Také to těsně po přestupu Abraham prohlásil: "Tomáš Řepka je
prima chlap." Ano, možná je, ale ne pro slávisty. Následně byl jeho
výkon proti Budějovicím velmi matný. Ani jedna ze zmíněných akcí mu moc
plusových bodů nepřidala. Nicméně nikdo není dokonalý! Abraham svým
pobytem ve Spartě jednoduše udělal svou životní chybu. Navíc, kdo z nás
byl ve sparťanské kabině a může s klidným srdcem prohlásit: "Abraham
rozeštval Spartu", jak se s oblibou v dnešní době tvrdí a navíc ještě říct, ze rozeštve i nás? Něco takového vůči němu není fér.
Udělal chybu - to ano - ale pouze tu, že kdy za Spartu hrál - nic víc. A pokud mu toto neodpustíme a nedáme mu šanci, charakterově se zařadíme mezi ty, ze kterých se nejvíc smějeme - netolerantní cirkus s názvem Sparta.
Tímto bych chtěl vyzvat všechny fanoušky, kteří v nedělním zápase hučeli pokaždé, když mel Abraham na noze balon, aby si toto chování odpustili. Nechte si to na příště až k tomu budete mít opravdu důvod - až si Abraham dá vlastní gól, nechá se vyloučit a po zápase řekne, že chtěl pomoci Spartě. To bude pochopitelné. Ale teď? Zvykněme si na to, že je od nynějška slávista a udělejme vše pro to, aby jeho reformace proběhla zdárně. Dejme Abrahamovi čas!
Udělal chybu - to ano - ale pouze tu, že kdy za Spartu hrál - nic víc. A pokud mu toto neodpustíme a nedáme mu šanci, charakterově se zařadíme mezi ty, ze kterých se nejvíc smějeme - netolerantní cirkus s názvem Sparta.
Tímto bych chtěl vyzvat všechny fanoušky, kteří v nedělním zápase hučeli pokaždé, když mel Abraham na noze balon, aby si toto chování odpustili. Nechte si to na příště až k tomu budete mít opravdu důvod - až si Abraham dá vlastní gól, nechá se vyloučit a po zápase řekne, že chtěl pomoci Spartě. To bude pochopitelné. Ale teď? Zvykněme si na to, že je od nynějška slávista a udělejme vše pro to, aby jeho reformace proběhla zdárně. Dejme Abrahamovi čas!
Komentáře (64)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 11:07 |Abraham umí, nebo alespoň bývaly doby, kdy ukazoval, že opravdu umí. Doufám, že se jeho doba znovu přijde ve Slavii. V zásadě mi přijde jako rovnej, v koutku duše (bohužel zvenčí neviditelným) slušný člověk.
Navíc zapadá do Jarolímovy koncepce pomalostních hráčů - to je hráčů, kteří se rychleji pohybují pouze pro penízky.
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 11:13 |nechápu už nic
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 14:07 |Abraham je přesně typ hráče, kterého teď potřebujeme, protože nám chyběl. Agresivní důrazný silový bojovný defenzivní záložník navíc se schopnostmi podpořit ofenzivu a dát do hry srdce. Přejme si, aby své nejlepší schopnosti mohl využít ve prospěch Slavie. A vzpomeňte si jak řádil tenkrát za Liberec proti Bolce, když ho naštval Matějek. Za Spartu neodehrál prakticky nic, incident v Teplicích odpovídá klimatu ve Spartě, které jej umožnilo, nebyla to Abrahamova osobní iniciativa. Řepku nesmim, ale nebudu mu kvůli tomu upírat jeho případné dobré vlastnosti. Howgh. AŤ ŽIJE SLAVIE!!!
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 11:17 |abrahama jsem nidky rád moc neměl a pochybuju, že se na tom něco změní. Hučet na něj nebudu, ale at po mě nidko nežádá, abych ho žral. Většinou se předved nějakym svou blbostí (teplice např.) než nějakym skvělym výkonem. A hráči typu řepka, abraham nemaj podle mě celkově ve fotbale co dělat.
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 11:26 |Kdyby kvůli němu nemusel odejít Švícko, měl bych ho tady rád. Ale holt Jarolím si potřeboval přivydělat, a ze Švícka by neměl ani halíř.
