Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Něco se pokusíme vymy
Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Něco se pokusíme vymyslet
Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Něco se pokusíme vymyslet
Komentáře (84)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
Ados před měsícem 14.05.2026 11:10 |Nebylo nám líp, když JT byl zalezlej a nevěděli jsme o něm? Nechápu, že se není schopen poučit a vždycky plácne nějakou kravinu, aby jí za pár dní mírnil. Úplně se děsím, co zase přijde.
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
brťas74 před měsícem 14.05.2026 12:18 |Příteli,ve vyhrocené atmosféře občas řek neš některé věci tak jak ti přijdou na mysl, i když je třeba ani tak nemyslíš.Buďme rádi že vedení nestrčilo hlavu do písku a neházelo vinu na někoho jiného,tak jako někteří představitelé rivala,kteří přes média štěkali jak je Slavia antisparťansky naladěná a kdesi cosi.... Já za sebe říkám že jsem rád že pan Tykač směrem k fanouškům přišel z tak vstřícným gestem a něco bude.Titul je úspěch, i když letos s takovou kaňkou a je potřeba to společně oslavit.A třeba né tak pompézně.Budu tam...tam
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
Ados před měsícem 14.05.2026 13:03 |Nesouhlasím. Je v čele nejúspěšnějšího klubu v ČR a nemůže vypouštět informace na základě toho v jakém je zrovna rozpoložení.
Uděláme z Edenu nejbezpečnější stadion - nemá pro to podporu v legislativě, bude trestat nevinné fanoušky
Žádné oslavy nebudou - tak nakonec nějaké budou
Chorý a Douděra si za nás už nekopnou - třeba jo, ale kabina za hráči stojí a trenéři očividně taky
Já ho beru, že nás vytáhl z největší bryndy. Postavil klub na nohy. Máme za jeho vedení sportovní úspěchy. Ale někdy je lepší držet jazyk za zuby a zvolit klidnější rétoriku.
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
kjandourek (admin) před měsícem 14.05.2026 15:25 |Ve skutečnosti je to přesně naopak....
JT rozjel ukázkovou tzv. krizovou komunikaci - ostatně ho za to pochválil i Novotný v Kbz... Místo toho, aby situaci zlehčoval, bagatelizoval, nebo tzv. žehlil, vyhlášením trestů tvrdších, než všichni čekali (a co na tom, že si je legislativně nemůže dovolit), sebral vítr z plachet drtivé většině komentátorů, kteří si do nás chtěli kopnout. Těm najednou byli články ve stylu: "vyhoďte Chorého a zrušte sever" úplně k ničemu...
Teď samozřejmě některé lidi opravdu vystrašil, takže budou sekat latinu, za druhé strhnul pozornost na sebe, takže se trenérský štáb i hráči mohli v klidu soustředit na další zápas.... a hlavně tím ukázal disciplinárce, že vnímáme co se stalo a iniciativně s tím hodláme něco dělat....
V téhle chvíli může s provinilci vést dialog z pozice toho, kdo drží v ruce všechny trumfy a má situaci pod kontrolou... a jako takový si potom může dovolit blahosklonně tresty zmírnit...
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
Ados před měsícem 14.05.2026 16:24 |Jaké lidi vystrašil?
Myslíš, že potom co natře hráče a vytahuje rodinné a zdravotní informace má nějaké trumfy jo?
Proč tak podcenil bezpečnost na stadionu když ví, že se dle jeho slov TS radikazovala a proč s tím něco nedělal posledního půl roku?
Že na sebe strhnul pozornost souhlas a pro A tým to bylo jedině dobře.
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
kjandourek (admin) před měsícem 14.05.2026 19:05 |V podstatě všechny, co mají permice na sever....
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
vojtal před měsícem 14.05.2026 19:11 |Ty si zrovna myslím, že spíš nejvíc ze všech nasral.
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
kjandourek (admin) před měsícem 14.05.2026 19:14 |A mluvil jsi alespoň s jedním?
