Názory

Debatní pořad Sečteno, podtrženo

Včera večer se konal diskusní pořad Sečteno, podtrženo, ve kterém se probíralo aktuální slávistické dění. Vše je ale docela diskutabilní, je správné o případu mluvit zahájením "soudu"? Pořad můžete shlédnout ze záznamu na strankách fotbalzive.cz - ZDE.

Diskusního pořadu se zúčastnil předseda disciplinární komise Alexandr Károlyi, dále generální ředitel Slavie Petr Doležal a obránce Radek Dosoudil. Celým pořadem provázel moderátor Petr Svěcený.

Z celého pořadu mám smíšené pocity. Říkám si, zda je správné, aby se o takovém případu hovořilo ještě dříve, než to bude projednáváno a hlavně s hosty, kteří byli přítomni. Je zřejmé, že vše bylo na žádost ČT, která udělala chybu v tom, že si dané hosty vůbec neměla pozvat. Pak pozvání rozhodně neměl přijmout předseda DK Alexandr Károlyi, jenže to by nebyl český fotbal. Další hosté ze Slavie už zřejmě neměli jinou možnost, protože při představě, že by tam byl pouze Károlyi a jiní hosté, tak by to mohlo vypadat ještě hůře.

Nebudu rozebírat celý pořad, co tam bylo řečeno, ale z odpovědí pana Károlyiho mám divný pocit. Přijde mi, že on sám je rozhodnut udělit hráčům tresty bez ohledu na všechny okolnosti a souvislosti. Každého asi muselo zarazit, když výrok Tomáše Sivoka (o ukopnutí hlav) považoval za méně závažný než pokřik hráčů, kteří jen opakovali to, co křičeli fanoušci. Jak i zmínil, nikdo jim nedal podnět, aby zahájili šetření. Neměl by tedy někdo dát podnět k DK, aby se případ zpětně otevřel?

Odpovědi pana Doležala byly hodně diplomatické a bylo poznat, že nechce zas příliš mnoho říci dopředu, všechny argumenty zřejmě hodlá předložit až před DK, což je samozřejmě rozumné. Radek Dosoudil byl v hodně složité situaci, musel si dávat velký pozor na to, co řekne, aby se to neobrátil proti němu, navíc na otázky Svěceného se odpovídalo hodně složitě. I proto jeho reakce byly stručné.

Co mě mimo jiné nepříjemně zarazilo, bylo přirovnání Károlyiho k odchodu slávistů z hřišti při utkání s Libercem. Slavia protestovala na poslední události s rozhodčími, Károliy uvedl, že to je jako kdyby řidič auta někoho zajel a protestoval tím proti bodovému systému. Je to opravdu rozumné přirování? Slávisté někoho zabili, jako řidič auta, který by protestoval podobným stylem? Rozhodně ne. Názor si ale udělejte sami.

K celému pořadu se můžete vyjádřit v komentářích, každopádně doporučuji pořad shlédnout.

Sečteno, podtrženo (6.11.2006)

Komentáře (94)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

    PetCC     před 18 lety 07.11.2006 10:20 |  
    0 0

    Karolyiho přirovnání by souhlasilo jen v případě, pokud by byl inzultován rozhodčí, vedení Slavie zareagovalo naprosto opačně, právě aby k podobný situaci nedošlo. Pokud by se to mělo nějak podobně přirovnat, pak jedině k tomu, že by nechal stát v koloně uprostřed silnice a odešel.

  2. Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

    Mori     před 18 lety 07.11.2006 10:35 |  
    0 0

    mno musim rict, ze jedno se asi karolyimu neda uprit a to, jak umi vse okecat, ze clovek pomalu zacne mit pocit, ze to delaj "spravne" dle predpisu atd.. S tim prirovnanim nevim, jestli jako myslel, ze sme zajeli gambac ligu bo co? jinak z toho mam jak Richi taky dost smiseny pocity ... btw. jeste k sivokovi s kopanim hlav, co k tomu rekli me teda asi nejvic nadzvedlo z kanape, me teda prijde vic nebezpecny, kdyz nekdo neco takovyho rekne do novin, kde si to muzou precist vsici a to jeste vedome. oproti tomu slavisti to jen opakovali, tj. sami odsebe to nerekli, navic ne vedome do novin, takze nebyt medializace, ktera se tomu diky MF dostalo, tak by to nikdo nevedel v tom mi prijde teda dost velkej rozdil, krom toho lidi co by si to tady odsud stahli, tak vedi jak je to mysleno, teda az na jednu novinarskou vyjimku....

  3. Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

    PetCC     před 18 lety 07.11.2006 10:41 |  
    0 0

    Jak už jsem napsal jinde, Doležal měl použít jednoznačnej argument - ve sportovním slangu je smrt synonymem porážky, heslo "smrt spartě" je pak přáním porážky Sparty a nic jiného. Není to žádná urážka ani neúcta k soupeři. Naopak, z mýho pohledu je zmínka o Spartě ve slávistickým chorálu známkou až přílišný úcty k soupeři.
    A pokud to někdo neví, tak kolektivní sport je válka vedená mírovými prostředky.

    • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

      (host)     před 18 lety 07.11.2006 21:03 |  
      0 0

      no to mi ho vyndej, teda, jestli bereš kolektivní sport jako válku vedenou jinými prostředky, tak teda fakt nevim. to sem ještě nezažil, noto je teda úlet.

      • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

        PetCC     před 18 lety 07.11.2006 21:58 |  
        0 0

        Napsal jsem mírovými prostředky. A samozřejmě, že kolektivní sport je svým způsobem válečnický rituál. Válka a boj jsou totiž pro lidi (lépe řečeno mužskou populaci) přirozená a nutná věc. Nějakým způsobem si člověk tuhle potřebu musí uspokojit a fotbalový zápas svého klubu (tedy vlastně kmene, ke kterému podvědomě chce každý příslušet) je pro to dobrá příležitost.

        • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

          (host)     před 18 lety 08.11.2006 11:21 |  
          0 0

          Presne tak, na tohle tema existujou seriozni studie a vyzkumy.
          Mozna by si spartanskej anonym mel nejdriv rozsirit vzdelani, nez zacne delat chytryho.. Luckyduck

          • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

            palino     před 18 lety 08.11.2006 21:07 |  
            0 0

            PetCC napsal jai to přesně. Nevím komu to může vadit. Samo zřejmě, že je to určitý druh válčení o tom není pochyb. Je to náhražka soubojů a různých středověkých blbostí, ktrými se bavili lidi. Smrt Spartě.

  4. Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

    (host)     před 18 lety 07.11.2006 10:41 |  
    0 0

    Podle mého je daleko horší Sivokovo prohlášení do novin pro celou republiku o ukopnutí slávistické hlavy, než chorál hráčů s diváky po zápase na nepřítomného soupeře. Jinak řečeno Károlyilyli (omluva za překlep) má už svou představu o potrestání Slávie a jejích hráčů, takže nezbývá než čekat co z něj vyleze. Je mi pouze divné, o potrestání Sparťanských hráčů se nikdo ani nezmiňuje.

  5. Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

    (host)     před 18 lety 07.11.2006 10:59 |  
    0 0

    Pořad jsem viděl.Károlyi se chová jako hlupák. Když si tak potrpí na silniční zákon, tak měl náše pŕerušení zápasu přirovnat k nějakýmu protestu "grýnpísáků" kteří na 10 minut zablokují např. hraniční přechod. Ten podnět na Sivoka by se měl podat až v případě, že tresty budou neúměrně velké a bude v nich zákaz činnosti pro hráče.Trošku mě mrzí , źe Doležal nezdůraznil, źe ono slavné SMrt spartě, je JEN!!!!! výseč z bojové písně, tedy nefungovalo to samostatně, jako když to řve kotel, nýbrž v kontextu, ale třeba si to nechává před DK. SMRK Károlyimu k Vánocům, kapry má a pod stromkem mu zacinká Pelta.
    LordEdmund

    • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

      Dobi     před 18 lety 07.11.2006 11:34 |  
      0 0

      Na jiném chatu se objevilo další krásné přirovnání - ZLOM VAZ! Ne zlom si vaz, ale zlom vaz! Komu? Bestovi, Sivokovi, Švecovi? Vidím dvě kardinální chyby (ale dnes jsme každý generálem po bitvě). Za prvé, že to hráči spoluskandovali (ale kdyby tam byl třeba text "vyškrábej své kočičce očička, bude se to skandovat taky), jsou podle mne i veřejnými činiteli a za druhé (že to v dobré víře, dnes už je chudák poučen nadosrmti, Riši nafilmoval). Před 17 roky (za 10 dní) jsme skandovali i "Svobodu slova", před 89 lety jistý Uljanov nechal vystřelit z Aurory, zanechal za sebou milióny mrtvých a spoustu bolševických pohrobků. Včerejší debata na ČT mi připomněla kterou událost lépe? No samozřejmě Auroru! argumenty soudruha Károlyi (čti: károji) byly jak z Ljubljanky... Veřejně pronesená slova o ukopnutí hlavy jsou menším nebezpečím, než nepřípustná, ale interní oslava nečekané výhry??? Prst vůči fanouškům soupeře? Tleskání za xenofobní projevy uprostřed zápasu? Veřejné pomluvy soudruha Dužiny (pardon, Košťála)???? Mráz, aspoň k nám, už nepřichází z Kremlu, ale ze sídla ČMFS. Studentíci, kde se zas válíte??? A i Vy, chátro líná rytířská, vylezete z Blaníku? Snad Vám kámen na výstavbu stadiónu třeba proboural cestičku? Ale jinak jsem zklamán. Jediná pravda (podle chatů) je za se ta rudá. Byť v tomto případě sparťanská. Ale aspoň moje generace si ještě vzpomíná, že uměla držet hubu i krok. A neubližovala, neudávala (aspoň ta nerudá její část!)

      • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

        GHOST     před 18 lety 07.11.2006 11:51 |  
        0 0

        Pokud prehani CMFS nemusime prehanet taky, ze? Prirovnavat Karolyiho k soudruhum a nynejsi stav k dobe pred sametovou revoluci to je prece jen silna kava.

        • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

          Dobi     před 18 lety 07.11.2006 12:06 |  
          0 0

          Na tom si trvám! Když demokracie, tak všem (i s omezeními - kde končí svoboda má, začíná toho druhého). Nezavírejme oči! Začne to fotbalem a skončí bůhvíkde! A mimochodem Károji nebyl jako významný právník významného předlistopadového ministerstva soudruhem? Ne, každý už měl za 17 let možnost ukázat a napravit chybičky i hříšky. Ale z Károjiovo slov mě mrazí. Viz výše!

          • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

            (host)     před 18 lety 07.11.2006 12:15 |  
            0 0

            Soudruh Károlyi je přesné jak vystřiženej z časopisu Mladý Budovatel, jestli něco takového někdy existovalo, asi jo. Má svou rudou pravdu a v rukách nesmyslné řády, kde jsou paragrafy zapracovány tak, že se dají aplikovat na všechno a záleží jen na přístupu a vůli, jeho velićenstva "Kata" :-)) Jsem zvědav na jeho reakci v pŕípadě, že nám dá s tim odcodem soud zapravdu.
            LordEdmund

            • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

              PetCC     před 18 lety 07.11.2006 12:43 |  
              0 0

              Já bych ho spíš přirovnal k Inkvizici nebo islámským imámům, pro ty existuje taky jenom slovo Boží a vše co mu odporuje, je nutno vymýtit a žadný argumenty na ně neplatí.

              • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

                lucky-pilda     před 18 lety 07.11.2006 20:27 |  
                0 0

                ... mne to krome vyse zminovanych jeste pripomina jisteho jirku krovi (J.W.Bush), ten se taky ridi jen dle "slova boziho"

                • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

                  (host)     před 18 lety 08.11.2006 13:00 |  
                  0 0

                  G. W. Bush se ten pán jmenuje..

  6. Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

    KING25     před 18 lety 07.11.2006 11:51 |  
    0 0

    Mě nejvíc teda nasralo, Jak ten "méne inteligentní" madar pořád říká, že hráči nás k něčemu nabádají atd. Vždyt my ty hráče do toho dostali, ponevaž jsme to křičeli!! A ty jeho objahoby, že komise nemůže nic dělat víc než dělá a takové kecy. To je hnus velebnosti!! Myslím, že jestli udělí hráčům pokuty, tak pak teprve vznikne pořádný skandál!!

  7. Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

    (host)     před 18 lety 07.11.2006 12:01 |  
    0 0

    Zkoumal jsem, v čem se stále spatřuje rozdíl mezi Sivokem a tímto případem. Jediný rozdíl a dle ČMFS a i zapadních fotbalových svazů, je to, že předmětný pokřik byl před davem, ve kterých cloumaly emoce a mohl je (dav-fdanoušky), hypoteticky, vyprovokovat k další eskalaci emocí a to až třeba k demolování věcí. Zato ten blb Sivok to řekl do novin, takže si mohli rozumní loidé po´tukat na čelo a nerozumní "nebyli v emocích". No, nevím...
    Jinak ale je třeba souhlasit s Doležalem, že tomu hodně pomohli media, podle mě ale hlavně v tom, že když ten pablb měl ty svoje poznámky, tak na to nejen nikdo neragoval, naopak to všude zveřeňovali, jaký to je king a jaká je atmosféra před zápasem. O Károliym můžeme mluvit jak chceme, ale protože to spadá pod disciplinárku a disciplinární řád, on je fakticky krytý... Podle mě dá všem pokutu, jedině Vlček má hrozbu stopu. Ale nemyslím si..

    • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

      (host)     před 18 lety 08.11.2006 14:25 |  
      0 0

      ...eskalaci emocí? A proč ne? Copak není zřejmé, že šlo o veskrze POZITIVNÍ emoce? Proč se všichni důležitě tváří, jako by fotbalisti rozpoutávali negativní emoce, když naopak fanoušci šířili ty kladné a oni se k nim přidávali??? Že by všichni karatelé chyběli ve škole, když se braly přenesené významy slov nebo nonverbální komunikace? Mně se to zdá zralé na Chocholouška...
      amila

  8. Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

    (host)     před 18 lety 07.11.2006 12:13 |  
    0 0

    Marně přemýšlím o tom, k čemu měla tato "beseda" sloužit. Co tím chtěl "básník" Svěcený říci?Jen v českém fotbalovém absurdistánu je možné, aby se předseda disciplinární komise účastňoval jakékoliv besedy o kauze, kterou bude vyšetřovat , hodnotit a nakonec i vynášet trest. Proč ne? Ví dobře, že ho podrží jeho chlebodárci , kterým nevadí, že je neuznává fotbalová veřejnost a slovo čest vymazali ze svého slovníku . Vědí, že když je potřeba tak se najde frontman, který to u voličů stejného ražení zase zařídí.Pan Svěcený se opravdu vyznamenal, jednak svým nápadem a jednak otázkami, které kladl. Ptát se "obviněného hráče" zda si myslí, že by Henry řekl něco podobného to mluví o něm samo o sobě! Čekat od pana Doležala tvrdší reakci, to u funkcionáře Slavie opravdu nejde. Už je pro to, že ví jak to "nahoře" chodí a co by čekalo jeho i Slavii. Rasantní by byl asi jen pan Luhový, i když nevím ,zda by to dokázal v takové funkci. Od předsedy disciplinárky jsme vlastně dověděli, že se může dít cokoli ,pokud si nikdo nebude stěžovat. Jak dlouho ještě ti papaláši s hroší kůží budou otravovat fotbal? Nevím, ale bojím se, že v Čechách ještě dlouho. Bůh s námi!

    • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

      PetCC     před 18 lety 07.11.2006 12:32 |  
      0 0

      Ta otázka, zda-li by to Henry udělal byla opravdu "chytrá", včera mě napadla odpověď "Jak to mám vědět?", teď bych ovšem odpověděl "Kdyby hrál za Slavii, byl tam s náma a uměl česky, tak určitě taky!"

      • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

        (host)     před 18 lety 07.11.2006 13:43 |  
        0 0

        jo, to by byla výborná odpověd a myslim, že bys měl pravdu.. škoda že mu to tam nikdo nevpálil

  9. Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

    KADE     před 18 lety 07.11.2006 12:17 |  
    0 0

    Narazil jsem na to v komentáří a myslím, že to docela hodně zapadlo. Co trhaní slávistických dresů? To není podněcování nenávisti? Nevíte jestli se dají najít nějaké fotografie?To si myslím, že je o trošku víc závažnější.

  10. Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

    martin08     před 18 lety 07.11.2006 12:28 |  
    0 0

    No pořad jsem viděl a myslim že nám to ten blbeček pěkně spočítá. Ty jeho přirovnání a komentáře... Nebo např.Zapotočnýho obvinil a toho kuřbuřta co řekl že se učitě to nebylo v pořádku omlouval st im žeto neni opodstatnený! Brr bojim co nám zase provedou..

  11. Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

    Bejbl     před 18 lety 07.11.2006 12:29 |  
    0 0

    Je "super", že se řeší pokřik pár stovek fanoušků s hráči (uznávám, že hráči jsou trochu jiná "kategorie"), ale že je na záznamu vidělt jak nepoměrně větší skupina lidí řve:"Černá!" a druhá tribuna ji odpovídá:"Svině!" Toho si pánové Karolyi a Saiver nevšimli?!

