Názory

Slávistické pokřiky

Máme sice prázdininy nebo dovolenou, ale to mi nedá, abych nepopřemýšlel nad nedávno skončenou sezonou. Rozebírám pomalu všechny stránky, které jsou spojeny se Slavií. A jako první jsem si vybral způsob fandění, hlavně pak pokřiky, které jsou skandovány na podporu Slavie. No schválně, tipněte si, kolik pokřiků a popěvků se skanduje na Strahovském stadionu. Moc jich není a právě proto píšu tento článek.

Na Strahovském stadionu se skandují tři druhy pokřiků:
1) Na podporu Slavie
2) Proti Letenskému rivalovi - Spartě
3) Proti našemu vedení, potažmo proti panu Leškovi

Začnu nejdříve tím horším. Na Strahově se už stalo tradicí křičet pokřiky typu:
"Leška ven!"
"ENIC ven!"
"Vláďa Leška.......!"
"Smrt ENICu!"
"My chceme Eden!"

Dále budu pokračovat k našemu rivalovi. Nejenže se tyto pokřiky skandují v zápasech se Spartou, ale i v zápasech ostatních:
"Sparta, Sparta......parta."
"Smrt Spartě!"
"Poboský, ty jsi....!"
"Jen co Letná lehla...."

Tak a teď přijde to hlavní, pokřiky na podporu Slavie:
"Slavie Praha!"
"Slavie do toho!"
"Jedeme Slavie, jedeme."
"Slavie bíločervený."
"Všude Slavie, všude Slavie."

Jak sami vidíte, převažují pokřiky, kde někoho napadáme, urážíme, provokujeme a na podporu Slavie nám už nic moc místa nezbude. Vím, že se pořádala soutěž o nejlepší chorál, ale tak nějak se na to zapomnělo a vytratila se. Jsem skalní fanda, a proto by, teda podle mého názoru, měly převažovat a hlavně hlasitě skandovat pokřiky na podporu Slavie. Hodně z vás mě teď odsoudí za následující větu. Ano, z těch různejch protispar?anskejch a protileškovskejch pokřiků je mi na blití! Copak se tímto něco vyřeší? Ale nic. Můžeme křičet Leška ven..., ale nic z toho nemáme a tým už vůbec ne. Nehledě nato, že jsme celé republice pro smích. Proto bych uvítal, a nejen já, aby se slávisté zmohli a začali fandit pořádně a pokud možno hlavně slávistickými pokřiky na podporu Slavie!

Na tomto článku jsem nepracoval sám, ale pomáhali mi i další lidé. A shodli jsme se udělat něco jako: "Vymysli chorál, pokřik, popěvek na podporu týmu Slavie." Proto žádám všechny fanoušky, básníky, textaře a vůbec všechny, aby zapnuli mozkové závity a koukali vymyslet něco, co naše kluky povzbudí, je to v zájmu Slavie, a pokud nám na Slavii záleží, tak něco vymyslíme.

Musí to být něco jednoduchého, chytlavého a zároveň pěkného.

Proto skládejte, pište, myslete a Slavie navždy!

Nějaké příklady:
"Jede, jede Slavie, dneska zase vyhraje, jede, jede do dáli, jsou tam samí slávisti." (melodie Jede, jede mašinka).
"Jedině Slavie, Jedině Slavie, Vyhraje" (melodie, jak nám nadávat "Slavie k.... je", mohlo by se to pořád navazovat)
"Bojovat se Slavií jsou naše mety, Evropa je naše bojiště, my jsme s Vámi chlapy, když nevyhrajete teď, vyhrajete příště."

Na tomto článku spolupracovali: Vikingzlipy, Luke, King25.

Komentáře (62)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávistické pokřiky

    kuczik     před 19 lety 15.08.2005 22:49 |  
    0 0

    Nevim,co mam k tomuto velkolepemu dilu dodat.. Snad jen: VETSI SRACKU SEM DLOUHO NECETL:))) Ale neni se cemu divit... Kdyz na tom spolupracovala takova trojice bodrych intelektualu a odborniku na vsechno,co se fotbalu a deni okolo nej ( vcetne fandeni panove:) ) tyka..:)))

    • Re: Slávistické pokřiky

      bojler     před 19 lety 15.08.2005 23:04 |  
      0 0

      smajl za kazdym druhym slovem o necem vypovida...

      • Re: Slávistické pokřiky

        kuczik     před 19 lety 15.08.2005 23:08 |  
        0 0

        a o cem?:)

    • Re: Slávistické pokřiky

      vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 16.08.2005 06:24 |  
      0 0

      Nojo ty chytrej, tak nekritizuj a navrhni něco.

      • Re: Slávistické pokřiky

        bojler     před 19 lety 16.08.2005 10:38 |  
        0 0

        no to von prave neumi.

