Názory

Dočkal nebo Blažek?

Skoro všechny slávisty zajímá, jak dopadne obchod s Libercem. Já jsem se tedy pokusil zamyslet se, co by pro nás bylo výhodnější.

Předem říkám, že žádný hráč nepatří k mým velkým oblíbencům či naopak. Tedy nemám k žádnému nějaké zvlášní předsudky. To se nedá říct o většině ostatních, kteří v zimě vytvořili něco na způsob Fan clubu Bořka Dočkala. Důvod neznám, ale řekl bych, že šlo o takovou pomocnou berli k tomu, aby mohli tvrdit, jak je ten trenér Jarolím zlý, ošklivý a neobjektivní.

Výkony ve slávistickém dresu to být nemohlo. Jen pro upřesnění nastoupil Dočkal do čtyř zápasů za A-tým v loňské sezoně. Na Kladně nijak zvlášť nevyčníval, byl průměrný a i proto poté nedostal delší dobu šanci. V Teplicích nám skvěle vyšel úvod a Dočkal se svezl na vlně euforie. Pokud ho chcete za tento zápas vyzdvihovat, tak proč nevyzdvihovat také Šourka, který dal gól Zlínu na podzim. Poté přišel zápas na Slovácku, kde se Bořek maximálně jednou rozeběhl, utíkaly mu míče, hrůza. Hodnotit pak zápas s Jabloncem by vůči němu přece jen nebylo fér. Hrál strašně, ale to hrál celý tým a on nijak nevyčníval ani na jednu stranu. Pak přišlo hostování na Kladně, kde hrál určitě solidně, ale také to nebyla hvězda ligy. V zápase Kladna, které jsem měl tu čest vidět, opět nijak nevyčníval, nebyl to on, kdo by rozhodoval zápasy. Přesto hrál nadprůměrně. To by mu však nemělo zajistit automaticky místo ve Slavii.

Takový Petržela hrál také skvěle v Jablonci a ve Spartě na to, i vinou zranění, nedokázal navázat. Trenér Jarolím v zimě usoudil, že Dočkal by nás na jaře nespasil, hrál by podle toho, jak by hráli ostatní. V době krize by se mu nedařilo, v době euforie by zářil. A to je přece jen trochu málo. Jistě, chyběl nám pravý záložník, ale trenér na to místo počítal s Markem Jarolímem. Tady se určitě zmýlil, Markovi to tam nesedělo. Ale nikdo není neomylný, byl to risk a nevyšel. Ale za to se přece hlavy nesekají. Trenér Jarolím viděl, jak jsme se trápili třeba již na konci podzimu v útoku. Proto přišli tři typově odlišní útočníci. Jedním z nich byl Jan Blažek, kontroverzní osoba. Pokusím se o podobný souhrn jako u Dočkala, tentokrát však zvolím jeho výkony za Slavii.

Blažek nastoupil poprvé v Brně, kde se celému týmu nedařilo, přesto on patřil k nejsvětlejším momentům zápasu. I přes tu krizi, která celý tým v tom zápase postihla, ukázal, že fotbal hrát umí. Pak přišel zápas proti Mostu a jeho gól. Za ten ho určitě obdivovat nebudu, spadl mu tak nějak do klína. Viděl jsem však něco, co mi u Slavie dlouho chybělo. Nebál se jít jeden na jednoho, jeden na dva a často byl úspěšný. Byl hodně sebevědomý. A i takoví hráči jsou v týmu potřeba. V zápase s Libercem hrál skvěle, byl podle mě nejlepší muž na place a vynikal technikou, sebevědomím i výběrem místa. Byla však na něm vidět menší nerozehranost. Zápas v Teplicích mu hrubě nevyšel, odchodil ho, zbytečně padal, prostě hrůza. A po právu byl vyřazen ze základní sestavy a později i z A-týmu.

Dostávám se k jádru pudla a to tedy tomu, co je zmíněno v nadpise. Upřednostnit Blažka nebo Dočkala? U Blažka je podle mě stále naděje na nápravu, zbytečné padání se dá odnaučit, příkladem budiž třeba Petr Janda. Charakterově to bude horší, ale je na tom charakterově skvěle i Bořek? I on umí odchodit zápas. Pokud se Dočkalovi do Slavie nechce, tak ho nemá cenu nutit a bylo by vhodné ho nechat v Liberci. Pokud totiž Blažek prodělá v létě pořádnou přípravu, vyhne se zraněním a nemocem, tak má určitě větší potenciál než Dočkal. Má potenciál stát se hvězdou ligy. A takového hráče by byla škoda pouštět. A že tu ta možnost zvednutí se Blažka je, dokazuje například Ivana, který po zimní přípravě hrál jako vyměněný a náš tým táhl.

Komentáře (81)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Dočkal nebo Blažek?

    (host)     před 16 lety 01.06.2008 08:32 |  
    0 0

    Nevim nevim zdá se mi jako kdyby si Dočkala nechtěl a chceš souhlas ostatních čtenářů. Mě se teda Bořek líbí a Blažek nevim nevim.

    • Re: Dočkal nebo Blažek?

      (host)     před 16 lety 01.06.2008 08:44 |  
      0 0

      Mě se líbí oba ;-) Ale ještě bych chtěl říct že KJ měl na pravou zálohu Ivanu, kterej se ale bohužel zranil. Kmotr

      • Re: Dočkal nebo Blažek?

        (host)     před 16 lety 01.06.2008 21:25 |  
        0 0

        mě se líbí Eva Ajchmajerová

  2. Re: Dočkal nebo Blažek?

    (host)     před 16 lety 01.06.2008 08:54 |  
    0 0

    Nevím proč autor hodnotí Dočkalovo sezonu před rokem a jeho čtyři výkony za Slavii a u Blažka hodnotí tohle jaro. Bořek šel podle mne ohromně nahoru a už na Kladně dokázal (řečeno s nadsázkou) sám porážet soupeře, viz. jejich zápas s Baníkem. A co předváděl v Liberci? Snažil jsem se ho sledovat jak jen jsem mohl a podle mě patřil mezi naprosté tahouny týmu, po jehož střelách a nahrávkách padala spousta golů. Když přidám jeho kolmice za obranu, vychází mi pro mě vynikající hráč. Proti Blažkovi nic nemám, ale ještě jedna věta se mi v článku nelíbí. Stejně se dá přetvořit do podoby "Pokud se Blažkovi nechce ve Slávii zůstávat, tak ho nemá cenu nutit a bylo by vhodné vrátit ho do Liberce" A mezi jejich potenciálem bych tak propastnej rozdíl neviděl... Toť vše, je to pouze můj názor, nikomu ho nenutím a sám si myslím, že fotbalu moc nerozumím. Proto se můžete pokusit mi tohle všechno vyvrátit.

