Názory

Pan Beránek a Slavia

Vážení, tak to vidíte. Panu Beránkovi došla trpělivost a tak potřebuje teď nutně ty peníze, že podal na Slavii přes arbitrážní komisi fotbalového svazu výkon rozhodnutí. Chci mu moc poděkovat za tento obdivuhodný výkon, jemu - asistentovi reprezentačního mužstva, který obdržel za 3.místo na ME v Potugalsku cca 4 mil.Kč. Kdopak že nám to dělá šéfa reprezentace?

To už není snad ani možné? Pane Beránku, za ty postupy do LM se Slavií, kdy jste nejen ve Vigu, ale i v dalších zápasech postavil dorostenecký tým tak, aby se Vám ty Vaše ovečky dobře prodávaly, tak teď ještě uděláte tohle. Opravdu jste se zachoval suprově, vůbec jste nekalkuloval, vedl Vás jen pocit spravedlnosti? Je mi Vás opravdu líto!? No, aspoň se potvrdilo, to co o Vás mnozí hráči tvrdili a já jim moc nevěřil. Toto co jste nyní provedl, to svědčí o Vašem charakteru. Slavie přeci Vaše závazky uznala a pokud se dobře pamatuji, Vy sám jste ještě před několika týdny tvrdil, že počkáte až si Slavie vyřeší pohledávky za kluby, kterým dluží.

Slávisti, podotýkám, že nejde o spekulace, přeci sami víte o tom, že problém Sparty je v panu Peltovi a jeho průseru, no a protože je třeba pořád to nějak oddalovat (p.Koš?ál se chce stát přeci předsedou čMFS a aféra by mu moc nepomohla), tak to uděláme i přes Beránka, jinak nebude asistenetem u nároďáku. Takže jak sami z našich novin čtete a v televizi se dozvídáte, ve Spartě je vše v pořádku a v podstatě ani nejde jinak. Jsme krmeni obsáhlými zprávami o dluzích Slavie a o jejích problémech každý den. A jakou to má návaznost panečku, včetně pana Bosáka, že. To přeci spoustu lidí potěší a čas utíká, ale v čí prospěch?

Víte, včera jsem taky sledoval On - line rozhovor s panem Leškou, neměl jsem šanci se vůbec uchytit se svou otázkou, ale na druhé straně, p.Leška odpověděl celkem věcně a přiznal, že termín stadionu se nestihne, že uznává chybu, když nesejmul platy hráčům (i Beránkovi za ty podělaný zápasy), a taky to, že neprodloužil s p.Jarolímem smlouvu. To byla opravdu chyba. Jestli bude dirigentem je mi celkem jedno, jestli odstoupí nechám na jeho rozhodnutí, ale stadion by měl dodělat.

Vrátím se k tomu původnímu, tím je to, že se z toho Slavie vyhrabe a když vidím odhodlání a boj Vaška Kolouška s jeho láskou k fotbalu, tak je mi Vás pane Beránku a to už jsem jednou říkal - jen a pouze líto.

P.S. Tento dopis je pro všechny slávisty a anonymové ze Sparty, kteří se na mne za chvíli vrhnou? Ti jsou mi fuk. Vím své.

Komentáře (39)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Pan Beránek a Slavia

    (host)     před 20 lety 25.01.2005 08:54 |  
    0 0

    Předesílám, že rozhodně nejsem Spar?an, ale od mala věrný fanoušek Slávie. Je pravda, že rozhodnutí pana Beránka dosáhnout na své peníze přišlo pro Slávii "v ne zrovna vhodný okamžik", ale já osobně bych v tom neviděl žádné spiknutí "zbytku ligy". Myslím, že pro takové úvahy si nás ostatní dobírají kvůli ubrečenosti. Nechci se nijak autora článku dotknout, jen přidávám svůj názor.
    Thomas

    • Re: Pan Beránek a Slavia

      (host)     před 20 lety 25.01.2005 09:08 |  
      0 0

      Thomasi, v tom že napíšu pravdu není ubrečenost. A není to o žádném spiknutí zbytku ligy, ale o velmi dobře manévrovaném postupu v zájmu pana Koš?ála a to vím naprosto přesně. Proto taky pan Pelta již přes půl roku nikde není k vidění. Thomasi, nejsem žádnej cimprlich, brečet nikam nechodím. Podívej se sám, co píšou fanoušci sparty , když dostali latu a taky říkají ,že nebrečí. Ale já jsem spíš znechucen z konání pana Beránka, jako člověka.

