Fanoušci Slavie

Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

V anketě o nejlepší fanouškovské chorály klubů první a druhé Gambrinus ligy na serveru iDNES.cz začalo F I N Á L E! Vítěz obdrží finanční částku na choreo, takže se všichni zapojte do hlasování, ať to vyhrajeme!

Tento týden vše vrcholí bojem o prvenství. Ze semifinále se kromě Slavie probojovali "fans" druholigového Slovácka a klip příznivců Baníku Ostrava. Semifinálový souboj Slavia s těsným náskokem vyhrála nad Ostravou, teď to však bude mnohem náročnější.

Ve finále jsou tři zmíněné klipy. Pokud však uděláme vše pro úspěch, tak nás v případě vítězství čeká finanční odměna 5000,- Kč, kterou já jako tvůrce tohoto videa v plné výši přenechám našim Ultras na podporu chorea! Podpořte tedy naše video a informujte všechny své známé!

Hlasovat pro Slavii můžete na serveru iDNES.cz. Přispějete tak k dobré prezentaci klubu svého srdce.

Komentáře (42)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. první

    (host)     před 17 lety 04.02.2008 13:31 |  
    0 0

    Dneska první jsem borec

    • Re: první

      (host)     před 17 lety 04.02.2008 13:38 |  
      0 0

      jo.první největší kretén

    • Re: první

      (host)     před 17 lety 04.02.2008 13:41 |  
      0 0

      elizaveta charalambidu

      • Re: první

        (host)     před 17 lety 04.02.2008 16:27 |  
        0 0

        e-líza veta char al-Amb ID u?

        • Re: první

          (host)     před 17 lety 04.02.2008 16:29 |  
          0 0

          A ted česky... Pokus o překlad... Ale nejsem odbornik na arabštinu: Internetová divná slečna z města Amb se sériovým číslem u... ?

    • Re: první

      (host)     před 17 lety 04.02.2008 15:11 |  
      0 0

      No tak lidi, bezte do haje s tema novinkovskejma manyrama! Filipos

  2. Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

    (host)     před 17 lety 04.02.2008 20:01 |  
    0 0

    hezký vyhrát, ale 5000,-kč je s prominutím leda tak na klobásu

    • Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

      (host)     před 17 lety 04.02.2008 20:21 |  
      0 0

      V Edenu to bude na 50 klobás (jedna klobása = 100 kč, ne 5000!) Tak nestraš!!! :))

      • Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

        (host)     před 17 lety 04.02.2008 23:12 |  
        0 0

        fakt? tak klukům z ultras těch pět tisíc hoď do kelímku, když je to pro tebe takovej pakatel

        • Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

          (host)     před 17 lety 05.02.2008 10:32 |  
          0 0

          jo voe,uz to vidim jak specielně ty by ses kroutil i kvůli pětikoruně.a najednou je bůr málo

          • Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

            (host)     před 17 lety 05.02.2008 11:11 |  
            0 0

            Zdravim, bezesporu hlasujme, je to o penezich, ktery pomuzou choreu a mozna i jinde. A castka pro nekoho je to malo, pro nekoho je to hodne, presto jste mne zase dostali trochu jinam, docela by mne zajimalo jak klub podporuje tyhle lidi , co se slejzaj a ve svym volnym case a za svy prachy nebo teda ty vybrany delaj veci na fandeni, vim, ze Vam treba vobcas daj listky , ktery strelite, ale neni to malo, nebylo by dobre kdyz podporujeme ty ruzne charity, Romy a nemocnice obcas podporit i svy vlastni lidi, kvuli kterejm treba chodej lidi do hlediste, nechci aby jako Sparta za nejaky kraviny jsme likvidovali svy hooligans a registroval je, ale zas na druhy strane, podminky tehle mladejch a naseho kotle jsou hodne v nas neprospech, vedeni Sparty dava penize pravidelne treba i transparenty, pousti tam ty lidi stale gratis a u nas , ja vim , ze pade nikoho nezabije , vydrzi to i na novym stadaku, nevim. Jiri

            • Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

              (host)     před 17 lety 05.02.2008 11:20 |  
              0 0

              Nazdar Jirko, nevim co tu řešíš, jednoduše na první pohled, kde myslíš že to funguje líp? Bojkot nazi hooligans na Spartě a nebo náš kotlík na Strahově? Řek bych že se začínáme probouzet a kluci jako Strašák to vedou správnym směrem (snad jenom netahat do toho už politiku jako na Bohemce), kotel se docela sformoval a funguje dobře, v Edenu by měl mít strašák přes megafon napojení přímo do repráků na Severu aby ho slyšeli všichni, určitě ňáký výhody si kluci vydobijou, já příspívám pravidelně a taky se účastním celej zápas všeho co má smysl a s Edenem se myslím ještě všechno zlepší takže nevim proč to řešíš. Ale co by mě zajímalo jak to bude s tim otevřenim stadionu, jestli první zápas bude Litva jak to prej včera řikal Doležal v televizy tak to je docela průser.. Kmotr

              P.S. Zase zbytečně nadhazuješ problém kterej neni, ach jo, co z toho máš.. ;-)

              • Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

                (host)     před 17 lety 05.02.2008 11:35 |  
                0 0

                no.tuhle sesonu se jestě eden neotevře.a myslim si že to nikomu nevadí. tak si oslavíme titul na strahově no. kdyz už na stadion čekáme takovejch let tak se o ty dva měsíce nezblázníme.aspon se budeme ještě dýl těšit.

                • Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

                  (host)     před 17 lety 05.02.2008 11:44 |  
                  0 0

                  No právě že se otevře ale asi ne pro nás: Česká republika - Litva,Úterý 27. května 2008 - Metallica on Tour,Úterý 3. června 2008.
                  To jsou pevný termíny, snad jedině ta repre by se dala přesunout na Letnou ale pochybuju.

                • Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

                  (host)     před 17 lety 05.02.2008 11:54 |  
                  0 0

                  no mozná bysme stihly jeste jeden zápas v květnu ale to už je lepší si počkat..

              • Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

                (host)     před 17 lety 05.02.2008 11:40 |  
                0 0

                Zdravim, te sem rad , ze ses tady nadhazuji ten prtoblem ne kvuli Strasakovi, Orangemu, ale kvuli tomu, ze si myslim tyto aktivitiy vedeni nedostatecne podporuje, tj muj nazor a vubec nejde o kotel a lidi v nem, ty sou v pohode a ty kluky ze Sparty nech, vis o tom neco , ja ano takze to zas neni , ze oni sou ty zli a pan Kretinsky ten hodny.....Proste ja resim jen penize, tu Litvu jsem tady avizoval uz pred ctrnacti dny, problem je v tom , ze stadion stoji , ale je na nem prilis mnoho nedodelku, navic casto nejsou potrebne profese hned k mani, osobne mi urcene utkani nevadi pokud se v nem zas nebudu divat na ligovy vyber Sparty , ktery bude potreba prodat , aby se uzivila pocetna administrativa a vyzirkove vseho druhu, kteri na Sparte jen buji, samozrejme bych radsi uvital nas zapas , ale pokud vim , terminova listina akci je tak nabita, ze bych to pokladal za maly zazrak. Jiri

                • Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

                  (host)     před 17 lety 05.02.2008 11:57 |  
                  0 0

                  Tak že je Křetínský ten hodný jsem nikdy netvrdil, já si spíš myslím že on je ten "blbý" protože nepochopil že na bysnys ve fotbale maj vliv i jiné subjekty než je obvyklé. Ale zase jednoduše, viděl jsi je na Žižkově? Myslíš že to byl ňákej protest proti panu Křetínskému? A taky si myslim že jedinej kdo může hodnotit přístup našeho vedení k ultras je Strašák a ty se zase tváříš že o tom něco víš ale jediný o co jde je "že ty si myslíš" a jestli řešíš jen peníze tak si asi nikdy rozumět nebudem :) Kdyby to byl takovej problém, kterej by se dal vyřešit přes diskuzi na SN tak to sem Strašák napíše.
                  No tohle nechme stranou, v tomhle přístupu se nikdy neshodnem ;-)
                  A jinak mě tada osobně určené utkání hoooodně vadí, princip že novej stadion Slavie otevře zápas reprezentace, která je v poslední době ostudou a zrcadlem ČMFS je nestravitelný a to nemluvim o marketingovém hledisku. Příklad, Slavia vs. Oxford podjtě se vrátit o 100 let zpátky a zažít nový začátek Slavie, přijdou i čumilové který pasivně fanděj buď Slavii nebo i někomu jinýmu a když uviděj tu červenobíllou nádheru, karneval a atmosféru kterou by ultras ve spojení s vedením mohli připravit, tak by nás na ligu možná přestalo chodit 2500. Ale místo toho bude na vstupní bráně vyset ksicht Vlastíka s nápisem "To sem vás zase vochcal". To fakt ne teda..

                  • Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

                    (host)     před 17 lety 05.02.2008 12:00 |  
                    0 0

                    Kmotr

                  • Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

                    (host)     před 17 lety 05.02.2008 12:07 |  
                    0 0

                    No vidis , v tom se neshodnem, protoze vsude okolo svy fandy podporujou a to hutne a stadak, jiste , ze mi to vadi , ale po rozhovoru s jednim ze stavitelu o kterem jsem psal jiz pred 14 dny to beru jako realitu i kdyz Dolezal pripustil sehrani 1-2 kol v novem, coz zatim vylucuji staviltele s tim, ze by se muselo hodne zvysit tempo a nasazeni profesi. Vlastik Kostal by tam dlouho nevisel a myslim , ze by na zapas ani neprisel radeji, hodne lidi by si zahralo hru, tref sveho Vlastika. Hodnotit Kretinskeho byznys nebudu i kdyz je na ty Sparte jeden z mala s kterym se da normalne mluvit. Jiri

                    • Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

                      (host)     před 17 lety 05.02.2008 12:31 |  
                      0 0

                      Já tě nechápu, kritizuješ problémy který neexistujou nebo jsou zanedbatelný a dá se na nich postupem času pracovat a když se tady objeví něco co smrdí levárnou na fanoušky tak řikáš že ti je to jedno, čim dál tim víc mi připadáš jako sparťan, nebo spíš by si chtěl aby Slavie byla co nejvíc jako Sparta, Křetínský včele, chudáci jejich fanoušci.. no nechápu tě.
                      A že "vsude okolo svy fandy podporujou a to hutne", snad nemyslíš vážně, tady se dá mluvit jedině snad o Baníku, kde maj ovšem blíž k Polsku a než k Čechům a s jejich fan. základnou se dá pracovat jinak a taky Bohemka ale tu vlastněj sami fanoušci takže asi tak. Neřikám že neni co zlepšovat a odpovědnost leží především na nás a zvlášť teď, kdy se vrátíme z azylu je lepší si počkat jak to bude fungovat doma a pak si stěžovat. No chtěl bych k tomuto slyšet vyjádření Strašáka, kterej dotoho vidí nejlíp.. Kmotr