    Zaba

    • Re: Dočkal nebo Blažek?

      (host)     před 16 lety 01.06.2008 09:38 |  
      0 0

      Souhlas...Honzam

  3. Re: Dočkal nebo Blažek?

    (host)     před 16 lety 01.06.2008 09:03 |  
    0 0

    Clanek je takova ucelova demagogie.

    • Re: Dočkal nebo Blažek?

      (host)     před 16 lety 01.06.2008 09:09 |  
      0 0

      Spíš bych řekl, že autor sice nemá žádný zvláštní vztah ani k jednomu hráči, je ovšem ovlivněn účelovou demagogií ze strany Tantala, kterej díky svým neustálý stížnostem na KJ a do nebe volajícím vychvalováním Dočkal, dosáhl toho, že někteří fanoušci mají tendenci Dočkala podceňovat a tak ňák zavrhovat. Osobně se mi ten článek nelíbí protože tam vidím výše popsaný postoj. Byl bych rád, kdyby přišli oba. Blažek má určitě budoucnost ale těžko říct komu se sem chce. Dočkal někde prohlásil, že by rád zůstal v Liberci tak nevím no. Kmotr

      • Re: Dočkal nebo Blažek?

        (host)     před 16 lety 01.06.2008 09:30 |  
        0 0

        Borek uz se asi k Jarolimovi vratit nechce ...a ani se mu nedivim.
        Zajimalo by me, jestli by u nas chtel bejt aspon ten Blazek. Nevyjadril se? :)

        • Re: Dočkal nebo Blažek?

          (host)     před 16 lety 01.06.2008 10:56 |  
          0 0

          Bohužel nevim ale brzy se to určitě dovíme. Kmotr

          • Re: Dočkal nebo Blažek?

            (host)     před 16 lety 01.06.2008 11:32 |  
            0 0

            a jak?

        • Re: Dočkal nebo Blažek?

          slaviator     před 16 lety 01.06.2008 11:05 |  
          0 0

          Vyjádřil se už. Uvidíš během pár dní, jak to dopadne... Ale on sám si myslí, že se vrátí.

          • Re: Dočkal nebo Blažek?

            (host)     před 16 lety 01.06.2008 11:37 |  
            0 0

            ok, dik. Kuba

            • Re: Dočkal nebo Blažek?

              jane (admin)     před 16 lety 01.06.2008 12:22 |  
              0 0

              hostovani se budou resit po navratu vsech z dovolene, nekdy ve druhem cervnovem tydnu, ted neni nic noveho.

              • Re: Dočkal nebo Blažek?

                (host)     před 16 lety 01.06.2008 14:36 |  
                0 0

                to je zatim nejpresnejsi info, kdy se dozvime konec tehle legrace :( dik K.

                • Re: Dočkal nebo Blažek?

                  (host)     před 16 lety 01.06.2008 18:01 |  
                  0 0

                  Ale neni pravdive, protoze termin 31.5. už vyprsel, a vse je dane.

  4. Re: Dočkal nebo Blažek?

    mart     před 16 lety 01.06.2008 09:07 |  
    0 0

    No, tak todle je (taky) odvaha. Radeji se nebudu vyjadrovat k obsahu (ja sam bych taky radeji Blazka), nebo me Tantalos zbije :D. Takze vecny kritik formy. ....Netvrdim, ze to je KHB, ale ma to smysl, je to vecne, a (to je co ja nikdy nedovedu) kratke. Dik za clanek Jane mart.

    • Re: Dočkal nebo Blažek?

      (host)     před 16 lety 01.06.2008 09:28 |  
      0 0

      Jane buď v klidu. Z článku je vidět, že ani jednoho nemusíš, i když oba mají potenciál v budoucnu na prodej za 50 milionu a výš, tak my budeme mít 30leté Toleskiho, Černého a Abrháma a z těchto dvou ani jednoho!

      • Re: Dočkal nebo Blažek?

        TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 01.06.2008 09:36 |  
        0 0

        Pochybuju že Jane by si hrála na anonyma :)

        • Re: Dočkal nebo Blažek?

          mart     před 16 lety 01.06.2008 11:15 |  
          0 0

          Aha, ted sem to prohledl. Jsem uplne vedel :D. A me bylo nejak divny, ze by to psala Jane. V takovem pripade beru zpet :D. Teda, to sem opravdu chytrak, ani cist poradne nedovedu :D.Diky Kutnicku.mart

          • Re: Dočkal nebo Blažek?

            mart     před 16 lety 01.06.2008 11:16 |  
            0 0

            jsem uplne vedle... (ne vedel:)

  5. Re: Dočkal nebo Blažek?

    Andre     před 16 lety 01.06.2008 09:35 |  
    0 0

    Žiji blízko Liberce a ač fanoušek Slavie, tak fotbal Slovanu sleduji, takže si pamatuji jak výkony Blažka, tak mám přehled o hře Dočkala a vím jak hraje Blažek teď.

    Blažkova sezóna ve Slavii byla popsána velmi dobře, dokonce bych k tomu ani neměl moc co vytknout. V Brně byl skutečně jediným hráčem, který snesl nějaké měřítko, ale v ostatních zápasech už to tak slavné nebylo.

