O Slavii

Petr Zábojník podepsal ve Slavii

Petr Zábojník dnes odpoledne podepsal dvouletou smlouvu s opcí. A kdo by mohl přijít dál? Vyloučen není příchod Ivana Kováče z Nitry.

V dnešním deníku Sport bylo uvedeno, že Petr Zábojník brzy zamíří do Slavie. Informaci jsme si ihned ověřili. „Došlo k dohodě všech zúčastněných stran, nicméně podepsáno ještě není. Mělo by se tak stát v nejbližších dnech,“ uvedl marketingový ředitel Jiří Vrba. Nevěřím, že by přestup neměl dopadnout dobře. Přestupní částka není zatím známa, svůj odhad však mám. V počátcích Slavia chtěla dát pět miliónů, ale Most požadoval osm. Určitě došlo k nějakému kompromisu, takže se domnívám, že cena bude mezi pěti a šesti milióny.

Aktualizováno: Smlouva s hráčem byla podepsána dnes v odpoledních hodinách. Prvního tréninku se zúčastní ve čtvrtek dopoledne.
 
Petr Zábojník – 3. 10. 1980
Hrál letos druhou ligu v Mostě, se kterým postoupil do 1. ligy, nastupoval pravidelně a to vždy na postu středního obránce, zleva i zprava. Dal 4 branky, z toho jednu z penalty. Viděl jednou i červenou kartu, v 90. minutě za stavu, kdy jeho tým vedl a byla to druhá žlutá karta v utkání. Pokoušel se již prosadit v Liberci před čtyřmi lety, ale bez úspěchu, odehrál jen jedno celé utkání. V říjnu mu bude 25 let. Tento vysoký stoper měří 185 cm a váží 80 kg.
 


Kdo přijde další? Na testech je ve Slavii Ivan Kováč z Nitry. Představil se v posledních dvou přípravných zápasech a hlavně po střetnutí se slavným Lyonem na něho přicházely pozitivní reference. Dá se tedy předpokládat, že se budou podnikat kroky pro jeho příchod. A nějaký hráč do útoku? Zde zatím nemáme konkrétní informace. Iniciativa Slavia přesto nadále pokračuje. „Ano, pracuje se i na dalších případných přestupech, v okamžiku kdy to bude aktuální poskytneme veškeré informace,“ doplnil Vrba.

Foto: www.idnes.cz

Komentáře (36)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Petr Zábojník má nakročeno do Slavie

    mart     před 19 lety 12.07.2005 12:09 |  
    0 0

    .. no snad dobry.... takze si pisu:"Holenak, Zabojnik,Latka,Hubacek...", no uprime, nepripada mi, ze by to melo byt o moc horsi nez ma Sprata, tak jim jeste Richi rekni at pospisej s tim utocnikem, no,... a je to

    • Re: Petr Zábojník má nakročeno do Slavie

      mart     před 19 lety 12.07.2005 13:01 |  
      0 0

      ... aha Spurs odletaji dneska do ty Koreji, tak asi uz bude jasny s kym Martin Jol pocita do zakladu a kdo bude Odklad... ( Barnard i Ifil budou skoro urcite odklad, ale Paul Yates ma jeste sanci se dostat do sirsiho vyberu).... no a pak uz by sme meli brzo videt jak je to DOOPRAVDY s tou spolupraci mezi Slavii a Tottenhamem...

  2. Re: Petr Zábojník má nakročeno do Slavie

    vlada     před 19 lety 12.07.2005 12:35 |  
    0 0

    Podle Gedeona se všechny posily představují v dobrém světle. Takže věřím,když si Jarolím vybral Zábojníka,tak že i ten bude posilou. Když přijde Kováč,tak ještě aspoň jeden,ale raději dva útočníci a myslím,že můžem být spokojeni.

