Slavia se představila proti vedoucímu týmu první slovenské ligy. Od začátku jsme byli lepším týmem, měli míč na kopačkách a snažili se překonat soupeřovu obranu. Ne vždy jsme byli úspěšní, proto občas zahrozil i Slovan. První velkou příležitost jsme měli až ve 20. minutě, kdy Jarolím ve vápně našel hlavu Besty, jehož zakončení však skvěle zneškodnil Bičík. Ale ve 26. minutě jsme se konečně ujali vedení, po centru Jandy se ve vápně ocitl osamocený Jarolím, hrudí zpracoval a nekompromisně zakončil. O sedm minut později po centru Grajciara hlavou prodlužoval za sebe Fořt, ale Janda zblízka netrefil bránu. Ve 41. minutě Fořt vyslal do úniku Trappa, ale nadějně rodící akci se nepodařilo dotáhnout k zakončení.
Ve druhém poločase se chvílemi ostřilo, hlavně zadáci Slovanu hráli často příliš tvrdě. Šancí už jsme si tolik nedokázali vytvořit, postupně na plac navíc chodili další hráči, takže hra už nebyla ideální. Přesto v 65. minutě byl blízko brance Fořt, ale po centru Ivany střílel ze strany malého vápna těsně vedle tyče. Poté postupně na plac přišli další hráči. V 78. minutě Trapp vyslal do samostatného úniku Šenkeříka, který se nemýlil. To bylo ze strany Slavie vše.
Do utkání nezasáhl kapitán Erich Brabec, který nemůže za týden proti Plzni nastoupit kvůli kartám. Z rodinných důvodů chyběl i Dušan Švento.
Slavia - Slovan Bratislava 2:0 (1:0)
Slavia: Vaniak - Grajciar, Hošek, Suchý, Hubáček (90. Šiklič) - Belaid (66. Cissé), Trapp (82. Jablonský), Jarolím, Janda (46. Ivana) - Besta (68. Pekhart), Fořt (68. Šenkeřík)
Branky: 26. Jarolím, 78. Šenkeřík
Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Fotbalisté Slavie v generálce na ligu porazili Slovan Bratislava 2:0 brankami Jarolíma a Šenkeříka.
Komentáře (222)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
tolsimir před 16 lety 15.02.2009 19:30 |Dobry vykon ode vsech az na Grajciara
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
malan (přítel SN) před 16 lety 15.02.2009 19:46 |jj,ten je strašnej.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Kuka125 před 16 lety 15.02.2009 21:52 |Tak to jděte do prdele, ten byl jeden z nejlepších. Myslím že Krajčíka plnohodnotně nahradí.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
bene před 16 lety 15.02.2009 22:01 |fotky na www.bene2.unas.cz
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
malan (přítel SN) před 16 lety 15.02.2009 22:40 |:))ty sis něco šlehnul?
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
brekekeSKS před 16 lety 15.02.2009 22:04 |Souhlasim, Grajciar tragedie, naopak Hosek zatim vypada skvele, jen tak dal.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
DM1981 před 16 lety 16.02.2009 10:44 |Dovolím si nesouhlasit. Jandův výkon, to byla katastrofa
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Ravik před 16 lety 15.02.2009 19:31 |Podrobnější hodnocení nechám na povolanějších... mně jen zaujalo, že díky zímním přestupům se uchýlíme asi k silovějšímu zpsůobu hry... který myslim Slavii moc nesluší. Líbili se mi Hošek, Suchý, Grajciar a vcelku i Trapp, M. Jarolím a Ford. Zklamání Besta, sice se snažil, ale dnes mu to nesedlo a samozřejmě Janda s Hubáčkem. V první půli levá strana dopředu tragedie... Grajciar byl napravo sám a byl mnohem nebezpešnější. Za těch pár minut se pěkně ukázali i Cisse a Šenky.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
knaphi před 16 lety 15.02.2009 19:59 |Pravda je že to bude místo techniky asi dost o síle jak si psal stim se dá souhlasit že to slávce moc nesedí proto se docela bojim jak to nakonec dopadne.Ale jinak Dosoudil je pěkný prase ještě už za nás nehraje neměl sem ho rád ani když tu působil pomatuju jeho červenou kartu zbytečnou.Dost se mi líbil Pekhart škoda že hrál jen chvilku,Cisse to je celej Tavares ještě trochu zkušeností a bude skvělej DZ,jinak ostatní takovej průměr ani hrozný a ani skvělí.tod můj názor SLAVIE GO GO GO
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
knaphi před 16 lety 15.02.2009 20:00 |jo ještě sem zapoměl na Jandu:( hodně špatnej výkon myslim že na základ nemá
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 15.02.2009 20:10 |Dobrý večer,
bohužel mi zdravíčko nedovolilo, asi se na mě dostavil nějaký "moribundus chřipus". Tak sedím u compu a čekám tu na nějaký souvislejší komentář. Syn už mi volal ze stadionu. Např. Grajcir se mu líbil, Hošek taky, Vaniak a Suchý jistota, Jarolím slušný, Belaid taky. Janda dost špatný, Ford také nic moc, Trapp snaha a Besta taky snaha. Šenkeřík a Pekhart oživili hru a Cissé byl také v defenzivě dobrý. Ale respektuji, že každý to vidí trochu jinak. Tak čekám na další hodnocení a moc děkuji předem. Sokrates55
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
dejfnn před 16 lety 15.02.2009 20:26 |Viděl bych to podobně jako váš syn. Zaujali mě hlavně Hošek, Cissé a Besta. Hubáček odvedl také dobrý výkon. Zápas nebyl žádná nádhera, ale nad soupeřem jsme měli navrch. Nejtragičtějším hráčem byl bohužel Janda, který doslova zkazil vše na co šáhnul.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
smely (přítel SN) před 16 lety 15.02.2009 23:15 |zdravím, viděl jsme to velmi podobně, janda nejhorší, z mýho pohledu jasný hostování nebo lavice, trapp příjemně překvapil a důrazně nesouhlasím s kritikou grajcara co se píše výše. myslím , že byl naprosto v pohodě, hubáček nic nepokazil, pekhart se kromě žlutýho skluzu k ničemu vážnějšímu nedostal, ale byl tam dvacet minut, tak třeba potřebuje víc času. myslim, že sestava obohacená o dušana místo jandy by měla bejt proti plzni v pořádku.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
bongor před 16 lety 15.02.2009 20:10 |Já si počkám na nějaké komplexnější hodnocení.Ale každopádně Slovan nejsou nějaká ořezávátka,takže 2:0 je dobrý výsledek.Moc hezkej gól dal Marek.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Veta (přítel SN) před 16 lety 15.02.2009 20:15 |Nez sem prihodi Slaviator svuj komentar z onlinu a Voki svuj sice vecny, ale hroooozne dlooouhy pohled, povim nepritomnym par postrehu: Hosek skvely, Suchy jistota, Hubacek normal (tedy, nema ve Slavii co delat), Grajciar nevyrovnany, centry na nic, ale snaha. Trapp vyborny, bojovny, jisty... Janda stale z formy. Belaid i Jarolim slusny nadprumer...Ford prislib, libil se mi, Besta snaha, duraz, jen mic neposlouchal
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 15.02.2009 20:20 |Tak myslíte, že Trapp bude dobrý?
Díky za info pane Veta, každý Váš názor přijímám s pokorou, zrovna tak jako od Skaviatora a pana(zz) alias Vokiho, všichni to přeci píšeme pro nás. Tak to vidím. Sokrates55
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Ravik před 16 lety 15.02.2009 20:27 |Trapp bude dobrý určitě. Hraje jednoduše, účelně, slušný hlavičkář a je to tvrdák. Avizovanou kvalitní střelu zatím neukázal. Hrál ale hodně na jistotu a zezadu, i když se dostal jednou úplně na hrot :-) Ale nemůžu si pomoc, Cisse taky udělal velký pokrok a možná by si tu šanci zasloužil. Ale náhrada za Taverese je vyřešena. Sice nebude tak kvalitní jak byl Mikael, ale v rámci zdrojů, které byly k dispozici jsem spokojen. Jen musí hrát jen jeden z nich, ne oba. Chvilku hrál Trapp zprava a to je zbytečnost a luxus.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
smely (přítel SN) před 16 lety 15.02.2009 23:18 |dovolím si poopravit, trapp jednou velmi pěkně a tvrdě vystřelil, ale míč mířící do brány zablokoval Fořt (takové malé strahovské dejavu)
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Khadgar před 16 lety 15.02.2009 20:30 |Měl tam pár přihrávek soupeři a něco poztrácel, ale možná to je nesehraností a nervozitou. Jinak dobrý, je důraznější než Mickael a míč mu nepřekáží. A plusem je, že neni marnej ani jako pravý záložník.
Janda opravdu nic moc, nevim jestli mu tolik vadí hraní přes nohu. Snad bude Dušan na Plzeň v pohodě. Někdo rychlý tam být musí, když už je Grajciar uklizený v obraně. Mimochodem, překvapuje mě ta kritika na něho. Asi nikdo nevidí jak to má těžký, když před ním v podstatě nikdo nehraje, Matej byl jenom jeden a jemu to taky občas nešlo. Navíc Peter obránce začal hrát až u nás. V záloze a s Kaufmanem za sebou bude mnohem lepší. Obrana Suchý-Hošek dobrý, i když nebyli moc prověřený. Besta je platný, o tom není pochyb. U Fořta si počkám na ligu. Pekhart je na rozehrání do béčka, podle mě mu chybí praxe mezi dospělými, navíc docela dlouho drží balón (už proti Nitře). Šenky je Šenky, asi bych nejradši viděl útok Besta-Šenkeřík. TJ a MJ nějak nevím jak hodnotit. Bude to jiný než na podzim, ale potenciál tam pořád je.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
knaphi před 16 lety 15.02.2009 20:30 |Trapp i Cisse skvělí...jak proti Nitře tak i dneska...Trapp víc na důraz Cisse zase dobře drží balon a vklidu rozehrává stejně jako Míša T. Těžká budde volba pro KJ koho na DZ.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Veta (přítel SN) před 16 lety 15.02.2009 20:39 |Sokrate, omlouvam se za mozna nejasny sarkasmus. Ja take respektuji kazdy nazor a preci jsme vsichni slavisti. Navic s Vokiho(zz) nazory se casto ztotznuji. Jen s tim Slaviatorem mam problem, protoze pise elaboratoty o vykonech hracu a pak se ukaze, ze je na "trech" zapasech za pul sezonu ;) a vse komentuje dle onlinu ci televize
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 15.02.2009 21:04 |To je v pohodě, máte na to právo. Ale co odceňuji nejvíce, to je to, že jste to napsal slušně. Sokrates55
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 15.02.2009 20:47 |Dobrý večer Socrate, bude dobrý! Všichni jsou dobří:-) Psal jsem dlouhý moták na of web, sem už to dávat nebudu, tak si to kdyžtak přečtěte.A dejte se brzo do pořádku!
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Wommi před 16 lety 15.02.2009 20:27 |--panove..obavam se ze nejakej hodnoceni ve finale nema moc smysl,..kdyz ctu nazory at uz tady nebo na ofiko strankach,..myslim ze stejne nebudete moudri,..protoze co clovek to nazor...
..muj nazor . sedel jsem na zapade ..
trapp hral velmi dobre a myslim ze je to silna posila.docela bych rekl ze by mohl delat nejen defenzivu ale hrat i ofenzivne.
grajciar se mne libil,..snazil se,..jezdil nahoru dolu,..sem tam povedeny..sem tam nepovedeny centr.
stoperi hrali velmi dobre az na jeden kiks suchyho nakoneci kdy namazal souperi...hosek vypada ze by mohl byt mozna i prekvapenim pokud dostane vice prilezitosti.
hubacek..pro mne jeho klasika..nehral buhvijak ale myslim ze on je proste v urcitem smyslu jistota.
janda..docela drel,...mel par uniku,...parkrat pokazil rozehravku,..ale myslim ze by mohl byt platnym hracem diky tomu, jak se proste snazi a nekdy tim nahrazuje ze to treba nei buhzvijakej technik..
narozdil od nitry mi potesil jarolim,..snazil se..hral..mel prostor...sem tam padnul jak list..ale kupodivu se snazil zabojovavat a dohravat souboje...a konecne dal gol.
...belaid..myslim ze rozhodne nehral nejak spatne..mel sem tam dobrou myslenku...vystrelil...ale snad sem tam zahraje lip.
..besta se snazil..oprabdu makal a jezdil..myslim ze se bude svou hrou hodit.
fort..snazil se..ale trochu mi zklamal..mel dobrou prilezitost..ale ani dobra prihra nebo dobra strela..cekal jsem od nej vic efektivity...
nekdy jsem mel pocit jak kdyby si malinko s fortem vadili.
vaniak..v podstate bez prace..mel par dobrych vybehu a resil je dobre s obranou.
stridajici...cisse mel svetly okamziky a jinak celkem dobrej v braneni..myslim ze by mohl byt platnym hracem.
pekhart..asi by potreboval vic hrat..
..senker...dal gol..jsem koukal:)..ale jinak zase treba zazdil jinou dobrou prilezitost..
.ivana..docela makal a mel par peknejch akci.
