Slavia byla v Hradci v nelehké pozici - po titulových oslavách, s kombinovanou sestavou a na půdě neoblíbeného a namotivovaného soupeře, který se po 30 letech mohl vrátit zpět do pohárové Evropy. Podle toho taky zápas vypadal. Domácí sice v poli neměli výraznou převahu, okolo vápna ale byli důraznější a lepší. Červenobílí si prohráli zápas i individuálními chybami. Prekop mohl srovnat, ale v jasné pozici promáchl. Pak dvakrát kiksnul Chaloupek a bylo hotovo.
Sice bych byl radši, kdyby Slavia po dobrém výkonu vyhrála, nicméně postavení takové sestavy zcela chápu. Reálně už nám o nic nešlo, a tak nebyl důvod utavit reprezentanty, které čeká MS. Naopak šlo o ideální možnost dát šanci méně vytíženým hráčům z širšího kádru. Ti bohužel jen potvrdili velký rozdíl mezi současným základem a zbytkem kádru.
Máme vyrovnanou brankářskou dvojici, silné zastoupení na postu stopera a ve středu zálohy zvládne kvalitně zaskočit Oscar. Jinak ale u náhradníků zeje výkonnostní propast. Prekop a Kušej jsou dlouhodobě nepoužitelní. Mbodji a Sanyang se sice ještě mohou zlepšit a nechci je odepisovat, nicméně během jara se výkonnostně neposunuli ani o píď a v současnosti by horko těžko bojovali o základ v týmech z dolní půlky tabulky. Bužek je po zranění a působí ustrašeně, Cham je nepřesvědčivý a do našeho stylu hry se v podstatě vůbec nehodí, Schranz je neustále zraněný a Javorček se po těžkém zranění ještě ani nedostal na hřiště.
Spolu s možnými odchody opor za lepším a s vyřazením Chorého a Douděry se tak dá čekat v létě poměrně výrazná přestavba kádru. Neděle ukázala, že to je potřeba a že Slavia nutně potřebuje svou soupisku zkvalitnit i směrem do šířky. Pokud se letní přestupní období správně uchopí, tak nám včera Hradec poskytl cennou lekci.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Jindřich Staněk - 5 - Vrátil se do branky po dlouhé době. Výsledek za ním nejde, i když i on už prožil zápasy, kdy měl výrazně lepší poměr dobrých zákroků oproti inkasovaným gólům.
Igoh Ogbu - 4 - U první branky si mohl počínat důsledněji. Zapadl do podprůměrného výkonu týmu.
Štěpán Chaloupek - 1 - Oslavy se v jeho podání nejspíš vydařily až moc. :) Po skvělém výkonu s Jabloncem totiž prožil odvrácenou stranu fotbalu a zápas se mu vůbec nevydařil. U první branky neuhlídal Mihálika, který si ale skvěle naběhl. Druhá a třetí branka jdou ale hlavně na jeho vrub, zvláště kiks před trefou Daridy byl opravdu velký.
Youssoupha Mbodji - 4 - Nehořel, ale na post stopera podle mě není dozadu dostatečně kvalitní. Chybí mu důslednost, síla v soubojích i taktická připravenost. Z mého pohledu jde spíše o ofenzivního hráče na křídlo, tam ale zase pokulhává dynamika...
Tomáš Vlček - 4 - Snažil se hrát, ale je to mnohem spíše stoper než halfbek. V první půli se dostal do šance, když dobře zavíral zadní tyč, ale centr byl až příliš vysoký, aby ho umístil do sítě.
Alexandr Bužek - 4 - Souhra se Sadílkem příliš nefungovala. Bužek má solidní pohyb a dozadu je snaživý, na Slavii jen to ale nestačí. Potřeboval by po zranění nabrat sebevědomí, aby se nebál hrát více a kreativněji dopředu.
Michal Sadílek - 4 - Zápas moc nesedl ani jemu. Po špatné souhře jeho s Mbodjim padla jedna z inkasovaných branek. Alespoň tradičně dobře kopal standardky.
