Misto rezignace soudruha podplukovnika prichazi instalace jemu ideove blizkych STB lidi jako je Komorous a aplikovani hromadne viny na tisice fans ktere s tim excesem nemeli nic spolecneho.
Jestli si mysli, ze to necemu pomuze, tak je jeste vetsi hlupak nez jsem si myslel. :)
Z tvrdika a jeho ovci zvracim, to mas recht.
Reseni je vzdy v dialogu mezi dotcenymi skupinami. Tady neprobiha uz pomerne dlouhou dobu.
Vysledkem jsou restrikce, ktere dopadaji na lidi, kteri s problemem nemaji nic spolecneho.
A mistni sekta guru Jary tomu jeste tleska. To je gol. :)
To je další iluze, budeme, je k tomu společenská objednávka a budou to chtít kluby, neb ekonomickej precedens je neoddiskutovatelnej. Bránit se budou jen aktivní fanoušci (mezi které se v tomto ohledu počítám) a neuspějí.
Dialog je možný, když jsou k němu přístupné obě strany. V poslední době evidentně TS diktovala svoje podmínky. Je tady i nemálo příspěvků kritizujících naopak přílišnou vstřícnost Tvrdíka k jádru TS. To mu jí neustále skvěle oplácelo. Třeba v množství pokut, které klub za ně musel platit a v derby to pak překročilo všechny hrany. Absence jakékoli sebereflexe, jen arogance a směšná omluva za chybné načasovaní celé akce. Nepochopili vůbec nic. Jaký dialog se má vést?
Máš smůlu, že si chvíli nemůžeš koupit permici. Ono to nakonec může dopadnout i tak, že tam nebude z nás moci chodit vůbec nikdo. Ty informace jsou jasné. Hrozí i uzavření stadionu a to, že se mezi politiky najde nemálo těch, kteří by z toho měli radost je jasné. A tady se blije na Tvrdíka, který to má vše na sobě, aniž to způsobil (pokud tedy nepřijmeme kritiku, že byl moc měkký; to byl, ale chápu důvody).
To se ovšem pleteš - dialog probíhá pořád.... Ovšem TS odmítá cokoliv.... Chceme se schovat pod plachtou, převléknout do kukel a odpálit pyro...
Z druhé strany (tj. Z ministerstva vnitra) ní: jakmile tohle někdo u Vás udělá, bude to bráno jako obecné ohrožení a Váš stadion bude zavřen pro diváky, protože nejste schopni zajistit jejich bezpečnost...
Jak to chceš řešit?
To není o tom, že vedení a TS jsou dvě strany a obě můžou ustoupit - tady máš na jedné straně TS a na druhé MV - obě mezi sebou mačkají vedení SKS a ten nemůže ani na jednu stranu....
To si to klub nemůže vyřešit přímo na stadionu při podobném prohřešku? Aspoň by ukázal sílu to řešit. Ono těch lidí, co mají potřebu se kuklit a odpalovat pyro v tom počtu TS moc nebude.
Obecně TS nechce ustoupit, protože dialog s klubem by byl proti nepsaným zákonům ultras a klub nemůže ustoupit, protože mu na záda dýchá policie, opírající se o zákony této republiky... A zároveň mu stejnými zákony ty ruce svazuje....
Léta se to drželo v nějaké křehké rovnováze by hraně, kdy klub platil pokuty, ale sportovně těžil z vytvořené atmosféry....
Policie asi ano - obecně výzvu policisty musíš uposlechnout a případně se i legitimovat....
Frajera v rozlišováku s nápisem Pořadatel můžeš poslat rovně, pokud nemá svaly, před nimiž budeš mít respekt...
No tak to je asi jedno z řešení ne? Já to furt beru tak, že pokud se chovám normálně, nedělám nic proti návštěvnímu řádu, tak se nemusím bát. Jestli někomu vadí víc policie, tak ať tam nechodí nebo si dojde pro konflikt a bude na stadionu naposledy. Prostě víc policie na stadionu bych bral jako kolektivní vinu, protože si za to můžeme "sami". Když holt nemáme takovou legislativu jako v cizině, tak musíme jít tímto směrem a ne nepouštět lidi na stadion, protože má klub strach, že se to bude opakovat. Prohlášení klubu ještě více přiživuje celý problém a určitá skupina lidí se vlastně těší, že bude teď nebo v budoucnu nějaký konflikt, aby mohli demonstrovat svojí sílu. Nejde jim o Slavii, ale o nějakou svojí sebeprezentaci nebo jak to nazvat.
Chápu, že se vedení snaží komunikovat s čelními představiteli TS, kteří předkládají svou představu, protože tam mají dominantní slovo a hrozí další průser, pokud tam nebude shoda. Nicméně to neznamená, že s tím všichni na TS souzníme, už během derby dost lidí dávalo najevo nesouhlas. Z pozice obyčejného permanentkáře mohu uvést, že z klubu nepřišel jediný email nebo jiná snaha o komunikaci. Ten dialog patrně probíhá mezi vedením a nikým nevolenými zástupci TS, kteří mluví za většinu. Dnešní prohlášení je vlastně po dvou měsících jediná forma komunikace pro fanoušky TS, kteří nejsou napojení na jádro.
Po derby zaznělo, že TS bude zavřena klidně celý další ročník, takže nic nového vlastně dneska nezaznělo. Spíš jen zatím trochu postrádám vůli a snahu nezanevřít a komunikovat s fanoušky, kteří se ničím neprovinili a nemají problém dodržovat pravidla nastavená klubem.
je mi z toho zle. komoušké metody jako za bolšána. 50 zlitých poláků se světlicemi je v podstatě trest pro 3000 lidí z TS, kteří si mají počkat na verdikt cajtů, kterým je to stejně jedno. A dávat to do souvislosti s tím incidentem kde nikdo neví co je pravda, to je vrchol hlouposti. Fotbal má být prostředí zábavy, nikoli represe a strachu.
zajímalo by mě proč se nezveřejní na čem přesně ta dohoda s TS zkrachovala. Problém vidím na obou stranách, ale měly by se obě zachovat ve smyslu "nikdo není více než klub"
jediné co tvrdík má jsou konexe. jinak je to člověk, co nemyslí. Celou vinu za nedostatečnou organizaci hodil na TS a demostrativně vyhodil šéfa bezpečnosti, aby na to místo angažova profláklého Komorouse, což jménu SKS škodí mnohem víc. Začíná to být synonymum s stb. Tykačovi je to evidentně jedno, ten má jiné starosti, mj. s vínem.
Původní komentář: jediné co tvrdím má jsou konexe. jinak je to člověk, co nemyslí. Celou vinu za nedostatečnou organizaci hodil na TS a demostrativně vyhodil šéfa bezpečnosti, aby na to místo angažova profláklého Komorouse, což jménu SKS škodí mnohem víc. Začíná to být synonymum s stb. Tykačovi je to evidentně jedno, ten má jiné starosti, mj. s vínem. . Skrýt původní komentář
jenže pokud TS není ochotná ustoupit ani o kus, tak co má dělat? Odplaí první pyro a zavřou nám celý stadion na celou sezónu? Tvrdík očividně nemá kam ustoupit, zatímco TS ustoupit nechce.