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
Edenjejenjeden před měsícem 14.05.2026 19:33 |Ne ale dělal anketu :-))).
Jinak my jsme snad jedinej klub , kde se hejtuje i bezprostředně po obhajobě titulu.
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
carevitchando před měsícem 14.05.2026 17:42 |Já to někde psal, že Tvrdík hasil největší škody. Je to pragmatik a ať se to lidem líbí, nebo ne, udělal to brilantně.
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
vojtal před měsícem 14.05.2026 18:31 |Tohle všechno je pravda, jenže musí se dodat i to B.
Rozdal tresty všem, kromě sebe.
A jak píše níže i Ados, udělal to stylem, kdy mimo jiné vytahoval Chorého a Douděry rodinu a osobní život.
Navíc sám přiznal, že TS jim dopředu oznamovala že "se něco" stane.
Kdo na stadionu byl, tak viděl, že nejpozději na konci zápasu se schylovalo k průšvihu a je tam málo security nebo policie.
Ohání se slovy jako slávistická čest a pak se dle toho nechová.
Ta mince má dvě strany.
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
kjandourek (admin) před měsícem 14.05.2026 19:11 |Jenom si ujasněte, co mu vyčítáte....
Nikdo nepopírá, že Slavia situaci podcenila... Ale Tvrdík je šéf, má pod sebou lidí - nečeká snad nikdo, že on sám zvedne telefon a dá pokyn policii, nebo že si tam půjde stoupnout sám, ne?
Tady se kritizuje jeho komunikace po průseru...a já říkám, že tu zvládnul skvěle... A mám pro to výše uvedené argumenty...
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
vojtal před měsícem 14.05.2026 19:19 |To přece nikdo neříká, že tam má běhat na konci zápasu jak SLO Martin Benda co se to tam chudák jako jeden z mála snažil alespoň nějak hasit.
Tvrdík je ale zodpovědný za to, co se dělo před tímto rizikovým derby.
6 měsíců s ním dle jeho slov TS nemluvila
Přibližně týden před zápasem prý dostal informaci "že se některé věci některými lidmi stanou"
Lidé z TS ta tvrzení zas rozporují
Týden se mluví o historickém Derby, kde můžeme porazit Spartu a brát titul
A on nezajistí adekvátní bezpečnostní opatření?
A že to odnese šéf bezpečnosti, prosim, ale tu hlavní odpovědnost tu nese on.
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
DF007 před měsícem 15.05.2026 11:00 |Jen podotknu, že nejvyšší pozice sebou nese i největší zodpovědnost. To ale evidentně neplatí pro Tvrdíka.
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
kjandourek (admin) před měsícem 15.05.2026 12:05 |Já podotknu, že striktním uplatňováním této zásady by nikdy žádný vedoucí pracovník nikde dlouho nevydržel....
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
vojtal před měsícem 15.05.2026 12:27 |Přešlapy Tvrdíka se omlouvají opakovaně a někteří si zřejmě přejí, aby to dno, na které nás nyní zatáhl, bylo ještě hlubší.
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
wimpy před měsícem 15.05.2026 12:43 |Tím dnem myslíš šest titulů a účast v LM?
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
vojtal před měsícem 15.05.2026 12:47 |To všechno uznávám. Ale to všechno se maže největší ostudou v historii klubu, která se stala teď v sobotu.
Jestli si schopný toto omlouvat jakýmkoliv sportovním úspěchem, je to tvoje právo.
S mými hodnotami se to ale neslučuje.
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
wimpy před měsícem 15.05.2026 12:49 |Takže veškeré tvé hejtování Tvrdíka od tvého počátku zde bylo nesmyslné, na dno jsme se dostali až díky incidentu v derby?
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
vojtal před měsícem 15.05.2026 12:56 |Mé "hejtování" Tvrdíka dlouhodobě je zejména kvůli tomu, že dělá mikromanažera i sportovnímu fungování klubu a dlouhodobě hrajeme humusfotbal, na který se nedá dívat, a který má katastrofální výsledky v Evropě. Za tím si i nadále stojím, ale chápu, že někomu se to může líbít. Jsem i nadále přesvědčený, že bez něj bychom byli ještě úspěšnější, kdyby Trpišovský měl správné sportovní vedení.
