Multimédia

Video Slavia - Bohemians 1905

V neděli večer to na Strahově vřelo, jak na hřišti tak v hledišti. Tentokrát velice brzy vám přináším velice zajímavé video, kde uvidíte vše podstatné z posledního vršovického derby na Strahově.



Slavia - Bohemians 1905, autor Richi

Komentáře (101)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Poslední vršovické, ale ne poslední derby...

    slaviator     před 17 lety 17.03.2008 16:46 |  
    0 0

    V létě tam (snad) pomaže Sparta, ať si taky užije třítisícovou návštěvnost.. :))))

    • Re: Poslední vršovické, ale ne poslední derby...

      (host)     před 17 lety 17.03.2008 17:34 |  
      0 0

      Co tam řve ten kokůtek abrahámů? jarolím mu pak říká ať drží pícu curak:-Dno ja nemuzu:-DAsi je fakt jinej

      • Re: Poslední vršovické, ale ne poslední derby...

        (host)     před 17 lety 17.03.2008 17:37 |  
        0 0

        Ten Abraham je hodně dobrej :D:D:D:D:D

      • Re: Poslední vršovické, ale ne poslední derby...

        slaviator     před 17 lety 17.03.2008 17:46 |  
        0 0

        To je jedno, co tam křičí... Je to dobrý:) Btw taky se mohl snažit promluvit do duše bývalým spoluhráčům ze Sparty a Boleslavi... Ze Sparty kamarádovi Řepovi, "Kurňa, neblbni vole, musíte zejtra uhrát maximálně remízu... Zařiď to, čumbrlíne" a z Bolky naopak zase "Vy volové, snažte se a nehrajte takovou tužku jako minulé kolo v Mostě, koupím vám za to kuřátka, když vám tréňa strhnul vejplatu..., abyste měli přísun bílkovin..."

    • Re: Poslední vršovické, ale ne poslední derby...

      (host)     před 17 lety 17.03.2008 18:12 |  
      0 0

      To by bylo zrovna spatne, protoze by to znamenalo, ze se Kostalovi podarilo prosadit ten kolosalni podvod s nazvem "narodni stadion"
      Rhodri Morgan

      • Re: Poslední vršovické, ale ne poslední derby...

        slaviator     před 17 lety 17.03.2008 18:30 |  
        0 0

        ... nebo že magistrát už nehodlá riskovat bezpečí diváků a Letnou zavřel...:) Nevím, to by ti (nám) řek Jiří, jak to vypadá s těma pilířama zrezivělejma... A jak to vypadá se stavbou tunelu pod Letenskou plání...

        • Re: Poslední vršovické, ale ne poslední derby...

          slaviator     před 17 lety 17.03.2008 18:33 |  
          0 0

          Pokud Národní stadion... Tak proč ne ve Vysočanech? Nebo kdekoliv jinde na kraji města, kam se dá sjet metrem již nyní (nebo se metro staví), kde by se dalo parkovat apod... A kam se vejde avizovaný původně stadion alespoň pro 47.001 (jedním z odůvodnění stavby NS bylo to, že by se tu mohlo pak hrát Finále UEFA Cupu...) - a i z hlediska případné olympiády mi přijde rozumnější postavit NS tak, aby se pak dal využít i pro LOH a aby se kolem něho daly vystavit další sportoviště... Ale je to všechno divné, plán LOH počítá s využitím jak Národního stadionu s tou kapacitou na Letné, na kterou to nakonec Košťál Boys zredukovali (40 tisíc) a ještě k tomu s Ceremoniálním stadionem pro 50 tisíc... Jako by nestačilo postavit jeden a rovnou pro těch 50 tis... Uvidíme, jak to dopadne no...

    • Re: Poslední vršovické, ale ne poslední derby...

      (host)     před 17 lety 18.03.2008 09:43 |  
      0 0

      no takhle mluvit sproste.nejsi nahodou z baniku pico?!

  2. Re: Video Slavia - Bohemians 1905

    slaviator     před 17 lety 17.03.2008 17:43 |  
    0 0

    "Do dozorčí rady společnosti byla zvolena paní Adéla Kučerová, která má dlouholeté zkušenosti s vedením ekonomického úseku společnosti Travel Service. Jejím úkolem by mělo být posílení kontroly finančního hospodaření společnosti a zavedení ještě modernějších finančních mechanismů." - uvidíme, jak to bude fungovat, myslím si, že je to ku prospěchu věci. Akorát by to ještě chtělo najmout firmu a provést marketingový průzkum - už jen z toho důvodu, že se jde na novej stadion. Co fanoušci očekávají, jak se těší, jaké ceny by byli schopni akceptovat, . Součástí by mohly být i otázky co říkajá na zákaz kouření v areálu (ano/ne - a zjistí se, kolika % fandů se to skutečně dotkne), zda zákaz budou respektovat a chodit dál na stadion nebo přestanou chodit, prtože jsou náruživý kuřáci. Atd atd. To vše než se půjde do Edenu! A pak po půl roce druhý marketingový průzkum, co fanoušky překvapilo, s čím nejsou spokojeni, co by se mohlo zlepšit, zda jsou spokojeni s cenami (věřím, že před sezonou třeba i 90% fandů řekne že by klidně dalo tři kila za lístek a stovku za občerstvení sendvič/párky+pivo, když to bude chutnat; zatímco po čase to bude procentuelně asi přesně naopak.) atd atd. To by asi bylo prospěšnější a důležitější si myslím.

  3. Re: Video Slavia - Bohemians 1905

    slaviator     před 17 lety 17.03.2008 17:47 |  
    0 0

    goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool.... Ten Abrc jim fakt snad promluvil do duše:)))))))

  4. Re: Video Slavia - Bohemians 1905

    (host)     před 17 lety 17.03.2008 18:14 |  
    0 0

    proč strká ten hasiš nohu do kýble :-) asi si chtěl vyudit ponožky od blech :-D

  5. Re: Video Slavia - Bohemians 1905

    (host)     před 17 lety 17.03.2008 19:21 |  
    0 0

    pro všechny vymydlený mozky,co kecaj proti dýmovnícím a argumentujou tím,že to hráčům vadilo. Vy mrdky koukněte se na to video a pak si strčte hlavu do hajzlu. Váš milovaný Evžen

    • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

      (host)     před 17 lety 17.03.2008 19:40 |  
      0 0

      a k čemu jsou dobrý dýmovnice ty pako?

      • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

        (host)     před 17 lety 17.03.2008 20:02 |  
        0 0

        k tomu, že to k fotbalu patří....moulo:-P

        • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

          (host)     před 17 lety 17.03.2008 20:11 |  
          0 0

          vy ste nejací chytri... a patri tam hazeni predmetu na hriste, napadani hracu, rozhodcich a rasismus vid:-P

        • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

          (host)     před 17 lety 17.03.2008 20:16 |  
          0 0

          a kde patří k fotbalu ty čůráčku?V Rusku?Na Balkáně?Tam možná.Dýmovnice patřej někam na cvičák a né do ochozů ty sociálně vyloučenej,nevzdělanej ubožáku..........

          • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

            (host)     před 17 lety 17.03.2008 20:25 |  
            0 0

            dýmovnice tam patřej podobně jako rasová nenávist,násilí a smrt ty kryplí mozku. Potřeboval bys do výchovy k mojí matce,ta by tě dala přes držku močko. Přepudruj si rypák a drž hubu. Evžen 88

            • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

              (host)     před 17 lety 17.03.2008 20:29 |  
              0 0

              S těmahle názorama táhni na letnou ty zkurvenej fašoune!!!Na tvojí matku mrdám stejně jako na tebe.Jste pouze cháska,která ostatním kazí podívanou.jestli hledáš smrt a násilí,tak narukuj k armádě ty hrdino a mazej do Afghánistánu nebo Iráku.Tam by si takový tlučhuby jako ty a tvoji kamarádi nasrali do gatí!!!!

              • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

                (host)     před 17 lety 17.03.2008 22:11 |  
                0 0

                ty kreténe tak na fotbal nechod vole,se koukej v televizu domu u tuny chipsu a tam si kecej sračky,nebo si vem termovizi kdyz chces vidět.prostě k fotbalu patří pořádná atmosféra a atmosféru dělat dymovnice(pyrotechnika veškerá),suprový fanoušci a emoce.
                si vole sed na tý hlavní a kopej se do řitě a jestli máš nákej problém tak běž za nám na jih a tam nam to můžeš zdělit.

                fesch

                • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

                  (host)     před 17 lety 17.03.2008 23:29 |  
                  0 0

                  já na ten jich ty 15 letej čůráčku chodim každej zápas a primitivové jako ty kazí ostatním zážitek z fotbalu.A kvůli takovým individuím nikdy nebudou lidé chodit v hojném počtu,protože se budou bát a nejsou zvědavý na kouř a smrad.Dýmovnice jsou úplně k ničemu=kazí fotbal.Doufám,že vás fízlové zpráskaj!

                  • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

                    (host)     před 17 lety 17.03.2008 23:42 |  
                    0 0

                    jih

                  • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

                    (host)     před 17 lety 18.03.2008 10:43 |  
                    0 0

                    nauč se psát a pak mě poučuj,btw.o pár let ses seknul.ty důchodče

                    • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

                      (host)     před 17 lety 18.03.2008 11:04 |  
                      0 0

                      kdybych to neopravil,tak si toho ani nevšimneš ubohý,primitivní puberťáku.....Nejsem důchodce

                      • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

                        (host)     před 17 lety 18.03.2008 11:28 |  
                        0 0

                        opětovně ses splet o několik let. důchodče

                        • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

                          (host)     před 17 lety 18.03.2008 12:08 |  
                          0 0

                          Dej si pohov, 17lety adolescente

                          • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

                            (host)     před 17 lety 18.03.2008 15:42 |  
                            0 0

                            opět ses mimo.. dědku

                            • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

                              (host)     před 17 lety 18.03.2008 19:10 |  
                              0 0

                              samej dement a samej dement,za prvé si hradím dýmovnice sám,tak že mi do toho nějakej tvůj příspěvek neleze,aby jsi byl spokojenej debile a za druhý tady nikdo neříká, že tam patří rasismum atd,seš mimo debile,fakt bych ti dal fycky nejraději a pyro tam stejně patří,fuck off!!

            • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

              (host)     před 17 lety 17.03.2008 22:00 |  
              0 0

              hlupáčku, jsou mezi námi i tací, kteří chodí na jih, protože si chtějí zafandit a podívat se na fotbal....zkus o tom popřemejšlet (bude to dřina, že?)....každopádně do teďka jsem na choreo přispíval, ale až po mně zas někdo bude chtít peníze na "choreo", tak víš co mu řeknu.

              • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

                (host)     před 17 lety 17.03.2008 22:14 |  
                0 0

                to je tvůj názor,ale mám pocit že dýmovnice nejdou z ůčtu RWS. to si může koupit snad kdokoliv. a holt kdyz nechceš přispívat tak to je tvůj problém.

            • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

              (host)     před 17 lety 18.03.2008 14:30 |  
              0 0

              Tos už trochu přehnal, Evžene

          • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

            (host)     před 17 lety 17.03.2008 20:54 |  
            0 0

            demente

          • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

            (host)     před 17 lety 18.03.2008 09:46 |  
            0 0

            tvoji matku picham! dame si sraz na vyjezdu ve zline a ja ti tu rasovou nenavist o polocase vykopu z hlavy! a pak pomazes na letnou kam patris! nebo zustanes rovnou ve zline!

            • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

              (host)     před 17 lety 18.03.2008 10:44 |  
              0 0

              seš 4%

              • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

                (host)     před 17 lety 19.03.2008 09:06 |  
                0 0

                evzen je zakomplexovanej,patnactiletej radoby fanousek,radoby nacek,ale rozhodne velkej pitomec! sem rozhodne nepatri!

              • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

                (host)     před 17 lety 19.03.2008 13:07 |  
                0 0

                musim se evžena zastat ,rozhodně nejem nacek ale stim že se nesmí házet piro běžte do řitě na fotbalu to bylo a doufám že taky bude i v edenu .A pro ty ubožáky kterým furt neustále něco vadí tak si běžte sednout na hlavni

    • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

      (host)     před 17 lety 18.03.2008 14:28 |  
      0 0

      Máš pravdu, Evžene

  6. Re: Video Slavia - Bohemians 1905

    (host)     před 17 lety 17.03.2008 19:36 |  
    0 0

    "hoši, tohle je největší prdel vole"(Abrahám), "drž piču už ty čuráku"(asi ˇČerný) - "mazej si ke svý"(Abrahám) sem se zasmál =)))

    • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

      (host)     před 17 lety 18.03.2008 00:04 |  
      0 0

      Ne to je jarolím, černý se jen směje. Abraham je asi fakt takovej trotlík že si děla prdel ale nekdy to asi prehani a neuvedomuje si to, tak bych ho tipoval...

    • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

      (host)     před 17 lety 18.03.2008 10:58 |  
      0 0

      Na konci rve pocit z vitezsvi vole,,, a ne mazej si ke svy :)) czross

      • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

        (host)     před 17 lety 18.03.2008 12:07 |  
        0 0

        taky tam slysim neco o vitezstvi

  7. Re: Video Slavia - Bohemians 1905

    (host)     před 17 lety 17.03.2008 19:41 |  
    0 0

    TO VIDEO UŽ NA YOUTUBE NENI:((

    • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

      Richi (admin)     před 17 lety 17.03.2008 20:13 |  
      0 0

      Proc by tam nebylo?

      • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

        (host)     před 17 lety 17.03.2008 20:30 |  
        0 0

        jj,je tam,ale chvíli to blblo.Sorry...

  8. Re: Video Slavia - Bohemians 1905

    Eluin (přítel SN)     před 17 lety 18.03.2008 08:45 |  
    0 0

    Problematika - dýmovnice. Přikláním se spíše na stranu těch, kteří tvrdí, že by se podobné věci měli hodně omezit. Nejsem proti tomu něco "odpálit" po konci zápasu, ale nelíbí se mi, když se podobné věci dějí během hry. Dým potom divákům znemožňuje pozorněji sledovat hru. Argumenty, že to patří k dobré atmosféře se mi nelíbí. Dobrá atmosféra vzniká fanděním, ale i to musí mít své meze. K dobré atmosféře pochopitelně může přispět i to fandění, ve kterém se objevují rasistické, či v lepším případě jen vulgarní výroky, ale dobré to rozhodně není..

    • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

      (host)     před 17 lety 18.03.2008 11:44 |  
      0 0

      No tak nevim jak může k dobré atmosféře přispět rasistické fandění? Jako, že až příště bude míč Tavaraze tak všichni bude dělat HUHUHUHU a poplácávat se po ramenou jaká je to dobrá atmosféra? Rád bych věřil tomu, že si to nemyslel vážně a že si spíš pěknej trouba, který mu to moc nemyslí.. Kmotr

      • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

        (host)     před 17 lety 18.03.2008 12:07 |  
        0 0

        spíš myslel třeba smrt spartě, jak to mnozí nazývají jako rasismus...

      • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

        (host)     před 17 lety 19.03.2008 14:03 |  
        0 0

        Dobrá atmosféra je věc značně ošemetná. Představme si nacistická shromáždění ve třicátých a čtyřicátých letech. Na nich jistě také vládla "dobrá atmosféra". Jistě by to všichni (nebo minimálně většina) zúčastněných potvrdila, ale to pochopitelně neznamená, že to je něco pozitivního. To je jediná věc, na kterou jsem chtěl poukázat.

  9. Re: Video Slavia - Bohemians 1905

    (host)     před 17 lety 18.03.2008 12:26 |  
    0 0

    ..doufam ze si rozmyslite ty dymovnice treba na zapase se spartou.....nebo se najde nejakej magor(rozhodci),..kterej bude "hrdina" a ukonci zapas a slavie bude kontumacne 3:0...

    ________
    Jen několik měsíců poté, co si fotbaloví funkcionáři pochvalovali, jak se výtržnosti fanoušků podařilo vytlačit mimo stadiony, na tribunách znovu přituhuje. Zdrženlivé reakce na víkendové řádění chuligánů v Olomouci a Jablonci potvrzují, že v české lize chybí snaha dlouhodobý problém razantně řešit. „Stále se jen čeká na první smrtelné zranění. Až se fanoušci na stadionu ušlapou nebo kvůli pyrotechnice uhoří,“ varuje policejní rada Martin Synecký.

    Diskuse znovu rozpoutaly výtržnosti brněnských příznivců v Jablonci a běsnění chuligánů Baníku Ostrava v Olomouci. Ti při zápase ničili sedačky, reklamní panely a hřiště zasypali zakázanou pyrotechnikou. Škoda se nakonec vyšplhá až na několik set tisíc korun.
    Disciplinární komise ČMFS se incidentem v Olomouci bude zabývat ve čtvrtek. Dá se očekávat, že pořadatelský klub bude potrestán finanční pokutou. „Bude záležet na tom, jestli pořadatelská služba udělala maximum, aby problémům zabránila,“ říká šéf komise Alexander Károlyi.

    Demolování Androva stadionu v Olomouci sice odsoudilo i vedení Baníku, tiskový mluvčí klubu Igor Bruzl však incident považuje za ojedinělý. „Podobný problém se objevil po dlouhé době,“ míní Bruzl. Je to výmluvné, vždyť potíže s fotbalovými chuligány se už několik let v Česku bagatelizují. Svazoví činovníci sice násilí na stadionech odsuzují, na rozdíl od svých kolegů v Anglii nebo Itálii si s ním však nevědí rady.

    Kluby přesouvají odpovědnost na svaz, ten na policii, která pro změnu tvrdí, že snažit se musí především kluby. Je to jako začarovaný kruh. Všechny spojují jen tradiční výmluvy na nedostatečnou legislativu. „Není to jen o legislativě, i sebelepší zákon selže, když jeho dodržování nikdo nekontroluje,“ uznává i Károlyi.

    Počet incidentů proto rychle roste. „Pomohlo by, kdyby rozhodčí v takovém případě ukončil utkání,“ tvrdí Synecký. Rozhodčí Jiří Adam sice sobotní duel v Olomouci přerušil, ale k tvrdšímu opatření se neodhodlal. „Předčasné ukončení zápasu může být velmi razantní a účinný nástroj, musí se s ním ale nakládat opatrně. V takovém případě by totiž nenásledovala jen kontumace, ale pravděpodobně také pokuta a uzavření hřiště,“ připomíná Károlyi.

    Rozhodčí se bojí rázně zakročit
    Rozhodčí se k ukončení utkání odhodlal naposledy před pěti lety při utkání Bohemians–Sparta, při kterém jeden z domácích fanoušků inzultoval asistenta rozhodčího Ladislava Talpu. „Pokud při vážných výtržnostech nedojde k ukončení utkání, fanoušci si budou dovolovat stále víc. Budu proto rozhodčí nabádat, aby byli mnohem razantnější,“ slibuje předseda komise rozhodčích Luděk Macela.

    Exemplární trest by mohl fanoušky odradit od páchání výtržností a kluby přimět zkvalitnit pořadatelskou činnost. „Kdyby k tomu došlo dvakrát třikrát, kluby si to příště ohlídají,“ míní Synecký.

    Tuzemským arbitrům však k předčasnému ukončení zápasů chybí odvaha. „Je potřeba najít rozhodčího hrdinu, který se nebude bát. Sudí také musí cítit podporu svazu,“ vysvětluje policejní rada. „Není to tak dávno, co byl ukončen zápas Ligy mistrů jen proto, že fanoušek trefil rozhodčího mincí. A to tam šlo o mnohem větší peníze než v české lize,“ dodává.

    • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

      (host)     před 17 lety 18.03.2008 12:38 |  
      0 0

      a co si ted jako napsal za hovno. Nesmíš věřit všem hovnum z televize a novin. A co bylo za násilnosti v olomouci? to že udajně hořeli jejich kovový sedačky? docela vtipný ne. A rozhodčí ukončí zápas za pyrotechniku v hledišti? docela píčovina ne. No tak drobet potlač svojí nenávist na pyro a připrav se derby,pyrotechniky bude dost neboj. Víc než na bohemce to tě můžu uklidnit. Evžen

      • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

        (host)     před 17 lety 18.03.2008 12:52 |  
        0 0

        Svým příspěvkem jsi dokázal nulovou hodnotu svého IQ.Proč takovýhle prasata fandí Slávce????:(

      • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

        (host)     před 17 lety 18.03.2008 12:55 |  
        0 0

        ..jo kamarade...asi by jsi se docela divil,..myslim ze atmosfera je docela vyhrocena.....a rekni mi..ted tu kecas tydle nesmysly..a co bys říkal potom, jéééé, to jsou čůráci nebo co????????každýmu tvoje kecy budou u prdele a sparta, rozhodčí, kdokoiliv se bude smát-a oni jen řeknou-zákaz pyro, a rozhodčí udělal správně že to ukončil a kdo to odnese Slávie!

        sem velkej slavista-ale tady musim rict ze nějaký debilní dýmovnice, zapalovaný kdykoliv bez účinku (součást chores,apod.) jsou nahovnno a přál bych si aby vám policajti vymydlili ty vymatlaný mozkY!všem těm frajírkum, který běhaj v kotli s maskou na obličeji!

        • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

          Python     před 17 lety 18.03.2008 17:52 |  
          0 0

          Tak ty jsi hodně velkej ubožák, podporovat policejní sílu proti vlastním fans. Ty musíš být hodně velký hrdina!

          Prakticky každé druhé derby doprovází větší množství pyrotechniky a zápas nikdy ukončen nebyl. Vždy se regulérně dohrál, tudíž je nesmysl, aby se ukončoval.