Mě bylo po derby tak strašně zle. Když si vzpomenu na ty pocity, tak s opatřeníma souhlasím a čekal jsem je ještě tvrdší. To co se stalo, byla hrůza hrůz. Taže pojďme si to vyžrat kolektivní vinou, i když na trávníku jsem nebyl a světlicí se bojím. Seděl jsem jak pecka a nevěřícně zíral, cože se to stalo.
Mě to přímo sere!, jak to bude s těmi lidmi, co vběhli z jihu nebo východu? Ti porušili návštěvní řád, ale chodit můžou dál. Tohle je jen kolektivní vina pro TS, takže vlastně není kolektivní pro celý Eden. Proto říkám, že řešení je úplně špatně a to měli 2 měsíce na přípravu. Upřímně je mi nějaký otevřený dopis jedno, protože to jsou jen obecné plky. Jediné, co Jarda dotáhne ze svých slibů je šikana vůči věrným fanouškům na TS.
Chtít, aby se nezapalovaly v zápase dýmovnice, aby se při přestupcích nenatahovaly kapuce, aby se nevbíhalo na hřiště, aby se neházely světlice mezi lidi, aby se venku neničilo vybavení konkurence a aby se neskákalo po fanoušcích jiných klubů je šikana páchaná na věrných ? Ne, je to jen snad dočasná nutnost v jednání s TS a to s těmi z nich, kterým je u prdele, co to bude Slavii stát !
A ty si myslíš, že tyhle paka oddělíš od slušných fanoušků? Já teda ne. Určitě ne tím, že zavřeš celou tribunu. Pro mě by bylo fakt řešením, na ně jít rázně v době konání zápasu. Prostě si tam tyhle lidi při páchání trestných činů vyvést ven a máš je. I kdyby byl chvíli ze začátku klid, tak se časem určitě zase projeví, protože to je pro ně největší zábava.
Tak to zaměň za nerespektování vnitřních klubových pravidel a návštěvního řádu. To, že fandíš klubu nikomu nedává automaticky právo chodit na jeho zápasy, pokud se podle pravidel nechová.
bezvadný, to bude atmosféra příští zase eňo ňuňo. Zavřeme TS aspoň se tam budou hostující fans cítit jako doma. A tak to být-) Komorous to je snad úplnej úlet, Jardo hoď se do klidu
Rozhodně nejsem fandou TS. Rozhodně nesouhlasím s tím co se stalo. Rozhodně ale nesouhlasím s tím, že hlavní viník, který díky své neschopnosti má lví podíl na celém maléru, trestá a omezuje fanoušky, kteří na zápase třeba ani nebyli a sám vystupuje v roli samozvaného soudce. Keci, to je disciplína, která mu jde nejlépe.
Mrzí mě, že do Edenu se už nikdy na zápas nepodívám, nehodlám se podřídit technologickému násilí(nepřinutila mě k tomu ani možnost levnějšího nákupu a další hovadiny).
To jsou plané řeči. Ještě jsem nečetl nějaké rozumné a efektivní řešení. Vše má svoje minusy, ale něco se udělat musí. Na zápasy nechoď. Na čekacím listu na permice je dost lidí. Možná se ukáže, že rozšiřování stadionu nebude až tak nutné.
Nás to tedy strašně mrzí.... V čem je problém? V tom že nejsi schopný projít správnou brankou, dojít do svého sektoru a na místo, které sis koupil? Nebo se tam chovat dle zákonů a návštěvního řádu?
Protože to je jediné, co se pon návštěvníkovi Edenu chce...
Odklad prodeje permic na TS beru. Evidentně potřebuji více času vymyslet nějaké férový systém. Zatím tedy nesoudím, protože věřím, že cestou kolektivniho trestu pro tisíce aktivně fandících fanoušků, kteří návštěvní řád neporušují, nepůjdou. V opačném případě by mě pan Tvrdík velmi zklamal a bylo by to obrovské selhání klubu.
A Kde byl Tvrdík, když mu fanoušci opakovaně psali, že je napadali lidi z TS, když si přinesli vlastní vlajky a chtěli je vyvěsit? Vůbec nechápu, jak mohl ten průser ustát.
politici, státní správa, justice rozhoupají
a bude možné používat kamery, takže bude možné delikventy hned dohledat a potrestat po vzoru Anglie, může být TS otevřena divákům, čímž budou částečně vyřešeny i permice/současní majitelé by měli mít přednostní právo na koupení nové, vstupenky vůbec - systém by měl projít zkouškou, než začne fungovat naostro,
že.
Člověka musí pobavit, kolik se tady najednou najde zastánců a obhájců "svobody". Přičemž mají v kapse mobilní telefon, nakupují v supermarketu prošpikovaném kamerami, pohybují se po chodníku a jezdí po silnici, kde jsou také kamery. Brouzdají po internetu, který jim vzápětí nabídne reklamu na zboží, které si před minutou prohlíželi. Ale nedej bože, aby došlo k jejich identifikaci na fotbale kam se dostali pomocí QR kódu přes vstup, který je již dnes zaevidován.
Původní komentář: Člověka musí pobavit, kolik se tady najednou najde zastánců a obhájců "svobody". Přičemž mají v kapse mobilní telefon, nakupují v supermarketu prošpikovaném kamerami, pohybují se po chodníku a jezdí po silnici, kde jsou také kamery. Brouzdají po internetu, který jim vzápětí nabídne reklamu na zboží, které si před minutou prohlíželi. Ale nedej bože, aby došlo k jejich identifikaci na fotbale kam se dostali pomocí QR kódu přes vstup, který bude je již dnes zaevidován.. Skrýt původní komentář
Jen by mne docela zajímalo , jestli jsou dotyční , co vtrhli při Derby na hřiště na sebe ted pyšní.
Nejenom že hráče a drtivou většinu nás diváků připravili o nezapomenutelný zážitek slavit titul po výhře v Derby nad odpady, ale ještě hrozí že Eden na nějakou dobu (a kdoví jestli ne nadobro) už nebude takovým místem , jako byl dříve.
Občas jsem sledoval sociální sítě TS a doufal jsem , že alespon nějaká sebereflexe přijde. Ne vůbec žádná nepřišla.
A ted křičí že za všechno může Tvrdík. Ano Tvrdík nepochybně může za spoustu věcí, ale pokud vím , on na hřiště při Derby nevtrhnul!
Nesnáším tyhle Jardovi slaďoučký pokrytecký kecy. KLUB dlouhodobě nezajišťoval řádnou pořadatelskou službu na ligových i pohárových zápasech, KLUB měl všechny podstatné informace, KLUB zajišťoval divokým chlapcům přednostní vstupenky, KLUB toleroval pyro, kukly a vše okolo, KLUB dobře věděl proč a jak se zápasů účastní polští "přátelé", KLUB mlčky sledoval, jak jsou napadáni běžní fanoušci, KLUB umožnil, aby byla Tribuna Sever totálně přecpaná na ligu i poháry, protože tam léta umožňoval vstup všem bez rozdílu toho, kam mají zakoupený lístek, KLUB nebyl léta schopen ani zajistit takovou elementární věc jako vyvěšování a běžné používání SKS vlajek v Edenu, KLUB před tím vším LÉTA strkal hlavu do písku a teď se KLUB bude jako všemu divit a dělat překvapeného? Jo, vlastně za tohle všechno neměl zodpovědnost KLUB, ale běžní fans z TS:-)
Máš sice bohužel naprostou pravdu s tím, co vše klub chybně toleroval (klidně si doplň i výslovně zmiňované tolerování pseudopravidel vynucovaných ultras na tribuně) - nicméně za to, že tvrdé jádro TS si začalo doslova dělat co chce, za to KLUB nemůže. Stejně tak KLUB nevběhl na hřiště, KLUB neházel světlice na rudý bukvice v jejich kotli a KLUB také nenapadl soupeřovic brankáře.
