Můj příběh

Za Slavií do Valencie

Za Slavii my všude jezdíme ... Tak nějak lze popsat letecký výjezd slávistických fanoušků do Valencie. S Fanklubem nakonec vycestovalo přes 80 lidí a nejen oni měli možnost vidět překvapivou remízu na stadionu Mestalla. Prohlédněte si 60 fotografií!

Je čtvrtek, 22. října, několik hodin před zápasem. Fanoušci se scházejí na letišti v Praze. Kdo by řekl, že za chvíli si budeme užívat pobytu ve Valencii. V deset hodin je odbavení hotové a postupně se přemisťujeme k letadlu. Ještě předtím nakoupíme potřebné zásoby na cestu a netrvá to dlouho a již sedíme na palubě letadla. Vše probíhá bez komplikací a za dvě a půl hodinky dosedáváme na letiště ve Valencii, kde na nás čeká nádherné počasí.

Velice rychle proběhne přesun připravenými autobusy do hotelu a po ubytování v krásném hotelu můžeme konečně vyrazit na cestu. Více jak čtyři hodiny před zápasem vyrážíme ke stadionu s plánem, že si dáme něco k jídlu a hlavně k pití. Jenže k našemu překvapení je všude zavřeno, i hospody. Všichni mají siestu. Jedinou záchranou je tak Burger king, čehož využijeme a trochu zaplníme hladové žaludky. Pak se přeci jen dostaneme nedaleko stadionu a objevíme jednu otevřenou hospodu. Ihned obsadíme místa a objednáváme pivo. K našemu překvapení nám ho však přinesou v malých skleničkách. Pro příšte si již říkáme, že chceme velký. S postupujícím časem se zde objevují další fanoušci, takže se tu uskupí solidní počet.

Po více jak dvou hodinách odpočinku u pivka vyrazíme ke stadionu za kolektivního fandění. Všichni na nás koukají, ale spíše ze zvědavosti - kdo že to k nim přijel. Nikde nejsou vidět negativní reakce, všichni jsou velice vstřícní. Nakonec míříme do místního fanshopu a projdeme i kolem domácí hospody, kde bychom se údajně neměli vyskytovat. Ale vše probíhá bez problémů a nikdo proti nám nic nemá. Nakoupíme tedy suvenýry a přemisťujeme se k našemu sektoru.

Když se podíváme vzhůru k vrcholkům tribun, tak si jen říkáme, zda nebudeme muset stoupat až úplně nahoru. Bohužel se přání nevyplní a čeká nás pořádný výšlap po schodech. Dostáváme se do nejvzdálenějšího a nejvrchnějšího koutu na stadionu. Je nám hned jasné, že odtud nebudeme prakticky slyšet, zvlášť když proti nám foukal i vítr. Když jsme se podívali na ostatní tribuny, vypadaly hodně poloprázdně, což nebylo pěkné. Za zajímavost je třeba ještě uvést, že Valencia měla na stadionu celkem tři kotle vždy v počtu cca 30-50 lidí. Ostatní fanoušci vůbec nefandili a pouze po vstřelené brance se trochu ozvali, jinak tu bylo opravdu mrtvo.

Slávisté v kotli se během zápasu prezentovali slušnou podporou, hlavně tedy těch aktivních, o sedidích nemluvme. Fandilo se opravdu vydatně, ze začátku se řval třeba pokřik: "4:0 dobrej výsledek ..." jako vtípek na to, že nám nevadí ani prohra 0:4. Ale přijdou i další chorály a i díky dobré hře v prvním poločase se stupňuje fanatismus, který vrcholí po vstřelené brance. Někteří se svlíkají do půl těla a probíhá velká radost. Ve druhém poločase však fandění trochu upadává a často jen nevěřícně kroutíme hlavou, co všechno dokážeme přežít. Zápas nakonec remízou, se kterou jsme spokojeni, tak může proběhnout děkovačka. Hráči přišli k našemu sektoru a hleděli k nebi. Společně jsme si to všichni užili, někteří španělé jen přihlíželi a sledovali, co se to děje.

Po zápase odcházíme ze sektoru a míjíme domácí fanoušky, s některými probíhá focení. Pak skupinka asi třiceti fanoušků prochází kolem stadionu, skanduje oslavné chorály, domácí sledují a tleskají. Všichni směřujeme do hospody hned u stadionu, která patří nejznámnějšímu fanouškovi světa. Jeho jméno je Manolo El Bombo a projezdil všechny zápasy, hlavně španělské reprezentace, od roku 1982. Jeho hospůdka je vyzdobena všemožnými šálami, mnoha fotografiemi a samotný Manolo má i žlutou kartu, kterou návštěvníkům uděluje v případě velkého hluku. I slávisté obdrželi žlutou kartu, ale v tu chvíli probíhal v televizi šot ze zápasu rudých nepřátel, takže logicky to nemohlo zůstat bez odezvy. Velice potěšující bylo, že pivo jsme dostávali v kelímku velikosti 0,75 l.

Před půlnocí nedaleko hospody je připraven autobus k odjezdu a po chvilce zjistíme, že patří našim hráčům. Takže se přemisťujeme k nim a začínáme vyvolávat různé pokřiky, fandíme a děkujeme. Hráči po našem naléhání vystupují a děkují nám za podporu, my naopak děkujeme za předvedenou hru a za výsledek. Všichni z toho mají dobrý pocit.

Po odjezdu hráčů se rozhodneme přemístit do dalších hospod, ale postupně zjišťujeme, že najít rozumnou hospodu není nic jednoduchého. Prakticky všechny jsou zavřené a pokud nějakou objevíme, tak už jí zavírají či jako na potvoru došlo pivo. Chodíme po městě více jak hodinu a postupně to někteří vzdávají a vracejí se na hotel. Další však pokračují a jsou nakonec úspěšní. Noční tažení tak trvá až do ranních hodin.