Youssoupha Sanyang - 4 - Nevidím u něj za celý rok žádný posun v ofenzivní složce hry. Je asi ještě brzy ho zatracovat, o jeho budoucím uplatnění ve Slavii ale začínám čím dál více pochybovat.
Muhammed Cham - 5 - Soubojovostí a intenzitou se do naší ligy nehodí, jeho souhra s týmem dlouhodobě skřípe. A individuálně taky není natolik výrazný, aby mělo smysl uvažovat o uplatnění opce. V Hradci bych ho pochválil za vynikající individuální akci, kterou připravil gólovku pro Prekopa. Jinak to ale bylo tradičně nepřesvědčivé.
Erik Prekop - 3 - V první půli byl ve hře víc než proti Jablonci. Jeho centru ze 20. minuty na Vlčka nechybělo mnoho. Celkově to ale bylo tradičně podprůměrné a proti soupeři se nijak výrazněji nedokázal prosadit. Vrcholem bylo jeho promáchnutí ve vyložené příležitosti z úvodu druhé půle. Není se u něj čeho chytit a upřímně si nedovedu představit, že by mohl situaci otočit a stát se ve Slavii platným hráčem.
Vasil Kušej - 3 - Je to, jako kdyby se topil v bažině. Čím víc se snaží, tím hlouběji klesá a nejde to zastavit. V Hradci navzdory snaze opět předvedl výkon téměř bez jakékoliv ligové kvality. Rozčarování z jeho vývoje je obrovské a další budoucnost ve Slavii si dovedu představit jen stěží (jakkoliv loňské jaro patřil k nejlepším hráčům v soutěži).
Mojmír Chytil - 5 - Kormidlo ve směřování zápasu nedokázali otočit ani střídající hráči obvyklého základu Chytil s Juráskem.
David Jurásek - 5 - Kormidlo ve směřování zápasu nedokázali otočit ani střídající hráči obvyklého základu Chytil s Juráskem.
Mubarak Suleiman - 6 - Velmi dobrou přihrávkou vyzval ke snižující brance Kohouta. Osobně nechápu jeho opomíjení v posledních týdnech, zvlášť v porovnání s dalšími šancemi pro dlouhodobě tragické duo Prekop a Kušej.
Jakub Kolísek - 5 - Gratuluji k debutu v lize a za áčko Slavie!
Dan Kohout není hodnocen, nicméně mu s radostí gratuluji k první ligové brance v kariéře!

Komentáře (54)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
Mates204 před měsícem 18.05.2026 18:29 |Já se upřímně obávám, že Prekop zůstane. Víceméně jen potvrdil svojí úroveň, se kterou přicházel, realizáku to zřejmě stačí, tak nevím, proč by odcházel, ještě když byl odejit Chorý.
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
vojta66 před 29 dny 20.05.2026 09:01 |Pokud zůstane Chorý i Douděra, tak se Tvrdík totálně znemožní a Slavia bude opravdu klubem k smíchu.
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
johnda před měsícem 18.05.2026 18:32 |Nakonec je vidět, že kádr kvalitních fotbalistů je úzký.
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
Xerxes před měsícem 18.05.2026 19:59 |Rozdíl mezi některymi hráči z lavičky a zakladu je opravdu velkej a pozitivum tohoto zápasu vidím i v tom, že se to (opět) ukázalo. Vasil s Prekopem musí jít dál. To je tragédie. Prekop měl dva momenty, kdy mě až rozesmál...(trojka je ještě milostiva známka).
Sanyang a Mbodji by měli na hostování do ligy. Neni tam nadstavba, fotbalovost, dobry rozhodování, jen fyzická síla. Potřebují pravidelne hrát. Cham se určitě vrátí zpět- škoda, že se to s ním nepovedlo.