Klub se snažil o spolupráci a nějakou (i nepsanou) dohodu s těmihle hochy. Jenže tvrdé jádro TS si začalo myslet, že je víc než KLUB a že si můžou dělat co chtějí. A že nad nimi slunce nezachází, protože oni jsou nejvíc a jedině oni jsou Slávia a ta je prostředkem pro jejich sebeprezentaci.
KLUB za to zaplatil jednak reputační ostudou, druhak obří finanční ztrátou...
Ale SAKRA nezaměňuj příčinu a následek...
Btw, celkem mě fascinuje kvikot a zloba určitých mediálně profláklých nicků na X a FB, kde najednou je strašně špatně, že klub zvolil řešení, jaké zvolil. Najednou tedy ta slavná TS není ona (jak bylo prezentováno doposud ve výsledku jednolitá) masa 4000 fanoušků, ale najednou to je jen pár zlobivých radikálních ultras a hools? Najednou neplatí, že kdo chodí na TS, musí respektovat ona "ultraspravidla"? Že TS jsme "my všichni, co spolu chodíme"?
Kdyby to Jaroslav zkrátil o ten balast a pláč tak stačilo napsat ,, ........... až se ucho utrhne! " Jednoznačná spoluvina klubu kterej tomu šel naproti, o tom ale ani ťuk, takže Jaroslave, pozdě bycha honit.
Já nevím tedy. Být na místě Tvrdíka, tak poslední co bych dělal, by bylo válčit s fanouškama. To jsme viděli jinde. A jak je to na prd. Takže bych to dělal úplně stejně, kryl průsery a doufal v to, že má někdo mozek a neudělá nějaký velký průser. Případně to řešil po sezóně a ne v průběhu. To by bylo zase keců, jak se Slávie sama střílí do nohy. Jenom blázen by do toho šel v průběhu sezóny. A to že někdo skope lidi na zemi, i když fandí Spartě, to pochopit nelze. Takže ano, jsem tým Tvrdík a manažersky bych to řešil stejně nebo hodně podobně. Jen ten zápas bych mu vyčítal, to šlo vyřešit. Klidně se psama a policií. Tohle bylo pochybení jako prase.
Na mě to už delší dobu dělá dojem, že je společenská objednávka tu otravnou Slavii nějak odsunout do pozadí. Proč se do toho najednou montuje MV, reálně vlastně k žádnýmu napadení hráčů soupeře nedošlo, pocákání pivem je nepříjemný ale to je asi tak všechno, světlice k trogloditům do sektoru ani nedoletěly na rozdíl od jiných excesů s házením nejenom pyrotechniky, někde si inženýři dokonce zranili dělobuchem vlastního podavače míčů a nic se nedělo. Byť jako klub máme na hlavě tunu másla tak tohle je pro mě hon na čarodějnice který někdo musí iniciovat, je pravda, že agenta vidím za každým rohem a fakt tam jsou ale tohle mně nikdo nevymluví.
Následující sezonu budeme opravdu hrát proti všem, kór když zůstane Chorý, všichni Slávisti by se měli připravit na válku a seriózní strejcové z východu by měli svými hlasivkami soupeřům připravit peklo jaký Eden nepamatuje. Z TS bych udělal dětskou tribunu a ručím za to, že soupeři by byli posraný už dva dni před zápasem a chorea by zvládly taky. Howgh.
Asi si tady všichni ti kritici nepřečetli, že Slavii hrozí uzavření celého stadiónu na celou sezónu. Jinak totiž ty bláboly nechápu. Ale spíš se jedná o klasické nicky lidí, kteří tady vesměs nic inteligentního nikdy nenapsali, takže vlastně překvapen nejsem. Jen tak mimochodem, a teď to napíšu bez obalu, kdo stále měl permici na sever a teď se cítí ukřivděný... já jí tam měl taky hodně let, ale po několika excesech v evropských pohárech, kdy UEFA celou tribunu několikrát zavřela, jsem změnil sektor. Fandění a atmosféru sice mám rád, ale ještě radši chodím na stadion a dívám se na fotbal. Svým způsobem musíte počítat s tím, že když chodíte na sever, můžete se stát součástí nějakého průseru. Je to dobrovolná volba.
Chápu samozřejmě zklamání těch lidí, kteří si tam jdou jenom zafandit. Já byl taky zklamaný, když UEFA zavřela tribunu nebo sektor na evropský zápas a já tam nemohl. Nicméně by mě nikdy nenapadlo hledat příčinu někde jinde než v tom, že fanoušci zapálili pyro nebo házeli kelímky. Tady ty názory, že za to může klub... podobně to dělají všechny kluby a hledají křehkou hranici koexistence s aktivními fans i za cenu nějakých ústupků ze strany klubu ve prospěch lepší atmosféry na stadionu. Teď už to ale došlo do bodu, kdy klub už ustupovat nemůže. Dohoda s fans možná není, tak nastávají perzekuce. Žijeme ve společnosti, kde platí zákony. Ty nevymyslel Tvrdík ani Slavia. Taky bych si přál další formu fungování TS v dřívější podobě, ale když po klubu šlape vnitro a jsme řešeni v nejvyšších politických patrech, tak na nějaké hrdinství už není prostor.
V dnešní době, s dnešní technikou, že by Slavia nevěděla, kdo porušil řád stadionu?
To že se vše podcenilo je jedna věc, ale dokážeme ze satelitů číst noviny..
Trestat věrné, co zažili Strahov a jiné chuťovky a dělat z toho kolektivní vinu..ono je to laciné gesto
Číst asi umí, ale pochopíš ty, že má pravdu? Já třeba chodil do starého Edenu, na Strahov a nyní se synem od jeho tří let do nového Edenu. Máme permice na TS, nikdy jsem tam neměl pyro v ruce, ba naopak, syn propálenou mikinu, já bundu. Škoda cca 5k a byl jsem nasranej, ale proč kurva mají trpět všichni permicáři TS?
Za prvé tedy nebylo řečeno, že si permanentkáři z TS nebudou moci koupit permanentky - pouze je to pozastavené... předkupní právo nezaniká...
Teď potřebujeme přesvědčit MV, že se ta situace nemůže opakovat... jinak budou trpět všichni permicáři na celém stadionu...
a co jams tim? ja si zas chci zajet obcas na fotbal, protoze jsem z daleka a permanentku nevyuziju
zalezi ti i na ostatnich nebo vidis jen sebe? ve vyjadreni je naopak to, ze nam policajti muzou zavrit stadak celej a kolega toci o tom, ze mame satelity, no my je mame ale nemuzem je pouzit
Zdravím přátelé,obávám se že na fandění, které jsme díky tribuně Sever zažívali polední léta a které nám mohli všichni závidět,skončilo a můžeme na ně zapomenout.Nechci už zažít na stadiónu ticho,jaké jsme společně zažívali v letech má Strahově,anebo ve starém Edenu.Timto nechci říct, že souhlasím s tím co se dělo nejenom při derby na tribuně a jaké tam byli pravidla,jen se domnívám,že je to nešťastné hlavně pro Slavii.Také se to dost hodí našim přátelům na druhé straně řeky,kterým už dlouho ležíme v žaludku!!!!!To,jak ke všemu došlo už nemá cenu rozebírat,nic s tím nenadeláme,ale že k tomu svým způsobem přispěla média,to mi nikdo nevymluví.
