Názory

Kyselé jablko?

Vždycky, když se rozhoduji zda kousnout do kyselého jablka, pociťuji tu nepříjemnou pachuť kyselosti, ale zároveň taky cítím úlevu, že jsem se překonal a do toho kyselého jablka kousnul. Tak nějak to se mnou je na jaře, co se týče předváděné hry naší Slávie někdy od konce března.

Zápasy s Plzní, Baníkem a v Jablonci bych z hlediska nasazení a bojovnosti bral. Pak jsme začali uvadat a naše uvadání občas pokropené trochou živé vody (zápas se Spartou a MB) mělo za následek jalové zápasy s Kladnem, Brnem, Olomoucí a oba zápasy se Slováckem v poháru a už to zmíněné kyselé jablko. Příčiny mohou být i objektivní (zranění hráčů), ale víc se moje přesvědčení přibližuje na stranu toho, že mnoho hráčů více či méně nechalo na sebe spadnout pocit jakéhosi sebeuspokojení, malé chuti zabojovat a poprat se o výsledek a také pocitu uraženosti a dotčenosti, že nejsem každý zápas v základu a nikdo mě nepřemlouvá, abych hrál... Protože přeci já jsem ten nejlepší.

Dobře jsem si přečetl článek trenéra Moralese z Příbrami a dost jsem pochopil. Pokud si porovnám, jak v posledních zápasech stavěl náš trenér mužstvo, musím uznat, že až na malé výjimky jsem se s ním shodnul a přesto to nešlapalo. Rozumím tomu, že na každého krize spadne a nikdo z nás není bez chyby. Tomu rozumím. Ale nějak nenacházím logiku v tom dalším, že si hráči navzájem nepomohou na hřišti při všech těch situacích a herních variantách. Pustil jsem si asi 12 posledních zápasů Slávie někdy od výhry zápasů s Viktorkou Žižkov doma na podzim minulého roku (vyhráli jsem 2:1). Hráči za sebe zaskakovali, pomáhali si při vzniklých problémech a hlavně měli jsme přechod do útoku rychlý jak prostředkem, tak i po stranách. Teď jako by se hráči báli takhle zahrát? Že by na ně padla až příliš velká odpovědnost z obhájení titulu? Nemyslím, že by ubyla až tolik kvalita hráčů, ano možná M. Tavares chybí, chybí goly T. Necida. Ale zase jsem čekal větší chuť se poprat o místo v sestavě od hráčů, kteří přisli na jejich místa.

Když budu mluvit o trenérovi Karlovi Jarolímovi, tak jemu musím vytknout a to dost, že nedal šanci Šenkeříkovi. Prostě mu ji nedal. Hráč, který byl produktivní proti mužstvům v LM, v derby proti Spartě, dneska nám chybí. Myslím si, že když hraje vedle sebe TB a MJ, je to horší, než když hraje každý sám. Že Cissé byl omyl už dnes ví i on. Trapp potřebuje ještě nějaký čas, ale ten bude dobrý. Milan Černý bude taky tahoun a to je moc dobře, nakonec i ten Volešák ukázal, že má slávistické srdíčko. Pokud si to nezvoráme, můžeme být mistry ligy. Bohužel výsledky s druholigovým Slováckem jsou na facku a záleží jen na hráčích, co si z toho vezmou za ponaučení. To se týká všech hráčů od kapitána počínaje. Když budeme mistři , půjdeme do boje za účast v LM. Naši šíbrové by měli pochopit, že s Benjaminem Vomáčkou asi velkou "díru" do fotbalového světa neuděláme. Nechci se tím dotknout samotného Vomáčky, ten hrál na naše poměry hru stopera v Žilině velmi slušně, ale chci poukázat na skutečnost, že s tím co poslední dobou předvádíme za fotbal, do LM cesta nevede.

Já vím, že každý z vás na to máte svůj názor. Znám vás z disputací na těchto stránkách a vážím si toho, že s vámi "dišputýrovat" mohu. I Tantalos a další "ostří" kritici mě pochopitelně nutí k tomu, abych jejich názor vzal v potaz a přemýšlel o těchto kritických hlasech. Už druhý rok se nám opakuje stejně vleklá herní jarní krize (a to jsem měli minulý rok v týmu i Krejčíka i Tavarese i Šenkeříka) a to kyselé jablko spočívá asi v tom, že kousnout budeme muset do morálky hráčů, do vztahů při jednání mezi vedením, hráči a trenérem a jejich vzájemným postavením. Že možná bude bude nutné změnit model přípravy a způsob práce s hráči i na poli regenerace a zdraví, jednat o zřejmě jiném modelu ohodnocení a finančního zabezpečení hráčů. Vymezení vlastní působnosti každého z nich. Pokud chceme dobrou a fungující Slávii, která ten směr opravdu nabírá, tak hned na začátku takové éry je potřeba tato pravidla dobře nastavit a rozumně je doplňovat.

To se týká i jednání vedení vůči nám, velké fanouškovské obci, která do Edenu chodí a je dalším hráčem naší Slávie. Musí to být kroky logické a mající smysl. Já jsem přeci připraven stejně jako vy všichni Slávii přispět jak zaplacením i vyššího vstupného na poháry, i třeba vyšší cenou za permanetku, ale musí v tom být logika. Zápas s Budějovicemi za vstupné 300,- Kč , který se konečně hrál v neděli od 17.00 a mohl jsem vzít celou rodinu (neděle večer je pozdě a v pondělí od 17.00 nikdo, kromě syna, z rodiny nestíhá), to opravdu logiku nemělo. Přesto jsme přišli. I to je kousek toho kyselého jablka, které je třeba s pokorou skousnout a poučet se. Pokud to uděláme, věřím že se vzduch pročistí a budování mužstva včetně našich hostujících hráčů se nám povede. Jak Vácha, tak Gebre Selassie, Gecov a další mladí si tu šanci zaslouží. To je právě případ i Míny Černého, on ji vzal do rukou velmi dobře a je to poučení i pro další a to i pro "hvězdy" typu M.Jarolíma či T.Belaida. Tito hráči si svou šanci zatím moc neuvědomili a trošku se nám "flákají". A nejen oni. No a k trenérovi snad jen to, že stereotyp bývá někdy těžko pozorovatelný a pak je třeba mít v realizačním týmu novou krev. To je příklad i pana Fergussona, pane Vengera či dalších trenérských velikánů. Oni jsou veliteli, ale asistenti se mění a další organizační pracovníci se mění a koneckonců hráči (alespoň někteří) se mění také. Tak v pondělí na Žižkov.

Sokrates55

"Grata superveniet, quaue non speribitur hora". Mile tě překvapí chvíle, která už neměla přijít. Ovidius

Komentáře (121)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kyselé jablko?

    Glazzy     před 16 lety 16.05.2009 10:19 |  
    0 0

    Souhlasím prakticky s celým článkem, snad až na ty Budějky. Jenom bych chtěl poprosit abyste nekomolil jméno Slavie. Co je to Slávia? Já neznám takový klub. Tohle říkají rusáci z Varů apodobně. My přece nejsme sLÁÁÁÁvia

    • Re: Kyselé jablko?

      urs (přítel SN)     před 16 lety 16.05.2009 12:50 |  
      0 0

      Slávije? ;)

  2. Re: Kyselé jablko?

    tantalos     před 16 lety 16.05.2009 10:36 |  
    0 0

    Takže třetí jarní sezóna s Karlem Jarolímem. V té první jsme ztratili už téměř jistý titul po podivné frašce na Slovácku. Loni jsme už titul oplakali, když naštěstí selhal Řepka a vrátil nám ho. Teď už snad titul neztratíme, i když možná budeme bodovat jedině v Teplicích, ale tza ostuda se Slováckem je vážné varování.
    Píšete, Sokrate, , že , že ....kousnout budeme muset do morálky hráčů, do vztahů při jednání mezi vedením, hráči a trenérem a jejich vzájemným postavením. Že možná bude bude nutné změnit model přípravy a způsob práce s hráči i na poli regenerace a zdraví, jednat o zřejmě jiném modelu ohodnocení a finančního zabezpečení hráčů. Vymezení vlastní působnosti každého z nich. Pokud chceme dobrou a fungující Slávii, která ten směr opravdu nabírá, tak hned na začátku takové éry je potřeba tato pravidla dobře nastavit a rozumně je doplňovat...
    Zřejmě v každém z těchto bodů máte pravdu. Jenže asi nebude úplná.
    Dodal bych, že Slavia potřebuje lepší vedení, a to minimálně v úseku sportovním. Potřebuje tým profesionálů, kteří by vyhledávali hráče a starali se o jejich uplatnění. Potřebuje trenéry, jako pan Komňacký, kteří umí připravit Necku tak, aby se z něho stala hvězda. Potřebuje trenéry jako Luboš Kozel, kteří mají cit pro hráče, mají je rádi a vědí, jak je podpořit v dobách nejistých, nejen na ně štěkat. Potřebuje skauty, kteří dokážou pro Slavii najít lepší posily než ty "poslaby", které nakupujeme v poslední době.
    To není práce pro jednoho člověka, i kdyby byl geniální, to je práce týmu, a ten ve slavii zcela evidentně nefunguje.
    Bohužel si přestávám být jistý, zda by měl v čele Slavie stát pan Doležal. Za poslední pitomé bláboly v otázce cen vstupenek - a to proti ceně samotné nic nenamítám, jenom proti jeho idiotským žvástům, které Slavii vážně poškodily - by měl dostat podmíněného padáka. A to také za poslední nákupy a podivné obchody s hráči na hostování.
    Jinak v pondělí na Šiškov. Snad už naposled, snad už se víckrát tahle odporná parta nahoru nedostane.

