Upřímně řečeno jsem sice něco podobného říkal už v průběhu jarní části, kdy se mi nelíbilo několik věcí. Především to, že Karel Jarolím již koncem ledna a v únoru popřel sám sebe, respektive zapomněl na své zásady, na kterých tak lpí. Až do letošní zimy. Ještě začátkem ledna se nechal slyšet, že chce mít všechny hráče k dispozici ještě před startem přípravy, ovšem až v jejím průběhu přišel David Střihavka a dokonce až poslední den přestupů hráčů s profesionálními smlouvami přišel ze Sparty Martin Abraham, který dva dny poté hrál proti Českým Budějovicím v základní sestavě. Mimo výše zmíněné hráče přišel do Slavie také útočník Jan Blažek, který si z Podještědska přinesl pověst, kterou by se rozumný člověk nechlubil. Možná by na tom nebylo ještě tak nic divného, kdyby neodešel ze Slavie na hostování jiný útočník Tomáš Necid. Šuškalo se, že se Jarolím nemohl smířit s životosprávou mladé pušky.
To, že na začátku jarní části točil trenér sestavou, je i celkem pochopitelné - hledal ideální sestavu. Ovšem místo toho, aby se snažil zaplnit mezery po odchodech Standy Vlčka a Míchala Švece, tak rozházel celou sestavu (viz Příloha 1).
Příloha 1 - sestavy v posledních třech podzimních (14., 15. a 16.) a prvním třech jarních (17., 18. a 19.) ligových kolech
a) Zraněn Dřížďal, Janda a Švento.
14. (Olomouc 0:0) Vaniak - Krajčík, Švec, Brabec, Hubáček - Šmicer (71. Belaid ), Gebre Selassie (51. Volešák ), Tavares, Pudil - Vlček, Ivana (56. Šenkeřík )
15. (Boleslav 1:1) Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Hubáček - Gebre Selassie (46. Ivana), Belaid (46. Volešák), Tavares, Pudil - Šmicer (75. Necid) - Šenkeřík
16. (Kladno 1:0) Vaniak - Gebre Selassie, Suchý, Brabec, Hubáček - Krajčík, Tavares, Volešák, Pudil (81. Jablonský) - Šmicer (85. Belaid) - Ivana (76. Šenkeřík)
Po 14. kole, ve kterém si odpykal trest za žluté karty Suchý, se zranil Vlček - jinak by oba dva hráči nastoupili do všech posledních tří utkání ligového podzimu. Krajčík s Gebre Selassiem si prohodili v zápase proti Kladnu pozice. Právě to, že Gebre Selassie hrál v posledních třech zápasech v základu, je z jarního pohledu možná nejpřekvapivější.
b) V zimě odešli Švec s Vlčkem, navíc se během zimy zranili Šenkeřík se Šmicerem. Janda a Švento stále na marodce.
17. (Budějovice 1:0) Vaniak - Krajčík, Brabec, Latka, Dřížďal - Jarolím (54. Kalivoda), Tavares (72. Suchý), Abraham, Černý - Toleski, Střihavka (25. Ivana)
18. (Brno 1:2) Vaniak - Gebre Selassie (22. Toleski), Latka, Brabec, Dřížďal - Krajčík, Abraham, Suchý, Černý (74. Ivana), Pudil - Střihavka (64. Blažek)
19. (Most 2:0) Vaniak - Krajčík, Brabec, Latka, Pudil - Jarolím, Suchý (55. Tavares), Abraham (80. Volešák), Černý - Blažek (72. Toleski), Ivana
Jak je vidět, pouze čtyři hráči nastoupili ve všech šesti zápasech kolem zimní přestávky! Ovšem zatímco na podzim si zahrálo ve všech posledních třech zápasech dvanáct (!) hráčů (Suchý by za normálních okolností hrál ve čtrnáctém kole také a seznam by se rozšířil na 13 fotbalistů), na jaře do stejné porci zápasů nastoupilo pouze osm hráčů. Vůbec přitom nehraje roli to, že Vlček se Švecem odešli, neboť je mohli nahradit jiní. Jak je vidět, nastalo obrovské točení sestavou.
Pravda, sice ve třech posledních podzimních zápasech jsme uhráli pouze pět bodů, zatímco na jaře za stejnou dobu o bod více, jenže nutno přiznat, že to bylo se štěstím. Někdo možná podotkne, že začínala nová půlsezona a trenér hledal ideální sestavu (viz Příloha 2).
Vysvětlivky: tučně vyznačení hráči nastoupili ve všech třech sledovaných zápasech v základní sestavě, hráči vyznačení kurzívou si sice také zahráli ve všech třech zápasech, ale do některého (popřípadě některých) z nich nastoupili až v průběhu hry. Hráči vyznačeni červenou barvou hráli ve všech sledovaných zápasech jak podzim, tak i na jaře.
Příloha 2 - sestavy v prvních třech podzimních (1., 2. a 3.) a prvním třech jarních (17., 18. a 19.) ligových kolech
a)
01. (Jablonec 1:0) Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Dřížďal - Kalivoda (84. Volešák), Tavares, Janda, Šmicer (57. Belaid) - Vlček, Šenkeřík (89. Gaúcho)
02. (Kladno 2:0) Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Dřížďal - Šmicer, Volešák, Tavares (76. Belaid), Janda (73. Kalivoda) - Ivana, Vlček (64. Šenkeřík)
03. (Budějovice 2:1) Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Dřížďal (22. Hubáček) - Kalivoda (64. Švec), Tavares, Janda, Šmicer (73. Volešák) - Vlček, Šenkeřík
Jak je vidět, trenér sice na podzim v prvních třech kolech také hledal sestavu, ale obrana hrála v nezměněném složení. Do všech tří zápasů nastoupilo dvanáct hráčů, z nichž pouze čtyři nastoupili i v prvních třech jarních kolech. Pro srovnání: ve všech prvních a posledních třech podzimních zápasech nastoupilo sedmero hráčů (Vlček, Dřížďal a Janda nehráli v závěru kvůli zranění).
b)
17. (Budějovice 1:0) Vaniak - Krajčík, Brabec, Latka, Dřížďal - Jarolím (54. Kalivoda), Tavares (72. Suchý), Abraham, Černý - Toleski, Střihavka (25. Ivana)
18. (Brno 1:2) Vaniak - Gebre Selassie (22. Toleski), Latka, Brabec, Dřížďal - Krajčík, Abraham, Suchý, Černý (74. Ivana), Pudil - Střihavka (64. Blažek)
19. (Most 2:0) Vaniak - Krajčík, Brabec, Latka, Pudil - Jarolím, Suchý (55. Tavares), Abraham (80. Volešák), Černý - Blažek (72. Toleski), Ivana
Jak je tedy patrné, v sestavě došlo jak oproti závěru podzimu, tak ale i k obdobné situaci ze srpna, k zemětřesení. Ve všech sledovaných zápasech nastoupila pouze trojice hráčů Vaniak, Krajčík, Brabec; přičemž v Teplicích z tého významné osy týmu nehráli v základní sestavě hned dva.
Změny by se ještě daly pochopit, kdyby byly k lepšímu. Ovšem místo celkem atraktivní hry z podzimní části předvádí Slavie na jaře těžkopádnou hru, která mnohdy vede stěží k bodu. Pokud trenér nepřestane lpět na dvojbloku Tavares-Abraham, do kterého se snad v průběhu jara zamiloval, hra nemá ani šanci se zlepšit. Ovšem i pokud by nepřestal zmíněný dvojblok stavět, na odvolání to nestačí. Odvolávat by jej bylo každopádně velmi ožehavé, protože právě on poskládal tým, který poprvé v červenobílé historii postoupil do základní skupiny Ligy mistrů. Přesto, pokud se letos nevyhraje titul, asi by měl o odchodu uvažovat i on sám. Mít po podzimu luxusní pětibodový náskok a následně ho na jaře ztratit za situace, kdy klubové vedení koupí de facto všechny hráče, na které si trenér ukáže, to je moc silná káva... Ideální by možná bylo, kdyby byl vybrán jako nástupce Karla Brücknera na post trenéra reprezentačního A celku.
Vyvstala by také otázka, koho místo něho? Někoho, kdo ve Slavii již působil (Vlastimil Petržela, Jaroslav Hřebík, František Cipro, Miroslav Beránek)? Někoho zvučeného jména (Zdeněk Zeman, Ivan Hašek)? "Trenérského odchovance" Luboše Kozla? Či trenéra, který nahradil Karla Jarolíma již na lavičce Slovácka a který je v současnosti bez angažmá - Stanislava Levého? Jedno je jisté: případný nový trenér by to měl hodně těžké a musel by se ohánět, aby se úspěchům Karla Jarolíma (dvakrát druhé místo, postup ze skupiny UEFA, postup do základní skupiny Champions League) minimálně vyrovnal. Ale nic není nemožné...
Komentáře (188)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 09:15 |Jarolím je ve fázi naprosté bezradnosti,je zralý na odchod.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 15:22 |Hmm, připadám si, jako bych byla na stránkách fanoušků Sparty. Přesně ti odvolávají trenéra po každém nevydařeném zápase. Útlum mají všechny týmy a na každého to padne. Teď je v krizi Slavie. To, že zápas s Teplicema vypadal jak vypadal není vina Jarolíma, ale hráčů. To oni hráli nemotivovaně a jako by šlo o nějaký bezvýznamný přátelák. Koukám že paměť hrdého a vždy věrného fanouška Slavie je velice krátká. Díky Jarolímovi jsme vedli ligu až do posledních zápasů, díky němu jsme hráli LM... Křičet po špatném zápase "trenér ven" je opravdu to nejjednodušší a hlavně nejubožejší, co může fanoušek udělat.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 15:52 |moje rec
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 16:22 |tohle ovsem neni zadny utlum, ale totalni krize, ktera trva CELE JARO! Je nutne podivat se pravde do oci - vetsinu chyb, ktere vedli k dnesi situaci udelal prave Jarolim! Kvalitni podzim mu nikdo nebere, ale tohle jaro, to nam nemel kurva delat :-( dela na me dojem, ze se totalne zblaznil. Najednou jsou penize, tak koupil vsechno co bylo, dokonce i Abrahama, coz mu ja osobne neodpustim! Dementa ze sralty, ktery jim jeste navic skodil koupil za 8mil. a stavi ho do zakladu pres priserne vykony!
Jarolim pryc - ZASLOUZENE - a angazujte HREBIKA!
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 16:49 |Nevím kdo jseš, ale asi fanda Sparty. Trenér Hřebík má jednu zásadní vlastnost. Kam přijde, mužstvo totálně rozbije a posléze ho přivede do naprosté krize. Tedy přesně to, za co kritizujeme Karla Jarolíma. Vít K.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 23:16 |Loni to bylo z velké části - a myslím, že rozhodující - způsobeno obrovskou marodkou. Vždyť sezonu dohrávala juniorka! A z tohohle pohledu chápu i Jarolímovu snahu mít dostatečný kádr. Co ale nechápu, je neustálé točení sestavou. Jak se mají sehrát, když pokaždé hrají v jiné sestavě?
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 16:30 |co to meles? Jarolim je ve slavii 3roky - ano dostal nas do LM, ale prece byly to 4zapasy a meli jsme sakra stesti - titul vsak nevyhral! Loni to posral, letos zase! Ja myslim, ze po tomto jaru je cas odejit! Nesrovnavej nas se sraltou!
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 20:54 |nas ??? tobe snad Slavie patri ??? nebo ses jejim zamestnancem ???
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 22:44 |Každej fanoušek se stotožnuje se svým klubem a tak říká ''My jsme vyhráli'' ''měli jsme spoustu šancí'', nevim, co ti na tom přijde divný!
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 25.04.2008 13:44 |pěkně a jednoduše vysvětleno ;-)
)
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 23:59 |Ale kdež. Jarolím je hájenej hóóódně dlouho. Prokoučovaných zápasů už byla spousta (každý Slávista ti může nabídnout výčet a za dlouhou dobu zpět), prokoučovaný bylo loňský jaro - Jarolímovi bylo odpuštěno a pod vlivem postupu do LM zapomenuto. Vloni se to navíc dalo svést na úzký kádr. Druhý prokoučovaný jaro za sebou je ale silný kafe a navíc přišel zápas, který byl tou poslední kapkou, a lidé se ozvali. Takže sorry, ne po jednom zápase! Pokud jsi tím Slávistou, za jakého se prohlašuješ, neměl bys mít tak krátkou paměť!
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 09:21 |Já se fakt zbláznim. Jste vy vůbec fanoušci? Jakmile se přestane dařit, hned byste odvolávali trenéra. Tak za prvé - Slavia nepatří vám, ale nějaké skupině majitelů, která rozhodne o tom, zda trenér splňuje všechny její cíle nebo ne.
Za druhé - V české lize jsou minimálně čtyři (ale jak ukazuje letošek, tak možná pět až šest) týmů, které mají reálnou šanci vyhrát titul. Řekněme si to upřímně - půjde od válu Wenger, když Arsenal skončí druhý? Šel by sir Alex, kdyby to náhodou ještě ManUTD pustil? Asi ne. A ta situace v Anglii je velmi podobná - také mají čtyři týmy, které se pravidelně perou o titul.
Všem tady doporučuju si přečíst knížku od Nicka Hornbyho Fotbalová horečka, abyste už všichni konečně pochopili, co to znamená, když se týmu nedaří.