    Bořek se v Liberci chytil. Dostal šanci a skutečně byly zápasy, kdy Liberec táhnul a stejně jako na Kladně vymyslel několik parádních přihrávek a nahrál na několik branek. Začal hrát trochu stylem Šventa a dobře jezdil po lajně. I kdyby nic jiného, tak šel obrovsky výkonnostně nahoru a myslím, že jeho hostování v Liberci bylo velmi úspěšné. V lize dal jednu branku, ale myslím, že přidal nějaké v poháru.

    Srovnávat oba hráče nelze, ale kdo si nevšiml obrovského sebevědomí Blažka a toho, jak skvělý je ve hře jeden na jednoho a dokáže se individuálně prosadit i proti více hráčům, tak to podle mého asi vidět nechtěl. Blažek skutečně potřebuje tvrdou přípravu a hlavně hrát zápasy. Je to velký talent a do budoucna by podle mého byl jednoznačně dobrou investicí pro Slavii. Jsem pro to aby zůstal.

    A Bořek? Podle mě se dostal na takovou úroveň, kdy by mohl hrát i ve Slavii...zvlášť když nemáme žádného pravého záložníka. Všichni kdo letos na pravé straně hráli tam krom Šenkeříka, pro kterého to podle mého není ideální post celkem vyhořeli. Já už nechci vidět katastrofálního Krajčíka, jak se trápí v záloze, kde mu to evidentně nejde. Bořek by měl s týmem absolvovat letní přípravu a pak by se vidělo. Na každý pád - v žádném případě hráče neprodávat.

    • Re: Dočkal nebo Blažek?

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.06.2008 09:50 |  
      0 0

      Nemyslím, že by se Matej v záloze trápil. Ale pořád vidím větší přínos na beku. Má tah dopředu a navíc před sebou hrne i záložníka do ofenzivy. Je pravda, že letošní sezonu neměl bůhvíjakou, ale kdo z týmu ano. . snad Ferry, Standa a Vaniak a smozřejmě Šmíca, když nastoupil. . . Od ostatních to byl obvyklý standart, nikdo příliš nevyčníval.

    • Re: Dočkal nebo Blažek?

      (host)     před 16 lety 01.06.2008 11:01 |  
      0 0

      Pravej záložník by myslím mohl sedět i Milanu Ivanovi. Kmotr

    • Re: Dočkal nebo Blažek?

      (host)     před 16 lety 01.06.2008 12:08 |  
      0 0

      Pod tohle bych se mohl podepsat i ja :D Proste "thumbsup". Jako fanousek Slavie, ktery uvizl v liberci mam taky pocit, ze jsem mel moznost oba hrace dostatecne sledovat. U Blazka to bude jen o jeho hlave, jestli si vsechno srovna. Jinak je samozrejme vybornej... ale mozna je proste v nejaky parte a ta ho strahava. Nevim - v otazce jeho prichodu bych se rozhodl podle toho, jestli sam hrac projevi chut na sobe pracovat a vest sporadanejsi zivot :-) A pokud jde o Borka - byl tahounem tymu, ale musi se rict, ze obcas i kazil. O jeho prinosu ale asi nejlip svedcilo, jakou duveru mu trener Skorpil daval, jak na nej spolehalo muzstvo. Utocne akce se tahly skoro zasadne pres nej, kdyz chybel Papousek (kdyz byly na hristi oba, tak to nejde zase tak moc srovnavat, vzhledem ke zkusenostem a pozici jako ma Papousek v klubu - i tak mu byl skoro rovnocenym partnerem na druhe strane zalohy), byl schopny hrat na obou stranach. Neverim ze by mu trener i spoluhraci dali tolik duveri, kdyby si ji nezaslozil. Tot asi vse, klidne si me zaradte do fanclubu borka dockala. Taxi

  6. Re: Dočkal nebo Blažek?

    (host)     před 16 lety 01.06.2008 10:06 |  
    0 0

    naprosto tendenční blábol,bez analytických a srovnávacích schopností autora,

    kdo sledoval Bořka na jaře v liberci,tak si udělá obrázek sám..

    a pokud se nám nepodaří udržel Tijanyho,nemáme pravého záložníka.zatímco v útoku je přetlak.

    thorinos

    • Re: Dočkal nebo Blažek?

      (host)     před 16 lety 01.06.2008 10:47 |  
      0 0

      Janda, Ivana, Kalivoda ?

      • Re: Dočkal nebo Blažek?

        (host)     před 16 lety 01.06.2008 13:21 |  
        0 0

        psal jsem o klasickým pravým záložníkovi..
        janda i ivana jsou spíš podhrotoví hráči.
        a ačkoli mám kaliče rád, tijanyho i bořka řadím nad něj,
        th

  7. Re: Dočkal nebo Blažek?

    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.06.2008 10:22 |  
    0 0

    Tak prvně bych chtěl vyjádřit podivení, proč se autor zve anonymem. Když už si s tím dá tu práci, mohl by se identifikovat, ale jako je komu libo. Pokud jde o spor samotný, podobně jako autor nemám ani k jednomu hráči významné sympatie, takže nemám potřebu zapojovat emoce jako někteří diskutéři.
    Bořka jsem tedy na živo viděl jednou v utkání na Strahově, tam tey žádný extravýkon nepředvedl, pokud nepočítáme nesoustředěnost a dohydy s rozhodčím. Nicméně soudě i podle televizních zápasů se hodně zlepšil v přihrávkách i v zakončení. Sebevědomí mu nechybí a umí ( a nebojí se!) vypálit pravou i levou.
    Proti tomu Blažek, hráč s pověstí velkého talentu i nenapravitelného flákače. Musím říct, že zdaleka nesdílít takové nadšení z jeho výkonů. Předvedl dva dobré zápasy a pak i nevýrazné až mizerné, kdy mužstvu nebyl k ničemu. Má určitě rychlostní i technické předpoklady i to zmiňované sebevědomí, ale je taky pravdou, že tohle a snaha jít do kličky nebylo vždycky ku prospěchu. A pak je nutno dodat, že řadu zápasů stál. Ať už to bylo ze zdravotních či jiných důvodů(např. hloupá karta před klíčovým zápasem), chyběl.
    Dalším faktorem je potřebost toho kterého hráče. Pro někoho možná překvapivě si myslím, že nám spíš schází Dočkal - důrazný, dynamický a perspektivní rozehravač do středu či napravo s dobrou střelou. Proti tomu Blažek, rychlostní typ, kterým je i Šenky, Ivana a do jisté míry je podobný i P. Janda. Pokud k tomu přidáme, že Dočkal je odchovanec a bezesporu má sešívané srdíčko a finančně je pro nás jednoznačně výhodnější, převažuje rozhodnutí na jeho stranu.
    Pokud tedy okolnosti transferu vyznívají do podoby Dočkal nebo Blažek, je pro mě volba jednoznačná- Dočkal.