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 12:22 |Cože? Ty fakt věříš, že Švícko odešel kvůli němu? Nebo kvůli Rajnochovi. Švícko odešel kvůli tomu, že dostal zajímavou nabídku z perspektivního zahraničního klubu, kde má šanci se posunout o další krok dále.
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 12:35 |Neregauj na nej, vzdyt je uplne blbej...
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 20.02.2008 03:35 |slabé slovo ;)
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 11:28 |K fotbalu patří emoce,a proto vidím za zkratem v Teplicích nezvládnutí emocí.Jinak je to inteligetní člověk,který musí pracovat na psychice.nikdy nebučím na hráče,i když jsem nesouhlasil s jejich angažováním.Tím nepomůžeme nikomu a hlavně škodíme Slávii.Svůj nesouhlas můžeme vyjádřit komentářem,ve kterém uvedeme argumenty.Jako fanoušci bychom se měli chovat důstojně,Slávia se vždycky vyznačovala tím,že se k ní hlásili inteligentní fanoušci už od vzniku klubu.Proto bučení je projevem primitivismu,se kterým nesouhlasím.Proč bych neangažoval Abraháma?Protože je jiným typem hráče než Švec,je ofenzivnějším typem,který umí vyvézt míč,ale chybí mu chytrost Švece v defenzívě,zpomaluje hru tím,že dlouho drží míč,není tak rychlý jako Švec,nepřistupuje těsně k soupeři a dává mu prostor.navíc na podzim moc nehrál,byl i zraněný,takže nelze od něho na jaře čekat zázraky.A my potřebujeme kvalitu hned.Ale je to rozhodnutí trenéra,který za jeho angažování nese odpovědnost.Pokud budou výsledky a Abrahám k nim přispěje kvalitní hrou,tak nám zavře ústa.V opačném případě to nebude mít jednoduché.
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 11:50 |Souhlasim s Richim i s vetsinou komentaru k clankum ktere se tu objevily posledni dobou, ale hlavne musim reagovat na srovnavani Svece a Abrahama. Ano, jsou to odlisni hraci. Ano, Svec byl vsude videt jak rozbiji utoky protivniku. Ano, odesel do zahranici mozna i protoze se pocitalo ze prijde Abraham. Ale to neznamena, ze se musi vzdy hraci kteri odejdou nahradit stejnymi typologickymi hraci. (viz. Strihavka a Toleski za Vlcka).
K prednostem Svece - Chytrost v defenzive mel, jenze i pres jeho obetavost, a to nereknu nic noveho, se v kazdem druhem zakroku zranil. Mel smulu, to je jasny a taky to k fotbalu proste patri. Ale Svec toho nikdy moc nevymyslel, i kdyz rikate, ze je rychly a myslelo mu to. V dnesnim fotbale je dobry defenzivni zaloznik neco jako konstruktivni bijec dozadu, a to by Abraham mohl byt.
Jen jsem chtel reagovat, protoze nechapu lidi, kteri odmitaji posily nebo zase nechapou odchody. Emoce a tak patri i k fandeni a taky me mrzi, ze za nas nehraje Svec ani Standa atd. Ale s tim se clovek musi vyrovnat. Taky nejsem nadsen z toho, ze M. Jarolim zatim neoslnil a ze Abraham po dlouhe dobe hral od zakladu zrovna u nas v prvnim jarnim kole. Trener ale vi co dela, jinak bychom nebyli tam kde ted Slavie je a ma sanci byt jeste vis, dojit k titulu!
Petr B.
