Můj příběh

Jak nám sebrali pití

Výjezd do Anglie zatím neskončil, ale o problémy nouze není, přestože všechno probíhalo v pohodě. O rozruch se postarala anglická byrokratická policie.

Dva autobusy fanklubu dorazily ke stadionu před osmou hodinou ranní anglického času. Cesta probíhala v pohodě a podle plánu. Lidé pak byli odvezeni na metro a každý měl individuální program.

Změna nastala kolem druhé hodiny, kdy se mi ozvali řidiči. Důvod? Policie okupovala naše autobusy. Rozhodli se totiž odebrat nám veškerý alkohol, který se zde nacházel. Včetně zásob řidičů, kteří měli pivo pro klasický prodej a přišli tak o nemalé peníze. Došlo však i k prohlídce osobních zavazadel bez dohledu majitelů! Zajímavé je, že některým vzali i nealkoholické pití a řidičům málem zabavili i Colu.

Takové jednání nám docela dost znepříjemnilo tento pobyt, hlavně mě to mrzí s ohledem na řidiče, kteří v tom byli dost nevinně. Snad už zbytek výjezdu proběhne bez závad.

Komentáře (48)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jak nám sebrali pití

    (host)     před 17 lety 21.02.2008 20:20 |  
    0 0

    Však mi jim za pár let ukážeme.. až si přijedou do Edenu pro bůra, tak si na nich taky smlsnem, něco jako falešný poplach teroristický útok, bomba v autobuse Tottenhamu ;-)

    • Re: Jak nám sebrali pití

      (host)     před 17 lety 21.02.2008 23:27 |  
      0 0

      Zase jim vykradem šatnu:D

      • Re: Jak nám sebrali pití

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 22.02.2008 01:23 |  
        0 0

        Hovado! Radši dělat všechno pro to, aby se to nemohlo opakovat. .

        • Re: Jak nám sebrali pití

          (host)     před 17 lety 22.02.2008 10:41 |  
          0 0

          Proč,vybornej fór!

  2. Re: Jak nám sebrali pití

    (host)     před 17 lety 21.02.2008 20:23 |  
    0 0

    Tak zlatý naši policicsté hodně štěstí přeji tohle není normaální chtělo by to nějakou stížnost aspoň

    • Re: Jak nám sebrali pití

      Richi (admin)     před 17 lety 22.02.2008 22:47 |  
      0 0

      Mohli jsme podat stížnost, ale museli bychom v Londýně nějaký ten čas zůstat, by nám dělali giga problémy. Když má někdo moc, tak se s tím bojuje složitě.

  3. Re: Jak nám sebrali pití

    bojler     před 17 lety 21.02.2008 20:58 |  
    0 0

    Stara pravda - ACAB

    • Re: Jak nám sebrali pití

      PetCC     před 17 lety 21.02.2008 23:10 |  
      0 0

      aACABab :-)

    • Re: Jak nám sebrali pití

      (host)     před 17 lety 22.02.2008 09:31 |  
      0 0

      ABAB!!!ALL BOJLERS ARE BASTARDS
      troubi

      • Re: Jak nám sebrali pití

        (host)     před 17 lety 22.02.2008 12:46 |  
        0 0

        naprostej souhlas !!!! DJ LUCIFER

      • Re: Jak nám sebrali pití

        (host)     před 17 lety 23.02.2008 09:58 |  
        0 0

        ty ses opravdu trouba, to se jinak neda rict.

