Přípravná utkání

Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

Slavia má za sebou herní přípravu na Kanárských ostrovech, čekají ji dvě poslední přípravná utkání před startem jarní části Gambrinus ligy. Podrobnosti v článku.

Ve středu 17. února Slavia přivítá v Edenu na umělé trávě Hradec Králové. Generálku pak obstará střetnutí Slavie s Ústím nad Labem, bude se hrát 20. února na Strahově. Oba zápasy začínají v 14:30.

Komentáře (88)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

    mirecek1111     před 15 lety 15.02.2010 17:06 |  
    0 0

    To jsou čuráci v tom sportu, prý že nejlíp posilovala Sparta. A jak se to pozná, když ještě ani nezačala liga a v přípravě začali a skončili střílet branky s Loko Vltavínem.
    A u nás se tak pečlivě vyhráli s větou, že si zahráváme, že pak dál sprasili co se dalo. Tecla ani nezmínili, Ivanovski na přestup..

    Kopic bude určitě lepší než Brabec, máme dva nadějené útočníky s ovečkami, místo nějako 33tníka Sionka se nám konečně uzdravil Milan Černý.
    Bohužel nám chybí ještě ten hráč do středu hriště no.

    • Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

      mirecek1111     před 15 lety 15.02.2010 17:37 |  
      0 0

      Jinak ted říkali v televizi, že má Vomáčka na šest týdnů nohu v sádře + rekonvalescence znamená, že je v tahu minimálně na půlku jara. Když k tomu přičtu, že s Hoškem je bůh ví co, když ani nejel na soustředění tak já opravdu nevím. Jestli Doležal nechce pan trenéru uvolnit peníze na jednoho kvalitního obráce, tak si doufám uvědomí, že za to co se možná na jaře bude dít za cirkus v obraně může on.
      My máme vlastně jenom toho času lehce zraněného Kopice. LaFrance je otázkou a Hubáček zase více méně nemá alternativu na svůj post beka aby zase zaskakovat na stoperu. A nikdo mi neříkejte Trubilu, protože o tom několikrát pan trenér říkal, že to není post pro něj. To bychom potom podle mého naprosto rezignovali na konkurenceschonost, když by nám najednou byly dobré varianty, které ještě nedávno dobré nebyly. Už jenom s tím Benem na stoperu mám sám velký problém, když si uvědomím, že mu to celý podzim vůbec nešlo..

      • Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

        Eluin (přítel SN)     před 15 lety 15.02.2010 17:52 |  
        0 0

        Kopic by měl začátek ligy - snad - stihnout. Vomáčka mi chybět nebude, podle mě to může Lafrance zahrát, ale to je jen teorie od stolu, sám jsem ho hrát neviděl..

        • Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

          mirecek1111     před 15 lety 15.02.2010 18:03 |  
          0 0

          No mě by Vomáčka nechyběl ani kdyby ze dne na den odešel na přestup, jenomže my už nemáme problémy jen s kvalitou ale i z tou kvantitou.
          Jako to už proboha není o tom, že někomu je pořád něco málo, ale jestli ještě do půlnoci nepřivedou jednoho stopera tak to může mít na jaře fatální následky. Mě to všechno přijde jako naprosto neprofesionální přístup. V létě je Jarolímovi dovoleno rozhazovat peníze jak se mu zlíbí a on zapráská tým naprosto šílenýma hráčema a v zimě zase řekne Doležal, že si to ohlídá a tak neuvolní peníze ani na jednoho kvalitního obránce i když dva odešli. To je prostě jen černá nebo bílá a obojí je špatně.

          • Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

            marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 15.02.2010 18:36 |  
            0 0

            Přijde mi blbost, přivádět stopera, dva se rychle uzdraví a najednou budou 4 pak se uzdravi Vomáčka a bude jich 5, vráti se Čelůstka třeba a bude jich 6 a co s nima jako? Hošek se uzdravi a Kopic taky a oba stihnout start a kdyby nestihli bohemians tak ten další určitě, tudíž kupovat stopera je blbost, měl by se koupit levej obránce, ale těch je minimum a ti dobrý jsou prakticky neprodejný, dávat za Štochla 13milionu je nesmysl, Hošek má stejnej potenciál, Lafrance možná taky, neni u nás na hostování proto aby seděl na lavičce, ať nastoupí a aspoň může ukázat co umí.

      • Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

        slaviator     před 15 lety 15.02.2010 19:48 |  
        0 0

        V případě nouze by tam mohl zahrát někdo z dvojice Ragued (spíše) - Trapp (radši ne, ale jako nouzovka je to možný)

        • Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

          Viking     před 15 lety 15.02.2010 21:13 |  
          0 0

          Pro ligu na stopera stačí Trapp s prstem v nose.

          • Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

            PetCC     před 15 lety 15.02.2010 23:49 |  
            0 0

            Tak to by asi nebyl dobrý příklad pro mládež :-)

  2. Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

    Troubi     před 15 lety 15.02.2010 18:35 |  
    0 0

    chtel bych znat nazor vsech tech mameluku, co tu nadavali Jarolimovi za to, ze znicil hrace, kterej mel potencial hrat buhvikde a prodat se za sto mega, na to, ze Boleslav dala Belaidovi kosem. Nebo i za to, ze ten lempl na vsechno sere a nic ho nezajima i v Boleslavi muze KJ?

    • Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

      denydzlSKS     před 15 lety 15.02.2010 18:46 |  
      0 0

      to víš, jarolím má dlouhý prsty a chudáček tijani je nechtěnej jen proto, že netrénuje tss...okamžitě bych vyhodil vaňka, koreše, jandu a duranskiho a nechal místo nich jen belaida..on přece jediný co potřebuje je důvěra, ne?? pak bude hrát jak messi..vždyť on má přece tu techniku..

      • Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

        urs (přítel SN)     před 15 lety 15.02.2010 19:24 |  
        0 0

        :-D jemu chybí pravděpodobně SNAHA :-)

        • Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

          Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 15.02.2010 19:50 |  
          0 0

          Dobrý večer přeji Vám všem.
          Ohledně Belaida se potvrdilo to, co jsem si o něm myslel a psal tady celý podzim. Podle některých sem na něj nakydal špínu. To nechci. Tijanyho urážet nechci a z jeho golů jsem měl radost. Každá sláva, polní tráva. Tak asi tak.
          Co se týče stoperů, tam budeme muset asi vstup do ligy nějak ukočírovat, ale Kopic snad už bude v pořádku. Ale že bych z toho byl nějak odvázaný, no to nejsem.
          Jinak spíše vidím problém našeho útoku. Trápí nás to celý podzim a myslím, že jsme to nevyřešili. Ivanoviče pořád nějak vidím jako off.halva a pořádný " vysoký torpedo" vepředu nemáme. Nechám svých prognoz, budu věřit.
          Sokrates55

    • Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

      slaviator     před 15 lety 15.02.2010 19:58 |  
      0 0

      Belaid si za to, že ho teď nechce ani Bolka, může dost sám. Jestli měl dva měsíce inviduální tréninkovej plán a sral na to a místo toho raději chlastal po pražskejch barech s Aimenem a já nevím kým, je to jeho chyba. Velká chyba. Místo toho, aby si řek, že všem ukáže, tréninkovej plán plnil a odešel třeba i jen do tý Bolky... ALE! Jarolím trenér-psycholog rozhodně není, Belaid BYL takovej talent, že si ho měl vzít klidně i k sobě domů, když věděl, že je to hráč-blbec a na životasprávu kašle. Beránek si vzal v Blšanech k sobě domů Šimáka a prostě ten hráč pak neměl prostor, ani když chtěl. Nadává, frfňá, ale s odstupem času si zvykne. Slavia bere cizince, ale nemá propracovanej systém, jak je začlenit do "společnosti". Takže pak hráč se sdružuje s dalšíma podobnejma a co udělaj, no jdou chlastat. Partička Belaid, mladej Belaid, Tavarz z divize, mladej Vincent Mendy, Sylvestre když do Prahy přiletí čas od času tak Tavares se sebere a jdou chlastat. Naproti tomu Lafrance třeba tyhle problémy neměl, ač měl kolem sebe taky francouzsky mluvící hráče, nechodili nikam pravidelně chlastat, Lafrance se naučil česky docela dobře, to samý Wilfried. Proč u někoho to jde a u někoho ne? Protože neměli volno jako ostatní, protože se nemohli sdružovat do grup. A taky jediní ti dva se naučili česky nakonec... Jarolím chyboval v tom, že nedonutil Belaida učit se češtinu, nenutí ani Raqueda. Přitom alespoň nějaký základy jsou přece po roce samozřejmostí, nikdo po nich nechce, aby uměli vyjímky z vyjímek pravidel českého pravopisu, aby uměli i/y, ale aby se dorozuměli...

      • Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

        Eluin (přítel SN)     před 15 lety 15.02.2010 20:23 |  
        0 0

        Nějaké základy Belaid umí (ahoj, pivo, ještě pivo, další pivo, drink pro slečnu, kolik Ti je?, ano, pokoj mám, ano, rád bych, děkuji, pokoj č. 305, svlékni se,...).
        Jsem to ale nějaký nepříjemní. Belaid je samozřejmě hráč s dobrými schopnostmi, leč - jak již bylo zmíněno výše - také s morálkou poměrně prachbídnou. Ten úspěšný podzim a LM mu asi stoupl do hlavy.
        Jarolím by si k sobě jistě mohl hráče nastěhovat, ale to bychom pak ve Sportu četli, že ještě něco má s Belaidem a Raguedem :-).

        • Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

          Eluin (přítel SN)     před 15 lety 15.02.2010 20:25 |  
          0 0

          Mělo tam být "nepříjemný".
          Osobně se domnívám, že Belaid dostal hodně šancí. Záleží samozřejmě jaký byl přístup KJ, ale v tomto bych věřil KJVCD
          (vím, otřepaná fráze). Dokázal zkrotit Pudila, na chvíli i Belaida (ale nepovedl se Abrc).
          Prostě, hlavní problém je v Belaidově hlavě.

          • Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

            Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 15.02.2010 20:45 |  
            0 0

            Belaid není špatný fotbalista, kdyby to měl srovnaný v hlavě, ale žádný zázrak to taky není. Určitě ne takový talent, aby zrovna něj musel trenér opečovávat doma. Pokud hráč nezvládá svůj přístup k profesionálnímu fotbalu, tak mu nepomůže ani svěcená. Koneckonců Beránkův přístup taky pro Šimáka žádný přínos neměl, nenaučil se starat sám o sebe a jak ztratil dohled, hned ho čekal nekonečný pád. A tak velmi talentovaný záložník paběrkuje v nižších patrech bundesligy a nic většího nikde nedokázal.

            • Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

              slaviator     před 15 lety 15.02.2010 20:54 |  
              0 0

              Jenže ono nejde o lidumilství toho hráče naučit, aby změnil přístup. Jde o to, že když ho klub štědře platí, aby odváděl co nejlepší výkony. Odvede je, když fláká tréninky a když chlastá a nechce se mu trénovat? Odvede nejlepší výkon, když ho pak trenér šoupne s jedním z nejvyšších platů v týmu na lavičku či na tribunu a nakonec vyřadí mimo tým, nikdo ho nechce, každej ho vrací a tak tu nakonec může zůstat vyřazenej z týmu až do konce smlouvy?

              Beránek měl Šimáka nastěhovanýho u sebe doma. A Šimák v Blšanech sekal latinu, Blšanům v tu chvíli pomohl. Co bylo po angažmá, co se dělo pak jinde, to může být Blšanům jedno. A Beránkovi vlastně taky. Ale v tu chvíli byla jeho povinnost jako trenéra ochránit investici klubu, stejně tak jako to byla povinnost Jarolíma a vůbec celého realizačního týmu, však ho mohl mít doma klidně Řehák nebo kdokoliv jinej. Ale takhle nakonec bude půl milionu měsíčně chlastat někde po barech a nenajde si nové angažmá až do konce smlouvy ve Slavii a my s tím NIC neuděláme...

              • Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

                Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 15.02.2010 21:13 |  
                0 0

                Popravdě nevím, zda to myslíš vážně, nebo je to zas nějaký žertík. To jako kdyby klub měl 8 nebo třeba 10 hráčů se špatnou životosprávou, tak si má podle tebe udělat trenér doma svobodárnu, nejen trenér, ale celá rodina má sdílet byt s hráči klubu? To ti jako přijde normální? No já si zrovna takhle práci trenéra nepředstavuji. Určitě je v každé smlouvě zakotveno, co musí hráč vůči klubu plnit a když neplní, tak přijdou sankce, třeba přeřazení do béčka atd. a určitě hráč, který chodí ožralý na tréninky a nehraje zápasy, nebere nejvyšší plat v klubu, tomu snad nevěříš?

                • Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

                  slaviator     před 15 lety 15.02.2010 21:49 |  
                  0 0

                  Belaid není hráč jako jinej, má to v nohách a byla šance, že ho prodáme za těžký prachy. Milo Ivanovič není ani v B týmu a má plat vyšší než většina prvoligovejch fotbalistů, Slavia po potrestá tím, že mu ho pak neplatí.. Takže tomu, že Belaid má půl mega měsíčně, klidně věřím

                  • Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

                    Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 15.02.2010 22:28 |  
                    0 0

                    Tak smlouvu jsem neviděl, ale tomu, že má plat bez závislosti na výkonu či na příchodech po flámu absolutně nevěřím.

          • Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

            slaviator     před 15 lety 15.02.2010 20:49 |  
            0 0

            Někdo může mít volnější režim, někdo ne. Jarolím se asi snaží být zásadovej a tvrdej, na Belaida to bylo holt málo. Ono bydlet u Jarolíma a mít ho denně 24 hodin za zadkem by asi po Belaida byly pořádný galeje :-) Sportu bych se nebál. Klidně ať by si napsal, že Belaid, Ragued a Jarolím provozujou orgie u Jarolíma ve sprše a dali na titulní stranu foto, jak se tam nejdřív sprchuje Belaid, pak Raqued a nakonec Jarolím, půl hodiny po sobě... Sport je bulvár, Tomeček má nařízeno od Šmuclerový, že náklad musí růst jinak letí, takže se snaží, co to dá, no. Je to škoda, ještě před rokem se Sport relativně dal číst, před pěti šesti lety to bylo dosti dobré médium...

        • Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

          slaviator     před 15 lety 15.02.2010 20:44 |  
          0 0

          A ještě umí sprostá slova. S tím si vystačí v tý grupě Frantíků a na balení šestnáctiletejch puberťaček v Karlovkách, ale je to málo.
          Belaid má na české poměry mimořádné schopnosti - a tak se prostě k němu mělo přistupovat. Věnovat mu maximální péči, nastěhovat si ho holt když by to jinak nešlo i k sobě domů. Takhle to uškodí hráči, ale co je nám s prominutím do toho, když si to chce sám posrat... ale uškodí to i Slavii, protože mohl být prodán na Západ minimálně za padesát milionů jako Tavares a Slavii by odvedl velmi dobrý služby, takhle bude vyřazenej z týmu a poběží mu plat 500 tisíc měsíčně?

          • Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

            Khadgar     před 15 lety 15.02.2010 20:52 |  
            0 0

            Jak psal Huzgi, Beránek měl Šimáka doma a ten mu stejně zdrhal...Někoho prostě nenapravíš.

            • Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

              slaviator     před 15 lety 15.02.2010 21:00 |  
              0 0

              No, o tom zda mu zdrhal nevím, jde o to ale, že to měl minimálně dosti stížený. Tady vlastně skončí trénink a čau, Belaid si pak může chlastat kde chce, přijde na trénink nevyspalej, odflákne to, a čau a jde zase... A tak dokolečka. Klub mu platí dosti štědrou smlouvu, ale nemůže ho nijak potrestat. A nebo nechce? Jestli je pravda, že jedinou pokutu dal Jarolím pouze Dosoudilovi za tu druhou červenou kartu, tak je to dost smutný! Nedal ji Fořtovi za to, že přišel ožralej tehdy na trénink, nedali ji Blažkovi, když ten se měl hlásit vedení až bude doma, poslali tam Řeháka snad pro sichr a Blažek samozřejmě nebyl doma, ale chlastal někde v Mecce nebo kde... Ale tak co, byl tu na hostování, no tak se nevyužije opce, Blažku čau. Ale Belaid tu je na přestup, je tu natrvalo a to budeme čekat až mu skončí smlouva? Nebo snad Doležal plánuje Belaidovi přestat platit to, na co má hráč právo dle smlouvy, aby si našel nový angažmá? Ale jaký, když ho žádnej tým nechce, ani Boleslav? A to v Boleslavi nejsou taky žádní svatouškové, viz Opiela

              • Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

                wector     před 15 lety 15.02.2010 23:13 |  
                0 0

                A ty nemáš doma v rohu trochu místa, že by si tam Belaid dal postel? Jarolímovi je 53 let, taky potřebuje mít po práci svůj klid a ne si k sobě stěhovat dvadvacetiletýho chlapa a nervovat se s ním. Že udělal Beránek nenormální věc neznamená, že jí bude dělat každej. Krom toho - Šimák byl tehdy ještě trochu mladší, je to Čech a Beránek pokud vím neměl rodinné problémy. Bez urážky, ale jestli tohle po KJ požaduješ, tak nejsi normální.