Čeká nás důležitý prestupak. Douderu podle me omilostni, Chory ale půjde. Je to dobře, nejen vzhledem k jeho vylevum. Na jaře mu to nešlo ani fotbalově, rozhodčí na něj přestali pískat evidentní fauly. Naopak jemu pískají vše. Potřebuje změnit ligu, prospěje to oběma stranám.
Suleiman je parádní, těším se na něj příští sezónu! Ať žije Slavie!!
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
kupik před měsícem 18.05.2026 20:35 |Zdravím vás, přátelé
po posvícení přichází srágora....
Ale což, titul už Slavii nikdo nevyfoukne, ale stejně mám dojem, že pomalu, ale jistě začíná hrozit komplex Hradec.
A možná už probíhá.
Kol.Alanor věcně popsal v komentáři tvář současný Slavie. Je více vypovídající než známky samotný, trojka pro V.Kušeje a E.Prekopa je patrně ještě z milosti.
Slavia má cca 30 hráčů na soupisce A mužstva. Plus mínus.
Někdo dostal volno, někdo má zaracha, někdo po zranění. A zbytek ? Opravdu jsou všichni použitelní nejenom v naší lize, ale bude tady i LM. Nikoho se nechci dotknout, ale řada z nich nemá ve Slavii trávit svoji fotbalovou budoucnost.
Posily budou nutný, ale opravdu mám na mysli POSILY, nikoliv hráče do počtu či na pozorování.
Rád bych se zastavil u pana rozhodčího. Horákův loket v obličeji I.Ogbu. Bez faulu. Bez píšťaly. Patrně nemá vejšku T.Chorýho. Suchomel taky faul u práporu na Sanyanga, opět němej Bobeš.
No nic, tyhle okamžiky nám zápas neprohály, ale jak vidno, není loket jako loket.
A malá poznámka na závěr. Možná i velká.
Zmrzačený, pohublý a zesláblý plejer Hodouš nastoupil po zázračným uzdravení do zápasu v Liberci.
Z Mosese udělaly média masovýho vraha, flastr jako kráva a pan Hodouš je buď robocop nebo má od Kanii novou hubu ze 3D tiskárny. No jo, tekutá strava, ta dělá divy, někdy taky radši jenom piju.
Tak sportu zdar a disciplinárce obzvlášť.
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
obiwan před měsícem 18.05.2026 21:46 |Velkej souhlas, neprohrálo nám to zápas, ale Suchomel stáhl Sanyanga zcela jasně a loket Horáka se nedá utajit...dokonce i rudí komentátoři O2 se divili...A Hodouš, to je komedie - na druhou stranu se prý vyjádřil, že doufá, že Mosesovi kus trestu prominou...
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
standa.e před 30 dny 19.05.2026 13:04 |Jo, od počátku to samotný Hodouš nehrotí. Je to plus pro něj.
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
japhy před 29 dny 20.05.2026 09:33 |Už si nepamatuju, jestli se komentátoři divili, každopádně si ale vybavuju větu, že "on ale nechtěl" :)
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
mig52 před měsícem 19.05.2026 07:38 |Jj., také mne napadlo, zda Hodouš nemá čelisti z třineckého kontilití.
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
Gordo před měsícem 18.05.2026 21:50 |Pánové to co s námi příští sezonu provedou rozhodčí + DK to budem čumět. Letos to byla jenom ochutnávka. On Dolfik (Strnad) a Danik to trpět dlouho nebudou aby byli pro smích.
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
záplata před měsícem 18.05.2026 23:11 |Já jsem v klidu, neuměj španělsky.
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
_karlik_ před 30 dny 19.05.2026 13:31 |to nevadí, ten pán je portugalec
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
Slávista 51 před měsícem 19.05.2026 07:56 |No tak snažit se zajisté budou,
ale nesmí jim to být nic platné, přežijem to -
ať žije Slavia.
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
žbl68 před 30 dny 19.05.2026 13:01 |všichni se budou jen divit co vše je možné ..... doted jen slabej odvar ...