Během pátečního dne každý má vlastní program, někteří procházejí město, prohlížejí si památky a odpoledne míří také k moři, které má přijatelnou teplotu. Na rozhlehlé pláži není mnoho lidí, většinou turisté. Jsou zde i restaurace a v jedné z nich naše skupinka také zakotví a opět si dáme pivko, tentokrát nám přinesou litrovou sklenici, což všechny potěší. Po odpočinku i pivka se ještě vykoupeme a vracíme se zpět na hotel, aby mohl večer pokračovat. V sobotu někteří fanoušci míří do Barcelony, další skupina do historického města Segunto a zbytek tráví čas ve Valencii.

Výlet, který pro nás doposud neskočil, probíhá parádně a všichni si to moc užíváme. Za vše patří dík Metatouru, který umožnil vycestovat za takto velice příznivou cenu. A děkujeme i počasí, protože co více si přát než slunečno a teploty nad 25 stupňů. Prostě všechno se daří.

Komentáře (57)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Za Slavií do Valencie

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 25.10.2009 09:45 |  
    0 0

    To krásné počasí docela závidím, ale i v Čr se lehce otepluje, což je dobře. Doufám, že zítra to na stadionu půjde přežít :-) a budou 3 body, samozřejmě.

    • Re: Za Slavií do Valencie

      PetCC     před 15 lety 25.10.2009 10:13 |  
      0 0

      V první řadě všechne čest účastníkům zájezdu, v televizi byli často slyšet.
      A za druhý, jaká zima? Občas zajdu i na ty zimní turnaje v mrazech a když se člověk správně obleče, tak mu zima být nemůže.

      • Re: Za Slavií do Valencie

        Eluin (přítel SN)     před 15 lety 25.10.2009 11:03 |  
        0 0

        V mém případě - se zvolna se zvyšující se teplotou - to bude trochu rizikové.

      • Re: Za Slavií do Valencie

        quelhar (admin)     před 15 lety 25.10.2009 11:04 |  
        0 0

        Ja mam spis pocit, ze kdyz fouka v zime vitr, tak at se clovek oblece jakkoli, tak je mu zima vzdy.

        • Re: Za Slavií do Valencie

          bongor     před 15 lety 25.10.2009 11:16 |  
          0 0

          Naši fandové opět nezklamali a tentokrát se k nim přidali i hráči.
          Když v zimě budeme trénovat,abysme příště vydrželi se silami celý zápas,tak to bude příště ještě lepší.

        • Re: Za Slavií do Valencie

          urs (přítel SN)     před 15 lety 25.10.2009 12:26 |  
          0 0

          já mam na tohle windstopera :-D k nezaplacení :-))

          • Re: Za Slavií do Valencie

            Kactus     před 15 lety 25.10.2009 12:55 |  
            0 0

            windstoper mi nepomuze kdyz jdu rovnou z prace v zime na fotbal v obleku :) to je pak hnusna kosa :)

        • Re: Za Slavií do Valencie

          PetCC     před 15 lety 25.10.2009 13:18 |  
          0 0

          Samozřejmě že vítr je horší než zima, ale v porovnání se Strahovem v Edenu fouká mnohem míň a pokud jsou okolo tebe ze všech stran lidi, tak tě to taky ochrání mnohem víc.

          • Re: Za Slavií do Valencie

            Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 25.10.2009 16:17 |  
            0 0

            Dobré nedělní odpoledne Vám všem.
            Chtěl bych moc poděkovat všem, co jste vážili cestu do Valencie a podpořili náš tým při srdnatém boji o první body. Byli jste slyšet a hlavně jste se prezentovali velmi slušným fanděním a hlavně bez jakéhokoliv kazu. Díky Vám za reprezentaci Slavie.
            Naši kluci odehráli zápas velmi dobře. Pokud mi tu byla položena otázka, co si představuji pod pojmem "poctivý fotbal" - tak tady tento zápas byl tou odpovědí v plné míře.
            Takhle si představuji poctivě odehraný zápas od každého našeho hráče.
            Nemusí se mi všechno povést úplně super, ale nesmím to vypustit ani na chvilku, makat nadoraz a pomáhat jeden druhému, ukazovat se třeba stokrát a i když nedostanu balon, nabídnu se znovu postoprvé.
            Pomáhat si a povzbuzovazt se navzájem a ne se tam naštvaně rozmachovat rukama a dělat uraženého. Takový hráč je na place "k nezaplacení". Na jiném článku se probírá, zda má nastoupit R.Skácel do zápasu s Olomoucí místo Hubáčka. Zda má nastoupit Čelůstka místo Matěje Krajčíka. Psal jsem tu o tom, že je třeba nastoupit novou cestu a to hned. Čelůstka se ještě adaptoval z MS 20, ale až na dvě chyby zahrál na Valencii dobře a s Grajcarem jim to půjde. Matěj může nastoupit jako žolík a pomoci v průběhu zápasu. To samé říká přeci Martin Vaniak, tito borci by měli pomoci naším mladým a měla si podle toho tvořit i nová kostra týmu. Skácel by měl také nastoupit. Určitě si s Adamem pomůžou a konečně snad i naše druhá strana dostane "šmrnc", který nám tam od odchodu Šventa chybí. Mína Černý i Trapp také budou dobrou alternativou. Jen ten Belaid si musí v "makovici " srovnat, co vlastně chce. Je to někdy opravdu škoda, když kluk s takovým herním potenciálem se na hřišti fláká a je otrávený, že mu někdo zrovna teď nepřihrál.
            A neodpustím si jednu poznámku na závěr. Už jsem to zmiňoval i v jednom dotazu přímo panu Ondřeji Zlámalovi a činím tak znovu.
            Vysoko na body prohráváme v zákulisí, kde se tvoří image každého klubu. Ve všech fotbalových přenosech z poslední doby vysílané jak stanicí ČT ( sportovní program č. 2, ČT4), televize NOVA a NOVA Sport, v komentářích typu dohráno, prostě všude je prezentována Sparta jako klub kde to šlape, a my jako problémový klub. Dokonce při komentování zápasu hovoří komentátor o nás jako o "sešívaných" a to několikrát za zápas. Vyčítám panu Zlámalovi, že se proti tomu prostřednictvím právě jeho, vůči takovému komentování, neohradí. Slavia je Slavia a ne nějací sešívaní. Pokud chce komentátor veřejnoprávní televize takto zešměšňovat jen jeden klub, je to prostě špatně. Pokud spravedlivě, pak tedy Teplice budou "Tepláky", Sparta budou "rudoši", Dynamo Č.B. budou "elektrikáři", Baník Ostrava budou "haviři" a tak bych mohl pokračovat. Poslouchat některé komentáře rádobysporťáků, to je někdy smutná poslouchaná i podívaná. Tady v tomto zákulisním prostředí a věřte mi, že tam se vaří kdejaká polívka k zápasům, tam to má rudoch zmáknuté perfektně. Výsledkem toho je Bílek u reprezentace, Berbrův a Košťálův jeden velký kamarád se stal místopředsedou ČMFS. Nechce se mi pořád snášet, abychom "tahali kačera". Moc se mi líbilo vystoupení Dušana Uhrina ml. při hodnocení výkonu M.Vaniaka po zápase ve Valencii. Čapek se snažil národu namluvit, že Vaniak mužstvo nepodržel a dost chyboval, načež p.Uhrin to striktně odmítl a Čapka docela slušně sprdnul. Jen bych podotkl, že mě překvapil příjemně i P.Horváth, který za výkon Slavii pochválil a přidal se na stranu p. Uhrina. V této oblasti našeho mediálního obrazu bude nutné hodně a hodně zabrat, protože zatím si počínáme jako naprostí amatéři a to při vší úctě k p. Ondřeji Zlámalovi. Domnívám se na závěr, že nás teď bude prověřovat každé utkání a to i s tou Olomoucí. Moc bych si přál plný dům, ale když bude 10 -12 tisíc, bude to dobré. Tak pojďme na to a " hrrrr na ně". Sokrates55

