O tomto víkendu začne jarní půlsezona, Budějovice přijedou na hřiště ligového lídra. Těžší začátek jste asi ani nemohli mít?
Jednou by nás Slavie stejně potkala, takže se připravujeme na to, že nás čeká hodně těžký zápas už teď. Ale to je v dnešní lize skoro každý. Jsme si vědomi síly Slavie, respektujeme ji, ale chceme na jejím hřišti překvapit.
Berete jako výhodu nebo naopak nevýhodu ten fakt, že s ní budete hrát mezi jejími zápasy s Tottenhamem?
My jsme se o tom v kabině nějak moc nebavili, ale samozřejmě co člověk, to názor. Zaslechl jsem v kabině i kluky, podle kterých to může být výhoda, ale kluky, kteří si myslí, že to může být nevýhoda. Já osobně si myslím, že výsledek Slavie z prvního zápasu s Tottenhamem nám může, ale také nemusí pomoc. Myslím, že se musíme soustředit hlavně sami na sebe, protože Slavie má po zimní přestávce kádr natolik široký, že může postavit proti nám klidně druhou stejně silnou jedenáctku.
Během zimy zamířil z jihu Čech do Slavie záložník Jaroslav Černý. Jak jste to v kabině přijali?
Přijali jsme to v pohodě. Tušili jsme totiž, že se to může stát, že přestoupí. Jarda totiž hrál celý podzim ve výborné formě a jestliže o něho měla Slavie zájem už v létě, tak bylo pravděpodobné, že v zimě se o něho bude zajímat znovu. A nejen ona, ale i další kluby. Takže jsme se víceméně s tím smířili už předtím než odešel, přáli jsme mu, aby si zahrál Pohár UEFA. Je to výbornej kluk do party, charakterově dobrej hráč, velkým dílem nám pomohl k tomu, abychom měli před startem jara na kontě dvaadvacet bodů, takže i proto jsme mu to přáli.
Kdo by ho mohl v českobudějovickém týmu nahradit?
Přišli noví hráči, ať Petr Šíma z Plzně, který je také typickém levonohým hráčem jako Jarda Černý, je tu Mezlík z Brna a jsou tu další hráči, kteří na svoji šanci čekají. Hráči přicházejí, hráči odcházejí, tak to prostě je. Máš prostě takové kluby, jako jsou i Budějovice, kde nemá cenu říkat "jestli", "kdyby", "pokud by tu byl". Prostě tu není, takže je potřeba, abychom ho nahradili společnýma silama.
Ty jsi ve Slavii dříve také působil, ovšem během sezony 2000/01 jsi se přes Ulicha, Dostálka a Horvátha neprosadil. Jak na toto angažmá vzpomínáš?
Vzpomínám na to jenom v dobrém. Sice mě mrzelo samozřejmě, že to nedopadlo lépe, že jsem za trenéra Cipra ve Slavii nezůstal. Zvláště v momentě, kdy se vědělo, že z klubu odejde Pavel Horváth, Ivo Ulich chtěl odejít, a nakonec také tito hráči odešli. Ale byla to prostě realita a já jsem to bral tak, jak to bylo. Chvilku mě to mrzelo, ale vzpomínám na to v dobrém. Slavie tenkrát končila v Edenu, stěhovala se na Strahov a musím říct, že to bylo vážně super období. I když krátké, tak na to vzpomínám hodně rád.
Co říkáš na dnešní hru Slavie?
To vidí určitě všichni fotbalový fanoušci, že předvádí u nás v lize nejlepší fotbal. Není to otázka měsíce nebo dvou, ale předvádí ho od příchodu trenéra Jarolíma. Slavie od té doby nese jasně jeho fotbalový rukopis, podobným stylem se prezentoval i předtím ve Slovácku, podle toho co si pamatuji. Slavie hraje na české poměry výbornej kombinační fotbal, což je také vidět na výsledcích. Slavie po podzimu vede zaslouženě, je to jedno k druhému.
Někteří internacionálové a fotbaloví experti soudí, že role Sparty a Slavie se na podzim obrátily. Co o tom soudíš ty?
(chvíli přemýšlí) Na tom něco bude, protože Slavie se dostala do Ligy mistrů a je to zrovna v období, kdy vede ligu, kdy staví nový stadion a to ji pomůže ještě k lepším výsledkům a k tomu, aby měla ještě větší sebevědomí. Je to jedno s druhým a asi to není náhoda, že v současnosti je před Spartou v tabulce o pět bodů. Sparta měla vždy výhodu v tom, že měla domácí prostředí, měla sílu a byla hrdá na takové to sparťanské srdce, ale nyní Slavie ukazuje, že se doba mění. Jsem přesvědčen o tom, že letos získá i titul a i díky novému stadionu bude v příští sezoně možná ještě silnější.
Na podzim Slavie v Budějovicích vyhrála, předpokládám, že ji porážku budete chtít oplatit. Jakou hrou byste mohli uspět?
