Vladimír Leška končí ve Slavii. Stane se tak nejpozději do zahájení výstavby nového slávistického stadionu. Přejde do nově vzniklé společnosti E SIDE PROPERTY LIMITED, která je dceřinou společností ENIC. Zde již od 24. srpna je ředitelem, toho dne bylo vše zapsáno do obchodního rejstříku. Informaci sice dnes uvedl deník Blesk, ale obchodní rejstřík nelže a navíc i ke mně se tato informace donesla. Novým nástupcem bude někdo ze současného vedení, tj. jeden z členů představenstva, tedy Rosen či Doležal.
Zahájení výstavby se neodvratně blíží, Slavia neustále dělá další a další kroky pro bezproblémový průběh výstavby. "Abychom začali stavět, musíme udělat řadu dílčích kroků. Založení společnosti E Side Property Limited bylo jedním z nich. Věříme, že projekt bude úspěšný, ale dokud společně s našimi partnery nedojdeme k cíli a nebudeme mít stoprocentní jistotu, nemůžeme se vyjadřovat k dílčím posunům," uvedl tiskový mluvčí Alexandr Kliment.
Nadále však platí informace, že stavět by se mělo buď v průběhu příštího týdne, nejpozději však do konce září. Slavia vše oznámí na tiskové konferenci, ale až v momentě, kdy bude doladěn i ten poslední detail tohoto velkého projektu. Na této tiskové konferenci bude pravděpodobně oznámen i konec Vladimíra Leška na pozici generálního ředitele.
E SIDE PROPERTY LIMITED - předmět podnikání:
- pronájem nemovitostí, bytů a nebytových prostor bez poskytování jiných než základních služeb zajišťujících řádný provoz nemovitostí, bytů a nebytových prostor
Ve Slavii skončí Vladimír Leška
Se zahájením výstavby stadionu skončí ve Slavii generální ředitel Vladimír Leška a bude se věnovat stavbě v nově vzniklé dceřinné společnosti ENIC! Nástupcem bude pravděpodobně někdo z představenstva.
Komentáře (90)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 31.08.2006 17:41 |Jestli to tak bude, tak to bude dobra ironie. Taxi
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
Richi (admin) před 18 lety 31.08.2006 17:44 |Proc ironie?
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 31.08.2006 17:49 |Ten, na koho fanousci porad rvou, at jde pryc a vini ho z nepostaveneho stadionu a buh vi ceho vseho.... ho nakonec postavi a odstartuje novou eru. Taxi
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
Richi (admin) před 18 lety 31.08.2006 17:53 |No ale kdo do toho vidi, tak vi, ze Leska chtel postavit stadion a venoval se tomu, ze se to protahlo, to neni jen jeho vina, bylo tam plno ruznych faktoru. Takze ja jako na ironii na to koukat nedokazu.
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 31.08.2006 18:22 |Ale ja ti verim, ja to vnimam podobne. Pro me to proste ironie je... z hlediska pristupu one vetsiny fandu. Jestli se to potvrdi, tak je Leska postavi do nezavidenihodne situace. Co kdyz doopravdy stadion postavi? Omluvi se mu? Co budou proboha pak skandovat? Pro me je to ironie a jsem moc zvedavej. Taxi
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 31.08.2006 20:02 |Leška zpět! :) Nebo Leška na Hrad! :))
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 01.09.2006 18:23 |V roce 1996 se stavět stadion nemohl!!!! Tehdy vlastnil pozemky stát a na SK Slavia byly převedeny až na základě zákona z roku 2003, který převáděl pozemky v trvalém užívání tělovýchovných jednot (klubů) z majetku státu na tyto kluby. Těžko by se našel subjekt, který by něco stavěl a pak by to předal do majetku státu. V tomto kontextu to, že se vše podařilo vyřídit za tři roky (tj. sehnat peníze, investory, zajistit dokumentaci, vyřídit stavební povolení celkem asi na 9 doprovodných staveb) hodnotím zcela bez ironie jako dobrý výkon. Chybou Lešky bylo, že mluvil o stadionu v době, kdy mu muselo být jasné, že ho postavit nelze. Dodnes nevím, co tím sledoval... Co se týká prodejů hráčů v roce 1996, tak peníze přicházeli postupně ale zároveň se i nakupovali noví hráči (např. Horvath, Šmejkal, Krištofík, Labant...) takže, to že by něco zbylo a Leška si to přihrál pro sebe je další výmysl. Jinou otázkou je, zda všichni přícozí hráči se Slavii vyplatili...