  12. Jednoduchý návod jak z toho ven

    Raz     před 18 lety 07.11.2006 12:46 |  
    0 0

    Celá situace se dá ze slávistického pohledu vyřešit velmi jednoduše. Hráči údajně (bylo by jim napřed nutno dokázat, že skutečně hovořili, křičeli atd. to co je jim podsouváno , ne jen otvírali pusu) skandovali "Smrt Spartě", pomineme-li dále, že není určito, o jakou že Spartu se jedná, a připustíme, že se jedná o AC Spartu Praha, a.s., nemůžeme dojít k jinému závěru, než že jde o pouhopouhou akciovou společnost, tedy právnickou osobu, a nikoliv osobu fyzickou. Jak známo, právnická osba tohoto typu je účelovým sdružením majetku, která samosebou nemůže zemřít, poněvadž nemá něco jako lidský život, kterým je nadána toliko osoba fyzická. Může jenom zaniknout a to po svém zrušení výmazem z obchodního rejstříku. Případné volání Smrt Spartě tak neznamená nic jiného, než přání brzkého zániku akciové společnosti AC Sparta Praha a.s., což pochopitelně není jednak trestné, jednak to není ani proti dobrým mravům a o urážení protivníka se taktéž nejedná. Kdyby se třeba křičelo Smrt Sparťanům nebo Ukopeme hlavy Sparťanům, tak by to byla naprosto jiná káva. Tento případ je však absolutní banalita, ze které dělá partička právních nedouků pod náčelníkem Károlym sebeztrapňující divadlo.

    • Re: Jednoduchý návod jak z toho ven

      jane (admin)     před 18 lety 07.11.2006 17:02 |  
      0 0

      Smutne je bohuzel to, ze nekteri hraci opravdu nevedeli, co kotel rve, a proto jen otvirali pusy...

      • Re: Jednoduchý návod jak z toho ven

        PetCC     před 18 lety 07.11.2006 22:00 |  
        0 0

        A ty největší lumpové ani pusu neotvírali a jenom si to mysleli! :-)

        • Re: Jednoduchý návod jak z toho ven

          mart     před 18 lety 08.11.2006 15:07 |  
          0 0

          ...prosim Te Richi vymaz PeCC prispevek. Poukazuje na to, ze nekteri nasi hraci mysleli...., nejsem si jist jestli se to jeste smi, a taky by treba za to mohli dostat dozivoti. Tak ze to prosim Te raci vymaz,jo?dekuji mart

          • Re: Jednoduchý návod jak z toho ven

            PetCC     před 18 lety 08.11.2006 20:00 |  
            0 0

            Navrhuji, abych byl vymazán se vším všudy, protože moje existence jistojistě ohrožuje celou naší galaxii a přilehlý vesmír! :-)

            • Re: Jednoduchý návod jak z toho ven

              mart     před 18 lety 08.11.2006 21:00 |  
              0 0

              No, no...tady takhle ironizujes, ale mozna se pan Karolyi rozhodne, ze s Tebou taky zatoci...a s tim Tvym vesmirem(neznam ho) taky! Tak hezky bacha, jo ? .....nebo to byl sub(e)rt ? :DDDD mart

  13. Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

    (host)     před 18 lety 07.11.2006 12:50 |  
    0 0

    Kdyz Karolyi neustale zbleptal, ze kdokoliv muze podat podnet k disciplinarnimu rizeni, nepodame jako poskozena strana podnet za Sivokova slova o kopani hlav? Promlceci lhuta jeste neuplynula...

  14. efotbal.cz

    (host)     před 18 lety 07.11.2006 13:02 |  
    0 0

    no četli jste článek na efotbalu, no ty si snad země dělaj prdel, hovada
    co si myslej, se divim že mu ten článek pustili na stránky, to je strašný.
    spartan prolezlej, s objektivitou to nemá vůbec co dělat..tohle že je novinář? dokonce i některý spartani nesouhlasej.. tak co si o tom můžou lidi myslet..?? blondak

    • Re: efotbal.cz

      PetCC     před 18 lety 07.11.2006 13:34 |  
      0 0

      No, tak to vypadá, že sportovnímu novinářství u nás lidi, který by pro neschopnost nevzali ani do Blesku, už jenom použití slova "bonzovat" svědčí o tom, v jakých kruzích se pan Konečný může asi pohybovat. Precedens pro něj nic neznamená, stačí když mu na školení řekli "Volat smrt spartě je špatné, áááááno"

      • Re: efotbal.cz

        (host)     před 18 lety 07.11.2006 13:54 |  
        0 0

        že by inspirace by D-FENS?

    • Re: efotbal.cz

      (host)     před 18 lety 07.11.2006 13:50 |  
      0 0

      No jo nějakej Konečný asi Bolševik co naděláš, asi slavili tu jejich revoluci a trošku to se soudruhem Košťálem a Károlyim přehnal s vodkou a nechal se zbytečně unést:-))) Prostě nás Saiver dostal do války, tak bojujme, jsme lepší a jsme v právu. SMRT SPARTĚ:-))

      • Re: efotbal.cz

        Sidonio     před 18 lety 07.11.2006 18:45 |  
        0 0

        Tak Konečný nešel s krvavýma očima po nás poprvé, ani mě to u něj nepřekvapuje, spíš mi bylo divný, že by se neozval.

  15. Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

    (host)     před 18 lety 07.11.2006 13:43 |  
    0 0

    Ranena umirajici kobyla okolo sebe kope... Jinak to nevidim, SN odvadeji pozornost od vlastniho pruseru, ktery svou blbosti zpusobily. Priste misto utraceni casu psanim takovych clanku o nicem radsi poradne koukejte, co davate na web.

    • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

      PetCC     před 18 lety 07.11.2006 13:49 |  
      0 0

      SN žádnej průser nemají, průser má tahle společnost, kde většina jenom slepě poslouchá, co jí kdo napovídá, a neřídí se vlastním rozumem (protože zřejmě žádný nemá)

      • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

        (host)     před 18 lety 07.11.2006 15:57 |  
        0 0

        a tahle spolecnost vam da pekne za vyucenou, dobre vam tak

    • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

      bojler     před 18 lety 07.11.2006 15:02 |  
      0 0

      blbecku!

    • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

      (host)     před 18 lety 07.11.2006 15:04 |  
      0 0

      to je jasný, tydlecty Noviny (autoři, fandové, klub) se budou jako vždy "bránit" poukazováním na Spartu a nikdy neuznají chybu.. a když (až na nátlak veřejnosti!), tak hráče nepotrestají. To je prostě "Malost" a "Ubohost". Nic víc nic níň. Snaj.

      • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

        AKI     před 18 lety 07.11.2006 17:17 |  
        0 0

        Neházel bych všechny do jednoho pytle. My jsme udělali chybu,ano,tak ať jsme za ni potrestaní,ale většina lidí co tu píšou se spíš snaží poukázat taky že se dějou věci i mimo Slavii....!!! Když se má měřit a dávat tresty,tak VŠEM STEJNĚ a ne že se pořád něco zamete pod stůl a "podněty pro disciplinární řízení nejou..." Chtěl bych zdůraznit,že to neni jenom mířeno proti spartě. AKI

  16. Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

    GeorgK (přítel SN)     před 18 lety 07.11.2006 15:29 |  
    0 0

    Přátelé, po shlédnutí debaty jsem došel k názoru, že osobně podám podmět k DK na chování p.Sivoka Přepokládám že dopis bude stačit:)

    \"CETERUM CENSEO LAKEDAIMON ESSE DELENDAM\"

  17. Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

    (host)     před 18 lety 07.11.2006 16:03 |  
    0 0

    Já už bych to neřešil, celá kauza je směšná. Nějaký Sparťan tady stáhne video, na kterým je kulový, Savier (*mr*) z toho udělá děsnou kauzu. Až padnou tresty (pokuty) uděláme sbírku a pošlem to hráčům. Bo s náma chtěli jen slavit a kdyby jsme v tu chvíly řvali vydloubni "kaviárovi" oko, tak by to řvali taky. Nikdo nikoho neprovokoval. A Richi sem dá prohlášení, že fanoušci Slávie se cítí zodpovědni za tuto kauzu (hráči chorál neznali, ale chtěli být zúčastněni). Sparťánům koupíme smrk, Saiverovi pod smrk dáme bonz sešítek a maďarovi bych koupil růžový berle, bo radši bílou hůl.
    Nás nikdy nedostanou
    SKS4EVER,amon

    • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

      (host)     před 18 lety 07.11.2006 18:18 |  
      0 0

      Hustý:))) Ale smrček bych koupil rozhodně:))

  18. Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

    (host)     před 18 lety 07.11.2006 16:09 |  
    0 0

    a výzva všem slávistům, přestaňte kupovat mladou frontu a přestaňte navštěvovat iDnes!!!
    já s tím začal včera po 12 letech a musím říct, že lidovky jsou i o něco lepší.o)

    • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

      (host)     před 18 lety 07.11.2006 18:19 |  
      0 0

      A to že oboje je Mafra nevadí?:)) Já na iDnes nechodím cca dva měsíce, není nad ostatní zdroje informací:-D Smrk iDnes a Jedle Sparta... Nebo obráceně?:)))

      • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

        (host)     před 18 lety 07.11.2006 18:50 |  
        0 0

        Souhlas, Mf už nekoupím, na Idnes jsem chodil denně, přestal jsem.
        Smrt komunismu, fašismu, válce, korupci, spartě. Všechno jedna pakáž

        • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

          (host)     před 18 lety 07.11.2006 20:30 |  
          0 0

          souhlas:-D Víceméně:-D

        • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

          lucky-pilda     před 18 lety 07.11.2006 20:53 |  
          0 0

          ja na idnes chodil taky denne, a to docela dost dlouho, ale uz me tam nikdo neuvidi! to radsi budu dostavat z jinych serveru sice mene informaci, zato bez saivera! btw. lidovky taky necist - tam saiver taky pise!

    • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

      Condor     před 18 lety 07.11.2006 23:10 |  
      0 0

      Souhlasím a myslím, že by tato výzva měla být více rozšířená. Aby došlo k znatelnému poklesu prodeje bulváru MF !

    • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

      postovni (přítel SN)     před 18 lety 08.11.2006 09:02 |  
      0 0

      tak ja ctu mfdnes i idnes pravidelne. chtel jsem je prestat kupovat uz davno, protoze jejich kvalita sla prudce dolu (nejen ve sportu), ale neni tu ekvivalentni nahrada. kdyz zacnes kupovat lidovky, tak je nepotrestas (vyssi cena, stejnej majitel). misto idnes zacinam cist aktualne.cz, ale papirovy noviny potrebuju, abych prezil cestu do prace.

      • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

        (host)     před 18 lety 08.11.2006 16:20 |  
        0 0

        to jsem nevěděl, že MF i Lidovky jedno jest, co Sport? že bych přestal číst noviny vůbec? stejně se akorát namíchnu..:o) Souhlas s aktualne.cz, vlastně noviny ani nepotřebuju... Ještě aby naši kluci i celý mančaft ignorovali Saivera a šmitec. že nás ten vůl bude natírat je jasný, ale ty jeho kauzy jsou spíš k smíchu, jak by řekl venca petrák "se nestarejte vo zhovadilosti, ale cinknutý jaro..."
        každopádně iDnes i MF Dnes jsou pro mě minulostí

      • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

        lucky-pilda     před 18 lety 08.11.2006 22:55 |  
        0 0

        mas pravdu, ekvivalentni nahrada za mf dnes tu neni, to by bylo smutny. je tu mnohem lepsi nahrada - hospodarske noviny! o sportu sice moc nevedi a skoro polovina clanku se tyka ekonomiky, ale malokdy sklouznou k bulvaru a jejich clanky jsou casto na velmi vysoke urovni. ja si mf dnes nekupuju od te doby, co tam zacal saiver psat naprosty nesmysly (a to uz je tak aspon 5let), elektronickou formu sem vzdycky ignoroval. donedavna sem se dival vetsinou na fotbal.idnes, ale uz sem presel na sport.cz. sice min informaci, zato se tak casto nenaseres ...

        • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

          (host)     před 18 lety 09.11.2006 10:26 |  
          0 0

          tak si nechám poradit a zkusím HN. amon

  19. Svěcený a Bosák

    (host)     před 18 lety 07.11.2006 16:37 |  
    0 0

    Svěcený s Bosákem si taky nevidí do huby - ty jejich poznámky, jestli si dovedeme představit že by Henry skandoval s fanoušky Smrt Liverpoolu(nebo co to povídal).... když tenhle víkend se normálně poprali Wenger s koučem West Hamu, vytvářejí atmosféru jako že jinde tohle neni možný a přitom se i v tej Anglii dějou úplně stejný nebo spíš ještě horší věci - kdyť ten Wenger ho chtěl normálně fyzicky napadnout!!!

    • Re: Svěcený a Bosák

      AKI     před 18 lety 07.11.2006 17:20 |  
      0 0

      Každý dělá chyby i Wenger..... Tam ale zasedá tenhle pátek DISPIPLINÁRNÍ KOMISE a ne banda kašparů!!!! AKI

    • Re: Svěcený a Bosák

      mart     před 18 lety 07.11.2006 18:56 |  
      0 0

      Taky me dost pobavilou jake neuveritelne "(ne)znalosti " prezentoval pan Sveceny. Takze protoze to bylo v zapase, kde sparta nehrala, tak se nemelo pouzivat jeji jmeno ? Zajimave! To by se v Anglii jiste nestalo. Jenom bych rad slysel vysvetleni proc se prakticky na kazdem stadionu (vcetne nizsich soutezi), de facto v kazdem zapase rve "Stand up if U hate ManU" (podobne jako "kdo neskace neni Cech" ) a cely stadion pri tomto pokriku povstane. Onehda jsem bys s kamaradem v Carlisle (league one = treti liga), kde pochopitelne vsichni fandili sqelemu CUFC, ale pri zminenem pokriku vsichni povstali. Je to takova tradice - nebo spis sranda. Pozoruhodne je i to, ze v Carlisle je nejvic fandu ManU pak NUFC (pak asi Celtic a pak Rangers)! No ale i na stadione bylo radove stovky fandu ManU (rekl bych nejmene tisic!) - presto vsichni stali! Jo pan Sveceny to ale zna lepe..... von je pani Novakova v ty Teelevizi, vite?zdravi mart

      • Re: Svěcený a Bosák

        (host)     před 18 lety 07.11.2006 20:30 |  
        0 0

        Zdravím marta:) a) co je to NUFC? Newcastle? Ted jsem mimo:o) b) tak pokud myslíš tu sportandu, tak se jmenuje Jana Adamcová, vdala se víš za toho režiséra, za tu mediální mrdku, a změnila si příjmení:o)) A protoooo... SMRK SPARTĚ, JEDLE SAIVER

        • Re: Svěcený a Bosák

          mart     před 18 lety 08.11.2006 00:15 |  
          0 0

          NUFC je Newcastle. Kdo je Adamcova?,... jaksi si asi stojim na vedeni. Ale at je kdo je, hlavne ze si nevzala syna predsedy vlady Ceskoslovenska z prosince 1989, to byl taky Adamec, predseda KSC,....a syn predseda jisteho fotbaloveho klubu, ktery ma stale jeste stadion na Letne..., teda pokud se ovsem nepletu. (tak a ted si to jeste jednou prectu s mym novym programem proti cenzure a udavani - nazval sem to "antisa(i)ver"), ..... klik, ...... dobry.mart

        • Re: Svěcený a Bosák

          (host)     před 18 lety 08.11.2006 15:40 |  
          0 0

          marte :)) Jana Adamcová, dříve Nováková, sportanda na Nově;) :)

      • Re: Svěcený a Bosák

        (host)     před 18 lety 07.11.2006 20:35 |  
        0 0

        :-))) trefně napsáno I Bosák celkem ujel s prohlášením co by se v Anglii nikdy nestalo. Docela by se mi líbilo rozjet celonárodní pokřik na způsob něco mezi Stand up if U hate ManU a kdo neskáče fandí Spartě ;-) Richi, co vyhlásit pokřikovou soutěž třeba pod názvem "Smrt Spartě na sto a jeden způsob!"

        tomahu

        • Re: Svěcený a Bosák

          (host)     před 18 lety 07.11.2006 21:34 |  
          0 0

          a zadela se na dalsi problemy, co provolavat hesla oslavuji spartu:))) kazdemu bude jasny, jak je to mysleny,...

        • Re: Svěcený a Bosák

          PetCC     před 18 lety 07.11.2006 21:35 |  
          0 0

          Myslíš přímo parafrázi toho hesla, třeba "sex spartě", absurditu typu "smrt smrti, spartu spartě" nebo něco ze sbírky Petrákových říkadel "ví to město, ví to ves, že na spartu s..e pes"? Omlouvám se, vím že to není moc vhodný, ale zkrátka mi to nedalo :-).
          Osobně bych byl ale radši pro "Život Slavii" a podobný pozitivnější hesla.

