Přípravná utkání

Slavia - Kladno 3:2

Fotbalisté Slavie porazili Kladno 3:2 v generálce na Pohár UEFA . Hosté se dostali dvakrát do vedení, ale Střihavka pokaždé dokázal vyrovnat. Rozhodující třetí branku přidal Toleski.

Slavia - Kladno 3:2 (1:1)
Slavia: Vaniak - Gebre Selassie, Latka (81. Šourek), Brabec (67. Belaid), Hubáček - Jarolím, Tavares (46. Volešák), Suchý, Černý - Střihavka (67. Blažek), Ivana (46. Toleski)
Branky: 41. a 56. Střihavka, 76. Toleski - 37. Semerák, 52. Kousal

Zápasový report:
Slávisté nastoupili do utkání v sestavě, která se moc nebude lišit od té, která příští čtvrtek nastoupí proti Tottenhamu. Pouze místo Gebre Selassieho zřejmě nastoupí Dřížďal, pokud se uzdraví. Případně by zde mohl nastoupit i Hubáček a na levého beka by naskočil Pudil. A pravděpodobně navíc nastoupíme pouze s jedním útočníkem.

Od začátku jsme měli míč často na kopačkách, ale do výrazného zakončení jsme se nedostali. Kladno se spoléhalo na defenzivu, kterou se nám nedařilo překonat. Když už jsme se dostali k bráně, finální střelu soupeř zblokoval či jsme nemířili mezi tyče. Hra v prvním poločase neměla příliš velké tempo, ale z mrazivého počasí nás probudil Semerák a svým povedeným přehozením. Naštěstí slávisté zabrali a během chvilky vyrovnali.

Ve druhém poločase se Kladno více osmělilo a snažilo se více ohrozit naší branku. Již jsme neměli tak výraznou převahu jako v prvním poločase. Hosté opět využili mezery v naší obraně a znova se dostali do vedení. Ale opět po čtyřech minutách bylo vyrovnáno jako v prvním poločase. V závěru jsme předvedli několik pohledných akcí, nejdříve přidal branku další útočník Toleski, aby o chvíli později měl další příležitost. Nakonec jsme zaslouženě vyhráli a zakončili tak zimní přípravu. I když dva inkasované góly nejsou dobrou vizitkou ...

Průběh zápasu:
6. minuta - Střihavka si ve vápně zastavil balon a ihned z otočky střílel, ale mezi tyče se netrefil.
9. minuta - Černý si narazil s Jarolímem, ale zpětný míč dostal na paty. Pokoušel se sice prodloužit, ale za ním nebyl žádný slávista.
12. minuta - Po rohu Černého se míč odrazil od brankáře Kostolanský k Latkovi, který v pádu zády k bráně ihned zakončoval, ale branku minul.
17. minuta - Střihavka posunul na nabíhajícího Jarolíma, který z první poslal centr do vápna na Černého, ale než stačil vystřelil, kladenský Semerák odkopl do zázemí.
34. minuta - Suchý z první přiťukl za obranu Střihavkovi, ten však byl o malý kousek v ofsajdu.
37. minuta - Po nákopu z vlastní poloviny se za obranu dostal Semerák a využil vyběhnutí Vaniaka a elegantně ho přehodil. 0:1.
41. minuta - Suchý před vápnem poslal doprava na Jarolíma, který stříleným centrem našel na zadní tyči Střihavku, pro něhož nebylo problém z metru zakončit do prázdné branky. 1:1.
47. minuta - Po rohu Černého hlavičkoval těsně nad bránu Brabec.
52. minuta - Kousel se dostal za obranu, kde zaspal Gebre Selassie, a v pohodě zakončil brejk střelou podél Vaniaka. Vracející se Latka Kousala nedostihl. 1:2.
56. minuta - Černý poslal z levé strany nadýchaný centr na Střihavku, který se hlavou nemýlil. 2:2.
76. minuta - Toleski dostal na hranici ofsajdu míč za obranu, šel z úhlu sám na brankáře Kostolanského, kterého mazácky prostřelil. 3:2.
78. minuta - Jarolím vyslal parádně do dalšího brejku Toleského, který se pokusil z úhlu přehodit vyběhnutého brankáře, ale těsně minul.