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
IJS před měsícem 18.05.2026 23:35 |Dík za komentář, který bilancuje značně nepovedený zápas v Hradci. Drsná "1" pro Chaloupka mě trochu překvapila, ale je to jeho jediný propad v jinak výborné sezóně. Také bych rád znal důvod, proč se začal přehlížet Suleiman, u kterého musí všichni vidět jaký je to hráč a jaký má potenciál. Proč nasazovat Chama, který u nás končí a ne tohoto mladíka. Velmi výstižně je popsané kvalita některých náhradníků, kteří by si dnes nekopli ani v Dukle. Lépe to napsat nejde. Výkonnostní propad Kušeje je asi záhadou pro všechny, ale na druhou stranu - raději Kušeje než Sayanga.
V zápase mě potěšili snad jen Suleiman a Kohout. Jen víc kluků z akademie!
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
obiwan před měsícem 19.05.2026 08:38 |A Kolísek byl taky zajimavej...
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
standa.e před 30 dny 19.05.2026 13:10 |Vnímám to tak, že se nejdřív Sulejman odrovnal ramadánem, pak se spíš sázelo na jistotu a nakonec možná rozhodla úvaha "Když už tu Chama máme a platíme, tak ho asi nemůžeme úplně odignorovat, má šanci nás ještě přesvědčit a možná byly ve smlouvě minuty.
Mubarak nám naproti tomu neuteče, možná i proto ho nechtěli ukazovat... a do toho ještě kvóty na hráče mimo EU, které třeba spotřebuje střídání jinde...
A někdy potřebujeme dres s pětkou na konci.
Jednoduše, věřím, že to má důvod - nikdy nevíme vše...
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
mig52 před měsícem 19.05.2026 07:42 |Suleiman je i pro mne záhadou. Hraje Kušej, absolutní tužku. Hraje Cham, kterého jsem v průběhu sezóny chtěl vídávat v základu, ale teď jeho nasazování nedává smysl. Pokud neměl zdravotní či jiné problémy, je to zase trenérská "specialita" našeho realizáku.
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
martynko před měsícem 19.05.2026 10:42 |Psalo se tady, že jako muslim dodržuje ramadán, takže ve dne nic nejí a nepije. Tím pádem mu šlo fyzio do kopru.
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
Akuls před 30 dny 19.05.2026 13:25 |Nesmysl, žádný ramadán v tom nebyl. Mubarak má skvělou kondici, což ukázal jak v Béčku, tak hlavně v Chapions League U-19. Pro mladý organismus není žádný problém se s jídlem a pitím až po setmění v pohodě vypořádat. Navíc v roce 2026 ramadán muslimové drželi už od 17. února do 19, března, takže žádné vedro. Ve vyspělých evropských ligách hrají desítky muslimů a nevšiml jsem si, že by v době ramadánu najednou začali leštit lavičku. Ostatně i asistent Houštecký v jednom televizním rozhovoru potvrdil, že Mubarak je v době ramadánu fit, připraven nastoupit, také dostával od JiT prostor a nehrál špatně.
V zápase ve Zlíně (hrálo se 14.3.) také Mubarak nastoupil v základní sestavě a to v útoku spolu s Chorým a Provodem, ovšem jednou si nesplnil defenzivní povinnosti a to JiT neodpouští. V poločase ho vystřídal, nastoupil Chytil a od té doby Mubarak leštil lavičku a navíc nechodil hrát ani za Béčko a tak vyšel z tempa. Snad se v Hradci JiT svým výkonem trochu připomenul.
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
DF007 před 30 dny 19.05.2026 14:54 |I kdyby, tak ramadán dávno skončil
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
Monarchie před měsícem 19.05.2026 08:28 |Máme moc průměrných hráčů a pokud je pravda, že zase budeme kupovat průměrné hráče, tak v LM budeme jen do počtu. Realizák má rád takové ,,jednodušší typy,, ale to v konkurenci týmů neobstojí. Třeba nás překvapí a konečně přijde kvalita.
