Můj příběh

S fanklubem do Ostravy

Přinášíme vám článek o prvním zájezdu pořádaný novým fanklubem Slavie. Dozvíte se všechny podrobnosti o cestě a? příjemné či nepříjemné.

Tento článek napsal z velké části Moskyta. Já jsem do povídání vstupoval v určitých pasážích, abych přidal svůj pohled na danou situaci. Mé příspěvky jsou proto psány kurzívou.

Když jsem minulý víkend doma oznámil, že chci jet na zápas Baníku a Slavie do Ostravy, odpověď byla jasná: „No jo, jen si zahrávej, chceš dostat přes hubu?“ Odvětil jsem, že zájezd je pořádán nově vzniklým fanclubem Slavie a tudíž určitě bude veškerá bezpečnost v pohodě. Navíc nejedu se přece do Ostravy prát, ale fandit svému milovanému klubu. Nicméně i přesto nad mým rozhodnutím nadšení nezavládlo.

Celý týden jsem žil v očekávání jaké to bude, cesta, zápas, fandění a vlastně i ta bezpečnost, kterou jsem doma proklamoval. Konečně je to tady, sobota ráno. Stojím před hotelem Slavie s ostatními účastníky a čekáme na autobus a hlavní organizátorku zájezdu paní Zikovou. Když dorazí, probíhá kontrola zaplacení zájezdu a poté jsme podle zasedacího pořádku vpuštěni do autobusu. I když všichni usedáme dle stanoveného pořádku, přesto někteří nad tímto vzbuzují opovržení. Před vlastním odjezdem nám přichází popřát š?astnou cestu Jirka Vrba a současně přináší kartičky hráčů a pro zkrácení dlouhé cesty také starší čísla slávistických Poločasů. Je nám také rozdáno již avizované prohlášení o případné hmotné zodpovědnosti za způsobené škody. Všichni víme proč tomu tak je, nebo? akce „slavistických“ hooligans z čerpací stanice je stále v živé paměti. Z tohoto důvodu je také zakázáno požívání alkoholických nápojů, což ovšem u některých vzbuzuje opět smích ve tvářích, stejně tak jako zasedací pořádek v autobuse.

Lidi si musí uvědomit, že toto je zájezd fanklubu. A kdyby se něco stalo, problém by měla Slavia. Proto je logické, že musí existovat nějaká pravidla, zvláš? po nedávné „benzínové“ akci. Přísnost musí být. Paní Ziková některým lidem nevyhověla v touze vydat se tímto autobusem, jednalo se totiž vždy o chuligány. Všichni jsme tedy doufali, že tato cesta proběhne bez problémů, když byla takováto opatření.

Vyrážíme směr Brno, dálnice D1. Cesta ubíhá celkem v pohodě, koukáme na video, pohárový zápas Slavie se Schalke 04. První zastávka přichází u čerpací stanice na 119.kilometru, nabíráme tři fandy Slavie z Jihlavy. Ačkoliv byl alkohol zakázán, někteří dokupují již vypité zásoby. Pokračujeme dále.

Zde bych podotknul jeden zádrhel. V plánu nebyla nikde zastávka na oběd a ti, co o tom nevěděli, neměli s sebou žádné jídlo. Shodou okolností na této benzínce byl i McDonald´s, takže někteří si již v půl desáté koupili jídlo, další alespoň nějaké zásoby.

Cesta se souběžným sledováním fotbalu z videa ubíhá rychleji, přesto je před námi ještě pěkný kus cesty. Míjíme Brno a odkláníme se směrem na Olomouc. Na silničním odpočívadle před Olomoucí přichází druhá zastávka. Vzhledem k času a délce cesty, která nás ještě čeká, stavíme jen krátce, což ovšem u účastníků, kteří do sebe již z Prahy naládovali značnou porci piv, nelibě nesou. Přichází i první vulgárnější slovo, nicméně po deseti minutách pokračujeme dál.



Těmto jedincům již totiž došlo pivo, takže si chtěli u řidiče koupit další. To však paní Ziková zakázala, jeden z nich jí velmi dlouhou dobu přemlouvat, ale naštěstí se mu to nepodařilo, z čehož byl dosti rozladěn. Já jen kvituji, že odolala.

Zajíždíme do Olomouce, kde máme nabírat další fandy, bohužel se tak neděje, nebo? se zamotáváme v sítí městských komunikací Olomouce a jsme tedy nakonec rádi, že se vymotáváme. Naše cesta se ubírá dále směr Ostrava. Asi dvacet kilometrů před Ostravou se setkáváme s ostravskými pořadateli – bezpečnostními techniky, kteří se budou starat o naši bezpečnost. Ještě před vlastním vjezdem do Ostravy dostáváme policejní ochranu. Dvě auta těžkooděnců nás doprovodí až ke stadionu.

Přijíždíme, Ostrava nás vítá a její občané také. Při průjezdu městem jsme častováni různými posunky od baníkovských fans, mnozí z nás nezůstávají pozadu a posunky opětují. Dorážíme na stadion, bus zastavuje cca pět metrů od vchodu do sektoru hostí. Policejní těžkooděnci tvoří od dveří busu uličku, kterou bez zastávky vcházíme na stadion.

Tak jsme tu, ten bájný stadion a bájné publikum patřící prvnímu týmu naší fotbalové ligy, Baníku Ostrava. Na první pohled ovšem musím říci, že stadion mi přijde o dost menší, než v televizi. Nevím, asi opravdu ta Nova vše zveličuje. Hodinu před výkopem je již na stadionu odhadem 2000 diváků, postupně přicházejí a stadion se nakonec naplní až na 17679 diváků. Mezi těmi jsou ale i slávisté. Kromě našeho autobusu další slávističtí fandové cestující po vlastní ose autem nebo vlakem, kterým přijeli i nechvalně známí hooligans.



Ještě před výkopem znělo stadionem „Baníčku ty jsi náš, my neopustíme tě…“, ale když se pak stadion naplnil a hráči přicházeli na hřiště, tak diváci spustili naplno a člověku šel mráz po zádech, když sedmnáctitisícový dav řval „Baníčku…“. Diváci hnali své miláčky celý zápas kupředu. Postupně přišly i další slogany „FC, FCB, FC Baník Olé“ a „Baník pičo“. Celý zápas fandování neutichalo, ba ani ve chvíli, kdy dostala Ostrava gól. Na řadu přišly i světlice a dokonce mexická vlna, do které jsme se zapojili i my, slávističtí fans. I když Ostrava prohrála, stadionem se přesto dál linulo „Baníčku…“, čímž všichni diváci děkovali a zároveň dávali jasně najevo, že příště přijdou znovu a znovu. Prostě paráda, asi to nejde dost dobře popsat nebo vidět v televizi, to se musí zažít!

