Domácí pohár

Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

Fotbalisté Slavie nezvládli dohrávku 3. kola Poháru ČMFS a ostudně vypadli s divizní Líšní po prohře 3:4! Přes velkou marodku a účast hráčů na reprezentačních akcích jsme byli jasnými favority, ale amatéři z Líšně ukázali fotbalové nadšení a zajistili si překvapivý postup.

Slávisté nastoupili v improvizované sestavě, protože řada hráčů je zraněna a další byli povoláni do reprezentace různých výběrů. Přesto se v sestavě objevila řada kvalitních hráčů a také dva hráči našeho béčka, ti však byli poměrně brzy střídáni. Slavia doplatila na nadšení domácích hráčů a zřejmě i podcenění. Prakticky z první pološance se domácí radovali, kdy byl Vorel překonán chytrým přehozením z dálky. Když jsme se dostali do náporu, tak jsme po dalším brejku inkasovali. Sice jsme do poločasu dokázali snížit, ale z dalšího očekávaného náporu jsme inkasovali zbytečné branky, nejdříve po rohu a poté po chybné rozehrávce, vše v krátkém časovém úseku. Za stavu 1:4 nastal prakticky nemožný hon za zázrakem, místy drtivý tlak se podařilo zužitkovat v 78. minutě, kdy byl ve vápně faulován Šenkeřík a penaltu proměnil Volešák. Přesto to stále bylo o dvě branky, ale hráči se snažili udělat vše pro vyrovnání. Tři minuty před koncem dokázal po skrumáži snížit Necid, víc jsme již nedokázali a z Líšně si tak odvážíme vyřazení z Poháru ČMFS.

Přestože jsme měli problémy se sestavou, tak je výsledek ostudný. Amatéři vzali utkání zřejmě vážněji než naši hráči včetně náhradníků. Jestli trenér Jarolím mluvil před utkáním o tom, že hráči z lavičky mohou bojovat o základní sestavu, tak se dnes ukázalo, že mají stále na čem pracovat a kdo ví, zda si všichni zaslouží být ve Slavii. Tohle se prostě nemůže stát, ne proti diviznímu týmu!

Líšeň - Slavia 4:3 (2:1)
Slavia: Vorel - Gabriel (24. Černý, 70. Kobler), Šourek, Hubáček - Dřížďal, Volešák, Kopřiva (46. Necid), Jablonský - Ivana, Gaúcho, Šenkeřík
Branky: 18. a 56. Outrata, 4. Jaroš, 50. Cupák - 41. Šenkeřík, 78. Volešák z pen., 87. Necid

Komentáře (107)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS

    (host)     před 17 lety 11.10.2007 17:56 |  
    0 0

    ostuda jak svina

    • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS

      (host)     před 17 lety 11.10.2007 18:12 |  
      0 0

      No potěš kozy...to je nářez ach jo takhel zakzit náladu po derby

    • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS

      (host)     před 17 lety 12.10.2007 09:43 |  
      0 0

      Poškození jména Slavie. Vždyť nás teď každý bere jako účastníka LM a tudíž je fuk, kdo je na hřišti. Navíc divizní Líšeň, to je na pováženou.
      Prostě FUJ.

  2. Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

    (host)     před 17 lety 11.10.2007 18:03 |  
    0 0

    už se těším na Arsenal! Když Líšeň-Slavia 4:3, tak potom Arsenal-Slavia 7:2. Jupííííííííííí! Pánové a z třešně dolů.

  3. Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

    (host)     před 17 lety 11.10.2007 18:05 |  
    0 0

    No nic , čert vem pohár, ale ostuda to teda je. Snad to bude k něčemu dobrý. Třeba k tomu, aby se opustilo od snah začlenit do "A" týmu šourka, Gabriela,Kopřivu,Gauča....Můžeme jen doufat , že se nám už nikdo nezraní, protože s těmito hráči by nás zmastila i Plzeň.LE

    • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

      (host)     před 17 lety 11.10.2007 18:16 |  
      0 0

      Prusvih to je a nejen sportovni, rada fanousku dnes vnima znacku Slavie , jako neco , co ma nejvyssi hodnotu a my jim dokazujeme opak, navic ty kecy pana Dolezala vcera v radiozurnalu o nove desetiletce Slavie, neodsuzuji jen hrace i treneri a hlavne Jarolim prispel svym dilem, je jasne , ze je nutno tohle vybouchnuti resit a ulozit maximalni pokuty treba i 400 tisic na osobu, nelze omluvit ani hrace z becka, kteri ti co nastoupili jsou povazovani trenerem jako alternativou do Acka. A navic uz to lze napsat, okolo tohoto zapasu sly jiz rano urcite famy o vysledku , s tim, ze Slavia proste nechce absolbovat hlavne dalsi kola hrana na 2 zapasy. Domivam se , ze jde o podivnou shodu nahod uz v 2 zapase /Bohemians/ a ze by vedeni misto kecu melo zacit resit i personalnií obsazeni Juniorky a vedeni mladeze , abychom takhle nedopadli i v dorostu , kde hrajeme krasne poslesdni misto a kde neschopny trener vyklada sve hlody a zduvodneni na oficewebu. Jiri

      • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

        (host)     před 17 lety 11.10.2007 18:23 |  
        0 0

        Jiří,naprostý souhlas,ukazuje se,jak nám chybí odborník na vyhledávání posil Říčka a jak mizernou práci dělá Šrámek,který do Slávie přivedl Šourka,Kopřivu a Gabriela,práce s mládeží s výjimkou žáků-velká zásluha pana Karocha je ve velké krizi,stejně tak skauting a marketing,podívejte se na Most,který přivedl lacino Oboyu,Toleskiho,Hainaulta,trenér Jarolím po Seville prokaučoval druhý zápas,měl by se nad sebou zamyslet,stejně tak,proč máme tolik zraněných,někde je chyba,Dan.

        • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

          bojler     před 17 lety 12.10.2007 13:40 |  
          0 0

          Mozna by bylo zajimavy vyjmenovat i Drizdala a ostatni...

        • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

          (host)     před 17 lety 12.10.2007 23:38 |  
          0 0

          Né že bych s tebou nesouhlasil, ale jedna věc je scouting druhá věc lobbing...Most to je Lobbing kdy agent doporučuje hráče naopak scouting je když se určitou dobu sledují různé soutěže a jednotlivý hráči. Jinak já sám dělám pro Slavii scouta a spíše než o nekvalitě scoutingu bych mluvil o přílišné váhavosti a o nedostatcích prostředků...Například Maca nám Sparta vyfoukla jen kvůli tomu, že jsme mu nemohli nabídnout to co ona...To platí pro více hráčů...A pak je tu váhavost, kdy za nějakeho chce jeho mateřský tým prý moc...tak se jedná jedná jedná...až přestoupí jinam...

      • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

        Luke (host)     před 17 lety 11.10.2007 18:26 |  
        0 0

        400 tisíc je blbost, zvlášt na osobu! Vem si, jakou pokutu dostal Horváth nebo Řepka za ty jejich voloviny... Tohleto je - doufejme - pouze sportovního charakteru. Udělil bych důtky, jako že se to nesmí už stát (předloni Jihlava, loni Čáslav, letos Líšeň...) a udělil třeba i pokuty těm, co to fakt odchodili - ale v rámci desetitisíců a ne skoro půl milionu... A Líšni popřál hodně štěstí do dalšího (nebo snad dalších) zápasů..

        • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

          (host)     před 17 lety 11.10.2007 18:39 |  
          0 0

          Luky nemohu s tebou souhlasit, pohar byt jen domaci nam le
          zos mohl diky novemu hernimu systemu prinest i financni prostredky a pokud to chteli vypustit mohli tam poslat Smejkala s jeho bojs a ver mi , ze by to dopadlo stejne . O vysi pokuty se lze jen dohadovat, ale je na miste, to nema s Lisni , co delat , tam bych s tebou souhlasil. Jiri

          • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

            Luke (host)     před 17 lety 11.10.2007 18:48 |  
            0 0

            ... hele, pokud si pamatuju, tak loni nějakej tým vyslal čistě béčko a byly kolem toho pak nějaký cavyky a snad to i zakázali pro příště, že převážná část týmu musí být napsána na soupisce A týmu toho klubu... A nevím, mě se domácí pohár zas tak moc nezamlouvá... Právě tyhlety týma jako Líšen se strašně vyhecujou, ty je naopak podceníš a ještě se můžeš akorát zranit... Kdyby tomu byl věnován nějakej prostor v televizi, kdyby tam byly odměny za postupy dál a dál... A kdyby to získalo nějakou prestiž jako třeba Carling Cup v Anglii, tak to by bylo něco jinýho. Tohleto ale spíše já osobně beru jako takový přáteláčky, kde si to yt týmy rozdávaj v pavoučku mezi sebou.

            • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

              (host)     před 17 lety 11.10.2007 18:54 |  
              0 0

              ne je to proste neomluvitelne a Jarolim zklamal jiz ve 3 zapase, je to odbornik to nepopiram, ne hrat to muzes s cim chces, zalezi jak je postavena soupiska acka. a hlavne uz mi pripominas jisteho pana, ktery kdyz jsem napsal, ze dorost je posledni, tak napsal, kolik se ve Slavii vychovalo dobrych fotbalistu, dulezitost , nedulezitost, proste v Acku je dnes na soupisce 27 fotbalistu v becku dalsich 20 a to nepocitam nase hvezdy s mladeze a proti nim stoji prumerny celek z divize, takze se vrat k raciu a tim je proste ostuda s Lisne. Jiri

              • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

                Luke (host)     před 17 lety 11.10.2007 19:10 |  
                0 0

                Nevím, pořád mi přijde, že není ostuda jako ostuda. Pokud to bylo tak, že to utkání odchodili, že Líšen podcenili, je to ostuda. Pokud je to tak, že jezdili po zadku a snažili se, ale projevila se nesehranost a to, že se hráči Líšně strašně hecli a se štěstím vyhráli, tak to ostuda už taková není, to je prostě fotbal... Tak já před nějakejma ukvapenejma soudama typu "Je to ta největší ostuda" počkám, až uvidím třeba sestřih... - pokud bude.

                • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

                  GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 11.10.2007 19:22 |  
                  0 0

                  Vyhlašuju soutěž, dnes jsem si koupil dresík do auta a dám ho tomu, kdo si tu vzpomene na větší ostudu řekněme za posledních 20 let:( p.s. není to fór a souhlasím s Jiri

                  • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

                    (host)     před 17 lety 11.10.2007 19:31 |  
                    0 0

                    fšichni se poserte!! no a co, tak se to klukum nepovedlo. rozhodně to je lepší než aby třeba před koncem ligy sme nedali 5 kol gol že.. aspon si to vyberem na tomhle..

                  • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

                    (host)     před 17 lety 11.10.2007 20:36 |  
                    0 0

                    co treba caslav?nebo tbilisi?

                    • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

                      (host)     před 17 lety 11.10.2007 20:52 |  
                      0 0

                      Já osobně bych prohru v poháru vůbec neřešil. Není to vůbec důležité. Hrát kvalitní kopanou na nekvalitním terénu, proti vyhecovanému diviznímu týmu, když spolu hrají nesehraní náhradníci není vůbec jednoduché. Hráči A týmu si alespoň odpočinuli a na těch krtinách se nikdo nezranil.

                      • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

                        (host)     před 17 lety 11.10.2007 21:04 |  
                        0 0

                        Přesně tak.

                        Dr. Fe1

                    • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

                      (host)     před 17 lety 11.10.2007 21:04 |  
                      0 0

                      Vím, že se Vám to líbit nebude ale mě ta prohra fakt nevadí. Je dost těžký honit 3 zajíce najednou. Už jen to cestování. A tenhle pohár klidně oželím LM a liga jsou mnohem důležitější. Hoši co já bych dal za titul. Tak se na ně přestaňte zlobit a těšte se na důležitější zápasy. Cibuk

                    • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

                      GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 11.10.2007 22:58 |  
                      0 0

                      Jihlava nebo čáslav druhá liga? stane se tbilisi ostuda to jo jenže divize a 4 goly?:-/

                      • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

                        (host)     před 17 lety 12.10.2007 11:28 |  
                        0 0

                        Moc ti neslouzi pamet, co, Caslav v te dobe 2. ligu rozhodne nehrala.

                        • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

                          (host)     před 17 lety 12.10.2007 11:31 |  
                          0 0

                          Hrala

                    • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

                      (host)     před 17 lety 11.10.2007 23:27 |  
                      0 0

                      Jasně. Krtiny za to mohly. Viděl jsi to hřiště? Jenom v Praze může být kvalitní plac.

                  • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

                    (host)     před 17 lety 11.10.2007 21:13 |  
                    0 0

                    největší ostuda jsou tvoje příspěvky :-)

                    Ne, promiň, ale řekni mi prosím, čím podle tebe může za prohru karel. On si zrovna moc vyskakovat nemohl. A klukům bych taky moc nenadával, co měli dělat když líšni evidentně vyšlo na co sáhli, to se prostě stává. Vypadli třeba teplice a ty hráli komplet...
                    Luke7

              • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

                (host)     před 17 lety 11.10.2007 20:59 |  
                0 0

                ostuda-ostuda a v tomto případě neexitují jakékoliv argumenty ! Ani rekap ani NIC a jen tak z toho co vysílala TV - brankář Vorel (nevím při kterém golu ) vyrážel lehkou střelu před sebe (jako kdyby nabízel - tak kopni ) - ani v B týmu by neměl teplý flíček. Hošani ze Slavie nejste profící ani amatéří, ale STOPROCENTNI BŘÍDILOVÉ. Podotýkám, což je i trapné, nejsen SPARŤAN, ale normální občan, který fandí sportu a né BLAMÁŽi.

