Fanoušci Slavie

Zápisník - 11. kolo

Právě odehrané jedenácté kolo Gambrinus ligy nepřineslo žádné překvapení, situace na obou pólech tabulky zůstala stejná, jako před osmi víkendovými zápasy. V utkání, v němž byla horším celkem, urvala Slavia na hřišti Mladé Boleslavi bod.

Jedenácté kolo rozehrál Liberec na hřišti Olomouce, překvapivě si neodvezl ani bod. V sobotu se proti ligovému nováčku z Příbrami představila pražská Sparta, utkání skončilo dle očekávání. Letenští si připsali tři body, ligu si vyzkoušel talent Kadlec. Situaci na čele tabulky, vzhledem k bodovému manku, neměla Sparta možnost změnit.

V neděli jsem se zaměřil především na utkání SK Kladno - Viktoria Žižkova. Musím se přidat ke kritikům trenéra Csaplára. Krom titulu s Libercem nedokázal v žádném klubu (krom velkohubých prohlášení) zhola nic. Dnes mohu jen děkovat tehdejšímu vedení Slavie, že ho vyměnilo za Karla Jarolíma. I proto je Žižkov stále na poslední příčce tabulky. Prohrál na Kladně 0:1. Dalším "neatraktivním" utkáním bylo to mezi Bohemians a Plzní. Trenér Pavel Vrba, zdá se, dokázal Plzeň pozvednout hlavně výsledkově.

Teplice si dle předpokladů dokázaly poradit s Jabloncem. Ten se pod trenérem Komňackým propadá stále blíže dnu tabulky. Budějovice zřejmě budou do konce ročníku sbírat body pouze po jednom. Nejsem si však jist, zda si i jediný bodík za svůj "antifotbal" zaslouží. Nečekaná přestřelka se nakonec udála ve Zlíně, Baník Ostrava si za výhru 5:2 odváží všechny body. Útočník Střihavka se v Baníku prosazuje lépe než ve Slavii.

Šlágrem kola byl zápas mezi Mladou Boleslaví a Slavií. Začátek utkání provázelo sympatické gesto hráčů a vedení obou klubů. Hráči základní jedenáctky napochodovali na hřiště v trikách s nápisem "Všichni jsme barevní", čímž dali najevo fakt, že rasismus rozhodně není věcí, která by na fotbale byla vítána. Samotný zápas však mě osobně zklamal, především druhý poločas byl ze strany Slavie podprůměrný. Oba týmy braly bod, situace na čele tabulky je stále neměnná. V čele Slavia, v závěsu Mladá Boleslav.

Komentáře (43)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zápisník - 11. kolo

    ijar     před 16 lety 28.10.2008 14:14 |  
    0 0

    Účel světí prostředky,
    remíza ze hřiště druhého, plusový bodík v tabulce pravdy a k tomu vidina jara kdy máme doma všechny reálné konkurenty tj. MB, Liberec, Baník i Spartu. Co víc dodávat.
    ijar

  2. .

    slaviaprag     před 16 lety 28.10.2008 14:18 |  
    0 0

    hodne napovi kolo pristi. preci jen, kdy se to postesti, aby prvnich 6 tymu hralo v jednom kole proti sobe. krom jasny jednicky v zapase slavia:brno je opravdu tezky ostatni vysledky predpovedet...

  3. Re: Zápisník - 11. kolo

    zz     před 16 lety 28.10.2008 15:18 |  
    0 0

    Zdravím Tomáši,
    nerozumím Tvému zklamání. Bod je dobrý, zápas byl poučný, ukázal nám nedostatky, které využijeme v Uefě. Vedeme ligu, to je pozitivní zpráva. Nedělal bych z remízy tragédii.
    Pokud jde o Csaplára, dej mu čas. Snad neočekáváš, že trenér za měsíc udělá zázraky. Dostal od vedení čas na koncepční změny, uvidíme na konci sezóny. Žižkov hraje doma dobře, přehrál Boleslav, Brno, problém je koncovka. Hráči zahodí spoustu šancí. Venku se týmu nedaří herně ani výsledkově, ale doma hraje Žižkov kvalitní fotbal, chybí jen body. Ve srovnání s trenérem Grigou je hra Žižkova doma mnohem pohlednější.
    Někdy může mít sebelepší trenér dobré úmysly, ale prostě to nevyjde. Třeba trenér Ramos uspěl ve Španělsku, je to mimořádně kvalitní trenér a osobnost, ale v Tottenhamu neuspěl. A kádr měl svoji kvalitu.
    Aby trenér uspěl, musí se sejít často hodně faktorů. Není to tak jednoduché.