..na zaver..docela jsem byl snad i mile prekvapenej..cekal jsem ze to bude horsi..ale nakonec myslim ze to nebylo zas tak hrozny...jak uz tu bylo psano..bylo to vice silovejsi..je otazkou jestli to tak zustane..nebo je to dusledek pripravy a teprve pomalinku bude najizdet i technicka stranka hry.
..pokud budou hrat a snazit se..nevidim to nejak spatne..dost bude zalezet i na vstupu..do ligy..myslim ze by to psychiku tymu mohlo hodne tak ci tak ovlivnit.
Martin
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 15.02.2009 20:53 |Tako oni to bratia hráli silově, navíc před startem sezony nečekejme nějaký balet..Máme početnou marodku a hráči si nestihli zvyknout, posty si prohazovali i dnes. Navíc na některé zápasy (Bohemians) bude trochu síly třeba. Do útoku bych dal na Plzeň Bestu s Šenkym nebo Ivanou.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Wommi před 16 lety 15.02.2009 21:05 |..uprimne receno..kdyz by kazdy zapas bylo 2:0 jsem stastnej..samozrejme jako tresnicka na dortu..peknej vykon..tim lip.!
jinak jeste musim zminit..co mi docela prekvapilo..cekal jsem troschu lepsi stav travniku na to ze mame nej stadion a vyhrivany...
holt e-side setri:(
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
smely (přítel SN) před 16 lety 15.02.2009 23:24 |ad Fořt . "...ani dobrá prihra ani dobra strela..." ???????????? a kdo nahrával na první branku jarolímoci, obloučkem do vápna ????
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Wommi před 16 lety 16.02.2009 09:38 |..to bylo mysleno jako komentar k jedne akci..(malo casu na spravni popsani situace)...jinak samozrejme tam mel tu prihravku na gol...ale tak nejak jsem videl ze sem tam nevedel co by...jakoby se trapil, ze ho spoluhraci proste nenasli
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Glazzy před 16 lety 15.02.2009 20:42 |ja sem to sice nevidel ale myslim ze mame dost technickejch hracu... Belaid, Dusan, snad i MJ, vzadu Siklic i Grajciar, Cisse snad taky nebude uplnej rezbar a treba Senky je taky technicky slusnej...samozrejme se jeste ukaze kdo bude nastupovat, ty co pisu sou asi dost spekulativni...
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Viking před 16 lety 15.02.2009 20:25 |Grajciar dozadu strašnej...
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
dejfnn před 16 lety 15.02.2009 20:28 |taky hraje beka spíš z nouze.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Kuka125 před 16 lety 15.02.2009 21:54 |Grajciar hrál výborně, jak dopředu tak dozadu.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
brekekeSKS před 16 lety 15.02.2009 22:03 |Grajciar patril k nejslabsim na hristi (stejne jako ve vetsine predchozich pripravnych zapasech). Nezbyva nez doufat, ze se uzdravi Drizdal/Kaufman, pripadne dostane vic sanci brazilec.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
coolair před 16 lety 15.02.2009 20:39 |Vaniak - jistota, dobře vybíhal pro balony, nic nepokazil.
Grajciar - byl hodně vidět, hodně se snažil chodit dopředu, občas se mu něco povedlo, ale často u něj naše akce končily. Směrem dopředu to nebylo ono a směrem dozadu občas chyběl na svém místě. Ale až si zvykne, bude to o dost lepší, ukázal i dobré momenty.
Hošek - výborný, naprosto jistý, zastavil spoustu akcí a vůbec nefauloval. Nejlepší hráč dnešní obrany.
Suchý - všechno v klidu zvládl, i když ho Slovan neprověřil tolik jako Hoška. Navíc se snažil rozehrávat, což se cení.
Hubáček - solidní výkon směrem dozadu, nula směrem dopředu. Čili jako vždycky.
Belaid - hodně se snažil, ale velmi často ztrácel míče uprostřed hřiště, z čehož vznikaly protiútoky soupeře. Po takových ztrátách se ale poctivě vracel. Nic extra ale nepředvedl.
Cissé - výborný ve vzduchu, dobře bránil. Ve hře po zemi se už evidentně s týmem také sžil.
Trapp - hodně fauloval, často zbytečně. Někdy jako by nevěděl, co hrát - zatažený obráncům příliš nebyl, ale dopředu se také moc nevydával. Ale diváci ocenili jeho práci s míčem, ten mu opravdu nepřekáží.
Jarolím - hodně aktivní stejně jako Belaid, ale Jarolímovi se víc dařilo přesně přihrávat. Nebylo to jeho galapředstavení, ale nezklamal a navíc přidal gól. Nejlepší dnešní záložník.
Janda - hodně špatný. Na začátku vůbec nevěděl, na kterou stranu hraje, a přihrával výhradně hráčům Slovanu. I dál hrál dost nervózně a nic nepředvedl - zčásti jistě i kvůli nezvyklému postu.
Ivana - opět rozhýbal hru jako již několikrát, z křídla se dostával do slibných situací, ale v největší šanci vysoko přestřelil.
Besta - na začátku výborný, čiší z něj zaujetí pro hru a touha obrat soupeře o balón. Málokterý útočník tolik napadá rozehrávku obránců, a už vůbec ne v přáteláku. Besta naopak neustále jezdil a žádný míč nevypustil. Postupně se mu přestala dařit kombinace s ostatními, ale přesto si svou aktivitou řekl o základní sestavu. Nejlepší z dnešních útočníků.
Pekhart - vůbec nic. Zklamání večera.
Fořt - přihrál na gól (tedy asi, nebylo to dobře vidět), ale jinak nic nepředvedl, moc se nedostal k míči. Když už se k němu dostal, zakončil pomaloučkou střelou pět metrů mimo bránu.
Šenkeřík - hodně běhal, snažil se zabíhat za obranu a nakonec se mu to vyplatilo. Asi z něj bude ,,žolík" na závěry zápasů, kdy může hrát to, co dneska.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
mpik před 16 lety 16.02.2009 08:27 |Toto hodnocení opravdu nejlépe vystihuje včerejší výkony jednotlivých hráčů a souhlasím s ním. U Suchého bych připomněl jedno "namazání" soupeři...
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 15.02.2009 20:44 |Ono to pude. Jde to, ale dře to. . Trapp, Hošek a Sucháč mě moc potěšili. Gracjiar může bejt dobrej, ale asi ne na beku.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 15.02.2009 21:01 |Moc Vám všem děkuji,
nějak mě to schvátilo, ale sedím tu u čaje s citronem a mám různé medicamenty a čtu Vaše hodnocení. Jak tu už bylo řečeno, každý to vidí trochu jinak a uvidíme až jak budou hrát kluci naostro. Jinak Bulldocku moc Tě prosím, on je na to Socrates "háklivej", tak já mu už kdysi vyhověl a přidal jsem si ke svému Sokrates ještě tu 55, on mě o to požádal a tak jsem to takhle odlišil. Jak jsem posléze zjistil, udělal jsem dobře. Díky a nezlob se. Sokrates55
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Socrates (přítel SN) před 16 lety 16.02.2009 00:28 |Přesně tak Sokrate55 ;-) Děkuju za upozornění pro Bulldocka, ale obávám se, že to nebude moc platný.......
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Historik před 16 lety 15.02.2009 21:04 |Dlouho jsem nic nenapsal, tak alespoň krátké hodnocení z dnešního mrazivého Edenu. Zápas spíš slabší průměr, ale to je dané přípravou, soupeřem a počasím. Je vidět, že někteří nováčci se ještě nezapracovali do týmu a po odchodu Krajčíka budeme muset hledat trochu nový systém zvláště při přechodu do útoku, ale věřím, že to půjde. Z hráčů se mi opravdu líbil Hošek, který ukazuje přehled, ale je pravda, že stopery soupeř příliš neprověřil. Hubáček odehrál svůj standard (kvalitní bránění a přehled, slabší podpora útoku) a pro mě opět potvrdil, že je jedním z nejpodceňovanějších hráčů ve Slavii. Na druhé straně Grajciar mě příliš neoslovil, měl pár lepších momentů (pasy na Bestu), ale jinak zatím nic moc. V záloze potěšil Trapp, který by po lepším sehrání z mužstvem by měl být přínosem. Mnohokrát zatracovaný Marek Jarolím ukázal své přednosti, poslal několik pěkných kolmic mezi obránce a celkově byl velmi aktivní (zvláště ke konci zápasu se mi líbil v boji o míč mezi čtyřmi hráči soupeře) a asi nejlepším hráčem na hřišti. Naopak katastrofální výkon předvedl Janda, který od předloňského zápasu na Ajaxu v předkole LM předvádí spíše tristní výkony a divím se, že při současné konkurenci v záloze je stále v mužstvu, ale třeba se mýlím a dokáže se zlepšit. Útočníci mě také moc nepřesvědčili, v některých okamžicích (zvláště v prvním poločase) mi přišlo, že operují až moc daleko od zálohy. Besta bojoval a běhal, provázela jej však nepřesnost a ztráty míče. Fořt předvedl klasický výkon hrotového útočníka, ale méně se potkával s míčem. Nahrál však na gól, takže bych hodnotil pozitivně. Ze střídajících hráčů byl nejlepší asi Ivana, který se nabízel a dostal se i do šance, ty však řešil příliš komplikovaně, v každém případě si však myslím, že je dobrou alternativou na krajního záložníka. Šenkeřík podal klasický výkon plný bojovnosti korunovaný gólem, ale v boji o základ to bude mít dost těžké. Cissé ukázal, že má důraz i slušný přehled a přál bych mu, aby se prosadil. O sestavu však bude asi bojovat s Trappem, který se jevil také dobře. Pekhart mě nijak neoslovil, ale s mužstvem je zatím krátce.
Celkově bych konstatoval, že máme za sebou celkem povedenou přípravu a přestože mužstvo není v úplně optimální formě, tak na ligu by to mělo stačit. V každém případě zápas s Plzní napoví více, jen doufejme, že nebude taková zima...............
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 15.02.2009 21:14 |Také děkuji za informace,
tak bude k dispozici už Švento (prý měl vážné rodinné důvody, tak držím Dušanovi palec) a také snad už bude i J.Černý. Plzeň dnes byla na ČT4 sport a Rezek byl dost silný v řečech. "Pudem do nich a proč bychom Slávii neporazili u ní doma", tak jsem si říkal, je to asi nemoc....?
Ale jinak si z Plzně srandu nedělám a ona nás prověří, proto nepodceňovat ani náhodou. On ten Grajciar je spíš ofenzivní záložník než bek a na tak mu to tam možná tolik nesedí. Držme palce Kaufmanovi, aby to bylo jen to koleno. Pekhart je velký talent a dříč, on se do toho dostane a uvidíte, že to bude něco podobného co "Necka".
Teda kéž by. Sokrates55
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 15.02.2009 21:47 |Grajciar na beku asi opravu jako znouzectnost, ale vcelku tam obstál, zase proti Hubáčkovi to hodně tahal dopředu a měl dobré pasy. . Myslím, že historik i my všichni to trochu nahlížíme tím prizmatem, že Hub je Hub a moc lepší nebude, kdežto napravo hrál Matej. Třeba takové pasy jako dával Grajciar na Bestu jsem od Huba neviděl za celou dobu, ale zase ví, jak se brání.
Socrate, nevím, za co bych se zlobil.
Dejte si tam kapku rumu:-)
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
bongor před 16 lety 15.02.2009 21:47 |Ahoj Sokrate 55/radši to tam píšu/.Tu Plzeň jsem viděl částečně.potom se mi začal sypat digital.Těch pár hráčů,co jsou bývalí sparťané mě nepřekvapuje.Správně říkáš,je to nemoc.Tam to do nich rvali horem dolem,jací jsou bohové,že je vzali k rudochům a to v těch lidech zůstane,zvláště když jsou trochu jednodušší.My do nich pudem taky i když nejlehčí soupeř na rozehrání to není.A vyhrajeme,přes všechny ty jejich světácké kecy.My to víme,že současná sparta už dávno není co bývala a když už někoho vyhodí,tak to už musí být jo plyméra.Jinak
se brzy uzdrav.Bongor
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 15.02.2009 22:00 |Brý večer.. Mněto nepřišlo nějak nabubřelé, chtějí do pohárů, tak to říct museli, budou chtít něco uhrát, to je jasné. Mně to přišlo v pořádku, přece nemůžou jet do Edenu se staženým ocasem, to by byl Vrba špatný trenér. Zrovna Rezek mi přišel vždycky celkem férový, třeba jak povídal, že tam asi bude něco špatně, když ho kupovali dvakrát.. Ale jinak je pravda, že ta jejich minulost tomu dá zase náboj, ale ona je to spíš legie zatracených, takže se spíš těší na zápas na Letné..
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
bongor před 16 lety 15.02.2009 22:11 |No to je otázka pro psychologa.někdo v jejich situaci se může chystat
jak to spartě odvede,že ho vysypali,jiný zase se bude chtít vnutit a sraltě pomoci ziskem nějakého bodu u nás.Co víš,třeba by šel Rezek do Sparty rád i potřetí.Jinak je fakt,že ani mně zrovna tenhle hráč nijak moc neštval na rozdíl od třeba Limberského,který se vyjadřoval
o Slavii dost idiotsky.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
roadrunner před 16 lety 15.02.2009 23:02 |Dobrý večer Sokrate,
bohužel s Kaufmanem to vypadá špatně vypadá to na operaci, má křížový vazy.....myslim, že to samé měl i Dušan když se vrátil z testů v Derby C... z toho by výplývalo, že Kaufman bude k dispozici až tak na podzim a to ještě v průběhu.. ..tomu by odpovídal i krok vedení v angažování Jamese Dense....
