Slavia - Jablonec 2:0 (1:0)
Branky: 35. Ivana, 48. Adilovič
Sestava Slavie: Vorel - Kindel (22. Krajčík), Latka, Suchý, Šiklič - Gebre Selassie, Belaid, Jarolím, Černý - Hadzibulič (36. Adilovič), Ivana (56. Necid)
V utkání hraném na dvakrát pětatřicet minut vedl slávisty asistent Pavel Řehák, který nahradil Karla Jarolíma sledujícího nejmenovaného hráče, o kterého má zájem. Poprvé v přípravě jsme jen třikrát střídali a nestavěly se dvě odlišné jedenáctky. Jak v prvním, tak i ve druhé půli se na hřišti objevili testovaní hráči. "Hadzibulič už s námi týden trénuje, absolvoval i hrubou přípravu, je vidět že je to kvalitní útočník. Dnes jsme zkusili i bosenského útočníka Adiloviče. Jevil se nám velmi dobře, svůj výkon korunoval brankou. V testovaní budeme i nadále pokračovat," řekl Pavel Řehák. Je pravděpodobné, že o budoucnosti testovaných hráčů by se mělo rozhodnout do odjezdu na soustředění v Itálii.
Nepříjemnost potkala ve 22. minutě Kindela, kterého kvůli naraženému kolenu musel vystřídat Krajčík. První branku utkání vstřelil v závěru půle Ivana, který zužitkoval centr Latky. Druhý gól přidal ve 48. minutě testovaný Adilovič po centru Gebre Selassieho. "Do zápasu jsme vstoupili hodně aktivně, hráči hráli hodně jednoduše, k vidění tak byly hezké kombinace. Během 70 minut jsme vstřelili dvě branky. Úkol postoupit do finale jsme splnili," zhodnotil první čelakovické utkání Pavel Řehák.
Slavia - Mladá Boleslav 0:3 (0:3)
Branky: 12. Řezníček z pen., 17. a 34. Pecka
Sestava Slavie: Vaniak - Krajčík (41. Gebre Selassie), Hošek, Brabec, Hubáček - Volešák, Cissé (53. Necid), Tavares, Švento (63. Černý) - Toleski (40. Adilovič), Šenkeřík (74. Ivana)
Ve finálovém utkání hraném před více než tisícovkou diváků bylo o vítězi v podstatě rozhodnuto už v první půli, během které Slavia třikrát inkasovala. Nejdřív proměnil Řezníček nařízený pokutový kop za faul Hubáčka na Nečase, o pět minut později zvyšoval Pecka a ten samý hráč byl i u třetího gólu ve 34. minutě, kdy proměnil centr Sedláček. I slávisté měli několik šancí, zejména nastřelená břevna Šventa a Volešáka, žádnou z nich ale neproměnili. Loňské prvenství tedy neobhájili a brali stříbrné medaile. "V prvním poločase jsme soupeři nabídli příliš prostoru ke skórování. Pokutový kop byl nařízen po skluzu v šestnáctce, přestože hráčům říkáme, že skluzy do pokutového území nepatří. Kvůli našemu nedůrazu jsme inkasovali ještě dvakrát. My jsme naopak branku nedali, bylo tam trochu smůly při střelách do břevna," řekl k zápasu Pavel Řehák.
Komentáře (64)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia bude hrát finále
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 05.07.2008 18:20 |Přeji pěkný den hlavně Vám Jane,
moc děkuji, že místo třeba hezkého rande se věnujete nám, co jsme někde v pohodlí na chalupách a nebo u vody a čekáme na Váš report. I když finále dopadlo pro nás dost blbě, že. Bolka nám dal 3 fíky a tak spíš nevím jestli jsme měli smůlu, nebo jsme byli ve finále tak špatný. Doufám, že Vám někdo koupil aspoň dobrou klobásu a nějakou čokoládu. Jinak Vám přeju hezký večer a i když jsme prohráli, tak i dobrou náladu. Znovu Vám musím vyseknout poklonu za to, že na nás nezapomínáte. Děkuji Sokrates55
Re: Slavia bude hrát finále
quelhar (admin) před 16 lety 05.07.2008 18:32 |Ja bych to nevidel zle... Aspon podle onlinu to nebylo z nasi strany tak bidne jako treba na jare v Plzni. Vysledek je vsak pravda hrozivy.
Re: Slavia bude hrát finále
(host) před 16 lety 05.07.2008 18:46 |Uprimne jsem v Celakovicich taky nebyla, drobne zdravotni problemy a "rozvleklost" celeho turnaje me odradily. Takze aspon takhle jsem neco napsala podle onlinu, kdo na turnaji byl, jiste rad doplni vykony jendotlivych hracu. Jane
Re: Slavia bude hrát finále
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 05.07.2008 19:04 |Děkuji Vám Jane za upřímnost, to se cení.
Přeji brzké uzdravení a to rande samozřejmě také. Uvidíme, snad tam někdo byl a něco budeme vědět. I když, je to příprava a tak se to všechno asi bere. Sparťané dnes doma prohráli s Kladnem a taky z toho nedělají žádnou vědu. Tak pěkný večer přeji a dobrou kávu k tomu.
Sokrates 55
Re: Slavia bude hrát finále
Eluin (přítel SN) před 16 lety 05.07.2008 19:17 |Pokud si porážky vybereme teď a v sezóně budeme pak již jen vyhrávat, tak se rozhodně zlobit nebudu :-)
Jelikoz Jane do Celakovic nedorazila.....
mart před 16 lety 05.07.2008 19:17 |, a ja take ne, tak bych nabidl svoje(lehce subjektivni) shrnuti, take podle On-lajnu.
Tak na prvni pohled to nevypada dobre, dokonce to i vypada, ze Bolka vyhrala. Lze to vsak chapat i jinak. S trochou "inspirace" treba.
Dobre prvni pulku jsme prohrali, ale ve druhe jsme (podle on-lajnu) byli lepsim tymem a tudiz jsme druhou vyhrali (fakt, ze se nam to nepodarilo vyjadrit brankami povazuji za naprostou malichernost, a vzhledem k pripravnemu charakteru rohoto turnaje, dost nepodstatnou:).
Prvni prohrali, druhou vyhrali = tedy jednoznacne remiza.
Jelikoz se na remizy v turnajich nehraje, musel jsem rozhodnout o pomocnych kriteriich, abych mohl prisoudit jednomu z muzstev vitezstvi v turnaji. Nabizi se me sympatie, ale to by nebylo vuci Boleslavi fer, tak jsem rozhodl pro mnohem spravedlivejsi urceni viteze, ...tedy los.
Pochopitelne.
No a ted ta dobra zprava (:D), vitezem celeho turnaje se (vlastne) stala nase Slavie! Skutecne. Napotreti se mi podarilo hodit minci tak, ze jsme opravdu vyhrali.
Je to tezke, ale jsme proste dobri. Takze hosi, jen tak dal, a Slavie do toho! zdravi mart:)
Re: Jelikoz Jane do Celakovic nedorazila.....
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 05.07.2008 19:39 |Dneska Marte prostě perlíte, ještě že Vám ta mince nespadla do kanálu.
