Názory

Má Slavia fanoušky?

Slávistické noviny v posledních dnech uveřejnily spousty článků na téma zimní posily. Po čtení třetího názoru na toto téma už jsem se pouze pousmíval. Já bych řešil jiný a to také velmi podstatný problém, a to jsou fanoušci.

Možná bych poslední slovo v předchozí větě měl nasadit do uvozovek....vždyť...kdo jsou fandové Slavie? Já osobně bych to viděl na těch 2 300 živáčků, co se v mrazivém večerním počasí objevili v neděli na Strahově při utkání s budějovickým Dynamem (to, že ani tam se někteří jako fandové nechovali, už je vedlejší fakt - viz. bučení na Martina Abrahama). S úžasem jsem sledoval, když na odvetu s Ajaxem přišel plný stánek a jak při utkáních v LM byli najednou všichni slávisty a o lístky jsme se div nepřerazili. Říkal jsem si, že by se ta návštěvnost s Ligou mistrů mohla lépe projevit i v Gambrinus lize. Bohužel "slávisté" nezklamali. Návštěva 6 000 lidí na zápas s jedním z hlavních kandidátů na titul, Baníkem Ostrava, je velmi žalostnou vizitkou a ani 3 000 fandů na famozním utkání proti Zlínu (7:1) není nic k zápisu do světové knihy rekordů (i když nikdo nemohl předem ani doufat, že v tomto utkání padne 8 branek). Od té doby byla největší návštěvou pět a půl tisícová invaze na Teplice.

Zklamali jsme i na utkání se Sevillou a koneckonců i návštěva na Tottenhamu byla velmi slabá. Nemůže nikoho omluvit, že byla zima....už vůbec by nikoho nemělo omluvit, že to bylo v televizi či snad že je Strahov z ruky. Omluvit se dá leda velmi velká vzdálenost, pracovní nebo školní vytížení či snad finanční nedostatky (co si budeme povídat, ne všichni máme na zápasy v lize, natož pak v Lize mistrů či Poháru UEFA), ale nevěřím, že se v Praze a jejím blízkém okolí najde jen 2 300 fanoušků, kteří si docházku na stadion mohou dovolit a už vůbec nevěřím, že se v té samé lokalitě nachází tak málo slávistů.

Osobně za sebe můžu říct, že jsem na podzim chyběl na třech utkáních a to pouze z důvodu nemoci. Pokud jste slávisté, těch 50 Kč minimálně na jižní tribunu určitě najdete a výlet na Strahov vám problém neudělá. Hodně z Vás se podivuje nad tím, proč Slavia nedokáže tak dlouho získat titul. A právě takto nízké návštěvy jsou zcela určitě jednou z hlavních příčin toho, proč se nedaří. V neděli 2. března hrajeme doma od 17:00 s Mostem, jde o důležité body, meteorologové hlásí teplé počasí.. Vezměte si 50 Kč, pár svých přátel a vyražte na Strahov. Červená hvězda v bílo-červeném poli to toto jaro bude více než potřebovat. Přijďme v hojném počtu, ukažme, že nejsme fandové k ničemu, podporujme náš tým v plné síle, nebučme na vlastní hráče a...doveďme naše kluky k vysněnému titulu. Ať žije Slavie.

Petr

Komentáře (137)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Má Slavia fanoušky?

    (host)     před 17 lety 26.02.2008 14:20 |  
    0 0

    Já chyběl jednou :-))ale myslim, že tahle propaganda ve smyslu "choďte" vůbec k ničemu nevede. Já a těch zhruba 3000 bychom přišli stejně. Problem je ve vedení Slavie a Marketingu, který dělá pramálo k tomu, aby pŕiśli i ti ne uplné "do morku kostí Slavisti"Vedení spoléhá na Eden a to je veliká chyba,Eden neni samospasitelný. Pár stovek zvědavců a co potom??? Potřebujeme sehnat novou krev a to se nepovede článkem ani tim, že se budeme v diskuzích masírovat, kdo byl kolikrát a proć zrovna nemůže. Podle mě jestli chceme titul, tak hráči potřebují cítit mnohem větší podporu v domácích zápasech. Venku to vzhledem k poloprázdným stadionům soupeřů a slabému supportu soupeřů poměrně funguje. Lidi,kteří vyrazí na výjezd většinou jedou nejen koukat, ale i fandit, to na Strahově nefunguje.LordEdmund

    • Re: Má Slavia fanoušky?

      (host)     před 17 lety 26.02.2008 17:40 |  
      0 0

      jestli si myslíš že tohleto mletí hlíny bude k něčemu dobrý tak se petře mýlíš. a nevim proč to sem vůbec redakce dává.takovejhle ubohej komunistickej článek. prostě kdo chce,tak chodí a kdo nechce tak nebude.hlavně většinou lidi co sem chodí tak fandí aktivně a kdo fotbal sleduje pasivně tak ani žádný webový stránky nevihledává....

      • Re: Má Slavia fanoušky?

        (host)     před 17 lety 26.02.2008 21:25 |  
        0 0

        Ja osobne musim rict ze jsem nebyl na vsech utkanich preci jen 72 kc za vlak jeste dam..+ mam permici tak pohoda ale kdyz se hraje v pondeli tak mam skolu a abych se trmacel courakem hodku do prahy...tak to nemam sanci stihnout...ale v roce 2008 jsem jeste nechybel i kdyz mi omrzli prsty u nohou na budejkach..ale klobaska to napravila:-D hura na Most!!!

    • Re: Má Slavia fanoušky?

      dspsn     před 17 lety 26.02.2008 21:23 |  
      0 0

      marketing a propagace značky Slavia je mizerná.....hokejová se sice zlepšuje mílovými kroky .....všude jsou billboardy,z pardubic přišel zkušenej manažer atd,ale fotbalová vysloveně chrápe......bohužel tohle má výborně zmáknutý sp*rta a v tomhle směru jí máme co závidět......lákají lidi na fotbal a to nejen ty "jsem supr sparťan" , ale i lidi co se chtěj prostě kouknout na fotbal,rodiny.....různé akce atd.... tady bych viděl kámen úrazu. Co se strahova tyce,tak at se na me nikdo nezlobi,ale minimalne po Praze se lze vsude krasne dostat vetsinou do hodiny.....to neni duvod.....ze je hnusnej....kdo tam jde kvuli stadionu....neda se svitit a muzem byt radi,ze mame kde hrat. howgh

      • Re: Má Slavia fanoušky?

        eomer (přítel SN)     před 17 lety 26.02.2008 21:55 |  
        0 0

        Souhlasím s článkem i tvým příspěvkem. Mně se třeba líbila i jen "pitomá" upoutávka před časem na stránkách Slovanu Bratislava. Po přihlášení to na tebe začlo řvát " ...tak nezapomeň v neděli od 17 h. máš zápas" ty jako fanoušek, který je součástí týmu. Jinak nad slávisty už jsem zlomil hůl, a ten titul si slavistická obec asi fakt nezaslouží. I v momentě kdy jsme po cca 50 letech v Edenu získali titul tam chodilo nějakých 8000- co na tom, že to bylo zbořeniště. Jediná šance je najít nějakou nosnou myšlenku sounáležitosti s klubem. Něco jao měla a má Bohemka se znovuobrozením, ale fakt netuším jak na to. (ne jen stadion- ikdyž to bude silný impuls)

      • Re: Má Slavia fanoušky?

        (host)     před 17 lety 27.02.2008 10:05 |  
        0 0

        Moc nerozumím výrazu "Lákat lidi na fotbal". Copak to vůbec lze? Lákat můžete někoho na něco co nezná, nebo si není jistý. Ale člověk musí mít ten fotbal rád, aby na něj chodil a pak už to bude v podstatě pravidelná činnost, bez které si nelze život ani představit. Bude-li člověku fotbal v podstatě tak lhostejný, že ho na něj musí lákat, tak to je moc špatný. A to ho lákají lidé, kteří možná umějí marketing, ale o fotbale toho taky moc nevědí. A klubové tradice mu taky mnoho neříkají. Maximálně dokážou vyprodukovat propagační stránky typu "červenobílý uragán" ve Sportu. Koho tímhle chtějí nalákat ? Maximálně nějaké primitivní exoty. U nás jsou lidi moc pohodlný, aby chodili na fotbal. Až otevře Slavia nový stadion v Edenu, tak to tam bude lidí dost. Ale taky hodně čumilů, kteří u toho musí být, ale později je tam už neuvidíte. Budou doma na gauči. Ale budou moc chytří, to uvidíte.

    • Re: Má Slavia fanoušky?

      (host)     před 17 lety 27.02.2008 08:38 |  
      0 0

      v neděli nás bude tak 3.200, bo má pršet a foukat vítr, což je pro slávisty obrovský problém.

  2. Re: Má Slavia fanoušky?

    (host)     před 17 lety 26.02.2008 14:22 |  
    0 0

    1. buceni na Abrahama: Nezlob se na me, ale co jsi cekal?! Tento nakup je naprosty nesmysl, akorat jsme pomohli sparte zbavit se nechteneho hrace a jeste jsme vysolili 10mega! To je na vic nez na buceni! Jsou proste hraci, kteri do Slavie nepatri, jako napr. Repka nebo Abraham. Vystridal 4tymy za 4roky! Je to cerny petr, ktereho nikdo nechce a zbyl v ruce nam. Tohle Jarolim posral!

    2. ver tomu, ze az se prestehujem do Edenu, vrati se vsechno do normalu a budem mit minilane srovnatelne navstevy se sraltou! Ja jsem Slavista, na pristi sezonu mam permici, ale na strahov proste nejezdim a jezit nebudu. Tam je proste vsechno spatne a ten fotbal mi to, az na par vyjimecnych zapasu nevynahradi! Na fotbal neni videt bez dalekohledu, pri ceste na stadion stravim vic casu nez na samotnem stadionu, o kulturnosti prostredi ani nemluvim! Jsem spatny Slavista? Podle nekterych asi ano, ale uvedomte si, ze Slavia ma spoustu fandu z rekl bych vyssich socialnich pater, kteri proste ocekavaji nejaky servis! Nesoudim, jestli je to spatne nebo dobre, ale produkt Slavia bez vlastniho stadionu se proste hrozne spatne prodava, zvlast v ceskych podminkach, kde fotbal neni az tak popularni.

    • Re: Má Slavia fanoušky?

      (host)     před 17 lety 26.02.2008 14:25 |  
      0 0

      ad 1., A jak za to, že ho koupili za 10 mil, může ten hráč?! Pokud chceš bučet, tak na vedení a ne na toho hráče...

      • Re: Má Slavia fanoušky?

        (host)     před 17 lety 26.02.2008 14:30 |  
        0 0

        tak on za to samozrejme nemuze, to jsem ani netvrdil. Muze za to Jarolim, ze ho sem vubec vodil a ze ho hned stavi do zakladu! Melo mu dojit, ze to je hrac pro fanousky jen ztezi prijatelny, nehlede na to, ze ho NEPOTREBUJEME! Kdyz k tomu pridam fakt, ze skoro rok nehral, byl zranenej, prisel ze sralty a je mentalne naruseny, tak vubec nechapu proc ho Jarolim chtel?! Ze ho zna ze Slovacka pro me neni argument! Slovacko neni Slavia a na dalsich stacich ukazal, ze s nim proste neni neco poradku. Vystridat 4tymy za 4roky neni normalni! Krome toho to neni zadny zazrak!!!!! obycejny lepsi prumer nasi ligy! Kdyby za neco stal, tak je davno venku! Peknou kukacku nam nasadili do kabiny

        • Re: Má Slavia fanoušky?

          (host)     před 17 lety 26.02.2008 18:12 |  
          0 0

          Tak buc na Jarolima, vzdyt sam rikas, ze je to jeho chyba. Proc bucis na Abrahama?

          • Re: Má Slavia fanoušky?

