Fanoušci Slavie

Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

Internetový portál iDNES.cz připravil pro své čtenáře anketu. V ní můžete hlasovat pro nejlepší fanouškovské chorály klubů první a druhé Gambrinus ligy. Vítěz obdrží finanční částku na choreo, takže v semifinálovém zápolení potřebuje slávistické video hodně hlasů, abychom se dostali do finále!

Tento týden je na řadě semifinále. Do toho se kromě Slavie probojovali "fans" druholigového Slovácka, a tak trošku "nečekaně" i tři klipy příznivců Baníku Ostrava. Slavia si v anketě již připsala první místo, stalo se tak v šestém soutěžním týdnu. Nejčastějším umístěním sešívaných fans je pak druhé místo, na něm se umístili hned třikrát, pokaždé za Baníkem. Jednou pak skončili třetí.

Na programu je tedy semifinále. Do něj bylo zařazeno hned pět klipů. Jak jsem výše zmínil, Slovácko zastupuje jeden sestřih, Baník pak hned tři. Do finále postupují tři videoklipy. Dostat se do finále by bylo pěkné, radost by navíc byla znásobena finančním obnosem, který by samozřejmě padl na choreo. Částka pěti tisíc korun není pro naše Ultras vůbec zanedbatelná, určitě by zkvalitnila prezentaci Slavie a dopomohla hráčům k dalším úspěchů.

Proto hlasujte pro Slavii na serveru iDNES.cz. Přispějete tak k dobré prezentaci klubu svého srdce.

Komentáře (42)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

    (host)     před 17 lety 29.01.2008 16:02 |  
    0 0

    Jo jo pěkný ale na Baník zatim prostě nemáme.. ovšem neházejme flintu do žita, radši potrénujme a to hned na Tottenham a já pevně doufám žev Edenu začne nová éra, jak sportovní a ekonomická, tak i ta naše fanouškovská, pořádný chorea na tý severní tribuně ale hlavně narváno na každej domácí zápas.. SLAVIA VICOTR

    • Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

      (host)     před 17 lety 29.01.2008 16:15 |  
      0 0

      kámo kde žiješ?za dva roky to bude v edenu to samý jak na strahově.prostě každýmu druhýmu stačí fotbal jednou za dva měsíce. to samý kotel,jo dobrý....ale fandí tam každej druhej ...a polovinu tvořej vyjukaný děti.... to samý kdyz rikal strašák že bude na každej match buben.inu dobrá myšlenka,ale ten bubeník ani nevěděl jak se drží palička:-) vážim si práce strašáka a kol. jinak bysme byly na ůrovni žižkova,

      • Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

        (host)     před 17 lety 29.01.2008 17:45 |  
        0 0

        Žiju na zemi a žiju pro to abych pro ni a společnost na ní něco udělal, třeba i přispěl k lepšímu fotbalovému zážitku na na Slavii. Třeba se to povede, třeba ne ale je dobrý si říct aspoň sem to zkusil, takže proč ne?

      • Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

        (host)     před 17 lety 29.01.2008 17:51 |  
        0 0

        Ale houbeles ty kecko, bylo to snad ve starým Edenu to samý jako na Strahově? Za ty cca. 4 sezóny, které jsem v Edenu jako aktivní fanoušek strávil, tak býdné návštěvy jako na Strahově rozhodně nepamatuju. V naší zatím poslední vršovické sezóně byl průměr, pokud mě paměť neklame, kolem 8000 na zápas. Doufám, že s novým stadionem tohle číslo ještě o nějaký ten tisíc povyleze a i po počáteční euforii a opadu zájmu zůstane stabilně alespoň kolem deseti tisíc.

        • Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

          (host)     před 17 lety 29.01.2008 19:13 |  
          0 0

          jéž by ses nemýlil

          • Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

            (host)     před 17 lety 29.01.2008 21:03 |  
            0 0

            vy ste teda šméčka.kdyby dazdej kdo si přečte tenhle článek klik na ten odkaz a dal hlas tak uz musíme víct.. no tak

        • Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

          (host)     před 17 lety 30.01.2008 22:27 |  
          0 0

          pokud se nemýlím poslední sezonu, tak to bylo jak přišli Doškové z Plzně a my hráli náádhernej fotbal. Na výhodě už byla provizorní tribuna a já na **** Uherský Hradiště musel do kotle hostů, bo už se jinam nedalo dostat. UH byl posledním mančaft a pokud se nemýlím, bylo tam přes 12000 lidí a to se jich tam zopár nedostalo. Jiným slovy o návštěvnost v Edenu nemám strach a tyhle hnidopichy na webu, at tady zůstanou a radši nikam nechoděj. amon

      • Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

        (host)     před 17 lety 30.01.2008 10:15 |  
        0 0

        za A)ten buben nebyl zdaleka idealni,za B)11 let jsem chodil do hudebni skoly,rozhodne se povazuji za cloveka co ma smysl pro rytmus,ale bubnovat do rvani X tisic lidi neni vubec prdel. Dost to zkresluje. Takze bych bejt tebou zavrel hubu. A nebo si mohl sejit dolu a tomu bubenikovi ukazat jak se drzi palicka.troubi

        • Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

          (host)     před 17 lety 30.01.2008 11:04 |  
          0 0

          hm no vidiš.(mimochodem je nám jasný že bubeník seš ty). ale právě že ten bubeník by měl bubnovat a právě tím udávat tempo,a ne aby se snažil on chytat rytmusu ostatních.... samozřejmě že budou li dva bebeníci,z čehož jeden bude mít víc hudebnější slucha a bude toho druhýho víct tak je to jedině dobře

          • Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

            (host)     před 17 lety 31.01.2008 07:48 |  
            0 0

            ne opravdu nejsem bubenik,buben jsem mel v prvni fazi a po triceti vterinach jsem ho poslal dal,protoze to neslo:)troubi

  2. Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

    (host)     před 17 lety 29.01.2008 17:10 |  
    0 0

    To, že je Baník v anketě třikrát mu spíš uškodí, takže tohle by jsme měli jednoznačně vyhrát my!

  3. Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

    SmoKerS     před 17 lety 29.01.2008 19:20 |  
    0 0

    Hmmm, škoda, že skoro půlka toho videa je choreo Viktorky, třeba na Youtubu sou tak desetkrát lepší videa než je tohle ve stejný kvalitě, třeba i z tý Viktorky. Mohli vybrat něco lepšího...

  4. Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

    Strasak_1892     před 17 lety 29.01.2008 21:40 |  
    0 0

    Tak video se opravdu lepší vybrat mohlo, to je fakt. Fakt ale taky je, že je to video Slavie, tak bychom hlasovat měli všichni, protože už jen titulek, že v soutěži fanoušků vyhrála Slavia může zvýšit naší reputaci, naše fanouškovské jméno a dostat se daleko víc do podvědomí. Ano, v současné době na Baník opravdu nemáme, ale i já věřím, že už tohle jaro pro nás bude zlomové. Už na Strahově to chce pořádně trénovat, vypilovat i ty nejmenší detaily a v Edenu, kde se určitě nabalí další lidé ukázat, jak a co, naučit je to a já věřím, že kotel bude, stejně jako na Strahově, plný na každý zápas. Ať žijeme!

    • Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

      SmoKerS     před 17 lety 29.01.2008 22:21 |  
      0 0

      Jasný... hlasovat bysme měli všichni.. Na tom i-dnesu píšou, že si vyhrazujou právo na vybrání a upravení videa, jak uznaj za vhodný, takže to tam dělá asi nějakej chachar:).. Každopádně 5 litrů na choreo určitě bodne.. Apropó: chystá se něco většího na Tottenham?? Tam bude kotel plnej určitě, protože sou to nejlevnější lupeny a pudou tam lidi, co by tam normálně nevlezli, takže se musíme snažit je strhnout k fandění.. Anglánu zas přijede min. 1500, taxe nesmíme nechat zahanbit!!... Buben, to je naprosto super, dodá rytmus a chorály se nebudou třeba tak zrychlovat.. Taky by mohl pomoct sladit celou tribunu, protože se občas stávalo, že kotel byl o chlup jinde než zbytek, pak se to tříští a vůbec nevyzní.. No ale myslim, že tomu dreamteamu, co na nás KJ na jaro nachystal, se bude fandit samo.. Já už sem úplně nejvíc natěšenej na stadion... Slavia naprosto forever..

    • strašák

      (host)     před 17 lety 30.01.2008 05:40 |  
      0 0

      Strašáku, já tě vůbec neznám, nikdy jsem tě neviděl.Jen mám možnost si občas přečíst, že právě ty a lidi tobě blízcí se jaksi zasadili o to, že o fanoušcích Slavie se máme možnost dočíst zprávy v médích které jsou v posledních letech velice optimistické a váš support se zcela jistě podepsal na výkonech hráčů v nejednom utkání.