        • Re: Jak nám sebrali pití

          (host)     před 17 lety 24.02.2008 01:24 |  
          0 0

          si pis.ten nejvetsi.troubi

  4. Re: Jak nám sebrali pití

    (host)     před 17 lety 21.02.2008 23:05 |  
    0 0

    Jsou to kurvy zdegenerovaný, zakomplexovaný!Zdravíčko mi ještě nedovolilo vyjet,ale stále mám v paměti výjezd č.1 2006 na Tottenham,návrat zpět.Ty fašistické ksichty britských fízlů před vjezdem na trajekt!Kde je volný pohyb osob,volný pohyb zboží v rámci EU?Já jsem kusem krve Sas a Anglánům čím dál víc neodpouštím zničení Drážďan.Ano,byla válka a bylo třeba co nejrychleji zlikvidovat Ádu.Ale Drážďany?Kulturní město na úrovni Prahy,plné uprchlíků z východních území a hlavně totálně nasazených.Žádný válečný průmysl,jen pomsta za kruté bombardování Londýna a hlavně Coventry nacisty.Zde zahynulo za jednu noc i 3500 Čechů a Slováků.Strašnou smrtí.Hořeli a umírali strašnou smrtí po fosforových bombách.Vím to od tety,kdy zahynula jediná dcera její sousedky.Kolik potomků ničitelů rabovalo naše autobusy? Bál jsem se vyjet, nejsem ještě v pořádku. A škoda,že jsem neviděl hlavně 2.půli (díky, televizáci,hlavně pane Otto Czerny...). Ale toto zjistit? Děkuju Vám všem, kteří jste tak trochu fandili i za mne, na podzim již musím být fit!!! Promiňte mi tento výlev,ale strašně se mě to dotklo, jak s námi ti zkostnatělí ostrované jednají. A mnozí jim lezou kamsi! Cituji Švejka: Gott strafe England (bože, potrestej Anglii!). Jedemé, Slávie, jedeméééé! Dobi

    • Re: Jak nám sebrali pití

      PetCC     před 17 lety 21.02.2008 23:12 |  
      0 0

      Drážďany si přímo vyžádal Stalin.

    • Re: Jak nám sebrali pití

      jane (admin)     před 17 lety 21.02.2008 23:34 |  
      0 0

      Mno Britanie neni v Schengenu a to je duvod kontrol. jako nejvetsi spojenec USA k tomu ma asi padne duvody. Ale stve me to taky, ze me svlika do ponozek nejakej pricmoudlik z Iranu a povazuje me malem za teroristu.

      • Re: Jak nám sebrali pití

        (host)     před 17 lety 22.02.2008 11:32 |  
        0 0

        hele jihocechu me je na bliti z tebe.co kdyby vybombardovali zrovna tu prahu?to co se stalo v drazdanech nebylo vubec nutne!znicit tak krasne mesto jen z nakeho rozmaru,vzdyt uz bylo jasne jak valka skonci!petr

    • Re: Jak nám sebrali pití

      (host)     před 17 lety 22.02.2008 09:10 |  
      0 0

      Teď nevím, kdo je větším fašistou (nacistou), zda ty nebo britští fízlové... Ty asi lituješ, že skopčáci nevyhráli válku, viď... A předpokládám, že jako drtivá většina sude´táků spíláš Čechům, že je pro nic za nic odsunuli (pardon, sprostě vyhnali)... Je mi z tebena blití. Jihočech

      • Re: Jak nám sebrali pití

        (host)     před 17 lety 22.02.2008 11:18 |  
        0 0

        Můžeš mi laskavě ukázat, kde se pisatel projevil jako nacista ? To že se někdo dostal mentálně dál v chápání minulosti než ty se svým černobílým schematismem neznamená, že tě to opravňuje ho hned takto ocejchovat. A neříkej, prosím tě, že ti je na blití, lidi s tvejma názorama se vyznačujou silným žaludkem. Středočech.

        • Re: Jak nám sebrali pití

          (host)     před 17 lety 22.02.2008 11:21 |  
          0 0

          :-) Kmotr

          • Re: Jak nám sebrali pití

            (host)     před 17 lety 22.02.2008 11:42 |  
            0 0

            :D....silnym zaludkem,aprokompenzaciobycelne slabosti v ramci jinych organu....(mozek?),hezky's mu to napsal stredocechu, ale je mozne,ze za tonemuze, ona se druha valka bere myslim az v sestce.mart

            • Re: Jak nám sebrali pití

              (host)     před 17 lety 22.02.2008 21:50 |  
              0 0

              co to pleteš do fotbalu???????