                A s Belaidem musíme udělat krátkej proces. Arabáci maj zakořeněný, že jakmile si na ně měkkej, berou to jako tvou slabost, to je jejich vlastnost a nezměníme to. Takže Doležal, Rosen a Jarolím si ho posadí na židli, posvítí mu do ksichtu a řeknou něco v tom smyslu, že teď nemá kam přestoupit a má tři možnosti: a.) buď dá aspoň deset mega na stůl a vyplatí se ze smlouvy b.) vzdá se části mzdy, začne makat v "B" a pak dostane další šanci c.) bude takhle pokračovat, necháme ho po zbytek smlouvy shnít a už si pravděpodobně nikde nekopne. Poslední možnost je stejně špatná pro něj jako pro nás, první takové malé bolestné, ať tolik netratíme a druhá je ideál.

          • Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

            lassiter     před 15 lety 15.02.2010 20:56 |  
            0 0

            co máš pořád s tím stěhováním? to úplně miluju tyhle srdceryvný příběhy, jak si dobrácký trenér vzal toho geniálního leč nezvladatelného hráče domů, děti vystěhoval na půdu, hlídal ho, vychovával, chlapec najednou zmoudřel, prohlédl a dodnes na svého druhého tátu nedá šáhnout a vděčí mu za skvělou kariéru, brrr... TJ snad neni nesvéprávnej a je jeho věc, jak hodlá k fotbalu přistoupit. Já teda nevim, kam chodíte na ty detaily o jeho nočních tazích, ale věřim, že teď po boleslavi už tuší, že tohle nebude to pravý, trochu se zamyslí a myslim, že nakonec sezonu ještě dohraje u nás.

            • Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

              slaviator     před 15 lety 15.02.2010 21:02 |  
              0 0

              Proč? Proč by to měl tušit? Proč Belaid nechtěl v Boleslavi přistoupit na hostování s opcí? Protože by pak měl nižší plat, daleko nižší plat než má ve Slavii i když nehraje? A ono stačí kolikrát jít večer v centru Prahy a potkáš kolik hráčů Slavie i Sparty a jinejch týmů v různejch těchle klubech.

              • Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

                lassiter     před 15 lety 15.02.2010 21:17 |  
                0 0

                tak o peníze asi taky jde, ale myslim že pro něj je hlavně asi těžko představitelný, že by měl hrát dlouhodobě fotbal v čechách, a ještě k tomu kdesi v boleslavi.

      • Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

        bongor     před 15 lety 16.02.2010 14:01 |  
        0 0

        Tady nejde o to,jestli někdo mluví francouzsky nebo čínsky.Dám Ti příklad ze života.Hrál jsem půl roku v jednom severočeském nejmenovaném městě.Byl to takovej zapadák,dá se říci.A za měsíc už jsme se znali s polovinou mužstva,na ligu jsme chodili zdarma,jen jsme si nechali zavolat ke bráně pana trenéra.Páni fotbalisti chlastali první ligu,patřilo to k jejich stylu života.Věřím,že se takové způsoby hrubě nelíbí našemu Kájovi a tak vyhrožuje,přeřazuje do béčka a vyhazuje.I když od té doby co popisuji už to není tak časté,přesto
        si to někteří ujít nedají.Div se takovému TB,že svých půl mega měsíčně
        nenechává hnít pod polštářem.A je smutné,že někteří z nás by chtěli,aby dokonce takovej boháč ještě tvrdě trénoval a honil se po hřišti.Nebuď labuť Lukáši.

    • Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

      DrFe1     před 15 lety 15.02.2010 20:39 |  
      0 0

      A ty to víš, kdo má jakej podíl viny na tom, že Belaid dopad tak jak dopad ? Každopádně není normální, aby se z nadějného hráče v hodnotě desítek milionů stal během chvíle hráč, kterého nikdo nechce. Že si za to může Belaid z velké části sám, to je jasný, ale podíl KJ si netroufám odhadovat. Ovšem dobrej trenér by měl bejt i psycholog a takovéto případy, kdy se z kvalitního hráče stane během chvíle nepotřebný hráč, by se mu měli stávat co nejméně. KJ se to stává pravidelně (Abraham, Toleski, Brabec ... )

      • Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

        bongor     před 15 lety 16.02.2010 14:06 |  
        0 0

        Kousek výš o tom píšu doktore.Tak je fakt,že KJ si ty kluky hlídá nedůsledně,místo aby je řádně špehoval kam a s kým choděj,tak si klidně narazí nějakou agentku a při této vedlější činnosti potom těžko stihne ještě nějaké psychologické působení po pražských barech.

  3. Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

    Eskaes     před 15 lety 15.02.2010 21:00 |  
    0 0

    Půlrok se s půlrokem sešel... a mou hrdou Slavii téměř nepoznávám :-). Ale vážně, kauzu Belaid příliš nechápu. Respektive její vývoj, který ukazuje na neprofesionalitu obou stran, přičemž ta slávistická mrzí určitě víc. Klub i hráč mají stejný cíl -odchod/výhodný prodej. Přesto ale klub jedná na osobní rovině více, než by se mi líbilo. Už proto, že za pár milionů navíc vedení obrací o 180°.

    • Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

      EdCable     před 15 lety 15.02.2010 22:54 |  
      0 0

      Kde v tom vidis osobni rovinu? Jestlize hrac neraci trenovat a delat to, za co je placen, tak neni nic osobniho v tom snazit se ho zbavit.

    • Re: Slavia odehraje poslední dvě přípravná utkání

      bongor     před 15 lety 16.02.2010 14:11 |  
      0 0

      Ta kauza Belaid se dá krásně srovnat třeba s kauzou Ronaldinho/ a tím nechci nijak urážet svého oblíbence z Barcelony,nyní AC/.On by si
      Belaid třeba taky dal říct,kdyby měl ve smlouvě nějakou klauzuli,že
      když nebude sekat latinu,dostane pouze desetinu svého platu.
      I když za padesátku by moh klidně při své bohulibé činnosti taky vydržet.

  4. Než začneme nadávat na Belaida

    tantalos     před 15 lety 16.02.2010 00:59 |  
    0 0

    Že by byl Belaid takový netvor, jak tady dělají někteří rádobyexperti? Vůbec ne. Docela obyčejný mladý blbec s nadáním, které zřejmě promrhá. .
    Není první ani poslední kluk, co dostal peníze a popularitu, a tak si pomyslel, že je superstar a může všecko. Takových jsem už viděl. Třeba Štajnyho.
    Evidentně tady panuje představa, že dvacetiletý kluk z chudého předměstí má v sobě vrozenou dost velkou dávku sebezapření, aby odháněl holky, které mu lezou do postele a věnoval se onanii, nebo se rovnou dal vykleštit, aby měl trenér radost.
    Že takový dvacetiletý kluk považuje ty starší, co ho komandují, za moudré jako Šalamounovo ho.no..
    Že takový kluk bude jíst jen to, co se mu nařídí, že si nedá stejk s hranolky a pořádně těžkou omáčkou
    Ano, u nás najdete tak vzorné kluky, většinou mají dominantní otce, kteří jim to vtlučou do hlavy.
    Jenže většina sportovců, které já jsem znal, se ráda napila, občas si zapálila, tahala holky do psotele a pařila s gustem, ale tak, aby se o tom nikdo nedozvěděl. Přesto to dotáhli daleko.
    TJ není nic zvláštního. Co proboha čekáte od kluka arabského původu s francouzského předměstí?
    Dřív, než se na něj začne nadávat, rád bych znal odpověď na několik otázek:
    Jak mu vysvětlili, že zatímco Mickael smí odjet do Němec a vydělávat si desetkrát víc než u nás a TJ ne.
    Jak na něj zapůsobilo, že se hráči jako Brabec a Šmicer, kteří měli respekt okolí, se ocitlli v nemilosti a museli pryč?
    Jak na něho působily ty vychvalované "skvělé vztahy" uvnitř mančaftu, kde si byli všichni rovni, ale někteří rovnější?
    Ano, měl si to všechno srovnat v hlavě, změnit se v Čecháčka a držet hubu, držet krok.
    Jenže on je francouzský Arab z rasově smíšeného předměstí. A to se vědělo, už když ho kupovali.

