Ještě pár slov k derby. Nebudu hodnotit mimosportovní události, to už udělali v podstatě všichni ostatní (což je bizarní zvlášť v podání některých politiků, kteří o fotbale nevědí vůbec nic a jen si chtěli připsat laciné body). Velmi mě totiž mrzí, že ve světle následného dění (pochopitelně) zapadl skvělý fotbalový zápas. Sparta s množstvím absencí podala dle mého názoru velmi kvalitní výkon na hraně svých aktuálních možností, i tak Slavia ještě v 96. minutě vedla. Derby mělo i fantastickou zápletku, kdy jsme skóre nevídaně otočili snad během minuty a následně jsme heroickým výkonem drželi kýžené vedení v dlouhém oslabení po dalším stupidním zkratu Chorého. Jaká škoda, jak to nakonec dopadlo, protože tohle měl být památný večer v úplně jiném slova smyslu...
Slavia si tak po očekávané kontumaci musela titul obhájit před prázdnými tribunami proti Jablonci. Sám jsem byl v očekávání, jak náš výkon ovlivní sobotní dění, nicméně s radostí musím konstatovat, že tým působil maximálně semknutým dojmem a odehrál další výborný zápas! Vlastně jediným momentem, který mohl zpochybnit výhru a následnou oslavu titulu, byla trefa Alegueho na 1:1. Té ale předcházela v opakovaných záběrech zjevná ruka Jawa, a tak branka po zásahu VAR neplatila. Jinak to byl proti odevzdanému Jablonci koncert a už v poločase za stavu 3:0 bylo jasné, že dnes už nás 23. titul nemine. Konečné skóre nakonec bylo 5:1 a Slavia tímto zápasem jen potvrdila svou letošní ligovou dominanci. V sezóně jsme měli i slabší období, které kulminovalo někdy okolo nekoukatelné domácí bezbrankové remízy se Zlínem, v konečném součtu jsme ale byli o parník nejlepší. Když si odmyslíme sobotní kontumaci a vezmeme výsledek ze hřiště, tak bychom ligu vedli o 13 bodů, což mluví za vše.
Rád bych tak poděkoval všem, kteří se na 23. titulu podíleli! Vidět Slavii opět na nejvyšším stupínku mi dělá obrovskou radost a každý slávista by si měl tuto chvíli (alespoň v rámci možností) užít navzdory pokažené sobotě. Zatímco my budeme slavit, tak v klubu už jistě připravují vše na příští ročník, kde nás znovu čeká účast v hlavní fázi Ligy mistrů. Změn v kádru se dá během letní pauzy čekat více, a tak držím palce, aby se vše vydařilo co nejlépe a Slavia byla co nejsilnější!
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Jakub Markovič - 6 - V derby se blýsknul fantastickým zákrokem proti hlavičce Mannsverka, tentokrát měl práce minimum. S inkasovanou brankou nemohl nic dělat, Sobol to trefil parádně.
Tomáš Holeš - 7 - Kvalitní zápas od Holeše, dobrým dohráním situace zaznamenal svou druhou letošní ligovou trefu. Před neuznanou brankou Alegueho odvrátil míč jen před vápno, ale byla to náročná situace a branka naštěstí díky předchozí ruce Jawa neplatila.
Igoh Ogbu - 6 - Nadprůměrný výkon, jednou nebezpečně hlavičkoval. Tentokrát byl ze stoperů méně výrazný, zastínil ho hlavně Chaloupek.
Štěpán Chaloupek - 10 - Top výkon, kterým jen podtrhl svůj letošní vzestup, kdy se zařadil mezi ty úplně největší tahouny Slavie! Z pozice stopera zaznamenal dvě branky ze hry (vstřelil navíc hned tu klíčovou první, která nás uklidnila), čímž jen potvrdil svou letošní skvělou produktivitu.
Samuel Isife - 8 - Celé jaro prokazuje, že výkonností není daleko vzdálen od Douděry a že je velmi kvalitní alternativou. Proti Jablonci konečně přidal i produktivitu, když vstřelil svou první ligovou branku, která se navíc nakonec ukázala jako vítězná.
David Moses - 7 - Odehrál velmi dobrý zápas. Opět potvrdil, že má výborný driblink, po jeho povedené střele pak přidal naši čtvrtou branku Holeš. Jednou vytloukl bloky po standardce před soupeřovým vápnem, ale naštěstí jsme se stihli vrátit.
