Ideální příklad je Jaroslav Černý. Když přicházel, tak byl nenáviděný. Fanoušci mu spílali, že se nikde neprosadil, že na Slavii nemá, že na jeho post máme lepší hráče. Jeho cena kolem 10 milionů korun mu ještě více uškodila a padaly názory na vyhozené peníze. Karel Jarolím byl obviňován z nekompetentnosti a z toho, že nakupuje hráče proto, že z toho má osobní prospěch ve formě bonusů od manažera. Ještě po přípravných zápasech se linuly hlasy, že Černý hraje hrozně. Hle, přišlo soutěžní utkání a Černý byl jedním z nejlepších na hřišti. Přišlo druhé a Černý Slavii spasil jediným gólem v 84. minutě. Jarda se prakticky přes noc stal téměř miláčkem publika. Stačilo k tomu jediné, hrát dobře na hřišti.
A podle toho bychom měli hodnotit, jestli se nákupy povedou nebo ne. Proto bych chtěl vyzvat všechny: počkejme, co předvedou. Počkejme, co ukáže Marek Jarolím nebo Martin Abraham. Počkejme, co ukáže Blažek, jestli se dostane na hřiště. Půlka slávistického národa nenávidí Abrahama a v lepším případě ho nazývá bezmozkem. Půlka z této půlky kvůli jeho příchodu začala nesnášet i Karla Jarolíma. Druhá půlka opatrně říká: Počkejme, hrát uměl, snad to ukáže. K té půlce patřím i já. Dokážu si představit, že si Abraham na svou stranu většinu diváků dostane, pokud bude hrát tak, jak umí nejlépe.
Neplačme nad tím, že odchovanci odcházejí na hostování. Tomáš Necid by si za léto ve Slavii moc nezahrál. Ti, kdo ho chtějí ve Slavii by si měli uvědomit, že jeho setrvání by znamenalo další půlrok prakticky mimo ligový fotbal. Všichni si dobře vzpomínáme, že Tomáš Jablonský taky na Slavii ještě nemá. Většina z vás, co mocně obhajujete zapracovávání odchovanců do kádru, argumentuje jediným - zpeněžením při prodeji. Skoro mi přijde, že vám ani tak nevadí, že odchovanci nehrají, jako to, že na jejich prodeji Slavia nevydělá tolik, kolik byste si představovali.
Veškeré tyto argumenty jsou stejného typu - stavme odchovance, jednou na nich vyděláme balík a pak vyhrajeme titul. Ale kdo ten titul vyhraje, až ty odchovance prodáme? Na co se ve fotbale používají peníze? Na nákup hráčů přeci! Takže když budeme teď stavět odchovance a jednou je prodáme za balík, tak stejně budeme muset nakoupit hráče odjinud na jejich místo. Díky účasti v LM si dnes může Slavia dovolit vynechat to slovo JEDNOU. Balík jsme vydělali jinak než prodejem odchovanců, takže si po dlouhých letech můžeme dovolit nakoupit hráče, kterým trenér věří. Ty hráče, kteří by nám konečně měli vyhrát titul. Ne jednou. Letos.
PS - Je zajímavé, jak se během podzimu a zimní přestávky stal z toho nejlepšího trenéra Jarolíma člověk, který špatně určenou sestavou několikrát Slavii úplně pohřbil a svou politikou ohledně hráčského kádru rozkládá Slavii zevnitř. Doufám tedy, že ji rozloží tak moc, že z toho bude titul. Pak už bude Slavia úplně v háji, protože rozloží tu dlouhou dobu vytvářenou reputaci věčně druhých a bezdomovců.
Odchovanci a ti druzí
Nedá mi to a musím reagovat na názor Jane uveřejněný v pondělí 18.2. Jak už jsem tam podotkl v diskuzi, tak si myslím, že je toto téma už dostatečně proprané. Přesto si myslím, že stojí za to zmínit jeden další aspekt, který jsem v diskuzi zatím nezaznamenal. Tím myslím fakt, jak si hráči vytvářejí oblibu u fanoušků.
Komentáře (93)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 09:05 |Musím říct, že naprosto souhlasím s článkem! Zdá se mi že něktěří lidé si prostě pořád na něco musím stěžovat... Bohy1892
Re: Odchovanci a ti druzí
Gino před 17 lety 19.02.2008 09:15 |Naprosty souhlas. Jsem rad, ze nekomu tu jeste zustalo trochu soudnosti v hlave... par jinych tu soudnost totiz nejspis vsechnu vybreceli za odchovance. Co me vsak zarazi je fakt, ze ti, kteri si stezuji, uz z toho sami maji v hlave takovy brodel, ze si vymysli vlastni teorie o tom kdo a proc musel odejit... viz. diskuze u minuleho clanku.
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 14:22 |Jestli mluvis o Svecovi, tak BOHUZEL nejde o zadnou teorii, ale o smutny fakt.
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 09:16 |Rozumnej nazor, v konfrontaci s Tantalovou snuskou nesmyslu a subjektivnich pocitu vecne nespokojenyho cloveka z predchoziho clanku to vynikne obzvlast. Georg
Re: Odchovanci a ti druzí
bojler před 17 lety 19.02.2008 09:24 |Nevadi mne, ze odchazi odchovanci. Nevadi mne, ze nekdo prijde ze Sparty. Nevadi, kdyz prijde nekdo se spatnou povesti. Vadi mne prichody lidi jako je Abraham. Ne kvuli Teplicim, ale kvuli vecem jez nejsou na prvni pohled videt. Viz. jaro 2006...
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 09:45 |re-bojler
Co myslíš tím jarem 2006 přesně ? LP
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 10:38 |asi to jak rekl zapotocny neco s odkazem na abrahama a ten to pak poprel
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 09:47 |Bolí mě odchod hráčů jako Dočkal, Gecov u kterých jsem doufal, že se u nás prosadí a nahradí odchazející hráče do zahraničí. Ale pokud chceme budovat kvalitní kádr, který bude konkurenceschopný (a schopný vyhrát titul a pokusit se o zázrak dalším postupem do LM ač to bude vzhledem ke koef. Slavie opět těžké a závislé na štěstí při losu) nemůžeme stavět na těchto hráčích. Určitě tito hráči mají potenciál vyrůst v kvalitní hráče, kteří budou hvězdami ligy, ale to jestě nějaký čas zabere než se na tuto úroveň dostanou. A mezitím budou sedět na lavičce? V tomto věku kolem 20 let hlavně potřebují pravidelně hrát. Jinak jejich cena bude rychle klesat.
A argument, že bysme je mohli poslat hostovat a tam by se vykopali, jako se to podařilo Dočkalovi, Gecovovi, Jeslínkovi, Šimůnkovi na Kladně. Ano, pěkné přiklady, ale je to jen případ Kladna a to proto, že Kladno je v nejhorší finanční situaci v 1. lize, takže je rádo za relativně kvalitní hráče za nizkou cenu a dá jim šanci. Ale v kterém jiném klubu v první lize budou upřednostňovat půjčené hráče před vlastními?
Byl bych rád, kdyby se naši odchovanci prosazovali v Slavii co nejvíce, ale bohužel to nevidím moc reálně pokud chceme hrát každý rok skutečně o titul (a to bude čím dál více žádoucí vzhledem ke změně pravidel při kvalifikaci do LM).
P.S. komu se říká odchovanec? Je například Stříhavka odchovanec Sparty, když vyrůstal 10 let na Bohemce a pak se k prvnímu ligovému utkání postavil za Spartu?
Filipos
Re: Odchovanci a ti druzí
Gino před 17 lety 19.02.2008 09:56 |Filiposi... a mame to tu opet.... boli te, ze to a to... ale nemuzes stavet hrace jenom proto, ze je mas rad, to bys za chvilku hral CFL.
A navic... ty ty hrace mas asi hodne rad (jako spousta z vas ostatnich), kdyz v kazdem prispevku o nich napsanem zduraznujete jejich klesajici cenu. Tak mate ty hrace radi, nebo jste jenom materialisticky mrchy a radi by jste na nich vytriskali co nejvic? Preberte si to sami v sobe.
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 10:56 |Myslím, že jsi mě nepochopil, argumentoval jsem tím že je pro ně odchod s opcí dobrý. A to hlavně pro jejich karieru, než aby jsme si je sobecky nechávali a jejich talent nebyl rozvíjen v kvalitních zápasech. Tou klesající cenou jsem oponoval některým přispěvovatelům, kteří argumentují, že bysme je mohli prodat za pár let dráž než teď do Libe ;-)
Re: Odchovanci a ti druzí
Gino před 17 lety 19.02.2008 11:42 |Tak to prosim prijmi mou omluvu :o)
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 11:57 |V pohode, nešikovně jsem to napsal.
Nejhorší teď je, že když pročítám diskuze, tak jsme dost rozhádaní a to je přesně to co může na jaře náš klub nejvíce poškodit. Nikdy se nashodneme ve všech věcech a je v pořádku, že máme na kroky vedení různé názory (lepší než jít jak plešaté stádo za vůdcem :-) )
Ale ve chvili kdy čtu názory jako "na Abraháma budu pískat i když dá hattrick", tak je mi smutno a v tom vidím ten faktor, který nás může dostat do krize. MUSÍME táhnout za jeden provaz stejně jako snad bude kabina hráčů. Takže vás prosím zdrže se hučení a pískání na hráče ať jsou či nejsou vám sympatičtí!
Re: Odchovanci a ti druzí
quelhar (admin) před 17 lety 19.02.2008 12:05 |Klasika, na Abrahama budeme piskat pri kazdem dotyku s micem, pak bude hrat blbe a my budeme mit pravdu, ze jeho prichod byla chyba! Nemuzeme dopustit, aby treba hral dobre, protoze by mel ten plesaty kazisvet na lavicce nahodou pravdu! Chce se mi zvracet :o( Pak je opravdu otazka, jestli tu jde lidem o Slavii nebo o neco uplne jineho.
Re: Odchovanci a ti druzí
mysterio před 17 lety 19.02.2008 09:50 |Pokud se podíváme na podzimní soupisky, počet hráčů, kteří do za nás nastoupili a počty zranění, je zcela zřejmé, že muselo v zimní přestávce dojít k rapidnímu počtu přestupů směrem do Slavie.
Udělal jsem si tabulku do které jsem započetl odehrané minuty ze všech soutěžních utkání odehraných na podzim tj. liga + pohár ČMFS + evropské poháry. Při pohledu na minutovou tabulku lze konstatovat, že nevykrystalizovala žádná železná sestava, do níž by naskakovalo několik náhradníků. Naopak použití velkého množství nastupujících fotbalistů (24 hráčů) bylo vynuceno zejména zraněními. Samotný tento fakt, vyžadoval poměrně výrazné posílení i pokud by nedošlo k žádnému odchodu ze Slavie. Po přestupech Vlčka a Švece, nedrovolné hermí přestávce Belaida, a chronickým problémům Šmicera, je zřejmé, že muselo být reagováno na zaplnění jejich postů, zvýšení konkurence a vytvoření zálohy pro případ dalších zranění, ztráty formy, disciplinárních trestů atd.
Ačkoli to opticky vypadá, že Slavia se takřka předimenzovala počtem příchozích, je nutné uvést, že snad pouze s výjimkou Kalivody (Volešáka) na jejichž místě hraje M.Jarolím došlo k obsazení postu za post. Teoreticky sice máme velké množství hráčů do pole, nicméně pokud odečteme chronické marody a hráče bez zimní přípravy atd. dojdeme k číslu cca. 16-17 hráčů, což mkinimální počet s nímž je možné hrát o nejvyšší metu.
