Fanoušci Slavie

Oficiální prohlášení Ultras Slavia k novému stadionu v Edenu

Ultras Slavia se rozhodli nekomplikovat celou situaci ohledně permanentních vstupenek do Edenu, a proto si pozorně přečtěte níže uvedený článek a jeho jednotlivé body.

1) Ultras Slavia nebudou zajišťovat žádné permanentní vstupenky do Edenu

2) Každý, kdo chce navštěvovat kotel si sám(!) zakoupí permanentní vstupenku do jednoho ze sektorů 107, 108 a 109, v krajních případech do sektorů 106 a 110 a musí být smířený s tím, že se v sektoru bude stát, fandit, případně organizovat choreografie. Na případné stížnosti ohledně stání v těchto sektorech se později nebude brát zřetel!

3) Nedoporučujeme návštěvu kotle lidem, kteří fandit nechtějí, chtějí sedět a nechtějí být rušeni organizovaným fanděním a dalšími Ultras aktivitami

4) Dále nedoporučujeme návštěvu kotle důchodcům, rodinám s dětmi a dalším, kteří si chtějí fotbal užít bez výše zmíněných aktivit

5) Naopak se do těchto sektorů těšíme na nynější "kotelníky". Fanoušky, kteří se nebojí dát najevo své emoce, které k fotbalu patří, pořádně si zazpívat a hnát naše hráče dopředu.

6) Těšíme se na fanoušky, kteří chtějí tvořit tu správnou fotbalovou atmosféru a věříme, že se takoví najdou nejen v sektorech kotle, ale v celém Edenu a že právě náš stadion bude obávaným "peklem"!


Výše zmíněné body nejsou myšleny jako výhrůžky. Jen chtějí upozornit na situace, které mohou nastat a případně jim zabránit. Prohlášení bylo vydáno jako objasnění celé situace.

Strašák
Ultras Slavia

Případné dotazy zasílejte na e-mail ultras.slavia@seznam.cz

Komentáře (37)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Oficiální prohlášení Ultras Slavia k novému stadionu v Edenu

    (host)     před 17 lety 09.11.2007 20:40 |  
    0 0

    jaká bude KAPACITA těch 3 sektorů?

    • Re: Oficiální prohlášení Ultras Slavia k novému stadionu v Edenu

      (host)     před 17 lety 09.11.2007 20:42 |  
      0 0

      No, podle toho jakou zabiraji plochu, bych tipoval neco mezi 700-900 na sektor.

    • Re: Oficiální prohlášení Ultras Slavia k novému stadionu v Edenu

      Richi (admin)     před 17 lety 09.11.2007 20:50 |  
      0 0

      Přesná kapacita není možná říci, protože dokud nebudou namontované sedačky, tak to prostě nejde.

      • Re: Oficiální prohlášení Ultras Slavia k novému stadionu v Edenu

        PetCC     před 17 lety 09.11.2007 21:27 |  
        0 0

        Minimálně 500 na sektor, ale může to být i 650.

      • Re: Oficiální prohlášení Ultras Slavia k novému stadionu v Edenu

        GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 10.11.2007 11:28 |  
        0 0

        A co plány? To jako na nich není zakreslono jak budou sedačky řazeny? Nebude mít nakonec kapacitu 10k a zjistí se to až se položí ty sedačky ?:)

        • Re: Oficiální prohlášení Ultras Slavia k novému stadionu v Edenu

          PetCC     před 17 lety 10.11.2007 13:46 |  
          0 0

          Lepší by bylo, kdyby zjistili, že se tam nakonec vejde 22 tisíc :-)

          • Re: Oficiální prohlášení Ultras Slavia k novému stadionu v Edenu

            GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 10.11.2007 14:21 |  
            0 0

            a nebo je to ještě rafinovanější a při slavnostním otevření ohlásíme 50k a Vlastíka jebne :-D

  2. Re: Oficiální prohlášení Ultras Slavia k novému stadionu v Edenu

    (host)     před 17 lety 09.11.2007 20:40 |  
    0 0

    přesně tak, kdo nechce spolupracovat, ať tam nejde, jako s tím Arsenalem se na to velká část s choreografii vykašlala a pak to dopadlo jak to dopadlo:(

  3. Re: Oficiální prohlášení Ultras Slavia k novému stadionu v Edenu

    (host)     před 17 lety 09.11.2007 21:09 |  
    0 0

    Už ji mám do sektoru 108 do 5. řady a už se nemůžu dočkat.