        • Re: Slávistické pokřiky

          (host)     před 19 lety 16.08.2005 10:47 |  
          0 0

          OMG tak to ja nemuzu souhlasit,ale kazdej mame svuj nazor ze...no a hlavne,tady jde o princip,pokud kuczik neumi vymyslet nejakej choral ci co,tak mu je to srdecne jedno,protoze nema zapotrebi psat takoveto clanky...maucta

      • Re: Slávistické pokřiky

        kuczik     před 19 lety 16.08.2005 13:30 |  
        0 0

        :)))) Nebudu se srat do neceho,co nema smysl jako vy.. Porad chcete neco delat,apod.. ale vysledek?stoji to za pekny hovno.. Snaha se ceni,ale pokud delate takovy debility tak se nesmite divit,ze vam to nekdo jako ja zkritizuje...Je to vase vec a ja vam muzu maximalne tak poprat hodne stesti pri zpivani toho uzsaneho choralu na melodii Jede,jede jede masinka....:)))

        • Re: Slávistické pokřiky

          vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 16.08.2005 13:43 |  
          0 0

          No tak já mám malou fantazii a přiznám, že ta mašinka byla úlet, ale aspoň něco:-)

        • Re: Slávistické pokřiky

          vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 16.08.2005 13:46 |  
          0 0

          No tak já mám malou fantazii a přiznám, že ta mašinka byla úlet, ale aspoň něco:-) a kdyby měl každej uvažovat jako ty, tak to moc daleko nedojde, jo a ještě něco, jestli si myslíš, že podpora Slavie je debilita, tak nevim, co si mám myslet. Jen je prostě potřeba vymyslet něco pořádnýho a pak to dát někam zveřejnit, aby se to lidi naučili.

          • Re: Slávistické pokřiky

            kuczik     před 19 lety 16.08.2005 13:50 |  
            0 0

            Podpora Slavie neni debilita.. Ale ja spis nevim,co si mam o takovy podpore co navrhujete vy myslet.. Vzdyt je to k smichu.. A bylo by fajn vymyslet neco poradnyho.. S tim souhlasim...

    • Re: Slávistické pokřiky

      (host)     před 19 lety 16.08.2005 10:21 |  
      0 0

      nejlepší pokřik: Sláviááááá - druholigový, Sláááááviiáááá, věčně ubrečeníííííí

      • Re: Slávistické pokřiky

        vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 16.08.2005 10:24 |  
        0 0

        Ty seš taky ubrečenej a druholigovej....

        • Re: Slávistické pokřiky

          robin     před 19 lety 16.08.2005 10:41 |  
          0 0

          to vikingzlipy:
          Ahoj, naprosto s tebou souhlasím. Ale mám otázečku, když už si budem s klukama lámat hlavy,abychom přišli na nějaký chorál, který bude inteligentní a vezme slávisty za srdce (ne zas tak inteligentním aby se to nedalo jenoduše zpívat), jak docilime toho, aby se to chytlo.
          Nebo jak docilite toho,aby se otiskli ty pokriky na zadni straně listku? Ja jen, jestli má cenu se tím zabývat, nebo to je jen takový tlachání. Díky Robin

          • Re: Slávistické pokřiky

            vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 16.08.2005 11:10 |  
            0 0

            To je věc druhá a na tu nedokážu odpovědět, já totiž nemám žádný kontakt na ty co tisknou a tak, ale třeba přes někoho by to šlo nějakým způsobem zajistit.

  2. Re: Slávistické pokřiky

    (host)     před 19 lety 15.08.2005 22:50 |  
    0 0

    Nevím proč jste nenapsali jediný opravdový chorál Slavie:
    Slavie, Slavie ve svém znaku hvězdu má,
    Slavie, Slavie to je barva bíločervená,
    Slavie, Slavie jak to krásně zní,
    a proto hoši s chutí do toho a? jsme vždy a všude vítězný, Slavie


    To je dobrý chorál, nic proti těm vašim, ale jsou minimálně dost zvláštní, každý má jiný vkus

    • Re: Slávistické pokřiky

      vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 16.08.2005 06:17 |  
      0 0

      ten mi nějak vypadl z hlavy, omluvám se:-(

  3. (host)     před 19 lety 15.08.2005 22:53 |  
    0 0

    Výbornej článek.......pouze ale jako vtip.... Looky

  4. Re: Slávistické pokřiky

    Marrak     před 19 lety 15.08.2005 23:01 |  
    0 0

    uz par let, ruzne kopiruju naky ty choralky a popevky, ci basnicky, treba to pro vas bude k dobru...bez uprav :o))

    čERVENÝ JE SRDCE, BÍLÁ NAŠE VÍRA, VYHRAJEME HLADCE, HOŠI, MY JSME VAŠE SÍLA

    Slááávie!!!

    Slaaavie Praha!!!

    Slavie do toho!!!

    Slaaavie bíločervený!!! (melodie Go West)

    Slavie, Slavie, ve svém znaku hvězdu má, Slavie, Slavie, to je barva bíločervená, Slavie, Slavie, jak to krásně zní, a proto hoši pojďme do toho, a? jsme vždy a všude vítězní, Slavie!!!

    Sláviéé, Sláviéé, héja héja héja Slávie!!!