Pamatuji si, jak jsme jednou ve škole hráli čáru a v kase bylo nejméně 15 kaček, řvali jsme u toho jak banda desperátů, kdo to sebere jakej bude "king". Samozřejmě, že přišel říďa a sebral to všechno. Můj kamarád tam stál, koukal na tu kasu na čáře a pak pronesl tu památnou větu, která by se snad hodila k filmu "Knoflíková válka" a ta věta zněla a omlouvám se za ta slova " kurva, ty dospělí jsou ale svině".
Jinak dneska bude Vláďa Šmicer hostem pořadu "Noc s andělem" na druhé programu od 22.45 hod. Tak přeji pěkný večer Sokrates55
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
Pedro08 před 16 lety 05.07.2008 19:32 |Byl jsem pouze na finále a mám několik závěrů:
1. Je třeba posílit, s tímto kádrem to rozhodně nepůjde. A nemyslím jen poháry, ale především ligu.
2. Hošek - to sand ani nikdo nemůže myslet vážně, že tento hráč by měl nstupovat v dresu obhájce mistrovského titulu. Podprůměrný Řezníček si s ním dělal co chtěl.
3. Brabec se nenaučil rozehrávat a pokud přihrává na delší vzdálenost než 5 metrů, jde to do autu, nebo soupeři.
4. 3 likvidační fauly na Šventa (Nečas, Procházka, ale hlavně Pecka) svědčí o tom, že pan Hapal to nebude mít v hlavě úplně v pořádku, když toto dopustí v přáteláku. Především Pecka si říká o nějaký revanš, není to tak dávno co Suchému zlomil čelist.
5. Potřebujeme kvalitu. Pokusy typu Cissé, Adilovič jsou kroky vedle. Nechápu, jak je možné, že vedení není schopno posílit, když to dokáže i Plzeň. Když spočtu jen příjmy z Ligy mistrů a částky, které získala Slavia ze vstupenek a permanentek, tak se mi zdá, že si z nás asi někdo střílí. Ve Španělsk
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
tolsimir před 16 lety 05.07.2008 19:36 |turnaj mi potvrdil jednu vec, Hubacek je hodne trapny hrac
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
GeorgK (přítel SN) před 16 lety 05.07.2008 19:45 |No byl jsem tam pouze na první zápas. Výkon nic moc, tekl jsem z mladýho Jarolíma. Hadzibilič nic, Adilovič ušel ještě bych ho testnul. Škoda zranění Kindela snad nic vážnýho s Nitrou mě zaujal. Kdo mě překvapuje z dvouch zápasů co jsem zhlédl, Gebre Selassie mám z něj opravdu dobrý pocit.
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
tolsimir před 16 lety 05.07.2008 19:48 |Adilovic byl ve druhem zapase opravdu hodne trapny, je to takovy horsi Strihavka (nemyslel sem si, ze nekdy uvidim horsiho utocnika ve Slavii nez Strihavku). Otresne ve druhem zapase hral taky Krajcik a Necid nedokaze pri strele mirit, mel prazdnou branu, jen asi dva hraci stali uprostred a on to napalil do nich
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
mitsu před 16 lety 05.07.2008 19:58 |no pratelaky podle predvedene hry zatim bida.na hernim soustredeni se to snad zlepsi
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
Ravik před 16 lety 05.07.2008 20:14 |Taky připojim svoje subjektivní hodnocení z finále:
Vaniak: sice 3x inkasoval, ale za goly nemohl a vychytal samostatný nájezd, výkopy tragedie
Brabec: nic moc, spíš než hraní se věnoval dirigování ostatních, Pecka s Řezníčkem naší obranu docela větrali
Hošek: no nic moc, slušná výška na stopera, ale většinu hlav prohrál, zdál se mi nervózní a na to jak je vysokej, je dost hubenej, takže síla v osobních soubojích logicky chybí, ale nezatracoval bych ho. Nejaky pěkny hostování by mu slušelo
Hubáček: jednim slovem tragedie a ukázka jeho největších nešvarů, ke kterým ještě přidal naivní penaltový zákrok a zaspání při druhém gólu, podpora utoku nic
Krajčk: taky tragedie, o půli šel dolů, laxní v bránení, dopředu nic, zjevně si nesednul s Volešákem, který hrál pravýho halva
Cisse: celkem mě zklamal, takovej drbálek, sice neztratí míč a dost vybojuje, ale nějaká vyjímečná kvalita to není
Tavares: s Dušanem nejlepší hráč, dokonce se snažil (mnohdy úspěšně) tvořit
Švento: výborný, moc jsme ho nevyužívali sice, ale když se dostal do hry, tak to prakticky vždy znamenalo nebezpečí
Volešák: nemastný, neslaný.. na základ ve Slavii dle mě nemá, ale paradoxně byl asi nejnebezpčnější v první půli
Toleski: snaha, občas záblesk, ale do hry se moc nedostal
Šenkeřík: bojoval jako vždy, ale nepodržel balon a do váznější šance se nedostal
Adilovič: výsoký útorřní, snažil se, techniku nemá nejhorší, ale bez rychlosti se hrát nedá
Necid: přinesl hodně vzruchu, ale spálil dvě šance, to by měl dávat
Černý: slaboučký, zpomaloval, drbal
Ivana: hrál jen chvilku, ale blýskl se vysunutím na toho Bosnáka
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
Ravik před 16 lety 05.07.2008 20:15 |Zapoměl jsem na Gebreho... šel na pravýho beka místo Matej do druhé půle a směrem dopředu vůbec nic nevymyslel, zadek si ale pohlídal
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
Pedro08 před 16 lety 05.07.2008 20:30 |Pokud neposílíme, tak skončíme s takto úzkým kádrem tak na 5 příčce o pohárové Evropě nemluvě. Smutné je, že si z nás na přestupovém trhu dělá srandu i Plzeň. Ve finále s Bolkou to bylo vcelku jasně vidět, že Slavia je totálně v háji a navazuje tak ne tragické jaro, které bylo naštěstí přebito titulem.
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
quelhar (admin) před 16 lety 05.07.2008 21:25 |Na prestupovem trhu si z nas mozna prdel Plzen dela, ale na travniku si dela z Plzne prdel skoro kazdy, naposledy falesna Bohemka.
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
zz před 16 lety 05.07.2008 22:02 |Ano, Quelhare, co by nám byli platní Horváth, Tatašvili, Limberský, Poštulka. My potřebujeme kvalitu, ne pomalé hráče jako Horváth. Jít cestou Plzně by byla chyba. Nechápu některé lidi, jak začínají šířit hysterii.