            P.S: " každá tradice se může po čase stát otravnou a okolí ji může
            vnímat negativně" , nechám tedy latinu latinou. Pokud se mi
            někdy vloudí do textu, promiňte mi ten lapsus. Hlavně ať se
            daří naší Slávii. To není žádný citát, tím jen vyjadřuji, že nikdo
            není pupkem světa a tedy ani Sokrates55.

            • Re: Za Slavií do Valencie

              lados     před 15 lety 25.10.2009 16:46 |  
              0 0

              Dobrý den pane Sokrate,

              nejprve musím podotknout, že Vaše příspěvky velmi rád čtu a většinou s Vašimi myšlenkami i souhlasím. Tentokrát jste se, myslím, dotkl, poměrně vážného, byť ne příliš zmiňovaného problému a to prezentace Slavie v médiích. Vzhledem k mé momentální pracovní neschopnosti jsem měl tento týden příležitost sledovat naše média více než obvykle a musím říci, že jsem se několikrát docela slušně naštval. To, co předvedl (jindy myslím docela objektivní) rozhlasový komentátor Jaroslav Plašil v Českém rozhlase v poledním vysílání před zápasem s Valencií, mě docela vytočilo. V jeho podání odjela Slávia do Valencie jako ubožáci, kteří si jedou pro bůhvíjaký příděl gólů. Nemyslím si, že by nám musel každý žurnalista okamžitě fandit, na druhou stranu jsem nabyl dojmu, že p. Plašil se vyloženě těší, že nás Valencie "vyučí". A to je jen jeden z příkladů, kdy Slávia není v médiích prezentována právě pozitivně. Často porovnávám (i když nikoliv systematicky) pozornost, která je v televizi či rozhlase věnována Slavii a našemu největšímu soupeři Spartě. Většinou musím bohužel konstatovat, že Spartě se věnuje daleko více pozornosti a někdy i příznivější komentář (byť jsou i výjimky). Nevím, co je toho příčinou, ale tak to prostě je. Jakoby Slavia byla jakýmsi zlobivým dítětem našeho fotbalu a o kterém je lépe nemluvit... Možná budete mít k mému tvrzení zajímavé poznámky. Budu rád, když si najdete čas mi odpovědět. Slavia navždy.

              • Re: Za Slavií do Valencie

                Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 25.10.2009 17:54 |  
                0 0

                Dobrý podvečer pane Ladosi,
                Slavia je zlobivým dítětem našeho fotbalu. Ona jediná jde svou cestou, neleze do pr....... ČT a panu Černému, tvrdě vystoupila proti rozhodčím a Ti jí to okamžitě vrací. To není vážení žádná paranoia, to je skutečnost. Všimněte si, jak jsme najednou přizpůsobili trenb řízení zápasů tolerování tvrdé hře, komu to vyhovuje. Jak se po několika velmi přísných výrocích disciplinární komise se zákazy na i 8 odehraných utkání nenašel ani jeden novinář, který by se zastavil nad drsným faulem Vacka na M.Černého. Jak se v sobotu uznala druhá branka "Tepláků", přestože v době kopu Stožického zakrývali Millerovi výhled v ofsajdu dva tepličtí hráči. Správně tu psal Quelhar, že branka rudochů v derby byl ofsajd. Protože Hubník ležel na našem Vaniakovi a střela Wilfrieda šla přes něj. Mohl bych pokračovat v dalších situacích. Já neberu Spartě, že se herně zlepšila, to uznávám. Ale vytvořila si tlak i jinde a pomáhá to. Navíc se nikdo nezajímal o to, že se I.Hašek sešel s hrobníkem našeho fotbalu Košťálem v Olomouci, kde to zprostředkoval kdo jiný než trenér Brukner. O co pak asi šlo, že se zastavilo vyšetřování o distribuci vstupenek na MS 2006.
                Je až s podivem, co nechá naše investigativní novináře v klidu, když je velmi důležité se pustit do manipulace s tím, zda náhodou přítel našeho impresária Rosena Puček neovlivnil výsledek nějakého zápasu ve třetí lize, kdesi na Moravě. A Královec se tetelí u Macely v kanceláři a tlačí na to, aby už zase mohl kurv..... promiňte pískat ligu. Do tohohle hnoje je třeba šlápnout a zlobit ještě více. Měl jsem možnost mluvit např. panem Stieglerem a to není žádný slávista, jen jsem měl otevřenou pusu, co je dnes všechno možné.