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
martynko před měsícem 19.05.2026 10:47 |nj, fotbalově jednodušší typy jsou o to víc ochotnější dřít a dělat přesně to, co po nich realizák požaduje, takticky a fyzicky. Zatímco fotbalovější hráči držkujou:)
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
Akuls před 30 dny 19.05.2026 13:52 |Ano, máme široký kádr hráčů, ovšem do základu jich tolik není, ale o to víc je jich na lavičku či na tribunu.
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
pehacko před 30 dny 19.05.2026 19:02 |Tak aspon zaplní ten navýšený Eden na 40 tisíc lidi, kdyz se nahodou gaucakum nebude chtit na zapas!
Horák loket
Mike před měsícem 19.05.2026 10:32 |Teprve teď jsem se dozvěděl, že měl být vyloučen Horák za faul loktem na Ogbua, po 35 letech jsem se vypravil do Hradce, kde jsem v 80.letech studoval, abych zkouknul naše mistry. Stadion mají fakt pěkný, já tam chodil ještě na ten šílený Všesportovní a pamatuji tam výhru Slavie myslím v r. 1988 2-0, kdy jeden gól dával bývalý Hradečák Luboš Kubík. Takže opět na začátek, protože jsem byl v hledišti, tak jsem to samozřejmě nepostřehl. A když i deník Sport píše, že zákrok byl jak Chorý na Sörensena, tak nás rozhodčí okradl o přesilovku. Představte si, že by nám ještě o něco šlo...
Re: Horák loket
obiwan před 28 dny 21.05.2026 19:27 |A zdroj? Já ten plátek nečtu, takže nevím, fakt je, že jsem ten faul v televizi viděl jasně...
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
Akuls před 30 dny 19.05.2026 14:07 |Verbální hodnocení nemá chybu, u bodového hodnocení, bych až na Chaloupka přidal jeden bodík obráncům. Nebýt totiž katastrofálních chyb Chaloupka (2x žákovský kiks) a Sadílka (laciná ztráta míče), tak údajně skvělé hrající Hradec se vlastně do ničeho nedostal. Ovšem ofenziva, tedy útočníci a záložníci nejen že nedali gól, ale snad ani nevystřelili za celý zápas na branku, o nějaké vypracované šanci ani nemluvě. V útočné 1/3 hřiště to byla katastrofa, přitom držení míče jasně pro Slavii.
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
SLAVIESTA před 30 dny 19.05.2026 16:16 |Malinko jsi mi připomněl přísloví o rybách a zbytečných rybnících.........
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
martynko před 30 dny 19.05.2026 16:45 |Jak se nedostaneme / neprokombinujeme k centrum ze stran, tak v útočné 1/3 je to skoro vždy jalové. A ještě o to víc to křičí v Evropě, jako např doma s Bilbaem, kde jsme si v ofenzivě neškrtli a nakonec byli rádi za 0:0.
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
Juventus31 před 28 dny 21.05.2026 11:20 |Paradoxně zápas podělal nejlepší hráč sezony, a míč si klidně můžeme vzít domů, zápas blbec, kdyby Chali nenamazal, tak neměli vůbec nic, a tým by uspěl i golově, tomu věřím, že JiT poskládal sestavu která je konkurence schopná, a že má svoje koně to má snad každý
Hodnocení slávistů
Flame před 30 dny 19.05.2026 16:02 |Zdravím všechny,
po "jabkách" jsem chtěl napsat, že Chaloupek v pohodě nahradí Chorého, ještěže jsem byl zticha. Nenahradí. A obávám se, že ho nenahradí nikdo, v naší lize nám Chorý odvedl neskutečnou práci, nejenom svými brankami, ale i herně a přitom schytal tolik neodpískaných faulů, jako nikdo jiný.
Současně jemu písknou faul jenom když se ošklivě podívá. Jsem přesvědčený, že bez něho titul neobhájíme a stále věřím, že se zjevnou podporou teamu i realizáku u nás zůstane. I vzhledem k tomu, že Horák za stejný loket nedostal ani žluťáka!