A co jiného měl asi napsat. Od jara je v mediích nastavená linka - za všechno špatné může Slavia. Nenápadně ale cíleně je to vtloukáno do podvědomí fanoušků fotbalu ( i sportu ) až to nezaujatý fanoušek vezme jako pravdu. Je si všimněte, že neúspěch nároďáku je prezentován jako vina Slavie, že hraje "nakopávanou na Chorého" a že na MS jede klidně 10 slávistů a další ex-slávisti. Že Chorý skoro nehrál a že ze Slavie nakonec hrál jen pravý stoper a Sáďa, to už se nepíše. Všichni vidí že Schicka to nebaví, ale on se vzdá repre a vyjde z toho jako vítěz. A to už Koubkovi házel klacky pod nohy svým prohlášením Rosický.
Zpět ke Slavii. Z této nepřející atmosféry ještě si sami "fanoušci z TS" rozehrají svoji hru při závěru derby a nafilmují si útok na mladé sparťany v Hostivaři. A nesmíme zapomenout, že TS vůbec necítí vinu za nedohrané derby. Oni jsou přece víc než klub.... Navíc MV nastavilo nějaké mantinely chování diváků v Edenu, které se nesmí překročit, jinak se Eden zavře. Co má potom Tvrdík, jakožto nejvyšší představitel, asi napsat. Z jedné strany je pod tlakem TS, z druhé pod tlakem MV a LFA a to vše pod dohledem "expertů" z medií. Mám na mysli "borce" z LNR. Myslím, že nikdo nás by jeho roli být nechtěl. Jinou cestu než tvrdou disciplínu v ochozech nevidím!
vyjádření TS tak trošku asi očekávané...."my nic, my jsme se chtěli domluvit" (ani náznak jejich návrhů) ale Tvrdík je ten jediný zlý....vtipný je, že zrovna oni mluví o totalitních praktikách, ti kteří zakazují jiným fans vlajky, napadají je a pak si tam nechají natahat fašouny.
Komentáře (82)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
malan (přítel SN) před 7 hodinami 29.06.2026 13:18 |Misto rezignace soudruha podplukovnika prichazi instalace jemu ideove blizkych STB lidi jako je Komorous a aplikovani hromadne viny na tisice fans ktere s tim excesem nemeli nic spolecneho.
Jestli si mysli, ze to necemu pomuze, tak je jeste vetsi hlupak nez jsem si myslel. :)
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
mig52 před 6 hodinami 29.06.2026 13:23 |Anebo, dle hesla mušketýrů, "jeden za všechny, všichni za jednoho...
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
rak (přítel SN) před 6 hodinami 29.06.2026 13:30 |A máš řešení? Nebo jenom zvracíš?
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
malan (přítel SN) před 6 hodinami 29.06.2026 13:43 |Z tvrdika a jeho ovci zvracim, to mas recht.
Reseni je vzdy v dialogu mezi dotcenymi skupinami. Tady neprobiha uz pomerne dlouhou dobu.
Vysledkem jsou restrikce, ktere dopadaji na lidi, kteri s problemem nemaji nic spolecneho.
A mistni sekta guru Jary tomu jeste tleska. To je gol. :)
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
wimpy před 6 hodinami 29.06.2026 14:03 |"Reseni je vzdy v dialogu mezi dotcenymi skupinami" je velmi úsměvná iluze.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
malan (přítel SN) před 5 hodinami 29.06.2026 14:38 |Iluze pro ty co nechteji jednat. Tohle nevyhraje nikdo.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
wimpy před 5 hodinami 29.06.2026 14:40 |Jak se to vezme. V Anglii třeba prohrála atmosféra, ale kluby a jejich majitelé si mnou ruce.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
malan (přítel SN) před 5 hodinami 29.06.2026 15:14 |Nejsme Anglie a doufam, ze ani nikdy nebudem.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
wimpy před 4 hodinami 29.06.2026 15:36 |To je další iluze, budeme, je k tomu společenská objednávka a budou to chtít kluby, neb ekonomickej precedens je neoddiskutovatelnej. Bránit se budou jen aktivní fanoušci (mezi které se v tomto ohledu počítám) a neuspějí.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
malan (přítel SN) před 3 hodinami 29.06.2026 16:28 |Tak to jsem klidnej. ;)
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
Vladko (přítel SN) před 3 hodinami 29.06.2026 16:49 |Jsem aktivní fanoušek cca 50 let, a bránit se nebudu. Již nikdy nechci zažít to co bylo po posledním derby.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
wimpy před 2 hodinami 29.06.2026 17:50 |Chtělo by to nějaké vyvážené řešení, zamezit excesům a zachovat fandění.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
rak (přítel SN) před 6 hodinami 29.06.2026 14:04 |Dialog je možný, když jsou k němu přístupné obě strany. V poslední době evidentně TS diktovala svoje podmínky. Je tady i nemálo příspěvků kritizujících naopak přílišnou vstřícnost Tvrdíka k jádru TS. To mu jí neustále skvěle oplácelo. Třeba v množství pokut, které klub za ně musel platit a v derby to pak překročilo všechny hrany. Absence jakékoli sebereflexe, jen arogance a směšná omluva za chybné načasovaní celé akce. Nepochopili vůbec nic. Jaký dialog se má vést?
Máš smůlu, že si chvíli nemůžeš koupit permici. Ono to nakonec může dopadnout i tak, že tam nebude z nás moci chodit vůbec nikdo. Ty informace jsou jasné. Hrozí i uzavření stadionu a to, že se mezi politiky najde nemálo těch, kteří by z toho měli radost je jasné. A tady se blije na Tvrdíka, který to má vše na sobě, aniž to způsobil (pokud tedy nepřijmeme kritiku, že byl moc měkký; to byl, ale chápu důvody).
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
malan (přítel SN) před 5 hodinami 29.06.2026 14:34 |Jardo?
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
kjandourek (admin) před 6 hodinami 29.06.2026 14:06 |To se ovšem pleteš - dialog probíhá pořád.... Ovšem TS odmítá cokoliv.... Chceme se schovat pod plachtou, převléknout do kukel a odpálit pyro...
Z druhé strany (tj. Z ministerstva vnitra) ní: jakmile tohle někdo u Vás udělá, bude to bráno jako obecné ohrožení a Váš stadion bude zavřen pro diváky, protože nejste schopni zajistit jejich bezpečnost...
Jak to chceš řešit?
To není o tom, že vedení a TS jsou dvě strany a obě můžou ustoupit - tady máš na jedné straně TS a na druhé MV - obě mezi sebou mačkají vedení SKS a ten nemůže ani na jednu stranu....
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
Ados před 6 hodinami 29.06.2026 14:14 |To si to klub nemůže vyřešit přímo na stadionu při podobném prohřešku? Aspoň by ukázal sílu to řešit. Ono těch lidí, co mají potřebu se kuklit a odpalovat pyro v tom počtu TS moc nebude.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
kjandourek (admin) před 5 hodinami 29.06.2026 14:24 |Na to právě nemá legislativu....