  4. Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

    (host)     před 17 lety 11.10.2007 18:11 |  
    0 0

    hřiště bylo malý, vítr foukal proti nám, neustále jsme hráli do kopce, rozhodčí pískal proti nám... proto jsme nevyhráli

    • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

      (host)     před 17 lety 11.10.2007 18:32 |  
      0 0

      kecy byl sem tam meůles kecy...

      • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

        (host)     před 17 lety 11.10.2007 20:00 |  
        0 0

        Je evidentní, že příspěvek nahoře nebyl myšlen vážně.

  5. Geniální taktika!

    Luke (host)     před 17 lety 11.10.2007 18:16 |  
    0 0

    Loni Chelsea v Premier League chtěla získat všechny čtyři možné tituly, ale nakonec v LM a PL okrouhala..:) Tak my jsme pro změnu se vzdali geniálně další účasti v domácím poháru a budeme své síly soustředit pouze na GL a LM. S tím Sparta nepočítala! :))

  6. Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

    (host)     před 17 lety 11.10.2007 18:18 |  
    0 0

    No aspon se vyresil problem jestli jit na plzen nebo ne. Na tohle se koukat nehodlam...

    • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

      Hacek     před 17 lety 11.10.2007 18:21 |  
      0 0

      ty jsi taky kreten a stejne bys nesel tak jak tak je to sice trochu ostuda ale stane se

      • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

        (host)     před 17 lety 11.10.2007 18:24 |  
        0 0

        Hacku ja samozrejme pudu, ale to neni trochu vostuda, to je vostuda jak remen, kdyz to chteli vypustit, mohli tam poslat Smejkala a zduvodnit to treba marodkou a ne nicit pracne budovane jmeno klubu. jiri

    • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

      (host)     před 17 lety 11.10.2007 18:23 |  
      0 0

      v tom případě nejsi Slavista. fandit jen když se daří, to je teda fanoušek na kulový!!

      • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

        Hacek     před 17 lety 11.10.2007 18:28 |  
        0 0

        jiri: podle me je chyba ze se to presouvalo o tyden a nemohli nastoupit hraci co jsou v repre uz v sevile jsme se presvedcili ze to bez poradny obrany nejde a ted je to tu znova .jiste rozdil v kvalite mustev je velkej ale jak rikame po vyhre po prohre vzdycky jsem s vama SKS FOREVER

        • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

          (host)     před 17 lety 11.10.2007 18:35 |  
          0 0

          tak to urcite , s tim nemam nejmensi problem, jen nechci bejt obeti necich hratek ci sazek. Jiri

    • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

      (host)     před 17 lety 11.10.2007 22:54 |  
      0 0

      Tak si zůstaň doma, takovýhle fanoušky má a potřebuje jenom sParta, té fandí lidi, kteří si jejíma vítěztvíma léčí komplexy... Filipos

  7. Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

    Haala (přítel SN)     před 17 lety 11.10.2007 18:23 |  
    0 0

    Berte to s klidem..Kazdej, kdo k fotbalu aspon trochu nekdy pricuchl, tak tohle musi pochopit...
    Jediny, co me mrzi, je to podceneni, ale je to logicky. Dneska na hristi nebyl jedinej hrac, kterej by to mohl strhnout. K tomu ma predpoklady snad jen Necka. A navic je snad kazdymu jasny, ze soupere z LM nebo GL uz se v dnesni dobe nepodcenujou, takze jsem v tomhle klidnej. A myslim, ze takovej zapas prinese taky urcite nemalo zkusenosti (no hlavne teda pro KJ)...

    • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

      (host)     před 17 lety 11.10.2007 18:28 |  
      0 0

      Nezlob se, jsem rad , ze to beres s nadhledem, ale KJ podobnou zkusenost ma z lonska , kdy nechal sedet sveho syna a Vlcka, mozna i zamerne a letos zase pro zmenu Vaniaka, jen doufam, ze jim zrusi to planovane volno na vikend a budou se zitra potit pri behu oborou Hvezda. Jiri

      • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

        Luke (host)     před 17 lety 11.10.2007 18:51 |  
        0 0

        Vaniak by to sám nespasil... Podle mě co jsem koukal na online byl problém ve stoperské dvojici, která byla nesehraná. A v tom, že na hřišti jakoby neexistoval Jablonský, vůbec nebyl vidět. A ani jsem si njak nevšim, že by extra odebírali míče, že by pracovala celá defenziva týmu tak, jak má...

        • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

          (host)     před 17 lety 11.10.2007 18:56 |  
          0 0

          Myslim, ze povinosti trenera bylo postavit to nejlepsi a to se nestalo, postavil mimo jine sve protezovane borce Kopriva , Gabriel a ti mu dali maly darek v podobe debaklu na ktery budu hodne dlouho vzpominat a Sourek , toho si vybral hadej kdo sam velky Karel . Jiri

          • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

            Haala (přítel SN)     před 17 lety 11.10.2007 19:03 |  
            0 0

            Cos to tady vyplodil ? Prober se ! Kdo muze pred zapasem vedet, ze se mu nebude darit ? Mimochodem, tys ten zapas videl ? Aaaaaachjo...

          • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

            (host)     před 17 lety 11.10.2007 20:54 |  
            0 0

            A koho tam měl postavit jinýho? Buď jsou zranění nebo s reprezentací.

        • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

          Haala (přítel SN)     před 17 lety 11.10.2007 19:00 |  
          0 0

          Tezko hodnotit podle onlinu. A nesehranej byl hlavne celej mancaft, jak uz jsi nastinil. A kazdej asi zname, ze kdyz se proti tobe souper hecne a zacne te poradne dojizdet, tak se hraje hodne tezko.
          Je to ostuda, to jiste, ale ruku na srdce, pohar stejne nikoho nezajima, v televizi se o nem mluvi vetsinou jen ve vysledcich, kazdyho zajima jen nejaky prekvapeni. Ja jsem klidnej v tom ohledu, ze podobnej zapas uz letos neprijde a hraci se snad neco priucili, respektive je KJ pristich par dni na treninku jeste neco nauci. Hlavne, ze se nikdo nezranil...

          • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

            (host)     před 17 lety 11.10.2007 19:04 |  
            0 0

            Ani i to je pohled bohuzel zcela objektivni, ono se skutecne pro fungovani klubu prilis mnoho nezmeni, pokud nahodou UEfa nezmeni pravidla pro nasazovani klubu do ligy mistru a poharu UEFA , jak uz to nekolikrat udelala. Jiri

            • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

              (host)     před 17 lety 11.10.2007 19:07 |  
              0 0

              Jinak si prelad na ofice stranky , tam bych rekl je to ponekud hustejsi. Jiri

          • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

            Luke (host)     před 17 lety 11.10.2007 19:24 |  
            0 0

            souhlas...

    • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

      (host)     před 17 lety 11.10.2007 20:39 |  
      0 0

      jak to muze bejt logicky kdyz jsme minulej rok vypadli s caslavi a predminulej s jihlavou?

  8. Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

    (host)     před 17 lety 11.10.2007 18:58 |  
    0 0

    Tak co hoši? Už víte kde je Líšeň?

    • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

      (host)     před 17 lety 11.10.2007 22:12 |  
      0 0

      jo vim sem totiz tady odsud ale slavista musim uznat tragedie... ale preju vam to sympatickej bojovnej vykon

  9. Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

    (host)     před 17 lety 11.10.2007 18:58 |  
    0 0

    Tak co hoši? Už víte kde je Líšeň?

    • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

      (host)     před 17 lety 11.10.2007 19:01 |  
      0 0

      Abych se ti priznal , ani mne to nezajima, zajma mne jen sportovni vykon naseho muzstva a to byla tragedie. jiri

      • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

        (host)     před 17 lety 11.10.2007 19:05 |  
        0 0

        Ale ne,byli jste dobří. Ale....

        sory,překlep

  10. Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

    martin08     před 17 lety 11.10.2007 19:01 |  
    0 0

    nemam slov... nasrali me!

    • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

      (host)     před 17 lety 11.10.2007 19:08 |  
      0 0

      at dou do pici, prodali to

      • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

        (host)     před 17 lety 11.10.2007 21:00 |  
        0 0

        no myslim že kurz asi 12:1 je slušnej..
        rosen kterej prodělal 100 papouchů při derby stačilo aby vsadil desítku na líšen a má to zpátky.. možná na tom něco bude..

  11. Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

    (host)     před 17 lety 11.10.2007 19:34 |  
    0 0

    Tak asi takhle, jestli to prodali není co řešit. to by pro mě bylo jedno z největších zlkamání.Jinak nechápu za A:jak se tady navážíte do KJ. Po jednom zápase je pro vás málem bůh. A teď podle váš snad ani neumí trénovat. za B: nadáváte že někdo přivedl hráče jako Kopřiva, Gabriel.. Jen si vzpomeňte jak k nám přišel Švento, naprosto stejný bezejmený hráč. Nikdo neví jak přestup z hráčem zamává,těmhle bych dal ještě šanci. Ale bohužel u Gaucha a Šuryho bych si tak jistej nebyl.Gaucho nezahrál dobře už snad 2 roky a Šourek, to je chodící minela....

    • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

      (host)     před 17 lety 11.10.2007 21:14 |  
      0 0

      Kritiku KJ taky nechápu. Je to podle mě nejlepší trenér pro Slavii. Tak on hlavně díky svým kontaktům přivede perfektního Tavarese, výbornýho Belaida, koupí ze Sparty nadějného Volešáka, přivede Ivanu, v momentě, kdy ho každej odepisoval přivede Pudila, kterej je teď skoro nejlepší z mančaftu. A přivedl taky Šuryho, kterému se zatím moc nedaří ( v zápase v Seville byl špatnej, ale to bylo skoro celý mužstvo). Do béčka přišli taky Gabriel a Kopřiva (za jaký prachy) a když se neprosadí, tak zase půjdou. Z lavičky prodal Kozáčika, zbavil se nespolehlivých Dosoudila a Aračiče.
      Slavii přivede jako první v historii do LM, a tady se o něm píše jako o nějakým outsiderovi, kterej prokoučoval další zápas. V čem jako prokoučoval dnešek? Koho jinýho tam měl postavit?

      • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

        (host)     před 17 lety 11.10.2007 21:30 |  
        0 0

        Gabriela bych neodepisoval, za dva tři roky- při lepším všedení než dosud - z něho může být velmi dobrý fotbalista, schopný prosadit se ve Slavii. Obránci zrají pomaleji. Kopřiva podle mě není žádný stoper, ale konstruktivní záložník (o třídu slabší než Dočky nebo Vašon), moc mu nevěřím. Šourek podle mě nemá ani potřebnou techniku a myšlení, ani rychlost, asi má na něm KJ finanční zájem.. Byl to špatný nákup. Nechápu, proč KJ ignoroval Helda, je mnohem lepší než Kopřiva. Jenže se nechci do KJ navážet, sice občas něco prokoučuje, ale je z českých trenérů asi nejlepší. Samozřejmě nemůže každý nákup vyjít.
        Tantalos

  12. Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

    (host)     před 17 lety 11.10.2007 19:57 |  
    0 0

    musim konstatovat ze sourek je opravdu drevak kterej nema ani na divizi... byl sem tam a tak to netvrdim podle online co ten udelal za chyby... rychlostne na nej stacil aji ten nejvetsi hulic z divize... sourek ven

  13. Dalo se čekat

    (host)     před 17 lety 11.10.2007 20:16 |  
    0 0

    Kdo sleduje situaci kolem béčka a dorostu, asi dnešní výsledek čekal. Jiří už dříve velmi přesně vystihl situaci, jak kolem neúměrně velkého počtu zraněných, a jeho příčin, tak kolem pochybného vedení béčka a A dorostu. Možná když má Slavia konečně dost peněz, měla by uvažovat o zpětném získání pánů Říčky a Kozla. Neznám sice pana Saňáka, ale už samotné jeho komentáře k jednotlivým zápasům A dorostu ve mně k němu vyvolávají hlubokou nedůvěru.
    Bylo chybou vedení, že zápas nepřeložilo na později. Bylo chybou trenéra, že se nepřišel podívat na béčko, jinak by asi Kopřivu nestavěl. A je chybou trenéra a celého týmu kolem současného béčka, že posilu pro obranu áčka v něm nenajdeš.
    Tantalos

    • Re: Dalo se čekat

      (host)     před 17 lety 11.10.2007 20:25 |  
      0 0

      Jestli se nepletu, tak Říčka dělá pro Chelsea, takže by asi museli dát tak půlku premií za LM, aby ho dotáhli do Slávky:-)) ale Kozlík neni nerealnej. CHtělo by to sebou hodit, než ho někdo odlapí.LordEdmund

      • Re: Dalo se čekat

        (host)     před 17 lety 11.10.2007 20:34 |  
        0 0

        Možná by stačilo dobré slovo a pořádná pravomoc. A slušný plat, který se Slavii vyplatí.
        T.

    • Re: Dalo se čekat

      (host)     před 17 lety 12.10.2007 23:45 |  
      0 0

      Ono by stačilo dát větší pravomoce Šrámkovi věř mi, že vím o čem píšu, každou korunu pro mládež musí tvrdě vybojovat a od toho se potom odvíjí i to, že nedáváme mladým nejlepší zázemí...