Zpátky ale k pointě o čem se tu bavíme.
Co nepochopím jsou lidi, kteří i po nejčernějším dnu v historii Slavie, za který i sám Tvrdík uznal svoji vinu, jsou i nadále schopni ho obhajovat a zdá se jim v pořádku, že nerezignoval a ještě odpálí všechny kolem sebe, kromě sebe, včetně nevinných fanoušků.
Tak to prostě řekni na plnou hubu: spláchl si morálku, čest, hrdost na hodnoty Slavie do koše kvůli sportovním úspěchům, které ti Tvrdík servíruje jako ty nejlepší možné a ty mu to žereš.
Neodsuzuji tě, jen tebou a podobnými "fanoušky" pohrdám.
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
wimpy před měsícem 15.05.2026 13:00 |Jestli to nebude tím, že jsem se Slavií zažil opravdu mnohem horší situace, než je tato. Takže mě to kvičení o morálce, cti a hrdosti přijde vyloženě komické.
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
DF007 před měsícem 15.05.2026 13:18 |Taky to tak v normálních společnostech funguje, že končí oba. Co proboha na poradě vedení dělali, že neměli připravené scénáře, obzvláště poté, co ty signály o plánované invazi na hřiště měli? Ať pak tedy řekne, že bezpečnostní ředitel nedodržel připravený scénář a nevymlouvá se na důvěru. Buďto měl klub důvěru ve fanoušky nebo bezpečnostní ředitel něco nedodržel. Obojí dohromady nejde. A to je právě důvod, proč za to celé viním Tvrdíka. Sám si ve vyjádřeních odporuje. Dále hodlá nezákonné chování diváků nahradit jiným svým nezákonným jednáním (kamery- face rocognicion system). Takže na jedné straně porušovat zákon je odporné, ale když to chce dělat sám, je to správné?
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
vojtal před měsícem 15.05.2026 13:28 |Mně to přijde už jak nějakej stockholmskej syndrom, kdy část fanoušků bude Tvrdíka obhajovat ať udělá cokoliv.
A když i on sám uzná, že za to nese odpovědnost, vyháže všechny kolem sebe, kromě sebe. Tak ti samí řeknou - "no, vlastně za to může, ale ať to rozhodne majitel, jestli skončí". Což je mimochodem další PR narativ, co Tvrdík nyní rozjel.
Prostě se bojí nahlas sami před sebou říct, že je to odpovědnost Tvrdíka a musí za to nést následky.
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
SLAVIESTA před měsícem 15.05.2026 12:37 |Když ono se to na toho malýho, který se ani nemůže bránit, tak krásně shodí. A ještě velkej ukazuje svaly. To jsem rozhodnej, spravedlivej. Já tady udělám teď pořádek. Nějak zapomene zmínit, že bordel, kterej uklízí vyhazováním malých, je hlavně jeho zásluha.( s Tvrdíkem to nemá nic společného, případná podoba je čistě náhodná)
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
kjandourek (admin) před měsícem 15.05.2026 17:42 |Ono se taky v anonymitě internetu, schovaný za nicneříkající přezdívku, krásně kope do někoho, kdo si dovolil být úspěšný, že? Tváří v tvář bys s bídou vykoktal pozdrav, ty hrdino...
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
vojtal před měsícem 15.05.2026 17:46 |Platí tě přímo PR klubu nebo si svojí čest a morálku zahodil dobrovolně?
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
kjandourek (admin) před měsícem 15.05.2026 17:53 |Hochu, ty si tahle slova vůbec neber do huby, ty vůbec netušíš, co znamenají...