Obecně TS nechce ustoupit, protože dialog s klubem by byl proti nepsaným zákonům ultras a klub nemůže ustoupit, protože mu na záda dýchá policie, opírající se o zákony této republiky... A zároveň mu stejnými zákony ty ruce svazuje....
Léta se to drželo v nějaké křehké rovnováze by hraně, kdy klub platil pokuty, ale sportovně těžil z vytvořené atmosféry....
Teď to krachlo a následky odnesou všichni...
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
Ados před 5 hodinami 29.06.2026 14:49 |Takže to nemůže řešit ani PČR, která na stadionu je? ČR je fakt kocourkov...
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
kjandourek (admin) před 5 hodinami 29.06.2026 15:07 |Policie asi ano - obecně výzvu policisty musíš uposlechnout a případně se i legitimovat....
Frajera v rozlišováku s nápisem Pořadatel můžeš poslat rovně, pokud nemá svaly, před nimiž budeš mít respekt...
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
Ados před 4 hodinami 29.06.2026 15:25 |No tak to je asi jedno z řešení ne? Já to furt beru tak, že pokud se chovám normálně, nedělám nic proti návštěvnímu řádu, tak se nemusím bát. Jestli někomu vadí víc policie, tak ať tam nechodí nebo si dojde pro konflikt a bude na stadionu naposledy. Prostě víc policie na stadionu bych bral jako kolektivní vinu, protože si za to můžeme "sami". Když holt nemáme takovou legislativu jako v cizině, tak musíme jít tímto směrem a ne nepouštět lidi na stadion, protože má klub strach, že se to bude opakovat. Prohlášení klubu ještě více přiživuje celý problém a určitá skupina lidí se vlastně těší, že bude teď nebo v budoucnu nějaký konflikt, aby mohli demonstrovat svojí sílu. Nejde jim o Slavii, ale o nějakou svojí sebeprezentaci nebo jak to nazvat.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
pf před 5 hodinami 29.06.2026 14:45 |Chápu, že se vedení snaží komunikovat s čelními představiteli TS, kteří předkládají svou představu, protože tam mají dominantní slovo a hrozí další průser, pokud tam nebude shoda. Nicméně to neznamená, že s tím všichni na TS souzníme, už během derby dost lidí dávalo najevo nesouhlas. Z pozice obyčejného permanentkáře mohu uvést, že z klubu nepřišel jediný email nebo jiná snaha o komunikaci. Ten dialog patrně probíhá mezi vedením a nikým nevolenými zástupci TS, kteří mluví za většinu. Dnešní prohlášení je vlastně po dvou měsících jediná forma komunikace pro fanoušky TS, kteří nejsou napojení na jádro.
Po derby zaznělo, že TS bude zavřena klidně celý další ročník, takže nic nového vlastně dneska nezaznělo. Spíš jen zatím trochu postrádám vůli a snahu nezanevřít a komunikovat s fanoušky, kteří se ničím neprovinili a nemají problém dodržovat pravidla nastavená klubem.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
miradusin před 6 hodinami 29.06.2026 13:24 |je mi z toho zle. komoušké metody jako za bolšána. 50 zlitých poláků se světlicemi je v podstatě trest pro 3000 lidí z TS, kteří si mají počkat na verdikt cajtů, kterým je to stejně jedno. A dávat to do souvislosti s tím incidentem kde nikdo neví co je pravda, to je vrchol hlouposti. Fotbal má být prostředí zábavy, nikoli represe a strachu.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
houston (přítel SN) před 6 hodinami 29.06.2026 14:02 |K tvojí poslední větě - a přesně takový byl podle tebe konec derby ?
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
Arya před 5 hodinami 29.06.2026 14:42 |mě je zase zle z pokrytců typu collins, collinsi
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
mis3 před 6 hodinami 29.06.2026 13:30 |zajímalo by mě proč se nezveřejní na čem přesně ta dohoda s TS zkrachovala. Problém vidím na obou stranách, ale měly by se obě zachovat ve smyslu "nikdo není více než klub"
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
rak (přítel SN) před 6 hodinami 29.06.2026 13:32 |A co je to klub? Teď ho představuje vedení. Rozhodně ne TS, i když si to myslí.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
mis3 před 6 hodinami 29.06.2026 13:52 |nevím jestli chápeš význam slova "obě"
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
miradusin před 6 hodinami 29.06.2026 13:33 |jediné co tvrdík má jsou konexe. jinak je to člověk, co nemyslí. Celou vinu za nedostatečnou organizaci hodil na TS a demostrativně vyhodil šéfa bezpečnosti, aby na to místo angažova profláklého Komorouse, což jménu SKS škodí mnohem víc. Začíná to být synonymum s stb. Tykačovi je to evidentně jedno, ten má jiné starosti, mj. s vínem.
Komentář byl uživatelem upraven (29.06.2026 13:34) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
jediné co tvrdím má jsou konexe. jinak je to člověk, co nemyslí. Celou vinu za nedostatečnou organizaci hodil na TS a demostrativně vyhodil šéfa bezpečnosti, aby na to místo angažova profláklého Komorouse, což jménu SKS škodí mnohem víc. Začíná to být synonymum s stb. Tykačovi je to evidentně jedno, ten má jiné starosti, mj. s vínem. .
Skrýt původní komentář
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
mis3 před 6 hodinami 29.06.2026 13:51 |jenže pokud TS není ochotná ustoupit ani o kus, tak co má dělat? Odplaí první pyro a zavřou nám celý stadion na celou sezónu? Tvrdík očividně nemá kam ustoupit, zatímco TS ustoupit nechce.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
Carlito1892 před 6 hodinami 29.06.2026 13:34 |Rozdel a panuj, soudruh už nám uraduje
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
japoko před 6 hodinami 29.06.2026 13:59 |Hlupák, viď?
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
Kikoriki před 6 hodinami 29.06.2026 13:46 |Mě bylo po derby tak strašně zle. Když si vzpomenu na ty pocity, tak s opatřeníma souhlasím a čekal jsem je ještě tvrdší. To co se stalo, byla hrůza hrůz. Taže pojďme si to vyžrat kolektivní vinou, i když na trávníku jsem nebyl a světlicí se bojím. Seděl jsem jak pecka a nevěřícně zíral, cože se to stalo.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
Lord_Edmund před 5 hodinami 29.06.2026 14:25 |nesouhlasím, ale respekuuji. Každý jsme prostě jiný. Mně aplikace kolektivní viny vadí i když jsem stejně jako ty nic neudělal.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
Ados před 5 hodinami 29.06.2026 14:53 |Mě to přímo sere!, jak to bude s těmi lidmi, co vběhli z jihu nebo východu? Ti porušili návštěvní řád, ale chodit můžou dál. Tohle je jen kolektivní vina pro TS, takže vlastně není kolektivní pro celý Eden. Proto říkám, že řešení je úplně špatně a to měli 2 měsíce na přípravu. Upřímně je mi nějaký otevřený dopis jedno, protože to jsou jen obecné plky. Jediné, co Jarda dotáhne ze svých slibů je šikana vůči věrným fanouškům na TS.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
houston (přítel SN) před 4 hodinami 29.06.2026 16:20 |Chtít, aby se nezapalovaly v zápase dýmovnice, aby se při přestupcích nenatahovaly kapuce, aby se nevbíhalo na hřiště, aby se neházely světlice mezi lidi, aby se venku neničilo vybavení konkurence a aby se neskákalo po fanoušcích jiných klubů je šikana páchaná na věrných ? Ne, je to jen snad dočasná nutnost v jednání s TS a to s těmi z nich, kterým je u prdele, co to bude Slavii stát !