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
zz před 16 lety 05.07.2008 21:59 |Raviku, naprostý souhlas s Tvým hodnocením. Psal jsem to tu už po skončení sezóny, potřebujeme konstruktivní stopery, kteří jsou na tom dobře rychlostně. Erich Brabec nedá pořádnou nahrávku na větší vzdálenost, neumí vyvézt míč, Martin Latka je pomalý a proti rychlým hráčům nestíhá. Pravděpodobně odejde Suchý, a proto potřebujeme dva konstruktivní stopery. Nechci zase vidět nakopávané míče od Ericha jako na jaře. Hoška bych nezatracoval, je to mladý hráč, letos toho bylo na něj dost, dejme mu čas. Zklamal mě Krajčík, nedůsledná hra v defenzivě jako na jaře. Sedláček se kolem něho přehnal jako vítr a Krajčík ho jenom stínoval. Vidím to jako nutnost posílit i na postu pravého beka, Kindel ještě potřebuje čas, Dříždal je mimo a Krajčík podává nevyrovnané výkony. Pro Gebreho tento post není, nemá na to rychlostně. Na postu levého beka bych se rozloučil s Hubáčkem, uvolnil bych ho, Šiklič i Jablonský jsou lepší variantou. Další problém je ve středu zálohy, Volešák byl lepší Jarolíma, ale oba dva jsou pouze ligový průměr, k Balaidovi potřebujeme kvalitní alternativu. Hodil by se jeden rychlostní typ hráče, který může alternovat na kraji zálohy i v útoku. Ale nepanikařil bych, vedení na kvalitních posilách pracuje, hlavně trpělivost. Není to tak snadné, kluby prodávají své nejlepší hráče do ciziny, mají velké požadavky a těžko můžeme konkurovat. Navíc hráč půjde radši do Lazia než do Slávie, to je mnohem lákavější, i když z hlediska prosazení se hráče mnohem těžší. Průměrných hráčů je hodně na trhu, ale kvalitních málo, a ti stojí velké peníze. Při obtížném získávání kvalitních hráčů poroste na významu práce s mládeží, musíme si kvalitní hráče vychovat. Je to nedostatkové zboží.
Pokud jde o samotný turnaj, tak v zápase s Bolkou jsme opět udělali lajdácké chyby v defenzivě. Není možné, aby hráči soupeře měli tolik prostoru na střelu, centr, musíme k nim těsně přistupovat, vytvářet tlak na míč, a ne jim nechávat prostor. Tyto chyby jsme dělali na jaře, zase se to opakuje. Šenkeřík opět zahodil vyloženou šanci jako proti Žižkovu, nastřelili jsme břevna, ale herně to byl průměrný zápas. Celkem mě překvapil mladý Nečas, po té herní krizi se pod Hapalem zvedá. Herně nejlepším týmem bylo Brno. I když prohrálo s Bolkou, tak přes prohru bylo jasně lepším týmem. Bolka vytěžila z minima maximum a měla téměř 100% efektivitu proměňování šancí. A to Bolka hrála v nejsilnějším složení na rozdíl od finále.
Pokud jde o testované hráče, neangažoval bych nikoho z nich. Ani Srba, ani hráče Bosny, ani Cisseho. Nejsou to hráči do základu, bylo by to stejné vyhazování peněz jako v zimě.
Přes prohru bych nepodléhal nějaké obavě jako Pedro. Je to jen příprava, některé závěry se z ní dají udělat, ale nepřeceňoval bych to, ani nebagatelizoval. Jistotu máme na krajích zálohy-Švento a Janda, pokud budou fit, na levém beku-Šiklič nebo Jablonský a na postu DZ-Tavares. O zbytku sestavy se teprve rozhodne v další fázi přípravy. Přesto věřím vedení, že přivede na problémové posty kvalitu a budeme úspěšní. Hlavně potřebujeme konstruktivní kvalitu do obrany, aby se zlepšil náš herní projev. Kvalitní kombinační fotbal musí začít od obrany, nakopávané míče nás vrátí do jarní herní mizérie. Ale věřím, že to zvládneme, dobře doplníme tým, odstraníme chyby v defenzivě, zlepší se herní projev, zahrávání standartek a proměňování šancí. Sparta je na tom hůře, po Bílkovi zůstala v týmu kalamita a Lavička má práce až nad hlavu.
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
bongor před 16 lety 05.07.2008 21:26 |Jak to Raviku popisuješ,je to s námi nějak nahnutý,nakonec i výsledek to potvrzuje.Letošní rok měl být ve znamení přibližování úrovni LM.
Hráčů na výběr bylo hafo,ale skoro nikdo z nich na mezinárodní špičku nebo alespoň nadprůměr zřejmě nemá.Snad jen Dušan a Tavares.
Takže vstup do výšin Evropy se odkládá na neurčito.Rád bych se mýlil,ale letos to vidím tak na 4.-5.flek v lize.Ještě připomínka.Ani nerozehranost a neatraktivnost toho turnaje nedává legitimaci k tak
špatné reprezentaci jména Slavie.Takže asi nám zbude jenom ta radost ze stadionu.A to je na mužstvo věhlasu Slavie sakra málo!
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
Ravik před 16 lety 05.07.2008 21:38 |No Bongore zase takový pesimista bych nebyl... ale je fakt, že konkurence se letos v lize hodně přiostří, hlavně Boka vypadá dobře a i přes zatím rozpačitý herní projev v přípravě by případný základ a záloha třebas ve složení Janda - Tavares, Belaid - Švento určitě nebyla marná...
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
Khadgar před 16 lety 05.07.2008 23:25 |To je zase výplod...na začátku přípravy prohlásit že letos budem pátý v lize...
4 kola před koncem posledního ligovýho ročníku spousta lidí tvrdila, že spadnem na třetí místo. A nakonec z toho byl titul. Už jenom podle tohodle lze usoudit že nějaký predikce jsou k ničemu.
Já si počkám na zápasy, kde bude hrát stálá sestava, tzn. nikoliv jeden tým na jeden poločas. Na zápasy, ve kterých nebudou žádní hráči na testech, ale bude tam ustálený kádr.
Je mi líto že se za spoustu fanoušků musím stydět. Sotva se koplo do míče, už je všechno špatně. Ano, chyby jsou a hledejme je, ale jenom tam, kde opravdu jsou. A ne nějaký patetický výplody jako se tu objevují.
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
mitsu před 16 lety 06.07.2008 00:10 |jasny,naprostej souhlas.nechapu,jak nekdo muze rict,ze to vypada na 4-5 misto v lize i po prohre s bolkou.kvadr je kvalitni a verim,ze se jeste posili.s testovanejma hracema se hraje jinak.az bude hrat zaklad,bude to o necem jinym.sem ale dost zvedavej, na koho se jel jarolim kouknout
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
Pedro08 před 16 lety 06.07.2008 00:16 |Tak já bych k tomu napsal toto: Dnešní výkon s Boleslaví byl tragický, trošku něco zahráli akorát Vaniak, Švento, Šenkeřík, Gebre a Necid. Hošek totálně vyhořel, Krajčík byl tragickej, Hubáček byl úděsnej, Brabec nejenže není schopný rozehrát, ale on si zakřičí, že má, snaží se odblokovat útočníka, ten ho oběhne a střílí (naštěstí z úhlu) na branku. Ti cizinci co zkoušíme jsou asi špatný vtip, pokud nemáme podobné ambice jako Most, což asi nemáme, když hrajeme předkolo LM.