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
vojtal před měsícem 15.05.2026 18:14 |A co znamenají? Třeba to, že když mluvíš o hodnotách našeho klubu, pak svým selháním způsobíš největší mezinárodní ostudu v historii a ani nejsi schopný rezignovat, tak alespoň vyhodíš lidi pod sebou? To je čest a morálka? Nebo tu situaci nedokážeš vyřešit jinak, než že uvalíš vinu na všechny, kromě sebe? Nebo to, že takového člověka obhajuješ, protože jsi fanoušek svého klubu a chceš sportovní úspěchy, takže najednou nějaké hodnoty a morálka jdou na vedlejší kolej? Já si to rád vyslechnu, pouč mě.
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
SLAVIESTA před měsícem 15.05.2026 18:12 |Myslím, že v anonymitě internetu se tu nacházejí mnohem horší poznámky než ta moje. Netušil jsem, že tě to tak rozčílí, tak se uklidni, já už budu hodný(dneska). Vím, že jsi loajální až za hrob. Já to tak nemám.
P.S. Anonymita internetu není můj vynález.
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
brťas74 před měsícem 15.05.2026 12:49 |Pokud vím tak sám Jaroslav Tvrdík říkal, že nechce zbaběle nechat vyřešení průseru na nikom jiném a utéct od toho.Až se věc dořeší, pokud majitel klubu shledá jeho pochybení,pan Tvrdík je ochoten nabídnout rezignaci sám.
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
vojtal před měsícem 15.05.2026 12:59 |A tohle mu vážně věříš? Ať ji nabídne teď. Odpovědnost za ten průšvih přijal. Všechny kolem sebe vyhodil a potrestal. Ať je tedy chlap a tu slávistickou čest dokáže i činy.
Takhle je to jenom srab, zbabělec a pokrytec, co káže vodu a pije víno.
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
pf před měsícem 15.05.2026 13:56 |Všude v médiích se můžeš dočíst, že funkci dal majiteli k dispozici. Ten to neakceptoval, budeš se s tím muset buď smířit, anebo si koupit klub :)
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
záplata před měsícem 15.05.2026 15:31 |Tak to žiješ ve velkém omylu, Tvrdík tuto variantu sám dementoval, on majiteli nabídl přechod na jinou funkci v klubu, takže brýle dolů :-)
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
vojtal před měsícem 15.05.2026 16:05 |To jsou ale fakta, která se místní sektě Tvrdíkovců nehodí :)
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
wimpy před měsícem 15.05.2026 16:30 |Úplně nechápu tvoji logiku, není to spíš fakt, který se naopak nehodí tvrdíkobijcům?
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
vojtal před měsícem 15.05.2026 16:54 |Ne. On totiž nenabidl rezignaci ve smyslu odchodu z klubu. Nabídl majiteli "možnost řízeného přechodu do dozorčí rady".
Prostě plno keců kolem, namísto toho, aby se řídil jím vzyvanymi hodnotami Slavie a měl tu čest říct: "nezvladl jsem to, rezignuji". Přitom sám píše "nelpim na svém místě v klubu" - no výborně, tak se seber a táhni!
Píše to ve svém posledním příspěvku na X. Tak si alespoň přečtěte volně dostupné informace, když už se tu máme hádat, tak bez dojmů a na úrovni!
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
wimpy před měsícem 15.05.2026 17:01 |No já to vidím tak, že přijal odpovědnost a nabídl rezignaci. Kdyby jí majitel přijal, neřekl bych ani slovo, špičkových manageru bude mít dost. Ale asi si vyhodnotil, že bez znalosti prostředí by to byl krok zpět.
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
vojtal před měsícem 15.05.2026 17:16 |On tam doslova píše "to není rezignace". Proboha prosím, zrovna ty se mi tu zdáš jako inteligentní diskutér. Můžeme spolu nesouhlasit, ale vychazejme z faktů a ne z toho, co se nám zdá.
Tady je celý jeho příspěvek: https://x.com/i/status/2055217548715536476
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
wimpy před měsícem 15.05.2026 17:21 |ToS asi pochopil po svém, "to není rezignace" bych chápal jako že to není útěk od rozdělané práce, ale právě vyvození odpovědnosti. Uvědomuješ si, že on ve vztahu k Tykačovi není ten, kdo by si mohl cokoli diktovat?
