Názory

Na Teplice...

Prosím pozor,potřebujeme vaší pomoc,v pátek sehraje Slavia Praha domácí zápas s týmem FK Teplice.V dresu hostí,by neměli chybět ani bývalí Slavisté Pavel Horváth a Jiří Skála a na lavičce bude trenér František Cipro.Žádáme všechny příznivce Slavie a by se dostavili a pomohli nám vytvořit našim hráčům co nejlepší atmosféru a udělali tak dobrou reklamu Slavii pro další domací zápasy.

Dále vás žádáme,aby jste prokázali bojovného ducha a pozbuzovali naše hráče až do úplného konce,nehledě na výsledek.V případě,že budeme prohrávat,tak se musíme snažit pomoci Slavii v boji a ne ji svazovat nohy pískáním!!!

Dále žádáme všechny fandy,aby bučeli na hostujícího hráče se Slavistickou minulostí Pavla Horvátha,to co udělal Slavii a všem co ji přejí,je neodpustitelné,přijmout nabídku Teplic raději než Slavie,je drzost,musíme mu to vrátit!!!

Prosím vás všechny,aby jste raději šli na zápas živě a ne se jen koukali v televizy,je to vaše Slavie pomožte ji,když se ji nedaří

Komentáře (35)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Děti moje,hrrr na ně!!!

    gary     před 23 lety 26.02.2002 19:55 |  
    0 0

    Děti moje ,hrrr na ně!!! si křičet na Viktorku.Ale tam to neni potřeba Horník svoje děti padnout nenechá.Gary

    • Re: Děti moje,hrrr na ně!!!

      jacko (přítel SN)     před 23 lety 26.02.2002 20:23 |  
      0 0

      pro pochopeni: Takto Buldok nazval svuj prispevek, ale jiz jsem ho prejmenoval.

  2. Re: Na Teplice...

    (host)     před 23 lety 27.02.2002 09:27 |  
    0 0

    Nevěřím vlastním očím....proč neukázat, že jsme solidní fanoušci, kteří se nesníží k tomu, aby bučeli na bývalé hráče Slavie, kteří naopak nezapomněli na všechno to, co např. Pavel Horváth pro Slavii udělal, vždy? i na něho jsme chodili, kdekdo nám ho záviděl, nebo to už je zapomenuto? Podle některých zřejmě ano, ON SI DOVOLIL přijmout jinou nabídku, prosím pěkně, povznesme se na to, zatleskejme mu, začněme se konečně chovat jako správní fanoušci a nekažme to nějakým bučením!!! Se vším ostatním co je v článku souhlasím, kdo má možnost a? dá přednost Strahovu před televizním pohodlím.
    Věřím tomu, že systematickou prací, samozřejmě i za pomoci nás fanoušků začne Slavia produkovat fotbal pro diváky, který začne i nést své ovoce-totiž nějaké bodíky!!!

    • Re: Na Teplice...

      (host)     před 23 lety 27.02.2002 10:10 |  
      0 0

      absolutně souhlasim, Horvátha jsem měl rád a ikdyž udělal,co udělal, tak na něj nebudu najednou bučet. Kopejtko

    • Re: Na Teplice...

      mulatka (host)     před 23 lety 27.02.2002 13:38 |  
      0 0

      ...pod všechno se podepisuji, bučet na svoje bývalé hráče může tak maximálně omezenej bolševik z Letný, Pavel toho pro Slavii udělal dost, mělo by se mu naopak na hřišti zatleskat!

    • Re: Na Teplice...

      (host)     před 23 lety 27.02.2002 14:08 |  
      0 0

      Já souhlasím jen s tím, že bychom neměli zapomínat,a proto samotné bučení na Horvátha by bylo málo. Když už tu měl být někdo solidní tak on, ale on už se ke Slavii minimálně 2x otočil zády(a byly to celkem velký podrazy).Ovšem nedělám si iluze, že by se nějaké bučení povedlo...

    • Re: Na Teplice...