  5. Re: Jak nám sebrali pití

    (host)     před 17 lety 22.02.2008 02:27 |  
    0 0

    me by zaujimalo, jak se to vyresilo, zda, sme si tio nechali libit.... pokud ano tak smrt vsem povolnym

    • Re: Jak nám sebrali pití

      Richi (admin)     před 17 lety 22.02.2008 22:45 |  
      0 0

      Tak rabování proběhlo v době, kdy u autobusu nikdo nebyl, jen řidiči, kteří tak byli probuzeni. A ti bohužel neumí ani slovo anglicky. Sice pak probíhala komunikace po telefonu s českými poldy, ale ti to vysvětlovali tak, že na to mají právo a že s tím nic neuděláme a že to mohlo dopadnout i hůře, třeba zatčením řidičů. Ano, bránit by se třeba šlo, nějak si stěžovat, ale pak by to znamenalo tam zůstat x dní, protože nejen že by zatkli řidiče, ale sepisování různých dokladů .. a nedivil bych se, kdyby pak třeba i zatkli všechny, co měli nějakej alkohol v zavazadlech ... prostě bojovat proti tomu je jaksi složitý.

      • Re: Jak nám sebrali pití

        mart     před 17 lety 23.02.2008 12:31 |  
        0 0

        Zajimave. Richi, Tve vysvetleni je pochopitelne. Napada me, nebylo-li by mozne alespon pozadat o pomoc ambasadu. Oni tamnmaji lidi, kteri jsou na takovehle veci specialisty. Bylo by skoda, kdyby jim (tem policajtum) takovejhle teror mel projit uplne zadarmo :(. Nemyslim si,ze mit alkohol v zavazadle je trestne, dokonce si ani nemyslim,ze by to bylo nepripustne. Britska policie se bohuzel stara o blbosti, a podle toho to taky v te zemi vypada. mart

        • Re: Jak nám sebrali pití

          Richi (admin)     před 17 lety 23.02.2008 13:01 |  
          0 0

          Bohužel už máme smůlu. Chyba je, že řidiči měli chtít nějakej doklad, že jim to bylo zabaveno. Jenže když se nedomluví a nikdo jim nemohl v ten moment pomoci ... ani mě nenapadlo, že měli chtít nějakej papír. A teď už to zpětně nikdo nedokáže.

          • Re: Jak nám sebrali pití

            mart     před 17 lety 23.02.2008 13:14 |  
            0 0

            jj, sou to zmetci. Mozna by stalo za to, napsat na Tottenham popis cele situace, a pozadat je o (prinejmensim) vysvetleni.(lokalni policie musi mit s Tottenhamem smlouvu, a pokud by se nas "Velky Bratr" postavil na zadni, par policejnich "teroristu" by to asi odneslo,.... ono se v Londyne za policejni dohled plati pomerne znacne castky) Mozna je lepsi na to zapomenout? Nevim? Mam vztek. Ale asi se clovek prava nedovola.mart

      • Re: Jak nám sebrali pití

        (host)     před 17 lety 25.02.2008 16:35 |  
        0 0

        A co bylo důvododem ?(oficiálním) Nevím jak v anglii já tam alkohol provez, ale třeba do Irska je trestný přivézt více jak 1l tvrdého alkoholu a 3l "měkkého" také s sebou nesmí člověk mít více jak 100 cigaret...A ono je dost pravděpodobné, že v Anglii to bude stejné...Zvláště když jde o rizikový zájezd (to jsou bohužel anglickými úřadny považování všichni žijící na sever od České Velenice a na východ od Aše...)

  6. Re: Jak nám sebrali pití

    (host)     před 17 lety 22.02.2008 06:20 |  
    0 0

    Taky máme zkušenost byrokracií policie - chtěli jsme si obejít stadion dokola, protože bylo hodně času. Policie nás zastavila v přilehlé ulici, nechtěli vstupenky, ale prohrabali nám tašku a pak chtěli jména (opsali si z pasu) a bez toho nás nenechali odejít. Pochopila jsem, že musí sepsat doklad o té prohlídce tašky?!?
    amila

  7. Re: Jak nám sebrali pití

    (host)     před 17 lety 22.02.2008 10:01 |  
    0 0

    Můžu jenom říct, že tu samou demenci jsem zažil i minulej výjezd do Londýna. A.C.A.B.

