Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 30. kolo

Slavia porazila v těžkém zápase Olomouc a do nadstavby jde s velkým náskokem.

Poslední dva týdny nebyly pro slávisty zrovna příjemné - dvě ztráty plus kauzy okolo Chorého a Bořila. Domácí zápas proti Olomouci tak nabral na důležitosti a bylo třeba se vrátit k správnému přístupu a nastavení v hlavě a pokud možno i zpět na vítěznou vlnu. Utkání se navíc nevyvíjelo v náš prospěch, když se v 15. minutě trefil Sejk. Na mužstvo situace dolehla a navzdory enormní snaze byla na kopačkách našich borců patrná i nervozita. Klíčová byla situace ze 31. minuty, kdy byl vyloučen Lurvink. Zákrok na první pohled nevypadal úplně nápadně, nicméně z opakovaných záběrů se ukázalo, že Švýcar trefil Douděru kolíky na koleno. Intenzita byla sice nižší, trenér soupeře Hapal označil vyloučení za přísné, z mého pohledu si ale myslím, že červená karta byla udělená správně a že byla lepším řešením než uvažované žluté napomenutí, jak dnes posvětila i komise rozhodčích. Takové zákroky vidět nechcete a není od nich daleko k vážným zraněním. Pochopitelně je třeba dodat, že stejný metr by měl platit pro všechny týmy, ale zrovna proti Slavii zasáhlo v posledních dvou kolech velmi kontroverzně video, takže nemám pocit, že bychom měli mít máslo na hlavě.

Do poločasu se nám vyrovnat nepodařilo, naopak v 35. minutě nás naštěstí podržel Markovič proti dobré šanci Krivaka. Poločasová pauza naštěstí znamenala zlom. Na hřiště se po zranění dostal Chytil a jen potvrdil, že role žolíka i spolupráce s Chorým mu náramně svědčí. Slavia přeřadila o dva rychlostní stupně a dosud velmi dobře hrající hráči Sigmy začali odpadávat. Drtivá převaha vedla k logickému vyústění, tedy k míči v brance hostů. Prosadil se právě Chytil a srovnal na 1:1. V obdobnou dobu přišla i skvělá zpráva z vedlejšího Ďolíčku, kde se Bohemians ujali dvěma slepenými góly vedení proti Spartě, kterou nesmyslným zákrokem oslabil Mercado. Závěr zápasu tak fandové mohli prožívat přeci jen v klidnějším rozpoložení. A nervy to přeci jen byly, protože by byla škoda za takto rozdaných karet nechat body ležet doma. Olomouc krátce po inkasovaném gólu ještě podržel Koutný, pak se hostům díky střídáním přeci jen povedlo "nahodit řetěz". Do naší hry se vloudily nepřesnosti a drtivý tlak přeci jen opadl. Když už se zdálo, že by si hosté nakonec mohli kýžený bodík z Edenu odvézt, tak se šťastně tečovanou střelou prosadil sváteční střelec Moses!

Navzdory lehce infarktovému průběhu tak nakonec sobotní odpoledne končilo nejlepším možným způsobem! Slavia vyhrála a jediný rival v boji o titul naopak nečekaně padl o dvě zastávky vedle s klokany. K jistotě titulu asi bude třeba ještě nějaké body v nadstavbě uhrát (a hned příští zápas v Liberci nebude vůbec lehký), nicméně vzhledem k osmibodovému náskoku a současné kvalitě obou pražských S jsem přesvědčen, že je obhajoba jen otázkou času. V sobotu jsme k ní udělali zcela zásadní krok!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jakub Markovič - 6 - Inkasovanou branku chytat nemohl, podržel nás v 35. minutě proti šanci Krivaka, kterému se naštěstí zakončení příliš nepovedlo. Při závěrečném rohu v nastavení došlo v našem pokutovém území k menšímu zmatku, naštěstí všechno dobře dopadlo. Ve vybíhání na centry podle mě ještě má menší deficit oproti Staňkovi, ale co se týče celkového hodnocení, tak je v letošní sezoně již minimálně na jeho úrovni.

Tomáš Holeš - 6 - Menší rychlost je na něm vidět a je i otazníkem pro nadcházející Ligu mistrů (a z pohledu reprezentace i MS). Nicméně s Olomoucí si vedl takticky dobře a situace si pohlídal. Směrem dopředu pak vypomohl aktivitou i nadstandardní rozehrávkou.

Igoh Ogbu - 6 - Další nadstandardní výkon. Jak měl skoro celou sezonu zdravotní potíže, tak je nyní při zranění Chaloupka sakra dobře, že je zpět. Z obrany byl na první pohled nejvýraznější, nicméně u inkasované branky se nechal až příliš strhnout hrou a Sejka nepokryl právě on.

David Zima - 5 - Nastoupil po zdravotní absenci a nebylo to úplně ono. Pokud si to dobře vybavuji, tak před inkasovanou brankou ztratil míč právě on v dobré pozici před soupeřovým vápnem, kdy si příliš předkopl míč. Poločasové střídání vzhledem k přesilovce a snahy dostat do hry více ofenzivních hráčů dávalo smysl.