    • Re: Než začneme nadávat na Belaida

      Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 16.02.2010 01:51 |  
      0 0

      Málokdy uražím ale teď mi to prostě nedá. A neni to snad myšleno ani jako urážka, spíš jako snaha o radu. Tak tedy: Nejsi ty magor?
      Já teda nevim, ale přečetl jsem si tvůj příspěvek několikrát a pořád nedokážu pochopit proč něco takového plodíš? Exibuješ tady s hroznejma nesmyslama o rasách, který nemaj ani halvu ani patu. Promiň asi to bude tou hodinou ale tohle je fakt moc..

      P.S. Nic ve zlém. Zdraví Kmotr

      • Re: Než začneme nadávat na Belaida

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 16.02.2010 06:27 |  
        0 0

        Dobré ráno přeji a musím souhlasit s Kmotrem Tantale.
        Schválně jsem napsal, že Tijaniho nebudu urážet a jeho goly se mi líbily. A Ty přijdeš s tímhle ...... No snad už to těch pár dní vydržíme. Pak to už vypukne a bude doufám o čem psát. Sokrates55

        • Re: Než začneme nadávat na Belaida

          DrFe1     před 15 lety 16.02.2010 09:31 |  
          0 0

          Nejdřív jsem si přečetl Kmotrovu a Sokratovu reakci a tak jsem očekával, co Tantalos napsal tak hrozného, když takhle reagujete, no a k mému překvapení nic tak strašného nenapsal. Je to tedy chápu tak, že nám chce Tantalos sdělit, že TJ přichází z jiného prostředí a není zvyklý na takovéto české vychcánkovství a protekci. Na tomhle názoru nic tak strašlivého nevidím natož abych kvůli tomu někoho nazvýval magorem.

          • Re: Než začneme nadávat na Belaida

            EdCable     před 15 lety 16.02.2010 10:03 |  
            0 0

            Jake ceske vychankovstvi? Jakou protekci? Ze ma clovek za penize odvadet profesionalni praci? Tomu ja rikam neprosto normalni vec a nepodivuji se nad tim, jako ty nebo tantalos. Belaid mel velkou sanci neco ukazat a podelal si ji. On sam.

            • Re: Než začneme nadávat na Belaida

              DrFe1     před 15 lety 16.02.2010 10:55 |  
              0 0

              Nepřisuzuj mi cizí názory, já nevím jak to v kabině funguje, do zákulisí nevidím. Já jsem pouze řekl, že na tom co napsal Tantalos není nic tak hrozného, aby ho zato někdo zval magorem. Jinak z toho co se ve Slávii děje za zvláštní věci (oodchod Brabce, ukončení kariéry Šmicera atd.) by šla hlava kolem leckomu a souhlasím s Tantalem v tom, že cizinec z toho může být zmatený ještě víc. Samozřejmě že si zato může Belaid sám, ale zato že jsme ztratili nadějného hráče může zase trenér. To je jeho zodpovědnost aby tohle dokázal ukočírovat.

              • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                Yaari     před 15 lety 16.02.2010 11:27 |  
                0 0

                Počkej, tak může si za to sám, nebo trenér? Pokud by tu byl půl sezony, zmatený by mohl být, ale on tu je trošku dýl..a to pořád nevysvětluje to, že nepracuje jak má.

                • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                  DrFe1     před 15 lety 16.02.2010 12:23 |  
                  0 0

                  To se nevylučuje, můlžou za to oba a jeden nemá druhému co vyčítat. Belaid se nemá nechat tak otrávit, že na to začne kašlat a Jarolím zase nemá takhle ztratit hráče, to je zase jeho práce a odpovědnost. Oba ve svých rolích selhali a nemůžou to svádět jeden na druhého.

                  • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                    Yaari     před 15 lety 16.02.2010 13:02 |  
                    0 0

                    Takže Jarolím může za to, že je Belaid lempl, chápu to dobře? Ať je KJ jakej je, udělal spoustu chyb, ale tohle mu dávat za vinu je prostě blbost. Hráč je placenej za to, že plní pokyny trenéra. Pokud se mu ty pokyny nelíbí, NESMÍ to řešit tak, že se začne flákat a chlastat...
                    Chyba KJ by byla, pokud by neměřil všem stejným metrem, až jako nadstavba by mohly být drobné ústupky.

                    • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                      DrFe1     před 15 lety 16.02.2010 13:51 |  
                      0 0

                      Jarolím může zato, že nedokáže takovýho kluka srovnat aby lempl nebyl, případně se ho včas zbavit, když ho srovnat nedokáže. Když veřejně vyhlásí, že je to lempl a nechce ho v mužstvu, tak potom není divu, že ho nikdo nechce koupit.

                      • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                        Yaari     před 15 lety 16.02.2010 14:15 |  
                        0 0

                        A jak srovnat takového chlapce, aby lempl nebyl? Pokud bychom tedy po KJ nechtěli, aby byl přítomen při výchově, popřípadě při početí - když přijmeme tezi, že člověk při narození není tabula rasa..

                        • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                          tantalos     před 15 lety 16.02.2010 15:09 |  
                          0 0

                          Jak srovnat?
                          Je to umění, které dobří trenéři tzvládají. Říká se tomu motivovat hráče....

                          • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                            Yaari     před 15 lety 16.02.2010 15:30 |  
                            0 0

                            Vy tady furt kydáte hnůj na KJ, ok. Ale argumenty nemáte žádný. Pořád jsem se od vás nedozvěděl, jak srovnat či motivovat lemlpa typu Belaid. A pak mi ,prosím Tantale, dej příklad hráče, kterej flákal hlavní klubovou soutěž (u nás třeba GL) a trenér ho dokázal srovnat tak, že začal jezdit po prdeli. Děkuju.
                            Znám víc takových kluků, který se nesrovnali s prvníma trochu většíma penězma a cizím prostředím (Hušek, Nesvadba,...) a už nikdy nic je nedonutí na sobě pořádně makat.

                            • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                              DrFe1     před 15 lety 17.02.2010 00:15 |  
                              0 0

                              Já nevím jak přesně vyrobit třeba kovanou mříž, přesto si myslím, že je odpovědností dobrého uměleckého kováře, aby to uměl. Stejně tak je odpovědností trenéra, aby si dokázal poradit se svými svěřenci. KJ pracuje s Belaidem už 2,5 roku a přesto má jeho výkonost sestupnou tendenci, to je i chyba trenéra. Samozřejmě že hlavní díl viny nese sám hráč, ale trenér má taky svůj podíl.

                              • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                                Yaari     před 15 lety 17.02.2010 09:06 |  
                                0 0

                                Děkuju, podobnou odpověď jsem čekal. Nezklamal jsi. Tak běž za nějakým kovářem a zeptej se, zda tu specifickou mříž, kterou ty si přeješ, je vůbec možné ukovat.

                                • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                                  DrFe1     před 15 lety 17.02.2010 12:06 |  
                                  0 0

                                  Samozřejmě že je možné jí ukovat, ale lehké to není. A to je právě to co odlišuje výborného řemeslníka od průměrného nebo špatného.

                                  • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                                    Yaari     před 15 lety 17.02.2010 12:19 |  
                                    0 0

                                    A když budeš chtít ukovat mříž ze dřeva? Půjde to?

                                    • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                                      DrFe1     před 15 lety 17.02.2010 15:04 |  
                                      0 0

                                      Nepůjde. V takovém případě je potřeba dřevo rychle prodat, dokud si ostatní myslí, že je to perfektní kovová mříž. Jarolím vyhlásil, že je to nepoužitelný dřevo a teď se diví, že ho nikdo nechce. Přitom ještě před půl rokem by Slávia inkasovala částku v řádu desítek mio.