Je statisticky pravděpodobné, že z příchozích hráčů někteří neuspějí, nicméně stává skoro vždy, že nějaký přestup se nepovede. Důležité je, že na každý post máme nyní alternativu, a snad nenastane situace, ktrerou jsme zažili v minulosti mockrát, že ve zlomových zápasech na lavičce seděli sice nadějní, ale zcela nezkušení mladíci, na které se přenesla tíha rozhodnout zápas a tvořit hru. Nyní je na trenérovi, aby dokázal prosadit svoji vizi a dovedl nás se starší a zkušenější Slavií k titulu.
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 11:25 |Kvalitní příspěvek. Kmotr
Re: Odchovanci a ti druzí
eomer (přítel SN) před 17 lety 19.02.2008 18:30 |Naprosto souhlasím. Myslím, že je tady možná ještě jeden důvod. Po sezóně bude podle mě větší výprodej. No a protože se počítá s překolem LM, nově příchozí mají delší čas zapadnout a sehrát se s týmem.
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 09:54 |Vícemeně souhlasim, hysterie už bylo dost, teď pojďme raději fandit, kluci to potřebují . Taky bych raději fandil trochu jiným hráčům, zejména těm, kteří Slavii táhli v letech kdy byla fianncně na dně a titul ji proklouzl mezi prsty (Vlček, Švec, Janda, Švento) A teď bych chtěl vidět jak ten pohár zvednou nad hlavu, ale z ruzných důvodů tu jsou jiný hráči, co se dá dělat.
Na druhou stranu se nedivme fanouškům, kteří porovnájí hráče co odešli a ti co místo nich přišli. Zase na jednu stranu glorifikovat KJ a nekriticky ho hodnotit taky nejde. Když ponechám stranou Střihavku s Toleskim - rozhodně platní a dobří hráči tak další porovnání už trochu pokulhává. Černý skvělý, ovšem na postu kde byl neméně skvělý Pudil... Transakce s Libercem se zatím jeví jako velké šlápnutí vedle. M. Jarolím? koupíme průměrného středního záložníka, který zazářil po několika marných sezonách a uděláme z něj ještě průměrnějšího pravého záložníka... A Abraham? Fotbalista to je. Ale kupovat den před začátkem ligy hráče no budiž, ale stavět ho hned do základu? Zlvášt když neodehrál za půl roku jediný zápas? Na lavičce tak zustali hráči, kteří odehráli celou zimní přípravu a mají formu. Nevim, nevim. Rozhodně nejsem z těch co vidí tuto prblematiku černobíle, ukáže až čas. Ale co mi naprosto chybí, aspoň jakkákoliv vstřícnost vůči fanouškům v informování o týmu. At reknou jak to je s transakcí s Libercem a vyvarujou se těchto vášní.
P.S. Myslím, že naše výkony maji klesající tendenci. Zapasy s olomouci, Boleslavi, na Kladně, na Viktorce, s ČB byly hodně tragicky. 4 vstřelené goly hovoří za vše. Ravik
Re: Odchovanci a ti druzí
Gino před 17 lety 19.02.2008 10:00 |Raviku... ja v Nedeli na Strahove nebyl, koukal jsem na TV a tam se jasne rikalo, ze KJ stavi Abrahama ne tak ani pro jeho herni kvality (ktere momentalne po dlouhe herni pauze potrebuji opet vyzrat), ale hlavne pro jeho charakterni rysy, kdy od svym zaujetim a bojovnosti muze na hristi strhnout k vysokemu nasazeni i ostatni a to je presne to, co je v prvnim zapase hlavne potreba.
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 11:30 |No ale stejně to bylo dost nešťastné, pokud měl jít něco strhávat tak v 60. minutě za stavu 0:0. Oproti ostatním hráčům to byl dost necitelný zásah ale pro KJ hovoří fakta, vyhrálo se, Abrahám gólovou akci tuším založil a taky nejde upřít trenérův tah kdy vysunul Latku do zálohy, který tu akci dá se říct vymyslel. Takže, počkejme prostě ještě pár zápasů. Kmotr
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 21:08 |tak kdyz se to rikalo v tv....krax
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 09:55 |Naprosto souhlasím s quelharem.
Jenom bych dodal, že všichni posuzují Abrahama podle běsnění v Teplicích, ale on před tím žádný podobný malér neměl a patřil všude k nadprůměrným hráčům. Každý nováček by měl dostat čas, aby ukázal jak se ve Slavii uplatní. lapom
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 10:34 |na abrháma budu pískat i když dá hattrick sks
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 11:43 |V tom případě je mi tě líto... houston
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 20.02.2008 09:26 |no já hlavně podle aféry v liberci a pak přesunu do bolky. Je mu někdo nabídne úplatek, řekne to v kabině, ten zápas byl neskutečnej zápich libe a my ostrouhali. Pak disciplinární řízení se zápotočným, abrahám ticho a pak mega pokuta a pak naštvaný zápotočný, který už u nás v lize nikdy hrát nebude a resumé abrahám do MB. amon
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 10:02 |Ještě bych se rád pozastavil nad jednou věcí. V minulých - hubených - letech skoro všichni fanoušci naříkali nad tím, že nepřichází žádné posily zvučných jmen a místo nich musí Slavia nasazovat mladé odchovance. Ikdyž většinou šlo o velmi dobré odchovance, prostě to ještě nebyli "hotoví" fotbalisté - a tomu i odpovídaly kolísavé výkony=výsledky.
Nyní Slavia přivádí do svého týmu nejlepší ligové fotbalisty, kteří jsou k dispozici. A zase někteří lamentují, tentokrát, že tito fotbalisté dostávají přednost před odchovanci...
Je to takový věčný koloběh, nikdo se nikdy nezavděčí všem. Ale věřme vedení a Karlu Jarolímovi. Naši víru si zaslouží.
Mrky
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 10:08 |Odpovědnost za výsledky týmu má trenér,proto je jeho právem vybrat si hráče,které chce do týmu.To nikdo nezpochybňuje.Přesto základním kritériem výběru hráčů pro A tým musí být jejich kvalita bez ohledu na věk a typologická vhodnost.Druhým kritériem musí být,že hráči zvenčí musí být výrazně lepší než odchovanci.Je to stejné jako u cizinců v bundeslize a dalších zahraničních ligách.Proto jsem měl výhrady k některým nákupům.Tvrdil jsem,že Marek Jarolím je zbytečný nákup,stejně jako Kubásek.Tito hráči nepřevyšují výkoností naše talentované odchovance Dočkala,Kalivodu,Diviše.První zápasy mi daly u Jarolíma za pravdu.Ničím nevyniká,je to pouze průměrný ligový hráč,který na podzim nastřílel pět gólů.V Plzni neplakali,když ho k nám uvolnili.Když už ho trenér chtěl,měla se zvolit varianta hostování s opcí jako u Kubáska.Přesto trvám na názoru,že jeho nákup byl zbytečný,stačí průměrný Volešák a Tijany.
Pokud jdeo příchod Blažka,byl jsem to já,kdo se nejvíce ozval,což někteří nesli nelibě.Nepochybně je Blažek nadprůměrný hráč s velkým potenciálem.O tom není pochyb.Problém je,že nepochopil,co to znamená být profesionálním fotbalistou.Není to jen o talentu,ale i o zdravé životosprávě,spánku,píli,trénování a dalších věcech.Jeho opakující se zdravotní problémy a nezodpovědný přístup k fotbalu v kombinaci s tím,že mu v Liberci končila smlouva,měly být důvodem,proč nepřistoupit na obchod s Libercem.Ztráta Dočkala,Váchy a Gecova je velká daň za příchod Blažka.Mluvím o ztrátě,i když jde zatím o hostování,ale podle manažera Jinocha Liberc chce využít opci na oba dva hráče.Jsem přesvědčený o tom,že Dočkal by našel uplatnění už teď a Vácha mohl po odchodu Švece hrát defenzivního záložníka,tak jak ho hrál v Jablonci za Kozla a byl nejlépe hodnoceným hráčem týmu.
Pokud jde o další příchody a odchody,tak jsem byl pro angažování Toleskiho i Černého.Toleski je gólový hráč a hodně nám může na jaře pomoci,zvláště proti v domácích zápasech.Černý je technický hráč,navíc se počítá s tím,že vlétě koupíme Pudila a hned ho prodáme ven.Proto je třeba mít alternativu k Pudilovi.Jablonský potřebuje ještě hostovat,na základ v A týmu nemá.Hostování Střihavky je pozitivní v tom,že mohl odejít hostovat Necid,který potřebuje pravidelně hrát,což by pod Jarolímem nebylo reálné.V létě očekávám jeho nábrat po úspěšném angažmá v Jablonci.Odchodu Vlčka nešlo zabránit,měl dohodu s klubem a svými výkony zaujal zástupce Anderlechtu,takže by bylo nefér mu bránit v přestupu.Za skvělou práci pro klub si to zasloužil,navíc jsme za něj dostali slušné odstupné,za které jsme nakoupily posily.U Švece je jiný problém,hráč nechtěl odejít,ale když se dozvěděl,že se klub zajímá o Rajnocha a Abraháma,tak dal pokyn manažeru pPovi k zajištění zahraničního angažmá.A tady vidím velký otazník.Švec byl výjimečným hráčem do defenzívy,vynikal chytrostí,rychlostí,uměl pokrýt klíčové hráče soupeře a tak eliminovat hru soupeře.Nevynikal technickými finesami,ale uměl zrychlit přechodovou fázi jednoduchou hrou.To chybí Tavaresovi,který zpomaluje hru.Pokud jde o Abraháma,tak je jiným typem hráče než Švec.Umí vyvézt míč,je dost ofenzivně laděný.Myslím si,že je to i inteligentí člověk,který jen neumí kontrolovat své emoce.Hlavní problém v jeho angažování vidím v tom,že na podzim téměř nehrál,byl často zraněný a to se musí projevit na jeho výkonech.Navíc dost dlouho drží míč a tím zpomaluje přechodovou fázi.není na tom rychlostně tak dobře jako Švec a Vácha.Je to dobrý,technický fotbalista,ale já bych kvůli systému hry dal přednost na postu defenzivního štítu Váchovi,který se bohužel zranil.Typologicky má blíže k Švecovi než Abrahám.
Pokud jde o kritiku herního stylu,o kterém píše v dnešní MF Dnes Vladimír Táborský a včera to zmínil i jarda Hřebík,tak je to logické.Odešli rychlostní typy Švec,Vlček,Janda a Švetno jsou zranění.Proto naše hra postrádá rychlý přechod do útoku,chybí větší pohyb bez míče,větší agresivita ve hře.Budeme muset hrát jiným stylem a přizpůsobit hru typolobii hráčů.Doufám,že s návratem Jandy,Šventa,návratem formy Milana Černého,Ivany se vrátíme ke hře s rychlou přechodovou fází,která nás zdobila loni na začátku jara.Chtělo by tým doplńovat od dorosteneckých kategorií o rychlostní a výbušné typy.To je věcí sportovního ředitele.Pokud bych měl dát tip na hráče,který by se v budoucnu mohl přiblížit stylu hry Standy Vlčka,tak by to byl Kysela z Bolky.