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
Ados před 3 hodinami 29.06.2026 16:26 |A ty si myslíš, že tyhle paka oddělíš od slušných fanoušků? Já teda ne. Určitě ne tím, že zavřeš celou tribunu. Pro mě by bylo fakt řešením, na ně jít rázně v době konání zápasu. Prostě si tam tyhle lidi při páchání trestných činů vyvést ven a máš je. I kdyby byl chvíli ze začátku klid, tak se časem určitě zase projeví, protože to je pro ně největší zábava.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
záplata před 3 hodinami 29.06.2026 16:35 |Jaké trestné činy jsou na TS při zápase páchány?
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
houston (přítel SN) před 3 hodinami 29.06.2026 17:04 |Tak to zaměň za nerespektování vnitřních klubových pravidel a návštěvního řádu. To, že fandíš klubu nikomu nedává automaticky právo chodit na jeho zápasy, pokud se podle pravidel nechová.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
záplata před 3 hodinami 29.06.2026 17:07 |Co bych zaměňoval, vadí mně demagogie, jakákoliv.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
ježek před 6 hodinami 29.06.2026 13:54 |bezvadný, to bude atmosféra příští zase eňo ňuňo. Zavřeme TS aspoň se tam budou hostující fans cítit jako doma. A tak to být-) Komorous to je snad úplnej úlet, Jardo hoď se do klidu
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
Qope před 6 hodinami 29.06.2026 14:04 |Já nechodím do Edenu na TS, ale na fotbal.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
Slávista 51 před 5 hodinami 29.06.2026 14:22 |1*
Taky bez obalu.
SLAVIESTA před 6 hodinami 29.06.2026 13:58 |Rozhodně nejsem fandou TS. Rozhodně nesouhlasím s tím co se stalo. Rozhodně ale nesouhlasím s tím, že hlavní viník, který díky své neschopnosti má lví podíl na celém maléru, trestá a omezuje fanoušky, kteří na zápase třeba ani nebyli a sám vystupuje v roli samozvaného soudce. Keci, to je disciplína, která mu jde nejlépe.
Mrzí mě, že do Edenu se už nikdy na zápas nepodívám, nehodlám se podřídit technologickému násilí(nepřinutila mě k tomu ani možnost levnějšího nákupu a další hovadiny).
Re: Taky bez obalu.
rak (přítel SN) před 6 hodinami 29.06.2026 14:09 |To jsou plané řeči. Ještě jsem nečetl nějaké rozumné a efektivní řešení. Vše má svoje minusy, ale něco se udělat musí. Na zápasy nechoď. Na čekacím listu na permice je dost lidí. Možná se ukáže, že rozšiřování stadionu nebude až tak nutné.
Re: Taky bez obalu.
kjandourek (admin) před 5 hodinami 29.06.2026 14:44 |Nás to tedy strašně mrzí.... V čem je problém? V tom že nejsi schopný projít správnou brankou, dojít do svého sektoru a na místo, které sis koupil? Nebo se tam chovat dle zákonů a návštěvního řádu?
Protože to je jediné, co se pon návštěvníkovi Edenu chce...
Zatím vyčkávám
Merlinus (přítel SN) před 6 hodinami 29.06.2026 14:10 |Odklad prodeje permic na TS beru. Evidentně potřebuji více času vymyslet nějaké férový systém. Zatím tedy nesoudím, protože věřím, že cestou kolektivniho trestu pro tisíce aktivně fandících fanoušků, kteří návštěvní řád neporušují, nepůjdou. V opačném případě by mě pan Tvrdík velmi zklamal a bylo by to obrovské selhání klubu.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
Lord_Edmund před 6 hodinami 29.06.2026 14:11 |A Kde byl Tvrdík, když mu fanoušci opakovaně psali, že je napadali lidi z TS, když si přinesli vlastní vlajky a chtěli je vyvěsit? Vůbec nechápu, jak mohl ten průser ustát.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
Lord_Edmund před 5 hodinami 29.06.2026 14:35 |A mám pocit z Tvrdíka a jeho dopisu, že si vůbec neuvědomuje, jak moc je on konkrétně za celou situaci zodpovědný.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
Nemo NOVÝ před 2 hodinami 29.06.2026 18:12 |Přesně, to mu bylo u prdele, že samozvaní ochránci slavistické cti sundavaj vlajky ostatním slávistům po celým stadionu.
TAK AŽ SE NÁM
Slávista 51 před 5 hodinami 29.06.2026 14:30 |politici, státní správa, justice rozhoupají
a bude možné používat kamery, takže bude možné delikventy hned dohledat a potrestat po vzoru Anglie, může být TS otevřena divákům, čímž budou částečně vyřešeny i permice/současní majitelé by měli mít přednostní právo na koupení nové, vstupenky vůbec - systém by měl projít zkouškou, než začne fungovat naostro,
že.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
old_school_boy před 5 hodinami 29.06.2026 14:40 |Člověka musí pobavit, kolik se tady najednou najde zastánců a obhájců "svobody". Přičemž mají v kapse mobilní telefon, nakupují v supermarketu prošpikovaném kamerami, pohybují se po chodníku a jezdí po silnici, kde jsou také kamery. Brouzdají po internetu, který jim vzápětí nabídne reklamu na zboží, které si před minutou prohlíželi. Ale nedej bože, aby došlo k jejich identifikaci na fotbale kam se dostali pomocí QR kódu přes vstup, který je již dnes zaevidován.
Komentář byl uživatelem upraven (29.06.2026 14:41) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Člověka musí pobavit, kolik se tady najednou najde zastánců a obhájců "svobody". Přičemž mají v kapse mobilní telefon, nakupují v supermarketu prošpikovaném kamerami, pohybují se po chodníku a jezdí po silnici, kde jsou také kamery. Brouzdají po internetu, který jim vzápětí nabídne reklamu na zboží, které si před minutou prohlíželi. Ale nedej bože, aby došlo k jejich identifikaci na fotbale kam se dostali pomocí QR kódu přes vstup, který bude je již dnes zaevidován..
Skrýt původní komentář
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
Edenjejenjeden před 5 hodinami 29.06.2026 14:42 |Jen by mne docela zajímalo , jestli jsou dotyční , co vtrhli při Derby na hřiště na sebe ted pyšní.
Nejenom že hráče a drtivou většinu nás diváků připravili o nezapomenutelný zážitek slavit titul po výhře v Derby nad odpady, ale ještě hrozí že Eden na nějakou dobu (a kdoví jestli ne nadobro) už nebude takovým místem , jako byl dříve.
Občas jsem sledoval sociální sítě TS a doufal jsem , že alespon nějaká sebereflexe přijde. Ne vůbec žádná nepřišla.
A ted křičí že za všechno může Tvrdík. Ano Tvrdík nepochybně může za spoustu věcí, ale pokud vím , on na hřiště při Derby nevtrhnul!
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
coogee před 4 hodinami 29.06.2026 16:21 |To myslíš fakt vážně s tim dotazem jestli jsou na sebe pyšní? Těm je to úplně jedno !!!