                      • Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

                        (host)     před 17 lety 05.02.2008 12:44 |  
                        0 0

                        Ano , dopracoval ses treba ke stejnymu hodnoceni jako nekteri, ne ne Slavia nikdy nebude Sparta, je to proste, Rosen i Dolezal poznalli odvracenou stranu mince a i z utrzenych penez treba za prestupy ci hostovacky v tomto obdobi je videt, ze pomer je jiny , nez byval casto ve Sparte, kde se sice videlaly prestupy stamiliony ale ty se prosustrovaly, to tedy u nas nehrozi. A dalsi rozdil vidim v pristupu hracu, bafiku i trenru ,vsech nasich muzstev , ktery az na vyjimky jsou schopny diskutovat a to ti ze Sparty ne. Jestli je pro tebe zasadni problem , ze na stadionu bude hrat repre , pro mne ne, protoze nikdo nerek , ze pujde o otviraci zapas a penize za pronajem stadaku repre /500 tisic/ se hodi, ze. Ja si myslim, ze choreo moc Strasak nedela, spis Orange, mozna Filip a muj nazor o Kretinskem a spol, za vsim hledam cloveka, nemam je rad, casto se s jejich priznivci ruzne merim , ale snazim se videt trosku dal nez za plot novyho stadaku, jinak o tom stadaku se dnes od rana diskutuje na ofice webu a vlastne jiz nekolik tydnu. jiri

                        • Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

                          (host)     před 17 lety 05.02.2008 13:28 |  
                          0 0

                          No tak víš jak, otvírací zápase je prostě ten první kterej se tam uskuteční bez ohledu na to kterej zápas tim nazveš, jakože teď tam bude hrát repre, pak mi s Jabloncem, pak ňáká připrava, překola evropský a 1. podzimní ligovej zápas nazvem ti otvíracím - blbost, že. Takže jde mi o to, protože to je historická událost z který se dá vyždímat v různejch směrech opravdu hodně. Jinak já se nebavil pouze o choreu ale o kotli celkově, třeba strašák dělá support s megafonem a to je podle mě pro fotbalisty víc než choreo, pro nezůčastněného fanouška je zase přitažlivější choreo ale potřeba jsou oboje. Kmotr

                    • Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

                      Strasak_1892     před 17 lety 05.02.2008 19:38 |  
                      0 0

                      Zdravím Vás,
                      přečetl jsem si Vaší diskuzi a pokusím se odpovědět na všechno. Kdyby něco zapomněl, tak mi to dodatečně ještě dopište a rád odpovím.

                      Při současných podmínkách v ČR jsme rádi za to, jaké vedení máme. Vždycky to samozřejmě může být lepší (viz. ceny zájezdů na LM a Uefu), ale v rámci možností vše funguje tak, jak by mělo. Největším problémem vždy byla komunikace, se kterou prozatím není problém. Pro nás je hlavně důležité, aby klub vycházel vstříc v tom, že bude choreografie povolovat, budeme mít možnost na stadionu být dřív a choreografie připravit, v podstatě v ničem nás neomezují a občas se snaží i podporovat. Tím nemám na mysli peněžní podporu, protože našim hlavním úkolem je nejen choreografie tvořit, ale taky schopnost je dotovat, což nás nutí dělat další oblečení, samolepky, šály a podobně. Klub se několikrát nebízel, že nám nechá udělat vlajky, nakoupí to a to... Ale není lepší si vlajku nakreslit sám za desetinu ceny, kterou by stála vlajka profesionálně vyrobená? Situaci na Spartě komentovat nebudu. Informací mám sice dost, je to složitější problém, ale upřímně - Spartu mám úplně v pr***. My bychom se měli soustředit, aby vše klapalo jak má a pokud to půjde jako doposud, tak o to nemám starost. ;-) Teď je nejdůležitější, aby klub vyšel vstříc se vším, co bychom do Edenu pro vytvoření lepší atmosféry chtěli. Snad se to povede a já pro to udělám vše.

                      Co by však mohlo být lepší je komunikace vedení s fanoušky. Každy se tam v podstatě stará o svůj píseček a většina z nich (čest výjimkám) neví, jak to vlastně mezi fanoušky chodí, co se mezi námi děje a to bych byl rád kdyby se taky zlepšilo. Členové vedení by mohli více chodit mezi nás, fanoušky, více nás zasvětit do chodu klubu a my naopak je přiblížit světu fanoušků. Snad se vše povede. Zdravím.