            (host)     před 17 lety 26.02.2008 20:35 |  
            0 0

            Protože jinak si Jarolím neuvědomí že ho tady nechceme, jednoduchý, ne?

            • Re: Má Slavia fanoušky?

              (host)     před 17 lety 27.02.2008 13:24 |  
              0 0

              A to na něj bučíš u TV, když na Strahov nechodíš? dalislavista

      • Re: Má Slavia fanoušky?

        (host)     před 17 lety 26.02.2008 16:51 |  
        0 0

        Já jsem fanoušek Slavie, ne Abraháma a jako fanoušek Slavie si budu oslavovat, či bučet na koho chci. Není žádný zákon, který poručuje, abych miloval všechny hráče, co nosí červeno-bílý dres. Naprosto jednoduché a kdo to nechápe, tak je hloupý. Python

        • Re: Má Slavia fanoušky?

          (host)     před 17 lety 26.02.2008 18:13 |  
          0 0

          V poradku, kdo nechape ze bucenim na vlastni hrace skodi svemu tymu, je jeste hloupejsi.

          • Re: Má Slavia fanoušky?

            (host)     před 17 lety 27.02.2008 21:15 |  
            0 0

            Jak víš, že to škodí? Třeba ho to probere k nějakým výkonům a nebo nejlépe vypadne a budou za něj hrát šikovnější. A i kdyby, tak jakému svému týmu:D? Co je tvůj tým, ty šašku:D? Já jsem Slavia, ne nějakej Abrahám, co půjde za pár měsíců někam na Žižkov. Pak tam za ním klidně choď taky. V konečném řešení mě nezajímá, jestli je Slavia 1., nebo někde ve 2. lize, chodit tam budu totiž stejně a stejně tak budu bučet na toho, na koho uznám za vhodné. Za těch x let jsem neměl rád hafo hráčů, co oblékalo dres Slavie a byl bych úchyl, kdyby díky tvému primitivnímu pořekladu měl všechny rád a oslavoval. Python

    • Re: Má Slavia fanoušky?

      SForever1     před 17 lety 26.02.2008 14:37 |  
      0 0

      Slávie je navždy v mém srdci a proto jezdim na Strahov 11O km na každý zápas. Jestli hrajem na Strahově nebo jinde, je důležité podpořit Slávii bez ohledu na to jestli k tomu mám nějakej posranej servis!!!!!!!!!!!!!!!

      • Re: Má Slavia fanoušky?

        (host)     před 17 lety 26.02.2008 14:43 |  
        0 0

        v pohode, to jses ty, ale pak jsou tu take lide co maji praci, rodinu a dalsi zabavu nez jen fotbal. Lidi, pro ktere je zapas spolecenskou udalosti a ne srocenim tupych howad, ktera furt dokola krici smrt sparte. Ne kazdy je vesnican, pro ktereho je vyjezd na strahov svatkem...

        • Re: Má Slavia fanoušky?

          (host)     před 17 lety 26.02.2008 17:25 |  
          0 0

          Když na Strahov nechodíš, tak jak můžeš vědět, že se tam srocují tupá hovada? To jsi opravdu tak hloupej, že si myslíš, že se tam scházej nějaký asociálové bez práce, rodiny a jiný zábavy? Vykřikuješ tady o nějakým kulturním prostředí, společenský události a o kousek níž už "p*čuješ" a jako argument vytahuješ Anglii - jeď se tam prosím tě podívat, ať vidíš, že nějaký "smrt spartě" atd. jsou proti jejich pokřikům a jiný zábavě kolem zápasů uplná banalita.

          Když chceš komfort, společenskou událost, nechodíš tam za fotbalem, ale do společnosti, tak ti nic nebrání si zaplatit takovou pozici, abys měl vstup do VIP, seděl mezi (podle tebou) slušnejma lidma na polstrovaný sedačce. Kdybys ale jednou na Strahov přece jen dorazil, tak bys byl možná překvapenej - i na jih choděj lidi, který maj slušnou práci, rodinu, spoustu jiný zábavy, ale kromě toho všeho taky fanděj Slavii a proto si volnej čas plánujou právě s ohledem na to, že jednou tejdně hraje jejich klub.

          Když sleduju růst počtu permanentek, tak jsem se radoval. Když ale teď čím dál víc vidím, co se tam natáhne za póvl, tak už mě ta radost přešla... Slavie na Strahově jim nevoní, do Edenu ÚDAJNĚ dorazej... na jak dlouho? Kritizujete tady Strahov, proto na něj nechodíte, ale vždyť starej Eden byl co se týče komfortu pomalu ještě horší!!! Takže vy jste vlastně nechodili ani tam, ani teď na Strahov, akorát čekáte, až tu vyroste novej stadion... jste vy vůbec slávisti? Těžko...

        • Re: Má Slavia fanoušky?

          (host)     před 17 lety 27.02.2008 13:31 |  
          0 0

          ty jsi trouba- tak vesničan co jezdí 100km je jezeďák, ale správnej fanda je jako ty- teda ten, co nechodí a čumí na bednu, ale hlavně je Z PRAHY!
          Ty jsi ostuda fandů- ne, ty vlastně slávista vůbec nejsi...
          P.S. Já jezdím taky 100km, mám permici, mám práci, rodinu i další zábavy. Ale asi to pro mě není dostatečná společenská událost jako pro tebe. Proto já pravidelně jezdím a ty pražáku nezvedneš ani prdel!

    • Re: Má Slavia fanoušky?

      (host)     před 17 lety 26.02.2008 14:41 |  
      0 0

      Tak ty jsi přesně učebnicovej příklad:-)) Nic ve zlym, máś na to samozřejmě právo a je to tvoje věc,tvůj přístup, ale popravdě, jako fanouśek nejsi momentalně Slavii nic platný, jako divák budeš platný na zplnění sedačky a zaplacení permanentky. Strahov se mi taky nelíbí, nejsem socka, možná bys mě i zařadil podle néjakého vlastního klíće do vyšší třídy, ale prostě chci vidét Slavii hrát fotbal, tak jdu na Strahov a z hlavní nekr. tribuny je vidět slušně, dalekohled jsem nikdy nepotřeboval. Strahov teď ke Slavii prostě patří a patřil. Takźe odpověď na tvou otázku zní ANO, jsi špatný Slavista...
      co se týká Arháma, tak dobře nehrál, ale pískat na něj mi pŕijde krátkozraké. Momentálně je náś a musíme chtít, aby se zlepšoval, pískáním mu to neulehčíme. On se k nám nevnutil, pŕijal nabídku vedení a KJ.LE

      • Re: Má Slavia fanoušky?

        (host)     před 17 lety 26.02.2008 14:48 |  
        0 0

        mel bys pochopit, ze lide, pro ktere neni fotbal prvni a jedinou vasni v zivote od takove navstevy cekaji neco navic. Jak rikam, ma to byt spolecenska udalost na urovni a ne ta parodie co se na strahove odehrava! Chapu tvuj nazor, castecne mas asi pravdu, ale pochop jednu vec - fanousci nejsou homgenni jednolita masa, kde je kazdy stejny. Ani v Anglii to tak neni! Jsou fanousci, kteri se prijdou vyrvat, ale pak jsou take fanousci, kteri tam nejdou jenom kvuli fotbalu, ale kvuli atmosfere - jdou do spolecnosti. Pro ne je to to same jako jit do divadla. Ja opravdu nemam zapotrebi jit na Strahov a poslouchat pulku zapasu smrt sparte, kdyz s ni ani nehrajeme.....to jejich nenavidime vsechny akorat odrazuje normalni lidi

        • Re: Má Slavia fanoušky?

          (host)     před 17 lety 26.02.2008 14:58 |  
          0 0

          Ale jo, rozumíme si a můźeme doufat, že s novým Edenem přibydou, když ne rovnou fanouści , tak aspoń ti diváci.Je pak možnost, źe se jednou za čas nechají diváci vyprovokovat a kromě obćasného tlesknutí, začnou i fandit :-)).LE

        • Re: Má Slavia fanoušky?

          (host)     před 17 lety 26.02.2008 16:53 |  
          0 0

          Neříkám, že jsem z toho pokřiku paf, ale tohle odrazuje lidi:D? A co jindy v cizině, kde celé a plné stadiony bouří proti svému soupeři:)? Na Strahov nechodili lidi ani v době, kdy se to neřvalo, naopak méně. Python

          • Re: Má Slavia fanoušky?

            (host)     před 17 lety 26.02.2008 16:58 |  
            0 0

            odrazuje to slusne lidi, to kazdopadne

            • Re: Má Slavia fanoušky?

              (host)     před 17 lety 26.02.2008 17:39 |  
              0 0

              kazdyho neco odrazuje, tohle podle tebe slusny lidi, princezna ze mlejna odrazuje vsechny lidi s hudebnim sluchem, strahov odrazuje cistotny, vstupny odrazuje asocialy a doprava odrazuje venkovsky a ta parta duchodcu na hlavni odrazuje snad vsechny, podle nich je vsechno spatne, predem prohrany, vsechno je spina, hrace sice neznaj, ale jsou to kopyta atd. presto hraje Slavie, tak bych cekal, ze vsechno tohle se da prekousnout...

          • Re: Má Slavia fanoušky?

            (host)     před 17 lety 26.02.2008 17:38 |  
            0 0

            Pokřik smrt Spartě - je absolutně na nic, pořád čekám na dobu, kdy to přestane kotel pokřikovat! Tímto pokřikem se řadíme na uroven Sparty a slušné lidi to opravdu odrazuje!! Musim říct, že slavisti, kteří pokřik smrt Spartě pokřikují jsou hloupí a hloupější s inteligencí velice nízkou - přenízkou

            PS: chodim do kotle - fandim slušně

            • Re: Má Slavia fanoušky?

              (host)     před 17 lety 27.02.2008 21:18 |  
              0 0

              Doufám, že tu úroveň Sparty v tomto směru ještě překonáme! Už je na čase, aby i u nás chodily plné stadiony, kde o vulgarity není nouze, jako je tomu v cizině, z které jste všichni tak mimo:). Koho zajímají ty nudné české zápasy, kam chodí 2000 lidí? Chce to Brazílii, 60000 lidí a pořádný fanatismus:D! Python

      • Re: Má Slavia fanoušky?

        (host)     před 17 lety 26.02.2008 14:56 |  
        0 0

        Napsal jsi úplně přesně to, co si taky myslím. Abrham za to že ho koupili nemůže a byl by větší magor než se říká, kdyby odmítl ! A ty návštěvy, chodím na hlavní krytou, vidím dobře (a to mi už 40bylo :( ). Neřvu smrt Spartě (ale myslím si to, řvu vůbec málo ale na Slávii bych chodil i na Julisku. Jediný s čím souhlasím s úvodem, že to aby byla dobrá atmosféra nedělá jen kotel, kdo byl na fotbale v Anglii tak ví že "hukot" plného stadionu udělá divy i bez nadávek a bez nonstop povzbuzování. I já jsem v šestnácti celý zápas stál a řval, teď ale chci vidět i fotbal. No a ten který se mi mimo pohárů líbil jsem viděl jen se Zlínem. Přesto budu chodit dál a budu rád když bude více i nás co "jen přijdeme zaplnit sedačku a koupit permici".
        Roman

        • Re: Má Slavia fanoušky?

          (host)     před 17 lety 26.02.2008 15:03 |  
          0 0

          respekt! Ja jsem uz taky prisel do stredniho veku a abych se priznal, tak nemam energii na to abych se na tom strahove trapil! Je to spis ochrana meho psychickeho zdravi vic nez cokoliv jineho :-) nashledanou v Edenu!

        • Re: Má Slavia fanoušky?

          (host)     před 17 lety 26.02.2008 17:22 |  
          0 0

          Tak Anglie na atmosféru je hodně špatný příklad. Tobě by dle mého nejvíc vyhovovala atmosféra ve stylu NHL. Python

          • Re: Má Slavia fanoušky?

