Jako první jsme mohli vidět utkání mezi Sigmou Olomouc a Plzní. Podle předpokladů moc branek nepadlo, slávisté by si mohli vzít příklad z Onofreje, který ukázal, jak vstřelit Krbečkovi gól z penalty.
Neděle byla fotbalu doslova plná, diváci mohli zhlédnout hned šest zápasů nejvyšší soutěže. Jediným duelem, kdy "o nic nešlo", byl mezi Jabloncem a Zlínem. Moravané si odvezli všechny body, dvě branky vstřelil Šmahaj, který hraje poslední dobou ve slušné formě. Domácím nepomohl ani Necid, který odehrál za Jablonec celé utkání.
Vrcholí boj o třetí místo, všichni tři uchazeči o Pohár UEFA hráli v neděli. Jak dopoledne Teplice, tak odpoledne Brno dostaly pod tlak třetího kadidáta a to Baník Ostrava. Severočeši obrátili ve svůj prospěch duel na Žižkově, Brno obralo o body České Budějovice. Baník však odpovědět nedokázal a podlehl Mladé Boleslavi. Dvěma brankami se zaskvěl "kanonýr" Rajnoch.
Zápasy nejsledovanější byly samozřejmě ty, ke kterým vyběhli fotbalisté Sparty a Slavie. Oba aspiranti na přičku nejvyšší si dlouho nevěděli rady s dobře organizovanou defenzivou svých soupeřů. Prolomit smůlu se podařilo Šenkeříkovi v průběhu druhé půle, slávistům vzápětí zkazil radost sparťan Kolář, který rozvlnil síť na Kladně. Slavia má zřejmě novou tradici, nedat ve dvou utkáních tři penalty je už na pováženou.
Kolo uzavřel duel záchranářský, ligový los k sobě svedl Most a Bohemku. Hrál se na ligu pohledný zápas se dvěma zvraty. Kuriozitou jsou určitě dva vlastní góly mosteckého Švengera. Z mého pohledu se nejkrásnější moment duelu udál hned po Slezákově střídání, výše jmenovaný se za vápnem opřel do balonu a výstavní ranou nedal Švengerovi šanci. Oba pondělní soupeři se v následujích dvou kolech utkají se Spartou, doufejme že si v cestě za záchranou připíší nějaký ten bod.
Komentáře (70)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Zápisník - 25. kolo
SForever1 před 17 lety 15.04.2008 14:44 |Most je bohužel tragickej a sralta ho přejede, ale to nevadí protože: Teplice-SLAVIA 0:3!!!!!!Ole
Re: Zápisník - 25. kolo
AKI před 17 lety 15.04.2008 17:09 |Mě osobně tenhle výsledek se zamlouvá,Most něco na sraltě ukope!!! Už u nás se mi líbil a neni to mužstvo co by mělo spadnout!! Uvidíme, možná přijde i kouzelník.... :-) AKI
Re: Zápisník - 25. kolo
mart před 17 lety 15.04.2008 21:15 |:D, ano, take bych si pral kouzelnika :).mart
Re: Zápisník - 25. kolo
slaviator před 17 lety 15.04.2008 21:21 |Však už máme Štístko, máme Čaroděje... A propo: jakej je rozdíl mezi mágem, čarodějem a kouzelníkem? :))) A vlastně, mága máme taky... penaltového. A dokonce hned tři... :)))
Re: Zápisník - 25. kolo
Eluin (přítel SN) před 17 lety 16.04.2008 10:14 |Mám dojem, že v jedné fantasy knížce byl ten rozdíl nějak popsán, ale už si nepamatuji na název:-). Každopádně doufám, že ji na Letné nečetli, protože v závěru tam všechny ty kouzelníky pozabíjejí:-).
Ale na Letné se asi moc nečte, co?:-D
P. S. Teplice - Slavia 0:1. Bude to boj...
Re: Zápisník - 25. kolo
slaviator před 17 lety 16.04.2008 14:06 |Vrchol sparťanské literatury... Krteček. Intelektuál Karol Kisel si přečetl dokonce i celý výtisk Mateřídoušky a porozumněl mu...! :)))
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 16.04.2008 15:47 |Tak kdybych věřil všemu,tak tomuhle ne.Tak si Slaviatore nevymýšlej
pohádky Boženy Němcové.Tomu přece nemoh porozumět.
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 15.04.2008 15:04 |Ideální sestava 25. kola Gambrinus ligy podle médií: Kořínek - Zbožínek , Rolko, Pavlík, Hubáček - Kolář, Rajnoch, Pudil - Šmahaj, Šenkeřík, Řezníček . Z kazde rady nekdo :-)
Re: Zápisník - 25. kolo
honzah (přítel SN) před 17 lety 15.04.2008 15:06 |Kořínek a Řezníček jsou Plzeňáci? Myslel jsem, že za ni v minulosti hráli hokej.
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 15.04.2008 17:42 |Uz jsem si myslel, ze jsem blazen, kdyz jsem obhajoval tento Hubackuv vykon, nastesti je nas blaznu vic:-)
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 16.04.2008 10:23 |jako obdivovatel Pudila naprosto nechapu,jak mohl bejt zarazenej do sestavy kola po tom co proti Liberci hral. Takovou tragedii jsem snad u nej jeste nevidel. Pres hrace presel snad jednou, centroval jak mamlas, na vstrelenym golu ma podil tak maximalne jeho neschopnost.Nechapu. troubi
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 16.04.2008 15:48 |Hub v sestavě kola.Konečně se můj kůň dostal dopředu.Tak Hube jen
pokračuj!
Re: Zápisník - 25. kolo
honzah (přítel SN) před 17 lety 15.04.2008 15:08 |Aspoň má Bohemka o co hrát v domácím zápase se Spartou. A Most by měl taky na Letné hrát jako o život, ale obávám se, že to stačit nebude.