    Kdo neskase fandi Sparte HOP HOP HOP!

    Pojďme hoši dáme góóól,
    dáme góool, dáme góóóóól...

    červenobílá!!! síla!!!
    *75* misa SUP SUP SUP misa misa misa SUP misa SUP SUP SUP misa misa SUP *75*76*

    Míša Sup, Sup, Sup, Míša, Míša, Míša Sup (melodie Já už jdu)

    Sláviéé, Sláviéé, héja héja héja Slávie!!!

    Eden je jen jeden!!!

    Sláviééé... Praha... Mistr... Ligy!!!

    Kdo je nejlepší??
    Slávie!!!
    Kdo že??
    Slávie!!!!!
    Kdo vyhraje ligu??
    Slávie!!!!!
    Kdo vyhraje pohár??
    Slávie!!!!!
    A proto?!
    A? žije Slávie, a? žije Slávie, a? žije Slávie...

    Všude Slavie

    HáCé HáCé HáCé Slávié, Slávié, Slávié

    Dej sem pivo, dej sem pivo, Há Cé eS

    Liguéééére

    Půl kila - mletýho
    déset - paprik
    jédna - žárovka
    hej hej hej
    Suchopárek, Suchopárek - Jan, Jan, Jan
    lubrikační, lubrikační - gel, gel, gel
    a napr, a napr - del, del, del

    atd.

    červenobílá,
    bojová síla,
    Slávie,
    Praha,
    hooligans,
    nenávidíme,
    všechny,
    smrt Spartě,
    a proto,
    vždycky jsme s Váma,
    vždycky jsme s Váma...

    červenobílá - bojová síla - slávie - praha - hooligans - hooligans - nenávidíme - všechny - smrt spartě - smrt sigmě - a proto - VŽDYCKY JSME S VÁMA, VŽDYCKY JSME S VÁMA...

    Sláááávia hooligans -- nikdy nezůstaneš sám -- spar?ana zabiju chachara pobodám --- nemáááme rááádi vůůůbec nikoho my jsme zkrátka proti všem ----- náááás zajííímá jen Sláááávia a týýý věrni zůstanem.

    Ty se spartana bojis? Kurva a proč? Urazil tě tak po něm skoč! Vra? mu tu ránu, s takovymhle pražákem nesmíš se srát! Napal ho pěstí k zemi ho dobij, přišla ta chvíle, za nás budeš se rvát!
    Kdo skace neni Spartan HOP HOP HOP! Jen co Sparta lehla popelem, jen co tam vsichni chcipli! Az do rana jsme slavili, az do rana jsme pili! Ty shnilej curaku, bodnu te az pujdes na kute! Kdyby na prani chcipali Spartani....to by se nam zilo... ten rudej mozecek, to je ten blbecek!
    Kdo neskase fandi Sparte HOP HOP HOP!
    Si a si a jste blbci spartansky! Bij a bij a bij spartana kamenem do hlavy!
    Jen co Sparta lehla popelem, jen co tam vsichni chcipli! Az do rana jsme slavili, az do rana jsme pili! Spartane bodnu te, az pujdes na kute. Ty rudej zebraku poserem te NANANANA! SLAVIA PRAHA! SMRT SPARTE!!!
    Cervenobily to se nam libi, my jsme ti nejlepsi!
    jak jste rudý, tak jste blbý!
    Slavie bilocerveny.....
    Spartu, Spartu tu ja mam rad, jako v prdeli vostnatej drat! VIVA LA SLAVIA
    ....nasim zivotem SLAVIA nasim zivotem....
    NIC NEZ SKS 1892
    Mé veliké lásky, mé Slavie!


    Slavie ma, Slavie ma
    ukaz svetu, jak si dobra
    bojuj za nas, vyhraj za nas
    at te celej svet zna...

    Slavie ta je nejlepsi
    Slavie kazdeho porazi
    Slavie nase je
    Slavie dnes vyhraje
    Slavie bilocerveny
    Slavie bilocerveny
    Slavie bilocerveny
    Slavie bilocerveny

    Až zmizí vše, co oblohu nám kalí dosud, -pak opět zářit budeš vlastním leskem, - ke slávě národa, jak předurčil Tě osud - jak kdysi zářilas na našem nebi českém. (Drahé Slavii - Ruda Jurist, MUC. Hausman)


    červenobílý, to se mi líbí,
    To já mám, to já mám rád!
    červenobílý, to se mi líbí,
    Za ty chci do smrti hrát!

    Kam hrabou se nejhezčí slečny,
    Na mou lásku, můj idol věčný,
    Na nejhezčí, která mezi námi je,
    Tou mou velikou láskou je Slavie!

    Kluci zlatí, kluci zlatí,
    Kluci zlatí, jen góly platí,
    Kluci zlatí, kluci zlatí,
    Žádná kouzla a jen ukažte jim, jak se hraje!

    Až na onen svět budu veden,
    Rád půjdu, vždy? je tam Eden!
    A tam přece léta už domov pravý je!
    Mé veliké lásky, mé Slavie!

