O Slavii

Aktuální situace kolem Michálka a Gaúcha

Situace kolem příchodu pravého záložníka Tomáše Michálka je nadále nejasná. Lépe však vypadá příchod brazilského útočníka Gaúcha.

Tomáš Michálek
Kauza se táhne už hodně dlouho, ale Michálek stále není hráčem Slavie. Dokonce nastoupil téměř ke všem přípravným zápasům, odehrál tak 385 minut a vstřelil jednu branku. V čem je tedy problém jeho příchodu? Odstupné! "Požadovaných přibližně 9 miliónů korun odstupného nepovažujeme za adekvátní, proto jednáme o snížení přestupní částky, případně i o hostování," prozradil tiskový mluvčí Alexandr Kliment. Jenže podle všeho má velký zájem o služby Michálka polský Wisla Plock a Zíka, který vlastní práva na hráče, by záležitost chtěl ukončit ještě dnes. "Se Zíkou jsme v každodenním kontaktu, ale nemůžu vyloučit, že Michálek skončí jinde," doplnil Kliment. Takže kde nakonec zůstane? Sám hráč by rád zůstal ve Slavii, podaří se to?

Gaúcho
Brazilský útočník Gaúcho se celé léto připravuje se Slavií, ale do přípravných zápasů nezasahuje, protože nemá povolení. "Jsme v kontaktu s Barbarense, naše představy se postupně sbližují," uvedl Kliment. Takže přeci jen u nás zůstane?

Jedno je jasné, o obou hráčích se rozhodne do konce týdne. "Dořeší se to do pátku, kdy je uzávěrka soupisek pro Pohár UEFA," zakončil.

A na závěr drobná informace - nový sponzor bude zveřejněn nejpozději zítra! Oficiálně pak na středeční předsezonní tiskové konferenci.

Komentáře (32)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Aktuální situace kolem Michálka a Gaúcha

    nazgul1     před 18 lety 24.07.2006 12:45 |  
    0 0

    díky richi za skvělý info.
    Nevíš co je pravdy na tom, že Suchý podle Idnesu přestoupil do Totenhamu?

    • Re: Aktuální situace kolem Michálka a Gaúcha

      Richi (admin)     před 18 lety 24.07.2006 13:38 |  
      0 0

      Nevím kdes to tam četl, ale je to podle mě hovadina.

      • Re: Aktuální situace kolem Michálka a Gaúcha

        nazgul1     před 18 lety 24.07.2006 13:59 |  
        0 0

        v přestupech to maj napsaný.

        • Re: Aktuální situace kolem Michálka a Gaúcha

          Richi (admin)     před 18 lety 24.07.2006 14:48 |  
          0 0

          heh :-) ... no tak to vypadá, že tam mají chybičku :-). Kontaktuji je, aby to opravili.

    • Re: Aktuální situace kolem Michálka a Gaúcha

      Markus     před 18 lety 24.07.2006 14:20 |  
      0 0

      Sluduju tyhle věci dost, ale o tomhle jsem poslední dobou nečetl nic. Pokud by opravdu přestoupil, už by tato skutečnost asi utekla do médií. Takže si myslím že je to kravina.

    • Re: Aktuální situace kolem Michálka a Gaúcha

      (host)     před 18 lety 24.07.2006 16:36 |  
      0 0

      Dovedu si představit, jak to vzniklo. Nějakému mladíkovi z Idnesu řekli, že mezi odchody ze Slavie chybí přestup takového toho vysokého dorostence, jak von se sakra jmenoval. Mladoch v Idnes zapřemýšlel a nikdo než Suchý ho nenapadl, a tak je přestup na světě
      Tantalos