Myslím,že teď už nemá smysl dál rozebírat odchody odchovanců,musíme se soustředit na ligu a podpořit tým v cestě za titulem.Jaro nám dá odpověď,zda tahy trenéra jarolíma byly správné a úspěšné.jedno je jasné,příště by každý měl zvažovat všechny souvislosti,které může odchod talentovaných odchovanců vyvolat.Může to být negativní reakce u fanoušků,ale i u mladých odchovanců v dorostu,kteří si řeknou,že nemají šanci se prosadit ve Slávii,nepodepíší smlouvu a odejdou za tabulkovné ke konkurenci.Pak by byla veškerá práce s mládeží k ničemu,byly by to vyhozené peníze.Na to je třeba myslet.Ne každý odchovanec se prosadí do A týmu,ale musí tu být pro ně naděje,že se s nima počítá a mají stejnou šanci jako hráči zvenčí.Práce s mládeží musí zůstat naší prioritou,naší výkladní skříní.
Závěrem bych chtěl poděkovat Jane,Tantalosovi,Jiřímu a dalším,kteří vidí problém podobně a nebojí se ho vyjádřit.nejhorší by bylo,kdyby ti,co mají jiný názor na určité věci,byli označeni za kacíře,rozvračeče,prti kterým se musí bojovat.Nikdo z nás nechce škodit klubu,ale pokud s něčím nesouhlasíme,tak to vyjádříme.Cenzura názorů by bylo to poslední,co by Slávii prospělo.Buďme rádi za názorovou pluralitu fanoušků a neútočme na ty,co mají jiný názor.
Re: Odchovanci a ti druzí
quelhar (admin) před 17 lety 19.02.2008 11:00 |Kdyz se nepodepisujes, tak se opravdu tezko bude nam ostatnim dokazovat, ze nasledujici prispevek jsi psal opravdu ty.
Od: Anonym - Wednesday, 09.01. 2008 - 18:10:07
Naprosto zbytečný a drahý kauf.Chtělo to nějakého talenta pro budoucnost,třeba Hlouška nebo přidat peníze a koupit Rajtorala.
(v clanku J. Černý je slávistou
Publikoval : jane - Wednesday, 09.01. 2008 - 17:53:12 (2503 čtenářů) )
Re: Odchovanci a ti druzí
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 19.02.2008 15:28 |Předně. . ahoj voki :) Chápu, žes to nepodepsal. . za sebe ti řeknu, že bych tě uvítal zpátky. . poslední dobou nemaj "diskuze" na webu valnou hodnotu. Tak odkud to vemem. . Ztráta rychlosti. . to je podle mě dost zbrklý tvrzení, protože jednak se nedá vyvozovat ze dvou zápasů, kdy nás Tottenham prostě přiltačil a moc nám toho nedovolil a Budějovice hráli totální obranu. . či spíše destrukci naší hry. Zároveň právě ta naše orientace na rychlý, brejkový fotbal byla podle mě příčinou našeho trápení v domácích zápasech a KJ teď má možnost postavit na ven a na doma typologicky rozdílnou sestavu. . Navíc ti rychlí hráči jsou teď převážně ve stavu nemocných. . Švento, Janda, Šenkeřík, ( i Šmicer), Blažek. . a Ivana se rozehrává. Co se týče Blažka, tak jak jsem psal už v létě. . rozhodně kvalitní hráč, ale vzhledem ke okolnostem jeho osoby i podmínkám přestupu bych to já nedělal. Nicméně KJ se to rozhodl risknout a to musíme akceptovat a nedělat předčasné závěry. Třeba se ukáže, že to byl dobrý tah. Nicméně souhlasím, že to nadělalo hodně škod i v přístupu veřejnosti, což vedení možná ani nečekalo a asi by pomohlo, kdyby podmínky byly transparentně zveřejněny. Tzn. jestli je opce čistě v rukou Liberce nebo jsou tam nějaké podmínky podobně jako s Pudlem. Kontroverzní přestupy vidím tak( protože nemám zákulisní informace o manažerech a postranních úmyslech), že KJ chce mít hlavně alternativu a zajištění postů ve všech směrech. 1) Pokud jde o DZ, tak Švec se rozhodl odejít, dobrá. . chápu ale, že KJ chtěl mít dalšího DZ. . čast nasazuje dva štíty do venkovních zápasů, Švec je slabší ve hře dopředu a navíc bývá často mimo hru z důvodu zranění, to je fakt( a že součástí taktiky Sparty bude vliv na jiné týmy. . Budějovice jsou ideální příklad vyřadit naše opory. . obzvlášť ty, o kterých se ví o slabinách. . Švec, Šmicer, Kalivoda atd. . ) Švec tedy odešel, Suchý to prostě v zápasech nezvládal a Gebre je pro KJ hlavně hráč na pravou stranu. Ale zároveň je třeba říci, že ta hysterie okoo Máry Suchého podle mě neni na místě. I já sám jsem si v létě nepřipouštěl možnost tolika zásahů do sestavy z důvodu zranění, ael stalo se. Ví Bůh, že si to nepřeju, ale může se stát, že se ve 3-4 kole zraní někdo ze stoperů a Mára hned naskočí do základu. . navíc tu budou jistě i "běžné" důvody. . karty, nachlazení atd. Poselství je jasné a proto třeba opakovaně jsem proti těm rozkladným informacím, které dodává pan jiří. Teď je potřeba táhnout za jeden provaz, nechat spory stranou a snažit se pomoci cíli, který máme společný- TiTUL. No dohadování a vyhodnocování bude dost času po sezoně, ale teď jakákoliv negativní atmosféra směrem k týmu a kritika( podel mě zatim rozhodně bez důkazů a podkladů) jenom nahrává našim soupeřům.
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 10:27 |Přesné tak :-))zcela pŕesné jsi to vystihl...LordEdmund
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 10:50 |Zdravim, precist si ne Jane a ano Quehlara je pro mne skutecne hodne poucne, lecos bylo receno mnohe ne, mezi ty nejvetsi zaskulisni veci patri bezesporu, ze castka vyhrazena na nakupy v zime/40milonu/ korun se proste musela utratit , aby neodesla do kapsy jednoho dnes uz udajne minoritnich vlastniku, jako splatka za vlozene prostredky,druha vec , ktera musi zaznit je proste nechut KJ v soucasne dobe spolupracovat pri sestavovani kadru acka s nasimi mladezniky vcetne Sramka/ ten je v pripade acka vlastne nulou a sam rika, ze jeho kompetence zacinaji u juniorky,/i proto jsem psal o zarazeni tohoto cloveka do uzsiho vedeni klubu/, dalsim faktorem mozna ne tak viditelnym je rozlozeni manazeru zasobujicich dnes Slavii svymi hraci, bohuzel nasi mladi hraci maji vetsinou ty nezadouci. A v neposledni rade zde nezaznel hodne nahlas nazor , ze vedeni klubu chce okamzity uspech, ktery ma klubu prinest vetsi ekonomickou stabilitu a koresponduje i se soucasnymi povahovymi rysy obou vedoucich predstavitelu Slavie. Je otazkou zda jen dobry hracsky kadr bude stacit, velmi doporucuji precist dnesni Sport na str.9 Podvody a blud rika Macela, ktere lecos napovi i o nedelnim odpiskanem zapase a delegaci na nem. Porad totiz v lize rozhoduji zakulisni hratky Peltu, Jinochu, kteri ovlivnuji ligove deje vic , nez je zdravo a v tomto kontextu je nutno i uvazovat, protoze pokud nebudeme silni i v zakulisni hre jsou nam vsechny prestupy a odchody na hovno , jak spravne nenapadne nadhodil Hrebik vcera v telce vidi to na titul pro Slavii pod 50 procent , proc asi. Jiri
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 11:13 |Pane Jiří,už jsem to tu psal,chybí provázanost mezi dorostem,juniorkou a A týmem.Nikdo z realizačního týmu Karla Jarolíma nechodí na zápasy dorostu anu juniorky.Chybí přehled o hře hráčů mimo A tým.Není tu návaznost herního stylu,který by měla Slávia hrát od dorostu až po muže.Junirka je brána jako nechtěné dítě,které je na obtíž.O tom svědčí přístup vedení k juniorce.Pak se divíme,že není kam sáhnout.Utrácíme peníze z prodeje hráčů za průměrné posily,naší priritou musí být vybudování tréninkové centra,tréninkové podmínky nejsou ideální.O tom,že vedení klubu chce výsledky,které zajistí ekonomickou stabilitu klubu,nelze nic namítat.Ale zápas s Totenhamem nám ukázal,že mužstvo není vhodně složené a na mezinárodním poli konkurenceschopné.Postup do LM bude hodně těžký.Kvalita hry odchodem rychlostních typů šla dolů a budeme muset hrát jiným stylem,ne tak atraktivním.To,že o titulu budou rozhodovat i jiné faktory než výkon na hřišti,na to jsem připravený.O zájmu některých manažerů vnutit nám některé hráče,vím.Je otázka,kdo na tom vydělá.Trenér Jarolím má až velké pravomoci,a měl by mít oponenturu ohledně přestupů.Sparta zvolila podobný přístup a po nákupech Zábavníků a dalších omezila libovůli trenéra,vytvořila spotovní komisi,která s konečnou platností rozhoduje o nákupech posil a o odchodech hráčů.Abrahám neuspěl na testech v průměrném druholigovém týmu Burnly,proto jsem byl překvapený jeho angažováním,zvláště když dlouho nehrál.Sdílím podobný názor jako trenér hřebík,že naše šance na titul se odchody Vlčka a Švece snížily.Bude to hodně náročné.
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 11:14 |Nesouhlasím. Slavia ztratila částečně svou tvář. Souhlasim s jane.
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 11:36 |Autor je spolupracovnikem klubu, nezlobim se na nej , jeho nazory dlouhodobe podporuji oficialni linii klubu a postradaji nezavisle nazory, k Vam priteli , ano naprosto se stotoznuji, s Vami, zrejme chodite na mladez i juniorku a vite o cem mluvite, zatimco Bilek to ma skoro povinne a Chovanec taky, u nas byste lidi na jejich urovni na becku marne hledali.i proto pak dochazi ke kuriozni situaci, kdy na dotaz besedujicich KJ odpovida na dotaz zda-li vezme do zimni pripravy toho a toho hrace s mladeze, jeste ma cas, aniz zrejme vi , ze mluvi o hraci, ktery ma nabidky z jinych ligovych klubu a kteremu u nas skoncila smlouva, dnes je reprezentantem do 21 let . To mi na soucasne Slavii vadi, touha po okamzitem uspechu prekryva koncepcni a nutnou praci s talenty, ale o tom tady jini pisou fundovaneji. Jiri
Re: Odchovanci a ti druzí
quelhar (admin) před 17 lety 19.02.2008 11:43 |Autor neni spolupracovnikem klubu. Jen autorovi vadi vzpominami s laskou na doby, kdy jsme dluzili na vyplatach a byli radi za druhe misto (v tehdejsich podminkach to byl kolikrat zazrak). Zvlast ve chvili, kdy si autor mysli, ze konecne prisel cas, kdy by se Slavia mela stat uspesnym klubem. Ne tim, ktereho novinari obdivuji, ze hraje nadhernou hru, ale tim, ktery pujde tvrde za uspechy. S tim samozrejme prijdou clanky, ktere jsme zvykli citat o Sparte - ze ma problemy, ze hraje spatne a podobne.
Zatim vzdy Sparta hrala spatne a vyhravala tituly, zatimco Slavia hrala super a nic z toho. Autor se chce radovat z titulu (a ne jen letos) a je mu srdecne jedno, co budou novinari psat o tom, jakou Slavia predvadi hru.
