Názory

Několik statistik po druhé třetině ligy

Přináším vám volné pokračování statistického článku Několik statistik po třetině ligy, kde se zaměřím na to, jak se nám povedlo dalších 10 ligových zápasů a opět naše ligové působení srovnám s loňskou sezónou.

Jen připomenu, že prvních deset zápasů ligy jsme absolovovali podobně jako minulou sezónu a zakončili jsme je s 25 body. Detailní rozbor najdete ve výše uvedeném článku. Minulou sezónu byla druhá třetina ligy naším nejslabším obdobím, získali jsme během ní pouze 17 bodů za 4 vítězství, 5 remíz a jednu porážku, při skóre 11:7 - dvakrát jsme vstřelili dvě branky, sedmkrát jednu a v jednom zápase jsme neskórovali. V domácích zápasech (ještě na Strahově) jsme měli bilanci 3-2-0 se skóre 5:1, venku potom 1-3-1 a skóre 6:6. Je vidět, že ztrát bylo opravdu hodně a skóre jasně ukazuje na problémy se střílením branek, průměr je jen těsně nad jednou brankou na zápas. Naopak obrana fungovala poměrně obstojně, jen na jaře inkasovala v zápasech v Brně a Ostravě pokaždé dvě branky. Průměrná návštěva na Strahově v oněch pěti domácích zápasech byla zoufalých 3592 diváků. Do tohoto období patří tři nejmenší návštěvy loňské sezóny vůbec (zápasy s Olomoucí a Ml. Boleslaví shodně pouhých 2523 diváků a jarní premiéra proti Č. Budějovicím dokonce jen 2339 diváků).

Dále naši hráči obdrželi 19 žlutých a jednu červenou kartu (Matej Krajčík v Liberci), kopali jsme 54 rohů a měli 50 střel na soupeřovu branku. Co se týče střelců, tak tři trefy si připsal Dan Pudil, o zbylých 8 branek se podělil stejný počet střelců. V pěti zápasech jsme neinkasovali - jedno čisté konto si připsal Michal Vorel a zbylá čtyři Martin Vaniak.

Letošní sezóna nám vychází lépe. Ve druhé třetině ligy jsme nasbírali více bodů než loni, konkrétně 22, s bilancí 6 vítězství, 4 remíz a žádné porážky při skóre 15:8. Doma jsme stále suverénní, bilance 5-0-0 při skóre 11:5 mluví za vše. Venku se nám daří o poznání hůře, bilance 1-4-0 se skóre 4:3 není nic extra. Při stoprocentní domácí bilanci je každý bod zvenku bodem plusovým, nicméně v zápasech venku je jednoznačně velký prostor na zlepšení. Klíčem k úspěchu jsou samozřejmě zápasy doma, díky kterým jsme nezabředli do žádné krize, která by se táhla více zápasů v řadě. Navíc už jsme doma za 10 zápasů nastříleli více branek (27) než loni za všechny domácí zápasy dohromady (24). Pokud bychom sestavili ligovou tabulku ze zápasů 11. - 20. kola, tedy druhé třetiny soutěže, tak bychom ji vedli před Spartou (19 bodů), Baníkem (17 bodů), Teplicemi (16 bodů a zápas k dobru) a Jabloncem (16 bodů). Pro zajímavost Mladá Boleslav by měla pouhých 10 bodů a byla by až za Kladnem (14 b.).
Průměrná domácí návštěva na pět domácích zápasů odehraných ve druhé třetině ligy je 11043 diváků, což je oproti loňsku nárůst o neuvěřitelných 307%, navíc už jsme v zápase s Ostravou překonali v součtu domácích návštěv hranici 100 tisíc diváků (což se nám loni nepodařilo za celou sezónu).