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 01.09.2006 10:03 |Richi, prosím tě prober se a koukni pár let dozadu, tedy k roku 1996. Tehdy bylo peněz a situace příznivá. Jenže ten slavnej GŘ prachy rozfofroval (stále si osobně myslím, že by to i nějaký paragrav mohl postihnout) - založil plno s.r.o., které pak v 1998-9 nechal prázdné likvidovat, nebyl schonej třeba na celou sezonu zajist generálního sponzora )poté co skončila Benzina, o které se vědělo, že je těžce ve ztrátě a smlouvu neobnoví) a nakonec celé to dlouhodobé deficitní financování, mizerné výnosy z prodeje hráčů atd. (vím, hráči mu v tom taky moc nepomohli, ani jednou LM). Takže prostě to co mohlo už několik let existovat vlastně s velkými problémy a předchozí ostudou teprve vzniká. Prostě, kdyby byly normální profesinální vztahy ve Slávce a normální vlastník, tak Ležka už 8 let není GŘ ani zaměstnancem Slávie!!! Tedy klasický paradox, že nakonec v oficiálních ročenkách bude uváděn jako jeden z tvůrců nového stadionu, vlastně v podstatě ten, který situaci výstavby zkomplikoval a o několik let zdržel!! Nic víc, nic míň. Nakonec - konec dobrý vše dobré :o))
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 01.09.2006 13:04 |hele anonyme...nevim, nevim..ty hraci tady byli i po 96 a to spickovy hraci - kuka,vachousek,skacel,pitak,ulich,horvath,doskove..a leska proste nemuze za to, ze se ani jednou nedokazali dostat do ligy mistru! za to nesou primou odpovednost samozrjme hraci samotni a tehdejsi treneri...
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 01.09.2006 13:04 |slimak
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 01.09.2006 13:50 |V pohodě, v tom nejsme v rozporu - sám to tam píši, že mu moc nepomohli a LM neudělali. A to jak přímo, tak z kvalifikací. Ovšem taky byly roky, kdy k vítězství v lize a přímému postupu chyběl třeba zrovna jeden hodně dobrej útočník a nebo alespoň o dva kvalitní hráče širší kádr, kteří vy zvýšili konkurenci a tlak (např. tuším 1998-9 fotbalistů Pinja a toho Argentince - zrovna mi jeho jméno vypadlo - ti byli totálně zbyteční a marní a možná i díky tomu nebyla třeba LM). Ale v příspěvku píši i o dalších chybách v zajišťování (či správném nakládání!!) financí, tak si nevybírej jen část, ale koukej se na to trochu s nadhledem.
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 01.09.2006 16:24 |ne, v pohode, ale vetsinou penize pro klub vydelavaj hraci a kdyz se jim nedari, nemuze klub moc prosperovat..z odstupem casu bych videl jako nejvetsi chybu, (krome sachtoru samozrejme, ale to se proste bohuzel stava) nepostup pres celtu vigo, zejmena tedy prvni zapas, ktery beranek prokaučoval a pak to, že nebyl s kralovskym kadrem schopnej dosahnout na titul..pak se koupili csaplarovi hraci na ktery si ukazal a taky hovno, za to leska proste nemuze..jo, prestupova politika za casu jinocha nicmoc, narozdil treba od liberce..tedka uz se opravdu musi setrit, protoze se predtim utracelo az moc...
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 01.09.2006 18:24 |V roce 1996 se stavět stadion nemohl!!!! Tehdy vlastnil pozemky stát a na SK Slavia byly převedeny až na základě zákona z roku 2003, který převáděl pozemky v trvalém užívání tělovýchovných jednot (klubů) z majetku státu na tyto kluby. Těžko by se našel subjekt, který by něco stavěl a pak by to předal do majetku státu. V tomto kontextu to, že se vše podařilo vyřídit za tři roky (tj. sehnat peníze, investory, zajistit dokumentaci, vyřídit stavební povolení celkem asi na 9 doprovodných staveb) hodnotím zcela bez ironie jako dobrý výkon. Chybou Lešky bylo, že mluvil o stadionu v době, kdy mu muselo být jasné, že ho postavit nelze. Dodnes nevím, co tím sledoval... Co se týká prodejů hráčů v roce 1996, tak peníze přicházeli postupně ale zároveň se i nakupovali noví hráči (např. Horvath, Šmejkal, Krištofík, Labant...) takže, to že by něco zbylo a Leška si to přihrál pro sebe je další výmysl. Jinou otázkou je, zda všichni přícozí hráči se Slavii vyplatili...