      ERIK (host)     před 23 lety 27.02.2002 15:37 |  
      0 0

      No Pavel toho pro Slavii udělal sice dost, to je pravda, ale taky se minimálně dvakrát zachoval jako pěkná -promiňte- "svině". Takže nevím, jestli budu bučet, ale rozhodně bych z něj nedělal takovou modlu a takovýho boha.

      • Re: Na Teplice...

        (host)     před 23 lety 27.02.2002 16:36 |  
        0 0

        Asi nebylo účelem shora uvedených přispěvků dělat z Horvátha nějakou modlu nebo boha, mně šlo o určitou "kulturu" povzbuzováni nebo fandovstvi, chcete-li.... , netuším však zda ostatní si mysleli to samé.

    • Re: Na Teplice...

      (host)     před 23 lety 28.02.2002 10:33 |  
      0 0

      Rikate solidni fanousci nebuci...
      Souhlasim, solidni slaviste nebuci, pouze nadavaji "svemu" tymu, kdyz se nedari, piskaji.... a zejmena vubec nechapou co muzstvo potrebuje,
      a to at se dari ci nikoliv.
      Naopak hloupi fandove Sparty povzbuzuji svuj tym za jakekoliv situace ( podle Vas asi hulvati a hlupaci), zeptejte se nasich hochu co by se jim libilo vic!
      Slavia do toho!! Martin

    • Re: Na Teplice...

      (host)     před 23 lety 28.02.2002 13:12 |  
      0 0

      Ted uz nas jen muzes vyzvat, abychom delali huhuhu na trochu vice opalene hrace.... Buldoku - tyhle manyry tady prosim nezavadej!!!!!!!!

      houska

  3. Re: Na Teplice...

    Serf     před 23 lety 27.02.2002 10:29 |  
    0 0

    Půl pátý v pátek je o ničem. Někdo taky musí chodit do práce, takže opravdu nestíhám :-(

    • Re: Na Teplice...

      ERIK (host)     před 23 lety 27.02.2002 15:40 |  
      0 0

      Sorry, ale tohle opravdu neberu. Kdo chce, tak se na ten zápas dostaví. Když hraje Slavie třeba v pátek venku, tak si beru dovolenou. Když hraje moc brzo, tak přijdu dřív do práce nebo si to naopak napracuji. Prostě tohle mi přijde jako alibismus. Samozřejmě, že neznám přesně tvoji situaci, ale opravdu se pořádně zamysli, jestli si proto, aby jsi se na ten zápas dostal, udělal maximum?

      • Re: Na Teplice...

        (host)     před 23 lety 27.02.2002 18:24 |  
        0 0

        Sorry, ale to je blbost. často to opravdu nejde. Všichni se nemohou podřizovat zájmům Novy.

  4. Re: Na Teplice...

    (host)     před 23 lety 27.02.2002 14:13 |  
    0 0

    Na fotbal přijdu určitě, ale s bučícími idioty nechci mít nikdy nic společného. Proboha kdy už si řekneme, že ty spar?anský fanouškovský manýry nebudeme kopírovat.

    • Re: Na Teplice...

      (host)     před 23 lety 27.02.2002 18:35 |  
      0 0

      A Tady je ten problem......
      Spartani jsou idioti protoze bezvyhradne podporuji svoje muzstvo, muzeme i rici , vytvareji nepratelske ovzdusi pro muzstvo soupere... cili jak Ty rikas... jsou idioti.
      Na druhe strane jsme ovsem my, chytri slaviste, kteri piskaji na "svoje" muzsvo, kdyz se mu nedari, nadavaji na cokoliv a podobne..
      Mimochodem fotbal neni jen pro chytre....
      Ve fotbale jde o pud..
      Pokud chces byt gentleman, jdi do spolecenskeho klubu !!!!!!
      Zdravi Martin. B

      • Re: Na Teplice...