  3. Re: Kyselé jablko?

    Dobi     před 16 lety 16.05.2009 10:47 |  
    0 0

    Sokrates se čte výborně - je to podobný píšící filozof, za kterého se považuji já! Asi víte, že jsem ve fanouškovskému hnutí činný už prakticky 43 let, domovskou stanicí je mi Odbor přátel, ale snažil jsem se i ve Fanklubu. A cením si každého člověka, který analyzuje, radí, nezatracuje, pomáhá. Ono třeba někdy chybí ta troška citlivosti. S TV-začátky nic nezmůžeme, dokud tam bude ta otylá fosilie, tak nám budou ubývat fandové hlavně doma! Dokud se nenajde nějaký model (a vím, že to nebude jednoduché), aby se ouplně ocenili ti fandové, kteří, když mají volnou chvilku, zamíří na Slavii. Ano, ideální je permanentka. Jsou zde slevy pro FK, OP, stařecké slevy (na mne platí všechny tři a oceňuji je - sám si plánuji služební cesty, dovolenou, práce na zahrádce tak, abych se "vešel"). Ale ne každý je tak flexibilní.. Na hráče může být různý názor - na besedách OP jsem poznal Vaniaka, Brabce, Dřížďala, Volešáka (a vlastně tak trochu i Belaida, kterého loni vzali jeho tunisští přátelé na kousek akce v Sudově Hlavnu a poznal, co to jsou slávisté-srdcaři) musím jim vyslovit z lidského hlediska absolutorium. Ale zápasy nejsou besedy, i my máme v životě i v práci dny tučné i hubené! To je na trenérovi a ani on to nemá lehké! Byl jsem třeba v Čelákovicích 2007, kde se poprvé představili oba "exoti" s francouzským pasem - Tavares a Belaid. Kdo je sem přitáhl? A vidíte, oba byli v určitý čas a dle určitého klíče miláčky! Zranil se tam Vorel! A díky tomu přišel "přestárlý" Vaniak, který zde ne končí, ale vrcholí svou kariéru! Fotbal je politikum, nadstandardní vztahy, psychologie, logika a bůhvíco. I proto si bereme dovolené, cestujeme kamsi i v noci, trpíme, nespíme, rozčilujeme se a radíme. Toto bude i dále! Moje máma, která neměla lehký život, od 16 sirotek, navíc z česko-německého prostředí (aby se pak stala vynikající češtinářkou..) mi dala do vínku jedno z hesel "Každý mrak má svůj zlatý okraj". Hledejme proto všichni ono zlaté olemování, mějme rádi až za hrob Slavii, respektujme se navzájem, mějme se slávisticky rádi a nebojme se vyslovit svůj hlas. Hlas lidu, hlas boží! Bez urážek, ale s plným sebevědomím!
    Omlouvám se za délku, ale děkuji za pozornost!!!
    Dobi

    • Re: Kyselé jablko?

      urs (přítel SN)     před 16 lety 16.05.2009 12:57 |  
      0 0

      krásné :)
      kdybych měl větší sebevědomí, také se pokusím o analýzu.., ale tak třeba se jednou dočkáte ;)

  4. Re: Kyselé jablko?

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.05.2009 11:37 |  
    0 0

    Diky sokrate za pekny clanek. Proc se nedari, proc sedne na tym krize, to je vzdy nekonecna debata a kazdej vidi pricinu jinde, zatimco loni jsem si myslel, ze jsou ty priciny celkem zretelne, letos mi to prijde daleko o dost zamotanejsi a necitelnejsi. Ve skutecnosti vykyvy vykonnosti prichazeji v kazdem sportu a kdyby kazdej hned vedel, cim to je, tak by kazda krize byla hned prekonana, ze jo. Rekl bych, ze letos tech pricin bude vic:
    1) ztrata formy - no tak jiste, nelze preci rici, ze mame v tymu same slabe hrace, jiste treba Suchy, Brabec a dalsi delaji vice chyb a tolik se jim nedari, stejne tak Dusan nedava tolik golovych prihravek, jak u nej byva zvykem, nejvetsi pokles formy zaznamenal urcite Belaid.
    2) uspokojeni, mala bojovnost - muze byt, uplne od zacatku jara mam pocit, ze misto abychom hrali s chuti, tak spis vzdy prvni puli vyckavame, jestli se to neuhraje samo a pak to honime v druhe puli - jakmile se takhle zacne, tym se dostane do urcity krece, z toho pak plyne i to, ceho si vsiml sokrates, ze hraci za sebe nezaskakuji a pod.
    3) zmeny v kadru - no tak nepochybne, klicovy hraci odesli, Necka, Tavares, Krajcik proste tahli tym, Necka daval goly, Krajcik byl nejaktivnejsim hracem a nahravacem, Tavares pracova dozadu tak, jak to zadny cech neumi (snad Misa Svec..:-)). Tihle hraci na podzim trochu zakrejvali problem slavie v zalozni rade, ktera uz tehdy nehrala nic svetoborneho. Novi hraci bohuzel zatim nejsou oporami a pravymi posilami. Posilou je Janda, kterej snad uz vratil do formy a Milan Cerny, ale Besta, Fort, Pekhart a Trapp se zatim nechytili. Je otazka, jestli proto, ze na to nemaji, nebo potrebuji cas, ne kazdy se chytne hned na zacatku v novem agazma. Novi leadri v tymu nepovstali, pokud tato role byla prisuzovana po prvnich zapasech Jarolimovi, nasledovalo zklamani. Belaid na zacatku nenastupoval a pak se nechytil. Zmen v kadru taky bylo zrejme opet zbytecne moc, zvlaste vyhozeni senkerika se ukazalo jako chyba.
    4) KJ nenasel nejaky novy styl, kterym by tym mel hrat. Zatimco podzimni sestava nasla svuj zpusob hry, jakym prehravala soupere, jarni tym tape, snazi se hrat stejnym systemem natlakovy hry se spoustou "barcelonskych" prihravek, ale kvalitou na to nema a hodne ztraci mice. Chtelo by to zrejme navrat k poctivy defenzive a rychlejsi hre smerem dopredu.
    5) Prestupova politika se od podzimu 2007 nedari, musim dat kritikum za pravdu. Odesli hraci jako Svec, Dockal, Necid, Tavares, Krajcik, krom Dockala tedy drivejsi opory tymu, zatimco prisli Cerny, Jarolim, Abraham, Grajciar, Besta, Fort, tedy hraci, kteri spis kadr doplnuji nejakou prumernou herni kvalitou, kterou slavii neposunujou nekam vys. Mozna jsem na nekoho tedka zapomnel, ale myslim, ze vetsina tech prestupu pis kadr doplnuje nez navysuje kvalitu.
    6) Chybi Smica.

    • Re: Kyselé jablko?

      quelhar (admin)     před 16 lety 16.05.2009 11:55 |  
      0 0

      Jen k tomu Senkymu - fascinuje me, kolik lidi si je jistych, ze by to s nim bylo lepsi... Ano, na koukani je to jiste lepsi hrac nez Besta nebo Fort, ale goly proste nedava. Za rok a pul ve Slavii dal v lize 5 golu, kdyz odehral 1650 minut. To dava 330 minut na jednu ligovou branku. Senky je sympatak, ale golovy zabijak to proste neni a neverim, ze by jaro s nim v kadru bylo nejak diametralne odlisne. Mozna bychom dali o gol nebo o dva vice, ale jeden hrac to proste nevytrhne, pokud neni vyjimecny.

      Taky bych nerekl, ze se Trapp nechytil. Dokud hral, tak jsme celkem meli vysledky. Bohuzel ho prakticky cele jaro trapi kotnik - je otazka, jestli jej vubec dolecil poradne a ted zase vypadl kvuli vredum.

      • Re: Kyselé jablko?

        Jakubisko     před 16 lety 16.05.2009 12:19 |  
        0 0

        Souhlas - loni šenkeřík hrál a krizi jsme měli snad ještě větší...vzpomeňte co spálil např. proti žižkovu... souhlas i s Trappem, ten podle mě podával velmi vysoký standard, bohužel mají lidé sklony ho srovnávat s Tavaresem, což samozřejmě nejde... a ještě bych snad dodal k J. Černému - nemyslím si, že by šlo o hráče, který pro slavii nemá žádný přínos...pro mě je to v tuto chvíli náš nejkvalitnější záložník.

        • Re: Kyselé jablko?

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.05.2009 12:46 |  
          0 0

          no pozor, ale senky dlouho na jare nehral, proti zizkovu to byl pruser, ale pak se podilel na obratu.

          • Re: Kyselé jablko?

            Jakubisko     před 16 lety 16.05.2009 13:11 |  
            0 0

            Na obratu se podílel celý tým...měl krásnou gólovou přihrávku v Olomouci, ale jinak bych hlavními tahouny na konci sezony označil spíš Šventa, Belaida, nebo Toleskiho...

      • Re: Kyselé jablko?

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.05.2009 12:31 |  
        0 0

        Ja nemyslim, ze Senky je ostrostrelec. Ale je to kvalitni fotbalista, kterej by tymu pomohl, tomu verim. A prave ta kvalita nam kolikrat chybi, ve hre jeden na jednoho, v presnosti prihravek. Ja si ale taky myslel, ze ho besta nahradi, ve skutecnosti se besta trefil jen jednou v poharu a kvalitou hry se Senkymu nevyrovnal ani nahodou. Trappa rozhodne nechci zavrhovat, vim ze nebyl zdravotne v poradku, nektery zapasy mu vysly lepe, jine hure. Mozna je to silny slovo, ze se nechytil, presto bych rekl, ze plnil (mozna i vinou zraneni) trochu mene, nez se od DZ ve slavii ocekava. Nevylucuju, ze bude dobrej. Konecne Besta s Fordem vypadali prvi zapas dobre, ale je videt, ze jak jim ze zacatku jara nevyslo par akci, nechytli se, ztratili sebevedomi a uz nepodavali tak slibny vykony. Snad se Ford tedka zvedne, napr. na slovacku velmi pekne poslal Ivanu do golu.

        • Re: Kyselé jablko?

          tantalos     před 16 lety 16.05.2009 13:25 |  
          0 0

          Šenky možná není ostrostřelec, ale umí hrát fotbal. umí mezihru, umí přihrát, je technicky i pohybově vyspělý, narozdíl od...., kteří tvoří už skoro většinu základního kádru. není spasitel, ale je určitě lepší než třeba besta

          • Re: Kyselé jablko?

            urs (přítel SN)     před 16 lety 16.05.2009 13:47 |  
            0 0

            jj, šenky byl možná kupován jako útočník, ale je to nesmysl, protože jak píše tantal.., tenhle chlápek je prostě fotbalovej, sice ne gólovej ale na rozehrávku a jeden na jednoho to je borec.. nechápu jeho "odsunutí," ale nechápu toho víc, tak se beztak prd děje ;)

            • Re: Kyselé jablko?

              Jakubisko     před 16 lety 16.05.2009 14:09 |  
              0 0

              Na druhou stranu - kdyby ho chtěl KJ vysloveně odsunout, asi bychom s ním neuzavírali novou smlouvu, že...

              • Re: Kyselé jablko?

                Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 16.05.2009 15:17 |  
                0 0

                Jen jsem chtěl dodat k tomu Šenkeříkovi to, co vlastně napsal Tantalos. Šenkeřík je fotbalovější víc než Fořt či Besta. Nemyslím si, Quelhare že by to byl spasitel, to ne. Ale on nedostal vůbec šanci, prostě ani ťuk. To mi štvalo a štve. Jméno Slávia nekomolím. Slavia bez koho čeho, bez Slávie. Ke komu čemu - ke Slávii, o kom o čem - o Slávii. Já nevím, ale snad jsem chybu neudělal a naše Slavia vždycky říkám. Já jsem zvědav na pondělí. Pokud mají naši chlapi aspoň trochu toho slavistického srdce, tak to prostě urvou i kdyby hrom na koze jezdil. Právo máme na úlet všichni a to i Mgr. Doležal. On už to dneska taky ví a snad se polepší. A buďme trpěliví a soudní. Nic se nenarodí bez bolesti a tak to beru. Vždyť už jsem si jich něco protrpěli a to pan Dobiáš určitě ví úplně stejně.
                Tím chci samozřejmě také říci, že mám obrovskou úctu k Vám, daleko mladším fandům včetně kotle. To, jak jste posunuli skandování a fandění Slávii jak se říká "o štok vejš", za to Vám budu děkovat snad pořád. Taková atmosfera nikdy na Slávii nebyla a buďme, díky Vám mladým, za tuto atmosféru rádi a moc. Ani nevíte, jak rád si s Vámi zafandím a zanotuji hlavně tu, když dáme gol :"papapapa papappápá". Sokrates55

              • Re: Kyselé jablko?

                urs (přítel SN)     před 16 lety 16.05.2009 16:13 |  
                0 0

                ups.., jako to odsunutí jsem měl na mysli hostování v Norsku :-) samozřejmě vím, že se nám vrátí.., jen jsem zkrátka nepobral PROČ odešel v tak pitomej moment.. :-)
                jako jeden z mála jezdil po zadku vždy, když byl na hřišti ať se dařilo nebo nie.. :-(
                troufnu si říct, že hravě strčí ve středu zálohy MJ do kapsy..

                • Re: Kyselé jablko?

                  Moss     před 16 lety 16.05.2009 19:16 |  
                  0 0

                  Nesouhlasím s tebou. Jarolím je dle hodnocení deníku Sport jeden z nejlepších hráčů naší ligy. Je dobře, že je Šenkeřík pryč, byl na tom pohybově špatně a chyběl mu důraz a takové hráče nepotřebujem v útoku, natožpak v záloze. Jarolím sází na dynamické hráče s dobrým pohybem, rychlostí a důrazem v osobních soubojích. Proto museli odejít hráči, kteří toto nesplňovali. Filosofie trenéra je jasná, zbavit se těchto hráčů jako Dočkal, Vácha, Šenkeřík, Toleski, Gebre. Strategie je to úspěšná, protože titul Slavia obhájí poprvé po více než 60ti letech a naíc v létě v klidu přejde do ligy mistrů a titul obhájí znovu, protože ještě jedno přestupní období a kádr se přiblíží ideálu, jenom Vlček to bude malinko kazit.

      • Re: Kyselé jablko?

        Fly     před 16 lety 16.05.2009 14:58 |  
        0 0

        Zdravím,
        tak především, k této situaci, kdy budeme spekulovat, zda by Šenkeřík/Toleski byl Mesiášem, nemělo vůbec dojít, a to z prozaického důvodu: O odchodu (dle mého názoru příliš uspěchaném,po podzimní části GL by měl cenu ještě o pár desítek mil. Kč větší) T. Necida vědělo vedení několik měsíců před zimní přestávkou.Je nanejvýš alarmující,že za tu dobu nebylo schopno si řádně zanalyzovat situaci na trhu pro nás dostupných,perspektivních, útočníků, kterými by Necida zodpovědně nahradilo.
        Místo toho došlo k trapným anaprosto nereálným pokusům o prosbám o zapůjčení Necky od armějců ještě na jaro a především k získání tří útočníků,kteří se s výše zmíněnými požadavky neslučují.Besta nikdy nebyl ani vyčnívající hráč GL, slyšet o něm bylo jen když si spletl sport s házenou (gól rukou, resp hod na Řepku..), vysoký taktéž není, jestli přišel místo Šenkyho s Gocem, tak je to úsměvné, jestli jako náhrada za Necku,tak je to do silvestrovského pořadu.Naprosto neadekvátní náhrada.
        Další dva hráči přišli na hostování.Fořt byl jedním z největších transferových husarských kousků českých klubů vůbec( snad jen Kubíček se svými prohlášeními o Hubníkovi jako nej stoperovi MS 2010 a nej hráči GL dokázal jeho cenu vyšponovat neksutečně vysoko).Není těžké prodat kvalitního hráče, ale nekvalitního za 30mil,to zaslouží absolutorium.Fordovi vyšel za celou dobu působení ve slavii na 1* jen zápas v Teplicích,tam asi Toulouse poslalo svého pozorovatele.
        Ford na to nahradit Necida nemá.
        Pekhart je případ sám pro sebe. Ze tří zimních útočníků je jednoznačně tím nejkvalitnějším,s nej potenciálem i nej předpoklad yNecida nahradit.Ovšem pro Slavii je to puhá narychlo šitá záplata.Pokud by s emu zadařilo, nemáme šanci ho udržet.Pokud s emu dařit nebude,nebude přínosem.Z hlediska pespektivy opět šlápnutí vedle.
        A proto se ptám? je tak složití za 4 měsíce vytipovat a přivést hráče, který by alespoň mohl mít ambice na zalepení díry po Necidovi a následném zpeněžení pro Slavii?

        • Re: Kyselé jablko?

          Jakubisko     před 16 lety 16.05.2009 15:01 |  
          0 0

          Besta hodil míč po Řepkovi? Nemáš to nějak popletený? :D

          • Re: Kyselé jablko?

            Fly     před 16 lety 16.05.2009 15:29 |  
            0 0

            máš pravdu, bylo to obráceně.

            • Re: Kyselé jablko?

              vojtasks     před 16 lety 16.05.2009 16:01 |  
              0 0

              Jo souhlas, ale je třeba si uvědomit, že českejch trh s hráči je prostě tak propraný a hlavně všechny kluby vidí jen truhlice západu. Stačí jim jenom pořád mluvit o nějakém talentu, aby jej prodala za 100 mil. a chudák kluk se pak plácá na sibiři (Kalouda). Je to hienismus. Takhle zmařené talenty bychom mohli jmenovat a jmenovat.... Já to vidim jenom na nějaký nepřestupovou věkovou hranici, aby hráči neodcházeli už ve velmi mladém věku př. Kozák (16) Opava-Lazio Roma

        • Re: Kyselé jablko?

          Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 17.05.2009 09:17 |  
          0 0

          nesouhlas, řekl bych že se hodí ono známé po válce je každý generál, pravda Ford nebyl nikdy žádnej super hráč ale bojovník to byl a hlavně velkej slávista, navíc přišel na hostování takže bych ztoho nedělal tragedii spis vedeni chtelo zvetsit konkurenci, Besta byl vítán stím že je to utocnik ktereho slavia dlouhou dobu nemela, tz. dric co se na hristi i pokouše, musim rict ze prvni zapasy za nas byl dobrej, napadal obrance uz pri rozehravce , behal celej zapas a snazil se rychle rozehrat, snazil se tomu dat celkem tempo , myslim ale ze jak nepúrichazel gol tak na nej taky padla deka a je ted z formy, ale rozhodne bych ho nezatracoval, Pekhart prisel jako nastupce Necida , kdyz se mu bude darit tak u nas muze zustat protoze Tottenham o nej uz jiste zajem mit nebude zvlast kdyz ted Harry Redknamp jasne rekl ze se musi zbavit spousty mladych hracu ktery jim jen zahrejvaj lavici, takze stim se da pocitat a talent to porad je jen se musi jeste ucit, pak take vedeni omlouva fakt ze zrejme nepocitalo se zranenim Litteriho a Ivany kteří kdyz tito tri utocnici byly z formy nemohli ozivit hru. Nevidel bych to proste tak cerne a myslim ze vedeni tady v tehle situaci kadr doplnilo celkem kvalitne, ostatne nevim o utocnkikovy kteryho meli privest , jmena jako Huna jsou k smichu a jmena jako Keric sou nerealna.

          • Re: Kyselé jablko?

            urs (přítel SN)     před 16 lety 17.05.2009 09:33 |  
            0 0

            a co teprva ten mladej českej útočící borec z Boleslavy..
            pak že že tu ti talenti nerostou :-D
            asi to nebude tak docela pravda..

          • Re: Kyselé jablko?

            Fly     před 16 lety 17.05.2009 12:31 |  
            0 0

            Tak k Fordovi - to že je velký slávista z něj lepšího hráče neudělá.Tebou zmiňovaná bojovnost u Forda a Besty je často omýlaná záležitost - nemít kvalitu a pouze bojovat a napadat rozehrávku, ale nemít schopnosti např. vzniklou výhodu zužitkovat nebo zakončit když je potřeba, to tam můžem dosadit i profi sprintera a vyjde to nastejno.Ve vyspělých klubech,za který se rádi považujeme, má být především fotbalová kvalita,a to u všech,a až dále s emohou hráči dělit na ty dříče, bojovníky nebo třeba techniky atd.,ale není možné,aby jedinou devizou byla bojovnost a chyběla fotbalovost.
            Nejsme hokej,nepotřebujem čtvrtý útok.
            A to že vedení nepočítalo se zraněním by bylo za a) diletantství a za b) Litteri se zranil taktéž docela brzo, a Ivana není typologicky Necid,Ivana je typologicky Šenky,jakýsi half-forward.
            Pokud bychom nakrásně chtěli mít v týmu 4 kvalitní a různé typy útočníků,což byli zakončovatel do vápna-Goce,hlavičkář a zakončovatel-Necka,rychlý do brejků Ivana a technický nižší připravující šance Šenky,tak když odejde Necid,tak je třeba koupit Necida "nového",ale s pespektivou, takže na přestup.Pekhart avizoval že pokud s ebude jakž takž dařit,preferuje zahraničí.
            Nebo nehrát na´vysokého útočníka,ale určitě ne přivést 2 neschopné "bojovníky".
            Určitě to není o "generálství po bitvě",ale o tom, ž v takto dlouhém horizontu se určitě někdo lepší přivést dal,a jestli ne z GL, tak z některých VEvropských lig nebo z J polokoule.

            • Re: Kyselé jablko?

              Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 17.05.2009 16:46 |  
              0 0

              tak KJ mel vyhlidnuteho nejakeho choravata ci co ale ten se nepovedl, imho ti mladici z boleslavi, tem se povedli tri zapasy byla by pekna blbost bouchnout do stolu a vysolit za ne ted deset mega, souhlasim ze utocnici nebyly idealni ale na druhou stranu si myslim ze nikdo lepsi moc prijit nemohl , a to ze slavia chce byt vyspeli evropsky klub je hezka myslenka ale i kdyz sem slavista jak hrom tak mi to vzdy privodi usmev na tvari, proste je to myslenka nerealna , hloupa a nesmyslna, cesky fotbal upada celkove , a kdyby tady mel bejt aspon prumernej evropskej tym tak by sem musel nekdo narvat sakra prachy , a to do nasi žumpa ligy nikdo moc nechce.Mame prumerne hrace a prumerny tym coz je na podprumernou ligu uspech, je cas otevrit oči.

              • Re: Kyselé jablko?

                Fly     před 16 lety 17.05.2009 19:05 |  
                0 0

                Máš pravdu, psal jsem že se za něj jen rádi považujem.Samozřejmě proč to nejde by bylo na delší analýzu, ty základní důvody dá každý dohromady sám.
                Z Bolky bych taky nikoho nekupoval,toho Primorace jsem nikdy hrát neviděl,nemůžu soudit,zda by 20mil za něj bylo málo nebo moc.V dnešní době rozvinutého skautingu bohužel české kluby neuvěřitelně pokulhávají, dřív se spoléhalo aspoň na to, že z pražskýcg S se pujde do ciziny,dnes si je už i Příbram prodá do Celticu sama...

  5. Re: Kyselé jablko?

    vojtasks     před 16 lety 16.05.2009 15:53 |  
    0 0

    Malá zajímavost. Od roku 55 do roku 98 má Slavia lepší jarní část sezóny než podzimní. Řeč čísel je jasná průměrně na podzim 43.2% na jaře 78.7% možných získaných bodů. Zdroj. Věčná Slavia (svědectví) www.fotbal.cz Pokud jde o samotné názory obsažené ve článku. Všechny jsou správné a racionální, jenom bych ještě dodal, že hráči, které má Slavia k dispozici nemají na víc než na náhodný postup do LM, potažmo náhodný postup do vyřazovacích kol Evropské ligy. Člověk by si řekl, že po prodeji Necida a postupu do LM musí být Slavie v plusu minimálně 200mil. Ano jistě, splácí se stadion, dolaďují se věci okolo, ale tyto náklady byli započítány bez vědomí postupu do LM a právě prodeje T. Necida. Takže otázka je kde se topí cca. minuimálně 100 mil. Kč? Za posily jsme je neutratili. Ono posily všichni vidíme komičnost Fořta a Besty. Kaufman je mrtev nebo tak něco a Dens si kopl jeno v přípravě než se zranil. Jsou dvě možnosti, buď je vedení a trenérský triumvirát totálně vymazaný, nebo prostě nikdo nechce utrcet svoje peníze za zahraniční posily např. z dnes progresivní Afriky. Domnívám se, že lidem kteří pracují na vyšších postech ve Slavii od vedoucího mužstva až po generálního ředitele Doležala vůbec nezáleží na tom jak hraje Slavia, ale pouze a jenom na tom co z toho budou mít. Vyházet je všechny a nasadit lidi, kterým de o pozvednutí Slavie na úroveň předního evropského klubu, pro kterou se Slavia narodila! Viva Bohemia=>Viva Slavia!

    • Re: Kyselé jablko?

      Khadgar     před 16 lety 16.05.2009 16:32 |  
      0 0

      Progresivní posily z Afriky? Ty si to představuješ trochu jak Hurvínek válku, no offense. Nebo jenom nekoukáš na fotbal okolo. Kdybys chtěl nějakou vyzkoušenou posilu "z Afriky", tak za ní utratíš těch 100m v cuku letu. Skauting? To mají akorát bohatý týmy (=ne naše liga) a i tam je úspěšnost v akademiích v ne zrovna velkých procentech. Přeloženo, většina těch kluků se nechytne. Kdyby to bylo tak jednoduchý, tak už se to dávno děje...V český lize mají nějakou souvislejší linii v tomhle akorát Teplice s Bosňanama. A to jenom díky tomu, že Plíšek tam má kontakty. Povedla se jim kometa Džeko (mimochodem, fakt borec), ostatní jsou přinejlepším ligový nadprůměr. Realita je taková, že se může jednou za čas povést někdo jako Tavares, pak jsme odkázaný na to, koho nám pustí z akademií vyspělých týmů.
      Mimochodem, na sekání hlav jsem zvědavý.

      • Re: Kyselé jablko?

        vojtasks     před 16 lety 16.05.2009 16:42 |  
        0 0

        Slavia má prostředky. Africké posily nejsou drahé, kde y na ně vzala taková Famagusta? Jde o to, že v Africe není práce. Ty lidi lační po tom dostat se do Evropy. Nejsou drazí. Pokud jde o kvalitu. Je jich tam spousta a mezi počtem a kvalitou je přímá úměra. NEbyl by problém sehnat pár schopných kluků např z Toga a myslím si, že odstupné do 1 mil euro by bylo pr jejich klub něco jako láhev adrenalinu.

        • Re: Kyselé jablko?

          Jakubisko     před 16 lety 16.05.2009 16:49 |  
          0 0

          A že by to byl totální krok do neznáma / střela naslepo by ti nevadilo? Podívej se na Cissého, jak ten dopadl - a to hrál dokonce v evropě...neumím si představit, že bychom např. v tom Togu sehnali něco "jistého"...

          • Re: Kyselé jablko?

            Fly     před 16 lety 16.05.2009 16:56 |  
            0 0

            Tak zrovna k Cissému - sice hrál v Evropě,ale na naprosto amatérské bázi, takže to kvalitativně de facto znamenalo to samé jako přijít z Afriky, navíc dostal dost času na adaptaci.Kdyb ho nedoporučil stejný manažer jako TJ a Mickaela,tak bychom mu ani nepůjčili kopačky.Nechytil se, téměř nic nestál,stane se.

            • Re: Kyselé jablko?

              Jakubisko     před 16 lety 16.05.2009 17:03 |  
              0 0

              No právě, to tím chci říct - je to prakticky to stejné, jako přijít z Afriky, s tím rozdílem, že to pro něj nebyl takový civilizační šok, jako kdyby přišel z Toga - a navíc bylo mnohem snažší sledovat jeho hru, než v Togu...

  6. Ticket na Žižkov

    Jade_257     před 16 lety 16.05.2009 16:42 |  
    0 0

    Zdar, mám 1 lístek na Žižkov navíc, takže kdo by ho chtěl, ať se ozve na scoop166 [a] gmail.com . Předání u metra Želivského, kousek od Edenu.

  7. Re: Kyselé jablko?

    vizzir     před 16 lety 16.05.2009 16:59 |  
    0 0

    Jeste bych pridal zminku k hostovani, ktere znemoznuji budovat kadr s delsi perspektivou. Zacalo se bohuzel uz pred rokem - napr. Blazek, Strihavka. pokracuje to ted - Fort, Pekhart (ten je aspon na rok). Ale k cemu je hostovani Forda, kdyz sam rika, ze po sezone zase odejde. To pak znemoznuje budovani tymu s delsi perspektivou, hraci se musi znovu sehravat, zvlaste kdyz byl utocniku takovy pretlak. Takove hrace, kteri se rozehraji pak nemuzeme koupit (50 mega za Pudila bychom asi nedali) ani nemame nic z jejich prodeje ven.
    Je to bohuzel posun od nizkonakladove Slavie se sazkou na odchovance. Kazde prestupove obdobi jsou zmeny v kadru az prilis velke. Vetsi vyznam by asi melo prodat kazdy rok 1 hrace a za nej koupit (nebo nasadit z vlastnich zdroju) nahradu nez kazde prestupni obdobi protocit v kadru 5 hracu. Bohuzel do toho vstupuji nahodile jevy jako zraneni, tlaky manazeru nebo znelibeni se trenerovi...

    • Re: Kyselé jablko?

      Jakubisko     před 16 lety 16.05.2009 17:17 |  
      0 0

      Bestu jsme koupili, tak co řešíš...:D

      • Re: Kyselé jablko?

        Fallen (přítel SN)     před 16 lety 16.05.2009 18:47 |  
        0 0

        Řekl bych, že zrovna Besta neni hráč, na kterém by se dalo cokoli postavit... Mě se zdá, že prodáváme nějakou kvalitu hráče a místo něj přivedeme vždycky poloviční, a pak zase poloviční... Nevim, na co nám třeba bude ten Vomáčka. Možná se mýlím a on překvapí, ale přestupy maj bejt na to, aby byl kádr vylepšen, ne zprůměrněn.

        • Re: Kyselé jablko?

          vizzir     před 16 lety 16.05.2009 19:18 |  
          0 0

          No tak zas nejsme Real Madrid, aby pro nas prestup znamenal posileni kadru (vyjimkou by mohl byt prestup MJ;). Ted v zime to myslim nebylo zas tak spatne, prisla vzdy nahrada na konkretni post, samozrejme ze ta kvalita nebyla nahrazena 100%, to ale asi neni realne. Ale kdo mohl tusit, ze Kaufman si pretrhne vaz v koleni, Trapp si zvrtne kotnik a utocnikum se prestane darit, prestoze utocniku jsme meli vic nez dost.

          • Re: Kyselé jablko?

            Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 17.05.2009 09:27 |  
            0 0

            presne , souhlasim stim ze na psot prodanych hracu neprichazeji stejne kvalitni ale jak se vseobecen mluvi ceska liga de zavratnou rychlosti dolu a prsote neni kde brat, dolezal se mohl placnout pres kapsu a koupit treba Rajnocha ale vsichni vidime jaky houno hraje ted v nemecku , prsote je to tezky a i kdyby prachy byly tak se za ne moc velka kvalita nesezene, jediny co je mozny je koukat se na vychod a na jih ale ceskej scouting celkove je na čtýru takže z dvaceti hracu se povede jeden, a z lepsich klubu jako je Sofia , Zagreb, Split apod. uz nema vetsinou zajem ani samotnej hrac protoze nase liga je proste takova jaka je.

            • Re: Kyselé jablko?

              Fallen (přítel SN)     před 16 lety 17.05.2009 12:09 |  
              0 0

              to protože kvalita mizí a anhrazuje se "odpadem ze dna" Furt se hledá někdo u nás, ale tady už ta kvalita prostě neni. A dorostenci prchaj jak můžou. Kvalitní fotbalista se tu objeví jedině, když sem jde fotbalově "dožít"

              • Re: Kyselé jablko?

                Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 17.05.2009 16:49 |  
                0 0

                ano , to je problem cele ligy , a zlepseni asi uz nenastane , sme evropsky podprumer, nase liga je jedna z nejhorsich vubec a pro hrace je lakavejsi i druha nemecka nez nez nase, mladi hraci chtej co nejrychlejc pryc , ze zahranici sem nikoho poradnyho neprivedes a kdyz jo tak de za pul roku taky pryc , spis si myslim ze mame jako fanousci moc velke ambice, pravda je takova ze fotbal mame ted hodne mizernej , prachy nejsou , a jeste ktomu mizerny vedeni ve svazu a zadna nadeje na zmenu. Nase vedeni nezbejva nic nez kupovat prumer protoze ten prumer je mezi podprumerem porad nejlepsi .

  8. Vám poděkování a lásku Vám....

    Dobi     před 16 lety 16.05.2009 21:01 |  
    0 0

    Omlouvám se za převzetí citátu, ale směruji to na náš KOTEL. Víte, já už jsem - žel - pamětník a srovnávám. "Vyprovokoval" mě k tomu Sokrates takyvzpomínkami. I před těmi 30-40 lety měla Slavia svůj kotlík - scházeli jsme se uprostřed tribuny k stání naproti hlavní a podle možností fandili, jezdili na výjezdy, scházeli se po zápase na hlavní tribuně. Kolik nás bylo? 20 až 100... Ano, byla jiná doba a měli jsme stejné ideály a nadšení jako dnešní kotelníci a jejich vedení. Ale dnes jich je snad 100násobně více, než bylo nás! A organizovanost? Jen jsme mohli tehdy o ní snít! Pravda, je jiná doba, ale přesto - SMEKÁM KLOBOUK! Zdravíčko se pomaloučku lepší a párkrát jsem (třeba i v barvách fanklubu) zažil kotel při zápasech venku. A strhlo mě to, snad na to zase brzy navážu, abych po pobytu v kotli mohl citovat Jana Wericha z Císařova pekaře - Omládli jsme, omládli jsme! Díky Vám, kucíííí (a holky!), Vy jste Slavia, my bychom byli nic! I když doma mám permici, kde jsem mezi svými odbočkáři z Brandása nad Orlicí a krajany z Roudnicka a mám zde i své povinnosti z OP. Uvidíme se v pondělí na Viktorce a MUSÍ to dopadnout dobře!!!!
    Dobi

    • Re: Vám poděkování a lásku Vám....

      Jirka61     před 16 lety 17.05.2009 00:38 |  
      0 0

      Dobry vecer (noc),

      tak pane Dobi, ja v tom "kotliku" tenkrat take staval...ubehlo jiz nekolik desetileti, ja ziju od roku 1982 venku (BRD), ale tu nasi Slavii nosim stale ve svem srdci. Tak to ma ostatne byt. Ti mladsi fanousci pujdou stejnou cestou.
      O titul se bojim. Je to zvlastni, i pri 12-ti bodovem naskoku jsem si nemyslel, ze je rozhodnuto. Musi byt "jasno" pred Libercem, jinak...Na Viktorce ocekavam tvrdy boj a velke nasazeni a mozna 5-ti clennou zalohu. Budu "trpet" aspon na internetu...

      Ahoj Jirka

      • Re: Vám poděkování a lásku Vám....

        dejva     před 16 lety 17.05.2009 12:22 |  
        0 0

        mimo tema.

        to se nám to pěkně zamotalo. příští týden uvidíme jak dlouhé prsty má Uli Hoeneß. ;-)

  9. Re: jeden nesouhlas

    Chlupp (přítel SN)     před 16 lety 17.05.2009 09:39 |  
    0 0

    Nemáš pravdu se Šenkym, dostal šancí dost, odehrál téměř 30 zápasů a jako útočník dal 5 gólů a to je pro Slavii málo..a obávám se, že Trapp není taky žádný velký šlágr, to jeho odevzdávání míčů soupeři a jak se nechá snadno obejít, je pro Slavii taky docela bída..hráči typu Cissé,Besta,Fořt nemají ve Slavii co dělat a Trapp se bude muset hodně snažit, aby mezi ně nezapadl.

  10. Vstupenky

    PKvapil     před 16 lety 17.05.2009 11:21 |  
    0 0

    Promiňte, že nepíšu k tématu, ale s přítelkyní by jsme potřebovali koupit lístky na zápas Slavia - Liberec, ale nemáme permanentku a počítáme s tím, že za týden už žádný lístky nezbydou. Našel by se prosím vás někdo, kdo by nám lístky obstaral? Tahle sezóna je pro nás ponaučením, aby jsme si na tu příští permanentku obstarali. pište na email: PKvapil@email.cz

    Případnýmu zachránci děkuji předem

  11. Statistika Zdenka Senkerika v Stabaeku

    likeno1other     před 16 lety 17.05.2009 11:38 |  
    0 0

    Dobry den,

    zdravim z Londyna vsechny Slavisty. Po precteni vsech prispevku tykajici se spravnosti rozhodnuti vedeni Slavie poslat Z.S. na hostovani do Stabaeku a hlasu o jeho pripadne golove potenci, kdyby zustal, si dovoluji predlozit statistiku vysledku Stabaeku v jarni sezone a prinos Z.S.

    http://www.stabak.no/component/option ,com_soccerstats/matches.php

    Z.S. se poprve objevil v dresu Stabaeku 5.4. proti muzstvu Odd na 11 minut, kdy stridal v 79.minute. Pote az 6.5., kdy opet stridal na poslednich 13 minut. Tot' vse. 2 zapasy jako nahradnik na poslednich cca 15 minut.

    Je samozrejme otazkou, kdyby dostal vice prilezitosti, jestli by se prosadil vice.

    • Re: Statistika Zdenka Senkerika v Stabaeku

      dejva     před 16 lety 17.05.2009 11:57 |  
      0 0

      navíc dostal dost příležitostí v přípravě, kde dal všehovšudy tuším jen jeden gól. jeho jeho výkony v norsku samozřejmě nemám možnost sledovat, ale vzhledem k tomu, jakou má v Stabaeku konkurenci v útoku bych čekal, že se prosadí víc.

      • Re: Statistika Zdenka Senkerika v Stabaeku

        Fallen (přítel SN)     před 16 lety 17.05.2009 12:10 |  
        0 0

        O víkendu nastoupil za béčko a dal hattrick

        • Re: Statistika Zdenka Senkerika v Stabaeku

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 17.05.2009 13:14 |  
          0 0

          Dobré nedělní odpoledne,
          omlouvám se Vám, ale nechtěl jsem, aby to bylo jen o Z.Šenkeříkovi. Jen jsem chtěl upozornit, že na rozdíl od mnoha nedostal na jaře šanci ani minutu za "A" tým. A prostě jí dostat měl. Toť vše. Jinak se to týkalo daleko širšího záběru o fungování našeho klubu do budoucna a jakým směrem se chceme vydat. Víte, otázka vyššího principu mravního by měla v našem klubu opravdu vítězit. Proto doufám, že se KJ oprostí od některých svých zaujatostí a osloví např. Luboše Kozla při tvorbě nového realizačního týmu a osloví i další lidi, kteří mohou přinést ten vyšší stupeň kvality i na poli přípravy. Jak sám vidím, při vší úctě k P.Řehákovi tam už není kde brát a co dát. Tři roky jsou tři roky a na některé změny už je pomalu čas. To, že jsme navázeli spolupráci na Moravě s Hlučínem je jedna z těch dobrých zpráv. Taď jsme měli čas i na to, pozorovat hráče jiných mužstev, jak s dokáží vyrovnat s tím napnelismem při bojích na špici i v bojích o záchranu. Pokud naši šíbři nespí, tak už by měli vědět o nejméně 5 hráčích, kteří by Slávia mohla koupit či jinak použít. Rozhodně jsou ve věku, kdy už mohou hrát kvalitně a poprat se o základ. Sokrates55

          • Re: Statistika Zdenka Senkerika v Stabaeku

            jane (admin)     před 16 lety 17.05.2009 13:53 |  
            0 0

            No otazka je, zda by treba Lubos Kozel mel zajem, ze.

  12. Re: Kyselé jablko?

    quelhar (admin)     před 16 lety 17.05.2009 18:51 |  
    0 0

    Tak remiza na Kladne nam o dalsi bodik priblizila titul - stejnym systemem jako posledne mame nyni sanci 99,863% a Sparta 0,137% :o)

    • Re: Kyselé jablko?

      lassiter     před 16 lety 17.05.2009 18:58 |  
      0 0

      To zas bude článků za idnes :-) Pokud to teda stihnou, za cca tři hodiny už to totiž bude 100% a 0%...

      • Re: Kyselé jablko?

        quelhar (admin)     před 16 lety 17.05.2009 19:01 |  
        0 0

        No jestli to bude za tri hodiny 100%, tak tech clanku na idnesu bude opravdu plno :o))

  13. Re: Kyselé jablko?

    Viking     před 16 lety 17.05.2009 19:10 |  
    0 0

    Mně by pro léto absolutně stačilo, aby se trochu oživil realizační tým. S tím naprosto souhlasím.

    Možná Matějovský by nám helfnul..:-))))

    • Re: Kyselé jablko?

      Fly     před 16 lety 17.05.2009 19:24 |  
      0 0

      Tak Marek by nebyl tak špatný nápad, další sezonu ve 2. lize se mu možná ani chtít trávit nebude.Myslim že hostování s pevně danou opcí(1 mil Euro) by mohlo být prospěšné, pokud by s e ukázal v dobrém světlě, případně v LM, mohl by to být přínos herní i finanční.
      Tvůrce hry s dobrou střelou potřebujeme jako sůl.
      Z české ligy by se mi velmi líbil Sylvestre,možná by i TJ zase ožil:)
      I Melinho by možná získal novou motivaci.
      Nakonec stejně přijde L. Jarolím, neuděláme nic:)

      • Re: Kyselé jablko?

        tolsimir     před 16 lety 17.05.2009 19:35 |  
        0 0

        Matejovskeho bych si pral hodne, to by byla parada, ale nevim jestli se mu bude chtit vracet do ceske ligy

        • Re: Kyselé jablko?

          Artur (přítel SN)     před 16 lety 17.05.2009 19:55 |  
          0 0

          Nebo třeba Bednář do útoku :) teď bude asi volnej, pokud nedostane trest od Fifa(Uefa) :)))

          • Re: Kyselé jablko?