    • Re: Zápisník - 11. kolo

      slaviator     před 16 lety 28.10.2008 15:24 |  
      0 0

      Souhlasím, kdyby Žižkovu někdo střelecky ulít, kdyby proměnili aspoň zlomek svejch šancí, tak jsou na daleko lepším místě než jsou... A já třeba jsem s bodem z Bolky spokojenej, už před zápasem jsem říkal, že to bude těžký a že pokud uhrajem alespoň bod, budu rád.

    • Re: Zápisník - 11. kolo

      TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 28.10.2008 15:27 |  
      0 0

      Zdravim.
      Zklamání rozhodně ne, bod je dobrej...Já jsem zklamán z druhé půle, kdy nás Boleslav absolutně přehrála. Jinak s bodem spokojenost, hodně ukáže příští kolo. Nejlepší by každopádně byly remízy a výhra Slavie že ano...
      Pokud jde o Csaplára...Ten člověk mi docela nesedí...Sice vybojoval titul s Libe, ale od tý doby nikde sebemenší úspěch...Při každym angažmá strašně keců, teď na Žžižkově taky, jak má nejlepší podmínky, bla bla bla...Slavia? krize...Plock? sestup...Panionios si už nevybavím bohužel...Podle toho co o sobě nakecal do Sportu tenkrát se divim, že ještě nedostal Nobelovku...Každopádně tohle je jen můj subjektivní názor...Pokud bude mít na Žižkově úspěch, klidně se tu omluvím, ale předesílám že to nepředpokládám...

      • Re: Zápisník - 11. kolo

        zz     před 16 lety 28.10.2008 15:49 |  
        0 0

        Ano, Tomáši,
        druhá půle byla z naší strany špatná, trenér měl dříve střídat a reagovat na hru. Přesto byl zápas poučný, ukázal nám, co změnit proti silnějším týmům, ukázal limity některých hráčů.
        Pokud jde o Csaplára, třeba opět neuspěje a zůstane jen u velkých slov o vybudování klubu evropského typu, ale dejme mu čas.
        On to trenér nemá v Řecku, ani Polsku jednoduché. Stačí se podívat na fluktuaci trenérů v těchto zemích. Neznáme podrobnosti o jeho angažmá v Aténách a Plocku, ale i Martin Vaniak kritizoval prezidenta Panionisu, že stačí jedna prohra a končí trenér i někteří hráči. Jako cizinec neuspěl v zahraničí téměř žádný český trenér s výjimkou Zemana a pár dalších trenérů. Je tam spousta faktorů, od jazyka přes mentalitu národa, chod klubu, ekonomické možnosti. Uvidíme, jak nakonec trenér Csaplár uspěje.

        • Re: Zápisník - 11. kolo

          slaviator     před 16 lety 28.10.2008 16:33 |  
          0 0

          Zemana a Haška:-) Zeman je už spíše Ital než Čech.. :-) Plus v menších týmech a menších reprezentací uspěli i další, například Fitzel...

          Každopádně Tomáši, myslíš, že trenér přijde do nového týmu a řekne: "Jo, dva roky jsem netrénoval, tak jsem tohle vzal, protože mi ta práce už tak trochu chyběla... Je jasný, že tu je hodně věcí blbě, například X, XX, XXX, XXXX a taky v neposlední řadě XXXXX, ale za ty prachy kdo by to nevzal?" a naopak řekne cosi o koncepci apod:-) To je pochopitelný.

        • Re: Zápisník - 11. kolo

          slimak     před 16 lety 28.10.2008 16:46 |  
          0 0

          k tomu bych pridal urcite petrzelu, ale je fakt ze moc ceskych treneru se do zahranici nedostalo a kdyz jo, tak diru do sveta moc neudelali..
          priklady: Scastny, Lička, Plíšek, Straka, Hřebik, Chovanec:), Cipro, Komnacky, Beranek...