    • Re: Jak nám sebrali pití

      (host)     před 17 lety 22.02.2008 10:40 |  
      0 0

      Ja nevim , ale je jasne, ze jako u nas existuje manual podle kteryho se policajti chovaj, to je v Londyne i v Praze, jiste vzdycky zalezi kdo opatreni ridi, jestli jde o zvlast opatrneho exota nebo o policajta, ktery je na urovni, bohuzel jedna vec nezaznela, i pres pracujici Cechy na ostrovech jsme pro nektere a zvlaste lidi zabyvajicimi se zakony casto lidmi druhe kategorie. Nevylucuji , ze aktivita mohla byt spojena i s informacemi od vedeni ceske policie. Jiri

      • Re: Jak nám sebrali pití

        AKI     před 17 lety 22.02.2008 22:26 |  
        0 0

        Tak to bych s tebou si dovolil nesouhlasit,že "jsem z druhé kategorie". Bohužel UK doplácí na vlnu přistějhovalců a co se týká fotbalu tak to maj v popisu práce a pak asi nějaká spolupráce mezi UK a ČR policií bude existovat.. Milý Mart by ti asi mohl říct víc. Já jsem na zápasech v Londýně na fotbale neměl a ani místní kuby nemaj problémy - děláš problémy,tak jdeš do basy a máš zákaz na fotbal a hotovo. Nás chtěli asi rozhodit když viděli tu "jízdu" ze Strahova ve druhým poločase... :-) AKI

  8. Re: Jak nám sebrali pití

    (host)     před 17 lety 22.02.2008 11:32 |  
    0 0

    :-))) tak to je zážitek . mudrc

  9. Re: Jak nám sebrali pití

    hajda     před 17 lety 22.02.2008 12:24 |  
    0 0

    British Cops are bastards and stupid more than our cops !
    Když jsme přijeli busem ke stadionu, nemohl se řidič s policajtama dohodnout, kde budeme parkovat. Nechali nás 10 minut sedět vevnitř jako zvířata, nemohli jsme ani z busu vystoupit a dát si třeba cígo. Řidič byl ten samé pako, svým tělem mi na schodech busu bránil vystoupit.
    Když jsem jim vysvětloval, že nejsme ani zvířata a ani vězni a že jsem svobodný člověk, tak mi ten polda řekl, že jestli udělám z autobusu byť jeden jediný krok, mám po zápase.
    I když jsem na podobné věci háklivý, tak jsem to radši zabalil, ale jsou to bezmozci.

  10. Re: Jak nám sebrali pití

    (host)     před 17 lety 22.02.2008 12:55 |  
    0 0

    Klasická policejní buzerace. Jen mě udivuje, že vás to tolik rozčiluje a vyšilujete. Když se tohle děje (bohužel běžně) skoro na každém ligovém zápase u nás. K tomu si přidejme provokace ze strany security. Pak se není čemu divit, že se to prostě strhne v melu a strkanice. To tu zase píšete o chuligánech, dobytku, lidech co nemají zájem o fotbal, kazí pověst Slavie apod. Měníte hrozně účelově své názory, jak se to každému hodí ... klasika. Orange