                                      • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                                        Yaari     před 15 lety 17.02.2010 21:02 |  
                                        0 0

                                        O tom inkasu ne nebudeme přít, ale to dřevo ti ještě před půl rokem vyhovovalo a zdála se jako nejlepší varianta ukout z něj tu mříž. Každopádně jsem si skoro jistej, že ty bys tu jako první řval a nadával na KJ, že se ochotně vzdal takové hvězdy...

            • Re: Než začneme nadávat na Belaida

              tantalos     před 15 lety 16.02.2010 11:53 |  
              0 0

              Když už mluvíme o protekci: MJ měl ve Slavii dohodu, že bude stavěn pořád, aby se prodal. Podobnou dohodu si vyžádal i v Jablonci.
              Urazil se, když pár zápasů nehrál a vznikla z toho docela jarolímovská veselice.

            • Re: Než začneme nadávat na Belaida

              bongor     před 15 lety 16.02.2010 14:32 |  
              0 0

              Přišel k nám jeden hodný,nezkažený a nadaný hoch.Vyrostla by z něho hvězda první velikosti,nebýt prostředí,kam se dostal.Měl kamaráda na život a na smrt,jakéhosi Míšu.Ten zaujal svými výkony
              západní agenty a ti ho koupili.Míša se stěhoval o pár set kilometrů na západ,plat dostal desetkrát vyšší,než měl v Praze.
              Ten náš člověk když to viděl,tak se hned hlásil,že by tam chtěl také.
              Ale nikdo se s ním o tom nechtěl bavit a nikdo mu nevysvětlil,proč může Míša,ale on ne.Není divu,že se náš hrdina začal užírat,přestal trénovat,chodil po barech a zapíjel svůj žal.Trenér,ten nelida,ho za to ještě káral,dokonce po něm chtěl,aby se víc zapojoval do hry a taky aby se začal trochu pohybovat.Taková šikana!Také ten náš hoch viděl,jak je zacházeno s některými jeho kamarády.Třeba nějaký Abrc si ani nesměl v šatně kopnout do koše,po Tolim chtěl ten ošklivý trenér aby dával góly,a po Brabanovi,aby se mu nepletl do trénování.
              Tak se tedy náš hrdina rozhodl že přestoupí a nadále nebude takové poměry tolerovat.No jo,jenže on ho nikdo nechtěl.
              Tak mu tedy nezbývá nic jiného,než za pitomých půl mega měsíčně
              plnit nějaký přiblblý individuální treningový plán a čekat až ho někdo vysvobodí z tohoto pekla.

        • Re: Než začneme nadávat na Belaida

          tantalos     před 15 lety 16.02.2010 11:54 |  
          0 0

          Takže vy, Sokrate, tvrdíte, že jsem magor? No dobrá..., já se z toho nepo...
          Ale myslel jsem si, že jste slušnějšěí člověk.

      • Re: Než začneme nadávat na Belaida

        tantalos     před 15 lety 16.02.2010 12:17 |  
        0 0

        Milý Kmotře, nejde o rasu, alébrž o Kinderstube, což jedni dostali a jiní ne.

    • Re: Než začneme nadávat na Belaida

      quelhar (admin)     před 15 lety 16.02.2010 04:55 |  
      0 0

      Jeste stesti, ze jsme v tymu meli a mame Cechacky, co drz(el)i hubu a krok, jako treba Suchy, Celustka nebo Hlousek, ale taky Tavares nebo Svento.

      • Re: Než začneme nadávat na Belaida

        tantalos     před 15 lety 16.02.2010 11:50 |  
        0 0

        Vidíš, quelhare, a v tom je ten průšvih. Takopvého Szchého, Čelůstku, Tavarese a Šventa jsme prodali, a nechali jsme si zrovna Tijaniho.
        Clověk by čekal, že právě takové hráče si budeme piplat, a naopak Belaida prodáme, Jenže...

        • Re: Než začneme nadávat na Belaida

          denydzlSKS     před 15 lety 16.02.2010 12:48 |  
          0 0

          s tím pipláním a prodáváním je to smyčka...
          rozhodlo se, že belaid zůstane a budem si ho piplat...teď všichni nadávaj jak se měl prodat dokud měl cenu, ale na druhou stranu kdyby se prodal v létě tak to by bylo zla, proč se prodává takovej player
          ...je to pořád dokola...vedení udělá A a fanoušci chtěj B, vedení udělá B a fanoušci chtěj A..

          suchý tu hrál 5(!) sezón to ti nepřipadá jako piplání?? jmenuj dalšího hráče jeho věku, kvalit a z ligy podobný kvality, který zůstal takhle douho?? švento 4 sezóny..(pravda, především kvůli zrnanění, ale i tak). a hráče jako tavares holt prostě piplat nemůžem..to se na mě nezlob. ten čelůstka mě taky sejří, že tu nevydržel ani rok, ale buď se tam neprosadí(což si bohužel myslim) a vrátí se a nebo se prosadí a my na před půl rokem neznámým hráči vyděláme skoro 70 milionů...holt peníze netisknem, aby jsme odmítali takový nabídky

          • Re: Než začneme nadávat na Belaida

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 16.02.2010 13:12 |  
            0 0

            Pokud jde o Belaida, pochopitelne maslo na hlave ma zejmena on sam. Nepodaval vykony odpovidajici jeho talentu a moznostem. Ano, nebyl to typ drice a bojovnika, coz jsem mu taky vycital. Nicmene nemyslim, ze by jeho nasazeni bylo az tak zoufale, jak se na techto strankach pise. Rekl bych, ze dostava jeste vetsi sodu, nez by si zaslouzil, mozna je to kvuli staremu sporu o MJ, kteremu jsme vycitali, ze se na hristi flaka. Ze strany obhajcu MJ bylo poukazano na to, ze TJ ma v tom take rezervy, coz kritici MJ pripousteli, zatimco MJ byl svymi obhajci obhajovan vzdy temer bez vyhrad. Tedy TJ to schytaval od vsech, opravnene, ale mozna preci jen trochu vic nez by si zaslouzil. Osobne si myslim, ze zvlast obranne povinnosti si TJ plnil celkem solidne, nebylo to az tak zoufale, jak se tady pise (na rozdil od MJ). Zklamal me spis ve hre dopredu, kdy byl casto neviditelny, malo aktivni.

            Nyni je srovnavan se Simakem, ano, pravdepodobne mrha svym talentem, ovsem je to skutecne tak horke, ze by si zaslouzil srovnani se Simakem? Kdo z nas to vi? Tj je snadny terc, dobre alibi pro obhajce trenera, ze aspon u nekoho postupuje spravne, Tj musi byt strasny flakac a parmen, jinak by spravedlivy KJ nebyl tak prisny.. mozna..

            Ja si ale myslim, ze KJ spravne nepostupuje, minimalne nyni, kdy Belaida vyradil z kadru pred sezonou takhle netaktickym a humpolackym zpusobem. Tim se podili na zmareni slavisticke investice. Samozrejme nejvetsi vinu na tom ma zrejme Belaid, ale Kj tomu pomohl tim, ze predem oznamil, ze je to hrac nepotrebny, tj. slaby.. prestal ho trenovat a dopadlo to tak, jak dopadlo.. dalsi vyhozene penize...