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
mart před 16 lety 15.02.2009 23:23 |Ehmm....verim, ze ma Kaufman krizove vazy(ostatne, kdo je nema, ze). A take verim, ze jsou v naprostem poradku(jeho krizove vazy :).
Po arthroskopii by mohl byt na travniku .... no snad hodne brzy. Jsou to jen odhady, ale snad "jen" meniskus.mart
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
EdCable před 16 lety 15.02.2009 23:34 |To co tedka Kaufman podstoupi neni operace, ale pouze vysetreni. Teprve po nem se bude vedet, jestli je problem s meniskem nebo vazem (a kterym). Jeho leceni tak muze byt v radu tydnu az pul roku a dele, bohuzel je koleno prilis slozity kloub na nejake predcasne zavery...
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
roadrunner před 16 lety 16.02.2009 21:10 |ehmm.. jo muzeme si hrat na slovickareni pristi i u tebe..taky se budu snazit bejt zazracne vtipnej ;)..typu jako ze menikus mam taky:).. ja mu preju samosebou aby byl v pohode co nejdriv.. tak uvidime nechejme se prekvapit...a uvidime marte kdo bude mit pravdu.. ja jsem chtel jen prinest do placu informaci co jsem se dozvedel od clena realizacniho tymu...myslel jsme ze tenhle web je tak trochu k tomu..ale no nic no
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
mart před 16 lety 17.02.2009 15:52 |To nebylo ve zlem. A sve informace mam pochopitelne take. (do budoucna doufam, ze Vase budou lepsi nez moje, i kdyz v tomto pripade bych si pral opak).
Jinak, od toho tu ten web je, to je naprosto spravne. Pokud Vas vsak urazila moje (mozna ne prilis stastna :) formulace, doporucuju sem moc nechodit. Tady se s usmevem prechazi i "tvrdy kalibr", .... navic myslen mnohdy hure, nez napsan.mart
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
smely (přítel SN) před 16 lety 15.02.2009 23:35 |a nebyl von uplně stejně zraněnej v tom norsku ? myslim, že byl pul roku mimo....
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
slaviator před 16 lety 16.02.2009 18:51 |Ne, v Norsku byl na půlročním hostování.. :-)
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
EdCable před 16 lety 15.02.2009 21:09 |Tak ja nevim, me se Fort hodne libil svoji aktivitou. Ve vzpominkach si ho pamatuju jako takovou tu leklou rybu, dneska jezdil po zadku uplne stejne jako Besta.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Ravik před 16 lety 15.02.2009 21:26 |a taky vypadá celkem nabušeně...
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
brekekeSKS před 16 lety 15.02.2009 21:35 |Nj to ho v Toulouse naucili negri ve sprse.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
quelhar (admin) před 16 lety 15.02.2009 21:17 |Tak pridam v kratkosti taky muj pohled.
Hrajeme jinak nez na podzim, ale nerekl bych, ze nejak vyrazne hur. Proste jinak. Dneska se na tom mohlo podepsat i pocasi. Co se tyce jednotlivcu, tak Vaniak musel resit vicemene jen to, jak se zahrat a nezmrznout. Proletelo mu kolem brany par centru, ale do nejake nebezpecne sance se souper vubec nedostal. Suchy s Hoskem vyborni. Kdyby nebyl Brabec kapitan, tak by se musel bat, aby se do sestavy vubec dostal. Kazdopadne pokud Suchy odejde, mame za nej rovnocennou nahradu. Hosek je nejprijemnejsi prekvapeni cele pripravy. Nalevo Hubacek klasicky vykon, obcas ukazal i odvahu dopredu, ale spis se drzel zpatky. Ve druhem polocase, kdy pred nim hral Ivana, tak byl lepsi nez v prvnim. Prekvapuje me, ze sanci uz nedostal Siklic. Zrejme trener nakonec vsadi opet na jistotu. Grajciar samozrejme neni Krajcik, ale rozhodne nebyl nejhorsi na hristi. Rekl bych tak standardni vykon. Janda dostal sanci na netradicnim postu a byl zoufaly. Bohuzel, mam pocit, ze at hraje kdekoli, porad to neni ono. Ivana tam byl o 100% lepsi. Trapp a Jarolim dobry vykon, predevsim Marek Jarolim me potesil, nejen brankou, ale i pohybem po hristi. Belaid byl oproti nemu dost neviditelny. Fort s Bestou dobri, Besta je velmi uzitecny hrac, byl nejbehavejsi na hristi a souper si na nej musi davat velky pozor. Rozhodne je v zakladu pravem. Fort to mel tezke, Dosoudil ho neustale fauloval a rozhodsi to nepiskal (mimochodem vykon sudiho byl dost hrozny, snad ne proto, aby nas to pripravilo na jarni masakr). Ze stridajicich nebyl spatny nikdo, nemel jsem pocit, ze by klesla kvalita nekterym prichodem, v pripade Ivany dokonce naopak stoupla. Pekhart a Senkerik byly adekvatni nahrady Forta s Bestou.
Opakuju to, co jsem psal uz pred par dny - jsem do jara optimista, opet jsme vstrelili dve branky, nemame problem strilet goly jako pred rokem a dozadu to je taky pomerne jiste.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 15.02.2009 21:24 |Pokud jsi Qulhare optimista, mohu jít doléčit v klidu ten můj moribundus. Ono to u nás starších má delší trvání. Jako ostatně všechno :-)) Sokrates55
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Khadgar před 16 lety 15.02.2009 21:41 |Mně se ten Pekhart zatím nelíbí...Ale zase na druhou stranu nedostal tolik času. Přesto bych mu dopřál rozehrání v béčku, zvlášť pokud někdo z útočníků béčka odejde. Mít v áčku na lavičce 3 útočníky, to je asi moc (pokud budou zdraví).
Hošek je fakt dobrý. Ericha ani Marka asi nepřetlačí (zase, pokud budou zdraví), ale Marek může třeba stát za karty a je dobrý vědět, že je připraven záskok.
Záloha podle mě byla v posledních dvou zápasech ovlivněná zvláštním složením (Janda nalevo, Trapp proti Nitře napravo). S Dušanem nebo Černým to bude lepší.
A těší mě ten Cissé, opravdu se zlepšil. Být trenérem, tak mám těžkou hlavu...
Optimistou jsem taky.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 15.02.2009 21:55 |Nepískal to náhodou ten Matějek, co je čerstvě vyřazen z listiny? Jinak v běhavosti by to bylo celkem těsné mezi Bestou a Grajciarem, ten piloval lajnu opravdu příkladně a poctivě se vracel. S Dosoudilem (Fordem) máš pravdu, dost mě vytočil.. nějak řepkovatí. Při tom rohu jsem si vzpomněl na Švancarovo vyloučení na Spartě.. Taky jsem měl dneska celkem dobrý pocit. Snad to není jen tou natěšeností po dlouhé pauze.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
bongor před 16 lety 15.02.2009 22:06 |Ahoj Bulldocku,Matějek to nebyl.Co mě dost překvapuje,je diametrální rozdíl v hodnocení zápasu zde a na ofiko webu.Tam vidělo několik/dost/lidí špatný až tragický výkon kde koho.Mám obavu,abysme brzy nezačali sraltovatět to znamená ,že když nebudeme úplně nejlepší v každém mači,tak každého vyhazovat a nasazovat mu psí hlavu.Když si vezmu průměr hodnocení,tak všichni se shodují na velmi slabém výkonu Jandyse a skoro každý chválí střed obrany,hlavně Hoška.Mě ten Janda překvapuje,měl jsem ho za většího talenta než Necku.Zřejmě to jeho zranění ještě není úplně rozběhané.Dosoudil chtěl ukázat,jakou chybu jsme udělali,že jsme ho nechtěli a taky nás za to trochu potrestat.Nic jiného v tom nevidím.Snad největší rozpory jsou u Grajciara.Asi bude dobrý v záloze a ta obrana je jen z nouze ctnost.Celkem se to všechno logicky musí znova "posadit",tři sloupy co odešly se nedají okamžitě nahradit ani kdyby přišli kvalitnější hráči než byli oni.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
tuleniksobe před 16 lety 15.02.2009 22:23 |K Jandovi - mám pocit (viděl jsem ho jak proti Nitře, tak proti Slovanu), že se pořád nemůže rozehrát. Je na něm vidět, jak se strašně moc snaží, ale je to všechno takový křečovitý a spíše na škodu jeho výkonu. Jinak souhlas s obecnou chválou Hoška a Suchého a já bych ještě vyzdvihl Trappa, oproti Nitře o 100% lepší (jistější a s ostatními sehranější) výkon.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 15.02.2009 22:35 |Janda byl špatnej, to jo, potřeboal by hlavně hrát, asi měl jít někam hostovat. Grajciar byl dobrej dopředu, je drzej a měl dobré myšlenky, ale bek to není, pral se s tím, ale poctivě. Taky si říkám, že ten Dosoudil byl asi hodně přemotivovanej, ale nebejt to "přátelák" , tak to asi vážně nedohrál. Co člověk to názor, ale počkej až přijde smarty s beranem, to se zas dozvíme věci.. Třeba idnes zase pěje chvalozpěv na naš hru, řekl bych všechno, jen ne svěží výkon. Máš pravdu, že někteří už ztratili soudnost.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
smely (přítel SN) před 16 lety 15.02.2009 23:41 |zdravim, byl to Kocian...taky pěknej padouch
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
smely (přítel SN) před 16 lety 15.02.2009 23:58 |omluva, byl to Kovařík...no to je stejny
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
lassiter před 16 lety 15.02.2009 21:39 |Hezký večer,
průměrný zápas s velmi průměrným soupeřem, tak bych to viděl já. Trapp bude slušnou náhradou Tavarese, i přes svou výšku je velmi pohyblivý a technický, navíc oproti MT přidá i střelbu a snad i góly. Na druhou stranu mnohem častějš než na podzim jsme zakládali útoky dlouhými balony na útočníky, což je asi způsobeno právě "absencí" Tavarese, který si chodil pro míče až mezi stopery. Výhoda je, že vepředu jsou útočníci, kteří jsou schopni tyhle soubje vyhrát (nic proti Gocemu). Hoška jsem dnes viděl poprvé a věřím že půjde ve stopách Marka Suchýho. Doufejme, že zvládne i první ostrý zápas (pokud bude hrát) zejména po psychické stránce, přeci jen mistrák bude trošku něco jinýho. Upřímně mám z naší obrany v tomto složení trošku strach. Slovan ji dnes příliš nevyzkoušel. Potěšila návštěva, věřím, že v pondělí přijde aspoň 10K.
Janda
Tochal (přítel SN) před 16 lety 15.02.2009 23:26 |Na Jandu mi nesahejte, jak jsem nedávno zjistil, na zeměpis mám jeho staršího bratra!!! Ale nejslabší dnes byl, o tom žádná...
Re: Janda
smely (přítel SN) před 16 lety 16.02.2009 00:03 |v tom případě bych ho v rámci prohloubení si znalostí a dostižení bratra poslal na prozkoumání i jiného města než je praha, třeba kladno by bylo fajn
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Socrates (přítel SN) před 16 lety 16.02.2009 00:57 |Díky všem za postřehy z dnešního klání .... Taky jsem se výjimečně nemohl zúčastnit (jsem příšerně nachlazen, ale desetkrát v deseti příspěvcích to sem psát nebudu ;-) ) ......... Všem přeji krásné pondělní ráno a pohodový vstup do nového týdne, ať už pracovního nebo prochuravěného ;-) :-)
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
kytt (host) před 16 lety 16.02.2009 01:00 |Já mám z dnešního polárního klání lehce zduřenou pravou krční mandli :-((
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Viking před 16 lety 16.02.2009 09:46 |Nevíte proč byli asi dva maníci gorilama vyvedeni z kotle? (během 2. poločasu..).
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
quelhar (admin) před 16 lety 16.02.2009 10:08 |Je to na strankach ultras - kradli a nicili vlajky.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Viking před 16 lety 16.02.2009 10:11 |To je jenom dobře. BTW, pěkně nám venku přituhuje, o pondělní zápas se nebojím, jenom tak trochu očekávám ve druhém jarním kole retro zápas na Strahově:-)
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Wommi před 16 lety 16.02.2009 10:25 |..ale musim rict ze ten teren v edenu je hroznej,..na to ze je to vyhrivanej travnik.je to hrozny..a pred branama porad ty fleky....dost ostuda..bohuzel se setri:)
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Viking před 16 lety 16.02.2009 10:38 |Ve vápně není problém ta vyšlapaná místa nahradit, nyní není ovšem smysluplné, aby se to při současném počasí měnilo. Co jsem někde četl článek o vyhřívaných trávnících, tak trubky jsou cca 30-40 cm pod trávníkem a nastavují se na přibližně 14 stupňů (aby se při vyšší teplotě nepoškodily travní kořeny), teplota povrchu potom odpovídá 4 stupňům.