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 15.04.2008 18:22 |Do konce nám zbývá 5 kol. Z Kuby bohužel lze vývoj sledovat jen z on-line přenosů a komentářů, ale zdá se mi, že jsme se v zápase proti Liberci trochu chytli a herní projev byl lepší. To dává určitou naději, že tentokrát jsme hluché období překonali dříve a do závěru půjdeme v lepší formě.
Když se podíváme na výkony Slavie pod Karlem Jarolímem, zaujme určitá tendence. Během celé ligy mívá mužstvo 2 "dobrá" období. Při první úspěšné sérii po několika výborných zápasech přichází útlum, který trvá 6 zápasů i víc. Potom zpravidla nastupuje výborný závěr. V minulých letech to bylo po dobrém startu do jarní poloviny. Letos přišel útlum dřív. Pro ty, kteří ne zrovna skvělé jarní výkony dávají do souvislosti s zimními nákupy a přípravou bych rád připomněl, že tápání především herní, ale i výsledkové, začalo již v říjnu. Do ligy jsme vletěli jako tajfun - pět kol, pět vítězství. Po remíze s Ostravou a prohře na Bohemians přišel ještě jeden krátkodobý vzestup - 3 vítězství nad Zlínem, na Spartě a s Plzní. Od té doby začal být herní projev ne zrovna skvělý a v konec podzimu nám také přinesl velké bodové ztráty. Větší než zatím především herně ne zrovna povedené jaro. Přes trauma, které nám všem přinesl zápas v Plzni, po Liberci začínám věřit, že bychom to ještě mohli ukopat. Rozhodující budou Teplice. Tam by to chtělo vyhrát.
Při pohledu na výsledky Slavie pod Karlem Jarolímem také zaujme, že mužstvo nakonec výsledku, který byl tou dobou maximálně možný, až na jednu výjimku, v roce 2006, vždy dosáhlo. Nikdy se o tom ale nepodařilo rozhodout dřív, než v úplném závěru. Připomínám rok 2001 a druhé místo zajišťující vítězství v Drnovicích v posledním kole, když jsme předtím dokázali v 29. kole prohrát doma s Blšany. V roce 2005 jsme si šoupli prohru doma s Budějovicemi ve 26. kole a remízu s Blšany ve 28. kole. V posledních 2 letech přišla poslední výsledková zaváhání v 27. kole, vždy však jako závěr delší krize. Věřme tedy, že tentokrát byl závěrem horšího období mezi 11. a 22. kolem právě zápas v Plzni. Vít K.
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 15.04.2008 18:59 |Nejsi Vít Kolář?
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 15.04.2008 19:08 |Vítku, srovnáváš nesrovnatelné. Dříve jsme měli mnohem horší kádr, dnes máme široký a kvalitní kádr. Proto nemůže být řeč o hluchém období. To srovnání je diplomaticky řečeno trochu nepřesné. Nemůžeme se vymlouvat na nějaká kritická období, to mohl říkat pan František koudelka v komedii Jáchyme hoď ho do stroje. Navíc jsme měli slušný náskok z podzimu, to jsme dříve neměli. Pokud neuděláme titul, je to neúspěch. Je třeba si nalít čistého vína a nic si nenalhávat. Karel Jarolím měl všechny trumfy v rukávu, náskok po podzimu, peníze na posily, kvalitní soustředění v Dubaji. Je na něm, aby tuto výhodu využil.
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 16.04.2008 15:31 |Jsi to Ty, Viléme? Máš pravdu, že jaro je zatím zklamání. Možná jsem to měl napsat jinak, ale při zpětném pohledu si myslím, že na podzim jsme měli hlavně strašnou kliku. Před podzimem byl zásah do kádru minimálně stejnej jako teď, a vyšlo to. Navíc na podzim přišli spíš hráči, kteří byli k mání a teď si mohl Karel vybírat. Zdá se, že to opravdu moc nezvládnul, i když až na Marka Jarolíma žádnej z novejch hráčů vysloveně nevyhořel. Ale taky nezazářil. Ukazuje se taky, co dokáže jeden tahoun. Standovi Vlčkovi se občas nadávalo, že spaluje šance. Ale bez něj jsme poloviční. Standa nehrál od 14 kole. To je 11 zápasů. A my v nich dali 13 gólů. Hodně tragická bilance na kandidáta titulu.
K těm statistikám. Já myslím, že to tak úplná blbost není. Nevím, čím to je, ale pod Karlem Jarolímem je to vždycky o nervy až do konce. I když mužstvo hrálo dobře, nevyhrávalo o parník. Spíš jsme dlouho hráli zápas skvěle, ale v závěru se stejně třásli, aby to tam soupeři náhodou nespadlo a nebylo vyrovnáno. Ale nakonec se to z velké části uválčilo. Tak nějak pořád doufám, že to tam nějak dotlačíme i letos.
Ještě jednou ke Karlovi Jarolímovi. Myslím si, že je to nejlepší trenér, kterého jsme v posledních 20 letech měli. Ale něco mu pořád chybí. Potřeboval by ještě nějak vyzrát. Jde mu to spíš s bezejmennými hráči, ze kterých dokáže svou přísností a neśtupností hodně vymačkat. S teoreticky kvalitnějšími hráči zatím velké úspěchy neměl. Něco podobnýho jako Vlasta Petržela. Chtělo by to přehoupnout se přes Petželu k Pospíchalovi. Ten byl taky pes, ale zvládal i Panenku. Možná, že ale zase pletu jabka s hruškama. Pospíchal trénoval z bolševika a to asi bylo o něčem jiném.
