Stadion Eden

Stadion v Edenu ponese jméno partnera

Minulý týden zde na webu proběhla diskuze, zda by diváci hlasováním mohli ovlivnit pojmenování nového stadionu v Edenu a jeho tribun. Odpovědi nám poskytnul Alexandr Kliment ze společnosti E Side.

Jak mnozí předpokládali, samotný název stadionu fanoušci nemohou ovlivnit, slávistický svatostánek ponese jméno partnera klubu. "Jednáme s různými firmami, jedná se jak o subjekty, které jsou v tuto chvíli nějakým způsobem se Slavií spojeny, tak i společnosti, které žádnou vazbu se Slavií nemají," uvedl Alexandr Kliment. Mezi fanoušky padly i návrhy, že by v názvu místo "arény" nebo "stadionu" mohl být přímo "Eden". "Partner, po kterém bude stadion pojmenován, chce s fanoušky komunikovat, potřebuje cítit zpětnou vazbu. Slovo Eden v názvu může být jednou z variant."

Fanoušci ale nebudou mít možnost pojmenovat ani jednotlivé tribuny. "Tak unikátní projekt, jakým Eden je, s sebou přináší závazky, které se musí splácet. Umožnit partnerům, aby tribuny nesly jejich jméno, je jednou z možností, kterou nelze opomenout," řekl Kliment. Název stadionu a jednotlivých tribun by měl být znám nejpozději s otevřením. Na odkaz k historii klubu však i tak místo zbude. "Bude se na ni brát zřetel, například zřízením síní slávy, na které Slavia spolupracuje s Národním muzeem."

Komentáře (112)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

    Moskyta     před 17 lety 05.11.2007 09:58 |  
    0 0

    Tak s názvem stadionu nesoucím jméno sponzora se dalo počítat na 200%, ale tribuny? To je už trochu silná káva... Co tomu říkáte, např. Fortuna sever, Canaria východ?
    P.S.: Když už bude v názvu stadionu jméno sponzora nedalo by se to přesto skloubit s tím Edenem, nebo Pepi Bicanem, t.j. "Hochtief arena Eden" či "Hochtief arena Pepi Bicana" - koza se nažere a vlk zůstane celý!
    moskyta

    • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

      (host)     před 17 lety 05.11.2007 10:17 |  
      0 0

      Az se to za 15 leti zaplati tak se to muze klidne jmenovat "Leska Stadion". Mezitim se musime smirit stim ze nas na Strahov chodi 3000 a z toho se novy stadion holt zaplatit neda. Rozhodne si radeji usednu na Canaria zapadni tribunu nez na strahovskou zapadni tribunu.

      • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

        (host)     před 17 lety 05.11.2007 11:44 |  
        0 0

        4 Moskyta:Je to snad uplně jedno, jak se bude jmenovat, hlavně, že bude stát a budou tam chodit lidi, ten stadion je krásnej a ty tu řešíš jestli se bude jmenovat po Pepim, neřikám, že by si to nezasloužil, ale partner zaplatí peníze a to je hlavní!!!

      • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

        (host)     před 17 lety 05.11.2007 11:50 |  
        0 0

        Naprosto s tebou souhlasím!!

    • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

      (host)     před 17 lety 05.11.2007 11:46 |  
      0 0

      promin, ale "Hochtief arena Pepiho Bicana" je opravdu hnus vsech hnusu. troubi

      • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

        Socrates (přítel SN)     před 17 lety 06.11.2007 02:15 |  
        0 0

        To teda jo ! :-))

    • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

      Petrik     před 17 lety 05.11.2007 12:23 |  
      0 0

      Když tak už Hochtief stadion Eden, prosím!! :-)

    • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

      (host)     před 17 lety 07.11.2007 08:47 |  
      0 0

      Jde o prachy..., kazdopadne co brani nam, fanouskum, si ty tribuny i stadion pojmenovat jak chceme?? :-)
      Urs

  2. Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

    quelhar (admin)     před 17 lety 05.11.2007 10:16 |  
    0 0

    Taky se mi zda, ze se sponzorovanim jednotlivych tribun budeme v Cesku rarita. Moc se mi to nelibi, ale kdyz z toho budou penize, tak proc ne. Jen je otazka, jestli to budou penize pro Slavii a nebo penize pro E Side na zplaceni stavby. Ohledne toho, aby se slovo Eden objevilo i v nazvu stadionu - to je mi celkem fuk, tak jako sraltani chodi na Letnou a mezi sebou tomu nerikaji jinak, tak my budeme chodit do Edenu, i kdyz se to oficialne bude jmenovat treba Hochtief Arena.

    • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

      pupekd     před 17 lety 05.11.2007 10:26 |  
      0 0

      souhlasím s tebou. mi tomu prostě budeme říkat EDEN a tribunám Sever nebo Kotel, hlavní atd. Hlavně, aby to stálo.

    • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

      (host)     před 17 lety 05.11.2007 10:30 |  
      0 0

      Tak tyhle peníze půjdou tutově na zaplacení stavby. Jinak stadioneden.cz se už směruje na eside.cz:) GeorgK

      • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

        (host)     před 17 lety 05.11.2007 11:45 |  
        0 0

        super názor

  3. Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

    (host)     před 17 lety 05.11.2007 10:22 |  
    0 0

    EDEN je jen jeden!!! :)

  4. Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

    (host)     před 17 lety 05.11.2007 10:28 |  
    0 0

    Pro mě to bude vždy Eden :-) Jane nemáš nějaké info o čase, způsobu a případně přibližné ceně prodeje pernamentích vstupenek? Ravik

    • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

      (host)     před 17 lety 05.11.2007 10:47 |  
      0 0

      Chte nechte budu mit jiny nazor, generace Slavistu chodili do Edenu a jiny nazev i kdyz chapu komercni nutnost je nedustojny, jinymi slovy at se jmenuje arena jak chce, ale prida se tam i jmeno nejuspesnejsiho fotbalisty Slavie vsech dob. K nazvum jednotlivych casti stadionu bych speci pro tebe Jane snad jen podotkl, ze ani nejvyssi predstavitele Slavie nemeli o podobnem, kroku komercne vyuzit i tribuny ani paru a jeste pri besedach minuly tyden tvrdili, ze na vse je pamatovano. Bohuzel dobra neni situace ani, s permicemi, ktere pujdou razantne nahoru a to ve vetsine pripadu az o 30 provcent , to same vstupenky a obcerstveni o tom se radsi decentne mlci. Asi Vas prekvapim, presto vsechno, ale to bude nas stadion, misto kde budeme sice v najmu u spolecnosti pana Lesky ale na miste mnoha generacim Slavistu drahe. Bohuzel i najem bude vetsi misto nakych 4 az 6 milionu, ktere jsme platili na Strahove , to bude o dost drazsi, ale to se proste neda nic delat/ pozor nemluvim o primem najmu/. Ale i presto snad konecne po letech bezdomovectvi budeme mit klid na hru a nase vysledky budou mit strvalejsi vzestup. Jiri

      • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

        pupekd     před 17 lety 05.11.2007 10:56 |  
        0 0

        jak to myslíš s tím nájmem

        • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

          (host)     před 17 lety 05.11.2007 15:11 |  
          0 0

          Vždyť i o 100% dražší permice do EDENU je paráda,dát 2-3 táci na sezonu je super

      • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

        PetCC     před 17 lety 05.11.2007 10:58 |  
        0 0

        Vzhledem k tomu, že na Strahov mám permanentku se slevou fanklubu za 1.500, jsem očekával do Edenu tak 2.500. A to je zvýšení o 60%. Tebou předesílaný zvýšení o 30% mi nepřijde až tak strašný.

        • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

          (host)     před 17 lety 05.11.2007 11:02 |  
          0 0

          Myslim, ze jsem se vyjadril zcela jasne, je mi to jedno , budeme hrat konecne doma, k najmu Slavia bude jako kazdy jiny subjekt za poskytnute sluzby pronajimateli tj. Leskove firme platit a vyjde to celkove draz nez na Strahove. Jiri

          • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

            (host)     před 17 lety 05.11.2007 11:32 |  
            0 0

            Nezlob se, ale toto bylo zcela jasne od zacatku, mluvil o to nedavno i p. Rosen v jednom rozhovoru a navic, tato spolecnost ma spolecne jen zakladatele a hospodari zcela samostatne, takze premyslim, nebo si snad myslis, ze je to mozne jinak. Jiri

            • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

              (host)     před 17 lety 05.11.2007 12:48 |  
              0 0

              Myslim, ze zcela komformni vyjadreni najdes v teto diskuzi hlavne na jejim konci. Jiri

          • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

            pupekd     před 17 lety 05.11.2007 12:44 |  
            0 0

            Myslím že si se vyjádřil s cela nesmyslně, protože se od začátku říkalo, že se Slávia vrací domu a že žádný nájem platit nebude!!! Stadion se bude splácet z příjmů z kanceláří, hotelu a jiných aktivit. A také se říkalo, že záleží na nás na fanoušcích kolik nás bude chodit, protože část a tím zdůrazňuji ČÁST příjmů ze vstupného půjde na splácení stadionu.

      • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

        (host)     před 17 lety 05.11.2007 11:21 |  
        0 0

        Kde to bereš? Proč bysme platili nájem sami sobě? Dává ti to nějakou logiku? Vždyť E-side byla založena proto, aby Slavia byla finančně v bezpečí, ne proto, aby nás vykrádala, když tam dělají naši lidi. Přemýšlej.

      • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

        (host)     před 17 lety 05.11.2007 13:26 |  
        0 0

        už dávno jsem se chtěl zeptat, kam na ty názory chodíš, protože dost z nich je mimo mísu a tenhle taky.

      • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

        (host)     před 17 lety 05.11.2007 20:33 |  
        0 0

        Boze Jiri vy jste uplnej kokos, o zdrazeni se vi dlouho a je to vic nez ocekavane , vcetne obcerstveni (klobasa ftw). Pridanim jmena ke sponzorovy stadaku??? Jako pepsi arena pepiho bicana ? Takhle by to Pepi urcite nechtel. A prosim Vas u jakyho najmu pana Lesky ??? E-side patri enicu stejne jako slavia. A najem da se tomu tak rikat je proste placeni "provozu" podle toho co tam slavie uhraje. Jsou to dve spolecnosti takze v tom nemuze byt bordel a musi mit mezi sebou normalni zakonej vztah. Zkuste nekdy myslet v sirsich souvislostech a nekoukat na to nejen tou vasi dirou v plote.F.Vesely

    • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

      (host)     před 17 lety 05.11.2007 11:25 |  
      0 0

      To ze se stadion bude jmenovat podle sponzora bylo celkem jasne, jde jen o to aby nove jmeno nebyl pouhy paskvil. Osobne bych rpeferoval kratsi nazev a primo se nabizi vyuzit toku financi z arabskych emiratu - jejich k25o firma zajistujici mobilni pokryti na 90% arabskeho poloostrova by urcite nebyla spatny partner, uz dlouho se mluvi o jejich pruniku na cesky trh!

    • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

      (host)     před 17 lety 05.11.2007 11:35 |  
      0 0

      a jak budou nastaveny příjmy - ze vstupneho, lóží, občerstvení, pronájmu kancelřáských prostor a hotelu? Co půjde do kapsy Slavii a co E-side? Ravik

      • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

        (host)     před 17 lety 05.11.2007 11:40 |  
        0 0

        Slavia je na stadionu jen v najmu, bude platit jako kazdy jiny, samozrejme urcita exkulzivita tam je, prijmy ze vstupneho budou klubu , ale jen z jeho utkani , dalsi zisk bude patrit E SIDE, ono kdyz si vezmes , kolik se bude splacet nelze jinak, kazdy rok se musi vydelat nejmene 70 milonu korun, vydelat, ne kryt rezie. Jiri

        • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

          (host)     před 17 lety 05.11.2007 11:47 |  
          0 0

          Jiri, čtu si Vaše komentáře a doporučil bych vám návštěvu psychiatra...

          • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

            (host)     před 17 lety 05.11.2007 11:48 |  
            0 0

            No tak to tebe by si tam rovnou mohli nechat

            • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

              (host)     před 17 lety 05.11.2007 11:55 |  
              0 0

              myslite, Ja treba v teto veci vychazim ze zcela relevantnich a zduraznuji oficialnich zdroju, pokud je zakulisni dohoda ohledne najmu nastavena jinak, nez treba rekl v radiozurnalu p. Dolezal, ci jeste probihaji jednani, to taky rekl, rad se poucim a diky za doporuceni, potrebuji si odpocinout od prace, takze neschopenka se vzdy hodi. Vis ja K25 nevim, ale asi by se melo nam Slavistum dat, nejak oficialne, ze tam jsme doma a to jen Arabsky sejk neudela. k tomu mne dovedla jedna navsteva Tesca Edenu, maly kluk 10-11 let se ptal taty, co se stavi a proc, znas to a kdyz mu tata neco rikal o Slavii, vitezoslavne zvolal , ta preci ma domov na Strahove....... Jiri

              • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

                (host)     před 17 lety 05.11.2007 20:37 |  
                0 0

                To je ale pekna picovina sprominutim...vy jste clovece nemocnej clovek

        • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

          (host)     před 17 lety 05.11.2007 12:31 |  
          0 0

          To že nám vstupné zůstane je pro mě příjemné překvapení, čekal jsem, že veškeré příjmy ze stadionu půjdou primárně na jeho splacení. Jinak jsem se ptal doležala na to, kam půjdou příjmy ze stadionu v době až už bude splacen a říkal, že podstatná část pude do slávie. Mifer

        • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

          Petrik     před 17 lety 05.11.2007 12:34 |  
          0 0

          Je naprosto zřejmé, že dokud nebude stadion splacen, musí být Slavia "v nájmu". Je to tak vždy a všude, jen největší kluby světa by si mohly dovolit nechat si stadion vrtat do vlastního účetnictví. Slavia bude platit za vše, co na stadionu bude dělat, příjmy ze vstupného půjdou jí, ale jinak například občerstvovací zařízení samozřejmě uzavírají smlouvy s E-side. Stejně tak repre a další subjekty. e-side bude určitě účetně vedena tak, aby byla pořád na nule, tzn. ze svých příjmů bude okamžitě splácet půjčku a svojí drobnou režii, nebude to společnost na zisk. Za dvacet let, až se stadion splatí a společnost by začala být zisková, je teprve moment k rozhodnutí, zda a jak převést stadion na Slavii.

          • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

            (host)     před 17 lety 05.11.2007 12:38 |  
            0 0

            Ano myslim, ze jsi to vysvetlil ujasne a nezmatene jako Ja, obavu mam, nikdo nevi jake budou zajmy akcionaru za 20 let i jestli se povede vse dle planu, ale ono se to proste dnes jinak udelat neda, chteli jsme novy stadion, budeme ho mit, ale je to neco za neco. Jiri

            • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

              (host)     před 17 lety 05.11.2007 15:30 |  
              0 0

              Doležal je snad dostatečně kvalitní právník na to, aby dokázal zajistit dostatečné garance, že slávie bude ze stadionu po jeho splacení profitovat.

    • permice do Edenu

      jane (admin)     před 17 lety 05.11.2007 17:54 |  
      0 0

      Muzu ti prozradit, ze se jen parkrat vyspis a permice se budou prodavat :)

  5. podoba stadionu

    (host)     před 17 lety 05.11.2007 10:46 |  
    0 0

    lidi ,z trošku jiného soudku, nevite jak bude vypadat calkově stadion?asi jinak z venčí než na vizualizaci co? hlavně me zajima barva a zpusobe vyřešení toho hotelu,kancelarskych budov a prostě té hlavni tribuny z venčí-dík za odpoved

    • Re: podoba stadionu

      (host)     před 17 lety 05.11.2007 10:53 |  
      0 0

      Plánuje se beseda se Sašou Klimentem, tak se na všechno můžeš optat. Bude to trochu jiné, brzy snad budou nové vizualizace.

    • Re: podoba stadionu

      (host)     před 17 lety 05.11.2007 15:26 |  
      0 0

      no já myslím, že z hlavní silnice bude stadion vypadat stejně. Rozdíl bude v místech kde měly stát byty, to je celé.vosa

  6. Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

    (host)     před 17 lety 05.11.2007 11:11 |  
    0 0

    At se to jmenuje treba xxxxxx Arena Pepiho Bicana a je to. Byl by tam sponzor i Pepi. A ze bude perma za 4000 mne postupem casu uz ani neboli - samozrejme s predpokladem, ze pokud bude ostraha kontrolovat u vstupu, tak bez cigarety v ustech a klobasy nebudou drek jako ted.

    • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

      bojler     před 17 lety 05.11.2007 11:12 |  
      0 0

      to sem byl ja

  7. Žádná aréna ale stadion!!!

    (host)     před 17 lety 05.11.2007 11:28 |  
    0 0

    V žádném případě bych nepřipustil, aby se stadionu v Edenu říkalo Arena. V naší tradici to znamená něco jiného. Když slyším třeba Axa Arena, hned mi to přijde jako nějaké kulaté cirkusové šapito, a ono to skutečně má na Letné s cirkusem a cirkusu podobnými zápasnickými komediemi hodně společného. Všimněte si, že třeba Arsenal nehraje v žádné aréně, ale na Emirates Stadium. Nechte arénu cirkusákům a Sraltě, hrajte na českém konzervativním, slušném a dlouhými roky prověřeném s t a d i o n u.
    Tantalos

    • Re: Žádná aréna ale stadion!!!

      (host)     před 17 lety 05.11.2007 11:38 |  
      0 0

      a vsimni si, ze bayern hraje v alianz arene.tak co jako?troubi

      • Re: Žádná aréna ale stadion!!!

        Jachym     před 17 lety 05.11.2007 11:46 |  
        0 0

        To je prava, ale to slovo v názvu mi taky moc neladí. Nějak se nám teď s těmi arénami roztrhl pytel...

      • Re: Žádná aréna ale stadion!!!

        (host)     před 17 lety 05.11.2007 12:26 |  
        0 0

        ona aréna je totiž označení místa pro konání gladiátorských zápasů apod. slovo aréna znamená písek - tedy ten písek, na kterém se odehrávají ty zápasy, písek, který do kterého se vpíjí krev gladiátorů.

      • 2 troubi

        (host)     před 17 lety 05.11.2007 12:49 |  
        0 0

        Přesněji
        Allianz Arena München Stadion GmbH

        • Re: 2 troubi

          (host)     před 17 lety 05.11.2007 15:22 |  
          0 0

          no dobre:)
          jen jsem chtel dat priklad,protoze argument tantala mirne pokulhava.troubi

    • Re: Žádná aréna ale stadion!!!

      (host)     před 17 lety 05.11.2007 11:46 |  
      0 0

      LOL ty ses komik

    • Re: Žádná aréna ale stadion!!!

      (host)     před 17 lety 05.11.2007 11:46 |  
      0 0

      LOL ty ses komik. PSH

  8. Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

    (host)     před 17 lety 05.11.2007 11:47 |  
    0 0

    Tak název stadionu, tam to bylo jasný, ale tribuny to mě dost mrzí :-((. Jsem zvědavej na tu komunikaci s novým subjektem...Už to vidím, stadion Sazka, jedna tribuna šťastných 10, další Sportka,další Fortuna a poslední Chance...Snad aspoň ty dresy udržíme...LE

    • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

      (host)     před 17 lety 05.11.2007 11:59 |  
      0 0

      jako me je vcelku fuk,ze misto cedule "tribuna sever" tam bude cedule "tribuna mc donald". troubi

      • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

        (host)     před 17 lety 05.11.2007 12:10 |  
        0 0

        přesně tak, kdo by nechtěl chodit na stadion do Edenu jenom proto, že se jmenují tribuny po obchodních partnerech tak je trouba (nic ve zlém troubi :-)) ) Ravik

  9. Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

    (host)     před 17 lety 05.11.2007 12:29 |  
    0 0

    Je to jedno ať se to jmenuje jak chce... hlavně že to bude stát. A stejně tomu bude říkat každej Eden, tak o co jde.... Krasty

    • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

      (host)     před 17 lety 05.11.2007 12:48 |  
      0 0

      Tak původně šlo o to vzdát hold výrazným Slávistickým osobnostem aspoń touto formou.Ale prachy trumfly, podle očekávání, dávnou slávu borců, jako Bican a slavnou minulost.. Což je přirozené v téhle době, ale trośku smutné..LE

      • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

        (host)     před 17 lety 05.11.2007 12:58 |  
        0 0

        Že se to bude jmenovat po sponzorovi mi bylo jasný od samotnýho začátku a naprosto to chápu... v této době si skutečně nemůže žádný tým dovolit ten luxus odmítnout desítky milionů jen proto že fanoušci( a věřim že i vedení) by si spíš přáli pojmenovat to po panu Bicanovi. Rozhodně bych z toho nedělal tragedii. Ta síň slávy bude myslim dostatečný hold borcům kteří pro Slavii tolik udělali

      • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

        (host)     před 17 lety 05.11.2007 12:59 |  
        0 0

        Krasty(sem se zapomněl podepsat:-))

  10. Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

    Jirkku (přítel SN)     před 17 lety 05.11.2007 12:48 |  
    0 0

    driv se Stadion jmenoval Primátora Vacka a stejne to pro vsechny byla Slavie nebo Eden. Nazev bych fakt nechal na Eside.

    • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

      harashment     před 17 lety 05.11.2007 13:03 |  
      0 0

      vlastimil eden košťl doporučuju!

  11. Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

    (host)     před 17 lety 05.11.2007 13:48 |  
    0 0

    Cože? Stadion nebude Slavie a bude jenom v nájmu??? Co to je za nesmysl? Dyt Slavie poskytla pozemky, aby nemusela platit nájem snad ne??? Okamžitě někdo vysvětlit!!!

    • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

      Petrik     před 17 lety 05.11.2007 15:00 |  
      0 0

      z čeho jiného bys chtěl splatit nemovitost, než z výtěžku z nájmu? Panebože...

    • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

      (host)     před 17 lety 05.11.2007 15:33 |  
      0 0

      Slávie bude ze zisku ze vstupného přispívat na splácení stadionu, to je snad jasné ne? Mifer

    • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

      (host)     před 17 lety 05.11.2007 20:44 |  
      0 0

      Ses uplnej idiot nebo co ?

  12. Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

    (host)     před 17 lety 05.11.2007 14:06 |  
    0 0

    stavba je radna a z prukaznych penez postavena. mesto, stat nedalo ani korunu. jelikoz je to cele ze soukromych penez, je vsem jasne, ze to je investice, ktera se musi minimalne splatit. nevim presne, jaka je pozice eside s hlediska zisku a jeji budouci vztah k SKS, ale chapu, ze pujde o to vyuzit kazdy potencialni prijem. nazev stadionu je jasny(ikdyz zatim nejasny), jen se primlouvam za ten Stadion, nechci arenu. sponzorske nazvy tribun jsou prijmem, a proto se vyuziji, ale pochybuju, ze se tim lidi budou ridit. proste pujdou na hlavni, na vychod nebo do kotle. sponzorstvi tribun je lacinej marketing, no ale proc ne, kdyz jsou zato penize a ty firmy si mysli, ze z toho maj uzitek. jejich nazvy se beztak nevziji, predpokladam, ze se budou menit. DOTED OK a Slavii to muze byt sumak. co by mi ale fakt vadilo, kdyby tribuny byly barevne prizpusobene tem sponzorum, jako ze by byla jedna zluta, dalsi zelena a treti fialova. tak to ne, panove! jako na ajaxu. absolutne neladici prostedi, nic podobajici se domacimu prostredi. je to nas domov, a tak to musi i vypadat. nazvy jsou mi temer jedno, ale na vzhled pozor. ten ovlivnuje atmosferu, nazvy tezko. peknej den. flyingpig

  13. Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

    (host)     před 17 lety 05.11.2007 14:18 |  
    0 0

    Promiňte, ale přijde mi to celé směšné. Lidé stejně chodí na Spartu a na Slavii a jestli si tomu někdo říká jeden rok Toyota aréna, druhý rok Axa aréna, třetí rok Whiskas aréna a další rok Pampers aréna je vlastně jedno. Svědčí to ale o přízemnosti sponzorů i sponzorovaných. Vím, že i stadion Arsenálu se teď jmenuje po nějakých Arabech, ale jsou i kluby které, ač jistě taky sponzorovány, mají důstojný a hlavně stálý název svého hřiště. Já budu prostě chodit na Slavii do Edenu a už aby to bylo. Strahov mě nebaví a myslím, že nejsem sám. To, co bude napsáno na permanentce snad přežiji.

    • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

      Petrik     před 17 lety 05.11.2007 14:57 |  
      0 0

      Nesmysl, je to běžné např. v Německu, kde se snad všechny trošku drahé stadiony jmenují po strategickém partnerovi- Allianz arena, Veltins arena, Signal Iduna park, easyCredit-stadion, HSH- Nordbank stadion, Commerzbank Arena, DKB arena, AWD arena, Volkswagen arena, LTU arena, Rhein energy arena, asi je jich víc. Tak a teď schválně, na kterém z nich je poznat, komu patří... takže o té přízemnosti bych radši mlčel, Němci jsou značně fotbalový národ a přesto k těmto reklamám šáhnou.

  14. Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

    (host)     před 17 lety 05.11.2007 14:24 |  
    0 0

    Tak hlavně ať to neni Nanuk Arena...

  15. Pokud se to nebude jmenovat

    (host)     před 17 lety 05.11.2007 14:55 |  
    0 0

    Vlasta Košťál aréna - tak je mi to jedno :-) Dr. Fe1

    • Re: Pokud se to nebude jmenovat

      (host)     před 17 lety 05.11.2007 15:09 |  
      0 0

      Podle mne je nutne najit koncensus, uz mi to prijde trapne, ale je proste videt, ze vedeni firmy p. Lesky nechape hodnotovy vstah k mistu, kde kopali nasi dnes uz casto mrtvi fotbaliste. Je ostudou a pokracovani ery p. Klimenta coby tiskoveho mluvciho Slavie, kdy takrka na kazdy dotaz zaznelo no coment. Nikdo vlastne nic nevi a tak jsou nam servirovany pohadky o bohatych sponzorech, kteri chteji za kazdou cenu sve jmeno spojit se Slavii atd, moc bych se nedivil kdyby uvazovana spoluprace pri vystavbe sine Slavy naseho klubu byla spise dalsim reklamnim trikem vedeni spolecnosti p. Lesky, o tom , ze vstup bude zpoplatnen jsme tu hovorili jiz drive, je to proste ostuda na pokracovani. Jiri

      • Re: Pokud se to nebude jmenovat

        Petrik     před 17 lety 05.11.2007 15:20 |  
        0 0

        Naopak, Leška dlouho věřil v nějaké pochybné hodnoty, jako je věrnost, srdce a bla bla a málem nechal Slavii zkrachovat. Doufám, že se již poučil. A pakliže si partneři stále myslí, že je výhodnější po nich pojmenovat tribunu, než to vyřešit tak, že si dají obrovskou plaketu ke vchodu, kde bude "tribunu F. Pláničky finančně podporuje XY", tak Leška MUSÍ tu tribunu po nich pojmenovat, jinak je to špatný manažer.