I vyloučení Douděry a vyřazení z týmu je podle mě mimo mísu, ale bez něho bychom se obešli asi v pohodě.
Myslím, že signifikantní byla návštěva Tykače v kabině před "jabkama", které se Tvrdík nezúčastnil. A hráči se za Chorého i douděru postavili. Tak uvidíme.
Re: Hodnocení slávistů
Andreas před 30 dny 19.05.2026 16:16 |Tvrdík stál přímo vedle Tykače
Re: Hodnocení slávistů
El Greco před 30 dny 19.05.2026 19:11 |Takhle je to tady furt - vyvozují se signifikantní závěry z věcí, co se nestali. A nechápu, proč si dostal ten mínus, když si jen upozornil, že si předřečník vymýšlí.
Re: Hodnocení slávistů
Massák před 30 dny 19.05.2026 18:37 |Chorý je na hřišti neřízená střela, co stojí 13 zápasů za sezonu za disciplínu a 3x oslabí svůj tým a jen se štestím to za něj ostatní hráči odmakají (jako třeba ta chycená penalta po kulešťouchu). Tohle prostě realizák už nemůže tolerovat.
Když píšeš o faulech, tak Chorý je na 6. místě v provedených faulech v lize, takže kdyby hrál víc a nestál za svoje červený karty, nejspíš by se v týhle statistice dostal na první místo. Největší faulíř ligy. Vybrekávání nad tím, kolikrát je mu nespravedlivě zapískaný faul a že rozhodčí jsou na něj zlí, opravdu nemá smysl, ničemu to nepomůže. A dá se předpokládat, že v nadcházející sezoně by to bylo ještě horší, pokud by zůstal.
Těch 6 gólů z penalt za něj snad dá někdo jiný a těch 11 gólů ze hry by měl zvládnout jiný útočník, který je alespoň tak dobrý jako Chytil.
Já teda doufám, že se dodrží slovo a že nezůstane. A jsem přesvědčený, že titul obhájíme, navíc se na předvedenou hru bude i líp koukat.
Re: Hodnocení slávistů
levap před 30 dny 19.05.2026 18:54 |Hráč, který svou nedisciplinovaností po několikáté oslabí vlastní mužstvo, pro takovéto chování není omluva. Ani těch několik branek. A upřímně, nebyl jsem rád, když pricházel a budu rád až bude pryč. Jeho chování je pro mě nepochopitelné.
Re: Hodnocení slávistů
lordzach před 30 dny 19.05.2026 19:49 |buď jsi Mirek Dušín nebo jsi nikdy nestál na hřišti
Re: Hodnocení slávistů
levap před 30 dny 19.05.2026 20:27 |Byl jsem jednou vyloučen a když jsem viděl kolik úsilí to stalo mé spoluhráče, už bych to neudelal. A tady navíc nejde o vyloučení plynoucí ze hry, tady jde o čistě osobní zhovadilost.
Re: Hodnocení slávistů
mig52 před 29 dny 20.05.2026 19:25 |Nás tu pěkně oblbuješ. Pokud jsi byl vyloučen, nemohl jsi žádné úsilí spoluhráčů vidět, protože jako jinak vzorný hráč si dle pravidel jistě seděl v kabině a tudíž nic nemohl vidět. :-))))
Re: Hodnocení slávistů
samyeto před 29 dny 20.05.2026 08:20 |neuvěřitelný co někteří dokáží okecat. nemusí být člověk Mirek Dušín aby mohl odsoudit bezdůvodný loket zezadu a další jeho prasárny...
Re: Hodnocení slávistů
japoko před 29 dny 20.05.2026 08:44 |Takových loktů v lize za rok bylo, Tomáš je trošku emocionální, ale herní přínos převažuje!