  14. Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

    (host)     před 17 lety 11.10.2007 20:18 |  
    0 0

    jednoznačně je šourek hroznej hráč, uplně k ničemu, to v čem je tak strašnej ukázal i tady: druhej stoper přistupuje k hráči a šourek jde taky na něj jen stínuje, ale že druhej protihráč je volnej kterýho měl hlídat..ten už letí na bránu a gol máme v síti..
    ano-šourek pryč-bohužel prostě na to nemá!!

  15. Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

    KING25     před 17 lety 11.10.2007 20:27 |  
    0 0

    NO pane. Abych řekl pravdu, tak jsem tušil, že to bude ostuda, ale že až taková. Nechat si nasázet 4 goly od amatérů je teda dost brutální. Ale co..nejsme první, ani poslední kdo takhle vypadnul z národního poháru. Prostě aspon Jarolím má důvod těm našim hráčům, který dostali šanci pořádne promluvit do duše a natlouci do nich, že podcenění je sekra sebevražebná zbran..

  16. Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

    Jacobs     před 17 lety 11.10.2007 20:44 |  
    0 0

    Tak to je velmi ale velmi neprijemne prekvapeni

  17. Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

    (host)     před 17 lety 11.10.2007 21:06 |  
    0 0

    Ostuda je, že většina z vás ani nechodí na fotbal

  18. Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

    mart     před 17 lety 11.10.2007 21:14 |  
    0 0

    Zajimave reakce....
    Samozrejme ani ja nejsem prilis nadsen, i kdyz je mi Cesky pohar vcelku putna, ale stale je to asi tak priblizne 10 000 krat mensi zlo, nez prohrat v lize (ktera mi az zas tak putna byt nemuze) s ubohou Bohemkou. zdravi mart

  19. Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

    (host)     před 17 lety 11.10.2007 21:18 |  
    0 0

    Pane Řeháku, ještě se opájíte po výsledku Slavie nebo už zase roníte slzy? Myslím, že výkon Slavie byl spíše k pláči. Jestli tak budete pokračovat dál tak ani na Arsenal nejezděte.

    • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

      GeorgK (přítel SN)     před 17 lety 11.10.2007 23:00 |  
      0 0

      zalez do kanálu křováku:) divizní Líšeň nám dala víc gólů než ... :)

      • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

        (host)     před 17 lety 12.10.2007 19:35 |  
        0 0

        to je právě vono......

  20. Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

    (host)     před 17 lety 11.10.2007 21:39 |  
    0 0

    No tak přece nebudeme pořád brečet. Nekoukejte zpět, ale dopředu. Přijďte na Plzeň ať pomůžete vyhrát. Tak prostě nevyhrajem ten jeden milion no, to je fakt trága, já chci titul ne pohár

    Luke7

  21. Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

    (host)     před 17 lety 12.10.2007 01:16 |  
    0 0

    Pánové klid,nevím proč se navážet do Jarolíma,to je pan trenér,a že to náš dneska slepený výběr podcenil tomu bych věřil,ale nezapomeňte na normální pravdu,ta motivace,viz utkání s Bohemkou je u těchto mančaftů obrovská,stát se to nemělo,ale jási pamatuju už jen pondělí 2:0 na spartě a to že hrajeme LM,a jsme první v Gambáči,navíc nemám obavu,že si to KJ a Pavel Řehák s hráči nevyříká,tak jdeme dál,juniorka jde na horu,co se děje v dorostu a mládeži nevím,ale Říčka neodešel včera,a Doležal dal Slavii do kupy,taky Leška zapracoval na stadionu.Oni určitě tenhle výsledek nepodcení.Slavia je firma.

    • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

      Bejbl     před 17 lety 12.10.2007 08:14 |  
      0 0

      Předpokládal jsem v této diskuzi "velkou šou" Jiřího a spol. a nemýlil jsem se.:o(
      Ostuda to je, ale svět se nezboří. Kopřivové a spol. na to nemají, hold budeme muset dát šanci jiným. Chytáme jinší zajíce než je národní pohár. Na jaře budeme možná rádi, že nebudeme muset hrát dvojzápasy Poháru ČMFS a tříštit síly před ligovým finišem.

      • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

        (host)     před 17 lety 12.10.2007 10:25 |  
        0 0

        A nebo si na jaře budem nadávat, že jsme trestuhodně zazdili šanci postoupi do evropských pohárů skrz pohár. :( GeorgK

  22. Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

    (host)     před 17 lety 12.10.2007 08:41 |  
    0 0

    Bylo by dobre aby se vratil Lubos Kozel protoze to aspon v B tymu klapalo a bylo s ceho vybirat ted tam opradu neni nikdo kdo by si zaslouzil hrat za A tym snad jen Necid ktery by uz mel dostat vetsi sanci misto Gauca ktery stejne asi skonci protoze je stale horsi a horsi.V zime bude dobre privest hrace do obrany s prvoligovou zkusenosti ktery by to ustal nez hraci Gabriel,Sourek,Kopriva .At se na me ti kluci nezloby ale Franta Drizdal a Tavares taky hrali druhou ligu a dokazali ze na to maji. Vy kluci asi na to nemate,kdyz dostanete sanci tak to vzdycky hodite na nesehranost,neskusenost a nervozitu .Tak si klidne hrajte v B tymu tam o nic nejde kdyz vam za to nestoji bojovat o zaklad a v zime naschledanou!