Ale i z výše uvedenýho důvodu si myslím, že Karel Jarolím by nebyl tím pravým ořechovým pro reprezentaci a z tohoto hlediska má kliku, že ho tam Rudý Koště nepustí. Přemýšlel jsem, kdo ze současnejch trenérů by mohl být dobrý trenér reprezentace a napadnul mě jen jeden. Bohužel už nerealistický, protože už netrénuje, neb ho již podruhý vytlačil člověk, kterej hodně mluví a skvěle se prezentuje. Myslím Frantu Cipra. To asi taky nebyl žádnej velkej trenér, ale když mu mužstvo někdo připravil, uměl ho dobře poskládat a motivovat. A o tom myslím je reprezentace. Paradoxem je, že tohle asi umí i ten bláznivej rudokožec Straka. Kam přišel, šlapalo to chvíli, dokud měl hráče připravený od svýho předchůdce. To pak mohl použít ty svoje tataráčky atd. a mužstvo uměl docela vybláznit. Jakmile se však musel spolehnout na vlastní trenérské umění, vždycky to šlo od 10 k 5.
Vít K.
Re: Zápisník - 25. kolo
quelhar (admin) před 17 lety 15.04.2008 20:52 |Diky za zajimavou statistiku. Fakt je ten, ze i sebesilnejsi klub miva obdobi, kdy se mu nedari. Takova obdobi muzou byt zapricinena ruznymi faktory, vetsinou se jedna o prosty pokles formy (napriklad po nejakem lokalnim vrcholu sezony), vetsinou take doplneny zranenim klicovych hracu. Nase podzimni ztraty byly podle me dilem obojiho. Hraci meli po postupu do LM a po prvni vyhre, postupne byli vice a vice unavenejsi a top forma ze zacatku sezony sla dolu. A do toho jeste prisla ruzna zraneni.
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 16.04.2008 15:56 |To je jasný,že každý hráč i mužstvo mají kolísavou formu.Kdyby to tak nebylo,tak by tam nehráli lidi,ale nějaký zázraci,nebo by museli permanentně dopovat.Další věc je,že když seženeš nejlepší fotbalisty z celý ligy,tak to ještě neznamená,že jsi dal dohromady nejlepší mužstvo.To jsme léta viděli u rumunů.I když měli prachy a vliv a koupili individuálně a tabulkově nejlepší zboží,pořád hráli tužku.Mužstvo v kolektivním sportu je strašně citlivý organismus.Částečně to teď vidíme i u nás,že máme individuality nesrovnatelně lepší než před rokem,ale výsledky tomu neodpovídají.
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 15.04.2008 18:53 |Proc jsem si myslel ze ten kdosi zakoupil VOACHER bude moct na Oxford "zadarmo"? Pac z toho co se pise na uvodni strane budou stat vstupenky 500-700kc..
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 15.04.2008 19:09 |Take si myslim, ze by vstup na tento zapas a oslavy otevreni slavistickeho snu mel byt zadarmo. Vstupenky dat hromade VIP, pernamentkarum, fanklubakum a zbytek delnikum, co se na stavbe podileli jako projev oceneni jejich prace. Proste jednou nekoukat jen na zisk...
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 15.04.2008 19:27 |Az tak jak to pises tak snad ani ne. Ale VIP, a ti co maj permice! a voachery jo. precejenom to jsou ti vetsinou ti lidi co by si zaslouzili "neplatit".. :(
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 15.04.2008 19:44 |pánové, vezměte to asi takhle - chod stadionu něco stojí, taky bude něco stát ta show, co bude k vidění. kluci z oxfordu taky neprijedou zadarmo, musí se jim zaplatit cesta, ubytování a za zápas to nevim, jestli něco chtějí. do toho ostraha, a jiné zajištění chodu stadionu...takže suma sumárum by to musel platit celý asi klub (protože to je akce klubu a ne e-side). no, tak si myslim, ze je lepší něco zaplatit. mě osobně to za 500 zamrzí (pokud se na mě vůbec dostane), ale půjdu moc rád. určitě bude plný dům a všechno se řádně oslaví.
jo a mám za to, že Národní divadlo taky nedávalo lístky zdarma, když se poprvé hrála Libuše :)
Re: Zápisník - 25. kolo
SForever1 před 17 lety 15.04.2008 20:46 |Jo Oxford je super, ale pánové choďte hlavně na ligu a poháry, to je snad důležitější ne??
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 15.04.2008 21:29 |tady jde spis o to ze ti vernejsi by si to podle me zaslouzili.. to neplaceni. Jasny ze si to koupi ranec lidi, ale ranec z nich budou ti co si to koupi jen na tohle a ty to tak neboli.. Ti verni tam nasypou penez jeste dost..
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 15.04.2008 23:50 |bylo bylo fakt celkem dobré, dát mininálně slevu těm, co mají permice, voachery...nebo předkupní právo. upřednostnili by se tím lidé, kteří se slávkou opradu žijí a a zamezilo by se tomu, že tam budou jen čumilové nebo lidé, kteří jedou na slávku jednou za rok a to na derby. nad tím by se mělo trošku popřemýšlet,ne? elpresindete
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 16.04.2008 08:38 |To je furt fnukání, zadarmo, zadarmo. Výkon na ****=vstup zadarmo, přitom ještě nedávno bysme dělali sbírku na stadion. Mám permanentku, voacher a milerád si koupím lupen i na Oxford. Berte to tak, že klub si vydělá cca. 15mega. Jestli by měl někdo mít vstup zdarma, tak letošní permanentkáři, který chodí v zimě, dešti na Strahov a ne čičmundové, co přišli leda na Arsenal. Zadarmo ti dám radu, když je to pro tebe drahý, bo se ti to nelíbí, tak tam prostě nechoď. Já se na ten okamžik těším dlouhý léta a nějaký peníze u mě v tuhle chvíli nehrajou žádnou roli. amon
Re: Zápisník - 25. kolo
martyni (přítel SN) před 17 lety 16.04.2008 10:26 |presne tak, stadion rozhodne zadarmo nebyl a eside musi platit faktury. akce zadarmo by byly velkym luxusem.
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 16.04.2008 13:09 |KUA tady snad nikdo nerek ZADARMO! Ale vernej za pul by se snad sluselo. Osobne nemam permici, pac se mi nevyplati, chodim na studenta na jih.. a jo, chodim na sopere typu Most a Kladno, byl jsem na LM.. ono me jako studentovi to trosku do penez leze - obzvaste kdyz budu doplacet voacher. Nerikam ze se stadion platit nemusi, a ze to chci zadarmo, ale PODLE ME BY SE TI VERNEJSI O CUMILU ROZLISTIT MELI...