A jedna řečnická otázka na závěr. Představte si, že jedete na olympiádu, a skončíte druzí. Převládne u vás zklamání nad tím, že nejste první nad euforií z toho, že jste na bedně?
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 09:24 |Pod to se podepisu. To je uplne hrozny jak uz ho zase htej vsichni odvolavalt,,, pockej po zizkove.... Navic kdo z vas pocital ze ze zapasu Liberec,Teplice budeme mit 6 bodu plnejch? Spartu jeste ty tezky zapasy cekaj. Nevim proc se tu tenhle clanek objevi tesne pred koncem sezony, tohle jestli kejdzej cte tak musi mit paradni naladu po tomhle bludu. czross
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 14:05 |Ackoliv body jsou samozrejme dulezite, zde jde spise o kvalitu hry. Ja v Teplicich byl a videl jsem nejhorsi zapas od Slavie za posledni roky (na domaci scene). Theo, ktery shorel uz v Brne, horel i zde, Vorel tragicky - u techto dvou chapu, ze nebyli prilis rozehtani, ale proc pak hraji v zapase, kde jde temer o vsechno? O Abrahamovi radeji pomlcet, jeho devadesat minut trvajici prochazka po hristi mi zveda tlak jeste dnes a ja se ptam, proc ho KJ nestahnul?
Jedine pozitivum byl Vlada, ktery opet prokazal, co znamena byt profesional.
Pak samozrejme byla na hristi skupinka hracu, kteri jsou sice bez formy, ale alespon dreli - Pudil, Senkerik, Tavares.
Zkratka takhle se o titul nebojuje, rozhorceni fanousku a uvahy o odvolani KJ jsou proto naprosto legitimni, byt pochopitelne rozhodujici slovo ma vedeni, resp. vlastnik klubu; Zklamany fanousek
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 09:26 |Tady nejde o to, ze by se prestalo darit. tady jde o to, ze z pohledu vetsiny fanousku se Jarolim dopustil nekolika chyb a mel by za ne nest zodpovednost. Nebylo by spatne se dnes zeptat Dolezala, co rika na vysledky ne jako spolumajitel klubu, ale jako trener.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 09:31 |Naprosty souhlas.
Jaro neni idealni co se tyce vysledku. Ale urcite to neni tocenim sestavy. Podzim byl az moc zvelicovanej. Od zapasu na Arsenalu se nam celkove prestalo darit a tahne se to uz od te doby.
Spis nez vyhazov trenera, (lepsi nahrada neni Hrebika, a podobne sem prosim netahat), by bylo lepsi pritahnout nejake psychology. Protoze v tom vidim nejvetsi problem u nas. Proste neustoji ten tlak. A sebeduvera a motivace je taky nizka. Staci se podivat na rozdil vyjadreni hracu sparty a slavie pred jarni casti. U nas strach, u sparty obrovska sebeduvera. Lord
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
GeorgK (přítel SN) před 17 lety 23.04.2008 09:52 |Po spackaným konci loňské sezóny po jeho odvolání nikdo nevolal a svůj díl viny na tom dle informací ze zákulisí měl. Ono pokud dostane koho chce ztratí na jaře do tohoto okamžiku osm bodů nemluvě o titulu, ten podruhé za sebou fatálně. Je nutné se zamyslet nad dalším působením. Což však mu nebere jeho zásluhy je nejúspěšnějšího trenéra posledních let. Hra je ovšem opravdu mizerná a čtyři kola do konce se člověk místo boje o titul spíše soustřeďuje na boj o druhé místo.
Pokud jde o tu horečku, je až děsivé jak se trápení Hornbyho s Arsenalem shoduje s mím se Slavií.
Pokud jde ještě o tu Anglii, náš případ je podobný Liverpoolu. Benitez je vlastně na odchodu opět nemá Liverpool titul i přez nevyvratitelné úspěchy v LM. Jak dlouho na něj čeká? Skoro tak dlouho jak Slavia.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 10:49 |Pokud jde o ztrátu titulu - jsou dva okamžiky, kdy jsme ten titul prohráli: Vyloučení Kalivody v derby, a jeho a Tavaresovo selhání při penaltách v Plzni. Až mám pocit, že Kaliče platí Sparta. Obě to byla individuální chyby, na který podle mě neměl a ani nemohl mít Karel žádnej vliv.
Tak, jak tady spoustu lidí adoruje pro odchovance, tak speciálně za tyhle dva zápasy už by si Kalivoda neměl ve Slavii kopnout. wendy
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 11:45 |Sorry, ale bodů jsme ztratili spoustu, ale za všechno může Kalivoda a Tavares :-)))) To přece nemůžeš myslet vážně!
Když si s námi Brno dělalo co chtělo, tak je to vina čí? že jsme jen remizovali na Baníku, je čí vina? A ta tužka, co jsme hráli s Budějicemi nebo s Bohemkou? (A utrpení to bylo, vždyť jsme se třásli do poslední chvíle.) Že občas zaspal v bráně Vaniak, to je taky jedno, co? No, hlavně, že máš úplně jasno.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 24.04.2008 00:03 |Ale tady nebylo řečeno "za všechno". Ale Kaličovy selhání BYLY pro nás fatální, v druhém případě se jednalo i o selhání trenéra, protože ten přemotivovanej mamlas neměl chodit na pentli!
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 24.04.2008 21:51 |My třeba v Plzni nebo v Teplicích (atd) ze hry netrefíme branku, protože je sestava poskládaná na pytchu, ale může za to Kalič..... sorry, tohle nemůžu přijmout. Přijde mi to, jako když kdysi na Spartě řvali za všech okolností "za to může Zachar!" Stejná hloupost, i když tenkrát to byla recese.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 10:11 |Určitězde hraje velkou roli fakt, že skončí-li klub v Anglii 4., má stále šanci hrát LM a o to dnes všem jde jde. Tedy o peníze z ní. Proto Vengera a spol. nemusí odvolávat.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 10:42 |A my nebudeme hrát o ligu mistrů, když skončíme druzí? Wendy
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 10:56 |A co až skončíme třetí?
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
SForever1 před 17 lety 23.04.2008 11:09 |za PRVÉ- srovnávat situaci ve Slavii a v Arsenalu nebo Manchestru to snad nemůžeš myslet vážně???
za druhé- jaké čtyři týmy se u nás perou o titul?? To si asi pleteš s házenou ne??
A jedna řečnická otázka na závěr. Kolikrát by jsi chtěl ještě skončit druhý aby u tebe převládlo zklamání že nejsme první??
My jsme SLAVIA!!!! VŽDYCKY S VÁMA!
P.S. A má podle tebe KJ Slavii ještě co dát?? NE
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
PetCC před 17 lety 23.04.2008 11:25 |Odpověď na tvojí otázku (Kolikrát by jsi chtěl ještě skončit druhý aby u tebe převládlo zklamání že nejsme první??) je pro mě jednoduchá - nikdy u mě nepřevládne zklamání z umístění Slavie, vždycky mě zklamou jenom její fanoušci!
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 21:16 |Pro mě, když Slavie skončí druhá, znamená to, že porazila čtrnáct týmů. Wendy
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 12:54 |je pravda, ze dikud se darilo, tak jarolimovy stinne stranky zustavaly v pozadi. ted to najednou vyplulo na povrch, coz je mozna pro nektere fanousky rana. kazdopadne za zpackane jaro nese jednoznacne zodpovednost trener. a kdyz se k tomu pripocte dlouhodoba atmosfera v tymu, na ktere nese zasadni vinu rovnez trener, vychazi z tohjo jasne, ze by mel odejit. dalsi vec je, koho na jeho misto... saper vodicka
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 13:52 |Porovnávat naší ligu s anglickou znamená samé minusy. Zakopaný pes je však v tom, co sám říkáš, že se v Anglii pravidelně perou o titul čtyři týmy. Ano, tam se opravdu perou o titul. Můžeme to sledovat každý týden v televizi. Rád bych se od tebe dověděl jména našich hráčů, kteří se perou o titul. Šenkeřík určitě, a kdo dál?
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 15:00 |Tak to je naprostá prada. At se stane cokoli, budu stát za Jarolímem. Nezapomenu, jak nás před 3 roky vytáhl ze sraček a vy byste také neměli...!!!!!
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 09:27 |imo v systemu 3 body za W mi 5 bodovy naskok po pul sezone nepripada nijak extra luxusni, zvlast kdyz rumuni jako vzdy na jare neprohravaji
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 09:31 |Jarolim?
2004/2005 53 bodu
2005/2006 54 bodu
2006/2007 58 bodu
2007/2008 53 bodu 4 kola pred koncem (ocekavam 60)
v cechach je velice oblibenym konickem odvolavat uspesne trenery (lavicka v liberci, uhrin v boleslavi, ulicny v olomouci, levy ve slovacku, jarolim ve slovacku, levy v plzni, atd)
a pak se pouze smeji tomu, ze se zminene kluby divi, proc uz to nejde jako driv a proc uz nehrajou o titul (liberec) ci o pohary (boleslav)
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
martyni (přítel SN) před 17 lety 23.04.2008 10:48 |statistiky... jsou k ničemu. Rozhodující je herní projev tymu, tabulka jara (asi 5. místo, -8 bodu), výchozý stav po podzimu, způsob boje o titul, atd..
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 11:01 |a co z toho ma treba takovy banik, brno nebo teplice? nehrajou nejhur, doma mackej vsechny tymy a proti S se vzdycky vytahnou. ale 2 z nich nebudou v poharech. je jim to proste k nicemu.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
martyni (přítel SN) před 17 lety 23.04.2008 11:28 |nerozumim.. zaprve je dost mozny, ze jenom jeden z nich nebude v poharech. zadruhy ambice techto tymu o moc vys nelezi. tak muzes byt spokojen, ze budem mit x bodu... pokud se ale budes koukat na spartu ze spoda, asi to neni prijemna spokojenost...
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
PetCC před 17 lety 23.04.2008 11:38 |Herní projev? Tak ten byl od poloviny října horší než na jaře! Já si po podzimu říkal, jak s tak špatnou hrou jsme mohli dosáhnout tak velkých úspěchů.
A abych přidal i nějakou statistiku: V posledních 6 kolech na podzim jsme získali 10 bodů a dali 5 branek, teď v posledních 6 kolech jsme získali 11 bodů a branek dali 6. Kde je ten rozdíl?
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 16:01 |Takže kolem a kolem... Z toho co píšeš vyplývá, že od půlky října hraje Slavia otřesně. A to by tu měl KJ zůstat?
MW
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 09:45 |co si myslite komnackem? mne prijde rozumnej a vysledky ma..
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 10:13 |Nemá.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 11:00 |jen toho nee....vetsiho ko*ota mezi trenery pohledat...to co pod jeho vedenim predvadi jablonec...a jak komnacky v rusku pomahal zlikvidovat rostov...ten clovek by ve slavii nemel co delat ani omylem
a navic..staci se podivat jak se chova k neckovi...proc hraje traged straka misto necida je nepochopitelny...a tohohle cloveka brat do slavie, abysme si sem pak s komnackym natahli jeho "kone" straku, klapku nebo bolfa ? to snad neee.....
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 09:45 |Rezignace trenéra je až to poslední, co potřebujem. Jarolím odejde a Blažek, Pudil a Abraham se rozfamfrněj a všechno se posere. Fallen
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 10:42 |Pusť si znovu teplické utkání a uvidíš, jak právě tihle tři všechno posrali.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 11:51 |Mimochodem, už se docela nešeptem povídá, že Abrahám se rozfamfrněl a kabinu rozesral. Kdoví, zda je to opravdu, ale celkem jsem ochotný tomu věřit. Vloni se tady diskutovalo, že za jarními výkony stojí pozdně vyplácené (či nevyplácené) výplaty, ale letos???? Kua, už jsem se zase těšil, jak si za 3-4 roky zakřičím na Spartu "zase druhííííí" a nějak se mi ta představa bortí už teď.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 12:07 |..no bohuzel na tom nemely pouze vyplaty..ale take nejaky prodany zapasy jednoho fotbalisty, ktery je tu casto velmi veleben, a ktery uz v tymu tuto sezonu nehraje.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 16:40 |tak.... já vím, že nesmíš ani naznačovat, ale přece jen byla tak velká výměna hráčů, že aspoň směr, kam tebou zmíněný hráč odešel, bys zmínit mohl....
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 16:52 |..prosim..Italie!
:)
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 15:12 |Čtyři, včetně KJ
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 09:53 |Tak je to názor, dlouhej článek, ale na KJ mi nesahej chlapče.., v současnosti neni lepsiho trenera, to mi ver... :-/
urs
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 10:43 |V současnosti není většího hovada než urs, to mi věř
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
PetCC před 17 lety 23.04.2008 11:42 |I hovada (dle tvého názoru) mívají pravdu, což je zrovna tenhle případ.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 13:32 |Není větší hvězda než Karel Jarolím. Když v Anglii viděli výkon Jarolímovy Slavie v Teplicích, rozhodli se ho vzít do Arsenalu místo Wengera.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 21:45 |Blbej,slepej a hluchej - co voe?!
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 10:08 |Naprosto nesmylné řešení, by bylo odvolávat KJ. Jeho chyby jsou sice evidentní, ale vzhledem k tomu, jakej obrovskej úspěch se Slavií dokázal si zaslouží druhou šanci. Mělo by se s nim sejít vedení a vše probrat, možná i rozdat pokuty za přístup v Teplicích. Prostě nic nepodcenit, jde poŕád o hodně a titul neni jeŠtě uplně ztracenej. KArlovi bych doporučil, trošku zlidštit pŕístup k hráčům a vyhýbat se kritice hráčů v mediích. Pŕijďte všichni v sobotu na fotbal a pokusme se ještě něco udělat pro ten titul. Hlavně hned při první pokažené přihrávce nenadávejte hráčům a neodvolávejte trenera...Na takovej přístup fanouśků dojel bolševik.