    • Re: Slávistické pokřiky

      Marrak     před 19 lety 15.08.2005 23:02 |  
      0 0

      hups :o))

      • Re: Slávistické pokřiky

        Richi (admin)     před 19 lety 15.08.2005 23:06 |  
        0 0

        Jako radek musis pouzivat tento kod < br > - logicky bez mezer :-) ... to je jeden radek ...
        dvakrat za sebou a jsou to dva radky.

    • Re: Slávistické pokřiky

      vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 16.08.2005 06:19 |  
      0 0

      Pěkný, opravdu hezký, teď kdyby se to zpívalo a křičelo na stadionu.

    • Re: Slávistické pokřiky

      (host)     před 19 lety 16.08.2005 14:16 |  
      0 0

      S červenou hvězdou nastupuje SLAVIE, SLAVIE
      Vítězství si vybojuje SLAVIE, SLAVIE

  5. Re: Slávistické pokřiky

    Richi (admin)     před 19 lety 15.08.2005 23:03 |  
    0 0

    NO navrhovane pokriky jsou nejak zvlastni :-). No uz vidim tu divokou diskusi tady :-).

    Jo libi se mi pokrik, co rvou slavistky, mohli jste to slyset na videu z Italie, kdy hracky Otrokovic rvaly ... Kdyz Slavie, kdyz Slavie, kdyz Slavie nastupuje ..... to se mi fakt libi ...

    • Re: Slávistické pokřiky

      bojler     před 19 lety 15.08.2005 23:08 |  
      0 0

      jenom aby se to nezvrhlo na Kdyz Slavie, kdyz Slaive, kdyz Slavie sestupuje...

    • Re: Slávistické pokřiky

      vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 16.08.2005 06:21 |  
      0 0

      Nojo, tak já nemám tolik fantazie, ale tak se snažme všichni, už to zas vidim, jak mě tady budou všichni jen kritizovat a svůj účel to zase nesplní:-((

    • Re: Slávistické pokřiky

      lucky-pilda     před 19 lety 16.08.2005 22:07 |  
      0 0

      myslíš jako "(když) slavie, (když) slavie, (když) slavie nastupuje. já cejtim se jako v nebi, když slavie nastupuje!" ? to už je hodně starej pokřik, akorát ho v poslední době naši fandové jaksi zapomněli. asi kvůli "leška ven!" )))-:

  6. Re: Slávistické pokřiky

    (host)     před 19 lety 15.08.2005 23:51 |  
    0 0

    Ten chorál "Slávie, Slávie, ve svém znaku..." se mi dost líbí. Problém je, že ten konec nejde moc dobře zazpívat a tak nějak se to "prohuhlá". Chtělo by to nějaký zlepšovák. Těch pokřiků je opravdu hodně, škoda, že na zápasech je jich slyšet jen několik. Mě osobně na Slavii chybí víc zpívaných chorálů - myslím, že ty by naše fandění posunuly na vyšší úroveň (Baník, Německo, Turecko, řecko).Konrad

    • Re: Slávistické pokřiky

      vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 16.08.2005 06:23 |  
      0 0

      Právě proto, to sem píšu, pozvednout fandění, jen nevím, jestli to všichni pochopili.

  7. Re: Slávistické pokřiky

    r209vltava (přítel SN)     před 19 lety 16.08.2005 06:23 |  
    0 0

    Takže v přidam taky svůj názor. Pokřiky proti ACS? Jedině do dobře. Ovšem proti našemu vedení je to věc jiná ale jestli se to vyřeší tady na internetu tak vás všechny tři navrhnu na Nobelovu cenu za mír. Ale pokud vim tak se v Bruselu, nekřičela ani jedna věc proti Spartě, natož Leškovi (samozřejmě vyjímka byla před stadionem). Pouze byl pokus o červenobílou bojouvu sílu ale ten ten byl ukončen gólem v síti Slavie.

    • Re: Slávistické pokřiky

      vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 16.08.2005 06:36 |  
      0 0

      Mě jde spíš o ligu, a že se Leška vyřeší tady? To jsem neřekl, ale vyřeší se na stadionu? Taky ne. I kdyby mu dal někdo do huby, tak tam stejně bude...Pak se tam křičí Leška ven! a on se tomu ještě směje. Jo a nemysli si. že mám Spartu a Lešku rád, to opravdu ne, ale jsme kurva slávisti, tak bychom se tak měli chovat.