            • Re: Za Slavií do Valencie

              Khadgar     před 15 lety 25.10.2009 16:46 |  
              0 0

              Kde bylo to s Čapkem a Uhrinem, prosím?

              • Re: Za Slavií do Valencie

                Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 25.10.2009 17:37 |  
                0 0

                Bylo to po skončení utkání našich kluků ve Valencii na ČT4sport cca zhruba ve 23 hod. Čas přesně neřeknu, ale bylo to pozápasové hodnocení.

              • Re: Za Slavií do Valencie

                lados     před 15 lety 25.10.2009 17:40 |  
                0 0

                Debata "sportovního komentátora" Pavla Čapka s p. Dušanem Uhrinem ml. a Pavlem Horváthem se odehrávala ve studiu během přestávky televizního přenosu mezi zápasem Sparty a Kluže a zápasem Valencia vs. Slavia. Musím potvrdit, že p. Uhrin velmi elegantně udělal z Čapka hlupáka, který fotbalu moc nerozumí. Musím se škodolibě přiznat, že mi ta lekce Pavlu Čapkovi udělala moc dobře na duši, protože některé výroky pana "sportovního komentátora" ve mně startují adrenalin...

                • Re: Za Slavií do Valencie

                  lados     před 15 lety 25.10.2009 17:43 |  
                  0 0

                  Musím se dotačně omluvit za nepřesné určení času debaty (je to tím, že jsem debatu znovu sledoval z nahraného záznamu druhý den dopoledne a nějak jsem si vsugeroval, že to bylo o přestávce mezi zápasy).

                • Re: Za Slavií do Valencie

                  bongor     před 15 lety 26.10.2009 08:06 |  
                  0 0

                  Ahoj ladosi,prosím Tě pořeboval bych vysvětlit,jak lze udělat ze soudruha Čapka hlupáka?To je jako říct,že jsme byli na návštěvě
                  v blázinci a udělali jsme z jednoho pacienta hlupáka.

              • Re: Za Slavií do Valencie

                Khadgar     před 15 lety 25.10.2009 17:46 |  
                0 0

                Už jsem si to našel, díky. Hned po zápase jsem to vypnul, takže studio jsem neviděl.

            • Re: Za Slavií do Valencie

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 25.10.2009 22:35 |  
              0 0

              Zdravim Sokrate, naprosto souhlasim, jsem rad ze jsi tu upozornil na to, ze opet zaciname se spartou prohravat v zakulisi, je to citit, ze v tomhle trochu ztracime pudu pod nohama. Ono s prichodem Haska zprvu vypadalo, ze slavie bude mit silny postaveni, ale tak nejak to vyprchalo, k repre prisel Bilek, Macela je stale na sym miste.. no nevim.. doufam ze Vlada Smicer spis zustane a bude pracovat dal pro slavii i po ukonceni kariery. Jinak taky jsem postrehl sympaticky vystoupeni Uhrina ml. a Horvatha. U Horvatha me to trochu prekvapilo a trochu vlastne ne. Sice mel ke slavii nejaky hloupy vyroky, asi to taky bylo zpusobeno spory s tehdejsim vedenim. Na hristi ale odvadel v nasem dresu dobry sluzby, aspon tak si ho pamatuju, ze v zapasech, kdy se nedarilo, on byl casto ten, kdo se s tim do poslednich chvile snazil neco udelat.

            • Re: Za Slavií do Valencie

              urs (přítel SN)     před 15 lety 26.10.2009 00:36 |  
              0 0

              Obdivuji Vás za tak krásné příspěvky.., já se zmohu leda tak na "podrážděný" názor, mám-li někomu oponovat a to nestojí ani za řeč..
              Latiny bych se opravdu nevzdával, byla to vždy třešnička na dortu :o)
              Přeji Vám stále stejnou chuť do podobně zajímavých a věcných postřehů, ohledně našeho milovaného klubu, jako doposud..
              Budu se trochu opakovat, ale faktem je, že s nikym podobným jsem se na internetových diskuzích nesetkal a moc si Vás, Sokrate, nejen za toto vážím..
              Mějte se jak to jen nejlépe půjde a nešetřete "nás" ;-)