    • Re: Dočkal nebo Blažek?

      slaviator     před 16 lety 01.06.2008 11:04 |  
      0 0

      Pod tohle se mohu podepsat, souhlasím... Jen bych ještě dodal, že jeden na jednoho umí i Šenkeřík a Toleski, takže není pravda jak tvrdí někdo výše, že to je jen doménou Blažka... Z Liberce bych si naopak nechal Pudila a poslal tam na hostování třebas Abrahama. Kruh by se mu uzavřel.. :-) A klidně i Volešáka asi, Bořkovi to po herní stránce jen a jen prospělo...

      • Re: Dočkal nebo Blažek?

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.06.2008 11:18 |  
        0 0

        Jo, ano, to je pravda. To jsem taky chtěl napsat. Jak Šenky tak Goce, ale ani Janda( Emanuelsson) Ivana nebo Dušan se nebojí jít přes hráče, o Neckovi ani nemluvě. A Blažek nijak zázračně vyšší úspěšnost neměl, spíš to víc zkoušel. Ale kvalitního hráče nedělá to, jestli se nebojí, ale že když je potřeba, jde do hráče, ale když s ním někdo běží, tak ho umí najít. . A když to vztáhneme na naše záložníky, tak ti by zas nejradši drbali, vyšívali a přihrávali, než aby to poslali rovnou na bránu. . a v tomhle se Dočkal jeví dobře, i když hodně hráčů se takhle ve Slavii zkazí:-)

        P.S. Omlouvám se za ty překlepy. Nějak mě poslední dobou zlobí prstoklad..budu si to muset víc kontrolovat:)

        • Re: Dočkal nebo Blažek?

          slaviator     před 16 lety 01.06.2008 11:50 |  
          0 0

          Řeknu to trochu jinak: třebas takovej Oboya jde pětkrát až desetkrát za zápas jeden na jednoho a v 90% je to úspěšné. Tak super, bereme ho, chtělo by se říct. Jenže co z toho vyplyne pro tým? Jen to, že místo toho, aby přihrál volnému spoluhráči, tak jde do další kličky a další a další, až nakonec ztratí míč... Nebo obejde zbytečně tři protihráče a odcentruje, jenže už ne na volného spoluhráče, ale do houfu bránících protihráčů a ti to odhlavičkou do bezpečí...
          Takže je pěkné, že třebas Blažek umí jít jeden na jednoho, ale nemyslím si, že by byl v tomhletom týmu prospěšnější než je třebas Šenky. Či Goce. Goce ukázal proti Zlínu a pak proti... Olomouci? Přesně jak se to má dělat. Kousek před vápnem jde do souboje jeden na jednoho, obehraje obránce a vstřelí gól. Nááádhernej gól. Jinak máš pravdu, ještě Janda, Ivana, Dugo... A Šmíca :-) Ten se nepouští do žádnejch kliček, do žádnejch kudrlinek, prostě nasadí jesličky a je to.. :-)
          Ale budeme potřebovat taky v létě někoho naučit střílet ze střední vzdálenosti. Takovým hráčem byl na podzim Volešák, škoda, že na jaře už tak moc nehrál. Ale takovým hráčem by mohl být i Janda - seběhnout si z pravého kraje s míčem na noze ke středu hřiště a vystřelit... Takhle to párkrát předved v Kanadě na MS U-20...

          • Re: Dočkal nebo Blažek?

            edenian     před 16 lety 01.06.2008 20:32 |  
            0 0

            No myslím že zdravy Janda a Ivana po letní přípravě, to je něco na co se můžu jen těšit. Se Šenkym a Blažkem lidi který jdou do obránců
            řekl bych osobně.
            Mě už to bago co jsme hrali celý jaro docela deptalo.
            Ale s tim vypouštěním Dočkala bych taky moc nepospíchal.
            Má nápady a to nám dlouhodobě chybí.Od odchodu Standy
            se to nepodařilo nahodit a s nim to nebylo tolik vidět.
            A když odpadl Ivana nebo když nehrál Šmicer bylo to zoufalý.

          • Re: Dočkal nebo Blažek?

            mitsu     před 16 lety 02.06.2008 16:11 |  
            0 0

            a nechodi se na fotbal taky kvuli klickam a paradickam?fotbal se taky hraje pro divaky ne?vzpomente si na to az budete zas rikat, ze hrajeme neatraktivni fotbal.ja radsi teda hrace kterej to porad zkousi a mota souperi hlavu a bavi divaky, nez ustrasenyho kluka, kterej nez aby sel jeden na jednoho tak radsi prihraje dozadu, aby to nahodou nezkazil.tim nemyslim v zadnym pripade dockala.muj skromnej nazor je takovej, ze kdybych se mel od vseho odprostit, jako ze blazek to nema v hlave trosku v poradku, borek je srdcar atd, tak blazek ma jednoznacne vetsi talent a takovou talent v jeho veku a s jeho kvalitama po ceskejch travnicich urcite nebeha.kdyby hodne pracoval, byl by hvezda.borek bude podle me tady dobrej a mam ho rad, ale ten potencial ma podle me proste mensi

  8. Re: Dočkal nebo Blažek?

    (host)     před 16 lety 01.06.2008 12:12 |  
    0 0

    Jsem sice Slovanak, ale autor článku jane viděl/a hrát Dočkala asi málo, že? Protože to je hráč s obrovksým potenciálem a oproti Blažkovi má výhodu, že v něm ten potenciál je i psychický... Ano jane ať chceš nebo ne z Bořka bude jednou pan někdo, to je můj názor, sledoval jsem ho celé jaro v LBC...