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
Edenjejenjeden před 3 hodinami 29.06.2026 16:28 |Souhlasím s tebou ,a vím že jsem občas naivní
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
coogee před 3 hodinami 29.06.2026 16:34 |Většina slušných lidí na světě je asi naivní, možná proto to pak mnohdy dopadne jako v Edenu. :-(
JT všech pokrytců král...
NAPALM před 5 hodinami 29.06.2026 14:51 |Nesnáším tyhle Jardovi slaďoučký pokrytecký kecy. KLUB dlouhodobě nezajišťoval řádnou pořadatelskou službu na ligových i pohárových zápasech, KLUB měl všechny podstatné informace, KLUB zajišťoval divokým chlapcům přednostní vstupenky, KLUB toleroval pyro, kukly a vše okolo, KLUB dobře věděl proč a jak se zápasů účastní polští "přátelé", KLUB mlčky sledoval, jak jsou napadáni běžní fanoušci, KLUB umožnil, aby byla Tribuna Sever totálně přecpaná na ligu i poháry, protože tam léta umožňoval vstup všem bez rozdílu toho, kam mají zakoupený lístek, KLUB nebyl léta schopen ani zajistit takovou elementární věc jako vyvěšování a běžné používání SKS vlajek v Edenu, KLUB před tím vším LÉTA strkal hlavu do písku a teď se KLUB bude jako všemu divit a dělat překvapeného? Jo, vlastně za tohle všechno neměl zodpovědnost KLUB, ale běžní fans z TS:-)
CH U C P E...
Re: JT všech pokrytců král...
fleder před 5 hodinami 29.06.2026 15:17 |Máš sice bohužel naprostou pravdu s tím, co vše klub chybně toleroval (klidně si doplň i výslovně zmiňované tolerování pseudopravidel vynucovaných ultras na tribuně) - nicméně za to, že tvrdé jádro TS si začalo doslova dělat co chce, za to KLUB nemůže. Stejně tak KLUB nevběhl na hřiště, KLUB neházel světlice na rudý bukvice v jejich kotli a KLUB také nenapadl soupeřovic brankáře.
Klub se snažil o spolupráci a nějakou (i nepsanou) dohodu s těmihle hochy. Jenže tvrdé jádro TS si začalo myslet, že je víc než KLUB a že si můžou dělat co chtějí. A že nad nimi slunce nezachází, protože oni jsou nejvíc a jedině oni jsou Slávia a ta je prostředkem pro jejich sebeprezentaci.
KLUB za to zaplatil jednak reputační ostudou, druhak obří finanční ztrátou...
Ale SAKRA nezaměňuj příčinu a následek...
Btw, celkem mě fascinuje kvikot a zloba určitých mediálně profláklých nicků na X a FB, kde najednou je strašně špatně, že klub zvolil řešení, jaké zvolil. Najednou tedy ta slavná TS není ona (jak bylo prezentováno doposud ve výsledku jednolitá) masa 4000 fanoušků, ale najednou to je jen pár zlobivých radikálních ultras a hools? Najednou neplatí, že kdo chodí na TS, musí respektovat ona "ultraspravidla"? Že TS jsme "my všichni, co spolu chodíme"?
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
záplata před 5 hodinami 29.06.2026 14:58 |Kdyby to Jaroslav zkrátil o ten balast a pláč tak stačilo napsat ,, ........... až se ucho utrhne! " Jednoznačná spoluvina klubu kterej tomu šel naproti, o tom ale ani ťuk, takže Jaroslave, pozdě bycha honit.
rezignace
kostelnivlajka před 5 hodinami 29.06.2026 15:10 |Sem si myslel, že to položí....
TLDR
smichov_2 před 5 hodinami 29.06.2026 15:10 |Takže obsah toho článku je: "odedneška se pro změnu v Edenu budou respektovat zákony a návštěvní řád". No, sláva! Možná by ta jedna věta stačila.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
Martin Platil před 4 hodinami 29.06.2026 15:29 |A jakou zodpovědnost vyvodil klub vůči těm, kteří uvnitř klubu de facto kryli všechny průsery TS?
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
záplata před 4 hodinami 29.06.2026 15:34 |No přece vyhodili nějakýho joudu od bezpečnosti a přivedli místo něj Komorouse. Takže vyřešeno, viník v klubu se našel.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
Sapfa NOVÝ před hodinou 29.06.2026 18:29 |záplata je od slova plácat?
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
záplata NOVÝ před hodinou 29.06.2026 18:57 |To víš, chceš taky poplácat? Ale byl bys odulej.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
Kikoriki před 4 hodinami 29.06.2026 15:38 |Já nevím tedy. Být na místě Tvrdíka, tak poslední co bych dělal, by bylo válčit s fanouškama. To jsme viděli jinde. A jak je to na prd. Takže bych to dělal úplně stejně, kryl průsery a doufal v to, že má někdo mozek a neudělá nějaký velký průser. Případně to řešil po sezóně a ne v průběhu. To by bylo zase keců, jak se Slávie sama střílí do nohy. Jenom blázen by do toho šel v průběhu sezóny. A to že někdo skope lidi na zemi, i když fandí Spartě, to pochopit nelze. Takže ano, jsem tým Tvrdík a manažersky bych to řešil stejně nebo hodně podobně. Jen ten zápas bych mu vyčítal, to šlo vyřešit. Klidně se psama a policií. Tohle bylo pochybení jako prase.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
Ferguss před 4 hodinami 29.06.2026 15:53 |Bude tedy možné nějakým způsobem sdílet permici mimo TS? V té hromadě balastu se obtížně selektují informace.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
záplata před 3 hodinami 29.06.2026 16:32 |Na mě to už delší dobu dělá dojem, že je společenská objednávka tu otravnou Slavii nějak odsunout do pozadí. Proč se do toho najednou montuje MV, reálně vlastně k žádnýmu napadení hráčů soupeře nedošlo, pocákání pivem je nepříjemný ale to je asi tak všechno, světlice k trogloditům do sektoru ani nedoletěly na rozdíl od jiných excesů s házením nejenom pyrotechniky, někde si inženýři dokonce zranili dělobuchem vlastního podavače míčů a nic se nedělo. Byť jako klub máme na hlavě tunu másla tak tohle je pro mě hon na čarodějnice který někdo musí iniciovat, je pravda, že agenta vidím za každým rohem a fakt tam jsou ale tohle mně nikdo nevymluví.
Následující sezonu budeme opravdu hrát proti všem, kór když zůstane Chorý, všichni Slávisti by se měli připravit na válku a seriózní strejcové z východu by měli svými hlasivkami soupeřům připravit peklo jaký Eden nepamatuje. Z TS bych udělal dětskou tribunu a ručím za to, že soupeři by byli posraný už dva dni před zápasem a chorea by zvládly taky. Howgh.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
wimpy před 3 hodinami 29.06.2026 16:37 |Já bych raději dědskou.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
záplata před 3 hodinami 29.06.2026 16:40 |Ale né, půjdeš dělat roztleskávače na východ, už jsem řek. :-)
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
wimpy NOVÝ před 2 hodinami 29.06.2026 17:51 |Já už rozeřvával (občas) ve starém Edenu.