              urs

            • Re: Za Slavií do Valencie

              bongor     před 15 lety 26.10.2009 07:57 |  
              0 0

              Ahoj Sokrate,zase jsi mi promluvil z duše,jako skoro vždy.Začnu odzadu:Tedy latina mi absolutně nevadí,i když jsem z ní už skoro všechno zapomněl.Ale ty myšlenky starých myslitelů,to zkrátka vždycky absolutně sedí.Já zase hodně používám stará česká přísloví a pranostiky.To je neuvěřitelné,jak všechno sedí.Ti naši předci měli na všechno víc času,víc mysleli na obyčejné věci kolem sebe,A tak když chci vědět,jaké bude počasí,zeptám se jich.Úspěšnost je 90%,nejmíň, na rozdíl od dnešních předpovědí,kdy je to maximálně těch 55%.
              A to máme k dispozici nesrovnatelnou techniku.Teď k zákulisí.Je to bohužel tak jak říkáš.Kdo věřil,že nástupem nového vedení se všechno rázem změní v náš prospěch,bude velmi zklamán.Já to nebyl,já jsem uvítal IH v jeho funkci:Takovému člověku bych nikdy neřekl sralťan,vždycky je to sparťan.Ale jeho počáteční snaha ,postavit všechna mužstva naroveň se brzy rozplývá.Je to marný,já bych taky nebyl jinej,kdybych jako zapřísáhlý slávista vedl ČMFS.Už moje nitro by mi nedovolilo,abych sraltu postavil s námi do stejné řady.prostě srdce ho táhne na toaletu.
              Ten kamarád Berbra a koštěte,škoda mluvit,to je taktika všech
              rádoby samovládců,všude trousit svoje spory/myšleno biologicky/.
              Že nám říkají sešívky,to jsem si tak zvyknul,že mi to ani zas tak nevadí,ale máš pravdu,měli by tady být minimálně rumuni,když ne bolševici.
              Daleko závažnější je,že se všude prezentuje sralta jako skvělé a nepřekonatelné mužstvo,bez problémů/a já dodávám bez skrupulí/,jejich hráči se vynášejí do nebes pomalu za každé zakopnutí o míč, na důležité zápasy se nasazují loajální soudruzi arbitři ,zkrátka těch čtyřicet let bolševické nadvlády se pořád nechutně projevuje.
              Tak dnes na tu Holomóc,doufám že Rudi ukáže,za co ho tak milovali v Anglii a Skotsku.Na Slavii stejně nikdo nemá,to máte zbytečný,kdybyste se přetrhli a upodváděli,stejně červenobílá síla je ta nejsilnější!

            • Ja to vidim jinak.

              edenian     před 15 lety 26.10.2009 09:49 |  
              0 0

              Sokrate sorry, ale ja jsem z Vrsovic a '' sesivany'' mi vubec nevadi, i kdyby to rikal kdokoliv a kdykoliv. Rozhodne zcela mylne stavis vedle sebe sesivany a teplaky s rudochama. Oba vyrazy chapu jako vicemene ponizujici na rozdil od sesivanych.
              Teplaky odkazem na jakousi chudobnost a rudochy odkazem na politickosocialni vazbu.
              Sesivane mas mozna spojene s bachorkou o nedostatku platna na prvni sadu dresu....
              ale me to spise pripada malebne a vlastne se mi to skutecne libi. Proste me to nijak neurazi. Ovsem Tvoji predstavu a vlastne zadost, aby se pan Zlamal jako TISKOVY MLUVCI klubu nejak ohrazoval nebo zasazoval v televizi nebo tisku za to, aby nas komentatori spravne titulovali, to doufam nemyslis vazne? To bych se teprve propad hanbou, je to napad naprosto sileny a pevne verim, ze si Ondra Zlamal mysli to samy!!!

              • Re: Ja to vidim jinak.

                Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 26.10.2009 10:36 |  
                0 0

                Já jsem vyjádřil svůj názor a Vy také. Každý má hranici někde jinde a to je myslím správně. Je to demokratické. Pokud bude většina na Vaší straně, budu první, kdo to bude respektovat. Sokrates55

                • Re: Ja to vidim jinak.

                  edenian     před 15 lety 26.10.2009 15:59 |  
                  0 0

                  OK. Tak hned dneska az bude 5000 lidi skakat sesivanysesibany hej hej :-]

              • Re: Ja to vidim jinak.

                japhy     před 15 lety 26.10.2009 11:06 |  
                0 0

                Souhlas. Prakticky jsi u Sokrata rozporoval přesně to, k čemu jsem se já chystal. Výraz "sešívaní" pro mě taky úplně zdomácněl a stavím ho do roviny "ruchých z Letné", jak je nazývá tuším Bosák.
                Stejně tak si nedovedu představit, jak tlačíme na media, aby o nás nemluvila tak zle, nepěkně...fňuk :) Je ale pravdou, že do zákulisních tahanic ani zbla nevidím a je možné, že se v tom bordelu přesně tohle a mnoho dalších, ještě horších, věcí, děje a Sokrates má nakonec pravdu.

                • Re: Ja to vidim jinak.

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 26.10.2009 11:37 |  
                  0 0

                  Zdravím Vás a jen poznámku, nikdy jsem neslyšel říci Bosáka "rudí z letné".
                  Přesně tak jak tlačí Sparta na media, aby o ní mluvily hezky? Nic víc, nic míň. A že tlačí, to si buťe jisti.
                  Jinak jen připomínám, že pro Pepiho Bicana bylo použití názvu "sešívání" hodně silná urážka a dost mu to vadiloa nikdy mu to nezdomácnělo. Můžete se na to zeptat přímo paní Bicanové. Ale už toho nechám. Sokrates55

                  • Re: Ja to vidim jinak.

                    urs (přítel SN)     před 15 lety 27.10.2009 11:53 |  
                    0 0

                    sešívaní je hanlivý výraz, že si jako nejsme schopni udělat drézy pořádně a musíme je sešít aby v§bec nějaké byly..
                    myslim že to mladší generace vůbec neví a vesele si to pokřikuje a je na "to" hrdá, že my sme ti sešívaní... :-(
                    achjo..

                    • Re: Ja to vidim jinak.

                      edenian     před 15 lety 27.10.2009 20:51 |  
                      0 0

                      EH, vzdávám to.

  2. Re: Za Slavií do Valencie

    KING25     před 15 lety 25.10.2009 17:49 |  
    0 0

    ¨a zbytek tráví čas ve Valencii. ¨ Jeste dodame, ze 2 vyjezdnici byli na pruzkumu Madridu a zasli na zapas Atletico - Mallorca a zjistili, ze Slavia by je roznesla na kopytech. Oba hrali hrozne.

  3. Re: Za Slavií do Valencie

    quelhar (admin)     před 15 lety 25.10.2009 17:53 |  
    0 0

    Doplneni k predchozi debate s Kmotrem - Vacek ted naprosto bez moznosti zahrat mic zajel kopackou do Belane. Odnesl si pouze zlutou kartu. A ja tvrdim - za co jineho by uz mel dostat cervenou? Je to hodne nesportovni a daleko nebezpecnejsi nez nejaka facka pri strkanici ve vapne.

