Jak jste spokojen s průběhem
stavby?
Zatím jsme spokojeni - stavba běží podle harmonogramu, přeje nám
počasí a nenarazili jsme na žádné větší problémy.
Máte od fanoušků kladné ohlasy, jak se zatím
daří průběh stavby?
Od fanoušků máme řadu nejrůznějších ohlasů neustále.
A neozývají se jen slávisté, ale i fandové ostatních klubů, případně laická
veřejnost. Převažují kladné ohlasy, ale samozřejmě se občas ozvou i fanoušci
například konkurence, kteří hecují, ale to k tomu patří.
Na webu jeden člověk vyslovil názor, kdy ho
zajímalo, jak je to s rozdílnými nákresy. Můžete se prosím k tomu
vyjádřit?
Musíme si uvědomit, že první vizualizace a půdorysy zveřejnila
Slavia již v roce 2003, tedy před více než třemi roky. K dílčím změnám došlo, to
je u tak velkého projektu zcela normální. Nicméně nejsou zásadního charakteru.
Změny se týkaly převážně uspořádání obchodních a administrativních
ploch.
I když to není tak podstatné, budou u
stadionu i byty?
Ubytovací kapacita je
součástí projektu.
Jak bude vypadat parkoviště a kolik
parkovacích míst je v plánu?
S parkovacími
místy se samozřejmě počítá. Pří plném zatížením areálu bude k dispozici až 1 300
míst plus 25 stání pro autobusy.
Lidé často v komentářích říkají různé věci a rádi říkají věci, že je něco špatně a že se stadion nepostaví. Myslím, že není třeba se znepokojovat, i kdyby by byly problémy, tak nic neovlivníme řečmi na internetu. Věřme všem zainteresovaným, že úspěšně dokončí stavbu stadionu a za 390 dní bude svatostánek konečně stát. Vždyť na to čeká generace slávistů, tak si nekažme radost, jak vše hezky probíhá.
Kliment: S průběhem stavby jsme spokojeni
V úterý popudil některé lidi názor slávisty Strudla ohledně stadionu. Proto jsme neváhali a položili pár dílčích dotazů manažerovi pro marketing a PR Alexandru Klimentovi.
Komentáře (35)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Kliment: S průběhem stavby jsme spokojeni
old před 18 lety 22.02.2007 14:30 |no, ja si myslim, ze by bylo nejlepsi vubec nezverejnovat clanky takoveho typu jako napsal strudl. zase se toho nekdo chytne a bude zle. pratele nezapomente ze pripadny prodej bytu zaplati 1/3 - 1/2 stadionu! takze hlavne klidek :)
Re: Kliment: S průběhem stavby jsme spokojeni
Rottax (přítel SN) před 18 lety 22.02.2007 14:43 |Asi tak! Článek vůbec neměl být zveřejněn! Se stadiónem beží do této doby vše jak má,tak proč hledat zase někde problémy!
Re: Kliment: S průběhem stavby jsme spokojeni
(host) před 18 lety 22.02.2007 14:47 |S vysvetlenim p. Klimenta nejsem spokojen, je opet nekonkretni, snad se mohl vicerzamerit na okolnosti financovani stavby, kde p. Leska vyviji nadlidske usili sehnat prachy naposledy v jedne nejmenovane financni spolecnosti a take vice objasnit pozici Enicu, dle vyjadreni jejich predstavitelu neni jejich ucast rozhodujici, nerozptylil ani obavy ohledne terminu vsese uvidi Marfy
Strudl
(host) před 18 lety 22.02.2007 14:49 |Co to plácáš za blbosti?Víš co v tom článku vůbed bylo?Že nevím ,jak bude vypadat parkoviště, že nevím, zda budou stát byty a ŽE NEVÍM, JAK VELKÉ BUOU KANCELÁŘE.Skutečně obrovská aféra, asi bych se měl jít zahrabat :-))))))))
Re: Strudl
wector před 18 lety 22.02.2007 15:28 |O to nejde, to si normálně uvažující uvědomí, projekt se předělával každou chvíli, předělávat prezentační video by bylo vyhození prachů. Ale jako obvykle by se toho mohl chytit ten blbeček z Dnes a sparťani by se u té zprávy honili ještě příští rok...