        • Re: Než začneme nadávat na Belaida

          Kocour_mike     před 15 lety 16.02.2010 13:04 |  
          0 0

          Tantale, prosím přejmenujte se na Mr.Argument :-) To co občas předvádíte je fakt hrůza. A prosím nezaklínejte se zájmem o Slavii a tím, že to občas přeženete, protože vy to přeháníte permanentně. Belaid je bohužel flákač a není, a to prosím podtrhnout, POVINNOSTÍ žádného trenéra takového člověka držet nad vodou tím, že si ho nastěhuje domů apod. Má smlouvu a předpokládá se, že by ji měl dodržovat a že je ve svém věku svéprávný. Pokud na to má někdo jiný názor, tak doporučuji s podpisem smlouvy rovnou podepisovat doložku o zbavení svéprávnosti, nastěhovat celé mužstvo někam na bázu do hustých černých lesů (napadá mě třeba opuštěná vojenská základna) a tam ho drilovat a trénovat, aby byly výsledky. Smlouva je dvoustranný právní akt a předpokládá se, že obě strany svou část dohody budou plnit - pokud neplním já, přijde na mě exekutor, když neplní Slavia, hráč ji dá k arbitráži, když neplní hráč ??? Jak již bylo uvedeno, vedení i částečně kvůli Belaidovi přivedlo Ragueda (když mu to tak šlo s Tavaresem), dalo mu obživu, dalo mu možnost najít si jiné působiště, když výkonnostně přestal vyhovovat, takže už nevím, co by mělo dělat více. A jestliže se bavíme o motivaci pro hráče, kdyby mohl trénovat s B týmem - jaká by byla motivace hráčů B, kdyby na tréninku viděli flákače, podle některých s půlmilionovou měsíční smlouvou, jak na to kašle, a oni se mohou přetrhnout, aby se dostali do A a mají za to měsíčně třeba jen desetinu.
          Jinak argument o prodeji těch úspěšných a nelemplů je scestný, nemusíme se snad bavit o tom, že ČR bude dlouho jen přestupní stanicí a pokud je slušná nabídka, prodej je jedinou cestou, jak udržet klub v ČR minimálně na té úrovni, na jaké je. Belaid byl prostě spekulace, protože se mu dařilo, bohužel kvůli povahovým vlastnostem hráče spekulace neúspěšná. Kdyby ho vedení nepodepsalo, věřím, že zrovna Vy byste byl jeden z prvních, který by tu kydal hnůj, jak nám utíká prověřený a velice talentovaný hráč, kterého jednou prodáme za stamiliony a jak je vedení neschopné. Za mě, když nevyjde jeden Belaid a vyjde deset Čelůstků, budu spokojen, protože to klub udrží na špičce české ligi s možností se podívat do pohárů. Koncepce, nekoncepce.

          • Re: Než začneme nadávat na Belaida

            Kocour_mike     před 15 lety 16.02.2010 13:06 |  
            0 0

            Sorry - na špičce české ligy, samozřejmě ...

            • Re: Než začneme nadávat na Belaida

              tantalos     před 15 lety 16.02.2010 13:27 |  
              0 0

              Milý Kocoure,
              máte docela pravdu. Jenže já jsem nikde nepsal, že by si KJ měl brát Tijaniho domů, nic tak hrozného TJ zase neprovedl.
              Víte, já bych byl opravdu rád, kdyby Slavia kupovala jednoho lempla na deset Čelůstků. Bohužel mi přijde, že v reálu je ten poměr obrácený.
              Pánové R+D se rozhodli, že nebudou dávat přemrštěné desítky milionů za nadějné české kluky a že ušetří nákupem tu Indiána z pralesa, tu pidibrankáře odněkud z Rusi, a vlastní české kluky vyženou do pohraničí.
              Ale budiž, občas to vyjde, viz Mickael.
              Občas ne. Ale že to nevyjde by nemělo být pravidlem, jak se to stává u nás, neboť Tavares je výjimka potvrzující pravidlo.
              Je rozumné zkoušet kluky jako Cissé nebo Lafrance, samozřejmě, ale nesmí se na nich stavět.
              A musí se s nimi pracovat, protože žít v českých podmínkách není občas legrace ani pro bílé vysokoškoláky z USA.
              Potřebují individuální péči schopného člověka typu Škorpil a ne je jen hodit do centra Prahy s těmi všemi nočními kluby, šlapkami, dealery. agenty a agentkami...

              • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                DrFe1     před 15 lety 16.02.2010 13:49 |  
                0 0

                agentkami... :-) Že vy pořád natážíte na to, že i samotný mistr askeze někdy podlehne svodům velkoměsta ? !

                • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                  tantalos     před 15 lety 16.02.2010 14:32 |  
                  0 0

                  Samozřejmě že ne, narážím tím na zákeřné agentky lumpů Chovance a Rolla, které vyrážejí do špíny velkoměsta připravit naše krásné mladé kluky o panictví....

                  • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                    bongor     před 15 lety 16.02.2010 14:38 |  
                    0 0

                    no a tajemství je odhaleno.Když nevyšly plány na agenty provokatéry,máme tady agentky sexy provokatérky.
                    Takže stačí dostat kohokoliv na tento špek/hlavně když mají ty špeky na správných místech/ a dotyčný je nepoužitelný pro prvotřídní provozování své profese.Dobrý.

              • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                Kocour_mike     před 15 lety 16.02.2010 15:44 |  
                0 0

                Sorry Tantale, pravda je, že ten první odstavec měl být spíše pro slaviatora, než pro Vás, i když ... Když říkáte, že si ho KJ neměl brát domů a pak napíšete, že potřebují individuální péči, tak nevím. Ono jedna věc je, aby v klubu byl člověk, který pomůže zařídit byt, přihlásit elektriku a tak - a tak to i jinde venku funguje. A druhá věc je to, aby tam byl dejme tomu psycholog (nebo s klubem spolupracující), který by mohl občas pomoci (viz.třeba Standa Vlček na podzim, který by ho potřeboval). Ale chtít mít schopného člověka, aby hlídal hráče, zda ve svém osobním volnu neserou na životosprávu apod., to už je úlet. To bychom se mohli za chvilku dopracovat k tomu, že budeme mít jednoho schopného člověka pro černochy - protože přece vyrůstali v jiných podmínkách, dalšího pro balkánce apod. Myslím, že v 21.století by si měl být fotbalista v Evropě v nejvyšší soutěži (byť srandalize) schopen uvědomit, zda ho zajímá fotbal, nebo ženský, a podle toho se zařídit. A tím spíše, že prošel Interem apod. Pokud toho schopen není a to ani přes značnou trpělivost vedení (vykoupení z Interu, dlouhodobá smlouva apod. - tzn.jistota, že klub o něj skutečně stojí), pak sorry, ale v kádru nemá co dělat. Beru, že KJ zrovna psycholog asi není, ale tohle fakt není jeho problém a ani problém klubu (byť je to klubová nepodařená investice).
                Pidimuže, či muže z pralesa Vám brát nebudu, jen ten Váš mindrák z nich trochu nechápu, ale neva. Vlastně jo - v čem je muž z pralesa odlišný od Cissého ??
                A ohledně poměru - pravda, 1 Belaid a 10 Čelůstků to asi není, nicméně podle mě v poslední době nejlépe investuje do hráčů (koupě a následný prodej) právě Slavia - a to je měřitelné. Můžeme se bavit o megatalentu Kadlecovi apod., jenže pravdou je, že Spartě (ani jinému českému klubu) v poslední době (pokud mě paměť neklame) nikdo nenabídl 140milionů za útočníka, případně 70 a 100 milionů za obránce. Takže bych to asi neviděl tak černě.

                • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 16.02.2010 16:10 |  
                  0 0

                  Dobré odpoledne přeji Vám všem.
                  Protože jsem se dostal k "mašině" teprve teď, tak se pokusím se k této debatě vyjádřit.
                  ad1) Tantalos - pokud se pamatuji, kolega "kmotr" položil otázku ve smyslu subcidiáru (podpůrného), zda nejste magor? Nelze tedy pojmout tuto položenou otázku jako tvrzení, že by kmotr řekl, že jste Tantale magor. Ani já tedy, když jsem podpořil kolegu "kmotra" v jeho názoru, nikde netvrdím, že jste magor. Pak tedy Vaše věta, o tom, že už pochybujete o mé slušnosti, je úplně scestná a jen dokresluje, že se sám v sobě asi moc nevyznáte a jste dost rozporuplný člověk. Ale protože Vás opravdu neznám a netroufám si to tvrdit, nechám Vás Vašemu smutnému osudu.
                  Co se týče TJ a jeho výchovy. Jak je snadné obvinit KJ, že mohl vychovat Belaida i přesto, že ten nechtěl ani trochu. Kdo chtěl být jakou osobností, a jak to chtěl uplatňovat, to nevím. Za to ale vím, že na podzim Belaid pokaždé hrál jako lempl a naprosto s KJ souhlasím. To co zde někteří píší o převýchově, dozoru atd...... to je možné pouze tehdy, pokud dotyčný chce. A Belaid nechtěl. On už se cítil hvězdou být. Přeci mu to říkali kamarádi na diskošce... Kdo chce psa bít, tak si hůl vždycky najde. Toho je příkladem i tato disputace. Jen mi nejde do hlavy, že Belaid pohořel úplně všude, kde byl pozván. Zřejmě to asi taky zařídil KJ. Má dlouhé prsty..., přeci. Na toho našeho slávistického trenéra už tady bylo nakydáno špíny víc, než na všechny ostatní dohromady, ale některým více "spravedlivým" než jsme mi "fantastové slávističtí", těm to je jedno. Ale běda, pokud KJ je na někoho jen trochu tvrdší...... Co by měl říkat takový Adam Hloušek, chvíli na beku, chvíli v útoku, chvíli v záloze..... a nepokakal se, ani neurazil a ani nerozplakal......... Měl jsem možnost s ním také chvíli mluvit, normálně to pochopil a maká. A nelituje, že přišel z Jablonce. Dokonce se mu dýchá líp, než pod Peltou. Na fotbal se těším, nikdo Střížkov nepodceňuje a jsem rád, že se lupeny prodávají, po dlouhé době zase půjdu na Strahov. Snad to bude dobrý návrat........ Sokrates55