      • Re: Pokud se to nebude jmenovat

        Bejbl     před 17 lety 05.11.2007 15:49 |  
        0 0

        Poplatek za vstup do Síně slávy je v pořádku, stejně tak pojmenování stadionu i případně tribun. Když za to budou peníze pro klub, E-Side, .... a nebude to návštěvníka votravovat, proč ne. Budeme mít krásný stadion a hold je v dnešní době utopií, aby byl bez komerčního "zneužití".
        Radši půjdu do XY Arény, na XY stadium, než na No name Strahov. Stejně budeme říkat, že jedeme do Edenu, na Slavii...:o)

  16. Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

    Petrik     před 17 lety 05.11.2007 15:15 |  
    0 0

    K tomu nájmu ještě jednou. Staví to e-side a ne Slavia z jednoduchého důvodu a tím je ochrana před nesolventností.
    Kdyby to stavěla Slavia, musí měsíčně platit splátky půjček, takto bude měsíčně platit nájem.
    Má to následující výhodu: Když, ať už z jakéhokoli důvodu, začnou problémy se splácením a manko bude čím dál horší, jednoduše se může stát, že e-side pošlou věřitelé do konkurzu. Co se stane? Stadion bude součástí konkurzní podstaty, e-side vezmou všechno, včetně žídlí pod zadkama, správce konkurzní podstaty to nějak vyřeší a rozloží vlastnictví stadionu mezi věřitele. Co se stane Slavii? Nic. Jen bude platit nájem někomu jinému, než e-side, nijak jí to nezasáhne kromě byrokratických problémů.
    Co by se stalo, kdyby stadion vlastnila a splácela Slavia? Kdyby šla do konkurzu, mohl by přijít správce konkurzní podstaty, rozprodat hráče, vybavení a celý klub by lehce byl v pr.eli, věřitelé by měli své peníze a Slavia by začínala od začátku, jako Bohemians 1905.
    Co se pozemnků týče, dám ruku do ohně za to, že na nich je symbolické nájemné třeba koruna za sto let, Nájemcem je e-side.
    To, že by Slavia neplatila nájem a jen odevzdávala část vstupného je skoro nemožné, protože ty dluhopisy jsou na fixní částku a tu rozhodně vstupné nepokreje, jsme v ČR...

    • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

      (host)     před 17 lety 05.11.2007 15:23 |  
      0 0

      vazeny pane ocenuji vasi snahu, ale dovolim si malou vyhradu, doba splaceni mezi 15 az 20 lety, je opravdu zcela realne , ze u toho uz p. Leska, Dolezal, Rosen nebudou, budou se i jejich nastupci chovat kolegialne, jste si jist, ze treba se veci nepohnou jinym smerem a dale musim Vas upozornit, ze urcity vyklad pravnich pravidel pamatuje i na firmy jednoho upadce byt zdanlive nesouvisejici kazdou s platnou registaci, hospodarsky nezavisle. jiri

      • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

        Petrik     před 17 lety 05.11.2007 15:29 |  
        0 0

        Pakliže to nejsou amatéři, tak zaměstnali nějakou firmu zabývající se finanční matematikou, která jim spočítala, jak se pravděpodobně bude situace vyvíjet. Potom, když toto měli v ruce, musela nastat tvrdá vyjednávání a poté, co se dohodli, samozřejmě museli podepsat dlouhodobé smlouvy. je jedno, jestli je tam ten, či onen, ale doba nájmu, cena nájmu a podmínky nájmu jsou už určitě někde černé na bílém a je fuk, zda u toho budou současní lidé, nebo ne. a až tahle smlouva vyprší, tak samozřejmě můžou nastat změny, jenže to by zase byl Enic blázen, kdyby jedna jeho firma škodila druhé, sám sebe by připravoval o peníze. No a kdyby náhodou chtěl Enic ať už stadion či klub prodat, tak jsem si jist, že se nájemní smlouvy mezi klubem a stadionem uzavřou na opravdu hodně dlouho..

  17. Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

    (host)     před 17 lety 05.11.2007 15:19 |  
    0 0

    Trochu mimo misu: At se stadion bude jmenovat jakkoliv, tak doufam, ze tam bude zakaz koureni. Zakaz koureni je vsude na zapad od nas.
    Na Strahove na vychodni kourej nejaci ignoranti dokonce doutniky a dymky, v tom se opravdu neda soustredit na fotbal...

    • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

      (host)     před 17 lety 05.11.2007 15:29 |  
      0 0

      aby si chcipnul!!

      • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

        (host)     před 17 lety 05.11.2007 16:39 |  
        0 0

        Snad to dve hodiny bez cigarety vydrzis. Pokud ne, chcipnes bzry Ty.

        • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

          (host)     před 17 lety 05.11.2007 17:47 |  
          0 0

          aby si chcipnul!!!

          • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

            (host)     před 17 lety 05.11.2007 19:07 |  
            0 0

            Mezi slavisty jsou takovi chudaci jako Ty, nebo jsi provokater z druhe strany?

            • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

              (host)     před 17 lety 05.11.2007 22:22 |  
              0 0

              aby si chcipnul!!!

              • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

                (host)     před 17 lety 06.11.2007 08:03 |  
                0 0

                Koukam, ze Ti to koureni jiz uplne vygumovalo mozek a udelalo z Tebe robota.
                Uklidni se, dej si cigaretu dokud jeste muzes a tes se na novy nekuracky stadion. :-)

                • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

                  (host)     před 17 lety 06.11.2007 11:48 |  
                  0 0

                  ty budes prvni komu svoji prvni cigaretu v edenu tipnu do ksichtu

                  • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

                    (host)     před 17 lety 06.11.2007 12:19 |  
                    0 0

                    Koukam, ze zavislost na nikotinu dokaze probouzet agresivitu. Delas kurakum dobrou reklamu. Svymi vyroky davas dalsi duvod pro zakaz koureni na stadionu.