        (host)     před 23 lety 28.02.2002 13:24 |  
        0 0

        Abychom si rozuměli, tak na své muzstvo - Slavii jsem nikdy nepískal a mám spíš tu zkušenost, že jsem občas mezi tou menšinou, která povzbuzuje vůbec. takže Tvoje trefa do mě není tak úplně přesná, protože takové slávisty, kteří jenom nadávají, a není jich také málo, nenám rád také. Ale bučení např. na černochy nebo jak svého času přiznal i Horváth, když na něj bučeli třeba v Opavě, vede většinou k tomu, že to dotyčného spíš motivuje, takže takové prostředí našemu mužstvu si myslím moc nepomůže. Kdybychom byli schopni vytvořit takovou atmosféru, kdy opravdu každý fandí, tak se asi shodneme, že by to našim hráčům pomohlo víc.

        • Re: Na Teplice...

          (host)     před 23 lety 28.02.2002 23:13 |  
          0 0

          Samozrejme, ze s Tebou souhlasim. Priznavam se uprime, ze nebucim ( a nikdy jsem nebucel).
          Je ovsem znacne deprimujici, ze na Slavii nikdo nepovbuzuje...........to je to co mne velice vytaci ( nebo rekneme stve)
          Mimochodem ani prislovi o potrefene huse (, ktera zabuci(?)) neni pripadne, Pokud jsem Te trefil, tak ver mi nerad, nebot jsem miril uplne jinam.
          Zdravi Martin B.

          • Re: Na Teplice...

            kopejtko     před 23 lety 01.03.2002 12:09 |  
            0 0

            Já nechápu,co je na tom tom špatnýho, když daj po a nebo ke konci zápasu fanoušci najevo svůj nesouhlas s předvedenou hrou pískánim? Jak jinak to hráčům říct že hrajou blbě, a že jsme se přišli podívat na něco jinýho? Samozřejmě nemluvim o jednom nebo dvou nepovedených zápasech,to se stane každýmu, ale ta hra Slávie je ( nebo spíš doufám byla ) fakt hrozná a to pískání či pokus o nefandění byl podle mě na místě. Ikdyž i já měl při pískání "proti svejm" dost nepříjemný pocity. Já jenom prostě nemůžu tleskat a vyvolávat Slávii, když je mi z hry do breku. Ale na druhou stranu, si myslim, že pod vedením Beránka jde, ikdyž pomalu, Slávie herně nahru.

  5. Něco k té slušnosti...

    (host)     před 23 lety 27.02.2002 19:54 |  
    0 0

    Stále tu říkáte pořád dokola něco o slušnosti, ale uvědommě si už, že ta naše "šlusnost" nám spíš škodí. Mysleme už konečně jen na sebe(na Slavii), nám taky nikdy nikdo cizí nepomohl. A proto mě rozčiluje, když na Bicanův pohřeb přišli všichni ti rudí a lidi ze svazu. Ale to už je zase trochu něco jiného. Tak doufejme, že dnes spartička dostane.

  6. Re: Na Teplice...

    (host)     před 23 lety 28.02.2002 11:38 |  
    0 0

    Pískat na Horvátha? Co je to za blbost ?!? Já osobně se na něj moc těšim (v dobrym smyslu slova). Nazgul

  7. Re: Na Teplice...

    (host)     před 23 lety 28.02.2002 14:27 |  
    0 0

    Milí přátelé Slávisti,

    mám obavu, že si stále pleteme povzbuzování s urážením soupeřem. Slávie nemá asi nejhorší obecenstvo v lize jen proto, že hlavní tribuna začíná nadávat snad již v okamžiku, kdy naši kluci vstupují na hřiště, ale také proto, že "kotel" si myslé, že Slávii víc než neustálým povzbuzováním a vytvářením bojové atmosféry pomůže ubohým urážením soupeře. Fotbal není jen "pro blbý", jak se domnívá Martin B., ale hloupé je pomatení pojmů povzbuzování a urážení soupeře. Není to totéž a zatímco povzbuzování mužstvu omůže, urážky sice našim hráčům moc platné není, zato stojí dost peněz naši klubovou pokladnu, Proto doufám, že se jednou dočkáme, že toto pochopí i naši fanoušci a začnou se věnovat pouze onomu povzbuzování.

