O Slavii

Lukáš Došek opouští Slavii

Lukáš Došek je dalším hráčem, který se rozhodl neprodloužit smlouvu ve Slavii a s největší pravděpodobností odchází do  týmu nováčka druhé německé ligy SF Siegen. Smlouva vyprší Lukášovi ve čtvrtek a pokud uspěje na zdravotních testech, tak  podepíše dvouletý kontrakt. Přidá se tam k dalším odchodům hráčů ze základní sestavy, za které Slavia neuvidí ani korunu.

Komentáře (32)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Lukáš Došek opouští Slavii

    (host)     před 19 lety 29.06.2005 14:09 |  
    0 0

    Nad přestupovou politikou Slávie se mi chce opravdu brečet. Odejde polovina týmu a za ně do klubový kasy snad vůbec nic. Nevim co si myslet, když do SLávie přijde nový hráč a trenér o něm řekne, že jde o perspektivního hráče a my s ním podepíšeme smlouvu na 2 roky. To asi proto, aby po těchto dvou letech mohl zas klidně bez náhrady odejít?

  2. Slavia neuvidí ani korunu

    Huzgi (přítel SN)     před 19 lety 29.06.2005 14:12 |  
    0 0

    Lukáš Došek odvedl pro Slavii své. Přišel jako veliký talent a budoucí reprezentant. Bohužel se jeho vývoj nenasměroval strmě vzhůru, ale po prosazení do základu hned po svém příchodu začal neodvratně stagnovat. Lukáš určitě patří k ligovému lehkému nadprůměru, ale pro Slavii už to není to pravé ořechové. Slávističtí fanoušci se stali vůči Lukášovi značně kritickými, posměšně hodnotili většinu jeho centrů a málokdo ocenil jeho černou práci. Zkrátka je čas, udělat si se Slávií navzájem papa a uvolnit pravého beka někomu (doufejme) mladšímu. Za ty roky ve Slavii se Lukáš určitě zaplatil a já (a určitě ani nikdo z těch posměváčků) neočekávám, že bychom jej ještě nějak finančně zhodnotili. Vydělat se dá jenom na tom hráči, který odchází na vrcholu svých sil a to není tento případ.

    • Re: Slavia neuvidí ani korunu

      PetCC     před 19 lety 29.06.2005 15:37 |  
      0 0

      Došek začal stagnovat ve chvíli, kdy se přešlo na 4 obránce a on se přesunul ze zálohy do obrany. Pokud bych v posledních zhruba deseti letech měl ale vybrat nejlíp kombinující dvojice ve Slavii, pak by to byli Kuka-Adauto před asi třemi roky, když oba dva střídali a pak Lukáš Došek-Ulich, ty těma krátkýma přihrávkama dokázali projít přes kohokoliv i v pohárových zápasech. Bohužel, Piták si přes jeho vysoký kvality nedokázal s Doškem dostatečně porozumnět. Já jsem to poslední rok, vzhledem ke kritikám na Doška, dost pozoroval. Kdykoliv se Došek dostal při útočení k míči, tak Piták někam zmizel a Doškovi nezbylo než centrovat, protože široko daleko neměl komu by přihrál.

  3. Re: Lukáš Došek opouští Slavii

    vlada     před 19 lety 29.06.2005 14:17 |  
    0 0

    Vedení na jaře prohlásilo,že se budou sepisovat smlouvy jinak a to,že si hráči polepší až podle výsledků, s čímž souhlasím, ale že odejdou všichni kterým končila smlouva,to mě taky překvapilo.

  4. Re: Lukáš Došek opouští Slavii

    sesifka     před 19 lety 29.06.2005 14:18 |  
    0 0

    no sice skončil, ale když přijde Verbíř (i když na jiný post), tak to nevadí

    • Re: Lukáš Došek opouští Slavii

      jacko (přítel SN)     před 19 lety 29.06.2005 14:30 |  
      0 0

      Kdyby mel Verbir prijit tak pred 5-6 lety, byla by to bomba. Ted to nema absolutne zadny smysl a doufam, ze nic podobneho se nestane. Byl to bezesporu vyborny hrac, ale to nejlepsi ma za sebou.