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
vojtal před měsícem 15.05.2026 17:29 |Chceš mi říct, že Tvrdík nemůže sám rezignovat na svoji pozici? Vždyť on sám uvádí, že nelpí na svém místě v klubu.
Tak ať rezignuje, co mu brání?
Je Tykačův vězeň?
Ne, je to jen pokrytec, co se drží svého koryta a ani rezignovat nechce. Jediné, co nabídl, je přechod do dozorčí rady, kde by "pomohl vychovat nového šéfa klubu" (=zachoval si i nadále vliv na řízení klubu).
Srab, zbabelec a pokrytec to je.
Nejsmutnější na tom je, že mu to lidi žerou a ještě tomu tleskají.
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
kjandourek (admin) před měsícem 15.05.2026 17:39 |Z mého pohledu jsi srab a zbabělec ty...
zamindrákovaný člověk, který nikdy nic nedokázal, schovaný za nicneříkající přezdívku tady pliveš na nejúspěšnějšího ředitele našeho klubu...
Naštěstí ti ty blbý kecy tady nikdo nežere...
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
vojtal před měsícem 15.05.2026 17:43 |Proč tedy Tvrdík nerezignuje? Odpovědnost za černou sobotu přijal.
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
kjandourek (admin) před měsícem 15.05.2026 17:52 |Proč by měl rezignovat člověk, který přišel v době, kdy byla Slavia úplně v háji a vybudoval z ní šestinásobného mistra a trojnásobného účastníka Ligy mistrů? Proč by měl rezignovat člověk, který zvládl protáhnout Slavii situací, kdy zmizel prvotní majitel a on musel fungovat na provizorium? proč by měl rezignovat člověk, který dokázal přesvědčit multimiliardáře slávistu, aby klub odkoupil a dal mu stabilitu?
Já bych tyhle kecy chápal, kdyby JT převzal funkční a klub a stabilního mistra a za deset let jej dovedl do středu tabulky a finančně na mizinu, ale ta cesta je přesně opačná....
Chápu, že s ním máš svůj emoční problém, ale to je Tvůj boj... Já ho za jeho politického života taky moc nemusel, když přicházel, byl jsme hodně rozpolcený... ale v pozici šéfa klubu funguje přesně tak, jak jsem ani ve snu neočekával... osobně se děsím momentu, kdy už zdravotně nebude zvládat a doufám, že to bude za hodně dlouho...
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
vojtal před měsícem 15.05.2026 18:19 |Protože svojí neschopností způsobil největší mezinárodní ostudu v historii klubu a ani nedokáže přijmout odpovědnost a rezignovat.
Protože pod jeho vedením a mikomanagementem sportovního úseku jsme naprosto nekonkurenceschopní v Evropě.
Protože z minulosti se nedá žít věčně a namísto toho, aby umožnil aby se Slavia posunula na vyšší level, z klubu vidíme odcházet odborníky, zatímco se upevnuji kamarádšofty.
Víš, já jsem Tvrdíka kdysi i obhajoval. Ale to, jak mluví o hodnotách Slavie a pak se podle nich nechová, je mi bytostně odporné. Především jde ale o to, že tímto svým chováním poškozuje jméno Slavie a to je to, proč musí z našeho klubu odejít.
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
wimpy před měsícem 15.05.2026 17:39 |Mám občas problém rozklíčovat logiku tvých dedukcí. Jasně, že odejít nechtěl, přehrál to rozhodnutí na majitele. Postavil ho do situace, kdy se rozhodnout musel. Tykač se rozhodl očekávaně.
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
vojtal před měsícem 15.05.2026 17:42 |Mluví o hodnotách a odpovědnosti, ale když má nějakou vyvodit, tak to hází na ostatní, jen ne na sebe.
O tom přesně mluvím.