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 31.08.2006 17:45 |Uau - poslední dobou se na nás valí jedna pozitivní informace za druhou. Doufám, že tiskovka bude co nejdřív, a že z ní Richi uděláš video záznam, protože konec Lešky a výstavba nového chrámu - to bych chtěl vidět!!!
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
Richi (admin) před 18 lety 31.08.2006 17:48 |Ano, video z tiskovky budu delat. Snad to bude brzy no.
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 31.08.2006 18:24 |To je fakt..Je to výborná zpráva že končí Leška...Už bylo na čase tunelář jeden
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 31.08.2006 19:31 |Jen aby slávii nepronajímal stadion
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 01.09.2006 23:32 |Taky se mi ten pronájem v popisu činnosti tý Vláďovy nový společnosti moc nezdá...Aby mu Slavia přes ní neposílala za stadion tučnou doživotní rentu...
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 31.08.2006 17:45 |ty jo to sou věci!!!clej rok nic a ted tkovejch udalostí:))Chtělo by to do vedení ale někoho jinyho třeba Kuku nebo nějakyho srdcaře což ale doleželbude asi taky.richi a nevěděl bys přesnější datum tiskovky a stavby?:))
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
Richi (admin) před 18 lety 31.08.2006 17:49 |Presny datum ti nikdo nerekne .... tu tiskovku asi ani nevedi na Slavii kdy presne predpokladam ... jeste se doladuje plno drobnosti, tak az budou, tak s tim vyjdou na svetlo.
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 31.08.2006 18:26 |S tim Pavlem Kukou máš rech taky bych ho tam vzal...A taky Frantu Veselýho..A eště ňáký internacionaly
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
edenian před 18 lety 31.08.2006 23:54 |Nechal bych Frantu kopat dokud může a necpal bych ho do věcí
který neumí.
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
vikingzlipy (přítel SN) před 18 lety 31.08.2006 17:50 |Leško, děkujeme, odejděte.
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 31.08.2006 18:10 |Už bylo na čase vyměnit našeho (ne)schopného generálního ředitele. Bylo by dobré mu něco dat za to, že už odchází, hlavně za tu "komfortní situaci" našehom klubu.
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
adray (přítel SN) před 18 lety 31.08.2006 18:54 |Bojim se, ze za tu Leska nemuze. Dobre se maji jen kluby se silnym majitelem nebo sponzorem. Majitele neovlivnil a v ceskym prostredi nema dobryho sponzora nikdo, pze kdo by do toho sel. Navic se setrilo na stadec. Myslim, ze to byla jeho priorita. Ted bude lip. Skoda, ze ho budou zatracovat na veky...
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 31.08.2006 19:16 |Jakym stylem se šetřilo, že např. za Kolouška se zaplatilo x peněz na pokutách navíc???????? atd..
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 31.08.2006 21:33 |Tak to je určitě záležitost majitele a ne Lešky. Asi nejsi tak bláhový, že by sis myslel, že to platí Leška za Enic z vlastních peněz :-) Huzgi
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 02.09.2006 13:07 |Za tyhle nevýhodné nákopu mohl z velké části bývalý vedoucí A-týmu. Navíc dával hráčům nadsazené smlouvy, kde jsme potratili spoustu peněz.
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
GeorgK (přítel SN) před 18 lety 31.08.2006 18:14 |Otázkou je jaká bude vlastnická struktura E SIDE PROPERTY LIMITED. Pokud bude 100% dcerou ENICU tak v podstatě nebude stadion Slavie ale ENICU. A budoucí eventuelní zisky z pronájmu nepůjdou do Slavie, ale na ostrovy. A vzhledem k současným tokům financí do Spurs!