Neřekl bych že se nějak extra šetří, jenom byl trávník poničen americkým fotbalem a taky tomu nepřidaly zápasy na konci listopadu a pohár s Hamburkem prosince. Během podzimu bylo hřiště v pořádku.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
DrFe1 před 16 lety 16.02.2009 11:09 |Mě by se to na Strahově líbilo, v podstatě bysme hráli 3x za sebou doma :-) Spíš mám obavu, že jestli budou pokračovat takovýhle přívaly sněhu, tak se 1. kolo hrát nebude.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
quelhar (admin) před 16 lety 16.02.2009 11:13 |To neni moc realne. Naopak, je v nejvyssim zajmu Bohemky, at se hraje na bahnisti a ne na trave.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
martyni (přítel SN) před 16 lety 16.02.2009 11:33 |Uz leta preju sestup tymu, co hraje na tom prisernym hristi, letos teda preju sestup obema tymum! bohuzel to moc nevychazi, vubec nepochybuju o tom, ze my na tom bahne popr. kluzisti hrat budeme, nezbyva nez doufat, ze zautoci Bestie a dotlaci mic do site i s tim bahnem nebo ledem:-))
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 16.02.2009 12:00 |Ale Kuka říkal, že v létě už tn trávník fakt udělaj, prej na to maj připravený peňauze. Sestup přeju Zlínu a Teplicím:), ale pude s nima asi Kladno, Postoupí Bohemka s Duklou:-)
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
martyni (přítel SN) před 16 lety 16.02.2009 13:44 |tak at ho udelaj, pak snad uz konecne sestoupej:-). zvlast kdyz jeste mozna pribude bohemka s duklou. je sice mozna prijemny, ze clovek muze vyjit v praze na vic zapasu, pro hrace ze nemusej cestovat, ale jinak je to nesmysl, aby tu hralo 6 prazskych tymu ligu.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 16.02.2009 14:12 |Nesmysl to asi je, ale co se týče návštěvnosti, tak je otázka, jestli chodí víc na Duklu a Střížkov nebo na Kladno, Slovácko, Jihlavu, Příbram.. Přiznám se, že to nějak nemapuju, ale řekl bych, že je to tak nastejno. A Bohemka i Dukla ( i když tu jsem viděl málo, to přiznám) předvádí atraktivnější fotbal než Zlín nebo Teplice. To je pro mě měřítko. Co se týče Žižkova, klidně mě kamenujte, ale mně je ten stadion sympatickej, takovej útulnej, má furt tu prvorepublikovou atmosféru. Jen ten trávník kdyby udělali a Stracenýho poslali do hajzlu:-) Ale obojí je trochu mimo realitu nejspíš..
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
EdCable před 16 lety 16.02.2009 15:01 |Technicka, na to Slovacko chodilo a stale chodi docela dost lidi (tedka kolem tech 4 000)
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 16.02.2009 15:17 |Fajn. . takže místo Teplic berem Slovácko:-)
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
slimak před 16 lety 16.02.2009 15:34 |jen orientacne - ma slovacko ve 2.lize chodi kolem 4 tisic, na jihlavu kolem 1000, na příbram ve 2.lize chodilo tak kolem 800, ted cca 3200 a na duklu tak 500
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
smely (přítel SN) před 16 lety 17.02.2009 14:47 |dukla by asi hrála na strahově, juliska nesplňuje podmínky ani omylem
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 16.02.2009 11:18 |Kéž by se hrálo na Strahově!! Já se spíš bojím, že hřiště pod vysílačem bude vyhovovat všm regulím ČMFS:(
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Viking před 16 lety 16.02.2009 11:20 |Tady nejde o nějaké regule ČMFS. Údajně existuje gentlemanská dohoda Žižkov - Bohemka, že v případě špatného stavu hřiště bude hrát Střížkov některé zápasy případně na Strahově.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
DrFe1 před 16 lety 16.02.2009 11:24 |Doufejme že si Žižkováci nebudou chtít nechat úplně oddělat hřiště a opravdu se to přeloží na Strahov.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
martyni (přítel SN) před 16 lety 16.02.2009 11:36 |myslim ze budou chtit. je to jejich jedina taktika.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Viking před 16 lety 16.02.2009 11:42 |Nemyslím si, mužstvo oproti minulosti mají více technické. Se Střížkovem budou hrát o padáka, ne s náma o titul. Takže motivace Viktorky je minimálně sporná. Uvidíme.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
martyni (přítel SN) před 16 lety 16.02.2009 11:55 |nedavno si vyhlaseny technik svancara pochvaloval neregulerni teren na zizkove, spis je to proste zizkovska kolektivni zalozitost...
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 16.02.2009 12:04 |Nejde o tu gentlemanskou dohodu, ale právě o to, jak pánové definujou neregulérní hřiště.. Sparta bude tlačit aby se hrálo na Žižkově a Žižkov k nim má pořád blízko. Švancara byl vtipnej.. když pochválil chlapy s lopatama, že před Příbramí udělali výtečnou práci. To bylo něco strašnýho:-) Jako věřim, že tam třeba byl progres, ale já tam viděl podobnou kvalitu, jako když u nás na rybníce dělaj výlov..
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Viking před 16 lety 16.02.2009 12:28 |Nebo bychom mohli hrát v Edenu a po zápase jim pustíme Jabloně:-) Já ten Žižkov půjdu v neděli dopo omrknout ale jak tak koukám z okna, asi se ani hrát nebude. Taky se mohlo začínat o tři týdny později a nic by se nestalo.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 16.02.2009 14:13 |To je dost možné, že to teď odložej..
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
tolsimir před 16 lety 16.02.2009 14:50 |Divim se, ze tu nikdo po generalce ani nerekl predpokladanou sestavu. Je dobre, ze Hoskovi se dari a tak se na stopera nepresune Hubacek, takze Svento bude moci byt asi na svem postu v zaloze, tudiz se da predpokladat jen zmena v zaloze kde nahradi Svento Jandu, aspon podle me. Uvidime jak do toho pozdeji zasahne Cerny ...
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 16.02.2009 14:59 |No, je to ještě týden a hlavně se čeká, kdo bude moct nastoupit.. Jinak KJ asi postaví to, co první půli, ale já bych dal místo Belaida Ivanu, místo Jandy Šventa a do útoku Bestu se Šenkym.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
EdCable před 16 lety 16.02.2009 15:09 |Tak ja to zkusim:-) Vaniak - Hubacek, Hosek, Suchy, Grajciar - Svento, Jarolim, Trap, Belaid- Fort, Besta.
Jinymi slovy si myslim, ze bude akorat nahrazen Janda, kteremu se opravdu nedaril, Sventem, ktery chybel z osobnich duvodu. Jeste bych ocekaval popremysleni nad Cernym misto Hubacka a sanci mozna ma i Cisse misto Trapa. A nez me nekdo sprdne co to je za sestavu, tak takova, jakou ocekavam od KJ.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 16.02.2009 15:18 |Souhlasim, tohle se dá čekat, ale dal bych to ještě jinak.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
martyni (přítel SN) před 16 lety 16.02.2009 15:57 |JOjo, ocekavam od KJ uplne tu samou.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
quelhar (admin) před 16 lety 16.02.2009 16:11 |Jeste je porad mozne, ze bude hrat Svento na beku a uzdraveny Cerny v zaloze a na Hubacka bud nezbyde misto a nebo bude na stoperu misto Hoska.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
martyni (přítel SN) před 16 lety 16.02.2009 16:32 |to je mozny.. i kdyz me z toho trochu jima hruza:-)) ale myslim ze na stoperu by i tak zustal Hosek.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
LordEdmund před 16 lety 16.02.2009 16:07 |Taky souhlasim, ale kdybych mohl volit sestavu já, tak bych dal jen jednu změnu a to místo Hubáčka Černého..
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Viking před 16 lety 16.02.2009 16:13 |Vaniak - Grajciar, Suchý, Hošek, Hubáček - Belaid, Trapp, Jarolím, Černý (Švento) - Fořt, Besta.
Jinak z Plzně mám upřímně trochu strach, víc než z Baníku třeba. Je to zatím dost syrové, Plzeň bude hrát na remízu a má k brejkové hře vhodné typy zkušených hráčů. Bude to boj... Je třeba z prvních tří zápasů uhrát 7 bodů.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Wommi před 16 lety 16.02.2009 17:00 |..taky myslim ze to nebude zadna sranda....navic myslim ze remiza, popr. nedejboze prohra muze mit nasledek hlavne psychicky...
Kdyby se podarilo udelat sedm bodu..dokonce treba vyhrat prvni tri zapasy..myslim ze by to bylo rozjety paradne a pak by se dalo snad verit tomu ze to dotahnou do viteznyho konce.
Nehlede na to ze pokud by treba sparta remizovala v olomouci a slavka vyhrala,..zase je to o dva body vic....(musim rict ze stejne mam vetsi strach ze aprty nez z jinych tymu.
M.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 16.02.2009 18:50 |Dobrý večer,
berme ten zápas s Viktorkou Plzeň jako první z těch mnoha, co nás na jaře čekají. Oni jsou odhodlaní, ale to mi taky. Teda já tomu věřím. Máme tam kluky mladý, ale je tam i pár těch, co už mají nějaký ten ligový zápas za sebou třeba dle informací zrovna Trapp bude jedním z těch, co zaberou. Besta určitě taky, no a když čtu sparťanská prohlášení, ta "Bestie" jim pije krev. Jen mám dilema. Pokud zahraje Hošek proti Plzni dobře a vyhrajeme, co s tím KJ udělá? Jen ten Fr. Dřížďal se nám pořád nehojí. A taky tomu Tijanymu je třeba nějak nacpat do kebule, že to nejde si občas fláknout a pak zas chvilku zabrat. Budu držet palce, aby měl KJ štěstíčko při tvorbě sestavy. Nezávidím mu to.
Sokrates55
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 16.02.2009 19:31 |Dobrý večer, když už tam bude taková siberie, tak je aspoň lepší soupeř, který tomu dá náboj a to Plzeň je. Já nejsem pesimistický, včerejší výkon měl chyby, ale jinak to bylo slušné. Já jsem si teď zase vzpomněl, jak jsem kritizoval kluky když něvěděli kudy kam se Žižkovem a ddruhý poločas trochu šlapali vodu. A kamarád mi vynadal, že je celou dobu jasné, jak to dopadne a je to jenom o skóre a proměnění toho tlaku.. prej se mám podívat na Spartu, kde si nepřihrajou na dva metry, jak vypadá ligovej mančaft (on jim fandí:). Něco na tom je, tak zas nesmíme bejt moc rozežraní, proti Plzni bude dobré jakékoliv vítězství, je to rozjezd a to je vždycky trochu krok naslepo, navíc s tou naší marodkou..
KJ hodil zajímavé slovo do pranice! :-)
Ke stoperské dvojici, která ve složení Hošek (19), Suchý (20) působila jistým dojmem, kouč Jarolím řekl: "Je to možná nejmladší stoperská dvojice v Evropě."
A zda by si ji Jarolím dokázal představit v jarní lize? "Já bych si ji dokázal představit i v evropských pohárech," prohlásil.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
bongor před 16 lety 16.02.2009 21:08 |Tak to,že Besta pije krev sparťanům se nedivím.Vloni se alespoň utěšovali,že když už nic neumějí,alespoň každého přetlačí silou a tvrdostí.Ale čím se budou utěšovat na jaře?Besta i Trap nejsou tedy žádné třasořitky.Tak je to vytáčí a teprve vytáčet bude.Ten Franta si
to nezasloužil,dávám vinu tomu blbovi Stracenému,ten ho načal a nějak se nám to nelepší.Asi to bude tím,že přece jenom v těch nižších soutěžích se tak naplno netrénuje a přechod do Slavie mohl v jeho letech znamenat velkou zátěž.Tijany ten jiný nebude,je to mentalitou,ale zaplať pánbůh za něj i s tím jeho občasným vypnutím.Třeba je to styl,který jeho konstituce potřebuje,záměrně si odpočinout,aby potom mohl na pár minut zabrat naplno.Já si dovedu představit ,jak to našeho Karlíka vytáčí.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 16.02.2009 21:26 |Omlouvám se, že to teď není vůbec k tématu, ale musel jsem.
V sobotu od 14.15 na druhém programu budou hrát The Cream všechny starý pecky a teď zpět k tématu, na ČT4 sport v sobotu od 16.40 v pořadu před ligou bude Slavie.