Michal Sadílek - 6 - Tentokrát podal méně výrazný výkon než naši ostatní hráči, i tak samozřejmě přispěl k velmi dobrému výkonu Slavie. Za výkony během jara si zaslouží absolutorium.
David Jurásek - 7 - Přiznám se, že v derby se mi jeho výkon moc nezamlouval - hodně kazil rozehrávku a v závěru v obraně dost "vlál", takže byl radši stažen ze hřiště. Proti Jablonci si ale mohl zaútočit, což je mu bližší. Perfektní asistencí vyzval k zvýšení na 5:0 Chaloupka.
Mojmír Chytil - 8 - Ze začátku se mu tolik nedařilo, postupně se ale dostal do hry a nakonec odvedl výborný výkon. Prosadil se i gólově, když před půlí zvyšoval na 3:0. Na začátku druhé půle pak dobře sklepával míč do šance Prekopovi.
Erik Prekop - 5 - První půli byl úplně mimo hru a měl jen pět doteků s míčem a jednu úspěšnou přihrávku, což jsou naprosto tragická čísla. Alespoň hlavičkovým soubojem se podílel na první brance. Ve druhé půli přidal a jeho výkon už byl v pořádku, škoda jen neproměněné šance. Průměrná známka s přivřeným okem.
Lukáš Provod - 9 - Vynikající výkon, druhou a třetí branku připravil skvělou přihrávkou právě on. Prsty měl i v situaci před úvodní brankou zápasu, když pohotově vracel míč, který se pak šťastně odrazil ke skórujícímu Chaloupkovi.
Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce, resp. část z nich hraniční čas za již rozhodnutého stavu.

Komentáře (30)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo
Flame před měsícem 15.05.2026 14:47 |Zdravím všechny,
ledoví muži přinesli výrazné ochlazení, v nížinách přízemní mrazíky. Na horách -3, na Toaletné -7!
Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo
mig52 před měsícem 15.05.2026 15:31 |Já mám na objektivním teploměru -13
Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo
KnightThreeTwo před měsícem 15.05.2026 17:32 |A mohlo to být i víc nebýt toho záhadného viru, který způsobuje rozhodčím na hřišti i u videa náhlou několikavteřinovou slepotu vždy ve chvílích, kdy někdo z rudého týmu udělá červený faul.
Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo
SoSad před měsícem 15.05.2026 21:07 |rudy zakal !!
Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo
belmis (přítel SN) před měsícem 15.05.2026 15:18 |Chaloupka jsem do Slavie moc z Teplic chtěl. Pak jsem si v průběhu MS 21 říkal, že to s ním jde od 10 k 5. Už chtěl asi i on sám jít do Teplic na hostování. A teď je jedním z největších tahounů a jistota současné Slavie a s Mosesem naše nejcenější zboží. A to vše za pouhý rok. Píle a i štěstí je potřeba.
Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo
o5aradecek před měsícem 15.05.2026 18:19 |Chaloupek je, aspoň za mě, nejen nejlepší ligový stoper, ale nejlepší český stoper. Fandím mu, věřím, že ještě minimálně jednu sezónu u nás vydrží a větším mu velikou budoucnost.
Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo
kupik před měsícem 15.05.2026 15:54 |Zdravím vás, přátelé
a fandové mistrovského teamu SLAVIA PRAHA !
Díky kol. Alanorovi za objektivní a věcný hodnocení, a byť se známkama nemám problém, tak všem bez rozdílu výkonu dávám 10.
A řeknu proč.
Protože chlapci museli nastoupit pod ukrutnou tíhou okamžiku, vytvořenou nejenom tou strašidelnou akcí hovad z TS, ale i s vědomím, že p. Tvrdík zcela kategoricky a bez konzultace s realizačním týmem rozhodl, že T.Chorý a D.Douděra si už za Slavii nikdy nezahrají. Čili zásah do podvědomí všech ostatních hráčů, ať seš profík nebo ne.
Rozhovory po zápase tomu dávají zapravdu.
Nechci se v tom nijak patlat, k tomu nemám mandát, ale mám dojem, že p. Tvrdík mohl s tímto prohlášením počkati až po tomhle zápase, patrně snaha lehce zamlžit selhání všech složek podílejících se na bezpečným průběhu zápasu
mu velela k tomuto kroku.