  3. Re: Petr Zábojník má nakročeno do Slavie

    (host)     před 19 lety 12.07.2005 12:35 |  
    0 0

    Všude čtu ódy na soupisku Sparty, ale kolik stála milionů? Sleduji přestupovou politiku pana Jarolíma a zatím jsem nadšen! Z týmu odešli dva veteráni bez perspektivy pro tým, průměrní Sedláček s Lukášem Doškem a Koloušek, který stejně moc nenahrál loni. Zůstalo (z)dravé jádro Kozáčik, Švec Piták, Gedeon, Vlček a doplnilo je několik mladých hráčů z juniorky (zadarmo), nebo levných (ale kvalitních myslím) posil. Jediné co mi stále dělá vrásky je útok. Potřebujeme hotového, opravdu kvalitního, nikoliv průměrného útočníka... Jsem přesvědčen, že v derby ukážeme sílu srdce a kvality nad sílou peněz.

    • Re: Petr Zábojník má nakročeno do Slavie

      vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 12.07.2005 12:38 |  
      0 0

      Jojo kéž by...

    • Re: Petr Zábojník má nakročeno do Slavie

      Pete     před 19 lety 12.07.2005 12:47 |  
      0 0

      souhlas

    • Re: Petr Zábojník má nakročeno do Slavie

      (host)     před 19 lety 12.07.2005 16:45 |  
      0 0

      kolik stalo milionu??? Kisel,Lukas,Petrous prisli uplne zadara,nas stal nejakej Hubacek 9 mega..nerikam ze to neni posila,ale zase nalijme si cisteho vina...

      • Re: Petr Zábojník má nakročeno do Slavie

        vlada     před 19 lety 12.07.2005 17:24 |  
        0 0

        Musíš ale do toho počítat plat a to nebude málo.A vem si jak dopadl ve Spartě Pacanda,Voříšek a Rezek a Ti stály Spartu víc než 60mil.

  4. Re: Petr Zábojník má nakročeno do Slavie

    (host)     před 19 lety 12.07.2005 13:55 |  
    0 0

    jak hluboko se kleslo - psát že sestava je skoro stejná jako u sparty???? no je vidět, že lidem stačí málo... kdo z vás znal hubáčka nebo zábojníka před pár týdny - nebo šventa, gecova, kováče.. a teď tu čtu, že je sestava super - ne je to jedna velká TRAGÉDIE a totální ústup z vydobytých pozic!!!

    • Re: Petr Zábojník má nakročeno do Slavie

      Richi (admin)     před 19 lety 12.07.2005 14:01 |  
      0 0

      S tím tak nesouhlasím. My si nemůžeme dovolit kupovat drahé hráče, kteří neznamenají záruku kvality, viz u Sparty, kolik bylo nepovedených nákupů, jenže je to neohrozí, u nás když se nepodaří drahej nákup, tak je průser ... proto je lepší kupovat neznámá jména, která někdy bojují ještě více než ty známá. Já bych to nezatracoval. Jasně, říkám že sestava je super je blbost, zatím můžeme jen doufat a čekat, liga a LM ukáže.

      • Re: Petr Zábojník má nakročeno do Slavie

        KING25     před 19 lety 12.07.2005 14:10 |  
        0 0

        Každý fotbalista byl neznámej a je dost fotbalistů, kteří se proslavili až pomalu na konci své kariéry a je taky dost hráčů kteří byli hvězdy a vyhasly.

      • Re: Petr Zábojník má nakročeno do Slavie

        (host)     před 19 lety 12.07.2005 16:48 |  
        0 0

        ano Petrous,Kisel,Lukas,Pospech,Slepicka...to neni zaruka kvality,radsi koupime Hubacka a Sventa,to je zaruka panecku...

        • Re: Petr Zábojník má nakročeno do Slavie

          Richi (admin)     před 19 lety 12.07.2005 17:07 |  
          0 0

          Ja snad mluvil o zaruce kvality? Ne, proste mame tyto hrace a kdo vi, treba nas potesi. Nikdo z vas je nevidel hrat, tak radeji mlcme. Kritizujme je az budou delat chyby, az budou hrat spatne.