Re: Odchovanci a ti druzí
mart před 17 lety 19.02.2008 13:08 |:D, s "Autorem" souhlasim, a pripojuji se. Chci titul! Ne napresrok, TED! Jestli k tomu budem hrat i pekny fotbal ( v coz doufam), bude to plus. Hlavni je titul! ... a to asi quelhar i KJ i Rosen i Dolezal vi.zdravi mart.
Jinak s Jirim souhlasim, ze je zajimava konfrontace nazoru Jana x quelhar. Jsem za to rad. A pochopitelne jsem take rad - ze ma nekdo hodne podobne nazory jako quelhar, a ze tu nevladne pouze dusna atmosfera a nevztekani fanousci, kterym se (mozna) prodal Dockal a Vacha. Souhlasim, ze je treba videt dale nez na spicku nosu(konec letosniho rocniku kapr-ligy), ale pripomenu (znova), ze s Vachou a Dockalem by sme titul vyhrali asi tezko. Uz se zase musim opakovat = TITUL je to chceme, ....nebo nekdo chce neco jineho ?
Re: Odchovanci a ti druzí
AKI před 17 lety 19.02.2008 16:14 |OK milý Marte,taky bych si chtěl zakřičet "máme titul" po X letech,ale na druhou stranu co se děje teď s náma mi taky neni buřt. Ty nákupy - o těch se napsalo a jak vidno asi ještě napíše dost a dost,ale jistě si viděl to naše představení ve čtvrtek a v neděli a z toho taky radost nemám a myslim si,že nejenom já. Jasně,jsou to první dva zápasy ale i ty možná něco napověděly. A že se prodávaj mladý Slavisti Ti taky snad neni jedno nebo snad ano??!!! To mu sám neveříš.... AKI
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 16:37 |Ten Ctvrtek jsem nevidel, jen velmi spatny sestrih (asi 4 minuty na ESPN2 - navic ve spanelstine, ale to byl na Kube docela uspech :D), ale o moc jsem asi neprisel. Nedeli jsem videl. Netvrdim, ze to bylo ala Arsenal, ale vyhralo se, a byly tam rozhodne i dalsi pozitivni zjevy.... pro me napr. prekvapeni Jar.Cerny, ale nejen to.
No a ted k te otazce. .... nebo vlastne ani ne :D, .....proste proto, ze ta otazka je bezpredmetna (myslim tu, je-li mi jedno, zda se "prodavaj" mlady slavisti). Proste muzu mit v mansaftu max 23-24 hracu. Jestli ze "koupim", Toleskiho, Strihavku, Blazka, Cernyho, Jarolima, Kubaska, a vrati se mi Latka, casem snad i Janda a Svento, .... vysvetli me prosim, co mam s tema "mladejma slavistama" delat? Hrat mmusej, jinak pujdou vykonostne ( a i cenove) dolu. Na hostovani bez oppce je nikdo nevzal, no tak to holt nejak zacacchruju, aby to vyslo na +/- rovnovaznou balanci. Kde je rovnovaha se predpokladam neshodneme, ale to je vlastne uplne jedno. Rozhoduji KJ, a R+D. Jsou za to plne zodpovedni. Neverim, ze jsou blbejsi nez ja, tak jim proste davam sanci. Navic tam "moje" sance je podeprena i mymi (mozna uplne spatnymi) vlastnimi propocty. Proto mi proste tato strategie neni proti srsti, a navic (zas se opakuju) s Dockalem a Vachou, ale i Necidem by proste liga vyhrat nesla. Tak ze asi takhle.mart
Re: Odchovanci a ti druzí
AKI před 17 lety 19.02.2008 17:15 |Ve čtvrtek jsi zas tak o moc nepřišel a něděle... no ja byl natěšenej na Slavii a tak jsem nemohl vynechat!! Ale takový M. Jarolím,mno.. dám mu ještě šanci,ale měl by se hodně zlepšit chlapec! Černý hrál dobře, mě osobně se líbí Střihoun a ostatní se zatim moc nepředvedli,ale snad se taky ukážou a jejich nákupy nebyly jenom vyhozením peněz. Šlo mi spíš o to,proč musí odcházet Švec,Gecov a už vůbec nechápu hostování Kubásek/Diviš - tohle opravdu nechápu. Je mi jasný a osobně to těm "mladým" přeju aby si zahráli ligu a ve Slavii by si moc teď asi nekopli,ale proč se prodávaj za pakatel a mi třeba budem muset v létě zase kupovat nějaký hráče. Já vim,je to fotbal a tam to prostě bez nákupů a prodeje prostě v dnešní době nejde,ale.... Co udělali KJ,R+D obdivuju ale nebyli to jenom oni - viz stadion atd. A o tvé inteligenci už bych si nedovolil ani na minutu zpochybňovat!! Tak ať se ti večer líbí na Anfield Road... AKI
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 18:07 |Dnes vecer :D...dik. Dal jsem svuj listek kamaradovi, jsem trosku "prejetej parnim valcem", tak budu koukat na televizi. Jinak sem velmi rad, za das Markovi J. jeste sanci, myslim si ze si ji zaslouzi :). Co se Abrahama tyce, ten bude potrebovat tak 3, ale spis 4 zapasy. Myslim si (narozdil od jinych),ze bude hodne dobrej :) . Kubasek/Divis... taky nevim, ale s golmanama je to slozity, treba David James, kdyz byl na Anfieldu, tak se lide bali podobne jako my pri Kozacikovi, a dneska, dneska kdyz je na Anfieldu s Portsmouth, tak se taky bojej...., ze mu nikdo neda gola. V druhy vete hned musim rict, ze Kozacik jednou taky muze bejt dobrej, ale zatim asi moc ne. Zminujes konkretne dve jmena. Svec - myslim si ze je dobre pro vsechny ze odesel, hlavne pro nej. Musi se naucit ....(tezko rict co se musi naucit, aby nebyl furt zranenej :D). A Gecov, v soucasnym kadru by docela urcite nemel misto, navic Jiri tvrdi za KJ nani na "zrzky" :).zdravi mart ( dneska mam uz po druhy bezpecnostni kod 007, .... nevim, nevim :D)
Re: Odchovanci a ti druzí
AKI před 17 lety 19.02.2008 18:29 |Šanci dám rád každýmu,ale musí si jí zasloužit... U těch golmanů mi šlo spíš o to,že se dělá golman repre 21 za golmana odchovance a taky repre 21 a tak to mi(a ase nejenom mě) nešlo na rozum. Jo jo,starý dobrý David James - když já ho viděl ještě za Man City na Charltonu a tak dál tak jsem si řikal proč ho na Anfieldu pustili,ale to je věčné tém = trenéři. A na Pompey se mnou ruce,však víš sám. Švec a zranění souhlas,ale fotbalista(Slavista) to byl a měl a má to před sebou(doufám že ne zranění..). A Gecov si taky mohl obarvit vlasy a nebo nosit "letního" kulicha a pak by to KJ překous :-) AKI
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 18:31 |Ahoj Marte,
já na Kubě působím pracovně a ten sestřih jsem prošvihnul. Tedy, když jsem zjistil výsledek, přestal jsem po tom pátrat. Zato dávali něco jiného, co mě potěšilo. Slavia (se Spartou) byly zařazeny do pořadu o velkých rivalitách. A nebyli jsme ve špatné společnosti. Začalo to Celtic - Rangers, potom Slavia - Sparta a následoval Real - Barcelona.
Vít K.
Re: Odchovanci a ti druzí
jane (admin) před 17 lety 19.02.2008 18:57 |Myslim, ze je tady jeste jedna zajimava vec: proc si Necid vydupal, ze u jeho hostovani nebude opce a proc u Dockala a Vachy je? Bud jejich touha vratit se do Slavie neni tak silna, coz by bylo smutne, anebo citi, ze ve Slavii sanci nedostanou. Anebo je bez opce Liberec nechtel, coz by tedy mohli jit hostovat do jinyho klubu.
Re: Odchovanci a ti druzí
martyni (přítel SN) před 17 lety 19.02.2008 22:20 |takze to si vymohl Necid, zajimavy.. no jestli to neni treba proto, ze je to jeho prvni hostovacka, hral - nehral, ale byl vicemene v acku, takze jeste doufa.. zatimco Vacha vlastne sanci nedostal, Dockal mel¨velmi dobry pulrok v Kladne, dost lidi ocekavalo, ze pujde do pripravy se o to poprat a misto toho sel rovnou jako vymena do Liberce.. no a jinam jit asi nemohl, protoze to byla soucast toho nestastnyho obchodu, kde jsme dostali pana s virozou... mimochodem vcera jsem videl druhou puli Liberec - Ostrava, Borek byl trochu neviditelnej.. par dobrych momentu bylo, ale neco tomu chybelo
Re: Odchovanci a ti druzí
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 19.02.2008 23:43 |Byl to kšeft na riziko. . uvidíme kdo vydělá. Podle mě si tam ty opce prosadil Karl. Jasný, že kdyby to nebylo za Kozlem , tak to bude z obou stran jiný. Ale nedělejme předčasný závěry. . ještě neni v Liberci natvrdo. . Zkraje byl hodně dobrej, pak se trochu vytratil.
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 11:29 |věřím, že K.J ví co dělá, ale opravdu si myslím a stojím si za tím, že někteří naši odchovanci jsou lepší než třeba ahraham či blažek. Nevim proč sem cpát hráče jen proto, že je zkušenejší, když fotbalově je tam hůře. Možná to bude znít hnusně co ted řeknu a dost lidí mě pošle do prdele, ale v případě abrahama nejsem ochoten ho považovat za slavistu. Tým dělaj i lidi a pokud v týmu bude člověk jako on, tak se obávám menší rozepře v týmu a pokud nebude tým makat jako tým, ale bude rozhádánej, tak tu můžeme mít zebelepší a zkušenejší hráče, ale bude to na prd
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 11:53 |Quelhar vychází z bludné představy, že kohokoli Slavia koupí, je lepší než její odchovanci. Nepochybuje o tom, že Jarolím přinese titul.
Jenže po přípravných zápasech a po výkonech Tottenhamu a Budějovicích budeme rádi za Pohár UEFA. Hra se výrazně zpomalila, kromě Dřížďala nikdo ze základní sestavy proti Budějovicím není nadprůměrně rychlý.
Karel Jarolím vždy sám jako hráč zastával názore,mže rychlý musí být míč. Teď sem tahá typy jako byl on sám.
Ale Quelhare, občas se mýliš?
Proč by si nezahrál Necid? Protože je horší než Střihavka? Opravdu? Nebo proto, že Karel Jarolím nemá z obchodování s ním ani halíř?
Tvůj milovaný Černý. Je to opravdu taková superhvězda? Jak to že se to tedy ukázalo až v jeho pomalu třiceti letech, kdy už ho všechno bolí, pořád chudák musí odpočívat na zemi?Že dal gól? Ale připravili ho ti zatracení, pitomí odchovanci Latka a Kalivoda, kvůli nimž nikdy nebudeme mít titul?
Ti pitomí, blbí odchovanci jako Švec, Suchý, Janda, Kalivoda, Necid znemožnili Slavii, aby vyhrála nad Ajaxem?
Ty si opravdu myslíš, že Blažek přijde a všem jim ukáže, jak se hraje fotbal?.
Tantalos
Re: Odchovanci a ti druzí
quelhar (admin) před 17 lety 19.02.2008 12:02 |Tantalosi, toto je muj posledni prispevek smerem k tobe.