      Sokrates

      • Re: Pan Beránek a Slavia

        (host)     před 20 lety 25.01.2005 09:21 |  
        0 0

        Podrobnosti o konání pana Koš?ála ani pana Pelty neznám, proto se k nim nebudu vyjadřovat. "Spiknutí zbytku ligy" bylo použito asi přehnaně, ale chtěl jsem tím naznačit, abychom za problémy našeho klubu nehledali zájmy někoho jiného. A pojem "ubrečenost" jsem použil taky spíše obrazně - nebylo to myšleno ve významu brečet, plakat, bulet,..., ale spíše stěžovat si, hledat vinu jinde. A co vedlo pana Beránka k tomu, že své peníze požaduje právě teď taky nevím. Jen mi přišlo, že je ten článek docela dost jednostranný... Pokud ovšem znáš více podrobností a tvé doměnky se zakládají na nějakých podložených/podložitelných skutečnostech, tak se omlouvám a přimlouvám se za to, aby se s tím něco dělalo.
        Thomas

  2. Re: Pan Beránek a Slavia

    Markus     před 20 lety 25.01.2005 09:48 |  
    0 0

    V minulosti jsem tu pana Beránka často obhajoval, proto mě hodně zaskočily informace které se tu poslední dobou objevují a je mi z nich smutno. Smutno, a? už je pravda taková že pan Beránek Slávii jen využil jako prostředek pro svůj vlastní zisk, aby dostal rychle na trh mladé hráče a měl pak významný podíl z prodeje nebo se pan Beránek stal obětí kampaně co proti němu rozjelo vedení Slávie po pokusu o podzimní převrat před rokem, kdy pan Beránek osobně vyrazil do Anglie za ENICem k jednáním a během pár týdnů pak ve Slavii nedobrovolně skončil. Neumím tohle posoudit, ale uvítal bych více konkrétních informací a důkazů jak to skutečně bylo, ideální by bylo kdyby se k tomu mohl vyjádřit přímo pan Beránek, ale to je asi nereálné že by si našel čas a poskytl nám sem nějakým způsobem svůj pohled na věc. Stejně tak nevím zda je nárok pana Beránka na doplatek oprávněný nebo ne. Vím jediné, že pan Beránek má za sebou spoustu dobrých výsledků a že důvodem jeho odchodu nebyly ani tak sportovní neúspěchy, ale spíše rozhádaná situace v klubu a nejsem si opravdu jistý že zdrojem této rozhádanosti byl on, na to ho zas tak dobře neznám. Díky za více informací a přeji hezký den všem slávistům, věřte mi že i já bych si nepřál ve svém fandovství nic jiného než aby Slavie opět fungovala, hrála pěkný fotbal a hrála o poháry. Věřím že se dočkám, nebudu měnit klubové barvy kvůli tomu že se zrovna klubu kterému od malička věřím nedaří.

    • Re: Pan Beránek a Slavia

      (host)     před 20 lety 25.01.2005 10:40 |  
      0 0

      Markusi, já z toho všeho radost nemám taky. Ale zeptám se Tě, když budeš pro někoho pracovat, budeš moci realizovat své pracovní představy a taky za to budeš mít i zaplaceno (dluh který požaduje pan Beránek je pouze bonusem za uplynulé období a ten neměli až do prosince ani všichni ostatní), tak když se tomu někomu nebude momentálně finančně dařit, tak příjdeš a vyloženě mu zatneš sekyru do zad? Vždy? Slavie přeci nárok pana Beránka uznala a dohodla s ním termín splacení a Beránek to sám uvedl, že mu to bude stačit až po zaplacení pohledávek jiným klubům. Proč to asi dělá, že by neměl peníze, nebo aby Slávie nemohla jít na přestupy, aby jí nakonec byly odebrány třeba i body a příprava neproběhla v klidu?? To nemusím umět moc počítat. A? je pan Czaplár jakýkoliv poděs, tohle prostě neudělal, na Slávii žádný svůj vlastní finanční požadavek nevznesl a mohl by!!! a tak to je. Beránek se na Idnes už vyjádřil a to mi stačí, a ty komentáře spar?anů to jen dokreslují.