Méně důležité statistiky jsou také trošku lepší než v loňské sezóně. Máme na kontě v uvažovaných deseti zápasech 16 žlutých karet a žádnou červenou. Stopeři Brabec se Suchým si již odseděli trest za čtyři žluté karty, dalšími hráči v ohrožení jsou Tijani Belaid se třemi žlutými kartami a David Hubáček s Petrem Trappem se dvěma ŽK. Tedy nám bezprostředně nehrozí žádné hromadné výpadky klíčových hráčů kvůli obdrženým kartám. Kopali jsme 64 rohových kopů a máme 52 střel na soupeřovu branku. To spolu s vyšším počtem vstřelených branek ukazuje, že se tlačíme do koncovky více než loni, vytváříme si více gólových příležitostí. O branky v síti soupeřů se nejvíce starali Tomáš Necid a Marek Jarolím se čtyřmi vstřelenými góly, dva má na kontě Tijani Belaid. Martin Vaniak má čtyři vychytané nuly.

Před posledními deseti ligovými zápasy máme luxusní náskok desíti bodů na druhé místo. K úplné jistotě titulu nám tak stačí uhrát v poslední třetině soutěže 20 bodů - znovu připomínám, že v první třetině jsme jich získali 25 a ve druhé 22. V praxi však bude stačit i méně, protože je nereálné, aby Sparta vyhrála všechny zbývající zápasy. Nejspíš se hodí připomenout, že pod trenérem Jarolímem jsme nikdy nezískali v desíti po sobě jdoucích zápasech méně než 15 bodů (bilance 4-3-3). Takové krize nás pravidelně potkávají na jaře mezi 18. a 27. kolem. Stalo se tak poslední tři sezóny, tedy jara 2006, 2007 a 2008 - vždy stejná bilance 4-3-3. Kdyby se historie měla opakovat znovu, znamenalo by to, že v následujících sedmi kolech uhrajeme jen osm bodů. Věřme však, že se to nestane, rozhodně tomu nic nenasvědčuje.

Komentáře (49)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

    harry     před 16 lety 16.03.2009 22:26 |  
    0 0

    Výbornej přehled.Oproti lonské sezoně máme v tuhle chvíli o pět bodů víc,před Spartou jsem tehdy vedli jen o pouhé dva body.Za celej lonskej ročník jsme dali jen o 2 goly víc než dosud,faktor Eden hraje také velkou roli.Nevím co by se muselo stát,abychom letos přišli o titul,snad jen totální selhání-ale to snad nehrozí,ačkoliv si vzpomínám na sezonu 99-2000,kdy jsme na jaře přišli o titul a v posledních sedmi zápasech měli bilanci 2-1-4 ,ale kdo pamatuje,ví,že ten konec byl velmi podivný(kulantně řečeno)...Ale tohle se opravdu letos nestane..

    Jinak menší tip,když už jsme u těch čísel-kolik si myslíte že přijde v součtu posledních 5 zápasů(Zlín,Sparta,MB,ČB,Liberec) do Edenu diváků?Byl bych rád aby padla hranice 70 tisíc..

    • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

      slimak     před 16 lety 16.03.2009 22:32 |  
      0 0

      Take chvalim quelhara za statisticke okenko..naskok mame sice luxusni, nicméně se zdráhám mluvit o jistotě, či nemožnosti titul ztratit.možné je vše! a celkem se bojim nějaké špatné serie, spartu by to mohlo nakopnout, my znervnoznime a bude průšvih..poviností jsou příště 3 body a doufejme, že sparta v teplicich aspon remizuje

      sezonu 99-2000 si bohuzel velmi dobre pamatuji a radsi nevzpominat

      tak pridam tipy na navstevnost: zlin 12.000,sparta vyprodano,MB 15.000,čb 11.000,liberec v pripade predavani poharu vyprodano:)

      • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

        slimak     před 16 lety 16.03.2009 22:35 |  
        0 0

        a jeste pridam vec, ktera je sice zrejma, ale vcelku uklidnujici..
        to ze nam chybi max 20 bodu za 10 kol, znamena v prumeru 2 body na zapas.takze vzdy staci za 2 kola vyhrat a remizovat

        • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

          PetCC     před 16 lety 16.03.2009 23:02 |  
          0 0

          Jenom doplním, že v případě vítězství nad Spartou by nám stačilo uhrát dalších 14 bodů v 9 zápasech.

    • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

      Fallen (přítel SN)     před 16 lety 16.03.2009 23:39 |  
      0 0

      Sezónu 99-00 si nepamatuju, můžeš mi přiblížit co se dělo?

      • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

        Mike     před 16 lety 17.03.2009 06:28 |  
        0 0

        Sparta za jarních 14 kol vyhrála 13 zápasů a 1 remizovala- pravda s nesrovnatelně lepším kádrem než má letos a připlutí neskutečného množství kapříků- vítěz ligy šel tenkrát automaticky do základních skupin Ligy mistrů- http://web.telecom.cz/kopeckyf/LIGA9900.htm

        • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

          Mike     před 16 lety 17.03.2009 06:30 |  
          0 0

          Drobná korekce s omluvou- vítěz ligy šel do 3.předkola jako nasazený i díky vysokému národnímu koeficientu- Sparta vyfásla Zimbru Kišiněv.

          • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

            Fallen (přítel SN)     před 16 lety 17.03.2009 07:25 |  
            0 0

            Díky

    • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

      bongor     před 16 lety 17.03.2009 13:02 |  
      0 0

      ty jsi harry skutečně k té sraltě velmi galantní.Velmi podivný je třeba
      outloň váhavý,nebo počasí na Marsu.Ale tohle byl čistý a nefalšovaný podvod.Ví to každý,ale nic se nezjistilo,nikdo o tom nechce mluvit,
      soudy odsoudily Slovácko a já nevím kterou šedou myšku.ale bolševik zůstal jako vždy čistý a neposkvrněný.

  2. Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

    Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 17.03.2009 06:57 |  
    0 0

    Dobrý den přeji,
    děkuji Quelharovi za statistiku. Je zajímavé se podívat na letošní i minulou sezonu a porovnat si naše jednotlivé zápasy. Do komentáře ze zápasu s Jabloncem jsem se nezapojil. Vyhráli jsme, to je dobře. Hra samotná od některých našich hráčů moc dobrá nebyla a tak jsem za to vítězství poděkoval v pokoře. Nosit nos nahoru bychom moc neměli, není k tomu důvod. Fanouškům v Jablonci chci poděkovat za to, že byli slyšet a fandili vcelku bez urážek. Světlice jsou problémem několika jedinců, nebudu všechny házet tedy do jednoho pytle. Jen bych chtěl poprosit o to samé co přítel Martyni, nedělejme jinde to, co si na našem stadionu v Edenu sami nepřejeme. Nechci malovat čerta ne zeď, ale "rudí" si to ujít nenechají. Sami jsme viděli, že Jablonec na nás zahrál velmi dobře a kolik našich hráčů ( např. Jarolím, Belaid, Hošek) s tím mělo problémy. Ano vedeme o 10 bodů, ale to zatím nic ještě neznamená. A v tom s KJ souhlasím, snad nám některé naše hvězdičky sundá z hrušky dolů. Jinak jsem chtěl pozdravit pana(zz), pokud se na naše SN dostane aspoň si něco přečíst, moc na Vás myslím a držím palce. Sokrates55

    • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 17.03.2009 07:49 |  
      0 0

      Také přeji dobrý den všem,
      Quelhar tradičně pečlivý, myslim, že ta střední část je logicky nejhorší kvůli zápasům na špatných terénech, tam ztrácíme body, čím lepší trávník, tím lepší naše výsledky. Sice to nemám podložené, ale domnívám se, že finiše máme dobré. . když o něco šlo, většinou jsme to v posledních kolech urvali. Nechtěl bych určitě předbíhat, ale pokud vyhrajeme v derby, tak si myslím, že už by měl být klid, ale jinak samozřejmě neříkejme hop příliš brzy. Taky tu bude ještě pohár. Jablonec nebyl herně nic moc, ale výsledek jsme zvládli jako zkušené mužstvo. Chyby tam ale byly, já bych pro začátek opustil systém 4-5-1. Na závěr bych Karlovi doporučil, aby vzal kluky do Sazky, aby mu Růžičkovi hoši ukázali, co je to nasazení a jak hraje Slavia! Tím bych chytěl taky poděkovat a pogratulovat klukům za postup. A pokud to voki někdy přečte, tak ho též zdravím a přeju hodně síly!

      • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.03.2009 11:12 |  
        0 0

        zdravim, taky se pridavam k pozdravu zz a ke gratulaci hokejistum, ten obrat, to tedy bylo neco!

    • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

      bongor     před 16 lety 17.03.2009 13:06 |  
      0 0

      Já bych si taky dovolil,připojit se k Sokratovi a popřát zetzetovi štěstí
      v jeho trablech.Ahoj Bongor

      • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

        huhu     před 16 lety 18.03.2009 18:24 |  
        0 0

        vaše doporučení asi Karel vyslyšel, jelikož se na tom hokeji objevila půlka základní sestavy...tak snad si za ty svý ušiska poznamenali, co je to bojovat naplno, poněvadž někdy to v tomto směru není úplně maximální :)

  3. Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

    Gino     před 16 lety 17.03.2009 08:54 |  
    0 0

    Zdravím,
    Quelharovi dekuji - jeho statistiky si vzdy rad prectu a diky za to, ze tu nekdo takovy je. Jini jen slibuji.
    Rad bych se zeptal - v pripade ze vyhrajeme titul (pevne tomu verim, po povinne vyhre nad Zlinem budem zase o kolo vepredu), jak je to s ligou mistru? Nejak jsem uplne nepochopil nasi situaci v tom novem systemu. Diky

    • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

      Veta (přítel SN)     před 16 lety 17.03.2009 09:07 |  
      0 0

      Taek dekuji Wuelharovi za hezky prehled.

      Co se LM tyce: pokud se nepletu, vitez nasi ligy jde do posledniho predkola, kde narazi na soupere mimo velkou 6ku (tedy na soupere z Vychodu jako Panathinaikos, Sachtar, Kluz apod. ;))

      • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

        Gino     před 16 lety 17.03.2009 09:10 |  
        0 0

        Ahoj, no, tak to taky neni zadna extra sranda... myslim, ze zrovna rekove se daji klidne s tou Fiorentinou i Ajaxem srovnat... Kazdopadne pral bych Slavii opet zakladni skupinu a dalsich tech cca 200mil (pri uhrani nejakych tech bodu) :o) Myslim, ze by to nasi pozici do dalsich let mohlo pomoci.

    • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

      Filipos     před 16 lety 17.03.2009 09:38 |  
      0 0

      Kvalifikace o LM se nyní hraje na 4. předkola. Ve třetím předkole budeme nasazení a jsou tam mistři z relativně lehkých států. Čtvrté předkolo už je těžší, ale budeme také nasazeni, mohou tam být např. mistři z Rakouska, Chorvatska apod. Dobré je, že i když bysme vypadli z 3 nebo 4 předkola pořád mužeme hrát Evropskou ligu...

      Koukni na tyto stranky, je to prehledne rozepsane : http://www.coen.wz.cz/nextlm.htm

  4. Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 17.03.2009 09:21 |  
    0 0

    Krásné shrnutí, pane quelhare, máte můj dík.
    Věřím, že těch potřebných 20 bodů nějak dáme dohromady. Včerejší výkon Sparty byl ale takovou výstrahou, že 10 bodů....zase není tak moc.

    • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

      PetCC     před 16 lety 17.03.2009 12:19 |  
      0 0

      Jasně se jen ukázalo, že pokud chce někdo rpoti Spartě hrát fotbal, tak neuspěje (Olomouc,Žižkov i Brno). Pokud se ale zatáhne a bude bránit v deseti, tak šanci má (Budějovice).

  5. Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

    quelhar (admin)     před 16 lety 17.03.2009 09:44 |  
    0 0

    Pisu z mobilu, takze jen kratce. Predem diky vsem. Co se tyce LM: pokud vyhrajeme ligu, tak nas budou cekat 2 predkola pred pripadnym postupem do skupiny. Toho prvniho se ucastni mistri zemi od 13. mista zebricku nize. 10 nasazenych a 10 ne.

    • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

      quelhar (admin)     před 16 lety 17.03.2009 09:50 |  
      0 0

      My budeme v tomto predkole jiste nasazeni. Na tyto 2 zapasy ma take trest KJ. Kdyz vypadneme spadneme do Evr. ligy. Kdyz postoupime, tak budeme hrat posledni predkolo - tam je 10 vitezu z predchoziho kola. Opet 5 nasaz. a 5 ne. My ano. Vitezove jsou tam.

      • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

        quelhar (admin)     před 16 lety 17.03.2009 09:59 |  
        0 0

        Souperi jsou mimo nejlepsich 12 zemi Evropy, tj. zadne Rumunsko a Turecko. Jsou to pouze mistri, tedy ne vice tymu z jedne zeme. Diky nasazeni se vyhneme i reckemu mistrovi. Tedy nejtezsi souperi mohou byt mistri napr. SVK, AUT, POL, NOR a pod.

        • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

          PetCC     před 16 lety 17.03.2009 12:28 |  
          0 0

          Což zaručuje, že soupeř nebude nějak extra silnej, ani extra slabej. Takže lze očekávat těžký souboj s celkem vyrovnaným týmem.
          Jo a taky doufám, když už jsme u těch statistik, že konečně uděláme tu padesátou výhru v EP, čekáme na ní už nějak moc dlouho.
          Naše statistika: 124 49-30-45 153:145

    • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.03.2009 11:07 |  
      0 0

      diky, quelhare, vyborna prace. jinak sparta vcera prekvapila, jeste tedy neni vylozene hotovo, zname se. zvlast v pripade, ze bychom prohrali derby, mohlo by se stat cokoliv. zrejme prave derby bude zapas, kterej rozhodne o tom, jestli si na titul muze myslet jeste nekdo jinej.

      • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

        Wommi     před 16 lety 17.03.2009 11:13 |  
        0 0

        ..to mas recht..sem koukal jak blazen...vzdycky jsem to v praci prepnul abycjh se jen tak podoval, jak sparta bude mit co delat aby dala remizu:) a najednou..sup,..sup..a bylo.

        Jinak jsem celkem zvedavej, jak se k tomu co se stalo s tim delobuchem postavi svazove organy, myslim ze toto je presne ten pripad, kdy by se proste uz neco udelat melo,..treba zapas bez divaku ci neco podobneho..bohuzel tim ze to bylo na sparte, tak se nestane asi nic!
        V kontextu s tim o cem jsme tu mluvili vcera..ale i obecne bych rekl ze toto jsou pripady, kdy proste nejaky trest musi prijit nebo to pak dojde k tomu, ze se proste najde jeden idiot, kterej tam nakonec nekoho podrizner a vsichni se budou tvarit co se jako stalo, ze to nikdo necekal!
        M.

        • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.03.2009 11:24 |  
          0 0

          No ja myslim, ze by bylo hlavne fajn, kdyby nasli toho vinika, aby si jemu podobni nemysleli, ze jsou v davu anonymni a muzou delat cokoli. To je podle mne jediny reseni. Jo a taky to samozrejme podporuje smysluplnost zakazu pyrotechniky.

          • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

            Troubi     před 16 lety 17.03.2009 11:44 |  
            0 0

            :DDD

      • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

        bongor     před 16 lety 17.03.2009 13:15 |  
        0 0

        Mě sralta nepřekvapila,protože jak známo když Bůh dopustí i motyka spustí.
        K těm Teplicím:Znám tamní prostředí velmi dobře,kdysi jsem tam hrál,ne ovšem fotbal,ale tamní plejeři k nám často chodili a my zase zadarmo na jejich fotbal,ještě ke drožďárně.To byli ještě Jurkanin a spol.Dokonce jsme jim hráli na jejich večírku a v jejich dresech,já měl sedmičku,to bylo pravý brko Vojta.Ale co jsem chtěl říct,myslím že se moc nezměnilo a sralta tam tedy vyhraje,Teplicím už vlastně o nic nejde.....

        • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

          lassiter     před 16 lety 17.03.2009 15:44 |  
          0 0

          tak o nic nejde...maj k dobru zápas v příbrami a pokud by ho vyhráli, tak ztrácí dva body na uefu

          • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

            Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 17.03.2009 19:23 |  
            0 0

            rozhodnou ty tři zápasy co ted budou, když znich sparta urve 9bodů tak to bude ještě hodně zlý

  6. Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

    Gino     před 16 lety 17.03.2009 12:27 |  
    0 0

    Jinak, pokud porazime Spartu doma, tak tipuji, ze letos by melo na titul stacit i cca tech 60b., coz by znamenalo (krome vyhry nad spartou) udelat jeste dalsich 10b. - mno, nechci byt moc velky optimista, ale melo by to vyjit... obhajoba titulu by byla po hooooooodne dlouhe dobe a vetsina nas to asi ani nepamatuje :o)

    • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

      PetCC     před 16 lety 17.03.2009 12:29 |  
      0 0

      Mám ten dojem, že velká část si nepamatuje ani titul v '96. :-)

    • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

      LordEdmund     před 16 lety 17.03.2009 12:47 |  
      0 0

      Já si myslim, že o titulu už je rozhodnuto a neměli bychom být zbytčný citlivky, který se při náskoku deseti bodů, deset zápasů před koncem, bojí podívat radostné pravdě do očí a neustále pochybují :-)) Obezřetnost a pokora je na místě, ale jen u hráčů a trenéru, my se radujme a užívejme si cestu za skoro jasným titulem. Sparta určitě z náskoku nějakej bodík ukrojí, pŕesto si troufám tvrdit, źe titul by s tímto kádrem uhrál i Czsaplár, natož Karel Veliký:-)).

      • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.03.2009 13:47 |  
        0 0

        ja myslim ze o to neni o citlivosti, ve sportu se muze vzdycky neco stat a dokud neni konec, nema smysl prohlasovat neco o radostne pravde. takovy vitkovice uz se taky v zasade radovaly a kde jsou ted...

    • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

      slimak     před 16 lety 17.03.2009 15:33 |  
      0 0

      no, to bych i zacal fandit repre pod Radou :)

    • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

      Troubi     před 16 lety 17.03.2009 17:11 |  
      0 0

      Ze by u me klesla repre jeste niz a Tavares taky.

      Za narodni tymy maj hrat lidi,co maj s tou zemi neco spolecnyho a ne,ze v ni rok a pul hrali popripade v ni maj dedecka pres osmy koleno ze strany nevlastni matky. Tenhle trend je proste hroznej a ackoliv mi je repre volna, tak jsem rad, ze se stale jeste vymykame vetsine statu co ma vsechny ty naturalizovany hrace...

    • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

      slaviator     před 16 lety 17.03.2009 19:36 |  
      0 0

      MNo, on Rada zjistil, že s tím Rosickým to asi nebude tak jak si představoval... Do médií může říkat, jak je Rosa optimistickej a jaký dělá pokroky... Ale vlastně padly i další dva repre zápasy, že by do nich zasáh. A jestli se vrátí... Tak kdo ví, v jaký formě? Je to logický... Akorát, proč to nepřišlo před půl rokem rokem, když byl Mickael ještě ve Slavii? Protože by pár repre startů zvýšilo jeho cenu..?

  7. Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

    tolsimir     před 16 lety 17.03.2009 16:56 |  
    0 0

    Abychom jeste ztratili titul, tak by nas muselo potkat neco jak pred dvema lety, kdy jsme od zapasu na Slovacku uhrali za sest zapasu pouhe tri body (Sparta jich tehdy uhrala 13). A to podle me je jen velmi tezko pravdepodobne

    • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 17.03.2009 17:24 |  
      0 0