    K bučení na Pavla Horvátha. Po čtyři roky byl tím, na koho jsme rádi chodili. V závěru s?óny 1999-2000 se asi opravdu jako Mirek Dušín nezachoval. To, že teď dal přednost Teplicím mu asi můžeme těžko vyčítat. Fotbalisti se fotbalem živí a tak jdou tam, kde jsou jim vytvořeny nejvhodnější podmínky. A to je záležitost majitele a vedení. My máme prostě takového majitele a vedení, kteří nejsou schopni vytvořit lákavé podmínky ani pro špičku v lize. Prostě faktem zůstává, že Koloušek, L. Zelenka nebo P. Horváth se vrátili ze zahraničí a šli do jiných mužstev, protože tam o ně víc stáli a lépe to uměli. Ostatně zbabrané jednání s Šestákem hovoří za vše. Takže jestli chceme vyjádřit někomu nespokojenost s tím, že Pavel není ve Slávii ale v Teplicích, zaprotestujme si při jeho nástupu proti majiteli a vedení naší Slávie. Nečekám, že Pavlovi bude někdo tleskat, ale nechme ho na pokoji. A po úvodním zapískání si na našeho majitele vytvořme na Strahově atmosféru, ve které se našim klukům bude dobře hrát a díky níž nebude nikdo moci říct, že chodit na Slávii je pouze "pro blbý".

    • Re: Na Teplice...

      Buldok     před 23 lety 28.02.2002 15:07 |  
      0 0

      Je vidět,že se o Slavii moc nezajímáš a že ti je jedno,že se Slavii hráje nebo jedná nečistě,viz.Horváth,Koloušek nebo Prešov,pro tebe je nejjednoduší hodit vynu na vedení Slavie a tím to pro tebe končí.Horváth když odešel z Galatasaray,byl bez práce a přišel za ním pan Leška,jestli nechce se Slavii trénovat a on tuto nabídku přijal.Slavia se sním dohodla,že pokuď mu nepříjde nabídka ze zahraničí,tak bude v tuzemsku preferovat Slavii,jenže druhý den už chodil po Teplických Stínadlech a pozoval novinářům v dresu Teplic.Myslím si,že bučet na hráče soupeře a hučet na černocha je citelný rozdíl.Slavisté mají povahu ubrečených,když prohrají,tak hledají chybu někde jinde,např.v rozhodčím,ve vedení apod.Nejhorší je,že tomu časem začnou věřit a později už se dá jen těžko určit,zdali tito fanoušci chtějí,aby Slavia vyhrála a nebo,aby Slavia prohrála a oni si mohli vylévat vstek.
      Díky za tvůj názor,ale mohl by jsi si nejdříve něco zjistit otom,o čem chceš psát,myslím,že víš proč nechtěl jít do Slavie Koloušek,protože tvrdil,že tu není divácké zázemí a že nechce hrát před 2 000 takzvaných Slavistů,kteří chtějí Slavii jen škodit a ne se za ni být.

      • Re: Na Teplice...

        Mattingly (host)     před 23 lety 28.02.2002 15:36 |  
        0 0

        diky. už jsem chtěl napsat to samý. Mimochodem, co takhle Poborský, který se chce vracet? Kdepak asi bude kopat?

      • Re: Na Teplice...

        (host)     před 23 lety 28.02.2002 16:03 |  
        0 0

        Absolutní souhlas!!!!! BigFan

      • Re: Na Teplice...