    • Re: Slávistické pokřiky

      lucky-pilda     před 19 lety 16.08.2005 22:10 |  
      0 0

      toho sis asi nevšimnul - jednou tam proběhlo "sparta, buzerantů parta" a byly i nepodařený pokusy o "jen co sparta lehla popelem"

  8. Re: Slávistické pokřiky

    vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 16.08.2005 06:51 |  
    0 0

    Tak je sice pracda, že mí tam něco chybí a na něco jsem zapomněl, ale chtěl jsem, aby to splnilo svůj účel. A ten je, utlumit přerůstající pokřiky proti Spartě a Leškovi, nevim, jak vyzní, ale mě to sere.. To je samý Smrt Spartě ..., já tu Spartu taky nemám rád, ale řvát to nebudu, na zápase už vůbec ne, tam mi jde hlavně o Slavii a o to, jak ji povzbudit. A čím ji povzbudit, ale když se začne křičet místo Slavie Praha,... Leška ven!, no tak jak se asi chlapům musí hrát. Nechci se tady nějak vyvyšovat, to nemám zapotřebí, jen chci, abychom Slavii pomohli tak, jak ona a my chceme, a to Hlasitě, Slušně a Povzbudivě, no ale už vidim ty komentáře: Jdi s tim do prdele, a ty seš blbec,... Ale ruku na srdce, já blbec klidně budu, ale budu slávista, kterej chce svýmu týmu pomoc a věřit mu. Ale když zakřičím Jen co Letná lehla...., no tak asi věřim spíš tomu, že Letná spadne, Sparta vymře a my nebudeme mít tradičního rivala, se kterým se vzájemně poš?uchujem.

    • Re: Slávistické pokřiky

      martin08     před 19 lety 16.08.2005 08:03 |  
      0 0

      přesně tak když jsme na Slavii tak fandit Slavii a ne ten rudochům, docela mě to i štve že pořád řvou proti Spartě, sice je vůbec nemám rád - ale tohle je jeden z neduhů slavistických fans (ne všech to neřikám). A k tomu rivalovi - možná by mi ani vevadilo kdyby je zrušili (o:

      • Re: Slávistické pokřiky

        vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 16.08.2005 08:06 |  
        0 0

        :) apoň někdo je na mý straně, já bych je nerušil, s kym bych se pak hádal:DD

    • Re: Slávistické pokřiky

      (host)     před 19 lety 16.08.2005 09:57 |  
      0 0

      Jen můj názor - jo řvát pořád proti Spartě je něco jako mít z ní mindrák, to radši fandit na podporu Slávky (a sem tam jim tu smrt popřát) :o)). Ovšem Leška ven - to není důvod, proč bychom byli ostatním k smíchu. K smíchu jsme jim právě kvůli tomu panu Ležkovi, co tam pořád je. Tedy nutno pokaždé mu to připomenout, i když se tomu bezpáteřní ignorant směje.
      A co občas zahulákat - zazpívat olééoléé Sláviee vyhraje, olééoléé Sláviee vyhraje :o)). Jinak v diskuzi někdo sebral skutečně hodně pokřiků a chorálů. Ty by měli tisknout v Poločase a na vstupenky zezadu - pokaždé jiný, aby se to lidi naučili a pak ten roztleskávač s vychlastanym hlasem občas předzpívávat místo jeho zběsilých výkřiků kterými skáče s jiným textem do nějakého skandování (tedy pokud to zvládne). To? asi vše.

      • Re: Slávistické pokřiky

        vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 16.08.2005 10:04 |  
        0 0

        S tim uvedením je to dobrý, ale kdo to tam dá a natiskne?

        • Nemám žádné vazby na oficiální vedení

          (host)     před 19 lety 17.08.2005 11:29 |  
          0 0

          Ale třeba Richi by mohl poradit, dát kontakt nebo přímo dojednat první schůzku s PR Klimentem nebo nějakým oddílem přátel a tak nebo projednat podmínky zpracování projektu s těmi chorály - vybrané sepsat včetně melodie a jednat o tom. To? vše. A když už jste s tím přišli (viking+...), tak za tím jděte. Materiálu (pokřiky, chorály) i nápadů na realizaci a rozšíření do povědomí lidí na stadionu je dost

          • Re: Nemám žádné vazby na oficiální vedení

            vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 17.08.2005 11:38 |  
            0 0

            Já si za tim jdu, ale jak můžu sám něco udělat...když polovina mě pošle někam, druhá polovina to odsouhlasí, ale nic z toho, atk mám dělat co, a když už se něco najde a vymyslí něco, tak ho zase všichni zkritizujou, to je prostě českej člověk, já si teda neztěžuju, ale sám nic nezmůžu. Ale chci to nějak dokončit, když už jsem to nějak rozjel....

          • Re: Nemám žádné vazby na oficiální vedení

            Richi (admin)     před 19 lety 17.08.2005 22:08 |  
            0 0

            Na listek to neni mozne, ale do Polocasu by to urcite nejak slo ...

  9. Re: Slávistické pokřiky

    (host)     před 19 lety 16.08.2005 11:49 |  
    0 0

    Náhodou pokřiky proti spartě se mi dost líbí a na jih patří , chtěl bych vidět co by si o nás v kotli mysleli chuligáni, když bysme řvali : Jede, jede Slavie, dneska zase vyhraje, jede, jede do dáli, jsou tam samí slávisti.......tohle jedině na hlavní nebo na východě....

  10. Re: Slávistické pokřiky

    (host)     před 19 lety 16.08.2005 14:31 |  
    0 0

    uroven pokryku je zoufala, zejmena ty co kritizuji vedeni ci Enic.