    • Re: Petr Zábojník má nakročeno do Slavie

      (host)     před 19 lety 12.07.2005 14:26 |  
      0 0

      Tak Hubáčka znám teda už dost dlouho. Asi nejsi takový znalec, ale nic se neděje, od toho jsme tu mi protřelejší, abychom tě poučili. Měj se. Johnny

    • Re: Petr Zábojník má nakročeno do Slavie

      (host)     před 19 lety 12.07.2005 14:33 |  
      0 0

      Někoho znát nic neznamená. Švancaru jsme všichni znali, to samé Lukeše....atd . A jaký meli přínos pro Slavii si snad ještě pamatuješ. Nejdůležitější je, aby se hráči hodili trenerovi do koncepce a aby ten trener smysluplnou koncepci měl. Já Jarolímovi 100pro věřim, takže když si vybral Šventa,Hubáčka a Zábojníka, tak nemám důvod pochybovat. Navíc na Zábojníka jsem slyšel od Mos?áků samou chválu. Hráči tvrdě trenjí a to je oproti loňsku velká změna.Loni touhle dobou koukali na video s AC Milan a poslouchali řeči o tom, jak špatné vstupy změnit ve fantastické výstupy a že je to všechno v hlavě....blabla. Co je super sestava ???? Neříkám, že máme super sestavu, ale máme ji vyváženou i věkově i do zkušeností. Snad jen jeden ostřílený útočník mi schází k úplné spokojenosti a možná někdo na lávku. LordEdmund

  5. Re: Petr Zábojník má nakročeno do Slavie

    (host)     před 19 lety 12.07.2005 14:29 |  
    0 0

    No snad bude posilou. Co já vím, tak v Mostě na něm staví obranu. Ale když se tehdy neprosadil v Liberci... No uvidíme. Ale celkem Jarolímovi věřím, asi ví, do čeho jde. Hlavně ještě ten útok!!! Johnny