Slavie nás porazila ve třetím kole, bylo to tenkrát zasloužené vítězství, protože nás v první půli přehrála velkým stylem a udělala ze zápasu jednoznačnou partii. My jsme byli tenkrát, myslím si, rádi za to, že jsme do kabin odcházeli za stavu 0:2. Ve druhé půli jsme se už trochu dostali do hry, snížili jsme a dokonce jsme i mohli vyrovnat, dá se to přičíst možná i k tomu, že už jsme neměli co ztratit. Nyní ji to budeme chtít určitě vrátit, ale Slavie je doma, je favorit. Samozřejmě, něco připravujeme, asi jako na každý zápas. Budeme se muset soustředit hodně na sebe a zároveň otupit největší zbraně Slavie, protože ta ten už tak silný kádr přes zimu ještě rozšířila a kvalitu má obrovskou.
Jednou by nás Slavie stejně potkala, takže se připravujeme na to, že nás čeká hodně těžký zápas už teď. Ale to je v dnešní lize skoro každý. Jsme si vědomi síly Slavie, respektujeme ji, ale chceme na jejím hřišti překvapit.
Berete jako výhodu nebo naopak nevýhodu ten fakt, že s ní budete hrát mezi jejími zápasy s Tottenhamem?
My jsme se o tom v kabině nějak moc nebavili, ale samozřejmě co člověk, to názor. Zaslechl jsem v kabině i kluky, podle kterých to může být výhoda, ale kluky, kteří si myslí, že to může být nevýhoda. Já osobně si myslím, že výsledek Slavie z prvního zápasu s Tottenhamem nám může, ale také nemusí pomoc. Myslím, že se musíme soustředit hlavně sami na sebe, protože Slavie má po zimní přestávce kádr natolik široký, že může postavit proti nám klidně druhou stejně silnou jedenáctku.
Během zimy zamířil z jihu Čech do Slavie záložník Jaroslav Černý. Jak jste to v kabině přijali?
Přijali jsme to v pohodě. Tušili jsme totiž, že se to může stát, že přestoupí. Jarda totiž hrál celý podzim ve výborné formě a jestliže o něho měla Slavie zájem už v létě, tak bylo pravděpodobné, že v zimě se o něho bude zajímat znovu. A nejen ona, ale i další kluby. Takže jsme se víceméně s tím smířili už předtím než odešel, přáli jsme mu, aby si zahrál Pohár UEFA. Je to výbornej kluk do party, charakterově dobrej hráč, velkým dílem nám pomohl k tomu, abychom měli před startem jara na kontě dvaadvacet bodů, takže i proto jsme mu to přáli.
Kdo by ho mohl v českobudějovickém týmu nahradit?
Přišli noví hráči, ať Petr Šíma z Plzně, který je také typickém levonohým hráčem jako Jarda Černý, je tu Mezlík z Brna a jsou tu další hráči, kteří na svoji šanci čekají. Hráči přicházejí, hráči odcházejí, tak to prostě je. Máš prostě takové kluby, jako jsou i Budějovice, kde nemá cenu říkat "jestli", "kdyby", "pokud by tu byl". Prostě tu není, takže je potřeba, abychom ho nahradili společnýma silama.
Ty jsi ve Slavii dříve také působil, ovšem během sezony 2000/01 jsi se přes Ulicha, Dostálka a Horvátha neprosadil. Jak na toto angažmá vzpomínáš?
Vzpomínám na to jenom v dobrém. Sice mě mrzelo samozřejmě, že to nedopadlo lépe, že jsem za trenéra Cipra ve Slavii nezůstal. Zvláště v momentě, kdy se vědělo, že z klubu odejde Pavel Horváth, Ivo Ulich chtěl odejít, a nakonec také tito hráči odešli. Ale byla to prostě realita a já jsem to bral tak, jak to bylo. Chvilku mě to mrzelo, ale vzpomínám na to v dobrém. Slavie tenkrát končila v Edenu, stěhovala se na Strahov a musím říct, že to bylo vážně super období. I když krátké, tak na to vzpomínám hodně rád.
Co říkáš na dnešní hru Slavie?
To vidí určitě všichni fotbalový fanoušci, že předvádí u nás v lize nejlepší fotbal. Není to otázka měsíce nebo dvou, ale předvádí ho od příchodu trenéra Jarolíma. Slavie od té doby nese jasně jeho fotbalový rukopis, podobným stylem se prezentoval i předtím ve Slovácku, podle toho co si pamatuji. Slavie hraje na české poměry výbornej kombinační fotbal, což je také vidět na výsledcích. Slavie po podzimu vede zaslouženě, je to jedno k druhému.
Někteří internacionálové a fotbaloví experti soudí, že role Sparty a Slavie se na podzim obrátily. Co o tom soudíš ty?
(chvíli přemýšlí) Na tom něco bude, protože Slavie se dostala do Ligy mistrů a je to zrovna v období, kdy vede ligu, kdy staví nový stadion a to ji pomůže ještě k lepším výsledkům a k tomu, aby měla ještě větší sebevědomí. Je to jedno s druhým a asi to není náhoda, že v současnosti je před Spartou v tabulce o pět bodů. Sparta měla vždy výhodu v tom, že měla domácí prostředí, měla sílu a byla hrdá na takové to sparťanské srdce, ale nyní Slavie ukazuje, že se doba mění. Jsem přesvědčen o tom, že letos získá i titul a i díky novému stadionu bude v příští sezoně možná ještě silnější.