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 31.08.2006 18:25 |presne tak, to by me zajimalo taky..byli bychom vlastne v pronajmu i nadale a cena klubu by se nezvedla..no nebudu malovat certa na zed,uvidime...spis bych E SIDE PROPERTY LIMITED videl jako formalniho zprostredkovatele,doufam... taky je ale zrejme ze ENIC o slavii evidentne stoji
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 31.08.2006 18:26 |zapomnel jsem se podepsat..slimak
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 31.08.2006 18:27 |Logiku tohoto prispevku jsem nepochopil. Jaky je rozdil, kdyz bude stadion firmy, kterou vlastni enic, nebo Slavie, kterou vlastni enic? Snad tech par procent co ma ve Slavii nekdo jinej krome enicu... a proto to asi cele je. Ono kdyz ma nekdo procento a nejednou by mela slavie stadion za miliardu, tak by to bylo jako dat mu deset milionu jen tak. Cele je to asi o tom, ze chteji oddelit hospodareni klubu a stavbu stadionu a dale pak to, ze mensinovy vlastnici klubu se nijak o stavbu stadionu nezajimaji a nepodporuji ji. Taxi
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 31.08.2006 18:34 |ano, mas pravdu, ze to chtej oddelit a je to naprosto normalni a logicky...asi to jinak nejde, ale pak pouze teoreticky muze nad nim slavia ztratit kontrolu, kdyz vlastne nebude jeji.stacej nejake neshody, problemy atd..nezvysi se taky hodnota klubu, moznosti ruceni apod..ale to jsou fakt jen spekulace..slimak
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
GeorgK (přítel SN) před 18 lety 31.08.2006 18:44 |Naprosto logické je oddělení, jenže tímto spůsobem Slávia strácí kontrolu a je opět jen prázdnou skořápkou. Pokud by byla majitelem Slávia pak muže Enic tuto firmu ovládat skrze ní. Ale takto všechen zisk, předpokládám že po těch cca 10 letech bude, půjde Enicu. Jediné vysvětlení které jsem ochoten přijmout je že si to tak přejí investoři, ale to pak nechápu z jakého důvodu. Jinak prostě budem zas v pronájmu, a to můžem být i na Strahově!
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 31.08.2006 19:47 |Jakoupak Slavia "z"trácí kontrolu? Slavia je pouze obchodní značka, kterou vlastní Enic. Samozřejmě historie, pozemky atd. to je též Slavia, aby mne někdo nechytal za slovo. Sparta je v současné době J+J, nebo jak se ta finanční skupina jmenuje..
Proč by si to investoři mohli asi tak přát? Zřejmě z toho důvodu, že v momentě když bude nějaký problém, a že jich v rámci financí má Slavia v době minulé nespočet, budou mít alespoň nějakou jistotu v případnou návratnost svých prostředků... Hawk
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
GeorgK (přítel SN) před 18 lety 31.08.2006 22:22 |No jejich snahou by mělo být nemít žádný problém. Což ovšem jaksi, s ohledem k jejich chování po Evropě, není možné od nich očekávat. Sparta je ovšem také miliardový pozemek na letné a stadion.
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 31.08.2006 22:50 |Musim se priznat ze porad nechapu o cem mluvite. Spekulace o tom, kam pujdou zisky jsou... jen spekulace. I kdyby mela stadion slavia praha fotbal a.s., tak ji klidne muze enic naridit at mu posle penize a zisky si shrabovat prez ni. Z meho pohledu je toto lepsi zpusob, dokonce si myslim, ze castecne chrani fotbalovy oddil od rizik. Ma i nejake nevyhody... napriklad merketingove, kdy se to bude trochu zamotavat (kdo vlastne bude podepisovat smlouvy atd.) - napriklad u stanoveni nazvu stadionu apod. Taxi
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
GeorgK (přítel SN) před 18 lety 31.08.2006 23:39 |Jistě "ochrana" klubu je dobrý důvod proč stadion vyvést do dceřinky. Pokud bude ale stadion této firmy a ta 100% dcerou přímo Enicu tak ovšem splátky musí jít od Enicu a Slavia by měla platit jen standartní pronájem. Ovšem pak nechápu proč byl (je?) problém ve financování stavby, když pro Enic není problém vlastnit stadion.
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
adray (přítel SN) před 18 lety 31.08.2006 18:57 |Predpokladam, ze casem dojde ke slouceni E SIDE PROPERTY LIMITED s SKS
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
Moskyta před 18 lety 01.09.2006 00:26 |Já si myslím, že společnose E SIDE je založena za účelem výstavby stadionu, tak aby se Slavia o toto nemusela starat a mohla se soustředit jen na fotbalovou stránku. Z několika zdrojů jsem se mi doneslo, že Leška je ve Slavii jen z důvodu stadionu a až bude hotov bude "odejit". Tento Leškův přesun z SKS do E SIDE tomu přesně nasvědčuje. Oosbně si tipuji, že po dostavbě stadionu E SIDE zanikne, ale to jsou čistě jen mé spekulace, to jak to pak bude už je teď vedlejší. Kéžby byl stadion už postaven, ať již pak bude čí bude vlastnicky, myslím, že doma tam budeme MY - SK SLAVIA PRAHA a už se nám nikdo nebude smát, že nemáme stadion!!!