    • Re: Zápisník - 11. kolo

      slimak     před 16 lety 28.10.2008 16:18 |  
      0 0

      ten zapas zizkova s kladnem jsem videl na netu a musim rici, ze to byla ze strany viktorky opravdu velika bida, nemeli jedinou sanci..osobne, kdyz si vzpomenu na Csaplara u nas, tak to neni prijemne. jeho angazma neprineslo snad jediny plus..jen prichod Standy Vlcka, pokud se nemylim..nezapomenu na ty jeho komentare k bidnym zapasum, ze jsme hrali dobre a bylo to kvalitni utkani :))
      posledni misto zizkova je pro me osobne velikym prekvapenim, kadr maji velmi kvalitni a rozhodne na 1. polovinu tabulky

      • Re: Zápisník - 11. kolo

        PetCC     před 16 lety 28.10.2008 16:24 |  
        0 0

        Za to, že přivedl Vlčka, mu všechny jeho chyby odpouštím. :-)

  4. Re: Zápisník - 11. kolo

    slaviator     před 16 lety 29.10.2008 10:42 |  
    0 0

    Po vzájemné dohodě s vedením klubu dnes ukončil činnost u prvního mužstva trenér Petr Uličný a mužstvo převzal jeho dosavadní asistent Aleš Křeček. Spolu s Petrem Uličným odešel od mužstva i asistent Karel Trnečka - takže voki, o trenéra už hrát bohužel nebudou.. :( Snad vyvrátíme tu fotbalovou pravdu, že nové koště dobře mete, aspon o tejden:)

    • Re: Zápisník - 11. kolo

      slaviator     před 16 lety 29.10.2008 10:43 |  
      0 0

      Podle mejch informací by se novým trenérem mohl stát Ščasný...

      • Re: Zápisník - 11. kolo

        quelhar (admin)     před 16 lety 29.10.2008 10:57 |  
        0 0

        Mno, moc z toho radost nemam, tezko rict, jestli novy trener bude uz do nedele, kazdopadne hraci budou hrat s vetsim nasazenim + je pravdepodobny navrat Besty do tymu. Spatna zprava pro nas.

        • Re: Zápisník - 11. kolo

          Khadgar     před 16 lety 29.10.2008 11:03 |  
          0 0

          Na tohle se přece nesmíme ohlížet, vzhledem k naší kvalitě by nás to ani nemělo zajímat. Prostě na ně vlítnout, dát jim tři fíky a hotovo :)

          • Re: Zápisník - 11. kolo

            quelhar (admin)     před 16 lety 29.10.2008 11:06 |  
            0 0

            No rozhodne se lepe vlitne na muzstvo, ktere je psychicky v rozkladu (viz derby) nez na muzstvo pod novym trenerem, kde se kazdy hrac chce ukazat. Dobra zprava je snad jen to, ze plno hracu je v Brne nedotknutelnych a budou hrat, i kdyz hraji tuzku (Polach, Strestik, Heinz).

            • Re: Zápisník - 11. kolo

              Khadgar     před 16 lety 29.10.2008 11:13 |  
              0 0

              Jasně, ale kdyby jsme se měli ohlížet na tyhle věci, tak bysme nikdy nic nevyhráli. Jestli chceme vyhrát ligu, tak pro nás Brno nemůže být soupeř ani teď. Zkouška to ale bude.

              • Re: Zápisník - 11. kolo

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 29.10.2008 11:24 |  
                0 0

                ja bych rekl, ze jeste jeden tezkej zapas pred Villou nam neuskodi, je treba si zvyknout na jiny tempo..

        • Re: Zápisník - 11. kolo

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 29.10.2008 11:05 |  
          0 0

          Hm.., uvidime, kazdopadne v Brne je neco spatne, coz potvrzuje i nebyvale nervozni chovani Ulicneho, ktery jeste nedavno pusobil dojmem zklidneneho strejdy, ktery je nad veci.. otazka je, kde byl problem a esli ho muzou behem tydne vyresit.. s vetsim nasazenim by asi u nas hrali tak ci tak.. (teda pokud tim problemem nebyl sam ulicny..:-))