    • Re: Dočkal nebo Blažek?

      jane (admin)     před 16 lety 01.06.2008 12:19 |  
      0 0

      Autor clanku nejsem ja. Dockala znam velmi dobre a vim, jak je to dobry hrac, proto me mrzi, ze ho Slavia nejspis ztrati. Liberec udela velmi dobry obchod.

  9. Re: Dočkal nebo Blažek?

    (host)     před 16 lety 01.06.2008 12:16 |  
    0 0

    dočkala jsem viděl ve finál poháru proti spartě a teměř jako celej Liberec ten zápas odchodil, takže to asi není úplně měřítko... Osobně mi přijde ale zbytečný vyhazovat prachy za Blažka.. i když muže bejt dobrej, ale svůj noční život nekrotí ani v praze a myslim, že to KJ vadí...

  10. Re: Dočkal nebo Blažek?

    (host)     před 16 lety 01.06.2008 12:49 |  
    0 0

    Oba to jsou kvalitní hráči , kteří se mohou zlepšovat. chtěl bych oba, ale kyby mi někdo dal na výběr jednoho, tak řeknu Blažek a nezaváhám ani vteřinu. Proč? Protože Bláža je zcela mimořádnej talent na kterýho je(většinou) a rozhodně bude radost koukat.Rychlaj, technickej, odvážnej s dobrym zakončením. Je tu sice ta jeho hlava a častá zranění, ale tohle všechno bych risknul. Ale podle toho co jsem vysledoval od KJ, tak se tu masírujeme celkem zbytečně a loučit se budou oba. Podle mě jde Jarolímovi hlavně o Pudila a ostatnímu, nechává volnej průběh, tomu nasvědčuje i nezájem o Patrika Bergera. A co se týká pravýho záložníka, tak tam může hrát Matej, Jandys,Ivana,Šenky,Kalič a třeba se někdo ješté vrátí :-))

    • Re: Dočkal nebo Blažek?

      (host)     před 16 lety 01.06.2008 14:48 |  
      0 0

      kez by se vratil Karel Pitak na pravo to bych si uzival na levo Dusan na pravo Karel to by byla basta

      • Re: Dočkal nebo Blažek?

        (host)     před 16 lety 01.06.2008 15:05 |  
        0 0

        Jo to by bylo super, ale prej má ještě smlouvu u RedBullu, tak by asi zadarmo nebyl.LE

  11. Re: Dočkal nebo Blažek?

    (host)     před 16 lety 01.06.2008 14:10 |  
    0 0

    Dle mého názoru je Blažek větší talent a lepší fotbalista, otázka je, co to jeho chování, ale i kdyby měl jeho výkon bejt tím lepší kolik toho večer vypije, tak mi to nevadí, je to jeho věc. Když bude makat na tréninku i v zápase je mi to jedno.
    Co na to KJ je druhá věc a v tomhle bych to nechal na něm, určitě vidí jakej to je talent, jak se vyrovná se zbytkem, to uvidíme.
    Co se Bořka týče, je to odhovanec a špatnej taky nebude. Otázka je, jestli je lepší než Janda, jestli ne, tak si moc nezahraje a to je především pro něj škoda. Podle mě je to stejné jako Švec a Suchý, dva talenti na jeden post (nebo chcete-li ještě s Latkou - tři talenti na dva posty), aby rostli, musí hrát oba, což ale nejde, proto jeden odešel / odejte. Proto si myslím, že Dočkal zůstane v Liberci, třeba se časem vrátí, proč ne.
    A když už sem se rozepsal tak si myslím, že se vrátí i Střihavka prostě proto, že se nepředvedl (nemohl). Pudil zůstane, protože je to ekonomicky výhodné, jinak by sme jen liberci vydělali hodně peněz, takže bych si ho nechal i přes přetlak nalevo. Pokud se vrátí Blažek asi určitě zůstane Necid (můj oblíbenec), jinak nevím, protože on je přesně ten typ co potřebuje hrát pořád, čím víc tím líp a přes Goceho s Šenkym a Ivanou to je těžký...takže se možná dočká dalšího hostování.
    No a sme u Tijany, kterýho bych si rád nechal, protože tam je vidět velkej růst proti tomu, kdy k nám přišel, snad nebude drahej, toho bych viděl do budoucna jako náhradu za šmícu.
    No a Ivana podle mě zůstane, KJ o něj hodně stál a asi i pořád stojí.

    Luke7

    • Re: Dočkal nebo Blažek?

      (host)     před 16 lety 01.06.2008 14:32 |  
      0 0

      U Ivany se už uplatnila opce, takže ten určo zůstává. a souhlas, že je Blažek větší talent, než Bořek. co se týče Belaida, tak jeho výkony jsou jako den a noc, řekl bych že je jeŠtě náladovější, než tavares, kterej během zápasu prostřídá genialní přihrávku, s fatálně pokazenou přihrávkou na tři metry.Šmícu by Belaid za pár let nahradit mohl, až na ten průšvih za volantem,za kterej nemohl, je to taky fotbalové dítě štěstěny. 1. gól v edenu, a rozhodující při první výhře v LM :-) LorEdmund

      • Re: Dočkal nebo Blažek?

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.06.2008 15:54 |  
        0 0

        Šimák byl prej taky větší talent než Rosický a jiní a jiní byli talenti, proti tomu Šmíca nebo Nedvěd nebyli takoví talenti, ale vyrostli z nich velcí hráči. A jestliže Karl dělal všechno, aby Blažka střelil, tak to asi nebude takový terno.

        • Re: Dočkal nebo Blažek?

          (host)     před 16 lety 01.06.2008 16:08 |  
          0 0

          No zrovna rosický je údajně obr talent, ale vzhledem k jeho postavě to není tak slavný jak by mohlo...podívej se na C.Ronalda, dříve sobec, rebel, ale s talentem a ideálníma fyzickejma předpokladama...no a Ferguson to risknul a má hráče co mu každej závidí...proto bych to riskl s Blažkem, protože talent a fyzický předpoklady má...

