Názory

Csaplár končí (tedy měl by)!

řeknu to na rovinu. V průběhu zápasu se Slováckem se mi chtělo několikrát zvracet, brečet nebo alespoň něco hodit po televizi. "Hráči makali, nemám, co bych jim vytknul, viděli jsme kvalitní utkání atraktivní pro diváky," řekl jako obvykle po zápase trenér Csaplár. Byl to asi jeho poslední podobný pozápasový rozhovor na lavičce Slavie.

Dle mého názoru jsme totiž neviděli kvalitní utkání, ale zápas podobný vodnímu pólu, v němž hráči jednoho z týmů neumí plavat. A tím týmem byla Slavia. Trenér Csaplár vždy vychvaluje italský styl hry. To jak je propracovaný v obraně a založen na pečlivé taktice. Tuto taktiku však já ve hře Slavie pořád nějak nemohu najít. Nevím, jestli jste si toho všimli taky, ale když naši hráči přechází do útočné fáze, tak jsou všichni volní hráči obsazení a dá se přihrát maximálně na Pitáka, který se jako jediný hýbe, alespoň když se útočí. Naopak když útočí soupeř, nejsme schopni uhlídat jediného hráče jinak, než za cenu faulu. Naši obránci se zmůžou maximálně na to, aby si stoupli na šestnáctku a čekali co se bude dít. Že jim ale za zády někdo zabíhá, to je už netrápí. 

Nepřesné přihrávky zálohy často brzdily naše brejky. Vyzdvihnul bych snad jen výkon Karla Pitáka, který tradičně hrál skvěle, ale s Doškem v zádech toho moc dokázat nemohl. Tento hráč totiž naprosto nemá co dělat v základní sestavě. Když háže aut, je mi z toho špatně. čeká, točí si s míčem v ruce jako kdyby měl bůh ví kolik času. Pak to stejně hodí pokaždé stejně. 

V celé hře musí nastat radikální změna. Myslím však, že tu už by měl provést někdo jiný než současný lodivod Csaplár. A modlím se, aby nový kouč brzy zjistil, že vítězný typ Rychlík spolu se stále zářící hvězdou Doškem nepatří do základní sestavy a také, aby si všimnul toho, že kdesi na kraji lavičky sedí Hrdlička s Munsterem a čekají na svou šanci. 

Za týden nás čeká derby a já bych nerad, aby to dopadlo jako loni. Doufám, že všichni přijdete a také, že se konečně bude na co dívat. Slavia navždy!

Komentáře (64)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

    (host)     před 20 lety 09.04.2005 18:31 |  
    0 0

    Docela s tebou souhlasím. Nemůžu se zbavit i toho dojmu, že do toho nedávají všechno. Bojovnost (snad s vyjímkou Švece, Gedeona či Pitáka) nikde. Můžu mluvit jen podle TV a zdá se, že vůbec nefunguje pohyb, hlavně bez míče. Dál jsem si všimnul, jaká je takřka po každém ztraceném míči v útoku, obrovská díra ve středu hřiště. Furt člověk poslouchá ty keci o zónách a jak se to všechno posouvá v bloku a to tedy u Slavie vidět není. To, že by útočili v nějakém větším počtu je taky utopie.
    Při pohledu na kádr se to nechce všechno svádět na trenéra, ale podle mýho marně přemýšlím, co na těch tréningách dělají???
    Vychází mi to tak, že trenér už je asi nic nenaučí, ale goly za ně taky dávat nemůže!!!! Vyhazov trenéra bude možný impuls, možná se za něj postaví a bude to jěště horší, ale spíš ne. Na druhou stranu: kdo by k nám teď šel trénovat??? Nějakej jo dobrej asi ne (nemáme prachy, hráče, stadion, diváky.....).
    Možná by nám pomohl Ščasný, ale ten podle všeho posledně odmít v rozehraný soutěži Spartu a tak vůbec nepředpokládám, že by chtěl k nám. Napadá mě snad jen s Csaplárem jako asistentem, to by možná bylo nejlepší.

    Asi se to mělo v zimě prodat, protože ten začarovanej kruh už asi nikdo nerozsekne (Nejdřív ENIC dával prachy na všechno a nebyly výsledky, nepohlídal si pořádně investice a teď chce nejdřív výsledky bez hráčů a pak někdy příště dá nějaký prachy, ale ty už z těch co si vyděláme) Hrůzná myšlenka. Doufám, že Slavie je víc než Bohemka a skončí líp.

    • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

      (host)     před 20 lety 10.04.2005 01:08 |  
      0 0

      Nechci se tu nějak zastávat trenéra, ale už je mi z toho zle, vždycky když se nedaří, tak za to může trenér, ale nikoho nenapadne, že hráči. Proč u nás trenér nevadrží třeba 5 let, aby mohl pracovat s týmem? češi jsou nenasytní a jednou musí přijít nějaká krize, protože nejde jen vyhrávat, ale když ta krize přijde, tak se hned mění trenér. Když měl Bayern Mnichoch krizy nechal trenéra pracovat a Bayern šel zas nahoru, ale i v dalších týmech když měli kryzi nechali trenéra, tak např. Liverpool, Dortumnd, Real aj. Myslím si, že by se trenérovi měla dát šance, protože když přijde nový, tak si tým musí zvkynout na jiný styl hry a to bude nějaký čas trvat

      • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

        (host)     před 20 lety 11.04.2005 10:29 |  
        0 0

        krize je to od začátku, kdy nastoupil.
        neni tady trend, který by říkal tahle koncepce je dobrá.
        nemá výsedky a organizace hry je tragická.
        je mi csaplára líto. Byl sem rád, když přicházel do Slávie, ale nemá ani výsledky a herní projev mužstva je především směrem dozadu prostě špatnej.
        Spočítej si průměr obdržených branek na zápas na jaře. A to nebyli náhodné nebo smolné góly. Dostali jsme je v zápasech , kdy má soupeř většinou tři čtyři další tutovky. To je po po tak dlouhé době u mužstva už podle mne alarmující.