            (host)     před 17 lety 26.02.2008 19:18 |  
            0 0

            NHL ne, sice jsem tam narozdíl od té Anglie nebyl, ale stačí v TV. Chtěl jsem jenom napsat, že prostě nemusím skandovat celej zápas a přesto fandím Slavii - ostattně na Strahově jsem nebyl za celou dobu tak desetkrát. Ale taky si zařvu, jen prostě ne pořád. Proto taky chodím na hlavní a ne do kotle. Myslíš ale, že by to na Strahově bylo lepší kdyby chodil jenom kotel ? Když se stadion naplní jako při LM ale i dřív (Anderlecht, Kaiserlautern ..), bude tam atmosféra super. A pokud si pamatuješ, pokrok je tu velký, když měla Slávie velkou šanci na postup do LM poprvé, návštěva nic moc (Doněck), dnes by to byl vyprodaný zápas za vyšší vstupné. A to co se tu psalo o komfortu, když Slavie porazila v 96 AS Řím, bylo mi teplo i v tom mraze ! Chce to vidět že ty naši kluci jezdí po prdeli, pak se jim dá odpustit i neúspěch (ale zase ne pořád). A končím, už jsem se moc rozkecal :). Roman

          • Re: Má Slavia fanoušky?

            (host)     před 17 lety 26.02.2008 19:18 |  
            0 0

            NHL ne, sice jsem tam narozdíl od té Anglie nebyl, ale stačí v TV. Chtěl jsem jenom napsat, že prostě nemusím skandovat celej zápas a přesto fandím Slavii - ostattně na Strahově jsem nebyl za celou dobu tak desetkrát. Ale taky si zařvu, jen prostě ne pořád. Proto taky chodím na hlavní a ne do kotle. Myslíš ale, že by to na Strahově bylo lepší kdyby chodil jenom kotel ? Když se stadion naplní jako při LM ale i dřív (Anderlecht, Kaiserlautern ..), bude tam atmosféra super. A pokud si pamatuješ, pokrok je tu velký, když měla Slávie velkou šanci na postup do LM poprvé, návštěva nic moc (Doněck), dnes by to byl vyprodaný zápas za vyšší vstupné. A to co se tu psalo o komfortu, když Slavie porazila v 96 AS Řím, bylo mi teplo i v tom mraze ! Chce to vidět že ty naši kluci jezdí po prdeli, pak se jim dá odpustit i neúspěch (ale zase ne pořád). A končím, už jsem se moc rozkecal :). Roman

          • Re: Má Slavia fanoušky?

            (host)     před 17 lety 26.02.2008 19:18 |  
            0 0

            NHL ne, sice jsem tam narozdíl od té Anglie nebyl, ale stačí v TV. Chtěl jsem jenom napsat, že prostě nemusím skandovat celej zápas a přesto fandím Slavii - ostattně na Strahově jsem nebyl za celou dobu tak desetkrát. Ale taky si zařvu, jen prostě ne pořád. Proto taky chodím na hlavní a ne do kotle. Myslíš ale, že by to na Strahově bylo lepší kdyby chodil jenom kotel ? Když se stadion naplní jako při LM ale i dřív (Anderlecht, Kaiserlautern ..), bude tam atmosféra super. A pokud si pamatuješ, pokrok je tu velký, když měla Slávie velkou šanci na postup do LM poprvé, návštěva nic moc (Doněck), dnes by to byl vyprodaný zápas za vyšší vstupné. A to co se tu psalo o komfortu, když Slavie porazila v 96 AS Řím, bylo mi teplo i v tom mraze ! Chce to vidět že ty naši kluci jezdí po prdeli, pak se jim dá odpustit i neúspěch (ale zase ne pořád). A končím, už jsem se moc rozkecal :). Roman

    • Re: Má Slavia fanoušky?

      (host)     před 17 lety 26.02.2008 22:19 |  
      0 0

      Ty nejsi ani slavista ani normální člověk,ty si totiž naprostý hovado.Nejenže nejsi schopen vyslovit se vší slušností jméno svého protivníka ale ještě máš tu drzost se rekrutovati coby slavista jako představitel takzvaně vyšší sociální třídy.To že nechodíš na svůj klub,který hraje dočasně jinde jenom ukazuje tvojí malost.Já jsem kovanej sparťan Slavii nikdy přát nebudu,ale chovám k ní úctu jako ke každýmu jinýmu klubu.Ten kdo miluje fotbal to jistě pochopí.Ty kterej se ani nedokážeš podepsat jsi hanbou nejen Slavie ale i celé společnosti.S pozdravem ať žije AC SPERTA PRAHA zdraví MarHud.

    • Re: Má Slavia fanoušky?

      (host)     před 17 lety 26.02.2008 22:33 |  
      0 0

      Ty nejsi ani slavista ani normální člověk,ty si totiž naprostý hovado.Nejenže nejsi schopen vyslovit se vší slušností jméno svého protivníka ale ještě máš tu drzost se rekrutovati coby slavista jako představitel takzvaně vyšší sociální třídy.To že nechodíš na svůj klub,který hraje dočasně jinde jenom ukazuje tvojí malost.Já jsem kovanej sparťan Slavii nikdy přát nebudu,ale chovám k ní úctu jako ke každýmu jinýmu klubu.Ten kdo miluje fotbal to jistě pochopí.Ty kterej se ani nedokážeš podepsat jsi hanbou nejen Slavie ale i celé společnosti.S pozdravem ať žije AC SPARTA PRAHA zdraví MarHud.

    • Re: Má Slavia fanoušky?

      (host)     před 17 lety 26.02.2008 22:35 |  
      0 0

      Ty nejsi ani slavista ani normální člověk,ty si totiž naprostý hovado.Nejenže nejsi schopen vyslovit se vší slušností jméno svého protivníka ale ještě máš tu drzost se rekrutovati coby slavista jako představitel takzvaně vyšší sociální třídy.To že nechodíš na svůj klub,který hraje dočasně jinde jenom ukazuje tvojí malost.Já jsem kovanej sparťan Slavii nikdy přát nebudu,ale chovám k ní úctu jako ke každýmu jinýmu klubu.Ten kdo miluje fotbal to jistě pochopí.Ty kterej se ani nedokážeš podepsat jsi hanbou nejen Slavie ale i celé společnosti.S pozdravem ať žije AC SPARTA PRAHA zdraví MarHud.

      • Re: Má Slavia fanoušky?

        (host)     před 17 lety 27.02.2008 00:34 |  
        0 0

        co se tady rozkrikuje howado spartansky! Tahni k certu! Tady nemas co delat

    • Re: Má Slavia fanoušky?

      (host)     před 17 lety 28.02.2008 14:01 |  
      0 0

      Ty jsi zrovna ten typ fanouška kterýho bych nakopal někam! A ještě se k tomu přiznáš! Tobě nestojí chodit na Strahov! Ale do Edenu jo! Jdi někam

  3. Re: Má Slavia fanoušky?

    (host)     před 17 lety 26.02.2008 14:39 |  
    0 0

    Já to mám do Prahy 150 km a na Most jedu.Stydím se za Pražáky kteří to mají pár kilometrů a ještě jim tam jezdí metro a tramvaj.Je to ostuda.Takle titul asi nedáme jestli jste fanoušci poďte v neděli na Strahov musíme vyhrát !!!!
    Kezba

    • Re: Má Slavia fanoušky?

      (host)     před 17 lety 26.02.2008 14:52 |  
      0 0

      ježiš no a co že to máš 150km? to se z toho tady máme posra.t... ty se stydíš za pražáky, já se stydím za tebe!!! kdybys byl slavista, tak tady nepíšeš, že jedeš 150km abys nás tady okouzlil.. prostě jed a nikde nevytahuj to jestli to máš za rohem nebo jestli jedeš brna, hradce nebo ja neim odkud!! každej člověk kterej tam příjde je důležitej a ty tím že ujedeš 150km důležitější nebudeš!!!

      • Re: Má Slavia fanoušky?

        (host)     před 17 lety 26.02.2008 16:08 |  
        0 0

        Už z tvého slovní projevu je jasně patrné, jak moc nemáš rád urážení soupeře a nadávky. SMRT SPARTĚ

        • Re: Má Slavia fanoušky?

          (host)     před 17 lety 26.02.2008 17:42 |  
          0 0

          jestli tohle neřveš furt tak na jih ani nechod :-D

          • Re: Má Slavia fanoušky?

            (host)     před 17 lety 26.02.2008 18:00 |  
            0 0

            no neim jestli na jich chodíš, ale ono se to furt neřve (jednou dvakrát za zápas jo, to musim uznat).. sou tam sice takový náznaky furt, ale moc se to už nechytá.. a při bojový síle se nedá nic dělat, holt to tam prostě je no:D

      • Re: Má Slavia fanoušky?

        (host)     před 17 lety 26.02.2008 16:19 |  
        0 0

        no jelikož chodim na jih, tak se trochu pleteš:) ne že bych to řval celej zápas, ale při derby si to zařvu z plna hrdla:)

    • Re: Má Slavia fanoušky?

      (host)     před 17 lety 26.02.2008 14:54 |  
      0 0

      ono tam jezdi metro jo? a jaka to je stanice? Buranova?! Tyhle narky vesnicanu na prazaky miluju lol

      pochop, ze tu narozdil od tve vesnice je take jina zabava nez zapalovani stohu a navsteva mistniho hostince! Mam Slavii rad, ale radsi se pujdu bavit normalne do kulturniho prostredi, nez abych 90.minut poslouchal vulgarni vykriky duchodcu a skandovani smrt sparte a nenavidime vsechny. s timhlejdete do pycy! asi chci moc. . .pro me cesky fotbal zrejme neni. "Bohuzel" mam tu zkusenost, ze jsem byl nekolikrat na fotbale v Anglii, napr. na Chelsea a mam diky tomu asi jine naroky nez nekdo kdo jede 150km na Strahov

      • Re: Má Slavia fanoušky?

        (host)     před 17 lety 26.02.2008 15:19 |  
        0 0

        tak pokud to bereš takhle, tak nevim co ti na to říct teda......nadává se všude i v tý anglii, byl jsem tam na dvou zápasech PL a taky jsou tam sprostý slova v jejich chorálech....a kor, když hraje arsenal-chelsea....tam je to troufám si říct, srovnatelný, co se nadávek týče s derby u nás....úroven fotbalu srovnávat nemůžeš, to by si chtěl opravdu, už moc

      • Re: Má Slavia fanoušky?

        (host)     před 17 lety 26.02.2008 15:51 |  
        0 0

        Di už do prdele seš fakt blbec největší ,když tě tak sere že někdo emotivně prožívá zápas ,nebo se snaží fandit tak na tu slavii vůbec nelez nevim co sem vůbec píšeš jdi si třeba do kina nebo na matějskou za tou tvojí lepší zábavou.... A ten co tu psal že to má 150 km, tomu čest ,jelikož on taky může jít do toho divadla ale nejde jelikož je slavista a má ji v srdci ,ne jako ty .A nějaký vytahování že jsi byl v anglii tak to ,to už tdy zajímá mnohem mín lidí než těch 150 km.... a mimochodem v anglii jsem byl taky a je to na hovno... krom toho že příjde plnej dům ale to fandění je trapný... A vůbec mi na to prosím neodepisuj jelikož ty tvoje dementní názory nikoho nezajímaj..

        Koreliv

        • Re: Má Slavia fanoušky?

