Přípravná utkání

Slavia - Sparta Krč 1:1

Slávisté v jednom z posledních přípravných utkání před ligou a Pohárem UEFA pouze remizovali s druholigovou Spartou Krč 1:1. Jedinou branku Slavie vstřelil z penalty David Kalivoda.

Slavia - Sparta Krč 1:1 (1:1)
Slavia, 1. poločas: Vaniak - Hubáček, Latka, Brabec, Pudil - Jarolím, Kalivoda, Suchý, Černý - Střihavka, Blažek
2. poločas: Vaniak - Krajčík, Šourek, Brabec, Hubáček - Gebre Sellasie, Tavares, Volešák, Pudil - Ivana, Střihavka
Branky: 10. Kalivoda pen. - 9. Kounovský

Více informací si přečtěte na oficiálním webu - zde.

Komentáře (56)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

    (host)     před 17 lety 01.02.2008 16:51 |  
    0 0

    že by první....)


    je to priprava..
    ale presto..myslim ze snad byx mohli nejakej ten gol..(nekolik) vstrelit a jeste slabsimu tymu...

    jsem zvedavej na nazory lidi,..co se byli podivat
    M.

  2. Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

    (host)     před 17 lety 01.02.2008 16:51 |  
    0 0

    Čtyři přípravná utkání a pouze 1 gól ze hry a 1 z penalty..To není zrovna dobrá zpráva. Snad se ještě hoši pochlapí. Tottenham není Krč.

    • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

      (host)     před 17 lety 01.02.2008 17:20 |  
      0 0

      Prestoze budu opet za blba, neodpustim si k zapasu , ktery jsme shledl par myslenek. Kdyz Strahovem znely povzdechy nad nestastnymi Blazkem a Strihavkou v utoku, myslel jsem na Tomase Necida, ktery si umel na rozdil od novych hracu alespon vytvorit ci se dostat do slibnych pozic, ve chvili kdy kazda druha finalni prihravka nenasla adresata jsem byl v soku, ve chvili kdy se nasi drazi hraci nemohli pokolikate v podobnem zapase prosadit proti tvrde hrajici obrane soupere/ten ale nehral zaludne/ jsem opet vzpominal na otrepane fraze kluci se setri , ale na co tentokrat, v okamziku kdy jsme dostali gola jsem si rikal, ted prijde serie, ale pak prislo jen vyrovnani z penalty, ve chvili kdy madam Zikova rvala, kluci dejte alespon jeden jsem slysel vysmesne hlasy, budeme radi kdyz budem remizovat a to se potvrdilo, souper mohl po kvalitnim zavahani nasi obrany dat klidne gola. Proste bida a nouze, to Vas palk napadaji myslenky , co zas vymysli nasi vecni obhajci nasich hracu, ze bylo spatne videt, nebo , ze byl spatny travnik, nebo ze se setrili ale na co.Vrcholem alespom pro mne se stala absolutni nechut nasich hracu stvorit pohlednou akci , vetsina akci skoncila centrem ci nepresnou prihravkou , zrychleni , vtip , tak to si prosim vzpomente na podzim, ze jsme pripravu v lete take prohrali, to jiste , ale hrali jsme mnohem lepe. Navic s podobnym stylem ze strany soupere muisime jaksi pocitat neustale. Jedinou tresinkou bylo pro mne setkani s Svickem a jeho partnerkou, kterej se netajil tim, ze si o hodne polepsil a podminky jsou pro nej naprosto vynikajioci, priznam se , ze jsem tentokrat neslysel ani Karla Jarolima, ktery radsi ani neklricel, stejne by to nemelo zadny smysl, tak snad zitra. Jinak kdo to nevite Krc je horkym adeptem na sestup z druhe ligy se kterym se v klubu pocita. Jiri

      • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

        (host)     před 17 lety 01.02.2008 17:29 |  
        0 0

        ..no bohuzel jsem tam nebyl..ale mam trochu obavy...nerikam ze musi slavka vyhravat 10:0..a porad..ale predpokladam, ze by snad neco predvest meli

        ..nebo je to o tom, ze se boji a dal pak jeste podcenuji?...
        nevim..ale snad to bude proti tott. vypadat jinak..nerad bych aby si ze slavky dalsi tym udelal dobrej den
        Martin

      • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

        (host)     před 17 lety 01.02.2008 17:29 |  
        0 0

        k tomuto zápasu snad ani žádný komentář nemám!!!radší!!
        a nebo přeci jen,shrnu jej pár slovy: trapas , skandál, neodpustitelný,pošpinění našeho jména....

      • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

        (host)     před 17 lety 01.02.2008 17:31 |  
        0 0

        Pane Jiří,zhodnotil jste to výstižně.Kvalita hry otřesná,minimum šancí,chyběl pohyb bez míče,větší agresivita ve hře.Naštěstí je to pouze příprava,ale ukazuje se,že odchod Vlčka a Švece může znamenat více,než si kdo byl schopný připustit.Je třeba se připravit na to,že podobně defenzivně a zarputile bude proti nám hrát na jaře většina soupeřů.A my se musíme umět s tím vypořádat.Nepodléhám pesimismu,ale ani nic nebagatelizuji.Jaro bude každopádně hodně náročné.Snad se posilám bude dařit a prokáží oprávněnost svého příchodu do Slávie.Snad se dají brzy do pořádku marodi,zvláště Šmicer,Toleski,Dříždal.Doufám,že zítra dostane šanci Tijany.

        • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

          (host)     před 17 lety 01.02.2008 17:40 |  
          0 0

          VOKI VEN

        • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

          (host)     před 17 lety 01.02.2008 17:48 |  
          0 0

          Doufas v Tijaniho?Ten kluk stravil spoustu casu ve vazbe,chybi mu kondice a herni absence bude jiste take znat a to nemluvim o psyche.Moc bych si pral,aby hral skvele,ale tak jednoduche to nebude,ikdyz mozne je vse a bylo by to jedine v nasem zajmu

      • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

        (host)     před 17 lety 01.02.2008 17:38 |  
        0 0

        BLazek kdyz na podzim hral,tak daval goly to ke srovnani s Necidem.Videl jsi pouze toto jedno utkani po dvoufazovych trenincich a hned chrlis ohen a siru,ostatne ty to ani jinak neumis.Co se tyce me,tak jsem take celkem nejisty z toho,ze nedavame branky,ale pripravna utkani v Dubaji jsem nevidel a ty treba mohla byt zase skvela..Slavia navzdy

        • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

          (host)     před 17 lety 01.02.2008 17:57 |  
          0 0

          Blazka jsem tedy na podzim teda mnoho nevidel, ale ke konci roku byla jeho forma hodne spatna, to rekl i Skorpil a to nekolikrat, ja jsem se dnes vyhnul nejakym zaverum, poprve jksem popisoval jen stav na hristi a v hledisti. jiri

      • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

        (host)     před 17 lety 01.02.2008 17:39 |  
        0 0

        Ty budeš za blba hlavně proto, že sis tady tuhle nálepku získal díky několikaměsíčnímu psaní nesmyslných a lživých příspěvků. Kdyby sis takové renomé nezískal, vyzníval by tenhle příspěvek jakžtakž normálně, ale takhle je to opět nesourodý shluk pocitů jednoho negativisty, který všechno zná, všude byl a od všeho má klíče...


        S kritikou dneška celkově souhlasím, bylo to špatné, ale i tak to opět přeháníš a vyžíváš se ve shazování nových hráčů. Jinak ti jen připomenu, že hráči byli až doteď ve dvoufázovém tréninku, což ale jistě víš, vždyť ty víš všechno... dokonce i Švec ti sděluje detaily smlouvy, Jarolím ti dnes tenhle průser nevysvětlil, ale on to určitě napraví a vše ti poví.

        Pamatuju si, že v létě po přípravě lidi, jako třeba ty, prorokovali ostudné vypadnutí s Žilinou, pak psali něco ve smyslu, že proti Ajaxu nemá cenu ani nastupovat... a ono to nakonec bylo trochu jinak.

        Co mi vadí víc, než dnešní bída na hřišti, jsou další dva zranění - Toleski a Šenkeřík... když k tomu zase přidáme Šmicera a Dřížďala, tak to už není normální...

        • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

          (host)     před 17 lety 01.02.2008 17:52 |  
          0 0

          Souhlasím,že zranění důležitých hráčů je daleko větší problém než dnešní výsledek.Doufám,že se někdo z nich dá do zápasu s Totenhamem do pořádku.Přece jen je lepší,když pravého beka hraje rychlostní typ Dříždal než pomalejší Hubáček.To samé absence Šmicera v záloze,kde dokáže podržet míč a dát kvalitní nahrávku.Navíc má velké zkušenosti.A Toleski s Šenkeříkem se jevili jako dobrá dvojice do útoku.Toleski zakončovatel a Šenkeřík velký pracant,který pracuje dobře i v defenzívě a je pro tým hodně platný.Naštěstí máme stále čas.Horší by byla ztráta v lize než v přáteláku.

        • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

          (host)     před 17 lety 01.02.2008 17:52 |  
          0 0

          Lide jako ja tvrdili, ze to sde Zilinou bude naprosto vyrovnane, alespon si to precti, tenkrat mych 50 na 50 vzbudilo obrovskou nevoli, pak se ukazalo..... Jiri

          • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

            (host)     před 17 lety 01.02.2008 17:56 |  
            0 0

            Jenze ty vse pises tak,aby jsi pozdeji mohl rict,Ja to rikal.Vis ja si myslim,ze si potrebujes zasukat,jsi proste jen frustrovanej a to co neustale predvadis je jen cesta jak z toho ven,takze hodne stesti

      • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

        (host)     před 17 lety 01.02.2008 20:16 |  
        0 0

        No paní Zíková řvala celej zápas :-) ale aspoň chápala, že jde o přípravu. Jinak k zápasu, vzhledem k tomu, že šlo přípravu, bych si dovolil spekulaci, jaké byli asi taktické pokyny - hrát středem, kdyby šlo o výsledek a ne o ten trénink hry středem, tak by tam lítal jeden centr za druhým - což bylo vidět ,že by nebyl problém a nějaké gól by padl. Střihavka se podle mě uvedl v dobrém světle a Blažek také nehrál špatně. A jak byl obstál Necid, to je jen spekulace. S tím, že chyběla překvapivá přihrávka souhlasím, co se týče výmluv na výkon - podle mě jsou dva dny intenzivního dvoufázového tréninku dost aby sme čekali, nějakou lehkost ve hře. Kdo se mi naopak nelíbil byl Suchý a Tavares, stejný post a oba dopředu nepředvedli nic. Naopak bych si dovolil pochválit velmi často zde kritizovaného hubáčka, který dnes přihrával dopředu i přesně centroval...

        Luke7

        • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

          (host)     před 17 lety 01.02.2008 21:16 |  
          0 0

          já si nemůžu pomoct, ale KJ to staví úplně nesmyslně, hlvně na Černýho jsem vysazený..Mě z toho mrdne a jetš pustíme nej defenzivního záložníka. Pudil rotuje sestavou a vůbec jsem namíchlej, takhle se sehrajem až v 28 kole a zas k h....

          • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

            (host)     před 17 lety 01.02.2008 21:26 |  
            0 0

            Já pořád věřím že ví co dělá, ale nominace Černýho do uefy mě docela naštvala, co s ním lepší je Gebre. Ale zase z dneška sem měl i kladné pocity - Blažek, Střihavka, Jarolím, ale prostě Černýho sem si fakt nevšiml, tak se snad nějak probudí když mu KJ tolik věří.

            • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

              (host)     před 17 lety 01.02.2008 21:51 |  
              0 0

              já si nemůžu pomoct, pro mě je to takový horší ivana, takový ty bolestínci, pořád se válí, simuluje, někdo ho kopne do nožky a už se mu nechce..Co mě ale ještě víc zarazilo, tak to byla ta cena, za kterou jsme ho pořídili. KJ prostě nějakým plejerům věří a ty hrajou, at jim to jde, nebo ne. Necka nedostal za celý podzim pořádnou šanci, Bořek, který exceloval na kladně taky ne, ale budiž. Švec mě strašně mrzí, odchovanec, rváč, nic nevypustí a ještě mě KJ bude pít krev se sestavou, když už máme jen 14 dní na Totts. Černýho jsem doufal, že nedopíše, ale měl jsem zlý tušení, že bude jedním z těch 3. Nechci černýho hned zatracovat, ale nadšený z něj nejsem (jediný náš plejer, kterýho fakt nemusim je Huby, ten mi chybět nebude). amon

  3. Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

    (host)     před 17 lety 01.02.2008 17:29 |  
    0 0

    hlavně že sme nakoupili deset tisíc útočníků!!

    • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

      (host)     před 17 lety 01.02.2008 17:40 |  
      0 0

      Takze by bylo lepe nekupovat?Popripade koho by jste koupil?Mame to nejlepsi co se dalo sehnat a to je fakt

      • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

        (host)     před 17 lety 01.02.2008 17:49 |  
        0 0

        Odpovedel jsem uz mnohokrat, lzu necti to je to tak proste, kupovat , ano ale s mirou, ono vubnec to me dnesni zamysleni neni o kupovanmi ci nekupovani, spis o pristupu hracu k priprave, kdy se napred setrili na Dubaj , pak se setrili, nevim vlastne na co a dnes mi opet pristup nekterych a to nejen novych hrau opet jaksi nesel pod nos, ale hlavni problem byl v kvalite hry , v tom, ze se zatim nedari sehrat nove hrace, ze utocnici vubec nevyuzivaji volny prostor, o tom ze vsichni maji evidentneproblem s orientaci v prostoru a to tedy v lete nebylo. Ten dvoufazovy trenink uz se jaksi od pondelka prilis nekbna, hraci meli volno a vcera teda moc narocny trenink nebyl , to jen pro tve info. Jiste , ale vse rozhodujici se spusti za ctrnact dnu,, to je jiste. Jiri PS. dnes jsem take lhal, prosim v cem.

        • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

          (host)     před 17 lety 01.02.2008 17:58 |  
          0 0

          Podívej se, mně se dnešek taky nelíbil, hra opravdu neměla v podstatě žádný řád, systém nebo to z toho alespoň nebylo poznat. Ale já chci vidět kvalitu od 14.2., resp. 16.2., protože ani ten Tottenham není až tak podstatný, šance na postup je malá, vydělá se tak jako tak, ale v lize je třeba chytnout začátek. Proto zatím nehodlám dělat tragický závěry z toho, že se nedaří v přípravě.

          Když už bychom měli hodnotit dnešní bezvýznamný zápas, tak problém vidím i v tom, co a jak Jarolím staví, stavět Hubáčka doprava, Jarolíma jako podhrotového hráče k lajně, Suchého na štíta (přestože mu více sedí stoper, protože není tak rychlý a pohyblivý), Pudila na beka, neustálé prosazování průměrného Kalivody atd. - pokud to takhle hodlá stavět i v ostrých zápasech, pak bude zle a těžko se něco zlepší. Těžko ta hra může mít řád, když protočí 20 lidí a z toho deset na místech, na nichž jim to evidentně nemůže sedět... Myslel jsem si, že to je jen nějaký test, ale dnes to opět stálo nesmyslně. Ale jak říkal - ostrá sestava půjde až proti Kladnu, tak doufám, že zatím je to vyloženě zkoušení.

          • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

            (host)     před 17 lety 01.02.2008 18:04 |  
            0 0

            Často se neshodneme,ale teď s Tebou bezvýhradně souhlasím.Stavět hráče na posty,na které nemají předpoklady,je cesta k neúspěchu.Toto jsem psal už na podzim.A že důležitější než Totenham je začátek ligy,o tom není pochyb.Chce to dobře odstartovat a udržovat si psychologickou výhodu pětibodového náskoku.Hlavně ať se uzdraví marodi.Budeme je potřebovat jako sůl.

            • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

              (host)     před 17 lety 01.02.2008 18:14 |  
              0 0

              Souhlas - s těmi marody to bude klíčové. Jinak musím přiznat, že ty sestavy v přípravě mě celkem děsí (i když s hodnocením čekám na Kladno, proti němuž má jít základ) - doufal jsem, že jde jen o to, protočit všechny hráče a neřeší se až tak, na jakých pozicích. Bohužel Marek Jarolím je už třetí zápas po sobě na lajně, kde je poloviční, Hubáček je už x-tý zápas v sestavě (tady snad Jarolím vidí, že ho použít nemůže), střed zálohy místo Jarolíma patří nevýraznému Kaličovi a Sucháč, který vyniká na stoperu se trápí uprostřed zálohy... je toho nějak moc.

          • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

            (host)     před 17 lety 01.02.2008 18:09 |  
            0 0

            No nevim v lete ji vlastne az na vyjimky posilal uz od Celakovic. Jinak tve postrehy byly kvalitni, ale neustale protaceni hracu je nesmyslne, to rozhodne. Jiri

  4. UEFA

    (host)     před 17 lety 01.02.2008 17:48 |  
    0 0

    3. jmena...

    Jarolím, Střihavka, Černý

    M.

    • Re: UEFA

      (host)     před 17 lety 01.02.2008 17:51 |  
      0 0

      mojejmena Toleski,Cerny Gebre. Jiri

      • Re: UEFA

        (host)     před 17 lety 01.02.2008 17:52 |  
        0 0

        jiri..toto nejsou moje jmena:)..ale KJ..je to na ofikoslavia.cz
        Martin

        • Re: UEFA

          (host)     před 17 lety 01.02.2008 17:54 |  
          0 0

          aha , promin, radeji bych tam videl jeste jednoho beka, ale uvidime, diky za info. jiri

          • Re: UEFA

            (host)     před 17 lety 01.02.2008 17:56 |  
            0 0

            ..no ono je to rozumny..toleski je mozna mimo hru..a proto tam neni...a jak rika KJ..chtej zahustit stred..a krajcik hrat nemuze..pak bych tam ale mozna nedal cernyho..kdyz je tam jarolim..ale soup tam gebre..to je univerzal
            M.

      • Re: UEFA

        (host)     před 17 lety 01.02.2008 17:56 |  
        0 0

        Souhlas,zvláště,když budou pro karty chybět Krajčík a Pudil.