David Douděra - 5 - V první půli se mu nedařilo a skoro jsem čekal jeho vystřídání, na které byli s Kušejem adepti, o pauze. Snahu měl tradičně enormní, nicméně měl problémy směrem dozadu a dopředu byl velmi nepřesný. Lurvink byl vyloučen po faulu na jeho osobu, nicméně tam šlo spíš o zkrat hostujícího hráče. Nakonec se ale ukázalo dobře, že ho trenér o půli podržel. Douděra se výrazně zlepšil a druhý poločas byl z jeho strany velmi dobrý. Více se mu dařily centry, šťastně si i nepovedenou střelou připsal asistenci na důležité vyrovnání.

David Moses - 8 - Po menším útlumu se dostává do formy. Dobře zahrál už v Hradci a tentokrát odehrál výborný zápas! Zvládl první poločas ve středu pole i druhý netradičně na postu levého stopera. Navíc si připsal zásadní vítěznou branku! Při střele měl samozřejmě notný kus štěstí díky odrazu od protihráče, i tak šlo ale o povedený pokus.

Michal Sadílek - 6 - Herně tradičně velmi dobrý, známku mu snížila zahozená velká šance z první půle. To by se mělo proměňovat a Sadílek trestuhodně branku přestřelil. Jinak ale musím pokračovat v jeho jarní chvále a jsem opravdu rád, že byl v sobotu fit po nepříjemné dohrání bez míče od Suchomela z Hradce.

David Jurásek - 6 - Přijde mi, že v posledních zápasech je jeho projev energetičtější, že je více vidět. Kvalita provedení ale pořád pokulhává a Juráskův přínos zatím není na úrovni výkonům před přestupem do Portugalska. To se ale asi dalo čekat a věřím, že na podzim bude David zase lepší (podobně jako tomu bylo při návratu u Zimy).

Vasil Kušej - 4 - Nemohu mu vyčíst snahu, pohybově to nebylo vůbec špatné. Chtěl hrát, sem tam měl i dobrý moment, v celkovém kontextu je ale přínos Chytila za posledního půl roku někde úplně jinde, což se včera jen potvrdilo.

Tomáš Chorý - 6 - Nebyl to úplně jeho zápas, byť nadstandardní přínos v poli tradičně měl. Do zakončení se ale tolik nedostával, i kvůli výborným výkonům stoperů Krále či Sylly.

Lukáš Provod - 6 - Mírně nadprůměrný výkon. Pro Slavii je pochopitelně nadále přínosný, nicméně aktuálně není ve formě, kdy by bylo naše útočné snažení z velké části pouze o něm.

Muhammed Cham - 6 - Celkem logicky dostal prostor proti oslabenému soupeři. Nedá se říct, že by výkonem nějak ohromil, nicméně zahrál slušně a přispěl k důležitému obratu. Kombinačně bych ho pochválil, za zakončení ho naopak pokáral, když dvakrát mířil vysoko nad branku.

Mojmír Chytil - 8 - To nejlepší na konec! V poločase jsem si říkal, že osud zápasu bude do značné míry záviset na zdravotním stavu Chytila. Pokud bude moci nastoupit, tak naše šance na obrat razantně vzrostou. Což se nakonec jen potvrdilo a Mojmír znovu dokázal, jak přínosný pro Slavii je. Díky výborné anticipaci a dohrání situace vyrovnal na 1:1 a i celkově hrál velmi dobře a na hřišti byl cítit.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce. U Ivana Schranze ale musím zmínit zahozenou obrovskou šanci, která nás pak v nastavení mohla stát body.

27. kolo - Sobota 25. 04. 2026 16:00

Chance liga, 2025/2026
2 - 1
0 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

58. Mojmír Chytil
83. David Moses

SK Sigma Olomouc
SK Sigma Olomouc

15. Sejk

Komentáře (85)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    rybarmirek     před 20 dny 27.04.2026 17:36 |  
    2 0

    Zdravím,hodnocení zcela odpovídá dění na hřišti!

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      VS     před 20 dny 27.04.2026 17:51 |  
      19 0

      Já bych Markymu dál 7. Ono kdyby ten skvely zákrok neprovedl, tak je po zápase. Zlomilo by nás to. Udržel nás ještě v zápase a to bylo klíčové

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        japhy     před 20 dny 27.04.2026 18:39 |  
        5 0

        A nebyl jedinej, ještě ve druhý půli tam někdo vymíchal snad Douděru a střílel dost nebezpečně.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Edenjejenjeden     před 20 dny 27.04.2026 18:42 |  
          11 0

          To byl tuším Ghali , a Markovič tu střelu vytáhnul "přes ruku". To nebyl vůbec jednoduchej zákrok!

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            VS     před 20 dny 27.04.2026 21:18 |  
            3 0

            Souhlas

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          VS     před 20 dny 27.04.2026 21:16 |  
          6 0

          Pravda, to je přesně to co nezvládl Lastuvka, ktery byl také bezesporu skvělý gólman, zachránit tým před 1, 2 obrovskými sancemi. Na Markyho jde 1, 2 tutovky a pocape to. Nepamatuji si moc gólů, které bych mu vyčítal, možná že neuznaný gól Jablonce v Mol Cupu. Pro mě už je to dávno jednička. Neskočí jako tygr pod nohy, pro centr jako "blázen" (v dobrém, jeho silná stránka) Stanek, ale gólman je to podle mě lepší, min. s lepší formou. Jsem rád, že chytá, a o to více , že je to náš odchovanec. Doufám, že je to pro příští rok base jednička