Na podzim Slavie v Budějovicích vyhrála, předpokládám, že ji porážku budete chtít oplatit. Jakou hrou byste mohli uspět?
Slavie nás porazila ve třetím kole, bylo to tenkrát zasloužené vítězství, protože nás v první půli přehrála velkým stylem a udělala ze zápasu jednoznačnou partii. My jsme byli tenkrát, myslím si, rádi za to, že jsme do kabin odcházeli za stavu 0:2. Ve druhé půli jsme se už trochu dostali do hry, snížili jsme a dokonce jsme i mohli vyrovnat, dá se to přičíst možná i k tomu, že už jsme neměli co ztratit. Nyní ji to budeme chtít určitě vrátit, ale Slavie je doma, je favorit. Samozřejmě, něco připravujeme, asi jako na každý zápas. Budeme se muset soustředit hodně na sebe a zároveň otupit největší zbraně Slavie, protože ta ten už tak silný kádr přes zimu ještě rozšířila a kvalitu má obrovskou.
Komentáře (72)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
Eluin (přítel SN) před 17 lety 15.02.2008 14:00 |Jak vidno, Vozábal má o Slavii dobrý přehled, jen aby mu jeho prognózy vyšly.
Jsem zvědav, zda proti Budějovicím nastoupí i Abraham. Sice bych jej docela rád viděl, ale na druhou stranu mu mnoho nevěřím (i když...ruku na srdce, kdo si myslel, že Jarda Černý bude hrát proti "Spurs" tak kvalitní zápas).
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
AKI před 17 lety 15.02.2008 16:28 |Osobně jsem chtěl zápas kvůli Abrahamově příchodu v neděli bojkotovat,ale na druhou stranu každá hlava bude asi potřeba... Ale Abraham ven!! AKI
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 15.02.2008 17:17 |Dejte pokoj,jednou si KJ Abrahama vybral a s tim se smirte!Je to kvalitni fotbalista i kdyz trochu magor,ale dava tomu vsechno a proto bude platnej!Kdyby mi nekdo pred rokem rekl,ze nas posili Blazek,Pudil,Abraham,Strihavka,Ivana tak bych mu snad dal facku,ze si ze me dela srandu a podivejte je to tak.Tak porad neknucte a budte radi co tu KJ,Dolezal a Rosen dokazali!!!
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
AKI před 17 lety 15.02.2008 17:48 |Já za to co dokázali jsem rád a nejenom oni!!! Ale kupovat takovýho magora co to rozhádal všude kam přišel a sparta se ho tak ochotně vzdává,mě tu přeci jenom něco nesedí..... AKI
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 07:49 |Není to tak docela pravda, v MB pod přísným Uhrinem neměl jediný problém a hrál opravdu skvěle, problémy měl v Liberci a na Spartě. Navíc ho KJ zná, trénoval ho a ví, do čeho jde, takže to všechno jsou zbytečný obavy. A Slavia právě hráče takového typu nutně potřebuje, jednak tam máme v záloze samý baletky, druhak je potřeba, aby v kabině byl někdo, kdo dokáže mužstvo v dobrém slova smyslu zbláznit. A v neposlední řadě: na postu defenzivního záložníka musí být lepší než Marek (i když ho mám kluka rád) snad úplně každej...
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
martyni (přítel SN) před 17 lety 16.02.2008 13:03 |tak to je trochu ulet, ne, Suchy je urcite lepsi na stoperu, ale takovyhle hodnoceni je totalni hovadina pro hrace, kterej na tomhle postu hral finale MS... cos dokazal ty?
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 13:33 |Ono zase ale je pravda, že ve Slavii mu ten post defenzivního záložníka nějak nesedí... Zajímalo by mě "proč"? Na MS dvacítek patřil mezi cca tři nejlepší hráče týmu (spolu se Šimůnkem, Feninem... a Kaloudou? Tak mezi čtyři, no), byl zařazenej do All Stars turnaje... Ve Slavii dřív na tomhle postu taky válel... Ale teď jakoby nedokázal "přepnout" z pozice "stoper" na pozici "defenzivní záložník", je to škoda... Ale nebál bych se a dal Suchýho zpátky do stoperské dvojice k Brabcovi a naopak na defenzivní štít vysunul Latku. Ten tam hrával taky dlouho i ve Slavii. A hrál tak i proti Steuae, i když tam to mělo být něco jako "podhrotovej útočník"... Luke
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 16.02.2008 13:46 |Protože Sucháč je pomalej a má horší rozehrávku. Mezi mladejma to nahradí v porovnání s ostatníma obrovskou zkušeností, ale v Uefě je pak zajíc mezi liškama. . A Laty když hrál v záloze, tak ofenzivního záložníka, ne DZ. . nicméně jako záskok by mu to nemělo dělat takovej problém, protože narozdíl od Sucháče má vejšku, důraz a dokonce i lepší techniku.
