O Slavii

Novou ředitelkou pro marketing Alice Tomasová

Ve Slavii dochází k překvapivé změně na postu marketingového ředitele. Jiřího Vrbu nahrazuje Alice Tomasová. Taková je realita. Po Josefu Jinochovi je to druhá změna v posledním půl roce. Kdo bude další?

Jiří Vrba působil v klubu od roku 2002, nejprve na pozici manažera pro komunikaci, poté jako marketingový ředitel. „Děkujeme panu Vrbovi a přejeme mu hodně štěstí v další kariéře,“ uvedl předseda představenstva Matthew Collecott. A tiskový mluvčí Slavie Alexandr Kliment k tomu pro náš web dodává: „O změně rozhodlo představenstvo, které provádělo restrukturalizaci marketingu s tím, že by přišla slečna Tomasová a stala se ředitelkou. Jirka Vrba zde nadále mohl zůstat v jiné pozici, ale po vzájemné dohodě končí ve Slavii.“
 
Alice Tomasová spolupracovala dříve se společnostmi  MARK/BBDO,  Ecommerce.cz či EMC. „Nabídka Slavie je pro mě čest. Působit v tak slavném klubu je velká výzva,“ řekla Tomasová. A co jsme zatím zjistili? Má vysokoškolské vzdělání, hovoří výborně anglicky a v oblasti PR-marketingu se pohybuje řadu let. Navíc je to mladá a ambiciózní, takže uvidíme, co nás čeká. Teď bude chvíli trvat, než se rozkouká ve Slavii. „Měla by být přínosem,“ myslí si Kliment.
 
A co Jirka Vrba? „Ve Slavii jsem strávil krásné čtyři roky a doufám, že jí budu moci být i v nové pozici prospěšný. Těším se, že po třinácti letech profesně spjatých se sportem si fotbal vychutnám jen jako fanoušek. Všem příznivcům přeji brzké splnění těch největších slávistických přání,“ prohlásil. Působí i jako předseda Fanklubu, ale zde prozatím zůstává předsedou.

Pro mě osobně je to poměrně překvapení, po jeho nástupu, kdy nahradil Karla Maříka, se marketing výrazně zvedl. Často spolupracoval i s Choreofondem a napomohl při organizování řady choreografií. O této změně vám přineseme ještě další informace v následujících dnech!

Komentáře (34)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Novou ředitelkou pro marketing Alice Tomasová

    (host)     před 19 lety 10.01.2006 15:48 |  
    0 0

    Jen nějak nevím jestli je to dobře a nebo špatně. Asi to bude spíš fuk...

  2. Koloušek: dobrý rozhovor ve Sportu

    (host)     před 19 lety 10.01.2006 16:26 |  
    0 0

    Sport Zkuste se přece jenom již s odstupem vrátit k vašemu nucenému odchodu ze Slavie.


    "Nemá cenu se k tomu vracet. To je o lidech"


    Sport Splatila vám aspoň Slavia vše, co vám dlužila?


    "Snaží se. Jsme domluvení na splátkách. Vše normálně funguje."


    Sport Musíte ještě stále docházet do nemocnice na udržovací léčbu?


    "Ano, podstupuju ji každé tři měsíce. Tato léčba trvá dva roky, takže mám vlastně rok za sebou. A normálně jsem s tím hrál, to není problém."


    Sport Trenér Slavie Karel Jarolím, ale před časem tvrdil, že už to na vrcholový fotbal není. I to přispělo k vašemu rozchodu s klubem.


    "Já k tomu pánovi už nemám co říct."

    • Re: Koloušek: dobrý rozhovor ve Sportu

      Richi (admin)     před 19 lety 10.01.2006 16:58 |  
      0 0

      Proc to sem davas? Kolousek je preci uzavrena kapitola, proc se porad k tomu vracet.