  6. Re: Petr Zábojník má nakročeno do Slavie

    (host)     před 19 lety 12.07.2005 14:45 |  
    0 0

    no doufám že to neznamená odchod Míry Holeňáka do Panionisu za tatkou Csaplárem

  7. Re: Petr Zábojník má nakročeno do Slavie

    Kopcem     před 19 lety 12.07.2005 14:52 |  
    0 0

    Před časem mi Richi odpovídal, že brzy změním své názory a budu se ještě divit, kdo ještě do Slavie přijde. Zatím se tedy opravdu divím. Vzhledem k tomu, že jsem kromě L. Jarolíma doposud neslyšel o žádné z vyhlédnutých nových tváří (záměrně zatím neříkám posil), nevím, kam má můj údiv směřovat. Vzhledem k tomu, že se náš majitel a vedení zatím neobtěžovali sdělit, co je jejich cílem, nezbývá než spekulovat. Pokusme se shrnout fakta. Slavia měla vloni mužstvo, které svou hrou opravdu nenadchlo a naší lize zrovna nedominovalo. Silou vůle se podařilo vybojovat druhé místo. Bylo jasné, že pokud opravdu chceme něco uhrát v evropských pohárech, chce to změnu. Po skončení sezóny odešlo 6 hráčů, kteří se více méně pravidelně objevovali v základním kádru. Někteří se dali považovat za opory, jiní asi spíš ne. Místo nich zatím přišel jeden hráč, který je všeobecně považován za nadprůměrného hráče - L. Jarolím 29 let. Dále je tam jeden zatím průměrný hráč se zkušenostmi z 1. ligy - Hubáček - 28 let. Následují dva hráči z 2. ligy M. černoch 28 let a P. Zábojník 25 let a 2 slovenské nové tváře, mladý talent D. Švento a I. Kováč z II. ligy - 28 let. Tedy bombastické to zrovna není. Ale snad budeme překvapeni. K. Jarolím bude zřejmě sázet na kázeň, bojovnost a kolektivní pojetí. V takovém systému se mohou uplatnit i jinak průměrní až podprůměrní hráči, pokud jsou ochotní makat. Zaráží mě však obchodní stránka celé obměny kádru. Za 6 odcházejících hráčů jsme podle mých propočtů neutržili ani korunu. Nové tváře nás budou stát odhadem 25-30 milionů Kč. Jejich věk a dosavadní kvalita taky nedávají velkou záruku, že bychom z jejich prodeje něco v budoucnu získali. Jaký má tedy být smysl jejich angažování? V čem jsou druholigoví ne zrovna mladí hráči o tolik lepší, než naši mladíci, kteří hráli v B mužstvu nebo byli na hostování. Sázíme na to, že pronikneme do Ligy Mistrů? řekl bych, že spíš ne. čekáme, že s mužstvem bojovníků okamžitě uspějeme v lize? Tomu taky moc nevěřím. Nové mužstvo se nějaký čas tvoří. A vzhledem ke kvalitám jednotlivých složek lze očekávat, že opravdový teamwork by mohl být vytvořen tak za rok. Takže výhled, kdy základ bojovných třicátníků doplní talentovaní hráči z dorostu? Proč ne. Ale dostane na takový plán K. Jarolím dostatek času? řekne nám někdo, co se od Slavie v příští sezóně očekává, nebo začneme jako obvykle se siláckými prohlášeními a po čase se tradičně dozvíme, že vzhledem k tomu, že jsme opět neuspěli v Lize Mistrů, musíme snižovat náklady?

    • Re: Petr Zábojník má nakročeno do Slavie

      Huzgi (přítel SN)     před 19 lety 12.07.2005 16:04 |  
      0 0

      Slavia měla loni opravdu družstvo, které nenadchlo a netvořilo jednolitý tým. Bylo to halvně tím, jak se tvořilo. Hráči se nekupovali koncepčně a nepřicházeli nejprve na vyzkoušení, zda zapadnou do systému a do party. Většina nákupů vycházela z toho, že se objevil volný a levný hráč a koupil se, a? byl nebo nebyl třeba. Nejen já jsem si říkal, že je třeba udělat zásadní rekonstrukci. Odešli hráči, kterým nevěřil trenér (a ani fanoušci) nebo kteří nevěřili týmu a neoslovila je ani možnost hrát LM. Většinou se jednalo o neprodejné hráče za zenitem a ziskem pro tým je už jejich prostý odchod a ušetření na platech. Z velké části se jednalo o hráče, za které soudný člověk žádné peníze nečeká. Odevzdali Slavii své a jdou dál. Nové tvoření týmu se aspoň v této fázi zdá být koncepční a nadějné. Trenér si vytáhl své koně z vlastní líhně a i podle nasazování do přípravných přáteláků je vidět, že na ně bude svým způsobem sázet. Dále přesně zaceluje mezery v sestavě. Nepřetahuje hvězdy, protože ty ani v naší lize nejsou. Jen jsou po odchodech do ciziny některá jména více profláklá, jejich nákup je však většinou "za hodně peněz málo muziky". Nelze očekávat, že nějak super silný tým na české podmínky vytvoříme za jedno přestupní období. Jen lze předpovědět, že to Karel Jarolím vzal za správný konec a chystá tým, od kterého by se v budoucnu dalo hodně čekat.

