O Slavii

Patrik Gedeon na odchodu

Patrik Gedeon je velice blízko prvního zahraničního angažmá. Kluby jsou na přestupu dohodnuty, vše záleží na výsledcích zdravotních testů. A jak vypadají další odchody a příchody?

Jak je známo, tak je Patrik Gedeon v současné době na zdravotních testech v lichtenštejnském týmu FC Vaduz. „Jsme připraveni mu nebránit v cestě, pro Slavii toho udělal dost,“ prozradil dnes manažer Lubomír Puček. Sám Patrik hodně touží po odchodu a nehodlá prodloužit smlouvu. Navíc jsou kluby dohodnuty. „Předložili nabídku, se kterou souhlasíme. Jsou domluveni i se samotným hráčem,“ doplnil. Takže je více než jasné, že Patrik bude hrát na jaře druhou švýcarskou ligu, protože Lichtenštejnsko nemá vlastní profesionální soutěž. Potvrdili se naše informace, kdy jsme jako první informovali o jeho odchodu.
 
Martin Zbončák v minulých dnech neuspěl na testech v anglickém Southamptonu. „Vrátil se zpět do Čech a teď si shání angažmá na vlastní pěst,“ řekl Puček. Nadále má nabídku z Mostu, k té se nejspíš vrátí, pokud neuspěje v zahraničí.
 
Velmi blízko odchodu do Paschingu byl i obránce Miroslav Holeňák, ale nakonec se kluby nedohodly. „Chtěli ho zadarmo, když mu bude končit smlouva. S tím jsme ale nemohli souhlasit. Je natolik kvalitní, abychom si to mohli dovolit,“ objasnil Lubomír Puček. Je to docela logické, raději si necháme hráče ještě půl roku a třeba klubu pomůže, než aby odešel zdarma teď. Pokud tedy nikam v zimně nepřestoupí, odejde do Paschingu v létě.
 
Martin Černoch si nadále hledá angažmá, takže nic nového.
 
V případě příchodů není posun dopředu. „Pořád jednáme, nic konkrétního není,“ uvedl pouze Puček. Peněz zřejmě není mnoho, bylo by třeba, aby někdo odešel a ze získaných prostředků jsme pak mohli někoho přivést. Nemůžeme vyhazovat milióny, když k nám žádné korunky nepřicházejí a poslední výhodný prodej je dva a půl roku starý, úspěšnější jsou i ostatní kluby než my!

Komentáře (27)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Patrik Gedeon na odchodu

    rudahvjezda     před 19 lety 13.01.2006 16:29 |  
    0 0

    jestli to s těma korunkam nesouvisí taky s tím, že sparta prodá kopyto homolu do turecka nebo nehrajícího čecha do porta, zatímco český exreprezentant ze slávie půjde do lichtenštějnska (což já považuju za ostudu). to slávie neumí své hráče líp prodat? já chápu, že nemůžemne chtít balík, když mu končí smlouva, ale to mu nemůžou něco zprostředkovat třeba aspoň v průměrnym francouzskym nebo bundesligovym klubu?

    • Re: Patrik Gedeon na odchodu

      Luke (host)     před 19 lety 13.01.2006 16:41 |  
      0 0

      ale co Německo, nebo Francie... Ale měl nabídku i z Ruska, chtěl tam jít... A Slavia se nedohodla... Nebo proč mu nemůže zprostředkovat aspon Rakouskou první ligu? Austrie, Rapid...

    • Re: Patrik Gedeon na odchodu

      Richi (admin)     před 19 lety 13.01.2006 16:51 |  
      0 0

      Neni proste zajem o nase hrace .... a nevime co za tim vsim je ...

      • Re: Patrik Gedeon na odchodu

        (host)     před 19 lety 13.01.2006 16:58 |  
        0 0

        Ono taky záleží na hráčovym managerovi, jestli třeba neni tlačenej ,nebo hmotně zainteresovanej, aby hráče klubu "a " nabízel a o hráčích klubu "b" mlčel.LordEdmund

        • Re: Patrik Gedeon na odchodu

          Richi (admin)     před 19 lety 13.01.2006 18:50 |  
          0 0

          Rekl jsi to hodne trefne ...

      • Re: Patrik Gedeon na odchodu

        myshack (přítel SN)     před 19 lety 13.01.2006 17:10 |  
        0 0

        no prostě to se Slávií jde od deseti k pěti. To ale už vědí všichni....
        Až na pár optimistů....
        Já kupříkladu jsem si myslel, že tragická přestupová aktivita v létě bylo skutečné dno. Nebylo.