  4. Re: Oficiální prohlášení Ultras Slavia k novému stadionu v Edenu

    (host)     před 17 lety 09.11.2007 21:28 |  
    0 0

    Řekl bych, že nejlepší by bylo tam rovnou namontovat ty sklopný sedačky.. maj to tak třeba v dortmundu a každej zápas tam stojí plná tribuna.. to by asi chtělo zkonzultovat s vedením, o moc dražší by to snad být nemělo... vikýřSKS

    • Re: Oficiální prohlášení Ultras Slavia k novému stadionu v Edenu

      (host)     před 17 lety 09.11.2007 21:47 |  
      0 0

      k čemu si tím pomůžeš? žádný místo tím neušetříš, pze tam stejně musí bejt vůle na to sklopení....nemaj v dortmundu spíš tribunu na stání?

      • Re: Oficiální prohlášení Ultras Slavia k novému stadionu v Edenu

        Petrik     před 17 lety 09.11.2007 21:53 |  
        0 0

        Maj, na té slavné Sudtribune je normálně stání, sedačky se tam montují jen na mezinárodní utkání a na repre.

      • Re: Oficiální prohlášení Ultras Slavia k novému stadionu v Edenu

        (host)     před 17 lety 09.11.2007 23:40 |  
        0 0

        Nejde o ušetření místa, ale o víc místa na stání.. Budeš mít větší pravděpodobnost, že se nezabiješ, až budeš za rok trojčit po Standově postupovym gólu v semifinále LM :-)) vikýřSKS

        • Re: Oficiální prohlášení Ultras Slavia k novému stadionu v Edenu

          (host)     před 17 lety 10.11.2007 13:03 |  
          0 0

          njn, pohodlnější by to asi bylo :) zkus to dát nějak vědět klučinům z e-side...:)

          • Re: Oficiální prohlášení Ultras Slavia k novému stadionu v Edenu

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 10.11.2007 14:30 |  
            0 0

            Souhlas. . to je rozumný. A možná nebudou ani zaprasený, že si je musíš vykládat poločasem:)

  5. Nazdárek hošánci,

    edenian     před 17 lety 09.11.2007 22:42 |  
    0 0

    už jsem nějakej pátek mimo kotel,ale dost Vás beru.Jste super
    a těšim se jak vás uvidim doma v EDENU!!!!!!!!!!!
    Rozhodně rozjíždíte i fandy v ostatních sektorech,o tom neni
    žádných pochyb.Takže SKS4EVER!!!!

  6. Re: Oficiální prohlášení Ultras Slavia k novému stadionu v Edenu

    (host)     před 17 lety 09.11.2007 22:50 |  
    0 0

    chtělo by to do edenu připravit nějaký super chorál,který by třebas zpíval celý stadion,to by byla pecka.Už se těšim na tu atmosféru,ale určitě nejsem sám,to asi my všeci!!
    Dejv

    • Re: Oficiální prohlášení Ultras Slavia k novému stadionu v Edenu

      (host)     před 17 lety 09.11.2007 23:17 |  
      0 0

      To není o chorálu, to je o tom, že se lidem na ostatních tribunách do fandění nechce...

      • VZKAZ PRO STRASAKA!!!!!!!!!!!!!

        (host)     před 17 lety 09.11.2007 23:39 |  
        0 0

        Určitě z nás mnozí byli na Strahově když přijel PAOK solun v poharu UEFA, neskutecni fanousci a zaujalo me jejich fandeni. Jak my se vsici chytime za ramena a skaceme, tak oni toto delali ale zadama ke hristi, z dalky to vypadalo famozne a jeste lip nez kdyz se drzi a kouka se na fotbal...sem pro aby to strasak vzal v potaz a zkusil to nacpat do nas:)

        • TO SNAD NE!!!!!!!!!

          (host)     před 17 lety 09.11.2007 23:55 |  
          0 0

          Tohle vždycky dělali sparťani a řvali u toho, že je fotbal vůbec nezajímá - fotbal je jen záminka... toho bych se v edenu dost nerad dočkal.

          • Re: TO SNAD NE!!!!!!!!!