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 13:49 |Za Csaplára hrál DZ... :-) Byla záloha Piták, Latka, Koloušek, Sedláček a Laty to jistil zezadu:) I když teda Koloušek toho moc nenahrál pak... :´( Ale to je fuk, ať by tu hrál teď v záloze cokoliv, uvolnil by tím zase místo pro Suchýho na stoperu... Tam mu to podle mě sedí daleko víc ve Slavii, než na postu DZ... :) Luke
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 16.02.2008 13:56 |Nevim, možná mě zrazuje paměť, podle mne hrál za Csaplára DZ GEdy i když delší dobu byl zraněnej, tak možná tu dobu. . ale to už se Laty překonfiguroval na stopera, čimž mě Csaplár překvapil, ale byl to správnej tah. On to vůbec hodně překopával. . Standu na forvarda. . jenom z toho Chlebouna se mu hroťák nepodařil:-))) Každopádně za Beránka a v ČB to byl OZ.
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 14:22 |Chleboun je teď v Hradci? Nebo kde?:)) Počkej, ale pamatuješ, jak Laty za Tréni nasázel pět branek? To bylo celkem žůžo:)) Ten za Čaplára hrál někdy stopera, někdy v záloze, někdy na hrotu...:) Náš univerzál.:))) Jooo, máš pravdu, DZ byl Gedy (mimochodem, jsem mooooooc rád, že je teď v Mostuu:))))... Tak Laty hrál buď vážně OZ, nebo možná DZ v případě, když byl Gedy zraněnej nebo když jsme hráli na dva štíty? Každopádně tehdy ještě nehrál úplně pravidelně, dost často střídal, pokud si pamatuju... Luke
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 16.02.2008 15:20 |No to bylo hlavně v době, kdy Hřebík přišel s termínem defenzivní štít a všichni se mu smáli:-) Takže Laty naskakoval jako STŘEDNÍ tvořivej hráč a pak mu právě Csaplár našel místo na stoperu, což mu šlo k duhu. A co se tejče Gedeona, tak to byl prvotřídní hráč, ale jak jsem slyšel od kluka, co mu dělal byt, tak měl trochu nevyzpytatelný přemejšlení. . což vidim jako jedinej důvod k jeho odchcodu do Vadúzu. . kdy zahodil i šanci naskočit do repre místo Galáska. . teď už má asi nejlepší léta za sebou, ale pro Most to bude persona jako hrom! Já jenom doufám, že až přijede k nám, tak se najdou lidi ( resp kotel. . ) kteří ho řádně vyvolaj a vytleskaj!
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 16:06 |ochotne!??!!!! hele kamo za 10 jablek to je spis nouze o ovoce...
enemy unknown
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
bongor před 17 lety 16.02.2008 11:51 |To máš pravdu,spousta lidí na Jardu Černýho nadávala,že jsou to vyhozený peníze a najednou to byl podle mě náš nejlepší hráč,který stačil anglánům ve všem.To samý očekávám od Abraháma a i když mu nechci dělat advokáta ,tak věřím,že i tenhle nákup je to pravý,co jsme potřebovali.Mně totiž stačí,že si to přál KJ,nejlepší trenér v Čechách a ten Martina zná moc dobře.
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 15.02.2008 14:29 |Je to jedno s druhým a asi to není náhoda, že v současnosti je před Spartou v tabulce o pět bodů. Sparta měla vždy výhodu v tom, že měla domácí prostředí, měla sílu a byla hrdá na takové to sparťanské srdce, ale nyní Slavie ukazuje, že se doba mění. Jsem přesvědčen o tom, že letos získá i titul a i díky novému stadionu bude v příští sezoně možná ještě silnější.
Kéž by se stal martin správným prorokem!:o) amon
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
bongor před 17 lety 16.02.2008 11:54 |Rozhovor s KJ ve Sportu:Otázka:Kdo bude vaše největší hvězda?
Odpověď KJ:Naše největší hvězda je ta slávistická,kterou nosíme na svých dresech.To je odpověď hodná pravého slávisty!
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 12:40 |Tak podobne medialni odpovedi beru uz davno s urcitou rezervou, ale Jarda Cerny je opravdu pristupny vsem fandum, je to bezkonfliktni clovek, ktery na Slavii zatim nejvice drzi s mladsi generaci, treba s Gebre ci Volesakem, jeho hra mne z posil vedle Strihavky zaujala nejvice a lidsky jde o ticheho cloveka , ktery asi zadnou autoritou kabiny nebude , zato se stane milackem vsech hracu stejne jako treba Marek Suchy, ktery presne vi co se slusi na fotbalistu v jeho veku, i proto ma mezi hraci ,Jiri
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 16.02.2008 12:50 |Tak s Volišem je to logické, když spolu hráli v ČB. Je to od pohledu pohodář, to jsem poznal už když byl hostem v nějakém studiu fotbal a herně se mi líbil moc. A na to prohlášení KJ mi nesahejte:-) Líp už to říct ani nešlo a nějaký drby ze šatny mě, narozdíl od vás, nezajímaj :-)
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 13:01 |Tebe nezajímaj drby? :)) Ono je to někdy možná lepší, no... Nepídit se po tom, co dělá Bláža nebo taaak, aspoň nejsi zklamanej:-)))) Luke Už taky senilním a reaguju na jiný příspěvky, má to patřit sem..:))
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
martyni (přítel SN) před 17 lety 16.02.2008 13:06 |jo i ja se pridavam, Jarda Cerny me moc prekvapil, i proti silnymu tymu vypadal hodne fotbalove, chtel balon, neco vymyslet, vzit to na sebe, tak to ma vypadat, to pak at je v kabine klidne tichej.
