Přípravná utkání

Salzburg - Slavia 0:1

Slávisté mají za sebou druhé přípravné utkání na soustředění ve Spojených arabských emirátech. Tentokrát byl soupeřem rakouský Salzburg, za který hraje i bývalý slávista Karel Piták. Střetnutí skončilo vítězstvím Slavie v poměru 1:0.

V prvním poločase se Slavia dostala do několika slibných šancí, nejdříve Střihavka po centru Pudila hlavičkoval těsně vedle, o chvíli později odvrátil brejk Šenkeříka brankář Ochs, ale pouze k Jarolímovi, který ihned střílel na prázdnou bránu, ale míč skončil mimo branku. V závěru poločasu se mohl radovat i Salzburg, ale v jasné pozici míč minul Janko. I ve druhém poločase jsme si vytvářeli šance, pěknou střelou se prezentoval Střihavka, ale Ochs kouzlil. Slávistický útočník v další velké šanci zápasu, v 70. minutě se po akci Hubáčka ocitl sám před gólmanem Ochsem, byť tísněn, dokázal vystřelit pod břevno, ale Ochs znovu fantasticky podržel svůj tým a pokus vyškrábl nad břevno. Neuspěli ani Toleski či Kalivoda, jejich střely Ochs zlikvidoval. V závěru jsme začali na hřišti dominovat, slávisté si vypracovali další příležitosti a jednu po centru Krajčíka proměnil Toleski.

K zápasu vůbec neodcestovali Švec (nakopnutý kotník) a Dřížďal (svalové zranění), na hotelu zůstali Brabec, Šmicer a Blažek. Poslední utkání je na programu v neděli proti Zenitu Petrohrad.

Salzburg - Slavia 0:1 (0:0)
Slavia, 1. poločas: Kubásek - Gebre Selassie, Latka, Suchý, Hubáček - Marek Jarolím, Tavares, Černý, Pudil - Střihavka, Šenkeřík
2. poločas: Kubásek - Krajčík, Suchý, Šourek, Hubáček - Kalivoda, Volešák, Tavares, Pudil - Toleski, Střihavka
Branka: 80. Toleski

Komentáře (124)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Salzburg - Slavia 0:1

    quelhar (admin)     před 17 lety 25.01.2008 16:10 |  
    0 0

    Vyborne. Predevsim ve druhe puli to mohl byt z nasi strany dobry fotbal. A kazda vyhra potesi, i kdyz to je v priprave.

    • Re: Salzburg - Slavia 0:1

      (host)     před 17 lety 25.01.2008 16:31 |  
      0 0

      dotaz,to se hrál salzburk v oslabení?? nevim prachu jak svin a samy drahý hráče a nakonec si vytvořily dva nepovedený protiůtoky za celej match.. sem řikal že rakušani sou divný

      • Re: Salzburg - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 25.01.2008 16:38 |  
        0 0

        ale jo i tohle hodnoceni beru, ale prachy nejsou vsechno, rekl jsem jen , ze k prvnimu zapasu Rebullu vybehnou zhruba 3-4 fotbalisti , ale priznavam, u nas to nebude jine. Jiri

        • Re: Salzburg - Slavia 0:1

          (host)     před 17 lety 26.01.2008 11:04 |  
          0 0

          technický poznatek:koukal sem na stadion.počítal sem řady v každym sektoru i počet sedaček.a vživotě mi nemůže těch 21 000 vyjít.kdepak udělali soudruzi chybu :-(

          • Re: Salzburg - Slavia 0:1

            (host)     před 17 lety 26.01.2008 12:24 |  
            0 0

            .no jestli jsi koukal na ty sedacky ktery jsou zatim..tak tech je malo..jinak...rad je na stadaku cca 28-29..a dle sire sedacek jich tam bude neco mezi 25-30
            + VIP cca 1000
            by melo nejak okolo 20tis byt..
            M.

  2. Re: Salzburg - Slavia 0:1

    (host)     před 17 lety 25.01.2008 16:11 |  
    0 0

    Tak copak chytrého nám napíše pan Jiří dnes???

    • Re: Salzburg - Slavia 0:1

      (host)     před 17 lety 25.01.2008 16:19 |  
      0 0

      ZE MNE VITEZTVI POTESILO, ze jsem postradal skoro cely zaklad Salzburku, ze hraci , kteri proti nam nastoupili obcas nesedi ani na lavicce nahradniku, to bych ti napsal, snad take, ze jsem si nemohl onlain overit u soupere, tam panuje dokonaly zimni spanek, jinak mne to samozrejme velmi potesilo, hlavne proto , ze se ukazuje , ze ani tzv. hraci, kteri by po zuzeni kadru meli odejit na hostovacku/Kalivoda, Sourek/ nejsou horsi nez milionove posily, to mne potesilo snad i prubeh, ale vzhledem k sestave Redbullu bych to neprecenoval. Jiri

      • Re: Salzburg - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 25.01.2008 16:25 |  
        0 0

        to je sakradiplomatická odpověd, za takovou odpověd by se nemuseli stydět ani naši politici :-)

      • Re: Salzburg - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 25.01.2008 16:28 |  
        0 0

        Proč by měl Kalivoda odejít na hostovačku?

        • Re: Salzburg - Slavia 0:1

          (host)     před 17 lety 25.01.2008 16:35 |  
          0 0

          Kj se v jednom rozhovoru myslim 20.1. vyjadril o zestihleni kadru, jednim s kandidatu na hostovacku je prave Kalivoda kvuli pretlaku lidi v zaloze a postupnemu uzdravovani Jandy a Sventa, vse bude zalezet na zdravotnim stavu dalsich hracu, mel by odejit i Divis a vyrazeny Gaucho. Jiri

          • Re: Salzburg - Slavia 0:1

            (host)     před 17 lety 25.01.2008 16:37 |  
            0 0

            K postupnému uzdravování Jandy a Šventa, ty dřív než koncem března resp. dubna, na ty bych moc nespoléhal a otázka je, v jaké budou vůbec formě. K odchodu Gaucha jde o to, jestli má vůbec někdo o něj zájem, když už je delší dobu v béčku. Hostovačce Šourka bych se nebránil.

            • Re: Salzburg - Slavia 0:1

              (host)     před 17 lety 25.01.2008 17:05 |  
              0 0

              Tak prej o něho stále stojí Most, ale nabízí prostě méně než Slavia požaduje no.. :)

      • Re: Salzburg - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 25.01.2008 17:43 |  
        0 0

        online jsi si mohl klidně ověřit. Na německé verzi stránek Salzburgu je podrobný report ze zápasu a nijak se výrazně od českého neliší.

  3. Re: Salzburg - Slavia 0:1

    bongor     před 17 lety 25.01.2008 16:13 |  
    0 0

    Tak máme další posilu.Z Bolky vyhodili Radima Nečase a nikde prý o něj není zájem.Ne ,že bych byl jízlivej,ale........No do béčka bysme ho mohli vzít.

    • Re: Salzburg - Slavia 0:1

      mitsu     před 17 lety 25.01.2008 16:16 |  
      0 0

      bylo by to jenom na hostovacku,tak proc?

      • Re: Salzburg - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 25.01.2008 16:23 |  
        0 0

        vy ste se zbláznily ne? vůbec, ať táhne co nejdál od nás a zahrabe se!! je to idiot

  4. Re: Salzburg - Slavia 0:1

    (host)     před 17 lety 25.01.2008 16:17 |  
    0 0

    panove..doufam ze uz dnesni debata bude smirlivejsi,.....

    dnes vyhra.....je to priojemne..snad dle toho on-line..jsme meli i vice sanci....

    v nedeli muze prijit zase prohra....ale dulezite je aby se tym sehral..a hlavne ten tym vytvoril,..protoze myslim ze kdyz to jen trochu pujde po strance vykonostnmi,..tak hlavne tym bude rozhodovat..a kdyz se ti kluci semknou...
    trocha podpory od fanousku!!..a titul by mohl byt!!

    Martin

    • Re: Salzburg - Slavia 0:1

      (host)     před 17 lety 25.01.2008 16:49 |  
      0 0

      Martine jelikoz mi zachvili padla bude , jinak si nemyslim, ze ostre psana diskuze o necem je spatna, ale musi mit smysl , coz dle meho ta vcera nemela, tam se to i z me strany zamerilo na osobni antipatie, ale je jasne , ze nekteri diskutujici proste chteji slyset jen klady a to proste neumim i kdyz klub i fanousky okolo nej beru . Jiri

      • Re: Salzburg - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 25.01.2008 17:04 |  
        0 0

        Nemyslím, že přímo klady...:) Ale spíše odůvodnit, umět odůvodnit proč si to myslíš. Já když řeknu, že je dobře, že Dočkal šel na hostování, tak to odůvodním... Říct jen, že je dobře že šel Dočkal na hostování, tak to vyzní jako že ho nemám rád, že si myslím že je to nekvalitní hráč. Když řeknu, že je dobře že šel Dočkal na hostování, protože se v Liberci prosadí do základu, což u nás by - pokud chceme hrát o titul - nedovedl přes silnou konkurenci na jeho postu, tak to už zní přece úplně jinak, ne? A teď si vem, že takhle to vidí i dost čtenářů u tebe, prostě ty něco řekneš, ale neřekneš proč si to myslíš... A pak to vyzní třeba divně. O tom to myslím včera bylo, minimálně z mé strany :) Přidej tam příště proč si to myslíš a bude to lepší.. :) Ale pořád rozhodně lepší když nenapíšeš svuj názor, než abys někoho sprostě urážel:) Luke

        • Re: Salzburg - Slavia 0:1

          (host)     před 17 lety 25.01.2008 17:16 |  
          0 0

          ..jsem pro diskuzi,..ostrou..ale primou...lepsi nez sedet se zalozenyma rukama a koukat...!


          ale presto prezevsechno,..mne osobne snad pri pohledu na rostouci eden nemuze nikdo ani nic..nasrat!!!

          ja bych chtel pro slavku titul...to by byl sen..ale ten stadion..to je prvni kamen..doufam v nove a novodobe slavii..titul SLavii nekdo vezme..
          Stadion ne!!!

          Martin

        • Re: Salzburg - Slavia 0:1

          (host)     před 17 lety 25.01.2008 21:28 |  
          0 0

          jdi s tema tvejma rozumama a vysvetlenima uz DOPRDELE. ty tvoje zasrany, radoby odborny rozbory jsou na bliti. troubi

          • Re: Salzburg - Slavia 0:1

            (host)     před 17 lety 25.01.2008 21:50 |  
            0 0

            Tak to nemusíš číst...

            • Re: Salzburg - Slavia 0:1

              (host)     před 17 lety 25.01.2008 22:35 |  
              0 0

              vzhledem k tomu ze vetsinou ze sta prispevku je plnych 88 od lukeho a nad deset radku,tak to pritahne pozornost.nehlede na to,ze clovek zajde na slavia.cz,da si diskuzi a tam uvidim takrka monolog toho sameho "novinare" slaviatora, jak opet vsechny poucuje, vsechno vi atd atd. Pritom se asmozrejme neustale opira o svoji profesi. troubi

              • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                (host)     před 17 lety 25.01.2008 22:57 |  
                0 0

                každej jsme nějakej:-P co děláš teda ty? "studuješ" ?o)

                • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                  (host)     před 17 lety 26.01.2008 20:20 |  
                  0 0

                  ano studuji.troubi

        • Re: Salzburg - Slavia 0:1

          (host)     před 17 lety 25.01.2008 21:38 |  
          0 0

          poslyš luke.....přestan tu poučovat, jak má kdo psát, jak co vypadá, když někdo něco napíše. Ty si ten poslední, co by to měl řikat. Všechno co tu napíšeš je sračka, co nemá hlavu a patu.