Uvědomte si vážení optimisté, že o titul a LM se z velké části postarali hráči Švec, Pudil, částečně Kalivoda, ale především Vlček. Z přestupů Vlčka, Kalivody, Dočkala, Švece by se měla v pokladně objevit pěkná suma. Stejně tak z příjmů z Ligy mistrů, cca 180 milionů korun a ze vstupenek cca 45 milionů korun za celý ročník a další miliony za vouchery. Stále nechápu, kam ty peníze mizí (hlavně netvrďte, že do stadionu, když stadion patří jinému subjektu a Slavia je na něm v standardním nájmu), když Slavia stále nepřivedla ani jednu posilu, která by byla opravdu posilou. Já rozumím argumentu, že na českém trhu jsou hráči předražení, viz Rajtoral, Rajnoch atd., ale proč tedy pod cenou prodáváme Švece a Dočkala, když hráče jejich kvalit potom nejsme schopni přivést. Nechci být poslem špatných zpráv, ale kádr je opravdu úzký co do kvality. Levého beka, který by měl jakous takous kvalitu nemáme, tvořivého záložníka jakbysmet. V útoku problém nevidím, měli jsme si nechat Blažka. Latka a Suchý jsou na to kvalitativně velice dobře, Švento je vynikající. Opět se v Čelákovicích potvrdilo, že po dobrých útočnících a výše zmíněné trojce je velká mezera. Hlavně dvojice Jarolím-Černýje opravdu akvizicí roku, tito dva hráči jsou v podstatě totální nuly, které nikdy nic nedokázali a stále dosvšdčují všem kritikům jejich nákupu a že jich nebylo málo.
Kádr Sparty, Baníku, Brna, Bolky i Liberce jsou velmi kvalitní, takže to bude velmi těžké. Zvláště pokud nepřijdou dva opravdu kvalitní hráči. Vedení dle mne trochu hazarduje. Pokazit tuto sezónu, kdy vítěz ligy bude mít mimořádnou šanci na Ligu mistrů, by byla obrovská chyba.
No je to vlastně jedno, chleba levnější nebude, ale nevidím to příliš optimisticky, protože na posily začíná být pozdě a současný kádr s Boleslaví předvedl své umění dostatečně. Malým mementem může být to, jak Hubáčka školil Radim Nečas. Bylo to hodně smutné.
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
quelhar (admin) před 16 lety 06.07.2008 10:41 |No, v Celakovicich jsem nebyl, takze opravdu nevim, jestli bych na tohle vubec mel odpovidat, ale muj nazor je ponekud odlisny
Tedy takto: Z tech ctyr (Svec, Pudil, Kalivoda, Vlcek) se o LM nepostaral Pudil vubec a o titul z tech ctyr nejakou vetsi casti zase jen Vlcek a prave Pudil. Kalivoda hral delsi dobu jen v 13 zapasech (a kdyz hral, tak vetsinou prumerne) a Svec dokonce jen v sedmi. To uz se o oboji postarali daleko vic treba Tavares, Vaniak, Brabec a Suchy. Radsi ani nezminuju Krajcika s Hubackem, kteri toho nahrali skoro nejvic, ale o jejich prinosu se da pravda dost pochybovat.
Z prestupu a z LM se objevila pekna suma. Ja jsem spokojeny s tim, ze vedeni to nechce hned zase rozhazet, ale mysli i na budoucnost.
Co se tyce levych beku - kdyz jsme byli schopni uhrat LM a vyhrat ligu s Hubackem, tak se opravdu nebojim, ze to nepujde s Siklicem, ktery je podle mnoha ohlasu vyrazne lepsi. Co se tyce tvorivych zalozniku, pockal bych, jestli jeste nekdo neprijde. Urazet Jarolima a Cerneho bych si nedovolil, zvlast kdyz prave diky druhemu z nich jsme po prvnich trech jarnich ligovych kolech neztratili sanci na titul.
Co se tyce kadru souperu, tak tezko hodnotit. Sparte se zatim nedari a ze by oproti lonske sezone vyrazne posilili, to si teda nemyslim, vymena Berger-Horvath mi zatim prijde jako kus za kus a na dalsich postech to je zrovna tak. Banik by mel velmi oslabit angazovanim Strihavky, protoze ve Slavii ten hrac byl oznacovan za totalni kopyto. Dale pustili Mageru, Bystrone a neverim, ze zustane Sverkos. Tedy zadne posileni, spis naopak. O Brnu svedci dostatecne to, ze na pravou zalohu kupuji jako obrovskou posilu hrace, ktery se u nas neprosadil do zakladni sestavy. Nejvic posilila asi Boleslav.
A nakonec by bylo dobre zminit, ze proti Boleslavi nehral cely kadr, ale jen pulka a ze tezko bude v lize nebo v poharech nastupovat na stoperu Hosek a na levem beku Hubacek.
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
zz před 16 lety 06.07.2008 13:56 |Quelhare, Svěrkoš neodejde, podzim odehraje v Baníku. Střihavka je opravdu krok vedle, ale Baník koupil mladého šikovného Srba Markoviče, podepsal Maria Ličku na rozšíření kádru a jedná o příchodu jednoho kvalitního útočníka a jednoho levého beka. Takže Ostrava bude hodně silná, zvláště její záloha je nadupaná. Brno hrálo včera nejhezčí fotbal, proti Bolce, která hrála narozdíl od finále s námi v nejsilnější sestavě i s Rajnochem a Papadopulosem, bylo jasně lepší. Brno doplatilo na neproměnění spousty šancí, ale herně Bolku jasně přehrálo. Bolka měla 100% efektivitu v proměňování šancí. Navíc Brno hrálo bez Kuncla, Okleštěka, Besty. A bez dvou posil do útoku, které Pros přivede. Herní projev Brna byl opravdu pohledný i bez zraněných hráčů a posil. Bolce nevěřím, má slabou obranu, navíc odejde Rajnoch patrně do Udine, které prodalo dalšího obránce do Liverpoolu. Další obránci jako Ševinský, Jeníček, Rolko, Mach, Procházka jsou pomalí, technicky žádný zázrak, a to se projeví. Bolce prostě nevěřím. Stejně tak Spartě, po Bílkovi zůstala kalamita v týmu a Lavičkovi bude delší čas trvat, než tým pozvedne. Shrnuto o titul si to rozdá Slávie, Brno a Ostrava. Překvapit může Liberec.
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
EdCable před 16 lety 06.07.2008 02:05 |Tak ja se s tebou vsadim, ze budeme rozhodne lepsi nez 4. O co to bude? Nabizim permici na pristi rocnik
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
tantalos před 16 lety 05.07.2008 20:42 |http://sip.denik.cz/sport/smicer-klidne-pujdu-jinam20080704.html
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
martyni (přítel SN) před 16 lety 05.07.2008 21:19 |Prave jsem si precetl zaver diskuse ze vcerejska, samozrejme bych byl rad, kdyby se to vysvetlilo tak, ze KJ dohodu neporusil nebo se jen spatne vyjadril, byt o tom uplne presvedcen nejsem.. vnimal jsem to v rovine KJ: spis uz konci - smica: chci jeste hrat. ale co se sipu tyce, asi bych ho bral s rezevou.. zde nelze vyloucit, ze si to vymysleli.. snad to vlada vysvetli v noci s andelem..
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
bongor před 16 lety 05.07.2008 21:39 |Hned jsem si to přečet.Mám k tomu dvě vysvětlení:1.možnost-Sport
je sralťanský a košťálovský plátek a velmi ho těší zasívat do našich řad rozkol.Stačí něco co bylo řečeno jen malinko překroutit a hned mají
slova zcela odlišný význam.2.možnost-KJ,kterého si velmi vážím tak trochu prokoučoval ne nějaký zápas,ale svůj vysoký kredit.Pár přehnaných reakcí,alespoň z mého hlediska se dalo zaznamenat.
Namátkou:Přeřazení Belaida do béčka,angažmá Abraháma,kterého Karel nezvládnul jak se domníval.To samé Blažek a asi částečně i Pudil.