            Frealaf     před 17 lety 10.11.2007 01:30 |  
            0 0

            Přesně. Taky jsem zásadně proti (ještě si pamatuju, že jsem se kvůlivá tomu sparťanům vždycky smál, protože to je z mýho pohledu dost dementní)! No, ale můj názor berte v potaz až v době, kdy budu mít v ruce permici, takže zatím to je jen tak na okraj... :( :)

      • Re: Oficiální prohlášení Ultras Slavia k novému stadionu v Edenu

        hammarby     před 17 lety 09.11.2007 23:52 |  
        0 0

        Nikdo nechce aby fandili pořád,přece je nemůžeme nutit,ale aby se to alespon jednou zkusilo.
        Dejv

    • Re: Oficiální prohlášení Ultras Slavia k novému stadionu v Edenu

      bongor     před 17 lety 10.11.2007 15:48 |  
      0 0

      možná by to chtělo,dát si někde neformální sraz a tam by každej mohl
      zazpívat při kytaře nebo klávesách svůj návrh na takovej chorál.Shodou okolností mám něco připraveného i já,je to podle mě docela dobrý a zpívatelný.Bongor

  7. Re: Oficiální prohlášení Ultras Slavia k novému stadionu v Edenu

    bongor     před 17 lety 10.11.2007 10:31 |  
    0 0

    ahoj Strašáku,jako kotel fandí Slavii,tak já fandím Slavii a vám všem,který děláte tak skvělou atmosféru,že to ještě ani pan Wenger nikdy neviděl.Do kotle nechodím,ale teď občas půjdu,abych Ti dokázal,že když jsi důchodce,tak to ještě neznamená,že sotva stojíš na nohách,nebo že nedokážeš fandit naší Slávce stejně jako vy mlaďoši.Takže až tam uvidíš nějakého důchodce,tak to možná zrovna budu já,nebo jiný,protože mezi námi staršími má Slavia nejmíň tolik věrných jako mezi Vámi mladými.Ještě jednou Vám všem kotelníkům děkuji za to,že jste dvanáctými hráči SKS.Ať žije Slavia Praha,klub který
    spojuje všechny slušné - mladé,starší i nejstarší fans.Bongor

    • Re: Oficiální prohlášení Ultras Slavia k novému stadionu v Edenu

      Strasak_1892     před 17 lety 10.11.2007 23:51 |  
      0 0

      Tak bohužel jsem to napsal trochu nešťastně. Napsat dodatek, že i důchodci, kteří chtějí fandit jsou v kotli vítáni. Samozřejmě si vítán i ty. Napsal jsem to spíše proto, aby nedocházelo ke zbytečným konfliktům a dohadám. ;-)

      • Re: Oficiální prohlášení Ultras Slavia k novému stadionu v Edenu

        bongor     před 17 lety 11.11.2007 00:21 |  
        0 0

        Ale ne,tak to neber Strašáku mě jsi vůbec nenaštval a rozuměl jsem tomu,jak jsi to myslel.Všechno v pohodě.AŤ žije SKS

  8. Re: Oficiální prohlášení Ultras Slavia k novému stadionu v Edenu

    GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 10.11.2007 11:33 |  
    0 0

    Nemělo by tu spíše být officiální vyjádření Slavie o umístnění kotle? imho jeden sektor musí bohatě stačit (ten officiální uvedený klubem) s tím že by pro kotel byl následně uvolněn další (jenž by se řekněme do 80% naplnění tribuny blokoval) takhle se stejně nevyhnete problémům. Kotel musí být přesně vymezen a lidi musí být informování o pravidle v něm. Tak jako v SA

    • Re: Oficiální prohlášení Ultras Slavia k novému stadionu v Edenu

      (host)     před 17 lety 10.11.2007 13:06 |  
      0 0

      nesmysl,chceses snad aby tribunu hizdily náký ploty jako na letný.to snad nemyslíš vážně.mi nejsme dementi!!!nebo ty ses náká vyjimka ktera chce dělat bordel.???pamatuj ze mi sme slušný.teda aspon doma.:-) myslim si ze stejnej nazor má.a i to tak vydí většina našeho kotle i normální fans.my sme součástí ostatních,ostatní jsou součástí nás!!! a všichni sme slavie. tak proč dělat bariery.v kotli je jenom rozdíl ze se tam fandí ale pro spoustu lidí je to okraj fotbalové společnost.což se myslím každý přebere sám.

      • Re: Oficiální prohlášení Ultras Slavia k novému stadionu v Edenu

        (host)     před 17 lety 10.11.2007 13:08 |  
        0 0

        a okrem toho je jasně psáno že kotel je v sektorech 107 108 109.to ti nepripadá dosatečně vymezený??