            Fly     před 16 lety 17.05.2009 19:59 |  
            0 0

            Tak jelikož šlo pouze o nákup ( a to kdoví jestli), a dopingové testy měl negativní, tak trest od federace je dle mě nesmysl.
            Bednář s Vlčkem by tvořili zajímavou dvojici, Bedna se mi líbil už v MB, ale myslím si, že je to příchod nereálný.Načich k cizině a daří se mu, je tam dlouho, ten se nevrátí.

        • Re: Kyselé jablko?

          Fly     před 16 lety 17.05.2009 19:56 |  
          0 0

          To záleží.
          Na lavičce v Championshipu se moc neukáže.Ambice snad ještě má, a v případě hostování by nemusel být proti. Ukáže se v evropských pohárech a neni vyloučeno, že se dostane i do repre a pak třeba do Anglie znovu nebo do BL.
          Jen si nejsem jistý, jak na tom po zranění avysedávání je s formou.Bohužel rozehrané ve vrcholné formě hrající hráče ze zahraničí(potažmo z GL) si dovolit nemůžeme.

        • Re: Kyselé jablko?

          Fallen (přítel SN)     před 16 lety 17.05.2009 20:06 |  
          0 0

          Já chci zpátky Mateje

        • Re: Kyselé jablko?

          lassiter     před 16 lety 17.05.2009 20:24 |  
          0 0

          Mno, myslim že by bylo lepší vrátit se trošku do reality, abysme pak nebyli z kvality letních posil zbytečně zklamaní :-) Vzhledem k tomu, že Viktorka zejtra zřejmě definitivně spadne do druhý ligy bych zauvažoval o Hušbauerovi. Byl by to sice další sparťan u nás, ale jednou ten kluk musí dostat rozum. Je to jedinej fotbalista v kádru viktorky, je mu devatenáct, to co hráli na jaře MJ a TJ by zahrál taky, za tři roky bude špička ligy. K tomu bych se v Boleslavi poptal po Rajnochovi, který se z Německa myslim vrátí. Letos by jeho příchod mohl být pravděpodobnější než kdykoliv v minulosti a myslim, že by nám hodně pomohl.

          • Re: Kyselé jablko?

            bongor     před 16 lety 17.05.2009 21:20 |  
            0 0

            Rád si vždycky přečtu Sokrata 55 i s jeho latinským citátem.Ty citáty svědčí o tom,že už v době Říma byli lidé velmi na výši.To jen někteří z nás si myslíme,že dnešní generace daleko převyšuje všechno,co kdy lidstvu bylo.Potom si někde přečtu,že Bican ,Puč,Kopecký a další by se dnes neprosadili,nestačili by si v té rychlosti zpracovat míč a podobné blafy.Omyl pánové,zase by byli nejlepší.A proč to píšu?Protože si musíme uvědomit,že Slavia byla jeden z nejlepších klubů v Evropě,hráli v ní špičkoví fotbalisté a šel z ní strach.Jinou věcí je,jestli by vydrželi ve Slavii i za současné ekonomické disproporce,kdy špičkový fotbalista v západní Evropě bere 150-200 mega ročně a u nás
            10.Proto když odejdou tři nejlepší hráči mužstva,jako se to letos stalo nám,tak nemůžu mluvit o špatné přestupové politice,ale pouze o nutnosti udržet naši ekonomiku v chodu a současně vyjít vstříc toužebným snahám přestupujících,vydělat si balík.Totéž si myslím,že bylo se Švíckem a Vlčákem,ale nikdy jsme si tak mohutně nepustili žilou jako letos v zimě.To by bez značného poklesu neustál žádný klub.Když nastal přebytek hráčů,byl to přebytek jenom kvantitativní,špičková kvalita se vytratila téměř úplně.Snad i ze současného kádru vzejdou noví Neckové a Míšové,ale je to sisyfovská práce,pořád dokolečka.Proto si vážím KJ a myslím,že
            bychom si ho měli vážit všichni.Dovedu si představit,že se pěkně vztekal,když zjistil,že mu odjedou hned tři tahouni najednou.Asi
            marně přemýšlíme nad dalšími vlivy,které zavinily tak výrazný pokles výkonnosti,i když třeba jsou tam také.Já jsem taky marně čekal,že když Fořt,Besta ba i Pekhart nic nepředvádějí nastoupí Šenky.Nenastoupil a je to škoda.Souhlasím s názorem,že MJ a Belaid šli dolů dost rapidně.A taky svoje hraje naše nebetyčná smůla se zraněními a nemocemi.Souhlasím s těmi,kteří vidí největší pozitivum posledních let ve výkonech našeho kotle.Toho si my starší slávisti opravdu vážíme.Doufám,že ten letošek už nějak dokopeme a podzim nás zastihne v lepším rozpoložení.ještě poznámka:měli bysme se poučit a nikdy předem nezatracovat hráče.Ten Vomáčka nemusí být špatný.

  14. Re: Kyselé jablko?

    TomsS     před 16 lety 17.05.2009 21:24 |  
    0 0

    Článek obsahově jako vždy kvalitní a napsaný způsobem značně překonávajícím většinu pisatelů.
    Já souhlasím hlavně s pasáží o sebeuspokojení hráčů a jejich přístupu k utkáním. Morálka upadá, velký náskok hráče opravdu uspal a patrně nebýt nového Edenu, byly by problémy podstatně větší, jistě ne nepodobné loňským. Tady je třeba vidět i jednu možnou příčinu: zkrátka Slavia, pokud opravdu hraje, nemá na našich hřištích konkurenci a my si můžeme jen přát, aby nějaká byla. Špička musí být širší a naši soupeři nám musí být shcopni šlapat na paty, jen pak hráč neusnou a nevypustí jedinou minutu zápasu.
    Vstupné na Budějky mě taky překvapilo. Vedení klubu se asi chce chovat tržně, je však třeba vidět, že tržní cena první ligy a jejích účastníků zkrátka není taková, jak by si samo přálo.

    • Re: Kyselé jablko?

      bongor     před 16 lety 17.05.2009 21:55 |  
      0 0

      Tak jsme byli 7 minut od titulu a sralta dala gól.Zázračné dítě Kadlec se trefil ze tří metrů do prázdné brány.na rumuna úctyhodný výkon.
      tak musíme zítra vyhrát chtě nechtě,protože Teplice a Liberec asi budou bohužel nad naš současné síly.Budou to nervy.

      • Re: Kyselé jablko?

        lassiter     před 16 lety 17.05.2009 21:57 |  
        0 0

        bylo to z vápna a nebylo to do prázdný :-) jinak nám zítra stačí bod

        • Re: Kyselé jablko?

          bongor     před 16 lety 18.05.2009 06:51 |  
          0 0

          to máš jedno,mě to zajímá jen proto,že zase budeme mít nového národního hrdinu.Já jsem to nesledoval,protože celá sralta mi je ukradená,ale ten hošík se jim náramně hodí do krámu.

      • Re: Kyselé jablko?

        quelhar (admin)     před 16 lety 17.05.2009 22:02 |  
        0 0

        No, tak 11 spartanu, 10 bohemaku a 3 rozhodci se snazili 90 minut ohrozovat Belane a v 85. minute se jim to konecne povedlo. Ten zapas byl naprosty vysmech.

        • Re: Kyselé jablko?

          bongor     před 16 lety 18.05.2009 12:21 |  
          0 0

          A co jsi čekal?To jen nezřízený optimisti si myslej,že kapříci a cinklé zápasy,to že je minulost.Včera ve sportu to předpovídal Škorpil:
          "Mám obavu,že poslední tři kola nebude divadlo,ale rovnou cirkus".
          No zná to hoch,zná svoje papenletenský.

          • Re: Kyselé jablko?

            Fallen (přítel SN)     před 16 lety 18.05.2009 12:31 |  
            0 0

            Střížkov nemá vůbec žádnej charakter. 16-0 na jakoukoli střelbu? Pche, ČFL, a Sparta z toho jen jeden gól? Pche, 2. liga

  15. Re: Kyselé jablko?

    tolsimir     před 16 lety 17.05.2009 22:36 |  
    0 0

    Dnesni vysledky maji za nasledek bohuzel jednu vec - pujdeme si jasne pro remizu 0:0 s tim, ze tam treba nejaka nahoda spadne. Podobne jako treba v Brne

    • Re: Kyselé jablko?

      quelhar (admin)     před 16 lety 17.05.2009 22:39 |  
      0 0

      V Brne jsme meli asi pet tutovek a domaci dve. Tentokrat budou muset domaci vyhrat a proto myslim, ze to bude lepsi zapas nez v Brne. My muzeme hrat zezadu, par rychlostnich typu, co by mohli utect obrane Zizkova mame - Svento, Janda, M. Cerny, pripadne Ivana a koneckoncu treba i Pekhart ukazal v Jablonci, ze umi rychle utikat.

      • Re: Kyselé jablko?

        tolsimir     před 16 lety 17.05.2009 22:41 |  
        0 0

        No ja to myslel v Brne az do jejich golu, samozrejme si pamatuju co se pak delo ve druhem polocase, ale pokud me pamet neklame tak proste i v tom Jablonci, v Olomouci, na Kladne ci Brne jsme az do golu hrali nudny profesorsky fotbal a ze se treba nejaka akce povede. Povedla se jen v Jablonci. A ted k tomu mame navic padny duvod - remiza staci. Celkem se toho bojim

        • Re: Kyselé jablko?

          lassiter     před 16 lety 17.05.2009 22:51 |  
          0 0

          Neboj se, kvalita Viktorky je ve srovnání s výše jmenovanými týmy mnohem nižší, nedokážu si i při naší současné formě představit, že bysme tam neměli vyhrát. Navíc jak to vypadá budeme mít domácí prostředí. Já sem klidnej a tipuju jedna čtyři :-)

          • Re: Kyselé jablko?

            TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 17.05.2009 23:33 |  
            0 0

            Pánové, nic proti, ale spokojím se s 0:0 :)

            • Re: Kyselé jablko?

              Viking     před 16 lety 18.05.2009 09:23 |  
              0 0

              Já si myslím, že alespoň na boda bude třeba minimálně jednu branku vstřelit..

          • Re: Kyselé jablko?

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 18.05.2009 11:30 |  
            0 0

            No, Slovacko a Kladno taky nema buhvijakej tym.. a kolikrat jsme na Zizkove vyhrali? Ja jsem trochu nervozni, nicmene bych si neskromne pral, abychom predveli kvalitni a bojovny vykon, kterej by nenechal nikoho na pochybach, komu ma titul patrit.

            • Re: Kyselé jablko?

              Ravik     před 16 lety 18.05.2009 11:34 |  
              0 0

              jsou ještě vstupenky? nevite někdo?

            • Re: Kyselé jablko?

