treneri, a ze bysme hrave strcili do kapsy Fergusona i s Mourinem, .... jenze jim to muze bejt jedno. Staci kdyz se podivaj na svoje konto.

              • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 19.02.2010 13:33 |  
                0 0

                Já se teda martyniho musím zestat. Tohle je přesně ta forma kritiky, která má smysl. To co tu předvádí tantal je oproti tomu mravní bahno.

                Jenom k tvému názoru: kolikrát bylo řečeno - měli jsme vytipovaného hráče ale finanče to krachlo? A to je právě to, že ten tvůj systém nemusí tak úplně fungovat. A pak samozřejmě přicházejí na řadu ty "nevyzkoušení" hráči. Samozřejmě se to dá dělat vždycky líp. Vedení vyšel tah před LM s neznámými hráči, a proto to zkoušeli dál. Teď už vědí, že se to tak nedá dělat pořád. Zřídilo se skautské oddělení. Ale zase bych připomněl ty finance. Prostě to u nás všechno trvá dýl.

                • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                  mart     před 15 lety 19.02.2010 13:52 |  
                  0 0

                  Otazka pro Kmotra :)
                  "Bud je to otazka soukromych kseftu nebo chaotickeho rozhodovani nekoho, kdo meni nazory podle stridani nalad"
                  to Vam prijde "smysluplne"?
                  jeste doplnim slova (vytrzena z kontextu)
                  nevidim, ...
                  nechapu, ...
                  ano, ani ja, ani Vy, ani Martyni nevidime, ... nechapeme.
                  Ne kazdy se ale zmuze na vyplod komplikovane konstrukce, ktera povetsinou poskozuje jmeno trenera, manazeru, a potazmo tedy i cele Slavie. Tam je trochu rozdil, Nemyslite/ (:D).
                  mart

                • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 19.02.2010 13:53 |  
                  0 0

                  No tak to pochopitelne, ze to nemusi fungovat, vzdyt jsme jen na pude fanouskovske diskuse, ja myslim, ze se to tu obcas vsechno bere moc vazne. Samozrejme vzdy se stanou nejake chyby, ale mne proste z cele te prestupove politiky zustava takova pachut neferovosti, ktera se obavam, vychazi predevsim od trenera, a ktera ve vysledku slavii poskozuje. Navzdory vsem quelharovym statistikam, ktery ostatne podle meho nemuzou obsahnout uplne vse.. naopak je spousta veci, ktere se do statistik nevejdou..

              • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                urs (přítel SN)     před 15 lety 19.02.2010 15:49 |  
                0 0

                martyni už dost.., já vím že seš bytostně přesvědčen, že KJ slávii škodí, ale pokud mam mluvit za sebe, on to byl kdo ji zvedl, on to byl, kdo ji i přes přehmaty opět zvedá a to pro mě znamená jediné..
                poučil se z chyb a momentálně jsem doela NADŠEN jeho nově zvolenou cestou..
                každý klub si šáhne na dno, slávie neni jiná, ale s oddalováním těchto nelichotivých stavů ji může pomoci právě fanoušek a to tím, že ji bude stále aktivně podporovat a fandit.. né že bude dštít sýru na trenéra, kterej má alepoň u mě, stále plnou důveru..
                budu se opakovat, ale nad Karla Jarolíma není!
                nechci s ním spát, ale ano, mám ho rád a vážim si jej jako člověka, který mi dodal novou naději, i když je to přes "pitomej" fotbal..
                urs

                • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 19.02.2010 18:10 |  
                  0 0

                  A stejně Vás mám všechny rád......:-)) Sokrates55

                • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                  slaviator     před 15 lety 19.02.2010 18:30 |  
                  0 0

                  ehm, proč myslíš, že se poučil z chyb? On nějaké chyby udělal? Přece za Abrahama a další neponese odpovědnost. Ne... To není jeho chyba, že se to nepovedlo. A neponese přece odpovědnost ani za Vasiljeviče a další...