        (host)     před 23 lety 28.02.2002 16:10 |  
        0 0

        Milý příteli Slávisto,

        mýlíš se, o Slávii se zajímám již cca 30 let. Že se se Slávií nejedná vždy v rukavičkách mi jedno není. Také jsem nadával, když jsme na jaře 2000 prohráli dostih o titul, když Sparta zázračně vyhrála asi 20 x v řadě. Stejně jako mnozí jsem přesvědčen, že to bylo svinstvo, protože 20 x v řadě prostě nevyhraje nikdo. To nedokáže nejen Real, Bayern, Juventus nebo Barcelona v silných ligách, nedokáže to ani Eidhoven nebo Anderlecht v ligách podobných té naší, kdy některá mužstva ostatní výrazně převyšují. Dokáže to pouze Sparta, pokud je to potřeba. Proto ani v nejmenším nepochybuji, že v Příbrami zvítězí, krize nekrize, třeba 1:0 z penalty. Pak je tu ovšem otázka permanentního oslabování mužstva od doby, kdy se stal majitelem ENIC. Z toho už zákulisní machinace nepřátelských sil můžeme vinit těžko. To je pěkné, že se někdo s někým dohodne, že bude Slávii preferovat. Asi málokoho ovšem překvapí, že slávistické vedení takových ústních dohod udělalo velice mnoho a zatím nějak skutek utek. Mám obavy, že Tvé informace jsou trošku jednostrané. Nevšiml sis, že každý odcházející Spar?an prohlásí, že ze Sparty do Slávie se nepřestupuje, ale naopak to pravidlem není? Je možné vždycky obvinit ze sviňárny toho konkrétního hráče? Těžko. Hráč se fotbalem živí, musí si vydělat i do budoucna, srdce nesrdce. A tak jde za podmínkami. A když jsou finanční podmínky přibližně stejné, rozhodují ještě detaily, jako je atmosféra v mužstvu, serioznost jednání, stadion nebo diváci. Ono o něčem svědčí i permanentní útěk ze Slávie všeho, co má ruce a nohy zdravé a je schopno své služby nabídnout na odpovídající úrovni jinde (nejde jen o hráče, ale i o trenéry. Proč asi zmizel např. Stejskal?
        Jestli sis nevšiml, v mém komentáři nevyzývám k bojkotu Slávie nebo něčemu podobnému. Naopak jsem navrhl nám fandům, abychom si třeba zapískali na začátku, ale potom už mužstvo neúnavně, hlasitě, ale slušně povzbuzovali. A jsem rád, že si sám zmínil primitivní bučení na černochy. To považuji opravdu naprostý vrchol ubohosti.

        • Re: Na Teplice...

          (host)     před 23 lety 28.02.2002 21:46 |  
          0 0

          tak tak pane kolego... to jsi napsal dobre.

    • Re: Na Teplice...

      (host)     před 23 lety 28.02.2002 23:02 |  
      0 0

      Dovoluji si jen silne nesouhlasit s prvni vetou.
      t.j. Slavia bohuzel ma nejhorsi obecenstvo!!!
      Dalsi komentar ke slovum " hlavni tribuna" t.j nejsem si jist zda myslis nase mile duchodce?!
      Na zaver pak otazka:" Co je to kotel?", myslim si, ze mluvit o kotli ve spojitosti se Slavii je prinejmensim velmi nadsazene ( pokud nepocitame 1,2,3..kotel.)
      S ostatnim v zaseade souhlasim, muzstvo potrebuje predevsim povzbuzeni. proste mit pocit, ze ze to co delaji ma nejaky smysl.
      Uplne na zaver snad jeste poznamka z vlastni zkusenosti - hra* je uplne jedno zda ten co je povzbuzuje je blbem, ci neni. Nebo jeste jinak, jiste lepsi par hodnych blbu, nez skupina depresivnich akademiku(viz "hlavni tribuna") pokudmozno v duchodu, kteri neumi nic jineho nez nadavat.
      Zdravi Martin B.

      • Re: Na Teplice...

        (host)     před 23 lety 28.02.2002 23:16 |  
        0 0

        Martine B. souhlasím tentokrát se vším co píšeš. Hlavně fanděme, mějme svou Slávii rádi, ale taky se nenechme naším vedením opíjet rohlíkem a blbnout. Ale obecenstvo jsme opravdu špatné. Chodí nás málo, povzbuzujeme málo, když už tak spíš nadáváme soupeři a navíc, mluvit o pouštění hrůzy soupeři z "kotle", který čítá několik desítek hlav, je spíš výsměch.

        • Re: Na Teplice...