                  • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                    Kocour_mike     před 15 lety 16.02.2010 16:13 |  
                    0 0

                    Jenom podpis bych k tomu připojil :-)

                  • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                    tantalos     před 15 lety 16.02.2010 16:57 |  
                    0 0

                    Milý Sokrate,
                    ono to s tím Belaidem nebylo tak zlé, jak se to teď lakuje načerno. Kdykoli hrál poháry, snažil se ze všech sil a pagřil mezi nejlepší. A pokud jde o obvyklé ligové výkony, hrál jako Marek Jarolím, čili mizerrně.
                    Nebudu zatloukat, Belaid je docela lempl. Další z nemála těch, kdo měli ve Slavii problémy. Tak doufejme, že nyní, když se KJ zbavil všech darebáků, ti andělé, co v kádru zbyli, všechny převálcují a titul je náš.

                    • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 16.02.2010 17:56 |  
                      0 0

                      Tantale, věřte mi alespoň jednu věc.
                      Takové problémy, jaké má Belaid, má v každém prvoligovém mužstvu někdo. Olomouc, Jablonec, Teplice, Sparta, Č.Budějovice, prostě skoro všude. Belaid je prostě dost na ráně a tak se o něm prostě píše. Já jsem už někde výše napsal, že jsem jeho goly měl rád a také jsem si myslel, že to bude dobrý (to jen, abys věděl, to na černo nechci lakovat). On do toho dával co uměl a hrál a také nebyl problém. Kdy ten problém začal ? Když se parkrát vyprdnul na trénink a začal tak trošku trenérovi lhát. A hlavně, začal to flinkat i v zápase...... Jak byste zareagoval Vy, kdyby Vám hráči makali naplno a jeden tam byl pro krásu, to i ten MJ nebyl tak zbytečný. A taky dával MJ goly. Jenomže mu to taky přestalo padat a navíc byl docela měkký v soubojích a začal dělat chyby v rozehrávce.
                      A andělé nám určitě Tantale nezbyli, až takový fantasta taky nejsem. Jen vím (nebo jsem hluboce přesvědčen), že Ti naši mladí se opravdu o místo poperou a nechají na hřišti srdce i duši. Někdy je to víc, než být špílmachr. Válcovat nikoho nemusíme, stačí vyhrát třeba o jeden gol. Ale tu víru, zkusit máknout do poslední chvilky, že se to povede a vyhrajeme, tu si myslím, že tihle kluci budou mít. Já nemohu nijak dokázat, že mám pravdu, proto už teď odpovídám všem odpůrcům, klidně odporujte. Jen si pokládám otázku, co pak vlastně potom chcete? Aby až Slávia třeba nedejbože padne "naprdel", jste pak konečně zvedli k nebi prst a řekli nám tu všem slávistickým "zaslepencům" - ..... "vidíte, to jsme přeci celou dobu říkali".
                      Díky.
                      Já si na Slávii budu chodit stejně....... Jsem moc rád, že mám s kým :-)). Sokrates55

                  • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                    DrFe1     před 15 lety 17.02.2010 00:21 |  
                    0 0

                    Pokud hrál Belaid jako lempl, tak stejným přídomkem můžete označit téměř celé naše mužstvo. Ženete to do extrému, prostě jste z Belaida udělali zločince nejvyššího kalibru. Já jsem ho viděl hrát v mnoha zápasech a většinou nevybočoval z průměru svých spoluhráčů. Trochu soudnosti by to chtělo.

                    • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 17.02.2010 06:36 |  
                      0 0

                      Škoda, že Vám jiné extrémy nevadí. Sokrates55

                      • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                        DrFe1     před 15 lety 17.02.2010 11:57 |  
                        0 0

                        Mě vadí extrémy obecně, proto se mi nelíbí jak jste najednou z Belaida udělali největšího vyvrhele všech dob, jenom abyste obhájili svého Boha Karla Jarolíma. Nic není tak černobílé jak to prezentujete.

                      • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                        DrFe1     před 15 lety 17.02.2010 11:57 |  
                        0 0

                        Mě vadí extrémy obecně, proto se mi nelíbí jak jste najednou z Belaida udělali největšího vyvrhele všech dob, jenom abyste obhájili svého Boha Karla Jarolíma. Nic není tak černobílé jak to prezentujete.

                        • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                          Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 17.02.2010 17:49 |  
                          0 0

                          Pozoruhodné, obecně jsem pouze řekl, že Belaid hrál na podzim jako lempl. O vyvrheli ani slovo.
                          A Vy jste ten extrém druhé strany, ale to už Vám zřejmě nevadí.
                          Černobíle jsem nikdy nepsal (když už tak červenobíle:-)) ..), a platí opět i na Vás, a to myslím v dobrém .... doktore.
                          Sokrates55

                • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                  tantalos     před 15 lety 16.02.2010 17:42 |  
                  0 0

                  Pro Kocoura:
                  Jak řešit tu individuální péči? Třeba jako v Německu. Když přijde sotva dospělý kluk, nedostane byt v nějaké neosobní novostavbě, ale ve vilce, která patří starším manželům, fanouškům klubu.
                  Ti se o kluka starají, uklidí mu. vysvětlí mu, co a jak, a svým způsobem na něho dohlížejí. V ideálním případě je onen bytný bývalý fotbalista.
                  Už během zkušební doby bytní poznají, co je kluk zač, trochu ho "prokádrují".
                  Vysvětlí mu specifika, třeba že v Německu se na ulici neplive a nepřechází na červenou....
                  Dost jednoduché a levné řešení.
                  Určitě levnější než dávat nějakému Densovi 90 (nebo 130) tisíc měsíčně za to, že "plní individuální tréninkový plán".

                  • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                    Kocour_mike     před 15 lety 16.02.2010 19:11 |  
                    0 0

                    A jsme u toho, jak už někdo navrhoval výše. Tak si Belaida k sobě nastěhujte ... Opět říkám, že i když může mít své vrtochy, tak v 21.století u dospělého příčetného člověka předpokládám, že pokud se chce věnovat fotbalu a (třeba) spojit zábavu s prací, že si je taky vědom, že má nějaké povinnosti - trénovat apod., za které je ovšem náležitě honorován. Pokud mu to nedocvakne a nespojí si to, pak sorry ... Taky nepracuju kvůli tomu, že jsem jednou někoho přesvědčil, ale musím přesvědčovat (a odevzdávat) práci každý den, ne jen první týden po podpisu smlouvy. Těžko přijít nadranej do práce, všechny vyfuckovat, kašlat na termíny a dělat to delší dobu a pak čekat, že dostanu přidáno, nebo mi někdo dá pochvalné doporučení pro dalšího zaměstnavatele. Btw., v předchozím příspěvku jste říkal, že Belaida nikam stěhovat nechcete a už stěhujete. Já říkám pomoci ano, ale ne se starat jako v mateřince ... Měl by fungovat někdo, kdo pomůže a zařídí věci, se kterými nemůže mít zkušenost, ale aby ho někdo hlídal apod., to fakt ne. A Dense do téhle debaty fakt netahejte, protože to s Belaidem nemá co dělat (a s ubytováním u starších fotbalistů).