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
wimpy před měsícem 15.05.2026 17:58 |Nahoře
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
Lunaris před měsícem 15.05.2026 17:13 |Kdyby sis to na tom xku pořádně přečetl, tak vidíš, že dva měsíce zpátky nabídl přechod do dozorčí rady a teď po tom průseru nabídl rezignaci. Takže on nabídl obojí. Tykač logicky odmítl, protože má strategické myšlení na jiném levelu než ty.
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
vojtal před měsícem 15.05.2026 17:24 |KDE TO TAM PÍŠE, ČTU SI TO UŽ PO PÁTÉ!!!???
Přidávám tu tebou zmiňovanou citaci kde doslova píše, že to není rezignace. Nabídl přechod do dozorčí rady a zaučování nového šéfa klubu (=stále by měl vliv) nikoliv rezignaci!
Prosím pojďme se hádat, nesouhlasit spolu, ale držme se faktů!
"V pondeli rano jsem v ramci nasi diskuse po sobotnim utkani majiteli jasne rekl, ze tato moznost je stale kdykoliv otevrena, kdyby si to pral.
To neni rezignace, to neni utek od rozdelane prace. Obzvlast v teto extremne tezke chvili. Klubu slouzim. A budu to delat tak dlouho, dokud si to majitel bude prat, klub to bude potrebovat a zdravi mi to dovoli."
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
pf před měsícem 14.05.2026 17:06 |Majitel ma silnější a rozhodné slovo. Tož tak. Tak to ve světě chodí, že rozhoduje majitel a může to být v rozporu se záměry managementu. Šikovně ta otočka podána, já se těším, půjdeme poděkovat hráčům rádi, moralisti ať puknou vzteky.
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
Ados před měsícem 14.05.2026 17:23 |Já půjdu taky rád, ale jde mi o to, že některá vyjádření byla vypuštěna v emocích a po pár dnech se otočí o 180. Ven to působí směšně a chápu, že v tomhle případě chtěl udělat majitel radost fanouškům.
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
pf před měsícem 14.05.2026 17:33 |Zaznelo jasně, že oslavy budou na popud majitele. Takže fakticky navenek žádná otočka JT, at rudochům praskne pelta. My jsme se ničím neprovinili, ať si užívají svůj festak na toaletne za zpěvu Tomáše Kluse a Pokáče k oslavě druhého místa. Každému, co zaslouží :)
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
Slávista 51 před měsícem 14.05.2026 17:38 |Tak jest.
!
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
mig52 před měsícem 15.05.2026 05:13 |Tj., a já tě povazuju za nekompromisního moralistu.:-)
Repetitio est mater studiorum
malan (přítel SN) před měsícem 14.05.2026 12:14 |Tvrdík VEN!
Re: Repetitio est mater studiorum
sicilianbrno před měsícem 14.05.2026 14:47 |...někam na dobrý oběd a pak ZPĚT, aby mohl dál pro Slavii makat na lepšich zitřách...
Re: Repetitio est mater studiorum
malan (přítel SN) před měsícem 14.05.2026 17:03 |https://denikalarm.cz/2026/05/slavie-nasadi-kamery-na-rozpoznavani-tvari-ze-to-je-nelegalni-jejimu-vedeni-nevadi/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
Re: Repetitio est mater studiorum
malan (přítel SN) před měsícem 14.05.2026 17:26 |https://www.info.cz/zpravodajstvi-a-komentare/tvrdik-slavia-rozpoznavani-obliceju-derby-stadion
Re: Repetitio est mater studiorum
žbl68 před měsícem 14.05.2026 18:45 |ani omylem nemiluju tvrdíka , ale tyhle kecy ........ :-DDDDD
Re: Repetitio est mater studiorum
malan (přítel SN) před měsícem 14.05.2026 19:52 |Co konkretne?
Re: Repetitio est mater studiorum
wimpy před měsícem 14.05.2026 20:05 |Spojování s Čínou a tvrzení, že jeden exces není důvod pro změny. Ten musel po jedenáctém září 2001 vyloženě čumět.
Re: Repetitio est mater studiorum
malan (přítel SN) před měsícem 14.05.2026 20:40 |Slavia nebyla v cinskych prackach?