    • Re: Jak nám sebrali pití

      (host)     před 17 lety 23.02.2008 10:13 |  
      0 0

      Svata pravda Orange. Prokop Mikule

  11. Re: Jak nám sebrali pití

    (host)     před 17 lety 22.02.2008 15:26 |  
    0 0

    Ano se Sudety mám cosi společného, máma se hlásila vždy k Čechům a byla dobrou učitelkou češtiny.. Jen mě mrzí ta "mírotvornost", protože ty Drážďany, to prý bylo strašné. A na anglické uniformy jsem vysazen právě od toho trajektu v září 2006, to byla strašná zlomyslnost. Ne, nechci urážet fantastická obecenstva, která jsme zažili právě v GB, všechny ty lidičky. Chtěl jsem jen poukázat na bezmoc, když někomu dají moc. Protoře v Německu se zrodil Faust (dílo to Goetha, který se i přátelil s českými buditeli a prohlašoval, že český jazyk mu připadá krásný - nebo tak nějak). Ale taky Panzerfaust (pancéřová pěst). A na jaké straně stojím? Henleina, K.H.Franka, kam mě zařadil Jihočech, nebo všech prostých lidiček schopných se skamarádit s každým bez ohledu na rasu či jazyk?! Není právě dnešní Slavia multikulturní? A děkuji ostatním za slova pochopení, ale já včera opravdu vypěnil, protože o co je průměrný Angličan výše než Čech? Tak proč nás tito bezmozkově podceňují a podrážejí? Dobi

    • Re: Jak nám sebrali pití

      mart     před 17 lety 23.02.2008 12:54 |  
      0 0

      Ste'me Dobi rozesmal. "O co je prumerny Brit (dovolim si generalizovat) vyse nez Cech?"
      Odpovedi je par - jednu z nich jste nabidnuli Vy. Bezmozek. Dalsi doplnim ja (bohuzel vycet nebude kompletni... je toho moc), alkoholik, tehotny teenager, samoliby NESTYDATY (uvadim velkym pismem, protoze STUD opravdy v nenajdete krome snad mozna v Oxford english dictionary, ale i tam je to az po fuck, ...ne snad proto,ze by tuto aktivitu nejak zvlast ovladali, ale hojne to provozuji, a jeste hojneji o tom mluvi) nabob. Pak tu maji jeste jedno slovo. Rikaji MULTIKULTURNI! Snad kdo jste videl severni Londyn, pripustite zrejme, ze ze v cestine by si to spise zaslouzilo preklad jako multiNEkulturni. Totalni ignorance vuci cizim jazykum (i zemim, pokud nepatri ke Commonwelth) je znama.
      Toto neni generalizace (krome Anglie rozsirene na Britanii), to je jen a pouze pohled na PRUMERNEHO cecha a brita. Netvrdim,ze jsou to uplne vsechno idioti. Jsou jini nez my. Nejsou ale lepsi nez my. A navic, Slavia je nejlepsi :D. mart

  12. Re: Jak nám sebrali pití

    (host)     před 17 lety 22.02.2008 16:19 |  
    0 0

    Jooo na tohle si pred rokem presne stezovali spanele, snazili se i o nakej humbuk ale stejne stoho v anglii nic nebylo. Tak to vyresili po svym a vcera jejich policajti nandali fans z boltnu peknou nakladacku, halt jednotna evropa.

  13. Re: Jak nám sebrali pití

    (host)     před 17 lety 22.02.2008 22:02 |  
    0 0

    Ano,ano,multikulturu ve Slavii jedině PODPOROVAT!!!
    Sudeťák

  14. Re: Jak nám sebrali pití

    (host)     před 17 lety 22.02.2008 23:24 |  
    0 0

    me taky sebrali piti, jen sem si vykrocil z kramu, v tmavy igelitce dve plechovky piva, tak šup a rychla ruka policistky mi je sebrala, kdyz sem nadaval, vyhrozovali mi, ze me zatknou..... no tak sem byl radsi zticha... jirkku

    • Re: Jak nám sebrali pití

      mart     před 17 lety 23.02.2008 13:19 |  
      0 0

      no jo, ale v Tvym pripade to bylo ku prospechu veci:D. Asi Te meli vytypovanyho, a bali se, ze bys zas nic nevidel (nebo si to prinejmensim nepamatoval:), kdybys po dvou pivech vypadal jako posledne na Emirates :D. Cili Ty bys jim mel spis podekovat :D.mart

