Názory

V zimě Slavia aktivní příliš nebude

Kdo v zimě může opustit sestavu Slavie a kdo by mohl tyto hráče nahradit? V zákulisí padají určitá jména, pojďme si je připomenout.

Zatímco před rokem do Slavie přestoupili Toleski, Abraham, Jarolím, Černý a na hostování přišel z Liberce Blažek, letos bude "vánoční" nadílka o dost chudší. To není samo o sobě ani dobře, ani špatně. Záleží totiž na tom, zda odcházejícího Necida, jenž se stal během půlroku klíčovým hráčem, dokáže Slavie nahradit z vlastních zdrojů či bude muset nakupovat; záleží také jak se vypořádá i s případným přestupem Mateje Krajčíka či někoho dalšího. 

Brankáři
I na jaře bude jasnou brankářskou jedničkou Martin Vaniak, ale již příští týden v zápase proti Ajaxu Amsterodam by měl šanci dostat Jakub Diviš, nadějný slávistický brankář. Je docela možné, že si v zimě třetí z brankářů Michal Vorel bude hledat nové angažmá.

Podzim: Vaniak; Vorel a Diviš nezasáhli ani do jednoho ligového zápasu.
Jaro: Vaniak + Diviš.

Obránci
Spekulace o přestupu Mateje Krajčíka do ciziny neutichají, ba naopak. Důvodem je hlavně fakt, že Matej předvádí dlouhodobě skvělé výkony a 31. prosince mu vyprší stávající smlouva. Byl by tedy k mání zadarmo.
Již tradičně se jako v posledních přestupových obdobích skloňuje jméno Marka Suchého. V minulosti padala jména klubů jako Chelsea či Real Madrid, nyní se mluví o zájmu AC Milán a Hamburger SV. Těžko odhadovat, jaká je v současné době Markova cena, finanční krize zasáhla i fotbal a málokdo si může dovolit vydat na přestupy takové částky jako před rokem.

Ovšem zájem je i o další hráče - o Martina Latku prý stojí pražská Sparta, která ho má vyhlídlého jako jednoho z možných adeptů na post stopera. Je však nepravděpodobné, že by Laty zamířil na Letnou.
Krajního beka Hubáčka láká Zlín, ve kterém fotbalově vyrůstal. I zde je však jeho přestup málo pravděpoboný, ve Slavii hraje tradičně v základní sestavě. Byť třeba letos na podzim hráli v základu nejdříve Šiklič s Jablonským, prosadil se Hubáček znovu zpět do základu. Jeho výhodou je i univerzálnost, umí totiž zahrát i na postu stopera. Vzpomeňme, jak dokázal uhlídat v loňském derby Libora Doška!

V případě odchodu Mateje Krajčíka sáhne Slavie pravděpodobně do vlastních zdrojů, v úvahu přicházejí Kindel s Dřížďalem. Na levém beku možná na začátku jara dostane šanci znovu Jablonský, který během podzimní části hostoval na Střížkově, a podle předvedených výkonů se Karel Jarolím rozhodne, zda jej v sestavě nechá nebo dá šanci znovu Hubáčkovi. Jediným přestupem může být příchod příbramské hvězdičky Mišuna, o kterého se sice zajímají přední evropské celky jako Celtic Rangers či AC Milano, ale ve prospěch Slavie hovoří fakt, že by hráč zůstal v českém prostředí a neodcházel v útlém věku do zahraničí, aniž by se předtím prosadil v předním českém klubu.

Podzim: Krajčík, Suchý, Brabec, Hubáček + Latka, Šiklič; Dřížďal s Kindelem nezasáhli ani do jednoho ligového zápasu.
Jaro: Kindel/Dřížďal, Suchý, Brabec, Jablonský/Hubáček + Latka, Šiklič, Mišun (?).

Záložníci
Osa zálohy zůstane stejná, pouze o Volešáka mají zájem Teplice, které hledají špílmachra. Je pravděpodobné, že se oba kluby dohodnou, neboť Teplice svůj zájem o tohoto našeho středového záložníka deklarují již delší dobu.
Naopak přijít by mohl z Boleslavi možná nečekaně její kapitán Jan Rajnoch, neboť mladoboleslavský klub se ocitl kvůli finanční krizi v těžké situaci - hlavní sponzor klubu Škoda Auto, která "zatáhla" polovinu mladoboleslavského rozpočtu svými příspěvky ve výši padesáti milionů korun, utáhla opasky. Mladá Boleslav se tak bude snažit Rajnoch zpeněžit, v úvahu připadá pouze zahraničí a nebo právě Slavia. Cena hráče by mohla být kolem milionu eur, Boleslav by však po Slavii v té chvíli požadovala i nějakou hráčskou náhradu.

Také se mluví o tom, že by do Slavie měl přijít nějaký rychlostní krajní záložník, mluví se například o Tomašákovi z Baníku Ostrava, jenže u tohoto jména se jedná spíše asi jen o přání fanoušků.

Podzim: M.Jarolím, Belaid, Tavares, Černý, Švento + Šmicer, Volešák; Cissé, Grajciar a Vácha nezasáhli ani do jednoho ligového zápasu.
Jaro: Janda/Vácha, M.Jarolím, Tavares, Belaid, Švento + Šmicer, Černý, Grajciar, (Rajnoch ?).

Útočníci
V útoku dojde jistojistě ke změně, do moskevského armádního klubu CSKA odchází nejlepší střelec české Gambrinus ligy Tomáš Necid, nahradit v sestavě by jej měl Goce Toleski. Přesto prý má Karel Jarolím zájem o jednoho švýcarského útočníka, jehož totožnost zůstává zahalena rouškou tajemství. Větší prostor by ale určitě měli dostat Zdeněk Šenkeřík s Milanem Ivanou.

Podzim: Necid + Toleski, Ivana, Šenkeřík, Litteri.
Jaro: Toleski, Ivana + Šenkeřík, Litteri.

Odchody: Necid (CSKA Moskva), Krajčík (Polsko?), Suchý (Hamburk SV?), Volešák (Teplice?)
Příchody: Mišun (Příbram?), Rajnoch (Mladá Boleslav?), Tomašák (Ostrava?), Dřížďal, Vácha (oba návrat po dlouhodobém zranění), Jablonský (návrat z hostování?).

Komentáře (129)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

    GregHouse     před 16 lety 14.12.2008 10:57 |  
    0 0

    Hezký článek. Sám jsem zvědav jak posilování dopadne! Možná se můžeme těšit na pecku, podle 442 patří SKS mezi 3 kluby, které projevily zájem o Kazengu LuaLua. Nějaká jednání údajně proběhla už vloni, z přestupu ale tehdy kvůli vysokým požadavkům Newcastlu sešlo a nic nebylo oficiálně zveřejněno.

    • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

      marek018     před 16 lety 14.12.2008 11:10 |  
      0 0

      to tu bylo už minule a přijde mi to jako úplný nesmysl. Ale rád se nechám překvapit.

    • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

      Horis79     před 16 lety 15.12.2008 23:00 |  
      0 0

      Tak co si pamatuji, tak to bylo jen takové oťukávání, ale je to zajímavý hráč, jeho brácha byl taky tuším V Newcastlu, na hostování by byl ideální náhrada za Necku.

  2. Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

    marek018     před 16 lety 14.12.2008 11:08 |  
    0 0

    Koukám, že asi ve fotbale nastává utaohvání opasků:-( Myslím,že z tohoto výčtu je nereálný jak Mišun (u něj to vidím spíš na Celtik), tak Tomašák (toho si ted Baník stáhl z Příbrami), tak i zbožné přání fans Rajnoch (bylo to tu už x krát a Bolka nebude posilovat hlavního soupeře svým kapitánem). Myslím,že jestli to bude takhle,tak nepřijde asi nikdo. Chtělo by to náhradu za Krajčíka, pravého záložníka (pokud se nerozehraje Grajciar) a taky určitě vysoký produktivní útočník. My máme sice kvalitní útočníky, ale produktivita např. Šenkyho,to je fakt bída... Pořád nepochopím odchod Krajčíka, kord do Legie. Nevěřím, že mu daj o tolik víc než my a do Polska, takový ligy jak naše.. Vedení by se mělo probrat a dát mu porádnou smlouvu, už proto, co ve Slavii odehrál a že je to ikona současné Slavie. Nechci být přehnaně kritický, některé tahy vedení mi přijdou skutečně diletantské. Porád se porovnáváme se Spartou, ale fakt je ten, že Křetínskému nikdy neutekla opora týmu zadara..

    • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

      quelhar (admin)     před 16 lety 14.12.2008 11:18 |  
      0 0

      Fakt je ten, ze Sparta to se svym preplacenim hvezd dotahla temer do bodu, ve kterem jsme byli my pred peti lety.

    • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

      Kuka125     před 16 lety 14.12.2008 11:24 |  
      0 0

      Zapomínáš na Dorta, ten hrál tenkrát v rudym béčku a byl to dobrej hráč a pak jim zadarmo zdrhnul do Opavy.

      • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

        Troubi     před 16 lety 14.12.2008 11:35 |  
        0 0

        zeptej se radsi tety,kdo letos v zime prijde....

    • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

      slaviator     před 16 lety 14.12.2008 12:35 |  
      0 0

      Mišun by mohl být docela reálnej, pokud ho přesvědčíme, že je pro něho lepší dostudovat v Česku, prosadit se v nějakém českém větším klubu, nejlépe v tom, který hraje o titul a který hrává pravidelně evropské poháry... A za dva roky třeba, až se tu prosadí, že pak se snáze prosadí i v zahraničním velkoklubu jako je Celtic.

      Podle mě nemá kam spěchat. Kdo z těchle mladších hráčů, kteří odešli v brzkém věku do ciziny, se prosadil? David Jarolím, který odešel v 16 ze Slavie do Bayernu Mnichov a dneska je kapitánem Hamburku. Jaroslav Plašil, kterej v 16 odešel z Hradce do Monaca, dneska hraje o záchranu s Pamplonou ve španělské lize. A další? Trojana zbrzdila zranění, dejme tomu. Ale co ta kupa dalších hráčů? Neprosadil se nikdo, byť jim to třebas dalo něco do života, naučili se jazyk, naučili se něco co by se tady asi třebas nenaučili, ale do A týmu nakonec v lize ani nenakoukli (například Pekhart).

      A máme tu hráče, kteří se prosadili nejdříve v českém "velkoklubu", pak teprve šli do zahraničí, přes menší klub se dostali do velkoklubu a patří k tomu nejlepšímu na světě. Čech (Rennes, Chelsea), Nedvěd (Lazio, Juventus), Grygera (Ajax, Juventus)...

      Nemá fakt kam spěchat, nejhorší by podle mě bylo přestoupit do toho Celticu nebo AC Milán a jako špatnou možnost vidím i setrvání v Příbrami, kde by mohl začít herně stagnovat.

      • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 14.12.2008 12:42 |  
        0 0

        Souhlas, jenom bych doplnil, že Lazio za Nedvěda byl velkoklub, špička it. ligy..ne jako dnes. Ale zase je pravda, že tam přestoupil přes menší klub v zahraničí..svinstvo s Košicemi:( Ale hlavně Nedvěd je Nedvěd. Však jsi četl Hattrick, že? :-))

        • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

          slaviator     před 16 lety 14.12.2008 13:04 |  
          0 0

          už koncem listopadu jsem ho čet.. :)))

      • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

        zz     před 16 lety 14.12.2008 12:51 |  
        0 0

        Lukáši,
        Celtic už zahájil konkrétní jednání o přestupu Mišuna. Jeho příchod je nereálný.
        Těžko můžeme konkurovat finančně i tréninkovými podmínkami Celticu.

        • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

          mamut     před 16 lety 14.12.2008 17:18 |  
          0 0

          další moula ze kterého nic nebude....

          • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

            zz     před 16 lety 14.12.2008 17:25 |  
            0 0

            Ale jeho agent se bude mít dobře. O to tu jde. A Mišun si finančně taky polepší.

            • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

              slaviator     před 16 lety 14.12.2008 20:03 |  
              0 0

              Nepomohl by si agent Chovanec, kdyby Mišun přestoupil během dvou let dvakrát, než když přestoupí jen jednou? :)

              • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                zz     před 16 lety 14.12.2008 20:15 |  
                0 0

                On potřebuje peníze v zimě, ne až za dva roky. Přestup do Slávie by mu tolik nevynesl. A ostatní jeho klienti nejsou lákavé zajímavé zboží, až na Filla. Takže mu nezbývá než jít na trh s mladými hráči jako Mišun, Fantiš a Vydra.

                • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                  marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 14.12.2008 21:36 |  
                  0 0

                  zz, zrovna ty jsi mi tad yrikal ze prestup do Celticu je nereálný, že tam nepřestoupí a ted najednou už říkáš že tam přestoupí.

                  • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                    zz     před 16 lety 14.12.2008 21:44 |  
                    0 0

                    Marco,
                    informace se mění v čase. Předpokládal jsem, že Mišun bude chtít jít cestou Kadlece, bohužel si zvolil na radu agenta cestu přestupu do velkého klubu. Aby nedopadl jako Mazuch.
                    Ale nabídce Celticu se těžko odolává. Peníze i zázemí jsou někde jinde než v Čechách.

                    • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 14.12.2008 22:00 |  
                      0 0

                      Na mě to působí trochu přetaženě. Chovanec se kasá, ale nevím, jestli je to tak horké. Podle Vandase taky Mára přestupuje do top klubů každé dva měsíce a dávají za něj hory doly, ale zatím nic nedojednal. Každopádně si nemyslím, že je to pro hráče nejlepší krok, pro Fantiše už vůbec, ale každá, i negativní, zkušenost je zkušenost..

                    • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                      marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 14.12.2008 22:05 |  
                      0 0

                      Četl jsi zz na eurofotbal.cz ten clanek kterej vlastně ospravedlňuje pravidlo 6+5, ja s ním souhlasím a přijde mi že kdyby tu bylo, ještě pořád by byl u nás Necid a Krajčík už by podepsal.
                      Četl jsi to? Ale třeba máš uplně opačný názor, ovšem já ses tím ztotožnil. Kdybychom nebyli v EU, Kozák by ještě stále byl v Opavě.

                      • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                        zz     před 16 lety 14.12.2008 22:53 |  
                        0 0

                        Nečetl jsem článek, tento portál nenavštěvuji. Odmítám regulace, omezení ve fotbale, jehož účelem je falešné rovnostářství mezi kluby. To je sociální inženýrství.
                        Naštěstí platí volný pohyb osob v EU a přes něj nejede vlak.

                        • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                          marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 15.12.2008 00:28 |  
                          0 0

                          Máš pravdu, ale pak bude téměř nemožné mít kvalitní GL a bude čím dál těžší srovnávat ji s vyspělejšíma ligama, to samé bude platit o českých týmech v konfrontaci s ostatními evr týmy.

                          http://www.eurofotbal.cz/clanky/pravidlo-6-5-pro-cechy-potrebna-diskriminace-72313/

                          zkus si prosím přečíst tento článek a napiš mi prosím co si o něm myslíš, tvůj názor na něj, ne na to pravidlo, ten už znám,ale na ten článek.

                        • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 15.12.2008 00:43 |  
                          0 0

                          Falešné rovnostářství nebo nekompromisní ekonomický válec..? Zrovnatak bych mohl zpochybňovat férovost podmínek naší ligové soutěže a ligy v Bulharsku nebo na Ukrajině, kde se pumpují do fotbalu obrovské prachy. Ale to bych tady neotevíral. Já v tomhle souhlasím s Platinim, že fotbal a sport by si měl držet jistý národní charakter, ty máš jiný náhled, nebudu ti ho vyvracet, máš na něj právo a já ho i chápu, ale není mi vlastní. Stejně tak repre, o tom jsme už mluvili v souvislosti s naturalizováním cizinců. Obecně je sice pěkné, že ti nejlepší hráči se mohou sejít v jednom týmu, ale celkové kvalitě a hlavně šírce spektra kvalitních klubů to neprospívá. Navíc si myslím, že tyhle neomezené přístupy vedou k finanční spirále, která pak smete nejeden klub, když se rok dva sportovně nezadaří. Jsou to samozřejmě modely a pokusy, ale podle mě by to kvalitě naší ligy pomohlo a to je pro mě priorita. Já si prostě nějak neumím vychutnat dobrý fotbal, když v tom nejsem nějak citově zainteresovaný, přenos z bundesligy nebo PL si tak neužiju, jako když hraje Slavia (ale zase nelezu po stropě, když prohrávají:-) nebo nějaký český tým v pohárech. Souhlasím s Platinim, že fotbal, i když jso uhráči profesionálové a vydělávají si jím "na chleba", není byznys a je to také o emocích a vášních, které nemají v obchodě místo. Kdybychom to brali takto, tak hráči budou okamžitě sahat po lepší nabídce i kdyby přišla z Islandu, Kuby nebo Nepálu.. než aby hráli za Slavii, Ostravu, Brno. No, nechme blábolení:-) Zkrátka já nejsem proti tomu pravidlu, pokud pomůže evropským ligám druhého a třetího sledu zvyšovat standard.

                    • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                      bongor     před 16 lety 15.12.2008 23:04 |  
                      0 0

                      co aby nedopadl,on už tak dopadá a dopadne.Naši agenti by měli dostat občas nějakou,aby nekoukali jenom na svoji naditou prkenici,ale taky na zájmy hráčů.Jsou to škůdci.

  3. Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

    zz     před 16 lety 14.12.2008 11:36 |  
    0 0

    Zdravím,
    Lukáš tu nastínil přestupovou politiku Slávie v zimě. Je třeba vyjít z toho, že máme omezené finanční možnosti, máme určitý limit, který se pohybuje kolem 30-40 mega na všechny posily. Je to rozumná rozpočtová politika, nemá smysl jít cestou Sparty a dát 80-100 mega za posily. Cílem musí být udržet ekonomickou stabilitu klubu a zároveň udržet určitou kvalitu kádru.

    Pokud jde o konkrétní posty, máme problém s levým bekem, potřebujeme nahradit Necida a potřebujeme zvýšit kvalitu na krajích zálohy, abychom mohli přejít na jiný herní systém, se kterým budeme více konkurenceschopný v pohárech.
    Základní pravidlo je, že se musíme podívat do vlastních zdrojů, zda je možné najít alternativy za odcházející hráče nebo zvýšit kvalitu na problémových postech. Teprve když zjistíme, že to není možné, musíme se podívat po posilách zvenčí.
    Hráči, kteří přijdou, musí přinést kvalitu do týmu a zlepšit naši hru. Pokud by tomu tak nemělo být, nemá smysl uvedené přestupy realizovat. Tam, kde máme pochybnosti, je lepší sáhnout k hostování s opcí. Tím snížíme riziko špatné investice.

    Budeme potřebovat nahradit Necida. Jako alternativa by měl přijít typologicky podobný hráč, který je gólový a zároveň pracuje na velkém prostoru pro tým. Loni jsem psal to samé o náhradě za Vlčka. Někteří zpochybňovali, že by se mělo jednat o typologicky podobného hráče jako je Vlček. Všichni jsme zjistili, jak nám způsob hry Standy Vlčka chybí a jak se to projevilo v naší hře, zvláště v rychlosti přechodové fáze.
    Jména hráčů, která by měla nahradit Necida, jsme tu už uváděli. Jedná se o Pekharta a Mageru. Nebudu tu rozebírat jejich hru, ale typologicky mají k Necidovi nejblíže. Posílit útok je nezbytnost. Dá se očekávat, že KJ přivede jednoho rychlostního univerzála, který může hrát v záloze i útoku. Je to správná volba. Tento typ hráče potřebujeme.

    Pokud jde o post levého beka, příchod Mišuna je utopií, Celtik zahájil konkrétní jednání o přestupu tohoto hráče. Nemá smysl jít cestou dalších testů. Dal bych šanci Jablonskému, který by se mohl chytit na tomto postu. Má dobrou kopací techniku, není pomalý, nebojí se vystřelit, zakombinovat, dát kvalitní finální přihrávku. Jeho handicapem je nedostatek sebevědomí, deficit při bránění a nezkušenost na tomto postu. Pokud dostane důvěru, tak by mohl jít výkonnostně nahoru podobně jako Gebre v Liberci. Neodepisuji ani Šikliče, i on by měl dostat šanci. Za špatné řešení by bych považoval potvrzení důvěry v Davida Hubáčka. Naší hře by to nepomohlo a Jablonský by se nikam neposunul.

    Pokud jde o zálohu, je třeba zvýšit konkurenci na krajích, abychom nehráli bez klasických krajních záložníků. Soupeři už mají přečtenou naši hru s 3 OZ, stačí jim pokrýt Krajčíka a máme velký problém.
    Můžeme vyzkoušet Ivanu a Šenkeříka na krajích, dát šanci Jandovi, rychlému Grajciarovi a mladým odchovancům Váchovi s Černým. Pokud by se ukázalo, že uvedení hráči nepřinesou požadovanou kvalitu, pak se pokusit přivést jednoho hráče na kraj zálohy. Ale nepředpokládám to. Na Slovensku chce na příklad odejít Vladavič z Žiliny, který je nespokojený s defenzivním stylem hry trenéra Radolského. Je to jméno k úvaze.

    Ve středu zálohy bych rád viděl dvojici Tavares, Šmicer. Pokud by Šmicer byl zraněný, tak jednoho z dvojice Jarolím, Belaid. Alternativou za Tavarese by mohli být Cisse a Vácha. Martin Latka nemá rychlostní předpoklady pro hru v záloze.

    Pokud jde o náhradu za Krajčíka, který pravděpodobně odejde, máme k dispozici Dřížďala a Kindela. Nelze očekávat podobnou kvalitu hry jako od Matěje, ale tento deficit musíme vyvážit zlepšenou hrou levé strany.

    Pokud by odešel Suchý, máme k dispozici Brabce, Latku, Hubáčka. A v juniorce nezkušené Koblera, Hoška, Starého. Problém je, že všichni tři stopeři neoplývají rychlostí a konstruktivní hrou. Patrně by se muselo přistoupit k získání posily. V úvahu připadá Hubník, který nevyloučil návrat do Čech. Bylo by možné jít cestou hostování s opcí. Její cena by nebyla astronomická podobně jako tomu bylo u Juna v Teplicích.

    Lze očekávat, že do přípravy A týmu se zapojí i někteří hráči z juniorky, což pokládám za správné.

    Lukáš tu mluvil o problémech Boleslavi. Myslím, že to není tak horké vzhledem k tomu, že smlouvy se uzavírají na delší časové období. Příchod Rajnocha je utopie. Je pravděpodobné, že zůstane v Bolce nebo ho prodají do ciziny. V Čechách je neprodejný podobně jako Morávek, Kerič. Nemá smysl si něco nalhávat.

    Za důležité považuji vedle zapracování nových hráčů pracovat na odstraňování špatných návyků hráčů, které jsou tolik vidět v pohárech. Je dobře, že KJ před zápasem s Ajaxem zintenzivnil tréninky, byť se to hráčům nelíbí. Pokud chceme uspět, nic jiného nám nezbývá. Hráči si musí už na trénincích zvyknout pracovat ve velkém tempu. Nemůžeme jen naříkat, tato cesta nikam nevede.

    Pokut to shrnu očekávám příchod náhrady za Necida, jednoho rychlostního univerzála, a pokud odejde Suchý, pak možná příchod jednoho stopera. Žádné velké příchody a odchody neočekávám.

    • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

      zz     před 16 lety 14.12.2008 11:41 |  
      0 0

      Ještě bych doplnil, že příchod Tomašáka je velká utopie. Baník po odchodu několika hráčů bude potřebovat každého kvalitnějšího hráče. Navíc Tomašák je po těžkém zranění, takže by nám nebyl moc platný.
      A Baník ho bude chtít prodat později, až se dostane do formy. Chybějící peníze v rozpočtu zajistí prodej Svěrkoše.

      • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

        Socrates (přítel SN)     před 16 lety 14.12.2008 11:52 |  
        0 0

        Ty woe, vy snad nemáte nic jinýho na práci........ psát prakticky denodenně takový romány.....Neuvěřitelný a těžko pochopitelný :-)))

        • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

          zz     před 16 lety 14.12.2008 11:59 |  
          0 0

          Zdravím Socrate,
          mám, ale fotbal mě zajímá.

        • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

          Gordon (host)     před 16 lety 14.12.2008 22:08 |  
          0 0

          souhlas...

    • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 14.12.2008 12:38 |  
      0 0

      Já Vás zdravím, pánové!
      Souhlasím, že pohyb v kádru bude primárně odvislý od toho, kdo nás opustí..tzn. dá se čekat Necid, Krajčík, Suchý, Latka, Tavares, Volešák, Vorel. Místo Necida by byl jistě dobrý ten Pekhart, ale těžko říct, jestli o něm nemluvíme jen tady v diskuzích a reálně ten přestup nehrozí. Otázka je, jestli předčasně neodejde také Litteri nebo minimálně nezkusíme pozměnit jeho smlouvu k opci. Naopak se naznačovalo něco o příchodu Jeslínka, sice s ním počítají na Spartě, ale myslím, že pokud by o něj KJ stál, tak by bylo možné jednat. Zažili jsme výměnu Volešáka, Kozáčika, takže varianta s příchodem Jeslínka a odchodu Latky je vcelku možná, ale řekl bych, že Laty má Slavii docela zažranou a než do Sparty, šel by raděj ven a pro jeho manažera by nejspíš nebyl problém dojednat mu něco v Rakousku nebo i na ostrovech, kde přecijen zaujal. Sehnat něco za Mateje bude problém, nejlepší řešení je udržet ho, to je bez debat. Pokud se to nepovede, vyzkoušel bych v přípravě Váchu, Kindela a Dřížďala na jeho postu, případně je pak poslal na hostování do ligy, aby nabrali zkušenosti a mohli být přínosem od léta. Letos je béčko v pohodě, není třeba ho výrazně tahat z maléru a třetí liga je některým hráčům malá. Tohle platí i na M. Černého, Kindela, Zelinku, Kovaříka v Budějovicích.. to by chtělo řešit, tam si nečuchne, Budějky v současnosti nejsou pro naše hráče dobrá štace. Nahradit Suchého bude problém, z vlastních zdrojů můžeme uvažovat o juniorech nebo o Hubáčkovi, z ligy moc možností není, Rakjnoch je utopie, můžeme zkusit přetahovat Spartu, která se snaží získat Hubníka nebo Šimůnka, ale to min. na hostování s opcí. My musíme myslet už k létu a bojům o Evropu, doufejme, že o LM.. Volešáka v podstatě nahrazovat nepotřebujeme, na jeho místě je přetlak, ale bylo by dobré udělat místo něj nějakou náhradu, Teplice mají nadějné mladé obránce i ofenzivní hráče jako Mareš, Mahmutovič, i návrat Vachyho by byl herně jistotou, tam je jediný problém ve zdraví, možná by to pro jaro moc nepomohlo. Ale na druhou stranu by byl Hrdlička špatný kšeftman, kdyby to za Voldu vyměnil, a to on není. Tavares snad min. do léta zůstane, je to pro nás klíčový hráč, ale určitě bychom se měli připravovat na jeho odchod..alternativou jsou Cissé, Vácha, eventuálně návrat LJ (což asi nehrozí teď v zimě). Vorel je s největší pravděpodobností na odchodu, tomu bych nebránil, odvedl nám dobrou práci, ale moc budoucnost už nemá, někde v lize nebo za Humny (Rak, Slov, Polsko) si ale může najít zajímavé angažmá. Na šanci čeká Diviš, posloupně se můžou posunout další naděje naší mládeže u dorostu. Nemyslím, že by bylo dobré přivést zase nějakého zavedeného gólmana typu Daněk, to by nebyl dlouhodobě perspektivní krok a zbytečně by to stavělo překážky do cesty mladým.. skončil tak u nás už nejeden brankář..Václavík, Slavík, Kozáčik. Vaniak chce chytat ještě příští sezonu, přitom by mohli vedle něho růst Diviš a další junioři. Doufám, že Kuba dostane šanci na Ajaxu a chytí ji za pačesy.

      Takže když to shrnu, čekám odchody 2-4 hráčů, přičemž bohužel min. dvou opor, hojné zapojení a prověření juniorů a hráčů po zranění a určitě příchod někoho za Necida, a hledání alternativ v obraně, i s výhledem na příští rok. Uvítal bych reflexi na naše neúspěchy v Evropě, ať už v tréninku (včera jsme rozebírali rozhovor J. Hřebík ve Sportu atd.), tak ve výběru posil a typologie hráčů. .více dynamiky, kvality, hlavně v záloze a na místě LB. (Pořád si myslím, že Hub je znouzectnost, ale jako takovou bych ji nechal. . spíše s tím ohledem, že je dobře využitelný na stoperu. Čekají se odchody obránců, do Zlína bych ho nepouštěl, to už bych jim spíš nabídl např. Helda na hostování.. to by vůbec mohla být dobrá volba. Trenér Levý je kvalitní, Zlín potřebuje posílit a budou to relativně těžké zápasy, pod tlakem, které hráče můžou posílit..p. Levý by měl být zárukou, že s tím pozitivním dopadem, ne jako na Spartě, kde se od mladých čeká a jsou přetěžováni, nasazováni a pak hned kritizováni a vyřazováni na lávku).

    • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

      marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 14.12.2008 21:41 |  
      0 0

      A já bych těm finančním škrtům i věřil, smlouvy se možná podepisují na dýl, ale ty měl podepsané určitě i Jablonec a jak všude Pelta říká, jak mají finanční potíže aže musí pěníze schánět jinde.

    • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

      bongor     před 16 lety 15.12.2008 23:19 |  
      0 0

      Za Necku se náhrada nenajde a pokud odejde Matej,tak za něho tuplem ne.Necka,Matej a Sucháč jsou osou našeho mužstva.Když všichni tři odejdou,náskok neudržíme,budeme rádi,když budeme do
      3.místa.To není strašení,ale fakt.Krajčík měl na podzim hodnocení nejlepšího hráče kaprligy,Necka nejlepší střelec.Takové zboží se těžko shání.Překvapuje mě,že se najednou dozvídáme,že u nás se trénuje proti západu málo a v malém tempu.Asi to tak bude a musí se to změnit,pokud chceme v nějakém poháru občas vstřelit nějakou branku a moc jich nedostat.Výhodu to má,že když hráči vydrží v tempu déle než ostatní mužstva,tak i průměrní fotbalisté dokáží vytvořit výborný tým,který může vyhrávat.Můj názor je,vzít maximálně dvě posily,ale fakt posily ne "posily".Mužstvo začít honit v pořádném tempu,třeba kratší treningy,ale maximálně intenzivní.No v tomhle si Karlík jistě poradí.

  4. Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 14.12.2008 11:55 |  
    0 0

    K těm přestupům. Mišun se mi asi jeví nejreálněji. Rajnoch je samozřejmě super hráč, ale ....opravdu jej tak potřebujeme? Navíc za ty peníze... Chtělo by to pokud možno udržet Krajčíka (vím, chce někam do zahraničí, ale...proč zrovna Polsko?) a pokud možno i zbytek kádru.

  5. Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

    moe     před 16 lety 14.12.2008 11:56 |  
    0 0

    Dobrý den,
    chtěl bych se zeptat na situaci kolem Thea. Jeho hostování je půlroční nebo až do konce sezóny? Uplatní na něj Liberec opci?
    Celkem dobře se tam rozehrál, byla by škoda o něj přijít.

    • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

      slaviator     před 16 lety 14.12.2008 12:37 |  
      0 0

      Zdravím,
      do konce sezony. Snad se v létě k nám vrátí, fakt se tam rozehrál... Je ale divné, že takovéhle výkony nepředváděl i u nás. Ale zase jsme u toho: jednou hrál DZ, jednou hrál krajního pravého záložníka, jednou hrál pravého krajního beka... Podobný případ jako Pudil, neměl stálé místo v sestavě, resp nehrál pravidelně na jednom postu... :(

      • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 14.12.2008 12:47 |  
        0 0

        To je spíš o přístupu, u nás byl hodně pod tlakem, velká konkurence. Jaro bylo všeobecně špatné, nervózní, přiznal to i KJ. V Liberci to má jiné, Kozel a Škorpil jsou vyhlášení psychologové, tým nemá po loňsku přehnaná očekávání, navíc není tam přetlak (teď hrál snad taky DZ místo Bílka). Spíš čekám, že tam půjde na přestup, ale pokud by tam byly podobné finanční parametry, jako nakonec vyplynuly u Dočkala, nebyla by to velká tragédie.

        • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

          slaviator     před 16 lety 14.12.2008 13:06 |  
          0 0

          Mno, já si myslím, že za to mohlo částečně i to, že neměl jasně danej post, to samé Pudil... Že je KJ nasazoval na různé posty... K tomu přidej nevýrazného Abrahama, další dvě nové posily v základu (Černý a M.Jarolím) na postech, které nejsou uplně tak jejich (kraje zálohy)... A vypadalo to tak, jak vypadalo :(

  6. Litteri nebude

    nalim     před 16 lety 14.12.2008 12:06 |  
    0 0

    V útoku budeme muset určitě posílit. Neboť kromě Tomáše Necida nebude k dispozici i Litteri, je po plastice křížového vazu. To je taková slávistická nemoc (Černý, Janda, Vácha, švento) a dle přdchozích léčení to trvá tak 3/4 roku.

    • Re: Litteri nebude

      mart     před 16 lety 17.12.2008 08:44 |  
      0 0

      Podle mych informaci se jednalo o plastiku postranniho vazu. Neni to sice chripka, ale da se to.mart

  7. Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

    FrancoisMerlin     před 16 lety 14.12.2008 12:10 |  
    0 0

    V Dunajský stredě hraje docela dost zajímavých cizinců. Nejzajímavější je asi Leonard Kweuke, rodák z Kamerunu, 1987, 187, utocnik, 11 góů. Hodně gólový, důrazný střelec s dobrou střelou, který se zapojuje do kombinace. Klíčový hráč Dunajské Stredy. Nejspíš mluví francouzky, takže by opadla jazyková bariera.
    Co mě opravdu zaráží je, že české kluby nezvládají skauting ani na Slovensku. Skoro žádný slovenský hráč nechodí do Gambrinus ligy, ale jdou rovnou do Dánska, Norska,Rakouska. To může být další důvod proč naše liga jde dolu, nedostává se kvalitních Slováků, kteří tak obohacují konkurenční ligy - Dánsko, Norsko.... .

    • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

      zz     před 16 lety 14.12.2008 12:12 |  
      0 0

      Problém není ve skautingu, ale v penězích. Nemůžeme konkurovat Dánsku, Norsku, Rakousku.

      • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 14.12.2008 12:50 |  
        0 0

        Souhlas. . to už není o skautingu. Dřív chodili Slováci do naší ligy a z naší ligy ti nejlepší do Sparty a Slavie, dneska může i Bohemka, Hradec, Opava prodávat hráče rovnou na západ, na Slovensku tomu není jinak. Je potřeba mít dobrý tip a kus odvahy, př. Švento.

    • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

      quelhar (admin)     před 16 lety 14.12.2008 12:25 |  
      0 0

      To neni tak uplne pravda, docela dost hracu ze Slovenska se objevilo u nas, jenze ti, co zarili tam, u nas uplne zapadnou. Neni to tak davno, co se tu mluvilo o Hesekovi. Ten je ted totalne zazdeny v Jablonci.

      • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

        slaviator     před 16 lety 14.12.2008 12:41 |  
        0 0

        Hesek ale přece jen není hvězda jako třebas Štyvar... Navíc záleží i na tom, jestli útočník dostane míč od zálohy apod, nebo jestli to stopeři nakopávaj...
        A koukni na Teplice, tam zapad i Gašparík, kterej byl přitom v širší repre. Sice byl zraněnej, ale i po vyléčení jen paběrkuje. A ve Spartě ti Slováci Kóňa, ... ... ... taky zapadli. Jsou dvě možnosti: buď Slovákům česká liga nesedí, nebo vybíráme špatné hráče.

        • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

          quelhar (admin)     před 16 lety 14.12.2008 12:50 |  
          0 0

          Pred dvema lety byl Hesek zrovna takova hvezda jako ted Styvar.

          • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

            zz     před 16 lety 14.12.2008 12:55 |  
            0 0

            Ano quelhare,
            tahat sem průměrné Slováky nemá smysl-viz Koňa, Hesek a další.
            Na kvalitní hráče typu Pekárika nemáme peníze. Nemůžeme konkurovat nabídkám z bundesligy, Norska, Dánska. Taková je realita.
            Kvalitní hráči ze Slovenska už nechodí do ciziny přes českou ligu-viz Šesták, Hubočan a další.
            Není to tak jednoduché, jak si někdo myslí.

        • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 14.12.2008 13:01 |  
          0 0

          Takoví hráči jako Hesek, Kóňa, Gašparík. . to jsou takové úlety, to najdeš i u nás..viz. Kušnír, Limberský, Volešák, Gaucho, Toleski, letos Huňa, vyjde jim půlrok, přestoupí, pak se zadrhnou..adaptace, tlak, i ta jejich pověst v lize pak způsobí, že jsou víc hlídaní. Matej taky stoupal postupně, ale tam to bylo trochu jiné. (Ani Ivana pořád nenyvýšil svoji nej. sezónu pod KJ ve Slovácku a to už je let..) en se to bere trošku jinak ,protože jdou ze zahraničí. Naproti tomu je spousta hráčů, co se chytla a nepřijde ti to tak křiklavé. Kisel, Švento, Petráš, Hodúr..atd.

          • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

            slaviator     před 16 lety 14.12.2008 13:08 |  
            0 0

            Goceho zbrzdila ve Slavii zranění, jinak za 19 zápasů 6 golů, to není taky špatná bilance...
            Limberský, to je kdo? :)

            • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 14.12.2008 13:38 |  
              0 0

              To je ten pán, který nemá rád Pana Krajčíka a Pana Jarolíma:-)) Jasně, že to nejde hodit do jednoho pytle, vim, že Goce je tvuj kůň :-) Ivana taky byl taky často zraněnej a následně neměl dvakrát přípravu, a furt je něco jinýho hrát v Mostě nebo ve Slovácku, kdy můžeš utýct, když obejdeš jednoho hráče, jsi v brejku, ale ve Slavii, kdy proti tobě naskakujou jeden za druhym, protože jsou všichni zalezlí ve vápně, je to něco jinýho. A nebo proti Fiorentině, kde poslední stoper umí s míčem stejně dobře jako tvuj nejtechničtější spoluhráč :-)
              Já si taky, na rozdíl od quelhara, nemyslim, že máme špatné, neproduktivní útočníky, ale ono taky těžko můžou všichni sázet góly, když je v zápase z pěti místo pro dva tři, povětšinou v základu jen pro jednoho.. Já si myslim, že by určitě byli produktivnější, kdybychom hráli na tři útočníky, nebo třeba na 5 záložníků, ale se dvěma ostrými křídly jako Švento/Janda a Šenky/ Ivana, to už je pak jedno, jakt to rozestavení ofiko pojmenuješ. Jako nevim, co kdo čeká od útočníka. . že dá gól z lavičky nebo za 5 minut na hřišti, kdy všichni dohrávaj a strkaj si to stopeři mezi sebou? :) Goce má myslim průměr tak 0,5 gólu na zápas, to je slušný, když k tomu přidá nahrávky, Ivana podobně, Šenky je na tom trochu hůř, ale když neni šance, neni gól. Těžko můžou sázet góly, když ztratí balon už záložník, nebo když dělá špílmachra Vaniak.. O standartkách odevzdávaných prvnímu obránci nemluvě..

              • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                slaviator     před 16 lety 14.12.2008 13:59 |  
                0 0

                Jo, Krajčíka ale nemá rádo více fotbalistů... To zase je pravda. Pro nás je Matej moc platnej v útočné fázi, ale to jsem dřív taky psal, strašně "rád" dělá takový ty nenápadný fauly co rozhodčí nevidí, jako lokýtek pod žebro apod... Takovej ten horkokrevnej jižanskej typ. Každopádně i podobní hráči jsou potřeba, nemůže být tým slooženej jen z jedenácti slušňáků v základu, dalších sedmi na lavičce a dalších deseti, co se na lavičku nedostali. Potřeba jsou i tihleti "zlí" hoši, jakým Matej někdy je.
                Furt lepší než Matušovič, kterej tu a tam plivne do obličeje. Své by ti o tom řeklo pár hráčů...

                Goce není můj kůň. Můj kůň je Voliš, Vaniak... :) To jsou koně míí... :) Když já jim dám ovsa, oni skáčou hopsa.. :))))))) Ale vážně: já si nemohu pomoct, ale prostě Vaňouse, Sucháče, Ivanu, Voliše, Duga a Goceho mám prostě raději než Vorlíka, Brabce, Šenkeříka, M.Jarolíma, Litteriho... :)

                S tím obejitím soupeře souhlas. Ale právě kvůli tomu taky musíme hrát jinak než to Slovácko, Most nebo Kladno, ne? :) A taky máme "trochu" lepší hráče...:) I když samozřejmě ne jako Fiorentina:( Ale podívej, jak si zahrával Ivana proti Seville se stopery... Dva tři obejít nebylo problém. Tehdy jsem si myslel, že to chytne za pačesy a konečně se prosadí, ale bohužel. Goce taky umí obejít hráče, Šenky jakbysmet...

                S těma třem útočníky taky (částečně) souhlasím, ale jak bys poskládal zbytek sestavy? Máme přetlak v záloze, takže na 3 záložníky bychom hrát asi nemohli, a tři obránce nemáme vyzkoušené..:( Ale od toho je právě imho příprava, aby se zkusili nejen různí hráči na různé posty, ale i různé rozestavení kdyžtak... Podle mě by každej tým, kterej chce hrát a vyhrávat, měl mít zažité kromě jednoho "základního" herního rozestavení i další jeden alespoň, spíše však dva nebo tři. Aby mohl taktiku i přizpůsobovat soupeři. Proti slabému hrát klidně 3-4-3, proti třeba té Fiorentině zase naopak 4-5-1 a více vycházet ze zabezpečené obrany...

                Goce je na tom hůř. 19 zápasů, 6 branek - to je průměr 0,3 zhruba. To je ale průměr, jaký míval i Vlček, kterej hrával pravidelně v základu. Za sezonu dával v lize 10 branek. Goce by toho tímhle tempem také dosáhl, kdyby nastoupil do všech zápasů. A to si vezmi, že nehrál ve všech od začátku, kolikrát šel na posledních pár minut... Tím spíše to imho vyniká. Vlček měl stejnou bilanci gólů na zápas a byl za poloboha, přitom hrál v základu a měl na to více času.

                A Milan dal snad za cca 20 zápasů co nastoupil snad jen 3 branky. Ale to nevadí, aktivita v poli je taky důležitá. Rozhejbával to... Proto možná i spíše než do útoku by mohl začít nastupovat pravidelně na kraji pravé zálohy. Uvidíme...

                Ale s tím Vaniakem jsi mě pobavil..:) Špílmachr..:) Ale bohužel to tak mnohdy je:( A taky těžko můžeme jít do rychlého protiútoku, když si minutu přihrávaj mezi sebou stopeři a pak to Brabec nakopne "do prostoru, kde by mohl být Necid"

              • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                slaviator     před 16 lety 14.12.2008 13:59 |  
                0 0

                Jo, Krajčíka ale nemá rádo více fotbalistů... To zase je pravda. Pro nás je Matej moc platnej v útočné fázi, ale to jsem dřív taky psal, strašně "rád" dělá takový ty nenápadný fauly co rozhodčí nevidí, jako lokýtek pod žebro apod... Takovej ten horkokrevnej jižanskej typ. Každopádně i podobní hráči jsou potřeba, nemůže být tým slooženej jen z jedenácti slušňáků v základu, dalších sedmi na lavičce a dalších deseti, co se na lavičku nedostali. Potřeba jsou i tihleti "zlí" hoši, jakým Matej někdy je.
                Furt lepší než Matušovič, kterej tu a tam plivne do obličeje. Své by ti o tom řeklo pár hráčů...

                Goce není můj kůň. Můj kůň je Voliš, Vaniak... :) To jsou koně míí... :) Když já jim dám ovsa, oni skáčou hopsa.. :))))))) Ale vážně: já si nemohu pomoct, ale prostě Vaňouse, Sucháče, Ivanu, Voliše, Duga a Goceho mám prostě raději než Vorlíka, Brabce, Šenkeříka, M.Jarolíma, Litteriho... :)

                S tím obejitím soupeře souhlas. Ale právě kvůli tomu taky musíme hrát jinak než to Slovácko, Most nebo Kladno, ne? :) A taky máme "trochu" lepší hráče...:) I když samozřejmě ne jako Fiorentina:( Ale podívej, jak si zahrával Ivana proti Seville se stopery... Dva tři obejít nebylo problém. Tehdy jsem si myslel, že to chytne za pačesy a konečně se prosadí, ale bohužel. Goce taky umí obejít hráče, Šenky jakbysmet...

                S těma třem útočníky taky (částečně) souhlasím, ale jak bys poskládal zbytek sestavy? Máme přetlak v záloze, takže na 3 záložníky bychom hrát asi nemohli, a tři obránce nemáme vyzkoušené..:( Ale od toho je právě imho příprava, aby se zkusili nejen různí hráči na různé posty, ale i různé rozestavení kdyžtak... Podle mě by každej tým, kterej chce hrát a vyhrávat, měl mít zažité kromě jednoho "základního" herního rozestavení i další jeden alespoň, spíše však dva nebo tři. Aby mohl taktiku i přizpůsobovat soupeři. Proti slabému hrát klidně 3-4-3, proti třeba té Fiorentině zase naopak 4-5-1 a více vycházet ze zabezpečené obrany...

                Goce je na tom hůř. 19 zápasů, 6 branek - to je průměr 0,3 zhruba. To je ale průměr, jaký míval i Vlček, kterej hrával pravidelně v základu. Za sezonu dával v lize 10 branek. Goce by toho tímhle tempem také dosáhl, kdyby nastoupil do všech zápasů. A to si vezmi, že nehrál ve všech od začátku, kolikrát šel na posledních pár minut... Tím spíše to imho vyniká. Vlček měl stejnou bilanci gólů na zápas a byl za poloboha, přitom hrál v základu a měl na to více času.

                A Milan dal snad za cca 20 zápasů co nastoupil snad jen 3 branky. Ale to nevadí, aktivita v poli je taky důležitá. Rozhejbával to... Proto možná i spíše než do útoku by mohl začít nastupovat pravidelně na kraji pravé zálohy. Uvidíme...

                Ale s tím Vaniakem jsi mě pobavil..:) Špílmachr..:) Ale bohužel to tak mnohdy je:( A taky těžko můžeme jít do rychlého protiútoku, když si minutu přihrávaj mezi sebou stopeři a pak to Brabec nakopne "do prostoru, kde by mohl být Necid"

                • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                  tolsimir     před 16 lety 14.12.2008 14:16 |  
                  0 0

                  Me by se treba libila sestava vepredu ve slozeni Tavares, Belaid, Jarolim a Ivana, Toleski, Svento (Senkerik), proste jako to ted hraje Barcelona

                  • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                    slaviator     před 16 lety 14.12.2008 15:11 |  
                    0 0

                    Tak akorát Tavarese a Belaida prohodit (aby byl Mickael uprostřed) a taky bych to takhle nějak viděl, v určitých zápasech by to šlo...

                • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                  Khadgar     před 16 lety 14.12.2008 14:30 |  
                  0 0

                  Vlček byl za poloboha kvůli svému charakteru a kvůli množství práce, kterou odvedl pro tým. Goce toho tolik neoběhá, nevytváří tolik šance pro ostatní. Tvrdší zákrok na Goceho = 2 minuty ležení na zemi a v podstatě konec jeho dobrýho výkonu. Vlčák dřel ať se dělo, co se dělo. To dělá rozdíl. Goceho mám rád, jako každýho našeho hráče, ale nelze srovnávat takhle s Vlčkem.