      Já jsem taky slávista a barvy jsem nezměnil za celé půlstoletí ( a to jsme hráli II.ligu a jmenovali se Dynamo a já nevíc co ještě) a teď mám mlčet, když vidím tu hrůzu ve smyslu hesla všichni jsme si rovni - někteří však rovnější.

      Sokrates

      • Re: Pan Beránek a Slavia

        Markus     před 20 lety 25.01.2005 12:25 |  
        0 0

        Odpověď na první otázku zní NE, leda ... že bych se chtěl svému bývalému klubu pomstít.

    • Re: Pan Beránek a Slavia

      (host)     před 20 lety 25.01.2005 12:28 |  
      0 0

      Víc konkrétních informací ti nedám, ale od jednoho bývalého hráče jsem zaslechla něco v tom smyslu, že to Beránek ve Slavii fakt lehký neměl...

      • Re: Pan Beránek a Slavia

        (host)     před 20 lety 25.01.2005 13:02 |  
        0 0

        Můžu Ti říci o 6 hráčích ze současného kádru, kteří potvrdí, že Beránek si žil ve Slávii skoro 2 roky jako prasítko v žitě. Teprve když se mu s dorostencema nepovedlo nic, tak se přiskrtily penízky a začal problém a pan Beránek cupity pryč.
        Lehký to neměl, když se profláklo, že by rád do Sparty. To snad víš.

  3. Re: Pan Beránek a Slavia

    (host)     před 20 lety 25.01.2005 10:35 |  
    0 0

    To, že pan Beránek chce po Slavii peníze, které vyplívají z jeho smlouvy je naprosto v pořádku a nechápu co by s tím měli mít společnýho funkcionáři Sparty. Snad jen by si mohl vybrat jinej termín než tejden před ukončením už tak pozastavených přestupů.Pajakaja

    • Re: Pan Beránek a Slavia

      (host)     před 20 lety 25.01.2005 10:38 |  
      0 0

      Naprostý souhlas. Termín není sice vybrán zrovna nejvhodněji, ale víc bych za tím nehledal...
      Thomas

  4. Re: Pan Beránek a Slavia

    (host)     před 20 lety 25.01.2005 11:27 |  
    0 0

    Já naprosto souhlasím s autorem článku. Myslím, že je to 100%pravda. Co se týče pana Beránka a úspěchů tak to bych nepřeceňoval. Do LM se nedostal a určitě jedním z důvodů je dorostenecký tým ve VIGU jak píše autor. Je třeba vzít také v úvahu nákup posil, kde měl Beránek na rozdíl od ostatních (Pešice Csaplár) volnou ruku. Pešicemu nekoupili nikoho a Csaplár jen díky svým vztahům přitáhl Kolouška, Vlčka a Zbončáka. Jinak si myslím, že Slávia chtěla vyhodit Beránka hned ale protože měl jít do Sparty, tak se zpočátku spekulovalo, že zůstane a pak když už sparta nebyla aktuální tak dostal vyhazov. Taky nám to vrátil s nominací do repre, kde je slávistů opravdu hodně.

    Peltův kufřík

  5. Re: Pan Beránek a Slavia

    (host)     před 20 lety 25.01.2005 12:08 |  
    0 0

    Já taky souhlasím s autorem článku. Sokrates je tady v podstatě jen několik dnů a co mám možnost číst jeho příspěvky jsou věcné, mají logiku a on při tom nebrečí. To jak rozebrali Sokrates s Markusem finační situaci v Enicu, klobouk dolů pánové. I s tím, že Sokrates na rozdíl od jiných svou chybu při překladu uznal. Co se týče Beránka, tak to už ani nebudu komentovat a vzhledem k tomu, že se znám velmi dobře s J.Stejskalem už z doby , kdy za nás chytával a co on mi tehdy všechno o zákulisí fotbalu pověděl, tak mně to od Beránka ani neudivuje. O Koš?álovi vím taky své, hlavně o jeho úloze kandidáta do politbyra KSč v Praze, kde ze Štěpánem chrochtali u mikrofonu. To jen tak pro pořádek těm, kdo tomu moc nevěří. Sokratesi držím Ti palec.