        • Re: Patrik Gedeon na odchodu

          (host)     před 19 lety 13.01.2006 17:19 |  
          0 0

          a o co vam jde? pokud za nej bude stejne penez jak by za nej dali v rakousku, gedy tam odejit chce, tak je to snad jedno kam prestupuje..lepsi jak jit za pul roku zadarmo...minuly leto odesli skoro vsichni zadarmo, tak to ted horsi bejt nemuze. plex

          • Re: Patrik Gedeon na odchodu

            Luke (host)     před 19 lety 13.01.2006 17:24 |  
            0 0

            Nevím... U Gedyho by snad i bylo lepší, kdyby šel v létě zadarmo třeba do toho rakouska, než ted za pár korun, který nás nevytrhnou, do Lichtenštejnska... Ale pokud tam chce a líbí se mu tam, budiž...

            • Re: Patrik Gedeon na odchodu

              Richi (admin)     před 19 lety 13.01.2006 18:52 |  
              0 0

              to si delas srandu, ne? Pro nas je kazdej milion dulezitej nebo si myslis? Co kdyz tyto penize pomuzou v prichodu posily?

              • Re: Patrik Gedeon na odchodu

                Luke (host)     před 19 lety 13.01.2006 18:57 |  
                0 0

                ruku na srdce: za kolik tak pujde? Milion, dva, maximálně tři... To je částka, kterou tratíme téměř každé přestupové období, když někdo odchází zadarmo... A Gedeon je jeden z těch mála hráčů, kteří zadarmo skutečně odejít by mohli, až po vypršení smlouvy... Za cenu toho, že by se ale dostal do zahraničního klubu, v kvalitní soutěži... POkud však nechce čekat, budiž...

                • Re: Patrik Gedeon na odchodu

                  KING25     před 19 lety 13.01.2006 19:21 |  
                  0 0

                  Hehe..za kolik jsme koupili Šventa??..:-) každej Milion se hodí..:-)

                  • Re: Patrik Gedeon na odchodu

                    Luke (host)     před 19 lety 13.01.2006 19:29 |  
                    0 0

                    za osm? jj, každe se hodí, to jo... Ale Gedy by si třeba i zasloužil víc než Doškovic, abychom ho za něj obětovali;-)

        • Re: Patrik Gedeon na odchodu

          Luke (host)     před 19 lety 13.01.2006 17:28 |  
          0 0

          ... jenže ani tohle ještě není dno... :-( vždy může být ještě hůře...

  2. Re: Patrik Gedeon na odchodu

    (host)     před 19 lety 13.01.2006 16:51 |  
    0 0

    Jestli tam Gedy opravdu chce tak mu můžeme popřát jen a jen štěstí. Vaduz je údajně krásný město a peněz bude mít více než ve Slavii(celkem na pováženou :-( ). Po sportovní stránce je to však obrovská škoda, protože neni zas tak starej, aby se nemohl uplatnit v kvalitnější zahr. lize. Patriku díky za všechno. LordEdmund

    • Re: Patrik Gedeon na odchodu

      Luke (host)     před 19 lety 13.01.2006 17:27 |  
      0 0

      No... Hold je vlastní nějaká bohatá banka a chce z toho udělat v uvozovkách velkoklub... V létě přišlo 9 kvalitních hráčů, veskrze mladých (měli zájem snad i o Šventa...)... A ted přichází zkušenost - Gedeon, chtějí přivést i jiné zkušené hráče... Je možné, že třeba spadnou níž... Ale je také možné, že se sehrají, letos ještě nepostoupí, ale za rok postoupí a napřesrok už budou v první lize nahoře - viz třeba FC Thun, jak tam rychle vylétl... Během tří, čtyř let z regionálních soutěží... - a loni se stal mistrem ligy...

  3. Re: Patrik Gedeon na odchodu

    gary     před 19 lety 13.01.2006 23:15 |  
    0 0

    Holeňák, Zbončák ,Gedeon odcházejí. Holeňák se Zbončákem jsou stejné případy jako drtivá většina letních posil. Do našeho klubu vůbec neměli přijít. U Patrika Gedeona je mi to trochu líto. Možná že na jeho rozhodnutí má vliv nepříliš dobrá atmosféra ve Slávii ,ale přesto mne mrzí , s jak lehkým srdcem se Karel Jarolím zbavuje dobrých hráčů. Obzvlášť v době ,kdy je česká liga asi nejslabší za celou dobu své existence. Tato rezignace na útok na zisk titulu mne opravdu děsí. Přitom by stačilo jedno. Nehledat levého beka a na tento post nasadit právě Patrika Gedeona. Jsem přesvědčen ,že na tomto postu by zazářil stejně jako Krajčík na pravé straně. Za pul roku by mohlo být vše jinak. Nominace do reprezentace a zájem věhlasnějších klubů než je Vaduz.
    No a ve finále bych mohl dostat tu provizi za kvalitního levého beka.:-)

    • Re: Patrik Gedeon na odchodu

      bojler     před 19 lety 14.01.2006 12:37 |  
      0 0

      uz zase?