      • Re: Oficiální prohlášení Ultras Slavia k novému stadionu v Edenu

        GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 10.11.2007 14:20 |  
        0 0

        já netvrdím, že chci nějaký ploty!!! rozhodně ne jen se chci vyvarovat střetů s balíkama co dorazí na fotbal jednou za pět let (jako ve středu) a to nastane pokud bude klub inzerovat kotel v jedno sektoru lidi z kotle několi pak tam pro cenu nalezou čumilové a z toho budou problémy. kompaktnost, pokud ultras vyprodají tři sektory s drtivou převahou nad "návštěvníkama" budu jistě spokojen a pro zápas jen dobře. jen jsem měl ve středu špatnou zkušenost:( v tý SA je to jasně daný kupuješ si listek do ktle za nejmenší cenu? pak věz že se tam nesedí, ale fandí!

        • Re: Oficiální prohlášení Ultras Slavia k novému stadionu v Edenu

          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 10.11.2007 14:41 |  
          0 0

          Souhlasím. Tahle výzva je rozumná. . Když jdu do kotle, tak ne proto, že chci za 100 českých vidět Uefu, ale že chci fandit a nevadí mi chvíli držet papír nebo nevidět. A nebudu nadávat lidem, co dělaj transparenty. Ale podle mne, by to měli ultras projednat s klubem a uvést oficiálně. . minimálně na of. webu ať se to prostě ví! A co nejvíc se omezí problémy. .

  9. Na co 3 nebo dokonce 5 sektorů pro kotel ?!

    (host)     před 17 lety 10.11.2007 18:52 |  
    0 0

    V článku jsou pro kotel zmíněny 3 sektory potencionálně ještě další 2, celkem tedy až 5 sektorů. Jeden sektor bude mít kapacitu odhadem 600 míst tj. 3 sektory = 1800 míst, 5 sektorů = 3000 míst. Ne že bych Slávii nepřál velký kotel, ale je tohle reálný ? Kolik lidí chodí v současnosti do kotle ? Neumím to odhadnout, ale řek bych tak 500. Každopádně zabírat pro kotel 3 sektory nebo dokonce 5 !!! :-o mi připadá jako hloupost. To bude akorát docházet k těm konfliktům, které jsou naznačeny v článku tj. že se kotelnící rozptýlení do několika sektorů budou dohadovat s ostatními fanoušky, kteří chtějí třeba sedět. Já bych navrhoval vyčlenit pro kotel dva pevné sektory (třeba 107, 108), aby ke konfliktům nedocházelo. To bude pro kotel 1200 míst a to je až až. Zamyslete se prosím nad tím.

    Dr. Fe1

  10. Re: Oficiální prohlášení Ultras Slavia k novému stadionu v Edenu

    (host)     před 17 lety 10.11.2007 21:20 |  
    0 0

    Nechápu, proč není umožněno, stejně jako je to v Německu, povolit na lize místa k stání a sedačky montovat pouze na zápasy UEFA či FIFA. Volové na svazu jsou papežštější než papež, jako vždy. Bazírují na volovinách a utíká jim podstatné...

    • sever na stání!

      vikyrSKS     před 17 lety 10.11.2007 22:54 |  
      0 0

      souhlasim. Už tu o tom byla debata včera(pár komentářů výše). Byl bych pro, dát na sever alespoň sklápěcí sedačky..Atmosféře by to jistě prospělo. Sever jenom na stání by byl určitě super, ale to už bysme chtěli po našich zastydlejch svazácích asi opravdu moc..Myslim, že to stojí za úvahu a doufám, že si to tu přečte někdo, kdo by to dokázal navrhnout na kompetentních místech.

  11. Re: Oficiální prohlášení Ultras Slavia k novému stadionu v Edenu

    (host)     před 17 lety 11.11.2007 11:51 |  
    0 0

    Já teda ke stání nepotřebuju sklápěcí sedačku takže mi to přijde jako zbytečnost ale to je jedno. Spíš bych byl pro aby v kotli čili 3 sektorech uprostřed severní tribuny platil speciální návštěvní řád. Aby lidi neotravali s tim ať si někdo sedne nebo možnost okřiknout někoho ať zvedne ten a ten karton. Při koupi lístku do těchto tří sektorů by na tom měl být zákazník upozorněn.. Pak se nebude stávat že vás nělkdo pošle do háje když ho poprosíte jestli by nemolh zvednout katron nad hlavu.. Kmotr

    • Re: Oficiální prohlášení Ultras Slavia k novému stadionu v Edenu

      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.11.2007 12:42 |  
      0 0

      Sklápěcí by byly lepší. Máš tam pak víc místa při skákání a pod. .

      • Re: Oficiální prohlášení Ultras Slavia k novému stadionu v Edenu

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 11.11.2007 12:43 |  
        0 0

        Amohly by se namontovat všude. . třeba by pak sedátka nebyla tak špinavá, že si musíš dát pod řiť poločas:)