Re: Zápisník - 25. kolo
quelhar (admin) před 17 lety 16.04.2008 13:46 |Verni maji permici nebo voucher nebo jsou ve fanklubu. Myslim, ze vsechny tri skupiny budou mit prednostni pravo na nakup. Tedy aspon doufam. To bude rozdil mezi vernym fanouskem a cumilem. Cumil, pokud bude chtit na Oxford prijit, bude muset vystat frontu a doufat, ze na nej zbyde. Verny bude mit doufejme aspon par dni moznost si bez stresu, ze na nej nezbyde, listek koupit.
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 15.04.2008 21:27 |Dobrý večer Vám všem,
uvažoval jsem o tom, zda mám vůbec psát o slávistickém fotbalu a o nás fanoušcích, co jí trpělivě a verně fandíme a žijeme snad i dva životy, když kolikrát sám nevím, který je důležitější. Ale jo, sice jsem si dával po Plzni bobříka "nepindání" o fotbalu, jenomže když tady čtu tu kopici Vašich polemik, obhajování a kritiky a snahy a to nefalšované o tom, jak ty naše kluky nějak nakopnout a nastartovat, tak jsem to prostě nevydržel. Ten Liberec mi trošíčku spravil náladu, ale ne natolik abych tentokrát nebyl kritický víc než jindy. Už jsem psal před nekolika dny o tom, že už skončil čas experimentů a K.J. by měl zúročit, všechny možnosti a výhody, kterých se mu dostalo při zimní přípravě a přivedených posilách. Nejsem sice tak studovaný odborník na fotbal a to že jsem ho hrál na slušné úrovni několik desetiletí, mě taky nedává žádný "gebír" na fotbalový rozum, ale přeci jen........... Že složení stoperské dvojice Brabec a Suchý je asi to nejlepší, snad jste to poznali taky (doufám). Že nemáme opravdového "rejžu" to asi vidíme taky všichni. A v útoku se snad i po jednom zápase poznalo, že Šenkeříkovi zůstaly ty správné návyly minulého období (bojovnost a chuť do fotbalu). Jen nevím, co s některými fotbalisty typu M.Jarolím, Gebre Selasie, Beilaid, Šourek. Vím, že třeba není spravedlivé, že Volešák nedostal sebemenší šanci a přitom by mohl být podobným typem rváče jako Abrhám a střelu má taky slušnou. Latka může být připraven jako žolík do finále. Jen K.J. se začíná dostávat do role váhavého střelce. To není ani o autoritě a umění trénovat, je to o nějakém takovém trenérském pochutnání si na fotbalu a taky mít "trenérské štěstíčko". Teplice mohou být tou hranicí, která řekne jestli nás to pustí k titutlu a nebo zas budem prvokům koukat do zadku. Tak Ti K.J. přeju vzít selský rozum do hrsti a začít tak, jak jsi to už několikrát dokázal. Skromnost, víra a poctivá práce umocněná touhou bojovat na plný pecky. Tak to zkuste teď dokázat nám všem, co tam na ten vršek lezeme každej víkend s vírou, že už budeme hrát konečně fotbal. Omlouvám se, že to musíte číst, ale nešlo to jinak. Sokrates 55
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 15.04.2008 21:50 |bohužel mám pocet že hledání sestavi bude pokračovat....uzdravil se švento.. uzdraví se šmicá kerej začne taky hrát ale než se všechno dostane do kdysi tak oslnivé formy a sehranosti,budou další tři kola za námi... a to je podle mě v době kdy chybí 4 zápasy do konce sezony trošku špatný..když to řeknu jednou větou, tak si myslím že uzdravení šventa,šmíci a šenkyho spíš hledání opimální sestavy jen opět ztížilo...fesch
Re: Zápisník - 25. kolo
quelhar (admin) před 17 lety 15.04.2008 23:04 |Ja bych to tak cerne rozhodne nevidel. Diky bohu za uzdraveni Senkyho, protoze jinak bychom jeli do Teplic s jedinym utocnikem (Toleski vykartovany, Strihavka s Ivanou mimo). Takhle mame aspon dva a jejich predstaveni proti Liberci dava slusnou nadeji na to, ze by to mohlo byt dobre. Pokud by byl "provozuschopny" i Smica, nejspis by hral misto Abrahama ze stredu, pripadne by hral zprava a uprostred Jarda Cerny. Dusan tezko nabere za tyden kondici na start v zakladni sestave, takze bude "provozuschopny" tak na polocas. Pokud se treba Pudilovi nebude darit, muze ho v puli stridat.
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 16.04.2008 00:40 |Ja mam nejak Latku porad jako toho vudce co potrebujeme. Asi i za cenu, ze bude horsi nez jiny stoper (o moc to nebude). Hrac, ktery na hristi "umre", chybi.