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 11:54 |Abraham musel hrat od zacatku, KJ musel vynalozit vsechen svuj um , aby vedeni presvedcil o nutnosti ho koupit,narozdil od jinych jsem nikdy nezatracoval Repku fotbalistu magora, ale cloveka , ktery umi pozdravit a rict dekuju , narozdil treba od Horvata, coz je nejen idiot , ale lidsky pokrivenec. Abraham jako clovek nema dobrou povest, pudil treba casto vzpomina na tezkosti spojene s jeho angazma v Liberci, kde ho od povestne deky chranila casto jen dobrota a psychologie Viti Lavicky, kdyz nakopal na treninku pred zapasem vlastnimu spoluhraci, dlouho to Karl nemohl prenest a vydal jediny prikaz,, zbavte se ho. Sparta, tam byl jiny problem, nechytil se a zahrival lavicku nahradniku a nesl to tezce, jeho kamaradem byl prave Repka, meli i spolecne zajmy , nazory na svet ,kde se Tomas dnes hodne lisi od vetsiny hracu v tomto klubu.Proto i Abrahamuv kladny nazor na nej. Jina vec je , ze KJ zrusil v jeho pripade vsechny sve zasady, nechal sedet talentovaneho Sucheho a riskoval obrovskou blamaz, ktera se nastesti nekonala. Presto kdyz jsem tesne pred prichodem Abrahama zaregistroval Markovu poznamku, ze je rad , ze hraje v zaloze a ze mu jarolim veri, rikal sem si , co to je Abylo druhy den prisel Abraham a Suchy zasedl na lavicku, coz mu logicky neni prijemne, hlavne pro jednani o pripadnem angazma na zapade od nasich hranic je to hodne nevyhodne, dokonce jdou zakulisim hlasky , ze by se mohly obnovit jednani s jednim z Moskevskych klubu, ktere o Marka staly a nabizely za nej neuvertitelnych 100 mega, ono totiz v Rusku se da prestupovat az do brezna, moc bych se tomuto vyvoji nedivil, prtoze Vandas neni ani u Dolezala a Jarolima obliben a letni smlouvu zprostretkovaval jeden z byvalych sudich. jiri
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
AKI před 17 lety 19.02.2008 16:25 |No Jiří,kéž by ses plet... ale jak vidno,asi něco o tom víš a to neni zrovna pozitivní. No však uvidíme sami po 30. kole a buď budem veselí a slavit a nebo "věčně druzí" a to už nám vážně tu "nálepku" nikdo neodpáře... A k autorovi článku - pískání na Abrahama se nemůžeš divit, pověst neni na "výbornou",hned v základu po jednom pltrétinku,kluci co makali tak seděj,hra... no snažil se ale mohlo to být lepší a pískání - Jih zapískal jenom jednou když se četla sestava!! Pak jsem teda já osobně nic neslyšel... AKI
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 17:05 |Piskal castokrat i behem hry pri kontaktu s micem. Ja se zkratka divim a budu asi vzdycky divit, ze se piska na NASEHO hrace, kterej nam nic neprovedl.
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
AKI před 17 lety 19.02.2008 17:17 |Tak to mi asi něco uniklo - pískalo se jenom,když se četla sestava. Jestli pak někdo pískal,tak to byl "východ"... Když se mu bude dařit a předvede to co o něm píšeš,tak se mu osobně půjdu omluvit!! AKI
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 17:32 |Abraham v každém mužstvu fakt jen reze-ere kabinu, do půl roku, je slyšet z mnoha stran (nejen ze Sparty). A že jen přijde, s mužstvem je jeden den a hned je v základu, kde se motá od ničeho k ničemu a nic nepředvede, je na naštvání. Přes zranění Jarolíma a Střihavky byl zralý na střídání.
Vzpomínám na slova KJ v jednom onlinu, kde se vyjadřoval, že při přestupech se dívá i na charakter a povahu možných posil, nejen na fotbalové umění. Možná si časem zvyknu, ale teď říkám, že vylízané a prázdné makovice bych ve Slavii nechtěl. A p. Abraham se jako vylízaná a prázdná makovice předvádí, sorry. Mám dojem, že s angažováním jeho osoby a Blažka jsme šlápli vedle a za půl roku se jich rádi zbavíme.
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 11:41 |Ten článek mě vůbec nezajímá, prostě ho nečtu vole.Jana
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 12:13 |jano správně.já si ho přečet a připadne mi to jako kdyby ho sem poslal manažer abrháma nebo jeho rodiče. shrnu co v něm stojí dvěma slovy:nechte ho chudáčka bejt.
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 13:34 |Z těch tvejch dvou slov je docela slušný souvětí ty šulíne ;-) Jana
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 12:20 |Ty si gumová. Fakt že jo.
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 12:30 |A ty ses zase uplne mimo. Fakt ze jo.
