Názory

Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

V právě skončeném přestupním termínu přišla do Slavie spousta nových hráčů. V tomto článku se podíváme, kolik alternativ má nyní trenér Jarolím na jednotlivé posty.

Začněme rovnou seznamem hráčů a pozic, na kterých dosud nejčastěji nastupovali. Seznam pozic u každého hráče vychází ze zkušeností z posledních let. Někteří hráči nastoupili i na jiných postech (např. v přípravě proti Bohemians hrál Kalivoda chvíli na levé záloze nebo třeba Latka kdysi jako defenzivní záložník), ale tento seznam obsahuje jen posty aktuální nebo "obvyklé".

Zkratky postů u hráčů do pole jsou zřejmé: PO - pravý obránce, LO - levý obránce, S - stoper, DZ - defenzivní záložník, OZ - ofenzivní záložník, PZ - pravý záložník, LZ - levý záložník, U - útočník. Tučně jsou vyznačeni noví hráči. Brankáři se zabývat nebudeme, ti snad zůstanou v bráně...

Řazeno dle abecedy:

Belaid OZ
Brabec S

Costa OZ
Dřížďal PO, LO
Gaúcho U
Hubáček LO

Ivana PZ, LZ, U
Janda PZ, LZ, U
Kalivoda OZ, PZ
Krajčík PZ, PO
Latka S
Necid U
Suchý S, DZ

Šenkeřík U
Šmicer PZ, LZ, U, OZ
Šourek S

Švec DZ, S, PO
Švento LZ

Tavares DZ
Vlček U, PZ
Volešák OZ

Řazeno dle postu:

Stoper: Brabec, Latka, Suchý, Šourek, Švec (5 hráčů na 2 posty)
Pravý obránce: Dřížďal, Krajčík, Švec (3 hráči na 1 post)
Levý obránce: Dřížďal, Hubáček (2 hráči na 1 post)
Pravý záložník: Ivana, Janda, Kalivoda, Krajčík, Šmicer, Vlček (6 hráčů na 1 post)
Ofenzivní záložník: Belaid, Costa, Kalivoda, Šmicer, Volešák (5 hráčů na 1 post)
Defenzivní záložník: Suchý, Švec, Tavares (3 hráči na 1 post)
Levý záložník: Ivana, Janda, Šmicer, Švento (3 hráči na 1 post)
Útočník: Gaúcho, Ivana, Janda, Necid, Šenkeřík, Šmicer, Vlček (7 hráčů na 2 posty)

Jak vidíme, na více postech může hrát 9 z celkových 21 hráčů. Zbylí hráči, kteří mají jen jeden post, jsou nejčastěji stopeři, útočníci a ofenzivní záložníci (vždy 3 hráči). Naopak nejflexibilnější jsou ten nejstarší a nejzkušenější (Šmicer) a ti nejmladší (Švec, Janda, Ivana).

Z našich nových hráčů jsou hned tři schopní hrát na postu ofenzivního záložníka, kde je nyní opravdu velký přetlak. Ještě větší konkurence je na pravé straně zálohy, kam přibyli dva hráči.

Oproti tomu levá strana hřiště, ať už záloha nebo obrana, už tak dobře nevypadá. Za současného stavu, kdy jsou Hubáček a Švento zranění a slabý Aračič v B-týmu, na těchto postech hrají praváci - v prvních zápasech Dřížďal a Janda nebo Šmicer. Asi by se býval hodil příchod hráče, jako byl testovaný Chorvat Šiklič - levý obránce či záložník. Z jeho angažování však sešlo kvůli zranění a trenér Jarolím si tak bude muset poradit improvizacemi, které mu zatím vycházejí velmi dobře.

Na závěr pár slov k poslední posile, Milanu Ivanovi. Trenér Jarolím v něm zřejmě vidí kvalitu, která stála za všechna ta dlouhá a jistě nepříjemná jednání o Ivanově příchodu. A to je oproti dřívějším sezónám, kdy přicházeli pochybní hráči ,"z výprodeje", značný posun. Tentokrát přišlo deset opravdových posil s vyhlídkou na základní sestavu. A proto hurá za titulem a směle do Ligy mistrů!