      • Re: Zápisník - 11. kolo

        zz     před 16 lety 29.10.2008 11:02 |  
        0 0

        Zdravím Lukáši,
        Ščasný je nesmysl. Stačí si vzpomenout na jeho působení v Bolce a problémy s rozhodčími. Já bych to viděl spíše na jednoho z dvojice Lavička, Beránek. Možná Levý, i když ten míří do Zlína.
        Psal jsem tu po konfliktu Uličného s Bestou, že být Prossem, tak Uličného vyhodím. Naprosto nezvládl mezilidské vztahy v kabině, urážel sprostě hráče, napadl Bestu, neunesl psychicky tlak od vedení.
        A výběr posil Čoupek, Došek je jeho vina. Pross by mu přivedl jiné hráče, kdyby si o ně řekl. Za doplnění kádru je odpovědný Uličný.
        Brno je v herní i výsledkové krizi, hráči bojkotují zápasy a důsledkem toho je, že Uličný musel oprávněně skončit.
        Být Prossem, tak angažuji Míru Beránka. Ten to s mladými hráči umí.

        • Re: Zápisník - 11. kolo

          quelhar (admin)     před 16 lety 29.10.2008 11:05 |  
          0 0

          No uprimne jsem zvedavy, jestli nejaky trener dokaze treba ze Strestika dostat vice nez jeden povedeny zapas na pet odchozenych. Asi neni moc pravdepodobne, aby do nedele trenera nesehnali. Jak jsem psal, je to spatna zprava pro nas, nedelni zapas tak bude vyrazne tezsi.

          • Re: Zápisník - 11. kolo

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 29.10.2008 11:09 |  
            0 0

            Jo, Strestik by asi potreboval Jarolima..:-))). Jeho vykony uprimne receno moc nechapu, zas tolik toho nedokazal, aby si mohl dovolit flakat zapasy v Brne a cekat na to, az ho konecne koupi Barcelona.. talent ma, byla by skoda s nim takhle nakladat..

          • Re: Zápisník - 11. kolo

            zz     před 16 lety 29.10.2008 11:15 |  
            0 0

            Zdravím Quelhare,
            pokud chceme uspět proti Ville, musíme porazit i Brno bez ohledu na to, kdo ho povede.
            Je pravděpodobné, že trenéra seženou během dvou dnů. Kvalitních trenérů je v tuto dobu relativně dost na trhu.
            Pross musí přijmout jasná pravidla i vůči hráčům. Hráči mají vysoké základy jako Polách, Heinz, Střeštík, Trousil a podle toho musí vypadat jejich výkon. Pokud tomu tak nebude, tak vysoké pokuty. Fotbal je pro hráče zaměstnání, to si musí uvědomit.
            Pross musí udělat trenérské změny i u juniorky a A dorostu, rozšířit kádr, aby špatně hrající opory skončili dočasně na lávce nebo v B týmu.
            Musí se zlepšit skauting Brna, zavést nová organizační struktura klubu, včetně sportovního ředitele.
            A velký počet zraněných hráčů jde na vrub Uličného. Není normální, aby každý rok mělo Brno polovinu kádru na marodce, přitom je musí platit.

            • Re: Zápisník - 11. kolo

              Viking     před 16 lety 29.10.2008 12:52 |  
              0 0

              Zdravím, tak úplně na začátku byla chyba Prose, že vůbec bodrého strejdu Uličného angažoval. Uličný je pořád jenom lokální trenér, kterému když se sejdou hráči, tak to na nějaké 3. - 5. místo dokáže uhrát. Pokud musí ale s mužstvem vyloženě pracovat, tak už má problém, u mě to prostě není nadprůměrný ligový kouč, popularitu a gloriolu kvalitního trenéra si získal jenom svými přátelskými vztahy s médii.

              Ale toto všechno ukázalo na největší nedostatek Brna, a to je vhodný výběr trenérů a následně hráčů, prostě personální politika. Co se týká jeho nástupce, už by tam měl konečně dostal šanci někdo ambiciózní, cílevědomý, který práci trenéra bere jako běh na dlouhou trať. Letošní sezónu by už měli prakticky odepsat a provést důkladnou očistu kádru. Problém ale bude, co Pros. Nemyslím si, že současný stav mu trhá žíly, každý rok střelí jednoho mladíka za 50 - 100 milionů, na nový stadion dostane dotace. Když už jsme u těch talentů - nevěřil jsem vlastním očím, když v jednom z posledních čísel Hattricku bylo napsáno, že Marečka si Pros cení na 100 milionů. Neuvěřitelné.