Re: Zápisník - 25. kolo
martyni (přítel SN) před 17 lety 16.04.2008 10:15 |Sokrate, nemáš zač se omlouvat, já myslím, že je to výstižné a přesné, nepochybně KJ prožívá snad nejtěžší trenérské období, má podmínky jako nikdy, ale najednou se zdá, jako by vlastně nevěděl, co by měl jeho tým hrát, koho by měl postavit, o koho se opřít, má k dispozici spoustu hráčů, který si sám vybral, ale jejich forma je jaksi víceméně průměrná, krom Brabce na hřišti chybí osobnost, která by ostatní strhla fotbalově i jinak. A nám se takhle zvenčí zdá (tedy ne všem, některým z nás), že je něco špatně, když jsem viděl Šenkeříka, napadlo mě to samé, sakra tohle je přeci hráč pro fotbal, kterej vždy vyznával KJ, bojovnost, nasazení, přímočarost. Proč tohle většině hráčům, který si KJ přivedl do týmu, chybí? Mám dojem, že KJ měl obavy ze závěru podzimu, kterej nám herně moc nevyšel, dávali jsme málo golů. Proto se snažil přivést technické hráče a útočníky, co dávají hodně golů. Ale ty příčiny nevalnýho závěru podzimu byly podle mě jinde - postupně se zranili hráči, na kterých stála hra slavie - Švento, Šmicer, Janda, Vlček - ti, kteří dokázali hrát ten fotbal, kterej KJ vždy vyznával a kterym se slavie prosazovala. Bohužel nepřišli hráči, který by je typově nahradili, hra se evidentně zpomalila, je jakási neslaná nemastna, k tomu přišlo pár špatných rozhodnutí - je evidentní že stoperská dvojice Suchy Brabec je nejlepší, Latka, ač ho mam rad, udělal dost chyb, střed se dvěma hráči, kteří nejsou kreativní, moc nefunguje, takovej Volešák je podle mýho větší univerzál než Abraham nebo Tavares, ale nedostal šanci, MJ musel předvést několik špatných výkonů, než byl posazen, naopak Dřížďal s Krajčíkem jen jeden, atd. Závěr asi nebude jednoduchej, sestava se sotva stabilizuje, ale ja doufam, že hráči jako Šenky, Dušana a Šmicer hodne pomůžou.
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 16.04.2008 11:08 |Zdravim, vite fotbal ovlivnuji i jine veci nez jen trenerske umeni pana Jarolima a dostatecne siroky kadr......, nemohu si pomoci , ale u casti hracu nevidim jen pokles formy, vidim veci , ktere jsem u nich nikdy za nekolik let ve Slavii nevidel, Kalivoda, Krajcik, z tech novejsich pak Drizdal, takove chyby snad neudelali ani v dobach kdy hrali za dorost, tj jeden problem a tim druhym je bezesporu zakulisni valka agentu, ktera ovlivnuje mysleni KJ a nejen jeho. Mluvili jste o Latkovi, snad je nutny rict, ze Paska jeho manazer i dalsich nasich hracu hodne tlaci na jeho starty, stejne tak Vandas a treba take Chovanec, ktery ma k Jarolimovi nejblize a tak vznikaji usmevne situace . kdy hraji hraci , ktere bychom asi necekali. A Mara , kteremu jste nekteri nemohli prijit na jmeno, to je zase zajem klubu , prodat , aby neklesla jeho cena. Samozrejme , ze jeden cil byl uz splnen, je jim postup do kvalifikace o ligu mistru, kterou by nam musel vyfouknout jen hodne trqgicky vykon naseho tymu, ale jsou zde i dalsi veci, zajem vyplatit tiche spolecniky a v neposledni rade i nutnost zajisteni klubu na pristi leta a to vse stoji penize. Nebudu zastirat, ze v titul uz moc neverim, musela by to byt nejen souhra nahod, ale i megaforma, ktera by dokazala navratit nasemu tymu ztracenou pohodu a klid na dusi, musela by to byt obvykla tvrda Jarolimova ruka, ktera by oddelila protezovane hrace od tech dricu, kterygh neni v kabine mnoho a musela by to byt Sparta, ktera klopytne, v coz uz prilis neverim. Hodne se mluvi i o dalsim obdobi , o odchodech hracu treba Suchy, Kalivoda a tech kterym konci smlouva i tem, kteri jsou u nas na hostovani. doufam ze vhodne doplnime , abychom jako loni v lize mistru uspeli a to je pro mne hlavni. Jiri
Re: Zápisník - 25. kolo
martyni (přítel SN) před 17 lety 16.04.2008 11:28 |No Jiri, byt me moc nebavi takhle uvazovat, dovedu si predstavit, jak agenti tlaci na nasazovani hracu.. jsme ve fotbale, v cechach.. Co se chyb tyce, ja myslim ze treba Matej ve slavii uz nejakou dobu trochu stagnuje a strida vynikajici vykony se slabsimi, nerekl bych ze jsme tohle u nej jeste nevideli, ani minulej rok nakonec nebyl takovej tahoun, jak jsme u nej driv byli zvykli. Souhlasim v tom, ze je treba najit v kabine drice, kterych skutecne neni moc, a na nich postavit boj o titul, hrace, na ktery je spoleh a ktery tym potahnou. Nakonec treba zapas s Libercem o ty bojovnosti byl, jakousi nadeji bych tam videl, ze se kluci nepolozili po tech penaltach v plzni, chce to proste drit a jeste pridat lepsi prechod do utoku a vytvaret si sance...
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 16.04.2008 12:06 |..Jiri, myslim, ze posledni zapas ukazal ze hraci dokazou makat,..trebas blazek behal jak zblaznenej at uz dopredu..ale i pri braneni rozehravky soupere..myslim ze je to hodne o motivaci,..protoze ve finale dokaze drit kazdej!
co se sparty tyka nesouhlasim,..sice vyhravaji, ale taky to neni nejaky prevratny a rozhodne je lehky zapasy necekaji,..krom posledniho s libercem, souperum vzdy o neco pujde..a pokud to sparta nebude mit podchyceny tak nevidim duvod proc by treba brno, ostrava ale i bohemka spartu nepotrapila, dokonce treba nesebrala bod...
pravdu mas v jednom, snad je LM otevrena a pokud by se postoupilo, mne osobne to uspokoji vic nez titul
Martin
Re: Zápisník - 25. kolo
martyni (přítel SN) před 17 lety 16.04.2008 12:13 |jenze dostat se do LM je strasne tezky.. musi vyjit spousta veci, forma, stesti, nekdo musi zacarovat...