  6. Re: Pan Beránek a Slavia

    (host)     před 20 lety 25.01.2005 13:01 |  
    0 0

    Kucí, my v lize skončíme minimálně druzí, já tomu věřím. A nejlepší na tom bude že to zvládnem i s těmito problémy. A každej kdo se teď po slávii vozí, pak bude moct jen smeknout a vyseknout poklonu. SLAVIA FOREVER.

    Důďa

    • Re: Pan Beránek a Slavia

      (host)     před 20 lety 25.01.2005 13:38 |  
      0 0

      Richi poměrně věrně dokládá naivitu části slávistické veřejnosti, které přijala naprosto nesmyslné argumenty vedení. Na vině není management Slavie, který za stotisícové platy vyprodukoval pouze chimérické vize velké budoucnost, ale slávistická obec, popřípadě zaměstnanci, vůči kterým klub nedostál svých smluvních závazků. Slovy pana Klementa "Co jste vy (rozuměj veřejnost) udělali pro výstavbu stadionu?" Vedení by si mělo uvedomit, že fanouškům musí nejdříve něco nabídnout a až po té něco na oplátku očekávat. Argumenty vedení jsou asi tak logické, jako kdyby supermarket činil zákazníky spoluzodpovědné za prázdné regály. Vedení prostě nesplnilo svou úlohu a má jít do pr....Co se týče pana Beránka tak pochybuji, že takle kvalifikovaného trenéra Slavia v blízké budoucnosti získá.
      FANANONYMOS

      • Re: Pan Beránek a Slavia

        (host)     před 20 lety 25.01.2005 14:40 |  
        0 0

        Vážený Fananonymosi,
        Richi je tak naivní jako ty jsi ten nejdůležitější. Richi nikde netvrdí, že by přijal nesmyslmé argumenty vedení. Nejdřív řekni, v čem bly odpovědi p.Lešky nesmyslné, poté mi ukaž , kde Richi jednoznačně obhajuje vedení. Vedení nabídlo fanouškům, že než bude postaven stadion, budem chodit na Strahov. A kolik těch fanoušků tam chodí, aby splnili aspoň svou úlohu fanouška? Nikde jsem se nedočetl, že by mě vedení dělalo spoluodpovědným za výsledky. Chimerická vize jak ty říkáš ( a asi tím myslíš stadion) má dost konkrétní základy a hlavně asi ani netušíš kolik ten projekt a studie návratnosti stál. Richi se vedení ani p.Lešky nezastává, nikoho však na rozdíl od Tebe neposílá do pr...

        Sokrates

      • Re: Pan Beránek a Slavia

        Richi (admin)     před 20 lety 26.01.2005 00:11 |  
        0 0

        Myslím že Sokrates mě dobře obhájil. Já se nikoho nezastávám, taky mi plno věcí vadí, ale já nehodlám bezdůvodně na někoho nadávat. Někde jsem tvrdil, že by bylo nejlepší, kdyby pan Leška odešel, kvůli pročištění ovzduší. Na druhou stranu by bylo fajn, kdyby dokončil ten stadion. Víc nehodlám odpovídat, stejně to je k ničemu.

  7. stařec nebo blázen ???

    gary     před 20 lety 25.01.2005 14:50 |  
    0 0

    Už když jsem četl sokratesovi články o firmě ENIC ,měl jsem pocit, že se zbláznil. Později se ukázalo, že v rozboru finanční situace mu jedno kolečko přebývalo. Při čtení tohoto článku mám pocit, že mu pár koleček schází.Proto jsem rád, že většina komentářů k tomuto článku se pana Beránka zastává.
    Jen doufám, že tak špatných a zkreslujících článků bude na SN co nejméně.

    • Re: stařec nebo blázen ???

      (host)     před 20 lety 25.01.2005 15:05 |  
      0 0

      Děkuji Ti Gary, kolečka jsem přepočítal a stařec ještě také nejsem. Jsem zvyklý si nést svůj díl odpovědnosti. Nepřinesl jsi jediný konkrétní názor, většina komentářů není v můj neprospěch a je fakt, že mi vracíš kritiku za Beránka, kterého máš rád. To je v pohodě. Žij blaze.

      Sokrates

    • Re: stařec nebo blázen ???