Strudl
(host) před 18 lety 22.02.2007 15:36 |Ale já znova opakuju:Vždyť v té úvaze dohromady vůbec nic nebylo, přesně to vyjádřil LordEdmund, pokud máme(říkám máme, protože ten Stadion se staví pro tebe a pro mě, pro Slávisty, ne pro jakýsi Eside)ambici projekt dodělat, potom je úplně jedno, co sem kdo napíše.Pokud se v Edenu staví Potěmkinova vesnice(tzn že piloty jsou z papíru a půjčený z Barandova), tak beze mě.LP
Re: Strudl
wector před 18 lety 22.02.2007 17:39 |Já ale psal o úplně něčem jiném. Že tam +- nic nebylo není podstatné, na aféře "smrk" taky dohromady nic nebylo a jak z toho někdo dokázal žít. Proto je podle mého názoru zbytečný dělat nějaký úsudky, jak by co mělo vypadat - nikdo z nás tu nemá dostatečný info, projekt se předělával, takže v těch maketách a videích je bordel, takže se nelze divit, že to nesedí na 100%. Tohohle se akorát může zase chytit nějakej magor, kterej se bude snažit dělat dusno. Že se to dostaví i přes to je jedna věc, že by tu byla další aféra, o který by se dočetli jistě i naši hráči zase druhá.
Strudl
(host) před 18 lety 22.02.2007 18:12 |Rozumím ti,
ale i přesto si myslím, že tvé obavy nejsou na místě.Krom toho. mě by taková aféra pobavila.Stadion roste, ale MF dnes bude tvrdit, že jsou to jen kulisy.....Co říkáš??
Re: Strudl
wector před 18 lety 22.02.2007 21:19 |Já to nehodnotím. Jenom si myslím, že při sparťanké "inteligenci" by z toho mohli být zase zbytečné problémy a koho má byvit pořád číst ty jejich kecy, že...
Strudl
(host) před 18 lety 22.02.2007 14:53 |A ohledně bytů bych byl skeptičtější, pokud by tento nevelký komplex dokázal uhradit 1/2 stadionu, tak by vedení Slávie postavilo bytové domy dva a my bysme měli stadion dávno a zaplacenej.Když po Richim žádáš, aby "nezveřejňoval takový kraviny", jakou byl můj článek, proč teda přichízíš do diskuze s názorem , který sis vycucal z prstu????
Re: Strudl
old před 18 lety 22.02.2007 21:04 |nechtel bych vyvolavat nejake dalsi konflikty, ale na tenhle tvuj prispevek se musim ozvat. kazdopadne se ti pokusim zhruba vysvetlit z ceho vychazim. ve zverejnenych pudorysech 1-4 patra bytoveho domu umisteneho za vychodni tribunou a take v 5,6 a 7. patre, u kterych zatim nebyly zverejneny pudorysy, je patrno cca 180 bytovych jednotek (rozumej bytu). Budeme-li brat orientacne prumernou velikost bytu cca 60m2, tak pri trzni cene, ktera se dnes pohybuje okolo 40tis/m2 dojdeme k castce 432.000.000,-Kc. Tato suma je tedy orientacne nekde mezi 1/3 - 1/5 celkove planovane investice (cca 1mld Kc). To je to o cem jsem psal. Ano, samozrejme jeste nebylo zverejneno za kolik se byty budou prodavat atd. ale je logicke, ze tento bytovy dum, je jednou z prijmovych casti teto stavby. Dalsimi jsou hotel a 3 patra kancelari a komercni prostory. Nevim do jake miry rozumis vykresum, ale v nich je vse jasne a odpovida tomu, co se v edenu realne stavi. ja jsem to psal hlavne proto, aby se takovehle clanky neopakovali, protoze opravdu skodi slavii. vim, zes to nemyslel spatne, ale je to tak. tak cus
Re: Strudl
GeorgK (přítel SN) před 18 lety 22.02.2007 22:34 |Zatím neregistruji jakoukoliv činost na místě eventuelního bytového domu. Obávám se, že je myšleno jen na hotel v severní straně.
Re: Strudl
old před 18 lety 23.02.2007 08:09 |mrzi me, ze ses urazil. skoda, ze nejsi schopny vstrebavat nove informace. tvuj zivot by byl jiste bohatejsi. nejedna se o zadne pohadky atd. jak ty tady pises. tvuj problem. uz s tebou diskutovat nebudu, protoze je videt, ze na to lidsky nemas. GO SLAVIA GO!
Strudl
(host) před 18 lety 23.02.2007 16:13 |Tak to ber trošku s nadhledem, pokud jsem to označil za pohádku, chtěl jsem tím jen uvést to, že jsem se od tebe nedozvěděl nic nového.To, že na bytech proděláme netvrdím, takový mravokárný prohlášení, že na to lidsky nemám a že nejsem schopný vstřebávat nové informace atd. sem naprosto nepatří.