                  Jinak v moderním fotbale na 3 obránce už ne. Leda jako s Matejem, když měl volnost.
                  Osobně by se mi líbilo 4-3-2-1, v naší současné situaci. Ale to by musel jeden z trojice Černý, Jarolím, Belaid sedět. Což je ostatně náš problém obecně.

                  • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 14.12.2008 15:14 |  
                    0 0

                    Vystihl jsi to dokonale.. Někdo vždycky musí sedět, ale já se semtam s KJ rozcházím v názoru, kdo by to měl být:-) Na druhou stranu já sedim doma a pindám a on si ty stresy vyžírá dnes a denně. Ideálně by totiž měl trenér pracovat s nějakým sebevyloučením, když to jde špatně, ale i když to jde dobře . Když je člověk uvnitř, spoustu věcí řeší jinak, než by třeba poradil jinému tam, kde není zainteresovaný. S tímhle by mělo pracovat vedení klubů. Třeba na čas úplně vypadnout, změnit prostředí, jít se povdívat na stáž do zahraničí, na hokej k Růžovi, přebrat si to jakoby zvenčí. Jsem zvědavý, jak se bude ařit panu Beránkovi v Brně, držím mu palce. . na druhej flek:-) Řekl bych, že má teď před sebou možnost na podobnou vizi, jakou chtěl udělat ve Slavii, než byl odvolán:/ Je to také v tom pojetí trenérů, rovněž to zmiňoval Hřebík, ale věřím, že když to vezme do ruky ten správný člověk, je to jen k lepšímu. Vemte si právě toho Růžu v hokeji. Tím, že vidí a hlídá všechno, tak vidí daleko rozsáhleji okolnosti všeho dění v hokeji. Vede áčko, řeší kontrakty, vidí souvislosti, už to je důležitej fakt, že jelikož to sám řídí, tak se může z vysoka vy** na všechny tlaky od manažerů, klepat se a hrát na výsledek, druhá věc je, že sezona v hokeji neni odpískaná, ani když projedeš deset zápasů v úvodu. Ale nic..pak jde k juniorům, k tomu probere dění s trenéry mládeže, pak zajede na farmu do Havlbrodu, popovídá o druhý lize, teď ještě nároďák. Člověk sice nechápe, jak to všechno ukočíruje, ale holt je to machr. Nemluvě o jeho charismatu u hráčů a instinktu v koučování.

                    • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                      quelhar (admin)     před 16 lety 14.12.2008 17:33 |  
                      0 0

                      Ja jsem taky hodne zvedavy, jak to dopadne s Berankem v Brne. Osobne myslim, ze dopadne podobne jako Ulicny. Za par mesicu zjisti, ze ambice vedeni nejsou slucitelne s kvalitou kadru. A pokud si dobre pamatuju, tak zadny extra psycholog taky neni (vzpomenme, jak se mu pod rukama rozpadla kabina u nas: Dostalek a Gedeon vs. zbytek tymu, padala obvineni o donaseni na spoluhrace, ...) a jsem zvedavy, jak zvladne primadony jako Strestik a Heinz.

                      • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 14.12.2008 18:51 |  
                        0 0

                        Je to tak, na ten rozjeb v kabině pamatuju, to mu ostatně podtrhlo nohy a mě to taky hned napadlo, když šel do Brna a hned se nadhodila otázka Besta. Já osobně věřim, že dneska už je v tomhle zkušenější, má větší praxi, včetně repre, tam se to taky primadonama hemží. Ale viděli jsme trřeba rozdíl repre s Beránkem a po něm. . s Radou (jako asistentem). Ono vůbec. . těžko soudit. Je otázka, zda to podcenil on, nebo že vedení udělalo variantu ala Hřebík a místo toho, aby vykoplo problémové hráče, vykoplo Hřebíka. Stejně loni Kozel v Jabkáči.

                  • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                    slaviator     před 16 lety 14.12.2008 15:15 |  
                    0 0

                    Goce je "blbec", že není kolikrát sobec a přihrává na naprosto geniální góly... Viz patička na Abrahama místo aby střílel. Jinak by teď mohl mít za těch 19 zápasů golů 10 a byl by taky za poloboha..:))))

                    Btw takže podle Tebe v moderním fotbale čím více obránců, tím lépe? :) Mě se nejvíce líbí rozestavení 3-5-2 s tím, že ve středu zálohy jsou minimálně dva ofenzivní záložníci a na krajích běhají dva rychlíci, kteří umí jak dobře bránit, tak se derou i do koncovky... Tzn v defenzivě je to vlastně 5-3-2, v ofenzivě ale 3-3-4...

                    • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                      Khadgar     před 16 lety 14.12.2008 16:03 |  
                      0 0

                      Já nemám nic proti Goceho stylu hry, podsouváš mi něco, co jsem neřekl. Jde mi čistě o to srovnání s Vlčkem a tu narážku na poloboha. Na Standovi nám neimponovaly jenom jeho góly, ale především charakter, srdíčko, bojovnost, slušnost a férovost. Kapitánem nebyl pro nic za nic. Proto byl u fanoušků nesmírně vážený.
                      Prostě to nejde tak jednoduše srovnat, rozumíš? Nech ten mostecký patriotismus doma.

                      Co se týče obránců, ne nadarmo se přecházelo na 4obráncový systém. V moderním fotbale máš 4-4-2 a ideálně mají obránci podporovat útok, takže dle tvého popisu by to pak v ofenzivě mělo být 2-4-4. V praxi to ale funguje všchno jinak

                      • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                        slaviator     před 16 lety 14.12.2008 16:32 |  
                        0 0

                        Goce tu byl půl roku, navíc přišel ještě jako náhrada za Řekoameričana Philipakose, kterej se zranil v přípravě... Ale mě se zalíbil Goceho styl od prvních minut, co jsem ho viděl. Dost mi připomíná van Nisterlooye, dokonce i vizáží mu je bych řek tak trochu podobnej.. :)))

                        Aby obránci podporovali útok, tak musíš mít plejery jako je Matej. A to je "nedostatkové" zboží. Takže buď pak musíš hrát trochu jinak nebo přeškolit na krajního beka záložníka. Uvidíme, jak se s tím KJ popere, pokud Matej odejde...

                        Každopádně souhlasíš doufám se mnou, že prostě fotbal nejde dělat tak, jak si to představují na Letné. Podle brožurky a musí být 4-5-1, za každé okolnosti, nic jiného, jinak...! Prostě fotbal není fabrika, musí docházet k určité "improvizaci" a zohlednění několika různých faktorů před každým zápasem - jak, to nám názorně ukázala Žilina s Hamburkem, když zdvojili Mateje a naše ofenziva tím značně utrpěla...

                        • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 14.12.2008 19:08 |  
                          0 0

                          Vidíš, Goceho přirovnáš k Van Nistelrooyovi a chtěls, aby nahradil Standu. Mě se to už loni v zimě nezdálo, když jsi prosazoval, že Goce je podobnej typ. Standa to má hodně postavené na fyzickém fondu, poctivosti, bojovnosti, taky se na útočníka postupně a dlouze přeškoloval. Ale zase ne že by neměl techniku a neuměl kličku, každej pamatuje, jak povozil na Kolotoči obranu Baníku ondyno.. a Pak to zozsekl Necka, z čehož lítal půl rok v oblacích.. Goce je pro mě spíš koncovej, hrotovej hráč, ten , který si na centry nabíhá, než že by je posílal, hráč do šestnáctky. Ale je pravda, že umí vymyslet výbornou a překvapivou nahrávku. A hodně mě potěšil, jak si nepřímo chválil Slavii, když kritizoval trenéra makedonský repre:-)

                          Příručky jsou na prd, jakejkoliv doktrinismus bez přihlédnutí k aktuální situaci nefunguje. Doufám, že to pochopil i KJ, když chtěl hrát se stejnou sestavou proti Žižkovu i Hamburku.. (Myšleno obrazně, než se do mě, lidi, pustíte..:-)

                          • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                            slaviator     před 16 lety 14.12.2008 20:07 |  
                            0 0

                            Mě se zase líbilo, jak hned po měsíci v Mostě říkal, jak ta Slavia je dobrej tým... :) A že by jednou tam chtěl hrát... A i když měl pak v zimě nabídky z Bundesligy (Chotěbuz a myslím ještě jeden tým), že šel k nám..:)
                            Ale k té kritice... mě rozsekalo, jak tam uváděl, že hraje ve špičkovém klubu pod výborným trenérem..:))) A že se bavil se Šmicerem, vítězem LM, a ví že video se používá i v jinejch týmech. Ale co mě dorazilo, že ten trenér u makedonské repre na trénincích dává za tři rohy penaltu? Tohle se dělá snad jen na silvestrovském derby a na treninku v mládežnickejch týmech, ne? :))))

                            • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 14.12.2008 20:28 |  
                              0 0

                              Což o to, třeba u té mládeže by to mělo smysl..aby se hráči snažili vykombinovat a utýct z rohu, než to jen odkopnout na tribunu. Ale tady to bude asi jenom jeden kamínek do mozaiky. Třeba se mu dostala do ruky Křetínskýho příručka..:-D Ale jinak se do něho opřel pořádně a špičkovej klub se špičkovým trenérem.. to je prostě špica:-)

                              • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                                slaviator     před 16 lety 14.12.2008 20:49 |  
                                0 0

                                Jooooo, u těch mladejch to smysl má... Ale jako chtěl jsem říct, že u seniorů se to nedělá nikde, krom takovejch "důležitejch" zápasů jako jsou Silvestrovská derby apod.. :))))))))

                              • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                                Khadgar     před 16 lety 14.12.2008 21:13 |  
                                0 0

                                Co co, kde se do koho opřel???

                                  • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                                    slaviator     před 16 lety 14.12.2008 21:57 |  
                                    0 0

                                    heh, ty ještě čteš efotbal? ten já nikdy pořádně nečet, ale občas jsem se tam kouk... už ne... myslím, že eurofotbal už je delší dobu lepší.

                                    • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                                      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 14.12.2008 22:04 |  
                                      0 0

                                      Já měl za to, že je to vpodstatě jeden provozovatel a články se kopírují. tohle někdo posílal jako odkaz, no. . Taky už tam moc nelezu. Jen když je mrtvo:-)

                • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                  Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 14.12.2008 14:58 |  
                  0 0

                  Já jsem ty útočníky bral podle letošní sezony.. a ono je to vždy zyvádějící, třeba Šenky měl asi tři of. zápisy do utkání tím stylem, že dohromady zahrál tak 15 minut.

                  Jak bych to postavil? No třeba takhle: Vaniak, Krajčík (Kindel, Vácha, Dřížďal), Suchý (Hubáček, Latka), Brabec, Šiklič (Jablonský), Šenky (Ivana), Belaid ( Jarolím, Volešák) Tavares (Cissé, Vácha), Švento, pak "volný hráč - podhrot"..buď spíš do ofenzivy nebo defenzivy podle soupeře.. Šmicer (Janda, M. Černý, Volešák, J. Černý, Zelinka) a ofiko jeden hrotový hráč..Goce, Litteri.