Zítra uvidíme jak dopadne ten ná kluk "Kaufmanojc", ten se k těm dvou bijcum bude taky hodit, no Tomáš Pekhart se to taky naučí. Víte, já si vzpomínám na KJ v jeho hráčské kariéře a on byl taky takovej. Taky si chvilkama "šlapal vodu", aby pak zabral. Pamatuju si jak na starým Edenu mu Pauřík vynadal a pomalu ho honil po hřišti, že za dva hrát nebude. Ale kdo z nás je dokonalý, co? Sokrates55
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 16.02.2009 21:35 |Pekhart by měl přejít na "Rosického řízkovou dietu" :-) Vypadá jako hroznej komár, Peter Crouch v červenobílém, ale věřím, že se zapracuje. To jste mi připomněl, že fandové Plzně si v diskuzi zoufali, že odejde Trapp, kterej právě hrál i za Horvátha.. a je fakt, že tam včera lítal jak vzteklej, ale i ten Cissé prej byl dobrej. Bude mít kJ těžkou hlavu, ale to je dobře.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
bongor před 16 lety 16.02.2009 22:25 |To si nepamatuju,možná jsem ten mač neviděl.Ale Karel běžně docela makal,na Pauříka si vzpomínám tak dost matně.Na Cream se podívám
díky za upozornění,i když v mojí první lize je nemám,pořád jsou lepší než Sámer Issa a Ewa Fárna.A teď bych se jim klukům anglickejm měl veřejně omluvit,s čím jsem je to srovnal .Doufám,že se u nás se svým turné staví moje oblíbenkyně Tina,rocková babička.Tu by měly povinně poslouchat ty naše superhvězdy 24 hodin denně,jestli by jim to ovšem mohlo nějak pomoci.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Huzgi (přítel SN) před 16 lety 16.02.2009 22:37 |Já si taky Karla pamatuji jako hvězdu, která zářila vždy celých 90 minut. Ale do Prahy jsem se dostal na VŠ až v éře Kubíka a Knoflíčka, tak mám toho Karla třeba zkresleného. Pořád bych ho ve své přehlídce slávistů, které jsem zažil na vlastní oči, řadil mezi první tři, ne-li výše :-)
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
TKutnik (přítel SN) před 16 lety 16.02.2009 23:43 |A já dneska celej den přemejšlim co jsem to slyšel v buse ráno...Tina, díky
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 17.02.2009 06:28 |To ale nebylo myšleno zle proti KJ. Jen jsem chtěl říct, že si taky někdy chvilku "odfrkl", jako každej. Jinak jako hráč byl samozřejmě velmi dobrý. Sokrates55
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
mart před 16 lety 17.02.2009 08:40 |Ahoj Sokrate 55, dik za odpoved, .... jeste jsem neco pripsal, ...taky o KJovejch "odfrknutich". Vsak Ty vis.
Nakonec, I po navratu z Francie Porazil Spartu, = vse odpusteno :)
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
bongor před 16 lety 17.02.2009 12:52 |Ale KJ jako každý si odfrk.většinou ale makal jako šroub.Mně utkvěl hodně v paměti,patřil mezi naše nejlepší hráče.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
lassiter před 16 lety 16.02.2009 21:39 |Tak rudoši udělali útočníka, jakýsi Juraj Piroška z Artmedie, dvacet dva roků, nevíte někdo co je to zač?
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
lassiter před 16 lety 16.02.2009 21:42 |Tak na pozdim za petržalku sedm zápasů, z toho čtyři od začátku, bilance nula gólů, jedna žlutá, jedna červená. To bude asi zase dobrý.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
mirecek1111 před 16 lety 16.02.2009 21:49 |Takové krásné prozření za tři minuty. Ty už si jak slaviator :)
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
slaviator před 16 lety 16.02.2009 22:16 |To tak bejvá.. :)
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 16.02.2009 21:49 |Uvidíme, nezatracoval bych ho, ale přijde mi to úsměvné. Chovanec snad zase jede podle té své slavné příručky.. 4-1-4-1 - máme, zkoupit slovenskou ligu- máme, hýřit sebevědomím už od Průhonic- máme. :-)
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Wommi před 16 lety 16.02.2009 21:58 |:)
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
bongor před 16 lety 16.02.2009 22:29 |Ty jeho blbý cancy,že soupeři prohrávají už od Průhonic jedna nula.
mně tedy vůbec nevadil Stračena ani Lavička,ovšem tenhle člověk....
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
slaviator před 16 lety 17.02.2009 22:06 |"máme od Slavie si nechat dát pár golů, ale ono to neva, fandové si zvykaj už.." :-))
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
quelhar (admin) před 16 lety 16.02.2009 22:07 |Nevim, kde jsi na ty statistiky prisel, ale co prolezam stranky Artmedie, tak je to pravidelne zakladni sestava a minimalne dva vstrelene goly, jeden v poharu a jeden v lize. Ne ze by to byl nejaky rozdil, ale neda se rict, ze by na podzim nehral.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
quelhar (admin) před 16 lety 16.02.2009 22:12 |Tak ze zacatku ligy to zakladni sestava nebyla, ale hral casto a par golu vstrelil, zahral si i v zakladu na hristi Juventusu.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
bongor před 16 lety 16.02.2009 22:26 |Piroška?Ten by moh být spíš z Ruska.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Viking před 16 lety 17.02.2009 00:04 |Trochu mi potom chybí důvod, proč pouštěli Jeslínka do Liberce. Ale hledej u Sparty logiku..
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 17.02.2009 01:12 |Blažek jim nevyšel? No, koumáci..
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
slaviator před 16 lety 17.02.2009 17:55 |pustili ho nebo ne? on totiž jeslínek za spartu nastoupil i v generálce...
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Viking před 16 lety 17.02.2009 09:06 |http://fotbal.sport.cz/clanek/145216-chelsea-a-liverpool-si-brousi-zuby-na-utocnika-sparty-kadlece.html
PR startuje. Dávám lampasákovi maximálně rok, než ho začne cpát do repre. Z těhle důvodu je mi reprezentace úplně putna, přestal jsem ji zcela sledovat.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
zz před 16 lety 17.02.2009 09:47 |Tak vzhledem k tomu, že Kadlec hraje pravidelně za mládežnické reprezentace a střílí pravidelně góly jako na posledním turnaji La Manga, kde U17 rozstřílela Holandsko a Norsko 4:0 a 6:1, tak to Sparta nebude potřebovat.
Navíc v Liverpoolu Kadlece dobře znají, už tam byl na stáži a ví o jeho fotbalových kvalitách.
Sparta ho koupila za nějakých 8 mega +25% z dalšího prodeje.
Myslím, že to byl jeden z nejrozumnějších přestupů za poslední roky, které Sparta udělala.
Dalším šikovným hráčem je Matěj Vydra z Jihlavy, který je stejně starý jako Kadlec a taky už je v A týmu Jihlavy.
Dále jsou tu Fantiš a Pavel Pilík z Příbrami.
Myslím, že se Sparta bude snažit některého z nich udělat v dalším přestupovém období.
O mladé talenty bude v cizině pořád velký zájem.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Viking před 16 lety 17.02.2009 10:12 |O Kadlecovi se sice už ví dlouho ale dokud nezačne dávat pravidelně góly za Spartu nebo U21, tak je to jen další z řady nadějných mladíků. Paskovi o ten přestup do Sparty hodně šlo a Bohemka ho defakto prodat musela, jinak by odešel jinam za pakatel. Co jsem ale slyšel o Kadlecovi, tak jeho největším problémem je hlava. Nedá se čekat, že lehce ustojí tlak a nezanedbatelnou roli v jeho kariéře hrají rodiče, ne v pozitivním smyslu. To už víc věřím, že se prosadí Morávek.
Uvedení hráči jsou zajímaví..., ale nemyslím si, že je má cenu kupovat. Jejich cena se pohybuje v rozmezí 4-7 mil. Kč. Aby za nás hráli v základu, tak musí ještě minimálně dva tři roky fotbalově růst a není záruka, že se nám vyplatí. Aby to mělo smysl, musel by si jich koupit pět nebo šest a možná jeden z nich bude mít potenciál, aby se dal prodat třeba za 2 mil. EUR. Naše liga je finančně slabá a hráčsky vybrakovaná. Nemá tudíž cenu, aby jsi si piplal nadějného dorostence od 17 let, když po jednom úspěšném roce nebo dokonce půlroce ho prodáš na západ. K tomu nám stačí vlastní líheň, za každé dvouleté období jsem schopni za podobné peníze prodat odchovance. Moc tomuhle systému nevěřím, kdy se nakupují leckdy bezhlavě nadějní junioři co hlavně mají start za juniorské reprezentace. Pokud ti neutečou do zahraničí (viz Sparta), tak stejně existuje minimální šance že se prosadí do áčka a tam si třeba tři roky odkopou.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 17.02.2009 10:27 |Souhlasím, nemá cenu je kupovat, ale nějakou opci nebo předkupní právo bysme zkusit mohli. Nebo přivést ty kluky do béčka, podobně jako Jandu a další. Příbram má dobré hráče, já jsem zvědavý na toho Borka, na podzim se mě hodně zaujal, i když patří Plzni.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
quelhar (admin) před 16 lety 17.02.2009 10:31 |Nj, jenze perspektiva "Slavia B" vs. mladeznicka akademie zahranicniho velkoklubu - ktery z nich si vybere prvni moznost?
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
zz před 16 lety 17.02.2009 10:46 |Nejlepší cestou je vychovat si své talenty jako se nám to dařilo v ročnících 87-89.
To je nejlevnější cesta.
Pokud přivést nějaký talent, tak do B týmu to nemá smysl.
To je lepší ho nechat třeba rok, dva hostovat v uvedeném klubu jako to Sparta udělala se Sivokem nebo Slávia s Latkou a pak si jej stáhnout.
Jandu jsme přivedli do dorostu, ne juniorky a nebyl takový talent jako výše uvedení hráči.
Navíc přišel z Čáslavi.
Někdy se vyplatí třeba rok počkat jako to udělal Liberec s Hološkem.
Taky nehrál za A tým, protože Liberec byl tehdy hodně silný a udělal titul, postoupil do čtvrtfinále Uefy.
Ale postupně se Hološko zapracoval a Liberec na jeho prodeji vydělal velké peníze.
To samé dělá Liberec s mladým Vlaskem.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 17.02.2009 13:08 |Tak jsem to myslel.. prostě přivést k nám k mládeži. Ne rovnou do béčka, vyjádřil jsem se nepřesně.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
zz před 16 lety 17.02.2009 10:33 |Tak kluby často kupují talentované hráče za slušné peníze, aniž musí něco odkopat v lize jako Hableho nebo třeba Westham koupil Nsereka z druholigové Brescie za 300 mega.
Pro Spartu je důležité, aby na celé transakci vydělala peníze.
Pak to byl pro ni úspěšný obchod a za peníze za Kadlece si může koupit nějakého hotového hráče. Kadlec je o tři roky mladší než Morávek, který to má v hlavě dobře srovnané. U Kadlece byl problém v hlavě, ale myslím si, že už na tom hodně zapracoval.
Trend nákupu mladých hráčů, kteří toho moc neodkopali mezi muži, bude pokračovat.
Uvedené hráče jako Fantiš, Vydra jsem uvedl jako příklady podobných talentů, nemyslel jsem tím, aby je Slávia kupovala.
Vypadá to, že v Příbrami se daří práce s mládeží-Mišun ročník 90, Fantiš a Pilík ročník 92.
Doufejme, že se nám podaří z vlastní líhně vychovat pár podobných talentů jako třeba Kadlec.
Pak by to byl velký úspěch.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
slimak před 16 lety 17.02.2009 11:11 |musím tě opravit voki. polík je ročník 88, ligu hrál snad už v 16 letech pod tobiášem, mluvilo se o něm jako o talentu, ale od té doby nic nepředvedl a spíš chodí po hostovačkách
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
zz před 16 lety 17.02.2009 12:13 |To je jeho bratr, Pavel Pilík-ročník 92.
Jsou dva Pilíkové, pozor nezaměňovat.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
slimak před 16 lety 17.02.2009 12:31 |aha, jsem netušil..omlouvam se
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
bongor před 16 lety 17.02.2009 12:31 |To máš pravdu,že jeho největší problém je hlava.Důkaz:Přestoupil so sralty.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
quelhar (admin) před 16 lety 17.02.2009 10:27 |Mam pocit, ze jsem nekde cetl, ze tech procent z dalsiho prodeje je dokonce 35%. Myslim, ze to byl dobry tah i od Pribyla, ze Sparty Kadlec jiste prestoupi draz nez z Bohemky. Jestli v lete prestoupi za nejakych 50M do Liverpoolu, tak nejakych 15M poputuje zase do Bohemky. Sparta na tom porad slusne vydela, vsichni vedi, ze ho nekupovali ze sportovniho hlediska, ale z ekonomickeho.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
zz před 16 lety 17.02.2009 10:39 |On Přibyl neměl na výběr.
Kadlec by neprodloužil smlouvu, pak by Bohemka dostala jen výchovné, což je malá částka.
Píši to výše, je to ekonomický přestup, ne sportovní.
Za peníze za Kadlece si Sparta může koupit hotového útočníka třeba Nigerijce Aloziho, který ve Spartě vydrží třeba dva roky a pomůže ji gólově.
Jsem zvědavý na toho Pirosku, moc slovenskou ligu nesleduji, ale zas tak špatný hráč to není.
Ale jeho přestup vypovídá o jednom, Sparta nemá peníze na drahé nákupy.
Proto nepřišli Alozi z Ukrajiny, Albánec z Rakouska, Mahmutovič, Kerič, Blažek ani paradoxně Jirouš.
I Jirouš by byl patrně drahý.