      • Re: Lukáš Došek opouští Slavii

        Richi (admin)     před 19 lety 29.06.2005 16:49 |  
        0 0

        Presne tak, souhlasim, ten uz by pro nas nebyl prinosem, jen by mel zbytecne velkej plat.

    • Re: Lukáš Došek opouští Slavii

      (host)     před 19 lety 29.06.2005 14:45 |  
      0 0

      S tim Verbířem je to prej tutovka. Nerozumí si moc s Marečkem....

      • Re: Lukáš Došek opouští Slavii

        (host)     před 19 lety 30.06.2005 13:14 |  
        0 0

        Nevěř tomu-fakt! Navíc už v minulosti ho Slavia dělala,ale on se nechtěl stěhovat.Ten nepřijde-ale trochu to škoda myslím je,myslím že by mohl jěště pomoci.

    • Re: Lukáš Došek opouští Slavii

      vlada     před 19 lety 29.06.2005 16:31 |  
      0 0

      Pochybuju,že by se Verbíř hrnul do Slavie a navíc si nejsem jistý,jestli by byl pro tým přínos. Zenit už má za sebou.

  5. Re: Lukáš Došek opouští Slavii

    (host)     před 19 lety 29.06.2005 14:20 |  
    0 0

    sice je pravda že u nás odkopal dost ale odejít 5lidí ze základu a zinkasovat 0 - to neni moc dobrý... SLAVIA UNDER CONSTRUCTION

  6. posílení?!?

    sesifka     před 19 lety 29.06.2005 14:26 |  
    0 0

    je další na řadě... a? mi někdo vysvětlí jestli jsme posílili - bejbl, kuka, došek, holeňák, ?koloušek, sedláček, rychlík oproti trebalík, švento, gecov, jarolím, ? verbíř, hubáček

  7. Re: Lukáš Došek opouští Slavii

    vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 29.06.2005 15:13 |  
    0 0

    Přestupová politika Slavie stojí za velký houby s octem, pak nemáme mít dluhy, vždy? oni nejsou schopný někoho prodat za nějakou slušnou cenu a ani nedokážou prodloužit někomu smlouvu, aby neodešel zadarmo. No zkrátka, pane Leško, klobouk dolů, to by nedokázal opravdu nidko.

  8. Re: Lukáš Došek opouští Slavii

    honzah (přítel SN)     před 19 lety 29.06.2005 15:32 |  
    0 0

    Verbíř by se hodil, ale tu smlouvu bych s ním podepsal maximálně na 2 roky.

    • Re: Lukáš Došek opouští Slavii

      (host)     před 19 lety 29.06.2005 15:44 |  
      0 0

      Verbíře ani zadarmo! To radši a? hrajou dorostenci.

      • Re: Lukáš Došek opouští Slavii

        honzah (přítel SN)     před 19 lety 29.06.2005 16:02 |  
        0 0

        Co máš proti Verbířovi?

  9. Re: Lukáš Došek opouští Slavii

    honzah (přítel SN)     před 19 lety 29.06.2005 15:37 |  
    0 0

    Hlavně, aby neodešel Holeňák!!!

    • Re: Lukáš Došek opouští Slavii

      jacko (přítel SN)     před 19 lety 29.06.2005 15:47 |  
      0 0

      Odchod Holenaka by me osobne nijak nezarmoutil, neustale zraneny hrac je nam k nicemu. Samozrejme pokud by se dal dohromady a zraneni neustale neprichazela, tak je to platny obrance.

      • Re: Lukáš Došek opouští Slavii

        honzah (přítel SN)     před 19 lety 29.06.2005 15:51 |  
        0 0

        Propustit hráče po roce s tím, že jsme do něj něco investovali a nic nezískali, je trapné. Navíc věřím, že pokud bude v srpnu hrát v naší obraně, může tam uhasit nejeden požár.

        • Re: Lukáš Došek opouští Slavii

          jacko (přítel SN)     před 19 lety 29.06.2005 15:55 |  
          0 0

          Ja nerikam, ze bych ho nechtel, jen bych ho chtel radeji na hristi a v plnem zdravi a forme. Coz v uplynule sezone rozhodne nebylo.