      Dobrý podvečer,
      když jsem psal ráno o tom, abychom každé vítězství a získané body nebrali jako samozřejmost, ale abychom makali v pokoře a ve víře ve své barvy pořád dál stejně a poctivě. Tedy, aby byl brán vážně každý zápas a to i ten nedělní se Zlínem. To je správná cesta k obhajobě titulu (v což věřím) a také k cestě za lepšími výsledky v pohárech. Sami víme, že tam to nebyla žádná sláva. Jde o to, že i pak hráči jiných týmů se k nám chovají úplně jinak a taky nás jinak cítí. Měl jsem možnost hovořit s některými ostraváky. Oni nás berou daleko více než "rudochy". Ale snad mi rozumíte.........
      Jinak zápas se "ševci" je prvním zápasem v nedělním termínu na jaře. A víte, že mi ta 16.00 hod. docela vyhovuje.......
      A ještě ke včerejšímu "průseru" na "rudemplace" na Letné... Selhala pořadatelská služba rudých a už se hledá viník jinde. Ano, skutečný viník (ten který zapálil a hodil) ať je potrestán, tr.zak. na to má příslušné ustanovení o obecném ohrožení, ale někdo ho tam s tím pustil. Ať si to rudoši taky vylížou!!! Jsem zvědav na to kličkování soudruha rudého Karolyiho, to zas bude obecných plků a nic.... Sokrates55

      • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

        quelhar (admin)     před 16 lety 17.03.2009 17:43 |  
        0 0

        Zdravim Sokrate. Mas pravdu, musime byt stale pokorni. Slavit muzeme az tehdy, kdyz bude titul nezvratne nas. Na zapas se Zlinem se tesim, verim, ze v nedeli odpoledne prijde vysoka navsteva, dost mozna prekona i zatim nejvetsi ligovou navstevu v Edenu ze zapasu s Brnem. To snad nedovoli hracum neco podcenit a vyhru urvou. Muze se stat, ze soupere nerozstrilime jako loni (7:1), ale musi byt videt touha po vitezstvi a ta nas zatim v zadnem z tech dvaceti kol neopustila.
        A ke Sparte. Inu, ocekavam uzavreni kotle (tedy jedne tribuny) na jeden zapas. Podobne, jako se to stalo loni nam po derby, kdy zavreli nas kotel a kotel hosti na zapas se Zizkovem.

        • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

          Gino     před 16 lety 18.03.2009 11:51 |  
          0 0

          Ja osobne jsem zvedav na tu navstevu, sice si prejes maximum (ja take), ale trosku se bojim toho, ze hlasi zimu a silny vitr... my slavisti se (a nemluvim ovsem o sobe) radi nechavame odradit i takovyma hloupostma.

    • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

      slimak     před 16 lety 17.03.2009 17:37 |  
      0 0

      mozne je vsechno tolsimire, náš los e může zdát poměrně snadný, ale zdání může klamat..1. povinností je výhra se zlínem a 2. neprohrát v derby - to jsou 2 nejbližší základy obhajoby. v olomouci to může dopadnout jakkoliv, stejně jako na kladně..nechci být pesimista, spíš jsem poučen historií :)

      • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 17.03.2009 17:51 |  
        0 0

        Pozdravení Vám pane slimak,
        jinými slovy sem psal a cítím to samé. Sokrates55

      • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

        Khadgar     před 16 lety 17.03.2009 21:12 |  
        0 0

        Ona to ale Sparta taky nebude mít jednoduchý. Holendovi životní forma, kdy se 3x za zápas trefí do balonu a všechny 3 pokusy směřují na bránu dlouho nevydrží. Na repre už sice zadělal, ale to nic neznamená.

        Podstatný je koukat hlavně na sebe. Trapp je tu, Sucháč se vrátí, proti Zlínu se to sehraje. Otázkou je, jak uspějeme proti Spartě se třemi obránci. Proti Baníku to skřípalo.

        • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

          Fallen (přítel SN)     před 16 lety 18.03.2009 01:23 |  
          0 0

          Repre má zaděláno už dlouho i bez Holendy

          • Re: Několik statistik po druhé třetině ligy

            bongor     před 16 lety 19.03.2009 07:31 |  
            0 0

            My chceme Holendu,my chceme Holendu,my chceme Holendu!