Ale úplně bych Pirosku nepodceňoval, zas takový nýmand to nebude.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Viking před 16 lety 17.02.2009 10:43 |Souhlasím s tím, že podobné akvizice jsou jenom na kšeft, není v našich silách tyto hráče udržet. Sparta na Kadlecovi zřejmě vydělá, proč ne, dluhy je třeba z něčeho platit.
Příbramská práce s mládeží je skutečně na vysoké úrovni. Za mých mladých let se teprve rozjížděla a mohl jsem už tehdy potkat na hřišti jako protihráče Riegela nebo Zápotočného (ten měl lýtka jako já stehna). Když mi bylo 15, měli jsme s nimi zhruba vyrovnané výsledky. Za dva roky nám ale dávali šest sedum gólů s prstem v nose...
Ale zpátky k nakupování mladých hráčů, pro české podmínky je ideální cesta, kterou jdeme my. Nakupovat hráče ve věku 22 - 26 let, mají něco odkopáno, megatalenti to sice nejsou ale na českou ligu pořád patří k vysokému nadprůměru. Hlavně, je tady perspektiva, že tým bude alespoň ze 60% dva tři roky pospolu a to je ta největší výhoda.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
zz před 16 lety 17.02.2009 10:58 |Ano, je lepší mít hráče, kteří vydrží v klubu třeba tři roky, pokud přinesou určitou fotbalovou kvalitu v delším časovém horizontu.
Přesto je dobré mít v zásobě nějaký mladý talent, kterého může klub prodat, když se nedostávají peníze do rozpočtu nebo na investice.
Nejlepší je, když takového hráče má klub ve své vlastní líhni.
Myslím si, že i v novém modelu LM bude pro české kluby hodně těžké postoupit do LM.
Za úspěch budu považovat postup do čtvrtého předkola, za což jsou slušné peníze.
I postup do skupiny Uefy nebude jednoduchá věc.
Taková je realita.
Těch odchodů kvalitních hráčů bylo v zimě dost a česká liga nabídne ještě méně pohledných zápasů. Český klubový fotbal bude dál klesat.
Zájem televizí i sponzorů o českou ligu bude malý.
Slávia může být ráda, že prodala Necida a Tavarese.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Viking před 16 lety 17.02.2009 11:07 |Hráčů pro západní trhy zajímavých máme stále dost. V létě asi odejde Suchý, vykopat se může Hošek, z naší budoucnosti strach nemám. Na ligu to bude stačit pořád, s Evropou to hapruje. Je to ale jenom o penězích, ničem jiném.
U fotbalové Slavie je vidět, že začíná jít podobnou cestou jako ta hokejová. Žádné přestupové dostihy, rozumná platová politika, dlouhodobá koncepční práce. Je třeba to zaklepat..
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Miklos před 16 lety 17.02.2009 11:22 |Pekne dopolodne,
zajimal by me nazor zdejsich diskutujcich na prespektivu a zaroven cenu TB. Po jeho koupi od Interu se zdalo ze kolem nej chce Slavie postavit zalohu, ale ve stinu konce podzimu a pripravy uz to tak nezda. KJ preferuje MJ do stredu a vedle nej musi hrat DZ. Proto taky mluvil o moznostech TB jako DZ coz je naprosta blbost. Ma skoro nejhorsi odebirani mice v tymu. Presto si myslim, ze by ho mel tym vyuzit a trochu si ho vychovat. Je to seniorsky reprezentant a jeho kopaci technika je jinde nez u naproste vetsiny hracu G ligy.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
quelhar (admin) před 16 lety 17.02.2009 11:42 |Zdravim. Ja myslim, ze KJ s nim pocita. Fakt je ten, ze Marek Jarolim podava v posledni dobe lepsi vykony, ale ani na podzim nebyl problem v tom, aby hrali MJ a TB vedle sebe. I v generalce hral Tijani v zakladu a predtim s Nitrou nehral proto, ze byl s repre na srazu. Problem Tijaniho je, ze nejspis trosku usnul na vavrinech a na hristi tak obcas pusobi jako telo bez duse. Dost mozna ho taky zasahl odchod Tavarese. Jiste ted taky zacne pokukovat po zahranicnim angazma. Myslim, ze jakmile na jare o neco pujde, tak si nedovoli neco odchodit. Porad to je mlady hrac a vyviji se. Musi si uvedomit, ze nestaci zazarit ve trech zapasech, musi podavat dobre vykony dlouhodobeji. Ja verim, ze si to uvedomi, ze s nim trener na tomhle pracuje a ze se to zlepsi. A co se tyce ceny, tak bych rekl, ze by casem mohl odejit do zahranici za podobnou castku jako Mickael Tavares. Musi vsak podavat dobre vykony pravidelne.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
martyni (přítel SN) před 16 lety 17.02.2009 12:10 |ja si naopak myslim, ze to trochu problem muze byt, kdyz nastupuji vedle sebe. oba se tlaci ke stredu a snazi se hrat stejnou roli, nekdy to fungovalo, ale mnohokrat to taky nefungovalo. na podzim tim delali prostor pro mateje, coz byla velka zbran slavie - tim nemyslim jen mateje, ale cely ten zpusob hry, ktery mu oteviral misto k utoceni a on toho dokazal kvalitne vyuzivat. uvidime, jak to bude fungovat, myslim si, ze nejlepsi by bylo, kdyby hral na miste tvurce hry proste ten lepsi, bez ohledu jestli je to TJ nebo MJ. Ten druhy by nutne nemusel nastupovat v zakladu, mohl by i cekat na sanci. To je ale utopie, MJ ma vicemene misto jiste (at uz pravem ci nepravem, to at kazdy posoudi sam, ale ze ma silny misto v sestave je proste fakt), TJ bude zrejme nastupovat jako pravy zaloznik, mel by kazdopadne to takhle prijmout a bojovat i na postu, ktery mu uplne nesedi.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
quelhar (admin) před 16 lety 17.02.2009 12:39 |V poslednich mesicich je Marek lepsi a opravdu bych nechtel videt tu hysterii, ktera by se strhla, kdyby Tijani nenastupoval v zakladu. Mnoho fanousku neni ochotno skousnout, ze je Marek lepsi a byli bychom ve stejne situaci jako pred rokem - tedy ze bychom vedli ligu a zaroven odvolavali trenera. Krom toho na pravou zalohu stejne nemame vyrazne lepsi alternativu nez prave Tijaniho (Janda nyni ukazal, ze tou alternativou opravdu neni, pri zraneni Kaufmana musi hrat Grajciar na beku a tak zbyva Ivana (Senkerika bere trener jako utocnika, ten v zaloze hrat nebude) - ja bych ho tam klidne snesl, urcite je behavejsi nez Belaid). Navic - jak pises v jinem prispevku - Tijani je liny se vracet a nevypomoha pri braneni tolik jako Marek, coz je dalsi argument, proc si Jarolim misto v zakladu vybojoval pravem.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
zz před 16 lety 17.02.2009 12:51 |Já bych Šenkeříka dal do zálohy, sám jsi po tom volal.
Hrál tam třeba v Olomouci a zvládl to dobře.
Jeho finální přihrávka na Abraháma vedla ke gólu.
Šenkeřík je nesmírně pracovitý a technicky dobře vybavený hráč. S Bestou dobrý do presingu.
Byla by velká škoda ho nechat sedět na lávce.
Po odchodu Krajčíka není možné hrát stejným způsobem bez klasického pravého záložníka.
Druhého Krajčíka prostě nemáme.
Srovnání MJ a TB ukáže až jaro.
Proti Nitře byl MJ slabý, proti Slovanu mnohem lepší, ale žádný zázrak.
Nezapomínej, že Belaid hrál těžký zápas proti Holandsku, což není Nitra.
A k tomu cestování.
Počkejme si na jaro.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
quelhar (admin) před 16 lety 17.02.2009 13:36 |Ano, ja bych si umel Senkerika predstavit v zaloze. Jenze jsem realista - trener do zalohy pocita spis s Ivanou nez se Senkym, ktereho bere jako utocnika spolecne s Bestou, Fortem a Pekhartem - tak se to take projevilo v generalce proti Slovanu. Tihle ctyri hrali v utoku a Ivana v zaloze. Proto nepocitam s tim, ze by Senkerik mohl hrat v zaloze.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
martyni (přítel SN) před 16 lety 17.02.2009 13:28 |Mj byl lepsi dejme tomu ve druhe polovine podzimu, kdy Tj podaval podprumerne vykony. Naopak na zacatku sezony byl jasne lepsi Tj. Pokud bychom pocitali produktivitu na podzim celkove, vede TJ o parnik. Kdo se vic vraci, to uvidime, Mj s tim byl vzdy na stiru stejne jako TJ. Jandu hodne zatracujes po jednom zrejme nepovedenem vykonu, pritom si nevybavuju, ze by v predchozich zapasech nekdo psal o tom, ze byl hodne slaby, naopak spis se psalo o tom, ze se zlepsuje. Podobne se psalo, ze Mj byl slaby proti Nitre. Ale rozumim, kazdy nekterym hracum veri vic a jinym min. Jak bude MJ branit jsem opravdu zvedav, kdyz dobre, samozrejme budu rad. Uvidime, jestli muzem hrat bez praveho zaloznika, kdyz neni matej, Grajciar se zrejme snazi plnit Matejovu roli, otazka je, zda ho muze nahradit i co do kvality, coz je ukol nelehky. Spis si myslim, ze praveho zaloznika potrebovat budem a ze tam muze hrat grajciar (kdyz nebude muset hrat v obrane), Janda, Senky nebo Ivanna, podle toho, kdo bude lepsi.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
quelhar (admin) před 16 lety 17.02.2009 13:33 |Ja mam pocit, ze o Jandovi se pise neustale, ze mu to nejde. Na Ajaxu hral slusne, ale proti Slovanu to byla naprosta tragedie. Mozna to bylo tim, ze hral netradicne vlevo, ale proste mu neverim a myslim, ze Belaid bude na prave zaloze platnejsi nez Janda.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
martyni (přítel SN) před 16 lety 17.02.2009 13:53 |myslim ze na prave zaloze trpi Belaid mozna podobne, jako by trpel MJ, kdyz tam hral. Bylo by zajimave srovnani, kdyby si posty vymenili, kdo by jak dokazal zahrat.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 17.02.2009 14:08 |Myslím, že to bylo hlavně tím, že hrál zleva. . plus je rozdíl mít za sebou Krajčíka a Huba:-)
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
slimak před 16 lety 17.02.2009 11:44 |zdravím,
nemyslím si, že by TB hrál DZ..vždyť s Markem jaorlímem nastupoval celý podzim a dal takhle dost gólů..DZ bude hrát cisse nebo trapp a belaid klasicky trochu zprava s častým střídáním pozic s MJ..co se týče jeho ceny, záleží na tom, jestli se dostanem do pohárů a jak se mu bude dařit v repre..
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
slimak před 16 lety 17.02.2009 11:17 |a další možností je kupovat mladé cizince..finačně to je nenáročné, ale zase je tam několik dalších rizik. prosadí se třeba jeden z 5. nicméně stojí za to to zkoušet a určitě to bude trend do budoucna pro několik klubů naší ligy..
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
quelhar (admin) před 16 lety 17.02.2009 11:20 |Bude to tezke, to je pravda. Kazdopadne pres treti predkolo LM bychom rozhodne prejit meli a i kdybychom nepresli pres posledni predkolo do skupiny LM, tak spadneme alespon do skupiny Evropske ligy, to taky neni k zahozeni. System je ted prijemnejsi v tom, ze jakykoli vypadek at uz ze tretiho nebo ze ctvrteho predkola LM neznamena konec v poharech, ale pad do prislusne dalsi faze Evropske ligy, takze ani pripadny vybuch hned v prvnim dvojzapase (nezapomenme, ze bez KJ na lavicce) neznamena konec, ale pad do Evropske ligy. Verim, ze mistr ligy bude mit celkem jednoduchou cestu do nejake skupiny, cekaji ho dva dvojzapasy a pokud neprohraje oba dva, tak bude v nejake skupine. Ostatni to budou mit tezsi, ale i tak si myslim, ze bychom se meli pravidelne dockat minimalne dvou tymu ve skupinove fazi soutezi.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
martyni (přítel SN) před 16 lety 17.02.2009 11:38 |Kazdopadne to bude zajimavy a nase tymy by se mely co nejdrive vzpamatovat, abychom se nepropadli jeste niz v klubovem fotbalu. Kazdej souper je pro nase tymy tezkej, z toho budeme muset vychazet. Doby, kdy jsme v balkan cupu valcovali na strahove soupere jsou davno pryc.