      • Re: Petr Zábojník má nakročeno do Slavie

        mart     před 19 lety 12.07.2005 16:39 |  
        0 0

        asi tak nejak,...jj, dost casto si prectu Huzgiho komentar ( zamyslim se :o), a reknu si jj, tak tak nejak bych to asi taky rekl,....
        No ted teda uz opravdu nejakyho toho UTOCNIKA, ..... jen si opravdu neumim predstavit koho. ( a v tuto chvili autor s poteseni zjistuje, ze je tu jen od toho aby do toho kecal, a na stesti nema vubec, ale vubec zadnou zodpovednost :o) )
        Zdravi ( jako obvykle ) mart

    • Re: Petr Zábojník má nakročeno do Slavie

      (host)     před 19 lety 12.07.2005 16:06 |  
      0 0

      hmm dobrý no...Zábojník....hmm fakt dobrý. Looky

    • Re: Petr Zábojník má nakročeno do Slavie

      myshack (přítel SN)     před 19 lety 12.07.2005 17:07 |  
      0 0

      Kopceme, já uvažji podobně. Musím říci, že Na otázku v čem sou tito hráči lepší vidím jedinou odpověď. Chtějí do Slávie jít. Je jasný, že tohle mužstvo je přecejen dobrý základ pro vybudování kvalitního mužstva. Ale ve Slávii opravdu není čas na postupné dobudovávání, doplňování, a kristalizování týmu. Leda, že jsme opravdu sestoupili na zem a půjdeme cestou Olomouce, Baníku a klubů, které budují mužstvo pro nějaký časový horizont a jsou tak opravdu jen chovné stanice pro Pasky, Zíky a jiné "pasáky". Já osobně myslim, že se u nás dvě Velká mužstva mohou uživit. Nevim proč se ENIC postupně zbavuje té příležitosti, být jedno z nich.

      • Re: Petr Zábojník má nakročeno do Slavie

        mart     před 19 lety 12.07.2005 19:25 |  
        0 0

        :-(, sem si myslel, ze se pripojim k Myshakovi, ale tuuhle.....sice se mi na Tobe libi, ze jako jeden z mala vidis, ze Holenak neni stoper, ale full back ( stopera muze hrat z nouze), ale nevim jak bys chtel byt tim druhym muzstvem. Aspon ne hned. V realnem horizontu ( pravdepodobne nekolik let, pokud se nestane zazrak) spratu nedohonime - tady myslim predevsim financne. To ale neznamena, ze bychom je nemohli potrapit sportovne - nechci tipovat a urcite nerikam, ze budeme na tuti pred nema, ale zrovna tak bych hned ted netvrdil ani opak. Jina hlediska nez sportovni opravdu asi hodnotit muze jen malo z nas ( a Gary). Co se tyce Jarolima , tak tomu teda dost fandim.... jo a co se tyce Svece, tak nemej strach - je dost mozne, ze budeme hrat na jednoho utocnika ( stejne jich moc nemame), a pak by se druhej defenzivni halv lehce uzivil :o)

        • Re: Petr Zábojník má nakročeno do Slavie

          myshack (přítel SN)     před 19 lety 12.07.2005 21:15 |  
          0 0

          Slávie má značku. Má velikánskou základnu. Velikou fanouškovskou obec. A konečně má i velice výborné výsledky v mládežnických kategoriích. V celorepublikovém měřítku se sní může měřit jenom jeden klub. Co jí chybí k tomu bejt top, je chybjející jednota ve vedení a cílevědomej, schopnej a důslednej majitel. Máš pravdu. Co se ničilo deset let se nedá spravit hned. Jediná šance je, že se ENICu podáří Slávii prodat. Podle mě je to teď už jedinej záměr, kterej maj. Ale to nebude tak jednoduchý. Promrhali Korbelovi prachy, atmosféra v klubu je na takové úrovní, že je hrači posílají k arbitráži a nebo utíkaj do druholigovejch klubů v Německu. Do toho se míchaj různý chyby, přehmaty, nedorozumění a intriky... Teda může se stát i něco jiného, ale to je z relace snů a š?astných náhod. Abys mě dobře pochopil. mělo to bejt o tom, že strategie nákupu nadějí je trochu ústup ze slávy. Evidentně to neni útok na LM a nebo titul v příštím roce. Neříkám, že se to všechno nemůže splnit i bez hvězd, ale.....Jinak o Švece strach nemám. Ten poroste. Moc se mi líbí jak je houževnatej, šikovnej a inteligentní :). To samé ještě Latka, Kozáčik a další.
          Doufám, že se o víkendu dostanu na ten Strahov. Docela jsem zědavej jak bude hra vypadat.