      • Re: Aktuální situace kolem Michálka a Gaúcha

        (host)     před 18 lety 25.07.2006 07:05 |  
        0 0

        Zdravím Tantalose, Markuse, Richiho a všechny ostatní slávisty. Těch zaručených zpráv o tom, jak je to či ono a nebo úplně jinak, na to jsme snad už všichni zvyklí a nějak nás to nerozhází. Spíše se připravuju na ještě možná překvapení okolo prvních kol dalšího ročníku naší ligy. Jinak nám přeju pevné nervy a žádné fňukání. Byl jsem se podívat na povídání o MS v Německu, které hodnotil trenér Brükner, měl jsem pocit, že to nebyly ani tak moc jeho slova. Pozoroval jsem Košťála a připadalo mi to, jako že blahoskloně kýve hlavou, jako že text slov je dodržen tak, jak byl schválen. Ovšem , to co pak předvedl při dotazech novinářů s ohledem na jeho až směšné praktiky jak prodat pozemky Sparty, když už jsou zastavené u Union Banky a ČSOB jako zástava za půjčky, to dostalo i mě. Doslova koktal a měl tu krásnou slinu a pěnu u pusy, páni to byl pohled. Uznávám, že Slavia na tom není finančně dobře. Markusi, měli jsme tehdy pravdu, Enic je vyloženě brookk's makers session, Ti nás chtěli provařit a teď jsme jim zbyli na krku a oni neví co s námi. Článek s Traffalgar's Squerr tuším z 13.7.2006 to vcelku tak i naznačuje. To je však asi teď úplně jedno. Pro mne je důležitý, že ať je naše vedení občas na palici, tak do takových "sraček" jako Vlasta Spartu (co se týká provařených spekulativních nákupů a zástav), Slavii nedostalo. Budeme mít problémy, dlužíme hráčům a i trenérům, máme nesplněné pohledávky, ale aspoň nepodvádíme a přiznáme to. Tak snad fotbal budeme hrát dobře, máme tam mladý kluky a vedle toho i srdcaře jako S.Vlček a Krajčík a další. Když jsem poslouchal povídání p. Jarolíma o složení mužstva a o atmosféře v něm, tak nám snad nechybí ani pokora a slušnost. Richimu přeju dobré zprávy a děkuju za práci, kterou odvádí. Asi to není občas jednoduché to dát dohromady tak, abychom si pak mohli všechno přečíst jako samozřejmost. Moc za to děkuju a držím palce.
        Tak se s Vámi těším na Slávii a přeju Vám všem hodně zdraví. Sokrates

        • Re: Aktuální situace kolem Michálka a Gaúcha

          Markus     před 18 lety 25.07.2006 07:35 |  
          0 0

          Chlape, až jsi mě dojal. S tím co jsi napsal se plně ztotožňuji. Také přeju hodně zdraví a štěstí.

        • Re: Aktuální situace kolem Michálka a Gaúcha

          bojler     před 18 lety 25.07.2006 11:39 |  
          0 0

          amen

  2. Re: Aktuální situace kolem Michálka a Gaúcha

    (host)     před 18 lety 24.07.2006 12:47 |  
    0 0

    Panebože, to zas bude ostuda !!! Jeden s námi nehraje, ale asi zůstane a druhej, co zas pořád hraje a tlačí Krajčíka do obrany, tak ten ne. Richi, v jedný diskuzi jsi se vyjadřoval k financování klubu a omlouval jsi nedostatek peněz na posily. Tak mi, prosím, vysvětli tohle. Poslední dvě přestupová období jsme dokázali přivést hafo lidí, i když kvalita nebyla vždy nejlepší, ale pokaždý se z toho něco vyklubalo. A teď, po tom, co prodáme Pekharta, Pitáka, dostali jsme slušný prachy za hostování Latky a čekáme nového sponzora, tak nejsme schopni nikoho zaplatit? Nevím, nechápu, nerozumím. Jestli to tak je, jsme asi ve větším průseru, než jsem čekal.

    • Re: Aktuální situace kolem Michálka a Gaúcha

      Richi (admin)     před 18 lety 24.07.2006 13:41 |  
      0 0

      Zkus být v těch příchodech konkrétnější ... nezapomeň, že řada hráčů chodila zdarma ... a velká část peněz, co jsme teď dostali, šly na provoz klubu či na doplacení hráčům. A ona Slavia zřejmě nechce jen tak vyhazovat a 9 mil. za Michálka jim přijde hodně, protože ten hráč už se výhodně neprodá. A sponzor nás nespasí, ten nedává desítky miliónů.