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 03.09.2006 21:50 |Konečně někdo, kdo o tom něco ví !
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 03.09.2006 21:50 |Konečně někdo, kdo o tom něco ví !
na obranu lesky
(host) před 18 lety 31.08.2006 18:21 |za ery lesky se hral na slavii nejpohlednejsi fotbal v lize sice se ekonomicky nedarilo ale jakemu tymu ano i sportovni cile nebyly vzdy stoprocentne naplneny ale nikdy to nebyl vylozene propadak . Jakpak by to asi vypadalo kdyby tu misto nej byly Starka, Kahoun, Hornik, Hastik a jiny hovada kteri ceskej fotbal tlacej ke dnu. knedlik
Re: na obranu lesky
(host) před 18 lety 31.08.2006 18:27 |souhlasim s tebou..uz jsem alergickej na odsuzujici vyroky skupiny primitivu..opravdu se neda tato era nazvat jako spatna..jestli se povede stadion, bylo by potreba spis leskovii podekovat.slimak
Re: na obranu lesky
(host) před 18 lety 31.08.2006 19:49 |Týýýýýýýýýýýý vole, najednou je z něj hrdina... To mě posej
Re: na obranu lesky
GeorgK (přítel SN) před 18 lety 31.08.2006 18:54 |Zlatá pravda, i když mu často nemohu přijít na jméno toto si lidi (včetně mé osoby) neuvědomují.
Re: na obranu lesky
(host) před 18 lety 31.08.2006 18:55 |taky souhlasím dodám že největší problém jsem viděl v Leškově komunikaci a vystupování v médiích-málo přímočarosti a schopnosti nazývat "srab srabem" ale v mých očích ční nad jmenovaným ředitelským póvlem naší ligy
-tomahu
Re: na obranu lesky
adray (přítel SN) před 18 lety 31.08.2006 18:59 |Mozna je spatnej v mediich a v komunikaci. Asi ani moc nerozumi fotbalu. Ale postavit stadion za takovy prachy, kterej bude mnohonasobne drazsi, jak vlastni klub...to je machrovina.
Re: na obranu lesky
(host) před 18 lety 31.08.2006 19:43 |na jednu stranu se mu možná povede postavit stadion což se nepodařilo nikomu ze SLávie (ať už kvůli politickej situaci, nebo čemukoliv jinýmu) za 60 nebo 70 let prostě od doby co vznikl náš stadion na Letný, na druhou stranu mě nasíral neustálejma slibama jako "...v 17:30 nejhůř v 18:30..." kdyby se choval jako chlap a před 5 lety řekl "v současnej nekomfortní situaci by byla stavba stadionu blbost" tak mu toho moc vytknout nemůžu ale on se choval populisticky a pořád tvrdil "všechno je na nejlepší cestě...." můj děda velkej slávista a spousta dalších se toho nedožila a neni to jenom Leškovo vina on měl bejt akorát míň velkohubej. Žabák
Re: na obranu lesky
(host) před 18 lety 31.08.2006 21:12 |historii teda moc neznas, stadion na letny zaniknul v padesatych letech
Re: na obranu lesky
(host) před 18 lety 05.09.2006 23:29 |nezaniknul náhodou za války, když ho náckové zapálily? teď si nejem uplně jist.....vosa
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 31.08.2006 20:00 |ře by přec ejen-tak přesně tyhle informace sem měl už asi před půlrokem od jednoho "zdroje" ale nějak se mi tomu nechtělo věřit -a ejhle ona je to pravda
Harry
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 31.08.2006 20:24 |Přátelé, nejprve bych chtěl upozornit, že jsem fanouškem Slovanu Liberec ale můj otec a bratr fandí Slavii.
Nic ve zlém, ale vy ten stadion nepostavíte nikdy, za žádnýho režim a za žádnejch okolností.
Stejně tak jako Leška byl mizerenej ředitel tak bude eště mizernější šéf výstavby nebo čeho, co já vim.
Mějte se!!!!
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 31.08.2006 20:42 |diky ze si nam to rek,,,, uz jsme v klidu :-)))
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 31.08.2006 20:54 |Doufám, že nemáš pravdu...