To prirovnani k 11/9? Paralely ti moc nejdou.
Re: Repetitio est mater studiorum
wimpy před měsícem 14.05.2026 21:19 |Byla. Já jsem začal fandit TJ Slavia Praha IPS. To má velmi podobnou relevanci.
Ta paralela je přesná, i když samozřejmě jak čin, tak represe byly v úplně jinejch dimenzích.
Re: Repetitio est mater studiorum
malan (přítel SN) před měsícem 15.05.2026 09:58 |Ani premisy ti nejdou. ;)
Re: Repetitio est mater studiorum
žbl68 před měsícem 15.05.2026 10:43 |asi tak ...
Re: Repetitio est mater studiorum
Vladko (přítel SN) před měsícem 15.05.2026 07:13 |K tomu článku je pouze tento komentář:
"Na fotbal nechodím, ale nevidím důvod, proč by mi mělo vadit, že pořadatel ví, že zápas navštívil Jan Palička. Jestli to zjistí z nějakého průkazu nebo z mého "xichtu" je mi jedno. Když mi totiž bude vadit, že mne soukromá firma na svém území snímá kamerou, tak na ten zápas nepůjdu, nemusím, není to povinnost.
Na rozdíl od podobného šmírování státem či městem na ulici, což je veřejný prostor........"
Re: Repetitio est mater studiorum
malan (přítel SN) před měsícem 15.05.2026 08:10 |Tak presne pro tebe je ten druhej link, kde jsou nasledky takovych kroku krasne rozvedeny.
Re: Repetitio est mater studiorum
japoko před měsícem 15.05.2026 14:47 |Jo je tu nebezpečí, že až tě kamery poznaj, pošlou tě rovnou k Chocholouškovi!
Re: Repetitio est mater studiorum
žbl68 před měsícem 14.05.2026 18:43 |soukromá akce na kterou můžeš jít nebo nemusíš,jdeš li přijímáš "podmínky" pořadatele .... (nesmí se záběry dostat mimo kanceláře Edenu) kukly rozhodně nebrat .... 8-)
zakony tady ted stejně nikdo nedodržuje .... :-(
Re: Repetitio est mater studiorum
malan (přítel SN) před měsícem 14.05.2026 20:01 |Dik za potvrzeni, ze jsi clanek necetl. :D
Re: Repetitio est mater studiorum
žbl68 před měsícem 15.05.2026 08:24 |četl :-)
Re: Repetitio est mater studiorum
malan (přítel SN) před měsícem 15.05.2026 09:56 |To je dobre, ze jsi to dohnal.
Re: Repetitio est mater studiorum
žbl68 před měsícem 15.05.2026 10:42 |a nedá si pokoj a nedá :-D
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
Eskaes před měsícem 14.05.2026 12:37 |Je krásné vidět ten sparťanský brekot a jejich skřípění zubů. :)
Náš letošní titul je hodně bolí, tak aspoň malá kompenzace na závěr, když jsme se jim nemohli vysmát po vítězném derby.
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
žbl68 před měsícem 14.05.2026 13:47 |statistika je jednoznačná kdo je nejúspěšnější za poslední dobu (20 let , 21 titulů je adekvátní doba, do doby prvohor bych se nevracel) , tak at bulej .... Slavia - 8x, Plzeň - 6x, Sp**ta - 5x, Liberec - 2x
2025/26 Slavia Praha
2024/25 Slavia Praha
2023/24 Sparta Praha
2022/23 Sparta Praha
2021/22 Viktoria Plzeň
2020/21 Slavia Praha
2019/20 Slavia Praha
2018/19 Slavia Praha
2017/18 Viktoria Plzeň
2016/17 Slavia Praha
2015/16 Viktoria Plzeň
2014/15 Viktoria Plzeň
2013/14 Sparta Praha
2012/13 Viktoria Plzeň
2011/12 Slovan Liberec
2010/11 Viktoria Plzeň
2009/10 Sparta Praha
2008/09 Slavia Praha
2007/08 Slavia Praha
2006/07 Sparta Praha
2005/06 Slovan Liberec
Nejvyšší instancí v klubu je Tykač nikoliv představenstvo
malan (přítel SN) před měsícem 14.05.2026 17:49 |Předpokládám, že jak manažeři Chorého, tak Douděry teď půjdou přímo za ním a Tvrdík pak oba vrátí do hodiny do týmu. Klaun :D
Re: Nejvyšší instancí v klubu je Tykač nikoliv představenstvo
sicilianbrno před měsícem 14.05.2026 19:06 |Klaun je člověk, který svým vystupovanim dělá lidem radost, maji ho rádi a rádi ho znova a znova vidi...su rád, že ten pocit z pana Tvrdika máme stejnej...