    • Re: Koloušek: dobrý rozhovor ve Sportu

      Hypik     před 19 lety 10.01.2006 17:00 |  
      0 0

      nejsem si jistej ze by nekdy jarolim rikal ze to na vrcholovej fotbal neni. jen rikal ze by nemuselo byt.

    • Re: Koloušek: dobrý rozhovor ve Sportu

      bojler     před 19 lety 10.01.2006 17:02 |  
      0 0

      kolousek je namachrovana primadona a zaplatpambu, ze je pryc.

  3. Re: Novou ředitelkou pro marketing Alice Tomasová

    gary     před 19 lety 10.01.2006 17:28 |  
    0 0

    Tak tohle je obrovsky pozitivní zpráva. Konečně došlo panu Rosenovi ,že nejslabším článkem ve Slávii byl vždy marketing. Jeho výkonnost byla opravdu žalostná. Je dobře, že po Leškových kamarádech ,kteří v tomto oboru neměli naprosto žádné zkušenosti přichází opravdový odborník. Kéž bychom se stejně dobré zprávy dočkali i ohledně získání nějakého kvalitního fotbalisty.

    • Re: Novou ředitelkou pro marketing Alice Tomasová

      (host)     před 19 lety 10.01.2006 17:42 |  
      0 0

      Gary zase mlati slamu - jako vzdy... Jirka udelal pro slavii dost dobre prace - Vzpomenme treba jen fanklub, nebo sms info... Jirko, diky a Gary, ty se vrat radsi zase zpatky k uvaham, ze bychom meli hrat v koyota arene, at se aspon muzeme smat a ne kroutit hlavou nad tim, jaky jsi pako...

      • Re: Novou ředitelkou pro marketing Alice Tomasová

        gary     před 19 lety 10.01.2006 17:48 |  
        0 0

        Hmm fanklub sms info ...kolik to tak přineslo do klubové kasy ??? To ten marketing může dělat třeba DDS ten také nechal udělat šálu ,časopis a odznáček :-)To je práce pro trochu schopnějšího fandu a nemusel to dělat "marketingový" ředitel.
        Ale to Kingu lidé jako ty nikdy nepochopí.

        • Re: Novou ředitelkou pro marketing Alice Tomasová

          (host)     před 19 lety 10.01.2006 18:57 |  
          0 0

          tak ses toho mohl ujmout ty gary - podle tvych slov jses vic, nez jen schopny fanda a jirka mohl mit vic casu na jine veci. Ale to bys musel prestat jen kecat a zacit neco delat, a to se ti moc nechce, gary, co?!...

          • Re: Novou ředitelkou pro marketing Alice Tomasová

            gary     před 19 lety 10.01.2006 19:16 |  
            0 0

            Tak asi máš pravdu.Ale dovedeš si představit osobnost jako je Gary, Mourinho nebo Růža ve fotbalové Slávii ?? Asi sám uznáš ,že by to byl trochu problém.

            • Re: Novou ředitelkou pro marketing Alice Tomasová

              (host)     před 19 lety 11.01.2006 15:46 |  
              0 0

              problem jsi ty.... neco jako ohromnej beďar na prdeli - to je pro mne prirovnani ke spojeni "Gary-slavista"

      • Re: Novou ředitelkou pro marketing Alice Tomasová

        GeorgK (přítel SN)     před 19 lety 10.01.2006 19:56 |  
        0 0

        V tomhle souhlasim, marketing hlavne směrem k fanouškum mame opravdu žalostny.

    • Re: Novou ředitelkou pro marketing Alice Tomasová

      bojler     před 19 lety 10.01.2006 18:08 |  
      0 0

      Praci pana Vrby terminy jako "opravdu zalostna" muze hodnotit opravdu moula gary. V hospode a v anonymite fora se to drzkuje velmi, velmi snadno.