          • Re: Lukáš Došek opouští Slavii

            honzah (přítel SN)     před 19 lety 29.06.2005 16:05 |  
            0 0

            Jeho poslední 2 roky byly opravdu nevábné, ale pořád si myslím, že jeho chvíle ještě přijdou (to jsem si ale myslel už o celé řadě hráčů a není to jen problém Slavie) a navíc je to jeden z posledních klubových hráčů s reprezentačními zkušenostmi...

  10. Re: Lukáš Došek opouští Slavii

    Markus     před 19 lety 29.06.2005 15:41 |  
    0 0

    Zkusme jiný pohled, ryze sportovní, neřešme finance, to je záležitost vedení Slavie a ENICu. Lukáš Došek za celou svou dobu co ve Slavii ukázal dobrou práci po křídle, bohužel se nikdy nenaučil přesně přihrávat, nenaučil se střílet z dálky a hlavně se nenaučil spolehlivě bránit. Je na čase aby tam dostával šanci zase někdo jiný.

    • Re: Lukáš Došek opouští Slavii

      (host)     před 19 lety 29.06.2005 15:49 |  
      0 0

      Jo Markusi, tuhle metodu "kyselých hroznů" používám taky a jako slávista asi i dlouho používat budu : - )) .LordEdmund

  11. Re: Lukáš Došek opouští Slavii

    (host)     před 19 lety 29.06.2005 15:46 |  
    0 0

    Já bych chtěl L.Doškovi poděkovat. Byl jeden z fotbalistů, kterým se ne vždy všechno povedlo, ale nikdy jsem z jeho hry neměl pocit, že by něco odfliknul a nebojoval naplno. I když něco zkazil, hned se to snažil napravit a bojoval vždycky do posledního písknutí. Tak jak se na správného slávistu patří. Proto mu děkuji a přeju mu ještě hodně radosti z fotbalu, hodně zdraví a sportovního štěstí. K přestupům už se vyjadřovat nebudu, a? si každý vytvoří svůj názor. Je teď příprava k lize, a? se tedy tým připravuje a pak a? se předvede s tím co natrénoval. Pak můžeme hodnotit. Tak pěkný den přeje Sokrates

    • Re: Lukáš Došek opouští Slavii

      honzah (přítel SN)     před 19 lety 29.06.2005 16:18 |  
      0 0

      Mám doporučení, založ(te) si účet, abys(te) moh získávat spousty bodů...

      • Re: Lukáš Došek opouští Slavii

        (host)     před 19 lety 29.06.2005 16:28 |  
        0 0

        Zdravím Honzaha,
        já teď asi netuším, jaké body. Víš, já jsem spíš rád, že se tady začala dohromady právě těmito diskuzemi docela slušná parta lidí, by? spolu ve všem nesouhlasí, ale jsou k sobě slušní. To je dobře. Tak asi tak nějak. Sokrates

        • Re: Lukáš Došek opouští Slavii

          Galan     před 19 lety 29.06.2005 16:42 |  
          0 0

          Ahoj Sokrate, já vím jaké body měl na mysli, určitě to víš také. Alespoň u mě každým svým příspěvkem zaboduješ!

    • Re: Lukáš Došek opouští Slavii

      Galan     před 19 lety 29.06.2005 16:40 |  
      0 0

      Neustále čekám, kdy budu mít jiný názor než Sokrates, ale stále se nemohu dočkat. Nechce se mi opisovat, a tak musím jenom souhlasit, a rád. Samozřejmě Lukášovi děkuji, že chtěl hrát za Slávii, že vždy bojoval a neutekl, tak jako jiní, aniž by Slávii něco vrátili. Hezky se prožívají virtuální sny, o tom, kdo by na jeho místě mohl běhat. Ale buď nejsou peníze nebo dotyčný uteče při první příležitosti za kopečky, pokud je talentovaný a má šikovného managera. Pan Paska se nedávno netajil tím, že sledoval zápas dorostu Slávie od první až do poslední minuty. Když pak popisoval, že, při prodeji Rosického, na něj některé zahraniční kluby vyvíjeli tlak, aby Rosický ještě hrál ve Spartě 1-2 roky, a pak byl zadarmo?! Nevím , nevím, jak se nám ti nadějní dorostenci, hrající v reprezentacích, budou jednou revanšovat. Těm, kteří o něco níže kritizují nákup Holeňáka, a kritizují je zdravotní stav či rentabilitu, bych vzákal, a? přibrzdí. Jednou je možná jejich děti budou odvážet do domova důchodců, se stejnou myšlenkou, pak se možná zamyslí.