Šmíci si vážím snad ještě víc než trenéra a jestli by mohl hrát ale přesto chtěl přestoupit jinam,tak bych to bral jako velký minus KJ.
Vidíme,že výběr jestli ne úplně zdravého Šmícu,nebo zdravé jiné borce skutečně nemáme,jak nám naši hoši dnes proti Bolce předvedli
dost názorně.
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 06.07.2008 00:19 |Doufám Tantale, že jste slyšel naprosto jasně v "noci s andělem" jak vzniká fáma. Stačilo Vám to? Asi ne. Ale to je jedno, necháme toho. Slyšel jsem, co jsem potřeboval. Sokrates55
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
martyni (přítel SN) před 16 lety 06.07.2008 00:27 |Sokrate, byl bych rad, kdyby to bylo tak jednoduche.. ale na chatu je i tato otazka a odpoved:
Johny: Ahoj Vláďo, nemrzí tě, že tě pan Jarolím už tak trochu odepsal a nepočítá s tebou na hřišti?Šmicer: mrzí
Takze nemyslim, ze bychom si celou vec vymysleli.. http://www.ceskatelevize.cz/chat/chat.php?id=714&chatmsgid=1
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
tantalos před 16 lety 06.07.2008 00:40 |Z chatu
Šmicer: Kdybych věděl, že mě ve Slavii nechtěj, mohu přestoupit kamkoliv
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
tantalos před 16 lety 06.07.2008 00:42 |Tomas Zbiral: A mrzi Te to natolik,aby ses kousl a snazil dokazat nekde jinde,ze stale mas jeste na vrcholovy fotbal?
Šmicer: určitě
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
tantalos před 16 lety 06.07.2008 00:44 |slávista: Co říkáš vyhazovu kustoda Vaška Petráka? A neříkej, prosím, no comment.
Šmicer: Velký zklamání.
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 06.07.2008 07:26 |Tantale, prosím Vás, jste opravdu tak zatvrzelý. Používáte tu úplně jiný kontext k tomu, o čem byl původní spor.
Proč tedy oba s Martynim také nenapíšete co bylo přímo řečeno Andělem v závěru pořadu, kdy se na to zeptal konkrétně a také posal jak vzniká fáma, to jste tuto sekvenci pořadu neviděli nebo děláte zase jako že to nebylo nebo co? Dotazů na chatu bylo spoustu a Vláďa na ně odpovídal, i na můj, ale nikde tam nemáte přesně tu otázku, která se týkala Vašeho sprostého urážení K.J. Jak odpovíte tedy, pokud se Vás zeptám, jestli můžete počítat s hráčem, který je zraněn a nebude absolvovat vůbec přípravu a možná , že se dá v průběhu sezony trochu zdravotně dopořádku. No nic, Vy určitě odpovíte, že budete doufat že se uzdraví a další Vaše blablabla. Jinak, já také nejásám, že Vašek Petráků byl odejit, nevím co zatím bylo, a ani Vy nevíte na 100%, že to způsobil K.J. Vláďu Šmicera znám a narozdíl od Vás také vím, jak na tom v současné době je se zdravím a on to ví určitě také. Rozumím mu, nikdo se kariéry aktivního fotbalisty nevzdává lehce a do poslední chvilky to chce zkusit. Nikdo ho ze Slávie nevyhazuje a ani ho nikdo netlačí do nějakých lékařských experimentů. Ostaní jsou jen pindy. Sokrates55
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
tolsimir před 16 lety 06.07.2008 09:14 |Mily Sokrate preji vem dobre dopoledne,
a take diky za tento komentar, kde je podle me realny pohled na vec. Neni dobre psat o necem o cem toho vite az moc malo na to, abyste mohl mit uplnou pravdu a tudiz se zakonne do vasich prispevku dostane demagogie (ted na to koukam, tahle veta mozna trosku vyznela jako, ze to adresuji vam, ale tak to samozrejme neni).
A ted k necemu jinemu, ja si take myslim, ze zkouseni hraci byly jen trapny vtip, protoze utocnici jsou jeste horsi nez Strihavka a o zbytku ani nema cenu mluvit. Kadr je mozna vazne prekvapive uzky, protoze pri odchodu Sucheho a Abrahama nam zbyde na dz jen Tavares a pritom to byl post, kde jsme meli velky pretlak. Stejne jako mame jen tri stopery, napravo mame pouzitelneho jen Gebreho a to jen na ligu a jeste ne proti tem uplne top souperum, nalevo je Siklic, Jablonsky a tedy hraci, kteri nemaji dostatecnou kvalitu na to, aby nam vybojovali LM.
Jedina kvalita je tedy utok a kridla Svento s Jandou. Bude to stacit? Nejsem jako ty hysterky z ofic webu ci SSC, kteri zoufale touzi po posilach jen proto, ze ostatni posiluji take. Ale vim, ze tenhle kadr opravdu posilit potrebuje a ne tak trapnymi hraci jako jsou u nas na testech.
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
martyni (přítel SN) před 16 lety 06.07.2008 09:54 |Sokrate.. ano, vypada to, jako by jedni nechteli slyset A a druzi opomijeli B. Ano, to vite ze jsem slysel to, co rekl andel na zaver poradu a byl jsem za to rad, byt Smica na to nijak nereagoval. Pak jsem si precetl chat a jak vite, jeho obsah vyznel malicko jinak... a sice ze Smicu mrzi to, co rikal Jarolim, tedy ze s nim jako hracem uz moc nepocita. Prosim toto preci nemuzete poprit ani opmijet. A me zas mrzi tato situace, je mi trapne, ze nas trener se takto nestastne vyjadruje, prijde mi to hodne nevhodne vuci takovemu cloveku jaky je Smicer. Obycejna lidska slusnost dle meho veli se nerikat nemocnemu, zranenemu, apod, ze uz je k nicemu a ze uz se z toho nedostane (samozrejme to tak naplno nerekl, ale jeho vyroky tak vyznivaji, alespon pro me). Jak jednoduche by bylo pockat, az se achylovka vyleci a pak dospet k nejakemu spolecnemu rozhodnuti. A je tu asi jedna vec dalsi - vzhledem k podivnym krokum trenera posledni dobe- priznam se, trochu jsem ztratil k nemu duveru, vubec nevim, co mam od nej cekat a obavam se - ze by mohl udelat i tak silenou vec jako vyhnat Smicu ze slavie. Ano, i vam to asi prijde silene, ale ja fakt posledni dobou vubec nepobiram, co Karel cini. K Vasi otazce - ano, pro zacatek sezony s nim pocitat neni mozne - ale pokud se da do poradku, muze tymu v prubehu sezony hodne pomoci, treba tak jako letos na jare - jeho navrat vyrazne pomohl zlepsene hre tymu, on polecne s Dusanem a pal dalsimi vytahle trapici se tym z bryndy, to snad musel videt i jarolim, jak moc prispel k titulu - a pak se doctu v novinach od jarolima vety typu - "vzdyt se podivejte, kolik to za sezonu odehral" - nechapu...