      (host)     před 20 lety 25.01.2005 15:10 |  
      0 0

      Co to tady kecáš Garíku, sez asi zbláznil Ty né.
      Že miluješ Beránka, to už si tady dokázal mockrát a teď se tady navážíš do Sokrata. Má nahodou pravdu a ty se Garíku běž udělat do školní jídelny.
      Doprdele tys mě nasral.

  8. Re: Pan Beránek a Slavia

    gary     před 20 lety 25.01.2005 16:03 |  
    0 0

    Sokrates právě naopak .Tvé články jsou jen snůška demagogie. Přirovnal bych to k sobotnímu okénku Horsta Strnada ve Sportu. Ten si také z návštěvy firmy ENIC vytáhl jen to co potřeboval.
    Jinak abych argumentoval.
    Před rokem 1989 Slávii vedl pan Komárek, ředitel firmy IPS. Největší stavební firmy v čechách. Přesto se nepodařilo postavit stadion a ani ve fotbale jsme nic neuhráli.
    Po roce 1989 přichází do Slávie pan Korbel ,který do klubu pumpoval ročně 150 milionů. Stadion jsme nepostavili a ani jsme nic nevyhráli.
    Pak přichází PPF .Podaří se udělat titul Stadion v nedohlednu.
    Poté přichází firma Enic .O titulu a stadionu si můžeme jen zdát.
    Kdo za to vlastně může ?? Na jedné besedě to pan Leška hodil na novináře z VP. Poté za to mohl pan Koš?ál když tvrdil že Slávia nemá peníze. Jenže ona peníze měla ,jen byla v nekomfortní situaci. Poté za vše mohl Poborský ,Blažek a nakonec Bosák, Dnes od tebe slyším ,že strůjcem všech problémů ve Slávii je Pelta.
    Chyba lávky ,Za to, že se nacházíme v tak špatné situaci mohou jen a jen SLÁVISTÉ.
    Tolik k tvému hledání třídních nepřátel.
    K panu Beránkovi.
    černý - L. Došek (90. Latka), Zachariáš, Petrouš, Hrdlička (66. Lukeš) – Piták ,Gedeon, Dostálek,Skácel-Adauto (57. T. Došek), Kuka
    Toto je sestava proti Vigu.Najdi mi tam tým plný dorostenců, děkuji. PS:Až budeš jmenovat Hrdličku tak mi řekni kdo dával goly v odvetě.
    To co jste provedl svědčí o vašem charakteru……to by Csaplár nikdy neudělal…
    Tak tedy, jaký je rozdíl mezi panem Kukou, Bejblem, černým……kteří stávkovali a vyhrožovali klubu arbitráží a panem Beránkem?? PS : Neříkej nic o tom kolik dostal pan Beránek za Úspěch na ME. Větší částky dostává Kuka ,černý, Koloušek za NEúspěchy ve Slávii každý rok.
    Mluvčím této skupiny byl pan Csaplár že …….
    Jinak své pohledávky vůči klubu uplatňuje Liberec v minulosti to byl Horváth,Vágner, Vlček,Ulich……tak proč by stejnou cestou nemohl jít pan Beránek ???
    Ale neboj ,stejně kvalitní lidé jako byl pan Beránek,Šeterle , se jednou do Slávie vrátí. Do doby než se tak stane žij blaze.

    • Re: Pan Beránek a Slavia

      (host)     před 20 lety 25.01.2005 18:37 |  
      0 0

      Pravda je někde uprostřed,to že se slavistický vedení neumí z většinou hráčů nebo trenérem normálně rozejít u čistého stolu pravda je!

    • Re: Pan Beránek a Slavia

      (host)     před 20 lety 25.01.2005 18:55 |  
      0 0

      Bohužel i Tvoje argumenty jsou snůškou argumentů, které jsi si upravil k obrazu svému. Třídní nepřátele nehledám a už vůbec mi najdi ode mne tvrzení, že Pelta může za problémy ve Slávii . Potom jsi zrovna takový demagog jako já. A k panu Beránkovi, ten kdo příjde týden před uplynutím lhůty k přestupům, kdy máme problém s placením s uplatněním dalších milionů a nepočká ten týden, to u mně není kvalitní slávista. O Poborském jsem nikdy nemluvil a o Blažkovi už vůbec ne. Tak si srovnej v hlavě svoje argumenty a podívej se na to co píšeš. Snůškou demagogie to může být pro Tebe, já se s TEBOU HÁDAT nebudu. K těm velkejm částkám pro Kuku, černého a dokonce Kolouška , tomu se opravdu musím usmát. Jo a Kolouška si do pusy radši ani neber. Jo a žiju si, sice ne blaze, ale jde to. A být Tebou tak si prostuduji historii i před r.89, abys věděl proč to tehdy nešlo se stadionem, a neboj se třídního nepřítele nehledám. Sokrates