Já kvůli této atmosféře jel do Ostravy, ani jsem nečekal naší výhru. Fakt to bylo něco výjimečného, to se jen tak nevidí. Kam se hrabe atmosféra na derby. Měli všechno secvičené, třeba jejich kotel začal skandovat FC, FCB, FC Baník Olé, po nich následoval zbytek stadionu, pak opět kotel a zase stadion. Fakticky úžasný. Myslím, že tím byli zaujati i naši chuligáni, protože se až tak vehementně nefandilo, stejně nás nebylo slyšet při tom hukotu. Kéž by se něco podobného konalo i na Slavii, to však nevím, zda se dožiji.

Tato ostravská euforie má ale své „ale“. Dnes jsou ostravští fandové opěvováni, ale vzpomene si ještě někdo, jak právě tito fandové házeli kamení na vlak s olomouckými fans? Jak byla při tomto útoku zraněna osoba? Jak dokáží běsnit, zrovna minulý týden zmlátili v Plzni na nádraží člověka! Bohužel, i nás by asi zmlátili nebýt policejní ochrany. Pokud si i tyto výtržnosti odpustí, budou to opravdu jedineční a fantastičtí fandové evropské třídy! Zatím jsou jen jiní – trochu lepší než ostatní fandové jiných klubů.

Nicméně i přesto, když jsem to vše viděl a sečtu plusy a minusy, musím konstatovat, že jestli nevyhraje titul Slavia, tak a? to jsou Ostraváci. Mám dva důvody, zaprvé takto báječné publikum si titul a boj o LM – poháry zaslouží. Zadruhé by to bylo oživení nadvlády rudých jako byl Liberec.

Před začátkem utkání jsme zažili jediný střet s baníkovskými fans, když spíše bych to nazval malou kuriozitu. Ještě před zápasem přelezl ohradu asi sedmnáctiletý mladík, z pod bundy mu vylézala baníkovská šála. „Co to má být, provokace?“ říkal jsem si. Mladík vypadal trošku vyděšeně, přesto si stoupnul do fronty u stánku a jal se koupit párek. Během par vteřin si ho ovšem všimli další slávisté a především ti „drsnější“ a vydali se ho zpacifikovat a sundat mu šálu. Zprvu dokonce tento incident nezpozorovali ani tři metry vedle stojící policisté. Až když už byl kolem mladíka hlouček asi osmi slavistů a zvýšený hluk, odhodlali se k akci. Mladíka zadrželi a za pomoci pořadatele odvedli do správného sektoru. Jak se ukázalo, byl to opravdu fanoušek Baníku, který měl dokonce permanentku, zřejmě nechtěl čekat fronty u vchodů a „jako obvykle“ šel přelézat plot, jenže si spletl strany.

Chtěl bych aspoň v této části pochválit všechny zúčastněné, kteří byli v kotli, zvláště naše hooligans. Chovali se velmi dobře, nenastal žádný incident, takže i policisté měli důvod ke spokojenosti. Velitel zásahu major Korytář nás také pochválil, což určitě potěší. Kotel sice neměl nějakou extra choreografii, ale aspoň ta troška se povedla, bylo to vtipné.

Zápas skončil, my všichni slávisté jsme v sedmém nebi. Než ovšem můžeme odejít ze stadionu a odjet domů, musíme čekat na přistavení autobusu a zklidnění situace. Ti nejvěrnější, nejradikálnější, nejsmutnější se přesunují k východu od našeho sektoru a vyjadřují nám jejich psychické rozpoložení. Jsme častováni nejrůznějšími posunky a slovními výrazy vulgárního charakteru, které by ani Nova po 22:00 neodvysílala. Nejčastější a i „nejvtipnější“ bylo „pražské kurvy“, jelikož ovšem ty jsme sebou nebrali, zůstaly v Perlovce, tak vlastně nevím, komu tedy nadávali. Po dvacetiminutovém čekání a policejním rozhánění baníkovských fans přijel náš bus a my mohli nastoupit a odjet. Naši cestu domů z Ostravy opět doprovázela dvě auta policejních těžkooděnců, kteří se oddělili asi po dvaceti kilometrech, další policejní auto s obchůzkáři nás dokonce doprovázelo až k první zastávce, kterou jsme učinili na jídlo. Dokonce celou hodinu než jsme restaurační zařízení opustili hlídkovali venku.

Kromě toho policejního auta u restaurace čekali i tajní policajti. Důvod byl prostý, dohlíželi na to, aby nedošlo k nějakému incidentu, jako se stalo na benzínce v Mladé Boleslavi. Musím dodat, že místo našeho stravování nebylo vybráno nejvhodněji, protože zde nebyl prakticky žádný provoz a obsloužit najednou čtyřicet lidí není lehké, proto se na všechny nedostalo. Mohli jsme dostat jen jídlo, které bylo již hotovo. Pět španělských ptáčků hned uletělo, dalších pár gulášů taky rychle zmizelo. Pro další lidi byl uvařen smažený hermelín. Jenže ke stolu, kde jsem byl já, capino, jane a její spolužák, se nedostalo. Měli jsme dosti velký hlad a až díky obětavosti paní Zikové jsme dostali alespoň polévku. Sice nás to nezaplnilo, ale aspoň něco teplého jsme do žaludku dostali.

O naši bezpečnost bylo tedy postaráno perfektně. Horší to ale asi měli ostatní. Ani ne tak hooligans, odjíždějící vlakem, kteří byli policisty doprovozeni až ke vlaku, ale ti zbylí, kteří přijeli auty. Když jim policista na stadionu řekl, že je vyvedou ze stadionu do města a tam že se musí ztratit v ulicích, musel jsem se smát a zároveň litovat, protože kdoví, jestli se dostanou domů a v jakém stavu. To ale již není o naší cestě s fanclubem.

Vra?me se ale k zájezdu. Hned v Ostravě po nástupu do autobusu začali ti z Prahy popíjející alkohol projevovat nevoli nad rozhodnutím nestavět na zpáteční cestě u čerpacích stanic. Toto rozhodnutí bylo způsobeno faktem, že někteří byli již velmi „společensky unaveni“ a hrozila akce z minulého týdne. Bohužel ti nespokojení svou nevoli začali projevovat vulgárními výrazy linoucími se z jejich úst směrem k vedení zájezdu. Jak vynalézaví je český človíček jsme se přesvědčili při výše zmiňované zastávce na jídlo. Naši pijáci si nechali natočit svůj oblíbený mok do několika plastových flašek, tak aby mohli i nadále udržovat svou hladinu alkoholu v krvi a s tím pokračovat ve vulgaritách směrem k paní Zikové. Rozhodnutí nestavět na čerpacích stanicích bylo nakonec porušeno, ale to když bylo potřeba doplnit palivo autobusu. V té době už byl obsah plastových lahví prázdný a proto přišla zastávka pijákům vhod pro další doplnění pivních zásob. Rituál popíjení, vulgarit a „zpěvu“ pokračoval téměř celou cestu do Prahy, dokonce se stupňoval a nadávky se rozšířili i na další osoby. Utichl jen v okamžiku, kdy již dolehla na výše zmíněné únava a usnuli. To už jsme ale byli skoro v Praze.