  15. Re: Jak nám sebrali pití

    (host)     před 17 lety 23.02.2008 05:23 |  
    0 0

    Já doufám, že Slavia nikdy multikutůrní nebude, ale zůstane prostě Slavií! Nechci se v Praze dočkat doby, která nás potkala v Londýně a to když jsme zabloudili do černošské hospody nedaleko stadionu, kde nám bylo hned z fleku vysvětleno, že tam o bílé hosty nestojí... Normálně by jsme si takhle kadit na hlavu nenechali, ale hospoda byla uvnitř naprosto odporná (špinavá) a osazenctvo také, takže naše konečné rozhodnutí o posezení vlastně ještě rychleji předběhli:). Jako když se nad tím člověk zamyslí, že bílého Evropana v evropském státě nechtějí v hospodě jen proto, protože je bílé barvy, tak se mi z toho dělá špatně. Stejně je mi špatně ze všech těch pitomců, co se těhlech zastávají. Prostě ne náhodou měla Slavia nejskvostnější úspěchy v době protektorátu:). Python

    • Re: Jak nám sebrali pití

      mart     před 17 lety 23.02.2008 13:04 |  
      0 0

      Vidis Python. A uz za takovyhle vcelku logicky postreh a popis faktickeho stavu veci, by ste mel v Britanii problem. Tady se nosi MULTIKULTURA! ....prominte, to neznamena, ze se MUZE nosit, to jaksi znamena, ze se nosit MUSI. ....a to i kdyz se clovek v neterych castech take musi bat vyjit ven na ulici.
      Nemam nic (nebo nic moc) proti cizim "kulturam" (a to i pokud jsou jaksi mene kulturni, nez byva v nasich krajich zvykem), ale od toho je tu cestovani. Doma (v Evrope), bych se rad citil DOMA,...to uz ale v Britanii bohuzel mozne neni.mart

      • Re: Jak nám sebrali pití

        (host)     před 17 lety 23.02.2008 17:15 |  
        0 0

        Jo, já vím. Jinak souhlas. Python

        • Re: Jak nám sebrali pití

          (host)     před 17 lety 24.02.2008 17:09 |  
          0 0

          S tim protektorátem teda FUJ!!!

  16. Re: Jak nám sebrali pití

    (host)     před 17 lety 23.02.2008 13:50 |  
    0 0

    V Cechach se malo vi, ze Britanie je v Evrope zemi s nejvetsi
    "profizlovanosti". To znamena, ze policie tady ma siroke
    pravomoci a muze hodne. Bezpecnostni kamery jsou prakticky
    vsude. Na bezne pruzeni ma policie paradni nastroj zvany Anti-Social Behaviour Orders (ASBO), pod nejz se da schovat temer vse. V malem universitnim meste ve Walesu, kde ziju, a ktere neni ani moc kulturni (i kdyz pro siroke okoli jsme kulturni centrum) a prakticky uz vubec ne multikulturni, je cast, kde mistni soudce kazdeho pul roku obnovuje specialni policejni pravomoci, podle nichz mohou rozprasovat skupinky mladistvych atd. A kdybyste videli ten povl, (Martuv prispevek vyse k "prumernemu" Britovi dosti naznacuje) ani by vas toto narizeni neprekvapilo. Takze ac poldove v Londyne prudili a cloveka by to nastvalo pokazde, myslim, ze to vsechny rozcililo jeste vice, protoze si takovy druh chovani s Britanii nespojuji.
    Rhodri

    • Re: Jak nám sebrali pití

      (host)     před 17 lety 24.02.2008 00:08 |  
      0 0

      Stejně ale nemůžu pochopit, na základě čeho může policie vlézt do cizího autobusu, prohledávat cizí věci v nepřítomnosti majitelů a zabavovat něco co není nelegální (alkohol) ? ! Možnost takovýho chování bych předpokládal někde na Balkáně, ale v údajně demokratický zemi :-o .... Dr. Fe1

  17. Re: Jak nám sebrali pití

    (host)     před 17 lety 23.02.2008 19:16 |  
    0 0

    richi, zkus si po sobě přečíst ten článek. sloh jak z pomocné školy