Hodnocení aktérů utkání

"Snad jsme byli Slavii dobrým sparingpartnerem před jejím dvojutkáním s Tottenhamem, do kterého jí přejeme hodně štěstí. V první půli nás dostala pod tlak, bylo z naší strany málo pohybu a důrazu v osobních soubojích. Ve druhém poločase jsme se zlepšili a myslím, že minimálně remízu bysme si zasloužili," řekl k utkání kouč hostů Jaroslav Šilhavý. Podobný názor na vývoj zápasu měl i slávistický asistent Petr Vrabec. "Hlavní je, že jsme nakonec vyhráli. První poločas byl z naší strany lepší, hráli jsme důrazně a agresivně. Ve druhé půli po vystřídání už hra byla horší, chyběla větší koncentrace."

"Věřil jsem, že v nominaci na zápas budu, žádné góly na příští čtvrtek jsem si ale neschovával, jsem rád, že jsem se dneska dvakrát trefil. Přeci jen to byla generálka, která byla důležitá pro veřejnost i pro nás před zápasem s Tottenhamem. Každý gól pomůže mně i mančaftu," uvedl střelec dvou branek David Střihavka.

Komentáře (55)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Kladno 3:2

    (host)     před 17 lety 07.02.2008 19:54 |  
    0 0

    Konečně víc jak jedna branka.. :)))) Střihavka-Toleski základ! Luke

    • Re: Slavia - Kladno 3:2

      (host)     před 17 lety 07.02.2008 20:12 |  
      0 0

      taky bych to tak videl, jen je skoda ze neni Toleski na soupisce pro Uefu...

      • Re: Slavia - Kladno 3:2

        (host)     před 17 lety 07.02.2008 20:33 |  
        0 0

        Tak věřím tomu, že na ni není napsanej jen kvůli tomu, že KeyJey nechtěl riskovat situaci, kdyby se nááhodou nestih včas vyléčit... Jinak by na ni rozhodně měl bejt místo Černocha asi... :) Luke

  2. Re: Slavia - Kladno 3:2

    (host)     před 17 lety 07.02.2008 20:14 |  
    0 0

    Pěkně ho tam Goce střihnul :-) Jen tak dál. Dr. Fe1

  3. Re: Slavia - Kladno 3:2

    carfi-sks (přítel SN)     před 17 lety 07.02.2008 20:59 |  
    0 0

    Celkem slabý, Kladno měli přejet jako nic, pokud Slavie chce přejít přes kohouty...

    • Re: Slavia - Kladno 3:2

      (host)     před 17 lety 07.02.2008 22:27 |  
      0 0

      Tak jako chtit muzes ale zase realne, na Kouhouty fakt ted moc tymu na svete nema :) Rozhodne necekej ze vyhrajem zomg :)

  4. Chladny ctvrtecni vecer

    (host)     před 17 lety 07.02.2008 20:59 |  
    0 0

    Tak jsem se zrovna vratil ze Strahova a za neco musim kluky pochvalit, za neco skrytizovat. Vubec jsem nepochopil nasazeni Ivany vedle Strihavky a jeste vice jsem nepochopil, ze to vydrzelo celych 45 minut. Jinak Mara stita momentalne opravdu hrat nemuze. Spis bych to videl na Michaela a vedle nej M. Jarolima, ktery dnes zahral velmi pekne. Mozna bych dal zatim prostor na stoperu Marovy a Latku nechal jeste vice rozehrat. Nebo to nejak prostridat podle zapasu a formy. Co se tice kraju tak Cernocha si na kraji predstavit umim kdyz se zrovna nebude utapet ve straceni micu. Ma rychlost na par metru a tah k brancele ale spis na pravim protoze levej patri Pudilovi. No a tem co krytizujou (pomaleho) Huba a vychvalujou Gebreho musim rict, ze Gebre tam horel jak stoh slamy. Hub se alespon snazi to vynahradid dobrou pozicni hrou. Jo a nevedel jsem, ze se stava dvornim zahravacem standardek.Co se tice utoku Tak se ukazuje ze oba: David i Goce jsou golovi utocnici a ja bych se vsadil, ze Blazek nezustane moc pozadu hned jak si vic zvikne. Tot vse prozatim a ja se jen modlim aby se stal "maly" zazrak a mi uhrali se Spurs dobry vysledek do odvety.