  20. Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

    (host)     před 18 lety 07.11.2006 21:25 |  
    0 0

    from Cliff, pratele, pokud si nekdo precte tuto diskuzi, jiste bude mit opet dostatek podkladu pro dalsi z edice "hezkych" clanku, nepodlozenych urazek a pomluv na adresu pana "K" je tu vic nez dost. Muze nekdo z vas neco z toho napsaneho podlozit? Nevim, radeji nez vynaset unahlena rozhodnuti opeprena emocemi bych si pockal jak vsechno dopadne. S dobrym pravnikem tento spor nemuze Slavia prohrat, jak jiz nekdo napsal, copak muze byt trestne provolavat smrt veci, ktera neni zivotneho rodu, to je docela absurdni bez sance na uspech. Jedine co z toho vseho bude, opet poslapani dobreho jmena Slavie, mozna o to tu prave jde. Pravdou vsak zustava stara moudrost, ze na kazdou svini se vari voda,... Hlavu vzhuru

    • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

      (host)     před 18 lety 07.11.2006 21:41 |  
      0 0

      V příadě, že by se jednalo o soudní spor, tak máš samozřejmě pravdu. Bohužeů DK neni nezávislý soud, ale zcela účelově vytvořený aparát k ochraně zájmů vedení ČMFS. Rozhoduje jen tato komise, ta udává tresty a zakazuje činnost na základě řádů, které jim umožňují trestat kohokoli za cokoli. Takže i kdyby Slávia, potažmo hráči uspěli u civilního soudu, tak potrestání DK je neodkladné, to znamená , že když zastaví Vlčkovi činnost, tak hrát nebude, i když ho například za rok civilní soud třeba vinným neuzná. Jde o to ublížit Slavii, poškodit ji a zkomplikovat jí cestu za řeknéme slušným umístěním. Hlavy vzhůru máme, protože jsme Slavisti a ne nějaký ukňouraní Bolševici z Rumunska, kteří se tam při jednom z prvomájových průvodů tak vožrali, že tam roztáhly stany a zůstali natrvalo:-))LordEdmund

      • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

        (host)     před 18 lety 07.11.2006 22:11 |  
        0 0

        to samozrejme ano, ale na druhou stranu preci nejde, aby v pripade odvolani k civilnimu soudu byl verdikt DK nadrazen tomuto rozhodnuti, to by potom byl stat ve state. Nevim, mozna ano, ale nezda se mi to,...

        • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

          PetCC     před 18 lety 07.11.2006 22:29 |  
          0 0

          Mám takový dojem, že pokuď by státní orgány, jejichž součástí i soud je, zasahovali do řízení svazu, byl by svaz vyloučen z FIFA. Přesnější informace ale nemám.

          • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

            mart     před 18 lety 08.11.2006 15:18 |  
            0 0

            V 99% s Tebou souhlasim, ale tady uplnou pravdu nemas. Jedna se sice o vylouceni jedne africke zeme z FIFA ( na prechodnou dobu), ale tam je to pro vmesovani se vlady do nominace kouce a hracu. Pokud se jedna o protipravni (ci dokonce kriminalni) cinnost, fotbalovy svaz je podrizen pravnimu aparatu toho ktereho statu ( v nasem pripade soud CR). Proto se take mohl Dolezal odvolat ohledne kausy Liberec, a proto se v pripade dalsi zjevne akce proti Slavii nejspis zase odvola. Mozna by bylo dobre to dalsi odvolani....nasbiraly by se tak alespon body pro pripadnou stiznost k UEFE. (dolozeni stiznosti dvema uznanymi odvolanimi.... to by mozna zlomilo vaz i Mokrejsovi).zdravi mart

            • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

              PetCC     před 18 lety 08.11.2006 20:06 |  
              0 0

              Jo, byl jsem línej si hledat podrobnější informace, takže jsem čerpal jen ze svých mlhavých vzpomínek a čekal jsem, že to upřesní někdo za mě.

    • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

      (host)     před 18 lety 08.11.2006 16:24 |  
      0 0

      ty snad neznáš českej fotbal a fungování DK..

      • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

        (host)     před 18 lety 08.11.2006 18:43 |  
        0 0

        from Cliff, zel neznam:( ale znam pravni system CR a pokud disciplinarni komise vynese rozsudek ve smyslu financnich postihu ci zakazu startu v jednom ci vice mistrovskych utkanich, bude to minimalne napadnutene na zaklade pravni legislativy CR. Nezakonne ziskane video (nebo jim dal autor pravo jej pouzit), navic video se smi pouzit pouze jako podklad pro vypoved v souvislosti s procesem, nikoliv jako dukazni material atd, s radosti budu cely pripad bedlive sledovat, komedie s nazvem "jednani DK" zacina

  21. Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

    (host)     před 18 lety 07.11.2006 21:48 |  
    0 0

    Jak je to s tím porušením autorských práv? Může legálně MfD předat video komisi a může na základě takto pořízeného videa vynést nějaké soudy? A bude v tomto směru Slavie dělat nějaké kroky?

  22. Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

    skman     před 18 lety 07.11.2006 21:58 |  
    0 0

    zdar. slysel jsem cosi predcasem ze se vyrobi par kousku (asi 3) šál se smrk (:-D) samosebou ze tam patri t) sparte... jak to vypada jeden exemplarek bych si rad poridil??? dikec

    • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

      PetCC     před 18 lety 07.11.2006 22:25 |  
      0 0

      Hezký :-)
      Hlavně návrh hymny Nové Guineje v komentářích nemá chybu!

      • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

        KING25     před 18 lety 07.11.2006 22:27 |  
        0 0

        Jojo..taky se mě líbí...jsem si ho uložil mezi vtípky..:-)

    • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

      KADE     před 18 lety 07.11.2006 22:31 |  
      0 0

      Myslím, že je to hodně zajímavé...

    • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

      mart     před 18 lety 08.11.2006 00:09 |  
      0 0

      Kingu, trida! Dobra prace!mart

  23. Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

    Nyrlem     před 18 lety 07.11.2006 23:17 |  
    0 0

    Jak se podava podnet k diciplinarnimu rizeni a co vse je k jeho realizaci potreba? Ja bych do toho Sivoka sel .. divadylko se rozjizdi tak si alespon rozmysli, kde ze je ta mez.

  24. Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

    BELL     před 18 lety 08.11.2006 11:19 |  
    0 0

    Pan Doležal na mě působí jako člověk který ví co říká, doufejme že si v zásobě nechal dost argumentů před DK.