Pro představu stavu opilosti a otupělosti smyslů fanoušků. Na poslední jimi vynucené hygienické zastávce se jeden z nich zapomněl, respektive byl nucen vykonat krom močení i jinou činnost a ostatní jeho „kamarádi“ ho nechali ve štychu a po návratu do autobusu povolili pokračovat v cestě. Teprve když se autobus chystal vjet na připojovací pruh dálnice a zapomenutý fans telefonoval svým kamarádům, tak se širokým úsměvem na rtech oznámili, že jeden člen chybí. Zacouvali jsme tedy zpět a opozdilec nastoupil a „nezapomněl“ prohodit opět pár vulgárnějších slov směrem k řidiči a vedení. Pro kámoše opozdilce to byla velká sranda, ale kdyby tam opravdu zůstal, nedovedu si představit, jak by se dostal do Prahy. Stopoval by ve svém opileckém stavu v noci na dálnici?

Největší problémy nastaly právě po odjezdu z restaurace. Jelikož hodně pili pivo, potřebovali i často na záchod. Jenže nedokázali slušně požádat o zastavení, nýbrž pokřikovali, někdy i vulgárně. Jak už bylo zmíněno, u benzínky jsme nestavěli, já to chápu, sice mi to také vadilo, ale kvůli těmto individuím se to muselo takto provést. Když na další zastávce opět nebylo povoleno zastavit u benzínky, tak ten nejagresivnější šel přímo za paní Zikovou, vyžadoval si zastavení nevybíravým způsobem a když nepochodil, začal nehorázně urážet, použil hodně sprostých slov. Při opilosti úplně ztratil zábrany ke starší paní. Fakt humus. A když se vrátil na místo, začalo každou chvíli skandování proti paní Zikové. Dokonce nadávali na našeho řidiče. Chvílemi byla atmosféra opravdu hustá.

Do Prahy, před stadion Slavie, jsme dorazili kolem 23:00. Skončil tím tedy první zájezd fanclubu Slavie, byl krásný, ale měl ale jednu kaňku na kráse. Tou bylo chování některých slávistických fans především při zpáteční cestě. Paradoxní je, že největší nebezpečí fyzického útoku při zájezdu nakonec nehrozil od baníkovců, ale právě od těchto společensky unavených „fanoušků“ Slavie. Je mi to velmi líto, že se takto někteří slávističtí fanouškové prezentovali, obzvláště, když nejčastějším terčem slovních útoků byla věrná a obětavá fanynka Slavie paní Ziková, bez které by se vůbec tento zájezd neuskutečnil. Bohužel mě v této souvislosti napadá jeden citát: „Za dobrotu na žebrotu“!

Závěrem bych chtěl touto cestou paní Zikové velmi mnoho poděkovat za perfektní organizaci zájezdu a popřát mnoho sil do dalších let v práci, kterou pro Slavii dělá.

Taky chci paní Zikové poděkovat, měla to velmi těžké, ale zvládla to. Nyní opět víme, kteří lidi mohou vyrazit na další cestu fanklubem. A pro příští zájemce mám toto varování. Jestli chcete jet, musíte dodržovat pravidlo, respektovat, že se nebude neúměrně chlastat, natož poté urážet vedoucího zájezdu. To si zajistěte raději vlastní autobus. Vím, že kdybyste tentokrát s námi nejeli, zastavovali bychom na benzínce. Jen kvůli vám tak nebylo učiněno. Samozřejmě zde čekám komentáře zúčastněných, kterých se dotýkám. Budou se bránit, říkat svoji pravdu, ale myslím, že si toho pamatuji více a mohl jsem nad tím střízlivěji uvažovat, než tito společensky unavení jedinci. Poslední co dodám. Kdybyste nezkazili cestu od restaurace, proběhlo by vše naprosto úžasně!

P.S.: Možná mě někteří budou považovat za mravokárce, který se nikdy nenapil piva či jiného alkoholu a který dělá svatouška. To rozhodně nejsem, také se dokážu pěkně cvaknout do volete, ale rozhodně si dokážu vždy uvědomit, kde na jaké akci jsem, koho reprezentuji a za koho vystupuji, podle toho volím míru požívaného alkoholu a chování. Všichni by si tedy měli uvědomit, že zájezd byl organizován fanclubem Slavie, kterýžto je dnes přímo spjatý s vlastním klubem SK Slavia Praha, tudíž účastníci zájezdu v podstatě reprezentují tento klub a měli by se podle toho chovat a respektovat daná pravidla pořadatele!

Komentáře (47)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: S fanklubem do Ostravy

    (host)     před 21 lety 22.03.2004 01:39 |  
    0 0

    Tady píšete cance ,ale zastat se paní Zíkové to ne

    • Re: S fanklubem do Ostravy

      Richi (admin)     před 21 lety 22.03.2004 08:44 |  
      0 0

      Zkus na ne pokriknout kdyz tam skanduje polovina autobusu. To by nemuselo dopadnout vubec dobre!

      • Re: S fanklubem do Ostravy

        Poctar     před 21 lety 22.03.2004 15:07 |  
        0 0

        Se Slavií jezdím nějaký ten rok a o zájezdy pořádané Slavií se vždy staral Ročeň a Zíková. Ročně časem vyhodili, jelikož to byl obyčejný zloděj. Nevím, co si myslet o zájezdu, který pořádá Zíková za 450 Kč... Co říkáte na to, že fanoušci Bohemians byli posledně v Ostravě zcela zadarmo a fanoušci Sparty za 200 Kč? Když jeden můj kolega slušně zavolal Zíkové, kolik se přihlásilo lidí, tak byl seřván, o co mu jde a bylo mu vynadáno, proč celý zápas házeli při derby slávisté dýmovnice na hřiště, když odpověděl, že to není pravda, tak se dočkal odpovědi, že není slávista, když ani nebyl na derby. Jistě jste si všimli, že Slavia hodně dlouho nezaplnila žádný autobus. No, komu by se chtělo, když jsem na Bazalech mluvil asi s 10ti lidmi a všichni se drželi za hlavu, že se Zíkovou už nikdy v životě, že takovou hrůzu nečekali. Jednalo se o velmi mladé kluky, ale i starší osoby (možná to teď čtou - tímto je zdravím). Osobně jsem s touto paní několikrát hovořil a jediné, co jsem si z toho mohl odnést je to, že lže jak může a je neskutečně falešná. Dokonce jsem jí několikrát viděl nalitou (!) jak prase a povím vám, že něco tak hrozného jsem neviděl. Na Slavii jí proplatí kde co a ona si tím ještě dělá image, jaká je slávistka, místo toho, aby ty peníze šli do skutečných fanoušků na autobusy, choreografie či ohně. Vím, že mi teď mnozí z vás i přes vaší neskutečnou slušnost nadáváte, ale zkuste to brát jako pohled od člověka, který přes 3 roky nevynechal ani jeden ligový zápas Slavie doma i venku a který přece jen to dění kolem všeho možného sešívaného trochu zná...