A ty hlášky, že vyměnil repre za Slavii si strčte někam.
LordEdmund
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 10:28 |..ja bych neodvolaval trenera..ale mne vadi to..je to sice skoro jedna pani povidala....ale ze to proste ze strany jarolima je umyslny...agenti, provize..a toto mi vadi!...neverim proste tomu, ze je ve slavii 20 hracu a vsichni..vsichni..az mozna na smicu, senkerika a brabce..jsou mimo s formou!
martin
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 24.04.2008 20:17 |Já bych ho taky neodvolával.Já bych ho hnal sviňským krokem!!
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 10:44 |No tak druhou šanci právě zahazuje a to podobným způsobem jako tu loňskou. Souhlasím však, že úspěch zaznamenal značný a také, že chyby udělal poměrně evidentní. Je taky fakt, že ještě nedávno, a to už ty omyly vidět byly, jej naprostá většina fanoušků velebila. Ano, tým hraje už hodně dlouho špatně. Hráči si neumí příhrát, což je úplně nejhorší, neboť je to základní fotbalový úkon. Koupili jsme hráče, které jsme až tolik nepotřebovali a takové, kteří by se nám naopak hodili(krajní beci) jsme nepřivedli. Utratili jsme zytečně peníze, kterých není nikdy dostatek a začali jsme si hrát na Spartu. Jenže ta má startů v LM mnohem víc a tudíž peněz z ní taky mnohem víc a to že dělají nesmysly přece nemuselo insprovat právě nás, ne? Teď Spartě peníze docházejí a tak dělá všechno možné, aby šanci hrát LM opět dostala. Férové její počínání nebylo nikdy a právě proto jsme se na husté jaro měli pořádně připravit. A to Karel nedokázal (podruhé)
. Mimo jiné jej rozptylovalo dost jiných věcí. A to tak, že někdy zapomněl na své zásady, které jej dovedly tam, kde dneska je. Do toho šikovný tah jeho "přátel" s reprezentačí nabídkou a mají nás tam, kde nás už před jarem tzv. experti viděli. Tak teď se k trenérovi obraťme zády i my (mnozí z nás křičí,že vždycky jsme s vámi) a myšlenky Sivoků,Řeků a Horváthů jsou realzovány ! Swk
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
martyni (přítel SN) před 17 lety 23.04.2008 10:56 |tu poslední větu nechapu.. KJ nezvlada jaro ani trenersky, ani nervove (psychologicky).. tudiz dalsi sanci by mel dostat, pokud dokaze chyby napravit nebo se z nich poucit.. kdyz bude klub opakovat stale stejne chyby, ktere jsou evidentni a krom par nejvernejsich obdivovatelu KJ je vidi vsichni, pak teprv se nam budou vsichni smat.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 21:48 |KJ nemá nárok vůbec na nic!
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 23:27 |Blbe...!!!!!!!!!!!!
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 10:53 |Souhlasím, že by se trenér měl mít možnost o někoho se opřít. To ale není nikdo ze současného vedení. Jsou to fandové ve funkcích, takže by mu po odborné stránce nic co by sám nevěděl neřekli. Ovšem určitou oponentúru by mít měl. Jenže tu KJ nechce. Vždyť i asistenty si vybírá podle toho jestli budou kývat. Takže proč by si měl s vedením sedat skutečně nevím já ani KJ.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 12:14 |A jakou šanci třeba dostal Dosoudil když píšeš o Jarolímovi že sice udělal chyby ale zaslouží si za svoji práci druhou šanci.
Dosoudil odvedl také kupu dobré práce a když se nedařilo byl bezmilosti vyjozen. Tím ho vubec nehájím ale k Jarolímovi by se mělo přistupovat stejně , když je to jeho filosofie.
Aleš
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 15:00 |tak zrovna Dosoudil dostal po první červené šanci a osobně slíbil Jarolímovi, že se to nikdy nestane. A stalo se :-( . To už bylo fakt moc. LE
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 10:14 |..to neni o fotbale..to uz je jina politika!z urciteho pohledu se ted na fanousky proste nekouka...!a sparta proste titul potrebuje! a jisty pan si potrebuje vylepsit svoji zivotni situaci!
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 10:57 |Co do toho taháš spartu? Kdyby slavia hrála dobře, nemusí se o nějakou spartu vůbec zajímat, joudo.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 11:12 |..protoze to je i mimo jine o sparte. Zkus si popovidat s nekym kdo je v ceskem fotbale namocen a dozvis se veci, bohuzel sparta ma stale vliv a je sice pravda ze slavie kdyby hrala, tak se na spartu nemusi ohlizet..a jeste ma pucka, takze rozhodci kupodivu docela slavii pomahaj, ale penize jsou penize!
A pak staci par tahu a podivej jak to dopada...
Podivej na olomouc, boleslav - kde jsou -nepratele svazu
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 11:16 |Nebyla to Sparta, ani Koš´tál, kdo v pondělí hrál v Teplicích tak, jako kdyby za žádnou cenu nechtěl vyhrát. Jediná střela na branku za celé utkání. V tom nehledej Spartu
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 12:09 |..no hrali fotbalisti,..ale mas jistotu, ze hrali za slavii???
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 12:11 |A komu se tedy mužstvo vymklo z ruky? Kdo měl vést mužstvo k vítězství? Kdo je za něho odpovědný?
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 10:36 |Naprosto odevzdaný výkon mužstva v Teplicích signalizuje, že tým už Jarolíma odmítá. Mužstvo demotivoval, popudil si proti sobě. Pokud ho vedení nesesadí, nebude ani druhé místo.
Jarolím psychicky nezvládl tlak, reaguje zmateně a agresívně. V současnosti mu nejde o úspěch týmu, ale o to, aby prokázal, že je pánem. Jeho míchání se sestavou a kontinuální mylná rozhodnutí ukazují, že je nejvyšší čas ho poslat na dovolenou, zakázat mu styk s A mužstvem a pověřit do konce roku například pana Cipra, který by určitě dokázal tým znovu uklidnit a motivovat.
Konkrétních důvodů k okamžitému zproštění trenéra funkce je více, ty hlavní vystihli internacionálové ve včerejší ankete iDnesu. Především doporučuji k pozornisti slova pana Vízka o charakterových rysech Jarolímových.
Tantalos
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
SForever1 před 17 lety 23.04.2008 10:55 |To co říká pan Vízek jsou většinou pěkný blblosti, ale jinak naprostej souhlas, pokud chceme podle majitelů NOVOU SLAVII a mít nejvišší cíle je potřeba něco změnit, sestavou to nebude tak co dalšího zkusit?? doufám že to p. Rosen vydí KJ šanci dostal takže teď by to mohl zkusit někdo nový. SLAVIA FOREVER
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 10:58 |ještě odkaz
http://fotbal.idnes.cz/sparta-to-uz-nepusti-shoduji-se-experti-f07-/fotbal.asp?c=A080422_141734_fotbal_mn
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 11:39 |loltantalos, to by dopadlo jak ve Sparte kde hraci dosahli odvolani Hrebika a pak 3 roky hrali hovno a fanousci jeste vzpominali na zlatyho Jardu
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 11:51 |Ve Spartě se v případě Hřebíka a spol projevila neschopnost a nezkušenost Křetínského managementu. My bychom se měli modlit, aby pan Rosen nedělal úplně stejné hovadiny jako Křetínský. Bohužel letos v lednu si na Křetínského hrál.
Tantalos
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 24.04.2008 00:16 |Cipro proboha nééé, to není dobrej trenér!
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 10:41 |Jarolím - viník krachu Slavie
http://www.deniksport.cz/Clanek535978.htm
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 10:43 |tak mám pocit že jarolím se dočitasta zbláznil, stejně jako nedávno murinho
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
martyni (přítel SN) před 17 lety 23.04.2008 11:06 |prijde mi, ze precenuje vliv toho, ze je KJ kandidatem (nebo spis pseudokandidatem) na repre kouce. i kdyz souhlasim, ze se Kj s Kostalem tedka chazet nemel, po skonceni ligy je casu dost. A vubec nesouhlasim s tim, co rika o Vladovi - je to nejlepsi slavista za poslednich 20 let, bohuzel zraneni mu toho moc nedovolila, ale kdykoli hral, ukazal ze o tridu prevysuje ostatni, ukazal, ze je osobnosti i mimo hriste - napr. budme radi, ze na ofic. webu byl vcera rozhovor s nim a ne s KJ, jeste bychom se dockali dalsiho svalovani viny na jednotlive hrace misto Vladova presnyho popisu situace.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 23.04.2008 12:07 |Asi tak. Vpravdě mě tak nemrzí, co KJ dělá za kopance. Sice to absolutně nechápu a nemá to logiku, přičemž opravdu styl za poslední měsíce radikálně změnil. Nejvíc mě ale mrzí, jak KJ reaguje. . chyby nevidí, hledá je jinde a hloupě vykládá o psychice hráčů. Zápasy v Brně, Plzni nebo Teplicích a derby jsme neztratili psychikou. Šance je, šance je. . samozřejmě, šance je vždycky, ale to musíme všechno vyhrát a Olomóc ani Bolka nám to zdarmo nedaj. Na titul prostě náš projev neni a jestli se povede, bude to klika jak od blázince. A nutno dodoat, že jestli bude KJ tu nejistotu v týmu šířit dál, neni to vůbec dobrá vyhlídka pro další působení.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 23:32 |Takovýhle fanoušky, jako jsi ty, by mělí topit ve Vltavě. Koncem srpna jsi jistě řval Jarolím je bůh, že.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
Jachym před 17 lety 23.04.2008 11:43 |Zaráží mě, proč se nám na jaře nedaří. Kromě často uváděných příčin (špatné zapracování nových hráčů, neustálé točení se základní sestavou, mizerná psychika) mě připadá jako možný problém zimní příprava. Nebyla kontraproduktivní? Není to tak, že hráči jsou nyní na závěr sezony příliš unaveni? Však i ten velký počet zranění o něčem mluví. Možná je špatná regenerace. Přesto je podle mne evidentní, že odvolávat trenéra (navíc čtyři kola před koncem) je nesmysl. Sezona se hodnotí až po jejím skončení, ale už teď je jisté, že se zapíše do slávistické historie zlatým písmem. Nikdy nezapomenu na euforii bezprostředně po postupu do Ligy mistrů, kdy jsem na strahovském stadionu si potřásl pravicí s trenérem a poplácal ho po pleši...:-) To neznamená, že mě promarnění pohodlného náskoku na Spartu neštve. Dokonce mě moc sere… I já jsem čekal,že bonus z postupu LM zúročíme lépe. Ale asi nemůžeme chtít hned všechno. Ať žije Slavia a všichni slávisté!
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 23:35 |Konečně jeden rozumnej. Díky kamaráde, moje řeč.
Potřebujeme zásadní změny
(host) před 17 lety 23.04.2008 11:45 |Je třeba učinit několik zásadních změn. Samotná výměna trenéra nestačí.
Slavia by měla posílit především ve svém sportovním managementu.
Dlouhodobě to vidím takhle:
Šéftrenér a manažer: Kozel
Kouč áčka Cipro
Sportovní ředitel. Říčka
Inteligence, morální integrita i prokázané schopnosti při výchově hráčů hovoří pro to, aby se Luboš Kozel stal manažerem anglického typu.
Konkrétní vedení mužstva přinejmenším na přechodné období bych svěřil panu Ciprovi, který zatím jako jediný dokázal nastolit ve Slavii ovzduší, které vedlo k titulu
Obrovské zásluhy pana Říčky pak stojí za to, aby ho Slavia angažovala jako Kozlova oponenta a šéfa skautingu. Pan Říčka by jistě odpovědnou práci ve Slavii rád přijal, ne ale, aby dělal neoblíbeného poskoka Jarolímovi.
Jestli někdo namítne, že Říčka by byl příliš drahý, uvědomte si, o kolik by přišlo levněji Slavii, kdyby zadarmo získala Říčkova Keriče místo Blažka. Potenciální úspora by se pohybovala v rozměrech desítek milionů korun.
Hlavním úkolem pana Kozla by pak muselo být obnovení vazby mezi áčkem a juniorkou. Švec, Suchý, Janda, Necid, Dočkal - výsledky práce pana Říčky - mají obrovskou hodnotu a byli téměř zadarmo.
Zatímco desítky milionů vyhozené za Abrahama, Jarolíma, Černého apod se nikdy nevrátí.
To, co jsem již dříve zřejmě nevhodně nazval "vraždění neviňátek" ve Slavii bohužel vedlo i k úpadku práce s juniorkou, jejímž výsledkem bylo, že teď nemá trenér kam sáhnout. Ještě před rokem měl juniorku, která v přípravě porážela týmy jako M. Boleslav.
Cesta, kterou zvolili pánové Rosen a Doležal letos v zimě, kdy nakupovali bez sebemenšího rozmyslu "to nejlepší, co bylo na trhu", ale ve skutečnosti se chovali jako opilí Rómové po té, co přišla podpora ze sociálky, je cesta do pekla. Stejně tak projevem nezodpovědnosti nechat všechno rozhodování o sportovních otázkách na jednoho člověka, který měl zatím jen střídavé výsledky. Uvědomte si prosím, že krach loni na jaře, který přišel po velice podivném selhání na Slovácku (nepochopitelné nasazení Reitera a Urbánka apod) má na odpovědnosti hlavně trenér Jarolím.