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 13:21 |Ten tvůj komentář taky nečtu, debile. Jana
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 14:54 |kecáš,ted sis ho přečetla,jinak by si mu neřikala debila. jano jano ty to vedeš :-D
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 18:15 |nech janu laskave.Prokop Mikule
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 12:45 |žbl:
... po 3 dnech v týmu toho mocc nepředvedl, a kdo by jiný předvedl po tak krátké době, KJ by ho mohl opět probudit a pro to si ho asi bere
dlouho jsme byli vedeni jako tým hodných otloukaných cukrových panenek, Blažek, Pudil, Abraham by to mohli změnit... počkejme aspon 3 zápasy a uvidíme (hlavně v derby to bude zajímavé srovnání)
jinak mimo téma - o černým šly jihočeské zvěsti že je super a nelhaly ! toleski se snad rozestřílí - tomu přímáku chyběly milimetry, jarolím - nic moc, střihavka - příslib že by to mohlo jít .... v globále - větší sehranost a bude to oki
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
swed-bds před 17 lety 19.02.2008 12:50 |Vy tady fakt zveřejníte každý h*vno.... Uplně zbytečnej článek. Samozřejmě, že šanci je možný dát, ale taky do tý doby než se panáček ukáže bučet... Každej má pohled na něj a na celou tu situaci jinej... A zkuste někdo prosím napsat, že když tehdá přišel stejnou cestou z juniorky Sparty Berger, že to bylo jinak, to je přece normální, tak proč ten humbuk....
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
swed-bds před 17 lety 19.02.2008 13:02 |www.youtube.com/watch?v=9TUjcCb2XaM - už jenom za tohle bučet, pískat, nadávat... [čas. 2:10 a dál...]
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
bojler před 17 lety 19.02.2008 12:53 |Proc ne? Je to krivak..
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 18:17 |ty si taky krivak a nebucime tady na tebe.troubi
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 21:30 |to jedno pismenko v prezdivce mas spatne. bojler
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 22:43 |ty mas zase pet pismenek spatne a jedno navic.ty jsi totiz idiot.troubi
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 22:49 |Bojlere tvuj argument je na urovni petileteho ditete, gratuluju! Georg
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 22:13 |troubi ty si nebučel na abrahama?
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 22:42 |ne nebucel,dokonce jsem se kvuli tomu dostal do sporu s nejmenovanejma ultrasakama:D
troubi
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 20.02.2008 22:49 |Super, kdo by to byl řek že se dostanem na stejnou loď :D Jakubisko
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 21.02.2008 10:23 |:D:D
troubi
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 13:03 |Hele Jiri, pod prechozimi clanky dost mluvis o novym majiteli. Kdyz uz nereknes kdo to, je muzes aspon potvrdit, ze uz to neni jakymkoliv způsobem ENIC?
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 13:31 |Enic, ci jeho podil zatim zrejme zustavaji ve hre, u konkretnich subjektu , ktere koupili podil ci financuji Slavii je ticho po pesine, presto existuji a jmena znas z kazdodeniho zivota Slavie ci subjektum jim blizkym, alespon se domivam. Jiri
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 13:54 |Dobrý den Vám všem,
po přečtení všech článků a jejich diskuzí uveřejněných od 18.2. do teď jsem došel k závěru, že se asi slávistický lid úplně zbláznil a přestal přemýšlet aspoň trochu racionálně. Místo toho, abychom si zachovali chladnou hlavu, nechali naše kluky rozehrát dát možnost se sehrát, tak se tu častujeme opravdu tragickými argumenty a kydá se špína na všechny a na všechno. To opravdu fandíte Slávii? No to těm klukům opravdu pomůžete. Abraham ve Slávii? No tak je ve Slávii hernajz. Třeba se mi to nemusí hned líbit, ale to ho tedy zbavím i té možnosti, aby dokázal jestli na to má? Jak jsme k tomu přistoupili my fandové na první ligový zápas? Mrzí mi to na nás i za sebe, že dokážeme být tak neuvěřitelně zlí. Proč? To už jsme teď tak podělaní z tý Sparty, že u nás propukne tak neuvěřitelný průjem? Přestaňte na základě jediného ligového zápasu soudit a odsuzovat. A chovejme se zase jako slávisti, tedy používejme rozum. Moc Vás o to všechny prosím. Na paniku je zatím ještě dost času. Sokrates 55