              Wommi     před 16 lety 18.05.2009 12:11 |  
              0 0

              ..slovacko nema cenu rozebirat, tomu se to proste nechalo kvuli ceste do poharu, prekvapko asi bylo kdyz se nedostala do finaler sparta ale teplice, takze jeste budou muset bojovat...navic kdyby vyhrali, tak uz nebude hrat v poharu druholigovej tym, ale potom co koupi 1. ligu, tak uz to bude tym prvoligovej:)
              M.

            • Re: Kyselé jablko?

              lassiter     před 16 lety 18.05.2009 12:12 |  
              0 0

              Já tomu tak nějak prostě věřím, snad proto že na Viktorku chodim, viděl jsem každej její domácí zápas na jaře a viděl jsem, co jsem viděl :-) Dokonce jsem rád, že Sparta včera vyhrála, protože slavit titul je vždycky lepší přímo na hřišti než doma u televize. Lístky nevím, nikde nepíšou, že by bylo vyprodáno, podle mě do předprodeje ani nedali všechny, v nejhoršim u překupníků budou určitě k sehnání v pohodě...

              • Re: Kyselé jablko?

                lassiter     před 16 lety 18.05.2009 12:22 |  
                0 0

                Navíc teď jsem si přečet ve sportu rozhovor s Erichem, který říká že chtěj vyhrát a JEDOU POŘÁD NAPLNO. Hned jsem ještě klidnější :-)

                • Re: Kyselé jablko?

                  Wommi     před 16 lety 18.05.2009 12:44 |  
                  0 0

                  no Erichova slova mně vždycky uklidňují:))..stejně jako slova trenéra nebo každýho hráče na jaře..stále čekám a čekám, kdy už se do toho položí a začnou hrát:)))))
                  M.

            • Re: Kyselé jablko?

              EdCable     před 16 lety 18.05.2009 12:42 |  
              0 0

              Na Zizkove jsme sice mockrat posledni dobou nevyhrali, ale posledni prohra se tam datuje asi tak z roku 2000... A navic me uklidnuje, ze oproti poslednim "x" sezonam nestaci Zizkovu uporny beton, ale bude se muset snazit vymyslet smerem dopredu.

              • Re: Kyselé jablko?

                Ravik     před 16 lety 18.05.2009 13:22 |  
                0 0

                tak jsem tam ted byl a listky uz nemely... ale pry se neco jeste uvolni + prekupnici + uplatek poradateli, tak tam stejne vyrazim My My mistři !!!

  16. posily

    slaviator     před 16 lety 18.05.2009 12:15 |  
    0 0

    Jedno je jisté, do nové sezony budeme muset posílit. Máme docela velkou šanci hrát LM, ale musíme posílit prakticky všechny posty.

    brankář - Drobisz? Dlouhodobě má kvalitní zápasy, pořád je mladší než Vaniak v dbě, kdy k nám Martin přišel. Z ligových mladších možná Daněk, kde se obávám až příliš vysoké ceny, možná Zlámal.

    obrana - návrat Švíca a Krajčíka, nic jiného! Tím by byly vyřešené obě strany, na stopera bychom měli ze starších Brabce, Hubáčka, Vomáčku a z mladších Hoška, ppřípadě Suchého, pokud by zůstal.

    záloha - jak někdo navrhval, mohl by přijít na roční hostování s pevně danou opcí Marek Matějovský, pokud se nechce zahrabat ve druhé anglické lize. Ono peníze nejsou všechno, v LM by se mohl zviditelnit a přestoupit do lepšího celku v první lize, ať Anglii, Německu či Itálii.

    Možnou variantou je taky Rajnoch, kterej se v Německu neprosadil tak, jak se čekalo. Pro nás jen dobře, jeho cena bude akceptovatelnější, nehledě na t, že Chotěbuz mžná ani nevyužije opci. A v Boleslavi postavili tým bez něho, celkem jim to jde, takže by ho mohli postrádat.

    útok - že by KJ pořád chtěl toho Švýcara tajemného? :-) Pokud by t byl Blaise N'Kufo z Twente, vůbec bych se nezlobil. Otázkou je, zda by se u nás prosadil. Rozhodně bych ale nevyužíval opci u Fořta a rozloučil bych se nadobro s jedním z dvojice Šenkeřík/Ivana. Bohužel ve Slavii se neprosadili tak, jak se čekalo, a na pravém křídle může hrát jeden z nich. Naopak Toleského bych stáhnul a dal mu šanci minimálně v přípravě, protože nyní se ukazuje, že jeho góly nám chybí. Po Necidovi to byl náš nejproduktivnější útočník... V Olomouci nehraje (stejně jako Šenky v Norsku), takže opci asi nevyužijou. Schweisteigerovi končí v Bayernu smlouva a díky Bosmanvu pravidlu bude moc přestupit zadarmo, ale ten k nám asi nebude chtít, tak bohužel.. :-))

    • Re: posily

      Jakubisko     před 16 lety 18.05.2009 12:22 |  
      0 0

      Švec?? No už vidím jak se vrací k nám, když hraje v základu předního holandskýho klubu...N'Kufo?! Twente se umístilo druhý v základní části ligy, NKufo tam střílí desítky gólů a ty ho chceš k nám? Šmankote... a Drobisz je mimochodem až moc průměrnej na Slavii...

      • Re: posily

        PetCC     před 16 lety 18.05.2009 12:34 |  
        0 0

        A co Belaň ze Střížkova? Nejsem na brankáře odborník, ale mě se líbí.

        • Re: posily

          slaviator     před 16 lety 18.05.2009 13:00 |  
          0 0

          Viz níž. Jardu mám rád, fandím mu - ale enmyslím si, že by měl na Slavii.

    • Re: posily

      lassiter     před 16 lety 18.05.2009 12:28 |  
      0 0

      KJ se dal někde slyšet, že tajemný švýcar dal v létě přednost jinému klubu. Matějovský je podle mě naprostá utopie, reálnější už je snad i Ruda Skácel a já osobně bych byl všema deseti pro Rajnocha.

    • Re: posily

      LordEdmund     před 16 lety 18.05.2009 12:32 |  
      0 0

      Proč by se Švícko vracel? V Holandsku se mu daří, více si vydělá a pohár si určitě taky zahraje. Ten údajný zahraniční útočník, měl dát přednost jinému klubu, takže ten už je asi pasééé. Ford nezůstane, sám chce ještě hrát v zahraničí a myslim, že ho nikdo drźet nebude. Rajnoch jestli se nepletu patří Bolce, ta ho do slavie nepustí,asi tam sami vidí, jak to bez něj nejde. Matějovský to by bylo fajn, ale asi moc nákladný. Já bych na místě vedení směŕoval veškerou snahu k návratu Rudy Skácela. 1. Je to můj oblíbenec:-) 2. Je to velice kvalitní fotbalista3. Ze slavie se mu nechtělo a vyjádřil pocity, jako že odchází od rozdělanné práce.
      jo a včera jsem sledoval tolik oplakávaného Dočkala. Byl nejslabší na place. Protože je jasný, že ne vźdy musí zápas hráći vyjít, tak jsem kouknul na stránky LBC,prośel diskuze a zjistil jsem, źe hraje śpatně skoro celé jaro a fanouśkům s nim dochází trpělivost. Dokonce si vyslouźil přívlastek, že "Dortovati" :-))). Jó ale Kerič, to by byl kauf.Připomíná mi Pitáka v nejlepśi formě.

      • Re: posily

        lassiter     před 16 lety 18.05.2009 12:46 |  
        0 0

        Rajnoch patří Boleslavi, která ho k nám pustit nechtěla. Tehdy měl u ní ještě tři roky smlouvu a bolka tušila, že za něj může získat velký peníze přestupem do zahraničí. Cottbus mu nevyšel, jméno si tam rozhodně neudělal, zahraničních zájemců se teď asi moc nepohrne, smlouvu v bolce má už jen do konce příštího roku, takže pokud by on k nám chtěl, což myslim že by určitě chtěl, tak šance na dohodu by tu určitě byla větší než tehdy...

        • Re: posily

          slaviator     před 16 lety 18.05.2009 13:01 |  
          0 0

          Přesně tak

    • Re: posily

      bongor     před 16 lety 18.05.2009 12:33 |  
      0 0

      Švícko by těžko byl k mání,tam má 5x víc než bychom mu mohli dát my a Heerenven bude hrát poháry.Krajčík se taky asi těžko vrátí.Suchý odejde.Možnosti jsou Rajnoch a někdo od nás.Ale kdo,je vyprodáno.
      Ten Švýcar,jestli to není zase ten Batigól,co tak zářil ve sraltě.A když se neuplatnil ani u těch rumunů,jak by moh hrát u nás?Jinak Švýcaři jsou nefotbalový národ a když tam někdo přeci jenom vynikne,je to většinou Turek.Z Evropy jsou nejfotbalovější jižní Evropaní jako Srbové,Chorváti a Bosňáci.Jenže taky každý nezáří,to známe.
      Možná bych se podíval po Rudim.To byl dobrý koník,ale venku moc nezáří.Forda bych taky neuplatnil a máš pravdu i s dvojicí Šenky-Ivana.
      Sweinsteigera bych nechtěl,ani náhodou,ani Ballacka.

      • Re: posily

        slaviator     před 16 lety 18.05.2009 12:35 |  
        0 0

        Tak nějakýho toho Ašanina bychm přivést mohli.. :-) Ale věřím Šikličovi, že když bude zdravej... že se prosadí. Techniku to on má, to jako joo...

      • Re: posily

        LordEdmund     před 16 lety 18.05.2009 12:47 |  
        0 0

        vyprodáno je,z hlediska koupit a okamžité pouźít, jako posilu pro kvaldu LM, ale je tu dost mladých hráčů, kteří by se jednou mohli ve slavii uplatnit. Třeba mladej Čelůstka, Hloušek, moźná i ten Fantiš. Bohuźel takovej Chramosta, vylítnul až moc, takže cena bude pro Slavii vysoká, ale myslim, že ten kluk má pŕed sebou velkou budoucnost a když ne nic jiného, tak v poslední kole pomůže porazit bolševika.

    • Re: posily

      dejva     před 16 lety 18.05.2009 12:34 |  
      0 0

      Bastian se zachoval jako patriot a podepsal už v zimě pokud se teda nepletu............

    • Re: posily

      Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 18.05.2009 12:38 |  
      0 0

      Tak brankáře bych viděl Beláně ze Střížkova, ten by se mi fakt líbil.