Re: Nejvyšší instancí v klubu je Tykač nikoliv představenstvo
malan (přítel SN) před měsícem 14.05.2026 19:11 |To určitě nemáme.
Re: Nejvyšší instancí v klubu je Tykač nikoliv představenstvo
japoko před měsícem 15.05.2026 14:44 |Zoufalé, je vidět, že jsi nic nepochopil!
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
wimpy před měsícem 15.05.2026 17:57 |Vojtale, trochu to rozvedu. Tvůj problém je v tom, že za jedinej způsob vyvození odpovědnosti bereš odchod. Problém je, že vyměnit ho za špičkového manažera z fotbalového prostředí není reálné. A i špičkovej manager z nefotbalového prostředí je jednak risk, a zaručeně krok o roky zpátky. Navíc Tvrdíkova zásadní chyba byla podcenění ultras prostředí a lze očekávat, že se poučil. Vyměnit ho by byla blbost a Tykač fakt není hloupej.
Komentář byl uživatelem upraven (16.05.2026 01:10) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Vojtale, trochu to rozvědku. Zvuk problém je v tom, že za jedinej způsob vyvození odpovědnosti bereš odchod. Problém je, že vyměnit ho za špičkového manažera z fotbalového prostředí není reálné. A i špičkovej manager z nefotbalového prostředí je jednak risk, a zaručeně krok o roky zpátky. Navíc Tvrdíkova zásadní chyba byla podcenění ultras prostředí a lze očekávat, že se poučil. Vyměnit ho by byla blbost a Tykač fakt není hloupej..
Skrýt původní komentář
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
vojtal před měsícem 15.05.2026 18:24 |"Vyměnit ho za spickoveho manažera z fotbalového prostředí není reálné" - tohle je zkrátka iluze. Kdyby odešel, naopak se dají vztahy v klubu profesionalizovat. Mohl by přijít kvalitní sportovní ředitel. Mohli by se vyházet nadbytecni lidi z klubu. Celý klub by se posunul na evropskou úroveň. Byla by to skvělá příležitost.
Ale ne, my si pořád budeme lhát do kapsy, že odchod Tvrdíka = konec Slavie.
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
wimpy před měsícem 15.05.2026 18:33 |Kvalitní manažeři v českém fotbale by se dali spočítat na prstech jedné ruky.
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
Snivec před měsícem 17.05.2026 13:42 |to co rikas je, jako kdyz otevres knihu a ctes detem pohadku, a odesel ten zly pan a prisli ti spravni lide a vznikl evropsky klub, ktery vsechny porazel, jenze realita je jina a muzes se na ni podivat primo v lize, treba ktetinsky do sparty cpe stale plno prachu a tech titulu ma kolik? kolik pokusu a cest uz zkouseli? a kolik tech titulu ma JT? tohle je proste realita
Re: Oslavy titulu nakonec budou. Tvrdík slíbil akci pro fanoušky po duelu s Plzní: Ně
Slávista 51 před měsícem 16.05.2026 05:55 |TAK DOUFEJME,
že majitel Slavie pan Tykač,
pojme oslavy titulu tak velkoryse,
že si z toho všichni ti závistivci a odpůrci Slavie -
jak se říká sednou na prdel
a bude mu přáno !