"Má roztomilá Slávie, ta to dneska vyhraje..." :-)
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
Qope NOVÝ před 2 hodinami 29.06.2026 17:53 |Tohle ani na Východě nezkoušej, tam máme rádi svuj klid ... :-D
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
Lunaris před 3 hodinami 29.06.2026 17:11 |Asi si tady všichni ti kritici nepřečetli, že Slavii hrozí uzavření celého stadiónu na celou sezónu. Jinak totiž ty bláboly nechápu. Ale spíš se jedná o klasické nicky lidí, kteří tady vesměs nic inteligentního nikdy nenapsali, takže vlastně překvapen nejsem. Jen tak mimochodem, a teď to napíšu bez obalu, kdo stále měl permici na sever a teď se cítí ukřivděný... já jí tam měl taky hodně let, ale po několika excesech v evropských pohárech, kdy UEFA celou tribunu několikrát zavřela, jsem změnil sektor. Fandění a atmosféru sice mám rád, ale ještě radši chodím na stadion a dívám se na fotbal. Svým způsobem musíte počítat s tím, že když chodíte na sever, můžete se stát součástí nějakého průseru. Je to dobrovolná volba.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
rfslavia před 2 hodinami 29.06.2026 17:38 |souhlas, me prijde ze ze tohle vadi jen tem, ktery jsou v tech pruserech bud peimo zainteresovany nebo je asokn schvalujou
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
Lunaris NOVÝ před 2 hodinami 29.06.2026 18:00 |Chápu samozřejmě zklamání těch lidí, kteří si tam jdou jenom zafandit. Já byl taky zklamaný, když UEFA zavřela tribunu nebo sektor na evropský zápas a já tam nemohl. Nicméně by mě nikdy nenapadlo hledat příčinu někde jinde než v tom, že fanoušci zapálili pyro nebo házeli kelímky. Tady ty názory, že za to může klub... podobně to dělají všechny kluby a hledají křehkou hranici koexistence s aktivními fans i za cenu nějakých ústupků ze strany klubu ve prospěch lepší atmosféry na stadionu. Teď už to ale došlo do bodu, kdy klub už ustupovat nemůže. Dohoda s fans možná není, tak nastávají perzekuce. Žijeme ve společnosti, kde platí zákony. Ty nevymyslel Tvrdík ani Slavia. Taky bych si přál další formu fungování TS v dřívější podobě, ale když po klubu šlape vnitro a jsme řešeni v nejvyšších politických patrech, tak na nějaké hrdinství už není prostor.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
Monarchie před 2 hodinami 29.06.2026 17:23 |V dnešní době, s dnešní technikou, že by Slavia nevěděla, kdo porušil řád stadionu?
To že se vše podcenilo je jedna věc, ale dokážeme ze satelitů číst noviny..
Trestat věrné, co zažili Strahov a jiné chuťovky a dělat z toho kolektivní vinu..ono je to laciné gesto
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
rfslavia před 2 hodinami 29.06.2026 17:26 |umis cist a chapat psanej text? stokrat je psano vsude mozne, ze rozpoznavani ksichtu tech fasounku nelze dle zakona pouzit
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
kuka NOVÝ před 2 hodinami 29.06.2026 17:55 |Číst asi umí, ale pochopíš ty, že má pravdu? Já třeba chodil do starého Edenu, na Strahov a nyní se synem od jeho tří let do nového Edenu. Máme permice na TS, nikdy jsem tam neměl pyro v ruce, ba naopak, syn propálenou mikinu, já bundu. Škoda cca 5k a byl jsem nasranej, ale proč kurva mají trpět všichni permicáři TS?
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
kjandourek (admin) NOVÝ před 2 hodinami 29.06.2026 18:20 |Za prvé tedy nebylo řečeno, že si permanentkáři z TS nebudou moci koupit permanentky - pouze je to pozastavené... předkupní právo nezaniká...
Teď potřebujeme přesvědčit MV, že se ta situace nemůže opakovat... jinak budou trpět všichni permicáři na celém stadionu...
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
rfslavia NOVÝ před hodinou 29.06.2026 18:26 |a co jams tim? ja si zas chci zajet obcas na fotbal, protoze jsem z daleka a permanentku nevyuziju
zalezi ti i na ostatnich nebo vidis jen sebe? ve vyjadreni je naopak to, ze nam policajti muzou zavrit stadak celej a kolega toci o tom, ze mame satelity, no my je mame ale nemuzem je pouzit
Pernamentky
rybarmirek NOVÝ před hodinou 29.06.2026 18:27 |Zdravím přátelé,obávám se že na fandění, které jsme díky tribuně Sever zažívali polední léta a které nám mohli všichni závidět,skončilo a můžeme na ně zapomenout.Nechci už zažít na stadiónu ticho,jaké jsme společně zažívali v letech má Strahově,anebo ve starém Edenu.Timto nechci říct, že souhlasím s tím co se dělo nejenom při derby na tribuně a jaké tam byli pravidla,jen se domnívám,že je to nešťastné hlavně pro Slavii.Také se to dost hodí našim přátelům na druhé straně řeky,kterým už dlouho ležíme v žaludku!!!!!To,jak ke všemu došlo už nemá cenu rozebírat,nic s tím nenadeláme,ale že k tomu svým způsobem přispěla média,to mi nikdo nevymluví.
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
IJS NOVÝ před hodinou 29.06.2026 18:53 |A co jiného měl asi napsat. Od jara je v mediích nastavená linka - za všechno špatné může Slavia. Nenápadně ale cíleně je to vtloukáno do podvědomí fanoušků fotbalu ( i sportu ) až to nezaujatý fanoušek vezme jako pravdu. Je si všimněte, že neúspěch nároďáku je prezentován jako vina Slavie, že hraje "nakopávanou na Chorého" a že na MS jede klidně 10 slávistů a další ex-slávisti. Že Chorý skoro nehrál a že ze Slavie nakonec hrál jen pravý stoper a Sáďa, to už se nepíše. Všichni vidí že Schicka to nebaví, ale on se vzdá repre a vyjde z toho jako vítěz. A to už Koubkovi házel klacky pod nohy svým prohlášením Rosický.
Zpět ke Slavii. Z této nepřející atmosféry ještě si sami "fanoušci z TS" rozehrají svoji hru při závěru derby a nafilmují si útok na mladé sparťany v Hostivaři. A nesmíme zapomenout, že TS vůbec necítí vinu za nedohrané derby. Oni jsou přece víc než klub.... Navíc MV nastavilo nějaké mantinely chování diváků v Edenu, které se nesmí překročit, jinak se Eden zavře. Co má potom Tvrdík, jakožto nejvyšší představitel, asi napsat. Z jedné strany je pod tlakem TS, z druhé pod tlakem MV a LFA a to vše pod dohledem "expertů" z medií. Mám na mysli "borce" z LNR. Myslím, že nikdo nás by jeho roli být nechtěl. Jinou cestu než tvrdou disciplínu v ochozech nevidím!
Re: Pro všechny slávisty. Bez obalu.
Max1 NOVÝ před 39 minutami 29.06.2026 19:12 |vyjádření TS tak trošku asi očekávané...."my nic, my jsme se chtěli domluvit" (ani náznak jejich návrhů) ale Tvrdík je ten jediný zlý....vtipný je, že zrovna oni mluví o totalitních praktikách, ti kteří zakazují jiným fans vlajky, napadají je a pak si tam nechají natahat fašouny.