    • Re: Patrik Gedeon na odchodu

      Luke (host)     před 19 lety 14.01.2006 17:26 |  
      0 0

      Tak teda, ted jsi trochu ujel, ne? :-)) Gedeona na levého beka, nevím nevím... A že by byl příchod Holenáka a Zbončáka velkou chybou? Nevím... Zdálo se mi, že Slavia byla trošku ve srabu, těsně nad sestupovým pásmem, než přišli Zbončák s Vlčkem... Bohužel ale, Zbončákovo forma šla dolu, takže souhlasím s jeho "odejitím" - ale ne s názorem, že jeho angažmá bylo chybou... A v případě Holenáka? Hráč, o kterého měla zájem Sparta, de facto už s ní byl dohodnut... A dal nakonec přednost Slavii... Hmm... Obrana na něm dosti stavěla, a že je kvalitní ukázal mimo jiné i letos na podzim v OStravě...
      Gedeona je mi líto, že jde do Vaduzu, ale pokud tam chce, budiž...
      A na levý post obránce by mohl spíše jít Holenák než Gedeon...

      • Re: Patrik Gedeon na odchodu

        (host)     před 19 lety 14.01.2006 18:16 |  
        0 0

        No jo no luke ,seš snaživej chlapec ,ale cit pro fotbal prostě nemáš to se nedá naučit.
        Gary

        • Re: Patrik Gedeon na odchodu

          Luke (host)     před 19 lety 14.01.2006 19:39 |  
          0 0

          njn, tak nemám... A co? :-) Ale dávat Gedeona na levou stranu obrany... Nevím no :-D Gedeon už není to co bejval... Střílí furt vysoko nad, už ani nepřihrává moc přesně... Akorát jezdí nahoru, dolu... Ale to už bohužel nestačí... Proto taky už nebyl v základu...

    • Re: Patrik Gedeon na odchodu

      (host)     před 19 lety 14.01.2006 18:34 |  
      0 0

      Jojo, nikdo nezna bohuzel pozadi Gedeonova odchodu. Vaduz hledal kvalitniho leveho beka, nejakym nedopatrenim se to gary dozvedel. Doporucil jim tak Gedeona, ktery sice na levem beku nikdy nehral, ale jinak je presvedcen, ze je tam vyborny. Musela jsem si rejpnout, gary :) jane

      • Re: Patrik Gedeon na odchodu

        (host)     před 19 lety 14.01.2006 23:08 |  
        0 0

        Tak rejpat můžeš ,ale měla by si vědět že Gedeon jeden čas hrál levého záložníka. Dokonce i ve Slávii odehrál svůj nejlepší zápas na tomto postu . Když dokáže hrát v naši lize beka Krajčík tak by ho Gedy odkopal také ,docela jsem přesvědčen, že by byl lepší než nějakej Mareš ,alternativa to za Jankulovského.....Takže tu provizi dostanu od Vaduzu??? :-) garýček

        • Re: Patrik Gedeon na odchodu

          jane (admin)     před 19 lety 16.01.2006 20:09 |  
          0 0

          No dobře, tak hrál levého beka, ale ve třetí lize, hrál mimo jiné i na pravém beku, tak kde si teda líbil víc? Sam řekl, že by v obraně nastálo hrát už nemohl. Tak už se nedohaduj, jo :)

  4. Re: Patrik Gedeon na odchodu

    Markus     před 19 lety 14.01.2006 21:11 |  
    0 0

    Patrik se do naší hry nehodil. Už jsem psal že jako jedinou pozici bych ho dal jako defenzivního záložníka, ale to by bylo tak do systému 3-5-2 což nehrajeme. Bude mi ale ve Slavii chybět jako osobnost. Věřím že se jednou do Slavie vrátí.

    • Re: Patrik Gedeon na odchodu

      Luke (host)     před 19 lety 14.01.2006 21:20 |  
      0 0

      Pokud půjde Slavia cestou jako jde poslední cca rok, tedy mladí, nadějní a levní hráči... Místo starých... Těžko... Pokud ve Vaduzu zůstane do konce smlouvy + opci... Bude tam 4 roky... a ve 34 těžko do Slavie pujde (pokud ten trend zustane)...
      Taky jsem četl rozhovor s ním na iDNESu, moc jsem nepochopil však jednu pasáž... Je to o tom, že o něho měl zájem i Most, proč si nevybral jeho... A on tam říká, že to má sice do Mostu z domova 10 minut, ale vrátí se (tohle jsem právě nepochopil - jak se sem chce vracet, když zde na stadionu hrál jednou nebo dvakrát v životě - za Výber ČR v červnu 05 a ted nevím, zda i za Slavii na podzim, asi ne...?) do něho (Mostu)

      • Re: Patrik Gedeon na odchodu

        Markus     před 19 lety 15.01.2006 17:49 |  
        0 0

        Myslel jsem návrat na nějakou funkci, ne pozici hráče :) A kde začít na něčem takovém pracovat než v klubu který dobře zná, Slavii. No uvidíme, bude teď asi dlouho pryč.

        • Re: Patrik Gedeon na odchodu

          Luke (host)     před 19 lety 15.01.2006 19:48 |  
          0 0

          To jo, hlavně že jsme si to vysvětlili:-))