        • Re: S fanklubem do Ostravy

          Richi (admin)     před 21 lety 23.03.2004 00:44 |  
          0 0

          Nevím, co si myslet o zájezdu, který pořádá Zíková za 450 Kč - uz je to tady, zase se pise, ze to porada Zikova, ale poradatel byl fanklub a Zikova byla poverena byti vedouci zajezdu!

          Co říkáte na to, že fanoušci Bohemians byli posledně v Ostravě zcela zadarmo a fanoušci Sparty za 200 Kč? - to je otazka pro vedeni fanklubu.

          Když jeden můj kolega slušně zavolal Zíkové, kolik se přihlásilo lidí, tak byl seřván, o co mu jde a bylo mu vynadáno, proč celý zápas házeli při derby slávisté dýmovnice na hřiště, když odpověděl, že to není pravda, tak se dočkal odpovědi, že není slávista, když ani nebyl na derby. - ja jsem slysel trochu jinou verzi, rozhodne nebyl servan, rozhodne nenadavala na to, ze hazeli CELY zapas. A ze neni slavista taky nerekla, bylo to receno uplne jinak. Jo vse se da prekroutit.

          na Bazalech mluvil asi s 10ti lidmi a všichni se drželi za hlavu, že se Zíkovou už nikdy v životě, že takovou hrůzu nečekali. Jednalo se o velmi mladé kluky, ale i starší osoby (možná to teď čtou - tímto je zdravím). - nejspis si mluvil prave s temi, s kterymi jsme byli nespokojeni my ostatni. Urcite se jednalo vzdy o kotelniky. Mel ses zeptat i dalsich.

          Na zaver ta urazka, to snad ani nema cenu komentovat. Kdo zna pani Zikovou osobne, ja uz par let, tak vi sve a nad timto prispevkem muze jen nevericne kroutit hlavou. Jo, kez bychom meli tolik fanousku jako je ona.

          • Re: S fanklubem do Ostravy

            Poctar     před 21 lety 23.03.2004 15:38 |  
            0 0

            Hele, já jsem jí volal jednou taky a vím, jak si vymýšlí a něco podobného mi bylo do palice cpáno taky. Prostě umí lhát pěkně. To je zajímavé, že Zíková s cenou nemá nic společného, ale má neskutečnou drzost si účtovat z OL do OV 360 Kč(!) a ještě to podělat! Jinak mluvil jsem nedávno i s dalšími lidmi, za které mohu dát ruce do ohně, že jsou slušní - mají na věc stejný názor, jak jsem psal. A nebo jsou prostě podle tebe nevychovanci a budeš jezdit jen ty a parukářka (jak řekl jeden hráč Slavie) Zíková:). Chci se teda zeptat, co KONKRÉTNÍHO kdy udělala Zíková pro fans scénu na Slavii??? Jsem zvědavý. Víte co je zajímavé? Já jsem několikrát organizoval autobusy na rizikové či velmi početné výjezdy a měl jsem i plné autobusy chuligánů a zajímavé je, že si nikdo nestěžoval!? Asi mám dar od boha, který prostě Zikina nemá:). Když si uvědomím, že tahle ženská odmítla na svém zájezdu člověka, který jezdí se Slavií na výjezdy přes 20 let (!) jen proto, protože mu nejsou nějaké bojůvky cizí ("hool vs hool" samozřejmě), ale jinak je naprosto slušný, tak je mi z toho fakt na nic. Myslím, že tady na netu to je zbytečné řešit. Někdo by už měl něco začít dělat (třeba Zíková) a pořádat pro fanoušky nějaké besedy či přímo pro ně srazy, kde by jsme se sešli a řekli si to normálně slovy či se na něčem dohodli. Tak by to myslím bylo nejlepší. Hlavně bez vožralý Zíkový! Richi, když dokážu respektovat i přes připomínky já vás, dokažte vy i nás. Jestli nechcete, tak váš boj.

            • Re: S fanklubem do Ostravy

              Richi (admin)     před 21 lety 23.03.2004 20:35 |  
              0 0

              Asi fakt nema cenu se poradne rozepisovat nad jednotlivymi vecmi, jen reknu, ze mluvit o Zikove jako o ozralovi je dosti ubohe. To je jako kdybych tebe videl jednou ozraleho a pak rikal, ze jsi ozrala. A co mi rikala, tak uz dlouho nebyla priopita, snad jen na svych narozeninach, kde to byla ale uzavrena spolecnost. Za dalsi, Zikova asi udelala chybu, ze souhlasila s poradanim techto zajezdu. Kdyz si to poradala s lidmi, ktere zna, vse je naprosto skvele. Zde se ale bala, aby se nic nestalo, zvlast kdyz ma velmi spatne osobni zkusenosti s chuligany! I proto nevzala toho kluka, o kterem pises. A kdyby i ostatni priznali, ze patri k chuliganum, taky by nejeli. Vim, je to krute, ale na druhou stranu si vem, ze kdyz pojedou jen sami chuligani, tak ti si rozumi, stejne jako by jeli sami slusnaci ci jak nazvat ty ostatni. No a kdyz se tyto dve skupiny spoji, tak to nejde do sebe, proste nekomu prijde normalni skandovat v autobuse, dalsim to zase vadi. Proto by bylo dobre pri techto zajezdech mit autobusy s podobnym zamerenim a ne namichane "slusnaky" s "chuligany". Rozumis, co tim myslim?

              • Re: S fanklubem do Ostravy

                Poctar     před 21 lety 24.03.2004 21:02 |  
                0 0

                Nerozumím. Podobné míchání jsem zažil xkráta vždy v poho. Uvědomuješ si, že jsou to všichni lidi, a? už slušňáci či chuligáni jako třeba ty či kdokoliv jiný? Mají ale jedno společné - Slavii.

                • Re: S fanklubem do Ostravy

                  Richi (admin)     před 21 lety 24.03.2004 22:07 |  
                  0 0

                  Nevim, nebudu spekulovat, ja kazdopadne radeji jezdim po vlastni ose, je to vetsi pohodli. Nemuzu hodnotit zadny jiny zajezd, muzu jen tento, co jsem zazil.Ale treba my tam vepredu jsme nebyli spokojeni, co se deje v buse, ale nic jsme nerekli, coz byla chyba, treba to tak byva i jindy, ze nekteri radsi nic nereknou a zapomenou na to. Samozrejme jsou to lidi, kazdy jsme clovek a fandime Slavii, kazdy vsak jinym stylem. No nechme to byt ...