  2. Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

    Georginho     před 20 lety 09.04.2005 18:38 |  
    0 0

    Potrebujem nejakyho vybusnyho a urvanyho trenera kterej tym nahecuje, serve a vynada jim kdyz budou hrat jako v poslednich zapasech.. Csaplar je mozna sympatak, ale ve Slavii toho opravdu moc nedokazal a za ten rok co tu je se nic nezlepsilo. S vymenou trenera souhlasim, chce to uplne novej system, takze Lesko, najdi nakyho srdcare kterej nas zvedne! Na derby pudu na 100%, i kdyz ste me dneska pekne nas*ali. Budu drzet palce a fandit jako zbesilej tak nam prosimvas neuriznete ostudu! SKS4EVER

    • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

      vlada     před 20 lety 09.04.2005 18:50 |  
      0 0

      Přesně tak!! Chce to přísného trenéra. Co je platný, že je u hráčů Csaplár oblíbený, když na hřišti to vidět není.

    • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

      (host)     před 20 lety 11.04.2005 10:35 |  
      0 0

      Já si myslim a mám to i potvrzené od lidí, kteří s naším trenérem spolupracují a nebo spolupracovali, že motivátor je on výborný. Tam problém podle mne není.
      Preferoval bych spíš trenéra, který má lepší taktické znalosti nebo je alespoň umí lépe uvést na hřišti do praxe...

    • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

      honzah (přítel SN)     před 20 lety 12.04.2005 15:34 |  
      0 0

      Myslím, že ti rozumím. Požaduješ nějakého ,,sešívaného Straku´´... Minimálně v derby by takový týpek opravdu prospěl...

  3. Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

    (host)     před 20 lety 09.04.2005 18:56 |  
    0 0

    Spousta lidi ted zatracuje trenera Csaplara.
    Priznam se,ja nikoliv.
    Jedine co mu vytykam a s cim s nim nesouhlasim,je jeho pozapasove hodnoceni a to jiz nekolikrate za sebou.
    Jenze na druhou stranu,prece nebude tvrdit,ze hraci hrali tuzku,nebot by se okamzite ozvaly hlasy proti jeho praci a on nebude preci shazovat sam sebe.To by neudelal nikdo!
    V dnesnim zapase se Slovackem jsem se dopredu pripravil a behem zapasu jsem si delal takove rozbory vykonu jednotlivych hracu Slavie...
    Tento rozbor vyzniva pro vetsinu nasich hracu tak tristne,ze se jej ani neodvazuji zverejnit.
    Jen se recnicky zeptam:vedi nekteri hraci Slavie proc jsou vubec na hristi,a ze tam maji prodavat svou praci za kterou jsou odmnenovani???
    Ja se domnivam ze nikoliv.Hledejme chyby hlavne u samotnych hracu a teprve pote u treneru a managementu.
    Cindy z vychodni.

    • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

      chrobak     před 20 lety 09.04.2005 19:54 |  
      0 0

      1. Chyby u hráčů by měl hledat trenér, ne my.
      2. Csaplar říká, že ze slabého kádru vymáčkl maximum. To je otázka. Myslím, že kádr je určitě lepší, než jsou výsledky na druhou stranu je fakt, že když se někomu nedaří asi nemůže jen tak sahnout po někom dalším z lavičky.
      3. Sestava. Těžko říkat, že měl hrát např. Munster, kdo z těch co to říkají ho viděl hrát? Ale když se nedaří, měl by alespoň něco zkusit a nespoléhat na svou družinu věrných. Pokud vzpomínám např. na Hrdličku, tak i když asi měli již dva trenéři důvod ho poslat do béčka tak jsem ho nikdy neviděl hrát tak mizerně jako hraje Rychlík furt.
      4. Nebyl by první trenér, který by byl vynikající (osobně si to o Cs. nemyslím) ale odešel kvůli chybějícím výsledků.
      5. Jsou trenéři, kteří umějí kecat (jako např. Hřebík nabo Csaplár) a jsou trenéři, kteří mají výsledky jako např. Jarolím. Mám raději ty druhé.

      • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

        jarmakarma (host)     před 20 lety 09.04.2005 20:20 |  
        0 0

        Munster dal 2 góly v zápase za B tým. Za to pak hrál 10 minut proti Jablonci! Další důvod proč ODCHOD!

    • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

      Slawek     před 20 lety 10.04.2005 16:32 |  
      0 0

      Tak to vidíš jak sis sám odpověděl.Ten seznam nedostatků má právě na svědomí Csaplár.

    • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

      Slawek     před 20 lety 10.04.2005 16:35 |  
      0 0

      Tak to vidíš jak sis sám odpověděl.Ten seznam nedostatků má právě na svědomí Csaplár.

  4. Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

    (host)     před 20 lety 09.04.2005 21:13 |  
    0 0

    Na zvracení se hodí spíše toaleta nežli webové stránky a je alibismus zaklínat se přitom vlastní upřímností či věčností Slavie (a? už česky či anglicky).

    1. Dokud nebudou mít hráči uhrazeny veškeré pohledávky, budou mít v podvědomí blikající kontrolku, která je do jisté míry limituje a je jedno jestli to připustí nebo ne. Ryba smrdí od hlavy, ale protože hlava je daleko, zabýváme se ocasní ploutví, je to ostatně pohodlnější.

    2. Nepochopil jsem, co autorovi vadí víc, zdali "neschopnost" hráčů nebo trenéra? Kdo bude vedle Pitáka nastupovat, když ostatní jen stojí a čumí? Vyběhne na trávník team složený z diskutérů na slávistických webech a natrhne všem prdel?

    3. Dokud nebude vytvořena alespoň střednědobá koncepce, bude mít Slavia každý půlrok nového trenéra a fanoušky, kteří se více než sledování fotbalu věnují kálení do vlastních řad, což je nešvar pěstovaný posledních čtyřicet let.

    Ti, po nichž plivete jsou v současné době Slavia, nemusí se vám to líbit, nicméně je to realita. Proto je alibismus končit své výlevy zvoláním Slavia navždy (forever).

    • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

      jarmakarma (host)     před 20 lety 09.04.2005 21:22 |  
      0 0

      Ty říkáš: "Alibismus, alibismus, alibismus!"
      Já říkám: "Výkon, výsledky, kecy!"
      Slavia navždy!!!