  4. Re: Novou ředitelkou pro marketing Alice Tomasová

    KADE     před 19 lety 10.01.2006 19:41 |  
    0 0

    fotka by nebyla ? :)

    • Re: Novou ředitelkou pro marketing Alice Tomasová

      (host)     před 19 lety 10.01.2006 22:33 |  
      0 0

      taky jsem na ni zvedavej, myslim, ze to bude pohledna slecna:-)))) dejva

    • Re: Novou ředitelkou pro marketing Alice Tomasová

      Richi (admin)     před 19 lety 10.01.2006 22:36 |  
      0 0

      Bohužel no :-).

      • Re: Novou ředitelkou pro marketing Alice Tomasová

        KADE     před 19 lety 11.01.2006 13:48 |  
        0 0

        Smůla, ale někdy jí budem muset vidět :)...

        • Re: Novou ředitelkou pro marketing Alice Tomasová

          Richi (admin)     před 19 lety 11.01.2006 15:17 |  
          0 0

          Ja ji snad uvidim zejtra :-))

  5. Re: Novou ředitelkou pro marketing Alice Tomasová

    (host)     před 19 lety 11.01.2006 15:15 |  
    0 0

    jak zalostny, co to meles? Byls na nejakem zajezdu, teda pokud nebyl pro nezajem zrusenej? Byls zadarmo na Teplicich, nebo pujdes na Wolfsburg? Co by sis tak predstavoval, aby pro fanousky delali? Vozili te tagem na stadion? Boze muj, doufam, ze tyhlety slinty Jirka Vrba necte...

    • Re: Novou ředitelkou pro marketing Alice Tomasová

      Richi (admin)     před 19 lety 11.01.2006 15:18 |  
      0 0

      Ale cte, ale cte ...

      • Re: Novou ředitelkou pro marketing Alice Tomasová

        (host)     před 19 lety 11.01.2006 16:34 |  
        0 0

        Chudak, to musi mit radost za takovej vdek....

  6. Re: Novou ředitelkou pro marketing Alice Tomasová

    Bejbl     před 19 lety 11.01.2006 16:40 |  
    0 0

    Trochu mám obavy, že slečna přichází z mimofotbalového prostředí a "Teď bude chvíli trvat, než se rozkouká ve Slavii." Zrovna v období, kdy asi probíhá marketingová příprava na Palermo a jarní ligu. Třeba přivede nové kontakty, ale znalost prostředí je rozhodně mínusem.
    Víc mi vadí odchod Míry Holeňáka, ale zase si vedení šplhne u ENICu, že odstranilo další fin. zátěž na naší "nízkonákladové ČSA-Slavii"... Protože o ničem jiném kauza Holeňák není.

    • Re: Novou ředitelkou pro marketing Alice Tomasová

      Richi (admin)     před 19 lety 11.01.2006 19:03 |  
      0 0

      No zatim jsem si nevsiml, ze by Holenak prestoupil, zatim je tu moznost toho Paschingu, ale nic neni jiste, treba zustane u nas, vzdyt mu klud nabidl prodlouzeni, na druhou stranu mu nebudou branit, pokud by chtel jit.

      • Re: Novou ředitelkou pro marketing Alice Tomasová

        Bejbl     před 19 lety 12.01.2006 11:46 |  
        0 0

        Smlouvu, otázka za jakých podmínek... Během podzimu bylo vidět, že Jarolím o něj nestojí a je škoda, že před jarem zřejmě ztratíme kvalitního hráče dozadu. Což se v jarní části může projevit.

  7. Re: Novou ředitelkou pro marketing Alice Tomasová

    (host)     před 19 lety 11.01.2006 18:56 |  
    0 0

    Hodnotit marketing podle fanklubu, chorea nebom zájezdů je s prominutím blbost. Hodnoti by se mělo podle výše získaných sponzorských peněz a to je podle všech dosažitelných údajů dost bída. Dle minulosti paníTomasové, zcela určitě nepřišla kvůli zájezdúm nebo fanklubu.