Nemyslim si, ze kohokoli Slavia koupi je lepsi nez odchovanec.
Neni pravda, ze nepochybuji o titulu, ale moc bych si ho pral a ceste, kterou KJ zvolil verim.
Ano, at chces nebo ne, tak Necid je v soucasnosti horsi nez Strihavka. Jak vysvetlis to, ze ho nepostavil Komnacky do zakladu?
A ti stari, zbytecni, nakoupeni hraci jako Tavares, Vaniak, Brabec, Senkerik a Smicer znemoznili Slavii, aby vyhrala nad Ajaxem?
Toto je posledni prispevek predevsim proto, ze naprosto odmitam diskutovat s nekym, kdo si mysli, ze Jarolimovi vubec nejde o titul, ale jde mu jen o penize a kdyz ho vyhodi ze Slavie, tak pujde do Sparty.
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 12:16 |Ouehlare jestli jde o zamenu osob, tak se musim omluvit, nebo snad nemas blizko k Ondrovi Zlamalovi, pletu se , ale ve fotbale a natoz tom nasem neni nic bile ani cerne , priklad, pred asi pred pulrokem jsem mluvil s jednim velkym fandou Slavie redaktorem idnesu a rikam, uz jsem te tady hodne dlouho nevidel, odpoved, , dovis se veci , ktere te znechuti a vyvraceji tu tzv, cistotu fotbalu at u nas ci na Letne, strnul jsem, on od mladi takovy Slavista a navic i bafik na rozhodcich na Cesku, docela povetsny Bebrovec, ale pozdeji kdyz mluvil konkretneji jsem pochopil, charakterni treneri ci hraci to se az na vyjimky nenosi, u nas snad Janda, z mladych Klavik, protoze zalatit se da vsechno viz Sparta a jeji tituly. I proto dnes pristupuji tak skepticky k teto diskuzi, pokud bude titul bude to zlate , ale osobne mi bude stacit druhe misto a liga mistru a pozdeji i odluzeny klub, ktery konecne nasel sve majitele, kteri ho nebudou chtit jen financne vysavat , ale daji dost penez treba na mladez ci jine. i proto se nikdy nebudu branit tvym nazorum, nazory Tantala jsou vic nez rozumne a vase spolecna diskuze to alespoín posune dal. Jiri
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 12:41 |Bohužel Jiří, názory pana Tantala nejsou rozumné ani trochu, za rozumný názopr se dá považovat ten od: Anonym - Tuesday, 19.02. 2008 - 10:08:24
Tantal kolem sebe bohužel jen zlostně plácá bez jakýchkoliv důkazu a průkazných informací, nejlépe co se stane v budoucnosti, viz příspěvek výše.
Osobně si v tuto chvíli netroufnu sám hodnotit jak to je a bude ale tato diskze se mi začíná líbit mnohem víc, než když se tady ještě nedávno jen tak vykřikovalo že Jarolím to a to a bla bla bez důkazu a dostatečně podepřených úvah viz Tantal. Jsem zvědav na koneci jara.
Jinak doufám, že se nás na Most sejde o něco víc. Kmotr
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 12:46 |Visa Kmotre bohuzel si myslim, ze posun v nazorech Tantala/dost casto mne tady kritizoval/ jsou prave soucasti jeho informovanosti o klubu. nejde o zadne placani viz nazor pri zmene majitele ci dalsi zalezitosti tykajici se prodeju mladych hracu, dokonce mam pocit, ze prave ziskava daleko lepsi info nez ja ,tipnul bych si dokonce i bafika, ktey by ho infem mohl zasobovat a v te chvili by jeho info stalo nad vsim co tady pisu, podle mne nejde o plkani nakyho Staroslavisty a protistrana Ouehlari jeho nazory beru i kdyz jsou podlozeny cast jen virou a ofice webem. Jiri
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 15:16 |Tenhle Tantaluv nazor je totalni ulet z jednoho prosteho duvodu - vklada oponentovi do ust slova a nazory, ktere nikdy nevyslovil a nasledne je vyvraci, cimz se snazi vytvorit dojem, ze se oponent myli. Ale zadne realne vyvraceni quehlarova nazoru se nekona, pouze jeho totalni dezinterpretace. Tomu se rika napriklad demagogie a velice radi se k tomu uchyluji lide, kteri ztraceji argumenty.
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 20.02.2008 01:01 |Lepší info než vy, tady má v podstatě asi každý. Proto taky ostatní nemusí své příspěvky "balit" do nicneříkajících negativních frází a už vůbec nemusí lhát.
A Tantalos a jeho informovanost o klubu...? :-D Ty jeho hysterické výkřiky o pogromech, vraždění neviňátek a masakrech vypovídají spíš cosi o jeho duševním zdraví než o informacích z klubu.
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 12:56 |A ještě mě tak napadlo že podobná situace mi přijde i v Holandsku. Kde se v souvislosti z vychováním mladých a jejich slavnou akademií mluví především o Ajaxu - "Ajax je proslulý svou širokou základnou talentů, k nejznámějším základnám patří Ajax Cape Town a Orlando Ajax".
Jenže v posledních letech vyhrává tituly PSV Eindhoven, kterej sází zase na zkušené hráče z Holandska i zahraničí. PSV hrál taky LM, kdežto Ajax..
Je prsotě vidět že přemíra spoléhání se na mladé talenty nevede k výsledkům. Je možné že je to pouze krátkodobý efekt ale je v případě Slavie ještě čas čekat? Pokud chce Slavie získat titul, tak musí zatím šahat po zkušených hráčích. Myslím že poslední roky odchovanci dostávalli prsotoru velice dost, nejvíce v lize a titul přesto neudělalli, vždy se v posledních kolech zhroutili.
Je to tedy na vás, vyberte si jestlli chcete Slavii plnou talentů předvádějící krásný fotbal ale v rozhodujících okamžicích jako je jarní finiš nebo předkola LM neúspěšnou ( to potvrzují poslední sezóny takže to berte jako fakt). Nebo Slavii se kušenýma hráčema, kteří dokážou po nepřesvědčivém výkonu i tak vyhrát, což byla především doména Sparty ( ovšem toto je jen spekulace založená na podzimní sezóně kdy do týmu přišlo 8 nových "zkušených" hráčů a dařilo se, že. Celkově to prověří toto jaro).. Já bych byl nejradši kdyby se dalo spojit oboje. Kmotr
Re: Odchovanci a ti druzí
quelhar (admin) před 17 lety 19.02.2008 15:41 |Jiri, nejspis si me s nekym pletes, protoze s Ondrou Zlamalem mam spolecne jedine krestni jmeno :o)
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 16:04 |ANO , je to mozne , prijmi omluvu. jiri
Re: Odchovanci a ti druzí
quelhar (admin) před 17 lety 19.02.2008 18:38 |V pohode, neni se za co omlouvat :o)
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 17:42 |nenech se vytočit. Hamlo
Re: Odchovanci a ti druzí
ChladnyVladko před 17 lety 19.02.2008 19:12 |Latka není odchovanec Slavie. Přišel z ČB, stejně jako Sivok. Ale jinak je každý něčí odchovanec
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 12:22 |I tento poslední zápas byl o něčem. Pokud by měl znamenat to, že budou schopni urvat ke konci zápas, i když to bude celý zápas jen tak tak, to je to, co by mohlo rozhodnout. Protože zatím to byla převážně Sparta, kdo vyhrával o gól, i když zhusta nebyla v zápase tím, kdo byl lepším. A naopak Slávia to s nervy v kýblu ke konci pravidelně vyklízela. Ten posun, pokud by nastal, by byl velmi pozitivní. A to jsou schopni dělat jen sebevědomí hráči a těch nikdy nebylo ve Slávii nazbyt. A pokud nejsou tací mezi odchovanci, je potřeba je hledat jinde. A buďme rádi, že letos ty možnosti tu jsou. Jen tak dál !
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 12:41 |No a to je presne to , co mi vadi, zlomime zapas a uz se tady pise cosi o viteznych typech a podobne, nebo vsichni vime ,ze dluhy se odmazavaji jeste dnes alespon dovnitr a byly soucasti prevodu klubu na tzv. novy subjekt, ale vsichni pisou, jak jsme stabilizovani. jiri
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 12:54 |Můžeš mi věřit, že ani já nevěřím na nějaké zhúry dané vyrovnané či dokonce přebytkové finance, ale věřím, že toto vedení to dělá právě s ohledem na budoucnost. Aby byl titul a tedy i snazší možnost se opět kvalifikovat do ChL, a nejlépe tuto situaci v následujících létech několikrát zopakovat. I když v pravidelnou účast nemůže myslet ani ten nejbláhovější z nás. Ale je docela možné, že se to nezdaří a pak nemůže s dluhy následovat nic jiného než sešup do okresního přeboru. Ale nemalujme čerta na zeď a věřme našemu vedení, i když bych velmi rád v něm viděl víc našich bývalých plejerů se zkušenostmi z ciziny, tak to dělá i Bayern, a že tam mají neporovnatelně víc lidí sběhlých v obchodě či financích. Zejména mi tam chybí Pavel Kuka...
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 20.02.2008 01:03 |Kuka tu možnost měl. Ale v době, kdy holt ze Slavie asi nekoukaly takové peníze...
Re: Odchovanci a ti druzí
mysterio před 17 lety 19.02.2008 13:25 |Pokud se podíváte zpětně, tak poprvé před jarní sezónou jsme udělali kvantitavně-kvalitativní přestupovou politiku. Nepřišli neznámí hráči z ciziny, které nikdo neviděl,ani o nich neslyšel a následně epizodně střídali, či vůbec zapadli. Ani před koncem přestupového období přišel hráč, který byl za zenitem a nenabídli mu nikde lepší smlouvu.
Přestupy které se udělaly : Černý, Abraham, Jarolím, Toleski + hostování s opcí: Střihavka, Blažek, mají poměrně jasně čitelný potenciál pro budoucnost - nejedná se o hráče jejichž prioritou je jejich zviditelnění a následný výhodný prodej v řádi stamiliónů, nýbrž hráče, kteří mají vytvořit nejlepší pozici pro pohárovou evropu a v ní uspět. Při veškeré úctě k odchovancům, pokud bychom místoo shora uvedených přestupů dnes měli na lavičce Dočkala, Gecova, a Necida nedělal bych si velké iluze o titulu. Nebudu se pouštět do srovnání Střihavka-Necid, Černý-Dočkal atd., ale myslím, že doba kdy jsme měli mužstvo složené z nadějných hráčů a nepříliš zkušených hráčů není tak dávno, a většinou jsme v rozhodujících zápasech neuspěli. Teď je tomu poprvé po několika letech jinak a uvidíme, zda zkušenost a papírová kvalita bude znamenat úspěch.
A myslím, že je nutné uvést ještě jednu věc - úspěch trenéra Jrolíma závisí na jarní sezóně. Pokud nevyhrajemne titul, tak postup do ligy mistrů bude zastíněn, sezóna bude považována za neúspěšnou, přičemž jedním z hlavních důvodů bude zmiňována špatná přestupová politika. Pokud zvítězíme, budeme číst o mistrovském stratégovi a skvělém vhodném doplnění mužstva. Doufám, že druhá varianta bude tou, která se nakonec splní.
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 13:36 |krasne napsano, jen mi v tom unika vlastni nazor pisatele, to je spise dobre napsany clanek o kterm lze diskutovat, ale ve foru bych od tebe ocekaval udernejsi nazor,. tvrdsi smerem ke mne ci k oponentum, za dalsi udernou motivaci i tech tricatniku je motivace jit si vydelat na stare kolena ven, tj. motivace treba i Abrahama o jehoz zviditelneni ve Sparte jim tolik slo. Jiri
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 15:31 |???? Nechapu Jiri, co Vam schazi???