  5. Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

    lucky-pilda     před 20 lety 09.04.2005 21:26 |  
    0 0

    Já byl přímo na místě činu, ale podle mě hrál Piták na to, kdo to je úplně tragicky, stejně jako týden před tím a jako hráč celkově předvedl průměrný až podprůměrný výkon. Jeho forma zápas od zápasu zoufale klesá, doufám, že proti Spartě zase začně pořádně hrát.
    To, že Lukáš Došek neumí házet auty a čeká s vhozením, dokud si nenajde "nejvhodnějšího" protihráče, aby mu nahrál dělá již od té doby, co je ve Slavii. Každopádně máš pravdu, že v základu momentálně nemá co pohledávat.
    Rychlík předvedl tradičně nemastnouneslanou hru, ovšem takový Latka byl dnes (i když běžně předvede alespoň průměrný výkon) bezkonkurenčně naším nejhorším hráčem - kazil přihrávky (bohužel ne jako jediný), vyloženě nestíhal a na co sáhl, to lehlo popelem.
    Z mého úhlu pohledu excelovali (pokud se to při tom vodním pólu vůbec dá určit) pouze tři hráči. Byli jimi Matúš, jenž pomalu získává jistotu, Radek Bejbl, který všude možně opravoval chyby tradičně hořící obrany a Adauto. Ten když už po více než roce začal konečně hrát fotbal, bohužel se zranil.

    • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

      (host)     před 20 lety 10.04.2005 08:19 |  
      0 0

      no,tak ja nevim,co by jsi chtel...Aby sam ziskaval balon,pak si ho petkrat nahral,prebehl cele hriste a zakoncil to vse golem?Se prober,Pitak jaksi nema s kym hrat...S nekym si pritukne,ceka na balon,ale ten uz se k nemu nedostane,rekne si o prihravku a ouha,ona nikde...Pitak potrebuje nekoho,kdo pochopi jeho napady,jeho tvorivost..pak bude hrat lepe.

      • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

        lucky-pilda     před 20 lety 10.04.2005 15:40 |  
        0 0

        Piták hlavně poslední zápasy když přihraje, tak většinou špatně, když chce centrovat, napálí to do protihráče. K němu by tam hráči byli, ale to by nejdřív museli dostat přihrávku. Například na podzim a na začátku jara jsme hráli s těmi stejnými hráči, a Karel jim dokázal dobře přihrát, jak říkáš ty, chápali jeho nápady a tvořivost. V tom problém nevidím. Jen se mi zdá, že se nechal ukolébat či otrávit tím, jak ho všichni vynášeli do nebes a že byl dlouhodobě nejlepším hráčem Slavie. V posledních dvou zápasech jím ani zdaleka nebyl ...

        • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

          kuczik     před 20 lety 10.04.2005 16:57 |  
          0 0

          Ach jo... Tyhlety názory mě někdy už vážně s odpuštěním serou... Milý Lucky-pildo, patrně jsi fotbal nikdy moc nehrál, protože pak bys nemohl vynášet takové soudy... Fotbalové mužstvo netvoří jedinej hráč,ale 11 lidí a když prostě nemá Piták s kým hrát, když se nikomu nedaří,tak nebude taky hrát tak skvěle... Ale vysvětlovat ti to je asi ztrátou času... A když se podíváš na poslední zápasy,tak i přesto,že se celé Slavii nedaří,tak Piták vždycky něco vymyslel nebo vytvořil šanci, tak nechápu, proč tady vedš hloupý kecy o ukolébání,apod...

          • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

            lucky-pilda     před 20 lety 10.04.2005 17:32 |  
            0 0

            Pro vysvětlení - fotbal jsem hrál pár let. Jen vyjadřuji svůj názor, a ten je, že minimálně poslední zápasy hrál jakoby bez chuti a patřil k našemu průměru. S jabloncem ho často převyšovali např. Fořt, Bejbl (což na druhou stranu neni žádná velká ostuda vzhledem k jeho zkušenostem a tomu, že je to kapitán) a Zbončák, v sobotu kromě Bejbla např. Adauto. Ale je pravda, že ani v jednom z nich nepatřil k nejhorším třem. Jeho výkony z poslední doby bych přirovnal k prvním jarním zápasům Radka Bejbla. Je tu akorát ten podstatný rozdíl, že když Karel něco zkazí, většinou se nic neděje a zapomene se na to, kdežto když udělá chybu obránce, tak je hned oheň na střeše a všichni si to pamatují. Všimni si (pokud se ovšem Pitákova výkonnost zase neobrátí k lepšímu), že Karel ztrácí zbytečně mnohem víc míčů než to dělal v oněch neš?astných zápasech Bejbl.
            Souhlasím, že Piták vytvořil několik šancí i v posledních zápasech, ale na druhou stranu taky připravil pár šancí soupeři a zkazil hodně relativně jednoduchých míčů.
            Nepopírám jeho nesporné kvality a chápu, že forma se nedá udržet celou sezónu, jen mě děsí, že jeho výkonnost má zrovna před derby klesající tendenci, protože opět hrozí situace z několika utkání minulého kalendářního roku, kdy ze Slavie hrál naplno jen Bejbl, který byl snad úplně všude, a všichni ostatní to jentak odchodili. Přecijen ve dvou se to lépe táhne, když už zbylí spoluhráči dělají, že se jich to netýká.
            Proto jen doufám, že v sobotu nenastane ještě horší extrém jako před několika lety, kdy z celé Slavie hrál jen Václavík a zbytek než aby životní výkon tohoto brankáře nějakou aktivitou se na to jednoduše vysral ...

            • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

              kuczik     před 20 lety 10.04.2005 18:30 |  
              0 0

              Tak Piták byl např. nemocnej, jak se objevilo i v médiích, takže na to bys mohl brát ohled...A nechápu, jak můžeš srovnávat jeho výkony s výkony Bejbla z úvodu!!!Piták hraje dobře, Bejbl hrál katastrofálně a to je rozdíl!!A ještě větší rozdíl je mzi tím,když člověk hraje dobře ( svůj standart ) nebo jestli hraje jako Bejbl z úvodu jara ( katastrofálně )!!! Fajn,tak Karel ztratil pár míčů..No a co... On tam je od toho,aby něco vymyslel a to dělá..A to,že ztratí nějakej míč navíc se stává, tak prosím nevynášej takový hloupý soudy.... A co se týče tvého ve dvou se to lépe táhne,tak sem se docela pobavil...Ve dvou se prosadíš proti 11 asi tak jako trabant v závodě s Ferrari...:)))

              • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

                lucky-pilda     před 20 lety 11.04.2005 00:15 |  
                0 0

                Naopak! Je to naprosto to samý! Bejbl úvod jara nehrál vyloženě katastrofálně, nýbrž občas hloupě ztrátil míč, z čehož byl často i gól, na druhou stranu zase mnoha gólům zabránil, ale toho si nikdo nevšímá. V centru pozornosti je většinou ten, kdo bránit nemusí, nemusí odvádět černou práci, ale předvede párkrát za utkání něco hezkýho a rázem se na chyby zapomene. A nejsou to jen semtam nějaké míče, je toho víc. Tím nemyslím jen Pitáka, ale všeobecně. Obránce na nějaký kličičky a parádičky nemá čas.
                Piták ale ani náhodou nehraje SVůJ standart, jak uvádíš, naopak hraje ligový průměr a svůj hluboký podprůměr. U hráčů typu Radka jsou vidět právě ty chyby, čímž samozřejmě neomlouvám jeho nepříliš vydařený začátek.
                Sice dva proti 10 (bez brankáře) nebo 3 proti 11 (s brankářem) není zrovna nic moc, ale pořád lepší než když něco dělá jen jeden jako ve zmiňovaném derby s Václavíkem, či Bejblovo "one man show" v několika zápasech v minulém roce. Že to těm spoluhráčům neni blbý. Ale třeba budou konečně hrát všichni. Sparta je opět trapná a vyhrává jen se štěstím, takže pokud ho konečně opustí, mohla by se výhra možná vydařit.
                P.S.: Samozřejmě tvůj názor respektuju a chápu ho, já to jen vidím trochu jinak.

                • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

                  kuczik     před 20 lety 11.04.2005 16:24 |  
                  0 0

                  To je jak mluvit do zdi... Napíšu ti větu, která ti to snad už konečně objasní... Piták je na hřišti od toho,aby hrál dopředu a to on dělá... Sice nehraje nějak oslnivě,ale pořád si svůj standart odehraje a je platným hráčem... Bejbl je obránce a je na hřišti od toho,aby gólům zabraňoval.. A teď ten rozdíl... Bejbl hral hrozně a podílel se na mnoha gólech... Piták góly připravuje, i když je podle tebe hluboko pod svým průměrem.To je divný,ne?? S Jabloncem gól dal, s Boleslavi ho připravil Fořtovi a vytváří plno dalších šancí... Co se týče hry dopředu,tak je asi nejnebezpečnější.. Tak prosím neříkej nic o podprůměrných výkonech a zamysli se nad tím,co píšeš...

                  • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

                    lucky-pilda     před 20 lety 11.04.2005 23:29 |  
                    0 0

                    Ale Piták i tak hraje poslední zápasy velice podprůměrně, žádný standart, o tom mě nepřesvědčíš! Máš pravdu, že několik gólů připravil respektive vstřelil, ale to by Bejbl hrát na jeho místě udělal s největší pravděpodobností taky a naopak. Btw. Piták se taky podílel na některých gólech když úplně zbytečně v půlce hřiště ztratil míč, to by si hráč jeho formátu neměl dovolovat. A Bejbl byl i při svých obrhrubkách platným hráčem, protože, jak jsem již zmínil, napravil i v těchto zápasech chyby svých neschopných spoluhráčů.

                    • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

                      kuczik     před 20 lety 12.04.2005 15:11 |  
                      0 0

                      :DDDD Hele, cim dal vic u me ztracis svuj kredit,co se tyce fotbalu a jeho chapani... Bejbl by pripravil goly a nejaky vstrelil...WOW!!To je jako kdybys tvrdil,ze Kozacik by dal v utoku tolik golu,co Eto ve spanelsky lize..Premejslej.a co se tyce vsech golu,co jsme dostali,tak zadnej nezacal Pitakovou chybou..Mas pravdu,ze obcas ztratil nejakej mic a byla z toho nejaka sance,ale zadnej gol z toho nepadnul..To jsou fakta!! A mic ti ztrati i Ronaldinho,tak mi tady prosim nekecej o tom,jak by hrac jeho formatu nemel ztracet mic...to je k smichu..kazdej ztrati mic.. a od toho,aby neco vymysleli tam takovy hraci jsou..a ze nekdy ztrati mic,je normalni..od toho tam jsou obranci,aby ty ztraty zazehnali... Jinak Bejbl se dostava zpet do trochu slusny formy... Pitak tam je porad..Mas sice pravdu,ze mu posledni zapasy nevysly uplne stoprocentne,ale komu ve Slavii ano??? A jinak je videt,ze ses velky fanousek Radka Bejbla.. Ja ho mam taky rad,ale mam otevreny oci!!! A jsem realista.. Nema smysl si nic nalhavat..

                      • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

                        lucky-pilda     před 20 lety 12.04.2005 19:27 |  
                        0 0

                        Proč myslíš, že by Bejbl nedokázal připravit góly jako Piták? Z toho místa na tribuně, kde sedím je jasně vidět, že Bejbl se nikdy do útoku moc nepouští, protože ví, s čim to hraje, pak se stává, to, co poslední dobou, a to, že tam jue v obraně maximálně on + jeden obránce a 4 útočníci soupeře. Asi máš pravdu, že by na Karlově místě nebyl nikdy takovým střelcem, protože je odjakživa spíše defenzivním hráčem, ale jsem přesvědčen, že by i tam byl platným článkem.
                        Neříkal (nebo jsem to alespoň tak nemyslel), že by neměl ztrácet takové míče, ale že by jich neměl ztrácet tolik.
                        Účelem mých komentářů ovšem není kritizovat Karla Pitáka, jen upozornit že poslední dobou se mi nezdá být v takové kondici, jak ho fanoušci na of. webu známkují - nadprůměrně dalo by se říct jen ze zvyku a ze stejného důvodu dávají Bejblovi známky podprůměrné. Hodně lidí kritizuje Radka, i když by se měly jejich slova obrátit jinam (teď nemyslím Karla). Když se K. P. nepovede zápas,nikdo si toho ani nevšimne, když Radek, nikdo už nevidí, co udělal dobře, kolika gólům zabránil atd. To mě na tom vytáčí úplně nejvíc.
                        Jinak myslím, že kdyby ve Slavii hráli jen samí Pitáci a Bejblové, vypadala by tabulka asi mnohem veseleji ...