      • Re: Aktuální situace kolem Michálka a Gaúcha

        martin (přítel SN)     před 18 lety 24.07.2006 14:10 |  
        0 0

        Asi ani o Michálka tak ohromný zájem není, kdyby byl, tak už je někde jinde a netráví čas ve Slávii na soustředění v Seefeldu. Je to ale stejně smutný, že jsou tady pro nás alfou a omegou dva hráči, kreří nejsou špatní, ale taky žádné zázraky. Kde jsou ty časy kdy k nám rádi chodili výborní fotbalisti?

        • Re: Aktuální situace kolem Michálka a Gaúcha

          Markus     před 18 lety 24.07.2006 14:24 |  
          0 0

          No co, jako každý ročník bude vedení kecat o boji o titul, ligu mistrů ... ale ENIC tomu nebude věřit tak moc aby do Slavie investoval prostředky do nákupu už hotových hráčů kteří by pro klub byli výraznou posilou. Kádr není teď zas tak zlý, když bude dobrá konstelace, máme na to o titul skutečně bojovat.

          • Re: Aktuální situace kolem Michálka a Gaúcha

            honzah (přítel SN)     před 18 lety 24.07.2006 18:29 |  
            0 0

            Souhlasím, ale tou dobrou konstelací rozumím trvalé uzdravení Šventa a dotažení Michálkova nebo Gaúchova přestupu, nejlépe obou...

        • Re: Aktuální situace kolem Michálka a Gaúcha

          Od65     před 18 lety 24.07.2006 20:37 |  
          0 0

          Dokud bude Slávii vlastnit ENIC,můžeme na velké přestupy i
          střední přestupy(viz.Michálek a Gaúcho)zapomenout.Dobrá práce z mládeží nestačí,stejně jako dobrý trenér.Nechci být škarohlídem,ale logicky vyplývá,že v této sezóně nedosáhneme na žádné poháry,neboť
          kvalitou zázemí a hráčů už nás kromě Sparty předstihly už i Teplice,Boleslav,Liberec a možná i další.Jsme průměrný klub se slavnou minulostí!

      • Re: Aktuální situace kolem Michálka a Gaúcha

        (host)     před 18 lety 24.07.2006 14:23 |  
        0 0

        Takže, jestli to chápu správně, jsme pěkně v hajzlu, jelikož prachy za přestupy jdou na chod klubu a výplaty. Pokud nebudeme prodávat alespoň za 50 mega, končíme. Nevím, na kolik do toho vidíš a co jsou jen tvé spekulace, takže je možné, že se prakticky bavíme o ničem. Nic proti tobě nemám, nechci se s tebou hádat jako s tím, kdo za to může, takže si to neber osobně, prostě se jen tak rejpu v tom, co mi nějak neleze do hlavy. Jo a taky mi zatím vychází to, že ENIC do nás vlastně žádný prachy necpe, co? Nechce se mi šťourat v tom, kdo za kolik přišel, ale ať už to bylo zadarmo, za větší prachy nebo jen na hostování, pořád to je s tím posledním přestupovým oknem šílenej rozdíl.

        • Re: Aktuální situace kolem Michálka a Gaúcha

          Richi (admin)     před 18 lety 24.07.2006 14:56 |  
          0 0

          Zkus si položit jednu otázku, je lepší, když přijde 8 hráčů a 8 odejde, či když jen dojde ke kosmetickým změnám? Já jsem pro druhou variantu, protože když je kádr spolu co nejdéle, tak je silnější a může být i lepší třeba než tým superstar apod.

          Jinak já nevím, jakej máme přesně teď rozpočet, ale když před dvěmi lety ho zveřejnili, tak v kase chybělo cca 40 mil, což se muselo doplnit prodeji. Předpokládám, že nyní je to podobné. Navíc tu máme nějaké dluhy atd atd., takže ono to není tak moc konforntní. A ENIC, ten tam je pouze pro to, aby případně zažehl třeba konkurs :-). Ten už peníze nebude dávat, jen v případě velké nouze. Slavia musí hospodařit sama.