  5. Re: Salzburg - Slavia 0:1

    Eluin (přítel SN)     před 17 lety 25.01.2008 17:28 |  
    0 0

    Vítězství potěší, i když to bylo jen v přípravě a proti soupeři, který asi také nebyl v plné síle. Jen mě trochu zarazilo to množství - podle on-line přenesou - spálených šancí. Podobný obraz hry nabídlo i střetnutí s Moskvou. Jen aby nebyla na jaře naše hra sice pohledná, ale jinak bezgólová...

  6. Re: Salzburg - Slavia 0:1

    (host)     před 17 lety 25.01.2008 19:52 |  
    0 0

    Tak jako jsem nepodlehnul panice po prohře s Moskvou,tak zase nebudu přeceňovat vítězství nad Salzburgem.Jednak nastoupil s náhradníky,ze základu hrál jen Aufhauser,Janočko.Piták,Lokvenc,Vonlanthen na podzim většinou jen střídali.Navíc Salzburg je průměrný tým i v nejsilnější sestavě,letos se v lize trápí,v pohárech vypadl v předkole LM s Doněckem a v Uefě s Athénami.I když má silného sponzora,tak vzhledem ke kvalitě rakouské ligy má v kádru vysloužilce jako Zickler,Lokvenc nebo průměrné hráče jako Ježek a spol.Navíc týmu chybí koncepce,to dokládá nákup posil,špatný skautink,práce s mládeží.Jenom peníze k úspěchu nestačí.Jinak příští týden by mohl odejít Kalouda do Juventusu za 130 mega+bonusy a procenta z dalšího prodeje.Nato,že Brno nehraje poháry,tak se mu daří práce s mládeží-za Mazucha dostali 80 mega,za Kaloudu to může být 130-200 mega,za Holka 50 mega,velký zájem je o Střeštíka,zájem je i o Kubáně a Okleštěka.O takových prodejích se nám může zatím zdát,a to hrajeme poháry.A co udělal trenér Uličný,na místo odcházejících hráčů vytáhl další talenty,do útoku Boráka-ročník 89,Šurala-ročník 90,do zálohy Marečka-ročník 90,v létě dá šanci mladému Štouračovi-ročník 91.U nás hraje z ročníku 90 pouze Klavík,a to ČFL.Brnu dobře funguje skautink,Střeštíka získali ze Slovácka za hubičku,kam přišel z Dubnice.Mazucha získali z Prušánek,to samé Kaloudu z nějaké vesnice.Kdo znal před rokem Kaloudu,hrál sporadicky ligu,přesto ho trenér Soukup vzal na šampionát a tam si udělal velké jméno a jeho cena vyletěla do závratné výše.Dočkal je o rok mladší,přesto má odehráno více zápasů v lize než Kalouda.Očekávám,že Liberec uplatní opci,počká si na šampionát U 21 a pak ho střelí za velké prachy.To samé u Váchy,který sice přijde o šampionát devatenáctek letos,ale příští rok je MS dvacítek v Egyptě,a pokud tam Vácha dobře zahraje,tak ho Liberc výhodně prodá.Navíc oba hráče získá výhodně,Váchu za 7 mega,Dočkala za 15 mega.Zato za Pudila je opce 25 mega+50% z prodeje,u Blažka 30 mega+velká procenta z prodeje.Uvidíme na konci sezóny,zda to byl dobrý obchod.A hlavně následující dva roky nám ukážou,kdo utrží z celé transakce velký balík peněz,zda Liberc prodejem Váchy a Dočkala+prodejem Pudila a Blažka,včetně vysokých procent z dalšího prodeje nebo my prodejem Blažka a Pudila.Nechme se překvapit.Pak budeme mít pádné argumenty ke kritice nebo k chvále lidí,kteří udělali tento obchod.

    • Re: Salzburg - Slavia 0:1

      (host)     před 17 lety 25.01.2008 20:14 |  
      0 0

      Kdo to psal,ten se smál.Hejbal nosem,hádej kdo jsem?

    • Re: Salzburg - Slavia 0:1

      (host)     před 17 lety 25.01.2008 20:33 |  
      0 0

      Částky uvedené výše jsou nepřesné (mírně řečeno), jako již tradičně. Jak dlouho ještě chce otravovat vzduch a vůbec celou tuhle úspěšnou sezonu těmi žvásty o "supertalentu" Váchovi? Co tím neustálým opakováním těchto nesmyslů sledujete?
      Voki alias Pepa alias Míra alias Dan VEN

      • Re: Salzburg - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 25.01.2008 21:22 |  
        0 0

        To,že Brno dobře pracuje s mládeží,je fakt.Jinak by neprodalo své talenty za takový ranec peněz.A to nehraje poháry.Já nemluvím o minulosti,ale současnosti.Co bylo před deseti roky nikoho nezajímá.Vydělat na odchovancích přes 300 mega,to je slušná práce.O tom,zda odchod Váchy a Dočkala byl dobrým nebo špatným tahem,ukáže budoucnost.Kdyby si uměl číst,tak by si mě neobviňoval z nesmyslů,že chci škodit klubu.Každý může vyjádřit svůj názor na odchody a příchody.Co je na tom špatného?Tvoje podrážděná reakce je absurdní,nikde ve světě si klub nestěžuje na to,že se někdo vyjádří k přestupové politice.Jenom Ve Slávii se nesmí napsat jiný názor,pak je dotyčný označen za škůdce.Včera se tu útočilo na Tantalose za to,že se zastal odchovanců.Dneska na mě,že si dovolím vyjádřit názor na hráče Váchu.Kam jsme to dospěli,když může znít pouze jeden názor.Znovu opakuji,že budoucnost ukáže,kdo bude mít pravdu,co je na tom špatného.

        • Re: Salzburg - Slavia 0:1

          (host)     před 17 lety 25.01.2008 21:55 |  
          0 0

          To, že Brno dobře pracuje s mládeží je fakt. To, že Slavie pracuje lépe (nejen s mládeží) je také fakt a narozdíl od tebe mohu tento fakt podložit mj. umístěním v ligové soutěži a v pohárech.

          Tohle prosazování vlastních názorů, které ve výsledku podkopávají práci odpovědných lidí v klubu, přivedly Slavii v minulosti téměř na buben. Někteří byli po zásluze odejiti a teď, když se daří (podle tebe sice ne, ale opak je pravdou), tak tito lidé už u toho nejsou, a proto jim zřejmě nezbývá nic jiného, než kritizovat všude, kde se dá, a všechno, co se dá i nedá.

          Nikdo ti nebere právo na názor, ale je ubohost, cpát tyhle "oslavné články na Váchu" pod každý článek. Proč to nepíšeš jen tam, kam to patří - tedy pod článek, který se toho týká? Ty to prostě musíš nacpat i pod článek o vítězném přípravném zápase se Salzburgem. Samozřejmě, aby to nevypadalo tak blbě, tak úvodní větou ten zápas zmíníš, ale potom rozjedeš opět kolovrátek polopravd, které mají za cíl ukázat Váchu a Dočkala, jako spasitele českého fotbalu a podobné nesmysly. Mimochodem kdybys měl opravdu takové informace, jak naznačuješ, tak bys také musel vědět, že v případě Váchy to bylo celé stavěno do pozice "buď základ, nebo pryč ze Slavie"... Co s takovým "charakterem"?

          A podepisovat se čtyřmi různými jmény na věrohodnosti těch příspěvků taky nepřidá.

          • Re: Salzburg - Slavia 0:1

            (host)     před 17 lety 25.01.2008 22:17 |  
            0 0

            Opět zkresluješ moje slova,podsouváš mi něco,co jsem nenapsal.Nikdy jsem nenapsal,že se Slávii letos nedaří.To je lež.Před chvílí jsi psal,že Brno pracuje špatně,a najednou píšeš dobře.Tak co platí?Uvádět minulost je absurdní.Před deseti lety vyhrál Dortmund Ligu mistrů,a kde je dnes.Každý klub prochází vývojem,i Brno.To,že mám jiný názor na Váchu,neznamená,že jsem škůdce.Co je na tom špatného?Každý klub musí počítat,že ho fanoušci nebudou za každé rozhodnutí chválit.Stejně tak trenér musí počítat s kritikou.Sport,a fotbal zvláště,je věcí veřejnou.Názor Váchy znám.Stejně tak znám názor trenérů Kozla a Dovalila na tohoto hráče.Jak víš,že se podepisuji čtyřmi jmény.Slávie tě angažovala coby cenzora.Nepodepisuji se stejně jako Ty.Jinak Dočkala si nemůžou vynachválit v Liberci.Už se adaptoval a na jeho výkoně proti Plzni to bylo znát.Jen nechápu,když to byl tak skvělý obchod,proč se třeba Sparta nezbavila Jeslínka s kúdelou za Blažka nebo Rajnocha?Proč chtěl Váchu Plíšek,když je to průměrný hráč?A proč ho sledují zahraniční skauti,když na sebe upozornil na ME do 17 let?Asi to nebude zase tak špatný hráč,ale nějak se ten obchod musí vyargumentovat.

            • Re: Salzburg - Slavia 0:1

              (host)     před 17 lety 25.01.2008 22:30 |  
              0 0

              Tu větu o tom, jak pracuje Brno jsem opsal od tebe. Za ní jsem však vložil další fakt, který jsi bohužel "opomněl". A to ten, že Slavie pracuje líp.

              Uvádět minulost není absurdní. Pouze minulost znamená fakta a pouze fakta lze hodnotit. Chápu, že tobě vyhovuje psát o budoucnosti, protože nemusíš nic dokládat, argumentovat atd. Prostě jen po stopadesáté vypustíš názor o neskutečně talentovaném Váchovi s Dočkalem a máš vystaráno... Nikdo netvrdí, že Vácha špatný fotbalista, ale nohy nejsou všechno. Další věci jsou charakter, hlava, hráčovo okolí atd. a tam už si to asi maluješ příliš růžově.

              S chválením Dočkala bych zatím počkal - viděl jsem ho na Vyšehradě v zápasech proti Jablonci a Plzni a v podstatě potvrdil, co se o něm ví. Dopředu výborný, bránit se mu nechce. Pokud mám srovnat jeho výkonnost např. s Pudilem, tak je minimálně o třídu níž. A Slavie nyní potřebuje to nejlepší, co je k mání.

              Proč chtěl Váchu Plíšek vím, stejně tak jako všichni ostatní vím, jaké hráče Sparta chce a zkouší. Na to, jaké má Plíšek možnosti, jsou výsledky jeho práce (v podobě hráčů, které tahá do Sparty) slušně řečeno slabé.

              • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                (host)     před 17 lety 25.01.2008 22:45 |  
                0 0

                Napsal jsi,že nohy nejsou všechno,že rozhodují i další faktory.A u Blažko to neplatí?on je výborný fotbalista,ale má stejné mouchy jako Vácha.Zatímco u Váchy tyto nedostatky vadí,u Blažka ne.To je zvláštní přístup.Žít minulostí se nedá.Podívej se na některé kluby,nejen ve fotbale.Třeba Dukla Praha,Dortmund,Rapid Vídeň a další.Tady je ti minulost k ničemu,každého zajímá přítomnost.Jinak Plíškova ekonomická bilance je vynikající.Přivedl za hubičku Džeka,prodali ho za velký balík.O Merziče je zájem,jeho prodejní cena předčí jeho nákupní cenu.Do jablonce přivedl dva talentované hráče,kteří se jeví velmi dobře.Pořizovací cena je zanedbatelná.Vršajevič stál kolem 5 mega,zatím se neprosadil.ale má vše před sebou.To je slušná práce.Koho jsme přivedli my-Costu,Gaucha,Hercegfalviho,Nadzepiho,Granovskiho a další.Jedinou povedeným nákupem byl Švento.To bychom se mohli od Plíška učit.

                • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                  (host)     před 17 lety 25.01.2008 22:55 |  
                  0 0

                  Vyjmenoval si to hezky, přesně tak, aby ti to zadalo do tvé teorie. Ono napsat tam další posily Slavie, kteří jí pomohli do LM se jaksi nehodí že. Nehodnotil jsem Plíškovu práci před Spartou, to bych zrovna tak, jako ty vytahuješ Džeka, musel já vytáhnout jeho faktickou likvidaci ligového Slovácka. Jednoho z těch jabloneckých "talentů" jsem měl možnost na Vyšehradě vidět a to bych v současnosti rozhodně na stranu kladů nepřidával. O Vršajevičovi bychom se mohli taky dohadovat dlouho - ty bys ho saozřejmě vyzdvihoval (jak jinak, když je to práce jednoho z tvých koní Plíška a navíc je rudej), já bych z něho tak odvázanej nebyl. Prostě názor proti názoru.

                  • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                    (host)     před 17 lety 25.01.2008 23:03 |  
                    0 0

                    Další posily nepřišly ze zahraničí,já o koze,ty o voze.Zahraniční skautink je fiasko.To si nalejme čistého vína.Psal jsem o tom,koho přivedl Plíšek z ciziny a jak se mu to zhodnotilo.To samé jsem udělal u Slávie.Plíšek není můj kůň,jen jsem uvedl fakta o jeho práci,ale pro Tebe je po tom,co opustil Slávii a nechal ji na holičkách,na černé listině.Není možné na jeho práci najít pozitiva,jen negativa.To je jednostrané vidění světa.

                    • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                      quelhar (admin)     před 17 lety 25.01.2008 23:09 |  
                      0 0

                      Ponekud jsi zapomnel na Tavarese a Belaida, kdyz jsi vyjmenovaval ta fiaska ze zahranici... Belaid je jen na hostovacce, ale verim, ze na Tavaresovi vydelame slusne, az jednou bude odchazet.

                    • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                      (host)     před 17 lety 25.01.2008 23:18 |  
                      0 0

                      Zahraniční skauting je fiasko? Ukaž mi jediný český klub s lepším zahraničním skautingem. Díky.

                      Jen ti připomenu některá jména, abys měl to hledání lehčí - Gluščevič, Lustrinelli, Semeník, Kóňa, Zabavník, zástupy Brazilců v Liberci (už jsou doma), Sunsing, Colzera, Levjakovič (Plíškova záležitost v Teplicích), Bueno nebo spousta Slováků v týmech jako Olomouc, Brno nebo Budějovice... to je "vizitka" co?

    • Re: Salzburg - Slavia 0:1

      (host)     před 17 lety 25.01.2008 20:45 |  
      0 0

      To víš že jo, Brno nám tu dávej za vzor! :-D Za posledních deset let jedna ostudná účast v prázdninovém "poháru", několik let boj o ligový život, zbytek plácání od ničeho k ničemu uprostřed tabulky... to všechno se skvělou mládeží. Co si to nalháváš? Kdyby Slavie dosahovala takových výsledků jako Brno, tak ty budeš ten první, kdo tu bude nadávat na všechny kolem a kritizovat, co se dá! V áčku Slavie hrají ti odchovanci, kteří se byli schopní prosadit (Švec, Suchý, Janda), na špičkový klub je to dost.

      Mimochodem je zajímavé, že v momentě, kdy "Voki" přestal přispívat na oficiální web, se zde začaly množit příspěvky postaviček typu Dan, Pepa nebo Míra. Navíc s naprosto stejným slohem i chybami. Náhoda? :-D

      Neustálá opakování a vytahování kauzy Vácha už je únavné a je evidentní, že máš jediný cíl - škodit klubu, kde se dá.

      • Re: Salzburg - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 25.01.2008 21:16 |  
        0 0

        Neškodil spíš klubu ten, kdo ho nabídl k prodeji za pár halířů?

        • Re: Salzburg - Slavia 0:1

          (host)     před 17 lety 25.01.2008 21:39 |  
          0 0

          Nikdo je za pár halířů k prodeji nenabídl, další lež. Např. částka za průměrného hráče Gecova je odpovídající, částka za Dejmky je více než dobrá.

    • Re: Salzburg - Slavia 0:1

      (host)     před 17 lety 25.01.2008 21:03 |  
      0 0

      Uličný si může dovolit je vytáhnout, protože Brnu stačí daleko méně bodů k tomu, aby uspělo. My chceme vyhrát titul, nemužeme experimentovat s dorostenci. Musíme mít okamžitej úspěch a dorostenci se mezitím rozehrajou po hostováních jinde. Jinak se úspěch v podobě LM (titul snad bude za čas samozřejmostí) nedostaví. Jak to dělaj v Chelsea, Arsenalu? Jo, dávaj ted strašný prachy do akademie, ale i skautingu a maj tam tak jedny z nejlepších hráčů světa ve svém věku... Luke

      • Re: Salzburg - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 25.01.2008 21:17 |  
        0 0

        Dorostenci by měli mlčet a ne tady něco psát.

      • Re: Salzburg - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 25.01.2008 21:26 |  
        0 0

        On se úspěch v podobě LM nemusí dostavit ani s posilami.

        • Re: Salzburg - Slavia 0:1

          martyni (přítel SN)     před 17 lety 25.01.2008 21:35 |  
          0 0

          tak to je svata pravda, posily, ktery jsou kmani pro nas, v evrope nemusi obstat, je proste fakt, ze nase moznosti jsou omezene a kdo vi, jestli Cerny, Jarolim a dalsi budou mit na evropskej fotbal. Mne se teda zda, ze zatim se z posil nejlip uvedl Strihavka, co myslite? Teda ja vim, malokdo ho videl hrat, to jsou jen takovy spekulace podle onlinu.. naopak Blazek furt trochu neprijemne pripomina ted obchod s libercem, kterej se tu tak praidelne omila.. no, zvesti o nem cim dal horsi a zatim se ani nepripojil k tymu..

          • Re: Salzburg - Slavia 0:1

            (host)     před 17 lety 25.01.2008 21:43 |  
            0 0

            To víš že jo, jen si přisaď... neustále tu budete rozvíjet a nabalovat ty vaše zaručený "zvěsti" z Liberce, aniž by vás napadlo, kdo to třeba o Blažkovi šíří... nikdo netvrdí, že je to nějakej vzorňák, nicméně fakt je ten, že i zraněnej a pod parou je schopen podávat lepší výkony než půlka libereckýho kádru v nejlepší formě. Nepromítá se spíš do těch hlasů z Liberce to, že dotyční hráčí jsou o několik tříd horší a že Blažek je v necelejch 20ti letech na úrovni, na kterou se oni nidky nedostanou? A že tomu rozdílu v kvalitě odpovídá samozřejmě i velikost smlouvy? Samozřejmě, že ano!

            • Re: Salzburg - Slavia 0:1

              (host)     před 17 lety 25.01.2008 21:54 |  
              0 0

              Pokud by se měli dostat na uroven Blažka co se týče chlastu, tak to by bylo vážně těžký. Na to nemá celej zbytek týmu dohromady! A víš, proč je Blažek furt zraněnj? Vše se pojí se vším, je to díky tomu že je furt opilej. Je rozhovor, je namol. Je poledne, potkáš ho v Praze, je opilej... To nebude náhoda

              • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                (host)     před 17 lety 25.01.2008 22:00 |  
                0 0

                Vybral sis bohužel špatně. Mluvil jsem o fotbale a o tom, že tahle parta "kamarádů" z Liberce nikdy nedosáhla a nedosáhne jeho fotbalových kvalit. A to i přesto, že jim jde třeba o deset let více. Závist je strašná vlastnost.

                To, jak dáváš do přímé souvislosti jeho pití a zranění, přičemž informace bereš jen z novin a z těch tajemných (ale zaručených :-D) zvěstí z Liberce, to je další z komedií, který tu permanentní kritici rozehrávaj. S tebou nemá cenu diskutovat, takže jen stručně - ať má třeba tři promile v krvi, když jednou za tejden zahraje 90 minut tak, jak umí, tak tady bude hvězda. A já - jako slávista - za to budu jedině rád.

                • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                  martyni (přítel SN)     před 17 lety 25.01.2008 22:11 |  
                  0 0

                  Hm... 3 promile v krvi a zahraje 90 minut jak nejlip umi.. no nejak si to nedovedu predstavit, clovece.. to je sakra optimismus... takze si preberme vychozi body - Blazek prijel pozde na soustredeni, nehral ani jeden pripravny zapas, nejdriv rymicka pak nejaky zraneni, zvesti jsou zvesti, muzem jim verit a nemusime, ale kdyz tu nekdo napise pochybnosti o nem, myslim ze to je celkem logicky a opravneny. Bohuzel, to co pises ty, me moc nestimuje...

                  • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                    (host)     před 17 lety 25.01.2008 22:21 |  
                    0 0

                    To je tvůj problém, že ti to neštimuje :-) Naopak mě docela baví to, jak okamžitě věříš jakýkoliv "tajny a zaručený" informaci, kterou tady někdo vypustí. Neskutečná naivita. Přijel pozdě na soustředění - můžeš mi říct, jakej smysl by mělo, aby jel na první tři dny na soustředění, když měl angínu? Jak dostal zabrat v posilovně a tělocvičně po svym příjezdu už jaksi nenapíšeš že? :-) Jaký smysl by mělo, aby s tréninkovým mankem hrál zbytečné přípravné zápasy na umělce proti řezníkům z Bohemky? Ani teď se ještě neformuje základ, zápasy hrají všichni 100% zdraví tak, aby byla rozložená zátěž. Ale to je holt pro tebe nezajímavý, ty si budeš radši dál žít ve světě těch "tajných zdrojů" a "neověřených informací"... mimochodem když už vytahuješ nějaký Blažkovy návštěvy barů, tak zrovna tak můžeš povykládat o tom, jak se bavil při angažmá na Kladně třeba Dočkal ne? :-)

                    • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                      (host)     před 17 lety 25.01.2008 22:32 |  
                      0 0

                      Myslím,že na tomto webu bychom měli řešit fotbalové věci a nezajímat se o to,jestli někdo pije.To je věc trenéra.Nikdy jsem nikoho nefízloval,nikdy jsme o takovýchto věcech nepsal.To je nedůstojné.Mě zajímá výkon hráče na hřišti a jeho přínos pro tým.Mě zajímá výhodnost či nevýhodnost obchodu s Libercem.To,kdo kam chodí,s kým tam chodí,je mi ukradené.

                      • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                        (host)     před 17 lety 25.01.2008 22:37 |  
                        0 0

                        Sám se podívej, kdo začal tyhle "nedůstojné" nefotbalové věci řešit. Byl jsi to ty v kauze Blažek. Já naopak psal, že mě nezajímá, co dotyčný dělá mimo hřiště, zajímá mě pouze 90 minut, kdy má na sobě dres a běhá po trávníků. Pak ať si dělá, co chce.

                        • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                          (host)     před 17 lety 25.01.2008 22:55 |  
                          0 0

                          Pleteš si mě s martynim.On to napsal,ne já.