Rekl bych, ze je to nejen jasne a pekne nasano, ale ze to vyjadruje autorovu spokojenost se stavem Slavie tak jak je tomu prave ted po prvnim (vlastne druhem) jarnim kole.(Mimochodem, vy by ste radeji par let zpet, zadny stadion, vecne druzi, ,,,a pochopitelne Leska ven?)
Podobne jako MYSTERIUV clanek z dnesniho rana (viz 9:50 +/-), se mi clanek cte dobre, asi proste z toho duvodu, ze to vidim podobne. (jsem prilis linej, a taky jeste porad malinko unavenej, abych delal rozbor minut na hristi - ale vysledky analyzy z predesleho clanku, vcetne doporuceneho reseni = rozsireni kadru tak jak to udelal KJ se zdaji miti smysl take!).
V poslednich dvou mesicich nemam naprosto zadne informace "primo od pramene", a je mozne, ze je to duvod proc se k prispevku MYSTERIA mohu pripojit na 100%). Pokud mohu soudit podle nekterych jinych prispevku ( ... bohuzel mam na mysli zejmena Tantala), je to asi spis mou vyhodou. Ona nekdy zadna informace muze byt lepsi nez informace nepresna, zkreslena, ci dokonce ucelova.zdravi mart
Re: Odchovanci a ti druzí
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 19.02.2008 15:51 |Údernější? :-) Tak já vám to přetlumočim. . KJ udělal všechno pro titul. . nabral zkušené a kvalitní hráče, kteří ztížili stávajícím přístup do základu. Teď už se jenom ukáže, kdo má pravdu. . je zbytečný nadávat KJ za chyby, který podle vás udělal dřív, než se opravdu chybami ukážou. Ať je to jak je to, teď už se nic nezmění, noví hráči nepřijdou a hrajem o titul s tím, co je. Tak si nechte ty vaše korozivní spekulace za dveřma a po třicátym kle si můžete otevřít hlásnou troubu dokořán. . Aspoň si ušetříte ostudu za to, cojste avizovat a co se nestalo. Nechci se do vás nijak obouvat, každý máme na tohle info jiný názor, ale vždycky jste to měl tak, že něco se potvrdilo a za něco jste se omlouval. Což je u spekulací víc než logické. Každopádně vytvářením negativní atmosféry mezi fandy k titulu nepomůžete, spory v kabině( jestli nějaké jsou) zveřejněním nevyřešíte( nebo jen k horšímu) a jestli někomu děláte službu, tak naší konkurenci. . viz moje reakce na ten dlooouhej článek neznámého autora. .
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 16:18 |Buldocku, kdybych nevedel , ze vedete pravidelne diskuze timto agresivnim stylem asi bych se bal, ale ja bohuzel zadne podverovky prilis nenosi me spekulace , neco se potvrdi , neco ne , v zime z tech zasadnich odchod Svece, zpozdeni vystavby stadionu, ne Rajnoch, zmena majitele, to se v podstate potvrdilo , ale byly ulety odchod Vorla do Bohemky/ paradni ulet/ a urcite i spousta dalsich, jenze jedna vec se tady zcela zasadne zmenila, od ledna uz nejsem z drtive vetsiny nositelem techto zprav, to si prosim vsimnete a zrovna vami vytykany KJ v te uvaze o jeho zajmech bych rekl jsem poprve videl od Vokiho/promin jestli to neni presne/. A zcela zasadne to jsem to hezky napsal odmitam, ze bych delal negativni kampane, naopak prectete si prosim prispevky o priprave hracu ci treninku pred poharem/preklepy hrozne, ale budis. naopak jsem si zacal veci velmi overovat, v pripade becka mi to az sere, ze nemohu napsat svuj nazor a hezky je vsechny nekam poslat, jenze by to treba nebylo fer, vuci Sramkovi, Sustovi a adalsim. Jiri
Re: Odchovanci a ti druzí
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 19.02.2008 17:04 |Já vedu diskuze agresivně? To se divím:-) Vy jste kolegovi vyčítal nedostatečnou údernost, tak jsem přiostřil. . Přiznám se, že jsem teď SN nesledoval moc podrobně, takže jste možná od ledna ubral, ale to neustálé zdůrazňování, že KJ je napojen na zájmový okruh manažerů, neustálé strašení stylem" všechno je jinak, uvidíte" , "bafík mi povídal" atp. . . to já považuju za vytváření negativního klimatu. Možná, že se snažíte jenom připravit fandy o iluze, které jste už sám ztratil, jenom pak bych chápal proč máte pořád potřebu rozviřovat obavy, protože kdyby měl člověk brát vážně všechno co naznačujete, tak má o paranoiu postaráno :-) Vidím to tak, že jste nabyl dojmu, že v prostředí české kopané, jde o sport až v poslední řadě a proto je pro vás mnohem zajímavější zákulisní hra a vytváření pravidel. Snad naštěstí pro nás ty vaše šachy občas dostanou trhlinu a rozhodne se na hřišti. A z toho se to snažím vycházet já. Prostě když budeme mít tým, který má takovou sílu a variabilitu, že se dokáže poprat se všemi soupeři, tak se titul musí povést. A myslím, že toho se vedení s Kj snažilo dosáhnout. Znám z vlastní zkušenosti, že když je tým opravdu na výši, tak je lichá i pomoc sudích . . myslíte, že i kdyby nás tlačil sudí, delegát a další přistrkovači, tak Tottenham porazíme? Já ne. A jestli máte opravdu tak závažné informace jak se snažíte, aby to vypadalo, proč je šíříte jen na " bezmocném" fandovském webu a proč sním nejdete do seriózních, investigativních novin, na policii? Tady opravdu jen děláte medvědí službu Slavii.
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 17:23 |Vazeny pane , kazdy den dopoledne kdyz usedam k pocitaci jsou informace k mani na ofice webu ci zde bez me jakekoliv ucasti, k napojeni trenera Jarolima klidne uvedu, ze panove Chovanec a spol. si rozhodne na neprizen naseho trenera nemohou stezovat, co se tyce rozvirovani obav/hezky vyraz/, docela jste mne pobavil, mozna drive dnes musite trosku jinam, nemam zadne obavy ani o Slavii, dokonce ani o vas, jen vyjadruji urcite scenare , ktere tady kazdorocne na jare existuji a deji se. nebo si snad opravdu myslite , ze rozhodci neovlivni zasadne zapas a nerozhodnou o vysledku , s vlastni trenerske i rozhodcovske zkusenosti vim prave presny opak. prostredi ceskeho fotbalu ovlada skutecne uzka skuibna lidi napojena na urcitou mocenskou skupinu, tj. vic nez jasne a zavazne info nesirim ja , ale predevsim vsechna mozna media , naposled dnesni Sport. vy mne opravdu prekvapujete , jaka to zmena, jeste tusim pred mesicem jste pri jinem nasem sporu psal o vsemocnem Slavistickem webu, zakze to uz neplati. A hlavne je videt , ze tuto diskuzi ani nectete pravidelne a celou, jen musim opakovat, ze negativizmus a deziluze nejsou mym projevem . A Totenham, budete se divit veril jsem hracum,ze uhraji minimalne plichtu, nestalo se , nevycitam jim to , ale vadi mi zbabely vykon . Jinak chapu , ze je lepsi oprit se do konzistentne se vyjadrujiciho Jiriho, nez do tzv. anonymu, kteri zde pravidelne jdou jeste dal, ale jaksi nejsou viditelni. jiri
Re: Odchovanci a ti druzí
quelhar (admin) před 17 lety 19.02.2008 18:23 |Tato reakce je nejen na Jiriho, ale hlavne smerovana Bulldockovi.
Bulldocku, ackoli s Jirim vetsinou nesouhlasim, tak ted ma pravdu, posledni dobou tu jsou jini, co neustale prinaseji katastroficke scenare. Predevsim Tantalos a jeho teorie, ze KJ je spartanska kukacka nasazena do slavistickeho hnizda je opravdu "luxusni".
A jinak, co se tyce zakulisnich her a hratek, tak sam nemam velke iluze o nejake cistote. Jedine, co me muze utesit je, ze uplne stejne to nejspis funguje i v zahranici. Je ovsem chybou (ale bohuzel to neni chyba Slavie), ze ve vedeni naseho ligoveho fotbalu je velka vetsina lidi, kteri pracuji ve prospech Sparty, takze lze opravdu cekat, ze tech 13 jarnich zapasu bude velmi tezkych. A pro priklad nemusime chodit daleko, v nedeli vecer hraje Zizkov na Letne. Mysli si snad nekdo, ze Zizkov bude klast nejaky odpor? Ted porazil Kladno, takze body nutne nepotrebuje, tedy je odevzda Sparte. Mysli si snad nekdo, ze Straceny bude hrat s touhou nejakemu spartanovi zlomit nohu stejne jako na podzim sel po Pudilovi a Drizdalovi? Velmi tezko, ze Straceneho bude pro tento zapas beranek.
Ceska liga je vyrovnana a o mistrovi casto rozhoduji malickosti. Jedna z tech malickosti je ta, ze Sparta ma ze zapasu s tymy zezdola takrka vzdy jiste tri body (aby ne, posila jim hrace na hostovani a ma s vetsinou "pratelske" vztahy (tj. jim vsichni lezou do zadku)). Zatimco nas vzdy ceka tuhy boj, tak jako na Zizkove, tak jako doma proti Budejkam. Tech tuhych domacich boju nas ceka na jare jeste dost (Zizkov, Bohemka). Snad jen Most zatim odevzdaval body ochotne jak nam, tak i Sparte, a proto cekam za 14 dni doma vyhru.
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 20:47 |Quelhare,
jsi sprostej hajzl. Lžeš a překrucuješ má slova.
Nikdy bych nenapsal, že KJ je sparťanská kukačka.
Ne, KJ hraje především na sebe a na rodinu. KJ je svůj a svý rodiny, evidentně pečlivý otec a shánčlivá hlava rodiny.
Tantalos
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 20:47 |Quelhare,
jsi sprostej hajzl. Lžeš a překrucuješ má slova.
Nikdy bych nenapsal, že KJ je sparťanská kukačka.
Ne, KJ hraje především na sebe a na rodinu. KJ je svůj a svý rodiny, evidentně pečlivý otec a shánčlivá hlava rodiny.
Tantalos
Re: Odchovanci a ti druzí
quelhar (admin) před 17 lety 19.02.2008 21:05 |Tantalosi, urazku nekomentuji. Napsal jsi a naznacil jsi, ze Jarolimovi nejde o titul ale o penize, ktere dostane od agentu. Taky jsi napsal, ze ho po vyhazovu ze Slavie s radosti vezme Kretinsky. Taky jsi napsal, ze kupuje ve Sparte nepotrebne hrace. Pokud si dobre pamatuju, tak Kretinsky je ve Sparte. Naznacujes, ze mu nejde o Slavii.
Chapu, ze te hodne stve, kdyz nekdo pouzije tvuj styl argumentace (tj. demagogii a prekrucovani) proti tobe. Ale my, co s tebou obcas diskutujeme, se s timhle musime vyrovnavat porad. A jde nam to i bez urazek.