          • Re: Petr Zábojník má nakročeno do Slavie

            mart     před 19 lety 13.07.2005 13:06 |  
            0 0

            jj... nejvic Ti zavidim ten Strahov, tam ja se ted nejmin na 6 tydnu nepodivam:o(, snad po prazdninach. Ale jinak to vidis dobre. Jedine, co nam chybi, aby sme byli se spratou pary, jsou penize/management. Jenze penize jsou bohuzel az na prvnim miste...... viz jisty Abramovic, v jedne nejmenovane metropoli, kde to ted boucha..., management je hned v zavesu, a da se za ty penize taky koupit viz Peter Kenyon, a ted i Frank Arnesen.... njn ale to je trochu jiny kafe ( bohuzel)

            • Re: Petr Zábojník má nakročeno do Slavie

              myshack (přítel SN)     před 19 lety 13.07.2005 14:26 |  
              0 0

              Já ti zase závidim ty prázdniny...

  8. Re: Petr Zábojník má nakročeno do Slavie

    (host)     před 19 lety 12.07.2005 16:07 |  
    0 0

    hmm dobry no ..

  9. Re: Petr Zábojník má nakročeno do Slavie

    Markus     před 19 lety 12.07.2005 17:05 |  
    0 0

    MÁM VELKÉ STAROSTI

    Mám velké starosti, nevím zda příjemné nebo nepříjemné, spíše nečekané. Slíbil jsem že dám vedení čas do začátku ligové sezony dokázat mi že to myslí s budoucností klubu vážně. Bohužel to vypadá že nebudu schopen toto po sportovní stránce posoudit, Slavie mě převezla :) Předem říkám že nebudu soudit dle utkání kvalifikace o LM, budeme tam mít natolik silného soupeře že není fér posuzovat cokoliv jiného než bojovnost hráčů, vychovat si hráče pro ligu mistrů musíme dlouhodobě a teď se zdá že tu máme další pokus. Došlo opravdu k hodně změnám v kádru, přišla spousta hráčů a i v Bčku se objevila spousta hráčů kteří teprve budou dokazovat co v nich je. Soudit hru Slavie mohu až po odpískání konce posledního podzimního ligového utkání. Kéž bych totéž mohl říci o výstavbě vlastního stadionu, ukazuje se že sehnat partnera je pro management Slavie mission impossible. Je tomu už půl roku co jsme tu hltali pravidelné fotky výstavby od Richiho. Je to velká škoda, protože chodit na zápasy Slavie do nového stadionu a sledovat jak se o šanci porvou tito noví kluci by mohla být věc co by mě znovu přiměla najít si čas a jít na fotbal.

    • Re: Petr Zábojník má nakročeno do Slavie

      (host)     před 19 lety 13.07.2005 06:22 |  
      0 0

      Zdravím Tě Markusi a všechny ostatní, rozumím tomu co píšeš. Celou dobu při všech diskuzích jsi přeci předem svoje stanovisko deklaroval, tak nemusíš mít pocit, že jako bys nemohl splnit to, co jsi slíbil. prostě svůj názor sdělíš, až to bude podle Tebe v tu správnou chvíli. A alespoň já nebudu mít nikdy pocit, že děláš něco jako že po bitvě je každý generálem. Naopak se těším na další pokecy, spíš než všechno ostatní aspoň za sebe můžu říci, že z mnoha povídání , která jsme tu vedli mám radost z toho, že jsou lidé, kterým na Slávii záleží, že jsou to opravdoví fandové, vedou diskuzi slušně a i když spolu někdy nesouhlasíme, tak se navzájem respektujeme. Tam někde je myšlenka základu Slávie. Tak Vás všechny od Richiho, Markuse přes Galana, Kopcema, Martyho, Vikinga a spoustu dalších až po Garyho zdravím a přeju hodně zdraví a pohodu. Sokrates