    Co takhle " cervenobily to se mi libi to jsou ty barvy Slavie "

  11. Re: Slávistické pokřiky

    (host)     před 19 lety 16.08.2005 14:54 |  
    0 0

    řEKNU VÁM TO ASI TAKHLE....JESTLI MÁTE ZÁJEM NěJAK HNOUT SE SOUčASNOU FANS SCÉNOU NA SLAVII, TAK JE NEJLEPŠÍM řEŠENÍM DOMLUVIT SE NA NěJAKÝ TERMÍN(NEJLÉPE TřEBA DVě HODKY PřED NěJAKÝM DOMÁCÍM ZÁPASEM) A SEJÍT SE NA JIŽNÍ TRIBUNě, KDE BY SE VŠECHNO ZORGANIZOVALO A SECVIčILI SE NěJAKÉ NOVÉ CHORÁLY(PřEDEM VYMYŠLENÉ) .... TAKŽE NAD TÍM ZAPřEMÝŠLEJTE...

    • Re: Slávistické pokřiky

      bojler     před 19 lety 16.08.2005 16:49 |  
      0 0

      má pravdu, předsedo!!

    • Re: Slávistické pokřiky

      vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 16.08.2005 18:20 |  
      0 0

      nejdřív se musej nějaký vymyslet:-) pak aby se to více zveřejnilo a pak aby si to lidi zapamatovali, potom už to bude dobrý:-)

  12. Re: Slávistické pokřiky

    lucky-pilda     před 19 lety 16.08.2005 18:52 |  
    0 0

    spíš se zpívá "jen co sparta lehla popelem...", ale to je vedlejší. dále jste zapomněli na "My jsme Slavie, vy nejste nic!" a "Slavie, Slavie, ve svém znaku hvězdu má ..." )+ pokřiky hools, ale to sem zas tak úplně nepatří). občas jsem zaslechl "nic než Slavie".
    zkusim na něco přijít, ale těžko se to uchytne (jestli vůbec) během jediného zápasu. obzvláště kdyby jím byl anderlecht, kde bude dost lidí, který neznaj ani ten základ ...

  13. Re: Slávistické pokřiky

    (host)     před 19 lety 16.08.2005 19:01 |  
    0 0

    Těd jsem se teprve dostal k tomuhle článku. Musím říct, že s pokřiky na stadionu je to dost špatné. Se 70 procent se tam křičí pokřiky, kterýma napadáme vedení a nebo rudochy. Schválne by stálo zato, aby jednou jižní kotel držel bobříka šlušnosti a opravdu křičel jen pokřiky co pozbudí hráče a diváky dostanou do varu. Myslím, že 70 procent fandů na jihu by se na fotbale nudilo...:-))

  14. Re: Slávistické pokřiky

    KING25     před 19 lety 16.08.2005 20:21 |  
    0 0

    Sakra. Jsem pod tímhle článkem podepsanej a ted ten článek vidím poprvé..:-) Myslím, že ten článek měl být napsán trošku líp, ponevaž takhle to vypadá, že se na Strahově jen nadává, nadává a jen občast pořádne zafandí. Tak to samořejmě není. Máme dost dobrých pokřiků, ale bohužel máme i dost pokřiků, které tým vůbec nepodpoří. Pokřiky jako Vláda Leška pýchá ježka nebo pokřiky proti Sparte by neměli na stadionu mít takový prostor jako ted. pokřik Leška ven nezminuji, ponevaž to člověk někdy při pohledu na hru Slavie a při čtení novin musí vykřičet ven.:-) Ale místo urážení konkurenčních klubů, by nebylo na škodu je zaměnit, za nějaké pokřiky, kterýma poženeme kluky za výhrou.

  15. Re: Slávistické pokřiky

    (host)     před 19 lety 16.08.2005 20:37 |  
    0 0

    Skutečně se musím jenom útrpně zasmát. Už vidím, jak celá jižní jede na melodii Jede, jede mašinka... Nejsem absolutně nadšený kvalitou supportu, ale tímhle způsobem budete vy hoši z Lípy akorát za kašpary. Nehledě na to, že jakékoliv organizované fandění na východní je pořád něco jako ufo: dost se o něm mluví, ale viděl ho doopravdy někdo? Smarty

  16. Re: Slávistické pokřiky

    vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 17.08.2005 07:57 |  
    0 0

    Tak pár návrhů na nové pokřiky tu jsou, až to bude na konci týdne, sepíši je a pošlu Richimu, aby to zveřejnil:-) Ale ještě jich je docela málo, takže ještě stále můžete psát návrhy:-)