Re: Hodnocení slávistů
samyeto před 29 dny 20.05.2026 11:44 |ok.ale pak si nehrajme na něco lepšího.na nějaké hodnoty našeho klubu.když nám stejně jde jako ostatním jen o ty výsledky
Re: Hodnocení slávistů
Tonda před 29 dny 20.05.2026 12:09 |Výsledky jsou to hlavní, hezký a líbivý výkon je vítaný bonus. Navíc co se líbí Tobě, to se nemusí líbit někomu jinému a naopak. Fotbal se prostě vyvíjí, kvalita ligy se zvedá, nebo minimálně intenzita určitě. V klubu si to nějak vyhodnotili. Momentálně to funguje - máme v klidu 2 tituly - ostatní to sere. Podsírají veřejný názor, protože na to mají prostředky a lidi. To že oni (vy víte kdo) sami nehrají bůhvíjak krásně a že nejsou úspěšní jako Slavia, ačkoliv se jim např. nevylučují hráči, je vedlejší. Hlavně, že se dá ukázat na Slavii jak něco dělá špatně. No a tento narativ se časem chytí.
Re: Hodnocení slávistů
mig52 před 29 dny 20.05.2026 19:19 |Tak pokud na sobě necháš štípat dříví, asi moc hodnotový také nebudeš. Spíše naopak.
Re: Hodnocení slávistů
obiwan před 29 dny 20.05.2026 23:27 |Ukaž mi na fotbalový (nebo jakýkoli jiný tým), kterému nejde o výsledky. Někteří na to mají cinklá jara, soft penalty, suchý hajzly...a my máme hráče, který se za tým rve a občas použije nefér praktiky a je za ně po zásluze potrestán...což se ovšem o těch našich přátelích z druhého břehu fakt říct nedá...
Re: Hodnocení slávistů
martynko před 27 dny 22.05.2026 15:07 |Souhlas, zmínky o hodnotách jsou jen účelovým PR klubu a jediné, na čem záleží, je titul v lize. Jedno jak.
Re: Hodnocení slávistů
mis3 před 29 dny 20.05.2026 11:48 |*po druhé
Re: Hodnocení slávistů
mig52 před 29 dny 20.05.2026 19:14 |Neber to ironicky, nebo že bych se tě chtěl dotknout, ale nejsi povšechnĕ hůře chápavý?
Komentář byl uživatelem upraven (20.05.2026 19:16) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Neber to ironicky, ale nejsi povšechnĕ hůře chápavy?.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů
Flame před 29 dny 20.05.2026 14:54 |Omlouvám se za nesprávné info. o absenci Tvrdíka v kabině, neověřil jsem si ho:-(
UNIKÁTNÍ ZAHRADNÍ SLAVNOST
Slávista 51 před 30 dny 19.05.2026 20:56 |oslava mistrů, Pražský deník.cz
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
eomer (přítel SN) před 30 dny 19.05.2026 21:21 |Skvělý rozhovor- hoďte ho nahoru don článků: https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/rozstrel-pavel-tykac-slavia-tvrdik.A260519_170028_fotbal_vov
Komentář byl uživatelem upraven (19.05.2026 21:26) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Skvělý rozhor- hoďte ho nahoru don článků: https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/rozstrel-pavel-tykac-slavia-tvrdik.A260519_170028_fotbal_vov .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
Carlos1 před 29 dny 20.05.2026 11:31 |Tohle mi hodne zvedlo naladu, chlap na svem miste
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
coogee před 29 dny 20.05.2026 13:28 |Tohle už tady je, čtete vůbec jiné rubriky?
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
zeleznik2 před 27 dny 22.05.2026 11:04 |Ostuda, ze tří zápasů s Hradcem mít jeden bod!!ať už hráli náhradníci nebo ne. Tenhle zápas za mě byl z nich nejhorší. Před měsícem i na podzim to byly zbytečné ztráty, v neděli zasloužená porážka. Opět se ukázalo, že v týmu je dost hráčů, kteří na Slavií nemají, ale nejvíc mě mrzí chyby Chaloupka a spol.