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 14:02 |re: Sokrates 55 - Naprostý souhlas. pom
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 16:01 |No a vidite Sokrate , ja s Vami nemohu souhlasit, kdyz jsem pred tusim rokem a pul napsal poprve o dluzich vuci hracum/bylo to na zoufale nalehani jednoho z nich, dnes uz u nas neni/, nikdy jsem neveril, co s tim rozhejbu, kdyz mi ruzni prispivatele psali , ze je to lez a jini , ze uz jsme to uhradili, tak jsem az do letosniho leta, vzfy jen zaznamenal JEHO USKLEBEK , dnes uz tyto problemy zrejme nejsou, penize hraci dostavaji a hraji podle toho. A kdyz se tady objevili pred vanoci novi prizpivatele, kteri psali docela do hloubky zacal jsem uvazovat o ukonceni svych prispevku, kdyz pak v zime doslo k nekterym presunum hracum, ktere spravuje vlastne jen jedna agentska agentura a odmitli jsme postupne Vulina, Pospecha a jine, zacali tady nekteri lide psat o necich penezich v pozadi, no a kdyz prisel podivne Abraham, ve chvil ikdy Dolezal na predsezoni tiskovce prohlasi, ne nikdo uz neprijde a pak prijde hrac, ktery tolik mesicu vlaSTNE NEHRAL A JE V ZAKLADU, PAK SE NEMUZETE DIVIT tem Slavistickym blaznum, kteri chteji znat pravdu. jsem docela rad, ze dnes uz nejsem nositelem techto zpraV, ze je jen komentuji, presto si nemyslim, ze je to spatne, naopak potrebujeme tady na SlaMistickych novinach nove nazory i tech nactiletych virtualnich Jan, martinu, kteri se s nami neserou ze Kmotre a proc taky vsichni jsme Slaviste alespon doufam . Jiri
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 16:24 |Jiri,..kdyby mi takl bylo -nact..to bych byl asi stastnej...
mj..pro mne je to tak ze jsem rad kdyz to slavce jde..a hlavne ze je ten stadion!!!!..to je proste pro mne!!..DAR!
Martin
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 16:30 |Martine promin , chtel jse mjen napsat, ze sem chodej i hodne mlady lidi a ted si vzpominam, cos sem jednou o sobe napsal a ze nesmime jejich prispevky brat jako blaznivost ci neco takoveho. sam mam pratele, kteri jsou vekem treba mldsi , ale treba i holky vedi o Slavii kolikrat vic nez ja. jiri
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 16:44 |Jiri,..jezis..nic se nedeje..:)
spis to byla jen takova vzpominka a povzdech..nejak tak s vekem se zpet vracim "do edenu"...kde jsem jako malej chodil s tatou..pak sam..no a pak jen parkrat na strahov a ted zase vic..uz jen v klidu stojim pozoruju a je mi pekne..i kdyz chvilema (treba zapas s budejkama)..musim trochu oddychovat aby se mi nekousla pumpa!
jinak ja si rikam ze zaplatpanbuh za to jaky to je..mohlo by to byt i horsi a bohuzelk veskara spina co se tu probira tam samozrejme taky muze byt (jak jsem psal od kamarada o vecech ve slavii a na svazu neco vim) a je..ale co naplat..podivejme se okolo sebe...je to tu jine?....neni!...a tedsy to nemuze byt jine i ve fotbale!
Martin
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 17:08 |Asi jste nepochopil smysl Sokratova komentare, nevadi.
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
PetCC před 17 lety 19.02.2008 22:56 |Máte docela jednoduchý (takřka naivní) představy o životě :-) , v horším případě je to duševní nemoc :-(
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 20.02.2008 01:11 |Vy? Slávista? To si snad děláte srandu?
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 20.02.2008 06:40 |Vážený pane Jiří,
asi jste nějak, možná nechtěně, můj článek nepochopil. To nevadí. to o čem píšete Vy, s tím já už problém nenám, protože si z toho prostě ty nutné a někdy i velmi dobré postřehy vyberu a jinak to nerozebírám. Já jsem chtěl povědět neco jiného. Vy se mnou nesouhlasíte, ale o několik příspěvků níže taky hovoříte o tom, že se tomu musí dát čas. No a to je asi ta moje myšlenka o které jsem psal. Hysterie k tomu opravdu nepatří. Tak pěkný den Vám všem. Sokrates 55
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
bongor před 17 lety 20.02.2008 20:25 |Sokrates 55.Opět za jedna.Když něco napíšeš mám radost,že už nemusím reagovat a šetřím si prsty.Myslíme úplně identicky .Dík
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 15:26 |Jiri,..no dle mych :)) informaci to zase s tim novym majitelem neni az tak prekvapujici....a pokud to tak je..tak je to super!pokud tedy u te osoby nedojde ke zmene!
M.