  17. Re: Slávistické pokřiky

    Dobi     před 19 lety 17.08.2005 10:00 |  
    0 0

    V minulých 2 číslech červenobílých listů Odboru přátel jsem se zabýval popěvky z minulosti. Něco vzala doba, něco je jen pro úzký kádr. Například 2 odbočky (Brandýs nad Orlicí a Rožďalovice) mají svou slávistickou hymnu, ale to nebude zpívat celý stadión. V citátech jsou další hymny a polohymny - např. Kluci zlatí či Naše věčná Slavie. To tam je a ta druhá se v kotli zpívává. Mně osobně se stýská po popěvku, který k výročí slávistického fotbalu v roce 1976 složil nezapomenutelný Jaromír Vomáčka (byl stejně jako jeho žena Yveta Simonová a její pěvecký partner Milan Chladil velký slávista a je znám jako autor Vánoce, vánoce přicházejí a Běž domů Ivane, čeká Tě Nataša!) tak to byl popěvek "Slávie, Slávie, den ode dne lepší je, Slávie, Slávie, ta nás všechny přežije!" To se asi po 3 roky hrálo po každém gólu! A k tomu Viktorem Sodomou zpívaní Kluci zlatí! Pak vlajkonoši 1965 po postupu do ligy zpívávali na melodii Mělnické polky "červenobílý, to se mi líbí, to je ta barva Slávie, Slavie"! A pak je tady citována i dechovka červenobílý, to se mi líbí, to já mám, to já mám rád. červenobílí jsou (budou) mistři ligy, za ty chci do smrti hrát! Vždycky se mi líbívala červená mašle v hlavě..." A právě písnička od Standy Procházky, kterou zpívává i kotel - "Naše věčná Slavie, odmalička už je v srdci mém" má jako refrén parafrázovanou melodii lidovky červenobílý...
    No a pak už je tu jen historická vzpomínka na rok 1965, kdy Milan Neděla zpíval písničku, která měla refrén "Já však jenom pro sport žiji, musíme jít na Slavii, budeme sledovat obrannou hru Lály, dívat se jak Píša pěkně střílí zdáli..."
    No a pak je tu "Korbelovská" hymna - červená a bílá hlásí nástup....
    Snažil jsem se, aby se citované i další melodie shromáždily a našel se čas na jejich odvysílání a případné opětné zdomácnění. Snad to vyjde. Není se za co stydět a většina z nich je přijatelná pro všechny.
    Zároveň mě mrzí, že řada starších fandů předem odmítá novou hymnu, přičemž aspoň refrén "Slávie, bíločervený" nevím proč komu vadí!!!

    • Re: Slávistické pokřiky

      (host)     před 19 lety 17.08.2005 10:49 |  
      0 0

      No nejsem si jistý, jestli současní "fans" budou zpívt na fotbale "dechovkové chorály":-))... Spíše by to chtělo buď upravit nějaké staré do aktuálních stylů nebo vymyslet něco nového. Mě bohužel zatím žádná "můza" neoslovila, abych něco použitelného vymyslel, ale pokud by se tak náhodou stalo, rád přispěji:-) thomas

      • Re: Slávistické pokřiky

        Dobi     před 19 lety 17.08.2005 16:13 |  
        0 0

        Ono se vžije ledacos. Ještě si vzpomenu na popěvek tak ze 70. let na Žlutou ponorku:
        "Jede, jede, jede Slávie, naše Slávie, věčná Slávie,nanáná nanananá.....
        Dva body (tehdy) Vám vezme Slávie, naše Slávie, věčná Slávie....."

    • Re: Slávistické pokřiky

      (host)     před 19 lety 17.08.2005 10:51 |  
      0 0

      mozna je to detail, ale proc najednou bilocerveny, kdyz v minulosti bylo vzdy cervenobily? To mi treba moc u te nove skladby nesedi

      • Re: Slávistické pokřiky

        Dobi     před 19 lety 17.08.2005 13:48 |  
        0 0

        Už v písničce Standy Procházky - to je barva bíločervená... Oboje je hezké a k tomu rytmu cítím lépe: to je barva bíločervená - ra ta ra ta ra ta ta, zatímco si zkuste poslechnout slavie cervenoobílý by to muselo být!
        Parafrázuju: Nejdříve se psalo Hanzelka a Zikmund, při příští cestě bylonařízeno(!) Zikmund a Hanzelka. A měli jsme je rádi.
        Jako ty naše dvě barvy. Modrá, žlutá¨, červená, to je Sparta .........!

    • Re: Slávistické pokřiky

      vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 17.08.2005 11:11 |  
      0 0

      Souhlasim, že tyto bezrsporu dobré a hezké skladby, by se dali nějakým způsobem použít, ale chtělo by to trochu upravit, do "dnešní podoby", aby to bylo chytlavé a snadno zapamatovatelné, ještě bychom potřebovali asi i texty, prosím proto o napsání textů aspoň k některým, sice jsou v čBL, ale já nevím kam jsem je zandal:-((

      • Re: Slávistické pokřiky

        (host)     před 19 lety 17.08.2005 11:55 |  
        0 0

        nevim jestli potrebujeme dnesni podobu. Zakladem je úprece tradice. Ostatne nechapu, proc se tyto skladby nehraji pred nasimi zapasy.