  23. Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

    (host)     před 17 lety 12.10.2007 10:12 |  
    0 0

    S odstupem14 hodin jsem se snazil uz bez emoci podivat na obraz vcerejsiho utkani, shledl jsem soty v Ct, hovoril s ocitym divakem a vyslechl narazky spokojenych Bohemaku a Spartanu, jako tradicne jsem byl casti zdejsich prispivatelu pro sve kriticke pojeti komentaru postaven do role udajneho nepritele Slavie a nasazeneho agenta Sparty. Dalsi cast prizpivateluzase pise v tom duchu o co jde , o bezvyznamny Cesky pohar, nas zajima liga a hlavne liga mistru. Tady si dovolim skromnou otazku , zajima vas ucast Slavie vEvropskych poharech pristi rok, vite , ze UEFA zna problemy okolo narodnich poharu a uvazuje v horizontu nekolika let o tom , ze by vitez domaciho poharu bral automaticky 1 misto v lize mistru ci v jeji kvalifikaci, znate momentalni tabulku ligy, vite , ze je jasne , ze se o poharova mista a nemluvim vubec o titulu porve nejmene 5 muzstev, nebo si myslite , ze snad Sparta, Teplice, Ostrava, kteri nemaji tak narocny program a maji mnohem mene dlouhodobe zranenych vzdaji bez boje, kdyz k tomu pripoctu jaro zazraku , jak ty komedie uz nekolik let sleduji , muze byt pri soucasnem trendu herni zateze i marodce z tymu velky problem obhajit sve pozice a uz vubec nechapu proc , kdyz hovorite o b tymu nedostali sanci spise treba Komarek, Klavik , nebo Dvorak, nez protezovani hraci jako Kopriva, Sourek nebo Gabriel, ktere navic trener zna, uz vubec nechapu , proc kdyz Karel chce videt ,jak tady rikal nekdo dalsi adepty a tymu , nezamiri treba na jeden , jediny zapas b tymu nebo dorostu .Pokud jste sledovali moji temer nesmyslnou diskuzi s p. Josefem, ktery je skvelym statistikem, ale uz mene znalcem fotbalovych pravidel i soucasne situace ve Slavii, vzdy od nej zaznel vycet tech nej, ale ani z tech treneru ani z hracu uz 80 procent ve Slavii neni. At ady vidim v soucasnosti nejvetsi problem, ktery ukazal i vcerejsi zapas, chybi logicka navaznost na A tym, chybeji borci , kteri loni i v minulych letech pri nemocech i absencich dokazali naskocit a podobne zapasy zvladnout a slo treba o Vachu , Dejmky, Necida a pod, a to kadr acka nemel 26 hracu, ale 16 fungujicich fotbalistu , vzpomernme jen na konec lonske sezony, kdy nebyli nasazovani hraci na hostovani i nekolik dalsich a prave diky dobre podpore hracu se to zvladlo. Nevim zdali mel nekdo z hracu vsazeno, chvilemi to tak pry zejmena v obrane fazi m, tak vypadalo , ale co vim, ze podobne veci Slavii skodi a pokud nebude vedeni adekvatne reagovat, docka se jich zas, treba pri zapasech s Bohemkou a pod. Jiri

    • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

      (host)     před 17 lety 12.10.2007 10:32 |  
      0 0

      souhlasim s Jirim, vcera byla nejvetsi potiz obrana to bezesporu... sourek asi prijel jen na vylet... Gabriel tam snad ani nebyl stejne jako kopriva nebyli si schopni nahrat na 2 metry... koho bych pochvalil tak urcite cerny se me libil a jablonsky vic si to nikdo moc nezaslouzi... este jak poslal na hriste koblera tak nase souhra ozila ale to uz bylo pozde...

    • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

      (host)     před 17 lety 12.10.2007 10:38 |  
      0 0

      Téměř plný souhlas s jedinou výhradou: Klavík, Dvořák ba ani Komárek nejsou obránci, a na místě Šourka, Gabriela nebo Kopřivy by byli zřejmě ještě mnohem tragičtější.
      Spíš mohl hrát od začátku Kobler, ale ten toho má odehráno mezi dospělými ještě méně než Gabriel. Stejně tak mohl nastoupit Held.
      Tantalos

      • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

        (host)     před 17 lety 12.10.2007 10:46 |  
        0 0

        Ano to vim, ale dalo se hrat system 3-5-2 anebo vytahnout dalsi kluky a proc zustal sedet Held, neni bohuzel v kurzu, preber si to sam, jeho posdledni vykony za Juniorku nejsou spatne, ale u nas mu proste psenka nepokvete. jiri

        • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

          (host)     před 17 lety 12.10.2007 11:25 |  
          0 0

          Jiří opět souhlasím,to že jarolím nezavítá na zápasy juniorky ani dorostu o něčem vypovídá,ukazuje se,jak nesystémově se ve Slávii pracuje-viz A dorost,příchody hráčů,práce pana Šrámka a ukazuje se,že jarolím je nepoučitelný,zápas na Bohemce byl varováním,ze kterého jseme se nepoučili,pokud chybuje tragicky obrana,projeví se to na hře celého týmu,proto není možné neustále stavět Šourka,vnáší do hry nejistotu,která se projeví i na spoluhráčích v obraně,včera jsem navrhoval hrát systémem 3-5-2 v tomto složení:Vorel,Held,Hubáček,Dříždal,Ivana,Volešák,Kobler,Černý,Jablonský,Necid,Šenkeřík-bohužel Jarolím místo v juniorce dobře hrajících Koblera,Helda,Černého a střelce Necida opět postavil své oblíbence Šourka,Kopřivu,Gaucha,Gabriela a ostuda byla na světě,pořád nebudeme mít takové štěstí jako proti Ajaxu a Spartě,je třeba začít řešit problémy a ne je bagatelizovat,Dan.

    • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

      wector     před 17 lety 12.10.2007 15:52 |  
      0 0

      Ty máš v hlavičce hodně velkej zmatek:
      1. Jak víš, že Jarolím nechodí na juniorku/dorost? A co třeba to, že on musí taky vést tréninky, studovat soupeře v Evropě, zjišťovat info o případných posilách v cizině? To pro tebe asi neexistuje. Vše se stihnout nedá.

      2. Vůbec nebereš zřetel na to, že spoustu odchovanců máme na hostováních, tak jak asi můžou v případě zranění naskočit? To je máme k tvé spokojenosti nechat hrát ČFL místo 1. ligy a dařit se v nepotřebném poháru? Tak tu nenaznačuj cosi o nekoncepci.

      3. Pohár je v současné době k ničemu a UEFA s tím nic nedělá a dlouho neudělá. Ty tu prezentuješ názory Platiniho jako názory UEFA, ale to je rozdíl, tam není diktatura.

      Opravdu si myslím, že ty nejsi slávista ani trochu. Stačí vzpomenout na tvá slova jako: dlužíme kam se podíváme, nepřijde ani jedna posila - Tavares, Šmicer, Belaid, Dřížďal, Brabec,Vaniak, Pudil, Volešák, Šenkeřík. Tvrdil si, aspoň jsem si skálopevně jist, že si to byl ty, snad se nemýlím, že došly prachy a stavba stadionu se zastaví. O tvé nevraživosti k Jarolímovi, kterej nás přivedl k největšímu úspěchu v historii, ani nemluvě.

      Zkus si uvědomit, že ne vždy je všechno růžový, prostě se to jednou nepovedlo. Jestli dokážeš vyhrát každý zápas, tak můžeš nastoupit na místo našeho kouče.

      • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

        (host)     před 17 lety 12.10.2007 16:09 |  
        0 0

        1.Slavista Wektore jsem a pokud znam tve prispevky ty taky,, jak to vim , malo to tady ctes , na juniorce i na becko chodim v podstate pravidelne, temer vzdy, tak moment , na ziskavani hracu ci jejich pozorovani jsou ve Slavii urceni lidi chces li jmena prave Drzmisek, Susta a obcas se tam angazuje i Ricka/ 2.Rada jich neni, to zas ne jde asi o 6 fotbalistu, kteri kopou jinde prvni ligu a Ja hovorim o tech soucasnych protoze nektere si vyhledl prave KJ treba Kopriva ci Gabriel a jaksi se zranenimi se musi pocitat , kdyz chci hrat ligu mïstru. 3. To na pohar UEFA aspecialne o narodnich poharech dnes temer vetsinovy nazor v Evrope. 4. Je to tvuj nazor, precti si treba vsechno znovu a dluhy, ty jsou dodnes priznava to i reditel Dolezal/uteryv radiozurnalu/ a toto dedictvi snad ale zlikvidujeme .

        • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

          (host)     před 17 lety 12.10.2007 16:17 |  
          0 0

          Omlouvam se za prepisy misto becka mel byt napsany dorost a jeste poznamku, ty i ostatni mi tady vytykaji zcela pravdive liceni situace , tak jak vypadala pro kazdeho , kdo videl do zakulisi klubu, dodnes povazuji za maly zazrak duveru neklterych prodavajicich klubu, ktere na rukoudani verili , ze na sve penize nebudou muset cekat a hrace pustili, to je treba pripad Sourka, Drizdala a dalsich, protoze to mikdy nefunguje tak, zre jsem prave prodal Kozacka a Sparta mi da na drevo 5.5 korun. A oznamku na zaver, vedeni Slavie zatim sve slovo drzi. Jiri

  24. Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

    (host)     před 17 lety 12.10.2007 11:58 |  
    0 0

    Nemá cenu z toho dělat tragédii!Nechápu proč tu spousta lidí vyšiluje, jakoby byla ztracená sezóna! Prostě je podcenili a přišla tvrdší facka, daleko horší by bylo prohrát s nějakým adeptem na titul! Tak to Líšni přejte, pro ně je to aspoň úspěch, nám v současný situaci může být nějakej pohár ČMFS ukradenej!

    • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

      (host)     před 17 lety 12.10.2007 12:16 |  
      0 0

      Pozor my to Lisni prejeme, tedy alespon Ja, , ono nejde o promarnenou sezonu, jde spise o to , ze jednim s vykonostnich cilu Slavie pred sezonou byl i domaci poghar a tim potazmo i treba ucast v jednom z Evropskych poharu , vubec nechci aby to vyznelo, ze KJ je debil, kterymu vse vyslo nahodou, naopak, ale urcity zaver jak fanousci , tak vedeni proste vyvodit musi, nelze se ztotoznit s nazorem, ze jde jen o cesky pohar. Jiri

      • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

        (host)     před 17 lety 12.10.2007 12:53 |  
        0 0

        To je samozrejmy, ale aby se tu kvuli tomu rozpoutala vlna hysterie a bezhlavy kritiky je zbytecny :) TakyJiri

        • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

          (host)     před 17 lety 12.10.2007 13:18 |  
          0 0

          Nejsem sice jako Ty odborník na béčko ale možná zazlívat Jarolímovi neucast na zapasech béčka v době kdy má áčko hodne nabitou termínovku, musí jezdit sledovat soupere z LM, týdne dva zapasy atd a kadr áčka je dost široký, tak by možná stačilo aby mu ty infotmace psokytli jeho spolupracovnici (asistenti) nebo Šmejkal... Jinak s tim Šourkem to je hodne divny, vzdyt stal nekolik milionu ne? Snad v nem neco je, KJ vetsinou takhle vedle nešlápne. No a jeho bussinesy??? Nevim když bude hrát Šury takto tragicky jak hraje tak z něj žádný bussiness nekouká... Ravik

          • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

            doctor     před 17 lety 12.10.2007 15:25 |  
            0 0

            no Šourek byl v minulé sezoně spolu s Gebrem nejlíp hodnocený hráč..Takže taky nevím co s ním je, možná že prostě ten přestup neunesl a psychika dělá hodně.Snad na sobě ještě zapracuje a zlepší se to.Určitě bych mu dával víc šancí než třeba Gauchovi.Ten mi přijde, že mu balon hodně překáží.A taky určitě nechci kritizovat KJ.To bych si ani nedovolil, ale vadí mi že mi to trošku připomíná Brucknera: Jsou oblíbenci (Gaucho) a pak ti kteří podle mě nepodávali špatné výkony, ale více méně si nekopli(Gecov, Dejmci), jen si teď vzpomeňte třeba na Studíka, odehrál by to líp než Šury, Kopřiva, a Gabriel dohromady. Ale každopádně nemá cenu tyhle hráče zatracovat, třeba jejich zápasy ještě přijdou. Nejvíc mě dnes dostal kámoš(sparťan), který ráno řekl:"Nic si z toho nedělej, mi když jsme proti nim hráli v divizi, tak nás taky porazili":)

          • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

            (host)     před 17 lety 12.10.2007 15:49 |  
            0 0

            Vis Raviku odpovim ti speci a omlouvam se pouziju k tomu Letenskeho rivala, na domacich zapasech becka je pokazde a to zduraznuji trener acka Bilek ci jeho asisten, dale sef skautu a prvni muz mladeze Plisek, velmi pravidelne chces li temer vzdy prwezident klubu Chovanec, u nas na becko chodfi obcas Sramek, nekdy a opravdu jen nekdy p. Drzmisek/ organ. vedouci acka a tim to konci, a k zatizeni to maj vsichni stejny , alespon do teto doby. jiri

            • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

              (host)     před 17 lety 12.10.2007 15:58 |  
              0 0

              A taky na našem béčku bývá Petr Vrabec. Tantalos

              • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

                (host)     před 17 lety 12.10.2007 16:21 |  
                0 0

                Tak Tntalosi becko sleduji velmi zblizka a musim priznat, ze asi vidis lepe, nevidel jsem ho jeste letos. Jiri

                • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

                  (host)     před 17 lety 12.10.2007 16:23 |  
                  0 0

                  To spis , teda pravidelne tam bejva jeden ze skautu Sparty a obcas p. Ricka, ktery to nenese moc dobre a s trenery casto mluvi. jIRI

                • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

                  (host)     před 17 lety 12.10.2007 17:10 |  
                  0 0

                  Proti Sezimovu Ústí stál za brankou. Viděl jsem ho i na Vyšehradě a mysím, že ještě jednou. Ale na béčko nechodím zdaleka pravidelně. T

                  • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

                    (host)     před 17 lety 12.10.2007 17:13 |  
                    0 0

                    Jenže zda tam byl Vrabec, a on tam opravdu byl, není podstatné. Kdyby Jarolím viděl béčko na vlastní oči, nikdy by nemohl postavit vedle sebe dozadu Šourka, Gabriela a Kopřivu. Tantalos

                    • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

                      (host)     před 17 lety 12.10.2007 20:49 |  
                      0 0

                      Tak v čem je tedy problém? Kdo je za tento úsek zodpovědný? Doležal to nevidí? Nebo Rosen? Preci Jiří když říkáš, že je ted v mládeži všechno špatně tak nemůže být ve vedení Slavie ničí zájem aby to tak bylo i nadále. Copak tedy nikdo nevidí tu mezeru po odchodu Říčky? Copak se nedělá nějaké setkání všech slavist. trenerů kde se vyhodnocuje co se povedlo, komu se daří, kdo by mohl postoupit do staršího ročníku? Co skauting?