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 31.08.2006 21:38 |Já nevím jak kdo v tomto fóru, ale já tvůj přítel nejsem ani náhodou. Huzgi
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 31.08.2006 22:55 |Teda jeste ze nam to kluk rekl, jinak bychom to nepoznali :-) Inu, opet nekdo dokazal, ze procento debilnich fanousku v Liberci je vetsi, nez jsem myslel (jako kazdej klub je ma, i my, s tim nic clovek neudela :-(, coz ze skoda, protoze tam uz ctvrtym rokem budu bydlet. Taxi
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
Katrin před 18 lety 04.09.2006 09:34 |No, aspoň, že bráška s taťkou mají funkční mozek... :-)))
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 31.08.2006 21:43 |bylo by to jenom dobre! a to jak ten stadion, tak ze leska pujde prodavat byty! Pro slavii toho za tech x let udelal pramalo! A nezapomente na tu radu jistych lzi!!! stavet se zacina, hrajeme zapas s Manchestrem ... LESKA VEN! to ze bude stat stadion - 1) uverim, az si tam koupim permanentku 2) Leska si tim koupi moznost chodit po ulici a ne kanalem s hanbou v kapse!
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
Vachi před 18 lety 31.08.2006 22:44 |Po dlouhé době tento člověk pochopil volání veřejnosti a udělal jediný rozumný krok, který Slavii skutečně pomůže. Nebudu ho proto už posílat do háje a tímto mu za Slavii děkuji.
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
edenian před 18 lety 31.08.2006 23:55 |Nejvíc jsem zvědavej čí ten stadion vlastně bude.
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
martin08 před 18 lety 01.09.2006 02:21 |East SIDE is BEST!!! :o)
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 01.09.2006 06:19 |Jeste Pucek by mohl skoncit a du se ozrat i kdyz kvuli stadionu uz bych sel taky :D
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
slavistajiri před 18 lety 01.09.2006 07:22 |LEŠKA PLNÍ SLOVO - pánečku to je chlap!! Kdysi prohlásil, že ze slávie neodejde dokud nebude stadion, že to bere jako jeden ze svých hlavních cílů!! A je to tady!!
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 01.09.2006 09:33 |si dělá srandu ne??? na koho teď bude slávistický kotel řvát ,,Leška ven!" ... :)
ale na druhou stranu jestli ten stadion opravdu stát bude, pak před Vláďou smeknu, páč nakonec splnil co slíbil (i když značně pozdě a fanouškovská základna je skoro na nule) a ještě jako čestný chlap odstoupil ... odstoupil na konci své úspěšné práce (roky tahanic o pozemky, každodenní obavy o to, kde vzít potřebné peníze na bezproblémový průběh stavby atd...)
tak snad Slavia bude mít peníze na to, aby devět let poctivě splácela peníze za stavbu stadionu, jinak by totiž veškerý pozemek i se stadionem připadl té stavební firmě, ta by ho prodala Spartě a byl by s toho nový spaťanský národní stadion s obří vlajkou vysmátého Křetínského na rudém pozadí :(
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 01.09.2006 09:34 |zapomněl jsem se podepsat ... Mysterius
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
Katrin před 18 lety 04.09.2006 09:33 |Těžko. Košťál potřebuje národní stadion nutně na Letný... Jinak by ty jeho pozemky kolem, co stát štědře vykoupí v případě stavby, měly nulovou hodnotu.
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
eve1 před 18 lety 01.09.2006 09:39 |juchůůůůůůůů
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 01.09.2006 09:45 |jo a pan Rosen je dobrej stratég, nedávno vstoupil do představenstva fotbalové Slávie a nyní bude patrně jmenován generálním ředitelem Slávie :)
Mysterius
Jo lidičky, radost je, ale kdo víá čí ten stadion nakonec bude
(host) před 18 lety 01.09.2006 10:12 |Jestli stavbní firmy, E Side prop.=Enic či banky?? Z činnosti E Side prop. v OR soudím, že ho budou Slávce pronajímat!! Tak docela věc k zamyšlení. Že by nakonec nejslavnější stadion v ČR?? A ještě se o Ležkovi psalo v pamětech jako o tatíčkovi zakladateli éry Slavie se stadionem :o)). No kéž by další informace mé pochybnosti vyvrátily a stadion byl postaven včetně transparentních vlastnických vztahů, které nepoškozují Slávii a dají ji určitou možnost budoucích reklamních aktivit.