    • Re: Za Slavií do Valencie

      jack09     před 15 lety 25.10.2009 18:37 |  
      0 0

      vubec ten vacek (nejen) posledni dobou dost prasi (prominte mi ten vyraz)

      • Re: Za Slavií do Valencie

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 25.10.2009 19:42 |  
        0 0

        Vidíte,
        a tenhle Vacek, který měl být naprosto jednoznačně za tento zákrok vyloučen, pak ve druhém poločase vyrovná. A brankář je se zraněním vystřídán. Komu se tím prospěje? Sokrates55

        • Re: Za Slavií do Valencie

          slaviator     před 15 lety 25.10.2009 20:52 |  
          0 0

          Nehledě na to, že Beláň by to asi měl... :) Ne, byla to kardinální chyba rozhodčího, pomezní to měl jako na dlani a vidět to musel i hlavní...

        • Re: Za Slavií do Valencie

          Kactus     před 15 lety 25.10.2009 20:53 |  
          0 0

          komu komu,
          ukol znel jasne, sralta mistrem ligy, at se deje co se deje! Vse tomu nasvedcuje, to at radeji vyhraji Teplice.
          I kdyz, na druhou stranu, ja si vzdy vzpomenu na Ivanka, jak ten platil a zizkov stejne spadnul do druhe ligy. Jo, kdyz jsou fotbalisti nekopove, bafunari to za ne neuhraji.

    • Re: Za Slavií do Valencie

      slaviator     před 15 lety 25.10.2009 20:51 |  
      0 0

      Měl jsem dneska cestu přes Strahov, tak jsem byl zvědav na to, jak Jarda Beláň bude chytat. Tohle byl likvidační zákrok a souhlasím, že Vacek měl jít ven. Nešel. Proč?
      Jinak asi dvě řady podemnou seděl Ivánek Horník, během prvního poločasu klidný, jakpak by také ne... A ve druhém začal obvolávat jednoho známého za druhým. Každopádně myslím, že dneska Střížkov na bod měl a rozhodčí Vacka vyloučit měl...

      • Re: Za Slavií do Valencie

        bongor     před 15 lety 26.10.2009 08:11 |  
        0 0

        On byl Vacek taky zvědav,jak bude chytat Belaň a když mu to šlo,tak
        ho prostě naučil,jak se hraje proti sraltě.Může mi tady někdo říct,když dostal švanci snad 8xstop,kolik by musel za tento zákrok dostat ten soudruh?A jsem hodně zvědav na disciplinárku,jestli to vůbec bude řešit.

    • Re: Za Slavií do Valencie

      lassiter     před 15 lety 25.10.2009 21:58 |  
      0 0

      Občas si řikám, jestli vy, kteří za vším neustále vidíte celoplanetární komplot mocných a Sparty, jste tak paranoidní, anebo já tak naivní. Nemám známé delegáty, žádné informace ze zákulisí, žádný známý novináře. Což je možná ten důvod. Každopádně hledat za každou větou komentátorů, za každým druhým novinovým článkem a za každou chybou rozhodčího tlačenku Sparty mi přijde skoro až diagnóza. Těšim se, až se jednou na slávistických stránkách nebude od prvního kola skloňovat to, jak všichni tlačí Spartě. Pak snad bude ze Slavie konečně sebevědomej klub bez komplexů. Rozhodčí dneska s Vackem asi udělal chybu a měl ho vyloučit, jinak pískal výborně a Spartu nikam netlačil. A kdyby chtěl, měl k tomu příležitostí dost. Ale jak říkám, možná sem jen naivní, tak se nezlobte.

      • Re: Za Slavií do Valencie

        Khadgar     před 15 lety 25.10.2009 23:19 |  
        0 0

        Naivní rozhodně seš, oni jsou totiž všude! My víme svoje...

        • Re: Za Slavií do Valencie

          DrFe1     před 15 lety 26.10.2009 00:17 |  
          0 0

          I ve skříni a pod postelí ?

          • Re: Za Slavií do Valencie

            slaviator     před 15 lety 26.10.2009 01:14 |  
            0 0

            Radši se podívej, ale bacha, možná jsou i tam!

      • Re: Za Slavií do Valencie

        slaviator     před 15 lety 26.10.2009 01:16 |  
        0 0

        Za každou větou asi ne, ale ten jakýsi tlak tam prostě byl, je a pravděpodobně bude. Nejsou to tlačenky jako před třeba deseti lety, ale pomalu to začíná zase přituhovat...

        • Re: Za Slavií do Valencie

          Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 26.10.2009 07:13 |  
          0 0

          Přeji Vám všem dobré ráno,
          omlouvám se, pokud moje příspěvky třeba v panu Lassiterovi a nebo i u jiných mohou vyvolávat představu o mé jakési paranoie vůči všemu, co je sparťanské. Už jsem psal výše, že mi nedělá problém uznat kvalitu soupeře a tedy i Sparty. Ano, Sparta se zlepšila oproti minulému ročníku i herně. Pokud jsem se tu rozepsal o některých aspektech, které nasvědčují tomu, že se Spartou v zákulisí silně prohráváme, vedou mě k tomu mé vlastní poznatky a ty jsem tu popsal konkrétně. Žádný kostlivec na mě ze skříně nečouhá a v noci se nepotím při představě, že by na mě Chovanec někde vyskočil z meziplanetárního prostoru........ -:)). Bude jen na nás, jak se s tím popereme. Proto je nutné, aby jsme začali bojovat naplno, prostě Sevilla byla příkladem, jak se s tím poprat. Pojďme dnes na Olomouc v co největším počtu. Cítím, že to budou kluci opravdu potřebovat. Teď se bude lámat "chlebík" a tak bude dobrý každý "bodík". Sokrates55

          P.S: " Good times, bad times,
          you know I had my share" Led Zeppelin 1969