    Dotaz mimo toto téma: Prosím kde najdu diskuzi na stránkách věnované výstavbě stadionu.Nějak se mi to nedaří, ale již jsem na ni byl.Moje chyba.Děkuji všem

  25. Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

    (host)     před 18 lety 08.11.2006 12:55 |  
    0 0

    Já si zase myslím, že tak hrozně to nevypadá. Pochybuji, že nějaký delegát učinil zmínku o pozápasové euforii hráčů s diváky. A to právě, jak řekl Károliy je hlavním dokumentem k zahájení řízení. Pokud dostane nějakou kazetu od Mf Dnes, nebude autorizovaná to znamená, že s ní někdo mohl manipulovat včetně přídavného zvuku. Hráči nedělali nic jiného než zpívali chorál na oslavu výhry. Videonahrávky nejsou ani důkazem u soudních jednání. Pokud ji DK uzná, je velká pravděpodobnost úspěch u civilního soudu.

  26. Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo,dost bylo CMFS

    (host)     před 18 lety 08.11.2006 13:23 |  
    0 0

    Nerad to tady pisu v predstihu, ale podle nalady na svazu to vypada na exemplarni tresty, pripravujeme odpoved ,podnet pro zahajeni disciplinarniho rizeni s Sivokem a Repkou za jejich chovani a v pripade necinnosti DK tresni oznameni na oba jmenovane, stejne tak na pana Kostala tykajici se vyroku a cinu jmenovanych. uz toho bylo dost Jiri kalas

    • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo,dost bylo CMFS

      KADE     před 18 lety 08.11.2006 14:18 |  
      0 0

      Nevim, jestli by nám tresty Sivoka a Řepky pomohly, protože oba neumí hrát fotbal. Jestli to budete podávat, co to trhání maket slávistickejch dresů?

  27. Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

    (host)     před 18 lety 08.11.2006 23:20 |  
    0 0

    Karolyi je normální slizák,všechno se dá vysvětlit,na nic konkrétně neodpověděl,a hlavně okamžitě má jasno,že ukopnutí hlavy panem Sivokem je přeci něco jiného,než skandování na stadionu,kde leje,je tam už jen kotel našich příznivců a hráči,kteří se radují a fakt v tý chvíli věřím,že jsou v euforii,vím třeba, jak mi bylo po úspěšném koncertě v šatně s fandama co tě žádají o podpisy,...a to by tedy chtělo,když to tady je tak hnusný stát, dát ruchový mikrofony do všech hokejových a fotbalových šaten,to bychom se dozvěděli věci,co pane Karolyi,ale vše se dá vysvětlit a neměří se stejným metrem.Že.

    • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

      (host)     před 18 lety 09.11.2006 13:26 |  
      0 0

      Karoly není slizák. Je to absolvent Vysoké školy Sboru národní bezpečnosti, fakulta Statní bezpečnosti (StB). Tamtéž získal titul JUDr.

    • Re: Vlček

      (host)     před 18 lety 09.11.2006 11:37 |  
      0 0

      Tohle přesně Saiver chtěl vyhrotit situaci a pak toto téma rozvádět ve svých článcích :-( teď se s tím kretenem Konečným sméjou , až se za břicha popadaj.Upřímné bych se nedivil, kdyby to bylo dílko pana Konečného, je to přesné jeho úroveň.LordEdmund

  28. Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

    (host)     před 18 lety 09.11.2006 19:03 |  
    0 0

    Dovoluji si přetisknout můj diskuzni příspěvek pod článkem v efotbalu, na který jsem byl upozorněn na Slávistických novinách:

    Vážený pane "novináři"!reagovat 09.11.2006, 18:56 Vilém Hodr
    Opravdu si Vás nevážím, a ani za novináře nepovažuji, ale nějaké oslovení tam dát musím a urážet Vás nemíním. Etika Vám asi nic neříká, té Vás na nějaké škole, předpokládám, že jste pár roků studoval, neučili. Co je to objektivní zpravodajství, nezaujatý názor, je Vám asi také cizí. Vás článek, jako většina, je více příspěvkem fanouška toho kterého klubu do diskuze.To že někdo, kdo udělal chybu a přiznal ji, upozorni na podobný, nebo ještě horší prohřešek jiného, neznamená, že je bonzák a zaslouží si pohrdání. Kdo Vás upozornil na chování hráčů Slavie po zápase v M.B.? A komu jste to nabonzoval Vy? Zlobte se na mne nebo ne, tímto blábolem, alespoň že jste se pod něj podepsal, jste klesl do bahna novinářské reality. Na jeho dno!V případě, že budete mít zájem nabonzovat někomu můj názor v této diskuzi, email máte a na požádání Vám zašlu další osobní údaje.

  29. Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

    (host)     před 18 lety 10.11.2006 05:21 |  
    0 0

    From Cliff, Tak to nevypada dobre, uz prosakuji informace o pokutach,... myslim, nevim, snad souhlasite, tuhle chybu udelali fanousci a fanousci by ji meli odcinit a ne ji jenom priznat. Mozna jiz nyni ukazat Standovi a klukum, ze za nima stojime a ze jim v pripade pokuty pomuzeme, navrhuji zalozit ucet a dokazat, ze nezustane jenom u slov, proste financne pomoci. Dost bylo chvastani a velkohubych reci na nejruznejsich serverech, nastal cas na ciny, co na to rikate? Tady mi to pripomina to bajne " ...all for one and all for Slavia..." ci jak to Bryan Adams zpiva:)

    • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

      Richi (admin)     před 18 lety 10.11.2006 09:32 |  
      0 0

      Vsechno je pripraveno, vsechno muzeme spustit pripadne pristi ctvrtek.

      • Re: Debatní pořad Sečteno, podtrženo

        (host)     před 18 lety 10.11.2006 15:17 |  
        0 0

        From Cliff, Bravo:)