          Jinak video je super, dýmovnice vypadají bombově, hráči si to doslova užívali! Takovou radost jsem od Ajaxu neviděl.
          Python

      • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

        (host)     před 17 lety 18.03.2008 12:57 |  
        0 0

        Dobrý den všem přeji,
        vidím pane Evžene, že razance a sebevědomí máte na rozdávání, ty vulgarity k tomu, to má být asi projev síl,že. No dobrá, budiž. Že jste mlád, to není přednost ani vlastnost, i staří byli mladí. Já Vám pane Evžene položím jinou otázku. Podle Vás se tedy máme těšit na derby a na pyrotechniku, které bude víc než na Bohemce? Protože nic jiného by se Spartě nehodilo víc, než předčasné ukončení zápasu a kontumace v jejich prospěch, tak pokud se tak stane za to Vaše pyromanské vystoupení, věřím, že si půjdete před nás stoupnout s pusou plnou těchto vulgarit a určitě nás všechny setřete, že jsme blbí, protože jsme nepochopili tu krásu těch všech dýmů a ohňů a smradu a ........ Teď prosím potlačte Vy své "Ego" a až se (nedej Bože) budeme předčasně rozcházet při derby domů, ukažte se nám pane Evžene jen na chviličku prosím, nic víc už nebudem potřebovat, budete mít pocit , že zástup slávistických fandů co Vám příjdou poděkovat a nechám to na každém jak, ten dlouho nebude končit. Před zápasem to choreo na Bohemku bylo velice dobré, fandění je taky dobré, dýmovnice a světlice na trávník při zápase nepatří, tak to prosím respektujte. Věřím, že jste i postřehl, že jsem nepoužil jediné sprosté slovo. Zkuste to také, pane Evžene. Děkuji, že budete fandit Slávii tak, aby na konci ligy byla možnost udělat pyropředstavení, kde se z toho můžete třeba i po......... Sokrates 55

        • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

          slaviator     před 17 lety 18.03.2008 13:08 |  
          0 0

          "Tak si čumte na fotbal v televizi, fotbal je o pyru, o atmosféře, jaá byla před třema čtyřma lety? To taky za chvíli můžeme hrát v komorní atmosféře! Hráčům se to líbí!" :))) Něco takového by pak možná skutečně říkal. Nebo by se neukázal vůbec. Je pravda, loni po derby to bylo nádherné, to se musí nechat - ale není to krásné právě proto, že je to vyjímečné? A že je to po zápase? Organizované? Jsem sice pesimista, dá se říct že životní:-), ale já bych se nebál, že rozhodčí ukončí zápas a bude to kontumováno ve prospěch Sparty. Protože i sparťani budou mít pyro, dýmovnice... A na to nezapomínejme.

        • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

          (host)     před 17 lety 18.03.2008 17:43 |  
          0 0

          ja ti jen preji at tu dymovnici hodis prede mne mile rad ti ji nacpu do prde.. hraci jsou radi hlavne kdyz prijde plnej stadion lidi a fandi se a ne dela bordel tvori se vyhrocena atmosfera protoze pres ty vase sracky neni na plochu videt a dejchat se vtom neda vubec. A ja bych byl i rad kdyby kvuli vam vy individua rozhodci ten zapas ukoncil ale jeste radci bych byl kdyby fungovala poradne poradatelska sluzba a policie a vsechny by vas vypakovaly ven coz bohuzel na strahove uz necekejme ale teste se v edenu. haceksks

          • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

            (host)     před 17 lety 18.03.2008 21:50 |  
            0 0

            si debil. jenom neprosta lidska zruda se muze ukajet nad tim,ze policie bude mlatit fanousky. a to fanousky,ktery za slavii vydaj vetsi penize nez ty za zradlo za celej rok. za fanousky, ktery si delaj problemy v praci,ve skole,doma proto aby mohli byt vsude,aby mohli lepit kartony(ktery polovina z tech co jim dymovnice smrdi,zmacka a zahodi) aby mohli vymejslet kartoniady,plachty,napisy,saly,tricka,samolepky. timto nechci degradovat vyjezdovost fans,kteri se nijak nepodili na ultras aktivitach a presto jezdi co se da,ale drtiva vetsina podobne zkurvenejch nazoru jako mas ty pochazi od lidi co hovno udelali a stale jen melou. troubi

      • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

        slaviator     před 17 lety 18.03.2008 12:58 |  
        0 0

        Už jen třeba jak vyplavili ty záchody je síla :-) Jako je to na jednu stranu dobře, pod nima jsou kancly krajské organizace Českomoravského fotbalového svazu a holt je to partyzánská válka:-)) Na druhou stranu tím ale způsobili milionovou škodu Sigmě. Vyplavením těch záchodů, zničením těch cca sedmdesáti sedaček atd atd... Bylo to od Sigmy pěkné gesto, že dala Baníku k dispozici svoji nejlepší tribunu, ale pár inviduí celou situaci posralo... A příště na to doplatí ta valná většina slušnejch baníkovců, kterých bylo v Olmíku prý na 4 tisíce... Kvůli padesáti kreténům... Btw nechtěl bych se dožít toho, že přijede Baník do Edenu, bude tam 3 tisíce fandů v modrobílém, ale pár desítek (ona padesátka) zdemoluje sektor, zdemoluje zařízení na novejch hajzlech apod.. I proto jsem pro nějaké identifikace fanoušků, ať se toho bojí kdo chce, tohle prostě je jedno z řešení... Slušnej fanoušek se nemá čeho bát, ať je to slávista, baníkovec, tepličkák, nebo sparťan. Řvou proti tomu hlavně ti, kteří ten binec dělaj.

    • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

      (host)     před 17 lety 18.03.2008 12:43 |  
      0 0

      Zravim, ani i ja osobne jsem v nedeli nemohl prehlednout pratelske vhazovani ruznych ohnu na naseho golmana z kotle pratelskych Bohemianas, jemuz veli jeste pratestejsi mistr Holas. Ze slo o zdravi muselo yt jasne kazdemu vyjma primitivu, kteri to rozhodne nedelali s pratelstvi i nasemu klubu, jak tady imbecilne naznacovalo par fandu. pyro na stadiony urcite , ale predem nahlasene pod ucinnou kontrolou . ono vubec si myslim, ze se tohoto tzv. ukonceni dockame , hlavne bude- li poradi nasi ligove souteze stale takove jak dnes. uz vcerejsek v Boleslavi naznacil, ze ten kdo bude stat v ceste za titulem nasemu jedinemu opravdovemu klubu Sparee Praha ma smulu, kdyz nemuzou hraci, tak pomuze sudi ci zaplaceny soupwer. A rozcilovani Rajnocha , nebo scenky p, Scasneho jsou jen dokladem zoufale situace, ktera tady panuje, kdy se v zakulisi temer jiste vi dost , ale v novinach mame nejcistci ligu na svete. I proto se nedivim nasim fandum a jejich pokriku SMRT SPARTE. Zaverem bych jen dodal , ze dalsi dil frasky muzeme sledovat jiz v sobotu, vysledek tipuji tak 4:0 PRO SARTICKU, pak bude vse v poradku. Jiri

      • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

        (host)     před 17 lety 18.03.2008 12:58 |  
        0 0

        zdravim Jiri,..tajne doufam ze by treba necid moh zabodovat:))
        Martin

        • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

          (host)     před 17 lety 18.03.2008 13:03 |  
          0 0

          Martine, Pelta, Kretinsky a dalsi jedno sou, to si piste, to bude saskarna, ktere davam 99 procent, vsadte klidne jednicku nic jineho to nebude. jinak mi prijde , ze nam stadion trochu stagnuje a nevim jestli termin 5 kvetna na prvni zapas s Oxfordem bude definitivni , snad ano . jiri

          • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

            (host)     před 17 lety 18.03.2008 13:06 |  
            0 0

            Jiri,..muzu te ubezpecit, ze stadion nestagnuje!:)
            ..jeste ted jsem z toho mimo,..nedavno se mi postestilo a mel jsem moznost ho projit!!!!je to narez...ale taky musim rict ze kdyz jsem to videl..i kdyz to jede..tak jsem si rikal,..jak todle chtej stihnout!..je to ale nadhera..a je to obrovskej baraK!
            M.

        • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

          (host)     před 17 lety 18.03.2008 13:13 |  
          0 0

          socrate a podobní. ted jste mě nasrali. To že se někomu pyro nelíbí ok,beru,když mi rozumně vysvětlí svůj důvod,tak řeknu ok. Ale kecat tady at nás seřežou policajti a podobný dementní řeči,to už j moc i na mě.Tak nás frajere pod seřezat sám ne? Prostě nechtěl jsme to sem psát a s někým se hádat,ale my jsme ta slávie,my jezdíme slávii povzbuzovat na hřiště soupeřů,my chodíme i když se nedaří a děláme atmosféru,když není na stadioně ani člověk. MY ji fandíme at se daří nebo nedaří. Vy máte akorát plnou hubu keců po každým zápase a ikdyž ho vyhrajem tak pořád melete držkou a ste věčně nespokojený. A je to pořád dokola. Jarolím hraje z protekce,Karel uplně prokaučoval zápas,na strahov nejdu je to daleko,jsou tam špinavý sedačky,je zima radši budu koukat v TV.To je v prdeli naši ochovanci by to uhráli daleko líp,pročste prodávali švece a proč šěel dočkal na hostování. A před rokem bylo to samý až na ten konec. Proč nejsou žádný posily,naši mladí to neuhrajou,proč vedení někoho nepřivede. Děte už DO PRDELE. To se fakt každej zápas nedá číst takový píčoviny. Když vám přivedli šest hráčů stále se vám to nelíbí.Vydokážete akorát kritizovat nic jinýho. Ládík

          • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

            (host)     před 17 lety 18.03.2008 13:32 |  
            0 0

            ja ti reknu duvod..a myslis ze uz je to x-krat recenej!
            ..beru kdyz je to pyro nebo ty svetlice soucat nejaky akce...treba na pocatku,..o prestavce..na konci..ma to smysl,..ucinek,..styl...treba na pocatku zapasu s B. jak jsem videl video..to byla parada..klobouk dolu..ale jinak...v dobe zapasu....naprosto nekoordinovane...nesmyslne...pak na konci..a vrchol vseho bylo kdyz to nekdo hodil temer na "fotbalisty"...do prostoru za branou!..to jsem nechapal!
            ...mi rekni co bude az bude slavka v edenu?..kdyt tam to je na hriste dva metry!!
            Martin

            • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

              (host)     před 17 lety 18.03.2008 13:56 |  
              0 0

              nikdo to hráčům pod nohy nehodil. A koukni se pořádně na video ze zápasu s bohemkou jak to strašně hráčům vadilo. Byli za to dost rádi byli zfanatizovaný a uplně štastní. prostě nadhera :D

              • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

                (host)     před 17 lety 18.03.2008 14:12 |  
                0 0

                ..pak jsem byl asi na jinym zapase..stal jsem od toho dvacet metru..a jedna ta dymovnice letela za branu,..temer k reklamnim panelum, kdyz hraci prichazeli!
                M.

              • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

                (host)     před 17 lety 18.03.2008 17:42 |  
                0 0

                vždyt hráči z toho byli uplně v tranzu. Vy ste asi neviděli tu radost na tom videu ne? a co tu pořád kritizujete slávisty? tak to v kotli párkrát čmoudilo a co ? a to že bohemáci házej světlice po našem golmanovi k tomu ste neřekli ani hovno! a jak už psal Ládík........furt jen kritizujete nic jinýho!Coudy_no1

          • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

            (host)     před 17 lety 18.03.2008 13:42 |  
            0 0

            Dobrý den pane Ládíku,
            přečtěte si prosím můj příspěvek ještě jednou a pozorně. Jsem na všech zápasech a jezdím i na venkovní.Nikdy jsem nepsal kritiku, kterou tu zmiňujete. Fandím i když se nedaří a atmosféru doufám vytvářím taky. Popsal jsem určitý problém doufám rozumně, který nastat může a o řezání jsem nemluvil a o demenci teprve ne. Hádat se s Vámi nebudu. Jen chci věřit, že při derby ta pyrotechnika nebude důvodem ukončení zápasu. To je vše. Sokrates 55

      • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

        slaviator     před 17 lety 18.03.2008 13:02 |  
        0 0

        Jiří, pan Ščasný vybouch letos počtvrté. To si trenér dovolit nesmí, ať proti němu jdou sebevíc... Jakože proti Bolce rozhodčí letos jdou, viz nesmyslní vyloučení Sedláčka, viz zápas se Slavií, kde si z toho rozhodčí udělal hodně dobrej den... A ač Rajnochovi věřím, že věděl že proti němu půjdou (bohužel pro něho ho nejspíše nemine trest podobný tomu, který dostal Zápotočný... "poškození dobrého jména ČMFS", i když, jak mi říkal Rajnoch... "hraju fotbal a chci vyhrát! Jen se to někomu hodilo. Nemůžu poškodit "dobré" jméno ČMFS, protože žádné neexistuje. ..." a nehodlá už mlčet. Jsem zvědav, s čím příjde. A myslím, že to může být jen dobře, ku prospěchu ligy... Ale myslím, že jeden, dva, tři lidi ničeho nedosáhnou, musel by se k němu přidat i někdo další...!

        • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

          bongor     před 17 lety 19.03.2008 17:44 |  
          0 0

          Slavie a Bolka jim ležej v žaludku nejvíc.To jsou totiž jediný dva kluby,který jim nezobou z ruky.Navíc Slavia má tu drzost a chce vyhrát ligu.Copak neví co se sluší a patří?Uhnout skvělé a nepřekonatelné sraltě z cesty a nechat jí slavně zvítězit.To je povinnost poddaných
          vůči rudé vrchnosti.

      • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

        (host)     před 17 lety 18.03.2008 13:03 |  
        0 0

        Pane Jiří,
        třeba i 10:0, to je přeci jedno. My si to musíme vybojovat sami a makat pořád. A "PRD SPARTĚ", s tím jenom souhlasím. Vidíte sám, že i proti té Bohemce se to povedlo, protože nic jiného si naši ve druhém poločase něž výhru nepřipouštěli. A hlavně jsme toho dosáhli proti jedenáncti mužům soupeře. Sokrates 55

        • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

          (host)     před 17 lety 18.03.2008 13:06 |  
          0 0

          lukasi ahoj, precti si mou myslenku , ze pani sudi zacnou ucinkovat po 20 kole a je to tady, vylouceni Rajnocha , asi ano , ale zluta pro Kulice, Repku, to jsem nejak nevidel. A reakce Scasneho, jiste Seterle ho mackal jak citron, ale pri jeho platovych pozadavcich /na urovni Jarolioma/ se asi nelze divit , ale ani Scasnemu, protoze sudi po nem proste jdou. Jiri

          • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

            (host)     před 17 lety 18.03.2008 13:09 |  
            0 0

            Sokrate, Dobry Den vyslo to, to sice ano , ale nesmime prehlednout nektere sporna rozhodnuti arbitra , ani chyby KJ , kterych se dopustil, to ze dvakrat strelime gol par minut pred koncem je hezke , ale furt to vychazet nebude. Jiri

          • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

            slaviator     před 17 lety 18.03.2008 13:12 |  
            0 0

            Mno, měl jsi pravdu. Já se toho cinklého jara bál, ale doufal jsem, že to nebude. Bohužel... Ono hele, to že nedal žlutou Kuličovi bych ňák tak překous, překousknu i další věci - ostatně v našem zápase měl (!) být Tavares odměněn minimálně (!) žlutou kartou za strčení do toho Ordoše nebo koho mimo hru... A rozhodčí to velkoryse "přehlíd", ač stál metr dva od toho. Prostě to tu teď je a je na nás všech - fanoušcích, hráčích, trenérech - se s tím vyrovnat, každej po svém. Hráč tím, že nezavdá sudímu příčinu nesmyslným faulem, trenér se bude krotit v emocích a fanoušci, ti to maj nejhorší, protože se s tím mohou akorát smířit. Jinak Ščasného je mi líto, je to dobrej trenér, nevím zda Bolce pomůže ten trenér z rezervy, myslím že ne. Ale myslím, že pan Ščasný je rád, že z tohohle bordelu co je v českým fotbale vypad...

        • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

          (host)     před 17 lety 18.03.2008 13:09 |  
          0 0

          Ja to vidim tak ze mame proste dva body naskok!...to je zaklad a pak se uvidi..zatim je to v silach slavie!...rozhodci bych rek ze zatim nepiskaj v jejich utkanich proti ni!..mrzi mi, ze teplice, zizkov..hrajou se spartou tuzku..a pak najednou hrajou jak o zivot..to proste smrdi!
          ...jsem zvedavej co se jeste odehraje!!kazdopadne titul bych si pral..ale nekdy tak premyslim a tikam si ze kdyz by bylo druhy misto..ale k tomu liga mistru,..ze by to taky nebylo spatny-a jednmnou stejne vsichni ty kostalove a mokry pudou do haje..tak pak snad bude cisteji!
          M.

          • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

            slaviator     před 17 lety 18.03.2008 13:15 |  
            0 0

            Na každou svini se najde řezník a na každou svini se vaří v kotli voda... Ale bojím se, že těch sviní je v českým fotbale tolik, že odejde jedna a přijdou místo ní dvě.... Aby bylo čisto, nemůže se nahradit pár lidí, musí se změnit celej systém... Já třeba nechápu, co v komisi rozhodčích dělá Ota Černý? Je tak v paradoxní situaci: ČT by měla na ten bordel správně upozorňovat, ale jelikož Černý je součást toho bordelu, tak se až tak neděje...

          • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

            (host)     před 17 lety 18.03.2008 13:32 |  
            0 0

            Nikdy nevzdávej boj. Mě tenhle rok taky v podstatě fuk jestli skončíme první nebo druhý, protože sme si zahráli LM a budeme mít novej stadion ale stejně chci bojovat o titul už jenom z principu, prostě se musí jet a když to opět nevyjde, nic se neděje, už sme to zařili tolikrát a nepoprat se o to by byla hloupost. Kmotr

            • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

              (host)     před 17 lety 18.03.2008 13:35 |  
              0 0

              ..kmotr..citim to naprosto stejne!..proto taky porad chodim na strahov at je zima nebo mraz..jegrovky pod gate, tlusty ponozky do kapsy..a hura!
              LM a stadion mne naprosto naplnuje!..musim rict ze treba prohrat s Barcelonou v edenu 5:0 bych radsi nez vyhrat nad teplicema!(i kdyz samozrejme treba vyhrat i nad Barcou,..proc neee?!:)))))
              Martin

              • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

                martyni (přítel SN)     před 17 lety 18.03.2008 17:47 |  
                0 0

                Martine, Kmotre, mate velkej kus pravdy, hrali jsme LM, budeme mit stadion, to je spousta radosti pro tuhle sezonu.. ale presto, opet prohrat ten boj o titul, sakra, stvalo by me to. A uprimne receno, presto ze mame staloe naskok, od zacatku jara to vypada, ze rudy jedou na titul, my klopytame, to nelze nevidet.. ale je treba bojovat, o to vice, ze rudy jiste pro titul udelaji "vse". Vylouceni Rajnocha - no podle me minimalne "necitlivy", ale myslim si o tom svy. Na druhou stranu uz v ty dobe sparta otocila v boleslavi zapas, je to urcite silnejsi souper nez na jare. Takze je treba se uz vyvarovat chyb a zacit hrat fotbal, kterej je hodnej kandidata na titul.

  10. Re: Video Slavia - Bohemians 1905

    (host)     před 17 lety 18.03.2008 13:38 |  
    0 0

    A jinak bych řek že Sparta má formu a přejela by Jablonec i tak ale taky si ještě myslim, že i my jsme na jaro přinejmenším zajistili.. Kmotr

    • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

      (host)     před 17 lety 18.03.2008 14:42 |  
      0 0

      Akorátže u nás by půlka lidí odpadla hned po první minutě... :/

      • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

        (host)     před 17 lety 18.03.2008 15:45 |  
        0 0

        to je předělávka sos cagon.napíchej do vyhledávače sos cagon a uvidíš jak se to spívá!

  11. Re: Video Slavia - Bohemians 1905

    martyni (přítel SN)     před 17 lety 18.03.2008 18:05 |  
    0 0

    Teprv ted mam chvili, abych napsal treba jeste neco k zapasu, prosel jsem si hromadu prispevku.. musim dat za pravdu martovi, vidim nasi hru dost podobne, v zaloze to proste neni ono, chybi vetsi pohyblivost, primocarost. Nekdo tady vyostruje debatu na tema Tavares - Hubacek, z my strany myslim ze tomuto cloveku bylo receno vse, opravdu je mi dost lito, ze nekdo takovymhle zpusobem utoci na jednoho z nasich hracu.. navic si myslim, ze si to Huba absolutne nezaslouzi. Pokud ho snad Brabec nekdy serval, tak to neni nic zvlastniho, protoze Brabec je sef, kterej obcas serve kazdyho. Jinak obrana v nedeli nefungovala jak by mela a to nikoli kvuli Hubackovi, ktery byl opet spolohlivy. Neslo to Matejovi a stred obrany vyplodil taky nekolik hrubek, tu nejvetsi a malem fatalni Laty. Dostavame pomerne dost zbytecnych golu narozdil od podzimu a podle me je cas pro navrat Suchace do stopersky dvojice. Zaloha - Kalivoda, Cerny, Jarolim - maj v sobe fotbalovost, ale atleti to teda nejsou a to je dneska proste hrozna nevyhoda, zaloha nemela dost pohybu, a proto nekolikrat propadla proti bojujicim bohemakum. Tavares strida moc pekny okamziky s vypadky koncentrace, to si ale proste def. zaloznik nemuze dovolit, a ta paticka - kdyz jsem to pak poradne videl v televizi, to je na zabiti:-)), ale nadhera..

    • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

      slaviator     před 17 lety 18.03.2008 18:16 |  
      0 0

      Hubáček - souhlas, to si nezaslouží tohle... Udělal jednu jedinou chybu za zápas směrem dozadu, za což ho taky Brabec seřval. Jinak dozadu bezchybnej výkon. A dopředu to holt musí tvořit ten před ním - Pudil nebo Černý, dle toho kdo je na placu... Krajčík před golem udělal v podstatě co měl, je smůla, že trefil protihráče - ale pak nastala právě ta chyba Latky, kterej se nechal přehlavičkovat. Nemůžu si pomoct, ale zatím v každém utkání má nějakou hrubici, viz na Bazalech, kde to protlačili na Mageru řed druhým golem právě přes Latyho..:( Ale nevím, je vhodné sahat do stoperské dvojice i když se nedaří na 100%? Jinak pro Zlín si myslím bude vhodnější, pokud bude Goce na lávce celej zápas... Má 7 žk a on je takovej někdy nedoslýchavej když sudí mávnou a písknou ofsajd a zakončuje..:) Tavaresův gol paráda.

      • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 18.03.2008 18:31 |  
        0 0

        K tem stoperum...je to tezky, vsichni tri patri k mym oblibencum, fakt tezky, koho posadit.. ale statistiky dvojice Brabec - Suchy na podzim v lize jsou podle myho lepsi nez tedka, Laty proste udelal nejaky chyby, i kdyz je to vybornej obrance, kterymu fandim, myslim ze uchy by mel dostat sanci, kdyz nam to tolik nehraje dopredu, nesmime dostavat takovy goly jako na Baniku nebo Bohemkou, tam proste musi bejt nula.

        • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

          slaviator     před 17 lety 18.03.2008 19:49 |  
          0 0

          Je to tak... Taky všechny tři mám rád, ale... a) jak říkáš ty statistiky... b) Laty může být z lávky prospěšnej, střídání dle vývoje - může jít na stopera, do zálohy na štít a může i jít do útoku na hrot, aby sklepával míče... Daleko, daleko univerzálnější... Což je také potřeba a není možno to nebrat v potaz.

    • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

      (host)     před 17 lety 18.03.2008 18:38 |  
      0 0

      Opět zoufale hledáš cokoliv, na čem bys mohl Tavarese shodit. Tentokrát sis našel újdané výpadky koncentrace... kdybys byl schopen se na to podívat i objektivně a ne s cílem jednoduše zkritizovat jednoho z nejlepších hráčů, možná bys viděl, že ty "výpadky koncentrace" jsou z toho, že za někoho musí zaskakovat u lajny a logicky pak musí chybět uprostřed. Tam musí zaskočit zas ten druhý - jenže ono to s lenochy typu Kalivoda (ten dostal po delší šanci a jeho poděkováním byl odchozený zápas) nebo Jarolím prostě nejde. Takovej Suchý je uprostřed zálohy mnohem slabší, ale ty prostě musíš Tavarese zkritizovat za každou cenu. Stejně jako mostecký "slávista" slaviator, který opakovaně vytahuje údajný zákrok, po němž měl být Tavares vyloučen... přitom šlo o normální Škodovo divadlo s cílem zdržovat, ze strany Tavarese tam ani náhodou nebyla taková razance, aby Škoda takhle "odlítnul".

      A Hubáčka nekritizuji zdaleka jen já, ale spousta lidí - ať už na stadionu nebo i tady na webu. Např. v Edenu na tipsport lize nás bylo pár a ta kritika byla hromadná, stejně jako na dalších zápasech. Ale zpět k věci - u Tavarese ti vadí každý detail, ale u Hubáčka, který naprosto ignoruje hru dopředu (což je dnes u krajního beka nutnost!) a ve třiceti letech se bojí hrát, tzn. že buď nakopne balón do autu nebo ho vrátí na stopera (a to v momentě kdy potřebujeme rychle hrát a má před sebou volno!), tam s klidem zkonstatuješ, že tu ofenzivu za něj prostě musejí uhrát jiní...??? Takže pan Hubáček je vlastně naprosto spolehlivý - tedy až na to, že přes něj šla opět tutovka bohemky, která skončila na tyči - akorát že za něj polovinu výkonu musí holt obstarat někdo jiný... paráda. Jestli tě mrzí, že tady někdo takovym způsobem kritizuje Hubáčkovy výkony, tak mě zas mrzí to, že jsou tu lidi, kteří evidentně chodí sotva na domácí zápasy (o ježdění ven si u tebe ani slaviatora nedělám iluze, protože byste na obrannou činnost Huba asi změnili názor), ale přesto si neustále hledá jakoukoliv záminku pro zkritizování kluka, kterýmu letos můžeme jenom děkovat a radovat se z jeho hry.

      • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 18.03.2008 18:53 |  
        0 0

        Zoufaly mi spis prijdou tvoje vypady, ktery jsou osobni, napadas hrace, kolegy v diskusi, ze maj jinej nazor.. hm.. nic moc..asi ti to vadi...nebo ti vadi, ze je nekdo z mostu.. Mam holt nazor na hru Tavarese a nemyslim, ze bych byl zaujaty, nekolikrat jsem tu psal i o jeho silnych strankach.. zato tvoje vyroky na Hubacka jsou vylozene "zly", i kdyz mas vyhrady k jeho hre, tohle proste pres caru a to je jedinej duvod proc na to furt reaguju. Zda se ze jsi porad nasranej, az budes klidnejsi a pri vysloveni jmena Hubacek nebudes mit rudo pred ocima, pust si treba nejakej zapas a v klidu se podivej na jeho vykon..

        • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

          (host)     před 17 lety 18.03.2008 19:01 |  
          0 0

          Já v klidu jsem, ale máš pravdu, že některé výkony mě dokážou na stadionu pěkně vytočit. To proto, že mi na Slavii záleží. Tobě holt Tavares vadí, mě zase vadí dlouhodobě slabá výkonnost některých hráčů. A nebojím se na to poukázat, navíc jak je vidět mám pravdu. Na ten argument, že po Tavaresovi požaduješ 100%, zatímco u Huba vám stačí 50% (ofenzivu ať za něj obstará někdo jiný), jsi nedokázal najít odpověď, tak jsi se snížil k obviněním ze "zlých" výroků... což je samozřejmě nesmysl, nikde jsem Hubáčka osobně nepošpinil, vždy jsem psal o jeho výkonech a to je zásadní rozdíl.

          Tvoje doporučení pustit si zápas znova s klidem vypustím, narozdíl od tebe se v pondělí vydám do Zlína opět živě, abych následně mohl posoudit výkon Slavie, zatímco jiní budou sedět u televize a rozumovat tady nad zápasem, z něhož uvidí vždy jen výřez, který zabírají kamery (díky čemuž jim samozřejmě uniká, jak jsou aktivní jednotliví hráči v momentě, kdy nejsou u míče).

          • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

            martyni (přítel SN)     před 17 lety 18.03.2008 19:14 |  
            0 0

            mylis se, Tavares mi nevadi, mam ho rad. Je to o tom, ze pokud napises, ze Hub byl s Bohemkou tragicky, musim oponovat, protoze jsem to takhle nevidel. POkud napises, ze Tavares byl vynikajici, podle me to taky neni pravda.. ano, do Zlina nejedu, pracuju a na vyjezdy nemuzu, takze v utery mas ode me pokoj.

            • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

              (host)     před 17 lety 18.03.2008 19:23 |  
              0 0

              Ten budu mít i tak, protože v tomhle nemá cenu pokračovat. Osobně z jara stejně nemám dobrý pocit (ale není to žádná nas*anost, o níž jsi mluvil, dá se říct, že si celou tuhle sezonu vyloženě užívám, ale protože tam jako každý vidím docela evidentní zbytečné problémy - nevhodná sestava atd., tak jsem se prostě vyjádřil). Kromě našich vlastních problémů se mi vůbec nelíbí, co se začíná dít na trávníků pod taktovkou lampasáka Macely - dokonce i objektivní klokani na svém webu přiznávají, že v neděli tam v první půli "cítili duch rudokožce" - v první minutě neodpískaná penalta na Kalivodu, hned poté zbourání Vaniaka v malémů vápně bez jakéhokoliv zásahu rozhodčího atd. V kontrastu s tím včera nasazení nějakého Kocourka na zápas Sparty, kde Řepka měl dovoleno snad i vraždit, zatímco sudí si žlutejma připravil oba stopery MB, aby následně svoje dílo dokonal. A to jsme ve 20. kole... když si připočtu, že jedeme ještě k Hrdličkovi do Teplic, do Boleslavi, Plzně, Olomouc nebo do Zlína, který už musí zabrat, tak mám docela jasno...

              Suma sumárum - podle mě byl Tavares vynikající (což neznamená bezchybný) - hrál to, co očekávám od jeho postu - důraz v soubojích, téměř každý souboj o míč vyhrál, spoustu vybojovaných míčů, přesné přihrávky, rychlé vytažení balónu, dokonce suploval i post tvořivého záložníka za marného Jarolíma. Naopak Hub prostě to, co v dnešní době očekávám od krajního beka nepředvádí - každý zápas minimálně jednu minelu udělá (tu s Bohemkou jsem již připomínal) a jeho podpora útoku neexistuje, což jste se slaviatorem i sami přiznali. A to je prostě málo.

              • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

                martyni (přítel SN)     před 17 lety 18.03.2008 19:59 |  
                0 0

                takhle to beru, to je otazka nazoru.. podle me byl za Hub spolehlivy a pokud jde o vykon krajnich beku, byl v nedeli lepsi nez Matej...kazdy zapas jednu minelu...to se mi taky nezda.. kazdej chybuje..treba proti Bohemce stred obrany chyboval vickrat

                • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

                  (host)     před 17 lety 18.03.2008 20:08 |  
                  0 0

                  Souhlasím, že Matej byl v neděli horší, nicméně podle mě je to tím, že je mnohem aktivnější, snaží se hrát hodně dopředu, snaží se obejít hráče jeden na jednoho a tím se zvyšuje možnost chyb. Kdo nic nedělá, nic nezkazí. Navíc Matej jde poslední dobou z extrému do extrému, jednou zahraje výborně, jednou se mu zápas zle nevyvede, tak jako proti Bohemce. Střed obrany proti Bohemce taky slabej, ale Latka se mi naopak líbil v momentě, kdy bylo potřeba podpořit útok, poslední minuty, kdy se vysouval až na hrot, byl velmi dobrej.

                  Slavie na podzim měla úspěchy díky rychlý a jednoduchý hře - pro takovou hru jsou důležitý aktivní a rychlý krajní beci - to je podle mě Krajčík vpravo a Dřížďal vlevo. Oba chybují, ale stále tam není tolik vyloženě odevzdaných míčů, jako v případě nakpávaných balonů.

                  • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

                    bongor     před 17 lety 19.03.2008 19:14 |  
                    0 0

                    U Mateje taky vidím nestálost formy,je trošku náladovej.Kdo si ale udržuje formu pět zápasů po sobě? Málo kdo ze Slávky.Vždycky někdo vynikne a druhý nebo třetí zápas zapadne.To mužstvo je logicky takové neposazené,protože obměna byla celkem velká.

    • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

      (host)     před 17 lety 18.03.2008 18:48 |  
      0 0

      Hubáček nezapadá do koncepce týmu,příliš nepodpoří útok.Do zádu si odvede standart,nic víc na víc.Finální přihrávka se mu nepovedla už asi 30.kol.Já ho nemusim a často patří k nejslabším článkům....

      • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

        (host)     před 17 lety 18.03.2008 18:51 |  
        0 0

        Bohužel je to tak. Hubáček je spolehlivý v centrování - trefováním hasičů za brankou nebo hned prvního protihráče. Zaráží mě, že je někdo schopen to stále popírat.

        • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

          slaviator     před 17 lety 18.03.2008 19:54 |  
          0 0

          Tak proč v tom případě nepřišel DOBREJ levonohej (!) obránce? Buď Hubáček nebude tak tragickej, jak ho někteří vidí - nebo jsou jiní daleko dražší... - nebo se počítalo na ten post s Pudilem?

          • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

            (host)     před 17 lety 18.03.2008 20:01 |  
            0 0

            Na tohle ti odpovím tím, co řekl k otázce levého beka Jarolím: "dejte nám tip na cenově dostupnýho levýho beka". Sám Jarolím vidí, že Hubáček tam kulantně řečeno neexceluje... proč asi zkoušel v létě i v zimě dva levý beky (Šiklić a Vulin)? Oba chtěl, protože byli lepší, ale ztroskotalo to na ceně.

            S Pudilem se na ten post samozřejmě nepočítalo (přišel jako náhrada za Šventa), ale právě Pudil nebo Dřížďal jsou tam mnohem lepší, protože jsou schopní vzít balón a hrát dopředu. A jsem si jistej, že s ohledem na svuj talent by tam byl lepší než Hub třeba i Marek Suchý, i když by to měl taky přes nohu.

            • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

              (host)     před 17 lety 18.03.2008 21:17 |  
              0 0

              Kdyby se nekupoval k Pudilovi a Šventovi třetí levý záložník, bylo v¨by dost peněz na druhého levého obránce. Nakupovat se maují ti hráči, které mužstvo potřebuje. Navíc KJ prohlásil ve Sportu, že nestaví Dřížďala, protože v minulým utkání selhal v Ostravě selhal. Kdyby takhle postupoval u Marka Jarolíma, už by ho přeřadil do béčka. Evidentně má k různým hráčům různé vztahy.

            • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

              slaviator     před 17 lety 18.03.2008 21:41 |  
              0 0

              Proč za 10 mil koupil teda Černého, když máme na levou zálohu Pudila a za chvíli tam bude fit i Černý, a nekoupil toho Vulina třeba?

              • Re: Video Slavia - Bohemians 1905

                bongor     před 17 lety 19.03.2008 19:09 |  
                0 0

                No ten Černý,to ale byl nejlepší zimní kauf ne?Navíc Pudil není náš hráč,jenom hostuje.Kde je psáno,že zůstane.Švento bude schopnej hrát tak za dva měsíce a z těch tří levých záložníků jsou teď k dispozici stejně jenom dva a to je akorát.V létě Švento nebo Pudil asi odejdou,Švenťák už byl vlastně oběma nohama v Anglii-nebýt toho zranění.Krajního obránce určitě jednoho nutně potřebujeme,ten
                Jugoslávec nebyl špatnej,ale už by to bylo asi moc nových hráčů.