                        • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

                          kuczik     před 20 lety 12.04.2005 22:11 |  
                          0 0

                          Coze vidis??Nesedis nahodou na Marsu??? Bejbl nikdy neumel hrat dopredu a umet to uz nikdy nebude... Prober se prosim te... Ve fotbale se resi jen,kolik das a kolik dostanes golu...Slavii to tam nepadalo..Celkove,ale sance si vytvareli.. A pokud te z miry vyvede znamkovani na oficu,tak je mi te uprimne lito... A to,ze Bejbl hral spatne,je proste fakt....A tvrzeni,ze Bejbl umi hrat dopredu je to samy jako kdybys rekl,ze z Michaela Owena by byl skvelej stoper....

                          • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

                            lucky-pilda     před 20 lety 14.04.2005 22:34 |  
                            0 0

                            Tak ysem napsal, že Bejbl hrál vždycky jako defenzivní hráč, z čehož vyplývá, že by pravděpodobně na tomto nezvyklém místě nestřílel jeden gól za druhym, ale byl by tam určitě platnym hráčem. Ovšem museli bysme mít někoho místo něj dozadu, což ani s největší představivostí rozhodně nemáme. Co hůř - kromě něho nemáme z obránců nikoho, kdo by na to momentálně měl. Museji hrát ofenzivní hráči jako Latka nebo Švec, který pak zase chyběji jinde.
                            Stojim si za tim, že Bejbl hrál špatně pouze maximálně v jednom či dvou zápasech. Jinak byl oporou, i když někdy udělal nějakou tu hloupou chybu. Mě vytočí nejvíc známkování např. po utkání v Hradišti, kde Radek byl s Adautem jednoznačně nejlepší náš hráč v poli a dostane jentak ze zvyku průměrné hodnocení 5, kdežto Karel, jenž zrovna nehrál podle představ (což uznávám bylo do jisté míry dáno i terénem, pro který prostě neni ztvořen) měl 6 ...
                            Btw. Ve Slavii by kromě Michaela Owena byl dobrej stoper i třeba Figo a většina dalších takových útočníků ((:

                            • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

                              kuczik     před 20 lety 14.04.2005 23:52 |  
                              0 0

                              :DDDD chlape,ty mi dáváš zabrat...čím dál víc se bavim a brzy se asi udusim smíchy... Tak zaprvé..Pokud tvrdíš, že Švec nebo Latka jsou ofenzivní hráči, tak známý kreslíř Petr Urban je vynikající krasobruslař... Švec neumí dopředu hrát vůbec, což je v jeho věku i pochopitelné... A Latka je sice velkým univerzálem, ale jeho nejlepší místo je na postu stopera nebo defenzivního záložníka, i když v Budějovicích a ve Slavii hrál např. i v útoku.. A jak už jsem ti říkal... Je vidět,že seš fanoušek Radka Bejbla.. Já ho mám taky rád, ale sem realista,tak už tady přestaň přemejšlet nad debilitama typu: Podle mě Radek hrál špatně dva zápasy, když to není pravda.... Ale je třeba si přiznat, že jeho forma stoupá.. To uznávám... A ty píšeš, že Karel Piták nehrál podle představ.. Nevím podle jakých představ a hlavně koho ty představy byly... Pokud tvoje, tak to radši ani nerozváděj... A výkon celého mužstva byl ovlivněn terénem,ale všichni dřeli na krev a že to nevšlo je věc druhá.. Někdy to prostě nejde,i kdyžb kluci moc chtěli... Rád bych viděl na hřišti tebe, když tady takhle mluvíš o podprůměrné formě,apod.. řekl bych, že úspěch by byl, kdybys nezaklopl o balón a spadnul na hubu...

                              • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

                                lucky-pilda     před 20 lety 15.04.2005 18:28 |  
                                0 0

                                To možná by pro mě úspěch byl, proto taky fotbal už nehraju a radši chodim na Slavii, což je asi v mém případě mnohem prospěšnější činnost. Jsem zvědav, jestli Karel na derby bude hrát jako první jarní zápasy a ne jako ty poslední (zkus v nich vypozorovat ten rozdíl a možná i rozluštíš ony moje představy ...). Já si nemyslím,že Švec by nebyl ofenzivním hráčem, například před tím, než se stal z nouze obráncem mě osobně o tom přesvědčil. Ale to je asi věc názoru. Chtěl jsem jen říct, že ani jeden neni vyloženě obránce, ale to je vesměs jedno.
                                Doufám, že zítra Karel (nebo kdokoli jinej) rudochům vymlátí kožich!
                                P. S. Máš veselý přirovnání ((:

  6. Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

    (host)     před 20 lety 09.04.2005 21:27 |  
    0 0

    Přiznám se, že mnohem víc než pointa tohoto příspěvku, mne zaujala hromada hrubých chyb... no nic. Csaplár s oblibou říkává, že ze stávajícího kádru mačká nikoli 100, ale 110%. Bohužel se obávám, že má dost pravdu. Na ty možnosti, které tento kádr hráčů má, se domnívám, že výkony nejsou až tak tragické. Tragické je spíš to, že klub, který se považuje za druhý největší v česku, má kádr jaký prostě má. A bohužel má trenér Csaplár pravdu i v otázce produktivity, která je pro současnou Slávii sebezničující. Těžko říct, jestli případně nový trenér dokáže zapůsobit na stávající hráče způsbem, že začne padat do soupeřových sítí jeden gól za druhým... tomu popravdě moc nevěřím

    • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

      jarmakarma (host)     před 20 lety 09.04.2005 21:37 |  
      0 0

      A kde mám tu hromadu chyb? Nedělá se náhodou před "než" čárka? Možná v té přímé řeči na začátku. Ty čárky. Nebo kde? :-)

      • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

        (host)     před 20 lety 09.04.2005 21:54 |  
        0 0

        Tak nepřesnou interpunkci bych asi v daném typu "literatury" nepovažoval za hrubky. Nicméně narovinu - na rovinu, jedinný - jediný, jedinného - jediného, provézt - provést, bych teda považoval "vopravdu" za hrubky, "kerejm" bych se rád vyhnul, "dyž" někde něco dávám "přístupný" veřejnosti... ale každej jsme holt jinej

        • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

          jarmakarma (host)     před 20 lety 10.04.2005 09:20 |  
          0 0

          No jo, jsem jen člověk a mám 16 let, nejsem profesor češtiny.

          • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

            (host)     před 20 lety 10.04.2005 17:08 |  
            0 0

            Já profesorem češtiny rovněž nejsem. Toliko jsem (alespoň částečně) dával pozor na základní škole při hodinách čJ...

  7. Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

    Pete     před 20 lety 09.04.2005 23:25 |  
    0 0

    Kecy, kecy, kecy...

    Hrdlička ? Jen proboha toho ne. Vždy? ten je ještě horší než Došek s Rychlíkem dohromady. Ten a? jde hrát divizi...

  8. Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

    gary     před 20 lety 10.04.2005 00:17 |  
    0 0

    řeknu to narovinu. V průběhu čtení tohoto článku se mi chtělo několikrát zvracet, brečet nebo alespoň něco hodit po jarmakarmě.
    Ty názory internetových fanoušků fakt žeru.

    • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

      jarmakarma (host)     před 20 lety 10.04.2005 09:30 |  
      0 0

      No, když tak po jarmovi! Ne jarmakarmě ani jarmakarmovi. A abys věděl. Já taky nemám rád odvolávání trenérů. Jenže nikdy před tím, za žádného jiného trenéra, jsem neviděl tak strašnou hru, jakou Slavia předvádí za Csaplára. Já ho vlastně ani nechci odvolat kvůli výsledkům, ale kvůli naprosto strašnému systému v obraně, se kterým nás v pohárech každý soupeř rozmetá na kousky. To je ten důvod!

      • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

        (host)     před 20 lety 10.04.2005 11:56 |  
        0 0

        Profesor češtiny promluvil.

    • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

      Slawek     před 20 lety 10.04.2005 16:44 |  
      0 0

      Gary od Tebe bych čekal něco na úrovni. Jenže Ty nemáš ustálený názor a to mě štve.Stále ho měníš.

      • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

        gary     před 20 lety 10.04.2005 23:29 |  
        0 0

        Zásadně ,ale zásadně s tebou nemohu souhlasit!!!!!
        Moje názory jsou naopak velmi transparentní!!!

  9. Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

    (host)     před 20 lety 10.04.2005 00:51 |  
    0 0

    jarabinskýho na ně

  10. Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

    (host)     před 20 lety 10.04.2005 01:06 |  
    0 0

    Nechci se tu nějak zastávat trenéra, ale už je mi z toho zle, vždycky když se nedaří, tak za to může trenér, ale nikoho nenapadne, že hráči. Proč u nás trenér nevadrží třeba 5 let, aby mohl pracovat s týmem? češi jsou nenasytní a jednou musí přijít nějaká krize, protože nejde jen vyhrávat, ale když ta krize přijde, tak se hned mění trenér. Když měl Bayern Mnichoch krizy nechal trenéra pracovat a Bayern šel zas nahoru, ale i v dalších týmech když měli kryzi nechali trenéra, tak např. Liverpool, Dortumnd, Real aj. Myslím si, že by se trenérovi měla dát šance, protože když přijde nový, tak si tým musí zvkynout na jiný styl hry a to bude nějaký čas trvat

    • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

      jarmakarma (host)     před 20 lety 10.04.2005 09:32 |  
      0 0

      Ale nemusí si zvyknout na "nový" styl hry. Teď totiž hra žádný styl nemá. A tak musíme mít vůbec nějaký styl!

    • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

      (host)     před 20 lety 10.04.2005 18:48 |  
      0 0

      Souhlas, chybí koncepce

  11. Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

    jarmakarma (host)     před 20 lety 10.04.2005 09:37 |  
    0 0

    Ještě něco. Někteří zvás zdůvodňují to, že by měl Csaplár zůstat, tím, že v Anglii, Německu a jiných, fotbalově vyspělých, zemích dávají trenérům šanci třeba několik let a mají tam stálé místo. A teď vám něco řeknu já. Až ta hra bude mít systém jako v Německu a bude se na ni dát dívat jako v Anglii, tak prosím, a? si tu Csaplár je klidně až do smrti!

  12. Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

    jarmakarma (host)     před 20 lety 10.04.2005 09:38 |  
    0 0

    Ještě něco. Někteří zvás zdůvodňují to, že by měl Csaplár zůstat, tím, že v Anglii, Německu a jiných, fotbalově vyspělých, zemích dávají trenérům šanci třeba několik let a mají tam stálé místo. A teď vám něco řeknu já. Až ta hra bude mít systém jako v Německu a bude se na ni dát dívat jako v Anglii, tak prosím, a? si tu Csaplár je klidně až do smrti!

    • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

      Pete     před 20 lety 10.04.2005 10:56 |  
      0 0

      Houlierova hra v Liverpoolu stala za hovno a nedalos e na to divat. Ale vedeni ho podrzelo a dalo mu sanci. Nakonec ho stejne museli vylit, ale nevylili ho hned napoprvy !

      Tak si sakra ty kecy o nesystemu nech ! Nevyhravame ne kvuli systemu, ale kvuli nepromenovani sanci a individualnim chybam hracu. Ne systemu !

      Tak si to laskave nech, tydle kecy si mel mit pred rokem, ne ted, kdyz se najednou vysledkove nedari.

      • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

        jarmakarma (host)     před 20 lety 10.04.2005 11:16 |  
        0 0

        Dobře, myslete si, co chcete. Je mi to fuk! Já si myslím něco jiného. Tak jo, nechám si to, ale až v derby.....

      • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

        slaviator     před 20 lety 10.04.2005 11:50 |  
        0 0

        jo souhlas... je to i inviduálních chybách...

        "Tréňo", věrni zůstaneme!

  13. hmm

    (host)     před 20 lety 10.04.2005 11:20 |  
    0 0

    Czaplar dela tu chybu, ze do stavajiciho kadru, kdyz uz mu vedeni dalsi hrace nekoupi (nejsme v cechach prvni ani posledni takovy tym), si neprivede nikoho z B-tymu nebo si nevytahne odnekud zajimaveho 20leteho odchovance horni dolni co v divizi vali a nezkusi ho zapojit do treningu/dat sanci ... takhle budeme mit s pribyvajicimi zranenimi (a ze vcera ten teren primo mohl nejen za vysledek, ale i za zraneni adauta) porad uzsi kadr a s ubyvajici konkurenci v tymu nam to nakonec s pesimismem v hlave odchodi .... jako za Beranka

  14. Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

    Galan     před 20 lety 10.04.2005 17:56 |  
    0 0

    Jestli se může také mohu zapojit, měl bych dotaz na redakci. Uvítal bych rozhovor s trenérem, ve kterém by popsal svoji koncepci, v dlouhodobém horizontu, a uvedl by předpokládané cíle. Také by se mohl zmínit o koncepcích minulých trenérů, které mnohdy kritizoval . Rád bych také slyšel jména hráčů, na kterých by chtěl budovat tým, i jména hráčů, kterým by nebránil v odchodu.V jakém horizontu by chtěl vyhrát např. GL. Jestli "přeškolování" obránců na útočníky a obráceně je jenom vynucený tah /myslím herně či finančně/ nebo koncepční záměr. Kdo z béčka nebo z jiných klubů by mohl doplnit tým, vzhledem k neustálým zraněním a výkonům některých hráčů, v budoucím období.

    • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

      Richi (admin)     před 20 lety 11.04.2005 00:16 |  
      0 0

      Obávám se, že tento rozhovor je nereálný, protože podle mého názoru tu trenér už nebude co nevidět :-). To spíš uděláme rozhovor s novým koučem :-).

  15. Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

    srsen     před 20 lety 11.04.2005 07:58 |  
    0 0

    Dal bych Csaplárovi ještě půl roku, protože když se nad tím zamyslíte, v zimě mu nekoupili žádného hráče (neměli peníze) a v létě minulého se to taky zachraňovalo, kde se dalo. Proto bych v létě nechal koupit 3 hráče nové( Zd. Pospěch, Štajner, Polách), 4 hráče vyhodil určitě se někteří adepti najdou (neprodloužit smlouvu s Doškem a Rychlíkem, prodat Gedeona ven, Kuka stejně končí). A všem šáhnul na peníze (30%základní plat, 70 % prémie). A dostávali by je jen za výhry doma a venku, poloviční za remízu venku a vše s podmínkou, že jsou do 3 místa v tabulce. A povinně zařadit do A týmu 3-4 dorostence, aby začali hrát a připravovat se s mužstvem. Co mě spíš v téhle situaci štve je, že prachy nejsou ale mladí kluci nehrajou. Co Munster, Chleboun (když staří nedávají do hry srdce tak a? hrají mladí, a? to urvou). Chtělo by to pane říčko lepší scauting a přivézt nějaké hráče z repre do 19 a 17 let, a? se to do 2 let zvedne.

  16. Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

    Markus     před 20 lety 11.04.2005 08:00 |  
    0 0

    Lidičky, kvalita trenéra, kvalita hráčského kádru, kvalita systému hry (který je třeba hráče učit celá léta) ... to po čem tady všichni voláte ... to vše je o tom zda je v klubu vhodné zázemí. Pozorně sleduju situaci a hlavně pana Colecotta který sem byl ENICem dosazen protože měl ENIC pocit že bez přímého řízení ENICem to tu jaksi nefunguje. Na začátku podzimní sezony bilancujme, co ENIC Praha dokázal.

  17. Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

    (host)     před 20 lety 11.04.2005 11:27 |  
    0 0

    Uz jednou sem ti rek ze si lamka a po precteni tveho clanku na tom trvam. Clovek kterej nechodi na slavii a jenom keca ( ke vsemu jeste blbe) neni slavista. Krom toho toje pozorovaci schopnosti se rovnaji nule, a s tveho hodnoceni vidim ze si fotbal taky v zivote nehral. Slovacko milej zlatej hralo stejnou tuzku jako mi akorat melo o trochu vic stesti. I Karel Pitak hral tuzku, protoze ani jemu ten teren nesedel, krom toho Dosek v tomto utkani neudelal zadnou zasadni chybu. Stejne tak Rychlik. Jedinou zasadni chbu udelal Latka pri prvním golu a to tu ze ten balon neodpalil do prdele. Druhej Gol byl ciste veci nahodnou. A jestli sis nevsim tak jsme meli zase 4 golovky a to si musi srovnat v hlave hraci. Ses lamka a vyrostes tak maximalne v LAMU.***GOODY***

    • Lamka volá :