Stejně tak bych chtěl upozornit všechny nekritické obdivovatele trenéra jarolíma na to, že stačilo hodně málo, aby se Necidova penalta proti Žilině neodrazila od tyče do branky ale do hřiště, a žádná velká sláva s LM by nebyla.
Tantalos
Re: Potřebujeme zásadní změny
(host) před 17 lety 23.04.2008 12:07 |Cipro....looooooooool,ty jsi mě pobavil.....:)))))
Cipro je dobrej Slávista,ale ne trenér....
Re: Potřebujeme zásadní změny
(host) před 17 lety 23.04.2008 12:09 |Cipro jediný dovedl Slavii k titulu. Okamžitě by zklidnil situaci, zachránil by, co se dá. Jako kouč, ne jako dlouhodobý trenér
Re: Potřebujeme zásadní změny
(host) před 17 lety 23.04.2008 12:10 |Cipro tu už jednou po titulu byl a Slávka šla do kopru,potom to musel zachraňovat Beránek.Prober se!!!!
Re: Potřebujeme zásadní změny
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 23.04.2008 12:20 |Na tuhle čtyřkolovou roli by stačil, ale já bych tam KJ nechal. Jenom si pořád dkola kladu otázku, proč se zblázil? A nenacházím logickou odpověď.
Re: Potřebujeme zásadní změny
(host) před 17 lety 23.04.2008 12:26 |Odborně se tomu říká reaktivní psychóza. Obvykle z přepracovanosti
Re: Potřebujeme zásadní změny
slaviator před 17 lety 23.04.2008 13:29 |Aha, tak proto KJ už dlabe i na treninky a chodí jen na část z nich.. ? :) Ten chudák nestíhá zápasy B týmu, aby se kouk na případné adepty na posun do A týmu, ale už nestíhá ani celé treninky A týmu...
Re: Potřebujeme zásadní změny
(host) před 17 lety 23.04.2008 12:30 |..Bull..nerad to vytahuju..ale ja myslim ze za tim stoji $..to je jedina logicka odpoved
Martin
Re: Potřebujeme zásadní změny
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 23.04.2008 14:04 |V tomhle se snažim tu logiku omezovat.. Bohužel to je diný by smyls mělo, ale nechci tomu věřit.
Re: Potřebujeme zásadní změny
(host) před 17 lety 23.04.2008 14:14 |pak je jeste jedna mozna logicka odpoved a to je to ze KJ si Tak "uz nevidi do huby" ze mu proste z toho "hrablo" a neni schopen realne uvazovat a proto dela tydle kopance
M.
Re: Potřebujeme zásadní změny
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 23.04.2008 14:25 |Já si to tak vysvětluju. . že si to chtěl vyvzdorovat a držet 4-5-1, 2 DZ tak dlouho, až se to rozjede, ale ono se to pořád nerozjelo. Strká hráče na posty, na který nemaj předpoklady a ti se pak trápěj. Celej tým ztrácí jistotu a sebevědomí. . Do toho ještě akční a přímočaří hráči, kteří maj na to to změnit ) padaj jak hrušky( Ivana, Ferry, Jandis) Se Šmícou, Jandou či Dušanem bysme sice měli z jara víc bodů, ale v tom to neni. . Možnosti jsou, ale KJ je nechal ležet.
Re: Potřebujeme zásadní změny
(host) před 17 lety 23.04.2008 14:34 |..no to je pravda..ale k tomu ti reknu dve veci..
(i)..divim se ze s timhle mancaftem nehral nikdy na 3 utocniky!!!!..myslim ze by proste mohl pulku tymu ukopat..i kdyby to byly vysledky treba 4:3
(ii) bohuzel si myslim ze to tak neni,..mel jsem moznost mluvit s kamaradem..leta se okolo fotbalu,..svazu apod. mota a bohuzel je to spis tim, ze i kdyz to nevypada docerla hazej klacky pod nohy slavii,..a pak ..bohuzel agenti, penize, premie,...a s tim uz se pak veze sestava, problemy mezi hraci,..atd..:((..bohuzel
M.
Re: Potřebujeme zásadní změny
(host) před 17 lety 23.04.2008 12:47 |Pod Ciprem jsme aspon predvadeli jeden z nejlepsich fotbalu vubec, pod Berankem ani to. A vysledky maji nepomeritelne - Cipro jasne lepsi
Re: Potřebujeme zásadní změny
slaviator před 17 lety 23.04.2008 13:26 |... Kerič nebyl zadarmo, stál 6 milionů, byl to celkem risk, protože byl bezejmenej (alespoň z našeho pohledu, přece jen, být členem chorvatské jednadvacítky zas není až tak moc...). Navíc prý dříve v chorvatské lize nastupoval jako obránce... :)
Re: Potřebujeme zásadní změny
(host) před 17 lety 23.04.2008 13:51 |Nebyl to risk. Pan Říčka nedoporučuje špatné hráče. Měl ho dokonale proklepnutého. Jinak by si udělal špatnou reklamu. Dokonce chtěl přivést před lety do Slávie Petra Čecha za pakatel. Lukáši, kdo umí, ten umí. A pan Říčka umí.
Re: Potřebujeme zásadní změny
slaviator před 17 lety 23.04.2008 13:55 |... holt Čech šel jinam, ale o něm bylo tehdy známo už, že je vyjímečnej talent... Stejně jako je to známé o jiných hráčích... Kerič byl sázka do loterie - někdy to vyjde, někdy ne... To samý Toleski (btw pobavilo mě, když jsem dneska čet ve SPortu, že nikdo neměl takovej start do ligy jako Kerič, kterej dal za 5 zápasů 4 goly... Co Toleski půlrok předtím? 5 zápasů, 5 golů... :-))), kterej nikdy nehrál v nějakým dobrým klubu a ve 30 přišel do Mostu jako náhrada za zraněného Philipakose... A jak se to vyplatilo:-) Nebo ve Slavii Švento, taky to byla sázka do loterie, která stála 8 milionů... Někdy to vyjde, někdy ne... Ale o tom to je: nebát se to zkusit
Re: Potřebujeme zásadní změny
(host) před 17 lety 23.04.2008 14:03 |Skautink nemůže být o náhodě, to by přivedlo klub na mizinu. Z velké části musí jít o výběr hráče na základě seriózních informací, statistik, pozorování. To by potom mohl dělat skauta každý. Samozřejmě, že musíš mít i štěstí, ale to nemůže být rozhodujícím faktorem.
Re: Potřebujeme zásadní změny
slaviator před 17 lety 23.04.2008 14:15 |Jasný, asi jsme se nepochopili... To, že toho hráče najde a vyhledá, to není náhoda, to je práce... (i když třeba zrovna Tavares s Belaidem byli v našem případě náhoda, když je Jarolímovi doporučil nějakej jeho francouzskej známej... Náhoda byl Brabec, kterej se zmínil před Vlčkem, že hledá nový angažmá... Respektive nebyla to jen náhoda, ale hrála tam podstatnou roli...)... Ale spíše byla náhoda - štěstí - vyjímečná situace, že se ten hráč tak rychle začlenil a zapad do týmu.... Vlastně neproběhla adaptace, přišel 4 dny před ligou a jak týmu pomoh... To se většinou nestává... Ale možná ty bys tohle spíše než náhodou nazval štěstím, i tak se to dá pojmenovat... Já tomu ale říkám prostě náhoda. Štěstí si nechávám pro situace, kdy chce Pudil centrovat (viz Žižkov) a skončí to v bráně jako gol.. :)
Re: Potřebujeme zásadní změny
(host) před 17 lety 23.04.2008 14:27 |Skoro se všim nesouhlasim, akorát souhlasim s tim, že by se mi ve Slavii líbil pan Říčka, jako sportovní ředitel. Obávám se však, že má vyśší ambice a práci by nepřijal. Kozel má na trénování ještě čas, viz jeho špatné výsledky v Jabkáči. Jednou Slavii trénovat bude, zatim na to nemá. A Cipro? :-)))) To už hraničí s černým humorem. Ano Slavii dovedl v titulu a patří mu za to veliký dík, zůstane u nás zapsat ,jako velký trenér, ale chtít po něm trénovat nynější Slavii, je asi jako chtít, aby se vrátil Jirka Vávra a dostal nás do semifinále evropského poháru:-))..proč ne, už se mu to jednou povedlo. LordEdmund
Re: Potřebujeme zásadní změny
(host) před 17 lety 23.04.2008 14:37 |Říčka by se vrátil, kdyby se provedly koncepční změny, které navrhoval. Nejde mu o vyšší ambice, ale o koncepci. Jinak nemá jeho práce smysl. Kozel neuspěl ne proto, že by byl špatný trenér, ale protože mu Pelta přivedl drahé zkušené hráče, kteří neměli zájem tvrdě pracovat. když do toho říznul, tak musel odejít, protože se to těmto primadonám nelíbilo. A dneska Pelta sklízí plody své hlouposti a nekoncepčnosti. A nezbyde mu nic jiného, než dokončit to, co navrhoval Kozel-razantní obměna kádru a jeho přebudování. Ne náhodou hraje Jablonec o sestup.
Re: Potřebujeme zásadní změny
(host) před 17 lety 23.04.2008 14:38 |Ty máš taky ještě čas na to, abys začal psát do diskusí na SN.
Re: Potřebujeme zásadní změny
(host) před 17 lety 23.04.2008 14:55 |asi nějakej pokus o vtip,bezejmeného hrdiny. Nevadí, zkus to znovu :-)) LE
Re: Potřebujeme zásadní změny
(host) před 17 lety 23.04.2008 15:53 |To není žádný vtip. Jsi ještě příliš mladý a nezkušený, abys mohl psát. Psát budeš moct, až ti bude osmdesát. Jsi podobně nezkušený a hloupý jako Kozel. A zdá ti ti, že říkám hlouposti? Tak se podívej na to, co jsi napsal sám.
Re: Potřebujeme zásadní změny
(host) před 17 lety 23.04.2008 16:12 |Nezdá se mi to, ty píšeš hlouposti :-)), navíc se ani nedokážeš identifikovat pomocí nějakého nicku, abych tě mohl někam zařadit. Takhle tě chtě,nechtě musím dát do škatulky,mezi moudré osmdesátníky na dřevěnku, kteří mají Slavii za koníčka jen proto, že mohou nadávat vlastní hráčům ,trenerům, pŕípadně ostatním fanouśkům. Jak jistě poznáś, z výše uvedeného, nemohu bejt tak mlád, když pamatuju vás děduly z dřevěnky :-)))Teď čekám něco ve smyslu, že bude tedy nejspíśe mentálně zaostalý...klidně si posluž, když ti to zvedne ego, jen pozor , aby ti to nezvedlo příliš tlak.LE
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 12:32 |Normálně jsem nepíšu, ale čeho je moc toho je příliš. Karel je nejlepší trenér pro Slavii. Bohužel udělal taktické chyby, ale sám si to uvědomí a odvolávat někoho, kdo má úspěch je hloupost až pitomost!!!!!!
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 23.04.2008 14:06 |Už aby to bylo. . Zatim si neuvědomil nic a hodil to na Vorla s Kalivodou.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 12:36 |Můj názor je takový že Jarolím má nárok na další rok , je žtřeba připomenout že nás vytáhl s úplného bahna když dokázal poskládat tým z hráčů zadara a odchovanců , tenkrát by na slavku nevsadil nikdo ani bůra a tam kde sme , sme díky němu, letos pokud nebude tytul je to janě Jarolímova chyba o tom není diskuze , ale je třeba si uvědomit že po letech byla jiná situace , treném měl možnost si koupit koho chtěl a nezvládl to , věřím že příští sezonu by to už ukoříroval a když ne , tak zbohem , ale za to co ve slávce odvedl si zaslouží ještě aspon ten rok , navíc když postoupíme do LM tak je mi upřímě druhej flek u prdele.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 12:39 |On poskládal mužstvo, které mu připravili Kozel a Říčka a k tomu pár šťastných nákupů. Jeho zásluha byla jen za Belaida a Mickaela. A ještě za Šourka a Gebreho
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 13:54 |to neni pravda spousta hracu prisla jen diky tomu ze tady byl KJ!!! taky bych mu dal jeste jednu sezonu!!!