    • Re: S fanklubem do Ostravy

      (host)     před 21 lety 22.03.2004 11:03 |  
      0 0

      Jsem rád,že sem si mohl někde přečíst kompletní průběh zájezdu. Já jsem byl (asi bohužel) se svou přítelkyní, kámošem a kamarádkou-Ostravačkou bohužel TEN, který přijel až k Bazalům z Pardubic vlastním autem. Přiznám se, a nestydím se za to, že po skončení zápasu sem měl strach, když dostanů já na budku tak doufám že to přežiju a pár šrámu vyléčím ale holky...no nevím. Vyjít ze sektoru hostů do Ostravských ulic, bez doprovodu policistů byla dost adrenalinová záležitost, všichni ostatní fandové byli chráněni policisty takže bylo pro Baníkofce, kteří si chtěli spravit náladu zlinčování slávisty, velice jednoduché si nás z dálky vyhlédnout a někde za stadionem na nás skočit, navíc dva kluci a dvě holky je supr kořist...každopádně do dopadlo OK, zápas byl super, fandění baníkofců taky, naši fandové (to co jsem viděl-jen na stadionu) taky fajn, jeden v dresu Adauta a s červenobílou parukou na hlavě mi dokonce kamarádsky udílel rady jak se bezpečně dostat k autu za což mu dodatečně díky. Příště pojedu určitě znovu, ale na základě tohoto článku opět radši "po vlastní ose". Paní Zikové děkuji za distribuci lístků, za to že je slávistka a snaží se i přesto že ví, jací sou fandové slávie, stále se snaží pro SLÁVII víc než my, ostatní velcí fandové...Díky - od: xbebeto

      • Re: S fanklubem do Ostravy

        jane (admin)     před 21 lety 22.03.2004 15:49 |  
        0 0

        Jo, Adauto byl zrovna ten typ, co delal nejvetsi bordel a malem jsme ho zapomneli na odpocivadle. Je to skoda, myslim, ze kdyby tam nebyl, tak by ani ostatni nebyli tak radikalni.

        • Re: S fanklubem do Ostravy

          xbebeto     před 21 lety 23.03.2004 14:56 |  
          0 0

          Mě to přišel dobrej kluk...ale nemůžu soudit, neznám ho, mluvil jsem s ním jen na stadionu a to byl naprosto v pohodě. To jiní tam skákali v trenkách a skandovali "Jude Slavie" :o)

          • Re: S fanklubem do Ostravy

            Richi (admin)     před 21 lety 23.03.2004 20:24 |  
            0 0

            JO, na stadionu se tento kluk choval v pohode, byl vtipnej apod.

    • Re: S fanklubem do Ostravy

      (host)     před 21 lety 25.04.2004 11:38 |  
      0 0

      No kluci koukám že píšete hezký věci, se mi zdá že buď fetujete nebo moc čtete Rychlý šípy.já jsem ten "bájný" mladík s dresem Adauta.Jinak musím říct že sem se pobavil, fakt články sou dobrá recese.No co jinak kluci ? Vy ste takový ty hodný chlapečci, co asi maminka vychovávala ve stylu první republiky. Když vidíte něco špatnýho tak se pomodlíte, neplivete na chodníky a ste ve Spolku za záchranu počestnosti.Mi vašema řečma připomínáte Marvana ve filmu Mravnost nade vše.Jen tak dál kluci, pište.Srandy není nikdy moc.Si váš článek vytisknu a dám ho přečíst hodně kamarádům, můžete mít radost.Pobavíte hodně lidí.Tak ahoj Kájové Maříci

  2. Re: S fanklubem do Ostravy

    cindy     před 21 lety 22.03.2004 08:38 |  
    0 0

    Zdravim vsechny.Byl bych moc rad,kdyby jste za mne vyslovili bezmezny obdiv te pani Zikove.To musi byt uzasna zena,kdyz snese v klidu to,co ve svem clanku popisujete.Muj syn (13) jiz nekolikrat projevil spolu s kamarady touhu vyjet fandit take na stadion souperu.Byl jsem vzdy kategoricky proti,a to nejen kvuli te benzince.Ono tech incidentu drive bylo daleko vic,nebudeme si nic zakryvat.Kolikrat se slavisticti fans notne posileni chlastem porvali i mezi sebou,bohuzel.Ted se zase potvrdilo,ze nekteri jedinci diky svym nezvladanym sklonum k piti nepatri mezi "n o r m a l n i " slavisticke fans.Doufam,ze se doziji jednou toho,ze zajezd fans probehne v poklidnem duchu sportovnim a ja budu moci sveho syna bez obav vypustit s jeho kamosi do sveta cervenobilych fans.
    Snad do te doby nedospeje,to by bylo moc a moc dlouho a pro Slavii ostuda,ze se z takovymi lidmi nedokaze vyporadat.Ja jsem dlouholety fanousek slavie a nikdy jsem se za to netydel a nechci se stzdet ani do budoucna.At zije Slavie,Slavia gooo!!!

    • Re: S fanklubem do Ostravy

      Richi (admin)     před 21 lety 22.03.2004 08:43 |  
      0 0

      Muzu ti rict, ze bezproblemove cesty budou velmi brzy, ono se vse vykrystalizuje, bude se vedet, koho nebrat a koho ano. Chce to cas. Pak i ostatnim dojde, aby se tam zbytecne necpali, kdyz tam pro ne neni misto.

  3. Re: S fanklubem do Ostravy

    GeorgK (přítel SN)     před 21 lety 22.03.2004 10:47 |  
    0 0

    Chci také paní Zikové poděkovat, zvladnout je byl oříšek. Jen bych podotkl že původně bylo oznámeno že podnapilý nebudou vpuštěni do autobusu již v Edenu. Největší neurvalec \"Adauto\" mněl již však zde svůj základ. Prodej piva v autobusu také nebyl štastný nápad, pro příště bych ho zakázal nebo prodával nealko pivo jako Baník na stadionu, a to by byl dobrý nápad i pro Strahov, jelikož mám pivo rád:) ale jezdím autem a limo fakt nemusím:)

  4. Re: S fanklubem do Ostravy

    Richi (admin)     před 21 lety 22.03.2004 11:35 |  
    0 0

    Zapomnel jsem zminit jednu nevhodnou vec pri fandeni v kotli. Kdyz se sel rozcvicovat Tomas Dosek, zacali na neho kricet "Dosek ven". To mi prislo dosti ubohe. Tomas ale reagoval skvele, odvetil jim, ze jiz je venku, tak co chteji vice :-). Chudak to ale ma tezke. Ja verim, ze i pres odpor kotle podepise se svym brachou smlouvu a zustane!!