        • Re: Zápisník - 11. kolo

          slaviator     před 16 lety 29.10.2008 16:02 |  
          0 0

          Problémy s rozhodčími má, jenže to má dost lidí. Ovšem, Levý by to vzít mohl, to máš asi pravdu... Možná mu dochází už trpělivost, nejdřív měl přijít ke Zlínu po zápase s Plzní, pak to bylo zase později a zase později... Na druhou stranu teď někdy mu už končí smlouva s Plzní a on by tak mohl konečně do Zlína jít i bez domluvy Zlína s Plzní, ne?

  5. Re: Zápisník - 11. kolo

    mirecek1111     před 16 lety 29.10.2008 13:06 |  
    0 0

    Musím se všem omluvit, protože můj fotbalový přehled musí být zřejmě na dost chabé úrovni. Jinak si opravdu nedovedu vysvětlit, šok, který mi dneska způsobila sestava kola zveřejněná v deníku sport potažmo na fotbal.idnes.cz.
    To, že ve Sportu dali do sestavy kola Krajčíka ještě s těžkým srdcem přenesu. Jeho výkon byl v zápase s MB sice podle mého názoru pouze průměrný, ale když ho byli schopni zařadit do sestavy kola i minulý týden, po velmi nevydařeném zápase s Kladnem, kdy sice jednou výborně nacentroval, ale pak nespočetněkrát centry ve vyložených šancí pokazil, tak se ještě dá pochopit, že jej zařadili do sestavy kola i tentokrát. Ale co mě opravdu překvapilo je, že je tam i Mendy. Podle mého názoru nejslabší hráč MB v pondělním zápase. Hráč, který skoro nebyl schopný zpracovat míč a pokazil tím tolik rozvíjejících se útoku.... no nevím. Tak sem nad tím deníkem sport mávl rukou, ale když sem se podíval na netu na idnes, tak jsem zažil další velké překvapení. Tam sice do sestavy kola nezařadili Krajčíka a Mendyho ale našeho Davida Hubáčka. A to je už do nebe volající. Jeho kritizovat za pondělní zápas už ani nebudu, protože to ani nemá smysl. Výkon byl na úrovni Jarolíma a Černého...
    No a k odvolání big Johna. Mám ho rád, ale asi jen kvůli jeho povaze pohodáře, ale voki má asi pravdu, že nezvládl komunikaci s hráči a to je cesta do pekel. Vzpomeňme jak u nás před léty dopadl pan Beránek. V Brně mají ale štěstí, protože na trhu je několik podle mého názoru výborných trenérů. Ať už pan Lavička, tak pan Levý a možná i již zmiňovaný Beránek. Předpokládám, že ale v Brně udělalí jak je to už v česku zvykem další krok vedle a vyberou si nesmyslnou variantu s panek Šťastným nebo někým podobný.

    • Re: Zápisník - 11. kolo

      quelhar (admin)     před 16 lety 29.10.2008 13:32 |  
      0 0

      Ta sestava na idnes.cz je All Star Media, tedy vyber ze sestav All Star uverejnenych 11 ruznymi medii. Kdyby ses na tu sestavu podival na sport.cz, kde je i pocet nominaci, tak zjistis, ze Hubacka do sestavy kola daly jen 4 media, ale protoze zadny dalsi obrance nedostal nominaci vice, tak je v All Star Media on. Taky me to prekvapilo, ale uprimne receno - vykony obrancu se dost tezko srovnavaji v ruznych zapasech mezi sebou a pokud obrana udrzi nulu v tezkem zapase, tak asi neprekvapi, ze se nejaky obrance do all star dostane. A protoze Brabec i Suchy delali viditelne chyby, tak se tentokrat dostalo na Krajcika ve Sportu a na Hubacka v AS Media. Nedelal bych z toho nejakou aferu.
      Jarolim hral v Boleslavi z nasich utocnych zalozniku nejlepe, opet strcil Belaida s Cernym do kapsy, coz se ovsem nekterym nelibi a tak na nej opet nadavaji a na oficialnich strankach uz se opet rozjizdi antijarolimovska kampan. Inu, kdyz nas neporazi souperi, porazime se sami zevnitr kvuli malichernym sporum o to, jestli je lepsi Franta nebo Pepa.