    • Re: Chladny ctvrtecni vecer

      (host)     před 17 lety 07.02.2008 21:16 |  
      0 0

      Odkud jsi??

      • Re: Chladny ctvrtecni vecer

        (host)     před 17 lety 07.02.2008 21:21 |  
        0 0

        Praha 6..

        • Re: Chladny ctvrtecni vecer

          (host)     před 17 lety 08.02.2008 18:54 |  
          0 0

          Tak to bys mohl umět česky.

    • Re: Chladny ctvrtecni vecer

      (host)     před 17 lety 07.02.2008 22:31 |  
      0 0

      Ja s tebou naprosto souhlasim, buddy. Jen proti spurs sem trochu veci skeptik. Cheers:)

  5. Re: Slavia - Kladno 3:2

    (host)     před 17 lety 07.02.2008 21:20 |  
    0 0

    Suchý nemůže hrát štíta (přestože to několik "odorníků" na hlavním webu neustále odmítá vidět), navíc když na tento post je tu vynikající Tavares (dnes opět nejlepší na hřišti, a proto ho asi Jarolím opět v půli vyndal...). Suchý musí jít na stopera místo Latky nebo si holt musí sednout a počkat. Na zálohu to opravdu není - max. proti Tottenhamu, kde se bude bránit, ale do ligy to takhle stát nemůže.

    Překvapivě dobrý dneska Hub, téměř bez chyb, sice žádný extra výkon (podpora útoku opět nulová, jen nakopávané míče a nepovedené centy), ale dozadu celkem jistota. Kvalitní výkon tradičně Brabec, aktivní Černý s Jarolímem (ačkoliv na něm bylo vidět, že na lajně, kam ho KJ cpe, je poloviční, potřebuje doprostřed). Z útočníků se mi nejvíc líbil Goce (jakmile se utrhne obraně, těžko ho někdo bude chytat, jistý zakončení, aktivita) i Blažek (rval se, vybojované míče, pomáhal bránit, jako jediný z útočníků presoval a neustále se nabízel). Solidní i Střihavka, ale tenhle typ útočníků prostě není na pohled nic moc. Dal dva góly, ale první byl dorážka Jarolímovy střely z brankový čáry, druhej gól klasika hlavou, otázkou je, kdo mu v ostrém zápase dá tolik místa ve vápně.

    Zklamání Volešák - čekal jsem, že tam vnese trochu života, podporu útoku, ale bohužel nic... Nejhorší byl ale Gebre - Jablonský ho tam vodil, jak chtěl, spousta zkažených přihrávek, nedohrávání soubojů, nevykrývání prostorů, nic... dokonce i on sám už ke konci několikrát nad sebou kroutil hlavou.

    Celkově výkon nic moc, působilo to tak nějak bez zájmu, nasazení, bez šťávy... snad se před lidma, který kašlou na přípravu a choděj jen na ostrý zápasy hecnou a zaberou.

    • Re: Slavia - Kladno 3:2

      (host)     před 17 lety 07.02.2008 21:22 |  
      0 0

      Ještě dodám, že bylo hrozně cítit, že na lajnách chybí beci schopní utéct po lajně a odcentrovat - Krajčík napravo a Dřížďal vlevo. Dnešní krajní beci to nepředvedli snad ani jednou.

      • Re: Slavia - Kladno 3:2

        (host)     před 17 lety 08.02.2008 07:29 |  
        0 0

        a kdo jsi,já jsem taky z písku a jsem skoro všude.Ládík

    • Re: Slavia - Kladno 3:2

      (host)     před 17 lety 07.02.2008 23:36 |  
      0 0

      Já jsem z Písku a jsem na každym utkání v lize a co ty?? nekašlu na přípravu,ale vim že kohouty dáme 2 : 0, budu tam, Smrt Sraltě

        • Re: Slavia - Kladno 3:2

          (host)     před 17 lety 08.02.2008 12:04 |  
          0 0

          nejvetsi.troubi

          • Re: Slavia - Kladno 3:2

            (host)     před 17 lety 08.02.2008 18:55 |  
            0 0

            Čau Jani...