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 13:14 |Hele, on se otrká... :) To se nebojím... :) Každopádně včera byl na kávičce s jedním bývalým spoluhráčem z Budějek, a moc si pochvaloval partu ve Slavii... Je z toho, mírně řečeno, v sedmém nebi:) Luke
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 16.02.2008 13:18 |Nebyl čirou náhodou ten druhej kavárenskej povaleč Vozábal? :-)
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 13:22 |Jak to víš? :))) Luke
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 16.02.2008 13:34 |intuice. .
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 13:38 |Že ty jsi ženská? :)) Luke
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 16.02.2008 13:47 |no ty woe. . :-)))
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 13:50 |Ony totiž intuici maj většinou ženský... Nebo... čtyřprocentní...:)))) Neee, vážně: ono to tak těžký uhádnout ani nebylo, co :))
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 12:59 |Aby nedošlo k mýlce..:) Když to vezmeš, Blažek je taky pohodář, z ničeho si nedělá těžkou hlavu, všechno mu je jedno, nic neřeší... :) Taky je pohodář... Když si dáš jointa, taky budeš v pohodě:)) Ale tys myslel, že Jarda je pohodář v tom dobrým slova smyslu, že:) To rozhodně jako... Přesně takovýhle hráče si ve Slavii přeju! Kvalita na hřišti, přístupnost médiím, srovnané v hlavě a ... "pohoda" :)) Luke
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 13:00 |Tebe nezajímaj drby? :)) Ono je to někdy možná lepší, no... Nepídit se po tom, co dělá Bláža nebo taaak, aspoň nejsi zklamanej:-)))) Luke
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 13:16 |Na Karla mi nesahejte, kolik ja uz slysel podobnych vet, , nebo Katel vi co dela, takze KJ povazuju za velmi vhodneho trenera pro nas tym, neni narozdil od jinych /Caplar, Cipro/ ve vleku hracu, ve vleku ruznych nazorovych proudu, on diktuje podminky, on diktuje sestavu, on sehral erozhodujici roli pri prestupu Abrahama, kdy se kluby dlouho nemohly dohodnout na prestupove castce, ale i KJ ma svou slabinu, neni zadnou medialni hvezdou, je hodne naladovy, je napojen na urcitozu manazerskou skupinu , maximalne vyuziva vyhod sveho postaveni, malo komunikuje s trenery mladeze a juniorky, tj take trener Jarolim. jiri
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 13:25 |... a má i další klady a minusy, že jo... :) Třeba to, že ví (téměř) o všem co se v kabině stane, tak to je někdy minus - někdy radši nevědět. Ale někdy je to zase plus... Každopádně o něčem si myslím asi neví, jinak nevím, co ten hráč ještě dělá v týmu... Ale to neřeším, je to prostě věc trenéra, buď to ví a je mu to jedno, přehlíží to... Nebo to neví, ale dřív či později se k tomu "dopídí" Luke
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 16.02.2008 13:32 |Mediální hvězdu z něj nikdo nechce. Vlasta Petržela je sice mediální hvězda, ale v lize už s nim nemluví ani rohovej praporek. . Pro mě je podstatný, že když KJ o něčem mluví, má to hlavu a patu a leckdy přidá i nějakej vtipnej dovětek jako např. teď s tou hvězdou. Co o něm povídají závistivci na chdobách mě nezajímá, mně stačí, že Slavie pod jeho vedením šlape jako namazanej stroj. A stejně tak u hráčů. . to je starost pro ně a pro KJ, ne pro mne. Pro mě za mě ať si dá klidně před zápasem klobásu a pivo jako Panenka, když potom odvede stejnej výkon. Mě zajímá, co dělá hráč na hřišti a do jeho soukromí mi nic neni!