    • Re: Pan Beránek a Slavia

      Collins     před 20 lety 25.01.2005 20:10 |  
      0 0

      Pokud vim,tak to slo pres Zachariase a ja jsem presvedcenej,ze kdyby tam byl Bejbl,tak by se to nestalo.A byl pripravenej nastoupit a chtel nastoupit.

      • Re: Pan Beránek a Slavia

        (host)     před 20 lety 25.01.2005 21:48 |  
        0 0

        Díky Collinsi, sám vidíš, že je opravdu někdy těžký přijít s názorem. Já chápu, že občas někomu názor druhého prostě pod fousy nejde. Ale proč mám být hned demagog a stařec či blázen. Tam nešlo jen o to Vigo, ale i o další průsery. Jenže to je teď úplně jedno. Podívej. ve čtvrtek bude smazán dluh vůči Liberci a mohlo být vymalováno a klid. Takhle to zas nebude, protože se musely složit peníze na soustředění v Turecku a s Beránkem se počítalo na únor. Je to normální just a tohle by správnej slávista prostě neudělal a a? si Gary myslí co chce. Ahoj Sokrates

      • Re: Pan Beránek a Slavia

        (host)     před 20 lety 26.01.2005 11:35 |  
        0 0

        Tak kdo byl ve Vigu ví své. Zachariáš za ty goly nemohl.
        Jinak i já jsem vyčítal panu Beránkovi ,že nepostavil Bejbla. On mi na to řekl jediné.Podívej se na zápas v Trebinje. Kdo na tomto zápase byl musí potvrdit že nejhorším hráčem tohoto zápasu byl Radek Bejbl.
        gary

        • Re: Pan Beránek a Slavia

          (host)     před 20 lety 26.01.2005 15:06 |  
          0 0

          Hele Gary, nech toho. Šlo to přes Zachyho a koukal na to jako vagon. Jen ten přímák byl jasně Radkovo mejdlo. A v Trebinje, tos asi nalít Beránkovi úplně. Důležitej byl zápas v lize před Vigem a to Radek zaválel. Tak už toho nech, Beránek mě taky naštval a už ho ve Slávii nechci ani vidět. To jen aby sis nemyslel, že máš pravdu, jinak na Tebe pošlu čochrana.

  9. Re: Pan Beránek a Slavia

    (host)     před 20 lety 25.01.2005 19:08 |  
    0 0

    Tak hele Gary,
    teď pěkně kecáš. A s tím Vencou Kolouškem ,tos mně pěkně nasral. Jo a Šeterle a? táhne, ten si sám pěkně napakoval pupek. Takovýhle lidi, že maj bejt kvalitní a mají se vrátit do Slávie. No tos tomu dal, vždy? ten stařec Sokrates má právdu. Kdyby ten tvůj Beránek za něco stál, tak s tím prostě chvíli počká. Tak už ho furt kurva nevobhajuj. Taky si mně pobavil s těma penězma , páč vím Kolik Pavka Kuka letos dostal. No tos s těma milionama trochu ulít. A pravda je, že Beránek vejplatu dostal, akorát ten bonus holt ne , na ten už nebylo, tak holt to musí nýčko fofrem vymoct i přes arbytra. Tak už se uklidni a di na pivo. Taky sem moc nepíšu, ale tys mně Gary tak nadzvih. Píta