    • Re: Petr Zábojník má nakročeno do Slavie

      mart     před 19 lety 13.07.2005 14:43 |  
      0 0

      taky zdravim Markuse. Jen s tim stadionem - tam sme proste zmeskali vlak. Ty doby, kdy bylo mozny urvat takovou hromadu penez jsou FUC. Meli sme taky dost "SMULU", ze nam "Zmizely" penize od Korbela a za prestupy v 96tem.....Jinak, pokud se ten stadion nakonec povede,( a ja bych se nebal rici, ze je tu tak asi 50% sance), tak to by byla bomba. Ekonomicky by to klub posunulo uplne do jine roviny. Takovy ty komentare, ze Bayern hraje na mestskem a ze AC a Inter maj spolecnej mestskej ,jsou uplne jina kategorie klubu - tzv Velikani - staci si udelat jednoduchej rozpocet - Liverpool( a financne urcite neni supertrida) planuje novy stadion za 120 milionu liber(a hned hlasej, ze kdyz to vyjde bude o 50% drazsi, a maketu porve predvedli pred vice nez 13 mesicema- podobnost ciste nahodne :o)), jejich rocni naklady na vyplaty v regionu 50-60 milionu liber. Cili dvojnasobek-trojnasobek rozpoctu na vyplaty jim koupi stadion - podle studie, navrat nejmene 15 let tot LFC. Kdyz to vezmes potazmo na Slavii - rozpocet na vyplaty hracu - no kolik- rekneme 60 milionu korun ? - mozna trochu vic mozna min, tady teda cisla fakt neznam - ale i kyz to ztrojnasobis, tak za to stadion nepostavis ani nahodou. V nasi ekonomice (myslim Slavii) - jestli fakt dokazou ten stadion postavit - tak teda fakt DOBRY!! mart

  10. Petr Zábojník má nakročeno do Slavie

    (host)     před 19 lety 12.07.2005 19:24 |  
    0 0

    Už sem to tu jednou psal, ale přesto znovu...Narozdíl od mnoha kritiků co Zábojníka neviděli v jediném zápase a přitom plácají něco o dalším zbytečném přestupu jsem občasným návštevníkem zápasů Mostu a tak sem mněl Zábojníka mnohokrát možnost vidět hrát.....Jednoznačně výborný přestup, jedná se o vysokého hráče, dobrý hlavičkář a přitom slušná hra nohou. Společně s Pilařem byli dva nejlepší hráči Mostu v minulé sezóně (suverénní vítězství v druhé lize, v poháru vyřazení komunistů). Myslím, že bude pro Slavii přínosem. Někteří lidi by měli míst plácání "chytrých" hoven na netu radši někdy vyrazit na stadion...Huml.

    • Re: Petr Zábojník má nakročeno do Slavie

      (host)     před 19 lety 13.07.2005 06:29 |  
      0 0

      Zdravím Tě Humle a chci podpořit Tvůj názor. Zábojníka jsem viděl hrát také a ne jen pár minut a souhlasím s Tebou. Já mám dokonce pocit, že tenhle přestup je snad dokonce lepší trefa, než všechny ostatní (L.Jarolím je samozřejmě jiná kategorie). Je na svou výšku obratný a dobře fotbalově vybavený, velmi dobrá hra hlavou, co jsem měl možnost vidět, tak i fyzicky velmi dobře připravený. Teď mě možná někdo sejme, že tu taky plácám "chytrá ho8na", ale takhle jsem to viděl při jeho hře. Sokrates

      • Re: Petr Zábojník má nakročeno do Slavie

        (host)     před 19 lety 13.07.2005 10:55 |  
        0 0

        Diky za podpoření, naprosto s Tebou souhlasim.Huml.