                          • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                            (host)     před 17 lety 25.01.2008 23:03 |  
                            0 0

                            V tom případě se Ti omlouvám, bylo to adresováno kolegovi :-)

                    • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                      martyni (přítel SN)     před 17 lety 25.01.2008 22:50 |  
                      0 0

                      Nikde jsem nepsal, ze verim "zarucenejm infromacim", jak o tom pises, to si trochu spatne vykladas.. ja si jen myslim, ze co se Blazka tyce, obavy jsou na miste... nepsal jsem ze pije ani to, ze bude urcite spatnej. Na rozdil od tebe, kterej pises o jeho skvelych vykonech, zatimco dosud ve slavii nehral ani minutu pripranyvho zapasu..asi aby se rozlozily sily, fajn. Duvody toho jsou ale jen dve - spatnej zdravotni stav - a to je jedna z opravnenejch obav nebo - problem se zivotospravou. Ale sorry, ja vim ze nechces slyset nic negativniho, nemusis se ale se mnou bavit vubec, pokud te to tak dusevne drasa..:-)) O Dockalovi a jeho zivote na KLadne nevim nic a Blazkovy navstevy baru nevytahuju, to si zas mozna s nekym pletes, ale neni to tak tezky, vzdy se podepisuju, stejne treba jako Luke, kterej o Blazkovi psal vcera a ja nemam duvod neverit tomu, ze neco bude na tom, co tu psal, pac vim, ze ve fotbalovym prostredi se orientuje..

                      • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                        (host)     před 17 lety 25.01.2008 23:02 |  
                        0 0

                        Problém je, že ten Luke evidentně čerpá právě z těch "zaručených" informací z liberecké kabiny a navíc jim i bezmezně věří.

                        • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                          martyni (přítel SN)     před 17 lety 25.01.2008 23:16 |  
                          0 0

                          ok, tak uz to nechme, ukaze se na hristi, tam jsme ho zatim v nasem dresu nevideli.

    • Re: Salzburg - Slavia 0:1

      (host)     před 17 lety 25.01.2008 21:41 |  
      0 0

      No tak je škoda, že jste se nepodepsal. Souhlasím s Vámi, že až čas ukáže kdo byl více prozíravý. Podívejte se Brno bylo posledních pár sezon rádo za to, že se přehouplo přes hranici 30 ligových bodů. Slavie v době krize také hrála s mateřskou školkou, ale hrála vždy o poháry.Startovala v Evropě. Jak to už psal kolega, zde hraji v top klubu tři odchovanci. Je sice hezké že Brno prodá hráče a získá cirka 250 mega. Rozpadne se mu ale osa týmu a pan Uličný půjde od válu. Prodat druhého Kaloudu se Brnu zase nějakých pár let nepodaří. My ty naše ŠVECE,SUCHÉ, či JANDY prodáme taky za solidní eura, ale na rozdíl od BRNA si nemůžeme, pokud má být Slavie nahoře,dovolit za ně nesehnat kvalitní náhradu. Brno to má letos rozjeté dobře, ale po prodeji svých mladých opor bude klesat ke dnu jako zednická tříska. Ano ať dá potom pan Uličný pět kol před koncem když už, bude mít Brno jistotu záchrany, šanci 16ti letému Šťouralovi. Názor fanoušku Brna bude po sezoně ale takový: „jak to , že když jsme dostali čtvrt miliardy korun za naše naděje, klub hraje o záchranu“. A budou vyžadovat zkušené posily.Tady hraje Slavia o prvního fleka a fanoušci si přejí v základní sestavě dorostence ročníky 89,90. Vždyť je to směšné. Podívejte se na ty i ze strany druhé. Brno má přes 600 tisíc obyvatel, jeden prvoligový klub, to se to potom shánějí talenti, když jim klepou sami na vrata. Ty částky o kterých spekulujete jste si klidně mohl vymyslet a jen tady zhusťujete atmosféru. dejva

      • Re: Salzburg - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 25.01.2008 21:50 |  
        0 0

        A ještě uveďte mi jeden konkrétní případ , kdy by včera někdo útočil na Tantalose!!

        • Re: Salzburg - Slavia 0:1

          (host)     před 17 lety 25.01.2008 22:26 |  
          0 0

          Jo jo, prostě Brno necháme jít svojí cestou. Mimochodem po deseti, bo možná více letech porazí doma spartu a v pulce sezony rozprodá osu týmu, mimochodem nevěřím že pokud Kaloudu Juventus koupí za 130, tak ho nechá dál „růst“ v naší lize. Ano vhodné doplnění o Dvorníka, zkušeného Leiru. Je opravdu povedené. Teď jsem si vzpomněl na Jefersona, to byla taky kvalita

      • Re: Salzburg - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 25.01.2008 21:58 |  
        0 0

        Čas ukáže,zda bude Brno úspěšné.Kalouda zůstane i na jaře,tým se vhodně doplní o mix starších hráčů a talentovaných odchovanců.Za kaloudu chce v létě Brno přivést Kyselu a jednoho útočníka.Do defenzívy přivedlo Dvorníka a na levou stranu Leiru.Jinak dostanou šanci talentovaní odchovanci.Hodně peněz chce Brno investovat do vybudování tréninkového centra a skautinku..Skautink není o tom,že Brno nemá konkurenci na Moravě.Skautink je buď úspěšný nebo ne.Opakuji,jaro a následující roky ukážou,zda Brno jde správnou cestou a bude hrát poháry,nebo neuspěje.

        • Re: Salzburg - Slavia 0:1

          (host)     před 17 lety 25.01.2008 22:08 |  
          0 0

          Ano Dvorníka :-D Jednoho z největších komiků, který se po ligových trávnících v posledních letech pohyboval. V Ostravě už z něj byli doslova zoufalí, v Ružomberoku ho v pochybné anketě sice vyhlásili obráncem roku, ale kdo viděl nějaké zápasy, tak si udělal obrázek o tom, jak to vypadalo. A jako třešnička na dortu jsou tady testy ve Švédsku, kde ho odmítli, a "povedené" angažmá u Turka (tady to hlavně navlíct na změnu majitele že, ono říct, že jaksi neměl co nabídnout, by nebylo uplně vhodný). To je opravdu "vhodné doplnění". Zrovna jako v minulých letech skvělé doplnění i dribléry Doška s Wagnerem! Chraň bůh, aby Slavie doplňovala tak "vhodně", jak tady dáváš za vzor u Brna!

          Kolega nad tebou tě doslova smáznul fakty, které nelze zpochybnit. Ty máš jen dohady a názory, které ale nejsou ničím podložené (jen přestupem "pětikolové" hvězdy Kaloudy za fiktivních 130 mega).

          • Re: Salzburg - Slavia 0:1

            (host)     před 17 lety 25.01.2008 22:24 |  
            0 0

            Já tu nehodnotím kvalitu hráčů Dvorníka,Doška a dalších.Zase tu zkresluješ moje slova.To je věc trenéra Uličného.Nikde jsem nepsal,že by Slávia měla angažovat uvedené hráče.Typická lež.Pouze jsem uvedl,že je vhodné doplnit kádr o mix zkušených hráčů a talentovaných odchovanců.Tu informaci o Kaloudovi mám z věrohodného zdroje,přímo od pramene.Prostě Brno umí prodávat talentované hráče,i když nehraje poháry.To je fakt.V tom předčí konkurenci v celé lize.

            • Re: Salzburg - Slavia 0:1

              (host)     před 17 lety 25.01.2008 22:35 |  
              0 0

              Nezajímá mě, že Brno předčí konkurenci v tom, jak si majitel namastí kapsu. To nemá s fotbalem nic společného. Stále a znovu nejsou schopni tuhle přednost přetavit ve výsledky na trávníku a právě o tom fotbal je. Musí tě asi hodně štvát, že Slavie tu svou práci, kterou kritizuješ, do výsledků přetavit dokázala, zatímco líheň talentů s názvem Brno potáhnou na jaře "talenti" typu Trousila, Polácha, Siegla, Wagnera nebo Besty maximálně do Intertota.

              Mimochodem to vhodné doplnění kádru o mix zkušenosti i mládí právě Slavie v posledních dvou přestupních obdobích zcela jasně předvádí. A výsledky potvrzují, že mnohem lépe než Brno nebo kdokoliv jiný v našich podmínkách.

              • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                (host)     před 17 lety 25.01.2008 22:53 |  
                0 0

                A nebo Brno potáhnou na jaře Kalouda,Střeštík,Kuncl,Kubáň,Okleštěk,Borák,Mareček.Ano Slávia dělá mix,ale až odejdou Janda,Suchý a Švec,tak je po mixu.To,že mám jiný názor,neznamená,že mě štve,že Slávia má úspěchy.Jinak bych neutrácel peníze za lístky a nechodil na Slávii na Strahov,i když mrzne a stadión je neadekvátní.Jinak peníze z prodeje hráčů půjdou do vybudování tréninkového centra a do skautinku.Máš naivní představu,že Pros si namastí kapsu.On není hlupák.

                • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                  (host)     před 17 lety 25.01.2008 23:00 |  
                  0 0

                  Ano, on není hlupák. Hlupáci jsme asi my, kteří si neotáčíme tabulku vzhůru nohama, a proto vidíme ty Prosovy "galacticos" x bodů za Slavií. To tréninkové centrum a systém skautingu se v Brně buduje na papíře už spoustu let (stejně jako stadion, který jim nakonec budeme muset zaplatit všichni) a není jediný důvod si myslet, že se teď něco razantně změní. Jedině snad to, že místo dvanáctých míst bude Brno útočit ná pátý. Chci vidět Uličnýho, jak - až mu půjde o krk - na jaře vytáhne ty tvoje Boráky, Marečky, Šťouráky nebo neskutečně přeceňovaného Střeštíka a jak s nimi bude hrát o ligu mistrů tak, jak se to dařilo a daří Jarolímovi ve Slavii.

                  • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                    quelhar (admin)     před 17 lety 25.01.2008 23:05 |  
                    0 0

                    Jen pockej, az Brno proda Strestika za 90M do Leverkusenu, zatimco Svec odejde do Teplic na hostovani s opci ;o)))

                  • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                    (host)     před 17 lety 25.01.2008 23:08 |  
                    0 0

                    Brno jde postupnou cestou,letos si dalo za cíl poháry,ne Ligu mistrů.To,že letos hrajeme LM,neznamená,že ji budeme hrát i příští rok.Stejně tak není nikde vyloučeno,že se Brno může v dohledné době dostat do LM.Ty nosíš růžové brýle,vše se dělá perfektně,nikde není chyba,a co bude za dva roky,za pět let mě nezajímá.V tom se lišíme.

                    • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                      (host)     před 17 lety 25.01.2008 23:15 |  
                      0 0

                      Ne. Lišíme se v tom, že podle tebe je ve Slavii de facto vše špatně, vše směřuje špatným směrem (podobnost s jistým Vokim a místní figurkou Jiřím čistě náhodná že), zatímco průměrné Brno směřuje do fotbalového nebe. Ty prostě musíš kritizovat za každou cenu a všechno, přesně jako stará dřevěná tribuna v Edenu. A přesně takový lidi sráželi v minulých letech Slavii zevnitř. Jiný důvod ty tvoje opakované příspěvky na jediné téma a zcela bez souvislosti s tématem článku mít nemohou.