    • Re: Novou ředitelkou pro marketing Alice Tomasová

      (host)     před 19 lety 11.01.2006 19:10 |  
      0 0

      Bída? Tak se podívej jaké byly sportovní výsledky Slavie před Vrbou a jaké za něj. Marketing má jen omezené možnosti a ty jsou vždy dány sílou, renomé a úspěšností klubu. Jenže za působení Vrby šly sportovní výsledky Slavie výrazně dolů a renomé (viz. stadion) neměla taky nejlepší. S tím se dost blbě pracuje a shánějí sponzoři. Přesto dokázal složku rozpočtu, která je od sponzorů, zvyšovat. Péči o fanoušky také pozvedl na úplně jinou úroven. Tiskové oddělení začalo na solidní úrovni pracovat také teprve od jeho příchodu na tento post. Práce marketingového oddělení měla také svázané ruce kvůli stadionu, protože na Strahově se nedá podnikat skoro nic (mám na mysli vlastní výběr sedadel v počítači, prostory pro sponzory). Ještě k těm sponzorům. Přijde vám CSA špatný partner? Mně přijde jako nejlepší, kterého Slavia za posledních x roků měla. Z těchto důvodů nechápu kydy garyho a spol.
      Sešívaný

      • Re: Novou ředitelkou pro marketing Alice Tomasová

        turf     před 19 lety 11.01.2006 23:16 |  
        0 0

        presne tak.. richi napis nekam viditelne, ze zajisil CSA, coz je podle me super partner, 100x lepsi nez kerfur... jinak (pokud to pane vrbo ctete :)) preji dalsi uspechy a doufam, ze ve sportu... a k pani alici- nova krev je vzdy poznat, snad navaze na vrbu a postara se o fanshp, protoze calcio je vazne tragedie... (chapu 100ky komentaru proti, jako ze by to nikdo nekupoval atd... ale... hur byt nemuze- by me zajmalo jaky maj zisky ted... btw pokazdy kdyz tam sem, tak bud 'este' nebo 'uz' nemaj dresy... (repliky, nebo jak se menujou- proste ty jak maj hraci) smutny... spartansky koupite v kazdym NIKEu...

    • Re: Novou ředitelkou pro marketing Alice Tomasová

      (host)     před 19 lety 12.01.2006 12:06 |  
      0 0

      Ja jsem reagoval na dementni poznamku, ze za Vrby byla starost o fanousky zalostna. Marketing podle toho samozrejme neohodnotim.

  8. Čtyři roky Jirky Vrby očima Experta

    gary     před 19 lety 12.01.2006 00:32 |  
    0 0

    Garyho kydy….. to je úsměvné. Gary tady neplácá hovna jako ostatní. Gary když něco řekne, tak to prostě sedí !!!!!
    Nikdy nezapomenu na čtvrtfinále PVP kdy jsme na Strahově proti Stuttgartu vedli 1-0 a Honzovi Stejskalovi vypadla ta ubohá Poscherova střela ,kterou chytnul až za brankovou čárou. Stejně tak nikdy nezapomenu na skandální větu pana Jiřího Vrby na besedě ,která se konala přibližně po roce jeho působení ve Slávii.. Tehdá se Slávia s průměrnou návštěvou 2999 diváků umístila na třináctém místě v tabulce domácí návštěvnosti. Když bylo panu Vrbovi vyčítáno, jak málo toho dělá pro diváky, on odpověděl.“ Pro fanoušky toho děláme dost, myslím, že teď jsou na řadě oni."
    Tenkrát nic nenasvědčovalo tomu ,že by pan Vrba někdy mohl naplnit cíle, které si předsevzal. Určitě stojí za to, si je připomenout….. “V první řadě chceme dát se Sašou Klimentem dohromady internetové stránky a předělat celou filosofii fotbalového Poločasu. Dále komunikovat s fanoušky, přivést je do hlediště, připravit dobré pracovní podmínky a informační zázemí pro novináře, zapracovat na vzniku nové slávistické hymny. Přivést na Slavii osobnosti z umělecké sféry, z politiky, jiných sportovních odvětví... Je toho hrozně moc, není možné to vše najednou vyjmenovat…..“
    Když si tyto úkoly čtu dnes, musím uznat jedno. Za panem Vrbou je vidět odvedená práce.
    Jenže položme si otázku. Je opravdu tohle STĚŽEJNÍ práce marketingového oddělení??? Neměl by tuto práci dělat spíše pan Kliment a marketingové oddělení se daleko více věnovat shánění peněz od sponzorů. Pan Vrba přiznal, že dokáže sehnat přibližně 40 milionů (nepočítám li TV práva). Z toho nejméně 25 připadá na firmy spřízněné s panem Rosenem. Na pana Vrbu zbývá přibližně 15 mega. Zdá se vám to dostačující. A to nemluvím o srovnání rozpočtů našeho klubu ,Sparty a hokejové Slávie a Sparty. Ten náš je jednoznačně nejmenší.
    Z toho vyplívá jedno. Posílení marketingu o paní Tomasovou je správné rozhodnutí. Smutné na tom je ,že pan Vrba odmítl nadále spolupracovat v otázkách jemu blízkých a utekl od dobře rozdělané práce. Trochu mne Jirko mrzí ,že jsi takový srab.
    Co říci na závěr ??? Myslím, že stylové by bylo se rozloučit větou ,kterou mne pan Vrba tak obohatil.. „Pro Slávii jsem toho udělal dost,myslím,že teď je na řadě Tomasová.