          • Re: Aktuální situace kolem Michálka a Gaúcha

            (host)     před 18 lety 24.07.2006 15:41 |  
            0 0

            Jistě, že je lepší ta druhá varianta, ale pořád odešel Piták a za něj nikdo. Asi se to zaplácne Kaličem...Což o to, nemáme málo dobrých fotbalistů, posty jsou zdvojené, ale jakmile nás postihne větší marodka, jako koncem min. sezony, máme problém, jelikož to musí táhnout téměř dorostenci, což je nesmysl. A že se nám zranění zdaleka nevyhýbají si už asi každý všiml:(

            • Re: Aktuální situace kolem Michálka a Gaúcha

              japhy     před 18 lety 24.07.2006 19:20 |  
              0 0

              Jo, ten anonym jsem já, nevím proč mě to odhlásilo.

          • Re: Aktuální situace kolem Michálka a Gaúcha

            (host)     před 18 lety 24.07.2006 17:47 |  
            0 0

            No a jak to bylo s AEK Atheny?...

          • Re: Aktuální situace kolem Michálka a Gaúcha

            honzah (přítel SN)     před 18 lety 24.07.2006 18:37 |  
            0 0

            - OK, v tomhle se shodneme. Pokud se nepletu, bejvaly předpokládaný náklady 120 melounů a jistý příjmy 60 melounů, zbytek se musel zacpat příjmama z vyšších kol UEFA Cupu a přestupy, teď bych tipoval parametry 100:50 nebo tak nějak. Myslím, že Leška by měl odstoupit, nese za naši cestu do pekel odpovědnost. ještě posílit by měl naopak Rosen, myslím, že na to v jaký jsme situaci, dělá co může a třeba nás časem dostane vejš.

            - Kdo by měl vypadnout zcela bez pradónu, je Puček. Jestliže náš klub chce "bojovat proti korupci" musí se očistit od člověka z ní podezřelého, jinak budeme za blbečky a ničemu nepomůžeme!

        • Re: Aktuální situace kolem Michálka a Gaúcha

          (host)     před 18 lety 24.07.2006 21:26 |  
          0 0

          Pardon že vstupuju do vaší debaty, ale musím se zastat ENICU. Proč by měl pořád dávat peníze do Slavie??? Koho y vás by bavilo pořád dotovat dceřinou firmu??? Slavia přece jako podnikatelský subjekt musí být v černých číslech ne??? JInak je to špatná vizitka managementu. Nechci se nijak zastávat pana Lešky, je škoda že je na jeho pozici víc srdcař než manager. Mně se spíš nezdá částky za které odcházejí naši hráči. Když to porovnám se Spartou, tak jejich průměrní hráči odcházejí za mnohem větší peníze než třeba Piták. Otázka je proč. Nebude to třeba tím, že jsou dotlačeni aspoň na pár zápasů do repre, i když v lize to je nic moc? Pak se zákonitě cena zvýší, což třeba u Pitáka, kde pozvánka dorazila snad dvakrát, chybí. Ale to je jen můj postřeh a třeba se pletu. Peter Kubiš

          • Re: Aktuální situace kolem Michálka a Gaúcha

            japhy     před 18 lety 24.07.2006 23:05 |  
            0 0

            No, ani bych neřekl, že se v něčem pleteš, názor mám na to prakticky stejný. Jen, že majitel by měl sem tam něco přihodit.

            • Re: Aktuální situace kolem Michálka a Gaúcha

              Vhoo (přítel SN)     před 18 lety 25.07.2006 00:09 |  
              0 0

              myslim ze chyba je vtom ze ENIC znas ma spis farmu nez nejakou nadeji

            • Re: Aktuální situace kolem Michálka a Gaúcha

              (host)     před 18 lety 25.07.2006 00:29 |  
              0 0

              Máš pravdu, že by majitel měl sem tam něco přihodit, ale taky by měl sem tam vidět nějaký finanční výsledek nebo aspoň perspektivu. PK

          • Re: Aktuální situace kolem Michálka a Gaúcha

            Markus     před 18 lety 25.07.2006 07:50 |  
            0 0

            A já si zas myslím že bez větší investice ze strany ENICu jsou šance na výrazný úspěch který by přinesl i velký finanční zisk pramalé. Na případu Michálka je vidět jak málo financí je nyní v pokladně Slavie. Vedení Slavie nemá jak tým rozhýbat. Navíc jakmile se objeví schopný hráč, na budování týmu okamžitě zapomínáme a hráč jde na pryč. Očekávám že pokud se nám podzim nebude dařit, vedení se opět bude vymlouvat na to že zabudovávání nových hráčů, převážně juniorů, do týmu přináší obtíže a že se s tím muselo počítat. Nevěřím že by přiznali že tým svými činy natolik před sezonou oslabili až to vedlo ke ztrátě ligových bodů. Samozřejmě bych si přál nějaký zázrak v podobě vítězné šňůry, ale jsem realista a nemůžeme snad ani doufat že by Sparta, Teplice a další týmy předvedly tak tragickou sezonu jakou předvedli.