                      • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                        (host)     před 17 lety 25.01.2008 23:37 |  
                        0 0

                        Já přece nekritizuji věčně,jen mám na určité věci jiný názor.Co je na tom špatného?A proč ti vadí,že někdo nesouhlasí s odchody hráčů Dočkala a Váchy?Pokud to byl tak skvělý obchod,tak můžeš být v klidu a napsat,že brzy poznáme onu výhodnost.Prostě mám jiný vztah k talentovaným odchovancům,než Ty,který se podílíš na těchto výměnách.Talentované odchovance tu budu hájit vždycky,ať se Ti to líbí nebo ne.A jinak mi nepodsouvej něco,co jsem nenapsal.Nikdy jsem netvrdil,že vše je špatně.Ale tento argument vytahuješ Ty a ostatní vždycky,když dojdou argumenty.Stejně tak jsem nenapsal,že Brno směřuje do sedmého nebe,jen jsem ukázal na kvalitní skautink,práci s mládeží a prodej odchovanců za velké peníze.To jsou fakta.Stejně tak jako skvělá práce pana Říčky.

                        • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                          quelhar (admin)     před 17 lety 25.01.2008 23:41 |  
                          0 0

                          "A jinak mi nepodsouvej něco,co jsem nenapsal.Nikdy jsem netvrdil,že vše je špatně."

                          Ty delas to same, kdyz o neco vyse pises toto:

                          "Ty nosíš růžové brýle,vše se dělá perfektně,nikde není chyba,a co bude za dva roky,za pět let mě nezajímá."

                          Chovas se uplne stejne, ale jakmile nekdo zdurazni, ze tvoje prispevky jsou vesmes negativni, tak se hned branis... Uplne stejne by totiz kdokoli mohl napsat, ze kdyz ti dojdou argumenty, tak napadnes sveho oponenta tim, ze vidi vsechno ruzove a ze "leze vedeni do zadku"

                        • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                          (host)     před 17 lety 25.01.2008 23:45 |  
                          0 0

                          A já jsem zase ukázal, že Brno už dlouhá léta není schopné přetavit údajně kvalitní odchovance a velké peníze ve vlastní výsledky. Zatímco Slavie ano. Já - narozdíl od tebe - jsem fanoušek Slavie (z přestupů samozřejmě žádné peníze nemám :-D), a proto jsou mým zájmem výkony a výsledky Slavie. A ty jsou o třídu lepší než Brna. A nepiš mi něco o budoucnosti, protože nikdo neví, jaká bude, to nemá konce - nemůžeš to dokázat.

                          Mě nevadí, že někdo nesouhlasí s odchodem Váchy a spol., to je vaše právo. Už poněkolikáté ti píšu, že je nenormální to cpát pod každý článek a opakovat nikam nevedoucí diskusi. Navíc všichni víme, že na jaře se bude vytahovat v boji o titul cokoliv (viz mistrovská sezona Baníku a kauzy zveřejňované pravidelně v novinách Košťálova vydavatelství VLP). Proto nechápu neustálé výkřiky kritizující a podkopávající práci Rosena, Doležala či Jarolíma. Je to podobné, jako když tu bylo vyvěšeno video se záznamem děkovačky, Saiver se toho chytil a byla aféra, která ten klub zásadním způsobem poškodila (a to i finančně). Bohužel mi připadá, že právě tohle je cíl mnoha lidí, kteří sem píší.

            • Re: Salzburg - Slavia 0:1

              (host)     před 17 lety 25.01.2008 22:48 |  
              0 0

              "Věrohodný zdroj přímo od pramene"... kolikrát už jsem to viděl či slyšel :-D Já ti můžu napsat, že mám od věrohodného zdroje od pramene informaci, že Sparta do konce ledna angažuje Maradonu. Takhle napsáno je to obojí stejně věrohodné.

      • Re: Salzburg - Slavia 0:1

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 25.01.2008 22:04 |  
        0 0

        dejvo, voki holt to ma s identitou trochu komplikovany, nezbyva nam nez to repektovat:-)) Jisteze nejde brat si priklad z tymu typu Brno, ktery ma ambice nekde jinde, my musime mit i zkusenejsi hrace, to je jasny. Ale na druhou stranu, jeste nedavno jsme na tom byli financne hooodne zle.. nelze pominout, ze poptavka po mladejch hracich tu je a neni uplne nesmyslna uvaha, ze je hrich zbavovat se reprezentantu z U21 za par mega.. je to jeden z moznejch zdroju prijmu klubu, LM se nehraje kazdy rok... Ale jasne, je to furt dokola a cas ukaze. Proste ja trochu rozumim tomu, ze nekdo premysli, jak nejlip vyuzit tyhle uspesny sezony, abychom se zas nedostali tam, kde jsme byli..

  7. Re: Salzburg - Slavia 0:1

    KING25     před 17 lety 25.01.2008 21:50 |  
    0 0

    Tak podle odehraních zápasů to vypadá, že na soupisku poháru UEFA budou dopsáni Střihavka, Jarolím a třetí bude bud Gebre Selassie a nebo Černý. Jinak je dobře, že se Mára vrátil na stopera.

    • Re: Salzburg - Slavia 0:1

      honzah (přítel SN)     před 17 lety 25.01.2008 23:12 |  
      0 0

      Je těký vybírat, ale já osobně bych citem vybral trojici Toleski - Střihavka - Gebre Selassie. Nicméně utkání jsem neviděl, tak nemohu posoudit...

      • Re: Salzburg - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 25.01.2008 23:20 |  
        0 0

        Vzhledm k tomu,že pro karty budou chybět Pudil a krajčík,vidím to na gebreho,Černého a Toleskiho nebo Střihavku.

  8. Re: Salzburg - Slavia 0:1

    (host)     před 17 lety 25.01.2008 23:15 |  
    0 0

    TO: anonym, esli jsi Voki, nebo Dan, tak bych ti i věřil. U nich se info většinou vyplní.
    Já budu rád když se Brno zvedne, postaví si stadion u Lužánek, akademii, jeho návštěvy budou jako za starejch časů,a postupně se třeba stane velkoklubem tak jako v basketu.Pro fotbal v čechách to bude jen dobře.
    To :all


    Slávia loni hrála poprvé LM získala hodně peněz se kterýma se jí podařilo vyhrabat z finančních problémů, které byly způsobeny často tím, že musela hrát zápasy které pro ni byly ztrátové, vezměte si třeba výlety do Baku atd. Ale i přesto problémy si stále držela svojí čest a dobré jméno. Víc jak 14 let startů v EP i v době kdy byla s prominutím v největších sračkách. Různých posměšků ze strany kamarádů sparťanů bylo nepočítaně. V tuto chvíli, se hodinové ručičky točí na správnou stranu. Ale tady se stále na něco nadává a kritizuje.Máme něco přes rok, dva nové vedení, které zatím dokázalo to, co nikdo jiný před ním. Letos se snad povede titul.Dále se může vybudovat a je to v plánu, moderní centrum pro mladé fotbalisty. Slavia má nakročeno k dobré budoucnosti. Tak jak se to zpívá v té nové hymně……..Buťme loajální a nechme vedení pracovat. Nepodkopávejme sebevědomí hráčů tím, že tu budeme diskutovat o tom, že ještě nekopouce do balónu je Blažek alkoholik, který se na hřišti motá s hladinkou. Buďme soudní a šáhněme si do svědomí, co kdo z nás kdy proved. Co pak vy někteří chytráci SLÁVISTI bude říkat až třeba tento hráč rozhodne o zisku titulu!!!!! Někdo má holt štěstí potkat jednoho a toho samého fotbalistu v různých městech, který je nalitý jak Bolek Polívka při Manéži.

    Vácha je podle toho co jsem o něm čet velice dobrý fotbalista nikdy jsem ho hrát neviděl. Pokud je opravdu vynikající jistě se k nám z Liberce vrátí. dejva

    • Re: Salzburg - Slavia 0:1

      (host)     před 17 lety 25.01.2008 23:25 |  
      0 0

      Dejve,proto jsem psal,pišme o fotbalových věcech,ne o tom,co kdo dělá ve svém volném čase.To fízlování lidí se mi nelíbí.Bohužel s tím přišel blackman ohledně Sivoka a kisela,jak je viděl kalit.a ostatní se chytli Blažka.Myslím,že to je nedůstojné šmírovat soukromí hráčů.Pišme o posilách po fotbalové stránce,pišme o mládeži,o odchodu Dočkla a Váchy.Ale nehrabejme se v soukromí hráčů.

      • Re: Salzburg - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 25.01.2008 23:26 |  
        0 0

        O odchodu Dočkala a Váchy už toho bylo napsáno až až. V podstatě se to zneužilo k pomlouvání, kritizování a urážení Karla Jarolíma, takže opravdu nechápu, jaký může mít fanoušek Slavie zájem na tom, aby se to zde ještě v různých podobách otevíralo. Stačí, že zrovna těmhle hráčům je v článcích na SN věnován neuvěřitelný prostor.

    • Re: Salzburg - Slavia 0:1

      (host)     před 17 lety 25.01.2008 23:25 |  
      0 0

      Díky. O to mi tady šlo - reagovat na tu nesmyslnou a nepřestávající vlnu kritiky na vedení, které Slavii dovedlo k historickému úspěchu. Ono těch kritiků nebude možná tolik - když nebudeme počítat výkřiky náhodných návštěvníků, tak se vlastně jedná o jednoho člověka (říkejme mu třeba Voki, Dan, Míra nebo Pepa, ono je to jedno asi i jemu), který si svou kritiku založil na mládeži, a druhého (tomu říkejme pan Jiří), který si svou kritiku zakládá na tom "pomluvit vše, ale zároveň neříct nic", protože jaksi není co říct.

      Na ofic.webu se některým lidem dokonce údajně povedlo odrovnat jednoho mladýho fotbalistu... takhle si představují svojí "konstruktivní" kritiku a podporu klubu, kterému prý fandí...

    • Re: Salzburg - Slavia 0:1

      Eluin (přítel SN)     před 17 lety 25.01.2008 23:36 |  
      0 0

      Zajímavý názor, souhlasím, nač se hádat? Důvěřujme vedení, které nám zatím nedalo důvod pocítit výrazné zklamání. Jarolím a spol. fotbalovou situaci bedlivě sledují (je to koneckonců jejich hlavní pracovní poměr), takže bezesporu vědí, co dělat.
      Trochu více víry a štěstí v jarních bojích!

      • Re: Salzburg - Slavia 0:1

        bongor     před 17 lety 26.01.2008 16:01 |  
        0 0

        Každej ať si sem napíše svůj názor.Těch můžou být stovky a každý to vidíme trochu jinak.Žádná cenzura by neměla existovat,alespoň ne tady mezi námi slávisty.Ale nepochopím,jak někdo může napadat lidi,kterým se daří postavit Slavii na místo kam právem patří:Do čela české kopané.To je zase můj svobodný názor.Klidně si kritizujte koho chcete,třeba když dá někdo hattrick,tak ho zpucujte,že nedal dva další jasný góly.Když někdo přivede do Slavie Ronaldinha,tak ho zkritizujte,že Messi je lepší.Ale vždycky mějte na paměti,že si to po vás přečte spousta slávistů a co si o vás asi pomyslí.