    • Re: S fanklubem do Ostravy

      (host)     před 21 lety 23.03.2004 09:35 |  
      0 0

      Nestraš.Většího spalovače než je duo Doškové jsem v životě neviděl!!!!!ALe jinak vše OK.Mistr je jasný Slavia!!! SLaviaforever

  5. Re: S fanklubem do Ostravy

    Dobi     před 21 lety 22.03.2004 13:33 |  
    0 0

    Bohužel mi rodinné povinnosti a malé zdravotní obtíže nedovolily, abych do "černého srdce vlasti" jak byla někdy Ostrava také nazývána, vyrazil. Asi bych spíše zvažoval vlak - do Pardubic,Ostravy, Olomouce a Ústí je dnes rychlejším a pohodlnějším právě železný oř. Před nějakými 10-15 lety bych však neváhal - srandě a slávistické náladě v autobuse se nic nevyrovnalo. Několikrát jsem dělal i vedoucího autobusu a asi nezapomenutelnou je cesta 1.5.1996 z Drnovic, kdy jsme se na dálnici na cestě domů dověděli, že jsme mistři! Ještě dnes mě z toho bolí ruce - kdosi zezadu mi poslal vlajku na tyči, prostrčili jsme ji těsněním předních dveří a šlo jen o to ji udržet v tom správném úhlu, aby vlála a vlála a zvěstovala naši radost.
    Pak však už cesty nebyly vždy selankou. Začali převažovat ti, kteří jeli nejen za fotbalem. Hrůzným hororem byla cesta do Opavy nebo návrat asi před 3 roky z Jablonce. Strhané záclonky házené na skla předjíždějících aut (shodou okolností za volantem jednoho seděl Ing.Leška), odcizený řidičův mobil.... Smekám symbolický klobouk před paní Zikovou, za její trpělivost a toleranci. Ale jak dál? Kdo ovládne autobusy Fanklubu? Opilá zvěř nebo opravdoví slávisté, kteří se chtějí pohodlně, bezpečně a levně dostat za našimi miláčky? Nejsem proti pivu, sám se rád "zavlažím". Ale vše musí mít míru. Bohužel už neplatí, to, co jsme skandovávali: "A? to tady každý vidí, slávisti jsou slušný lidi!". Kvůli několika pakům????

  6. Re: S fanklubem do Ostravy

    xbebeto     před 21 lety 22.03.2004 13:57 |  
    0 0

    Jsem rád,že sem si mohl někde přečíst kompletní průběh zájezdu. Já jsem byl (asi bohužel) se svou přítelkyní, kámošem a kamarádkou-Ostravačkou bohužel TEN, který přijel až k Bazalům z Pardubic vlastním autem. Přiznám se, a nestydím se za to, že po skončení zápasu sem měl strach, páč když dostanu já na budku tak doufám že to přežiju a pár šrámu vyléčím ale holky...no nevím. Vyjít ze sektoru hostů do Ostravských ulic, bez doprovodu policistů byla dost adrenalinová záležitost, všichni ostatní fandové byli chráněni policisty takže bylo pro Baníkofce, kteří si chtěli spravit náladu zlinčování slávisty, velice jednoduché si nás z dálky vyhlédnout a někde za stadionem na nás skočit, navíc dva kluci a dvě holky je supr kořist...každopádně do dopadlo OK, zápas byl super, fandění baníkofců taky, naši fandové (to co jsem viděl-jen na stadionu) taky fajn, jeden v dresu Adauta a s červenobílou parukou na hlavě mi dokonce kamarádsky udílel rady jak se bezpečně dostat k autu za což mu dodatečně díky. Příště pojedu určitě znovu, ale na základě tohoto článku opět radši "po vlastní ose". Paní Zikové děkuji za distribuci lístků, za to že je slávistka a snaží se i přesto že ví, jací sou fandové slávie, udělat pro SLÁVII víc než my, ostatní velcí fandové...Díky...jo a dobrej článek Richi :o) hodně zdaru!!!

    • Re: S fanklubem do Ostravy

      (host)     před 21 lety 22.03.2004 14:13 |  
      0 0

      Dik, ale z velke clanky napsal clanek Moskyta. Ja jsem psal jen to, co je kurzivou.

  7. Ziková

    (host)     před 21 lety 22.03.2004 17:11 |  
    0 0

    S hodnocením v článku nesouhlasím. Předně je třeba zdůraznit, že se NIC NESTALO. Nic nebylo zničeno ani poškozeno, nikdo nebyl napaden, všechno proběhlo v pohodě. Problémy dělala jen Ziková, která si myslí, že šéfuje výjezdu zvlášní školy a ne dospělých lidí, a podle toho se k nim chová. Je jasné, že pokud je s někým jednáno jako s nesvéprávným tupcem, nemůže být od něj očekáváno slušné chování.
    Já jsem například nikdy nic na fotbale nezničil, za celou dobu, co jezdím na fotbal jsem se ničeho špatného nedopustil, přesto jsem se ke mně chovala, jako bych byl notorický výtržník a chuligán. Zasedací pořádek jsem nezažil ani na výletech s mateřskou školou, proč musí být na výjezdech? A co se týče toho stupidního zastavování na dálnicích, to je nejenom nebezpečné, ale i zakázané.
    Zíková všechny neustále provokovala svými nesmyslnými omezeními, kdyby byla zticha, nikdo by jí nenadával. Když jsem byl na výjezdě s hokejovým fanclubem, byli tam víceméně ti samí lidé, přičemž šéf fanclubu (o cca 50 let mladší než Ziková) se omezil jen na stručný projev: "Chlapi, za 2 hodiny jsme tam, v půlce stavím u benzínky. Nedělejte bordel, a odpadky házejte do košů. To je všechno." A byl klid, všichni si v klidu chlastali, občas se zpívaly chorály, ale cesta proběhla naprosto v klidu. Myslím, že by se toho ani tolik nevypilo, kdyby nám nebylo pivo zakazováno.

    • Re: Ziková

      (host)     před 21 lety 22.03.2004 18:41 |  
      0 0

      děkuji radši vlakem... můžu Dobiáše můžu čapka a jiné ale nesnáším protivný a vtíravý hlas zikové... a aby jste se z těch obavných hools neposrali máte ruce a hlavu tak obě používejte..

    • Re: Ziková

      Richi (admin)     před 21 lety 23.03.2004 00:29 |  
      0 0

      1) zasedaci poradek - pry byl udelan kvuli bezpecnosti, kdyby se neco stalo, aby se vedelo, kdo kde sedel. A dokonce si ho vyzadala policie, aby ho mela pro pripad nejakeho vytrznictvi a mohla lepe identifikovat lidi.
      2) alkohol - bylo jasne deklarovano, ze alkohol neni pri tomto zajezdu, tedy hlavne opilost. To samozrejme nekteri nedodrzeli. Logicky bylo potom zakazano si kupovat alkohol, v zive pameti byly incidenty posledni doby. Jelikoz nemohlo byt zaruceno, ze si na kazde zastavce opet nenakoupite dalsi alkohol, muselo se vse resit jinak, tedy zastavkami mimo benzinky. Kdybyste tolik netouzili po alkoholu, vse by probehlo bez problemu. A to byl ten hlavni problem, blbej chlast. Ten vzdy nadela problemy.
      3) omezeni - to nebyl vyplod pani Zikove, asi jste si poradne neprecetli prohlaseni, ktere jste podepisovali. A kvuli tem lidem se musela udelat dalsi extra opatreni.

    • Re: Ziková

      PETR7     před 21 lety 23.03.2004 13:48 |  
      0 0

      "Je jasné, že pokud je s někým jednáno jako s nesvéprávným tupcem, nemůže být od něj očekáváno slušné chování,"tak tahle věta je dost hrozná.Myslim si,že právě schopnost vypořádat se s takovou situací je důkazem vyzrálosti člověka.