          Komentář byl uživatelem upraven (27.04.2026 21:18) . Zobrazit původní komentář

  2. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Matěj51     před 20 dny 27.04.2026 18:02 |  
    7 1

    Já bych Ogbuovi přidal.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    honza304     před 20 dny 27.04.2026 18:10 |  
    8 2

    Nechci se navážet do hráčů, jen podotknu, že se mi líbíl právě kritizovaný Cham. Mluví a píše se o něm, že nebrání atd., proti Olomouci běhal od naší brankové čáry po vápno Olomouce, moc se mi líbil, škoda těch ukvapených střel. Ale co chci zmínit, nechápu jednu věc, už jsem to tady kritizoval. Mohl by mi někdo vysvětlit, proč hrajeme na třetině hřiště u hlavní tribuny? V první půlce jsme tam byli skoro pořád a my na východní tribuně jsme z fotbalu neměli nic. Do očí svítí slunce a hraje se přes celé hřiště ve stínu. Proč nevyužíváme celé hřiště? Zápas byl o nervy, ale zaplať pánBůh, že to dopadlo, jak to dopadlo!!!

  4. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    kupik     před 20 dny 27.04.2026 18:23 |  
    15 2

    Dobrej podvečer, přátelé
    doufám a věřím. Na závěr hodnocení píše kol.Alanor, že obhajoba by měla býti už jen otázkou času.
    S jeho úvahou se ztotožňuju a za hodnocení díky. Hodnocení jinak velmi trefné a bodík bych opět přidal I.Ogbu.
    Hraje s velkým přehledem, často vyváží balón s dobrou nahrávkou, myslím si, že na tom obdrženým gólu nenese vinu jenom on. Pakliže v létě na něj nepřijde bůhvíjaká nabídka určitě bych se ho nezbavoval, v současný době je vzadu naprosto dominantní.
    Co se samotnýho špílu tejká, byl jsem spokojenej.Pravda, první půle nebyla podle našich not, nutno si ale uvědomit, že každej mančaft, každej, ať je druhej nebo poslední se bude na Slavii připravovat jako na finále LM.
    Všichni se chtěj na Slavii ukázat, potom doma klidně řachnou s outsiderem.
    Olomouc hrála dobře, maj zmáknutý diagonální přechody na dva tři doteky, maj i střelce. A dobrýho gólmana.
    A nehráli špatně ani v deseti, byť mediální smršť za tu červenou na Douděru je až hysterická.
    Ale ani moc neprotestovali, tak nevim, spíš to byla taková oranžová.
    Všiml jsem si, že ani D.Douděra nijak neřval, neválel sudy, ustál tu bolest bez divadla. A bez následků.
    Zrovna tak T.Chorý, všechny zákroky na svoji osobu vzal férově, bez oponentury, v celkem v klidu.
    Takže potlačení negativních emocí a více sil pro team, kterej pracoval poctivě, bojovně a šel za vítězstvím.
    Vona ani ta první půle nebyla nejhorší, šancí bylo dosti, jen se trefit.
    Mně ta naše Slavia tak trochu připomíná zahradu či políčko.
    Umíme najít semínka, zasadit, pohnojit, zalejt, vypěstovat, ale pořád neumíme zdárně sklidit plody tý náročný práce.
    Tím mám na mysli finální řešení gólovejch situací, potažmo samotný střílení branek.
    Takže doufám a věřím, že si chlapci nechali tu brankovou sklizeň na zápasy příští.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Slávista 51     před 20 dny 27.04.2026 19:18 |  
      4 3

      SKLIZEŇ
      bude
      v derby.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Steevee     před 20 dny 27.04.2026 18:44 |  
    25 1

    Fakt by mě zajímalo, co dál s Kušejem. Nebudu vůbec řešit snahu nesnahu. To neznamená nic. Důležité jsou výsledky snahy. Kušej má asi za posledních asi 6 měsíců 2+0. Z toho jeden náhodný odraz s Barcelonou a gól na Dukle, po kterém ho nenapadlo nic inteligentnějšího, než si dávat prst před pusu. Jako že to pochybovačům a hejtrům tím jedním gólem hrozně nandal.

    Jinak naprosto objektivně vzato, my ty zápasy s Kušejem na hřišti hrajeme směrem dopředu v deseti. Jak za dob Gina van Kessela. Pořád je náš, loni jsem ho oslavoval jako všichni ostatní, tak nebudu ani teď vynášet žádné závěrečné soudy. Ale jeho aktuální přínos je naprosto tristní. Snad se v létě nějak restartuje. Protože za loňské jaro si dejme tomu nějaké hájení zasloužil. I když slovo "zásluhy" ve sportu taky rád nemám. Ale pokud by měl takhle pokračovat i příští rok, tak prostě bude muset pokračovat jinde. Jeho aktuální výkonnost na Slavii není. Nedejbože na základní sestavu v ní.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Kortes     před 20 dny 27.04.2026 20:00 |  
      7 0

      Mám dojem že se tu mluvilo něco o tom že se řeší MLS, nedivil bych se ani letnímu odchodu.