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
tolsimir před 16 lety 06.07.2008 10:00 |Ale musis pochopit, ze Jarolim musi mit pripravenou kvalitni alternativu v pripade, ze by se uz Smicer neuzdravil. A kdyby se Smicer uzdravil, tak by ta kvalitni alternativa najednou musela zahrivat lavicku i kdyby predtim zarila jen proto, ze se pan Smicer uzdravil? Mam Smicera rad, ne ze ne, ale neni to zadny Buh
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
martyni (přítel SN) před 16 lety 06.07.2008 10:05 |tak predne sotva sezenem tak kvalitniho hace jako zdravy smicer, nase sestava sotva bude tak nadupana, ze by se do ni smicer nevesel, pokud by byl zdrav a ve forme, nemyslim, ze byl loni nejakej problem, ze nekdo "musel" kuli smicerovi sedet. a za treti - pokud si KJ a vedeni mysli, ze uz nema dal cenu, aby pokracoval jako hrac, tak to maji vyresit predne spolu a ne si to vzkazovat pres media.. ale to uz jsme vsechno psali preci...
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
quelhar (admin) před 16 lety 06.07.2008 14:56 |Tady se mi chce s trochou ironickeho povzdechu napsat, ze zdraveho Smicera nesezeneme :o/
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
martyni (přítel SN) před 16 lety 06.07.2008 16:30 |mam-li pokracovat stejne ironicky - proto je treba, aby mu Jarolim vzkazoval, ze je mrzak, aby uz se na to vykaslal.. kdyz myslis, ze je to takto v poradku..
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
quelhar (admin) před 16 lety 06.07.2008 10:11 |Docela me prekvapuje, ze vam vsem kritikum KJ nevadi, kdyz Smica takovou vec resi pres media a dokonce vyhrozuje odchodem ze Slavie bez toho, aniz by si promluvil s Jarolimem.
Jeden den rekne, ze to pres media resit nebude a druhy den nabehne do TV a pise v chatu, ze odejde?
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
tolsimir před 16 lety 06.07.2008 10:18 |zasah, potopena
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
martyni (přítel SN) před 16 lety 06.07.2008 10:19 |to ti staci opravdu malo..:-))
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
martyni (přítel SN) před 16 lety 06.07.2008 10:18 |ano, tak me to vadi, ale jednak nezapominejme na kauzalni vztah priciny a nasledku, ze:-)), jednak na chatu je to preci jen neco jineho nez na tiskove konferenci
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
tantalos před 16 lety 06.07.2008 10:48 |Milý quelhare
často mě obviňujete z demagogie.
Naopak si myslím, že demagogii použiváte vy. Pokud ne, tak jak jste došel k názoru že cituji vás .
.. dokonce vyhrozuje odchodem ze Slavie bez toho, aniz by si promluvil s Jarolimem...
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
quelhar (admin) před 16 lety 06.07.2008 11:45 |Ano uznavam, ze v tehle vete jsem byl znacne demagogicky a ze z vyse citovane odpovedi z chatu (o tom, ze v pripade nezajmu Slavie muze odejit) tezko clovek muze dojit k tomu, ze vyhrozuje.
Ja tu demagogii ovsem dokazu priznat a za nazorem, ze stejne jako Jarolim, i Smicer resi vec pres media, si stojim dale a myslim, ze by se mel dockat stejneho hromadneho odsouzeni, jako prave Jarolim.
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
tantalos před 16 lety 06.07.2008 11:04 |Milý Sokrate,
rád bych věřil, že to všechno povídání o sporech mezi Trenérem a Šmicerem je jenom fáma. Přece jen se ale obávám, zda v tomto případě nebylo vaše přání otcem myšlenky. Třeba Quelhar píše, že Šmicer ...
dokonce vyhrozuje odchodem ze Slavie bez toho, aniz by si promluvil s Jarolimem...
Jinak prosím vezměte na vědomí, že větu, že trenér Jarolím jue sparťansklá veš jsem nenapsal já, ale quelhar.
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
quelhar (admin) před 16 lety 06.07.2008 11:47 |Ano, ty jsi napsal jen to, ze Kretinsky Jarolima ve Sparte rad privita.
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
tantalos před 16 lety 06.07.2008 12:24 |Ano, jak vidět, o Jarolíma měl zájem dokonce i Košťál.
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
PavelH před 16 lety 06.07.2008 13:04 |Dlouho jsem zde nepsal a musím, že při přečtení některých "přispěvků"
mě to mozek nebere. Dokonce mě vaše reakce donutili se zaregistrovat, abych jsem mohl napsat.
1 ) zásadní věc Karel Jarolím - proberte se konečně !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
je to nejlepší co u nás je. Místo toho, aby jste ocenili co udělal a dělá hážete na něj popel po nejúspěšnější sezóně posledních desítek let.
Naopak měli by jsme být rádi, že máme trenéra, který vládne PEVNOU rukou!!!! To u nás nikdo nemá to umí pouze Uličný, Jarolím - proto jsou tak úspěšný a Hřebík - který ve Spartě dokázal v lize mistrů něco neuvěřitelného a nebýt toho, že primadony z Letný po úspěchu nechtěli makat a navíc Hřebík nesouhlasil s prodejem hráčů byla Sparta pod jeho vedení úspěšná déle.
Já jsem velice rád, že máme autoritativního trenéra, který dokáže tlačit jak na hráče tak vedení
2 ) Vláďa Šmicer - Stojím za p. Jarolímem !!!!!
jak může trenér počítat s hráčem, který odehraje 3 zápasy za sezónu, je mě Vládi moc líto mám ho moc rád, ale nemůže se nikdo divit, že se trenér zlobí a nechce ho, když místo rehabilitace dělá šaška na Primě.
3 ) příprava - já sám jsem trenér (v jiném sportu) na nejvyšší republikové úrovni a moc dobře vím jaké je hrát zápas s plné přípravy. Výsledek je absolutně nedůležitý. Navíc proti bolce nastoupili ve středu zálohy Cisse a Tavares to se není co divit :)))
a propo : díval se na to někdo z druhé stránky :
Bolka porazila suvereně jak Brno tak nás navíc hrála velmi aktivně a fyzicky předčila soupeře - to může znamenat i dvě věci :
a) slabá příprava - hráči nedostali co potřebovali a proto jsou méně unavený což se, ale s odstupem času projeví opačně
b) dobrá příprava špatné načasování formy - tým je připraven mo brzo proto poté půjde dříve dolů
tím vůbec nechci říct že Bolka je slabá - letos naopak
4) posílení kádru - tolik diskutované téma
- posilení kádru se dle mě zatím zvládá dobře
a) příchod Belaida - klíčový hráč v záloze na konci Jara to byl právě on a Švento, kteří zvedli hru
b) "příchod"(uzdravení) Šventa - o tom nemá cenu ani psát
c) "příchod" (uzdravení) Jandy - klíčový hráč s velkou budoucností
d) zásadní !! - příchod Šikliče - velká záplata na místo které nás bolelo navíc podpora útoku
Navíc se s posilama nekončí - kde asi byl včera p. Jarolím - určitě ne na tom semináři v brazílii :)))
Samozřejmě mě mrzí odchod každého hráče - vím sám jaké to je když se loučím s hráčem !!!!
Hodně zdaru všem - hezké prázdniny všem a nekažte si je trefováním do toho nejcenějšího co máme K. Jarolíma.
Pavel
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
blamaznik před 16 lety 06.07.2008 13:35 |máš recht kámo..