        • Re: Salzburg - Slavia 0:1

          martyni (přítel SN)     před 17 lety 26.01.2008 16:27 |  
          0 0

          Souhlas, teda skoro..:-)) dost casto se tu opakuje jedna vec.. soucasny vedeni udelalo pro slavii moc a za to si ho hluboce vazim.. ale to prece neznamena, ze o fotbale dal nebudu premyslet a ze tu nebudu diskutovat o tom, zda ten a ten krok byl spravnej a co si o tom kdo mysli... to je prece naprosto normalni vec, kdyz nas zajima nas klub, kterej mame radi, chceme o nem mluvit, probirat co se stalo, kazdej si na to udela nazor.. a me bavi se o vsech vecech kolem slavie takhle bavit, proto sem chodim... a pak nekdo projevi "opozicni" nazor a ostatni se na nej sebehnou jak psi...ne, nejde o to, ze bych souhlasil se vsemi kritiky, ani neverim vsem drbum, ktery sem prijou...ale nelibi se mi tahleta kolektivni cenzura, jako v nejaky politicky strane, kde se kritizovat muze jen na zachodech

  9. Re: Salzburg - Slavia 0:1

    (host)     před 17 lety 26.01.2008 20:03 |  
    0 0

    Jenom dovětek k včerejší diskusi,která se týkala mladých talentů Brna.Dneska Brno v přípravě porazilo rumunský proligový tým Sportul Bukurešt tři jedna.Trenér Uličný poslal na hřiště mladé hráče,záloha hrála v složení Mareček-ročník 90,Borák-ročník 89,Urban-ročník 85.Okleštěk-ročník 87,v útoku hrál Šural-ročník 90,v obraně Kubáň-ročník 87 a soupeře přejeli na plné čáře.Jsou to vesměs odchovanci Brna až na Urbana z Opavy a Kubáně.Sice jde pouze o přípravný zápas,ale tito mladíci podle trenéra Uličného ukázali svoji kvalitu a jsem přesvědčený,že v lize obstojí s přehledem.Jaro nám ukáže,jak se mladíci vypořádají s tlakem,který bude na Brno vyvíjený od vedení s jeho požadavkem na poháry,ale já jim věřím.Je velmi pravděpodobné,že za dva,tři roky budou následovat Mazucha,Kaloudu a spol.Borák byl už na stáži v Alkmaaru,to samé čeká Marečka,Šurala,Štourače.Jsem zastáncem filozofie,že pokud mladý hráč je na tom dobře fyziologicky a má herní předpoklady-je to velký talent,tak je škoda brzdit jeho vývoj v dorostu,ale je třeba mu dát šanci v mužích.Jak říká Arsen Wenger,chci-li být lepší,musím hrát proti lepším hráčům.

    • Re: Salzburg - Slavia 0:1

      (host)     před 17 lety 26.01.2008 20:14 |  
      0 0

      Tak dost, další lež v podání pana Vokiho. Než začneš vykládat o slavném vítězství Štouračů a Šuralů, tak si zjisti proti komu doopravdy hráli. Ve skutečnosti hráli proti průměrnému druholigovému rumunskému mančaftu. A v jaké sestavě nastoupili Rumuni taky zřejmě nevíš. Takže další z řady lživých a zcela zbytečných příspěvků.

      • Re: Salzburg - Slavia 0:1

        (host)     před 17 lety 26.01.2008 20:49 |  
        0 0

        My jsme hráli proti Líšni s mnohem zkušenějším týmem,a jak jsme dopadli.Takže nepodceňuj rumunský fotbal.Zeptej se trenéra Uhrina,který Ti potvrdí,že rumunská liga je výrazně kvalitnější než česká.Druhá rumunská liga je výrazně kvalitnější než druhá česká liga,natož divize.

        • Re: Salzburg - Slavia 0:1

          (host)     před 17 lety 26.01.2008 21:07 |  
          0 0

          Líšeň mě nezajímá, český pohár nemá význam. Jen pro tebe, abys měl další záminku k nesmyslnýmu kritizování Slavie. Nevěřím, že jsi tak blbý, abys srovnával Ligu mistrů, kterou letos Slavie hrála, se směšným českým pohárem, který de facto nikoho nezajímá (snad kromě takových týmů jako Brno, které nemají v lize šanci umístit se na pohárových místech).

          Uhrin ti potvrdí to, co se mu zrovna hodí. Teď je v Rumunsku, tak tvrdí, že rumunská liga je lepší než naše. Vorel je na Kypru, a proto tvrdí, že kyperská liga je srovnatelná s naší. Nezmar na Slovensku tvrdil, že slovenská liga je lepší, po návratu už byla zase najednou lepší naše. Těmhle kecům věří jen takový naivky, jako jsi ty sám.

          Proč nepřiznáš to, co všichni vidí - LHAL JSI o údajném PRVOLIGOVÉM rumunském týmu. S žádným takovým Brno nehrálo, hrálo s DRUHOLIGOVÝM mančaftem a navíc ti doporučuju zjistit si jeho sestavu.

          • Re: Salzburg - Slavia 0:1

            (host)     před 17 lety 26.01.2008 21:23 |  
            0 0

            Líšeň jsem uvedl pro srovnání sestav.Tam hrála věkově starší záloha a tým než dneska za Brno hráči jako Mareček,Borák,Šural a spol.Bukurešt je výrazně kvalitnější tým než Líšeň.O úrovni rumunské ligy svědčí rumunský koeficient v pohárech.Od příští sezóny mají přímou účast v Lize mistrů.To mluví za vše.Takže ten Uhrin asi nebude mluvit nesmysly.Nesrovnával jsem český pohár s LM.Ale když se udělá někde ostuda jako v Líšni,tak se to začně bagatelizovat úrovní a prestiží soutěže,nikoli mizerným výkonem a kvalitou některých hráčů.

            • Re: Salzburg - Slavia 0:1

              (host)     před 17 lety 26.01.2008 21:33 |  
              0 0

              Jestliže hráči Slavie mají podle tebe mizernou kvalitu, tak ani nechci domyslet, jakou kvalitu má to tvoje Brno, který je o 9 bodů vzadu a o Lize mistrů, z níž Slavie postoupila do jarní UEFY se mu může jenom zdát.

              Fotbal se hraje na góly na hřišti a o body do tabulky, ne na to, za kolik je kdo schopen prodat nějakej talent. Podle tvý zvrácený logiky je tedy Brno mnohem úspěšnější než např. Arsenal, protože lépe prodává své talenty... k smíchu.

              A opakuji ti potřetí - LHAL JSI o dnešním soupeři Brna, ať už záměrně nebo prostě nevíš, kdo jakou hraje ligu. Přesto to stále nejsi schopen přiznat... to mluví samo za sebe...

              • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                (host)     před 17 lety 26.01.2008 21:57 |  
                0 0

                Já tu srovnám kvalitu odchovanců ročník 89,90,91.Nesrovnávám kvalitu ligových týmů.To,že mladíci bez ligového startu porazí druholigový rumunský tým,vypovídá za vše.A srovnávat Arsenal s Brnem je mimo realitu.Brno těmito prodeji může vybudovat tréninkové centrum,zkvalitnit skautink,doplnit mládežnické týmy a získat výhodu do budoucna.Práce s mládeží je výkladní skříní a záchranou brzdou klubu.Když nebude LM,nebudou peníze,tak pouze kvalitní odchovanci klubu pomůžou.Ne drahé posily,na ně nebudou peníze.Proč Wenger skupuje levně mladé talenty před drahými posilami,protože je to ekonomicky nejvýhodnější.Dneska bylo zvřejněno,že Liverpool má obrovské dluhy,to samé Chelsea a další kluby z premiere league.Pouze Arsenal a Manchaster United jsou v plusu.Proč asi?Podívej se na nákupy Wengera,žádné drahé posily,prodal i Hanryho.Vše doplňuje z akademiea a k tomu dokoupí levně nějakého zkušeného hráče ve středním věku jako jsou Hleb,Rosický,Adebayor,Eduardo.To je chytrá koncepční práce.Sparta skupovala vše v lize,ale bylo to podmíněno její účastí v LM.Když ji nehraje,chybí peníze na posily,chybí peníze v rozpočtu a nemít štěstí,že se zviditelnil Šimůnek v Kanadě, a že koupila před časem Kadlece,Pospěcha,tak má obrovské problémy.I přesto má Sparta dluhy.Opakuji,práce s mládeží,dávání šance mladým hráčům je ta nejlepší koncepční práce.Nelze hrát jen s mladými,ale nákupy musí mít systém,aby týmu pomohly a nepřivedly ho do dluhů.

                • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                  (host)     před 17 lety 26.01.2008 22:02 |  
                  0 0

                  O dluzích Brna se raději nebudeme bavit a nebýt zvolení Morkýho za předsedu svazu, tak tu "koncepční práci" Brno už dva roky předvádí ve druhé lize... To jen pro srovnání s koncepcí Slavie. A pokud brněnská koncepce znamená, že za utržené miliony se tým doplňuje Došky, Dvorníky nebo Wagnery, tak děkuji nehci. Nejsou schopní za ty prostředky přivést ani vychovat hráče, kteří je dotáhnou ke sportovnímu úspěchu!!! O tom je fotbal! Ne o tom, kolik dostane Pros za Kaloudu na financování svých mimofotbalových aktivit!

                  • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                    (host)     před 17 lety 26.01.2008 22:19 |  
                    0 0

                    Jak můžeš mluvit o dluzích Brna,když nejsi členem žádného orgánu klubu.To jsou dost silná slova.A Slávia měla dluhy za Lešky i za Doležala s Rosenem,hráči nedostávali včas peníze a nebýt šťastného postupu přes Ajax,který byl lepším týmem,tak jsou problémy dodnes.Stejné štěstí jsme měli proti Žilině.Takže si tu nalejme čistého vína.Měli jsme štěstí na los,měli jsme štěstí,že soupeř nevyužil aspoň tři ze svých mnoha šancí.Měli jsme štěstí,že se zranil Vorel a přišel Vaniak.Stačilo,aby Žilina doma proměnila šance a měli bychom problémy pořád.

                    • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                      (host)     před 17 lety 26.01.2008 22:25 |  
                      0 0

                      Rozhodující je tam ten kondicionál - měli "bychom" problémy pořád. Tebe evidentně štve, že to tak není a Slavie je už někde jinde. A výše než Brno.

                      O dluzích Brna mluvím jen na základě informací prezentovaných ve veřejných médiích. Pokud je Pros oddlužil, je to hezké - zvlášť ty z toho máš asi obrovskou radost - ale faktem zůstává, že na trávníků jsou horší než Slavie. A o tom to je. Nemá cenu se dál bavit, Brno je pro tebe skvěle fungující firma, fabrika na úspěchy, vzor pro každý fotbalový klub. Každý ať si udělá obrázek sám...

                      • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                        (host)     před 17 lety 26.01.2008 22:43 |  
                        0 0

                        Mě to neštve,jinak bych na Slávii nechodil.Jen jsem realista a nenosím růžové brýle.Štěstí není koncepční práce.Kdyby byla koncepční práce,tak by nebyly dluhy.A to jsme v roce 96 prodali Šmicera,Bejbla,Poborskýho.Rok přestím Bergera.Měli jsme silného investora a majitele Korbela.Tehdy se měla projevit koncepční práce.U Brna mě zajímá práce s mládeží,jinak je mi ukradené.Jen si nedovolím vypouštět informace o dluzích klubu,když nejsem členem ani představenstva,ani dozorčí rady.Nikdy jem nepsal o tom,že Brno je skvěle fungující firma,ale psal jsem o výborné práci s mládeží,o skvělých transferech a o zařazování talentů do ligového týmu.Tak nezkresluj moje slova.Letos hrajeme LM,ale mě zajímá,zda ji budeme hrát i za dva roky,za pět let.Mě zajímá nejen současnost,ale i budoucnost.V tom se lišíme.Tobě stačí pohled na tabulku,fakt,že hrajeme LM.To mě nestačí.Mě zajímá práce s mládeží,skautink,marketink,návštěvnost,předváděná hra a konkurenceschopnost s evropskou špičkou.Sleduji konkurenci v čem je úspěšná,ne v tom,kde zaostává.Kromě mládeže je mi Brno ukradené.