  6. Re: hodnocení

    zeleznik2     před 20 dny 27.04.2026 18:51 |  
    14 2

    Ano souhlasím, jen bych uvedl, že všechny tři poslední zápasy jak přes kopírák, tlačíme, máme šance, ale nedokážeme je proměnit a k tomu vyrobíme tak 1-2 chyby v obraně. Soupeř zalezlý na své půlce dvě - tři šance za zápas, buď je využije(Hradec), nevyužije(Plzeň) anebo tak napůl (Sigma) a máme problém. Můžeme, dát 4-5 gólů, ale dali jsme 0,1,2. Namísto devíti bodů, máme jen 4. S Plzní to mohla, být smůla, ale v Hradci neschopnost a proti Sigmě křeč, ikdyž nakonec se šťastným koncem. Podobný zápas jsme zažili na jaře 24. Dvě střely Sigmy dva góly a Mojmír v 84 minutě už jen vyrovnal. Tahle remíza nás stala první místo v tabulce. Na jaře 95, ještě ve starém Edenu 0:0 spousta šancí dvě týče, Olomouc nic, ale stál proti nám tehdy čaroděj Vaniak. Tato remíza nás tehdy asi stála definitivně titul. Teď věřím, že naopak nás tato výhra k titulu přivede.

    • Re: hodnocení

      obiwan     před 20 dny 27.04.2026 22:14 |  
      2 2

      Ale tohle se neděje jen nám...

    • Re: hodnocení

      Kuba1782     před 20 dny 28.04.2026 01:03 |  
      6 0

      Jen upresneni, tech 2:2 nas prvni misto v tabulce nestalo. O to jsme prisli v Plzni po 0:1. Pred Plzni jsme vedli o bod, pak -2 a doma s Olo nakonec -4 a vicemene konecna. Je to ten legendarni zapas, po kterem se Sevcik tlemil do TV.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    LH1969     před 20 dny 27.04.2026 18:54 |  
    9 12

    Já teda nechápu známku Juráskovi hraje fakt divně už tak 3 zápasy forma tam není

  8. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    mis3     před 20 dny 27.04.2026 19:53 |  
    6 4

    Jenom bych doplnil , že v livesport 11 kola byl nejlepší hráč Douděra.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      rakusan     před 20 dny 27.04.2026 20:48 |  
      7 4

      Proč ne, způsobil klíčové vyloučení soupeře a asistoval na klíčovou vyrovnávací branku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        mis3     před 20 dny 27.04.2026 21:20 |  
        5 1

        no a tady je je v hodnocení jeden z nejhorších...

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          o-cab     před 19 dny 28.04.2026 11:08 |  
          7 4

          coz herne odpovida. ze na nej nekdo udelal hloupy oranzovy zakrok nebylo uplne o jeho vykonu a za jednu asistenci mel opet radu spatnych centru.

          souhlasim rovnez s honza304 - Cham dobrymi navraty vybojoval 2-3 balony u vlastniho vapna v dulezite fazi zapasu. celkove je to hrac, ktereho pri dobyvani vapna potrebujeme, o Evrope nemluve. jestli se ho po sezone zbavi a privedou zase nejakou posilu snu, tak to bude absolutni fiasko.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            mis3     před 19 dny 28.04.2026 13:14 |  
            2 1

            A ty si jako opravdu myslíš, že v hodnocení na livesport hraje roli, že na něho byla červená karta?

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              o-cab     před 19 dny 28.04.2026 13:48 |  
              4 1

              jelikoz Livesport bere data z Opty tak z definice ano

  9. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Pedro50     před 20 dny 27.04.2026 20:56 |  
    0 9

    Ja vim že je to asi blbost ale ten termín sobota 16:00?

  10. Cham

    obiwan     před 20 dny 27.04.2026 21:41 |  
    31 6

    Nevím, jestli to bylo vidět v televizi, ale bylo několik situací, kdy se Cham nabízel, řekl bych nepřehlédnutelně, ale naši ho ignorovali. Provod, opakovaně Holeš...trochu mi to nějak nevoní...

    • Re: Cham

      záplata     před 20 dny 27.04.2026 21:53 |  
      5 7

      No to ale nebylo poprvé, asi nechodí na kafe do kuchyňky a na cígo před barák.

    • Re: Cham

      mig52     před 19 dny 28.04.2026 06:05 |  
      9 8

      Souhlas. A protože to jsou oblíbenci trenéského štábu, žádný fén nedostanou. Teď by měl Houšťa ukázat koule a nejen z lávky pořvávat na rozhodčí či lávku soupeřů.

    • Re: Cham

      pehacko     před 19 dny 28.04.2026 06:10 |  
      15 9

      Jo zejména Holes by si radši dal vlastnaka než by mu nahrál. Bylo to viditelne až z vesmiru, ze si toho všimnul u muj mladsi syn, co je v pozorování trosku mimon a ptal se me, zda neni Holes rasista, ze nechce nahrát na Chama. A neni to u Holese poprvé… tohle uz párkrát předvedl, pak teda v jednom zápase s nim zase kombinoval hodně, ale v sobotu, to bylo totální embargo. A osobně kdybych si měl vybrat, kdo ve Slavii zustane a kdo ne, tak mam jasnou volbu u Chama.

      • Re: Cham

        rak (přítel SN)     před 19 dny 28.04.2026 22:10 |  
        6 4

        Podle mně je tato spekulace nesmysl. Já to tam tedy nevidím, že by mu nechtěl přihrávat.