      • Re: Ziková

        Richi (admin)     před 21 lety 23.03.2004 20:22 |  
        0 0

        Tak toto jsi vystihl presne. Ja treba taky nebyl spokojen se vsemi omezenimi, ale nedelal jsem protesty, ani Moskyta, ktery sedel dosti vzadu. A i dalsi neprotestovali. Neco jineho by bylo, kdyby byl proti cely autobus, tak tomu zde vsak nebylo.

    • Re: Ziková

      (host)     před 21 lety 24.03.2004 02:06 |  
      0 0

      Par komentaru: chuligani co jeli vlakem se urcite smejou, ze nazyvas obsah autobusu (kterej kalil a delal si prdel ze Zikovy) chuliganama. Kdyby jeli v busu pravy hools, tak by to bylo o necem jinym - par prepadenych benzinek, par mrtvejch atd. V busu jeli normalni lidi, ktery berou zajezd jako zabavu a tak se chtej bavit. Proste kdo chce pit at pije a obracene, kazdyho vec. Zikova ze sebe udelala terc vysmechu sama tema omezenima. Sorry, ale zasedaci poradek, zastavit 2x za 5h trvajici cestu a jen 1x u benzinky...to je moc. Mimochodem cestou tam se nikdo (krome Adauta) nezlil (par pivek je normal), lilo se az cestou zpet a taky k tomu byl snad duvod, ne? Dneska i Obst rekl, ze pivko k fotbalu proste patri. Uznavam, ze par tech nadavek bylo prehnanych, ale kdyby Zikova v klidu sedela vepredu a povidala si s ridicem, tak o ni nikdo ani necekne. A kdyby ses ji ty zastal, tak by se ti asi vsichni vysmali, ale rozhodne by te prece nekdo za to nenapad - to bych se zas hned zastal ja tebe. Doporucim ti jednu vec, richi, jed jednou s chuliganama na nakej vyjezd busem a pak tady pomlouvej nas relativne slusny lidi co sedeli v prostredni a zadni casti autobusu - to uvidis ten rozdil... Jinak docela souhlas s timhle clankem, kdo ho psal?
      Brinki

      • Re: Ziková

        Richi (admin)     před 21 lety 24.03.2004 09:40 |  
        0 0

        Ze by me nekdo nenapadl, to nikdo nevi. Sice by ses me mohl pak zastat, ale to uz bych treba mohl mit jednu ranu v obliceji. S chuliganama nepojedu a nikdy nechci jet, mozna oznaceni pro lidi v autobuse nebylo spravne. A to co rekl Obst neni pro me nazor, vzdyt je to znamej ochlasta.

      • Re: Ziková

        Poctar     před 21 lety 24.03.2004 21:07 |  
        0 0

        A ty jsi s náma někdy jel, že tak drze soudíš?

        • Re: Ziková

          Poctar     před 21 lety 24.03.2004 21:09 |  
          0 0

          To bylo pro toho Brinkiho.

        • Re: Ziková

          (host)     před 21 lety 24.03.2004 23:38 |  
          0 0

          Osobne to bohuzel nikdy nevyslo, ale mam velice dobry kamarady ktery parkrat jeli. Ty mrtvy byly samozrejme nadsazka, ale asi oba vime jak to je s benzinkama. A ja vas nepomlouvam, hools k fotbalu proste patrej. Akorat nevidim smysl v tom si domluvit bitku, serezat se a jet domu. Ale jestli to nekoho bavi, tak mu to neberu, kazdyho vec.
          Brinki

  8. Re: S fanklubem do Ostravy

    (host)     před 21 lety 22.03.2004 18:08 |  
    0 0

    Zájezdu jsem se sice neúčastnil ,ale živě si to dovedu představit. Paní Zíková nedokáže zorganizovat ani ples Klubu přátel natož zájezd do Ostravy. Při tomto zájezdu se dá předpokládat účast trochu radikálnějších fanoušků a proto musela být cesta s paní Zíkovou neuvěřitelně nesnesitelná. Jak říkám takových to akcí by se měli ujmout trošku jiní lidé než důchodci. Příště by si měla paní Zíková objednat mikrobus kde by jel Venoušek a Richi ,který se prostě již ve svém věku chová jak důchodce. Jinak Richi máš pravdu zastat se někoho ve vyhrocené situaci na to je potřeba odvahu a k té je zapotřebí trochu více než jen nick Lví srdce.

    • Re: S fanklubem do Ostravy

      Richi (admin)     před 21 lety 23.03.2004 00:22 |  
      0 0

      Predpokladam, ze i toto psal gary. Jeste budu reagovat k vete, ze ve svem veku se chovam jak duchodce. Rad bych vedel, jak se to moje chovani projevu? Jako ze se zastavam pani Zikove, ci ze jsem slusny a pri ceste nekonzumuji alkohol? Ci ze odsuzuji chovani hooligans? Fakt nevim co si pod tim predstavit. Ja bych rekl, ze znam zasady slusneho chovani na verejnosti, vim jak se chovat, co se smi a co ne, coz mozna nekomu vadi. S tim, ze jsem byl vzdy slusny, jsem mel problemy, jsem ale takovy a jsem za to rad. A intelgentni lide to jen oceni, coz uz mam taky overene.

      • Re: S fanklubem do Ostravy

        (host)     před 21 lety 23.03.2004 23:05 |  
        0 0

        Já s tebou naprosto souhlasím .Také proto jsem napsal v tomto smyslu svůj příspěvek. Ty si spíše rozumíš s paní Zíkovou a lidé kteří chodí do kotle vyznávají jiné hodnoty. Proto cestovat společně v jednom autobuse nemůže dopadnout dobře.
        Mne jen irituke to tvoje věčné navážení do těchto lidí.
        gary

        • Re: S fanklubem do Ostravy

          Richi (admin)     před 21 lety 23.03.2004 23:46 |  
          0 0

          Ja se vecne do nich nenavazim. Znam nekolik lidi, kteri chodi do kotle a je to v pohode. Samozrejme si kazdy predstavujeme neco jineho, coz je logicke. A rozumim si i s ostatnimi fandy, at jsou kdekoliv na stadionu. A jen tak pro zajimavost, ze starsich lidi si dokazu pokecat jen se Zikovou, s ostatnimi rozhodne ne.

  9. Re: S fanklubem do Ostravy

    gary     před 21 lety 22.03.2004 18:19 |  
    0 0

    Zájezdu do Ostravy jsem se sice nezúčastnil ,ale živě si ho dovedu představit. Paní Zíková nedokáže zorganizovat ani ples ,natož zájezd do Ostravy .V takovém případě se dá předpokládat ,že se ho nebudou účastnit lidé jako je Richi nebo duchodce Zdeneček ale trochu radikálnější účastníci. Proto pověřit důchodkyni Zíkovou organizací takového zájezdu ukazuje na to, že to musel vymyslet pan Vrba. Ale což, chybama se člověk učí a příště se toho snad chopí někdo trochu mladší.
    Jinak Richi máš pravdu zastat se někoho ve vyhrocené situaci ,na to je třeba pořádný kus odvahy a nejen nick Lví srdce.