Re: Odchovanci a ti druzí
quelhar (admin) před 17 lety 19.02.2008 21:15 |Doplnim citaci z clanku Jane
"Karel Jarolím není přímo zainteresován na tom, co bude se Slavií dál. Když ho vyhodí Slavie, určitě ho rád vezme Křetínský. Zvlášť, když mu pomáhá a nakupuje od něj hráče, o které jinde není zájem.
Samozřejmě, když Slavie nezíská titul, přijde o prémie, ale ty vedle různých provizí a podílů na obchodování s tím či oním hráčem mohou být naprosto zanedbatelné."
At si kazdy prebere, co se z toho da odvodit. Urcite mnoha lidem nebude delat velky problem si z toho odvodit, ze si myslis, ze Jarolim dela spis pro Spartu nez pro Slavii.
Re: Odchovanci a ti druzí
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 19.02.2008 19:42 |Já se omlouvám, jestli jsem vám nějak příliš vjel do vlasů. Jsem rád, že tu můžeme diskutovat. Myslim, že vaše názory jsou leckdy zajímavé a znalé a naopak si vážím toho, že se narozdíl od jiných kritiků vždycky podepíšete a tím dáváte najevo, že se nebojíte hájit svoje názory. To se snažím demonstrovat i já. Nedělám si iluze o tom, že GL řízená pochybnými lidmi bude mít jaro v tomhle bez poskvrny. Je mi jasné, že bude spousta tlaků mimo hřiště. Ale na druhou stranu my to nesmíme vnímat. . nesmíme připustiti, že by nás to mohlo ohrozit. My se musíme soustředit jen na sebe. . hráči i fanoušci a držet pospolu, aby se to povedelo. Trenér Jarolím má samozřejmě dobré, lepší, horší a špatné vztahy s lidmi ve fotbale, to je logické. Ale já, jelikož neznám a nedám na informace, které vy lokalizujete do svých zdrojů, věřím, že KJ je především profesionál, který dá na kvalitu a schopnosti hráče, ne na laciná slova manažerů. Ostatně musel by být blázen a sám proti sobě kdyby stavěl nakopy a protekčníky, kteří nic neumí. . To by sám brzo skončil. A pořád za něj ( v mých očích) hovoří fakta. . hráči, které chtěl hrajou a splňují představy-Švento, Krajčík, LJ, Šenkeřík, Vaniak, Černý, Pudil, Střihavka. Proti tomu ti, pro které se lamentovalo( Eliáš, Valenta, Hrdlička, Táborský, Dejmci, Nečas) nezáří ani ve slabších týmech než je Slavia. Je možné, že jste v poslední době ubral, přiznal jsem, že poslední měsíc jsem nesledoval všechno na SN. Ale psal jste o úvahách o o dchodu M. Suchého, M. Vorla o špatně atmosféře, která by mohla přijít s Abrahamem, Blažkem, jakou mají pověst. . a co údajně povídají hráči. To jsou přesně ty spekulace, které nepovažuju za zdravé. Co se uvaří v kabině, má se tam taky sníst. A ještě bych vám rád vysvětlil jak jsem to myslel s mocí zdejšího webu. . Pokud jde o to zamezit nekalým praktikám svazu, korupčnímu jednání a zákulisním tlakům, tak je naprosto bezmocný. Ale pokud jde o to šířit nedůvěru mezi fanoušky, pomluvám (já říkám pomluvy - vy. . informace, ale nemůžete mi mít za zlé, že nevěřím tomu, co si nemůžu ověřit a co někdo někde o někom údajně. . )o hráčích, které se tu objeví a které si následně hráči přečtou ( mezitím se 10X dezinterpretují), pak bych jeho sílu nepodceňoval. Bulvární noviny nemají takovou sílu, protože by byla pravda, co se v nich píše, ale protože tomu někdo uvěří a jak se říká stokrát omílaná lež se stává pravdou. To jsem vám vždycky vyčítal a slibuji, že si vezmu budovatelský závazek, dávat větší pozor, jestli jste tohle fabulování omezil:) Co se týče Tottenhamu, tak zápas dopadl bohužel přesně tak jak jsem čekal, ale doufal jsem, že se přes objektivní překážky povede zázrak. Zázrak a sportovní náhoda má totiž tu výhodu, že se vždycky může povést. S pozdravem SKS 4ever! Bulldock !
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 16:26 |presne tak.. tento clanek presne vystihuje co si myslim... Nelibi se mi ze nekteri slaviste breci kvuli tomu ze nakupujeme nove hrace... a ze kadr se porad meni ... Podivejte se zpatky k podzimu, kdy za slavii hralo hromadu novych jmen, ktere sem predtim treba ani neslysel... Brabec, Drizdal atd.. a k tomu dalsi novi hraci jako. Ivana, Senkerik, Vaniak, Volesak . a tito hraci pomohli aby slavia na podzim kopala Ligu mistru.. Ze zacatku bylo taky vlna nesouhlasu.. ale dnes uz si myslite ze vyse jmenovani sou cistymi slavisty !!! i kdyz vam to pred rokem pripadalo jako naprosto nemozne
Re: Odchovanci a ti druzí
martyni (přítel SN) před 17 lety 19.02.2008 17:54 |ono to neni tak jednoduche.. ze se kadr meni, nemusi bsyt nutne pozitivni.. na podzim to vyslo, to je fakt... ale kdybychom vypadli na penalty se Zilinou nebo kdyby Vaniak nechytil zazracne 6 golu Ajaxu, bavili bychom se o necem jinem.. na kdyby se sice nehraje, ale nezapominejme...nekteri na to hodne rychle zapominate, jak malo chybelo, a podzim by skoncil krachzem... ja si myslim, ze citlivy budovani tymu k uspechu vede spis nez horecne nakupy..verim spis na dlouhodobou praci, ktera vybuduje silny tym, neni to tak, ze nechci titul.. chci! ale jen vyjadruju pochyby, ze prekopani uspesnyho tymu povede k uspechu.. zvlast kdyz pro me nejdulezitejsi hraci v boji o LM (tedy krom Vaniaka) - Vlcek, Svec, Janda nam nemuzou pomoci.. otazka, jestli novy hraci to dokazou nebo ne, je na miste. ja jen rikam, ze nevim, mozna treba proto, ze je tolik neznam
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 17:59 |V dnešní době kdy světu vládnou peníze nemá cenu hrát si na ňákou dlouhodoubou strategii vypiplávání hráčů, protože jak jednou zazářej jdou pryč a takový talenti nerostou jak houby po dešti, takže až to rozprodáš co budeš dlěat dál? A proto se musí nakupovat a roztáčet todle kolečko, furt bejt o krok napřed. Vidíš v někom talent? Už za něj hledej náhradu. Tak to tady bohužel chodí a kdo se tomu přizpůsobí, vyhrává. Viz Sparta.. Kmotr
Re: Odchovanci a ti druzí
martyni (přítel SN) před 17 lety 19.02.2008 18:09 |tak jiste, hledej za nej nahradu..ale nejdriv mu dej sanci talent rozvinout a vyuzij ho co to de, nestav ho na lavku, posli ho treba na rozehrani na hostovacku, ale dej mu najevo, ze s nim pocitas, kdyz na sobe bude pracovat, kdyz ti odvadi maximalni vykony, nekupuj na jeho misto dalsi dva hrace... jako by se tohle trochu zadrhlo.. ale uz to nechme, ne ja nebudu na Abrahama ani na Jarolim piskat, i kdyz se mu nebude darit, budu mu drzet palce a verit, ze bude za slavi bojovat a i mimo hriste ji delat cest..
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 18:26 |Já myslím že Slavie tuto strategii docela upřednostňuje ale akorát v Případě Dočkala a Váchy vsadila všechno na jednu kartu, a to že se Blažek chytne a pujde ven za spousty peněz. Bohužel to zatím nevypadá, což se stát může, takové je riziko podnikání ve fotbalu zvláště. Musíš na jeho místo koupit hráče, nejlíp hotovýho aby ti teď něco odhrál a až ten mladej uzraje tak ho jednoduše ze sestavi vytlačí pokud na to bude mít alle dávat někomu přednost jenom proto že je mladej je blbost, musí bejt i dobrej. Škoda tý opce ale kvůli Blážovi to holt riskli a ten "zmrd" se pravděpodobně někde pořád nalejvá. Měsíční virózu mu nežeru a kdyby tak jenom proto že jí chce znova aby mohl dál nerušeně nasávat. Asi jako když se tůhle procházel po tribuně skoro nahej.. No snad ho Karel propleskne, nebo Abrahám, když je tak přímej ;-) Kmotr
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 19:05 |Kmotře,jediným kritériem musí být kvalita hráče,ne jeho věk.Pouze kvalitní,typologicky dobře poskládaný tým může mít trvale úspěchy.Nesmíme spoléhat na náhodu.
Často se argumentuje,že loni jsme nezískali titul díky mladým odchovancům.myslím,že je to velký omyl.Pokud se podíváme na sestavy z kritického období,které začalo zápasem na Slovácku,tak vyhořeli především zkušení hráči.Z mladých hráli pravidelně Janda,Suchý,Švec byl často zraněný,Necid a Dočkal hráli málo,Vácha vůbec-asi dvě minuty v Teplicích.Titul jsme prohráli díky nekvalitě kádru,hráči jako Aračič,Dosoudil,Jan Vorel,Urbánek,Reiter,Hubáček,Hrdlička i lukáš Jarolím neprokázali v kritickém období potřebnou kvalitu,stabilní výkonost a titul byl pryč.K tomu se přidaly zranění Latky a Švece,střelecká krize Standy Vlčka.To byl hlavní faktor,proč jsme ztratili velký náskok.Měli jsme průměrný kádr.Myslím si,že v kritickém období,kdy jsme se trápili,měl dát Jarolím šanci místo Aračiče,Dosoudila,Jana Vorla,Hrdličky mladým hráčům Radku Dejmkovi,Váchovi,Dočkalovi.horší to být nemohlo.Chtělo to nějako změnu.Proto házet neúspěch na mladé odchovance je nefér.Projděte si sestavy od zápasu se Slováckem,včetně derby,zjistíte,že hráli zkušení hráči.Zlepšení přišlo až v zápase s Bolkou,kdy v útoku hrálo dobře Vlček s Necidem a na stoperu Latka se Švecem.
Rozumím trenéru Jarolímovi,že posílil kádr pro jeho zkvalitnění,aby se vyhnul loňskému scénáři.I já jsem na podzim psal o tom,že je třeba doplnit kádr ve smyslu kvality na úkor kvantity.Jen nesouhlasím s tím,aby se mladí talenti,kteří mají perspektivu hrát za A tým,posílali na hostování s opcí.To může mít negativní vliv na ostatní odchovance,může to být pro ně špatné znamení,že se s nima nepočítá.Stejně tak mám jiný názor na některé posily jako Šourek,Kubásek,Jarolím,o kterých si myslím,že jsou průměrnými hráči,kteří nepřevyšují do kvality mladé talenty.Zastávám názor,že hráči zvenčí musí kvalitou výrazně převyšovat odchovance,jinak to není dobrá investice.Ze stávajícího kádru si to myslím o Hubáčkovi,Volešákovi.