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 15:45 |Nezlob se , ale ja to dal komentovat nebudu, nechci byt za vola , jasne jsem napsal, ze jde jen o info , ne vlastni overenou pravdu
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
KING25 před 17 lety 19.02.2008 14:43 |Pořád tu na Abraháma házítě jen to, co se stalo v teplicích. Tak vám sem hodím pár odkazů a schválne kdo vybere nejlepší jedenácku z hráčů, kteří jsou hlavníma postava v těchto videích..:-)
http://www.youtube.com/watch?v=YerDjw3Lo8A&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=jbvbuMEI6wY&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=EOFcQLUcx6k&feature=related
A spoustu dalších videíích je na youtube až až. Já bych opravdu dal nejprve šanci Abrahámovi, at ukáže jak chce bojovat za Slavii a pak když sním budou nějaké problémy, tak teprve třeba pískal. Mě teda příjde dost ubohý pískat na někoho, jen kůli jednomu okamžiku v teplicích (aspon tím všichny argumentují). Bych řekl, že to je pomalu stejný, co se stalo v teplicích.
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 16:08 |mně se ten člvoěk prostě nezdá. Už kvůli tomu tehdejšímu prohlášení, že mu někdo volal z MB... Tím pak vlastně udělal šaška ze Zápotočného, který to odskákal za něj a Abraham se schoval a dělal, že se nic neděje, že to byla legrace a bylo to řečeno "v jiné souvislosti" ... no trapas. A zápas v Teplicích a jeho výstup... další primitivismus... Nicméně doufám, že ho jednou budu mít stejně rád, jako každého jiného hrače Slavie a že mi k tomu dá záminku! mudrc
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 16:23 |Ano ty veci lecos o nem vypovidaji, rozhodne nikdy a v nicem nehraje druhe housle. jiri
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 16:26 |re: mudrc
To je vidět, že o tom nemáš dostatek informací (myslím zápas Liberec-MB). Abraham se tehdy zachoval naprosto korektně (ohradil se proti levárně MB - mimochodem, můžeme být rádi, že Šeterle odešel) a asi nevíš o tom jakej na něj byl udělaný nátlak
(navíc obsah tel hovoru nemohl dokázat). A vzpomeň si na samotný zápas, tam Abraham jazdil po zadku (na rozdíl od jiných).
V Teplicích to byl úlet, ale podle mě to souvisí se Spartou a atmosférou v ní (viz. ostatní excesy). pom
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 16:35 |tak tady se dobrovolne priznam, info o ote prvni veci v Bolce detailni nemam, o jeho cestnosti ci necestnosti uz neco vim,o Teplicich mi vypravel jeden hlavnich akteru i v kontextu Abrahama, takze o tom vim mozna vic nez dost, o jeho vstazich k hracun Sparty hlavne tem mladsim vim take dost, ale nechci to v soucasne dobe publikovat,nechme ho zit i jeho vykony , pak hodnotme.Jiri
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 16:57 |Jiří, to nabylo na Vás, ale na mudrce.
Ale to co říkáte, jsou všechno informaca z druhý ruky, nebyl jste u toho (tím neříkám, že to není pravda, ale beru to s rezervou).
Uvedu příklad: Václav Ježek
Už nežije, je považován za výborného trenéra a nikdo si nedovolí říct proti němu ani popel.
Zažil jsem ho osobně a byla to pěkná sv*ně. Navíc v dopingové kauze Dejmal jel taky on. Takže ...
Pane Jiří souhlasím s Vámi, musíme novým hráčům nechat čas. pom
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 17:04 |Vazeny pane z urcitych duvodu Vam nemohu napsat u ceho jsem byl a co je info z druhe ruky, ale muzete mi verit, ze o chod fotbalove Slavie se hodne zajimam a postrehy , ktere vam prijdou jako zkreslene jsou casto na hrane toho , co lze pustit ven, jinymi slovy , ano nektere veci jsou i z druhe ruky ale casto take ne. K Jezkovi, mam znameho znameho Prazskeho trenera mladeze dnes pusobiciho u mladeze v Motorletu, trenujici Prazske vybery zaku a v neposledni rade trenera dnes uz ligistu Ruzicky adalsich. Ten ma treba z Jezka modlu, u nej byste s timhle nemel sanci. Jiri
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 17:13 |Ale já nepopírám, že měl Ježek výsledky, ale za jakou cenu ?