      (host)     před 20 lety 11.04.2005 12:03 |  
      0 0

      Nechi se aoutora článku zastávat, ani ho hanět, ale ty jsi Goody asi dobrej případ... Pokud tvrdíš, že Došek v tomhle utkání neudělal žádnou zásadní chybu, jsi buď slepý, jeho bratranec anebo jedeš tvrdě v nějakých drogách, co opravdu zásadně narušují vnímání reality. Lukáš Došek je tragéd, kopyto a chronický nekopa, což vydatně potvrzuje v každém zápase, do kterého ho náš "trenér" vytrvale a proti vší logice i zdravému rozumu staví. Včera mohl zcela jasně za první gól, když od střílejícího hráče stál na dva metry, přestože ho měl bránit natěsno. Jednoznačně jeho a jenom jeho gól, kecy o odkopnutí Latky jsou irelevantní, pokud by si kopyto Došek plnil svoje obranné úkoly, gól by nepadl. Druhý gól bylo selhání celé obrany, které je tenhle tragéd členem, ale zaujala mě na tom gólu jedna věc. Schválně jsem si to na videu pustil několikrát. Doška nahrávající hráč vyškolil zasekávačkou (dost jednoduchý trik, ale platil) a následně centroval na levou stranu váppna. Tam míč nakonec dva hráči přes Latku se štěstím protlačili do sítě. Zajímavá je ale jiná věc. Když centrující hráč odehrál balon, stavěl se na vápně do pozice na střelu, kdyby mu kolega z druhé strany míč vrátil. A to klidně mohl, protože náš milý Lukáš Došek, poté, co byl vyškolen jako žáček, NORMÁLNě PřESTAL HRÁT A SE SVěŠENÝMA RUKAMA ODCHÁZEL, PřESTOŽE AKCE ZDALEKA NESKONčILA A NEJMÍň NěKOLIK VTEřIN SE JEŠTě HRÁLO !!!!! Jinými slovy, kdyby Latka bránil důrazněji, pořád ještě hráčům Synotu zbývala možnost nahrát zpátky na střed a jejich spoluhráč by doklepával do prázdné, protože Došek prostě PřESTAL HRÁT !!!! Je mi z takového hráče jednoduše na blití,a z lidí, kteří jsou schopni myslet vážně, že "neudělal žádnou zásadní chybu", zrovna tak. Ty lamko chytrácká....

      • Re: Lamka volá :

        (host)     před 20 lety 11.04.2005 12:12 |  
        0 0

        Došek je pravej obránce a jako takovej natěsno (jak říkáš) hlídal nejbližšího útočníka... střelce gólu hlídat neměl, tam jen pozdě dobíhal (od svého hráče) a hasil to, co vzniklo z levé strany, kde si Ivana udělal trhací kalendář ze Zbončáka s Rychlíkem. Druhej gól už nemá cenu řešit... to už byla křeč.

        Tomáš

      • Re: Lamka volá :

        (host)     před 20 lety 11.04.2005 13:28 |  
        0 0

        Tvuj problem je to, ze nemas Doska rad. To ze ti rikam ja ze balon od Latky mel letet do prdele. To mi verit nemusis. Ale kdyz ti to rekne v souhrnu Csaplar i trener Slovacka tak na tom asi neco bude. A mel by si se zarazit nez zacneš placat hovadiny. ***Goody*** PS: zkus se podepsat

      • Re: Lamka volá :

        (host)     před 20 lety 13.04.2005 17:59 |  
        0 0

        Kurna, a ja si do ted myslel, ze pravy obrance hlida pravou lajnu!?!
        Omlouvam se ti za nej, ze to vlevo vubec nestihal... - osliku!!!

    • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

      (host)     před 20 lety 11.04.2005 12:09 |  
      0 0

      No... tak Slovácko hrálo takovou tužku, že nás druhej poločas prakticky nepustilo za půlící čáru. Co se týče Doška, tak s tebou souhlasím - podle mě hrál dobře (souboje jeden na jednoho čistě vyhrával, snad jen ty auty má furt špatný) a připadá mi, že většina lidí ho bude kritizovat při sebelepším výkonu jen proto, že je to "Došek"... Ale nevidět naprostou ubohost Rychlíka - to mi hlava nebere. U prvního gólu byla samozřejmě chyba Latky, ale co jí předcházelo? Centr jdoucí přes Rychlíka a zatímco se hráč soupeře už vracel centr do vápna, tak Rychlík se teprve zvedal ze země... Navíc je u něj zřejmá totální neschopnost v kombinaci se spoluhráči (každej míč, co dostane, okamžitě odkopává do autu, jen aby nic nezkazil), útočníci Synotu si z něj v první půli dělali kašpara, přecházeli přes něj bez větších problémů... Ten kluk sice může makat na 100%, ale fotbalistu z něj nikdo neudělá, navíc když se bojí hrát s míčem, což je základ fotbalu... Nejslabší hráč současný Slavie. Možná ještě slabší je Chleboun, ale toho už tam Csaplár naštěstí necpe.

      Tomáš

      • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

        (host)     před 20 lety 11.04.2005 13:35 |  
        0 0

        Rychlik prisel do slavie protoze ubohost kratochvila byla obrovska. Ted je v zakladu pac mame zraneneho Sedlacka( ten nam chybel jako sfina, protoze kloudne rozehrana standartka nebyla ani jedna).Csaplar není blbej a a vi ze nejlepsi leva strana je Zboncak - Sedlacek(po uzdraveni Kolousek) bohuzel není mozno***Goody***

        • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

          jarmik     před 20 lety 11.04.2005 15:42 |  
          0 0

          Jo Goody, ty jsi zase debilek a vyroste z teba maximálně debil. Můj názor je, že Došek hrál špatně. Jestli o někom napíšeš, že je lama kvůli tomu, že se díval na zápas a ne na dohráno, tak se zamysli.

          • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

            (host)     před 20 lety 12.04.2005 02:39 |  
            0 0

            Vis lamiku jsem debil, ktery v tvem veku drel jako mezek v pekarne jenom proto, aby mohl jet na blizke zapasy Slavie. Jsem debil ktery ma doma natoceny skoro vsechny vysilane zapasy Slavie od roku 99. Jsem debil kterej za posledni dva roky vynechal tri zapasy slavie na domacim stadionu a pokud to nebylo vylozene nemozne byl i na venkovnich zapasech.

            Preji Slavii 20000 takovych debilu jako sem ja. ***Goody***

            PS: Jestli se ti nezamlouva Lamik, tak ti muzu rikat hezky po staru, Zelenac

            • Re: Csaplár končí (tedy měl by)!

              jarmik     před 20 lety 12.04.2005 15:58 |  
              0 0

              Víš, já jsem zase lamka, která bydlí na druhém konci republiky. Mám 16 let a teď alespoň jedu na derby, i když mě to bude stát všechny peníze, který mám. Kdybych bydlel v Praze nebo alespoň ve středních čechách, tak taky nebudu na Strahově chybět. Já Slavii taky přeju takové fandy, jako jsi ty. Ale mohli by být trochu slušnější než ty. To? vše a běž si zase něco natočit. Minulost je na nic, ale v případě Slavie je bohatá a určitě mnohem bohatší než současnost. Tak hodně štěstí v natáčení. A dáme mír jo? Nechci se hádat se slávistama. Zvláš? před derby.