                    • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                      tantalos     před 15 lety 16.02.2010 20:19 |  
                      0 0

                      Otázka, kdy hráč je psychicky dospělý, není jednoduchá. Někdo je v 17, jiný se chová jako puberťák ještě v 25 letech. To, o čem mluvím, by se mělo týkat hráčů cca do 21 let, pokud přicházejí na hostování.
                      Dens má s Belaidem dost co dělat, v obou případech jde o hodně vyhozených peněz kvůli špatné akviziční politice.
                      Oba jsou "supertalenti" z jiné kultury. A nám se skutečně práce s lidmi z jiných kultur nedaří. Pokud si vzpomínám, jediní dva cizinci, kteří se u nás opravdu osvědčili, byli Ašanin a Tavares. (Slováky za cizince nepovažuji.)

                      • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                        Kocour_mike     před 15 lety 16.02.2010 20:43 |  
                        0 0

                        Tantale, někdo není psychicky dospělý do 40 (viz.Řepka, či Abrc) a někdo nikdy. To ale neznamená, že by měl mít nadstandardní péči. Spíš by to pak bylo tak, že by byl náladový a primadonka apod. a nadále by se mu to omlouvalo tím, že není dospělý. Jestliže někdo (možná Vy) jste napsal, že zná spoustu uspěšných sportovců, kteří chlastaj apod., pak ano, pár jich je, nicméně násobně více je těch, kteří si to v mladém věku srovnali v hlavě, mají cíl a spoustu věcí mu podřizují - ať už se jedná o hokejisty (ukázkově Jágr - talent ano, nicméně např.Reichel byl považován za talent větší), Bauer a Sáblíková (abychom byli aktuální), Záhrobská, Nedvěd apod. Všichni měli a mají talent, nicméně to nikdy nebylo jen o talentu. Vydělají dost peněz, ať od sponzorů, nebo ze závodů, ale není to o tom, že by je někdo do 25 opečovával a hlídal, ale o tom, že se kousli a dřou, protože chtějí (a nemusejí). A to Belaid bohužel zatím není schopný udělat. podobně jako třeba Vaidišová. Dohled chápu u kluků do 18 let, nebo mladších, byť ani to u nás není zvykem a stará se rodina.
                        A znovu opakuji, jestliže mluvíte o špatné akviziční politice, pak ve spoustě případů ano, nicméně si troufám říci, že u Belaida byste byl jeden z prvních, kteří by protestovali, pokud by ho Slavia z Interu vykoupit nezkusila. Ani Dens, ani Belaid nejsou supertalenti, jde o hráče, kteří se v top klubech nechytají, jenže pokud bude stav naší ligy a státu takový, jako dosud, tak se asi lepších hned tak nedočkáme. Vždy to bude trochu sázka do loterie, otázkou je pak míra rizika (které naštěstí ani jeden na bedrech neneseme), bohužel. A opět - pokud se z deseti nákupů povede jeden Čelůstka nebo jeden Tavares a klub bude v plusu s možností dále investovat, tak je z hlediska české reality vše vpořádku - ligu bude hrát na předních příčkách a hráče zviditelňovat v Evropě. Koncepce ? Nevím, ale v českých ekonomických podmínkách zatím asi jediná možná, bohužel. Ještě dlouho to tu nebude fungovat tak, že klub koupí megahvězdu ze zahraničí a během týdne má náklady na přestup zpátky v zakoupených dresech, vstupenkách a televizních právech.

                        • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                          tantalos     před 15 lety 16.02.2010 21:30 |  
                          0 0

                          Pokud jde o Belaida, tak si najděte mé reakce na turnaj v Čelákovicích, kde se představil poprvé. Byl jsem tehdy nadšený z Tavarese, zatímco o Belaidovi jsem napsal, že mi zase tak výjimečný nepřipadal (tehdy se hovořilo, že Belaid je ten lepší a Tavares horší), ale to jen na okraj.
                          Samozřejmě že absolutní špičky dnes musí být fanatici ve všech ohledech - viz Sáblíková. Plně to platí u zejména u individuálních sportů.
                          Na druhé straně dobrý tým se nemůže skládat jen z dříčů, ale občas i z libových frajerů, kteří se dokážou předvést v nejlepším světle, jenom když o něco jde, kteří hned tak nepodlehnou nervozitě v mančaftu..
                          Bohužel se obávám, že jedenáct hráčů jako Hloušek nekoupíme. Nejsou.
                          Případy Ivanovič, Šiklič, Belaid atd ukazují, že Slavia často neví, koho kupuje. A když už někoho koupí, taky se hned ukáže, že o Slavii moc nestál, že si představoval něco jiního (Litteri).
                          Teoreticky by si neměl opravdu nadstandardní péči zasloužit nikdo. jenže v situaci, v jaké Slavia je, by měla být opatrnější a zjistit si, koho kupuje. Šetřilo by to penízky na lepší hráče.
                          Těší mě, že tentokrát se zdá... opakuji zdá ... že se Slavia začala chovat racionálně a vytáhla kluky jako Koreše, Mareše atd. do áčka. A rozumné je kupovat hráče na hostování s opcí
                          Začnu ale managementu věřit až tehdy, až uvidím, že dostali opravdovou šanci a že nešlo jen o propagační akci, jejímž cílem je prodat je levně do pohraničí..

                  • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                    lassiter     před 15 lety 16.02.2010 19:36 |  
                    0 0

                    Fakt to takhle dělaj v Německu? To by snad sedělo na čtrnáctiletý kluky anebo fakt Fenin a Morávek bydlí u nějakých důchodců, kteří jim uklízejí? Morávek dostal od Schalke holobyt, zařídit si ho musel sám, uklízí mu tam přítelkyně. Tři měsíce po přestupu si rozpačitě stěžoval, že ještě nedostal učitele němčiny a že si teda asi bude muset nějakýho sehnat...

                    • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                      Kocour_mike     před 15 lety 16.02.2010 20:24 |  
                      0 0

                      Zřejmě dobrej oddíl :-)

                    • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                      slaviator     před 15 lety 16.02.2010 20:58 |  
                      0 0

                      ehm, když to vezmeš kolem a kolem, tak Češi mají s Němci dost společného, ty kultury nejsou tak rozdílné, pod vlivem Německa jsme vlastně byli zhruba tisíc let... Ale taky, co je pro Schalke 3 mil ojro za Morávka, pro Frankurt 4 mil za Fenina? Pakatel... My jsme koupili Belaida, byla to jakási investice, a bylo na nás ohlídat, aby se nám ta investice zúročila, tzn abychom ho pak prodali třeba za ty dvě mil ojro za kopečky někam na Západ. Samozřejmě jsou faktory, které nejdou ohlídat (zranění, zdraví vůbec), ale jsou faktory, které ohlídat jdou (když se veřejně šušká o jeho životasprávě, když tréninkům nedává vše...)

                      • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                        Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 17.02.2010 00:09 |  
                        0 0

                        Slaviatore, nech si své primitivní historické úvahy na doma. Já a moje rodina máme s Němci společné jen to, že mého dědu vyhnali ze Sudet a vše mu sebrali. Ta kultura je zhola jiná, postavená na úplně jiných základech a tečka. Podobné blbosti tu nehodlám číst!!!

                        • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                          slaviator     před 15 lety 17.02.2010 01:47 |  
                          0 0

                          No, tak lepsi byt vyhnanej Nemci ze Sudet, nez byt jako muj pradeda totalne nasazenej v Risi a tam ve 42 umrit, ne? Most nebyl v Sudetech, lidi to tu meli snadny, Stalinovy zavody Hitler nevyuzil pro nemeckej prumysl...? Ta nemecka kultura neni ale tak odlisna od nasi, divil by ses, kolik mas v sobe nemecke krve (a i keltske), nejsme cistokrevni Slovane, ne kor kdyz se v Sudetech ta ceska krev s nemeckou po staleti misila. A nejen krev, ale i kultura. Ne kdyz jsme byli pod silnym vlivem Svate rise po x staleti, kdy cesky kral byl dokonce prvni z risskych kurfirtu... S Nemci toho maji Cesi spolecneho vic, nez se na prvni pohled zda. I povahu. Urcite stokrat vic, nez s Tunisany z predmesti Parize...

                          • Re: Než začneme nadávat na Belaida

                            slimak     před 15 lety 17.02.2010 09:14 |  
                            0 0

                            jak bylo receno ve Spalovaci mrtvol-v krvi neni rozdíl...

                            tedy, bezte s touhle diskuzí někam úúplně jinam.díky