Komentáře (56)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

    (host)     před 17 lety 13.08.2007 11:06 |  
    0 0

    S Ivanou souhlas, včera byl super, pencle na něj apod... ŠKoda že nedal góla, lepší už to jinak být nemohlo!:)

    • Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

      (host)     před 17 lety 13.08.2007 13:27 |  
      0 0

      tak osobně jsem od nějc čekal víc, ale dlouho nehrál, tak se snad pořádně rozehraje

  2. Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

    (host)     před 17 lety 13.08.2007 11:06 |  
    0 0

    richi, a co Aračič? sice je ted kvůli tý červený v béčku, ale jinak patří do kádru áčka

    • Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

      (host)     před 17 lety 13.08.2007 11:11 |  
      0 0

      Ja ten clanek nepsal.

      • Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

        (host)     před 17 lety 13.08.2007 11:24 |  
        0 0

        že by ho Karlos takhle přísně potrestal? Mě se ten kluk vždycky líbil, má takovej nevinnej výraz :) Chowi

    • Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

      (host)     před 17 lety 13.08.2007 12:19 |  
      0 0

      Aračič doufám dohrál-až se uzdraví Hubáček s Latkou tak si může hledat angažmá.Neříkám,že byl vyloženě špatnej,to ne,ale máme lepší hráče.

      • Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

        AKI     před 17 lety 13.08.2007 15:40 |  
        0 0

        Mě se na stoperu celkem líbil,sice tam byla někdy klička navíc,ale jinak hrál dobře - Aračič. Ale to je věc názorů. A Ivana by měl na sobě zamakat,včera nic moc. Nevim,proč mi tam KJ nedává Gaucha..... AKI

        • Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

          (host)     před 17 lety 13.08.2007 16:27 |  
          0 0

          protoze gaucho uz rok hraje naprosty hovno?ze by treba proto nehral?troubi

  3. Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

    (host)     před 17 lety 13.08.2007 11:23 |  
    0 0

    Sice je to mimo mísu, ale pro všechny majtele satelitu, kteří nejedou do Amsterodamu: Zápas Ajax - Slavia by se měl vysílat na holandské televizi NED 3 a na polské televizi Polsat Sport Extra!!!

    • Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

      Haala (přítel SN)     před 17 lety 13.08.2007 11:32 |  
      0 0

      no doufám, že to zas nějaký dobračisko hodí do streamu na net...;)

      • Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

        (host)     před 17 lety 13.08.2007 12:57 |  
        0 0

        www.myp2p.eu

        • Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

          (host)     před 17 lety 13.08.2007 14:06 |  
          0 0

          jj rozhodne jsem rad ze to uvidim, kdyby vsichni vedeli ze to tady muzou sledovat, tak by na nakou ct4 hodili bobek. myp2p.eu

  4. Ajax-Slavia

    (host)     před 17 lety 13.08.2007 11:45 |  
    0 0

    "Máme zájem vysílat utkání z holandského Amsterdamu, ale celou situaci si zkomplikovala sama Slavia tím, že zrušila dlouholetou a pro ní výhodnou smlouvu. Zbavila tak České televizi povinnost vysílat přednostně její zápasy. Pokud by smlouva platila, tak má Sparta smůlu.“ řekl Ota Černý.

    • Re: Ajax-Slavia

      (host)     před 17 lety 13.08.2007 12:00 |  
      0 0

      At nekeca a kouka to hodit na CT4

      • Re: Ajax-Slavia

        (host)     před 17 lety 13.08.2007 12:02 |  
        0 0

        von to tam nehodí... a vypadá to, že nebude ani odveta... dneska o tom jednaj zástupci ČT a Slavie, ale vypadá to bledě

        • Re: Ajax-Slavia

          (host)     před 17 lety 13.08.2007 13:25 |  
          0 0

          Tak o to ze by to nechtela davat zadna ceska televize se nebojim. Minimalne Prima o to stat bude

    • Re: Ajax-Slavia

      martin08     před 17 lety 13.08.2007 12:03 |  
      0 0

      clovek do toho nevidi ale prej zas tak vyhodna nebyla..nebo spis byla vyhodna pro CT. Jestli totiz prenos stoji 200-300tisic tak to maj za 5minut reklam..