          PS: btw sem ho viděl v přípravě v zimě a patřil k lepším pohybem, nasazením i technikou

          Luke7

          • Re: Dočkal nebo Blažek?

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.06.2008 17:19 |  
            0 0

            Ale stále idiot a simulant. . :-)) Ale kope mu to dobře, to zase jo.

  12. Re: Dočkal nebo Blažek?

    (host)     před 16 lety 01.06.2008 14:39 |  
    0 0

    dalislavista:
    Není to tak, že za Blažka bychom platili nehorázné odstupné (opci), kdežto Bořek je náš??? Není to třeba také zahrnout do rozhodování, koho raději?
    Celý článek se snaží vyzdvihnoput Blažka, kterej neukázal skoro nic, teda kromě simulací a padání, a pomluvit Bořka, co hrál dobře nejen u nás, ale i v Liberci.
    Jen bych připomenul, že Blažek byl u obou vyloučení našich hráčů Aračiče a Krajčíka v památném zápase s Libercem, kde jsme odešli ze hřiště! nejdřív nasimuloval pád u lainy- vyloučení Aračiče po 2. žluté, pak upadl přes Krajčíka ve vápně, když nešel vůbec za balónem, ale cíleně přes Krajčíkovu nohu! Mimochodem, že Krajčík trefil balón bylo zřejmé. Jestli tu tedy autor píše, že Blažek má možnost se zlepšit (odnaučit filmovat a padat) - tak po Teplicích tvrdím: Ani náhodou!

    Jen mě ještě zajímá důvod, proč si autor u Blažka možnost zlepšení připouští a u Dočkala ne.

    • Re: Dočkal nebo Blažek?

      (host)     před 16 lety 01.06.2008 15:16 |  
      0 0

      Bořek uź nás hrál dobřej jeden zápas, jinak nic moc. to samé například Nečas a další. V Liberci hraje slušně, ale stejně si myslim, že zatim nemá na to ,aby se ve slavii výrazněji prosadil a nechat ho hnít na lávce,nebo možná v divizním to by bylo kruté i vůči němu. v LBC má základ skoro jistej a potřebuje hrát.Slavia si nemůže nechat pod smlouvou kaźdáho talentovanýho fotbalistu. Narozdíl od Valenty,Nečase a Eliaše za něho dostaneme nějaký odstupný, takže mi je tenhle způsob mnohem milejší, než nechat hráče strádat,nestavět ho a ten pak využije první možnost, aby ze slavie vypadnul a zadara. Já v tom problem nevidim.Když posoudim jeho možnej přínos, tak snad standardky, ale přece neni problem, aby se to po letech někdo z našich hráčů naučil.. LE

      • Re: Dočkal nebo Blažek?

        (host)     před 16 lety 01.06.2008 15:38 |  
        0 0

        Vzhledem k tomu, že Bořek je dlouhodobě můj oblíbenec bych se pozastavil nad dvěma větama.

        "V Liberci hraje slušně, ale stejně si myslim, že zatim nemá na to ,aby se ve slavii výrazněji prosadil..."

        Na Kladně hrál víc než dobře a v Liberci teď co jsem měl možnost sledovat až na pár zápasů hrál parádně a ve Slavii prakticky šanci nedostal, tak by mě zajímalo, co tě vede k tomu, že nemá na to hrát ve Slavii základ. (?)

        "Slavia si nemůže nechat pod smlouvou kaźdáho talentovanýho fotbalistu."

        To je sice pravda, ale na druhou stranu - u někoho je ten talent větší a u někoho menší... Krom toho - talent - možná žel - není všechno, jak můžem vidět třeba na Blažkovi.

        Jinak jednoznačnej souhlas s tím, že pokud by ve Slavii Bořek nehrál, tak je lepší, aby přestoupil někam, kde mu daj příležitost fotbalově růst a prosadit se, než abysme ho u nás zakopali.
        MW

        • Re: Dočkal nebo Blažek?

          (host)     před 16 lety 01.06.2008 18:21 |  
          0 0

          No myslel jsem tu první větu tak, že prosadit se ve Slavii, je pro většinu hráčů mnohem t쎚í, než v Liberci(kterej mj.v sezoně zklamal), kde je Bořek v podstatě druhej nejlepší záložník po Papouchovi.Ve Slavii by co do kvality zhruba 5- 6. v pořadí a to vzhledem k tomu, že v záloze bude hrát nejspíš i nějaký útočník a KJ nedodržje přesně pravák vpravo.. velice malá perspektiva pro pro Bořka v základní sestavě.
          No a ta druhá věta měla vyjádřit v podstatě to, že jeho talent je srovnatelnej s Valentou, kterej frnknul zadáčo, ale pořád je daleko od talentů, jako sucháč, Švícko, Janda a podle mě i Blažek s Neckou. Ale je to můj subjektivní názor a stejně jako autor článku, nelobuji ani za jednoho a ani z případných pŕestupů nemám provizi :-) LE

          • Re: Dočkal nebo Blažek?

            (host)     před 16 lety 01.06.2008 19:05 |  
            0 0

            No, tak Liberec sice zklamal, ale to především na podzim. Na jaře už "něco hrát začali", ale jinak máš samozřejmě pravdu - prosadit se ve Slavii určitě těžší je, ale i tak si myslím, že Bořek (by) měl dostat šanci, aby ukázal jestli na to má nebo nemá. Aspoň tolik jako dostal Jablonský nebo třeba tebou zmiňovaný Janda, u kterýho si narozdíl od tebe nemyslím, že by byl o tolik talentovanější... I když teda vím, že moje fotbalový vzdělání je takový, že vím houby, ale pořád si myslim, že vim o čem mluvim... :))) A lobuju za Bořka no, asi proto, že taky z jeho případnýho (a asi pravděpodobnýho) přestupu žádný peníze nemám... :( :)

            • Re: Dočkal nebo Blažek?