  11. Re: Petr Zábojník podepsal ve Slavii

    Galan     před 19 lety 13.07.2005 14:13 |  
    0 0

    Jsem rád, že zde mnoho fanoušků žije optimismem, co jiného nám zbývá. Souhlasím, že se buduje tým, který by mohl mít někdy ve vzdáleném horizontu i perspektivu. Jsem ale velmi opatrný v úvahách, nebo? historie mě k tomu nabádá. Když si totiž vzpomenu na pana Beránka, jak se jel zeptat do Anglie, v době, když už byl dávno oslovený Csaplár, jak to s tou koncepcí vůbec myslí, víme jak to dopadlo. V té době už vedení dávalo Beránkovi jasně na jevo, že s ním nepočítá. Když vzpomenu na pana Petrželu, když působil v Bohemce, vyměnil asi 20 hráčů během měsíce, a stejně spadli do 2. ligy. Tenkrát to komentoval, že přes noc se nedají dělat zázraky. Začal tedy budovat /koncepčně/ tým, který se vrátil a začal šplhat až na ty nejvyšší mety. Bohužel to bylo na úkor krásy fotbalu. Někteří trenéři soupeřova mužstva trnuli do konce zápasu, jest-li nebudou muset volat sanitku. Dobře, uznávám, že nezvučná jména sice nevzbudí respekt u soupeře, ale mohou ho přehrát bojovností. Jenom se bojím, aby se uvedená písnička neopakovala. Za pár let by nynější posily měli sklízet úrodu , ale také jim budou končit "krátkodobé" smlouvy. Bude pak těžké je udžet. Přeci jenom rudí bratři platí lépe, nemluvě o zahraničí. Každý teď promýšlí tu ideální sestavu, ale všichni víme, jaké marodka nás již delší dobu provází. Věřím, že i v tom by jsme mohli mít více štěstí. Přeji klukům zdraví a už teď se těším na první ligové zápasy, a hlavně na líbivý fotbal, který trenér slibuje.

    • Re: Petr Zábojník podepsal ve Slavii

      mart     před 19 lety 13.07.2005 14:24 |  
      0 0

      .. taky sem premyslel :o), co to znamena - teda jako ty kratkodoby smlouvy. Myslim si, ze je za tim nejakej Ekonom, kterej se ( podle me) dost vyzna. V ekonomice nasi ligy asi fakt neni mozny na veky platit prumerny hrace, jen proto, ze maj dlouholety smlouvy. To by se taky mohlo stat, ze lecjakej nekopa bude mit takovou krasnou vyplatu az do duchodu, jen proto, ze kdysi nekdo tvrdil, ze je talen... Lukrativni smlouvy si Slavie proste asi dovolit nemuze, ale dava tam dodatek o opci.... ja nevim me se to zda z ciste ekonomickyho hlediska dost dobry..... navic ty doby, kdy bohaty kluby ( o.k s vyjimkou Chelsea, Realu a par Italskejch klubu) platily sileny penize na vychod - jsou pryc. Jen jako priklad. Kolik zaplatil Celtik za Zuravskyho - ani ne 2 melouny..... a predpokladat, ze kazdyho prodame je fakt blbost - tak to jen muj nazor k tem KRATKODOBYM SMLOUVAM. Zdravi mart

      • Re: Petr Zábojník podepsal ve Slavii

        Galan     před 19 lety 13.07.2005 16:02 |  
        0 0

        Ahoj Marty, to ukáže čas. Samozřejmě to má své výhody i nevýhody. Už jsem zde psal, že Paska odolával tlaku, aby Rosický hrál ještě nějaký rok ve Spartě, a pak šel "zadarmo". Naštěstí tak neučinil, samozřejmě si ale přišel na své, z vyšší částky je i vyšší provize, ale českému fotbalu to pomohlo.