      Když už jsi se tady objevil , věřím že v zimní pause si uděláš čas na odpověď. Máš dobré názory a je vidět, že to se Slavii myslíš dobře, no vedeš kotel tak asi nebudeš žádnej trouba. Moje otázka zní: Není škoda, když se všemožně a prakticky v celé Evropě snažíte propagovat Slavii, doplňovat mnohdy perfektní choreo nazzi symboly?? Fotbal by měl zůstat apolitický a navíc, spojovat Slavii tento klub s obrovskou tradici s touto zvrácenou ideologii, mě příjde velice nechutný. Strašáku kdo jiný by tomu měl zabránit když ne ty. Ale jak jsem psal v úvodu, neznám tě…………. Zdraví dejva

      • Re: strašák

        Strasak_1892     před 17 lety 30.01.2008 08:17 |  
        0 0

        Zdravím Tě!
        Ano, co bylo, bylo, ať na to mám jakýkoliv názor a dále slibuji, že se absolutně zasadím o to, aby politika na fotbale neměla žádný prostor. Už jsem takovou diskuzi vedl jinde a řekl, že politika na fotbal absolutně nepatří. Vím, že na Slavii chodí lidé ze všech politických sfér, proto nemá cenu takováto témata řešit na fotbale. Hlavně je to absolutně zcestné a nemyslné. Když chce někdo heilovat, ať si heiluje doma nebo v hospodě, když chce někdo hulit nebo propagovat antifašismus, ať zůstane doma nebo v hospodě. Na fotbal choďme fandit - Slavii!

        • Re: strašák

          (host)     před 17 lety 30.01.2008 08:35 |  
          0 0

          Doufám, že se to povede, přeju hodně pěkných chvílí při fandění, nové tváře v kotli a taky to, aby jste jako supporteři našli v Edenu to co nám Všem na strahově tolik chybělo. hezký den.dejva

          • Re: strašák

            (host)     před 17 lety 30.01.2008 11:09 |  
            0 0

            ale no tak,nalejme si pánové čistého vína. je jasně daný že věčinu aktivních fanoušků tvoří pravicově orijentovaní... je to i trend v čr, a jinak tomu nebude.a to nemůžeš nikomu vzít .budme jací sme a fanděme slávii.ale s tou apolitizací to vidim bledě.:-)

            • Re: strašák

              (host)     před 17 lety 30.01.2008 15:02 |  
              0 0

              Tak to urcite ne, uz ciste podle statistyk nebo osobniho dojmu. Na Bohemce je to treba samej "levicak" a podle infa kazdej druhej mladej cech huli travu, jo pravicaci bejvali nejvic, to mas pravdu ale dneska uz zbyli jen na Baniku a Sparte ale tam ted delaj "bojkot" :). Za poslednich 5 let se struktura kotle dost zmenila, vsude nejen u nas!!!

  5. Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

    Strasak_1892     před 17 lety 29.01.2008 21:45 |  
    0 0

    A ještě doplním k tomu bubnu - Skutečně nebyl nikdo, kdo by bubnoval, kdo by chytal rytmus a fandění oživil. Na jaro jsem v kotli sehnal kluka, který hraje hezkých pár let v kapele na bicí, pomůže mi i s koupí úplně nového bubnu a já doufám, že to opět o něco zlepší atmosféru.

    • Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

      (host)     před 17 lety 29.01.2008 21:52 |  
      0 0

      řikám že bez tebe bychom nebyly :-) taky by se mohla udělat sbírka vyloženě jen na megafon.protože tenhle už pomalu začíná dosluhovat.

      • Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

        Strasak_1892     před 17 lety 29.01.2008 22:21 |  
        0 0

        Tak pokud všechno vyjde tak, jak to už je předběžně domluvené s klubem a podle toho, co mám v plánu, tak megafon už bude potřeba už jen na výjezdy. Více se nechte překvapit. ;-)

        • Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

          (host)     před 17 lety 29.01.2008 22:29 |  
          0 0

          tak tohleto mám nejradši když někdo něco nakousne a pak nic, Strašáku, prozraď aspoň něco..

          • Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

            SmoKerS     před 17 lety 29.01.2008 22:34 |  
            0 0

            Žeby propojení s těma reprákama na strahově?????...... telepatickej megafon to asi nebude:))

            • Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

              Strasak_1892     před 17 lety 29.01.2008 22:41 |  
              0 0

              Ano, přál bych si něco takového. Už je to i jednání a všichni důležití lidé o tom ví. Udělám všechno proto, aby se to skutečně realizovalo. Měly by to být repráky otočené na kotel (jen na kotel) a mikrofon, aby mně lidé slyšeli skutečně všude a nedocházelo ke zpožděnému fandění, ale naopak se lidé lépe synchronizovali...

            • Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

              (host)     před 17 lety 29.01.2008 22:42 |  
              0 0

              aby si nám pak ale nespíval sola a mi nebyly slyšet :-D a nebo budes jako ten dědula jak kecá ty sestavy a občas řeknes slavie do toho...a nebo ses dohod se zikovou aby ovládla ona kotel :-D

            • Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

              (host)     před 17 lety 29.01.2008 22:44 |  
              0 0

              jo už vim oč jde. něco podobnýho maj, tušim, na stadioně FC Porto.asi sem telepat,ale kdysi dávno mě něco podobnýho napadlo taky:-) každopádně by to bylo suprrr

              • Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

                (host)     před 17 lety 30.01.2008 08:56 |  
                0 0

                Dobrý den Vám všem,
                prosím Vás, jsem také v podstatě dědula, pro Slavii jsem hlasoval a chodím na Jih, kromě "Smrt Spartě" fandím a skanduji všechno co je předdeklamováno právě přes megafon. Je to supr, když začneme, protože to má sílu a je to slyšet. Jo a těch dědulů nás tam chodí víc a pak se strašně bavíme, když nás tam Richi vyfotí.
                Asi blbý co?? Tak se mějte lidi slávistický a na Tottenham ať je nás zase slyšet. Sokrates 55

                • Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

                  (host)     před 17 lety 30.01.2008 12:26 |  
                  0 0

                  Ne Sokrate to blby neni, kez by tam chodilo jen vic lidi, kteri treba sve mladi spojili se svym klubem, Strasak , ale neni v kotli sam, trosku mne mrzi , ze treba nejmenujete Orangea dalsi lidi. Chci jen verit, ze na jare prijde na Strahov vice lidi, kteri tam nepujdou na parek,ale budou zit intenzivne pro svuj klub a to nejen v hledisti a pdpori ho treba nakupem suvenyru, ci permici atd. Presto si jednu vytku opet neodpustim, proc a uz to tady pisi poste neudela Slavia nejakou autogramiadu s novejma hracema,besedu ci neco podobnyho , proc treba reditel klubu p.Dolezal neprijde mezi fanouslky , rict jim novy veci, mne osobne by to hodne potesilo. Mozna by pak odpadly i nektere kritky, ktere jsou na miste . jiri

                  • Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

                    (host)     před 17 lety 30.01.2008 15:18 |  
                    0 0

                    Zdravím a přeju hezký den,
                    třeba se i těchto setkání dočkáme. Teď by i na to byla vhodná doba, rozumím tomu, že když bylo hůř a byly dluhy, že se jim moc mezi nás nechtělo. Teď by to chtělo, aby se jim chtělo. Sokrates 55

                    • Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

                      (host)     před 17 lety 31.01.2008 14:49 |  
                      0 0

                      Doležal a spol. jdou po stopách svých předchůdců, to jest, že mají fanoušky Slavie totálně v prdeli. Python

  6. Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

    (host)     před 17 lety 30.01.2008 12:16 |  
    0 0

    Lidi pojdte vsichni hlasujte. Kazdou hodinu to jde znova a znova, rozeslete hlasovani mailem, nebo pratelum po icq at to vyhrajeme. Uz chachary dohanime! Orange

    • Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

      (host)     před 17 lety 30.01.2008 15:02 |  
      0 0

      Mě teda hlasovat každou hodinu nejde,ráno sem hlasoval a teď když vlezu na tu stránku tak mi to možnost hlasovat nedává.Jak to teda je,je chyba u mě nebo de hlasovat jen jednou denně.MetalSKS

      • Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

        (host)     před 17 lety 30.01.2008 16:43 |  
        0 0

        me to slo ale uz to taky nejde... :(

        • Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

          (host)     před 17 lety 30.01.2008 16:49 |  
          0 0

          Staci vypnout prohlizec

          • Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

            (host)     před 17 lety 30.01.2008 17:04 |  
            0 0

            jj,ja ho vypínal ale měl sem na liště i icq2go a to sem zapoměl vypnout,takže mi to nešlo.Dík

            • Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

              (host)     před 17 lety 30.01.2008 18:02 |  
              0 0

              nejdůlezi je že vedeme.ale stejně je to jen semifinále

              • Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

                (host)     před 17 lety 30.01.2008 22:24 |  
                0 0

                k čemu to, těch 5.000 je až za úplné vítezstv, ne? Až tam chachaři budou mít jen jeden chorál bude to horší, ale pěkně, že nám koukaj do p*dele. Mně udělá větší radost vyprodáno na Totts, neboť to bude znamenta nějakých 15mil Slávii, oproti tomu je nějakých 5000,-kč na kost chacharům.. ale je fakt, že vyhrávat bysme měli fšude.

                • Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

                  (host)     před 17 lety 31.01.2008 14:51 |  
                  0 0

                  Je rozdíl 15 mega, které si rozkrade vedení a 5000 Kč fanouškům, kteří je do poslední koruny využijí ku prospěchu věci. Python

                • Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

                  (host)     před 17 lety 01.02.2008 12:43 |  
                  0 0

                  nektere nazory jsou opravdu k bliti, Orange

  7. Re: Hlasujte pro Slavii na iDNES.cz

    (host)     před 17 lety 02.02.2008 00:09 |  
    0 0

    Lidi nebojte ve finále vyhrajem, mám na to spešl stajl a kdyžtak hodim maroda aby sme nahnali co největší náskok. Ale musíte taky ve finále hlasovat, protože nevím jak dlouho mi to klikání vydrží