Re: Jo lidičky, radost je, ale kdo víá čí ten stadion nakonec bude
(host) před 18 lety 01.09.2006 12:16 |Nevím jak můžeš něco soudit o činnosti E Side? Vždyť je založená v Čechách od 24. srpna. Je pravda, že jako předmět podnikání je uvedeno:
- pronájem nemovitostí, bytů a nebytových prostor bez poskytování jiných než základních služeb zajišťujících řádný provoz nemovitostí, bytů a nebytových prostor
Zapsáno: 24.srpna 2006
Předmět podnikání je potřeba vždy brát s rezervou. Jde o to, že ENIC vlastní Slavii (většinově) a E Side taky. To znamená, že když by E Side něco pronajímal Slavii, tak si v Londýně budou přesouvat peníze z přihrádky Prague - Slavia do přihrádky Prague - E Side, ale přijde mi to velice nesmyslné. Ten stadion bude patřit Enicu, investoři budou akorát čekat těch 9 let, než se jim splatí to, co jim patří + nějaké úroky. To, že bude patřit Enicu je přirozená věc... samick
Re: Jo lidičky, radost je, ale kdo víá čí ten stadion nakonec bude
(host) před 18 lety 01.09.2006 14:06 |Jen pro vysvětlení - předmět činnosti je pronájem!! To je dost důležité. Mimochodem, společnost totiž nemůže dělat něco jiného, než má v předmětu činnosti (a na co má případně oprávnění a zajištěnou odpovědnou osobu). A E Side prop. není samostatná společnost, ale pouze "odštěpný závod" - jednotka, tj. součást ENICu a tak mají jednodužší převod zisků jak z provozu stadionu, tak i z jeho prodeje atd. A Slávka v takovém případě nemá nic!! (samozřejmě ani riziko z nefufinancování projektu, ale ani případný zisk a po splacení ani ten nemovitý majetek (nepletu do toho pozemek, ten je obč.sdruž.)!! To jen pro info o různých rizicích či "podrazech" ze strany ENICu, protože ten bude chtít zpátky těch cca 500 mil.které do Slávky nacpal (nebo část přes Slávku případně "vypral"?).
Re: Jo lidičky, radost je, ale kdo víá čí ten stadion nakonec bude
(host) před 18 lety 01.09.2006 14:17 |Jo a k té větičce - stadion bude patřit ENICu, to je přirozená věc - no tak proč ho vůbec stavět?? Strahov patří fotbal.svazu - přirozená věc :o)). Nebo třeba mohli postavit městský stadion nebo třeba nový svazový tam co stojí Sparta, kde bychom pak hráli se Spartou - taky přirozená věc :o)). Prostě pak to není stadion Slávie, ale ENICu a Slávie nic nestaví, ale staví si ENIC svůj stadion v Praze (jako např různí developerové kancelářské či obchodní centra) :o)). Jo pořádek v majetkoprávních záležitostech a v tom jak se nazývají a pojmenovávají být musí!!!
Re: Jo lidičky, radost je, ale kdo víá čí ten stadion nakonec bude
(host) před 18 lety 01.09.2006 15:23 |dekujem za osvetu... jen nechapu, mluvite o nejake sparte, o koho se jedna, nemyslíte ac JaT nebo jak se jmenojou? taktez jsem neslysel o slavii, ale pry v praze hraje nejaky klub enic...?
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
Markus před 18 lety 01.09.2006 11:14 |Počkám si raději na více informací než něco napíšu, ENIC a Leška byli ve Slavii 10 let a to co se nyní realizuje není nic co by se nemohlo realizovat už dříve.
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 01.09.2006 18:29 |V roce 1996 se stavět stadion nemohl!!!! Tehdy vlastnil pozemky stát a na SK Slavia byly převedeny až na základě zákona z roku 2003, který převáděl pozemky v trvalém užívání tělovýchovných jednot (klubů) z majetku státu na tyto kluby. Těžko by se našel subjekt, který by něco stavěl a pak by to předal do majetku státu. V tomto kontextu to, že se vše podařilo vyřídit za tři roky (tj. sehnat peníze, investory, zajistit dokumentaci, vyřídit stavební povolení celkem asi na 9 doprovodných staveb) hodnotím zcela bez ironie jako dobrý výkon. Chybou Lešky bylo, že mluvil o stadionu v době, kdy mu muselo být jasné, že ho postavit nelze. Dodnes nevím, co tím sledoval...