  12. Re: Lukáš Došek opouští Slavii

    gary     před 19 lety 30.06.2005 02:23 |  
    0 0

    Odchod Lukáše Doška není žádnou tragédií. Tragédií je ,že tento hráč odchází až dnes. Můžeme odepsat dalších cirka 15 milionů. Na druhou stranu když vidím, co se děje ve Slávii s Kolouškem ,který nás stál 30 nezbývá mi než se slzou v oku zavzpomínat na pana Beránka. Ten panečku dokázal hráče zhodnotit.
    Na druhou stranu se mi začíná čím dál víc líbit pan Rosen. Jeho sebereflexe v deníku Sport mne imponovala. Nelze než souhlasit s jeho slovy že …“Slávii vede banda idiotů.“

    • Re: Lukáš Došek opouští Slavii

      (host)     před 19 lety 30.06.2005 07:03 |  
      0 0

      Ahoj Gary,
      spíš než zhodnocení hráče jsem měl na mysli mu aspoň poděkovat a slušně se s ním rozloučit. Vím, že jsi beránkovec a respektuji Tvou lítost. Já mám k němu své výhrady, ale to už je dnes pasé. Pana Rosena sleduji a i když nepoužil přesně tenhle výrok ( ve smyslu se vyjádřil, že je nutné aby se vedení vzpamatovalo než bude pozdě), myslím si , že to bude ten člověk, který má v sobě asi to samé čidlo, které začíná silně blikat a varuje před velkým průserem. Je fakt, že proběhla kapitalizace pohledávek a zakladní jmění je tedy navýšeno a účetně máme čistý stůl. Jenomže máme pohledávky jiné, než majitele ENIC a ty se bohužel odepsat takto nedají. Co je platné základní jmění společnosti navýšené o 400 mil., když reálně tomu tak není, a pohledávky nás vrhají do silně platebně neschopné situace. A pokud to takhle půjde dál, nevím, ale zákon o konkursu a vyrovnání je neúprosný. Tohle pan Rosen ví, protože se v této problematice jako ekonom a investman dost dlouho pohybuje, proto jeho "bubnování na poplach". Jinak přeju hezký den Sokrates

    • Re: Lukáš Došek opouští Slavii

      (host)     před 19 lety 30.06.2005 13:06 |  
      0 0

      To fakt takhle řekl,jo?? On je znám jako velký zastánce Enicu-já nechápu proč brečí nad tím,že třeba Koloušek má nevýhodnou smlouvu-vždy? už byl ve vedení Slavie taky,když se přestup realizoval.Byl v dozorčí radě.Kdyby tak měl někdo e-mail na Lešku-já bych mu napsal věci.Dopisy posílat-to není ono.

      • Re: Lukáš Došek opouští Slavii

        Galan     před 19 lety 30.06.2005 14:44 |  
        0 0

        Asi ti neodpoví, ale pročPředsednictvo
        Generální ředitel a člen představenstva: Ing.Vladimír Leška
        tel.zam: 233 081 753
        mail: vladimir.leska@slavia.cz
        Sportovní manažer: Mgr. Josef Jinoch
        tel.zam: 233 081 764
        mail: josef.jinoch@slavia.cz
        Sportovní ředitel: Jan říčka
        tel.zam: 233 081 762
        mail: ricka@quick.cz
        Technický ředitel: Jan Jakubec
        tel.zam: 233 081 756
        mail: jan.jakubec@slavia.cz
        Hlavní pořadatel: Jiří Přeslička
        Ekonom: Ing. Jiří Kulička
        tel.zam. 233 081 755
        ne :