Opravdu jsem dalek toho urážet se v diskusi s někým, koho vůbec neznám, spíš doufám, že jsem neurazil tebe.
Měj se
Strudl
(host) před 18 lety 22.02.2007 22:45 |Jestliže můžeme za byty utržit až 400 000 000, pak jen lituju toho, že značně větší část z toho padne na jejich výstavbu.Pohádku o Hotelu a kancelářích a tzv. komerčních plochách znám taky, neboj.Můj článek Slávii určitě poškodil tvrdě, od zítra budou stávkovat dělníci, protože prohlédnou spiknutí, které jsem na ně ušil.Jestli něco škodí Slávii, pak je to neproměňování šancí, ne moje gramatika.LP
Re: Kliment: S průběhem stavby jsme spokojeni
(host) před 18 lety 22.02.2007 15:15 |To by pak nemohly bejt žádné ćlánky a žádné diskuze. Jestli nemá projekt ambice odolat nějakýmu článku,navíc ne néjak útočnému, tak by se zcela jistě stavba nikdy neuskutečnila. A takhle je aspoń vidět, źe ta stavba někoho zajímá.
No, Saša Kliment je tiskový mluvčí, tákže tam se dá pŕedpokládat, že i když mluví a otvírá pusu, tak vlastně nic neřekne :-)))Myslim, že co se týče zaplacení stadionu z prodeje bytů ,tak jsi pŕehnanej optimista .
LordEdmund
Re: Kliment: S průběhem stavby jsme spokojeni
PetCC před 18 lety 22.02.2007 15:28 |Každej má právo napsat článek a vyjadřit svoje pochybnosti. Musí být ale i schopen a ochoten přijmout fakta a argumenty ostatních.
Re: Kliment: S průběhem stavby jsme spokojeni
(host) před 18 lety 23.02.2007 17:23 |S tím naprosto souhlasím. Stačí, jak se celá léta k výstavbě stadionu vyjadřovala sralťanská mediální lobby. Teď jim náš stadion leží v žaludku tuplem a tak se budou snažit chytat čeho se dá. Richi, sorry, ale to ti to s tim Sajrajtverem nestačilo... ?!??
Strudl
(host) před 18 lety 23.02.2007 19:10 |To je samozřejmě jiná věc, to potom záleží na tom, zda tě zajímá, co si o tobě a o tvém stadionu myslí sparťani.Mě je to úplně, ale naprosto jedno, proto se možná v diskusi rozcházíme.Ohlížet se na MF Dnes nebo ohlasy sparťanského kotle pro mě proste nejsou důležité.
Re: Strudl
(host) před 18 lety 23.02.2007 21:35 |Samozřejmě mě nezajímají. Ale vem si jakej vopruz způsobil Sajrajtver a záminku si našel tady. A to bylo zbytečné...
Re: Kliment: S průběhem stavby jsme spokojeni
slaviaman před 18 lety 24.02.2007 23:19 |jsem rád, že existují lidé, kteří se nad Slavií zamyslí a nebojí se publikovat. jsem rád, že se Slávistické noviny nebojí publikovat různorodé spektrum názorů.
*na čtenáři pak je, aby slušně posoudil, slušně komentoval.
*ačkoliv s názorem druhého nesouhlasím, pak mu nebudu upírat právo jej vyslovit, jej hájit. budu se mu snažit porozumět a věcně o něm diskutovat.
*nternet je vynikajícím prostorem jak své názory tříbit. tribuna lidu. jen místo věcné diksuze jsme často svědky arogance a vulgarit. škoda toho.
*mezi slávisty.
*děkuji štrudlovi za názor, protože otevřel prostor k diskuzi. a já se mohl alespoň chvíli zamyslet nad věcmi a názory kolem stadionu.
Strudl Děkuje
(host) před 18 lety 22.02.2007 14:47 |Tohle jsem chtěl slyšet, proto jsem si dal práci.Nic víc, nic míň.Počet parkovacích míst není pro výstavbu rozhodující, nikdy jsem netvrdil(resp.od října 2006 , do té doby jsem byl skeptický jako většina ostatních), že je něco špatně.Nechtěl jsem zůstat voyaerem, chtěl jsem jen přijít s tím, co mě pálilo.A že jsou to příjemné starosti, co????