        • Re: Cham

          o-cab     před 18 dny 29.04.2026 08:45 |  
          3 4

          treba u Provoda si toho vsima toho hodne lidi dlouhodobe. pamatuju si, ze byl jeden zapas na podzim, kde to bylo tak strasne okaty a nizky, ze jsem mu to dokonce napsal pod fotku k tomu zapasu na instagramu.

      • Re: Cham

        Handul     před 18 dny 29.04.2026 09:27 |  
        4 3

        Já tam tu neochotu nahrát Chamovi taky vidím, hlavně u Holeše a Provoda. Asi je tu ten faktor, že noví lepší hráči s vyšším platem by nám rozesrali kabinu. To je ale věcí trenérů. Pokud to nedokáží ukočírovat a postavit do zápasu nejlepší sestavu, tak to už je k řešení vedením. Já bych hlavně nechtěl vůbec řešit, kdo z nich ve Slavii zůstane. Chtěl bych všechny tři + nové výrazné posily. Ať se ostatní snaží víc, aby si vyšší platy zasloužili. Nehledě na to, že Holeš i Provod jsou poslední dobou zralí spíš na snížení .

    • Re: Cham

      Pedro50     před 19 dny 28.04.2026 10:08 |  
      7 17

      Ono je to složitější když tam přijde frajer dozadu línej na krok a dopředu nějaký náznaky sice ale bez efektu tak ...

      • Re: Cham

        Steve2924 (přítel SN)     před 19 dny 28.04.2026 12:08 |  
        21 11

        tak prvně Provod tam není od toho aby si vybíral komu přihraje podle jeho "lenosti dozadu" ale podle toho kdo je v nejlepší pozici pro útok.
        Krom toho Chama za pokrok v defenzivní činnosti pochválil už i Trpišovský, tak tady nemel nesmysly.

        Dovolím si do Provoda takové malé rýpnutí. Když vidím jeho "kvalitu" hrát z první a nebo zpracovat si v rychlosti balón. Tak chápu, že Chamovi nenahraje. Protože ten naopak nemá problém dát přesnou narážečku z první nebo udělat dva rychlé doteky a nahrávat. Možná má Provi strach, že mu ten balon vrátí moc rychle a on to nestihne.*
        Naopak hráči jako Jurásek nebo Moses, kterým také balón nepřekáží ani v těžkých pozicích si to s Chamem umějí dát moc hezky.

        *viz jeho šance v Hradci, kde mu krásně narazil Isife a Provod si ten balon nedokázal ani pořádně zpracovat.
        On má super fyzičku, má dobrý přehled a umí si připravit a dát dobrou kolmici nebo vystřelit. Ale potřebuje na to čas. Když má hrát v rychlosti ve smyslu, rychle, tedy přesně zpracovat těžší balón, přejít kličkou přes hráče nebo hrát z první tak to často je celkem nepřesné. Nebo dojde ke ztrátě míče.

        ** a nebo si dovolím ještě jednu spekulaci, ať rozvíříme trochu diskusi.
        Trpiš na začátku sezóny pronesl něco ve stylu, že nemůžeme přivést frajera co by bral moc peněz, protože v tu chvíli přijde Holeš a Provod, že chtějí přidat.
        No a teď Trpiš pronesl, že Chamova budoucnost se bude řešit i s ohledem na jeho smlouvu v Turecku, která je veliká. (rozumím tak, že to stejně nedopadne, protože mu nezaplatíme a ni se nepřiblížíme k tomu co dal turek aby náhodou Provod s Holešem nechtěli novou smlouvu)
        Jestli ona ta nechuť těhle dvou pánů směrem k Chamovi fakt nepramení z toho, že vědí, že bere víc peněz. Jestli ano tak je to hodně smutný. Protože jestli má celé Chamovo působení skončit fiaskem, protože máme v týmu závist v našem jádru. Tak to není normální. A asi vím jaké bych volil řešení do budoucna...


        Komentář byl uživatelem upraven (28.04.2026 12:19) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Cham

          Pedro50     před 19 dny 28.04.2026 21:04 |  
          3 7

          Pokud by Provod delal to co říkáš tj v rychlosti a přesně tak nehraje za Slavii. A pokud si najdeš moje příspěvky léta zpátky tak víš ze ja volam abychom měli ofenzivní záložníky ale hráči typu Chama se nehodi do naší ligy ale ani do pohárů a nebude nahoda ze se neprosadil. My potřebujeme hrace jako byl Nico s ještě lepší ofenzivní složkou. A tomu budou teprv závidět prachy protože ten už bude něco stát ale rozhodně se vyplatí...

          • Re: Cham

            Steve2924 (přítel SN)     před 18 dny 29.04.2026 08:40 |  
            9 2

            Já si opravdu nemyslím, že by se Cham nehodil do naší ligy. Přesně naopak, v soubojové lize, kde nemáš 2s čas a už ti jde někdo do těla. Je hráč, který umí přesně přihrávat z jedničky nebo se elegantně uvolnit díky rychlé práci s balónem obrovské plus. Ale potřebuje kolem sebe ještě alespoň 2 hráče se kterými si tu může dát. Postav Hradec proti týmům v lize mistrů, (a nebo stačí nějaký lepší tým z Eredivise) které mají z takových typů půlku týmu a uvidíš jak s nimi nebudou schopný ty bojovníci držet krok. To, že se technický hráči co umí rychle s balónem nehodí do naší ligy je akorát mýtus, který se používá jako výmluva na to, že s takovými hráči neumíme pracovat a ta kopyta v naší lize je mezi sebe nechtějí moc přijmout ani jako spoluhráče.