  6. Re: Slavia - Kladno 3:2

    jane (admin)     před 17 lety 07.02.2008 21:21 |  
    0 0

    Tak na dnesnim zapase jsem se rozhodla k pomerne zasadnimu cinu: po pul roce jsem si koupila na Strahove klobasu. Majic v pameti jeste chut te posledni jsem si pro jistotu pod sedacku pripravila pytlik, abych neznecistila Strahov, ale nakonec jsem byla velmi mile prekvapena a klobaska byla vynikajici. Omyl nebo se takova nahoda muze stat i behem ligy a dvakrat do mesice?

    • Re: Slavia - Kladno 3:2

      (host)     před 17 lety 07.02.2008 21:48 |  
      0 0

      Teď jsou holt zásoby ještě čerstvejch, navíc přes zimu je to hezky v chládku.... Navíc těm prodejcum byla zima, tak to fakt "přitopili":) V březnu, dubnu to zase bude nazelenalé ke konci ligy už pořádně zvětralé, studené, atd... Ne, vážně: snad to náhoda nebyla

    • Re: Slavia - Kladno 3:2

      (host)     před 17 lety 07.02.2008 22:30 |  
      0 0

      Zalezi ve ktery cas dojdes ke stanku, ja chytil posledni klasickou nechutarnu , kamos za mnou mel z novy varky , takovou akorat moc mnam, narozdil od me blacklady :)

    • Re: Slavia - Kladno 3:2

      (host)     před 17 lety 08.02.2008 08:56 |  
      0 0

      Takovehle jsou od zapasu s Olomouci. Taky doslo ke zdrazeni z 35 na 40, ale za tu chut si rad priplatim. Filipos

      • Re: Slavia - Kladno 3:2

        (host)     před 17 lety 08.02.2008 10:20 |  
        0 0

        no a ja sem vegetarian :-)))
        urs

  7. Re: Slavia - Kladno 3:2

    (host)     před 17 lety 07.02.2008 22:43 |  
    0 0

    tak do optimální sestavy tam chybí pudil, fery, smica a matej, s nima bysme i pres Totts mohli jit. Mara musi dozadu a laty na lavku, nebo nalevo, dokud neni fery zdrav. Nemuzem posadit na lavku maru, ktery ma hodnotu 150mega a udelat z nej plejera za 30mega. V lete pujde pryc a laty si zahra az az

    • Re: Slavia - Kladno 3:2

      (host)     před 17 lety 07.02.2008 22:46 |  
      0 0

      Podle mě by měl hrát ten s nejlepší formou... Nebál bych se máru zkusit na pravýho beka.. Jinak na štítu je Tavares o třídu vejš než mára..

      mifer

      • Re: Slavia - Kladno 3:2

        (host)     před 17 lety 08.02.2008 08:58 |  
        0 0

        Konečně to tu někdo zmínil. Úplně opomíjíte Šenkeříka, který byl v přípravě opravdu nejlepší. A co se týče útočníků Střihavka je gólovej, ale koukat na něj 90 minut je opravdu peklo. To na toho Gočeho či Blaženu se kouká mnohem mnohem líp, ale jak říkám čísla jedna do útoku je Šenky
        paní Ziková

    • Re: Slavia - Kladno 3:2

      (host)     před 17 lety 07.02.2008 22:48 |  
      0 0

      do optimální sestavy kromě těhle ještě chybí Šenky (v přípravě nejlepší útočník) a Jarolím doprostřed

    • Re: Slavia - Kladno 3:2

      Eluin (přítel SN)     před 17 lety 07.02.2008 22:50 |  
      0 0

      S tím suchým souhlasím, u Krajčíka bych si již na základní sestavu tak jistý nebyl... U Vládi Šmicera to navíc nevypadá vždy na to, aby mohl uhrát celý zápas, navíc ten jeho mizerný zdravotní stav a chronické problémy...