      • Re: Zápisník - 11. kolo

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 29.10.2008 14:10 |  
        0 0

        No ja nevim, na oficialnich strankach jsem diskusi necet, ale ze bychom se kvuli diskusim porazili, to snad nehrozi.. dulezity je, ze slavisti na nikoho cilene nenadavaji na stadionu popr. na neutoci na nikoho podobne jako "fanousci" konkurenciho klubu.. takze v tomhle bych nesouhlasil.. naopak co se tyce vykonu vykon Marka v Boleslavi, ten se mi taky libil - nerekl bych, ze by strcil belaida do kapsy, ale zahral dobre a zvlast oproti cernemu vidim zlepseni, hraje jednoduse dopredu, neztraci mice, tentokrat dal i pekne pasy, to ocenuju. Co se tyce krajnich beku, tentokrat oba podali prumerny vykon, Hub byl dozadu hodne nedurazny, ale uprimne receno - jsou v nasi lize kvalitni krajni obranci? Zas takovy prehled o vsech hracich v lize nemam, ale z meho laickeho pohledu me nikdo nenapada.. spicka je Krajcik a Drizdal a pak kdo?

        • Re: Zápisník - 11. kolo

          quelhar (admin)     před 16 lety 29.10.2008 14:14 |  
          0 0

          Mas pravdu, zatim jeste na nikoho nenadavame, tak snad se nam neprestane darit, aby to neprislo... :o)
          Co se tyce tech kvalitnich krajnich obrancu, tak mas pravdu. Celkem se mi libil ten Mach z Bolky, ale jinak je to v lize spatne. Zato mame v lize plno prumernych stoperu a defenzivnich zalozniku.

          • Re: Zápisník - 11. kolo

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 29.10.2008 14:24 |  
            0 0

            uvidime, uz bylo i hodne zle a nic takoveho se nedelo.. samozrejme je otazka, co udela se slavisty, az si "zvyknou" na uspechy

            • Re: Zápisník - 11. kolo

              Khadgar     před 16 lety 29.10.2008 14:59 |  
              0 0

              už se stalo, viz remíza v Boleslavi, která je u spousty brána jako ztráta.

        • Re: Zápisník - 11. kolo

          Khadgar     před 16 lety 29.10.2008 14:20 |  
          0 0

          Spíš mě štve jak se furt do kolečka opakuje "Jarolím ven, Volešák na plac, je přece lepší". Volešákovi fandím (ostatně jako každému hráči Slavie) a je mi i sympatičtější než synovec, ale nepamatuju si že by v minulosti nějak zářil, spíš mi vyvstanou ty vypuštěný zápasy za béčko (což vzhledem k situaci dokážu pochopit), ani ho nevidim na tréninku, abych dokázal usoudit kdo je lepší.
          A hlavně nás čeká náročný podzim, kdy šanci dostanou nejspíš všichni, kteří budou k dispozici, to znamená i Volešák, takže se bude moct ukázat kde je pravda.

          • Re: Zápisník - 11. kolo

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 29.10.2008 14:28 |  
            0 0

            Tak v dobe, kdy se Jarolimovi a konecne i celymu tymu nedarilo a presto Volesak nedostaval prilezitost, bral jsem to jako nespravedlnost.. samozrejme tezko posoudit, kdo z nich je lepsi, kdyz Volis hral za posledni rok jen par minut.. s vykonem, ktery Jarolim predvedl s kladnem a v bolce, nemam zadny problem.. jestli by stacil atleticky na Villu, to je vec jina, konecne KJ i ve Vaslui usoudil, ze bude lepe postavit Volesaka, kterej je preci jen odolnejsi typ..

          • Re: Zápisník - 11. kolo

            zz     před 16 lety 29.10.2008 14:36 |  
            0 0

            Zdravím Khadgare,
            jak Volešák, Tak MJ jsou průměrní hráči. Oba mají rychlostní deficit, Volešák má lepší standardky, zakončení, střelu, je důraznější v osobních soubojích, MJ je zase lepší do kombinace proti slabším týmům. Ale pro LM nebo Uefu musíme stavět na jiných typech hráčů.
            Většině lidí spíše vadil nerovný přístup trenéra k oběma hráčům, a to i v přípravě.
            Ale jinak je to jedno, jestli nastoupí MJ nebo Volešák. Naše hra stojí na jiných hráčích. Taková je realita.