  10. Re: Pan Beránek a Slavia

    Dobi     před 20 lety 26.01.2005 09:19 |  
    0 0

    Jak už asi víte, nepatřím zrovna k nejmladším, což má své výhody (hodně pamatuji a dovedu srovnávat), ale i nevýhody (přece jen léta táhnou, vlasy řídnou....). Působení pana Beránka mi v souhrnu všech faktů vypadá jako nevyvážené. Jako hráč byl vynikající levý obránce a bojovník k pohledání, vyzařovala z něj skromnost. Trenéřinou ve Slavii začal v první půli 90.let a titul mu v roce 1995 unikl jen smůlou (záhadný zápas se Spartou, Nedvědův přece jen víceméně š?astný gól v 95. či kolikáté minutě, výměna sudích apod. - kdybychom vyhráli, byl titul jasný, remíza - více než pravděpodobný). Po návratu do Slavie začal budovat tým s mladíky, které znal z 21 - Vachy, Piták, Skácel atd. A tleskalo se mu. Ale jsme jen lidé a druhá půlka 2003 byla již jen o konfliktech. Poznal jsem jej na besedách a bylo s ním dobře. Ale neodpustím mu Vigo a ani jednu minutu Bejbla na place. Španělák se na to strašně těšil, vím to od paní. Věděl o Mostovém a jeho nebezpečnosti, ale Radek to smutně proseděl. Chybu uděláme každý, uBeryho to však byl podle mne začátek konce. Tudíž je zde dotaz, co je víc právo na slíbenou odměnu nebo pokání. Já jsem vychován tak, že bych volil pokání a vyčkával, až bude lépe. Toto považuji za nůž v zádech.
    Nech? se Slavia ze všeho vyhrabe jako se daří k radosti nás všech u Vaška Kolouška s jeho nemocí. Nemám rád hádky, spory urážky. Umím odpouštět, ale nezapomínám! A krok Beryho, by? na něj má právo, považuji za podraz na klub, který mu hodně dal. Hlavně na jeho fanoušky, kteří jej dokáží podpořit přes všechny nepříjemnosti. Ale to vše asi k dneší společnosti - bohužel - patří

    • Re: Pan Beránek a Slavia

      (host)     před 20 lety 26.01.2005 10:14 |  
      0 0

      Vážený pane Dobi,
      přesně tak jsem to cítil i já, když jsem tento článek napsal. Prostě mohl normálně počkat, právě z důvodu toho pokání a nenechat se zblbnout. Sokrates

    • Re: Pan Beránek a Slavia

      gary     před 20 lety 26.01.2005 11:48 |  
      0 0

      Pane Dobiáš souhlasím s vámi . Krok který učinil pan Beránek není š?astný. Jen buďme férový. To se myslím k vašemu věku hodí.
      Příště napište..A krok Beryho, černého, Bejbla, Holeňáka, Zbončáka, Vlčka, Kuky .....by? na ně maj právo ,považuji za podraz na klub, který jim hodně dal.

      • Re: Pan Beránek a Slavia

        Dobi     před 20 lety 26.01.2005 15:05 |  
        0 0

        Tady šlo o Beránka, vyjádřil jsem se k Beránkovi. Nemohu než nesouhlasit i s dalšími jmény, by? v jiné kauze. Jiné? I když bych trochu přece jen rozlišoval. Hráči (zatím) jen vyhrožovali, Beránek už to dal k arbitráži. A to je přece jen rozdíl!

        • Re: Pan Beránek a Slavia

          (host)     před 20 lety 26.01.2005 15:42 |  
          0 0

          Ty seš hustej. To měl říct Beránek Leškovi že pokud nedostane peníze tak podá výpověď.:-)

  11. Re: Pan Beránek a Slavia

    (host)     před 20 lety 26.01.2005 12:41 |  
    0 0

    Jediné co je od pana Beránka neetické, je, že se ozval až nyní. Jinak je vše O.K. Dluží se mu peníze, dluží... Tak co. Ležka a zbytek odpadu ven...

    • Re: Pan Beránek a Slavia

      (host)     před 20 lety 26.01.2005 14:58 |  
      0 0

      Jdi ty chytrej,
      jedinej odpadlík je právě Beránek.