    • Re: Slavia - Kladno 3:2

      (host)     před 17 lety 07.02.2008 23:05 |  
      0 0

      Myslet si, že Suchý má v dnešní době cenu 150 mega je podle mě dost naivní? Osobně si myslím, že takovou cenu neměl ani po MS dvacítek a ruku na srdce, působení Slavie v LM mu cenu rozhodně nezvýšilo, spíše naopak. Celá naše obrana stála za prd a s tím se logicky svezl i Mára. Jinak samozřejmě souhlasím s tím, že musí hrát stopera.

  8. Re: Slavia - Kladno 3:2

    (host)     před 17 lety 07.02.2008 22:47 |  
    0 0

    btw co je s kalivodou?

    • Re: Slavia - Kladno 3:2

      Eluin (přítel SN)     před 17 lety 07.02.2008 22:59 |  
      0 0

      někde...(opravdu nevím kde, možná na diskusi na oficiálních stránkách) jsem zaslechl, že prý je v plánu jeho odchod..., což by mě skutečně mrzelo, neboť David je slávistou tělem i srdcí.

      • Re: Slavia - Kladno 3:2

        (host)     před 17 lety 07.02.2008 23:25 |  
        0 0

        Jo, taky jsem se někde dočetl, že byl na seznamu pro případné hostování. Ale- Šmíca se uzdraví bůhví kdy, Belaid nerozehranej, bez přípravy, takže o tom dost pochybuju.

        • Re: Slavia - Kladno 3:2

          (host)     před 17 lety 08.02.2008 00:07 |  
          0 0

          Šmíca proti Kohoutům nastoupí na to vem jed!!!!
          SForever1

      • Re: Slavia - Kladno 3:2

        Socrates (přítel SN)     před 17 lety 08.02.2008 00:49 |  
        0 0

        :-)))))))) Tyhle pohádky miluju............ .-)

    • Re: Slavia - Kladno 3:2

      (host)     před 17 lety 08.02.2008 11:20 |  
      0 0

      abych rek pravdu jeho odchod by mi prisel logicky, na jeho miste je nejvetsi pretlak v tymu. i kdyz ho mam taky rad:)

  9. Re: Slavia - Kladno 3:2

    (host)     před 17 lety 08.02.2008 07:29 |  
    0 0

    Suchý
    Musím se smát těm vašim komentářům.Za několik týdnů jsou někteří z vás schopni odepsat nejlepšího hráče podzimu Marka Suchýho.Podle Sportu je třetí nejlepší hráč v lize.Někteří odborníci z vás by ho dali i na pravýho obránce. To co předvedl Latka včera byl jen začátek. Je to jeden z nejpomalejších našich hráčů!To že vyhraje hlavičku díky své vejšce ještě není vše.Věřím, že si Latkovi rychlosti všimne Totenham až během zápasu a nepostaví na tom taktiku už před zápasem...Martin

    • Re: Slavia - Kladno 3:2

      (host)     před 17 lety 08.02.2008 10:37 |  
      0 0

      Zapas jsem videl a take nechapu moc kometare ,ktere chvali nase hrace, ze odehrali skvely zapas.Coi mam myslet o vykonu stoperske dvojicie, ktera byla na deseti metrech pomalejsi o delsi krok nez utocnici soupere. V zaloze v podstate nezahral nikdo , byl to des , bes a v utoku opravdu jediny Strihavka , cely zapas mi pripominal divizni zapas a Vaniak v brance uz ponekolikate strnulou sochu.Snad vsichni na stadaku s vyjimkou slepcu videli fotbal z nasi strany plny minel a omylu, to co nas zdobilo napodzim rychla akce , prihravky najeden dotek tak to jsem v celem zapase videl 2x. Vubec nechapu nasazeni treba Gebre, ktery stejnak nemuze proti Kohoutum nastoupit,Radeji mel hrat Sourek ci Marek s Brabcem a Latka na kraji obrany. Pokud uhrajem plichtu budu to povazovat za velky uspech.Ono vubec po uefe jsou namlsani fanousci a 4500 prodanych listku je hodnemale cislo. Vedeni klubu by pro ligu melo udelat Vulina ci Stekice, kteri b yasi pomale defenzive pomohli. Navic mi prijde , ze vedeni je spokojeno s komercnim vyuzitim zapasu, prava televiznii reklamni zhodnotilo za pekny peniz/30-35 milionu/ , ono vubec bude zajimava i navsteva z jejichstrany, oday hovori o 1500 fanouscich. Ono , ale ani Sparta bez tzv. reprezentantu nebyla protiNitre dobra,spis naopak,jediny rozdl byl videt v sehranosti hracu , jinak ale nic moc. A tak todezajimave, jestli Teplicky ,ktere do leta dokaucuje trener Rada a pakasi odejde udoutim cernym konem souteze. PS, klobaska mi chutnala, ale sedack mohli bejt cistejsi. jiri