Unáhlenost ? Kalkul ? Každý ať si dosadí dle svýho pocitu.
Jinak zápas se mi líbíl, moc zejména na L.Provodovi bylo vidno jak táhne mančaft do obrátek, skvěle mu sekundoval D.Moses a Š.Chaloupek se ukázal v parádní formě. Žasnu a tleskám.
A tleskal jsem i u televize jak malej chlapec, pochopitelně proběhly i rumíky, tentokrát velká dobrota na oslavu titulu a tou dobrotou v počtu značným byl A.H.Riise Signature 43,9 %. Takže jsem ji měl pěknou a velmi, opravdu velmi jsem slavil.
Samozřejmě oslavy přeju i všem borcům, taktéž J.Bořilovi, T.Chorýmu a i D.Douděrovi.
Mají na titulu taky svůj podíl.
Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo
houston (přítel SN) před měsícem 15.05.2026 17:07 |Pokud bylo po zápase s Hradcem sezení, na kterém bylo řečeno, že jakýkoli úmyslný prohřešek s následným vyloučením nesmí nastat, tak to platí a oba dva, Ch. a D. to věděli a má to platit. Jakýkoli změkčování je průser do budoucnosti.
Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo
mats před měsícem 15.05.2026 19:04 |Přesně. Jednak by to byl vzkaz do kabiny, že vlastně může projít skoro cokoliv. A za druhý bysme byli před "fotbalovou veřejností" akorát tak za kašpary a tutově by nám to zase delší čas otloukali o hlavu.
Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo
rak (přítel SN) před měsícem 15.05.2026 17:08 |Asi s tím mohl Tvrdík chvíli počkat, s tím souhlasím. Na druhou stranu si úplně dovedu představit jak strašně by mě to také vytočilo (to několikeré opakování, navíc pár dní po jasném vyjádření ke kabině po zápasu v Hradci.) A nevím, jestli bych se na jeho místě zachoval jinak. Trenér se jich jakoby zastal. Ale pak na tiskovce jasně řekl, že s Tomášem už zkoušeli všechno a nepomáhá nic. Repre je Koubkova zodpovědnost, ke klubu by se teď vyjadřovat nemusel. Názory jsou různé. Panenka třeba jednoznačně říká, že by je nebral, protože to je dost riziko, když se nedokáží kontrolovat.
No, fandit budu repre, Koubkovi i těm dvěma, když nastoupí. Jinak si myslím, že oba by měli zkusit zahraničí a u nás opravdu už nepokračovat, i kdyby JT snad vyměkl. Jinak jsem po přestupu Chorého patřil spíše mírně k jeho zastáncům. A také to rok vydržel. Bohužel, má to nějak v sobě.
Zápas s Jabloncem se mně jinak líbil a decentně jsem si to užil, tak nějak v pohodě.
Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo
honza304 před měsícem 15.05.2026 19:07 |Já jsem si dal Veltlínské zelené ;-)
Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo
jenusp před měsícem 16.05.2026 00:06 |NAPROSTÝ SOUHLAS S 10 PRO VŠECHNY HRÁČE!
Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo
o-cab před měsícem 15.05.2026 16:14 |Isife uz je nastesti nejakou dobu nad Douderou, vzhledem k cemuz and vzhledem k nepotismu ve skladani tymu je pro Slavii dobre, ze jde Doudera pryc.
jinak se mi strasne libi nova mlada kostra tymu - Markovic, Chaloupek, Zima, Moses, Mubarak, a prave Isife. snad vsichni zustanou a budou nam davat na hristi dal radost.
jsem zvedavy na zmeny v kadru. snad budou treneri po odchodu Choreho donuceni hrat lepsi fotbal. Cham podle nejakeho videa udajne take konci. doufam tedy, ze konecne privedeme nejake poradne utocne posily, ktere pomohou i v LM.
Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo
slavista23 před měsícem 15.05.2026 17:04 |I kdyz co se udalo. Nebylo by spatne hodnoceni hracu po derby. Pekne prosim.
A i jak jsi to sam nakousl tak i nekteri hraci si pochvalu zaslouzi.
Nikdy toho neni dost abychom si neco pekneho precetli o Slavii.
Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo
honza304 před měsícem 15.05.2026 19:03 |Kluci v tomto přetěžkém zápase předvedli výkon mistrů a já před nima smekám klobouk. V této mediální honičce na nás jsem si to vůbec nedokázal představit. Rád bych si pamatoval všechny tituly, které jsem za svůj život zažil, tento nezapomenu určitě a kluci, s tím, co odvedli na hřišti, rozhodně taky. Gratuluji a mnohé díky!!!
Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo
cvočkař Danda před měsícem 15.05.2026 20:41 |Hodnocení velmi přesné,jen Provodovi bych dal také 10.
Celý tým hrál výborně a není co vytknout.
Vedení musí přivézt hodně dobrého útočníka, Mojmír to sám celou sezónu nedá.
Myslím si, že to nemusí být žádný hromotluk.Dal bych přednost rychlému rtuťovitému
hráči s vyspělou technikou a dobrým zakončením.
Bude to jistě obtížné a asi hodně drahé,ale snad na to máme,vzhledem k postupu do LM.
Ještě zpět k tomu sobotnímu pruseru, četl jsem, že rozhodčí písknul2x a fans tam vyrazili
slavit ještě před koncem.Tím nechci omlouvat ty bezmozků kteří vběhli se světlicemi a házeli
je do sektoru hostů a napadli i hráče.
Fandím Slavii 61 let,Spartu ze srdce nenávidím,ale co je moc,to je moc.
S úctou cvočkař Danda.
Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo
IJS před měsícem 15.05.2026 22:39 |Ke komentáři i hodnocení hráčů není co dodat. Prakticky se vším souhlasím a to včetně závěrů z nedohraného derby. Překvapuje mně mediální lynč Jardy Tvrdíka, kde ho vykreslují jako největšího viníka celého "průseru". Dnes je každý chytrý, ale zodpovědnost žádná. Dál to nechci rozvíjet. Vyjadřují se k tomu snad všichni včetně Ládi Vízka. Dnes je jim všechno jasné a přesně vědí jak se mělo postupovat...
Pro mně vynikající závěr sezóny - hokejový mistr Pardubice, fotbalový mistr Slavia! To se ještě niky nesešlo!
Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo
iwanowicz před měsícem 16.05.2026 11:10 |Oznacovat pana Tvrdika za hlavniho vinika tech udalosti je uplnej bizar. Dotycni vubec nechapou, ze je to vrcholny manažer, ktery resi smlouvy se sponzory na nejvyssi urovni a rozhodne nema v naplni prace pri zapase ve VIP zvednout tel. a volat policii, aby nabehla na stadion. Na to ma Slavia reditele bezpecnosti, ktery svoji praci nezvladl a byl propusten.
Tituly
Mike před měsícem 15.05.2026 23:51 |Asi skoro nikdo si nepamatuje tady titul z roku 1947, po kterém následovalo skoro půl století období sucha, než přišel titul v roce 1996, který já stavím nejvýše ze všech, které jsem měl tu čest pak prožít. A ten letošní mám na druhém místě. Neuvěřitelný horror, který by nenapsal ani Hitchcock. Nazval bych ho jako třeba ,,Skoro z ráje do bažiny a za 3 dny opět do ráje a konečně definitivně". Na třetím místě pak velmi nečekaný titul Šilhavého v roce 2017. Na podzim nás chodilo do hlediště asi 7000, nejvyšší návštěvy byly proti Bohemce- 11000 a proti Boleslavi. 10000. Poprvé bylo vyprodáno až v 19.kole na utkání s Plzní o 1.místo, kdy jsme vyhráli slavným gólem Michala Frydrycha 1-0 gólem z 88. minuty, dostali se před Plzeň a už to vedení jsme víceméně nepustili. Ten gól řadím spolu s gólem Olayinky proti Seville a poločasem 4-0 proti Spartě mezi své 3 největší zážitky v Edenu. Vzhledem k okolnostem letošního titulu hráčům děkuji, že i když přišli o životní titulový zážitek, kdy ho mohli získat v přímém souboji s největším rivalem, tak se nepoložili a smetli Jablonec a tu mistrovskou korunovaci potvrdili za 3 dny.