                      • Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

                        (host)     před 17 lety 05.02.2008 19:45 |  
                        0 0

                        Jenom přiděláváš Slavii problémy. Kmotr

                        • Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

                          (host)     před 17 lety 05.02.2008 20:02 |  
                          0 0

                          Co to je, ňáká sabotáž, to sem nepsal já nebo o tom aspoň nevim, takže tenhle příspěvek neberte vážně a já děkuju Strašákovi, že se k tomu vyjádřil. Souhlasím že je vždycky co vylepšovat, takže vám držim palce k vytovření nejlepší atmosféry na stadionu v ČR a rád k tomu bud příspívat, každý zápas. Tak se zatim mějte a držim palce.. Kmotr

                      • Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

                        (host)     před 17 lety 05.02.2008 20:32 |  
                        0 0

                        Mluvilo se tu o nahrazení megafonu zvukem pouštěným do reproduktorů na celém jihu (Strahov), resp. poté na celém severu (Eden) - to takhle bude opravdu fungovat? Ono jak teď nahoře na jihu (kde je mj. sektor pro důchodce atd.), tak i v Edenu (kde sektor 110 už není kotel a vedle je rodinnej sektor) budou v těch místech asi i lidi, kterejm to neustálý "hecování" a "rozeřvávání" asi buded dost vadit...? Nechci aby to vyznělo jako kritika - tyhle akce v kotli celou atmosféru výrazně zvedly, jen mě zajímá, jak se to provede. Díky.

                        • Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

                          Strasak_1892     před 17 lety 05.02.2008 21:36 |  
                          0 0

                          Tak reproduktory počítám, že by samozřejmě nebyli úplně po celé tribuně, ale jen na místech, kde budou skutečně využity a nebudou "rušit" ty, kteří být rušeni nechtějí. Nebudou to třeba reproduktory, ve kterých se před začátkem utkání budou číst sestavy, ale nějaké dva menší dole na tribuně nebo podobně. Vše se nejspíš bude řešit, až bude stadion hotový a bude se vědět co a jak... ;-)

                          • Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

                            (host)     před 17 lety 06.02.2008 09:29 |  
                            0 0

                            jeste k tem rozmístění sektorů...podle mě neni dobrý že sektory ultras a rodinný sektory jsou téměř na jedný tribuně.sou to dva rozdílný světy..proto si myslim že sektor pro rodiny s dětmi by měl být vytvořen na jihu.kde bude přeci jen větší klid(je tam prodáno nějakých 90 permic). tot můj názor

                            • Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

                              (host)     před 17 lety 06.02.2008 10:24 |  
                              0 0

                              ale na jihu je sektor hostí. Jediný kam je možný je na tomhle stadionu dát jejiho západ ale to jsou moc dobrý místa takže je za ně dost peneěz abyla by hloupost dát tam zlevněnej rodinnej sektor, takže asi tak. Kmotr

  3. Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

    stromovous (přítel SN)     před 17 lety 05.02.2008 13:28 |  
    0 0

    budme k sobe zcela upřímní. chorea našich "soupeřů" sou v tomto případě "trošku" lepší... Já sice tvrdim, že nejlepší choreo máme dluhodobě my, ale todle video toho prostě neni důkazem no. Je to docela paradox, že se do finále dostalo(=někdo proklikal) zrovna video, né takové kvality (obsahově) jako sme zvyklý vídat například na SN a este vetší paradox je, že to je video z venkovního utkání, tudíž tam je obrazně řečeno "pár lidí".

    • Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

      (host)     před 17 lety 05.02.2008 13:35 |  
      0 0

      V ramci sveho pracovniho putovani za fotbalem ,mam moznost videt i casto chorea ostatnich ligovych klubu, myslim, ze celkove jsme opravdu nekde jinde nez konkurence, vybrane choreo bych hodnotil stejne, ale to hlasovani jako tradicne neni jen o nem. Jiri

      • Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

        (host)     před 17 lety 05.02.2008 13:39 |  
        0 0

        Pánové, krásné novinky, v Edenu se začaly instalovat sedačky.