          • Re: Za Slavií do Valencie

            Eluin (přítel SN)     před 15 lety 26.10.2009 09:32 |  
            0 0

            Ano, to souhlasím.
            Musíme si uvědomit, že Sparta má pořád asi více fanoušků než my (což je pochopitelné a vzato kolem a kolem i logické) a tito fanoušci budou vždy na prvním místě prosazovat "svůj" klub. Nemusíme v tom spatřovat nějaký extra velký komplot. Ono je těžké ubránit se "hlasu svého srdce", které tak nějak nechce objektivně vidět hru. Já osobně také nemám problém Spartu pochválit a přát jí i úspěch v evropských pohárech, nicméně nikdy bych ji asi nemohl fandit (pokud by třeba nehrála s přímým konkurentem Slavie).
            Na Olomouc se dnes těším - beru si svoji "bundu na fotbal", sice nebude vidět ten krásný retro dres, ale co se dá dělat :-)
            P. S. Zeppeliny jsem už dlouho neslyšel. Nejradši jsem měl skladbu Moby Dick...

      • Re: Za Slavií do Valencie

        bongor     před 15 lety 26.10.2009 08:22 |  
        0 0

        Tak lassitere naivní nejsi,jen to zkoušíš vidět z jiné strany.Ono na všechno co se stane může být několik názorů.Když se něco,cokoliv, přihodí jednou,dvakrát,tak je tohle na místě.Když se to stane podesátý,ještě to může být pořád souhra náhod.Ono vyhrát ve sportce je taky neuvěřitelná náhoda.
        Ale když se to děje systematicky,tak bych řek,při vší úctě k Tobě,že je
        spíš paranoidní ještě věřit,že je to pořád jen náhoda.
        Slávisti se desetiletí cítí ukřivděně,je to jejich slabost,ale nikoliv vyvolaná nějakou paranoiou nebo nepodloženými výmysly.Přece víš,že jsme byli určení do stoupy,to je neoddiskutovatelný fakt,přečti si třeba krásný článek o našem zápase se sralto z roku tuším 1950.
        Nedávno ho tady někdo otisknul:Volně:Jak dlouho budem v naší lidově demokratické zemi trpět,aby buržoázní a opovrženíhodný klub jako je Slavie mohl beztrestně porazit naší Spartu,kterou náš pracující lid miluje skoro jako naší rodnou stranu atd.ble ble ble.....

        • Re: Za Slavií do Valencie

          lassiter     před 15 lety 26.10.2009 09:41 |  
          0 0

          A tak já zas nejsem tak naivní, abych nevěděl, co Sparta dokáže. Fotbal sem začal vnímat někdy v devadesátejch letech a třeba výkony rozhodčích Vodičky, Jirků nebo Vidláka v derby hodně přispěli k tomu, že jsem začal fandit Slavii :-) A že se stále bojuje v zákulisí, to taky chápu. Jen už se na to dneska nechodí s houfnicí jako před lety, třeba právě v těch derby.

          Co mi hodně vadí je ta ukřivděnost, o které píšeš. Chápu, že u lidí, co toho víc pamatujou, se ty neúspěchy, příkoří a křivdy nastřádaly. Jen jsem doufal, že se současnými úsěchy, novým stadionem a přílivem nových, většinou mladých a minulostí tolik nezatížených fanoušků, tohle zmizí a Slavia, tj. slávističtí fanoušci, bude sebevědomej klub, který nemá zapotřebí řešit, jestli Čapek řekne v televizi A nebo B nebo novinářské spekulace o vyhození Jarolíma a za tím vším vidět chapadla sparťanské chobotnice a důkaz o tom, jak jsou všichni proti nám. Asi to chce čas.

          • Re: Za Slavií do Valencie

            Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 26.10.2009 10:02 |  
            0 0

            Hm, tak teď Vám pane Lassitere vůbec nerozumím.
            Myslíte, že když popíšu konkrétní "sviňárnu" , tak ze mě čiší ukřivděnost. Ta bude naopak větší, když si nechám všechno líbit.
            Dobrá, nechme si sr....t na hlavu, nechme se zmydlit v každém derby. Budeme mlčet, aby z nás náhodou nečišela připosran.... a ukřivděnost?........... Možná mladým to nic neříká, proto ta bagatelizace i vyjádření páně Čapka. Víte přesně stejný názor jsem měl, když jsem začal fandit Slávii já. Taky jsem říkal dědovi, co na tý Spartě máte, vždyť oni nejsou taková mafie jak z ní děláte. Můj dědek, jihočeskej mlynář, co si Slávii dopřával od r. 1908 se na mě usmál a povídal : " víš hovno vo životě". A já mu dneska dávám zapravdu.
            Nechci Vás pane Lassitere nijak poučovat a mentorovat a nemám na to žádné právo. Sám jsem tu říkal, že stáří a ani mládí není žádná zásluha. Naopak, třeba historickým vývojem příštích 50 let budete mít pravdu (kéž by), ale zatím jste vedle jak ta jedle. A to berte v dobrém, protože si Vás jako přispěvovatele na těchto stránkách moc vážím -:)). Sokrates55

            • Re: Za Slavií do Valencie

              lassiter     před 15 lety 26.10.2009 11:15 |  
              0 0

              A to mě klidně poučte, já to myslim snesu :-) Určitě je dobrý se ozvat, když se děje nějaká nespravedlnost. Jak to udělal třeba Rosen po Liberci. Já si jen prostě nemyslim, že je nutný neustále hledat Spartu za každým druhým komentátorem a novinářem, za každou chybou rozhodčího. Že není nutný se zlobit, že nám říkají sešívaní (co by měli říkat rossoneri, bianconeri, the Reds), že prostě k sebevědomému klubu nepatří neustálé se utvrzování v pocitu, jak se nám nepřeje, jak jsou všichni proti nám a jak všichni tlačí Spartu, což pak vede třeba pana bongora k tvrzení, že "Daleko závažnější je,že se všude prezentuje sralta jako skvělé a nepřekonatelné mužstvo,bez problémů/a já dodávám bez skrupulí/,jejich hráči se vynášejí do nebes pomalu za každé zakopnutí o míč", což podle mého prostě není pravda.