Re: Kliment: S průběhem stavby jsme spokojeni
BELL před 18 lety 22.02.2007 15:44 |Myslím si že tímto nás pan Kliment ujistil že je vše v pořádkum, a dal nám dále klid k pozorování rostoucí stavby.Díky
sešívky = Strudl provokater
(host) před 18 lety 22.02.2007 16:18 |Trochu mimo misu: Rika nejaky jiny slavista, nez Strudl, ze jsme "sešívky"? Od zadneho slavisty jsem to v zivote neslysel, jen od konkurentu jako nase hanlive oznaceni. Sešívaní ano, ale Strudluv vyraz "vedení sešívek"? Podle mne je Strudl provokater, kteremu Richi naletel. pavsla
Strudl
(host) před 18 lety 22.02.2007 16:24 |Stihomam není na místě, Štrůdl je ze sešívanýho těsta a červenobílejch jablíček. LP
Strudl
(host) před 18 lety 22.02.2007 16:29 |Je možné, že spousta z Vás to jako nadávku cítí, ale sparťani, které znám já, používají mnohem jadrnější výrazy, proto asi tu averzi k "sešívkám" nemám. LP
Re: sešívky = Strudl provokater
GeorgK (přítel SN) před 18 lety 22.02.2007 22:31 |Já se k tomu hrdě hlásím! Jsem sešívka sešívanej, bílo-červenej! Tím pak těm "hošanům" beru hůl z ruky, ne?
Re: sešívky = Strudl provokater
Python před 18 lety 23.02.2007 17:17 |Proboha, vždyť už jsem to psal - co je na tom hanlivého? Ať žijou sešívky!
Re: Kliment: S průběhem stavby jsme spokojeni
(host) před 18 lety 22.02.2007 19:08 |jj presne tak nemuzu se dockat novyho kotle.....
Re: Kliment: S průběhem stavby jsme spokojeni
Bejbl před 18 lety 22.02.2007 22:57 |Přispěji k tématu, dneska v letadle se mi náhodou dostalo do rukou poslední číslo Eura, je tam článek od pana Trynera ohledně možnosti bydlení na stadionech. Jako příklad jsou uváděny byty na stadionu v Jihlavě, ale hlavně na Slavii. Kromě známých informací o výstavbě stadionu se v článku spekuluje o předpokládané ceně bytů, uvádí se částka 40-50 tis. Kč za 1m2. Prý se již objevují zájemci o toto bydlení.
Jinak bych se chtěl Štrůdla zastat, šijete tady do něho. Na mě jeho článek nepůsobil jako provokace, prostě mu nebylo něco jasné a tak otevřel diskuzi. Je příjemné diskutovat o rychlosti výstavby, buďme za tyto starosti rádi. Lepší než hořekovat nad tím, proč se ještě nestaví...:o)
Re: Kliment: S průběhem stavby jsme spokojeni
Bulldock (přítel SN) před 18 lety 23.02.2007 08:56 |Richi proč tam píšeš "názor slávisty Strudl " ? Jsme snad v Čechách, ne? Trocha skoňování by neuškodlia:)
Re: Kliment: S průběhem stavby jsme spokojeni
(host) před 18 lety 23.02.2007 18:06 |www.sks1892.estranky.cz
Re: Kliment: S průběhem stavby jsme spokojeni
(host) před 18 lety 23.02.2007 20:59 |to je jeno estli tam bude 10 bytů nebo 11,hlavní je aby všichni co maj plnou hubu toho že se jim nehce na strahov ,tak chodili itřeba i za cenu kolem 200(tipuju) aspoň sem ,abysme jim tam dokázali dělat podobnou atmosféru jako klokani.......
Re: Kliment: S průběhem stavby jsme spokojeni
(host) před 18 lety 25.02.2007 10:19 |Hlasujte v anketě pro Slavii
http://alenkaapetr.blog.cz/0610/cmfs
Re: Kliment: S průběhem stavby jsme spokojeni
(host) před 18 lety 28.02.2007 13:30 |Nic ve zlém, ale co se tady spousta z vás naváží do Strudla? Vyslovil názor, toť vše. Jestli jsme nějací nedůtkliví paranoidní paka, šijme do něj dál a my ostatní se plácejme po ramenou, jak jsme jednotní... Sparťani si budou stejně mlít své kydy bez ohledu na naše názory či pokračující stavbu. A Neue Tschechiste Zeitung (MF Dnes) když bude chtít, tak také.
Jinak mluvčí p. Kliment neřekl nic nového, otázky možná měly být víc konkrétní: např. zda se příznivě projevila mírná zima (stavba v předstihu? - asi není, když je to dle harmonogramu), ubytovací kapacita nejsou byty abydlení, ale ubytování (hotel), mohl konkretizovat alespoň nějaké ty dílčí změny projektu, apod.
Ale uznávám, že celý rozhovor proběhl asi během několika málo minut, PR ESide je v této chvíli asi zaměřen jiným směrem.
Stavbě Edenu zdar! knl66