      • Re: Ajax-Slavia

        Virgil     před 17 lety 13.08.2007 12:23 |  
        0 0

        To je pravda, ale klub (v tomto případě Slavia) může přenos (vyrobený ČT) prodat dalším televizím a inkasovat prachy. Nic není úplně černé, nic není úplně bílé. V případě Žiliny by to bylo málo, protože by přenos prodali jen Slovákům za cca 200 tisíc korun, ale do Holandska už by na tom Slávia mohla slušně vydělat.

        • Re: Ajax-Slavia

          martin08     před 17 lety 13.08.2007 20:25 |  
          0 0

          No a co kdyby nastala sitace ze CT by se se Slavii nedohodla na odvete a tudiz by ten prenos nikdo nevyrobil a Slavie by ho nemohla prodat! A nemala by prachy ani od Nizozemcu! Ale to by se pak do toho asi volzila napr.Prima..

      • Re: Ajax-Slavia

        (host)     před 17 lety 13.08.2007 13:36 |  
        0 0

        za 20 až 40 vteřin reklam

    • Re: Ajax-Slavia

      (host)     před 17 lety 13.08.2007 14:10 |  
      0 0

      Nechapu proc furt resite nakou priblblou CT , kdyz prenos bude na netu, ikdyz jen s holandskym nebo polskym komentem.

      • Re: Ajax-Slavia

        Virgil     před 17 lety 13.08.2007 15:22 |  
        0 0

        V okně 3x3 mm :-)

        • Re: Ajax-Slavia

          Vhoo (přítel SN)     před 17 lety 13.08.2007 18:42 |  
          0 0

          jestli sparta doma ve stredu prohraje a my uhrajem nejakej hratelnej vysledek na ajaxu tak se o nas domaci zapas televize poperou protoze kdo by chtel koukat na spartu ktera pojede na arsenal jen tak pro nic

        • Re: Ajax-Slavia

          (host)     před 17 lety 13.08.2007 20:16 |  
          0 0

          Ale prosimte jestli mas dobrej net tak ta kvalita je hodne dobra.Ale ty si jen takovej ten blbecek co furt jen neco kritizuje. Kkthxbaj

  5. Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

    (host)     před 17 lety 13.08.2007 12:46 |  
    0 0

    Kdy budou ty lístky na odvetu s Ajaxem? Richi říkal, že dneska a kde nic tu nic.

    • Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

      (host)     před 17 lety 13.08.2007 12:52 |  
      0 0

      Podle me by mely byt az po prvnim zapasu, protoze kdybychom tam obdrzeli vyprask, tak vedeni asi ubere na cene, ale rozhodne neni kam spechat, prodej muze byt tyden pred zapasem uplne vpohode, nevim proc by se mely prodavat, kdyz jeste ani nebyl prvni zapas

      • Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

        (host)     před 17 lety 13.08.2007 13:40 |  
        0 0

        Cena vstupenek už je stanovená, bude stejná jako proti žilině, výsledek z Amsterodamu na to nebude mít vliv

    • Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

      (host)     před 17 lety 13.08.2007 13:00 |  
      0 0

      Ja nic takoveho nerikal!!! Rikal jsem ze dnes se budou prodavat na AJAX - SLAVIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Listky na Slavia - Ajax se zacnou prodavat koncem tydne, je to na dverich v predprodeji!!!!

      • Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

        coolair     před 17 lety 13.08.2007 16:00 |  
        0 0

        Richi, nenech se vytočit, to chce klid.