                  Třeba je to moc naivní a sebevražedný, ale myslim, že, samozřejmě přizpůsobené soupeři, by to fungovalo. Tady byhc navázal na ten rozhovor s Hřebíkem, který dával příklady, jak dával kreativním hráče na obranné posty..učil je i bránit, což je samozřejmě lehčí, než učit bořiče (zvlášť když jsou k tomu vedeni od mladých let kreativitě). Dalo by se to vztáhnout k loňské sezoně.. kdy na podzim KJ upřednostňoval konstruktivní typy a cvičil je i k bránění a na jaře zase stavěl defenzivní hráče, po kterách chtěl útočit.. hlavně ty vynikne při rozdílech Jablonský/Hubáček na beku, dvojblokem Suchý, Abraham (Tavares) jako tvůrci hry a k tomu ještě Černocha s MJ na stranách, kde bylo té pomalosti a "nemožnosti přihrát volnému" opravdu hodně. A pak přišly i nákopy od Vaniaka nebo Brabce na Střihavku. Fuj fu, tohle už ne:-) Ono s tím totiž souvisí druhá věc, kterou Hřebík vyzdvihoval, fyzická připravenost a typologie hráčů. Prostě Typ jako Volda, MJ, Černý nemůže hrát na kraji v tomto moderním systému..ač je technicky kvalitní, tak tam nezapadne, naopak Matej je přesně ten typ, který je platný prakticky v kterémkoli momentě na pravé strany.. od obranného zákroku, přes průnik po křídle, centr až k zakončení ve vápně. viděl jsi třeba v zápasech proti Steauě, jak se Šenky vrátil pro balon až ke stoperům, zachvíli už napadal beky a pak dává gól, po cenrtu. Stejně Šmíca v derby, což je o to obdivuhodnější, že to zvládne s daleko menší námahou.. to je mimořádný talent, má cit pro pohyb, orientaci, zrychlení, kdy a kam jít.. on je prostě úplně jiná třída, o tom žádná. Hřebíkem zmińovaný Sionko, který se vypracoval, vzpomeň, jak řádil proti Realu, teď na ME byl naším nejlepším hráčem a to ho Bruckner pomalu zazdil jako např. Skácela. Podobný typ je ten náš Janda, prostě hráč s obrovským fondem, pohybem, pracovitostí, který je vždycky v kontaktu s hráčem, s balonem, nepříjemný v tahu, nepříjemný při dotírání. Akorát mě teda neskutečně žere to jeho padání:( To jsou právě ti pracanti, mají plno soubojů, oběhají velkou plochu a už jenom tím, že jsou v určitém prostoru dělají spoustu práce pro spoluhráče. A proto já je mám rád a dokážu Šenkymu odpustit, že nedá gól, i penaltu ( i když to až s odtupem..:-) Někdo řekne, že Janda si nekopl, ale to, že na své straně šachuje dva protihráče a udělá tak místo pro Mj nebo Mateje to už se nevidí.. Jak říkal Hebík, je zajímavé, že ty "neznámé" hráče, které přivedl Sparta rozprodala po Evropě..

                  • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                    slaviator     před 16 lety 14.12.2008 15:19 |  
                    0 0

                    Ano, přesně... Ofenzivní hráče dávat na defenzivnější posty a učit je bránit... :) S tím se souhlasit dá. Viz Volešáka loni, kdy chtěl KJ přeškolit na DZ... například.

                    • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 14.12.2008 15:44 |  
                      0 0

                      No, ale ta rychlost. . přesto Volda na podzim odkopal dobré zápasy. Neříkám, že všechny, ale několik a dal 4 góly. I letos je podle mne zbytečně a neprávem přehlížen. Ono je něco jiného mít důvěru trenéra a držet se v sestavě, která se chytne a naloži soupeři 5 gólů a makat na trénincích a hrát pohár čmfs. Já ví, že Volda taky patří k hráčům "starého typu" a některý věci nezměníš. Ale mám ho rád pro ten přístup, je vidět, že se pere o šanci a maká a v zápase jezdí. Ačkoli nehraje zázračně, tak nehraje hůř než jeho konkurenti. A ve standartkách je převyšuje. I když to asi nebude hráč, se kterym by rostla budoucnost Slavie..proto bych mu i přál přestup někam, kde bude hrát a nevyčítal mu nic. BTW U mě si šplhnul už při přestupu vyjádřením, kdy poděkoval Spartě, že ho vychovala, ale teď bude makat za Slavii!

                      • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                        slaviator     před 16 lety 14.12.2008 16:00 |  
                        0 0

                        Jo, to je pravda. A třebas Marek Jarolím či Půďa taky neměli na Spartu žádné zbytečné kecy... Což je taky dobře. A třebas na Abrahamovi jsem jako plus taky viděl to, že se nebál říct, že jeho kamarádem je Řepka... Proč by měl lhát a říkat, že s Řepkou se nesnáší, že všichni ve Spartě jsou č..., když to není pravda a kamarádí se spolu, že.

                        • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 14.12.2008 19:29 |  
                          0 0

                          Tak tak. .nemám rád silácký kecy. Naopak jsem rád, že se všem těm tlučhubům ve Spartě vrátily jako bumerang. Ve sportu nejvíc platí jednou dole, jednou nahoře a stačí, že si nás lidi podávaj, že "pohled na sedmičku s Arsenalem byl opojný.." to si u mě Řehák zrovna nešplhnul. Proti němu je i KJ diplomat:) Tan řekl loni, že by byla ostuda prohrát po Bohemce druhý derby:) Já mám radši lidi jako Šmíca nebo pan Lavička, jak se vyjadřovali v derby, to je vidět jinej formát. Nebetyčnej rozdíl. I ten Hašek (kterej se bojí říct do novin, že konzultuje s Hřebíkem, proti Sieglovi, kterej při jeho přednášce pařil na mobilu..prostě někdy nezbejvá než se smát od ucha k uchu :) je dobrej a přitom zarytej sparťan až do morku kostí, ale ne tupej a krátkozrakej. Prostě někdo je rychlosparťan/slávista a já byl vždycky a blabla křikloun, chvíli si může honit triko s ultras a někdo nekecá, ale chová se jako sparťan, slávista a lidi ho maj v úctě ještě za 10, 20, 30 let.. každýho věc. Díky bohu, že máme hodně lidí v té druhé sortě a řadu dalších adeptů. Paradoxně to vystihl dobře Chovanec.. dneska všichni vykřikujou o sparťanskym srdíčku, za nás se nekecalo, za nás se za Spartu hrálo! Abrc je teda na mě magor až moc, no, ale tohle mi přišlo férový. Jiný věci už miň. Však si taky vyměnili s Řepou "putovní" dres v derby, kterej následně dostal od Řepky Jan Kraus:-))

                          • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                            slaviator     před 16 lety 14.12.2008 20:09 |  
                            0 0

                            tak nějak no..:)

                    • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                      bongor     před 16 lety 15.12.2008 23:33 |  
                      0 0

                      Mně se tuhle zdálo,že se k nám vrátil Vlčák.Až jsem se radostí probudil.To by byla záchrana,s ním bych se o titul nebál.A klidne bych bral i Vachyho jako špílmachra.věřím,že by to naše zimní ztráty částečně vyrovnalo.

                • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                  TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 14.12.2008 17:08 |  
                  0 0

                  Ivana obešel tři stopery?? Hm, dvakrát se mu odrazil balon a on zahodil jedinou tutovku v utkání. A jeden ze stoperů v základu byl s A týmem poprvé

                  • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                    slaviator     před 16 lety 14.12.2008 17:17 |  
                    0 0

                    Zahodil? Nevím, to že nastřelil v té situaci tyč není podle mě zahození gólovky, jako spíše smůla že to tam nepadlo. Snažil se to dát správně k tyči, brankář na ten míč nedosáh, smůla že se to neodrazilo do branky. Zahození by bylo, kdyby tu branku vysoko přestřelil nebo kdyby vystřelil pět metrů mimo... Ale ne že dal tyč.

                    • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                      TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 14.12.2008 18:23 |  
                      0 0

                      Ale teď reaguješ na to, co se ti hodí...Nemluvíme o tom, že trefil tyč..Ale ty jsi ve svém příspěvku zdůraznil toto: Ale podívej, jak si zahrával Ivana proti Seville se stopery... Dva tři obejít nebylo problém.

                      Ivana si zahrával se stopery??? Na tohle reaguju, zakončení je věc druhá. Ivana si se stopery rozhodně nezahrával

                      • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 14.12.2008 19:47 |  
                        0 0

                        Co na to říct. . kdo nic nedělá, nezkazí; odvážnému štěstí přeje. . atd. Však si vezměte Poborákův slavnej dloubák a jak k němu doklopýtal:-) BTW ona to neni jen náhoda, že se ti odrazí balon, to je trochu o psychice a taky sakra o fyzičce, když máš sílu, tak prostě vystartuješ, máš tam nohu včas, přetlačíš balon ty přes protihráče atd. Když naopak nemáš šťávu, tak tam saháš zpožděně, vypadá to, že máš jen smůlu, že sis sáhnul a o kousek to nevyšlo, že ti chyběl krok atd. A k té vaší dal tyč/ zahodil tutovku. Jsou různé pohledy..třeba náš gólman říká, nebylo to dobře koplý, když to neskončilo v bráně. Já si to tak úplně nemyslim, ale něco na tom je. Proti tomu mi vykládal známej, jak je učil trenér na tréninku hlavně trefit bránu, takže jeho jebal, že to zkouší a pálí těsně kolem šibenic a druhýho chválil: "Výborně, Daníku, to je vono," když trefí gólmana vprostřed kisny. . tak si vyber:-)

                        • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                          TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 14.12.2008 22:34 |  
                          0 0

                          To sice jo...Tak když jsme u Poborského, tak Maradonna se taky vlastně doklopýtal k tomu svýmu sólu :D Jinak já si ten přístup "hlavně trefit branku" užil dost i na sobě, takže dost dobře vím, jak to myslíte...A taky dokážu trefit střed branky, a to bohužel i tehdy když nechci :D S rozdílem, že mě teda nikdo moc nechválil..:(

                      • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                        slaviator     před 16 lety 14.12.2008 20:11 |  
                        0 0

                        Dobře, dejme tomu... Ale jak píše Bulldock, i to není náhoda, ten hráč musí mít drajv, musí se do toho zakončení rvát, musí mít taky nějakej ten správnej výběr místa, aby se ten balon teda odrazil přímo k němu... A prostě přes ty tři hráče nakonec přešel a dostal se do zakončení.

                        • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                          TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 14.12.2008 22:36 |  
                          0 0

                          Jo, jo..Ale přes ty hráče přešel jednou a měl při tom z pr.... kliku...

                          • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                            slaviator     před 16 lety 14.12.2008 22:44 |  
                            0 0

                            a to, že když naskočil v průběhu utkání do jinejch zápasů, tak že hra "ožila", to je taky jen náhoda pokaždé? :))

                            • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                              TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 15.12.2008 11:10 |  
                              0 0

                              Ne, já Ivanu sám chválil v diskuzi u předešlého článku..My se bavíme o Sevile, a ty neustále vytahuješ jiný věci jen abys mi dokázal, že máš pravdu...Jinak na "ožití" hry mám stejný názor

            • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

              bongor     před 16 lety 15.12.2008 23:28 |  
              0 0

              To je ten blb nyní z Plzně.

        • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

          bongor     před 16 lety 15.12.2008 23:27 |  
          0 0

          Tak sraltu bych jako příklad nedával,tam se poslední dobou zazdili všichni bez rozdílu ras i náboženského vyznání.Je to podřadný velkoklub,s tím nic nenaděláš.Jenom nepochopím tu miss,nevím jak se jmenuje,že měla pletky s kokodákem.Ta holka snad musí být úplně slepá.No a ani to není blondýna,tak nevím.

          • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

            slaviator     před 16 lety 16.12.2008 07:28 |  
            0 0

            myslíš Mašlíkovou? :))))

  8. Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

    Pedro08     před 16 lety 14.12.2008 17:50 |  
    0 0

    Ahoj přátelé. Včera jsem měl šanci cestou z Kolína domu navštívit zápas Stuttgart s Bayernem a bylo to pěkné utkání.
    Teď sleduju hochy z Hoffenheimu a opět je to ono -rychlost, důraz, vysoký presink, přímočarost a agresivita. Nádhera.
    Četl jsem rozhovor ve Sportu z Hřebíkem a skoro mi to připadalo jako by psal se mnou, ZZ, Tantalem a pár dalšími do zdější diskuze.
    V Dočkalovi atd. bych se fakt už nehrabal, Černý, MJ a další ať si užijou vánoce a vůbec, ať si je užijou všichni. Už se tim nebudu vzrušovat, ze Slavie nic kromě toho, že mě její úspěchy hřejou u srdce, nic nemám, tak ať si tam dělaj co chtěj, ať klidně prodaj celej tým za korunu do Sparty, mě zajímá hlavně fotbal a ne se s nikym handrkovat, jestli je Marek Jarolím rychlejší než želva, zatímco Achileos byl pomalejší, u MJ si troufám tvrdit, že je rychleší. Nemá fakt cenu vést vzrušen diskuze o milionech korun, o tom, jak koupěj toho a toho, je každýho volba, jestli bude někoho v nejrůznějších špínách podporovat nebo ne
    Mě se líbí profi výkon a i proto jsem si již teď zajistil dvě permice do Sinsheimu. I když příští rok už budu pracovat v Praze, tak si 17 za sezonu čas udělám a vyrazim. Vim, že stadion i klub patří solidnímu muži, že příjem z mé permanentky je použit na platy a nákup super hráčů (a nemizí kdesi v černé díře) a provoz klubu, kteří si to za svou bezchybnou práci zaslouží a hlavně, že nikdy neuvidim na trávníku pomalé šneky.
    Ať žije Slavia a lidé co nejsou slepí.

    • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

      Troubi     před 16 lety 14.12.2008 19:11 |  
      0 0

      kup si treba sedmdesat permic do tramtarie!!tvoje penize pujdou na pestovani huleni a bude vsem hej!!

    • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

      slaviator     před 16 lety 14.12.2008 20:12 |  
      0 0

      mě zajímá hlavně fotbal a ne se s nikym handrkovat, jestli je Marek Jarolím rychlejší než želva, zatímco Achileos byl pomalejší, u MJ si troufám tvrdit, že je rychleší / :-))))))))))

      • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 14.12.2008 20:38 |  
        0 0

        :) Hlavně aby nebyl pomalejší než balon, to by mi stačilo:-)

        • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

          slaviator     před 16 lety 14.12.2008 20:48 |  
          0 0

          Podle Zenono-Lukášovo aporie (Letící míč) míč nevykonává žádný pohyb. Ovšem podle původní Zenonovy aporie (klidně pohyb z místa A do místa B) se k němu ani nemůže nikdo dostat:( Aby došel k míči z bodu A, musí překonat polovinu vzdálenosti mezi body A a B a aby překonal tuto polovinu vzdálenosti, musí překonat nejdříve čtvrtinu AB, ale k tomu musí překonat nejdříve osminu AB, ... Takže ať je to Marek nebo Dušan, podle Zenona má prostě smůlu :)

          • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 14.12.2008 21:04 |  
            0 0

            NJN.. To je potom MJ v loji.. uteče mu Achilles, želva i balón. :)))

            • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

              slaviator     před 16 lety 14.12.2008 21:19 |  
              0 0

              Neuteče. Žádnej pohyb není. Proto je zbytečné hledat rychlostní fotbalisty.. :)))))

              • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                Troubi     před 16 lety 14.12.2008 21:27 |  
                0 0

                je potreba hledat vitezne typy!

                • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                  Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 14.12.2008 21:53 |  
                  0 0

                  Furt lepší sázet na vítězné typy, než na vítězné tipy ala Košťál a Horník. .

                  • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                    slaviator     před 16 lety 14.12.2008 21:57 |  
                    0 0

                    :-D:-D:-D:-D

                • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                  slaviator     před 16 lety 14.12.2008 21:58 |  
                  0 0

                  Jo. Ty, kteří tam ten stojící míč donesou v zubech:))))))))

            • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

              martin08     před 16 lety 15.12.2008 13:29 |  
              0 0

              RANO JDU KRMIT, OTEVRU KLEC A FRNK FRNK A ZELVY BYLY PRYC..:)

              • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

                slaviator     před 16 lety 16.12.2008 07:29 |  
                0 0

                :)))))))) Odešly do věčných lovišť? :))))

    • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

      Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 15.12.2008 01:02 |  
      0 0

      Pedro08, ty jsi opravdu myslitel. Tvá myšlenka ve stylu "včera jsem viděl finále ligy mistrů a oni tam hráli lepší fotbal než Slávie" mne svou hloubkou až zaskočila.

      Zkus si taky někdy vzít kalkulčku a spočítej si, kolik bys musel zaplatit za permici, aby se z ní koupil nějaký hráč, který bude srovnatelný s Bayernem. Ach jo, jak to říkal ten Štrosmayer...

      A ještě ke Hřebíkovi. Ono se to pěkně čte a poslouchá a člověk tak souhlasně pokyvuje. Problém Jardy je, že kromě pár měsíců ve Spartě to nikde neuměl realizovat. Když byl krátce ve Slávii, tak to byla taková bída, že se na to nedalo dívat. On může hořekovat nad Poborským, ale ten kluk má natrénováno po celým světě, i v repre hodně dosáhl a asi uměl posoudit, jaké ty tréninkové metody jsou. Ono je jedna věc vědět co chci a to vím i já a každý na tomto webu a druhá věc je umět toho dosáhnout. V první řadě musí trenér přesvědčit hráče, že umí a zná, a to se Jardovi možná daří až teď u juniorů, jinak žádné úspěchy nikde neměl....

      • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 15.12.2008 09:25 |  
        0 0

        Nic ve zlém, ale o charakterových vlastnostech Poborského si myslím své. O tom, že uměl kopat parádně, o tom žádná, ale několikrát si nadělat do vlastního hnízda. To, že ho dost lidí ve Slavii nemusí má důvody. Hřebík má možná problém s hvězdami, které mu dávají poznat, že nikdy nehrál na vrcholové úrovni, nicméně po něm už nikdo tak výrazně v Evropě nezabodoval, to je fakt. U nás ho nepamatuju, jen z výsledků, ale na dlouhou dobu byl poslední, kdo dokázal porazit Spartu, to taky o něčem vypovídá. Tušim, že snad dokonce nikdy neprohrál derby.. On už nejspíš skončil. . měl tu těžkou práci průkopníka a inovátora a sklízel posměch, ale mezitim se ty (jeho) myšlenky začaly pomalu zavádět do praxe. Takže já myslím, že když bude u repre 18, tak je to dobrej post. Tam to má šanci ovlivnit a můžou z toho těžit další generace a za 5-7 let reprezentační áčko.

      • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 15.12.2008 10:31 |  
        0 0

        Zdravim Huzgi, to jsou celkem silna slova, ze uspechy nikdy nemel.. mimochodem u nas mel slabci podzim, ale jaro vyborne, neni pravda, ze se na ten fotbal nedalo koukat. Jiste ale miva problem v komunikaci s hraci, to ano.

        • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 15.12.2008 11:20 |  
          0 0

          Přeji Vám všem pěkný den a v čase adventu všem pokoj a dobrou vůli.
          Zatím, jak to vypadá, se smiřuji s odchodem T.Necida (přeji mu hodně sportovních úspěchů a moc mu děkuji za to, co pro Slávii udělal) a asi i M.Krajčíka. Smlouva mu sice byla nabídnuta velmi dobrá, ale opravdu je jeho přáním si zakopat i jinde. Takže to samé co u Necida, moc mu děkuji a přeji Matějovi hodně zdraví a sportovních úspěchů.
          Všechno ostatní je v rovině dílem spekulací, nedodělaných jednání (někde ještě ani nezapočatých) a také přáních, koho bychom chtěli a nechtěli atd. Máme asi rozdílné názory i na stávající úroveň hráčů, kteří jsou u nás a které máme na hostování. Koho použít do jarních bojů? Obecně si myslím, že na rotdíl od jiných mužstev, máme na čem stavět a potenciál hráčů je nutné skloubit a využít. Pokud k tomu přidáme 2-3 hráče z juniorky a už ze skušenostmi z "A" týmu, tak nás tlačí bota snad jen s tím, že máme sice dobré útočníky, ale typ Tomáše Necida ne. A tady je potřeba zamakat při zajištění odpovídající náhrady. Jinak moc peněz na přestupy jít nemusí, snad bych na úkor toho vylepšil některým hráčům smlouvy dosavadní. Na Ajaxu zápas nakonec neuvidím, snad je to ze záznamu někdy v noci. Po tom selhání v poháru (spravedlivější výraz už nenajdu) nečekám žádný zázrak a držet palce budu i tak, ostatně jako každý správný slávista. Tak Vás zdravím a ve středu ať nás "chrání všichni bohové". Sokrates55

          • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

            Jiri1     před 16 lety 15.12.2008 11:52 |  
            0 0

            Zdravim, tak jste mne prece jen donutili napsat , hraci z Juniorky mozna pujdou do nejakeho useku pripravy hlavne hned v uvodu v lednu , ale s jejich zarazenim se zatim prilis nepocita, je o ne celkem zajem v nekterych klubech hrajicich vyssi souteze, ale myslenka je to dobra, v becku je oproti minulym letum par velmi dobrych hracu a kaucink trenera Janu nutne pripominajici Jarolima jde mladym hracum k duhu. Musim vzpomenout jeste Michala Vorla , ktery nas asi skutecne opusti a s timto stavem se smiruje nelehce, dost to proziva , na to jaky je klidas opravdu nodne, je ale jasne , ze potrebujeme vyssi kvalitu i proto , ze Divis je schopen zachytat skvele, ale sve vykony musi potvdit, trochu mne zarazilo tvrzeni , ze prijde mozna Rajnoch, situace v Bolce je napjata, ale pokud jsem mel moznost mluvit s jejich bafiky a nasimi byvalymi spise zvazuji omezeni kadru ci propousteni v radach provoznich pracovniku, je jasne , ze Skoda je ale zrejme vypekla , jeste pred par tydny hovorili o sponzorinku na budouci rok jako o hotove veci, dnes je vse jinak , ale pokud je tedy nejake info je a priznam , ze velmi mlhave, mluvi se o snizeni rozpoctu asi o 15 az 20 milionu rocne a to se da prezit. Tohle je hrozne zajimave z pohledu naseho klubu, vsichni mluvi o celosvetove ekonomicke krizi, ale diky spise drobnym sponzorum, penezum z Ruska i prijmum ze vstupneho, ktere by mohlo dosahnout za celou sezonu asz 65 - 70 milionu korun, by klub problemy tohoto charakteru mel ustat. Jinak se omlouvam , ze nereaguji na nektere prispevky, ale te diskuze je opravdu uz moc a neda se to vsechnio stihnout precist.

            • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

              slaviator     před 16 lety 15.12.2008 16:13 |  
              0 0

              Tak více jsme sice vybrali na vstupném (dejme tomu těch 50-60 milionů), ale patnáct milionů stojí taky jen roční podnájem... A jinak Bolka dostávala od ŠKodovky ročně 50 milionů, vypadá to, že dostane letos o třetinu méně nakonec. A opasky ale utáhnou i další drobní sponzoři. Takže ten rozpočet je více než napjatej a nepomůže tomu ani zúžení kádru. Spíše se budou snažit prodat Rajnocha, Pecku, Mendyho nebo Papadopulose.

  9. Vukovič

    marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 15.12.2008 13:33 |  
    0 0

    Jen tak mezi řečí, ten váš vychvalovaný vukovič, podle mnohých možná druhý necid dal za Jablonecké béčko v podzimní části v 16 zápasech pouhé 2 góly, to je úžasná statistika, koukám, že si opravdu pomohl.

    16 zápasů - 2 góly - 1289 minut

    • Re: Vukovič

      Jiri1     před 16 lety 15.12.2008 15:49 |  
      0 0

      Zdravim, tak nejsem si vedom, ze bych osobne povazoval ja tohoto borce za nase rodinne stribro, spis tak Gecova, Dockala snad i ty Dejmky, Necida, Vasouna a pod. Presto je jasne a o tom tady mluvime uz nekonecne dlouho , ze hraci i jinych klubu v tomto veku zraji dele a pokud doted kopal za becko, nikde neni psano, ze pri soucasne financni situaci se docka. Navic si myslim , ze speci tento hrac budoucnost ma , je otazkou a to zcela souhlasim, jestli si pomohl a tady ti jednim dechem rikam ano, dostal totiz plat mladeho hrace v lize a to je rozdil jen na zakladu zhruba o 15 tisic mesicne vice./ve Slavii v b tymu se bere asi 12 tisic zaklas , mozna jiz o 2 az 3 litry vice. No a myslim, ze i podminky bude mit lepsi nez mel v becku a je jedno jestli tam momentalne hraje to same , co u nas.