Re: Zápisník - 25. kolo
LukySKS před 17 lety 16.04.2008 12:17 |Třeba budem nasazený...i když je pravda, že nemám moc přehled jak se rýsují zahraniční ligy. nevíte někdo jaký máme koeficient? Vždycky to tu bývalo, nějak mi to tady chybí
Re: Zápisník - 25. kolo
quelhar (admin) před 17 lety 16.04.2008 12:23 |Nas koeficient je 31.496 (Sparta ma 36.496). Nicmene vzhledem k vyvoji ostatnich zahranicnich lig se zda velmi pravdepodobne, ze k nasazeni ve tretim predkole bude zapotrebi koeficient kolem 39, takze ani my, ani Sparta nasazeni nebudeme. Pred dvema tydny jsem tabulky zahranicnich lig prochazel a bohuzel ve vetsine lig jsou na prislusnych pozicich favorite, tedy tymy s velkymi koeficienty.
Re: Zápisník - 25. kolo
quelhar (admin) před 17 lety 16.04.2008 12:19 |Hlavne to stesti na los. I pri forme vetsiny hracu je minimalne tretina potencialnich souperu prakticky nehratelna. Je jasne, ze opet budeme ve tretim predkole nenasazeni, takze potencialni souperi budou podobneho razeni jako letos. 2x Anglie, 2x Spanelsko, 2x Italie, atd. atd.
Re: Zápisník - 25. kolo
LukySKS před 17 lety 16.04.2008 12:22 |To je špatný, špatný, vážně není šance, že bysme byli nasazení? Vždyt letos jsme udělali docela dost bodů...
Re: Zápisník - 25. kolo
quelhar (admin) před 17 lety 16.04.2008 12:27 |Prave ze jsme zase tolik bodu neudelali. V LM jen jedna vyhra a dve remizy (vyhra v LM je bodovana uplne stejne jako vyhra v UEFE nad nejakymi vidlaky z Odense, bohuzel). Navic jsme tuhle sezonu obhajovali hodne bodu ze sezony z pred peti let - tento prispevek se do koeficientu pro pristi sezonu uz nezapocitava. Ten jsme z velke casti obhajili, ale stejne jsme bod z koeficientu ztratili, takze ho mame jeste nizsi nez loni. Mimochodem stejne je na tom Sparta, taky ho ma o bod nizsi.
Re: Zápisník - 25. kolo
LukySKS před 17 lety 16.04.2008 12:31 |Ale Dvě vítězství nad Ajaxem = 2 body, dvě remízi se Zilinou = 1 bod, Bukurešt = 4 body, Anglie 2 body a 4 body za učast v LM, to je 13 bodů do koeficientu, tolik bodů jsme nedostali už pěkně dlouho!! To se přec musí projevit, ne?
Re: Zápisník - 25. kolo
quelhar (admin) před 17 lety 16.04.2008 13:42 |Nemusi, alebrz body z predkol jakehokoli poharu (LM, Uefa) se nepocitaji. Pocitaji se jen body za vyhry (vyhra = 2 body do koef.) a remizy (1 bod) dosazene od prvniho kola dale. Plus 3 body bonus za postup do zakladni skupiny LM.
Takze ve skutecnosti jsme letos posbirali: 3 body za bonus za postup do LM, 3 body za zapasy s Bukuresti, bod s Arsenalem a bod s Tottenhamem. To je dohromady 8 bodu. Neco tam k tomu pribude za tretinu zisku do narodniho koeficientu a dostanes tak vysledne cislo 9.6910.
Pro predstavu - predloni jsme byli mene uspesni, hrali jsme jen pohar UEFA, ale tam jsme meli dve vyhry nad Corkem, vyhru a remizu v zakl. skupine UEFY a vyhru nad Palermem - dohromady 9 bodu (+ nejake bonusy za narodni koeficient) - predloni jsme pripsali 10.5260).
Ani pristi sezonu to nevypada kdovijak ruzove, budeme obhajovat 8.4335 bodu ze sezony 03/04, takze si taky kdovijak nepomuzeme. Na druhou stranu to uz bude fungovat Platiniho reforma a do LM tak bude lehka cesta pro mistra a prakticky nemozna pro druhy tym ligy.
Re: Zápisník - 25. kolo
LukySKS před 17 lety 16.04.2008 14:07 |Za předkola se body nedostávají? Já myslel, že jo.Dřív to ale tak bylo, ne? Akorát, že v předkolech se za vyhru dostává 1 bod a za remízu 0,5 bodu. takže už to neplatí?
Re: Zápisník - 25. kolo
quelhar (admin) před 17 lety 16.04.2008 14:13 |Co si pamatuju, tak do kluboveho koeficientu se predkola nikdy nepocitala. Tohle bodovani (1 / 0.5) se pocita v predkolech jen do narodniho koeficientu. Kluby samotne tak z toho nic nemaji. Kdo se neprobojuje do hlavni souteze (v LM to jsou zakladni skupiny a v UEFE je to kolo pred skupinami), ten jako by ani nebyl.
Vzpominam, kdyz Bolka hrala poprve UEFU, byla ve dvou predkolech nenasazena, v obou postoupila dal, ale mela z toho do koeficientu prd. Stejne tak my a zapasy proti Ajaxu. Dve vyhry, ale pro nas do kluboveho koeficientu prakticky k nicemu.
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 16.04.2008 14:15 |Ale jasně že dostávají. Je to přesně jak říkáš, dělí se dvěma.
Re: Zápisník - 25. kolo
quelhar (admin) před 17 lety 16.04.2008 14:20 |Nemas pravdu. Viz vyse.
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 17.04.2008 10:47 |Ma pravdu, deli se to dvema
Re: Zápisník - 25. kolo
quelhar (admin) před 17 lety 17.04.2008 13:07 |Tak mi prosim vysvetli, jak je mozne, ze jsme letos do kluboveho koeficientu pripsali 9.6910.