      • Re: Slavia - Kladno 3:2

        (host)     před 17 lety 08.02.2008 11:21 |  
        0 0

        no ona hra v rychlosti a na jeden dotek Slavii už nezdobí delší dobu, Konec podzimu byl upracovaný a postavený na solidní defenzivě. Ono se taky KJ neni co divit, že trochu mění tvář Slavie, přeci jen Ti nejrychlejší hráči jsou zraneni - Janda, Švento, nebo odešli Vlček, Švec. Rychlost nebude na jaře naší největší předností. Jinak Suchýho bych postavil proti Tottenhamu na beka, ale pak tam musí hrát Krajčík a zleva nejlép Dřížďal event. Pudil. Potřebujeme ofenzivní a fotbalové beky zejména v domácích ligových zápasech. Postavit proti Kladnu 6 defenzivnich hračů...?? doufám, že toho se v lize na jaře dočkáme minimálně a hlavně ne v domácích zápasech. Ravik

      • Re: Slavia - Kladno 3:2

        (host)     před 17 lety 08.02.2008 16:08 |  
        0 0

        co to zas placas sakra uz? Jakejch 4.5tisice? na Tot je uz ted prodanejch 9.

  10. BLAZEK

    (host)     před 17 lety 08.02.2008 10:33 |  
    0 0

    Zajimalo by me jak se stavi Honza Blazek k treninkum. Nemate nekdo nake info? Jestli se tam chodi jen probehnout nebo jestli tam poti krev. Myslim, ze ma na mnohem vic nez zatim predvadi a taky bych to jako Slavista chtel na hristi videt.

    • Re: BLAZEK

      (host)     před 17 lety 08.02.2008 10:40 |  
      0 0

      Blazek pod dozorem treneru trenujena plny pln , nelze mu nic vytknout, ale pokusd se dostane do sveho prostredi je to zas stary dobry rebel Blaza, jinak hodnotit , ze by drel vic nez ostatni je hodne prehnane.Jiri

  11. Re: Slavia - Kladno 3:2

    (host)     před 17 lety 08.02.2008 11:07 |  
    0 0

    Jo jo, Latka je bohužel dost pomalej a je to vidět i na jeho postavě, takže s Kohoutama to bude vážně "sranda"... A nasazení Gebreho když v poháru nemůže hrát? No vychází mi z toho Hubáček na pravo, Pudil na levo, Latka Brabec střed, levej Černý, pravej Jarolím, střed Suchý Tavares, útok Střihavka a Ivana. Jenže ono se určitě stane to co fakt nemám rád a to je hra na 5 záložníků, takže Ivana bude hrát zprava a vedle Jarolím, na hrotu jako kůl v plotě (Koller) Střihavka. K tomu 5000 diváků, jejda to bude nádhera :D No a taky je zajímavé co je teda s tim Kalivodou, včera se snad ani nebyl na střídačce nebo sem ho přehlíd? Kmotr

    • Re: Slavia - Kladno 3:2

      (host)     před 17 lety 08.02.2008 11:17 |  
      0 0

      Ne neprehlid, nebyl ani na zapisu o utkani, Kalivoda byl na hostovacku s otaznikem , ale nemyslim, ze by akutne chybel kdyby odesel. jiri

      • Re: Slavia - Kladno 3:2

        (host)     před 17 lety 08.02.2008 11:29 |  
        0 0

        mně by chyběl... at jde radeji Volešák jestli musí nekdo odejít. Ravik

        • Re: Slavia - Kladno 3:2

          (host)     před 17 lety 08.02.2008 12:13 |  
          0 0

          Souhlasim. Myslim ze Kalic udelal pro Slavii mnohem vic nez prave treba Volesak, jehoz prevysuje i kvalitou. Neni to zadny bijec, ale i chytry a sikovny fotbalista se v kadru hodi. A navic je lepsi na lajne nez Volesak.