          (host)     před 17 lety 26.02.2008 17:02 |  
          0 0

          kdyz moje dementni nazory nikoho nezajimaji, tak proc na ne odpovidas? Ty jsi presne ten typ co kutrvi cesky fotbal! Myslis si, ze je normalni rvat smrt sparte a rikas tomu "prozivat zapas". Dobre, rvi to v derby, ale rvat to pri kazdem zapase? To je cisty komplex ubozaka! Nikdo se tu nevytahuje Anglii, to ze to tak vnimas jasne svedci o tvem zaprdenem cechacstvi! Jen ubozak, ktery nikdy nikde nebyl to muze vnimat jako vytahovani. Byla to proste a jen reference, kterou jsem pouzil pro srovnani. Tvuj vykrik "a mimochodem v anglii jsem byl taky a je to na hovno... krom toho že příjde plnej dům ale to fandění je trapný" je pouze k pousmani. Ten te jasne usvedcil z ciste demence! Howado jako jsi ty si nic jineho nez kapr ligu nezaslouzi. Ty patris se svymi omezenymy nazory na toaLetnou a ne do Edenu!

        • Re: Má Slavia fanoušky?

          (host)     před 17 lety 26.02.2008 17:21 |  
          0 0

          to jsem nevedel, ze rvat "smrt sparte" a "nenavidime vsechny" znamena fandit Slavii?! To je zajimava uvaha hodna genia tveho kalibru LOL

          to neni o fandeni slavii, ale o zakomplexovanych idiotech. Na sparte rvou jude slavie a na strahove smrt sparte. Navzajem se nenavidi, pritom jde o stejnou sortu lidi. Srovnej si to nejdriv v hlave, nez se zacnes rozcilovat - vypadas pak jako blbec :-)

          Loni to vase "fandeni" dokonce dostalo nase hrace do pruseru, takze s vasim "smrt sparte" tahnete do hayzlu. Asi tak....

      • Re: Má Slavia fanoušky?

        poltergeist007     před 17 lety 26.02.2008 15:53 |  
        0 0

        to jsou hrozný názory.... no je pravda že je jedno že ujede 150km ale ta cesta taky něco stojí a pražáci se na strahov dostanou za 30kč... podle mě je víc fotbalovejch fandů mimo prahu..... Na Most jdu a budu chodit pořád!!!!

        • Re: Má Slavia fanoušky?

          (host)     před 17 lety 26.02.2008 16:57 |  
          0 0

          A kde ty fandové jsou? Že já znám skoro jen Pražáky. Ti mimopražští se mi nějak úspěšně asi vyhýbají:D. Já jako Pražan procestoval se Slavií desítky tisíc kilometrů a také to nikomu necpu. Python

        • Re: Má Slavia fanoušky?

          (host)     před 17 lety 26.02.2008 17:15 |  
          0 0

          a co je na nich tak hrozneho? Ze vyzaduje slusne kulturni prostredi? To jsou opravdu hrozne nazory, vid!? Prat si v Cechach neco tak sileneho, to snad ani neni mozne. . .

        • Re: Má Slavia fanoušky?

          (host)     před 17 lety 26.02.2008 17:16 |  
          0 0

          Mimopražský fandové se právě vytáhnou na LM a pohárech, tam jich je s jejich popsanejma práporama opravdu dost. Ale nechápu, kde se vzal ten mýtus o tom, že plněj i ligu...!? No vlastně tuším - Slavie je v Praze a když si venkov může do Prahy kopnout, tak si jako záminku je schopen vzít i tu Slavii. Na lize kolem sebe potkávám skoro stále tytéž lidi, všichni Pražáci, a podobně je to i v ostatních sektorech. Nějaký mimopražský zájezdy jsou nesmysl, sem tam někdo z venkova bude, ale většina stadionu...? Nenechte se vysmát.

          Jestli vy mimopražský nejste schopný svuj komplex z Prahy řešit jinak, tak se na Slavii vykašlete, protože je to pražskej klub a vy s tím nic neuděláte!

          Nakonec ono to je uplně jendo, odkud kdo jede, ale je neuvěřitelný, že jakákoliv kritika nízkejch návštěv na Slavii (resp. na Strahově) se zvrhne ve stěžování na Pražáky...

          Zkuste se zaměřit radši na lidi jako je Tomasová, co třeba ta dělá proto, aby se nás scházelo víc než dva tisíce, když to má přímo v popisu práce... nic.

          • Re: Má Slavia fanoušky?

            (host)     před 17 lety 26.02.2008 17:30 |  
            0 0

            Naprosto souhlasím! Já též potkávám vesměs jedny a ty samé lidi, především Pražáky, a tak tomu bylo už ve starém Edenu. Mě se líbí, jak burani brečí, že to mají daleko, ale když má Slavia výjezd, tak stejně málokdy jedou a nebo dokonce brečí, že to mají "šílených" 100 km:D. Hlavně, že když se hraje pohár, tak to jim nevadí dát třeba 800 Kč za lístek, vzít si dovolenou a nakoupit si litry chlastu na cestu, aby tam navátý zase mohli dělat pěkně ostudu. No, hlavně, že se pak v hospodě mohou pochlubit, že viděli Arsenal, koho zajímá v Horní Dolní nějaký Jablonec, nebo Budějovice, že jo... Python

            • Re: Má Slavia fanoušky?

              (host)     před 17 lety 26.02.2008 17:45 |  
              0 0

              Hele vzpamatuj se znam spoustu lidi ze severni moravy, co jsou Slavisti a mozna vetsi nez ty. Muzes nas nazyvat burany, ale sorry opravdu na Most nepojedu.

              • Re: Má Slavia fanoušky?

                (host)     před 17 lety 26.02.2008 17:54 |  
                0 0

                To je právě to, o čem se tu bavíme... když ti holt Slavie nestojí za to, abys na ní jel, tak se pak není bavit o čem...

              • Re: Má Slavia fanoušky?

                (host)     před 17 lety 27.02.2008 09:43 |  
                0 0

                Si fakt vul, slavii fandim uz skoro 15 let, z Floridy jsem to mel do Edenu dost daleko a ted me osud zaval az do Ostravy, ale muzes se spolehnout, ze pokud to rozpocet a rodina dovoli, tak tu Slavii podporit pujdu i kdyz to bude jenom v tom poharu.

                • Re: Má Slavia fanoušky?

                  (host)     před 17 lety 28.02.2008 08:05 |  
                  0 0

                  Jdi se bodnout. Murko

              • Re: Má Slavia fanoušky?

                (host)     před 17 lety 27.02.2008 21:23 |  
                0 0

                Já jezdím se Slavií i do toho buranova na Severní Moravě (fůj, hrozný pojem, pro mě jedině Slezsko!), tobě je za těžké dorazit na Most... Dobře, jste největší slávisti, protože máte x kilometrů od Strahova ve své hospodě slávistickou vlaječku a podpis na dresu Petra Švancary - gratuluji! Python

            • Re: Má Slavia fanoušky?

              (host)     před 17 lety 28.02.2008 14:16 |  
              0 0

              Nikomu nenadáve do buranu ty pražaká onuce. Co jste nadlidi nebo co?

          • Re: Má Slavia fanoušky?

            (host)     před 17 lety 26.02.2008 22:17 |  
            0 0

            jak muzes vedet, kdo na tom stadionu odkud je? to vzdycky rozdas dotazniky? je normalni, ze "potkavas" vic prazaku, kdyz s nima mas treba spolecnou cestu nebo se s nima znas pres nekoho, kdo je taky z prahy. ja bych takhle moh zase rict, ze potkavam vetsinou "prespolni", protoze taky nejsem z hlavniho mesta, a tak logicky znam vic mimoprazskych ...
            jestli na strahov jezdis, tak, predpokladam, ta kritika a zminka o vzdalenostech v predeslych nazorech nebyla mirena na tebe, ale na ty, co se vymlouvaj na "vzdalenost" stadionu, ceny a kdo vi co jeste, a presto to maj mnohem jednodussi a i levnejsi (prazak ma dopravu uz v cene, my ne, coz je pri zdrazovani vlaku a jednotlivych cen jizdenek mhd docela podstatny, a presto jedem, nezajem, ze se vratime o pulnoci a rano ve 4 vstavame ...)
            lucky-pilda
            btw. nic proti tobe, ale priste se podepis ...

            • Re: Má Slavia fanoušky?

              (host)     před 17 lety 27.02.2008 21:37 |  
              0 0

              Jezdím autem na Strahov, takže společnou cestu skoro s nikým nemám a zároveň si všímám především pražských SPZ. A nebo v těch autech jezdí Brňáci:)? Většinu slávistů znám samozřejmě ze stadionu, mimo stadion většinu z nich vůbec nevídám. Python

              • Re: Má Slavia fanoušky?

                (host)     před 17 lety 27.02.2008 23:54 |  
                0 0

                Cimz se nabizi otazka - pro prazaci musi jezdit auty, kdyz tam muzou vpoho a vlastne zadarmo dojet mhd? ja do prahy jezdim vetsinou vlakem, stejne jako mnoho dalsich, takze je celkem logicke, ze moji spz tam nenajdes ...
                mel sem spis na mysli fakt, ze kdyz se dostavis odjinud nez z jinyho mesta a pouzivas pri tom hromadnou dopravu, tak se spis seznamis s mimoprazskymi fandy, kdyz s tebou jede v dresu, v sale atp., pak se treba potrebujes dostat domu, kdyz je blbej termin a uz poznas dalsi lidi, co jedou stejnou cestou. takhle to u prazaku moc fungovat ani nemuze, portoze mas vzdycky jak se dostat domu ...

                • Re: Má Slavia fanoušky?

                  (host)     před 17 lety 27.02.2008 23:55 |  
                  0 0

                  lucky-pilda

      • Re: Má Slavia fanoušky?

        (host)     před 17 lety 27.02.2008 13:48 |  
        0 0

        Ty ubožáku, oni tam slávisti, kteří jezdí 100 nebo 150km nejedou kvůli "nárokům", ale aby fanděním pomohli Slavii, ty blbe! To je ten rozdíl oproti tobě, kterej má "nároky"-- tak si ty svoje nároky strč do zadnice a ke Slavii se nehlaš, když nejsi schopnej jí pomoct v hledišti! Tebe je na těhle stránkách škoda, piš si na stránky Chelsea- ty jistě tvoje nároky splněj!
        A hlavně se povyšuj nad "vesničany", ubožáku, ty Slavii rád nemáš, protože by tě nějakej blbej Strahov neodradil, chodí se na Slavii a ne na soupeře nebo kvůli stadionu!
        Promiň mou hrubost, ale nasrals mě.
        dalislavista

    • Re: Má Slavia fanoušky?

      (host)     před 17 lety 28.02.2008 14:10 |  
      0 0

      Ty jsi pako! A určite z Prahy!

  4. Re: Má Slavia fanoušky?

    bojler     před 17 lety 26.02.2008 14:46 |  
    0 0

    Problem je v tom, ze v Praze sice fanousci jsou, ale na vikendy jezdi domu;) Ne, ted vazne.

    Kdyby se Slavia aspon trosku snazila zkulturnit za ty leta Strahov, tak by to mohlo byt taky lepsi. Co se tyce obcerstveni, tak to byla mnoho let katastrofa a nikdo s tim nic nedelal. Poradatele to stejny. S takovymhle pristupem zmlsany lidi z Prahy nepritahnete a mimoprazsti byt se vetsina snazi, tak nemuzou jezdit na kazdej zapas a nebo sou pres vikend doma.

    P.S. vrchol drzosti byly naprosto nepojidatelny klobasy a pri poharech pivo zdrazene o 10Kc oproti lize...

    • Re: Má Slavia fanoušky?

      (host)     před 17 lety 26.02.2008 19:07 |  
      0 0

      howno, klobásky už jsou docela good, servis se taky zlepšil, na poháry to posílili a strahov at třeba spadne. mám permici, vychutnám si těch pár posledních mačů. nebaví mě pořád číst ty nářky. amon

      • Re: Má Slavia fanoušky?

        bojler     před 17 lety 26.02.2008 19:42 |  
        0 0

        rikal sem co leta bylo. klobasy sou sice drahy jak prase, ale uz se daji aspon trochu jist. ale jak dlouho je to co se to zlepsilo? kazdej bohuzel neni takovej masochista jak ti co chodi (chodime)

        • Re: Má Slavia fanoušky?