                      • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

                        (host)     před 17 lety 12.10.2007 20:51 |  
                        0 0

                        od Ravik

                      • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

                        (host)     před 17 lety 13.10.2007 09:30 |  
                        0 0

                        Setkani treneru se delaji pravidelne, tak je otazka, do jake miry se tam vedou plodne diskuze.

  25. Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

    (host)     před 17 lety 12.10.2007 15:27 |  
    0 0

    Ja nevim, asi jsem spadl z Marsu, ale ani tady ani na oficialnim webu nezminil nikdo jedno naprosto logicky reseni - ze kluci si proti sobe proste vsadili. Pri kursu 16 - 20 ku 1 se to primo nabizi. Tihle hraci (vetsina) nijak velky platy nemaj, premie z LM se jich asi taky tolik tykat nebudou, tak si proste privydelali (ne ze bych se jich zastaval). S takovejma zoufalcema jako je Lisen proste nemuze normalne prohrat ani Becko, ani kdyby jelo rovnou z flamu. Mozna jim to vedeni i posvetilo, ten kadr je tak zdecimovanej, ze nema na to absolvovat 3 souteze.

    • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

      (host)     před 17 lety 12.10.2007 15:36 |  
      0 0

      Ale zminil jsem to, i kdyz ne tak rekneme presne jako ty, vlna hyterie se mozna zvedla na ofice webu , tady se argumentuje zcela vecne, ale ono asi vsechno v poradku nebylo , ted se ke mne dostalo poloficialni info. ze KJ odmitl komunikaci s novinari, s hraci v kabinw vubec nekonferoval a vzteky bez sebe opustil Lisen, coz se mu vubec nedivim a Dolezal pry take nese celou komedii tezko , pry mu nekdo neco naznacil prave o te pochybne motivaci hracu, je jasne , ze pokuty padnou, ale zase bych si nemyslel, ze budou buhvijake, v soucasne dobe ve Slavii totiz plati a pro Vas vsechny bude platit heslo zivy hrac zazrak, zdravy hrac, pul kralovstvi na dlan. Jiri

  26. Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

    (host)     před 17 lety 12.10.2007 17:27 |  
    0 0

    Šourek pryč!
    Šourka znám 6 let, už jako dorostence, nikdy to nebyl ani talent, jen prezident Jihlavy Tulis prohlašoval, co je to za talent.Bylo se na něho podívat olno klubu z ligy a nic!Až KJ protislužbou za sehnání angažmá pro Lukáše(syna) se přestup mohl uskutečnit... A ještě tam odešel po smlouvě!
    Šourek je tady bohužel jen omylem, protože KJ je dobře propojenej s agentem, kterej ho zastupuje!Ten agent taky bohužel zastupuje jeho syna Lukáše, kterej odešel bez náhrady.
    Každej druhej kterej tak odejde je největší zrádce, ale Lukáš byl výborně mediálně zvládnutej.My mu šli ještě na rozlučku s autogramiádou....Ačkoli to byl na nás podvod, byl to ten nejlepší odchod hráče a zároven nejdůležitější.S ním bysme nikdy nikam nepostoupili.To ale neomlouvá to, že agent odvedl hráč do 1.it.ligy zadarmo.Nemůžu se spokojit s tím, že mu to všichni přejí.Všem se musí měřit stejně, i když jde o syna trenéra!Takže ještě jednou- nedovolte tyhle výměnné obchody určitých lidí.KJ uznávám, ale musíte mu držet křídla...

    • Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

      (host)     před 17 lety 12.10.2007 18:55 |  
      0 0

      Lukáš do Slavie zadarmo přišel a zadarmo odešel, v tom nevidím problém. Pokud trenér získá špatného hráče, nic se neděje. Vyzkouší se a pustí se k vodě. Když jsou jiné nákupy tak dobré, jako byl třeba příchod Francouzů, je to v pohodě. Ale stavět Šourka potom, co takhle děsivě vyhořel na Bohemce i ve Španělsku, to je naprosto nepochopitelné. Tedy pokud nepředpokládáme, že trenér si vsadil na Líšeň, nebo že šlo o nějaké podivné zákulisní čachry, a tak zlé to přece jen snad není.

  27. Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

    (host)     před 17 lety 12.10.2007 21:24 |  
    0 0

    Asi jsi špatně informovanej, ale Lukáš Jarolím stál Slávii 1.5 mega a měsíčně 200tis.Kč!Měl ve smlouvě výstupní klauzuli.To jestli si KJ vsadil, to nevím.Nikdy jsem ho ve Fortuně neviděl.Zato jeho brácha, kterej zastupuje UMBRO pro ČR, ten sází jak divej.Jedině, že by to fungovalo takhle....

  28. Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

    (host)     před 17 lety 12.10.2007 22:30 |  
    0 0

    Nezdar v Líšni mě nemůže pokazit radost se Slavistického účinkování v lize , LM, což je pro mne podstatné. Český pohár je k ničemu, respektive, soutěž navíc. I Real, Manchester vypadnou v pohárech s amatéry, stává se to...Vedení bude muset nějak reagovat, prože jen tak se pročistí atmosféra, ve zdravém združení lidí, jakémkoliv, musí platit akce, "zločin a trest", ale pak jedeme dál s čistou hlavou.
    El Cipro

  29. Re: Slavia vypadla z Poháru ČMFS!

    (host)     před 17 lety 13.10.2007 14:09 |  
    0 0

    Takze k tematu pohar ode mne napsled, KJ navrhne vedeni tresty, hromadnou pokutu ve vysi ktera neni upresnena / ma se pohybovat v roszhu okolo pul. milionu korun za tym. Vedeni vyhodnoti po podzimu vvsechny hrace i s ohledem na uvedeny zapas a rozhodne o zmenach, hraci si budou moci pokuty ,, odpracovat v lize,, tj . odmazat nekktere castky za brilantni vykony, trochu my v tom, ale ujizdi pouceni pro realizacni tym, kde take nebylo vse v poradku . K ostatnimu, je jasne , ze nekteri hraci Slavie meli pri predchozich angazma jiste problemy se sazenim a neni mozno to prehlizet, je , ale take nutne rict, ze podobne ulety jsou obcas ve fotbale mozne. Snad hracum pomuze i zruseni vikendoveho volna, ktere meli mit po nekolika mesicich a lze jen doufat, ze se to nebude opakovat uz v patek s Plzni. Jiri