            Cham měl deficit v obrané práci, a ten podle posledních dvou zápasů prakticky odstranil. Tím o to víc vyniklo jak si to umí dát s hráči, kteří pracují s balonem na podobné úrovni jako on. Moses, Jurásek, Isife. A bylo z toho nebezpečí. Tady Trpiš a jeho tým ukázali, že umí z hráčů dostat maximum. A pokud by tu zůstal a zapracoval se do týmu (tak aby ho někteří spoluhráči neignorovali) tak se může v LM ukázat a prodat se za rok za raketu.
            To zase upřímně, takový plejer tady stejně dlouho nevydrží. Už teď bude strašně těžké udržet Mosese.
            BTW ten na tu nemožnost si to v našem týmu s někým pořádně narazit vyzrál po svém a díky své síle prostě vezme balon a většinou úspěšně prostě sám obejde několik napadajících hráčů soupeře. V tom je ještě na Chamem.

            BTW pořád je tu pláč po Nicovi ale kde krom Slavie se Nico prosadil?


            Komentář byl uživatelem upraven (29.04.2026 08:42) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Cham

              o-cab     před 18 dny 29.04.2026 08:48 |  
              6 3

              "To, že se technický hráči co umí rychle s balónem nehodí do naší ligy je akorát mýtus, který se používá jako výmluva na to, že s takovými hráči neumíme pracovat a ta kopyta v naší lize je mezi sebe nechtějí moc přijmout ani jako spoluhráče."

              presne tak. na jednu stranu chapu, ze neni mozny kvuli jednomu hraci menit cely styl, a i daleko vetsi hraci se musi pakovat z tech nejvetsich klubu, kdyz nebrani. na druhou je nutny najit balanc, protoze ten technicky rozdil je obzvlaste v Evrope do oci bijici a bez hracu jako Cham tam jsme vylozene trapni.

              • Re: Cham

                Steve2924 (přítel SN)     před 18 dny 29.04.2026 09:36 |  
                6 4

                Přesně tak. Chápu, že Cham nehrál dokud nenabral fyzičku a netahal dozadu. Jestli tohle už je odstraněno. Tak by prostě hrát měl a měli bychom se snažit ho udržet. Protože jestli ho pustíme, tak přijde jiný technický hráč a koloběh se bude opakovat.

                Druhá věc je, že bychom taky takové hráče měli vychovávat. Protože pak nejsou trapné jen kluby v pohárech ale působí tak trapně i reprezentace.

            • Re: Cham

              obiwan     před 18 dny 29.04.2026 15:24 |  
              3 1

              Jenže pak přijde Cedidla, Mercado, nebo ten teplicak, co před lety odrovnal Boudjemu a technický hráč je v tahu... Tohle riziko naší soubojovy ligy bohužel nevymazes...asi před rokem jsem koukal na zápas PL (už nevím kdo s kým hrál) a trvalo mi dyl, než jsem se přestal divit, proč ten či onen hráč toho soupeře nedojel... A za polocas bylo několik faulu...

              • Re: Cham

                Steve2924 (přítel SN)     před 17 dny 30.04.2026 10:43 |  
                2 0

                Stačí to začít trestat. Místo toho, že budeme dva dny polemizovat o tom, jestli noha, která jde kolíkama na kolenou je nebo není na červenou. Podívej se jak se hrálo v PL ještě před 20 lety. Pak si asi vyhodnotili, že není dobrý posílat drahé kvalitní hráče do nemocnice.
                A zase těch případů co píšeš není tolik, cca 1 na sezonu max.

          • Re: Cham

            Slawek     před 18 dny 29.04.2026 23:16 |  
            1 2

            Tak proč o toho Chama tolik stáli? Blíží se to snovému přestupu Prekopa. A dalo by se přinést víe příkladů, kdy se nestačíme divit, za koho všeho jsme ochotni zaplatit miliony. A naši mladí hrají ostojně ligu jinde a byli by zadarmo. Teď nám o peníze nejde.......

        • Re: Cham

          Fufin     před 19 dny 28.04.2026 21:06 |  
          5 4

          Jo,jo u Provoda je to vidět hlavně v mezinárodním měřítku ( poháry,repre)
          Ale jestli spekulujeme správným směrem a je tam bojkot ať už kvůli penězům, nebo něčemu jinému, je to cesta do pekel. Asi je opravdu čas pro větší průvan v kabině?????

          • Re: Cham

            Steve2924 (přítel SN)     před 18 dny 29.04.2026 08:32 |  
            3 1

            Já upřímně doufám, že to je jen náhoda, že se to takhle spojilo. To by nebylo dobré.

        • Re: Cham

          Slawek     před 18 dny 29.04.2026 23:23 |  
          3 2

          Provod to má tak : Jeden týden formu má, druhý týden zase ne, a tak dále. Pokud má být tohle nejlepší hráč Chance ligy, tak není divu, že má naše liga takovou úroveň. On ví, že v zahraničí by to takhle nešlo.