          (host)     před 17 lety 26.02.2008 21:51 |  
          0 0

          masochismus, tak to pro mě byly domácí mače s blšanama, po 2x remíz, zima, déšť se sněhem asi 1800lidí...ted už se tomu člověk jen zasměje, klobásky chutnaj, ale 45,-kč mi taky přijde docela dost, to víš, když nás chodí tak málo, tak to musej někde dohnat:o) amon

    • Re: Má Slavia fanoušky?

      (host)     před 17 lety 26.02.2008 22:23 |  
      0 0

      no, od ty doby, co hrajeme na strahove, tak klobasky na zapade, strana bliz kotli, byly vzdycky vynikajici, dokud jste je vy z ostatnich tribun nezacli. pak se asi presunuly ty nase k vam, protoze jsem zacal pozorovat, ze se zacaly zhorsovat. sice ne do takovych rozmeru, jak jste to popisovali, ale stejne ...

      • Re: Má Slavia fanoušky?

        (host)     před 17 lety 26.02.2008 22:24 |  
        0 0

        lucky-pilda

  5. Re: Má Slavia fanoušky?

    Gino     před 17 lety 26.02.2008 15:09 |  
    0 0

    Já trochu odbočím od tematu, nezlobte se - nevím kam jinam to napsat.
    Myslím, že to byl Richi, kdo tu sliboval, že po skončení Slavie v pohárech udělá soupis všech aktualit z hledista ekonomiky klubu - tedy sepsání všech příjmů z LM, UEFA a prodeje hráčů a naopak všech výdajů za příchody hráčů atp. - myslím, že nejsem jediný, koho by takové hodnocení zajímalo :o)

  6. Re: Má Slavia fanoušky?

    (host)     před 17 lety 26.02.2008 15:13 |  
    0 0

    já, už jsem teda rezignoval, někoho přomlouvat, domlouvat, apod. Lidi co jdou jen na LM nejsou pro mě fanoušci, ale jen čumilové. Beru, že někdo to časově nestíhá, pondělky jsou např. pro mě tabu (budu rád, pokud se dostanu na derby), beru i to, že je to pro někoho daleko a nemoc taky chápu, ale úvádět jako důvod třeba rodinu mi přijde dost přitažený za vlasy...chápu, že otec od rodiny má své povinnosti, ale nadruhou stranu se jedná pouze o cca 3 hodiny (pro pražáky) jednou za 14 dní a to si podle mě může udělat čas každý. Ale nejsem zatim otec od rodiny, tak možná melu blbosti, ale takhle to vidim. Jen doufám, že z přesunem do edenu se to zlepší a věřim, že lidi začnou konečně chodit.

    • Re: Má Slavia fanoušky?

      (host)     před 17 lety 26.02.2008 17:06 |  
      0 0

      to pochopis, az ti doma bude behat malej capart a totalne te vysaje z energie. Ver mi, ze posledni vec co te napadne, bude jit nanejaky fotbal....minimalne, nez to trosku odroste....ja jsem ted v tehle fazi a muzu ti rict, ze jsem rad, ze nikam nemusim a muzu si sednout doma na prdel nebo jit spat.

  7. Re: Má Slavia fanoušky?

    Urbie     před 17 lety 26.02.2008 15:53 |  
    0 0

    Tohle mentorování mi teda přijde dost zbytečný. Já jsem třeba začal chodit na fotbal, když jsem měl s kym chodit, samotnýmu se mi tam fakt jít nechtělo. Nicméně si myslim, že prostě v tomhle ohledu hraje svou roli Strahov, ale hlavně špatná reklama. Sparta má prostě tu reklamu větší a loni se jí povedlo tam ty diváky přitáhnout. Letos už je to zase slabší.

    • Re: Má Slavia fanoušky?

      (host)     před 17 lety 26.02.2008 20:52 |  
      0 0

      Pozor v tomhle byla Sparta nejdál, měla takovej ten plán postupně dojít na průměrnejch 15 a vůbec se jí nedařilo zle, myslim že se zasekla někde na 12 a pak přišel Horváth a jeho hajlování no a pak tomu nasadili korunu hovada v Teplicích (bohužel máme jednoho v týmu) a náštěvy klesly hodně hluboko. No měli to dobře rozjetý, z toho by se mohli naši poučit. Nebo aspoň z hokejový slávky nebo aspoň z něčeho, ne jako teď medvídková akce pro celej stadion, tři lidi vyhrajou sešívanýho medvídka, to bude nádhera Kmotr

  8. Spousta Slávistů

    (host)     před 17 lety 26.02.2008 16:07 |  
    0 0

    Jako kdyby se víc než o fotbal samotný zajímala o konspirační teorie, jak už je zase všechno zařízený a jak to má Sralta zařízený. A to jenom proto, že spřátelení sparťanští novináři začnou kokrhat a nám nevyjde jeden zápas. Nechápu...

  9. Re: Má Slavia fanoušky?

    honzah (přítel SN)     před 17 lety 26.02.2008 16:12 |  
    0 0

    Já byl v probíhající sezóně na 3 zápasech Ligy mistrů a na domácím utkání s Plzní. Pokud budu v neděli odpoledne v Praze, tak možná na ten Most přijdu.
    Ta částka, kterou chtělo vedení za Tottenham, nebyla příliš povedená anekdota, obzvláště, když ani neudělalo mnoho proto, aby rozptýlilo pochyby o výsledkové předdohodě.

    • Re: Má Slavia fanoušky?

      (host)     před 17 lety 26.02.2008 16:54 |  
      0 0

      Aha, takže docházka na Ligu mistrů 100% (na to se čas udělá), ale na českou ligu, která se navíc hraje o víkendu v podstatě 0%,resp. jedinej zápas... hezký... a člověk by řek, že "slávista" je od slova "Slavie", takže chodí na Slavii a ne na Arsenal a další... no nic...

      • Re: Má Slavia fanoušky?

        honzah (přítel SN)     před 17 lety 26.02.2008 17:02 |  
        0 0

        Myslím, že do klubového rozpočtu jsem přispěl dost výrazně. Ale uznávám, že srdíčka jsem tolik nedal. Pokusím se na jaře přijít na 3-4 sobotní či nedělní zápasy, pokud Otík Černý nestanoví jinak.

    • Re: Má Slavia fanoušky?

      (host)     před 17 lety 26.02.2008 16:55 |  
      0 0

      Mimochodem pro takový paranoiky, jako ty, by nemělo cenu žádnou tvojí "předdohodu" vyvracet. Stejně bys tomu nevěřil. Když ti neotevřela oči ani odveta, tak ti není pomoci. Vlastně Střihavka to ani trefit do brány nechtěl :-D

      • Re: Má Slavia fanoušky?

        honzah (přítel SN)     před 17 lety 26.02.2008 16:59 |  
        0 0

        Radečku, nech si dát gól, 0:2 by bylo moc nápadný :-DDD

        • Re: Má Slavia fanoušky?

          (host)     před 17 lety 26.02.2008 17:09 |  
          0 0

          Nic ve zlym, ale myslím, že v tvym případě je sledování Slavie a fotbalu vůbec v podstatě zbytečný. Ještě nám pověz, jak při losu měli schválně nahřátý míčky, aby šli Spurs na Slavii a bude to dokonalá akce :-D Radek schválně spáchal takovej kiks, aby se připravil o místo v brance a tím si de facto ukončil v létě angažmá v Tottenhamu, Střihavkovi s Ivanou to zapomněli říct, že postup je podle not danej jasně, ještě že to řekli Dřížďalovi viď :-D

          Vždyť ty vlastně ani žádný oficiální ubezpečení, že nejde o žádnou tvojí "předdohodu" nechceš. Kdyby něco takovýho řekli, tak hned budeš křičet, že to vyhlašujou proto, že je tomu přesně naopak... jdi se léčit :-D V neděli očekáváš "předdohodu" o třech bodech do Mostu za Toleskiho ne?

          • Re: Má Slavia fanoušky?

            honzah (přítel SN)     před 17 lety 26.02.2008 21:44 |  
            0 0

            Já netvrdím, že byla "předdohoda", já jen tvrdím, že se ji, podobně jako v minulé sezóně, nepodařilo ani tentokrát výsledkově vyvrátit.
            (Ty odchody Pekharta a Černého prakticky zadarmo mi stejně těžko vysvětlíte. A s tajením stávajícího majitele jsme jak u blbých na dvorečku. Stejně jako s některými cenami lístků.) To s tím Radkem byla trochu nadsázka, zdá se ale, že zůstala nepochopena. Dobrá, příště se budu trochu mírnit.
            V neděli očekávám naše vítězství, možná Toleskiho nepostavíme do základu, ale jinak soupeře šetřit jistě nebudeme!

  10. Re: Má Slavia fanoušky?

    (host)     před 17 lety 26.02.2008 16:13 |  
    0 0

    sry ale ted na Most nepůjdu protože jedu na hory fakt sorry

  11. Re: Má Slavia fanoušky?

    (host)     před 17 lety 26.02.2008 16:33 |  
    0 0

    Praví slávisti chodí na strahov dnes, ne ti co budou chodit do Edenu a že jich nebude zrovna málo. Každej ví co myslím. Slavii fandí hodně lidi, ale aby někdo na ni zašel(nepočítam samozřejmě těch dva tisice a něco lidi) je pro něj fakt nepřekonatelné. Navíc dát 5O kč za zápas mého milovaného týmu je celkem směšná částka. Je to v hlavách všech slávistů. A chce to s tím něco udělat. Ne jen psát články na netu a kritizovat to, ale něco podniknout, vytvořit prostředí atraktivní pro slávistkou "veřejnost". To je taky otázka pro klub, ale to se mi zdá, že mu to je pěkně někde u p... Měli by dělat akce jak přitáhnout diváky na fotbal např. kdo ma nakou sks věc vstup na jih zdarma, lístek z tottehamu kdyby předložil na budějovich byl by vstup zdarma.. rozhodně by je to nezabilo. a přitáhlo by to par stovek třeba i víc lidi za který by jsme byli všichni rádi.. ale to je dokola, několik let. Vyřeší to jen stadion v Edenu kam budou chodit "moderní " slávisti. Isteban

  12. Re: Má Slavia fanoušky?

    (host)     před 17 lety 26.02.2008 16:41 |  
    0 0

    jenom chci podotknout že na Zlín bylo 3704 nebo tak nějak ale jinak souhlasim.vrnda

  13. Re: Má Slavia fanoušky?

    Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 26.02.2008 16:42 |  
    0 0

    Mám několik zlepšováků.

    a) linku 707 nebo co je to za číslo by měli řídit jen slávističtí řidiči, jednou jsem jel se sparťanem, dovezl nás schválně pozdě a ještě se nám smál, od té doby chodím pěšky nebo jedu autem

    b) prošacování před vchodem bych svěřil hezkým osmnáctiletým kočkám v mini a s hlubokými výstřihy, to ošahávání od olezlých chlápků (pánové sorry) mne fakt nebaví

    • Re: Má Slavia fanoušky?

      (host)     před 17 lety 26.02.2008 16:58 |  
      0 0

      hm to jsou zajímavé nápady jak ten autobus(podobné zkušenosti) tak hlavně ty ívky u vchodu,ale obávám se,že bychom pak nesplnili regule Košťál ligy.vrnda

    • Re: Má Slavia fanoušky?

      (host)     před 17 lety 26.02.2008 17:16 |  
      0 0

      Dali ste doufám tomu řidiči kotel ? :)

    • Re: Má Slavia fanoušky?