            • Re: Aktuální situace kolem Michálka a Gaúcha

              (host)     před 18 lety 25.07.2006 09:41 |  
              0 0

              Jenže ENIC už několikrát peníze poslal a stejně firma nešlape. To se pak ani nemůžeme divit, že nemáme stadion, zázemí atd, ale to je na dlouhou debatu, ve které budou mít všichni kus pravdy. Nicméně já jsem pro společný stadion mimo centrum atd. PK

  3. nevolníci

    (host)     před 18 lety 24.07.2006 12:49 |  
    0 0

    Nejotřesnější na tom všem je, že by asi Michálek, Pražák, nejradši zůstal v Praze, ale bude muset jít, kam nařídí Zíka. Nejdřív si na něm trhnul pěkné prachy, když ho prodal Turkům, teď ho chce prodat na pár týdnů, než vyhodí Csaplára, do dalšího řitního otvoru. Když se mu to bude hodit, pak ho pošle třeba do Somálska. V dnešním fotbalu je prý málo peněz, Sparta má dluhy ( a to jen ty přiznané) 320 milionů, ale Zíkové a jiní moneyžeři vydělávají miliardy. Pěkně zvrácený systém.
    Tantalos

    • Re: nevolníci

      (host)     před 18 lety 24.07.2006 16:17 |  
      0 0

      Tak, tak. Ale já myslím že s tou Wislou Plock to nebude tak žhavý.
      Koukal jsem na jejich stránky a docela mě překvapilo, že tam už hraje Patrik Gedeon. To mi nějak uniklo že odešel z Vaduzu... punx

      • Re: nevolníci

        Rottax (přítel SN)     před 18 lety 24.07.2006 17:44 |  
        0 0

        Taky myslím,že s Wislou Plock to není tak žhavý. Zika ví, že chce Michálek do Slavie a zájmem Wisly se snaží popohnat Slavii a ta se zase snaží licitovat jak jen to půjde. Jinak by si Michálka nebrala Slavie na soustředění a Michálek by už do Plocku nebo jinam přestoupil.To, že chce zůstat u nás Slavii v jednáních se Zikou nahrává a žádný manažer přece nepůjde proti přání svého hráče. V tomto případě věřím,že to dobře dopadne! Vláďa

  4. Re: Aktuální situace kolem Michálka a Gaúcha

    Condor     před 18 lety 24.07.2006 21:58 |  
    0 0

    Proč celou přípravu testujeme hráče na kterého nemáme nebo nejsme ochotni zaplatit požadovanou cenu ? K čemu nám bude, že byl vyzkoušen v tolika přípravných zápasech ?
    To už můžeme třeba zkoušet Beckhama nebo Rooneyho, divit se co to chtěj za prachy a zkoušet to smluvit tak na 5 mega :-)

  5. Je to hodne vazne

    (host)     před 18 lety 25.07.2006 11:20 |  
    0 0

    Velice si vazim lidi, kteri svoji praci pro fanousky delkaj zadarmo, ale vazit si funkcionaru , kteri si za leta neuvedomili, ze je potreba stat nohama na zemi , to nemuzu,hodne mne tady zarazi hodnoceni Pucka, kterej svoji praci narozdil od jinejch zvladl.Kdyz ted vidim Jinocha v Jablonci rikam si za co ...Situace financi je skutecne hodne desiva, hraci z toho sou na nervy, nekteri zraneni..........................Co je , ale tragictejsi je situace v kadru, kde zatim mame desitku marodu a nikdo nevi co bude dal.Neverte lichym nadejim nekterych tyv. prispivatelu , ze se neco zmeni, bojujeme se stavem klinicke smrti a tento rok bude asi velmi zly.