          • Re: Za Slavií do Valencie

            Khadgar     před 15 lety 26.10.2009 10:21 |  
            0 0

            lassitere, já jsem mladej dost a i přesto toho pamatuju víc než dost. A byl jsem ještě mladší, když jsem pochopil že hajzl se přes noc nestane svatouškem. Nemám nějaký pocity ukřivděnosti, jenom mě vždycky strašně sere když se u Sparty přehlíží neuvěřitelný množství prasáren. U nás se rozmázne skoro všechno, ale u rudochů? To už se musí něco stát. Blažek udělá minelu, ale nikdo to neřeší. Naopak v zápase Barca-Real je přirovnávanej ke Cassillasovi...omg

            • Re: Za Slavií do Valencie

              jnnxx     před 15 lety 26.10.2009 11:15 |  
              0 0

              Souhlasím s Tebou i Sokratem55. Je to rudá hydra, který když se usekne jedna hlava, tak jí další tři narostou. Dvě desetiletí byla nahoře a nedotknutelná a když to se to ukončí tak s tím se sakra špatně vyrovnává. Bude kousat a ještě to bude bolet. Tak to prostě je.

      • Re: Za Slavií do Valencie

        PetCC     před 15 lety 26.10.2009 11:48 |  
        0 0

        Ač jsem sám dosti paranoidní, tak to vidím podobně jako ty a jsem rád za tvůj komentář.

      • Re: Za Slavií do Valencie

        smely (přítel SN)     před 15 lety 26.10.2009 14:40 |  
        0 0

        a ja rikam : to ze jsi paranoidni jeste neznamena , ze po tobe nejdou

    • Re: Za Slavií do Valencie

      bongor     před 15 lety 26.10.2009 08:00 |  
      0 0

      Proč červenou?Nakopat ho do p*dele hajzla.

      • Re: Za Slavií do Valencie

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 26.10.2009 11:21 |  
        0 0

        Přeji Vám dobrý den,
        předně Vám chci sdělit, že respektuji názor každého diskutujícího a pokud se mnou někdo nesouhlasil, budiž učiněno vyššímu principu mravnímu zadost, i tak si jej ctím. To jen k výše vedené debatě.
        Pojďme dnes pomoci a pořádně povzbudit naše kluky do Edenu. Olomouc nemá moc bodů a bude nás chtít pořádně potrápit. A na remizu oni hrát umí. Kluci budou potřebovat, abychom udělali pořádný "rambajs" a slyšeli, že jsme s nimi. Starý slávista i mladý slávista jedno jsou, když Slavii povzbudí. Tak to cítím. Sokrates55

        Omlouvám se, ale už radši teď nic psát nebudu. Pindáním tomu zápasu stejně nepomůžu a jak se blíží nervozita, tak by se mohla snižovat i kvalita mých příspěvků, která by se mohla po poledni rovnat hýkání starého osla. "Acti labores iucundi" - hotová práce těší. Sokrates55

        • Re: Za Slavií do Valencie

          Eluin (přítel SN)     před 15 lety 26.10.2009 11:50 |  
          0 0

          Jsem rád, Sokrate, že jste na latinu zcela nezanevřel.
          Já jen doufám, že dnes stihnu zápas včas... Ten začátek od 17:30, to je hrozná věc...

    • Re: Za Slavií do Valencie

      LordEdmund     před 15 lety 26.10.2009 11:41 |  
      0 0

      Jasnej zákrok na červenou a chyba Makovičky, že ho nevyloučil. Ovšem výkon Bohemky v druhém poločase byl tak hanebnej, že by bolševik nakonec ty 3 body stejně urval.
      Dnes musíme Olomouc porazit . Čekám otevřený fotbal, naší výhru (3 :1 :-)a Rudu v základu místo Huba. V záloze bych dal ještě šanci Belaidovi s Raquedem i když nemají oslnivou formu. No a Krajčíka s Grcem, aby hoblovali pravou lajnu. sice tim nezbyde místo v základu na Čeldu, ale to se u velkoklubů stává:-)že i kvalitní hráč občas zahřívá lávku. Vaňous-Krajčík,Sucháč,Vomajda,Ruda-Grco,TJ,Raqued,Hloušek-Šenky.Naumov...Ristemu jsem už vůbec nevěřil, ale myslim, že si těmi góly další šanci vybojoval i když bych raději viděl Vlčáka v obvyklé formě. Snad se brzy dočkám. Počasí je ve Vršoviich překné, tak všichni přijďte přivítat RUDU!!!!!!!

      • Re: Za Slavií do Valencie

        Kactus     před 15 lety 26.10.2009 12:15 |  
        0 0

        jen nechval dne pred vecer, nebo jak se to rika. Spis bych ho prostridal nekdy v druhe puli, treba na pul hodky, at se predvede.

  4. Re: Za Slavií do Valencie

    steev (přítel SN)     před 15 lety 26.10.2009 14:47 |  
    0 0

    Výjezd jsme si užili podobně,zápas byl parádní,moře teplý a pozápasové hledání hospody značně vyčerpávající.Ikdyž nakonec taky úspěšné.škoda že Manolo zavíral tak brzo.rád bych ještě jednou poděkoval hráčům za předvedenou hru a Richimu za fotky.jedna jedna dobrej výsledek!!!!!!!!!!

  5. Re: Za Slavií do Valencie

    DrFe1     před 15 lety 26.10.2009 16:22 |  
    0 0

    Jenom k té vaší debatě na téma "sparťanská tlačenka ano či ne", dodám že nejlepší lék na spekulace o tom jestli Sparta maže nebo ne je vést před Spartou tak o 10 bodů a pak nám to může být celkem jedno. Tj. soustředit se hlavně sami na svoje výkony a nerozptylovat se případnou sparťanskou tlačenkou. Takkže vzhůru na Holomóc !!!