        4. 2. 2008 - EUROGREEN nastupuje
        Společnost EUROGREEN, která do Edenu dodá trávník, dnes přebírá staveniště. Během následujících dnů začne s prvními úpravami. O jejich průběhu vás budeme podrobněji informovat.

        5. 2. 2008 - Sedačky v Edenu
        Začínají se instalovat sedačky. Dnes jich do Edenu dorazilo prvních 500. Sledujte v průběhu dne web, chystáme další snímky a podrobnosti!

        Fotky najdete na http://www.eside.cz/

        • Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

          (host)     před 17 lety 05.02.2008 17:29 |  
          0 0

          neřikaj ti mega rychlej blesk??

      • Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

        (host)     před 17 lety 05.02.2008 15:02 |  
        0 0

        Celá ta anketa nemá smysl. Minimálně když může jeden člověk poslat s hlasů. . My to můžem brát jenom jako možnost jak přijít k pěti penězům. Taky jsem tam teda poslal hlas, ale celkově mi spíš vadí ty neustálý spamy a hlasujte hlasujte. . stejně každej posílá jen hlasy svýmu týmu a nezaujatej čtenář na to kašle. . doufám, že to idnes zruší. Bulldock

        • Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

          (host)     před 17 lety 05.02.2008 16:42 |  
          0 0

          tak tak.troubi

        • Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

          (host)     před 17 lety 06.02.2008 09:32 |  
          0 0

          ono to bude taky tim že se tu zjistí kdo má větší výdrž(ta u fans přeci musí být:-) ) určitě je lepší kdyz podpříš video 40 hlasy než jedním. třebá já dával včera hlas v době kdy sme prohrávali o jeden.takže sem dával na remízu :-)

        • Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

          (host)     před 17 lety 06.02.2008 11:26 |  
          0 0

          Clovek muze poslat kolik chce hlasu ruznyma trikama, ale pokud to posilas z jednoho pocitace a prohlizece, tak ti je to zase odcte. Napriklad vcera v 23 jsme meli vic jak 3800 hlasu a rano jsme meli neco malo pres 3600. Zadne internetove hlasovani neni objektivni, ale snahu o objektivitu maji :-)

  4. Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

    (host)     před 17 lety 06.02.2008 08:34 |  
    0 0

    HLASUJTE!!!Jsme SLAVIA a chceme být první!!Vždy a ve všem.Teď choreo a o pár měsíců titul...Ale to musíme chtít i my fans,bez naší podpory to bude těžko splnitelný sen.

    • Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

      (host)     před 17 lety 06.02.2008 10:45 |  
      0 0

      I Ja ti dekuji za odpoved, snad by jste tedy meli trochu sva infa poopravit, protoze s uzsiho kruhu lidi, kteri choreo delaji jdou jasne zpravy o nepodporte vedeni, nemam zadny problem prijmout tvuj nazor ohledne pisecku a lopaticek , tim jsme skutecne povestni, ale i jinde to nefunguje mezi fandy a vedenim jinak, proste chces li info a vcas , chyt si sveho bafika, takze to zvladnete i dal, budu Vam Vsem drzet palce a obcas i penezenku. Jiri

  5. Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

    (host)     před 17 lety 07.02.2008 21:37 |  
    0 0

    moc hezký, ale po pravdě by to měl vyhrát baník protože to co je na tom videu u nás nemá obdoby.Na to choreo z viktorky fakt nestačí...vosaa

    • Re: Je tu finále - hlasujte pro Slavii!

      (host)     před 17 lety 08.02.2008 09:45 |  
      0 0

      Tady přece nejde o nějakou spravedlnost!! Kdo víc kliká vyhraje....a korunky na choreo se hodéj:-) Takže klikej a nespekuluj!!!!!!!!!!