                  Před zimou se řeklo, že se kádr nebude překopávat. A vidíš to: nová brankářská jednička, nový stopeři (jo, Čelůstka a Suchý odešli na hoostování za docela solidní peníz), ze tří OZ tu není ani jeden, do útoku přišli další typologicky stejní dva hráči (Tecl, Ivanovski). V přípravě opět "osvědčený" model hrát proti týmům z druhých a nižších lig.

                  Uvidíme, jak se poučil ohledně "dubnu". Obávám se, že přijde. A že může být ještě horší než byl loni.

                  Jaká je vlastně ta nová cesta? Ta tzv nová koncepce? Ať jí řekne někdo. "Je finanční krize, musíme pustit hráče s vysokejma smlouvama a místo nich přivedeme nadějné mladé reprezentanty a dáme šanci odchovancům"? Okej, v pohodě.

                  Ale ono to takhle vypadá, že jaro se nepovede a skončíme desátí, Doležal poplácá Jarolíma po zádech a v rozhovoru pro Sport řekne: "Bohužel se nám naše strategie nevyvedla. To ale přece není chyba trenéra! Jednu dvě chyby jsme udělali komplet ve vedení, když jsme pustili obránce Čelůstku. Karel Jarolím má naši důvěru i nadále." a podepíšou ho na další dva tři roky. Pak řekne "V létě rozhodně nikoho prodávat nebudeme, ani Hlouška", načež se ozve Kayserispor a pustíme ho na roční hostování s opcí za patnáct milionů korun... ?

                  • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 19.02.2010 20:30 |  
                    0 0

                    Domnívám se, že za Abrahama část odpovědnosti přijal.

                    • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                      tantalos     před 15 lety 19.02.2010 21:24 |  
                      0 0

                      Přijmout část odpovědnosti za Abrahama a potom koupit Bestu, Vasiljeviče a Ivanoviče mi přijde neslučitelné, jde o dva jevy v zásadním rozporu..
                      Abraham totiž znamenal vyhozené miliony - cca tolik, kolik by stáli dva velmi solidní mladí hráči, skoro jako Čelůstka (Abrahama totiž platíme dodnes)
                      Teperve poslední přestupní termín ukázal, že se Slavia snad poučila: bere Ivanovskiho a Tecla na zkoušku s opcí.

                      • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                        quelhar (admin)     před 15 lety 19.02.2010 21:38 |  
                        0 0

                        Koupit Bestu pul roku pred koncem smlouvy v Brne a pak ho prodat do polske druhe ligy za o trochu vyssi peniz - proc ne?
                        Privest zadarmo Vasiljevice po konci smlouvy a dat mu rocni smlouvu - proc ne?
                        Privest 18leteho Ivanovice - nevim, kdo dohaduje jeho plat, ale velmi pochybuji, ze KJ rekne: dejte mu 200tisic mesicne, at nam neutece jinam - proc ne? Takze pokud Ivanovic nevyjde a financne se na nem prodela, tak jde podle meho nazoru vina spis nekam jinam nez k Jarolimovi.

                        • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                          slaviator     před 15 lety 19.02.2010 22:06 |  
                          0 0

                          Besta: místo něj mohl dost šanci Pekhart, mohl jí dostat Goce.

                          Vasiljevič: přišel zadarmo, nebo dostal nějakej podpisovej bonus? Jak vysokou smlouvu měl? Na kolik teda celkově přišel Slavii? Na kolik Slavii přišelo celkově těch jeho cca sedm zápasů v lize? Proč vůbec přicházel, když tu v tý době byli M.Jarolím, Belaid, Volešák?

                  • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                    quelhar (admin)     před 15 lety 19.02.2010 21:39 |  
                    0 0

                    Vsichni vidime, jak moc si prejes, aby Slavia skoncila desata, nemusis to uz prosim vickrat opakovat.