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 23.04.2008 14:16 |V tomhle teda křivdíš. . KJ udělal mužstvo, ale lteď se k tomu obrátil zády. . to mě štvě, irituje, protože nechápu proč a proto a jenom proto uvažuju, jestli by měl pokračovat. Nejde o výsledky. . ale o to, co za tim stojí. Jinak KJ přivedl a "udělal" Šventa, Tavarese s Belaidem, Šenkyho, Mateje !, i LJ. Uvidíme, nakolik vyjdou jeho poslední akvizice, aly soudím, že s Pudičem nebo Ivanou nešlápl vedle a i Jarda Černý bude přínosem. A Kamil, pokud by zůstal. Co se bude muset po sezoně hlavně rozseknout, je záloha.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 14:32 |Šventa nepřivedl Jarolím, stejně tak Krajčíka-toho přivedl Beránek, Vlčka přivedl Csaplár. To jen pro upřesnění.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 23.04.2008 15:28 |Šventa přivedl Jarolím, pokud vim přes nějakej typ od známýho, Mateje Přivedl Beránek, ale Csaplár ho nevzal k áčku za celou dobu. O Standovi jsem nic nepsal. Taky pro upřesnění:-)
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 15:51 |Šventa přivedli lidé kolem pana Říčky. To pro upřesnění.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 23.04.2008 16:32 |ok
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 17:30 |Já jsem myslel, že Krajčíka vytáhl z béčka ješte Beránek, to je mi novina, že by za ním stál Jarolím :-)
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 23.04.2008 18:06 |Za Beránka přišel a v prvnim zápase si zlomil hnát. Pak byl rok mimo a nadále setrvával v béčku a snad v Buďkách či Xaverově na hostování. Kj ho vytáhl na zápas z Jabloncem a Matej se mu odvděčil gólem. A dál už to známe:-)
oprava
(host) před 17 lety 23.04.2008 12:53 |jen malinka fakticka vsuvka - Jarolíma ve Slovácku nenahradil Levý, ale Molnár. Levý nahradil Molnára..slimak
Re: oprava
slaviator před 17 lety 23.04.2008 13:30 |ouuu... díky za upozornění.. :-) Ten ale nebyl moc oblíbenej u fanoušků, co?
Re: oprava
(host) před 17 lety 23.04.2008 18:31 |jo, to prej nebyl, vim ze se tam proti nemu celkem bourili.mimochodem, privedl tam Sowunmiho, nebo jak se ten cernej Madar jmenoval a kterej tady byl na testech.vsichni do nej byli zblazneny a on ve Slovacku hral dost mizerne a pak trucoval..
to je ale na jinou debatu:)) slimak
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 13:13 |Tak Milana Černého čeká artroskopie kolena. Má neuvěřitelnou smůlu na zranění, musí kalich hořkosti vypít až do dna. Přitom to je obrovský talent, a jedno zranění na Ukrajině mu překazilo dobře nastartovanou kariéru. Když si vezmu, kde byl před dvěma roky Kalouda a kde Milan Černý, tak je to k vzteku. Nebýt zranění, tak dneska kope Milan v kvalitním zahraničním klubu a je v nominaci na EURO. Snad to psychicky zvládne. Tímto mu přeji brzké uzdravení. Věřím, že už se mu budou zranění vyhýbat. Doufám, že mu Slávie nabídne prodloužení smlouvy.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 13:56 |Spíš může pověsit kopačky na hřebík....
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 14:05 |Věř mi, že o Milanovi ještě hodně uslyšíme. On má pevnou vůli a jen tak se nevzdá.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 23.04.2008 14:19 |Druhej Páťa Bergr. . chudák kluk. . Už aby toho byl konec!
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 14:57 |Prosimvás nemá smysl lámat nad KJ hůl. To on nás dovedl do LM a to že se mu nepovedlo poředně postavit tým po odchodu Standy neni důvod k vyhazovu. Počkal bych na podzim jak nám to pude.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 15:31 |Kj vytýkám jednu věc nakup Abrahama to mu nikdy neodpustim,ale vyhazov??Myslím že je to hlavně o hráčích ktery nebojujou,neběhaj, prostě nechtěj hrát a jestli ho tímto bojkotujou tím větší důvod je vyhodit JE a ne trenéra...
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 15:49 |Máš recht. Slavia musí vyhodit Vorla, krajčíka, brabce, Suchýho, Hubáčka, Gebreho, Černýho, Abrahama, Pudila, Šenkeříka, Tavarese, belaida, Šmicera, Blažka. Zůstane jenom Jarolím a jeho rodina, ti nás zachráněj.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 16:01 |Starou postaví do brány a milenku to útoku, protože má tah.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
slaviator před 17 lety 23.04.2008 16:02 |Vaniak ukončí kariéru, Vorla vyhodíme. Šmíca hrát už nebude, a kvůli výkonům vyhodíme Krajčíka, Dřížďala, Pudila, Šenkeříka, Toleskiho, Belaida, Volešáka, Suchého, Gebre Selassieho, Latku a další, Brabec se na to vysere a radši půjde do Budějovic... Ale podaří se nám koupit Jarolímovo oblíbence Rajnocha a nakonec i superútočníka Zbyňka Pospěcha... Zbudou jen oblíbenci KJ - takže sestava pro sezonu 08/09: Kubásek - Šourek, Kopřiva, Rajnoch, Hubáček - M.Jarolím, Abraham, Tavares, Černý - Blažek, Zb.Pospěch. Jak je vidět, klíčový dvojblok Abraham-Tavares by byl hnacím motorem i "nové Slavie, podruhé"....
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
slaviator před 17 lety 23.04.2008 16:05 |Samozřejmě musím napsat, aby to King pochopil, že to je ironie... Nemůžeme vyhodit většinu kádru... Někdy je třeba učinit i nepopulární rozhodutí jako odvolání trenéra...
Pokud má trenér týmu ještě co dát, má zůstat a vyhozeni maj bejt dva tři hráči, kteří to serou... Pak má trenér šanci pracovat. Pokud ale je to zápas od zápasu horší a zdá se, že trenér týmu už nemá co dát, tak je to blbý... A výměna hráčů by nepomohla.
Btw poznámka: když by hráč přišel o chvíli později na trenink, dostane od trenéra pokutu... Ale to, že trenér přijde až v půlce tréninku (a ne jednou, ale pravidelně) to nevadí? Pak si říkám, že se není co divit, když hráči nemaj v poslední době "fyzičku" - třebas by i chtěli běhat, třebas by se i nebáli toho, že když něco KJ zkazí, že je sjede... Ale nemaj šťávu..?
isport
(host) před 17 lety 23.04.2008 16:04 |Nepochopitelné Jarolímovy kroky
PRAHA - Překvapení musí střídat zase jen překvapení. Tímhle heslem se na jaře asi řídil trenér Slavia Karel Jarolím a doufal, že jej nečekané kroky dovedou k titulu.
Foto
Omyl, červenobílí získali v deseti kolech o osm bodů méně než Sparta a patrně se tak připravili o triumf, na nějž čekají dvanáct let.
ANALÝZA
Která jarní Jarolímova rozhodnutí překvapila nejvíce?
ANGAŽOVÁNÍ ABRAHAMA
Trojský kůň, který přivede Spartu k titulu. Tak viděli kontroverzního záložníka příznivci letenského klubu, když těsně před začátkem jarní části ligy zamířil do Slavie.
Abraham ve Spartě vydržel jen půl roku, pak ho klub s lehkým srdcem pustil do kádru svého největšího rivala. Proč Letenským tenhle transfer nevadil? Protože Abraham má pověst prudkého svéráze, jenž svým chováním dokáže během pár dnů rozpárat soudržnost týmu.
"Pokud ho Slavia skutečně koupí, věřím, že získáme titul," říkal už před jarem muž z vedení Sparty. Jarolím věděl o velmi netradiční povaze Abrahama, přesto o něj moc stál. Zkušený kouč věřil, že může jeho souboru pomoct.
Ovšem kdo viděl pondělní duel v Teplicích, kdy už někteří spoluhráči jen bezradným gestem reagovali na Abrahamovo počínání na hřišti, asi tuší... Angažmá záložníka ve Slavii si patrně musí víc pochvalovat na Spartě.
PŘEKOPÁNÍ SESTAVY Z TOTTENHAMU
Druhý poločas odvetného utkání Poháru UEFA, kde Slavia vybojovala remízu 1:1, chválil i jindy přísný trenér Karel Jarolím. Jeho celek se sice se soutěží po předchozí domácí porážce (1:2) musel rozloučit, ale hlavně po přestávce ukázal v Londýně úchvatný výkon.
Zdálo se, že Jarolím našel ideální sestavu. Jenže o čtyři dny později v ligovém souboji v Brně udělal hned čtyři změny... Slavia podlehla 1:2 a Sparta poprvé zavětřila šanci.
ZAŘAZENÍ GEBRE SELASSIEHO
Právě od zmíněného duelu v Brně kouč Jarolím jako by odepsal mladého obránce Gebre Selassieho. V utkání na jihu Moravy ho vystřídal po dvaceti minutách a druhý den na hodnocení ho údajně nekompromisně zkritizoval před celou kabinou.
Od té doby se Gebre Selassie dostal jen dvakrát do nominace pro utkání (v Ostravě a v Plzni), jinak sledoval souboje Slavie z tribuny. Od střetnutí v Brně ho kouč Jarolím neposlal v lize na hřiště ani na minutu.
Jenže pro důležité pondělní utkání v Teplicích se Gebre Selassie objevil v základní sestavě. Podobným způsobem šokoval Jarolím v derby, když poslal do zahajovací jedenáctky Belaida, jenž předtím na jaře nastupoval pouze za rezervní tým.
NEUSTÁLÉ MĚNĚNÍ ÚTOKU
Za celé jaro si kouč nenašel forvarda, jemuž by věřil a na němž by stavěl. Šenkeříka z velké části odvetných zápasů vyřadilo zranění. Ale Střihavka, Toleski, Ivana nebo Blažek asi nemohli ani tušit, na čem jsou.
Jednou se zdála jejich pozice v základní sestavě stabilní, jenže hned v dalším kole putovali mezi náhradníky. Přitom všech pět útočníků si sám Jarolím vybral v posledních deseti měsících a přivedl je do mužstva jako posily.
Marek Bílek
Re: isport
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 23.04.2008 16:53 |To je docela dobře napsáno. Jenom ty útočníky bych mu vyčítal nejmíň. . rotace v útoku by mohla bejt, jen jse o to, ab spolu hráli typy, které se doplňují. . tzn. ne Goce s Kamilem. Ale hlavně většinou byl KJ rád, když mohl ybírat ze tří zdravejch.
Nevim jestli Abrc rozebírá kabinu, ale jistý je, že společně s Tavaresem hezky rozebírá soupeře, ale vybojované míče odevzdá zpátky a na bránu vystřelili dohromady asi pětkrát za celý jaro. Přesně na odvet s Tottenhamem se to dalo stavět a v to jsem doufal (TZN 4-4-2 s jednim DZ. . prostě normální moderní pojetí, které nás X let zdobilo). Bohužel nepochopitelně začal KJ vymejšlet destruktivní a obranný sestavy neškodný dopředu.
A jestli k tomu přidá nesmyslný křiky v kabině a úlety, tak je o průfer postaráno. Místo aby se zamyslel proč jsme v Teplicích a v Plzni prakticky taky neměli jedinou ránu mezi tyče a trochu nebezpečí nepřišlo ani ze standartek, hodí to na Vorla a Kalivodu s Tavaresem. A potom je namístě otázka, jestli je možný říct " co bylo bylo" a ve stejnym složení rozjet práci nanovo. Já osobně tomu nevěřím a pokud by KJ v tomhle trendu pokračoval i ve zbývajících kolech, poděkoval bych za odevedené, přičemž nikdo mu neodpáře úspěchy a pomoc týmmu v nelehkých časech, ale na příští rok bych hledal jiného.
Re: isport
slaviator před 17 lety 23.04.2008 17:31 |... ale zase na druhou stranu z těch pěti střel v jarní části dali Tavares i Abrc jeden gol - tzn stejně jako hvězda Blažek, či bohužel Goce:-((
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 15:29 |Nevím, jestli ho odvolat, ale určitě mě hodněkrát naštval svými "taktickými" tahy jako hra na jednoho útočníka, Pudil na beku, neustálý střídání brankářů atd. A o titul jsme takhle za jeho působení nepřišli poprvé..... Tentokrát mu přičítám k tíži to, že v zimě dostal hráče, které chtěl a přineslo to naopak neúspěch.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 16:33 |TRAGICKÝ výkony na jaře předváděj hráči, ztratit během 10 zápasů 8 bodů v souboji se Spartou je ostuda, možná by to měl Jarolím zabalit a zpátky se vrátit Beránek, podzim byl super, kvalitní sehraná sestava, ale posral se, nakopil spoustu hráčů z různejch klubů a tim se to zničilo, nikdy neměl odejít Vlček, to byl tahoun týmu, bez něj to nemá šmrnc, nepadaj goly, hra je nesehraná a pomalá, Šmíca,Švento a Jarolím ven, zpátky Vlček!