      • Re: posily

        slaviator     před 16 lety 18.05.2009 12:58 |  
        0 0

        Jardu pamatuju když přišel do Česka. Nic moc výraznej brankář, neprosadil se ani v Mostě přes Svobodu (dneska je v Dukle) a natož později Vaniaka, či Švengera. Proto jsem dcela překvapenej, jak letos celej rok chytá v lize a fandím mu, aby se mu dařilo i dál... Ale nevím nevím, zda by měl na tým větší než je Bohemka.

    • Re: posily

      quelhar (admin)     před 16 lety 18.05.2009 12:47 |  
      0 0

      No, myslim, ze by ses mel vratit zpet do reality, nic proti...

      Drobisz? Aby delal rok dvojku Vaniakovi, nez ten ukonci karieru? To asi tezko, stejne tak Danek a vubec zadny kvalitni ligovy brankar nebude chtit delat rok dvojku. Nebylo by spatne si pojistit nejakeho golmana treba v zime, ale ted je to jeste porad predcasne.

      Svec? Uz to tu napsalo plno lidi nade mnou, to je proste nesmysl. Krajcik je snad realnejsi, ale kupovat hrace, ktereho jsme pustili zadarmo, to by se mi teda prilis nelibilo. Je taky otazka, jestli by se mu po pul roce chtelo vracet zpet a jestli radeji nezustane nekde venku.

      Oproti temto dvema napadum mi prijde Matejovsky jako celkem proveditelny, ale taky tomu moc neverim, stejne tak u Rajnocha.

      Toleskeho goly chybi, to je pravda, ale ty chybely i kdyz u nas hral a ted v Olomouci chybi zrovna tak :o) Tezko zacneme hrat stylem "vsechno na nej" jako v Moste, aby dal 10 golu za pulsezonu. Nad slozenim utoku kazdopadne visi nejvetsi otaznik - Vlcek, Pekhart, snad Litteri a pak dve az tri mista, na kterych bych osobne docela rad videl dve posily a to treti misto obsadil Ivanou nebo Senkerikem.

      • Re: posily

        slaviator     před 16 lety 18.05.2009 13:06 |  
        0 0

        Drobisz by mohl být jedničkou. Švec je asi nesmysl, ale pokud chceme d LM, takového hráče prostě potřebujeme. Cissé jím nebude, Volešák s Trappem možná. Kdyby Krajčík nepřišel za přemrštěnou cenu, lidem by to si myslím nevadilo. Spíše je otázkou, zda by se mu chtělo...

        ad Goce: nemusí se hrát vše na něj, mrkni na statistiky, kolik odehrál během angažmá ve Slavii on, Šenkeřík, Ivana, Besta, Fořt (nyní na jaře), Pekhart. Snad jedinej, kdo měl lepší poměr minuty/goly, je Necid.
        Útok bych pro podzim viděl takhle: Vlček, Pekhart základ, lávka Goce s nějakou posilou.

    • Re: posily

      slimak     před 16 lety 18.05.2009 13:01 |  
      0 0

      nic proti lukáši, ale tohle je úlet..
      1) drobisz - kdyby vaniak skončil tak snad, ale takhle je to podle mě nesmysl. Navíc si nemyslim, že by byl nějakou velikou hvězdou
      2) Švec - no comment. vše už řekli kuci nade mnou
      3) Matějovský myslim zase hraje a nemyslim si, že by se chtel vracet domu. o financnich pozadavcich nemluve
      4) rajnoch je podobej typ jako trapp, navic je bolky jim to ted opravdu nejde :) zvlast vzadu

      uz jsem o tom tu nedavno s nekym diskutoval.v nasi lize nevidim realnyho hrace, ktery by byl hned velkou posilou..z ligy me napadaji pomerne realna jmena : Haurdic, Naumov, Fantis, Husbauer, mozna Micola

      Belan neni dobrej napad..neco chyti, ale dela velky chyby a neni zvyklej na to hrat pod tlakem..ligu hraje jen 1 rok, driv se nidke neprosadil

      myslim, ze se vydame cestou zahranicnich hracu, popripade nekterych navratu z ciziny

      • Re: posily

        slaviator     před 16 lety 18.05.2009 13:08 |  
        0 0

        s Jardou Beláněm souhlas. Naumov by nemusel bejt špatnej, ale nebyl by předraženej? Haurdič, Husbauer... to ne. Mičola taky ne. Spíše Rajtoral :-)

      • Re: posily

        lassiter     před 16 lety 18.05.2009 13:09 |  
        0 0

        Rajnoch je podobnej typ jako Trapp, jen o třídu lepší (podle mě tedy) a myslím že v létě nebude nedostupný, Hušbauer je na tom fotbalově dobře a byla by to slušná (a dostupná) investice do budoucna, uvidíme co předvede dneska.

        • Re: posily

          Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 18.05.2009 13:59 |  
          0 0

          Drobné poznámky. To, že Ostrava nestaví už vůbec Otépku je jasný signál, že někam přestupuje. Kam asi? A taky nestaví Váchu, který tam vůbec moc nezářil, asi na něj opci neuplatní. Jinak je liga vybrakovaná, to platí dlouhodobě. Stejně mám ale pocit, že někde něco i v té vybrakované lize kupovat budeme.

          • Re: posily

            slimak     před 16 lety 18.05.2009 14:02 |  
            0 0

            doufam, ze nechces huzgi naznacit, ze otepka prestupuje k nam :)

            • Re: posily

              Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 18.05.2009 14:23 |  
              0 0

              ja myslim ze to neni blbej napad, je pomalej ale to Marek s Belaidem taky narozdil od nich ale vymejsli otepka super prihravky , prsote to ma v noze a to je pak jedno kolik ti je , ja myslim ze by byl rozhodne v nasem kadru mezi tima lepsima, Rajnoch je realnej ale stejne bude predrazenej asi, nicmene stredniho zaloznika potrebujem jako sul, golmany bych neresil, do utoku nas v ramci ligy muze posilit jedine Keric a ten je neprodejnej takze jedine zahranici. A stim Chramostou to je ulet, ted ho kupovat kdyz hral blby tri zapasy, taky se muze na krasne stat ze to je od nej konecna a uz se bude jen poflakovat po lize, ze uz takovejch hracu bylo vic nez dost vi asi kazdej.

              • Re: posily

                Wommi     před 16 lety 18.05.2009 14:34 |  
                0 0

                ..na Keriče zapomente..protoze ten je za 20mil. a navic Liberci nepatri a ten o jeho prestupu nerozhoduje.

                • Re: posily

                  lassiter     před 16 lety 18.05.2009 14:38 |  
                  0 0

                  tak jestli by to mělo bejt 20 mil. korun, tak to bych asi i investoval :-)

                • Re: posily

                  LordEdmund     před 16 lety 18.05.2009 14:41 |  
                  0 0

                  Já si sice nedělám iluze, že bychom na něho měli, ale proć myslíś , že jim nepatří? Vždyť pŕiśel na pŕestup,nebo mi néco uniklo? Cena bude asi ještě větší, těch 20 bych klidně do takového mladého a talentovaného hráče investoval.

                  • Re: posily

                    Wommi     před 16 lety 18.05.2009 15:07 |  
                    0 0

                    hehe..no protoze jsem se dostal k informaci od, rekl bych velmi informovaneho zdroje, ze libe neni jeho panem:) jeho cena je 20 a vice kč.

                    • Re: posily

                      slaviator     před 16 lety 18.05.2009 15:47 |  
                      0 0

                      Tak za Pudila Liberec chtěl jeden mil euro, pokud by chtěl majitel Keriče to samé za Andreie, proč ne... :-) V Libe by už příští sezonu stagnoval, ale na přestup do ciziny to pro něj imho není. Spíše by se měl ukázat v LM. V dresu Slavie, samozřejmě... :-)))

                      • Re: posily

                        Wommi     před 16 lety 18.05.2009 16:07 |  
                        0 0

                        ..otazkou je jestli by ho majitel prodal do slavie..a pak, jestli by slavie chtela za nej dat 1 mil Euro.

              • Re: posily

                slimak     před 16 lety 18.05.2009 14:38 |  
                0 0

                1. otepka je starý, bylo by to tak na jednu sezonu
                2. otepka by nestacil na mezinarodni fotbal
                3. otepka je velmi naladovy a problemovy hrac - caste disciplinarni problemy a hodne zlutych a cervenych karet
                4. otepkova obranná činnost nikdy nebyla kvalitní
                5. žádné rychlostní předpoklady

                to nic nemeni na tom, ze hrac to je na ligu slusny, nicmene na slavii uz to neni..pred tema 2 a pul lety jsem byl jeden z mala, co by jeho prichod uvitali.dnes uz je situace jiná...

                • Re: posily

                  LordEdmund     před 16 lety 18.05.2009 14:45 |  
                  0 0

                  máš vlastně pravdu ve všech bodech, ale i kdyby byl na jednu sezonu a zadarmo, tak bych ho viděl v předkole LM mnohem radéji,než MJ.

                  • Re: posily

                    Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 18.05.2009 15:34 |  
                    0 0

                    souhlas, je pomalej ale problemy by uz nedelal , prece jen je mu 35 let a nema uz to asi moc zapotrebi, a stale je to jeden z nejlepsich zalozniku v lize , smutny fakt.

                    • Re: posily

                      slaviator     před 16 lety 18.05.2009 15:49 |  
                      0 0

                      Proč by to měl bejt smutnej fakt? Nedvěd je v 36ti letech stále nejlepším hráčem Česka a jedním z nejlepších hráčů v Serii A. Je to taky smutnej fakt?

                      • Re: posily

                        martyni (přítel SN)     před 16 lety 18.05.2009 16:31 |  
                        0 0

                        To nejde srovnavat. Nedved je mimoradnej hrac, kterej se prosadil v prednich evropskych klubech, se skvelou fyzickou, ve svem veku nepolevuje v nasazeni a pristupu ke hre, proto je porad tam, kde je... Otepka je v zasade prumerny sikovny zaloznik, ktery hral max. za prumerne tymy nasi ligy.. nechci podcenovat, ale neni duvod si myslet, ze by se mohl do vrcholny formy dostat prave az ted v tolika letech.

                    • Re: posily

                      martyni (přítel SN)     před 16 lety 18.05.2009 15:59 |  
                      0 0

                      no ja nevim, ja bych nadsenej moc nebyl.. navic by to byl dalsi hrac, co je na stiru s branenim a rychlosti, kdyz pocitam s tim, ze MJ, Jarda Cerny nebo Belaid ve slavii zustanou, nase zaloha by byla komplet chodici... ja pesi fotbal nerad..

                      • Re: posily

                        slaviator     před 16 lety 18.05.2009 16:14 |  
                        0 0

                        a hráli by všichni v základu... :-)