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
tantalos před 16 lety 06.07.2008 14:07 |... nejcenějšího co máme K. Jarolíma...
Tak to aby neumřel.... To by Slavia a s ní celý svět skončil
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
mitsu před 16 lety 06.07.2008 14:19 |zdravim Tantale, k vasi kritice KJ
nikdo samozrejme neni neomylny,ani dokonaly.KJ udelal spoustu chyb,ale kdo ne?je pravda,ze jeho vyjadrovani neni v urcitych vecech asi uplne nejstastnejsi.nektere prichody se mi treba taky nezamlouvaji,presto mu ale nikdo z nas nemuze odparat to,ze se slavii zazil jednu z nejpovedenejsich sezon v historii.
prijde mi ,ze se chytate kazdeho stebla,jen aby jste ho mohl zkritizovat.
mylsim,ze je to trener na svem miste.z tech treneru co u nas pusobi v lize,me nenapa nikdo vhodnejsi,nez je KJ.
takze KJ bych nemenil a jsem rad,ze trenuje u nas.jediny,kdo by ho snad mohl nekdy v budoucnu nahradit,je pan Beranek.
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
tantalos před 16 lety 06.07.2008 17:39 |Ano, Karel Jarolím je schopný trenér, tvrdý a autoritativní . Dokázal fantastický úspěch s mladíky a hráči kupovanými téměř zadarmo. Do letošního jara jsem proti němu neřekl ani slovo, i když se mi nelíbilo jeho zacházení s Kolouškem, ale věděl jsem, že dělá pro Slavii to nezbytné. Nevadilo mi záhadné selhání mužstva loni na jaře při utkání na Slovácku, tvrdil jsem, že mlaďoši nemají co reptat, i když nedostávají plat a vlastně tyhle dospívající děti Slavii subvencují.
Jenže potom přišel úspěch na LM a něco se změnilo. Z těch, kdo sloužili Slavii v těžkých dobách a za pár halířků, se stali nepotřební. Kdo poděkuje Kalivodovi, který odehrál obě utkání na Ajaxu, když už musel odejít? Proč musel jít pryč na hostování Necid, i když jak se ukázalo, dokázal na jaře v lize nastřílet stejně gólů, jako Toleski, Blažek a Střihavka, kteří přišli místo něj. A proč se i teď kupuje náhrada za Necida. Proč musel stát Švec při předávání poháru mistrů na trávníku pod čestnou loží a nemohl dostat medaili hned. Proč se kupují za nesmyslné peníze ti různí Abrahamové, když je nikdo nikde nechce. Nelíbí se mi, když jedná se Šmicerem jako s Kolouškem.
To vše nechápu, zdá se mi to unfér a proto nemám k trenérovi důvěru. Nejsem zdaleka sám a většina těch, kdo mají podobný názor, fandí Slavii už hodně dlouho a celkem se v ní vyznají.
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
zz před 16 lety 06.07.2008 14:35 |Pavle, překvapuje mě, že jako profesionální trenér hodnotíte formu Bolky pouze na základě výsledků. Zopakuji Vám, že Brno bylo proti Bolce v nejsilnějším složení i s Rajnochem a Papadopulosem jasně lepším týmem. Brno neproměnilo své šance, Bolka měla 100% efektivitu využití šancí. My jsme proto Bolce nastoupili v slátané sestavě, s novou stoperskou dvojicí, zápas to byl vyrovnaný, hra byla průměrná, ale dopustili jsme se lajdáckých chyb v defenzivě a soupeř je potrestal. My navíc trefovali břevna, Šenkeřík s Necidem neproměnili šance. Proto není možné mluvit o nějakém načasování formy Boleslavi. V lize Bolce nevěřím a nebude do třetího místa. Její slabinou bude obrana, stačí se podívat, jaké hráče má v obraně. Jediným kvalitním obráncem je Rajnoch a ten je na odchodu.
Jinak si dobře pamatuji, jak jste radil angažovat Lokvence a psal o tom, jak nás potáhne Marek Jarolím. Doufám, že jste už změnil názor. Souhlasím s tím, že největší posilou je uzdravení Jandy, Šventa. Na hodnocení Šikliče si počkáme, až odehraje těžké zápsy v předkole LM a v lize.
Pokud jde o Vaše hodnocení Šmicera, tak tři zápasy neodehrál, bylo jich kolem 12, s LM více. Rozhodující je kvalita hráče, někdo může odehrát všechny zápasy a týmu není příliš platný, někdo pár zápasů a jeho přítomnost týmu ohromně pomůže. Stačí si vzpomenout na jeho návrat v závěru ligy, ne vyloučení Řepky, ale návrat Šmicera a Šventa nám pomohl k titulu.
Hodnocení trenérů Jarolíma, Hřebíka, Uličného je věcí názoru. Neznamená to, že když má někdo jiný názor na určitou osobu, tak je nepřítelem Slávie.
Přeji Vám hezký den a úspěšnou sezónu v roli trenéra.
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
PavelH před 16 lety 06.07.2008 15:08 |Děkuji nebylo to hodnocení pouze jiný náhled na to jak taky škarohlídci dělají tragédii z prohry v přípravě. Forma Bolky nebyl můj názor jen jsem chtěl lidem nastínit jak to také může chodit v přípravě.
Můj názor na trenéry je opravdu subjektivní, ale cítím to tak. Je mě líto toho, že místo toho, aby jsme KJ a celému týmu dopřáli klid a důvěru do přípravy, která je velice důležitá mluví se tu o nich ve špatném a to chvilku poté co jsme se v novém Edenu stali MČR.
Hezký den Vám všem a díky za přání úspěšné sezóny
Pavel
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
martyni (přítel SN) před 16 lety 06.07.2008 16:33 |Pavle, můj názor je taky subjektivní.. důvěru buď k někomu cítím nebo necítím.. asi není na škodu, když je trenér despota, ale pak musí z něj být cítit ěnjaká férovst, spravedlnost... to jaksi - čistě subjektivně necítím.. to je celý.. samozřejmě jeho úspěchy mu neupírám a co se týče stavu kádru, v tom s tebou souhlasím, myslím, že můžem být silní...
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 06.07.2008 17:41 |Přeji Vám všem pěkný podvečer.