Me vysvetleni je nasledujici:
3 body jako bonus za postup do LM
2 body za vyhru nad Steauou
1 bod za remizu se Steauou
1 bod za remizu s Arsenalem
1 bod za remizu s Tottenhamem
1.6910 bodu jako tretina celkoveho zisku do ceskeho narodniho koeficientu (do ktereho se pocitaji i zisky z predkol)
Narodni koeficient cini pro letosek 5.125, do nej prispeli:
Slavia - v predkole bilanci 2-2-0, coz jsou 3 body a v dalsich bojich bonusem, jednou vyhrou a tremi remizami, coz je 8 bodu, dohromady tedy 11
Sparta - v predkole nicim a v dalsich bojich jedna vyhra a tri remizy - 5 bodu
Bolka - nehrala predkola a v dalsich bojich dve vitezstvi - 4 body
Jablonec - jen jedna plichta v predkole - 0.5 bodu
Dohromady to dava 20.5 bodu, coz se deli poctem tymu v poharech (4) a da to prispevek do narodniho koeficientu - 5.125. Po vydeleni tremi to da onech 1.6910.
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 16.04.2008 12:22 |..je to o stesti jak na soupere, tak ale i na samotne stesti v zapase....
..vsak jste videli,..s arsenalem doma 0:0...a myslim ze to nebylo jen o tom, ze hrali (ne) ti nejlepsi...
.. adal,..forma,..kdyby hral arsenalse slavii ted,..treba by to bylo o necem jinem..proste tech aspektu je hromada..ale je jasny ze idealni je pokud preje los, je forma a jeste v samotnem zapase je stesti!
Martin
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 16.04.2008 12:22 |Martine pred jarem jsem na techto strankach kritizoval aktualni hracskou formu, zbytecne nakupy a v neposledni rade nektere specialitky naseho trenera, tenkrat jsi take nesouhlasil, po podstatne casti ligove souteze uz nekteri zacali nas neuspech anylyzovat jako pokles formy a rezervy v praci kauce, ja furt a neustale zduraznuji, ze proste vyber posil byl spatny, ze zapracovat hrace do tymu neni jen otazka jeho umeni, ale i mezilidskych vstahu a rikam, ze pokud tymu neco neprospelo, tak prichody takoveho kvanta hracu na tak kratkou dobu a odchody hracu , kteri nam mohli byt hodne platni, napr Vlcek podle zakulisi pozadoval vyssi plat a proto byl odejit, nebo Neciduv manazer chtel zaruky, ze hrac nebude zase jen sedet a bude vubec nominovan na 18 clenou soupisku, ktera pro hrace znamena citelne financni vylepseni , atd. proste koncepcni prace zaplakala a v lete nas ceka opet chaos vlna odchodu i prichodu stejne jako v zime. Jiri
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 16.04.2008 12:45 |JIri,..vsak vis ze ja jsem vecnej optimista:)..i kdyz jak uz jsem tu psal..nekdy si rikam,byt slavistou, je za TREST:)
..verim ze to nejak slavie dokaze..at uz mistr a nebo LM i z druhyho!..bylo by to bajecny i s ohledem na to ze to bude prvni sezona v edenu, na kterou se moc tesim!
pravdu mas v jednom, ze mozna byla trochu chyba nakupovat tolik hracu,..ale jako vylozene zatim spatny nakup bych videl hlavne jarolima..zbytek se jevi vice ci mene dobrym nakupem a v podstate kazdy z tech fotbalistu nekdy zabodoval a udelal treba bod, vyhru,...od toho je ten kadr sirokej aby se mohlo vybirat..
co mne osobne mrzi, ze zasahl KJ do sestavy a dal latku misto suchyho...a pak!!..ze nema sanci hrat volesak,..zatim nepresvedcil o tom, ze by byl spatny!!...bohuzel myslim ze je smulou hlavne zraneni senkerika a i smici,..kteri jsou zkuseni a bojovnici!!..takze jejich zkusenosti byly rozhodne chybejici na jare!
zakulisi neznam a nerozumim..jedine!!!!!..co nechapu!..pokud budu hrat fotbal..vim ze uspech tymu je i uspech muj..a tedy ze se treba prodam lepe..budu vydelavat vice..pak nechapu proc bych sel proti tymu,..a nakonec vlastne proti sobe!
ps. v polocase poslednim na zapase s libe..je rozhovor s abrahamem..prectete si to..je to fakt peknej rozhovor!az sem cumel, abrc je docela "cíťa".
Martin
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 16.04.2008 12:55 |Jo Martine takovy pohled ja mam na nas hokej, radu veci nedokazu pochopit, rada veci mne jakoby miji obloukem, jedno ale vim , hraci i trener Ruzicka ze sebe davaji vsechno, nevidim tam ani prilis zbytecnych vylouceni, proste se nedivim, ze rada Slavistu a v pomeru je to ta vetsi pulka preferuje hokej a fotbal sleduji se sveho domova ci v tisku. Jiri
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 16.04.2008 12:59 |..Jiri..no neco na tom bude ze na hokej nakonec prijde az 17 tis. lidi
..je treba se jeste hodne ucit..jen asi skoda, ze navsteva hokeje je pomerne financne narocna zalezitost a zena ten hokej nechodi tolik lidi na kazdy domaci zapas
M.
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 16.04.2008 13:03 |Vidis Martine, ale je jich v prumeru o minmalne 1500 az 2000 vice nez na fotbale i ja tam chodim radeji. Ano urcite to citim ten financni rozdil, ale to je tak vse. nepocitam zaverecne vyrazovaci boje, to se ani neda porovnat, proste i chovani hracu vuci fandum je vstricnejsi a v neposledni rade rozhoduje kuluurnost prostredi. Jiri
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 16.04.2008 13:47 |..Jiri...a ta kulturnost to je taky duvod, proc tam treba chodi rodiny s detmi,..maly deti,,..apod. a prave ti tam nechaji velky penize za kdejakou blbost treba k snedku
M.
Re: Zápisník - 25. kolo
martyni (přítel SN) před 17 lety 16.04.2008 14:29 |Musim rict, ze sam jsem prekvapenej, jak snadno se naplnuje Sazka proti Varum, duvody? play off hodne zvysuje atraktivitu souteze, vykony hokejistu - i kdyby to nevyslo, muzem si bejt jisty, ze na lede nechaji vsechno, prostredi sazky - nikdo se nemusi bat vzit celou rodinu s detmi, cisto, zadny nasili, i slusnejsi fandeni na hokeji obecne, mozna i vic zenskejch chodi na hokej nez na fotbal, no zkratka je toho asi dost, v cem ma hokej vyhodu. Jsem zvedav jak na navstevnost zapusobi novej stadion.