        • Re: Slávistické pokřiky

          vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 17.08.2005 12:07 |  
          0 0

          No tak mě je to v celku jedno, jestli by byla stará nebo nějaká upravená podoba, ale asi by lidi chtěli spíš něco rychlejšího, ale to je jedno, taky bych uvítal, kdyby se na stadionu hrálo více fotbalových a slávistických písní.

  18. Re: Slávistické pokřiky

    vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 17.08.2005 12:50 |  
    0 0

    Tak jsem pátral a našel jsem něco:

    pár takových popěvků a písní

    červenobílý, to se mi líbí,
    To já mám, to já mám rád!
    červenobílý, to se mi líbí,
    Za ty chci do smrti hrát!

    Vždycky se mi líbívala
    červená mašle v hlavě!
    Za rok se změnily časy
    Nosím ji v povijaně!

    Další:
    Když hraje Slavie, tak padaj góly,
    Když hraje Slavie, hezčí je svět,
    Příští rok bude hrát zas hlavní roli
    Jako ji hrávala šedesát let!

    Jiná:
    červenobílý, to se mi líbí, to je ta barva Slavie; Slavie!

    další:
    Kam hrabou se nejhezčí slečny,
    Na mou lásku, můj idol věčný,
    Na nejhezčí, která mezi námi je,
    Tou mou velikou láskou je Slavie!

    Kluci zlatí, kluci zlatí,
    Kluci zlatí, jen góly platí,
    Kluci zlatí, kluci zlatí,
    Žádná kouzla a jen ukažte jim, jak se hraje!

    Až na onen svět budu veden,
    Rád půjdu, vždy? je tam Eden!
    A tam přece léta už domov pravý je!
    Mé veliké lásky, mé Slavie!

    Další:
    Naše věčná Slavie
    Odmalička už je v srdci mém!
    Odznak její krásný je,
    Nosím ho jak pravý diadém.

    Bican, Kambal, Plánička,
    Ženíšek i Vodička,
    Kdo by neměl tahle jména rád,
    Vždy? nás proslavila tolikrát!

    Slavie, Slavie, ve svém znaku hvězdu má,
    Slavie, Slavie, to je barva bíločervená!
    Slavie, Slavie, jak to krásné zní,
    Proto, hoši, s chutí do toho,
    A? jsme vždy a všude vítězní!

    ...
    Slavie, Slavie, den ode dne lepší je!
    Slavie, Slavie, ta nás všechny přežije!

    ---
    http://www.slavistickenoviny.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=2304 jinak je o tom článek od Michala Dobiáše:-), jen jsem je zkopíroval sem, když je tady taková diskuze:-)

    • Re: Slávistické pokřiky

      LukySKS     před 19 lety 21.08.2005 11:12 |  
      0 0

      Já myslim,že nejde o to,že máme málo pokřiků na podporu naší Slavie,ale problém je v tom,že do kotle na ligu chodí(dejme tomu)600:) slavistů-Ti umějí choráli,znají text a tak... to nemluvim o tom,že vychod fandí jen někdy a hlavní tribuna vůbec.No a ted nás čeká velky zápas tisícovky lidí...To znamená hafa lidí co chodí na Slavii jednou ročně...no a ted je tu ten problém...Ještě bych si troufnul řící,že ne každý fanda SKS má internet,kde si najde texty pokřiků,ne každý má čas se je naučit-takový fanda zase přeci není...a pak proč by to dělal,když jede jen na jeden zápas za celej rok.No tak vznikne taková situace až se začne pokřikovat delší(dejme tomu)choral:Jih-600 skalních fandí,vychod-600 slavistů fandí,ale jak to už chodí jinak než jih-No a ostatních(když to přeženu)14 000 lidí si něco pobrukuje popřípadě tleska...ano,i to všechno,děla docela dobrý šum,ale ne ucelený jednotný choral!Tak mě napadlo,že by nebylo od věci před takovým zápasem vytisknout tisíce papíru s nejrozšířenějšími pokřiky a choraly na podporu Slavie a dávat je zadarmo každému fandovi co si jde užít večer na Strahov.Je to sice těžko proveditelné,ale myslim chtěný efekt by se dostavil.

      To je můj názor.Slohově sice nic moc,ale ja myslim,že kdo to četl ten to pochopil.Zdar ve středu Luky SKS

      • Re: Slávistické pokřiky

        dress (host)     před 14 lety 21.08.2010 05:50 |  
        0 0

        Cosplay Costumes [www.ecosplayshop.com"]
        Cosplay [www.ecosplayshop.com"]
        Gothic dresses [www.ecosplayshop.com]
        Lolita dresses [www.ecosplayshop.com]
        school girl costume [www.ecosplayshop.com]

  19. Re: Slávistické pokřiky

    moxi (host)     před 12 lety 23.05.2013 10:44 |  
    0 0

    ray ban sunglasses price uk [www.buycheaprayban.co.uk]
    ray ban sunglasses price [www.buycheaprayban.co.uk]
    ray ban sunglasses uk [www.buycheaprayban.co.uk].