  6. Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

    (host)     před 17 lety 13.08.2007 13:10 |  
    0 0

    No nevím jestli se s tímto článkem dá zcela souhlasit. Tak na úvod, Latka hrával spíše na pozici ofenzivního záložníka, než defenzivního, ale to je jedno. Belaid může hrát i def.zál. zkoušel ho na tomto postu Jarolím i v přípravě, ale v současnosti ještě nemá na to, aby hrál v základu. Ale abych tu nerozebíral jednotlivě, univerzálnějších hráčů je v tomto týmu hodně a v moderním fotbale je nezbytné být univerzální. K tomu co se děje na naší levé straně souhlasím, že by asi bylo lepší, kdyby tam nastupovali nějací leváci, ale zas to neznamená, že bychom měli brát hráče jen proto, že je to levák, pokud nemá kvalitu a tu asi Šiklič neměl, když ho Slavia neangažovala, tak nemá význam ho kupovat. Ostatně Dřížďal to na jeho pozici zvládnul v pohodě a Šmicer, či Janda na levé straně také nemají problém, jinak je pravda, že v současné době má Slavia jeden z nejsilnějších týmů za poslední léta, určitě je to nejlepší tým, který měl možnost vést trenér Jarolím. Jinak k těm "pochybným" hráčům z výprodeje, ono je to dost o tom, kolik máš finančních prostředků na přestupy a jaké jsou na trhu možnosti, myslím že hráči jako Vorel, Jarolím, či Švento svoji kvalitu ukázali, ale nemůže se hold povést každý přestup. Buldok

  7. Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

    (host)     před 17 lety 13.08.2007 15:38 |  
    0 0

    Richi zapomněl jsi na Jablonského,který může hrát levého záložníka i beka,Černého,který může hrát útočníka i krajního záložníka,Helfa,který může hrát krajního beka i záložníka,snaž se podávat kompletní informace,navíc si můžeme pomoci hráči juniorky jako je Starý-levý bek,Kovařík-záložník nebo dorostencemi-Palko-levý bek i záložník,Dostál-obránce,který může hrát na kraji i uprostřed,Balcar-útočník i krajní záložník,Čmovš-stoper.Variant je dost.

    • Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

      coolair     před 17 lety 13.08.2007 16:00 |  
      0 0

      Ach bože. To nepsal Richi, ale já. A ten článek je o kádru áčka, zatímco ty tady píšeš o samých hráčích z béčka a dorostu.

      • Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

        (host)     před 17 lety 13.08.2007 16:11 |  
        0 0

        Jablonský a Černý jsou hráči áčka,přečti si soupisku,než začneš někoho kritizovat,Jablonský byl zraněný,rozehrává se v béčku,to samé bude i u Černého,tak přestaň vzdychat a piš seriózně.

        • Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

          coolair     před 17 lety 13.08.2007 16:56 |  
          0 0

          1) Jablonský hrál za áčko jednou, teď je v béčku - hrál za něj například včera. 2) Černý je zraněný už asi rok a pořád se s ním nedá počítat, proto nemá cenu se jím v tom článku zabývat. 3) Kdyby ses podíval, co znamená slovo ,,seriózně", zjistil bys, jakou blbost jsi napsal. 4) Zadarmo a dobrovolně jsem ti tady naservíroval článek, co jsi sem kdy napsal ty?

          • Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

            Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 13.08.2007 18:17 |  
            0 0

            Nesmysl. Jablonský je pro letošek jednoznačně hráč áčka, jinak by šel na hostování nebo přestup. Rozehrává se v béčku, ale jinak si ho KJ nechal jako alternativu za Šventa. Ten mimochodem by v tvém výčtu vůbec nemusel být, už byl oběma nohama na ostrovech a se svým zraněním do sezóny stejně nezasáhne. Naopak stav Černého je stejný jako Latky, lepší než Šventa, asi se neobhájíš, že Šventa a Latku uvádíš a Jablonského a Černého ne.

            • Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

              (host)     před 17 lety 14.08.2007 11:14 |  
              0 0

              Jde o to, kolik toho Jablonský a Černý v áčku odehráli... Jistě, jsou to přísliby, ale ze tří poločasů hráče ohodnotit nemůžeš...

              • Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

                (host)     před 17 lety 14.08.2007 11:14 |  
                0 0

                Zapoměl sem podpis, Mifer

        • Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

          (host)     před 17 lety 13.08.2007 18:25 |  
          0 0

          Jablonský hrál více než jednou za áčko ,začal v Příbrami a skončil v Budějovicích,Jarolím ho označil za hráče áčka,jinak by ho poslal hostovat jako Dočkala,Váchu a spol,Černý je taky hráč áčka,už začíná naplno trénovat,s ním nepočítaáš a se Šventem,který bude půl roku mimo ano,to je seriózní článek,příště radši nikam nepiš,to nemá s seriózním článkem nic společného,jen si děláš ostudu.

          • Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

            (host)     před 17 lety 14.08.2007 12:55 |  
            0 0

            Proc Jablonsky neodesl zatim nikam na hostovani? ze by to bylo proto, ze zadny klub si asi nevezme hrace, ktery je zraneny? Tak proto si ho asi Jarolim nechal ne.

  8. Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

    (host)     před 17 lety 13.08.2007 16:37 |  
    0 0

    Myslím, že bychom se měli kvůli atmosféře v kádru zbavit Costy a Gaucha za jakoukoli cenu, dobře prodat Jandu nebo Suchého, nebo oba. Proč? Hráčů je moc a a chtělo by to, aby pravidelně hrál Švec a Necid, příští rok Gecov. V současné době by to náhradníky mohlo přestat bavit, navíc Švec a Necid prostě v týmu být musí.

    • Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

      Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 13.08.2007 20:15 |  
      0 0

      Absolutně nesouhlasím. Suchý je stoper a těch moc nemáme, zvláště, když u Latky hrozí, že po vyléčení ho někdo koupí. Švec je alternativou k Tavaresovi a ten je bohužel dost výrazně lepší, zatím, jestli bude hrát dál tak famózně, tak bude u nás maximálně sezónu a Michal se do zálohy dostane, Necid na ligu (základ) zatím nemá, proti Žilině to bylo dost markantně vidět, na základ bude mít tak za 2 roky. Fakt je ten, že oba Brazilci nehrají nijak skvěle, nechal bych je rozehrát v béčku a počkal, jestli přesvědčí. S těmi svými současnými výkony jsou stejně neprodejní. Třeba se ještě rozjedou.

    • Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

      martin08     před 17 lety 13.08.2007 20:20 |  
      0 0

      No osobne si myslim ze Gaucha a hlavne Costu to u nas brzo prestane bavit, pac to jsou brazilci a v podstate nehrajou (Gaucho aspon obcas) o zimni prestavce uz asi neprijedou(:

  9. Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

    Vhoo (přítel SN)     před 17 lety 13.08.2007 18:43 |  
    0 0

    Svec může ještě hrát taky levýho beka , jinak fakt je že jeden levonohej hráč by neuškodil .

    • Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

      (host)     před 17 lety 13.08.2007 23:57 |  
      0 0

      K tomu co se tady píše, psát, že bych se za každou cenu zbavil Gaucha a Costy, protože budou v týmu dělat zlou atmosféru, to je blbost, zatím jsem si ničeho takového nevšiml a pokud by se tak mělo stát, tak je trenér Jarolím okamžitě přeřadí do b týmu, takže tyhle chytrý rady bych si být vámi nechal pro sebe. Další věc, prodávat hráče ze základní sestavy proto, aby mohli hrát náhradnící? Co je tohle za blbost, lidi zkuste se aspoň trochu zamyslet, jinak konkurence týmu může jen prospět, zvláště když je tým vedený trenérem, který má u něj velký respekt, což KJ má, lidi zkuste někdy prosím aspoň trochu používat mozek, než sem něco napíšete a podepisujte se pod své názory, pokud se za ně nestydíte, což patrně bude ten důvod, proč sem píše tolik lidí anonymně. Buldok

      • Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

        (host)     před 17 lety 14.08.2007 00:01 |  
        0 0

        Jo a ještě bych zapomněl, soudit jestli Necid má na ligu, či nemá podle zápasu se Žilinou, zvlášť poté, co značnou část přípravy absentoval, mi přijde dost nefér a dotyčný se již brzy přesvědčí, jak se mýlil ve svém úsudku. Buldok

        • Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

          Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 14.08.2007 00:21 |  
          0 0

          Buldok: Tak neusuzuji jen podle jednoho zápasu (to byl jen do očí bijící zážitek) a navíc i KJ dal Necida hned další víkend k dispozici béčku, asi se to nejevilo tímto způsobem jen mně. Určitě bych si přál, abych neměl pravdu, Necidovi moc fandím a věřím, že z něj vyroste super útočník, jen je zatím moc mladý, musí vyzrát, mnohé činnosti zlepšit a do základu se dostane. On mu KJ bude dávat postupně víc a víc "čuchnout" a na ligu ho časem připraví.

          • Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

            coolair     před 17 lety 14.08.2007 07:18 |  
            0 0

            Buldok: konečně příspěvek, který má hlavu a patu, dík.

          • Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

            (host)     před 17 lety 14.08.2007 14:01 |  
            0 0

            Za béčko šel hrát proto, aby se rozehrál, ne proto, že hrál špatně, hrál tam i předešlé zápasy, jak jsem psal, vynechal velkou část přípravy, proto musí dohánět treninkové i herní manko. Buldok

  10. Poborský nepustil Černého na Ajax

    (host)     před 17 lety 14.08.2007 10:02 |  
    0 0

    Podle dnešního Sportu jednala ještě včera večer Slavia v Budějovicích, aby získala jejich Černého. Nabízela za něj hráče z áčka. Nevyšlo to kvůli penězům a zraněním Vozábala a Horejše.

    • Re: Poborský nepustil Černého na Ajax

      Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 14.08.2007 11:50 |  
      0 0

      Ano, a docela by mne zajímalo, kterého hráče základu Slavie za Černého nabízela, podle mne jeho kvality nikoho ze základu nepřevyšuji.

      • Re: Poborský nepustil Černého na Ajax

        (host)     před 17 lety 14.08.2007 11:55 |  
        0 0

        Volešáka nabízeli.

      • Re: Poborský nepustil Černého na Ajax

        jarmik     před 17 lety 14.08.2007 13:22 |  
        0 0

        Nabízeli hráče áčka, ne základu.

        • Re: Poborský nepustil Černého na Ajax

          Huzgi (přítel SN)     před 17 lety 15.08.2007 11:12 |  
          0 0

          Ve Sportu psali natvrdo, že šlo o hráče základní sestavy!!!

  11. Rakovník

    (host)     před 17 lety 14.08.2007 11:52 |  
    0 0

    Potřeboval bych sehnat nějaké rakovnické fanoušky na cestu do Phy na odvetu s AJAXEM, bo večerní busy i vlaky jsou o ničem. :( přidávam ICQ 277 270 072 :-) byli bychom nejspíš rovnou 2 :) díky za případnou pomoc.

  12. Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

    (host)     před 17 lety 14.08.2007 17:02 |  
    0 0

    Je úzasné sledovat,jak trener Jarolím už dlouhý čas nedokáže postavit nejoptimálnejší sestavu.Jsou tri klíčoví hráči pro hru dopredu,které nemúže vynechávat.Musí se sehrát a hlavne porádne rozehrát.Jsou to Ivana,Senkerík a Janda.Když toto neudelá,tak posilovat mužstvo bylo zbytečné.Ostatní hráče je možné stavet podle momentální formy,včetne Šmicera.Velikou hvezdou jsou Vaniak a Suchý.Ale to je o nečem jiném.Hlavní současná otázka zní : Jak dávat goly? Pražák.

    • Re: Konkurence v týmu a obsazení postů v sestavě

      (host)     před 17 lety 14.08.2007 18:47 |  
      0 0

      A smyslem tvého příspěvku je... ??