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
Huzgi (přítel SN) před 17 lety 23.04.2008 16:41 |Tady se opravdu jeden nestačí divit. Ve Slavii se od roku 90. vystřídali mnozí renomovaní trenéři: Petržela, Pešice, Tobiáš, Beránek, Csaplár, Hřebík a nevím kdo ještě, podobné výsledky jako KJ neměl nikdo a podmínky měli mnozí lepší. Pro Beránka se nakoupil každý reprezentant do 21. let na kterého si ukázal (Skácel, Piták, Vachoušek). Nyní máme trenéra, který poprvé v novodobé historii samostatné ligy pravidelně se svým mančaftem šlape Spartě na paty a většinu sezóny je před ní. Taky bych chtěl titul, ale na druhé straně hluboce oceňuji, co KJ po Csaplárově pádu do propasti se Slávií udělal. Nebylo na výplaty, nebyli hráči. A většinu svého působneí vařil KJ z ničeho. Na lepší nákupy nebylo ani v létě a přivedli se bezejmenní z ciziny. Každý normální tým zapracovává nové hráče do sestavy minimálně půlrok až rok a vy byste chtěli, aby nováčci zapadli do týmu okamžitě a hned. Z jiného pohledu, ani v krizových chvílích si Jarolímovi předchůdci nedovolili sahat po vlastních odchovancích. Ti neměli v žádném případě tak velký prostor za Beránka ani Hřebíka ani za Csaplára. Možná si neuvědomujete, že Sparta vstupovala do 90. let z mnohem lepší pozice než Slávia, už koncem 80. let sestavila silný tým a od 90. let získávala tučné provize z LM. Sparta měla stadion a peníze a "politickou" podporu. My ani jedno z toho. Nemůžeme mít všechno hned. Věřím, že započatý trend bude pokračovat a že roli prvního týmu ve státě přebereme my, ale jsem soudný a vím, že vše nejde najednou. Kéž by byl titul už letos, ale když nebude, tak to neprofňukám a Karlovi budu dál věřit a držet palce.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
slaviator před 17 lety 23.04.2008 16:57 |Už to tu psali jiní... Dokud KJ musel pracovat v omezených podmínkách, dokázal divy... Ale najednou s těma hráčema, co nejsou tak zcelaj bezejmení jako byli předtím Suchý, Švento, Janda, ... si nedokáže poradit. Na podzim to ještě šlapalo, ke konci se to zadrhlo. V zimě přišli noví hráči, které postal do základu. Okej... Ukázalo se ale, že je to ještě horší. A on místo toho, aby se snažil s tím něco udělat, tak to tak staví dál... "Stokrát" postavená špatná sestava se stane tou správnou. Možná se řídí tím. Možná nějakejma ještě horšíma pohnutkama... Ale pokud má tým po podzimu náskok 5 bodů a během 10 kol najednou má ztrátu 3 body, přičemž ještě může být rád, že neztratil víc (šťastný gól s Budějovicemi, vlastňák Ivana Haška a špatné vyhodnocení situace stejného hráče - kdyby neměl Ivan tehdy "den blbec", tak ten míč odkopne z brankové čáry pryč a při tom přečíslení tři na jednoho nevystřelí, ale přihraje přímo před prázdnou bránu kolegovi... A je vymalováno; a další a další...)
Prohrát v jednom zápase se dá vinou hráčů. Ale pokud je to zápas od zápasu horší, hráči třebas hrajou špatně, ale pořád v té samé sestavě - kdo za to může? Kdo půl jara stavěl jednoho útočníka do základu, přestože na soupisce bylo pět dalších... Nikdy to k ničemu nevedlo, tak až v průběhu hry tam poslal druhého. Viz Brno, kdy tam šel někdy ve 20. min Goce...
Za to hráči nemohou. Nemohou ani za to, že ve středu zálohy hraje dvojblok hráčů, kteří nedokážou vyvézt míč... Proč tam nezkusit třebas Latku, kterej to dovede, ačkoliv není žádnej špílmachr? A bojovník je to taky, dovolím si tvrdit, že třeba Latka by takovej výkon, jako předvedli pánové Tavares s Abrahamem v Teplicích, nepředvedl ani v přípravě!
Proč odstavit Kalivodu, Volešáka? Proč jim nedat šanci, ale ne na kraji zálohy, nýbrž v jejím středu..?? Za to hráči nemohou... Za to může kdo... Trenér. A jsou tam další věci, za který hráči nemohou: Pudil na beku - rychlej je asi jako Hubáček, ovšem na rozdíl od Huba nemá vůbec návyky beka... Navíc jak se asi cejtí hráč, kterej během jednoho zápasu hraje na 3 pozicicíh (1. poločas pravá záloha, začátek 2. poločasu levá záloha a po vystřídání Hubáčka Šventem levý bek - tři posty za 90 minut..!) Mno jak asi: jako hadr?
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 23.04.2008 17:08 |Nemáš úplně pravdu, Jednak v dobách Beránků a Csaplárů i před tim jsme byli pořád chudší příbuznej Sparty. Beránkek dobrý rozpočet, to je pravda. Ale pořád jsme prodávali Vachyho a Rudu za polovinu, nebo dvě třetiny ceny oproti Spartě s Jarošíkem, Kováčem. . to bylo všechno přes 100 mega, a pravidelnej přísun z LM k tomu. Píšeš správně, že Sparta měla náskok. . V tom bylo i Haškovo a Hřebíkovo období. Pak se to začalo měnit a Slavie, ale i Sparta ztratili výsadní pozici v lize. Tzn tituly Baníku a Liberce. . což je bohužel doba finančních potíží Slavie. KJ pak celkem obdivuhodně držel krok s podceňovaným týmem, hrál moderní fotbal a odváděl parádní práci. Ale problém je v tom, že letos tohle neplatí. . Měli jsme štěstí a udělali úspěch, dostali se do LM a přišly peníze. KJ dostal volnou ruku a na naše i ligové poměry si přivedl na koho ukázal prstem. V zimě byl zhusta kritizovaný, já jsem říkal, že si zvolil svoji cestu a je na něm odpovědnos a nutno přiznat, že s touhle výchozí pozicí ztratil první pozici a to dost hloupými kopanci na všech stranách. Proto říkám, že pokud nepřijme adekvátní závěry a nebude kritický k svojí vlastní práci a neuzná (to je první krok!) svoje pochybení, neměl by vést tým pro příští rok. Nerad bych ztrácel další rok a se sflikovanou firmou prodlužoval agónii další měsíce, abychom za rok byli v pozici Bolky.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 21:51 |Tak mu je budeš jezdit držet do Blšan, volovi.Tamtudy už jednou šlapal pěšky,když ho lípáci vyhodili z autobusu za prodanej zápas.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 23:51 |Správný názor!!!! Díky.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 16:45 |Nevím, jestli odvolat Jarolíma,není moc lepších trenérů kteří by mohli trénoval ve Slavii .Hřebík u nás byl,Beránek také a žádnou slávu neudělali.Faktem ale je ,že jaro zpackal celý tým tj. vč trenérů,hráčů a ten postih by měl být pro všechny.Kdo byl se podívat na Budějovice,Most nebo Bohemnku tak jistě viděl trápení mužstva se štastným koncem.Bohužel v Plzni a Teplicích to nevyšlo.Počkejme na konci a potom můžeme soudit,či odvolávat.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 16:45 |K.J. je dobrý trenér, sezóna je dobrá. Ale úspěch ve Slavii, znamená titul.
Pokud bude, vše horší se maže, to je takový úzus.... Pokud nebude, J.K. zůstane dobrý ternér, ale bojím, že bude lépe, když na nějaký čas odejde. Třeba ke Košťálovi...
Hodně nepovedené bylo utkání v Plzni, prokoučováno trenérem, Kalivoda na penaltu neměl chodit, že je na treninku dával, je směšný argument. Hráč po zpackaném derby nebyl v klidu. Co rozhodně J.K. není, tak určitě psycholog.
Abrahám, bojovník poctivý hráč, ale neumí nahrát, hodně kazí, dostane se šancí a vystřelí jen jakousi plkavku, jak dorostenec. To není hráč hodný Slavie, možná někde v Mostu, tam by byl hvězda.
Střihavka, velký omyl, nemá co dělat ve Slavii.
Ve Slavii, by měli být prosazováni odchovanci, nebo špičkový hráči od jinud.
Šmicer, škoda slov...
El Cipro
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
slaviator před 17 lety 23.04.2008 17:04 |Se Šmicerem se muselo počítat, že nebude moc hrát... Docela mě i překvapilo nakonec, že toho vydržel tolik... Ale je tu chyba ze strany marketingového vedení, že toho jeho příchodu lépe nevyužilo. Kolikrát hrál vítěz LM ve Slavii, potažmo v celé české lize? Mnooo... :-) Pokud se nepletu, Dragan Binič snad vyhrál PMEZ (předchůdce LM), ale to už je docela dýl... A jak říkám: vítěz LM tu nebyl ani jeden... Až Šmicer! Kdyby se toho využilo marketingově, tak... To je úplně o něčem jiným.
Šmícova role ale ve chvíli, kdy vstoupil na hřišti, byla uklidnit hru, rozdat přesný míče... A to se vždy povedlo. Holt byl zraněnej, bohužel.. (ale bacha: slyšel jsem i verzi, že ta jeho bolest zad byla způsobena tím, že šel nedoléčenej do přípravy, protože ho tam KJ cpal... A v přípravě mu pak nedal aspon malou úlevu, když ještě nebyl zcela fit, ale přetížil ho... Nevím. Nebyl jsem u toho, ale i bych tomu možná věřil... Takže možná Šmíca nemusel nastoupit až v Teplicích...!). Ale příchod Páti Bergera si moc nepřeju, protože to je Šmíca v bleděmodrém. Leda na post ve vedení klubu, to ano..! A také nezapomínejme v téhle pozici na Pavla Kuku!!!
Těch zápasů, co byly prokaučovaný, bylo víc - viz Žižkov... Ale co naděláš. To je asi ta současná identita Karla Jarolíma...
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 17:06 |A proč jako neměl Kalivoda na penaltu chodit? Pamatuješ snad někdy, že by ji nedal? Já tedy ne! A to byly kolikrát určitě vypjatější situace - Ajax, 2 penalty proti Teplicím, poslední kolo v Budějovicích.
STOJÍM ZA KJ & KALIČEM
Tochal
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 23.04.2008 17:21 |Na druhou stranu nepamatuju, že by ji kopl jinam než vpravo při zemi :( Jinak případ Abrc. . kdo povídáte, že nám chybí Švec. . chybí nechybí. On je Abrc to samý, Michal byl rychlejší, ael jinak je to jeden jako druhej( i když samozřejmě Švícko by za Slavii dejchal. . to se počítá). Herně jsou nastejno. . Švícko byl taky dobrej v odebírání balonů, ale dopředu zázraky nedělal (se střelbou šetřil stejně) jen to šikovně přistrčil kolegovi. . ale měl komu! To Abrc nemá. . A jestli jste nadávali LJ, že dává moc přihrávek do strany, tak Abrc s Tavaresem jsou v tom přeborníci. Je to horší o to, že když ji nedaj dozadu nebo na stranu, ale zkusej to dopředu, tak už můžou rovnou obracet zpátky:( Prostě hra se dvěma DZ, pomalými záložníky bez podpory beků. . ta úspěch přinést ani nemůže pokud to nejsou všichni kličkaři jako Ronaldinho. . A to jaksi nemáme:(
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 17:54 |v Budejovicich ji kopl do leve sibenice. Proti Teplicim taky
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 23.04.2008 19:18 |Fakt? Já myslel, že Teplákům dával obě doprava právě. . Tak to jsem pak za troubu já. :-)
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 19:31 |ne ja. Skutecne dal obe doprava. Ale tim, ze tou prvni vymetl sibenici se mi to nejak zamotalo :-). Takze se ti omlouvam
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 24.04.2008 00:06 |Jupííí. Mám bod :-)))
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 17:02 |Stojím za KJ!!! Ale pokud by jsme se měli zaobírat jeho nástupci, pak tedy: Cipro NEEEE NEEEE a ještě jednou NEEEE. Ten je už pět let za zenitem. Levý není trenér pro velký klub, vypadá jek bezdomovec (nic proti němu, do Plzně se hodí, trenér Slavie ale musí i reprezentovat). Beránka bych taky nechtěl, přijde mi moc měkký. Příchod Hřebíka by nejspíš automaticky znamenal protesty fanoušků proti němu. Petržela není nejhorší, jeho názory mi ale už přijdou dost mimo. Zeman by nemusel být špatný, Hašek už vůbec ne, jenže - je to sparťan, taky by nebyl přijat úplně nejlépe. Navíc od trojice Petržela, Zeman, Hašek hrozí otevřená kritika svazu = znelíbení se Košťálovi = řezání rozhodčími. Je to prostě složité a já opět říkám:
STOJÍM ZA KJ!!!
Tochal
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 23.04.2008 17:24 |Zajímavý je, že ta reprezantativnost je údajně překážkou tomu, aby KJ vedl nároďák:-)
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
honzah (přítel SN) před 17 lety 23.04.2008 17:34 |Já si ééééé, myslím éééééé, že Karel éééééé Jarolím éééééé by byl ééé velice ééé dobrým ééé trenérem ééééé nároďáku!!!
(Ale jako trenérovi Slávie mu pořád upřímně držím palce, ať se z něj stane český Ferguson...)
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
slaviator před 17 lety 23.04.2008 17:34 |Tak co, vezme si přípravek na podporu růstu vlasů... Nebo si nějaký nechá nastřelit... A bude to.. :-)))) "To je ale suchej humor, vážení" :)
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
Huzgi (přítel SN) před 17 lety 23.04.2008 17:32 |Je nesmysl soudit, že Jarolím je trenér do nepohody a že umí pracovat jen s neznámými fotbalisty. Pořádné nákupy přišly až teď v zimě a pozor. Naše liga je přebraná, hráč, který se v průměrném týmu předvede párkrát, není pro Slavii (ani Spartu) žádná velká jistota. Peníze českého týmu (ani z ligy mistrů) nestačí k lepším nákupům z ciziny, v zahraničí se kupuje se sázkou na štěstí a jeden výraznější Kerič je vyvážen desítkami zapadnuvších neznámých v bé týmech. Další kolovrátkový evergreen fňukajících, točení sestavou, není vždy výmyslem a přáním KJ, jen kolik zranění, úpadků formy a karetních vyřazení postupně přišlo. Nikdo nevíme, jestli by trenér míchal sestavou, kdyby měl celé jaro k dispozici všechny hráče. A ještě jedna připomínka, klasika slávistickcýh fanoušků. Od prvního jarního zápasu, kdy se hra nezdála už tak lehká, se na žádném webu neobjevila podpora trenérovi, naopak, od první možné chvilky jsme svědky masivního útoku na trenéra, jeho synovce, jeho nové hráče. A to ze strany médií a hlavně vlastních příznivců. Fuj!