  10. Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

    slaviator     před 16 lety 15.12.2008 21:40 |  
    0 0

    Hmmm, tak Mišun fakt přestupuje. Myslím, že o něm teď tak rok dva neuslyšíme:( ŠKoda pro celý český fotbal...

    Jinak Galásek zpátky do Bundesligy, takže Ostrava na tom taky bude blbě. Možná ještě hůř než my... A jelikož bude Boleslav muset prodávat kvůli napjatému rozpočtu, tak čekám vážně veselé jaro ještě.

    • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

      zz     před 16 lety 15.12.2008 21:42 |  
      0 0

      Lukáši,
      měl jsem pravdu s Mišunem?

      • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

        marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 15.12.2008 22:49 |  
        0 0

        Napřed jsi pravdu neměl, až po om jsi pravdu měl, ale když já jsem řikal na začátku že Mišúnova cena se šroubuje vysoko, říkal jsi že neopřestoupí, že se chce pouze agent zviditelnit.

        • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

          zz     před 16 lety 15.12.2008 22:53 |  
          0 0

          Předpokládal jsem původně, že jde o normální stáž, na jaké byl Suchý v Tottenhamu. Nepřikládal jsem tomu důležitost. Ale pak jsem se dozvěděl, že Celtik má vážný zájem.
          Uvidíme, jak Mišun dopadne.

          • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

            marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 15.12.2008 22:56 |  
            0 0

            Ano, samozřejmě bych mu přál aby se prosadil, třeba jednou bude náhrada Marka Jankulovskeho.

      • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

        slaviator     před 16 lety 16.12.2008 07:27 |  
        0 0

        Měl... Bohužel. Já si myslel že jde jen o klasickou stáž, a že když jsme Chovancovi brali loni hráče, že by mohl přimhouřit oko a jednou taky něco udělat ne pro dobro své firmy, ale svého klienta. A tím by bylo bezesporu to, kdyby nejdříve šel do Boleslavi, Ostravy, Slavie... Hrál tu tak dva roky, prosadil s do základu - a pak s cejchem reprezentanta do 21 let odešel do zahraničí. Takhle to bude mít hodně těžké a mraky hráčů, kteří odešli v takovémto věku, se neprosadili. Necka je něco trochu jiného, odchází jako král střelců, odchází jako seniorský reprezentant, jako stroj na góly. Tomu věřím, že se prosadí. Mišunovi ne.

    • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

      quelhar (admin)     před 16 lety 15.12.2008 22:08 |  
      0 0

      Taky cekam, ze za rok nebo dva se bude snazit dostat zpet do Gambrinus ligy a znovu nastartovat zbrzdenou karieru. Kdo vi, treba ho za rok uvidime ve Slavii na hostovani s opci :o)

      Zajimava zprava je take na idnesu, konecne nekdo rekl, jak si Chovanec predstavuje rizeni Sparty. On bude anglicky manazer a bude mit k sobe asistenty Siegla a nekoho noveho.

      • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

        TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 15.12.2008 22:31 |  
        0 0

        Přesně to samé čekám od Mišuna taky...Rok v Celtiku, nenahraje nic, pak hostvačka ve Skotsku a pak zpátky domů jako mnoho dalších...

        K Chovancovi, já o četl a docela mě to pobavilo..Oni si jen na Spartě neuvědomí, že to neni až tak záležitos realizačního týmu, ale špína že je ve vedení a v kabině..A hlavně v kotli, to je střešný limit...A taky kdo by se do Sparty deska hrnul, tim spíš pod Chovance. Takovej asi nikdo nebude, a pokud ano, tak asi nebude úplně v pořádku

        • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

          zz     před 16 lety 15.12.2008 22:43 |  
          0 0

          Zdravím Tomáši,
          s tím Mišunem bych počkal. Přeci jenom na levé straně Celtiku není taková konkurence a Celtik není Arsenal. Nedělejme předčasné závěry. Mišun má potenciál výkonnostního růstu, je na tom dobře rychlostně i silově.
          Pokud jde o Spartu, hlavní problém je v Chovancovi. On nenavrhuje anglický model, ale Chovancův model. Tedy malou odpovědnost, ale velké pravomoci pro sebe a velkou odpovědnost a malé pravomoci pro trenéry asistenty. Takového kašpara nikdo nebude chtít dělat. Těžko někoho Sparta sežene.
          Jediným rozumným řešením je odchod Chovance a udělat z Uhrina trenéra s velkými pravomocemi i odpovědností podle anglického modelu.

          • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

            mirecek1111     před 16 lety 15.12.2008 22:51 |  
            0 0

            Já hlavně nechápu co tady najednou blbnete s anglickým modelem vedení mužstva. Jako kdyby jste nevěděli, že u nás to tak je od nástupu pana Jarolíma. Akorát, že on nemá ani ty "asistenty s vyššími pravomoceni" ale prostě si to všechno řídí sám, a jak je vidět, jde nám to k duhu.
            Proboha vždyt on nejen trénuje A tým, ale vybírá si posily jen podle svého, žádná konzultace s Predragem Mijatovičem a dokonce si je jezdí sledovat do zahraničí osobně jak už všichni víme.

          • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

            marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 15.12.2008 22:52 |  
            0 0

            zz, podívej na tehle tvůj komentář z 7.12.2008

            "Snad si nemyslíš, že by se Mišun prosadil v Celtiku nebo Miláně. To jen jeho manažer se snaží zviditelnit. Na stáži byl před třemi roky i Suchý a nikam nepřestoupil. Naděje na získání Mišuna za rozumnou cenu je vysoká, pokud ho nepřetáhne Sparta. I Mišun ví, že přestup do ciziny by mu zkazil kariéru"

            • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

              zz     před 16 lety 15.12.2008 22:59 |  
              0 0

              Ano,
              mám obavy, že může mít problémy, zvláště když nebude v prvním týmu. I Jarošík měl velké problémy v Celtiku. Obávám se, že může dopadnout jako Hable, Mazuch... Ale nejdříve si počkám aspoň rok.
              O té stáži píši výše. Myslel jsem si původně, že je to jen stáž jako u Suchého v T, Zemana v Alkmaaru... Nepřikládal jsem tomu důležitost.

          • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

            TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 16.12.2008 01:28 |  
            0 0

            Já nevím..Já osobně jsem výrazně proti takovým přestupům typu Trojan, Mazuch, Hable, Mišun, Necid...Přece jenom v lize odehrál tuším osm utkání, za 19tku myslím devět...To není noc moc, ještě prakticky nic neukázal, a třídenní stáž může být v mnoha aspektech dost zkreslující. Každopádně tedy doufám že se prosadí, to je logické

            Pokud jde o Spartu, tak hlavní problém není v Pepovi, ale v samotné Spartě. Tam je naštěstí naopak skoro všechno. Anglický model, jak píše Mirecek, je ve Slavii za Jarolíma a jak to jde...Tohle se spíš podobá Pepově šaškárně, než rozumnému modelu...Přesně tak, kašpar jako je Siegl a vlastně i Chovanec se asi už nenajde...

            Jak píšete, jediným rozumným řešením je odchod Pepi a nástup Uhrina...Ale tyhle varianty se tu omílají každé dva měsíce, to bylo i před Lavičkou, před každým...

          • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

            slaviator     před 16 lety 16.12.2008 07:32 |  
            0 0

            Tak za ty prachy bych to klidně šel dělat, dobrá brigáda. A po třech měsících bych šel, jako šli jiní, viz Lavička. Ale ty prachy za nic... Jééééjeeee....:)))

            Ale chápu, že trenér alespoň s druholigovejma ambicema tam jít nechce.

        • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 15.12.2008 23:20 |  
          0 0

          Zdravím, Přál bych mu to, ale nymslím, že skotská liga( tvrdá, ostrovní) a v ní hegemon Celtik je ideální na rozehrání takového zajíce, ale možné je všechno, minimálně lidsky ho to obohatí. Já bych čekal, že něco kopne na začátku, pak půjde na jaře hostovat nebo do rezervy a v létě bude jasno, jestli zůstane s áčkem, nebo bude hledat něco v lize jako Střihavka.

          Co se Sparty týká, tam nejde ani tak o model, jako o ty panáky, co ho povedou a jestli to bude zejména Dan s Pepou, tak už jim ze sparťanský slávy zbude akorát podávání kytek bejvalejm hráčům o přestávce. Ale nechme se překvapit. Je sice pěkný, že jsme Spartu dvakrát vyklepli na jejim stadionu, ale pokud by měla klesnout někam na úroveň Jablonce, nebude to pro ligu, koeficient ani pro nás dobrý.

          • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

            slaviator     před 16 lety 16.12.2008 13:24 |  
            0 0

            Pro ligu a koeficient by "stačilo", abychom zahrávali v Evropě pravidelně my... A aby se k nám vždycky přidala Boleslav, Liberec, Ostrava nebo Brno. Ty ty ambice mají dlouhodobě, jen to potvrdit. Takže liga na tom být bitá nemusí být, "stačí", když se zvednou tyhlety týmy. Akorát holt Slavia za chvíli bude hrát derby jen kvůli té atmosféře, ale už se v nich nebude rozhodovat tak o titulech... :)

            Btw příští sezona může být prča, protože v lize může být pět (a možná i šest) pražských týmů (Slavia, Sparta, střížkovská Bohemians, Žižkov, vršovická Bohemians a možná i Dukla). Tak to bude derby pomalu každé kolo:)

            • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 16.12.2008 18:39 |  
              0 0

              No jéje, už jsme o tom taky špelukovali:-) A když ne derby, tak někde bude Baník Bolka nebo Brno. . To bude atraktivní soutěž:-) Ne, vážně. . uvidíme, jak s tim zamává kríze. . Vacek čeká konec tak 400 (10%) klubů a v úvahách je i snížení počtu týmů pro GL 2009/10.

    • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

      bongor     před 16 lety 15.12.2008 23:43 |  
      0 0

      No a kdo na tom všem vydělá?Samozřejmě že soudruzi z toaletné.Ti prachy seženou vždy.Za každého režímu,za každého počasí i za každé krize.Protože jsou co?velkoklub.

      • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

        bongor     před 16 lety 16.12.2008 11:29 |  
        0 0

        Jak jsem řek,tak se stalo.Bolševik prodělal letos 100 Mega a hned přispěchala JaT a ty drobný jim věnovala.Nikoho nenapadlo,že by snížili
        mzdy "hvězdám".Já bych to viděl tak na 20-30 tisíc měsíčně,to by pro ty nekopy bylo až až.

        • Re: V zimě Slavia aktivní příliš nebude

          slaviator     před 16 lety 16.12.2008 13:19 |  
          0 0

          Vidíš, a já slyšel něco o tom, že J&T ty peníze už dávat nebaví a že utahujou... A že si Sparta musela půjčovat od pana Kříže, majitele Plzně. A pak že jo čirou náhodou tam šlo v létě pět hráčů ze Sparty...

  11. Trojan

    marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 16.12.2008 16:37 |  
    0 0

    Český záložník Filip Trojan váhá s prodloužením smlouvy v druholigovém St. Pauli, která mu končí v létě. Šikovný záložník řeší dilema, protože v hamburském působišti se mu velmi líbí, jenže ve druhé lize se mu sen o reprezentaci stěží splní. Nabídku nového kontraktu odmítl podepsat, je proto pravděpodobný jeho odchod už v zimní přestávce, kdy klub ještě může hráče zpeněžit. Hráčův agent Otto Luttrop se netají tím, že má na stole několik nabídek z nejvyšší soutěže.

    Tak příchod Trojana je tím pádem též nereálný.

    • Re: Trojan

      zz     před 16 lety 16.12.2008 18:27 |  
      0 0

      Zájem má Hertha Berlín. Taková nabídka se neodmítá. Trojan hrál výborně, nedivím se, že nemá nouzi o nabídky. Je vidět, že mu odchod v brzkém věku neublížil.