                    • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                      slaviator     před 15 lety 19.02.2010 22:12 |  
                      0 0

                      Nepřeju. Přeju si, aby skončila první. To se asi těžko stane, takže aby v tom případě skončila na takovém místě, které nám zaručí poháry. Tzn do třetího fleku.

                      Ale je tu vidět proti tomu nevýraznému podzimu nějakej posun? Přišel novej brankář, stopeři ze závěru podzimu, kdy se to začalo zvedat, jsou pryč, pryč jsou i ti na ligu zkušení záložníci jako Volešák, Belaid, i ten Vasiljevič... V útoku se nám na podzim nedařilo, ale přišli další dva typologicky podobní hráči. Tafata, kterej se mohl hodit v závěru utkání na standartky nebo na nakopávané míče proti Střížkovu apod jsme poslali do Boleslavi a místo něho přišel Kysela, proč?

                      Jestli po 30. kole budeme do třetího místa, super, KJ měl pravdu, hezky to udělal, super, povedlo se. Jenže jestli budeme šestí, osmí, desátí, tak je to prostě neúspěch a co se stane? No, nestane se s docela velkou pravděpodobností nic, akorát v létě se obmění polovina kádru a pojede se znova...

                      • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                        Eluin (přítel SN)     před 15 lety 20.02.2010 10:55 |  
                        0 0

                        Proč je pryč Belaid se tu rozebíralo hodně a domnívám se, že Dušan ani Volešák nikomu moc chybět nebudou. Rád uvidím na jejich postu naše mladé odchovance.

                      • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                        denydzlSKS     před 15 lety 20.02.2010 11:35 |  
                        0 0

                        to se na SN dřív objeví diskuze bez slov : demagog, belaid, jarolím a koncepce, než že budem hůř jak čtvrtý!!

                        • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                          urs (přítel SN)     před 15 lety 20.02.2010 12:34 |  
                          0 0

                          já su věčný optimista :-) pokud opravdu zvládnem první 3 mače, titul obhájíme :-)

                        • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                          slaviator     před 15 lety 20.02.2010 13:14 |  
                          0 0

                          No tak schválně, vsadíme se? :-)

                          • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                            TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 20.02.2010 14:00 |  
                            0 0

                            Ty už jsi měl klečet před Edenem a stejně z toho nic nebylo...:)

                            • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                              slaviator     před 15 lety 20.02.2010 14:13 |  
                              0 0

                              King řek, že nemusím - a vsadil jsem se s ním... :-P hajzlíku :))

                              • Re: Kterak lump Belaid poslal Slavii do kolen

                                TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 20.02.2010 14:35 |  
                                0 0

                                No že řekl...Jde o čest!

  17. jaro 2010

    amaranit     před 15 lety 19.02.2010 20:26 |  
    0 0

    Co se týče jara, tak jsem mírně skeptický. Z jedné strany je fajn, že Jarolím vrací k tomu, co mu vždy šlo - práce s mladými a neznámými hráči. Slavia bude bojovnější. Nevýhoda je to, že máme poměřně úzký kádr, kde chybí v obraně a hlavně ve středu zálohy kvalitní hráč. Je sice fajn sázet na mladé, ale ti potřebují určitou kvalitu vedle sebe. Evropská liga bude úspěchem....klidně se může stát, že Slavia bude bez pohárů. Jarolím má spostu kladů i záporů. Jako blbost mi příjde angažování Lukáše Jarolíma, už když hrál předtím ve Slavii, tak to bylo o nervy (standartky atd.). Jestli ho budeme angažovat, tak je to jednoznačný krok zpátky. Co se týče Vasiljeviče, tak je dobře, že se ho Slavia zbavila. Můj kamarád, co je policista mu osobně sebral řidičák. Byl to žoldák, který neodváděl kvalitní práci. Tohle jaro může být pořádný děs nebo taky příjemné překvapení...hodně bude záležet na začátku.

  18. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 19.02.2010 21:56 |  
    0 0

    Jak já už se těším na fotbalové jaro....