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 23.04.2008 18:00 |To chceš jako tvrdit, že Tavares-Abrc hrajou proto, že je zraněnej šmíca a Jandis? Nenech se vysmát. Kj prostě někde nepochopitelně staví každej tejden jinýho borce a jinde nechává hrát pořád ty samý. Jsou to jeho chyby, že nechá na lavici sedět Volešáka, Belaida, MJ. . ať maj formu jakou maj( nebo nemaj) tak hrší to nebude. S tou kritikou to taky musíš rozlišovat. Je něco jinýho beran a další kanálové, který prskaj vždy a všude a je něco jinýho oběktivně a konstruktivně myšlená výtka. A na druhou stranu těch pozitivních příspěvků a vzkazů byl ať už s kauzou Abrc nebo jinými taky dost. Ale když se musíme jen útrpně dívat, jak se naše naděje tejden co tejden ztenčujou, tak je na čase něco k tomu říct. Mluvili jsme nedávno o návštevnosti a o produktech a je jistá věc, že prostě Slavie a KJ nenabízí takovou kvalitu, aby měl člověk zájem. A neni to vina diváků, pokud neni někdo skalní, tak je zvědavej hlavně na hru a když se mu nelíbí, tak nechodí. To je jednoduchý.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
martyni (přítel SN) před 17 lety 23.04.2008 18:02 |Asi se nekterym z nas uz od zacatku zdalo, ze je neco spatne. Ok, mas jinej nazor, ale mohl bys zkousnout i nas, kteri kritizujeme. Duvodem je fakt, ze nam na slavii zalezi, no a kdyz vidime, ze slavie si prohrava titul sama vlastnimi fatalnimi chybami, nechceme, aby se takvoe chyby v budoucnu opakovaly. Prubeh jara neni smula ani nahoda. Shora je docela vystiznej clanek - 2. polocas proti Tottenhamu jsme hrali paradni fotbal, pak KJ nepochopitelne nepostavil stejnou sestavu, aby si hraci na sebe zvykli a navazali na to dobre z toho zapasu. Krajcik s Drizdalem napravo odehrali fantastickej zapas, od ty doby uz si spolu nezahrali. Proti Brnu nastoupili na krajich obrany Pudil a Gebre, oba vyhoreli. Tech prehmatu je cela rada...nepochopitelna sestava v derby, Gebre proti teplicim, shazovani hracu po jednom nepovedenym zapase (Krajcik, Driizdal), zaloha plna pomalych hracu, kdybych to mel vsechno vyjmenovavat.. nekdy se prestane darit a trener to ma tezky, ale malokdy jde o tak zjevny prehmaty, nad kterejma zustava rozum stat
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 18:37 |česká klasika...když se nedaří tak jen nadávat na hráče a vyhazovat trenéry....
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
honzah (přítel SN) před 17 lety 23.04.2008 19:25 |Lidi, co blbnete? Trenér Jarolím skoro tři roky dělal docela úspěchy se skromnými prostředky, podzimní sezóna byla vyvrcholením, kdy si narychlo sestavil tým podle svých představ a dokázal, co chtěl. V zimě nastala nezvyklá situace a on přecenil schopnost týmu absorbovat další posily. Ale boj nekončí, jede se dál. Je třeba vidět, že točení sestavou je ovlivněné i zraněními, se špatnou sestavou se hýbat trochu musí, i když se to přepísklo - KJ byl omráčen dojmem neomezených možností a nadělal ptákoviny.
Myslím, že ani výběr posil nebyl vyloženě špatný, spíše jich bylo moc. Marek Jarolím nám za tolik prachů asi nestál, u Abraháma je to na vážkách, ale vidím ho víceméně jako hráče pro základ (v současném kádru, nikoliv v ideální sestavě pro další předkolo LM). Ambivalentní dojmy mám z Blažka (dobrý útočník, ale jestli chce Liberec osmicifernou sumu (to nevím, říkám "kdyby"), tak tůdle) a Toleskiho (v noze to má, asi trpí spíš projevem mužstva, sám by potřeboval hrát stabilněji). Líbí se mi Černý, leč poslední kola jsem ho neposuzoval. Střihavka je typově dobrý, ale po dobrém úvodu se vytratil. Hostování Necida v Jablonci je naprosto správné, neutluče svůj talent a může se zase vrátit.
Podívejte se na Růžičku - rozhádal se (údajně) s brankáři Málkem a Fraňkem, proslul podivnými trejdy, v loňské extralize klub vyhořel a ejhle - letos byl titul po 5 letech opět sešívaný!!!
Co se týče další přestupové politiky: Pudila získat (a při mimořádně dobré nabídce obratem prodat), Blažka jen za rozumnou cenu (sedmicifernou), Ivanu udržet, Střihavkovi zkusit prodloužit hostování u nás, Necida asi stáhnout z Jablonce. Kdo by se mi líbil jako posila (ale neměli bychom jich přivádět příliš): Rudolf Skácel, Radek Černý (nebylo-li by po letních změnách dost zkušených brankářů), Roman Bednář (třeba na hostování), nějaký Slovák do útoku (?Juraj Halenár?), Jan Rajnoch, liberecký Kerič, Jan Koller, Karel Piták, zkusit získat na hostování Lukáše Jarolíma, podle zdravotního stavu možná podepsat Bergera. Obecně by bylo dobré rozhlédnout se po hráčích na Balkáně a v Polsku, možná zase ve Francii. A zvážit příchod někoho s LM zkušenostmi z Artmedie Petržalka, případně jakéhokoliv dobrého Slováka. A z celého mého seznamu těch posil přivést jen rozumnou úseč. Důležité bude získat do středu nějakého špílmachra, á la Lukáš Jarolím (nejlépe asi přímo jeho), do té doby nezbude, než tam dávat štítový dvojblok Tavares - Abrahám. A některé hráče pustit, třeba Šourka nebo možná Hubáčka. Pro Gebreho možná hostování někde v první lize.
Na okraj:
Kdyby to přes moji podporu náhodou KJ neustál anebo byl povýšen k repre (moc si ho nedovedu představit), vybíral bych nástupce z tohoto okruhu reálných kandidátů (v abecedním pořadí): Beránek, Cipro, Komňacký, Kotrba, Pešice. Luboše Kozla bych viděl spíše jako asistenta, případně s někým do rovnocenné trenérské dvojice.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 19:45 |sry, ale ty tvoje uvadeny posily jsou casto fakt nerealny - cerny, skacel, keric,bednar
mozna ten berger a z pitaka bych mel fakt obrovskou radost, mozna rajnoch(kdyz odejde Mara)
a kotrba, pesice - brrrrr
slimak
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
honzah (přítel SN) před 17 lety 23.04.2008 23:23 |Radek se chce vrátit.
Kotrba dostal Spartu s nevýrazným kádrem mezi TOP16 v LM, takže si myslím, že je to odborník. A Pešice spolu s Ciprem udělal sezónu 1995/96, je z té dvojice mladší a dlouhá léta dělal Teplice, má asistentské zkušenosti s LM ze Sparty, tak proč ne? Ten podzim 2001 byl nešťastný, umřel mu syn a ve Slávii byla krize, ale to bychom mu snad odpustili, že?
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
slaviator před 17 lety 23.04.2008 20:19 |Rajnoch je reálnej, že přijde... Možná i Lukáš Jarolím, uvidíme... Piták těžko, Koller vůbec - kariéru chce zakončit na Bohemce. Kerič půjde na Západ za těžký prachy, ještě těsně před tím než šel do Liberce, ho chtěl prej Ajax Amsterodam... Bergera asi ne, stačí nám jeden maskot:-) Ale porozhlédnout se po Slovensku, v Polsku, na Balkáně - souhlasím... A klidně zkusit i nějakého Afričana, proč by ne... Z toho, jak se adaptovali různí Afričané a Jihoameričané u nás v lize usuzuju, že Brazilci jsou daleko těžší povaha než černoušci :) Stěžujeme si, že máme pomalej přechod do útoku, že nám chybí útočník - zkusme se kouknout teda po nějakým africkým rychlonohým... Není to vůbec drahý, kolikrát v obrazném slova smyslu stačí za ně dát bednu dresů...
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
honzah (přítel SN) před 17 lety 23.04.2008 23:15 |Ano, s jižní Amerikou je to těžké - Brazilci jsou moc velcí bohémové a Argentinci jsou moc drazí. V Africe jsou některé země (Nigérie, Kamerun, Ghana, apod.), obšancované západními agenty, takže je potřeba lovit ve fotbalově menších zemích, jako např.: Středoafrická republika (Dagano, Lembakoali), Zimbabwe (Chihuri), Botswana, Libérie (Weah), Tunisko (Belaid), Mosambik (Eusebio), Etiopie (Gebre Selassie), Angola (Akwá - vítěz divácké ankety o nejlepšího hráče MS 2006), Čad, Zair, Kongo apod.
Ti hráči v závorkách jsou spíše pro dokreslení, jaké perly se dají najít - kvalitativně by byli pro základní sestavu použitelní jen hráči typu Dagana nebo Lembakoaliho, Weaha nebo Eusebia by jsme asi neuživili :-DDD
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
slaviator před 17 lety 24.04.2008 14:19 |Třebas zrovna ten Akwá byl na úrovni tak... českýho divizního hráče. A Gebre Selassie je Čech... :)
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 24.04.2008 17:39 |Tak za Angolu bych jemenoval spíše Manucha, útočníka ManU.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 20:25 |Dobrý večer Vám všem,
teprve teď jsem se poctivě probral všemi příspěvky a v každém se dá něco najít, co stojí za zamyšlení, to abysme měli hlavu jak věrtel (Jáchyme, tak je to správně viď). Nechci, abych zase vypadal jako nějakej starej trotl, co zaslepeně vidí je tu "svou slávinku". Doufám jen v to, že ti kluci pochopí, že to prostě takhle odevzat nesmí a nemůžou, protože i když je šance sebemenší, tak se za ní musí porvat. Pokud to udělají a přesto se to nepovede, dobrá. Zkusíme to znovu. Pokud to odfláknou, dobrá. Pak ale musí majitel přijít s tvrdým a radikálnějším řešením, aby se to už opravdu neopakovalo a to už pokolikáté. Někdo tu psal o Růžičkovi a jeho situaci před dvěma lety a před rokem, taky to bylo na sesypání. Letos slavil titul, taky se štěstím někdy, ale to patří těm, co na tom tvrdě makali.
Taky si myslím, že už toho bylo dost těch všech možných a nemožných výměnách a asi 15 typech trenérů. Jen si myslím, že ráno je moudřejší večera a na radikální řešení máme ještě 4 zápasy. V sobotu tam prostě jdu, šálu už mám vypranou, neb mi ji nějakej blbec polil pivem a smrděla až hrůza. Třeba to u nás taky přestane smrdět, a Slávie bude zase "krásná, protože je vypraná v perwolu". Vypustme tu páru a jdem na ně. Sokrates 55
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 21:05 |Takže : Elegantním řešením bude odchod KJ k reprezentaci a příchod nového trenéra. Kterého ? No přece toho, kterého jste ještě myslím nejmenovali, tudíž je to překvapení. Jmenuje se Ivan Hašek. Co vy na to experti ?
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 21:24 |Nemám problém:) Ale KJ zůstane, ale jestli příští rok zas pos**** titul tak mě fakt naštve! :) GeorgK
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
TomsS před 17 lety 24.04.2008 14:13 |Jednoznačně souhlasím. Mluvíš mi, vlastně píšeš, z duše!
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
slaviator před 17 lety 23.04.2008 22:20 |Trenér Jarolím pozvedl Slavii v období, kdy se ji nedařilo. Neměla hvězdný kádr, byla na průběžném třetím místě a vedení dlužilo hráčům i několikaměsíční výplaty. Přesto dokázal trenér Jarolím v první sezoně dovést Slavii na druhou příčku. Ve druhé sezoně i vlivem podivné výhry Mladé Boleslavi na hřišti již jistých mistrů z Liberce v posledním kole byla Slavia až třetí, ovšem během sezony předváděla pěkný fotbal a jako jediný český zástupce přezimovala v evropském poháru. Ve třetí sezoně narazil v Poháru UEFA výběr trenéra Jarolíma na Tottenham, proti kterému neměli slávisté s tehdejším kádrem sebemenší šanci. V lize znovu vybojovali Jarolímovi svěřenci druhé místo, byť s velkou dávkou štěstí v posledních pár kolech. Ovšem to se k nim naopak obrátilo zády v průběhu jarní části, když vedli ligu i o osm bodů před Spartou, přesto díky sérii bodových ztrát nakonec o tuto výhodu přišli. V posledním kole měl šanci na zisk druhého místa i obhájce titulu Liberec, stejně jako obhájce druhé příčky Mladá Boleslav, vlivem příznivých okolností se však za Spartu zařadili v ligovém peletonu slávisté.