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
martyni (přítel SN) před 17 lety 16.02.2008 13:18 |No tak se tim moc netrapme, Strihavka vypada fakt dobre, Goce se snad taky chyti, Ivana podal vcera slibnej vykon, nejlepsi utocnik Senky se doufejme brzy uzdravi no a v druhy puli sezony treba vypomuze v utoku Janda... kdyz Blazek bude mit holt virozu, tak se nic nedeje, pujde si ji lecit zas pod Jested..:-)) konkurence je tvrda a je na kazdym, jak se k tomu postavi... i kdyz z hlediska slavie..samozrejme jsou tu vydaje na plat a hlavne otazka jak to pak bude s Dockalem a Vachou
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 13:23 |Takze Martyni Vacha zatim s fotbalem skoncil, pujde pod kudlu a ceka ho podobna lapalie jako Dusana a Jandice, doktor zduraznoval, ze jeho zraneni nevypada vubec hezky a nelze nic urychlit, co se tyka Dockyho, do posledni pripravy to vypadalo na zaklad , ted nevim, on sam rika , ze Liberec je pro nej prioritou a pokud dostane nabidku , tak tam v lete zustane. Jiri
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 13:25 |Jakby to bylo, Blažek se vrátí a Dočkal pujde zase k nám.. Vácha je zatím docela mimo chudák ale takovej je sport. Kmotr
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 13:27 |Počkej, počkej... Bojím se toho, že Blažek bude mít "virozu", ale stejně využijem opci. A opci využije i Liberec na Dočkala s Váchou... Luke
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 13:32 |No pokud za jaro něco nepředvede neo se dokonce ani neukáže tak nezůstane. To by jen tak neprošlo. Kmotr
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 13:38 |Tak ono stačí, když naskočí do dvou zápasů, dá jeden dva goly... To on dokáže... A pak už to bude bez problémů... Ale vážně: odůvodnit se dá cokoliv a jakkoliv...;o) Luke
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 13:33 |no tohle Luky asi ne , Vacha je v osetrovani nasich doktoru, operaci zarizujeme my, hostovani de fakto nejmene do podzimu skoncilo a to ostatni, Dockal je tam nastavena smluvni opce na 15 milionu, u Vachy to bylo okolo 8 milionu, Blazek cena zhruba okolo 10 milionu, zatim to nevypada, protoze KJ sice rozhoduje sportovne temer o vsem, ale lide co plati zatim Blazka rozhodne koupit nechteji, spise Pudila tj asi na 99 procent, pokud zustane v Cesku. jiri
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
martyni (přítel SN) před 17 lety 16.02.2008 13:36 |logicky tam to pak bude u Dockala asi o tom, esli bude mit liberec tech 15 mega, teda pokud to neni nastaveny tak, ze vyuziti opce na Blazka je podminkou vyuziti opce na dockala...
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 13:41 |Hele... A co když prostě Liberec 15 mil mít nebude, my využijem opci na Blažka, pošlem do Liberce x milionů a najednou ty prachy tedy mít Slovan bude a bude moct využít opci na Dočkala?;) Dobrý by bylo, kdybychom prostě s tou (případnou) opcí na Blažka reagovali až dle toho, zda Liberec využije na Dočkala nebo ne. Respektive nechali Liberec vycukat, že opci nevyužije... Dočkal se vrátil k nám... A pak jsme případně využili opci na Blážu... Ale to nevím nevím, zda se to povede:))
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 13:37 |Pokud je to takhle, trochu se moje obavy uklidňujou... Ale aby to nedopadlo tak, že nám ho Kárl radši nechá zadarmo! Slyšel jsem zvěsti, že když měl Blažek konečně platit trenérovi pokutu za nedodržování životasprávy , tak ji sice zaplatil..., ale Kárl mu to dal bokem zpět, ještě s "přirážkou"...! Ale teď to je prý právě Kárl, kdo usiloval nejvíc o to Blažka vyhodit... Aspoň takhle jsem to slyšel:) Luke
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 16.02.2008 13:41 |To je právě o tom, co jsi slyšel. . a co je pravda. I kdybysme ho náhodou koupili s virózou a obratem střelili do Ruska, tak furt dobrý:-)
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 13:47 |Myslíš, že Rusáci by ho vzali? Hele, podle mě ani Rusové nejsou tak blbý... To spíše Turek:)))) Luke
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
Bulldock (přítel SN) před 17 lety 16.02.2008 13:52 |Nepodceňuj širokou ruskou duši. . Rusáci jsou navíc vodkou kojený, tak kdyby se to náhodou domákli, tak mu to jenom pomůže zapadnout:))
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 14:23 |Bláža by se musel přeučit na vodku... A to ne... Když mu řekneš, Blážo, budeš pít vodku, on ji pít nebude.... :)) To je jeho "zvrácená logika":) Luke
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 13:44 |Karl rozhodnee podobny veci nedela, jiste ma ke svemu dalsimu diteti tj. Slovanu Liberec hlubsi vstah, kolikrat jej jeho okoli zrazovalo od podobnych aktivit jako vybudovat v Liberci maly Leverkusen po Cesku a pod, v posledni dobe proto alespon trva ma dati a dal, tj. ze vydaje v sezone musi byt na stejne urovni jako prijmy. Predbezna dohoda na prestupy hracu spojena se jmeny Blazek ci Dockal neexistuje. Jiri
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 13:46 |Mno, každopádně Bláža si žil na vyšší noze, než by odpovídalo jeho příjmu, který v Liberci měl... Kde bral ten zbytek? Ať teda automaty, chlast, "děvky", ... ;o)
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 13:57 |A ty vis kolik bral v Liberci, ja tedy ne mohu jen usuzovat , ze jeho mesicni prijem byl mezi 100 az 120 litry a k tomu bomusy, to zas tak malo neni a reci o jeho sponzorinku Karlem to uz si uletl no hodne, jinak rekl bych sve oblibene prijed a zeptej se ,tentokrat te jiste akredituji bez problemu, ale pro zmenu mi prijdfe , ze nedorazi on. Jiri
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 14:26 |Na Budějky nemohu, musím do Teplic :) Každopádně myslím, že by mě stejně zas neakreditovali... Jinak jo, měl cca 100-120 tisíc měsíčně, ale víš přibližně, kolik proházel do automatu v jednom baru? Tolik, že ten majitel z toho měl dobrou živnost a žije z toho doteď... Luke
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 14:27 |"Na Budějky nemohu, musím do Teplic" - to je slovo "slávisty"!