    • Re: Čtyři roky Jirky Vrby očima Experta

      KING25     před 19 lety 12.01.2006 08:42 |  
      0 0

      Gary nezklamal..:-)) To nejsou kydy. To je ješto něco horšího..:-)

    • Re: Čtyři roky Jirky Vrby očima Experta

      Nyrlem     před 19 lety 12.01.2006 11:11 |  
      0 0

      ty jsi fakt magor Gary at uz mas pravdu nebo ne.
      Jirka nema sam Slavii schanet penize. On ridil marketing a mel se postarat o to, aby fungoval tym. Z toho duvodu nechapu, proc bylo nutne ho v te pozici nahrazovat, protoze - presne - za nim stoji evidentni odvedena prace. Mrs. Tomasova nebo kdokoliv jiny mel dostat pozici v tymu a starat se o svoje priority (treba to schaneni penez), ktere hliida sef :iD ona nema zkusenosti s rizenim tymu ve fotbalovem klubu, z toho duvodu je to spatne nekoncepcni rozhodnuti.

    • Re: Čtyři roky Jirky Vrby očima Experta

      bojler     před 19 lety 12.01.2006 12:15 |  
      0 0

      Ty musis mit obrovsky psychoemotivni problemy...este se snazis brat uplatky, tak jak ses o to pokousel ode me?

    • Re: Čtyři roky Jirky Vrby očima Experta

      (host)     před 19 lety 12.01.2006 16:53 |  
      0 0

      "Garyho kydy….. to je úsměvné. Gary tady neplácá hovna jako ostatní. Gary když něco řekne, tak to prostě sedí !!!!!" Gary: Sedni si do kouta a muzes masturbovat nad tim jak ses dobrej.. vetsina lidi tady si to nemysli a ma te za magora... ale tim se nenech rusit a klidne pokracuj v masturbaci - aspon bude chvilku klid... Kdybych mel volit nejvetsiho tluchubu, kterej se mezi slavisty pohybuje, tak jses jednoznacne na prvnim miste!!!

      Houska

    • Re: Čtyři roky Jirky Vrby očima Experta

      (host)     před 19 lety 12.01.2006 16:57 |  
      0 0

      a jeste jedna vec - dukaz o tom, jak si nevidis do huby: V prvnim prispevku lamentujes, ze "Jeho výkonnost byla opravdu žalostná." a ted ho kritizujes, ze "utekl od dobře rozdělané práce. ".. jsi pako, pako a jeste jednou pako!!