              (host)     před 16 lety 01.06.2008 19:06 |  
              0 0

              Jó - MW :)

  13. Re: Dočkal nebo Blažek?

    (host)     před 16 lety 01.06.2008 15:14 |  
    0 0

    Jednoznačně jsem pro Dočkala, i když si myslím že v Libreci mohl hrát ještě lépe. K.J. ho moc nemusí, protože má rezervy v bránění a na tom si K.J. zakládá. Na druhou stranu pokud by měl prosedět pod KJ celej rok na lávce tak bych mu raději přál Liberec....
    Byl bych pro vrácení Blažka s Pudilem, nevyplatí se za ně platit a místo ních nasazovat na stejné postu Necida a Dočkala

    • Re: Dočkal nebo Blažek?

      (host)     před 16 lety 01.06.2008 15:30 |  
      0 0

      Ještě bych doplnil že je to spíš Blažek x Necid, protože ten se nejspíš vrací a podle mě je zbytečný mít oba tyto hráče, když máme navíc Šenkeříka a Toleskiho....

  14. Re: Dočkal nebo Blažek?

    (host)     před 16 lety 01.06.2008 15:25 |  
    0 0

    Anketa slovanu liberec.cz
    Vyberte nejlepšího záložníka týmu.
    Hudson 10 (3%)
    Jiří Bílek 43 (12%)
    Marcel Gecov 6 (2%)
    Diego Lattmann 5 (1%)
    Bořek Dočkal 67 (18%)
    Tomáš Frejlach 22 (6%)
    Petr Papoušek 176 (48%)
    Jakub Dohnálek 4 (1%)
    Ján Vlasko 5 (1%)
    Filip Dort 26 (7%)

  15. Re: Dočkal nebo Blažek?

    podvinho     před 16 lety 01.06.2008 16:19 |  
    0 0

    Asi to vypadá, že jsem proti Jane trošku vysazený, ale vůbec ne. Bohužel opět musím říct, že nesouhlasim. Špatné zápasy Dočkala si shrnula hezky, špatné Blažka jen jeden. Co třeba zápas ve Zlíně?

    Jinak proti BLažkovi nic nemám, nemusí být špatný, klidně bych bral, aby zůstal. Ale na druhou stranu Dočkala chci také. V Liberci i na Kladně hrál velice dobře, a narozdíl od tebe si myslím, že Kladno táhnul.
    podvinho

    • Re: Dočkal nebo Blažek?

      (host)     před 16 lety 01.06.2008 16:23 |  
      0 0

      Článek nepsala Jane. Nauč se číst.

      • Re: Dočkal nebo Blažek?

        podvinho     před 16 lety 01.06.2008 17:48 |  
        0 0

        Ježiš marja, já jsem si to spletl. Tak se hrozně omlouvám Jane i všem osttaním a tobě díky za upozornění.

        Ještě jednou sorry všem...

  16. Re: Dočkal nebo Blažek?

    (host)     před 16 lety 01.06.2008 16:28 |  
    0 0

    sorry milej autore tohoto článku ale dlouho sem si nepřečetl větčí kidy.Jak si psal o dočkalovi?fakt se zamysli že v kladně byl průměr?zajímalo by mě kolik ti je a jak moc rozumíš fotbalu .)))

  17. Re: Dočkal nebo Blažek?

    (host)     před 16 lety 01.06.2008 16:42 |  
    0 0

    Nejlépe oba, ale kdybych musel volit tak asi Honzu Blažka...po kvalitní přípravě pod KJ z něj bude útočník par excellance...myslim, žeč s Gocem by si mohli dobře sednout...hlavně nekupovat Střihavku, to je hráč, kterej nic nepředved(bohužel i vinou zranění), od hráče s takovými parametry bych čekal spoustu vyhranejch hlavičkovejch soubojů, ale nic moc, třeba Gaucho byl určitě lepší hlavičkář(tak dobrého hlavičkáře jako je Gaucho sem dlooouho neviděl)...Prostě pro příští sezonu bych rád viděl útočníky -> Blažek,Toleski, Šenkeřík, Ivana, Necid....záložníky->Švento, Černý, Pudil, Volešák, Tavares, Rajnoch, "Šmicer", Janda, Jarolím, Dočkal?, Frejlach?.....tt

  18. Re: Dočkal nebo Blažek?

    (host)     před 16 lety 01.06.2008 19:54 |  
    0 0

    Zbytečné dohady, nebude totiž u nás ani jeden. Pudila i Blažka posíláme zpátky a na Dočkala Liberec uplatní opci. Geronimo6

    • Re: Dočkal nebo Blažek?

      (host)     před 16 lety 01.06.2008 20:23 |  
      0 0

      Zdravím Geronimo a ještě bych dodal, že Liberec se zajímá o Vulina stejně jako my. A kde skončí Vulin? Takže Liberec získá Gecova, Dočkala, Blažka a Pudila, my nikoho.

      • Re: Dočkal nebo Blažek?

        (host)     před 16 lety 01.06.2008 21:16 |  
        0 0

        My budeme mít Váchu a s Vulinem uvidíme..

    • Re: Dočkal nebo Blažek?

      (host)     před 16 lety 01.06.2008 21:27 |  
      0 0

      A zdroj informací? Že to někdo napsal v diskuzi na stránkách Liberce z toho ještě pravdivou informaci nedělá. To tam může napsat kdejaký liberecký jiří a tvrdit, že je to určitě hotovka. Marvin

      • Re: Dočkal nebo Blažek?

        (host)     před 16 lety 01.06.2008 21:39 |  
        0 0

        Srovnej si časy, dřív se to objevilo tady ;-) navíc, jde vidět, že na Libereckym webu to jde z jinýho zrdoje, je tam i víc napsáno... Jsem ze Slovanu, takže si přeju ať je to pravda :-) I když mi teda šlo hlavně o Dočkala, nakonec je to výbornej obchod pro nás tedy. Pokud je to opravdu pravda...

        • Re: Dočkal nebo Blažek?

          (host)     před 16 lety 01.06.2008 21:46 |  
          0 0

          Proč výbornej obchod. Možná ten Dočkal, i když 15mil. není úplně málo. Zato Blažek i Pudil byli podle mě přecenění na to jakou kvalitu u nás oba ukázali. Já jsem popravdě rád, že se nejspíš vrátí Vácha a teď bojujeme o toho Chorvata, tak uvidíme jak tohle dopadne.