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 14:32 |Musím pracovně do Teplic... Něco nepochopitelnýho?
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 13:58 |A ty vis kolik bral v Liberci, ja tedy ne mohu jen usuzovat , ze jeho mesicni prijem byl mezi 100 az 120 litry a k tomu bomusy, to zas tak malo neni a reci o jeho sponzorinku Karlem to uz si uletl no hodne, jinak rekl bych sve oblibene prijed a zeptej se ,tentokrat te jiste akredituji bez problemu, ale pro zmenu mi prijdfe , ze nedorazi on. Jiri
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
martyni (přítel SN) před 17 lety 16.02.2008 14:02 |Luke ja bych teda rekl, ze jestli bude mit virozu cely jaro, tak asi opci neuplatnime a zadni rusove vodkou kojeni ho taky nebudou chtit, i kdyby si predtim dali ne 100 nebo 200 gramu, ale ani 2 kg vodky, protoze s virozou nebude hrat a zem se po nem slehne..
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 14:33 |DOufejme... Luke
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 14:25 |Nic ve zlym, ale není ti to už blbý tady neustále vykládat nějaký "zaručený" informace z Blažkova soukromí, který máš navíc od nějaký jeho údajný kamarádky (která bude jistě vzorem pravdomluvnosti a slušnosti)...? Plácat tady x tejdnů dokola kraviny pomocí nesmyslnejch příspěvků plnejch smajlů... I kdyby Blažek v Liberci prováděl cokoliv, tak co my s tím? Každýho (evidentně kromě tebe) spíš zajímá Slavie a ne nějakej Liberec. Starej se třeba radši o to, ať ten tvuj Most nespadne a starosti o Slavii přenech jinejm, třeba těm, který k ní maj nějakej vztah.
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 14:31 |Myslíš, že ke Slavii nemám vztah? Mě je jedno, co dělal v Liberci, horší je, že to dělá pořád. Místo aby byl na autogramiádě, tak nasává v Liberci v baru. Je to normální? Asi ne... Pokud ti jde jen a jen o to, co hráč předvede na hřišti a nic jinýho tě nezajímá, tak okej. Jak myslíš. Jen ti říkám, počkej, jestli by se nějaký jeho fotky dostaly do bulváru, tak je pěkně v prdeli. Jsou to pěkně dost nechutný fotky, které navíc - co je na tom nejhorší - nafotil on sám, na soustředění v Dubaji. Za zády Jarolímovi, samozřejmě... Jako čím víc nad tím přemejšlím, tím víc uvažuju nad tím, že by o těch fotkách asi Jarolím vědět měl. Aby věděl, jakej je to Blažek kretén..., co si dovolí... Navíc hele, je super že jezdí autem. Fajn. Ale myslíš, že je normální nedodržovat zákazy vjezdu, povolenou rychlost překročit o sto procent a ještě řídit pod vlivem alkoholu?? Pokud ti to přijde normální nebo to nechceš řešit, okej... mě tohle docela dost zajímá totiž. Teď to hráči berou, "no jo, Blááža"... Ale můžu ti říct, že se daleko víc bojím toho, že kabinu rozesere blažek než dvacet Abrahamu! Luke
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 14:37 |Na to je jednoduchá odpověď - mě to skutečně nezajímá, mě zajímá opravdu jen těch 90 minut na hřišti. Zbytek je starostí lidí, kteří jsou za to placeni. Pokud to zajímá tebe pokud tě to tak trápí, jak jsem z toho příspěvku pochopil, tak mi přijde smysluplnější udělat něco v tom smyslu, aby se o tom dozvěděli lidi na Slavii (který mají pravomoc s tím něco dělat) a ne vypisovat to na netu, kde jedinej výsledek může bejt ten, že se toho chytne nějakej druhej Saiver třeba...