Vím přímo od Borise Korbela, že ho Ježek přesvědčoval, aby začal platit rozhodčím (říkal mu "Bez toho to nejde"). Naštěstí Korbelova životní fylozofie je jiná. Asi Vaši známí trenéři uznávají jen úspěch. pom
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 21:11 |Se článkem bych celkem souhlasil - hned jak jsem slyšel, že Abraham končí ve Spartě, jsem si myslel, že bysme ho mohli koupit. Kdyby nebyl dobrej, asi by ho nechtěli ve Spartě.
Ale co mi na článku vadí je, že "Abrahamova jediná chyba bylo angažmá ve Spartě".
Co je na tom za chybu? Ve Slavii ho v tu dobu nechtěli, v Liberci taky ne a proč by teda odmítal lukrativní nabídku ze Sparty? Řekněte mi někdo jedinej rozumnej důvod, proč by to fotbalista odmítnul? A když chce teď hrát za Slavii, tak nám nějaká blbá Sparta může být u prdele...
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 19.02.2008 23:32 |Tak něják. Drtivá většina fotbalistů jsou profíci, který hrajou tam kde je chtějí a platí jim. Taková je realita. 90 procent hráčů Slávie by podle mě klidně hrálo za Sraltu kdyby odtamtud dostali výhodnou nabídku a Sparta přišla dřív než Slávia a platí to samozřejmě i naopak. Může se nám to nelíbit, ale je to tak. Takže pokud teď bude Abrahám poctivě bojovat za Slávii, tak je všechno v pořádku. Dr. Fe1
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 19.02.2008 23:36 |Myslim, že Karel ho chtěl, mluvilo se o tom, ale se dohodl se Spartou. Já tedy osobně nemám problém s žádným hráčem, který prošel Spartou. . naopak těch kluků u nás si vážím, že řeknou rovnou, že na ni vzpomínaj rádi a že jim hodně dala. Maji pravdu a nemaj se za co stydět. Teď jsou tady, Slavia jim dala šanci a oni dělaj všechno pro to, aby ji nepustili. Tak to má bejt. Vadilo by mi, kdyby nějakej hráč od nás šel do Sparty, ale stejně bych mu nenadával do zrádců. . ne kdyby to byl " čistej" přestup jako třeba Matúš. . Dá se to pochopit a nic proti. Sám ví, jakou udělal chybu. Stejně tak Adam Petrouš. . neřekl proti nám nic špatnýho a choval se korektně. Něco jinýho je Horváth nebo Poborák, který přešli do Sparty a začali pomlouvat Slávii. A co se týče Abrahama. . je to prostě janek, kterym cloumaj emoce. . většina lidí tady s povděkem kvitovala jeho chování a nasazení v tom prodanym zápase, dovedu si představit, že po tý aféře s nabízenejma penězma na něj byl takovej tlak, že pochopil, že je to neprůstřelný a šel od toho. Stačilo, že Zápotočnýmu dali flastr za znevžování ligy. Sice nechápu co ho pak táhlo do Bolky, ale budiž. V Teplicích krutě ulít, to si hráč nesmí dovolit. Ale při zářezech naší ligy. . kdo by nevypěnil. . ostatně za tu atmosféru ve Spartě má hlavní vinu Bílek a ten spustil i tu parádu v Teplicích. Troufnu si říct, že tohle by KJ nedopustil. Slyšeli jste snad o nějakým násilníkovi Abrahamovi ze Slovácka před 5 lety? A nepochybuju, že byly zápasy kdy je sudí poškodil. Kdo si myslí, že uplácel jen Liberec, Synot a Žižkov je blázen. .
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 20.02.2008 08:43 |Bulldocku pod tvůj článek se můžu jen podepsat. LP
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
bongor před 17 lety 20.02.2008 20:17 |Opět se budu opakovat:KJ v rozhovoru pro Sport pravil na narážku,že Béďa Vrabec je bývalej sparťan:Ano,ale už napravenej.Člověk by ani nemohl klidně umřít,kdyby nenapravil aspoň jednoho hříšníka.
nebo feldkurát Katz ve Švejkovi:Chlape,že vy jste mi tady brečel jen tak z legrace?No pane feldkurát,když mě to přišlo líto,že to vaše kázání bez aspoň jednoho napravenýho hříšníka není ono.
Re: Abraham ve Slavii? Proč ne?
(host) před 17 lety 21.02.2008 09:12 |Jó Švejk, to je jízda :-)
urs