Trávím teď krásné dny na jihu Čech a byl jsem s vnoučky na pouti nedaleko Veselí nad Lužnicí. Nedalo mi to a shlédl jsem místní pouťák a pokecal s jedním pánem o fotbale. Slávista od narození. Potěšilo mě, že má Slávie takové fandy i na venkově v takových místech. Zřejmě vliv Pepi Bicana, který jezdil na Lužnici na ryby. To jen na okraj. Ten náš spor už nemá cenu pitvat. Pro Tantala jen ještě malou glosu, pokud bude Vaše teorie o K.J. pravdivá a ukáže se, že jste měl pravdu, pokud dělá K.J. taková svinstva ze kterých jste ho obvinil, bude to moc a moc smutné pro mě jako člověka, který si přeje ve všem spravedlivý proces, jak vždy podotýkám - z hlediska vyššího principu mravního. Pokud pravdu mít nebudete, pro mě to vyjde nastejno, budu smutný z toho, že máme bohužel takové fandy, co se neštítí pomluvit a ukřivdit. Pak nevím, co je hodno slávisty a budu mít smutek na duši stejně. Tým je teď v procesu přípravy a to v nejdůležitější fázi. Nejsem žádný velký fotbalový odborník, ale vím jak je důležité, aby bylo měřeno všem stejně hlavně v kolektivu cca 30 chlapů, kteří se mydlí o základ a to vyřazení pro některé bude jasné. Souhlasím se (zz), že některé posily nemusíme a co se týče Hubáčka, ať hraje v béčku stopera a když bude potřeba může jít na lávku na záskok. Mám pocit a jak jsem viděl, Jablonský mě slušně na levém beku překvapil. Brabec je bez Suchého trochu vedle s jistotou a on nemůže rozehrávat. Rozehrání musí převzít někdo z halvů, kdo bude tvořit a to se musí dít rychle a přesnou kombinací s roztažením krajních halvů a obou forwardů, potom se nám otevírá spousta prostoru do prostrčených míčů mezi beky a to jsme přeci už se Standou hráli a toho rozehrávače přeci plnil Lukáš Jarolím a přes Dušana Šventa či Jandu jsme tam šli dost rychle. Teď se nám to někde zaseklo a pořád to hledáme. No problém je prostě ten střed hřiště a ten tvořivý half. Útočníky máme, pokud se uzdraví Vláďa a pomůže mu J.Černý nebo Volešák tak to půjde. Ale M.Jarolím je prostě pomalý a nedůrazný hráč (taková rybí povaha). Ten se prostě nepovedl a tady vidím průser přímo K.J. Tady ano, on ho moc chtěl a teď neví co s ním, kvůli němu seděl Volešák. No a protože se Láďovo táta velice dobře zná s Doležalem, bum a byla tu docela peckovačka a bylo zle. K.J. dal tedy zpátečku a Láďa hraje, sice mu to šlo s Jabloncem a proti Bolce to bylo horší, ale mě se jevil na podzim docela slušně. A teď to nechám a budu držet všem palce v přípravě a pořád čekám na příchod toho jednoho hráče, jsem zvědav jak to dopadne. A věřte, že nevím kdo to bude, ale vím, že je velká snaha "něco slušného" přivést do týmu. A právě na to místo, které popisuji.
On ten halv je potřeba a "štěstíčko" přeje připraveným. Tak asi tak nějak a pěkný zbytek neděle, tady to krásně voní a kdybyste viděli tu řeku jak si tak teče, je to nádhera. Ota Pavel by měl určitě radost. Jen já mám tu smůlu, že nejsem rybář. Jsem někdy šíleně "ukecanej" a to víte rybáři, ti mají rádi ticho. Sokrates 55
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
bongor před 16 lety 06.07.2008 21:20 |Já to Sokrate přímo vidím před sebou,jak si tam ta Lužnice pomalu teče a ryby už nedočkavě vyhlížejí,kterého rybáře zase obalamutí.
Já jsem jako kluk chodil na ryby moc rád,ale málo co jsem chytil,až strejda Jenda,dej mu pán Bůh...mě něco naučil a šlo mi to trochu líp.Měli jsme chatu v Mokropsích a v Berounce bylo taky pár ryb a hezká voda pod Kazínem.Já na rozdíl od některých zde diskutujících
neberu 0:3 s Bolkou na lehkou váhu už proto,že jméno Slavie strašně zavazuje.A nechat se porazit rozdílem třídy od průměrného provinčního klubu je nesvědomitost.Ke KJ jsem se v průběhu roku vyjadřoval několikrát.Platí můj názor,že Slavii moc pomohl.Ale znám i takový ten pocit,kdy se Ti něco zvlášť podaří a v euforii se domníváš,že už jsi king.To tam asi trochu hrozí.Teď už vím,že si trenér mylně myslel,že zvládne divné povahy Abraháma,Blažka i částečně Pudila a nevyšlo to.Taky se mi nezdálo pár věcí,o kterých jsme ale byli málo informováni,třeba že Belaid byl na čas v béčku,že vaniaka na pár zápasů nahradil Vorel,že asi příliš dlouho stavěl Jarolíma i když mu to nešlo atd.Oboustrannou chybu vidím ve sporu se Šmícou.Ten jako profík nejvyšší úrovně se měl léčit a kašlat na nějakou Primu ,ale KJ to určitě neměl ventilovat na veřejnosti.To je čistě vnitřní záležitost Slavie.Závěr je tento:KJ dále věřím,že je v současnosti nejlepším řešením pro Slavii.O jeho oddanosti našim barvám nelze pochybovat,ale asi by si měl trochu přehodnotit svoji pozici vůči hráčům.Ne jim povolovat,ale stačí mírně ubrat plyn.
Pozici mužstva vidím ne příliš růžově.Myslím,že jsme teď trochu slabší než na jaře.Chce to fakt buď Rajnocha,nebo nějakého špílmachra na úrovni.Dost pochybuji,že se nám podaří obhájit titul,i když v tom místním rybníku nevidím žádnou štiku-abych to stylově ukončil.
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
jane (admin) před 16 lety 06.07.2008 22:41 |Jako ja byla dneska na prochazce v centru Prahy a podel Smetanova nabrezi na me koukalo z vody nekolik desitek cca sestikilovejch kapru (bylo tam i par vetsich kousku). Jako nevim, jak si to vysvetlit, ale je zjevne, za za par tydnu zacina liga a kapriky je potreba mit radne pripravene :)
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
bongor před 16 lety 06.07.2008 22:58 |No Jane,nepleteš se?Nešla jsi náhodou kolem Axa bazénu,kde jsou tito kapříci se zlatými ploutvemi a stříbrnými šupinami pěstováni ve velkém.Tu líheň vede nějakej pan koště nebo smeták,nebo jak se ten chlápek jmenuje. Ale toho neznáš
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
jane (admin) před 16 lety 06.07.2008 23:02 |Hele ted si me znejistel, ja ti nevim...
Re: Slavia v Čelákovicích druhá
Jiri1 před 16 lety 07.07.2008 14:33 |Zdravim , absolboval jsem fotbalovy den, po dopolednim trapasu na Sralte, ktera nedokazala porazit oslabene Kladno a hrou mne pripominala spise tym v rozjete fyzicke priprave, jsem odpoledne zamiril do Celakovic, kde hral tym meho srdce. Zdravim i tebe blbe v modre mikine, co si tam mel pindy a malem dostal na hubu. Nas zapas s Bolkou byla jedna velka ostuda, Boleslav nastoupila s nahradniky a byla po cely zapas tvrdsi a lepsi. Rozhodci Hrubes by si zaslouzil spise nez pistalku dalsi prisun alkoholu do kabiny , pak by snad pochopil , ze hraci Bolky chteli treba zlikvidovat Sventa a spol, ale on to nevidel ani trener Vrabec, jinak by snad musel stridat , aby Svento ve zdravi prezil tento turnaj. Bohuzel je lepsi aby Ivana dostal po hodine rozcvicovani upal a Sventa zabili , nez aby se menila sestava, totez nedokazu pochopit v pripade Hoska, ktery se zjevne bal hracu Bolky a nestacil ani cist hru, radeji i kdyz mam Sucheho na lavicce znechutim ostatni hrace. Ke KJ uz nema smysl se vyjadrovat, snad jen pro milovniky KJ bych dodal, situace v kabine je hodne tragicka a dle meho by ji prospelo jedine odchod celeho realizacniho tymu.