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 14:49 |No,Ja taky sdilim ten nazor, ze Blazek je fenomen v soucasne Slavii, Saiver a spol toho o nem vedi jeste vic nez Lukas to ti garantuju a KJ mai nformace primo z prvni ruky to Vam muzu garantovat, jenze jeho situace neni lehka, vyhodil Necida , Gaucha, misto nabizeneho Pospecha se rozhodl pro Blazka a tak knejaky cas asi bude delat mrtveho brouka, ale neverim vzhledem k te dokumentaci/fotky, maily fandu/, ze mu to i celemu klubu vydrzi dlouho, jinak souhlasim nas zajima Slavia, ale Lukas prinasi zajimave pohledy i z druhe strany , nekdy je to na hranici scifi, ale bohuzel treba u Blazi uz je to na roman, jeho vykriky , ze kasle na nejakou moralku jsou zname, jeho nazory na KJ asi take brzo budou dominovat nejednomu webu, mozna ze prisla doba cinu, ale to uz je opravdu na klubu ne na Lukym, kterej jen reprodukuje vseobecne znamy veci a urcite ho to proste jako Slavistu sere. Jiri
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 14:53 |Jiří, díky za reakci, ale pokud by mě to jako slávistu sralo, tak proti tomu budu něco dělat. Třeba právě informovat lidi z klubu (Zlámal, Jarolím, Doležal), to není zas takový problém. A ne o tom vypisovat romány v diskusích na netu, navíc když všechny ty informace začínají stylem "slyšel jsem zvěsti, že..."
A hlavně mi nepřipadá, že ho to "sere", jak píšeš. Většinu jeho příspěvků dokrelsují smajlíky, jakoby se těmahle záležitostma, který podle něj Slavii rozložej, docela hezky bavil.
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 15:12 |Můžeš brečet nebo se tímhle bavit. Co bys zvolil sám? Navíc smajl není vypovídající, mužeš bejt nasranej jakej chceš a napíšeš " :) " a hnedka to vypadá jinak...;)
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
martyni (přítel SN) před 17 lety 16.02.2008 14:53 |tak samozrejme jeste liga nezacla, ale kdyz tech 90 min na hristi nebude kvuli viroze, tak te nebude mit co zajimat. to je jednoduchy.. resp. mozna te pak bude zajimat, pro nehraje:-). vzhledem k tomu,ze nekdo pise na ofic werbu, ze byl viden v baru, ackoli se ma "lecit", takze jsou 3 moznosti: 1) bud to neni pravda, 2. nebo blazek keca, ze by mu neco bylo, 3) vedeni to vi a kryje ho "virozou", ale do zapasu ho nechce nasadit.
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 14:58 |Nepochybuji o tom, že Luke - jako novinář - má možnost zeptat se Jarolíma přímo např. na tiskovce.
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 15:12 |Na tiskovce by ti nic neřek... A kdyby jo, akorát by to bylo pak v těch Aha, Šípech, Bleskech apod...
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 14:41 |Jinak jestli tě zajímá, kdo kde nedodržuje zákaz vjezdu, jezdí přes povolenou rychlost nebo pod vlivem, tak to sorry, ale to dělá denně tisíc lidí a zajímat se o to maj policajti... zajímat se o to kvůli tomu, že to dělá někdo "známej" mi přijde tak na úrovni Blesku.
Pokud je to tak, jak říkáš, tak pro tebe přece nemůže být problém to Jarolímovi (Dubaj) nebo Zlámalovi (kvůli tý autogramiádě) sdělit nebo se jich na to zeptat? Jde ti snad o to, aby se to nedělo. Nebo jen o to, aby se o tom psalo?
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 14:53 |Kdyby mi šlo o to, aby se o tom psalo, tak není problém fotky, jaký jsem měl, poslat do Šípu nebo do Aha... Nebo o tom sám napsat. Jde mi o to, aby se to nedělo - ale myslel jsem, že sdělovat to někomu ze Slavii by bylo jako nosit dříví do lesa... Luke
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 14:59 |Lukasi brzdi, nejsem skutecne priznivcem podobnych aktivit, navic znovu zduraznuji klub o Blazkovi ma informace a pokud nwebude brzo sekat latinu, klub to vyresi vic se o tom nema cenu rozepisovat. , mejte se. jiri
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 15:09 |Asi tak... Měj se. Luke
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
martyni (přítel SN) před 17 lety 16.02.2008 15:00 |kdyz jsem predtim psal ty moznosti, odhaduju, ze zatreti je spravne..ve slvii to vedi, tak proste pisou "viroza" a Blazka proste za takovych okolnosti nenasadi. Ja se osobne taky nedivim,ze to Lukeho stve, protoze esli je to prada, tak si Blazek ze slavie dela akorat tak dobrej den, jenze tady se bojuje o titul a cest klubu, slavie mu dala obrovskou sanci...
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 15:02 |Nevím, jestli je to nošení dříví do lesa. Můžeš se třeba zeptat Zlámala stylem "mám takový a takový fotky, máte zájem s tím něco dělat, nebo je mám poslat do těhle Blesků a Šípů?" :)
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 15:10 |Už teď mě má rád... Po tomhle bude mít ještě víc... :) Jediný čeho dosáhnu :)
Re: M.Vozábal: Jarda Černý je výbornej kluk
(host) před 17 lety 16.02.2008 16:35 |Já myslim že docela dobrý řešení by bylo kdyby mu ten kdo ho takhle někde uvidí rozbil hubu a řek mu ať si uvědomí že teď hraje za Slavii. A kdyby se sek ještě víc, tak papá.. Kmotr