      (host)     před 17 lety 26.02.2008 21:46 |  
      0 0

      čoveče tak s těma 18 kočkama je to dobrej nápad, eště by mohli bejt třeba do půl těla. Hlavně ne roztleskávačky, jako na hokeji, těm holkám je sotva 16 minisukně, že jí ani nevidíš...no a z hokeje máš nakonec ho*no:o))

  14. Re: Má Slavia fanoušky?

    (host)     před 17 lety 26.02.2008 17:13 |  
    0 0

    Chtělo by to tenhle článek rozšířit na více serverů. Já každopádně půjdu na Most i kdyby padaly trakaře a tvrdě mrzlo, protože chodim na každej zápas a s tím co je v tomto článku psáno musím plně souhlasit!
    p.s. nezapomente nějaký pořádný světlice at se ohrejem :))

  15. Re: Má Slavia fanoušky?

    (host)     před 17 lety 26.02.2008 17:37 |  
    0 0

    Milá Jane,
    tyhle srágory do SN nedávejte.
    Já nevím, jestli se ti my, fanoušci, nelíbíme, tak si najděte jiný.
    Já nevím, jestli jsem vás zklamal, ale nezlob se, netušil jsem, že kvůli Slavii mám zanedbávat svou práci a utíkat z jednání, jenom abych na Strahově nechyběl.
    Jestli nesplňuji Vaše přísné požadavky na fanoušky,tak mi, milá Jane, vlezte na záda.
    T

    • Re: Má Slavia fanoušky?

      (host)     před 17 lety 26.02.2008 17:54 |  
      0 0

      Milý chytrolíne,
      běž si na ty svoje jednání a sem už nelez, ani na Slavii. Tyhle výmluváře mám nejraději.
      Btw. článek nepsala Jane, je to repost.
      L

    • Re: Má Slavia fanoušky?

      (host)     před 17 lety 26.02.2008 17:57 |  
      0 0

      Koukam, ze clanek je v rubrice "nazory", tak moc nechapu, na jakej to bullshit reagujes. Navic ho nepsala Jane, staci k tomu troska pozornosti.

    • Re: Má Slavia fanoušky?

      jane (admin)     před 17 lety 26.02.2008 17:57 |  
      0 0

      Jsme web, ktery na rozdil treba od oficialniho, zverejnuje nazory ctenaru. Pokud ma nazor aspon trochu hlavu a patu, zverejnime ho. Me osobne nizka navstevnost taky pomerne dost vadi. Samozrejme to neznamena, ze mas utikat z jednani, ja taky ze svoji prace neutecu. Nemusis si brat vse osobne. Bylo to spise mireno na fanousky "gaucaky".

      • Re: Má Slavia fanoušky?

        (host)     před 17 lety 26.02.2008 18:51 |  
        0 0

        Tak oč tedy jde, Jane
        Ač tomu možná nebudeš věřit, bývaly doby, kdy na Slavii Praha, čerstvě přejmenovanou z Dynama Praha, chodilo na druhou ligu třicet, dokonce i čtyřicet tisíc lidí. Slavia tehdy hrála třináct domácích utkání ročně a v televizi ji prakticky nedávali vůbec. Do Čelákovic jelo ma utkání zhruba 15 tisíc lidí.
        Jít na fotbal byla zábava, jakých bylo málo.
        Teď může slavista vidět svůj tým zhruba čtyřicetkrát ročně, i kdyby vůbec za ní nevyjel mimo Prahu - počítám pražskou ligu a utkání jinde, v televizi.
        Zábavy je v Praze plno. Nejsme Opava a podobná města, kde se téměř nic neděje, a kde jít na fotbal je "událost". Musíš nabídnout hodně atrktivní produkt, abys někoho přilákala.
        Navíc v poslední době vznikly hospody s velkými televizními obrazovkami, kde se na fotbal díváš s kamarády, piješ co chceš, nemrzneš, každou klíčovou scénu vidíš několikrát.
        Ale když se chceš táhnout na Strahov, budiž. Pivo si tam nedáš, protože nejspíš pojedeš vlastním autem. Nedej pánbůh, abys pak jela zpátky autobusem MHD na Anděl s bandou nezletilců, kteří zkoušejí autobus demolovat za jízdy. A jelikož jedeš tím autem, ani pivo si nedáš. Protože se hraje prakticky vždy v blbé termíny, může přijít jen část fandů. Část jich to nestíhá z práce, části nejede po večerních utkáních domů autobus nebo vlak.
        Co to je za pitomost, hrát s Tottenhamem od devíti večer ve všední den v mrazu? Já vím, pro klub je výhodnější, když prodá TV práva. Ale divák se poučí, že na něm vlastně nezáleží.
        Ale proč ti nadávám, Jane.
        Při těch zvrácených termínech, kdy se jen pár utkání hraje pěkně odpoledne při pěkném počasí, při tom nepohodlí, při těch životu nebezpečných klobásách na Strahově není správné nadávat fandům, že nechodí. Není každý šílenec a fanatik, pro něhož je fotbal nadevše.
        Ty máš fanouškům děkovat, že vůbec chodí.
        T

        • Re: Má Slavia fanoušky?

          (host)     před 17 lety 26.02.2008 18:55 |  
          0 0

          Proc by Jane mela dekovat fanouskum, ze chodi na zapas? Navic kdyz ten nazor ani nepsala ona?

        • Re: Má Slavia fanoušky?

          Richi (admin)     před 17 lety 26.02.2008 19:23 |  
          0 0

          Proc by jane mela dekovat fanouskum? To at dekuji hraci a jini. My tu debatujeme, kde jsou ostatni fanousci. A jen tema terminama to neni. Uvidime, kolik lidi prijde na Most.

          • Re: Má Slavia fanoušky?

            (host)     před 17 lety 26.02.2008 19:55 |  
            0 0

            Samozřejmě, Jane nemá děkovat fanouškům. Máš pravdu. Jen mě štvou ti taky fandové v diskusi, kteří málem žádají, aby účast na utkáních byla pro fanoušky povinná, kontrolovala se prezence a z neomluvené neúčasti se vyvozovaly závěry.
            Proto mě štve, když si stěžuje trenér, když si stěžujou hráči, když si stěžuje někdo, kdo se se Slavia-fotbal a.s. nějak blíž spojený. Těm bych řekl, že asi nenabízejí dostatečně atraktivní produkt v dostatečně atraktivním balení. A jelikož vy dost často píšete tak, abyste si nerozhněvali pány Doležala a spol. , proto jsem neoprávněně vyjel na Jane. Mimochodem, velice si její práce vážím.
            Ale doopravdy, nezdá se mi správné vyčítat někomu, že na Slavii nechodí.
            T

            • Re: Má Slavia fanoušky?

              GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 26.02.2008 20:07 |  
              0 0

              Co si ale představuješ pod pojmem atraktivní produkt v dostatečně atraktivním balení? Jak by měl vypadat?

            • Re: Má Slavia fanoušky?

              (host)     před 17 lety 26.02.2008 22:50 |  
              0 0

              jaky zase dostatecne atraktivni produkt v dostatecne atraktivnim baleni?! co to je?! to kvuli tobe maj stadion natrit na kazdej zapas jinou barvou nebo hraci maj pochodovat pred kazdym zapasem po vzoru hare krsna prahou s transparenty slavie zpivajic choraly?
              pro me je "dostatecne atraktivni produkt v dostatecne atraktivnim baleni" slavia. nic jinyho me nezajima, at hrajou proti realu madrid nebo proti blsanum. a ujistuji te, ze to zdaleka neni muj jediny styl zabavy.
              uznavam duvody prace, skoly (ostatne ja taky nejezdim/nelitam tisic kilometru na fotbal) nebo financi (tim nemyslim "drahy" vstupny). ale treba pohodli a vyhled? - jdi na zapadni tribunu, jeste se mi nestalo, ze by tam byly sedacky spinavy a vyhled je vyborny, klobasa se zatim este da jist, pivo bohuzel gecko, ale premuzu se. je to fotbal, ne opera ...
              lucky-pilda

        • Re: Má Slavia fanoušky?

          jane (admin)     před 17 lety 26.02.2008 19:53 |  
          0 0

          To zasadni, oc tu bezi, je to, ze na ucastnika LM, jedineho zastupce CR na jare v poharech a konecne prvni tym v tabulce si najde cestu 3000 lidi. To je opravdu tristni, kdyz to srovnam se svym zazitkem z Aarhusu (nedavno jsem ho tady popisovala), na ktery si v pondeli v 7 vecer v zime naslo cestu pet tisic lidi. Pripominam, ze Arhus ma ctvrtinu obyvatel oproti Praze a jedna se o podprumerny tym danske ligy.

        • Re: Má Slavia fanoušky?

          (host)     před 17 lety 27.02.2008 13:41 |  
          0 0

          Ve spouste veci mas pravdu, ale ty terminy utkani? Kdy se teda ma hrat? Pohary musis hrat o vsedni den, kdyz zacnes v 6, spousta lidi bude nadavat, ze to nestiha z prace. Kdyz v 7, tak po 9. hodine uz taky ty autobusy a vlaky nejak moc nejezdi. Jak si to tedy predstavujes, jaky mas navrh? Stejne tak o vikendu. Kdyz se hraje v patek vecer nebo v sobotu, tak jdes do prime konkurence se spoustou akci a hromada lidi si zase bude stezovat, ze je na chate, s rodinou etc. Jedina mi vychazi nedele odpoledne nebo vecer. Jo, vecer vlastne ne, to je prece uz moc pozde. Takze nedelni odpoledne je jediny termin, na ktery by si nikdo nemel stezovat? Tak jsem zvedav, o kolik vice lidi prijde na Most nez na Budejovice.

  16. Re: Má Slavia fanoušky?

    KING25     před 17 lety 26.02.2008 17:52 |  
    0 0

    Slávistický fanoušek je dost naročnej prostě. Mám takový dojem, že i kdyby se tam dávalo zlaté prase zadarmo, tak se ten stadion naplní na ligu jen z poloviny a ještě k tomu po poločase polovička z nich odejde naštvaně, že to zlaté prase nedostalo! Výmluvy na nedostatek času neberu. Kdo opravdu slavii chce několikrát do roka vidět lize na strahově, tak si ten čas prostě musí udělat ( i třeba jen 5 krát za sezonu). Ono je zajímavé, že ten čas na ajax, arzenal, bukurest si spoustu fanoušků najde čas, ale jak se má vyrazit na ligu, tak už se hledají výmluvy. To ostatním týmům ligy fandí fanoušci, kteří nemusejí do práce a jsou úplne bez starostí a podobne?

    • Re: Má Slavia fanoušky?

      jane (admin)     před 17 lety 26.02.2008 18:03 |  
      0 0

      Zlate prase ne, ale cervenobily medved ano :)

      • Re: Má Slavia fanoušky?

        GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 26.02.2008 18:06 |  
        0 0

        No jestli je to ten za 6k tak jedu pro jistotu autem:)

      • Re: Má Slavia fanoušky?

        (host)     před 17 lety 26.02.2008 18:06 |  
        0 0

        Klobouk dolů před paní Tomasovou, vymyslet slosování a pár plyšových zvířat, to je v dnešní době skutečně marketingový "majstrštyk"... jen jestli jí dochází, že o toho medvěda budou hrát ti, kteří na Slavii chodí i bez těhle kravin, zatímco nikoho jiného to nepřitáhne.

  17. Re: Má Slavia fanoušky?

    (host)     před 17 lety 26.02.2008 18:37 |  
    0 0

    Tak jako co se da delat,je nas proste malo, pro ktery je ligovej zapas i kdyz mrze, stadiak je nekomfortni a "daleko", prijede "neatraktivni" souper atd., prioritou. Mas pravdu, poradny fanousci "skalni" jsme my co jsme byli (pro nektere znas by se spis hodilo "byly") na budejkach. Ale koho chces vinit ze neprijde na fotbal, mne se to proste zda postaveny na hlavu. Nas poradnejch fanousku je malo, s tim nic nenadelame, nebo maximalne s tim nadelame to, ze na zapasech vytvorime sympatickou atmosferu. Nalakat fanousky na zapasy uz je v prace nekoho jinyho a pokud ty lidi neprijdou, tak ten co ma ty fanousky nalakat dela asi svoji praci spatne. Diskuze na tohle tema uz probehla na hlavnich strankach a zapojil se i webmaster, kterej mel podobnej nazor jako ty.Ale ja si proste myslim, stejne jako nemuzes vinit lidi ze pudou misto na do divadla na bowling nebo ze si koupi misto margarinu maslo, nenesou zadnou vinu ani na tom ze delali neco jinyho nez sli na budejovice. Na marketingu slavie a cely gambrinus ligy je, aby zlepsil image klubu a cely ligy a aby se zacalo chodit.