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 16.04.2008 19:24 |Člověče na mě to dělá dojem,že jsme snad těm Varákům nechali schválně čuchnout,aby se naplnila kasa.Protože když chceme,tak moc šancí nemají.Ale to je jedno,mě potěší každý úspěch našich barev i třeba mladších žáků nebo pozemních hokejistů
Re: Zápisník - 25. kolo
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 16.04.2008 14:53 |Play off je extrém. . Tam je záruka kvalitního zážitku vždycky. Navíc na finále chodí i spousta neutrálních. . i třeba z Moravy atd. Přispívá k tomu i dobrá dostupnost. Vlaky jezdí téměř k hale, zázemí, souhlasím, že ten rodinnej efekt je tam daleko větší i hala samotná pořád táhne a počasí nehraje roli vůbec. A to ani nemusíme vykládat, že extraliga má větší kvalitu oproti fotbalu, navíc téměř vždy ( i v základu) se hraje s nasazením a hra má spád.
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 16.04.2008 16:08 |já si myslim že na hokej chodí slečinky,. (i kdyz je to paradox-hokej je preci tvrdší hra).kdyz sem párkrát zavítal do kotle na hokeji,tak sem se musel trochu smát....polovina lidi jen stojí a čučí...tam je měřítkem fanouška to , kdo má víc šál a dresů na sobě... na fotbale je lepší atmosféra
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 16.04.2008 15:09 |Jiri, co to zase placas, vis vubec kolik lidi chodi na hokej a na fotbal? Staci trosicku hledat: Prumerne navstevy HC Slavia Praha = 5585, Prumerne navstevy SK Slavia Praha = 5432. Kde vidis "prumerny rozdil minimalne 1500 az 2000 lidi"?
Re: Zápisník - 25. kolo
(host) před 17 lety 16.04.2008 19:21 |Ono je asi těžké po desetiletích,kdy jsme vařili z vody a půjčovali si hráče z béčka,najednou řešit úplně opačnou situaci,totiž přebytek hráčů.Někdo řekne trenéři se střídali.Ale problémy více méně zůstávaly stejné.I hra byla dost podobná,řekl bych slávistická.Po zemi a po křídlech.Tak teď jsme z toho najednou všichni vyšinutí,že máme opačné problémy:Koho postavit,aby se někdo necítil odstrčený,koho postavit,aby se zdůvodnil jeho nákup a podobně.Ale pořád jsou to starosti příjemnější než dřív.Tak si to i my musíme užívat,že nevíme kdo z těch kvalitních hráčů nastoupí a na jakém místě.Já nejsem spokojenej,že nám to teď moc nekope a hrajeme už pomalu tak jako léta nemožná sralta a tak si hledám nějaká pozitiva sám.A jsou tam,ne že ne.Ono se to zlepší!
Pro Frantu Drizdala.....
mart před 17 lety 16.04.2008 20:57 |Mily Frantisku, je mi to velice lito, ale po zhlednuti dnesniho hokeje, bude nutna zasadni zmena ve Vasem nasazovani do zapasu ..... :D
Zaprve bych doporucil navstivit zapas Bohemians v Sparta, ... a pochopitelne fandit Sparte... :).
Myslim, ze tato strategie by nam pro letosek zajistila titul, a Vase obet (fandeni Sparte se jinak nazvat neda), by pak byla srovnatelna se skokem po hlave do rany od modre. Myslim, ze by ste to, teda v zajmu kolektivu, nejak zvladnul. Promluvte s koucem, a zvazte muj navrh. Moc by sme letos potrebovali double :D.
Jinak hokej byla opravdova pohadka :), jsem velmi spokojeny. Slavie, do toho.mart
Re: Pro Frantu Drizdala.....
martyni (přítel SN) před 17 lety 16.04.2008 22:28 |Pridavam se ke gratulaci hokejistum, dnes se opet niceho neobavali a zahrali skvele, po zasluze konci sezonu s titulem, musim rict ze me moc bavilo koukat se nä kousky Bednare s Cervenkou, Klepise s Hruskou, stejne jako na bojovniky Micku, Vondrku, Tomicu a dasli, konecne celej tym se v hokeji podarilo pekne poskladat a bylo videt, ze slape, kazdej plnil svoje ukoly. takze inspirace je jasna:-)). no a Franta by se mohl obetovat uz proti Mostu, ne?:-)) jo a taky docela ocenuju ferovy a slusny souboje jak s Libercem tak s Vary, je zajimavy, ze fotbalovy prostredi se zda byt takovy hrubsi, ackoli jinak tvrdsi sport je hokej..
Re: Pro Frantu Drizdala.....
(host) před 17 lety 17.04.2008 12:28 |No Franta bohuzel asi mel vcera vecer jine starosti nez hokej, chudak...
Re: Pro Frantu Drizdala.....
(host) před 17 lety 17.04.2008 12:29 |Sorry Franto, to sem opravdu netusil. Achilovka je mrcha, ..... nakonec Achiles by o tom moh' vypravet, ze. Takze, beru zpet, a brzo se uzdrav. Ses jeden z mych nejoblibenejsich hracu, tak doufam, ze to zas brzo pujde. I kdyz 3 mesice jsou asi dost malo na uzdraveni. Myslim, za kdyz budou stacit jen ctyri, tak budem vsichni hodne radi :(.mart
Re: Pro Frantu Drizdala.....
martyni (přítel SN) před 17 lety 17.04.2008 13:14 |sakra, tak to je fakt smula..:-(( chudak Franta, jemu teda zdravi taky dava zabrat tuhle sezonu.. a zrovna on je jeden z tech, ktery jsme potrebovali...