                    • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

                      (host)     před 17 lety 06.11.2007 13:14 |  
                      0 0

                      aby si chcipnul!!!

                      • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

                        (host)     před 17 lety 08.11.2007 11:26 |  
                        0 0

                        EU na tebe! Pak si nezahulíš ani v hospodě! Když to kuřák vydrží v autobuse či letadle, nevím, proč by to nemohl vydržet na stadionu...
                        Jinak v Londýně se krásně sedělo v hospodě i bez kouření- a nesmrděli jsme pak jako popelník!

    • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

      (host)     před 17 lety 05.11.2007 15:35 |  
      0 0

      Tak Petriku dosud jsem bral Vase prispevky smrtelne vazne, ted mi dovolte malou prihodu, Slavie dluzila jistemu hraci asi 260 tisic, ten hrac sel slusne jednat s p. Dolezalem, jenz ho opakovane poslal nekam a navic rekl at to resi Leska, peniz dostal az po zasahu arbitraze, proste leska vedome zadluzoval Slavii a tahal z Anglanu tenkrat otevranou penezku, bohuzel zatimco nekdo v osobnim zivote postavil, my ne , takze verit tomu , ze se Leska ridil hlasem srdce, tomu dnes neverim ani Ja, prave treba na Strahove Vam asi reditel rekne, ze s nim bylo lepsi jednani, protoze Dolezal ma Slavii tak trochu za svoji firmu a zlaty prase ve kterem muze pri trosce stesti prezit az do duchodu. Takze basbneni o hodnem Leskovi, toho uz tady bylo dosti, i proto trnu , co zas klkulisak vymysli a co z nich tesne pred otevrenim jeste vyleze. Jiri

      • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

        Petrik     před 17 lety 05.11.2007 15:40 |  
        0 0

        Neříkám, že se řídil srdcem a dobrými úmysly, i když třeba jo. Říkám, že se jako dirigent a hudebník řídil možná pochybnými zájmy, možná prostě jen tak proplouval, možná chtěl samé dobro, ale rozhodně se neřídil spočítanými a jasně danými kroky. Byla to anarchie, kterou dnes už naštěstí nikdo neprovozuje a když na dluh, tak jedině s jasně danou vizí, jak se ten dluh splatit.

    • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

      (host)     před 17 lety 05.11.2007 15:37 |  
      0 0

      tak si vles do síně slávy a koukej se tam na plazmu.vosa

      • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

        (host)     před 17 lety 05.11.2007 15:49 |  
        0 0

        Hele vosa dobrej napad, asi by mi to vyslo o hodne levnejc, ale vazne, opet opakuji mit Lesku za prostacka z lidu, kterej svoji skvelou praci doved Slavii na pokraj konkurzu je opravdu naivni, takze opravdu doufam, ze to uz mikdy a koureni, prisne zakazat, at si ten kdo musi zajde ven, jde o jedine rozumne reseni. Jiri

    • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

      (host)     před 17 lety 05.11.2007 15:42 |  
      0 0

      Máš recht. Japhy

    • kouření na staďáku...

      (host)     před 17 lety 05.11.2007 20:47 |  
      0 0

      Doutníky tam kouří jeden člověk už x let. Jak dlouho tam chodíš ty?
      Jinak tě nepotěšim, my tam dokonce odpálily nedávno jointa :)

      Kuťas

      P.S. jak to bude na novém staďáku mi je jedno.... předpokládám, že tam zákaz kouření asi bude.

    • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

      GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 05.11.2007 20:51 |  
      0 0

      Vzhledem k dřevěným podhledum (na což koukam jak tele na vrata) se osobně domnívám že bude a rozhodně proti tomu nebudu protestovat:)

    • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

      (host)     před 17 lety 06.11.2007 08:50 |  
      0 0

      doutnikar na vychodni se sice posere, ale dobre mu tak

    • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

      (host)     před 17 lety 06.11.2007 09:54 |  
      0 0

      zakaz nezakaz,hulit se tam bude wesele dal a doufam ze kokot jako ty se z toho minimalne posere!!hawk domluwil sem

      • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

        (host)     před 17 lety 06.11.2007 12:21 |  
        0 0

        Spis svuj ohnivy proslov ukonci slovy: Dokouril jsem ;-)

    • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

      (host)     před 17 lety 05.11.2007 17:30 |  
      0 0

      FERRY OLÉ

  18. Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

    KING25     před 17 lety 05.11.2007 20:27 |  
    0 0

    Tak to jsem zvědav, co to bude za partnera a hlavně jestli bude opravdu dobře platit. Ale dobře by fanoušci překvapili Alexandra, kdyby si udělali nějakou tu sbírku a nějakou tu část stadionu si díky ní pojmenovali, jak by chtěli..:-)

    • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

      (host)     před 17 lety 05.11.2007 20:59 |  
      0 0

      jsem pro ! slozit se na jizni, kralovskou tribunu ! k25o

      • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

        (host)     před 17 lety 05.11.2007 21:00 |  
        0 0

        To není špatný nápad a díky Kingu za vyjádření, čekám tu na to celý den.

        • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

          KING25     před 17 lety 05.11.2007 21:28 |  
          0 0

          další lenoch, co celý den sedí u počítače. Koukej jít něco dělat kůže líná..:-)

      • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

        eomer (přítel SN)     před 17 lety 05.11.2007 21:24 |  
        0 0

        OK, jsem taky pro, jen bych kupoval sever.

    • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

      (host)     před 17 lety 05.11.2007 22:22 |  
      0 0

      jsem nadsen kingovym prispevkem,dokonce bez chyb.jen tak dal krali.oleee

  19. Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

    (host)     před 17 lety 05.11.2007 20:59 |  
    0 0

    ad název staďáku - jinak to nejde. Když bude v názvu "Eden", tak to bude super! Pak si takovej sponzor zaslouží respekt.
    ad název tribun - když to půjde, tak jen dobře (další peníze - přeženu to - o to levnější pak bude klobása :). To že v Česku to zatím není tak populární podle mě není pravda - marketingově není moc zajímavých tribun + třeba jedni plynaři mají tribunu na nejhnusnějším stadionu na světě.
    Marketingově je to určitě zajímavé, firmy to mají spočítané. Už jenom v téhle diskuzi zaznělo x názvů stadionů ;) v budování značky to prostě funguje (nejde o to víc prodat, čistě se jen rozšiřuje povědomí o dané značce).

    • Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

      (host)     před 17 lety 05.11.2007 21:37 |  
      0 0

      podpis - Kuťas

  20. Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

    (host)     před 17 lety 05.11.2007 22:34 |  
    0 0

    Mimochodem - z jinýho soudku - doufám, že ta fasáda, co vzniká na severu, je jen nějaký polotovar, krycí barva nebo tak něco. Doufám v zajímavější ksicht stadionu než je hnusná paneláková šedá. :)

  21. Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

    (host)     před 17 lety 05.11.2007 23:11 |  
    0 0

    co třeba název ,,Česká pojišťovna (kooperativa) Eden" ? :o)
    nebo třeba ,,O2 Eden"

    a co třeba tribuna hostí by se jmenovala ,,tribuna Vlastimila Košťála" zatímco ta hlavní by nesla název ,,tribuna Pepi Bicana" :)

  22. Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

    (host)     před 17 lety 05.11.2007 23:20 |  
    0 0

    http://www.vamr.estranky.cz/


    to jsem zvedavej až to bude ten název:-)

  23. Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

    (host)     před 17 lety 06.11.2007 07:56 |  
    0 0

    Přeji Vám všem hezký den.
    Sledoval jsem diskuzi a všechny Vaše poznatky a názory. Tuším , že mám příspěvek č. 100 a doufám, že nebude poslední. Opět a znovu připomenu, je nám asi všem jasné, že název stadionu ovlivní do velké míry komerce a na tom postavená stabilita a ekonomika provozu stadionu. Rozumím. Na druhé straně však i značka "Slavia" má určitou hodnotu a také zázemí nás fandů a příznivců, kteří Slavii podporují a i občas přispívají, by mělo být bráno v potaz. Jsou to propojené nádoby a i ten největší "byznysman" takovou skutečnost nepodceňuje. Znovu se vracím i k nápadu pojmenovat nynější ulici Vladivostockou na ulici "Pepiho Bicana". Třeba v okolí stadionu "Old Trafford" jsou uličky Bobbyho Moora, George Besta, sira Stenley Mathewse. Vždyť by to vlastně pak byl skutečný Eden, kdyby tam takové ulice také byly a mělo by i svou logiku. Ulice Fr. Veselého, Fr. Pláničky a jiné. To už je na další úvaze. V dnešním světě není nic zadarmo, to je všem jasné. Zadarmo chtějí sparťané zase nějakým svým záhadným způsobem postavit národní stadion na "svých" pozemcích a vyhandlovat to pak za bezplatné užívání tohoto stadionu. To je jim podobné a je mi z toho špatně. Ještě že si stadion stavíme bez pomoci těhle všech hochštaplerů, kteří dnes vedou českou kopanou. Uvidíme, pan S. Kliment, pokud tyto řádky čte, by měl zapřemýšlet a nejen on ale celé vedení Slávie by nemělo podcenit problematiku názvu stadionu a okolí. Opravdu bych se nerad dočkal nějakého názvu, jak už tu někdo velmi vtipně napsal "Pemprś Arena" nebo podobně. Tak ještě jednou přeji Vám všem pěkný den a zítra do boje. Sokrates

  24. Slavia

    (host)     před 17 lety 06.11.2007 08:00 |  
    0 0

    Treba se nazev menit nebude, protoze sponzorem muze byt Pojistovna Slavia. Ted si to jiz zkousi, jsou hlavnim sponzorem Zizkova. Bylo by to zajimave pro oba subjekty.

    • Re: Slavia

      (host)     před 17 lety 06.11.2007 10:42 |  
      0 0

      Sokratesi, sve nazory jsem zde vysvetlil uz dostatecne , presto si dovolim s Vami souhlasit, protoze citovy vstah k mistum, kde radu let rostl jen plevel proste mam a verim , ze ostatni taky.Jina je zalezitost treba s obcerstvenim, ktera se Sazky nektere fandy Slavie vyhnala a radeji misto na hokej miri do na fotbal ci usedaji k televizi, to je poste nutnost zachovat prijatelne ceny . Jinou veci jsou nase zajmy, ktere by meli byt osetreny dohodou mezi subjekty a nektere smluvni body jsou pro nas dost nevyhodne./ treba deleni zisku po zaplaceni investice a pod./Jiri

  25. Re: Stadion v Edenu ponese jméno partnera

    (host)     před 17 lety 06.11.2007 16:06 |  
    0 0

    to jsou mi ale noviny....mudrc!