                        • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                          (host)     před 17 lety 26.01.2008 22:52 |  
                          0 0

                          Brno - výborná práce s mládeží? skvělé transfery? zařazování talentů do ligového týmu? A kde jsou výsledky??? Nikde! Nikdo nemá lepší zařazování talentů do ligového týmu než Slavie (Suchý, Švec, Janda, Jablonský) a narozdíl od Brna se drží Slavie ve špičce ligy, Brno tam ani nenakouklo.

                          Abychom mohli hrát LM v budoucnu, potřebujeme kvalitu nyní, potřebujeme teď uhrát výsledky, abychom mohli na těch výsledcích stavět. Proto je třeba nakupovat kvalitu a zbavovat se průměru (Dejmci, Gecov).

                          Nedovolíš si vypouštět informace o dluzích klubu, když nejsi členem jeho orgánů? Tak jakým právem tu vypouštíš informace o dluzích Slavie? Jsi snad členem představenstva nebo dozorčí rady? Nejsi že. Jen máš prostě potřebu kritizovat a psát pouze negativně, a tím ve výsledku Slavii škodit. Snad u žádného jiného klubu jsem se nesetkal s takovým množstvím věčně kritizujících a nadávajících "fandů", jako je tomu u Slavie (dříve dřevěná tribuna, teď třeba ty). Korbela vyhnali právě takoví lidé, kteří chtěli prosadit svoje názory, zájmy a představy na úkor klubu.

                          • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                            (host)     před 17 lety 26.01.2008 23:13 |  
                            0 0

                            Protože o dluzích Slávie mluvilo vedení veřejně,stejně tak hráči nedostávali včas peníze.V Žilině jsem byl,a soupeř měl drtivý tlak,v první půli se hrálo na jednu bránu.Je pravda,že Standa zazdil šance po nahrávkách Kalivody,ale každý normální fanda musel uznat,že Žilina byla jasně lepším týmem.Přečti si komentáře k tomuto zápasu.Jinak Ajax už dávno nepatří do evropské špičky,v předkole poháru Uefa si udělal ostudu a vypadl s Bělehradem.V prvním zápase jsme mohli po poločase prohrávat o tři góly a nikdo by se nedivil.Co zahodil Suarez bylo trestuhodné.Pak nedal Ajax penaltu po jasném faulu Tavarese,Janda přeběhl hřiště,upadl,a rozhodčí zapískal spornou penaltu.Za celý zápas jsme vystřelili snad dvakrát na bránu,z penalty a v první půli Janda.V odvetě se v druhé půli hrálo na naší půlce a Vaniak chytil tři jasné gólovky Stamovi a Huntelárovi.Soupeř byl lepší,to je třeba sportovně přiznat,ale ne vždy lepší vítězí.Mám radost z postupu do LM,ale umím přiznat,že soupeř byl lepší.A přirovnávat mě,který má jiný názor na určité věci k lidem,kteří vyhnali a především okradli korbela,je neskutečná drzost a troufalost.Já jsem Slávii neokradl,jen nejsem papoušek,který vše odkejvá.Jinak Suchý,Švec,Janda,ano to je současnost,ale co bude za dva roky,až uvedení hráči odejdou.Kdo je nahradí z odchovanců.Brno má v základu Kuncla,Kaloudu,Střeštíka,mělo Mazucha a Holka.Teď vytáhlo Marečka,Boráka,Šurala,zatímco my jsme se zbavili Dočkala s Váchou.Necida a Jablonského jsme poslali na hostování.Mě zajímá budoucnost,ne jen současnost.To je krátkozraké.

                            • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                              (host)     před 17 lety 26.01.2008 23:25 |  
                              0 0

                              A je to tady! Sem jsi se chtěl dostat - opět a znovu pánové Dočkal a Vácha na scéně, že. Na to ti kašlu, řešilo se to tu x-krát a svůj názor jsem již dostatečně popsal včera.

                              Ani mě nepřekvapuje tvoje hodnocení penalt pro a proti Slavii - proti jasná a pro sporná? Obě byly naprosto stejné, pokud písknul pentli pro Ajax, tu pro Slavii musel písknout taky, v obou byl srovnatelný kontakt hráčů. Nemusíš se přetvařovat, že máš z postupu radost - všichni vidí opak. Radost máš pouze z toho, že prohry v LM jsou dalším zvráceným argumentem pro kritiku vedení. Lidi jako ty vždy nadávali Slavii a jejímu vedení za současnost (měli jste nezpochybnitelné argumenty - dluhy), nyní se situace zlepšila, přišly sportovní úspěchy a co teď že? Tak budeme nadávat na budoucnost! Ta totiž nelze zpochybnit, nikdo neví, co se stane. Ideální prostor pro nesmyslnou kritiku.

                              Mimochodem Ajax s žádným klubem z Bělehradu letos nehrál, vyřadilo ho Dinamo Záhřeb... takže zase špatně...

                              • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                                (host)     před 17 lety 26.01.2008 23:33 |  
                                0 0

                                hele anonyme a co ty? ty se neumíš podepsat. Je to škoda, protože je vidět, že není anonym jako anonym. mimochodem, (nechce se mi sem psat to spojení btw) ten druhej anonym to je ale kůň co? Ať žije Slavie, třeba bez peněz, bez akademie... dejva

                                • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                                  (host)     před 17 lety 26.01.2008 23:39 |  
                                  0 0

                                  Podepsat se umím, ale nějak nemám potřebu :-) Jméno tu stejně nikdo neuvádí a přezdívka je taky de facto anonymní. Navíc sem nepřispívám moc často, vlastně až od od tohoto přestupního období, když už jsem prostě nemohl vydržet číst ty bláboly některých lidí. Ale to je jedno. Původně jsem si myslel, že je ten člověk jen zatížen na mládež, ale s tím hodnocením zápasu se Žilinou a Ajaxem (zvláště penalty) mě přesvědčil, že to nemůže být slávista - postup přes Ajax mu totiž evidentně udělal čáru přes rozpočet :-)

                                  • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                                    quelhar (admin)     před 17 lety 26.01.2008 23:51 |  
                                    0 0

                                    Bylo by fajn, kdybys aspon prihodil nejake poznavaci znameni, aby se dalo poznat, ze dane prispevky psal jeden a ten samy clovek (i kdyz nikdo nezaruci, ze onu poznavaci znacku nebude pouzivat taky nejaky zaskodnik) :o)

                                    • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                                      (host)     před 17 lety 27.01.2008 00:25 |  
                                      0 0

                                      souhlasím s quelharem, když se spolu budeme bavit v hospodě, na ulici ... tak se uvidíme, když si budeme volat tak se představíme. to je snad normální, nebo ne? To samé by mělo platit při diskusi na těchto stránkách určených nám Slávistům.Člověk který se není schopen podepsat pod svůj názor, jakoby si za ním, až tak moc nestál. To je také obdivuhodné na …..jiřím, on ač terčem každodenní z velké věčiny opodstatněné kritiky, se vždy podepíše, mimochodem škoda že tady dnes není, člověk by se mohl aspoň zasmát, pač je to heute spíš k pláči.

                                      david honig
                                      passau

                              • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                                (host)     před 17 lety 26.01.2008 23:40 |  
                                0 0

                                To není podstatné,zda partizan nebo Dinamo,to je stejná kvalita.Pokud jde o penalty,podívej se na ně.Jeětě jednou jsem si to přehrával,a i Bosák řekl,že penalta za stažení Tavarese byla jednoznačná,kdežo u Jandy to bylo sporné,byl to běžný souboj,navíc Janda rád padá.Ne nadarmo ho fanoušci ostatních klubů napadají z filmování.Jinak jsem vedení nikdy nekritizoval,jen se mi nelíbí odchod Váchy a Dočkala za hráče,kterému končí smlouva.To je jiný názor.To,že hodnotím penalty jako novináři,neznamená,že nemám radost z postupu,jen si nebudu nalhávat,že obě penalty byly stejné.Podle Tebe,kdo má jiný názor je škůdce.o budoucnost se nezajímejme,žijme jen současností.To je koncepce jako hrom.Takto nezodpovědně žít neumím.Budoucnost Slávie mě zajímá.Jen tak můžeš pravidelně hrát LM.Jinak zůstane u jednoho vystoupení.Budoucnost není nesmyslná kritika.Tak se dál ukájej z postupu do LM,z vedení v lize.Dál nos růžové brýle.Já mám trochu jiný názor.Žij současností,ale mysli na budoucnost.

                                • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                                  (host)     před 17 lety 26.01.2008 23:44 |  
                                  0 0

                                  Tak pro tu budoucnost něco začni dělat a nemarni čas psaním negativních a zcestných příspěvků na netu.

                                • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                                  (host)     před 17 lety 26.01.2008 23:46 |  
                                  0 0

                                  Mimochodem nezajímá mě, co říká Bosák nebo fandové ostatních klubů. Mám svůj vlastní názor, nejsem ovce.

                                • partizan cz, dinamo a ti další

                                  (host)     před 17 lety 26.01.2008 23:52 |  
                                  0 0

                                  No ono je podstatné už jen to že se jedná o kluby z úplně jiných soutěží . S naprosto odlišným hráčským kádrem Vy fotbalový odborníku na slovo vzatý!!! Mimochodem nevěřím že takové bláboly by napsal voki či dan. dejva

                                  • Re: partizan cz, dinamo a ti další

                                    (host)     před 17 lety 27.01.2008 00:00 |  
                                    0 0

                                    Ale oba dva jsou to průměrné kluby v Evropě.Samozřejmě,že mají jiný kádr,hrají jinou soutěž,ale v Evropě je to jen průměr bez pořádného úspěchu v současnosti.

                            • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                              (host)     před 17 lety 26.01.2008 23:28 |  
                              0 0

                              Hele ,já jsem si teda vždycky myslel, že tráva je dobrá droga. Do toho nějaký to pivko a je slušnej Rauš. Přesně v tomhle stavu jsem se koukal na utkaní Ajaxu se Slavii. V případě ,že tvrdíš, že Tavaresuv zakrok hodnotíš jako jasnou penaltu proaď mi prosim s čím experimentuješ ty , to už musí bejt teda silný kafe. Dotď se mi vybavuje potutelný úsměv úmyslně spadnutého hráče Amsterodamu. Penalta kterou kopal David , byla jen jakási satisfakce za špatně odpískanou 11ku pro ti Slavii.. dejva

                            • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                              quelhar (admin)     před 17 lety 26.01.2008 23:28 |  
                              0 0

                              Tak tohle kandiduje na blabol roku. Konkretne tyto body:
                              1) Zilina jasne lepsim tymem
                              2) Ajax uz davno nepatri do evropske spicky (jestli je spicka top 10 tymu v Evrope, tak mas pravdu, jestli top 40, tak uz pravdu zdaleka nemas a LM hraje 32 tymu)
                              3) Jasny faul Tavarese + sporna penalta na Jandu (oba zakroky byly zrhuba stejne, tj 50% faulu a 50% simulace padajiciho hrace)

                              A dale, Necida s Jablonskym jsme poslali na hostovani proto, ze nemaji vykonnost na to, aby hrali v tymu lidra ligy. Brno si muze dovolit davat sanci vsem tem tvym Suralum, protoze jim o nic nejde a kdyz budou dalsi sezonu bez poharu, tak mozna vyhodi Ulicneho, ale jejich umisteni vlastne nikoho nezklame a neprekvapi. Kdyby chteli hrat o titul, tak stejne jako my nakoupi ruzne po lize kvalitnejsi hrace a tyhle mlade poslou se rozehrat na hostovani.