Ve čtvrté sezoně na lavičce Slavie nejprve dokázal trenér Jarolím s téměř bezejmeným kádrem zázrak, když - byť s dávkou štěstí v penaltové loterii ve druhém předkole proti Žilině - postoupil přes nizozemský velkoklub Ajax Amsterodam do základní skupiny Ligy mistrů a po podzimní ligové části dokázal dostat Slavii na první příčku s náskokem pěti bodů, aby v zimní přestávce popřel vše, co dosud hlásal. Přivedl nové hráče, kteří se typologicky nehodili do stávající koncepce a tak ustoupil od již tradiční slávistické hry s rychlými kraji, z Liberce přivábil útočníka Blažka, který si pod Ještědem vysloužil pověst pravidelného účastníka alkoholických dýchánků (Přitom před třemi lety řekl o Fořtovi, který po vyřazení Slavie Anderlechtem Brusel ze třetího předkola Ligy mistrů přišel na trénink opilý, následující: „Musí si v hlavě srovnat, co chce. Pak se může vrátit do áčka." Že by najednou životaspráva nevadila?). Popřel i to, že chce mít všechny hráče k dispozici ještě před startem zimní přípravy - Martin Abraham přišel dokonce po konci celé přípravy, a dva dny poté hrál v základní sestavě v ligovém zápase proti Budějovicím.
Jakoby najednou nevěděl co s nabitým kádrem plným na české poměry hvězd začal míchat sestavou a stavět hráče na posty, pro které nemají předpoklady. Tvrdošíjně trval na hře s dvojblokem defenzivních záložníků, byť jednoho z nich jako defenzivního nevidí. "Abraham není defenzivní záložník," řekl popudlivě na tiskové konferenci po jednom z jarních utkání.
Během posledních několika měsíců udělal několik chybných rozhodnutí, prokoučoval několik utkání (učebnicovým příkladem byl zápas v Brně), ovšem chyby hledal všude kolem, jen ne u sebe. A to mu nakonec také zlomilo vaz. Slavii už nemá co dát.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 22:22 |osm bodu? Na Spartu bylo loni na jare maximalne ctyri body a to po prohre ve Zline
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 24.04.2008 00:08 |Souhlas. Slavii by teď opravdu prospěl nový trenér, který by tým zklidnil a udělal v něm pořádek - oproti tomu bláznivému bordelu, ve kterém se teď mužstvo nachází. Bohužel, v Čechách jsou ostatní trenéři jen horší. Snad kromě mladého Uhrina, který dokázal, že není posera.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 24.04.2008 00:10 |Potřebujeme prostě fotbalový ekvivalent Vládi Růžičky. TO JE kouč!
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 24.04.2008 12:32 |Ale nedá se na ně v průběhu ligy dívat, to Ti zřejmě vůbec nevadí. Co z toho máš. titul? No to se máš!
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 22:50 |kdyby nebyl straka spartan tak bych ho angažoval. má obrovskej potencial a s takovejma lemrama co ted máme v tymu a kteří hrajou jen pro prachy by rychle zatočil....
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 23.04.2008 23:29 |Jestli někdo nemá vůbec žádný potenciál v ligovém mužstvu, tak je to Straka. Vždycky "zářil", dokud ještě těžil z práce svého předchůdce. Zbláznit mužstvo svými tataráčky to uměl. Jakmile ale došlo na jeho vlastní trénování, mužstvo šlo do kopru. To bylo v Teplicích, na Spartě, v Rakousku a teď v Budějovicích. Toho pána upřímě nesnáším, ale musím uznat, že by mohl být vhodným nástupcem Brüknera. V reprezentaci to není o trénování, ale o koučování. Slavia by ale pod ním byla do roku na sestup, stejně jako všechny ostatní kluby. Další, kdo by nás spolehlivě sesadil i z toho druhého místa, je mnohými vyzdvihovaný J. Hřebík. Taky už to víckrát dokázal.
Vít K.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 24.04.2008 00:09 |Straka a Hřebík jsou volové a ne trenéři!
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 24.04.2008 00:22 |To souhlasím. Straka je snem českýho bafuňáře. . přinese "nový impuls" a tim to zhasen. Jakmile má přijít s nějakou koncepcí hry , tak je po parádě. A někdo tu navrhnul Kotrbu, tak to sorry. . probránit se cinklým jarem do LM, to je velkej div a v LM to zabetonovat úplně, to je vážně paráda. Remízou s Chelsea bude machrovat ještě dvacet let a to, že v Miláně držel asi šest minut postupovej výsledek z něj trenéra mýho gusta nedělá. Ve Slavii chci vidět pohlednou a útočnou hru, na to Kotrba neni. Pro mě je případně favoritem Beránek, Levý nebo Hřebík, přičemž posledně jmenovaný má špatnou pozici ať přijde v Čechách kamkoliv. . bohužel:( Nicméně pořád bych dal šanci KJ, ale tomu KJ, kterej byl ve Slavii poslední dva roky. Takovýho KJ z letošního jara nechci !
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 24.04.2008 11:09 |Zdravim, zajimave tema , ale bohuzel vetsinou komentovane bez znalosti zakulisnich deju a faktu, i proto ridam techto par radek , KJ je ve Slavii pomerne dost dlouho, poprve vsak loni v lete dostal moznost doplnit tym podle svych predstav a v zime vedeni vyclenilo 40 milionu, ktere mel na tzv posily. Vetsinu hracu se povedlo privest hluboko pod cenou zverejnenou medii, priklad Abraham dle internich pramenu nestal vice nez 5 milionu a Strihavka, pry temer zadarmo, takze je potreba rici, ze Jarolim mel i jine pozdavky na hracske posily nez jen donekonecna omylaneho Rajnocha, ale proste to nevyslo. Dalsimproblemem je , ze vklubu ma Jarolim pozici nepsaneho generalniho manazera, ktery rozhoduje ve vsech vecech okolo acka vcetne jeho zajisteni, ano ctete spravne za vymenou lekaru stal KJ, za posilenim kustodu tez a rozsireni kadru a tymu na ukor becka je opet Jarolimovou praci. Veskere personalie ma v popisu tez trener, ten je konecnou instanci pro udelovani a RUSENI POKUT, SMESNE ANO ZEJMENA PO ROHRE V LISNI, KDY SE UZ DOPREDU VEDELO , ZE AZ UTICHNE KRITTIKA VEREJNOSTI , TAK SE UDELENE SYMBOLICKE CASTKY SMAZOU.To vse a mnohe jine vyvrcholilo na jare , kdy nekolik hracu verejne kritizovalo ttrenera a z tymu byli jiz pred zuzenim kadru vyrazeni, aniz je kdo proveroval. A jaro opet v rezii velkeho Karla. ony nesmyslnosti v sestave podle pana Bilka ze Sportu jsou bohuzel smyslne az moc, umyslne zadrzoval hrace bojovniky, nestavel hrace, kteri si dovolili pronest svuj nazor a komedie v Teplicich , sam lekar tymu rika, ze startem Smicra a spol. neni nadsen, ze jejich zraneni jeste potrebujií cas a ze nemohou podat plny vykon a to se i ukazalo. A Kostaluv vykrik o sanci KJ trenovat a tym repre, dobre nacasovano a bohuzel nedementovano , bohuzel ani odmitnuto , proste nic. A kabina, samozrejme nikdo vam nic nerekne, nejde o to , ze to vnitrni zakony kabiny jaksi nedovoluji , ale problem je v tom, ze hrasci se proste smirili s tim, ze za vyssi platy budou drzet hubu a krok a ti co to nechteli , ty odstavil nas velky Karel za pomoci nekterych tzv. rozhodujicich hracu.Proste to dnes neni o tom zda-li KJ odejde , ale o celkove koncepci klubu,aby napr. Strihavka nebyl dusi i fyzicky stale spise ve Sralte, aby si nekteri hraci neudelali kazdorocne z konce ligy dobry byznys , ktery nakonec nasere jedine fandy. Musim napsat, ze realny odchod KJ je mozny, ale stejne je mozne , ze ve Slavii zustane jeste par let, proste KJ i vedeni klubu se stali v prvni fazi jen hloupymi herci ve divadelni hre Kostala a spol. o tom jak dostat nenavidene Slavisty od titrulu, k tomu lze rici jedine , diky neomezene blbosti velkeho Karla jim to vyslo paradne a nas tym to rozesralo, taky faine. Vedeni klubu by si v tom melo udelat vcetne lavirovani trenera zda nabidku prijme ci ne hodne rychle jasno a to oznamit nejlepe ihned, jinak budou spekulace a myty prekonavat skutecnost a hraci se budou venovat spise kravinam nez fotbalu pokud tedy ........-.. Jiri
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 24.04.2008 12:13 |..no jiri..zdravim,....bohuzel ti musim trochu dat za pravdu,..jak jsem tu uz psal..dle mych aktualnich info,...bohuzel se ke mne dostaly podobny informace...ale tak zivot jde dal..laska ke hvezde zustava...uvidime jak vse dopadne, nadeje preci jen umira posledni:)
z jinyho soudku,..denne koukam na stadak a denne si rikam.."stihnou to za 12 dni vubec?:)"..presto se tesim a jsem zvedavej jak budou delat posledni upravy (aspon doufam, ze stadion zezadu dozna zmen jeste krom garazi)-snad to aspon natrou:)
zdravim a peknej den.
ps. KJ dnes prohlasil ze hodla dodrzet smlouvu!...snad nam v ty slavce jeste pak neco zbyde!
Martin
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 24.04.2008 12:53 |Jiří máš dnes svátek, takTi gratuluji. Z toho zákulisí toho víš docela dost, ne však všechno je tak jak píšeš a spoustu věcí si domýšlíš. Nicméně ještě tam zbývá hodně pravdy. Třeba o té koncepci. Ta zde chybí už hodně dlouho. Naposledy byla vidět za Cipra a Říčky. Tehdy to kazil svou přítomností jen Leška. A taky hodně dlouho. Je také pravdou, že ta fraška o repre se sparťanům a novinářům náramně povedla. Ten zakopaný pes, o kterém se na Slavii tak často mluví může mít jméno hloupost. Tou se opravdu prezentujeme hodně pravidelně. Dokonce se s ní dá už dopředu kalkuovat. Mnozí to také dělají a náramně se při tom baví. Na náš účet. Bohžel číší mnohdy i z příspěvků, které se zde objevují. Např. o tom, že jsme byli na podzim tak báječní. Kdyby tomu tak bylo, měli bychom po podzimu náskok minimálně 10 bodů. My jsme však skromní a tak věnujeme body Bohemce i Viktorce a pak se divíme, že nám chybí. A tak to jde stále dokola.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 24.04.2008 20:13 |Zdravím,nestrácejte glanc a nervy: Přečtěte si co napsal slavistický generál D.! Já to balím.KJ je prý bůh? Ne je to člověk s velkými pravomocemi,s velkým platem, je to příčina sračky tohoto jara.Jak předevčírem napsal někdo: takového kuchaře,který si vybral zy nejlepší suroviny a přesto uvařil šlichtu věšeli námořníci na ráhno. Je 21.století nám by mělo stačit , kdyby vypadl,přestal nám zadělávat na žaludeční vředy a ať vrátí výuční list!!Jiří (II).
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
Tommy před 17 lety 24.04.2008 21:34 |Absolutně nesouhlasím s tímto názorem. Kdyby Slavia teď vedla ligu, byl by pro tebe bůh co? Po nevydařeném jaru budeš remcat co udělal špatně a tak! Já absolutně nesouhlasím s tímto článkem, Jarolím je nejlepší trenér, který Slavii může vést a nechápu, že některé Slávisty vůbec napadne polemizovat o tom, že je Karel na špatném místě, hrůza, to je ta česká nátura co? Karle zůstaň co nejdýl!
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 24.04.2008 21:44 |Ať jsem bit,jen když se peru! Že jo komsomolče?!Ano, kdyby Slavia vedla ligu,a měla k tomu dost předpokladů,a taky bodů, velebil bych KJ.Ale odvádí mizernou práci,hrajeme kulový, výsledkem musí být řešení,které je obvyklé ve firmě,která chce být ve svém oboru na špici.Nedostal KJ zaplaceno za ligu mistrů? Dostal.! Teď musí zaplatit on.Bez pardonu!!Jiří(II).
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
Tommy před 17 lety 25.04.2008 14:25 |Ty jsi ale chytrolín to ti řeknu... Liga však ještě neskončila tak nemel
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 25.04.2008 15:45 |Ano, teď je určitě předčasné odovlávat trenéra, je potřeba to dohrát do konce a vyhodnotit ale tvůj povzdech kdyby sme teď vedli tak je KJ bůh tě řadí asi tak někam mezi naiivního blbce a malý dítě. Měl by jsi se snažit pochopit význam slova kdyby, myslim že se to učilo na ve školce možná na základce. Kmotr
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 25.04.2008 17:32 |Kmotře,přečti si to ještě jednou! Jiří(II).
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 25.04.2008 11:14 |Trener,ktery mel uspech v urcitem obdobi.kdy tym byl stale stejny nemusi byt vhodny, trenerem,kdy ma volnou ruku a muze si sestavit tym dle svzch predstav. V tomto KJ selhal a nelze vinit z neuspechu hrace,kteri se ani pri stale jine sestave a staveni urcitych hracu bez formy ci na nevhodnych postech nemohli sehrat.
Osobne lituji,ze pry odmita post trenera reprezentace,kde si mzslim sice,ze by moc neuspel,ale byl by bez bolesti odejit.Pri vyberu koho za nej jsme mzslim zapomneli i na Czaplara.Je to otazka pro majitele,ale ja bych tu vymenu po takove jarni sezone udelal.
Re: Má Jarolím Slavii ještě co dát?
(host) před 17 lety 25.04.2008 15:38 |Czaplar jedině přes mojí mrtvolu a to pujde hooooodně těžko. Kmotr