Jinak z reakci na posledni zapas to vypada, ze prekvapive nakonec mozna nejlepe zvladneme odchod Tavarese, na Cissem a Trappovi se vsichni shoduji, to je fajn. Dobre je taky, ze jsme v priprave nedostavali moc branek, kdyz bude obrana drzet a nebudem dostavat zbytecne branky, bude to zaklad k uspechu. Mame naskok, jde o to nedelat zbytecne chyby a nedostavat se pod psychickej tlak, s dobrou obranou verim, ze to zvladneme. KJ ocenoval kolektivni vykon i smerem dozadu, to bude treba, osobne bych rad videl v zaloze alespon dva hrace, ktery budou hrat i poctive dozadu, tim nemyslim dva DZ, ale aby tam krom defenzivniho zaloznika byl jeste aspon jeden, kterej bude ochoten se poctive vracet.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
quelhar (admin) před 16 lety 17.02.2009 11:45 |Tim hracem je Marek Jarolim, jakkoli se ti to nebude libit. Jeho pohyb proti Slovanu byl celoplosny, vracel se vypomahat Trappovi pri ztrate mice, chodil si pro mice k obrancum a vzapeti se objevoval temer na hrotu - nacentroval do tutovky Bestovi temer od brankove cary a posleze na hrotu utoku vstrelil branku.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
martyni (přítel SN) před 16 lety 17.02.2009 11:47 |pokud tak bude hrat, tak se mi to libit bude!:-)). zatím mě nepřesvědčil, že právě toho bude schopen, stejně jako Belaid, který není důsledný a vrací se jen někdy.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 17.02.2009 13:28 |Souhlas, ale bylo to částečně takové klasické MJovské, doběhl, ale už nepřetlačil, nebo posunul jinému protihráči, ale přesto na mě docela udělal dojem, už to není takovej másloš, asi přes zimu hodně cvičil, je to lepší, ale své limity prostě nezruší.. DZ jak si ho já představuju, nikdy nebude, ale od toho tam bude Trapp a Cissé.
Co se týče hry, tak já jsem říkal, že nejvíc bude chybět Matej a to si myslím pořád, poto bychom měli pozměnit styl. S tím Slovanem se mi Belaid moc nelíbil, pravá strana trpěla, bez Mateje to prostě nejde, Grajciar se sice snažil, ale je jiný typ, musí hrát bohužel beka, ale dva posty jako Matej nezastane. Proto bych po uzdravení Kaufmana nebo Dřížďala (zapojení Dense) dal Grca na PZ a jednoho z dvojice Belaid Jarolím prostě posadil na lavici. Po dojmu ze Slovanu Belaida, do Plzně je ještě týden.. Zkrátka 4-4-2
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
bongor před 16 lety 17.02.2009 16:06 |Matej nám zcela stopro bude chybět nejvíc.Ty názory,že už ho soupeř ke konci podzimu znal a uměl eliminovat,to je pravda.Ale za jakou cenu?Uvolnil se prostor pro další hráče zejména na pravé straně.Grajciara bych po návratu Ferryho dal zcela prostě na pravého záložníka.A myslím,že by se dokonale doplňovali.Ve dvou by možná nahradili i toho Mateje.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Miklos před 16 lety 17.02.2009 16:32 |Prinos Mateje byl veliky ale po jeho odchodu zacal byt az legendalrizovany. Jeho nejvetsi schopnosti byl perfektni centr a to taky ne v kazdem zapase. Kdyz na jeho misto ted vybehl Grajciar a centroval na urovni ceske ligy tak zacal byt mnoha lidmi zatracovan. Ale to je jen ten zvyk na Matejovi skvele centry. Rychlost mel na ligu nadprumernou ale na Evropu nebo Italii prumernou. Proto si myslim, ze kdyz se napravo vytvori spoluprace obrance a zaloznika tak to bude dobre nahrazeni Mateje. Jak uz nekdo psal na podzim jsme vlastne hrali bez prave zalohy ktera si zbihala do stredu. A hlavne pokud se nahodi leva strana "nekdo misto Huba" tak budeme svirat soupere do klesti misto fackovani z jedne strany, a to bude mnohem ucinejsi. Abych rekl pravdu uz se tech ostrych zapasu nemuzu dockat. Bude to operavdu zajimave sledovat promenu stylu hry po Matejovi, boj utocniku o misto v sestave, souhru improvizovane obrany, kreace nasi zalohy.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Wommi před 16 lety 17.02.2009 17:40 |..jen bych pripomnel s veskerou uctou ke krajcikovi,...a mel jsem ho rad..ze minulej rok mu to neslo a taky na nem diskuteri nenechali nit suchou,..dalsi sezonu se zase zvedl a hral jak z partesu,..takze myslim ze je to, jak to tu je vyse jiz psano..trochu legendarizovane..a myslim ze byl krajcik a byl dobrej a budou jini..taky dobri a mozna i lepsi...
M
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
zz před 16 lety 17.02.2009 18:27 |Zdravím Martine,
finančně dostupných hráčů s kvalitou Krajčíka neběhá po trávnících hodně. Je jich jako šafránu.
Podívej se, jak dlouho hledáme hráče na levou stranu obrany a pořád tam hraje Hubáček.
Prostě najít trochu kvalitní hráče s dobrou finální přihrávkou bude velký problém.
Obávám se toho.
Tento typ hráčů je nedostatkové zboží.
Na podzim jsme měli dobrou aspoň Krajčíkovu stranu, teď můžeme mít problémy na obou stranách.
Nesdílím optimismus některých, že až se Grajciar přesune na pravou stranu zálohy, tak to bude lepší.
Je to stejné jako tvrdit, že až se přesune Hubáček na stopera, tak se zlepší jeho rozehrávka. Nebo Kratochvíl vyzkoušel na Kladně několik postů a pořád to bylo stejné.
Deficit ve finální přihrávce se nezmění přesunem na jiný post. Tak jednoduché to není.
Očekávám, že daleko více budeme nakopávat vysoké míče na útočníky.
Herní projev Slávie bude jiný než na podzim.
Nahradit takovou kvalitu jako Necid, Krajčík a Tavares je nereálné.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Wommi před 16 lety 17.02.2009 19:00 |Zdravim zz,..tak samozrejme je jasny ze hrac jako byl krajcik, proste chybet bude,..hernim projevem, kvalitou osobnosti,..vsim,..jen jsem tim chtel naznacit, ze i on mel sve slabe chvile!...a pak mu zo zase slo,..a i v dobe jeho slabych chvil se pres to slavka dokazala prenest, tedy proste asi nema smysl "plakat" na jeho odchodem a spis hledet dopredu,...
treb ated jiz na utkani se slovanem jsem mel pocit ze se snazi hraci vic to kopat dopredu a mene kombinovat,..coz neni asi uplne ono,..ale zase,..pockejme, treba si to sedne...a..
..jeste k hubackovi,..ja ho mam rad:)..a vis co musim rict,..ze at on je jakejkoliv,..at mu to dopredu kope nebo ne..zajimave je, ze prisli mnozi a pak zas odesli a on stale zustava....neni to nejlepsi varianta,..ale rekl bych ze je to takovy jistota!
M.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
zz před 16 lety 17.02.2009 19:16 |Já mám Huba taky rád, v těžkých dobách odvedl dobré služby je to taková záchranná brzda, když se neosvědčí alternativy na levého beka.
Je to poctivý dříč, kterému nebyla dána velká fotbalovost s míčem.
Snaží se tyto nedostatky, včetně rychlosti nahradit poziční hrou.
Ale na jeho příkladu vidíš, jak je těžké sehnat do české ligy trochu kvalitního levého beka.
Krajčík měl tu výhodu, že měl talent, fotbalovost, chybělo mu trochu štěstí, aby se prosadil dříve. Buď byl zraněný, měnili se trenéři, nehodil se Csaplárovi do koncepce. A i větší stabilita výkonů.
Ale fotbalovost mu nikdy nechyběla.
Loni na jaře to nešlo skoro nikomu, důvod známe.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 17.02.2009 19:24 |Nejde jen oto, jak hrál, taky měl hluché zápasy, to je jasné, ale oproti loňsku (min. podzimu) letos KJ ušil systém tak trochu na něj. . takže teď lze buď hledat stejného hráče nebo upravit systém. Podle mě Grajciar na to takové předpoklady nemá, bohužel teď to hraje z nouze. Dens možná, ale není sžitý s týmem.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
bongor před 16 lety 17.02.2009 16:08 |Marek je dobrej.Ale mnoha lidem se nelíbí jeho poměrná měkkost.Mně se to taky moc nelíbí.Ale máme někoho lepšího?
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
martyni (přítel SN) před 16 lety 17.02.2009 17:11 |Marek bude muset bejt nejen tvrdsi, ale i produktivnejsi. Ani pocet golu a golovych prihravek nebyl na podzim nijak uzasny na to, ze hraje na pozici tvurce hry.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
quelhar (admin) před 16 lety 17.02.2009 17:43 |To bych taky rekl, ze se zlepsuje, ke konci podzimu to slo nahoru spolu s kvalitou jeho hry (zapas s Teplicemi, o gol se pricinil i v Amsterdamu a v Budejovicich, proti Zizkovu centr z rohu na Janduv rozhodujici gol) a ted proti Slovanu dal branku, nacentroval do tutovky Bestovi. Opet musim rici, ze jsem optimista :o)
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
slimak před 16 lety 17.02.2009 11:48 |já bych to z tou náhradou Tavarese takhle růžově neviděl. Trapp třeba mě osobně celkem zklamal, i když samozřejmě chápu, že neni s týmem sehraný. Zbytečně nekolikrát v hodně malé vzdálenosti od brány fauloval, což Slovan sice neprostrestal, ale kvalitnější ligové a nedej bože evropské týmy toto mohou potrestat. Navíc nedokázal podržet balón..A právě proto bych dal přednost Cissemu
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
marcocruz (přítel SN) před 16 lety 17.02.2009 13:16 |Já myslel že za Příbram hraje Tomáš Pilík ne?
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
marcocruz (přítel SN) před 16 lety 17.02.2009 18:56 |Aha, tak oni jsou dva Tomáš a Pavel.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
zz před 16 lety 17.02.2009 19:02 |Pavel je ročník 92.
hmm
slaviator před 16 lety 17.02.2009 18:27 |tak podle dnešního Sportu je nejdražším přestupem Sergio Peter, Sparta za něho prý dala pul milionu liber, cca 16 mil korun... Co je lepší - 16 mil za Petera nebo i kdyby 16 za Trappa (jakože bude cca 10)? Sparta se neponaučí a neponaučí a neponaučí...
Re: hmm
zz před 16 lety 17.02.2009 18:31 |To ukáže až jaro.
Zase tu nepiš stejné rozumy jako u Fořta.
Sparta dala hodně i za Kucka a i hostování Pamiče, Hubníka.
Re: hmm
slaviator před 16 lety 17.02.2009 19:31 |Uvidíme, já Fořtovi stejně nevěřím.. :-)
Re: hmm
malan (přítel SN) před 16 lety 17.02.2009 20:12 |neříkal jsi,že bolševik přivede takové posily,že z toho všichni padneme na hubu?
Re: hmm
zz před 16 lety 17.02.2009 21:03 |Křetínský sliboval, že peníze nejsou problém.
Peter stál kolem 15 mega, to samé pravděpodobně Kucka, hostování Hubníka tak 8 mega, hostování Pamiče podobná částka, Piroška dejme tomu kolem 6 mega, něco hostování Hubera, takže Sparta vynaložila na posily něco mezi 40-50 mega.
Čekal jsem, že Sparta přivede trochu jinou kvalitu. Zůstalo jen u slov Chovance a Křetínského. Realita je jiná.
S výjimkou Kucka a Hubníka to na kvalitu moc nevypadá.
V podstatě nákupy pokryli z peněz za Slepičku a Kudelu, Grigara.
Bohužel úroveň české ligy bude ještě horší než na podzim.
Pohledných zápasů bude jako šafránu.
Re: hmm
slaviator před 16 lety 17.02.2009 22:03 |Peter 10, u Kucky bych těma 15 možná i věřil, hostování Hubníka maximálně 5, vždyť rok nehrál, v klubu s ním už vůbec nepočítaj, hostování Pamiče těch cca 250 tis € tedy 8 mil Kč být mohlo... Věřme, že jsou to menší částky než o kterých se spekuluje. U Kušníře se spekulovalo o 20 mil a vím na sto procent, že to bylo třináct rozložených do tří splátek (pět, pět a tři). Takže nevěřím, že Peter stál 15 mil.
Re: hmm
slaviator před 16 lety 17.02.2009 22:03 |Peter 10, u Kucky bych těma 15 možná i věřil, hostování Hubníka maximálně 5, vždyť rok nehrál, v klubu s ním už vůbec nepočítaj, hostování Pamiče těch cca 250 tis € tedy 8 mil Kč být mohlo... Věřme, že jsou to menší částky než o kterých se spekuluje. U Kušníře se spekulovalo o 20 mil a vím na sto procent, že to bylo třináct rozložených do tří splátek (pět, pět a tři). Takže nevěřím, že Peter stál 15 mil.
Re: hmm
zz před 16 lety 17.02.2009 22:10 |Peter mohl stát podobnou částku jako Belaid.
To, že klub o Hubníka nestojí, neznamená, že na něm nechce vydělat.
Jestliže hostování Rajnocha stojí kolem 8 mega, tak roční hostování Hubníka odhaduji v podobné výši.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Miklos před 16 lety 17.02.2009 19:00 |Dneska mel Kaufman podstoupit tu artroskopie. Snad mu to dopadne dobre a rychle naskoci do hry.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
marcocruz (přítel SN) před 16 lety 17.02.2009 19:05 |Tak Abraham prý ukončil své působení na Kypru, tudíž by se měl teoreticky vrátit k nám ne?