Re: Tituly
kjandourek (admin) před měsícem 16.05.2026 11:11 |Já jenom malinko: ten gól Seville dával Traoré.... ;-)
Re: Tituly
Hojik před měsícem 17.05.2026 13:02 |Slavia získala mistrovský titul v roce 1996 1. května, aniž by ve stejný den musela vyhrát. Stalo se tak po prohraném zápase 27. kola na hřišti FC Petra Drnovice (kde Slavia podlehla 0:3), protože její největší rival v boji o titul, Sigma Olomouc, následně prohrál v Uherském Hradišti.
ještě jednou k derby - v klidu jsem shlédl - proč 9 minut?
jenusp před měsícem 16.05.2026 00:01 |dnes téměř po týdnu, kdy jsem byl s celou rodinou v Edenu na tribuně Františka Pláničky blízko sektoru sparty a nadával, jak tam hází dělobuchy a světlice a pak viděl ten úprk našich fans (s některýma blbama se světlicema) jsem v klidu shlédl znovu zápas ze záznamu. Rozhodčí v 1. poločase nenastavil nic! A v 2. poločase 9 minut - to jako sčítal to co měl nastavit v 1. poločase? Za mne by ten 2. poločas bylo adekvátních 5-7 max, jestli si k tomu připočetl to co nenastavil v 1. půli? Tam mohl klidně dát 2-3 minuty - nikdo by se nezlobil. Po té se fakt nedivím emocionální reakci naší lavičky. Tvrdík mne s těma vypálenýma stanoviskama - viz na podzim téměř vyhození Mojmy Chytila! celkem dostává. Jasný potřebuje uspokojit poptávku davu, ale proč jde do háje tak proti vlastním? Teď mám na mysli ano především Douděru. Ano je to magor, ale zazřanej do fotbalu, to je jako kdyby Šádek řekl že vyhodí Lukáše Červa - no neudělá to! Sranda je, že EXPERTI ve studiu o poločase říkali, JAK SLAVIE DO TOHO DÁVÁ MÁLO ENERGIE A EMOCÍ A ŽE TO MUSÍ BÝT VÍCE VÁLKA! No a pak to kritizují? Kluci na hřišti podali maximum. PŘEDĚLEJTE světelné tabule, ať je tam vidět SKUTEČNÝ ČAS a příště na TAKOVÉ UTKÁNÍ MUSÍ BÝT POZVÁNA POLICIE! a když ko..ti ze Sparty hází na hřiště dělobuchy a světlice, tak tam mají naběhnout a zavřít je a pokud blbci od nás hází světlice do lidí, mají dostat 3 roky natvrdo! HOW DOMLUVIL JSEM
Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před měsícem 16.05.2026 09:31 |Dobré ráno Vám všem a jak jinak, samozřejmě u dobré kávy.
Hodnocení přítele Alanora vychází z výkonů našich hráčů v tomto zápase. On sám by asi jinak pocitově taky dal všem deset.
Kluci nedali Jablonci čuchnout a kecy komentátorů o nemastném výkonu jabloneckých, to byla jen snaha o bagatelizaci našeho výkonu.
Pro naše všechny kluky to nebyl jednoduchý zápas a nechci už dál komentovat všechno to, co nastalo po derby.
Ano, s pokorou přijímám věcnou a logickou debatu, co všechno jsme udělali blbě a jak se nám to vymstilo.
Ale nebudu souhlasit s mediálním lynčem na všechny slávisti.
Klukům chci moc poděkovat a už teď přemýšlím o tom, jak budeme pokračovat při obnově a nových principech a to jak při skládání a posílení mužstva na příští sezonu, tak ale i při fungování klubu a novém způsobu podpory fanouškovské základny. A určitě mi rozumíte, co tím hlavně cítím.
Nic není nad klub Slavia Praha.
Nelze si usurpovat nějakou vlastní kulturu, která má od hodnot a tradic Slavie hodně!!!! daleko.
Co nás nezabije, to nás posílí.
Máme dost šikovných hráčů, kteří mohou do A mužstva dobře zapadnou to i díky zkušenostem, které už tito hráči získali na hostování v jiných prvoligových mužstvech.
Ve vzoru Štěpána Chaloupka je vidět, že to umíme a prostě do toho půjdeme.
To je i výzva pro realizační tým.
Chci hledat pozitivní a přitom reálná řešení a věřím, že to je jeden ze způsobů renesance našeho slávistického fotbalu.