          • Re: Slavia - Kladno 3:2

            (host)     před 17 lety 08.02.2008 13:28 |  
            0 0

            Kaliče je třeba vyhodit. Proměňuje penalty, z jeho rohů padaj góly, při trestňácích se trefí do branky, neletí to ani nad, ani vedle. Na pravé straně zálohy je lepší než synovec. Představuje tudíž velkou konkurenci novým posilám, na jejichž růstu je materiální zájem, a proto bude vyhozen.

            • Re: Slavia - Kladno 3:2

              (host)     před 17 lety 08.02.2008 13:36 |  
              0 0

              To jsi dobrej, že Slávii přeješ odchod tak platného hráče! Ale myslím, že trenér to vidí jinak. Na penalty se prý má angažovat Honza Koller, rohy by měl jezdit kopat z Itálie Lukáš (ať se při nich alespoň může Střihavka občerstvit aniž by se bál, že o něco příjde), no a k rozehrávání standardek se velmi vehementně tlačí Hub, jak bylo vidět v poslední přípravě. Prý to tránuje i doma v obyváku s tenisákem..

              • Re: Slavia - Kladno 3:2

                (host)     před 17 lety 08.02.2008 13:48 |  
                0 0

                Jenze pro Kalivodu to znamena pul roku na lavicce, jak naznacila priprava, pokud budou zdravi hraci nema sanci prave kvuli mysleni KJ si vice zahrat, tak co je lepsi. Jiri

                • Re: Slavia - Kladno 3:2

                  (host)     před 17 lety 08.02.2008 15:07 |  
                  0 0

                  No to by byla škoda kdyby Kaliče pustili, podobnej typ jako John Cole z Chelase, rve se za svůj klub, přímočarej, zdravě sebevědomej a chytrej. Když se daří tak si to úžívá ale ví že můžou přijít i horší časy. Taky si myslím že pokud by někdo měl ze záložní řady odejít měl by to být Volešák, kterej už ani nekope trestňáky, který mu jediný v Budějovicích šli. No snad KJ ví co dělá.. Kmotr

  12. Lístky na Tottenham

    (host)     před 17 lety 08.02.2008 14:36 |  
    0 0

    Zdravím, já sem si minulý pátek kupoval lístek na Spurs a na nem je nahore číslo 7869 myslite ze by to mohlo znamenat udaj prodanych listku?? Martin

    • Re: Lístky na Tottenham

      (host)     před 17 lety 08.02.2008 14:52 |  
      0 0

      Ne

    • Re: Lístky na Tottenham

      (host)     před 17 lety 08.02.2008 16:11 |  
      0 0

      Listku je prodanych pres 8tisic takze mozne to je :) MatejK

    • Re: Lístky na Tottenham

      (host)     před 17 lety 08.02.2008 16:18 |  
      0 0

      ano

      • Re: Lístky na Tottenham

        (host)     před 17 lety 08.02.2008 16:58 |  
        0 0

        Nesmysl. Pokud vím, lístky se tisknou předem a ne až při prodeji. V tomhle případě tedy číslo na lístku znamená, že byl vytisknutý jako 7869. v pořadí, ne že byl prodán jako 7869. v pořadí.

        • Re: Lístky na Tottenham

          (host)     před 17 lety 09.02.2008 10:34 |  
          0 0

          Sam ofice web hovori tusim v utery o 4.000 liscich, jina vec je kolik jich uvolnili pro Anglany pro jejich fandy a tak samozrejme , ze nuze bejt prodan listek cuislo 15000 treba, jako treba pri Sevile kdy se mluvilo bna ofoice webu o 13000 prodanych listcich a skutecnost byla jina. Jiri