            • Re: Zápisník - 11. kolo

              Khadgar     před 16 lety 29.10.2008 14:53 |  
              0 0

              Přesně takhle jsem to napsal na oficiálkách, že oba jsou průměrní, myšleno základní 11 se bez nich obejde. Osobně mám jinou představu o fungování zálohy, to jest DZ, OZ a dva KZ, ale trenér jsem tak maximálně v pc manageru, což mluví za vše :-)))

              Nerovný přístup tu byl, je a bude, s tím nic neuděláme. Za každýho trenéra jsou nějací "neoblíbení" hráči. A fanoušci, z nichž je každý nejlepší trenér, tomu rozumějí samozřejmě nejlépe :-)

            • Re: Zápisník - 11. kolo

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 29.10.2008 16:29 |  
              0 0

              jo, pánové, tak nějak to asi s MJ a LV bude..

    • Re: Zápisník - 11. kolo

      quelhar (admin)     před 16 lety 29.10.2008 14:34 |  
      0 0

      To je furt dokola, za obrazovku se listky neprodavaji... :o)

      • Re: Zápisník - 11. kolo

        Viking     před 16 lety 29.10.2008 15:13 |  
        0 0

        Ten rohový sektor kapacitu více jak 1500 míst nemá, na to dám krk. A že by fanoušky Villy rozhodili po stadionu, nevím nevím..

        • Re: Zápisník - 11. kolo

          Wommi     před 16 lety 29.10.2008 15:35 |  
          0 0

          ...pres obrazovku nepujde videt..a tam nebudou sedet..a proto budou sedet jeste ve vedlejsim sektoru, normalne urcenem pro domaci..a pravdepodobne v dalsim nebude nikdo..az pak..sted jihu, budou sedet dalsi divaci-slavisti

          • Re: Zápisník - 11. kolo

            Viking     před 16 lety 29.10.2008 15:43 |  
            0 0

            Každopádně je to škoda, když si vezmu, že se neprodá cca 500 míst po 700 stovkách, tak to už je 350 000 na pohárový zápas. Vím že vyprodaných zápasů za sezónu moc není (tedy kdy lze čekat naplnění hostujícího sektoru, tedy 2-3 poháry, dvakrát liga - Baník, Sparta) ale při 4-5 zápasech to už dělá přibližně 1-1,5 mega a za to už se nechá sehnat třeba pro mládež dost věcí.

            • Re: Zápisník - 11. kolo

              Wommi     před 16 lety 29.10.2008 15:52 |  
              0 0

              ..no jo..holt to je problem slavie a e- side a jejich komunikace...osobne si myslim ze proste slavia je urcitym způsobem pro e-side nechtenym uzivatelem stadionu...radi profituji z toho ze se prsi tim ze slavia uziva eden..ale ze by naplno delali vse pro uzivani odpovidajici cenam-to rozhodne ne..

              mas pravdu ze cca treba 1.5 mil. je dost vysoka castka..a kdejaky prvoligovy kluib..co by za to dal..kdyz si vezmu ze treba na zizkov prijde 3tis lidi a zaplati..kolik..treba 80 korun...tak je to 240tis:)..jak dlouho by jim trvalo dostat se jen do 1.5mil.
              pak vedeni nic nezbyva:)))(myslim ze se nezlobi), ze musi napalit listky napohar..hlava nehlava..verny fanousek neverny fanousek

        • Re: Zápisník - 11. kolo

          PetCC     před 16 lety 29.10.2008 18:48 |  
          0 0

          Vy jste asi nikdo nebyl na Fiorentině, co? Jinak byste věděli, že dostali navíc sektor 121 a 122. Sektor 123 byl volnej, což při té slabší návštěvě nevadilo.
          Rozhodně by se to dalo řešit líp, například dočasně postavit plot až za sektor 122, tak aby se dal sektor 123 použít. On by se dal použít třeba z poloviny, kdyby se na východní kraj tohoto sektoru postavili od shora dolů dvojice pořadatelů, každý by si hlídal svoji část hlediště.

          • Re: Zápisník - 11. kolo

            Wommi     před 16 lety 29.10.2008 21:44 |  
            0 0

            ..no dyt o tom jsem nahore mluvil:)....posunou se mimo klec a dalsi bude volnej..
            M.