Kostra týmu je zkušená a přitom ještě má na to, aby šla výkonnostně výš.
Provod, Chytil, Sadílek, Moses, Oscar, Chaloupek, Zima, Holeš, Ogbu, Markovič, Staněk, Isife, Jurásek, Vlček a možná ještě se snad probere Kušej.
K nim můžeme vybrat a možná i přidat mladé kluky jako Suleiman, Sanyiang, Konečný, Jelínek, Ayialosi, Halinský a možná ještě další, kteří si o zkoušku říkají.
Pojďme do toho a nebojme se to realizovat.
Na závěr ještě jedno doplnění.
V jednom ze svých posledních příspěvků jsem napsal, že už nechci slyšet slovo sparta.
Napsal jsem to v tom smyslu, že to slovo sparta nechci v žádném skandování či chorálu při našem fandění.
Napsal jsem to v tu chvíli asi blbě a za to se omlouvám. Proto to mé dnešní doplnění.
Sparta není kurva, protože tím i bych snad urazil i tu kurvu.
Snad jste mou myšlenku pochopili ve všech souvislostech a hlavně i po tom, co se o nás všechno, díky právě sparťanským hnojometům, napsalo.
" Deficiente lege et consueutudine recurrendum est ad rationem naturalem " Sokrates
Chybí-li zákon a zvyk, je třeba se vrátit ke zdravému rozumu.
S úctou k Vám všem
Sokrates55
Komentář byl uživatelem upraven (16.05.2026 12:31) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Dobré ráno Vám všem a jak jinak, samozřejmě u dobré kávy.
Hodnocení přítele Alanora vychází z výkonů našich hráčů v tomto zápase. On sám by asi jinak pocitově taky dal všem deset.
Kluci nedali Jablonci čuchnout a kecy komentátorů o nemastném výkonu jabloneckých, to byla jen snaha o bagatelizaci našeho výkonu.
Pro naše všechny kluky to nebyl jednoduchý zápas a nechci už dál komentovat všechno to, co nastalo po derby.
Ano, s pokorou přijímám věcnou a logickou debatu, co všechno jsme udělali blbě a jak se nám to vymstilo.
Ale nebudu souhlasit s mediálním lynčem na všechny slávisti.
Klukům chci moc poděkovat a už teď přemýšlím o tom, jak budeme pokračovat při obnově a nových principech a to jak při skládání a posílení mužstva na příští sezonu, tak ale i při fungování klubu a novém způsobu podpory fanouškovské základny. A určitě mi rozumíte, co tím hlavně cítím.
Nic není nad klub Slavia Praha.
Nelze si usurpovat nějakou vlastní kulturu, která má od hodnot a tradic Slavie hodně!!!! daleko.
Co nás nezabije, to nás posílí.
Máme dost šikovných hráčů, kteří mohou do A mužstva dobře zapadnou to i díky zkušenostem, které už tito hráči získali na hostování v jiných prvoligových mužstvech.
Ve vzoru Štěpána Chaloupka je vidět, že to umíme a prostě do toho půjdeme.
To je i výzva pro realizační tým.
Chci hledat pozitivní a přitom reálná řešení a věřím, že to je jeden ze způsobů renesance našeho slávistického fotbalu.
Kostra týmu je zkušená a přitom ještě má na to, aby šla výkonnostně výš.
Provod, Chytil, Sadílek, Moses, Oscar, Chaloupek, Zima, Holeš, Ogbu, Markovič, Staněk, Isife, Jurásek, Vlček a možná ještě se snad probere Kušej.
K nim můžeme vybrat a možná i přidat mladé kluky jako Suleiman, Sanyiang, Konečný, Jelínek, Ayialosi, Halinský a možná ještě další, kteří si o zkoušku říkají.
Pojďme do toho a nebojme se to realizovat.
Na závěr ještě jedno doplnění.
V jednom ze svých posledních příspěvků jsem napsal, že už nechci slyšet slovo sparta.
Napsal jsem to v tom smyslu, že to slovo sparta nechci v žádném skandování či chorálu při našem fandění.
Napsal jsem to v tu chvíli asi blbě a za to se omlouvám. Proto to mé dnešní doplnění.
Sparta není kurva, protože tím i bych snad urazil i tu kurvu.
Snad jste mou myšlenku pochopili ve všech souvislostech a hlavně i po tom, co se o nás všechno, díky právě sparťanským hnojometům, napsalo.