          (host)     před 23 lety 01.03.2002 20:51 |  
          0 0

          Chodí nás málo : čím je to asi zapříčiněné? Až bude hrát Slavia zase hezký fotbal, tak lidi přijdou. Po dnešní výhře nad Teplicemi a dalšími dobrými výkony co budou snad následovat to nebude určitě dlouho trvat.
          Spíše nadáváme : co s tímhle to nevím. Ledaže by se občas našli nějací "nebojsové" co tyhle pesimisty od nadávání okřiknou.
          Kotel co čítá několik hlav : určitě bychom všichni přivítali větší, aby to na stadioně pořádně vřelo a naskakovala nám husí kůže. Jenže všichni co jsou ochotni fandit radši chodí na to svoje tzv. "nejlepší místo" a síly jsou kvůli tomu rozděleny.

  8. Re: Na Teplice...

    Buldok     před 23 lety 28.02.2002 19:38 |  
    0 0

    Chtěl bych jen všem vysvětlit,že bučení na Pavla Horvátha,není hlavní věcí v tomto článku,ale to nejdůležitější je,aby jste přišli a pomohli Slavii při televizním utkání a neseděli jste doma se slovy,já to neovlivním,to je chyba,každý to může ovlivnit,už jen tím,že příjde na stadión a bude se snažit hnát všemožně Slavii ku předu.Naši hráči vás potřebují,pomožte jim.

    • Re: Na Teplice...

      2holms (host)     před 23 lety 01.03.2002 10:28 |  
      0 0

      Je to tak a přitom mi nikdo nevymluví ,že podle mě Slavia na jaře v žádné herní krizi není.Je to o tom ,že nedáváme góly a nevítězíme ,ale ze hry oproti podzimu špatný pocit nemám.Vím že na Teplice máme a dnes to potvrdíme.Strategii nákupu hvězd- a? už současných nebo bývalých nezastávám aspoň ne v takové míře, aby se z nich poskládalo 3/4 mužstva.Naopak nákup mladých, slibných hráčů je to co potřebujeme. Horváth mě vůbec nemrzí ,ale neodpustím si povzdech nad Šestákem ,ze kterýho už brzo bude špičkový hráč.řek bych ,že to co fans oceňují u každého týmu je nasazení (sice né úplně bezhlavé ,ale nasazení )a pak góly a těch se určitě brzo dočkáme -začal nový měsíc tak všichni na první jarní výhru na Strahov-já tam budu!

      • Re: Na Teplice...

        (host)     před 23 lety 01.03.2002 15:54 |  
        0 0

        Doufejme, že je tomu opravdu tak. Budu nejšťastnější člověk na světě, pokud opravdu protrhneme střeleckou smůlu a začneme zase hrát.

        K těm hvězdám. Určitě existuje několik variant, jak dobře pracovat na kádru mužstva. Buď se dá slepit z hvězd, což se ne vždy povede. Nebo je také možné vsadit kvalitní práci s mládeží, na výchovu mladých a dokonce vydělávat na jejich rozumném prodeji. Pak je ovšem možné s mužstvem pracovat naprosto bez koncepce, na základě momentální nabídky a poptávky, a to mám obavu byl případ Slávie posledních let. Příkladem budiž opět několikrát zmiňovaný Pavel Horváth. Asi jen největší najivka by mohl očekávat, že Pavel zůstane navždy Slávistou a nikdy se nepokusí změnit dres. Rozumné vedení si za něj mělo připarvovat náhradu. A taková varianta dokonce byla. Pro Lukáše Jarolíma místo nebylo, Pavel ho do sestavy nepustil. Ale nebylo možné postupovat tak, jak to dělá Sparta? Udržovat ho na hostování a ve vhodném okamžiku ho stáhnout? Slávia ovšem Lukáše prodala a když Pavel odešel, narychlo se to látalo nákupem Nečase.

  9. Re: Na Teplice...

    (host)     před 23 lety 01.03.2002 10:11 |  
    0 0

    Tak tolik kmentářů jsem na novinách ještě neviděl...

  10. Re: Na Teplice...

    (host)     před 19 lety 17.02.2006 17:17 |  
    0 0