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
quelhar (admin) před 16 lety 17.02.2009 19:10 |Jo, ta zprava proskocila uz minuly tyden. Da se ocekavat, ze do tymu se samozrejme nevrati, hleda si jine angazma a Slavia mu rozhodne v zadnem angazma branit nebude.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
zz před 16 lety 17.02.2009 19:20 |Ale kde ho sehnat?
Do Ruska a Ukrajiny těžko, tam chtějí jinou kvalitu.
Možná Lavička do Austrálie?
Pokud Abrahám nic nesežene, tak ho stejně bude muset Slávia platit.
Proto je možné, že třeba skončí v B týmu, i když si to nedokážu představit.
Nejhorší variantou by bylo, kdyby nikde nehrál a Slávia ho přesto platila.
Mohlo by to být něco podobného jako Mareš ve Spartě.
Pokud nebude Abrahám někde hrát, těžko sežene angažmá v létě, těžko ho Slávia někam prodá.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
quelhar (admin) před 16 lety 17.02.2009 19:28 |Jeste se muze prestupovat i do Skandinavie. Uvidime, jak to dopadne.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 17.02.2009 19:30 |Jeho manažer mu prej hledá něco v Rusku nebo ve Skandinávii. Přinejhoršim by tu smlouvu ukončili a šel by do toho futsalu.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
zz před 16 lety 17.02.2009 19:34 |K ukončení smlouvy potřebuješ souhlasu obou stran.
Nevěřím, že by s tím samotný hráč souhlasil, pokud by nenašel přijatelné angažmá.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
slaviator před 16 lety 17.02.2009 19:34 |Ty bys skončil smlouvu, kdybys měl základ třeba sto tisíc měsíčně, ať hraješ či vysedáváš někde na tribuně občas a ani netrénuješ s týmem? Já bych dobrovolně tu smlouvu taky nerušil, kdyby mi někdo měl platit třeba sto tisíc měsíčně. Proč? A ten futsal by si moh zakopat i s tím...
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
marcocruz (přítel SN) před 16 lety 17.02.2009 19:36 |Co když mu dá KJ druhou šanci?Byli byste pro nebo proti?
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 17.02.2009 19:44 |Proti! Stačily mi manévry s nim loni.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
malan (přítel SN) před 16 lety 17.02.2009 20:11 |takovej debil se může hrát tak leda ve Vietnamu....
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
slaviator před 16 lety 17.02.2009 22:12 |Jestli by mu dal KJ šanci, co by nám zbejvalo? Ale on mu šanci, snad, nedá.
Jinak by byla teda vážně "prča", kdyby mu - čistě teoreticky - tu šanci dal. Tak pak tu jsou Abraham s Bestou. Dva kohouti na jednom smetišti. A to nedělá dobře. Byť každej je trochu jinej, oba to maj posunutý jinak, Besta skutečně může být posilou, protože on to dává v tom zdravém smyslu pro tým... Tak s Abrcem by asi mohl mít pěknej konflikt.
Nebo naopak. Oba dva by si sedli a byli by superparťáci. Viz jak to dopadlo ve Spartě, Abrc-Řepka. Těžko říct.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 17.02.2009 19:42 |No to asi jo, ale možná by se v tom dala najít nějaká klička, jako že hráč ohrožuje svý zdraví proti smlouvě nebo já nevim. Ve futsale by to asi nebylo profi, aby to musel ukončit. Nechme to plynout, ono se to nějak vyvrbí.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
slaviator před 16 lety 17.02.2009 22:09 |Mohla by se najít klička, ale... Víš jak to pak může dopadnout. Dá nás k arbitráži, že to nebylo košer, arbitráž nám třeba sice dá zapravdu, dá to k CAS a bude tu pak za pár let "Abrahamuv případ", že prostě kvuli ničemu nemůžeš dát fotbalistovi výpověď, ani kdyby si vzal do kabiny kudlu a bodnul trenéra mezi žebra... Jestli ono by nebylo lepší se s Abrahamam nějak lidsky domluvit, pul roku mu holt platit vejplatu a on mezitím že by si musel poctivě shánět angažmá
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
lassiter před 16 lety 17.02.2009 23:24 |Poctivě shánět angažmá :-) Myslíš něco podobnýho, jako když je člověk nezaměstnanej a aby nepřišel o dávky, tak musí chodit pro potvrzení do firem, který mu dohodí pracák, že právě jeho na nabízený místo nepotřebujou?
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
slaviator před 16 lety 18.02.2009 07:11 |Ano, přesně tak ... ! :-) Nene, právě to je jedna z věcí co se musí změnit. Max tři měsíce podpora v nezaměstnanosti, potom prostě nic, jen životní minimum maximálně. A člověk mezitím musí podstoupit rekvalifikaci a pokud chce nějak přežít, musí přijmout i práci co se mu nabízí (jednu ze tří třeba). A jestli někdo dělat nechce z přesvědčení, proč by mu měli zbylí, poctivě pracující lidé, přispívat na podporu v nezaměstnanosti?
Takže domluvit se s Abrahamem, že do léta ho budeme platit, on si ale musí sehnat nové angažmá. A jestli ho nesežene, že se vypoví v létě smlouva. Pět měsíců je dostatečně dlouhá doba, aby si nějaký to angažmá na Kypru, v Rakousku či kde předjednal a dohodnul... a pro nás by to bylo svým zpusobem taky výhodnější, než mu teď nějakou kličkou vypovědět smlouvu a pak případně za nějakou dobu (rok dva) platit kvůli rozhodnutí DK miliony
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
TKutnik (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 08:56 |Zdravim, tak já myslim že sám Abraham si určitě chce něco najít, byl by sám proti sobě kdyby seděl doma a byl bez fotbalu, že...Takže to co jsi tu předhodil je trošku sci-fi...Jinak k předchozímu tématu, spíš bych výrazně snížil výši podpory než délku trvání...Ono když má někdo mezi podporou a platem rozdíl třeba dvou tisíc, tak má pak docela nízkou motivaci pracovat
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
martyni (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 09:57 |co k tomu dodat, snad jen ze vyjadreni KJ k Abrahamove odchodu taky nebylo nejstastnejsi, KJ tim definitivne odradil vsechny zajemce.. kdo by chtel hrace, ktery by trenerovi klidne bodl kudlu do zad, ze...
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
taximan před 16 lety 18.02.2009 12:22 |Kdyz probleskla prvni zprava ze ma Abrc prijit, tak jsem skoro mlatil hlavou do zdi. Ale kdyz poprvy vybehl s nasim dresem, tak jsem se smiril a fandil mu jako kazdymu slavistovi. A proste - co se navari, ma se take snist. Slavia nepostupovala dobre a mozna mu ukoncila karieru. Ja jsem pro jeho navraceni do kadru. Nejprve do B, casem i do A. Podminkou by mel byt anger management u nejakeho renomovaneho psychologa (to by se samozrejme nemuselo zverejnovat), ktery by daval slavii pravidelne zpravy o postupu. Kdybych to prirovnal k simakovi, tak ho sparta taky podporovala v lecbe alkoholismu. Podle me si proste jeste zaslouzi sanci zahrat si vrcholovy fotbal a jestli mu ji neda nikdo dalsi, tak bychom to meli vyresit my. Taxi
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
EdCable před 16 lety 18.02.2009 15:14 |Ja jsem nikdy nemel problem s jeho prichodem, kazdy hrac ma dostat sanci ukazat, jaky je, ve Slavii fandim kazdemu. Ale k tomu ukonceni kariery bych byl opatrny. Nebyl to jeho prvni problem, uz kdyz k nam sel, tak mel spatnou povest, jenom si ji zhorsil. Jsem proti jeho navratu, zase tak super nehral, nic mu nedluzime, naopak jsme mu dali sanci po problemech ve Sparte a ze ji nevyuzil...
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Huntelaar před 16 lety 18.02.2009 21:48 |Ja jsem pri jeho prichodu nebyl zrovna v sedmem nebi ale KJ v tomdle vzdy verim ale myslim ze jeho navrat v dresu slavie neni realny KJ nad nim podle me uz zlomil hul (je to jen muj nazor)
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
slaviator před 16 lety 18.02.2009 16:09 |Proč? Kdo mu v Česku dá to, co má ve Slavii? Nehledě na to, že by se mohl věnovat plně svým dětem, po čemž tak toužil... A měl by k tomu pěknej plat, výrazně nad průměrem ČR... Tak proč by byl sám proti sobě? :)
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Viking před 16 lety 18.02.2009 11:13 |Slávistický obránce Josef Kaufman je po operaci kolene, lékaři mu včera při artroskopickém zákroku provedli plastiku předního zkříženého vazu.
Takže letošek bez Josefa. No super začátek v novém angažmá, s podzimním ne zcela vydařeným angažmá to znamená prakticky rok a půl bez fotbalu. Mně bylo hned divný že na poslední chvíli se za každou cenu dělal ten Brazilec, náznaky utrženého křížáku tam už zřejmě byly...
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
martyni (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 11:18 |Tak to je hrozna smula. Doufam ze se da Josef doporadku a pak bude poradnou posilou slavie.
Ted uz je prichod brazilce asi pochopitelnejsi.. i kdyz jeste tu mame kindela...vlastne ten je ale taky zranen... koneckoncu o Jamesovi taky asi neni uplne jasno, jestli je v poradku nebo ne, kdyz v prirprave vubec nenastoupil.. to je hruza s tim zdravim...
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Viking před 16 lety 18.02.2009 11:37 |Co se týká hráčů, tak pravý bek nás zatím tolik netlačí, proto asi nehraje James. KJ je navíc známý tím, že každého nového hráče zapracovává do kádru postupně (s výjimkou Abrahama..) a James podle mě pracuje teď hlavně na fyzičce.
Bez Josefa se obejdeme ale je to hrozná škoda, je perspektivní, agresivní, nemáme tolik podobných hráčů.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
martyni (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 11:45 |ja myslim ze to bude problematicky misto v sestave, Grajciar asi hral porad proto, aby si tam trochu zvyknul. Variant uz moc nezbyva. Zajimavy jsou rozporuplny reakce na jeho vykony, mozna proto, ze lidi jsou zvykly na to, co tam predvadel na podzim Matej, je velky ocekavani. Navic tym je zvyklej hrat hodne pres pravyho obrance, pravyho zaloznika nemivame, Grajciar to bude mit moc tezky.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 11:51 |Bude. Já ho tam beru jako provizoruim. . snad bude brzo k dispozici někdo lepší na ten post. Je to ještě větší provizorium než Hub na LB. Ale na druhou stranu KJ třeba překvapí a bude nasazovat Jabloňáka a potáhne to přes levou:-)
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
martyni (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 11:54 |treba se mu tam bude darit, uvidime.. dyt ja ho vlastne temer nevidel v akci.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 12:04 |No rychlostně na to má, nebyla to zas taková tragédie, ale bránění.. pískali mu hodně faulů, asi tak, hodně to řeší herně, to má svá úskalí a chce to táhnout dopředu (už od zadní lajny).. prostě vidim ho víc jako záložníka.
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 11:39 |Jak říká klasik.. doprdele, do prdele, do prdele. Omlouvám se, ale je to k vzteku. Tak to si tam Grajciar asi nějakej čas zakope. Ferry pořád nejistej, Kindel jakbysmet a Dens se teprv pořádně zapojil do tréninku. To jsou teda novinky:(
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
smely (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 11:58 |james byl proti slovanu na lavici, myslim, ze je zdravej ale klasicky "dohani fyticku". krom toho vzhledem k tomu, ze pred mesicem videl poprvy snih tak bych videl jeho nasazeni az se aklimatizuje na tu strasnou rakosku tady. podle me zasahne do hry tak poslednich pet kol...ale uvidime, treba budeme muset resit pravou stranu driv. jinak marodka uz neni tak strasidelna :
kaufman, cerny, drizdal, smicr i kdyz mit zraneny dva pravy beky, to se taky moc nevidi. Karle dej tem klukum trochu masa !!!
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 12:01 |Jo, to jsou furt ty špagety a kuře.. Je potřeba trochu bůčku a kolagenu z kolene, kua. :)
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
GeorgK (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 12:10 |Tak přesně tohle tvrdil Franta Veselý, pořadnou stravu!
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
Viking před 16 lety 18.02.2009 12:20 |Gumový medvídky na kolena:-)
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
slaviator před 16 lety 18.02.2009 16:17 |To není asi stravou. Jí snad Italové bůčky? Nebo Frantíci? Ne. A taky žijou. To do ně chce nalejvat červený, pak to bude fajn.. :-)))))
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
slaviator před 16 lety 18.02.2009 16:13 |Tak ono pozor, sněhová nabídlka může být i v Brazílii... :) Ale je fakt, že mrazy tu jsou větší než mohl zažít tam, tam mohl zažít maximálně minus cca pět deset stupnu, tady to bylo o chlup větší kosa.. :(
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
slaviator před 16 lety 18.02.2009 16:11 |Kaufman nehrál na jaře v Norsku snad?
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
marcocruz (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 18:58 |Hrál
Re: Slavia - Slovan Bratislava 2:0
slaviator před 16 lety 18.02.2009 20:24 |To byla řečnická otázka na Vikinga :-) -> "Takže letošek bez Josefa. No super začátek v novém angažmá, s podzimním ne zcela vydařeným angažmá to znamená prakticky rok a půl bez fotbalu..."