" Deficiente lege et consueutudine recurrendum est ad rationem naturalem " Sokrates
Chybí- zákon a zvyk, je třeba se vrátit ke zdravému rozumu.
S úctou k Vám všem
Sokrates55
.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo
rybarmirek před měsícem 16.05.2026 09:37 |Zdravím,tak takhle popsat současnou situaci v klubu,popsat budoucnost a prostě vše trefit tak přesně,to umí málokdo.Vazim si vašich příspěvků a rád je čtu a doufám že je budu ještě dlouho číst,všechna čest.
Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo
mig52 před měsícem 16.05.2026 12:15 |Sokrate, tvůj koment se mi moc líbí. Zvláště ta pasáž o bídě je originálně pravdivá a pro mne i běžně vtipná.
Jen z jedné myšlenky mám obavu a zdůrazňuji, že nechci být negativní. Totiž tvé přesvědčení, že to s šikovnými hráči umíme, viz Chaloupek. Ano, ten se vydařil, ale mám pocit, že stejně jako kdysi Diouf dostal čichout, až po zraněních spoluhráčů, ne, že by jej trenéři postavili jako hráče, na kterého dle svého čichu sázejí. Ale to není nejpodstatnější. Spíše ty váhy jsou o dvou miskách a třeba Cham, který je jistě také šikovný, na tom se snad shodneme, si moc nezahrál a pro mne je to signál, že jsem v těch vyjádřeních o práci s talenty opatrný. Připomínám, že JiT kdysi zdůraznil, že Cham na sobě tvrdě pracuje a udělal velký pokrok, aby zase někteří neargumentovali tím, že se k nám nehodil proto, že byl líný na krok atd.
A takových hráčů bylo víc !!
Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo
IJS před měsícem 16.05.2026 16:15 |Zdravím kolego a musím napsat, že s tím přístupem Slavie k mladým hráčům máš, bohužel, pravdu. Chaloupek a Diouf byli původně "z nouze cnost". Za to máme na hostováních a v Béčku plno Afričanů, které už většina fanoušků ani nezná a asi se s nimi nepočítá. Zato kluky z akademie jsem v sestavě dlouho neviděl. Ale to nechme na letní pauzu. K tomu Chamovi. Styl Slavie je takový, že ve středu zálohy nemůže hrát sebelepší "drbal". Sice se mu třeba povede jedna průnikovka za zápas, ale každá ztráta ve středu hřiště je těžký problém při bránění 1 na1. A těch ztrát dokáže vyprodukovat víc než průnikovek Viz. těch 15 minut s Jabloncem.
Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo
coogee před měsícem 16.05.2026 13:00 |Zdravím, příteli, mám jen jeden postřeh nebo myšlenku k výkonu Jablonce.
Řekl bych, že stejně jako předtím na Letné, nehráli naplno. Oni teď mají prostě jediný cíl, a to je vyhrát pohár.
Jeho zisk pro ně znamená teď všechno.
Zpočátku se i snažili, ale kluci na ně vlítli a po druhém gólu už bylo jasné, i jabloneckým, že je hotovo. Takže ten jejich, v prokřiváckých médiích hojně oplakávaný nemastný výkon, se vlastně dostavil až po našich dvou gólech.
Škoda, že jejich pláč nepřišel už po utkání na Letné, tam Jablonec takhle hrál asi už od začátku.
Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo
žbl68 před měsícem 18.05.2026 13:55 |bezvýhradný souhlas ...... i s tím skandováním - Sp**ta není kurva, Sp. .... je ebola, mor a kurděje dohromady .... není nutno si ji jakkoliv brát do úst .... sama se zmermomocní :-) ignorace je nejlepší lék proti tomuhle :-)
Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo
Jarda 49 před měsícem 16.05.2026 10:01 |Přátelé. Titul je kde má byt. Já bych dal 10 všem a to včetně realizaku. Takto se vyhrabat za par dni z toho marasmu a mediální smrští po tom kdy nám “borci” z TS sebrali možnost se vysmát rudochum po derby jinou možnost ani nepřipouští.
Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo
mig52 před měsícem 16.05.2026 11:56 |Až na Houštu, ten naučil Doudise takové věci, že se kvůli nim asi bude muset pakovat ze Slavie.