          • Re: Cham

            Steve2924 (přítel SN)     před 17 dny 30.04.2026 10:45 |  
            2 3

            Obdivuji tvojí odvahu to tady takhle napsat. To já si na pro spoustu fans nedotknutelného Provoda moc nedovoluju :D

  11. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    IJS     před 20 dny 27.04.2026 21:47 |  
    17 1

    Zdravím, hodnocení i známky asi O.K. Já bych vyzvedl přínos Ogbua, který je teď klíčovým hráčem obrany. Možná tedy 7. Jen pro ilustraci dnešní Sport ve svém hodnocení dal nejnižší známku z hráčů Slavie Mosesovi! Nevím kdo to hodnotil, ale takhle rozdílný pohled na hru a přínos hráče... To spíš je "přání otcem myšlenky". Výkony Douděry a Kušeje jsou slabé, ale mám pocit, že vložená důvěra se začíná trochu vracet. Douděra se lepšil a nakonec byl tím gamechangerem, který nahrál gól a na něho byla ČK. Nevím jaký je zdravotní stav Mojmíra. Jestli je to celý zápas nebo jen na střídání, ale každopádně je pro Slavii hodně důležitý. Snad se tedy začíná rýsovat sestava pro nadstavbu a vlastně ani moc jiných variant není.
    Na internetu se teď objevují různí "experti", kteří vědí ( nebo si to asi myslí ), kdo Slavii posílí během léta a kdo určitě odejde. Já toto nemám rád. Vystavují účet bez hostinského a vnášejí zmatek do kádru Slavie. Taky mám na to nějaký pohled, ale teď věřím Jindrovi a jeho realizáku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Dennis     před 20 dny 27.04.2026 22:05 |  
      13 0

      Sport je s hodnocením tradičně úplně mimo... Asi tomu tam fakt rozumí... Moses hrál skvěle. Na Livesportu měl třetí nejvyšší známku z týmu 8,2.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      mig52     před 19 dny 28.04.2026 06:01 |  
      19 3

      Hoď mi tu, prosím, definici gamechangeru. Tuším, ale raději... . Mám pocit, že se národ český z těch poangličtĕných názvů posral. Zvláštĕ ve vztahu ke Slavii a jejich historických hodnot mně to rve uši. Ale třeba je to tím, že jsem stařec, no.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        o-cab     před 19 dny 28.04.2026 11:11 |  
        12 3

        mne vic nez vyraz gamechanger rve usi jeho spojeni s Douderou

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          mig52     před 19 dny 28.04.2026 16:12 |  
          4 2

          :-))))

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 19 dny 28.04.2026 12:01 |  
      8 1

      Gamechanger, když už tak chceš někoho v tom zápase nazvat, byl jednoznačně Chytil, který přinesl kvalitu a dokázal tu nepovedenou střelu Douděry dostat dobrou reakcí do brány.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 19 dny 28.04.2026 10:02 |  
    52 3

    Dobré ráno přeji Vám všem u dobré kávy :-)).
    Své povídání bych rozdělil na několik dílů, protože sled událostí v naší lize je docela turbulentní:-))
    1díl: Výsledek a hodnocení zápasu s Olomoucí.
    Hodnocení zápasu přítelem Alanorem je, až na malé detaily s mým názorem, odpovídající.
    Tím detailem je snad o jeden stupeň vyšší známka pro Ogbua a je dobře, že nám obranu teď drží místo Chaloupka.
    U té obdržené branky to byla chyba hlavně Douděry, že nezachytil náběh Šturma a Zima nevystoupil dřív.
    A Lukáš Provod si myslím, že mohl být také o jeden stupeň výš, jeho práce ve druhé půli byla spolu s nástupem Chytila ještě vyšší.
    Nerozumím polemice okolo červené karty na Douděru. Máme až příliš mnoho odborníků na sílu intenzity daného zákroku, ale přitom je to jen zavádějící slovní obezlička, vedoucí k zpochybňování čehokoliv, když se to nehodí.
    Faul kolíkama na koleno ze strany, to je jeden z nejhorších zákroků a tečka.
    Ano, byli jsme nervózní a bylo cítit naši úpornost. Klukům bylo jasné, o co se hraje a že by nás "rudá ubrečená orosená DNA" mohla dohnat i na dva body. Takhle je to o osm bodů a snad to kluky namotivuje k tomu, že v Liberci budou bojovat tak, jako ve druhé půli s Olomoucí.
    Klidná muška, víra v srdci za červenobílou barvu, pokora a zároveň ani kousek hřiště bez boje.
    2 díl: Pořádek u sebe doma.
    Jsem rád, že naším vedením i hráči byly vyvozeny důsledky utkání s Plzní a Hradcem.
    Bořil dostal paletu a i klubový trest .
    Chorý dostal stejný klubový trest.
    Chápu emoce, pocit nespravedlnosti a i nervozitu, když se prohrává. To je všechno pravda. Ale....
    Je to nejvyšší ligová soutěž a hráči mají být i profesionálové a nenechat se strhnout až tak, jako Bořil.
    To prostě nejde a jen tím pomáháme těm, kdo si do nás s chutí chtějí kopnout.
    Vžijte se pak do role našeho Jaroslava Tvrdíka, který se snaží Slavii nějak prezentovat navenek a tohle mu podsekne jeho pozici.
    Proto je dobře, že jsme k tomu zaujali jako klub takový postoj. To není o žádném uhlazování a líbivosti.
    Pravidla jsou nastavena a platí. Shodli se na tom všichni a v zápase s Olomoucí to bylo vidět.
    Počítejme s provokacemi. Musíme na to být v hlavách připraveni.
    Moc o to prosím všechny v klubu a hlavně trenéry a hráče na place.
    3 díl: Boj o pozice
    Začal bych pláčem pana Rosického a hráče Haraslína. Je zajímavé poslouchat a číst od těchto pánů, co všechno nebylo odpískáno soupeřům "rudých hráčů". Rád bych panu Rosickému i Haraslínovi připomněl, kolik nebylo odpískáno červených karet právě "protěžované sparťanské ekipě."
    Vydra, Ryneš, Uchena a další byli měli být za své zákroky také vyloučeni. Na ty však pan Rosický v návalu své vlastní ublíženosti nějak pozapomněl. Ale já to chápu. Je to taková ta vypuštěná mlha, aby nebylo vidět své vlastní nezdary a neumění.
    Pevně věřím, že také neutichne děsivá kauza "Kovařík".
    Až jsem se musel usmívat, jak pan Radina odpíská "prokazatelné plivnutí Chorého" (které bohužel nikdo neviděl), aby dostal za odměnu hned další zápas Sparta - Jablonec. A najednou je tento druhý nejhorší rozhodčí hodnocen v DS nadprůměrně.
    A hlavně , jak je ticho po pěšině a jindy spravedlivý pan Tomek, Fejgl, Kvasnica, Rajnoch a další experti ani nedutají.
    Soustřeďme se na sebe a jděme do každého zápasu naplno a opravdu ať kluci bojují jeden za druhého.
    To bude naše největší deviza.
    A ještě na závěr chci dodat jedno.
    Krásný pohled na červenobílou TS byl pro mě balzámem. Pokud byla minule kritika za černou, tak teď ode mne pochvala za červenobílé barvy. Díky.
    A do Liberce prosím také v této barvě a ať je Vás tam co nejvíce.
    "Ne perdiderit, non cessat perdere lusor" Ovidius
    Ze strachu z prohry hráč nepřestává prohrávat.
    Tak prosím všechny kluky, aby na place dokázali, že se nebojíme.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55