Posílení kádru je správné řešení,musí jít ale o kvalitní hráče.Nikdo netvrdil,že mají hrát jen odchovanci nebo mladí hráči.Musí hrát kvalitní hráči,kteří se vyrovnají s psychickým tlakem,který je čeká v boji o titul.Tuto kvalitu mohou mít jak mladí bažanti-viz v Barceloně Krkič,Benzema v Lyonu,tak starší hráči jako Černý.Je třeba tým vhodně typologicky složit,abychom byli úspěšní.Pro mě je prioritou připravit tým na to,aby znovu postoupil do LM.Titul je až na druhém místě.I když nejlepší varianta je titul i postup do LM.Pokud znovu postoupíme do LM,můžeme se ekonomicky posunout o dvě patra výše,vybudovat tréninkové centrum,doplnit realizašní tým,doplnit mládežnické týmy o mladé talenty,zkvalitnit tréninkový proces a získat prestiž nejen doma,ale i v Evropě.Proto očekávám,že již koncem jara se začnou vytipovávat posily pro boj o LM na posty,kde máme problém.Což je především post levého obránce,vyjasní se pozice ohledně toho,zda uplatníme opci na hráče,kteří jsou na hostování,rozhodne se o dalším působení brankáře Vaniaka.Je třeba mít kompletní kádr před zahájením letní přípravy.Pro postup do LM musíme udělat maximum.Může nám to zajistit velký náskok před konkurencí.
Re: Odchovanci a ti druzí
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 19.02.2008 20:15 |Hele voki:-) Souhlasim. Ale podle mě se na tom pracuje už teď tj. přívádění posil do zálohy, kdy podle mě z pohledu sportovního-tj. setrvání v týmu je Černý perspektivnější a podstatně levnější hráč než třeba Dan Pudil jakkoli jsou oba výborní, tak s Černým se počítá do dalších let a to se nedá říct o Púďovi se Šventem. . podobně Toleski, a dál mladí hráči v růstu. . LJ, Gebre, Kubásek, to jsou právě typy pro budoucnost a vedení je přivádí ve výhodné době. . máme na ně a je zájem z jejich strany. Můžeme se bavit o kvalitě jednotlivých borců, ale systém je podle mě zdravý. Je ale fakt, že problémy se nám už delší dobu motak kolem obránců a tady žádnej skvělej výhled nemáme. Z tý doby L. Kozla odešel k Ačku hodně brzo Sucháč a kvalitnější Eliáš se Šmídem pryč. Studík mě nikdy nepřesvědčil a tak máme teď s obránci hlavně ve výhledu vakuum a to bysme měli v létě podchytit. Jedinej jistej post je pravej bek( Gebre, Vácha, Ferry a ruchy kolem Mateje utichly, takže tam je klid, ale může se stát, že v létě budem zase obranu stavět znovu( aspoň Brabec je snad jistej základ). Pak jsou tam hráči aktuálně pro pomoc o titul- Abraham, Střihavka( tady by asi všichni chtěli, aby se hostovačka dotáhla na přestup, ale bude to těžký, nicméně věřim, že s titulem a bojem o LM by on sám tlačil( Norwich) Pudil, Blažek. . a tady je navíc velká možnost dobře na nich vydělat, kdyby Slávií jenom " prošli" v mistrovský sezoně. . Hlavně u Blažka je to střela naslepo. . 50/50 vyjde/nevyjde, a věřim, že když to krachne, tak nebudem moc škodný a nepřijdem ani o kluky na hostovačce. . Jestli jsou tam i nějaký podmínky pro přestup( a asi jo, protože u Váchy se hovoří o prakticky skončeném hostování) jako u Pudila, tak se neděje nic definitivního.
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 20:39 |Ano máme prakticky stejný názor a líbí se mi že ho neprezentuješ tak histericky jako k tomu měli někteří sklony když tento problém s hostovačkami nastal. Nevěřím že by vedení tam ty opce dalo jen tak proto že si Karl řekl ale byli součástí obchodu s Blažkem na kterého vedení prostě v sadilo jako na zlatého koně. Jinak si myslím že to co popisuješ už se ve Slavie alespoň trošku děje viz Bulldockův komentář. No nechme tomu čas do konce sezóny, tam se uvidí. Každopádně tyhle starosti jsou příjemnější než kolik komu dlužíme co? :D Kmotr
Re: Odchovanci a ti druzí
martyni (přítel SN) před 17 lety 19.02.2008 22:13 |no hosi, dnes opravdu pekna diskuse, diky za ni, i tobe, kmotre, vzpominam ze nedavno jsem se do tebe navezl kvuli predchozim debatam, tak se zpetne omlouvam, posledni dobou to ma jinou uroven... k tvymu prispevku z 18:26, ja myslim, ze ta strategie k mladym nebyla porusena jen u Dockala a Vachy, prijde mi za ani Svec nemel dostatecnou podporu - o prichodu Abrahama nebo Rajnocha se diskutovalo tady nebo na ofic. webu od prosince, Suchy myslim taky nema na ruzich ustlano a je tu treba i Gebre, kteryho si pamatuju z podzimnich ligovych zapasu, jak prekvapil vynikajicim vykonem na def. zalozniku a solidnim na pravem kraji, ted je ale zda se uplne odstaven, je az ctvrtym krajnim obrancem, ctvrtym def. zaloznikem, coz je skoda, je to mrhani jeho talentem, mozna se mejlim a jeho vykony byly ojedinely, ale taky mi to prijde jako zvlastni pristup, v cem byl teda duvod jeho nakupu kdyz po dobrych vykonech nedostane sanci.. Blazek a ty nestastny opce - ja myslim ze ten risk na Blazka byl taky v tom, ze ta ztrata Standy byla hodne citelna a byla tu snaha ho nahradit, ale jak, Strihavka, Toleski, nejsou zadni rychlici, asi KJ chtel za kazdou cenu nejakou nahradu, Senky mu zrejme nestacil, takze proste za Standu se nakoupili tri hraci, no uvidime, Strihavka s Toleskim si myslim budou dobry, ale trochu tam chybi ta rychlost, snad to dozenou jinak
Re: Odchovanci a ti druzí
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 20.02.2008 00:09 |Gebre je podle mě první alternativa na pravýho beka ( Protože Ferry je jinak jednička nalevo). Kdyby neměl tu zlomenou ruku, tak hrál i proti Tottenhamu. A co se týče tý rychlosti. . to zas někdo přebral názor idnesu. Nesouhlasim. . jednak až se uzdraví Šenky, snadnastoupí Blažek a rozehraje Ivana, tak to sou tři rachlostní typy. (A taky se zapomíná na Šventa s Jandou i když by mohli zasáhnout možná tak na poslední kola, ale může to bejt rozhodující. . )Přičemž je fakt, že Ivana by se mi líbil jako pravej záložník/útočník. . takže by se dalo hrát něco mezi 4-4-2 a 4-3-3. A druhá věc je, že v zápasech doma tu naši rychlost a brejkovej styl stejně nepoužijem. . to si kupodivu pan Táborský při pohledu na Budějice neuvědomil. . Takže KJ teď hlavně má možnost poslat do domácích zápasů bijce a hráče, co maj myšlenku. . a nejen domících. .rychlost je celkem k ničemu když ti balon zůstane trčet v bahně jako na Žižkově a to nás teď aktuálně čeká v Brně a v Ostravě. . To už je lepší hrát na umrzlym. Taky máme zdravý všechny dobrý hlavičkáře. . (Střihavka, Brabec, Ferry, Latka i Pudič) a že jich najednou je oproti tragickýmu deficitu v derby.
Re: Odchovanci a ti druzí
martyni (přítel SN) před 17 lety 20.02.2008 00:48 |no uvidime.. s tou rychlosti jsem si toho vsimnul uz na podzim.. Pudil, Tavares, Belaid, Volesak, Cerny, Jarolim, tp jsou takovy rozvazni zaloznici..:-)) Senky ano, Blazek je ve hvezdach, Ivana - kdyz se mu bude chtit, Svento, Janda urcite, ale to je jeste daleko.. rychlost vyuzijes vzdycky.. jinak to uz ani nejde. roti budejkam nikdo nezasprintoval a neobesel hrace, leda Ferry a Matej, to o necem svedci. ale furt se snazim vysvetlovat, coz ma za nasledek, ze porad remcam, uz me to nebavi:-)) prej Tottenham neuvidime, Ota pry ma radeji basket.. zrejme mala pomsticka za ilinu.. skoda, no, postup by byl senzace, ale snad hosi zabojujou a zvednou si herni sebevedomi
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 17:06 |K tomu se nedá dodat nic, než: přesně tak. Bravo.
Re: Odchovanci a ti druzí
Rottax (přítel SN) před 17 lety 19.02.2008 18:35 |S článkem souhlasím na 100%.
Re: Odchovanci a ti druzí
mart před 17 lety 19.02.2008 19:45 |Cau Vlado! Nejedes do Londyna?mart
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 19.02.2008 21:16 |Taky se mi nelíbí že se kupují třicetiletí hráče na posty našich odchovanců, ale, člověče, dyť ty máš fakt pravdu. Nelíbí se mi to, ale máš pravdu.
Re: Odchovanci a ti druzí
dspsn před 17 lety 20.02.2008 06:49 |lidi kdyby jste neřešili takový p*čoviny a ...... nikomu tím nepomůžete.....nechte to na KJ .... na posily buďte hodný .....ať se ukážou....je to jejich starost a práce.....vy se starejte o to ať nás neni na strahově 2200.......
Re: Odchovanci a ti druzí
(host) před 17 lety 20.02.2008 09:48 |no, o tom to asi bude. Po měsíci si koupím sport a tam, proč na slávii nechodí lidi, šmíca-´je to pro mě zklamání. Já vůl čekal 5-6 tisíc, doma se pohádal, ve čtvrtek fotbal, v neděli večer taky?!? Pak mi bylo smutno, když jsem viděl ty "davy". Asi takhle, abrahmá v základu se mi nelíbil (hlvně to v základu, ale jinak pokud ukáže, že je lepší, proč ne). goce, střihavka OK, černý excelent, jediná bída m. jarolím. Mizerná byla první půle, zrovna tak jako vloni, snad jen vyhraný dvě první půle na jaře. S totts 1půle na pytel, začnem vždycky hrát až 2 půly. Nevím, proč na ně nemůžemvlítnou, přitlouct je k vápnu už od začátku a ne to honit až na konci. Jinak poklona patří opět jane, svým článkem rozpoutala nádhernou diskuzi. Jinými slovy, cokoliv ta ženská napíše, stojí za to (v dobrém slova smyslu)! amon
Re: Odchovanci a ti druzí
quelhar (admin) před 17 lety 20.02.2008 10:08 |Problem je, ze momentalne Slavia nenabizi produkt, ktery by se prodaval sam, bez reklamy. Kazdy vime, jak je to s dostupnosti Strahova, jak tam vypada prostredi. Pokud nabizim takovy produkt, je treba mu udelat dostatecnou reklamu, at nalakam lidi. A na to Slavia kasle.
Jsem docela zvedavy, jestli se bude snazit marketingove oddeleni nalakat necim lidi na Most. Hraje se v tradicni cas, coz je vyhodne i pro mimoprazske fandy. Kdyby Slavia nabidla nejake slevy, nebo nabidla ke vstupence i nejakou blbost zadarmo, proste neco takoveho, tak nalaka i obcasne fanousky. Clovek se az divi, kolik lidi by prislo jen proto, ze dostane neco zadarmo nebo nejakou slevu. Bohuzel se na Strahove tezko delaji akce typu "vstupenka + hamburger zdarma", kdyz siroko daleko neni zadny McDonald. Proste siroko daleko neni vubec nic a tak je treba lidi nalakat na neco jineho. Hlavne je potreba lidi lakat, protoze sami neprijdou, to uz se vedeni mohlo presvedcit mnohokrat.