          • Re: Dočkal nebo Blažek?

            (host)     před 16 lety 01.06.2008 21:49 |  
            0 0

            vono se zase jedná o vulinovi??

            • Re: Dočkal nebo Blažek?

              (host)     před 16 lety 01.06.2008 21:52 |  
              0 0

              Jo a možná má momentálně Liberec v jednání trochu navrch, aspoň mám ten pocit z jistých indícií.

          • Re: Dočkal nebo Blažek?

            (host)     před 16 lety 01.06.2008 21:50 |  
            0 0

            15mil. to podle mě nebude, ale v Bořkovi je ohromnej potenciál... Ten půjde jednou půjde ven za hodně... Blažek, Pudil svojí kvalitu taky maj... A o toho Chorvata máme údajně taky zájem, takže uvidíme... A jinak opožděná gratulace k titulu :-)

            • Re: Dočkal nebo Blažek?

              (host)     před 16 lety 01.06.2008 21:56 |  
              0 0

              No já slyšel 15 a za Pudila měl Liberec při uplatnění opce dostat snad 25 a 50% z dalšího prodeje, u Blažka 30 a stejný podíl. U obou to bylo podle mě moc a v tomto krok vedení schvaluji, pokud se ta informace potvrdí.

        • Re: Dočkal nebo Blažek?

          (host)     před 16 lety 01.06.2008 22:35 |  
          0 0

          Víc je tam napsáno akorát tolik, že Slavie údajně nemá peníze... to je opravdu věrohodnej zdroj. Tak Slavie po letošní sezoně nemá peníze, zatímco Karlovy sklárny se zázračně zvedly a Liberec nakupuje za velký Dočkaly, Vuliny, stahuje Pudily a Blažky, protože bude útočit na Ligu mistrů...

      • Re: Dočkal nebo Blažek?

        (host)     před 16 lety 01.06.2008 21:41 |  
        0 0

        Ber to tak, že jsem to někde zaslechl a o tom, že to bylo na Libereckých stránkách ani nevím.

    • Re: Dočkal nebo Blažek?

      (host)     před 16 lety 01.06.2008 22:38 |  
      0 0

      Pokud opci neuplatnil do 30.5. (což nevylučuju, akorát o tom nikdo neinformuje), tak jí jednostranně uplatnit nemůže. Sám Kleibl o pár dní poté, co vykládal o tom, jak může Liberec Dočkala podepsat bez ohledu na Slavii, pak uvedl jinou verzi, a to, že se bude o všech hráčích se Slavií jednat, jak to s nima bude dál.

      • Re: Dočkal nebo Blažek?

        (host)     před 16 lety 01.06.2008 22:42 |  
        0 0

        Uplatnil opci. Jednat můžou, ale to je tak jediné, co můžou.

        • Re: Dočkal nebo Blažek?

          (host)     před 16 lety 01.06.2008 22:44 |  
          0 0

          Pokud uplatnil opci, tak nevím, o čem chce Kleibl jednat.

          • Re: Dočkal nebo Blažek?

            (host)     před 16 lety 01.06.2008 22:48 |  
            0 0

            Pudil a Blažek, jednoho z nich by rád prodal.

            • Re: Dočkal nebo Blažek?

              (host)     před 16 lety 01.06.2008 22:57 |  
              0 0

              Do toho už nemá co mluvit, nezáleží to na něm, pokud by nechtěl jít s cenou dolů. Nicméně kdyby na konci celý týhle akce skončil Blažek s Váchou ve Slavii, a Pudil s Dočkalem v Liberci, bude to pro Slavii dobrej tah. Pudil tady nemá přes Šventa na základ, navíc je tu Černý a Jablonský, Dočkal je s ohledem na to, co tu stihl předvést přeceňovanej hráč, sice kvalitní, ale na základ to tady taky není (přes Jandu, Šmicera, popř. Ivanu se na pravou zálohu nedostane), v Liberci mu stačí chodit a místo má jasný. Ale podle vyjádření KJ asi pomaže zpátky asi Pudil i Blažek.

              • Re: Dočkal nebo Blažek?

                (host)     před 16 lety 01.06.2008 23:01 |  
                0 0

                Nejspíš pomažou oba, ale uvidíme z čím vyleze Kleibl, protože jak jsi správně odhadl, půjde s cenou dolů, jinak by nebylo o čem jednat. Geronimo6

                • Re: Dočkal nebo Blažek?

                  (host)     před 16 lety 01.06.2008 23:09 |  
                  0 0

                  Tak jednat bude možné asi i o Váchovi. Protože ve všech opcích snad měla být podmínka odehrání několika zápasů k tomu, aby mohla být opce uplatněna. Vácha neodehrál nic, takže nebylo co uplatňovat, a přesto Kleibl tvrdil, že oba (Váchu i Dočkala) Liberec může podepsat. Takže buď ani neví, co podepsal, nebo lže... možná do toho Váchu znova zamotaj.

                • Re: Dočkal nebo Blažek?

                  (host)     před 16 lety 01.06.2008 23:09 |  
                  0 0

                  Tak jednat bude možné asi i o Váchovi. Protože ve všech opcích snad měla být podmínka odehrání několika zápasů k tomu, aby mohla být opce uplatněna. Vácha neodehrál nic, takže nebylo co uplatňovat, a přesto Kleibl tvrdil, že oba (Váchu i Dočkala) Liberec může podepsat. Takže buď ani neví, co podepsal, nebo lže... možná do toho Váchu znova zamotaj.

                  • Re: Dočkal nebo Blažek?

                    (host)     před 16 lety 01.06.2008 23:31 |  
                    0 0

                    Tu podmínku beru tak nějak automaticky, takže proto předpokládám, že se vrátí.

            • Re: Dočkal nebo Blažek?

              (host)     před 16 lety 01.06.2008 22:57 |  
              0 0

              Vypadá to, že máš velmi dobré zdroje ;-)

            • Re: Dočkal nebo Blažek?

              (host)     před 16 lety 01.06.2008 22:59 |  
              0 0

              No jo, ty lustry už holt tolik nenesou...