  5. Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

    (host)     před 17 lety 01.02.2008 18:00 |  
    0 0

    Když Kounovský (taky kluk ze Slavie) udělal vola z Hubáčka, který na něj koukal jako tele na otevřený vrata, a zavěsil, tak jsem si vzpomněl na martova slova, že obranu nepotřebujeme. Skutečně to při tom prvním gólu yvpadalo, že ji nemáme.
    Naštěstí soudce odpískal zakopnutí Marka Jarolíma o nohu protihráče - kontakt byl určitě, ale určitě neúmyslný, tak že jsme vyrovnali. Kalič to kopl skvěle.
    Potom alespoň jednou vynikl Blažek. Skvěle přepadl přes brankáře, ale syčák sudí mu dal žlutou kartu, místo aby pískl druhou penaltu. To byl jediný Blažkův moment, který stál na pozornost.
    Pozoruhodné v první půli bylo, že Hub hrál na pravém beku a M.Jarolím před ním. Hub tam byl ještě horší než na beku levém. Jarolím ukázal, že jezdit kolem čáry není jeho silná stránka. Chybí mu zrychlení a klička doprava, po níž by přišel centr.
    V druhé půli jediný, kdo dokázal trochu zaútočit, byl Dan Pudil. V první půli hrál beka a nic tam nepředvedl. Vpředu byl výborný.
    Z útočníků vypadal nejlíp Střihavka, ale jinak to byla bída a utrpění,
    Ukazuje se, že Vlček bude chybět úplně děsivě.
    Jinak výbornej byl jakub Diviš. Na pentli neměl šanci. ale jinak likvidoval ostatní dvě šance Slavie poměrně s přehledem.
    A superhvězdy byli naši nadšení superfans, naši malí geniové, kteří na Jakuba řvali: Posero, posranej, na....
    Tantalos

    • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

      (host)     před 17 lety 01.02.2008 18:08 |  
      0 0

      Ano, kupme Kounovského! :-D Sice má jen tak tak na druhou ligu, ale je to bývalý slávista a to je přece rozhodující... tedy aspoň podle Tantala, který tak dal opět po pár dnech vzpomenout na odchody odchovanců, ačkoliv s tím článek vůbec nesouvisí. Vola z Hubáčka dělal na podzim v lize každý, holt si to musíme s tímhle neskutečným alibistou, který z nejasných důvodů stále setrvává v kádru, vytrpět až do konce... snad se stihne uzdravit Dřížďal a Hub pomaže na lavici, když už ne na tribunu.

      Srážet Blažka na základě poločasu v bezvýznamném zápase proti Krči, to je taky hezké. Zajímalo by mě, jestli jsi takhle kritizoval třeba pana Váchu nebo Vrzala, kteří v létě měli taky některé "povedené" přípravné zápasy (pravda, ne všechny)...

      Jarolím bude slabý, dokud ho Karel bude stavět na nesmyslný post. Není to jezdič po lajně, ale středový hráč. Tohle je jednoznačně přehmat trenéra... k té penaltě snad jen tolik, že mě ani nepřekvapuje, že jako "slávista" opět zpochybňuješ v podstatě jasnou penaltu pro Slavii... klasika.

      • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

        (host)     před 17 lety 01.02.2008 18:18 |  
        0 0

        Zajímalo by mě co ti ten Vácha udělal to neustálé útočení na něj je už poněkud zvláštní.

        • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

          (host)     před 17 lety 01.02.2008 18:22 |  
          0 0

          Nic, už s ním končím. Dával jsem ho jen jako příklad, že hodnotit někoho po jednom přípravném zápase nemá cenu. Proto jsem uvedl třeba i Vrzala a mohl bych i další. Stačí vzpomenout na první zápas Šmicra po návratu (proti Ameri Tbilisi), kde měl většinu míčů zkažených, bez pohybu atd, částečně i proto, že neměl kondici (jako teď po zranění Blažek), nebo první zápas Tavarese proti Čelákovicím, kde se v podstatě nedostal do hry. A přesto lepší hráči než tihle ve Slavii nejsou, takže hodnotit Blažka stylem, jakým ho hodnotil podle dneška Tantalos, mi nepřijde uplně košér. Ale je to jedno, uvidíme na jaře.

          • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

            (host)     před 17 lety 01.02.2008 18:36 |  
            0 0

            Hele, anonyme,
            teď ses zesměšnil. Tavares v Čelakovicích hrál proti Matějovskému a ten si nekopl. Mickael ho vymazal ze hry. Po Čelákovicích jsem psal, že je to vynikající fotbalista, že bychom ho měli koupit. Že je to hráč, na kterého lidi budou rádi chodit.
            Vrziho mám pochopitelně rád, i když podle mého názoru Jsou Jabla a Kovařík na jeho místě lepší.
            Tantalos

            • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

              (host)     před 17 lety 01.02.2008 18:45 |  
              0 0

              Zesměšnil ses ty! V Čelákovicích jsem také byl, a proto souhlasím, že proti Bolce byl Tavares nejlepší na hřišti a Matějovskýho naprosto vymazal. Já ale psal o prvním zápase proti domácím Čelákovicím, ne o finále proti Boleslavi! V tom prvním zápase se totiž moc nedostal do hry, ačkoliv je to vynikající hráč!

              • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

                (host)     před 17 lety 01.02.2008 19:44 |  
                0 0

                Po prvním utkání, dopoledním, jsem napsal toto. Můžeš si to najít tady v archívu:
                Re: Slávisté ve finále v Čelákovicích (Hodnocení: 0)
                Od: Anonym - Thursday, 05.07. 2007 - 12:14:41
                Mně se z těch dvou Francouzů líbil spíš ten dlouhý černoch, oba to s balonem ale umějí velmi dobře. Asi bych se rozhodoval podle lékařské prohlídky, rychlostních a vytrvalostních testů, zajímal bych se o jejich charakter. Pokud jde jen a jen o techniku, určitě by v lize vynikli. Šourek mi připadal velice nejisty. Těžko ale z toho utkání, ještě zkráceného, soudit. Domácí hráli jako o život, byli mnohem sehranější a zase nebyli tak špatní. Opravdu pěkný moment ukázal jen Vašoun, z pozice pravého křídla mu to šlo.
                Tantalos

                • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

                  (host)     před 17 lety 01.02.2008 19:53 |  
                  0 0

                  Ale já s tebou v případě Tavarese souhlasím, uváděl jsem to jen jako příklad, že jeden zápas ti nemusí nic napovědět. Mickael nebyl v prvním zápase tak výrazný, jako Tijany. Naplno se ukázal až proti Boleslavi, kde na hřišti kraloval. To je všechno, co jsem k tomu chtěl říct. Proto si myslím, že nemá cenu hodnotit po dnešním poločase proti Krči ani Blažka, natož když jako útočník je dost závislý na hře zálohy i obrany a ta dnes nebyla dopředu vůbec dobrá.

                  • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

                    (host)     před 17 lety 01.02.2008 20:08 |  
                    0 0

                    No vidíš, já jsem tohle posílal po tom mizerným utkání proti Čelákovicím, kdy ty říkáš, že byl Tavares špatný. Já jsem ho sice nijak zvlášť nechválil, ale stačilo mi to, abych řekl, že Tavares je asi lepší než TJ a že Šourek se mi moc nezdál. Když fotbal chvíli hraješ a hodně na něj chodíš, vidíš hodně napoprvé.
                    Můj dnešní pocit z Blažka byl takový, že už chápu, proč ho v Liberci fandové nechtěli. Vypadá, že lažíruje, že do toho nedává maximum, a to nas*re. Pomalejší než Vlček, měkký, ale slušná technika. Zbytečná žlutá karta za simulování. Určitě má na víc než předvedl, ale měnil bych tři Blažky za jednoho Vlčka.
                    Tantalos

                    • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

                      (host)     před 17 lety 01.02.2008 20:28 |  
                      0 0

                      "Když fotbal chvíli hraješ a hodně na něj chodíš, vidíš hodně napoprvé." ... nezlob se, ale tohle je blbost. Fotbal jsem chvíli hrál (asi 15 let), chodím na všechny zápasy Slavie (kromě moravských výjezdů), ale tohle bych si říct nedovolil. Navíc jsem neřekl, že byl Tavares špatný. Jenom že v prvním zápase se tolik nedostal do hry. I přesto se mi také líbil - pohyb, přehled, prostě se na něj dobře dívá při hře, ale jeho kvality vynikly až v tom druhém zápase, tak jsem to myslel. Myslím, že tady není sporu. Možná jsem uvedl jen špatný příklad, ale podstata je jasná.

                      Pokud jde o tu větu o třech Blažcích za jednoho Vlčka, je to opět zcela zbytečné naříkání. Vlček tu prostě není, to je fakt. Pokud tvrdíš, že v tak krátké době jsi schopen posoudit, kdo na to má a kdo ne, a pokud si Blažka viděl v minulých letech hrát, tak musíš vědět, že ten kluk talent prostě má. A ještě před rokem by nikoho ani nenapadlo, že je možné ho získat do Slavie. Vlček tu není - ukaž mi, kdo je schopen v rámci ligy ho nahradit. Podle mě možná Šenky, ale to je všechno. Nikdo jiný. Jako nejlepší možnou náhradu vidím právě Blažka (totéž tvrdí i Šmicer), který má např. zakončení ještě lepší než měl Standa. Smozřejmě, že celkově je Vlček lepší díky práci, kterou pro tým odvádí, ale věty typu "radši Vlčka než tři Blažky" jsou o ničem - nic neřeší, nic nenabízejí...

  6. Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

    (host)     před 17 lety 01.02.2008 18:01 |  
    0 0

    Prohrát s Krčí přípravu je sice chmura. Ale je otázka proč se sjednávají přípravy s takovými soupeři? Nezlobte se na mě, ale přístup k takovému zápasu nemůže být valný i když hraju za "elitu". Napadá mě přirovnání jako když vesnická voříšek šu.... vyšlechtěnou pudlici. Co z toho může být. Paskvil. To jen tak pro nářky Jiřího.

    • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

      (host)     před 17 lety 01.02.2008 18:04 |  
      0 0

      Tak tedy jen pro tebe jedno male speci, po zkusenostech se zraneni z herni pripravy z leta bylo rozhodnuto oslovit soupere nizsi kvality a hlavne pred zapasem apelovat na jejich slusnou hru . A narky , umyslne jsem se vyhnul jakymkoliv zaverum . Jiri

    • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

      Rady     před 17 lety 01.02.2008 19:25 |  
      0 0

      ty si snad uplne blbej

  7. Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

    quelhar (admin)     před 17 lety 01.02.2008 18:51 |  
    0 0

    Panove, zapas jsem nevidel, ale vysledek mi presto zkazil cele odpoledne. Jak tu ctu nektere komentare, tak je mozna dobre, ze jsem to nevidel, nebot bych mel nejspis zkazeny cely vikend.
    S mnoha vytkami ruznych lidi musim tentokrat souhlasit i ja.
    Dokazu pochopit, ze se vyzkousel na pravem beku Hubacek, kdyz Krajcik je na Tott. mimo, Drizdal nejisty a na Thea se nedostalo pri dopisovani na soupisku. Prusvih ovsem je, ze to asi byla dost tragedie. Cert vem inkasovanou branku, jestli ji tam donesl vitr nebo ne, je mi taky fuk. Dnesni zapas mel byt o tom, jestli umime davat goly. A to se bohuzel nepovedlo a co hur, nejspis nebyly ani golove sance.
    Poradny prusvih je nase hra dopredu, kterou nemuze omluvit ani dvoufazovy trenink. Proti druholigove obrane bychom si meli byt schopni vytvaret sance a to podle vseho dnes chybelo. Zapas s Tottenhamem bude uplne jiny, tam budeme branit my a ne souper, horsi to bude pak v lize v domacich zapasech s Budejkama, Mostem, Bohemkou a Zizkovem. To jsou zapasy, ze kterych je 12 bodu povinnost, ale pritom bude souper zalezly a branit stejne jako Krc. Nasi hraci by meli rychle nabrat sebevedomi, aby byli schopni davat branky. Ze to umeji, ukazali na podzim.
    Mno, do ligoveho zacatku mame 16 dni. Tak verim, ze Budejovice odjedou s prazdnou a my nastartujeme jizdu za titulem.

  8. Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

    (host)     před 17 lety 01.02.2008 20:25 |  
    0 0

    Když čtu ty nářky tady a "reporty" ze zápasu, je mi na nic. Chtěl sem se rozepsat o tom jaký to bylo a jak to na mě působilo pro ty co nebyli, ale nemá to cenu, jen bych se tu hádal s bandou lidí, kterým jde jen o to rozpoutat paniku. Ano nevyhrálo se, neviděl sem víc než pološancí krče, viděl sem spálené naše šance, ne sice nějak moc, ale byli a ne že ne, ale víc to popisovat nebudu.

    Luke7

    • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

      (host)     před 17 lety 01.02.2008 22:57 |  
      0 0

      Je to tu samej lump. Všichni jsou skrytí sparťani a chtěj tě demotivovat, ubožáčku. Slavia byla skvělá, rozdrtila Krč, byla mistr, byla super, jenom hnusní protislávističtí spiklenci tvrděj, že to skončilo nerozhodně. Slavia válela, byla nejlepší v galaxii.

      • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

        (host)     před 17 lety 01.02.2008 23:06 |  
        0 0

        To tady nikdo netvrdí, nebo snad jo? Jen prostě některý lidi jsou trošičku míň chytrý aby pochopili co je to příprava a pod. Já sem rozhodně nechtěl napsat jak sme je smetli, ale ke každému hráči říct jak se mi zdál. Jenže pro lidi jako jsi ty to nemá cenu, posměšnej příspěvek umí napsat každej ...

        Luke7

  9. Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

    Eluin (přítel SN)     před 17 lety 01.02.2008 20:58 |  
    0 0

    Tož, dejme tomu, že to pořád bylo jakési testováni, potud v pořádku. Ostrá sestava půjde proti Kladnu. Pořád je lepší plichtit v přípravě a získat z toho cenné zkušenosti než potom v mistrovských zápasech..

    • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

      (host)     před 17 lety 02.02.2008 10:01 |  
      0 0

      Kdyz vezmu prispevky vsech lidi , dela to na mne dojem urciteho prekvapeni a slepe duvery v trenera. Priznam se , ze jsem chapal takove vysledky v pocatku pripravy , ale v 6 zapase ostre herni pripravy nelze vystacit s tvrzenim , ze hraci hrozne trenuji. I proto dnes cekam jizdu po zadku, cekam, ze jednotlivi hraci prodaji co v nich je, ze KJ po vcerejsku snad hracum promluvi do duse, nechci uz videt zadnou selanku , ktera dela dojem, ze kazdy s hracu ma sve jiste , chci videt snahu od prvui do posledni minuty nasazeni, neuhybani pred ranami, vecne polehavani, chci proste videt fotbal hodny Slavie okoreneny brankami a ne placem trenera, ze jsou hraci unaveni, pokud toho chci moc rad bych pripomenul vysledky Sparty,. Brna a jinych, ktere nam davaji jistotu, ze pokud nepojedeme v kazdem zapase naplno, nemusime byt ani v evropskych poharech a tady nejde o Jiriho a jeho pesimizmus tady jde o Slavii. Jinak vsem, kteri pisi , ze je to zajima az pod 15 unora vzkazu , co jste to za fandy, ze nechcete videt svuj tym bojovat v KAZDEM ZAPASE, ZE NECHCETE VITEZIT NAD SOUPERI Z 3 LIGY A PROTO DNES V 15.00 NA STRAHOVE ZHODNOTME VSE A VSICHNI. jIRI

    • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

      (host)     před 17 lety 02.02.2008 10:13 |  
      0 0

      Pane Jiří,říkáte,že všichni chválí sestavu,jen vy jste v opozici.Pokud chodíte mezi obyčejnými lidmi a upozorňuji,že Slavisty,tak většina je rozčarována a nelíbí jim jednání vedení.Navíc jsou pesimisté v tom,že nevidí v blízké budoucnosti dobré řešení.Proto Vaše diskuze je oprávněná.Všichni fandové nemají internet a nemohou zde zasáhnout.Váš i slávistický fanda.

      • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

        (host)     před 17 lety 02.02.2008 10:18 |  
        0 0

        Většina fandů byla včera opravdu rozčarována - bylo to však tím, že tuto většinu tvořili důchodci z vršovické dřevěné tribuny, kteří jsou rozčarovaní vždy a všude, kritizují od výkopu každého hráče, poučují každého, kdo má opačný názor, prorokují jednu prohru za druhou... je smutné, že právě těmto lidem ještě klub (resp. Leška) poskytuje přednostně permanentky atd.

        • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

          (host)     před 17 lety 02.02.2008 10:26 |  
          0 0

          Oni dostávali permanentky zdarma? Kde se můžu přihlásit?
          Nebo povolíš vstup jen těm, kdo si nepamatují K. Jarolíma ještě jako hráče?
          Nebo je jediný opravdový fanda ten, kterému nebylo ještě osm?

          • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

            (host)     před 17 lety 02.02.2008 10:36 |  
            0 0

            Co je to za nesmysly? Prostě jsem se jen pozastavil nad projevem lidí, kteří na Slavii chodí snad jen proto, aby ostatním otrávili odpoledne a zanadávali si na všechno kolem. Taky jsem viděl spoustu chyb a nedostatků, ale to, co už léta předvádí tahle "parta", to nemá obdoby. A shodnul jsem se na tom s lidmi všeho věku, kteří poblíž nich sedí na tribuně.

            Pokud jde o ty permice, tak přihlásit se určitě můžeš u někoho z nich. Já je osobně neznám.

            Jinak ale s výše napsaným příspěvkem pana Jiřího v podstatě souhlasím.

          • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

            (host)     před 17 lety 02.02.2008 10:39 |  
            0 0

            Ještě bych se tě zeptal, jakým právem mluvíš za "většinu slávistů", když píšeš, že většina obyčejných lidí - slávistů - je rozčarována a nesouhlasí s vedením...?

      • Re: Slavia - Sparta Krč 1:1

        (host)     před 17 lety 02.02.2008 10:25 |  
        0 0

        Ne ne , ja rikam, ze vcera jsem prave citil urcite prekvapeni a to i mezi cleny vyboru a pod, ano souhlasim s Vami, co se tyce tech odchodu Vachy, Gecova i Dockala, tem nerozumi ani jeden z repre treneru/ne Brukner/, rika, ze kvalita Cerneho i Jarolima je mozna nyni vetsi, ale treba u Dockala pokud bude hrat pravidelne a to zduraznuje bude kvalita za pul roku minimalne vyrovnana. Svecik asi musel odejit, kdyz jsem ho vcera asi naposled videl diskutovat ze Senkerikem, netajil se nadsenim a verim , ze i castka za prestup je dostatecna. proti vedeni osobne nic nemam, souhlasim s Vami, ze v jednotlivostech jako prace s mladymi je treba vice trpelivosti, ale treba castka , kterou se prestupy a hostovackami mladych hracu povedlo ziskat asi /71 milonu/ je proste v ceskych podminkach super, takze nejsem v zadne opozici , ale bedlive sleduji kazde nase rozhodnuti a pokud jde o osoby, myslim, ze Dolezal i Rosen se chovaji jako jini byznysmeni , ale narozdil od Vůadi Lesky pracuji se Slavii v tom Ceskem bahne jako s pokladem, jen tak dal. Jiri