                              Brno vydelalo ted 200 milionu, ale zbavilo se dvou nejlepsich hracu. My jsme je vydelali taky, nikoho jsme se nezbavili a jeste jsme cenu nasich hracu zvysili. Ale to je jako do dubu, jak se presvedcil tvuj oponent.

                              • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                                (host)     před 17 lety 26.01.2008 23:52 |  
                                0 0

                                V prvním zápase byla Žilina jasně lepší,uveď mi nějaký úspěch ajaxu za poslední tři roky.Tavares stáhl při rohu hráče Ajaxu,poslechni si komentář Bosáka,to byla penalta.U jandy to byl normální souboj.Nákup průměených hráčů jako jsou Šourek,Černý,Jarolím na úkor odchovanců jsou vyhozené peníze.A zbavení se Dočkala s Váchou za hráče,kterému končí smlouva,je velká chyba.Ani posily této kvality nám nezaruči titul a postup do LM,jen nám navýší rozpočet o desítky miliónů.A když se nepostoupí do LM,tak budeš muset sehnat chybějící peníze.Kde?Prodejem hráčů Jandy,Suchého,takže tyto peníze místo investic do mládeže a tréninkového centra projíme.A až prodáme posledního hráče,o kterého bude zájem,tak budeme tam,kde je Sparta.V problémech.To není koncepce.To je riziko.A s Brnem bych se neukvapoval.Počkejme si na jaro a další sezóny.

                                • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                                  (host)     před 17 lety 26.01.2008 23:59 |  
                                  0 0

                                  Aha takže s Brnem si máme počkat, co ukáže čas, ale vedení Slavie budeš kritizovat už teď a už teď budeš prohlašovat, že "zbavení se Dočkala s Váchou je velká chyba" (přestože za ně přišel mnohem kvalitnější hráč)??? Proč si nepočkáš na další sezony i u tohoto kroku??? Protože prostě potřebuješ na Slavii naházet špínu... to je celé. A jestliže Jarolíma označíš za průměrného hráče, tak Vácha je hodně slabý podprůměr!

                                  Proč chceš uvádět úspěch Ajaxu za poslední tři roky? Minulost tě přece nezajímá! Alespoň jsi to sám říkal u Slavie a u Brna (protože kdybychom začali srovnávat minulost ve Slavii a v Brně, tak by to pro tebe a pro Brno dopadlo zle nedobře...)!

                                  • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                                    (host)     před 17 lety 27.01.2008 00:04 |  
                                    0 0

                                    Váchovi je 18,Jarolímovi 23,Vácha je reprezentant,úspěšný reprezentant,Jarolím není reprezentant,ani nebyl mládežnickým reprezentantem,v lize se až do letošního podzimu neprosadil.A Plzeň se ho zbavila bez smutku.Kdyby byl kvalitní záložník,měl by lepší nabídky než z Čech a druhé německé ligy.

                                • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                                  quelhar (admin)     před 17 lety 27.01.2008 00:12 |  
                                  0 0

                                  V prvnim zapase mela Slavia dve tutovky, tj. asi tak stejne jako Zilina. Drzeni mice nesvedci vubec o nicem, kdyz nevede k sancim.

                                  Ajax: 2005/2006 - osmifinale LM a vypadnuti s Interem Milan po vysledcich 2:2 a 1:0. Prodej Wesleyho Sneijdera do Realu Madrid za 27M Eur.

                                  Komentar Bosaka jsem slysel, ale jak uz psali jini, faul to byl asi tak stejny jako na Jandu, Suarez dobre vedel, co dela, kdyz spadnul a pak se usmival...

                                  Jarolim ma 23 let a je rozhodne v lize nadprumerny, Cerny zrovna tak, i kdyz je starsi. Prvniho z nich muzeme za par let velmi dobre zpenezit.

                                  Dockala s Vachou se nikdo nezbavil, Vacha se nejspis vrati do Slavie (i kdyz diky zraneni) a podminky opce na Dockala nikdo z nas nezna.

                                  Posily nam nic nezaruci, ale je vysoka pravdepodobnost, ze s nimi budeme hrat lepe nez bez nich.

                                  Rozpocet nam rozhodne nenavysi a uz vubec ne o desitky milionu. V pripade jejich (Jarolim+Cerny) nakupu jde dohromady o cca 17M, ktere se zaplatily z prodeje Vlcka. A jeste zbylo na Toleskiho a hostovani Strihavky.

                                  Kdyz nepostoupime do LM, tak nebudeme muset shanet zadne chybejici penize, nejsme Sparta, abychom museli vydelat 200M za sezonu, jinak zbankrotujeme.

                                  Nikdo nic neprojedl, jen jsme za prodej Vlcka privedli sest hracu a vydelane penize porad muzou jit na treninkove centrum a do mladeze, ostatne tak to take avizovali Dolezal s Rosenem.

                                  Ja vim, ze se to porad dokola opakuje, ale mlzis, pripadne uplne lzes (navyseni rozpoctu), shazujes uspechy Slavie s tim, ze to byla nahoda, zvelicujes vyznam dvou hracu, kteri jeste nic moc nedokazali, shazujes privedene hrace.
                                  Vypada to, ze te to bavi, preju ti to, protoze nikdo neprojde zadnou sezonou bez porazky a tak budes mit porad o zabavu postarano. Vzdycky se najde nejaka Lisen nebo Arsenal, kteri Slavii porazi a pripravi ti zivnou pudu pro tvoje vytky. Uz se ti moc nehodi zminit to,
                                  ze jsme snad jedinym tymem, kteremu Arsenal nedokazal vstrelit na podzim branku (aspon jsme byli jeste pred cca 3 tydny, od te doby mozna nejaky dalsi pribyl),
                                  ze jsme porazili Spartu na Letne zpusobem, ze se za cely zapas nedostala do opravdu vylozene sance,
                                  ze jsme to tve silne Brno na Strahove cely zapas prehravali a nakonec vyhrali,
                                  ze jsme uhrali ve dvou zapasech 4 body s nejlepsim tymem skvele rumunske ligy,
                                  atd. atd. atd.

                                  Nemusis odpovidat, vim, ze tyhle uspechy jsou dilem nahody, nebot Arsenal se na to vykaslal, Sparta byla v krizi, Brno bylo v krizi a Steaua byla v krizi.

                                  • to:quelhar

                                    (host)     před 17 lety 27.01.2008 00:34 |  
                                    0 0

                                    quelhare ulož si tenhle text, protože než začne liga, ho na těchto stránkách jistě několikrát budeš muset použít.aby si vyvrátil pěkně s odůvodněním, některé výkřiky anonymů s chorým mozkem. Díky.zdravi dejva

                                  • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                                    (host)     před 17 lety 27.01.2008 08:58 |  
                                    0 0

                                    Rozpočet se navýší,v tom má anonym pravdu,budou vyšší náklady na mzdy nových hráčů než odchovanců.A jestli jsme byli horší nebo lepší proti Ajaxu a Žilině,je jedno,rozhodující je,že jsme postoupili.Tobias

                                    • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                                      quelhar (admin)     před 17 lety 27.01.2008 10:01 |  
                                      0 0

                                      To bude castka statisicu maximalne jednoho nebo dvou milionu za rok. Nic, co by nas zruinovalo, pokud se nepostoupi do LM. Navic po prodeji Standy by se i o tom dalo polemizovat, protoze myslim, ze prave Standa mel jednu z nejlepsich smluv.

                            • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                              (host)     před 17 lety 26.01.2008 23:29 |  
                              0 0

                              Tvůj problém je, že požaduješ, aby Suchého a Švece nahradili jen a pouze ODCHOVANCI (sám jsi to napsal). Já narozdíl od tebe chci, aby je nahradili KVALITNÍ FOTBALISTI a je mi jedno, kde vyrostou. V tom je mezi námi rozdíl. Ty sleduješ svoje vlastní zájmy a zájmy nějaké party odchovanců, já sleduji zájmy Slavie.

                    • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                      (host)     před 17 lety 26.01.2008 22:30 |  
                      0 0

                      Mimochodem je docela vidět, že Slavie opravdu nebude tvoje parketa. Kdybys jí totiž sledoval (či dokonce na její zápasy jezdil), musel bys vědět, že v Žilině sice měla Žilina převahu v držení míče i dalších činnostech, ale v podstatě žádnou stoprocentní šanci. Dvě největší šance zápasu měl Vlček a ten hrál za Slavii že. O domácím zápase nemá cenu ani mluvit, tam byla Žilina ráda, že přežila 90 minut + prodloužení a tutové šance Vlčka či Šenkeříka.

                      Teď jsi se prostě odkopal - označit postup přes Žilinu za otázku štěstí může jen člověk, který to buď vůbec nesledoval, nebo ten, komu tenhle letošní úspěch dost silně vadí.

                    • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                      (host)     před 17 lety 26.01.2008 22:36 |  
                      0 0

                      Ty jsi ...... najdi mi tvůj názor, který jsi zde jistě prezentoval po tom co nám byl nalosován Ajax. Jistě si skákal do vzduchu jak vsetínská matka na vesnické tancovačce. Podle mého názoru až skvělý výkon celého mužstva v prvním zápase dal najevo, že amsterodam je hratelný. Když už se tady oháníš týmy zvučných jmen. Podívej se kolik talentovaných hráčů , tebou jmenovaných klubů je v mládežnických repre Anglie U 21 až U 19. dejva

                    • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                      bongor     před 17 lety 26.01.2008 22:58 |  
                      0 0

                      Řek bych,že tohle jsou docela pěkný cancy.A podepisuj se ,to je zvykem ve slušný společnosti.Píše se to v knize"Pravidla slušného společenského chování"a není ani moc drahá.

                      • Re: Salzburg - Slavia 0:1

                        (host)     před 17 lety 26.01.2008 23:41 |  
                        0 0

                        to je zase diskuze jak fík. hadáte se o věcech, který za prvé nikdo z vás neovlivní a za bé o nich nevíte úplnou pravdu. všechno tady jsou jen bezpředmětný spekulace. Jediný co můžete udělat je podpořit slávku, ať už nákupem suvenýrů nebo přítomností na zápasy. nikdo z vás neví, jak jsou nastaveny opce za přestupy pudila, blažka, váchy a dočkala. nikdo z vás neví, jak by se těmto hráčům vedlo, kdyby nepřestoupili. nikdo z vás neví, do jaké míry jsou výdělky brna dílem náhody nebo opravdovou koncepční prací. Je zajímavé, že zviditelnění a následný prodej šimůnka je brán jako náhoda, kdežto u brna je zájem o jejich mladíky přičítán super koncepční práci. Nikdo z vás neví, jak dobří jsou a budou šuralové, borákové atd. Zdar a sílu. elpresidente

  10. Re: Salzburg - Slavia 0:1

    (host)     před 17 lety 27.01.2008 05:39 |  
    0 0

    lol, sešívaný záda byly už na podzim nebo až teď v Dubaji? Peregrin

    • Re: Salzburg - Slavia 0:1

      quelhar (admin)     před 17 lety 27.01.2008 09:58 |  
      0 0

      Na podzim byly bila zada, az ted jsou sesivana a myslim, ze na podzim se kdesi napsalo, ze sada dresu na jaro uz bude mit sesivana zada.