    Technik

  18. Re: Má Slavia fanoušky?

    GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 26.02.2008 18:48 |  
    0 0

    Takže popořadě. Ad Nekulturní prostředí. Stav Strahova je dlouhodobě tristní. Jenže měla Slavia před letošní sezónou někdy dostatek financí na nápravu? Neměla a to i díky zoufalým návštěvám. Ad vulgární fanoušci, nevhodné prostředí pro děti a argument „podívejte se na Anglii“ Tak tohle je opravdu k smíchu. Stačí si pustit přenos z našeho parlamentu, těch vulgarit je tam více než v kotli (Teda mimo včerejška, jelikož ta slečna co mi řvala ty sprostoty do ouška to byla síla, sem se až červenal:-D ) Běžte do kina, klubu a dnes i divadla stejně se nedostanete nad fotbalový průměr. A Anglie? Oni jsou tam slušní, jak fandí a neperou se! Dovolte abych se pousmál. To že většina místních, ve smyslu českých, gaučáků netuší co to v té TV vůbec slyší neznamená nějaký slušný projev fanoušků ba právě naopak osobních přímo zákeřných popěvku tam bývá až až. A že u nás se tak nefandí? Kotel letos přinesl několik opravdu slušných popěvků jež si může na počest sešívaných zapět celá rodina. Výsledek? Při třech mých návštěvách jihu kdy jsem nezamířil jako obvykle do kotle jsem se ve své části jako naprostý zoufalec snažil sousedy zapojit, jediné co se chytlo bylo k uzoufání nudné, Slavie do toho! Vzkaz pro vás, diváky. Tu Anglii takhle nevybudujete soudruzi! :-) Ad Praha vs venkov. Byť jsem brány matičky stověžaté opustil bezmála před třiceti lety, považuji za stále i za Pražáka. Tedy nejde o to kolik jezdí odtud nebo odtud, jde o to, že se v jeden a půl milionovém městě se nenajde alespoň deset tisíc fanoušků jenž by jednou za dva týdny přišli na Strahov se podívat na hru jednoho z nejlepších (pro mě nejlepšího) klubů v zemi. Pokud si připočteme střední Čechy, což je dnes vlastně „velká Praha“, dostaneme se možná přes dva miliony. A pak na úvodní zápas ligy přijde dva tisíce fanoušků SKS troufám si tvrdit tak 50:50 Praha – venkov. Veskrze stejní lidé jako vždy. Ad tvrzení v Edenu bude nabyt! Přátelé nebude! Za stávajícího přístupu diváků, schválně nepíši fanoušků, a také vedení, jenž vymyslí jako "tahák" na zápas s nudným Mostem soutěž o medvědy, nebude situace lepší. Stejní lidé budou používat stejné výmluvy!

  19. Re: Má Slavia fanoušky?

    (host)     před 17 lety 26.02.2008 18:56 |  
    0 0

    má, má a všechny nás se*e, že nás chodí 5 a půl, na druhou stranu si člověk musí najít jiný pozitiva..všichni se známe, nejsou fronty na pivo ani klobásku..amon

  20. Re: Má Slavia fanoušky?

    (host)     před 17 lety 26.02.2008 19:09 |  
    0 0

    Tyhle outlocitný články, stěžování, knučení. Najděte si na tom pozitiva, na strahově se skoro všichni známe, nejsou fronty u stánků..:o) já si těch posledních mačů rád vychutnám, budu zplna hrdla fandit a doufám, že mě nějakej ichtl nanas*e s dýmovnicí, bo bych mu jí asi narval do zadku:o) amon

  21. Re: Má Slavia fanoušky?

    (host)     před 17 lety 26.02.2008 19:22 |  
    0 0

    Hlavní problém, je v nasazení hráčů a ve stylu hry eských týmů. Proč jde proti Tottenhamu, Arsenalu atd. odjezdit celej zápas po prdeli a proti Budějovicím atd. to odchodit. Bydlim kousek od Brna, takže to na zápasy mám docella z ruky, ale včera sem byl v Brně a byl sem smutnej z toho co jsem viděl. Kdo to viděl ví o čem mluvím. Profesorsky odběhanej zápas, ale přišlo mi, že bez jedinýho kroku navíc. Jako kdyby chyběla motivace, nebo nevim.
    To je hlavní důvod si myslim proč nechodí lidi.

  22. Re: Má Slavia fanoušky?

    (host)     před 17 lety 26.02.2008 21:01 |  
    0 0

    Původně jsem vůbec nechtěl na články uveřejněné na SN reagovat. Bohužel okolnosti zařídili jinak. Co se děje na zápasech Slavie je do nebe volající. Je mi 55 let a jsem velký fotbalový fanoušek. Za komunismu jsem chodil na spartu (jak jinak) a to mi vydrželo dost dlouho a jsem na to hrdej! Pak si ale Petr Mach neprosadil, že bude hrát v útoku s Horstem Sieglem a s aktivním fanděním jsem skončil. Tu náhle mě ze spánku probudily zlaté dobré časy Baníčku, nuž začal jsem fandit jemu. Patřil jsem jednu dobu k tvrdému jádru zvanému 4K (KU-KLUX-KING25OLÉ-KLAN).V posledních letech jsem přešel do Vršovic, protože na Bohemce si můžu s klukama s Antify zahulit a řádně přepudrovat rypák. Po postupu Slavie do LM jsem začal chodit na Slavii. Dosud jsem byl na 3 zápasech. Doma pohár s Tottenhamem, doma liga s Budějovicema a teď na výjezdu do Brna. Sami jistě usoudíte, že všemu rozumím, všude jsem byl a mám tedy právo do všeho mluvit! Nejvíce mě znepokojuje, že se na fotbal tahá politika. Na Strahově jsem vypozoroval, že na jižní tribuně se někteří jedinci dokonce svlékali do půl těla! Jako voliči KDU-ČSL a zastánci zákazu potratů i znásilněných žen mi to přijde zvrhlé, nechutné ba přímo vulgární. Dále jsem na východní tribuně vypozorval, že zhruba uprosřed se nachází skupinka cca 3 fanatiků co dokonce hajlovali zdviženou levicí vzhůru k tmavomodrému nebi. Tohle je vrchol všeho, chystal jsem se podat dokonce i trestní oznámení (mám vše natočené na videu), ale nakonec mě to přešlo. Máme přeci demokracii, a kdž můžou šaškovat politici při volbě prezidenta proč by se nemohli někteří jedinci takto projevovat. Nejvíce mne však znepokojuje vaše nespokojenost s návštěvami! Vždyť jsme podprůměrný klub, dosahující kvality 5. maďarské ligy. Ještě, že vedení na poslední chvíli koupilo Martina "podržbojlera" Abrahámahamánaha. tento kvalitní a tolik potřebný záložník oživí a rozčeří stojaté vody v naší kabině a jak se lidově říká nakope nám všem prdele! Jinak bych vám chtěl sdělit, že končím na Slavii! Nebudu fandit takovému týmu, kde se snoubí rasismus, fašismus, na západní tribuně dokonce i pseudo-chuligánismus. Kde to jsme? Svaz zakázal používání pyrotechniyka a pí. Ziková si zapaluje svíčku? Dokonce znesvětila přestávkový rozhovor (při domácím zápase s Budějovicemi), když do mikrofonu řekla Usáma navždy v našich srdcích, at žije terorismus. To doprovodil skandováný potlesk několika důchodců z jejího blízkého okolí. Nakonec to završil komentátor slovy Otíka Černého z ČT "Ira, Eta, Taliban sám televizní chuligán!". Jak jsem již řekl, končím a přecházím na Žižkov. Zavedli tam vstup zdarma, klobása a apivo k tomu. Dokonce každého fanouška po zápase odveze pan Horník svým autem domů. At vás provází síla. PS: nejeste maso, budete nemocní! S úctou váš kapitán Morgan

    • Re: Má Slavia fanoušky?

      (host)     před 17 lety 26.02.2008 21:09 |  
      0 0

      Muhahahhahahahahhaaaa ty si vocas muhahahaha :D

      • Re: Má Slavia fanoušky?

        slaviator     před 17 lety 27.02.2008 16:20 |  
        0 0

        Levicí si mužeš dělat co chceš, hajluje se pravicí, ne?

        • Re: Má Slavia fanoušky?

          (host)     před 17 lety 27.02.2008 17:07 |  
          0 0

          Morgan a ja hajlujeme jako levicaci pouze levou!! Prokop Mikule

  23. Re: Má Slavia fanoušky?

    (host)     před 17 lety 26.02.2008 21:05 |  
    0 0

    ***************KDE JE LUKE?***************

    Většinou tady bývá v diskuzích velice aktivní, tak by mě zajímalo, jestli je tak aktivní i v chození na Slavii.

    • Re: Má Slavia fanoušky?

      slaviator     před 17 lety 27.02.2008 16:23 |  
      0 0

      Kamaárde, když to jde... Tak jdu. Ale nechtěj po mě, ať nejen jezdím do Prahy sto kiláků, ale ať jezdím autem i do Olomouce apod... Je to sranda, jezdit v jednom člověku... Velmi ekonomicky výhodné...

      • Re: Má Slavia fanoušky?

        (host)     před 17 lety 27.02.2008 17:47 |  
        0 0

        Tak proč nejedeš třeba s Kingem?

  24. Re: Má Slavia fanoušky?

    (host)     před 17 lety 26.02.2008 22:10 |  
    0 0

    Já myslím, že nemá smysl plakat nad nízkými návštěvami, ale něco dělat pro jejich zvýšení. Fotbal je marketinkové zboží, stejně jako divadelní představení, návštěva kina, koncertu. Chci-li někoho nalákat na svůj produkt, musím ho umět dobře marketinkově nabídnout. Jestliže mají některá soukromá divadla vyprodáno, i když jsou vstupenky mnohem dražší než na ligová utkání, tak je na vedení Slávie a jejím marketinkovém oddělení, aby dokázala přilákat diváka. Nářky ho na stadión nepřivedou. Uvidíme, jestli s novým stadiónem dojde k výrazné změně. příliš tomu nevěřím.

    Většina z vás tu kritizovala fakt, že ČT nevysílala odvetu z Londýna. Proč? Protože o klubový fotbal není mezi televizemi zájem, je to marketinkově nevýhodný produkt, na kterém prodělají. Klubový fotbal netáhne diváky. Až tomu bude jako v Německu, tak se televize budou prát i o zápasy Intertoto cupu. Proč by se Ota Černý namáhal, když ví, že jedinou televizí, která vysílá klubový fotbal je veřejnoprávní televize. Může si diktovat podmínky za televizní práva, protože má monopol. Stejně tak ho nic nenutí, aby kupoval televizní práva na zápasy venku. jiná situace je u domácích zápasů reprezentace, kde je zájem soukromých televizí. Až budeme předvádět v pohárech atraktivní fotbal, který vyprodá stadión a přitáhne k obrazovkám velké množství diváků, pak budou mít televize o klubový fotbal zájem. Oni chtějí také vydělávat. Ota Černý využívá pouze nezájmu konkurence o klubový fotbal. Nepomůže ani digitalizace.

    Hlavně nesvádějme případný nezisk titulu na nízké návštěvy. Rozhodovat bude kvalita trenéra, kvalita hráčského kádru a přestupová politika v zimním období. Navíc jsme měli nejlepší startovací pozici. Tyto výmluvy bych považoval za alibismus trenéra, hráčů a vedení. Oni musí svoji prací vybojovat titul. Chyby musí hledat především u sebe.