  12. Re: Pan Beránek a Slavia

    (host)     před 20 lety 26.01.2005 17:32 |  
    0 0

    gary má v lecčems pravdu. pokud chce někdo dělat novinařinu, posílat články , neměla by vzniknout fušeřina. "To už není snad ani možné? Pane Beránku, za ty postupy do LM se Slavií, kdy jste nejen ve Vigu, ale i v dalších zápasech postavil dorostenecký tým tak, aby se Vám ty Vaše ovečky dobře prodávaly, tak teď ještě uděláte tohle. Opravdu jste se zachoval suprově, vůbec jste nekalkuloval, vedl Vás jen pocit spravedlnosti? Je mi Vás opravdu líto!?". jaksi ani nepřekrucuješ fakta, ty si je přímo upravuješ. trochu paranoidní je, že za tím hledáš spiknutí proti Slavii. faktem je, že to tak vypadá. stejně tak jako, že to mohou být pouze domněnky. neměl si zřejmě říkat o peníze zrovna teď. ale asi ví proč. možná, že by peníze, které mu právem přísluší již nikdy ze slavie nedostal. ted musi slavia vše uhradit bez debat. jinak tomu zřejmě bude až bude "vše v pořádku". zdravím všechny slavisty.

  13. Re: Pan Beránek a Slavia

    (host)     před 20 lety 26.01.2005 20:58 |  
    0 0

    Jsem rád, že je Beránek už pryč. Forma blízkého spojení manažera s trenérem, jako v případě Zika - Beránek, je něco obdobného, jako ve státní správě zneužití služebního postavení a mělo by se tvrdě trestat.
    Stejně tak mnou otřásá tvrzení, že ty dlužné peníze mohou býtv provize za prodej Vachouška a Skácela - přitom pěkné melouny určitě vyinkasoval i Zika. Jak by mohla mít Slavia peníze, když se nechá vysávat takovými lidmi.
    Když teď vidím, jak cpal do reprezentace Vachyho, aby ho prodal z Francie dál a Zika si zase pomohl, říkám si, že ten člověk škodí českému fotbalu ještě víc než Horník
    Nelíbí se mi dávat Koš?ála do jednoho pytle s Beránkem. Koš?ál je protivník a čeká se od něj rivalské jednání. Beránek si svůj krok načasoval tak, aby bolel nejvíc. Není to čestný protivník. Byl to zákeřný podraz. Už nikdo nikdy by o něm neměl mluvit jako o slavistovi a na Slavii by mu měli navždy zakázat vstup.
    Tantalos

  14. Re: Pan Beránek a Slavia

    (host)     před 20 lety 26.01.2005 20:59 |  
    0 0

    Vážený pane,myslím,že se pletete a zbytečně solidního a poctivého slávistu Beránka urážíte.Je jasný,že s Vigem ...to bylo hodně zajímavé,proč to se nedozvíme...ale teď se Míra jenom přihlásil oto co mu patří,když zcela jistě v zákulisí věděl,že jsou peníze na cestě...arbitrážní komise není nutná,a ani nebude,možná z nějakých úředních postupů je to dobré pro obě strany,viz třeba rozvod v občanském právu,co je na papíře je ok...žádný drama Beránek byl ,je a bude vždy slávista.

  15. Re: Pan Beránek a Slavia

    gary     před 20 lety 26.01.2005 21:08 |  
    0 0

    Můj poslední komentář na téma Beránek.
    Pan Beránek se mohl pro Slávii stát stejně důležitou osobou jako je Růžička pro hokejovou Slávii. On prostě fotbalem žije. Nechyběl snad na jediném utkání béčka a neustále jsem ho viděl debatovat s panem říčkou a Šustou ,kteří mají neskutečný přehled o mladých talentech.

  16. To je debata,

    (host)     před 20 lety 27.01.2005 13:35 |  
    0 0

    jestli je Beránek Slávista nebo ne. Podstata je taková - Slávka (Ležka s ENICem) ho vyhodili. Určitě při tom bylo křivácké jednání - možná z obou stran (cesta do Angl., ujiš?ování a kopanec).A druhý fakt - Slávka prachy dluží. A kout železo se má žhavé (hráči dostali, zablokované přestupy, konec př.termínu) a peníze se blížily. Beránek je dnes na jiné lodi - repre a do slávky nepůjde co tu bdue Ležka. A každý musí myslet především na sebe. Tak co se mu divíte???? (jo že mu je dnes nadřízený Koš?ál (a s tou tlačenkou v médiích bude asi i předseda svazu), tak holt si o tom může myslet každý co chce a co se třeba nabízí. Ale pro mě je podstata - dlužíš, mám šanci to z tebe dostat, tak jednám.