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
Markus před 18 lety 03.09.2006 16:28 |Nebyl bych z toho nadšený, ale stadion mohl stát i jinde. Když už byla potřebná povolení, stejně vyšlo najevo co bylo jasné celou dobu, nebylo zajištěné financování.
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
Markus před 18 lety 03.09.2006 16:30 |Ale to je fuk, v tuhle chvíli nemá smysl kecat o tom co bylo. Důležité je že naděje na stadion teď žije jak ještě nikdy předtím! Těším se až budu moci opět jít na fotbal od Edenu!
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 01.09.2006 11:48 |No jestli bude Leška při výstavbě stadionu stejně úspěšný, jako vedl Slavii, tak to se teda máme na co těšit (snad na vše, kromě nového stadiónu)... :-(
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 01.09.2006 12:33 |Leska ve Slavii neskonci uplne zustane asi clenem predstavenstva, takze rvat na nej muzes dal,Co se tyce oddeleni spolecnosti myslim , ze jde spise o to kdyby na Slavii byl nekdy vyhlasen konkurz /dluhy jsou velke/ tak by nezahrnoval majetek nove spolecnosti.Co se tyce sefa klubu jsem zvedav , ale tipuji spise Dolezala, protoze Rosen je dost casove vytizen a musel by vyrazne omezit sve jine aktivity.Nejakeho podvodu se strany Eniku se nebojim sichr jsou pozemky a ty ma na sebe SKS a oddilu je jen propujcila. Podle mne Leska jde do pohodlneho kresla , kde nebude pod medialnim stresem a zbavi se jakekoli zodpovednosti a za skutky minule tj. dluhy apod.
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
slavistajiri před 18 lety 01.09.2006 14:32 |A co Kuka? Už jste na něho zapoměli? Ten by se jako prezident hodil ne? Jasný že je to mimo realitu, ale jen aby se na něho nezapomělo jsem ho musel připomenout
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 01.09.2006 18:34 |Ten stadion se stavi vic jak sedm let nepochopitelny
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
LukySKS před 18 lety 01.09.2006 20:28 |Měl jsem Tě rád chlape!Chyby si třeba dělal,ale kdo nedělá...?
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 01.09.2006 22:05 |Jestli Leska odejde, tak se myslim hodne brzo ukaze, jak moc byl pro Slavii platny v ceskych fotbalovych kuloarech. Pro me je to clovek s neuveritelnou vuli, ktery Slavii pres vsechny ty vnejsi i vnitrni problemy zrejme opravdu dotlacil k novemu krasnemu a legalne postavenemu stadionu, coz v nasem fotbalovem prostredi nema obdoby. Ty pitomce z jizni tribuny, co si na nem v kazdem zapase honi triko, fakt nechapu. -Squata-
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 01.09.2006 23:23 |Vis, on je slyset jen ten kdo krici... Ne vsichni z Jizni tribuny jsou pitomci, stejnetak ne vsichni Spartani vykrikujou Jude Slavia
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 02.09.2006 10:20 |Vsak jsem to tak myslel, ze nechapu prave ty chudaky, co na nej v kazdem zapase rvou. Ja jsem na jizni byl "parkrat" taky. -Squata-
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 02.09.2006 19:13 |Ze začátku jsem měl Lešku rád, ale pak mi došla trpělivost s těmi jeho sliby, kdyby tenkráte řekl narovinu co a jak, ale takhle? Snad se mu ve stavebnictví povede líp... A teďko kdo bude místo něj vést náš milovaný klub? SvatyBojovnik
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
Katrin před 18 lety 04.09.2006 09:38 |Ale ale... Kdepak jste se nám tu vyrojili? Celou dobu "leška fuj" a najednou kritizujete kotel za "Leška ven"... Hmmmm... :-))
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
(host) před 18 lety 04.09.2006 10:33 |To se zase vyrojilo nevěřících "čecháčků", ale zato znalců ve všech možných oborech a pokračujících invektiv vůči ing. Leškovi. Zajímalo by mne spíš kolik z těchto odborníků a zaručených fandů Slavie má zakoupené permanentní / znalci používají rádi slovo p e r N a m e n t n í/ vstupenky. To je správný vztah ke klubu.
Re: Ve Slavii skončí Vladimír Leška
LukySKS před 18 lety 04.09.2006 19:26 |já měl vždycky lešku rád a nechci aby odešel!!Je to dobrej chlap!!!Bojim se,že s Rosenem půjdem ještě víc do řitě i když třeba budem mít stadion...