    • Re: S fanklubem do Ostravy

      Richi (admin)     před 21 lety 23.03.2004 00:19 |  
      0 0

      Nedokaze zorganizovat? Ha ha ha. Ona je velmi obetava, udela hodne veci kolem, kteri ostatni ani nevidi, vse povazuji za samozrejmost. Kritizovat je lehke. Ja ji jen obdivuji, s jakym zajmem vse dela.

      Kus odvahy? Hmm, jane uz to komentovala. Taky bych te chtel videt, jak bys predstoupil a zacal uklidnovat nekolik lidi, kteri byli v dosti podnapilem stavu. Clovek pod vlivem alkoholu byva i agresivnejsi, coz jsme poznali hlavne v podobe urazlivych slov.

      Je videt, ze jsi expert na vse, tedy i na zvasty. A priste mi nepodstrkavej nick lvi srdce, ktery uz par let vubec nepouzivam, ten jsem mel jen par mesicu.

      • Re: S fanklubem do Ostravy

        (host)     před 21 lety 23.03.2004 22:59 |  
        0 0

        Žvástání .....to je to co právě předvádíš ty. Když ses paní Zíkové nezastal v reálu tak tu nepiš srdcervoucí články a raději mlč .
        Gary

        • Re: S fanklubem do Ostravy

          Richi (admin)     před 21 lety 23.03.2004 23:43 |  
          0 0

          ty zvastas. Tady aspon neskaduje polovina autobusu a pres me nekdo nezmlati, ze si dovoluji proti nekomu vystoupit. Fakt bych chtel videt tebe, zda by ses dokazal zastat. Mozna jo, ale to ti je urcite mnohem vice nez me. V mem veku bych zklidil pouze vysmech, nemuzu mit logicky autoritu. A radeji mlc ty, nevic vo co gou, nebyl jsi tam.

          • Re: S fanklubem do Ostravy

            (host)     před 21 lety 24.03.2004 00:10 |  
            0 0

            Možná byl možná nebyl kdo ví

            • Re: blázen

              (host)     před 21 lety 24.03.2004 18:34 |  
              0 0

              seš blázen

  10. Re: S fanklubem do Ostravy

    jane (admin)     před 21 lety 22.03.2004 22:14 |  
    0 0

    Jsem vcelku ráda, že se tu objevily komentáře od několika účastníků zájezdu. Asi nezareaguju na všechno, ale aspoň se pokusím. Tak předně mi není moc jasný, proč někteří jedinci nemůžou jet na fotbal aniž by měli v krvi aspoň promile alkoholu. Nevím, jestli je to rituál chlastat celu cest tam a nazpátek, ale podle mě je to naprosto zbytečný. Pokud ten zájezd byl pořádaný přímo Slavií, tak snad má pravomoce k tomu, aby určila prostřednictvím vedoucího zájezdu nějaká pravidla. To, že někoho v busu na hokej nechají chlastat svědčí asi o tom, ze vas vedouci zajezdu zna – to pani Zikova mohla jen tezko. Další věc – ta benzinka po Jablonci. Videli jsme zabery v televizi, nikdo z nas tam nebyl, media obcas slusne zkreslujou, ale ta benzinka se prece nerozflakala sama… takze asi je pochopitelny, ze nejakej strach tam byl. Na druhou stranu kdybyste furt nechlastali to pivo, tak jsme nemuseli stavet kazdou hodinu bud na odpočívadlech nebo na dalnici. Uznávám, ze zasedaci poradek byt nemusel, ale nepamatuju si, ze by vas někdo nutil k tomu, abyste si prave tak sedali. Dal si myslim, ze pani Zikova na urcite věci asi nemela reagovat, protože tim prilevala jen benzin do ohne. Zajímalo by me, proc jste se mohli chovat cestou do Ostravy relativně slusne a zvrhlo se to az po zastavce v motorestu? Za tim urcite nebyla vyssi konzumace piva atd., ze.
    Někdo tady psal, ze se nic nestalo. Jo, nic se nestalo, ale to z nas nikdo nemohl tusit, když se z autobusu ozyvaly hlasky typu: na konečný toho ridice zabijeme atd. Porad se nemuzu zbavit dojmu, ze tam byl jeden clovek, který to vsechno vyvolaval a kdyby tam nebyl, tak by to vypadlo jinak. Jinak paní Ziková byla jedinou osobou, která byla ochotná a mohla do Ostravy jet – myslím, že už nikdy nikam nepojede a jsem docela zvědavá, kdo bude dělat vedoucího zájezdu příště. Upřímně mu opravdu nezávidím.
    Jo a gary – chtela bych videt tebe, jak by si ty sel uklidňovat dozadu do busu 25 ozralejch nadavajicich lidi. Priste se muzes prihlasit jako vedouci zajezdu ty a muzes nam ukazat, jak to pekne zorganizujes…

    • Re: S fanklubem do Ostravy

      (host)     před 21 lety 22.03.2004 22:54 |  
      0 0

      Janičko souhlasím. Rozhodl jsem se zorganizovat zájezd na zápas proti Příbrami. Cena zájezdu je 200 korun včetně vstupenky na tribunu jih . Sraz účastníků zájezdu je na konečné stanice metra Dejvická dne 27.3. Odjezd je ze zastávky autobusu číslo 217 v 16 hodin.
      gary

      • Re: S fanklubem do Ostravy

        xbebeto     před 21 lety 23.03.2004 15:07 |  
        0 0

        Tak tohle se mi líbí, neznám sice ani jednoho z vás ale jinak než že zorganizuješ lepší zájezd na nějakej špíl, svoje slova nepotvrdíš...tak doufám že se Ti to povede, a pokud ano tak že nezustane jen u dokazování a ujmeš se toho na delší dobu aby naši hráči nebyli na venkovních hřištích nikdy úplně sami...zdravím

        • Re: S fanklubem do Ostravy

          (host)     před 21 lety 23.03.2004 15:50 |  
          0 0

          Já myslím, že tím pořádáním zájezdu na domácí utkání myslel něco jiného než snahu o aktivní pořádání zájezdu. :-)
          Sešívaný

  11. Re: S fanklubem do Ostravy

    (host)     před 21 lety 23.03.2004 09:52 |  
    0 0

    Pivo ze slušného člověka chuligána neudělá! V autobuse jsem nebyl, těžko posoudím co se tam událo, ale jinak hodnotí situaci důchodce a jinak 20-letý kluk. Osobně se domnívám, že se dělá velbloud z komára.

    • Re: S fanklubem do Ostravy

      (host)     před 21 lety 23.03.2004 13:25 |  
      0 0

      Jo, jedno pivo ne, ale co takovejch deset, patnact?