    • Re: Má Slavia fanoušky?

      KING25     před 17 lety 26.02.2008 22:27 |  
      0 0

      Jasně za všechno může trenér, hráči a přestupová politika a ty za nic nemůžeš. Už vidím jak jdeš v květnu na fotbal a pak všude říkáš, jak jsi slavil pořádne ten titul co? Ukaž mě jedinej tým, který je na přední příčkách evropských lig a mají lepší bilanci venku, než doma. Prostě cesta k titulu vede přes domácí zápasy, kde hráče žene velká podpora fanoušků.

    • Re: Má Slavia fanoušky?

      (host)     před 17 lety 26.02.2008 23:05 |  
      0 0

      "Klubový fotbal netáhne diváky." .... a proto ct4 vysilala golf (nebo co to vlastne bylo), ktery k televiznim obrazovkam pritahnul takovych divaku, ze narychlo jeste museli posilovat vysilace, aby jim cela sit nespadla ...
      lucky-pilda

      • Re: Má Slavia fanoušky?

        (host)     před 17 lety 26.02.2008 23:26 |  
        0 0

        Proto to bylo na ČT4, stejně tak náš domácí zápas s Totenhamem. Kdyby klubový fotbal táhnul, tak se liga vysílá v soukromé televizi a o pohárové zápasy mají zájem privátní televize, nejen veřejnoprávní. Prož Nova už nevysílá ligu? Proč Prima vysílá anglickou ligu? A proč jedinou televizí, která měla zájem o naší ligu, byla Česká televize. Klubový fotbal v Čechách netáhne, není to marketinkový trhák.

  25. Re: Má Slavia fanoušky?

    (host)     před 17 lety 26.02.2008 22:59 |  
    0 0

    Vsadim mojí děravou ponožku na to,že až bude DERBY,tak to pujdu kolem stadáče a uvidim slávisticke fandy,jak si o sobě hrozně myslí jací sou slávisté...to bude zase diváků...
    často dostlýchám výmluv,že se lildem nechce chodit na ligu,protože nemá uroven a především je to na howno fotbal...tak proč když přijela Sevila,či Totenham,tak proč nezvedli prdele?to jim furt nepřipadá atraktivní soupeř?a dále všude čtu...: jo my čekame az bude Eden...ale PRD ! Pane bože to sou trapne vymluvy to stim Strahovem...!
    Já vás nechápu...to je takovej problem,2x do měsíce si vyjet na fotbal?2x do měsíce? Jestli je to pro Vás problém,tak ste banda PRASAT!

    PEACE

  26. Re: Má Slavia fanoušky?

    (host)     před 17 lety 26.02.2008 23:57 |  
    0 0

    Me prijde, ze se fanousci ztraci na tehle diskuzich, zacalo to tim, ze kdo nebyl na Ziline nema pravo jit ani na Ajax. A kdo nebyl na Ajaxu...
    Porad se nekomu predhazuje, kdo je vetsi slavista a ma vic zasluh a to me pekne stve. A myslim nejen me.
    No a Strahov ma sve vyhody a nevyhody, to je jasne. A to taky dela hodne, napriklad, kdyz se sejde pocasi, tak je to pak na to byt tyden nemocny. No a co pak? Uzdravit se a jit na dalsi?
    A to je jen jeden z tisice prikladu...

    • Re: Má Slavia fanoušky?

      (host)     před 17 lety 27.02.2008 06:59 |  
      0 0

      Dobrý den přeji Vám všem,
      děkuji za tento článek, že byl zveřejněn. Když už nic jiného, tak alespoň splnil to, o čem se tam píše. Jaké má fanoušky Slávie? Každý článek je názorem a vypovídá o tom, jak svojí Slávii fandíme. Je dobře, že každý má svůj práh a hranici svých hodnot nějakým způsobem nastaven a je třeba to respektovat. Ten článek byl myšlen dobře a není třeba za to kritizovat pana Petra. Kdo bude fandit Slávii tak přijde určitě. Chápu i ty, kteří jezdí z větší či menší dálky, ale jako argument to nemohu brát, protože mi také jezdíme na zápasy ven a třeba v Brně byl velmi slušný kotel a určitě to nebyli jen fandové Slávie z Brna. O způsobu fandění také máme každý svou představu, ale nikomu ji nemohu vnucovat. Tím jsem měl namysli už v jiných článcích pokřik "smrt Spartě". Prostě ho neskanduji a tiše si říkám, "Good save to Slavia" (snad je to správně). Chodím na jih fandit už pěkných pár let, protože jinak Ti kluci fandí celý zápas a kromě několika těchto pokřiků je tam spousta skandovaných pokřiků "v pohodě" vzhledem k tomu, že je to fotbal a ne divadlo. Autor měl asi na mysli, že by nás opravdu mělo chodit víc a fanoušci by měli začít s kritkou u sebe a ne nadávat na toho či onoho hráče a trenéry a Tommasovou a klobásy a vítr a já nevím co ještě. Z Brna jsem zklamaný byl, jsem rád že i K.J. uznal, že to trošku prokaučoval a že si z toho všichni vezmeme to dobré a na Most to bude prostě jinak. Já tomu chci věřit a proto na fotbal opět půjdu a se mnou půjde syn, jeho dívka a kamarád. Půjdem se šálami a budem fandit. I za mýho tchána, který je moc nemocný a ptal se jestli půjdem fandit. Je z Moravy a dělal už z otcem Fr.Zlámalů v družstvu v Hulíně. Slávistou je už skoro 80 let a neodpustil by mi to, kdybych nefandil. I o tom je život slávistů. Tak pojďme na Strahov ať je nás víc. Nebo to bude jako s Budějovicema? Není třeba na sebe nadávat, když to každý z nás cítí jinak, je lepší se s pokorou navzájem pochopit. Bude to lepší pro Slávii i pro nás. Snad to nebylo příliš komunistické.....
      Pěkný den přeje Sokrates 55

  27. Prezentace

    (host)     před 17 lety 27.02.2008 07:49 |  
    0 0

    aprosto souhlasím s názorem že marketink slávie je mizernej.Proč nejsou po celý Praze a na netu billboardy s fotkou sedačky a textem "..může být vaše" nebo něco podobnýho.Viděli jste někdo reklamu na sedačku na webu stadionu eden?Příšerný.To to kreslili snad ve wordu,nebo já nevím...Grafika webu je taky příšerná...

    Tohle by taky mohlo zvednout návštěvnost.
    Nebo reklamy do novin a netu "Slavie tě potřebuje" se strýčkem Samem v bíločerveným...nebo "..přijďte si pro titul..." určitě by to spoustu lidí přitáhlo.

  28. Re: Má Slavia fanoušky?

    Eluin (přítel SN)     před 17 lety 27.02.2008 10:23 |  
    0 0

    Zdravím! Já sice mrazivého února patřil mezi 2339 věrných fanoušků, ale bohužel každý zápas (domácí) nestíhám, neboť...život je leckdy velmi komplikovaný. Krom fandění Slavii hraji ještě šachy, a to povětšinou v neděli, takže nedělní zápasy musím z takových 70% oželet... V pondělí mi naopak nevyhovuje termín (kvůli škole), takže to je komplikované. Pokud k tomu připočteme určitou pohodlnost mnohým současných lidí a jiné možnosti kulturního, či sportovního vyžití (kterých, co si budeme povídat, neustále přibývá), tak nám z toho jasně vyjde, že fanoušků asi jen tak nepřibyde. Možnosti, jak nalákat lidi do hlediště tu ale pochopitelně také jsou. Lepší propagace, soutěže (vím, jsou, ale málokdo o nich ví...) a také lepší prostředí na stadionu..

    • Re: Má Slavia fanoušky?

      (host)     před 17 lety 27.02.2008 11:06 |  
      0 0

      zdravim, napsano skutecne temer vse.snad bych ale par veci dodal. Chcete si udelat hezky vylet,zajit pred fotbalem na vecu, vzit rodinu, tak to mate proste smulu, nemate narok ani pojist ani se pobavit, proste neni kde, chcete si koupit treba cigarety, cukrovinky , tak to mate taky smulu, chcete slyset nejnovejsi novinky z klubu , chcete se sejit s prateli , zapomente, proste neni kde. Navstevy se na Slavii odvilely treba vzdy i podle terminu zapasu, tj. vets navstevy chodivaly v sobotu , dalsim velkym problemem je bezesporu slozeni fandu, kteri se rekrutuji narozdil treba od Slartanu s lidmi s mnoha zajmy a Slavie nemusi nutne byt vzdy ten hlavni, na rozdil od mnoha si nemyslim, ze Eden neco zmeni, snad tak rok , a pak znovu tvrdy byznys a boj o fanouska se vsemi prostredky. Jiri

  29. Re: Má Slavia fanoušky?

    (host)     před 17 lety 27.02.2008 11:53 |  
    0 0

    Já vynechal v této sezoně jen 3 soutěžní zápasy Slavie- pohár CMFS ve Velkých Karlovicích-kvůli práci,Ligu Mistrů v Seville-kvůli nesmyslně vysoké ceně leteckého zájezdu když se nekonal zájezd autobusový kvůli velké vzdálenosti,ligu v Českých Budějovicích-kvůli absenci dopravy z Kladna kde jsem se tehdy musel nacházet.Domácí zápasy jsem viděl samozřejmě všechny.A jsem na to hrdý.Vy všichni co si na Slavii neumíte najít čas a nechodíte ani doma,zamyslete se nad sebou jak jste líní.takoví fanošci jsou k ničemu.

  30. Ano ma, presne cislo zname

    Marhoul     před 17 lety 27.02.2008 13:19 |  
    0 0

    S clankem se naprosto stotoznuji. Jeste bych si dovolil rozebrat tech 2320 fanousku co tam chodi kazdy zapas. Strahov je opravdu velmi neprijemne misto, obzvlast v zime a lide co tam na Budejovice prisli se daji opravdu pocitat mezi ty "nejvernejsi." Tihle fanousci by na Strahov prisli, i kdyby se delo ja nevim co a svym zpusobem kompenzuji nezajem tech linych slavistu. Ale nikde se o nich nemluvi bohuzel - a mozna by si taky jednou zaslouzili pochvalit za svou vernost.

  31. Re: Má Slavia fanoušky?

    (host)     před 17 lety 27.02.2008 18:21 |  
    0 0

    ..vypada to ze si nekdo cetl dnesni diskkuzi:)))))))))))))))))))))))))))


    Slavia bojuje o ligový titul a v nedělním souboji na Strahově bude potřebovat každého fanouška, aby uhájila náskok na čele tabulky a získala potřebné tři body, kterými by nechala zapomenout na nevydařený zápas v Brně.

    Do hlediště stadionu nejenom proto dorazí všichni fotbalisté a realizační týmy mládežnických kategorií.

    „Na Slavii chodíme fandit na každý zápas, ale tentokrát jsme upravili tréninkový program všech týmů tak, aby mohli přijít Slavii fandit opravdu všichni. Každý fotbalista ví, jak je podpora z hlediště důležitá a mnohdy může sehrát rozhodující roli,“ uvedl sportovní ředitel Michal Šrámek.

    Slavia má čtrnáct mládežnických týmů, béčko a tři týmy žen. „Do vyhrazeného hlediště dorazí podle minimálně na pět set slávistů,“ odhaduje Šrámek.

    V posledním domácím střetnutí navštívilo strahovský stadion pouze 2339 diváků, což byla nejnižší návštěva kola.

    zdroj.sks ofikoweb
    M.

  32. Re: Má Slavia fanoušky?

    (host)     před 17 lety 28.02.2008 13:57 |  
    0 0

    Ježiši vy jste všichni pěkný jelita! Bulíte že marketing je na nízký úrovni a proto je návštěva malá! Jestili fandím slávii tak jdu a prdím na nějaký marketing! Jen výmluvy. Jste pohodlná a rochcapená generace. To je všechno.