    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      mig52     před 19 dny 28.04.2026 10:49 |  
      25 5

      Palec nahoru. Jen s tím Provodem mám trochu problém, já bych mu větší známku nedal. Patřím ke skupině fans, která zastává názor, že spolu s Holešem, a nejen v tomto zápase, herně v některých situacích ignorují Chama a to by nebylo dobře. Namlouvám si, že se mi to jen zdálo, ale přesvědčen o tom nejsem. Jsem zvědav, zda si to budu moci ověřit v dalších zápasech.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před 19 dny 28.04.2026 11:32 |  
        14 2

        U Holeše jsem si toho nevšiml, možná i tím, že je možné, že obránci mají více specifičtější instrukce jak a kam rozehrávat. A nemusí to tak být vysloveně Holešův úmysl. Ale nevím.
        U Provoda to bohužel bije do očí dlouhodobě. U něj čekám, že má mnohem víc volnosti ohledně rozehry.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Akuls     před 19 dny 28.04.2026 18:28 |  
        14 1

        Je to tak, my pamětníci si ještě dobře pamatujeme, když Karel Jarolím ostentativně ignoroval Dragišu Biniče a trenér Petržela s tím vůbec nic nedělal. Nerad bych se s něčím podobným po letech ve Slavii zase setkal.
        Mně se výkon Provoda proti Olomouci nelíbil jako takový, nic nevytvořil, žádný gól, žádná střela na bránu, žádná finální ani předfinální přihrávka, nic nevymyslel, nevyhrával souboje. Na možná nejlepšího hráče ligy tentokrát moc málo.


        Komentář byl uživatelem upraven (28.04.2026 19:14) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      SLAVIESTA     před 19 dny 28.04.2026 11:35 |  
      12 3

      Sokrate, ne vždy s Tebou ve všem souhlasím(a někdy to i vyjádřím - ne pitomým palcem). Tentokrát se podepisuji pod každou větu. Napsal jsi to opravdu hezky. Díky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      buri     před 19 dny 28.04.2026 11:54 |  
      11 2

      Děkuji Ti Sokratesi...

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      dm52     před 19 dny 28.04.2026 12:36 |  
      11 1

      Krásně shrnuto, 100% souhlas.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        vikik_vikik     před 19 dny 28.04.2026 16:21 |  
        14 1

        Dokonalé shrnutí, Sokrate. Líbí se mi úvahy pana ředitele, co by, kdyby....., kdybychom nehráli proti deseti a oni hráli v plném počtu, tak by určitě oni vyhráli a my naopak prohráli.... a hned to mohlo být o dva body, a hned by ta sezona jinak vypadala...., bla bla..
        Každý má v mančaftu nějakého toho nekopu, který nehraje tak jak by měl, stačí jeden a hraješ o deseti, když jsou dva, tak o devíti... holt pane řediteli máte jich v tom týmu nějak víc než my .... .


        Komentář byl uživatelem upraven (28.04.2026 16:25) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      coogee     před 19 dny 28.04.2026 16:44 |  
      10 1

      Velmi přesné shrnutí, příteli, a musím vyjádřit obdiv Tobě i všem dalším za to, že jste se na ten prapodivný pořad podívali. Ale jen ať si pofňukají a vzájemně si popláčou na ramenech. Začínám mít jasný pocit, že TR není skleněnka jen fotbalová, ale že ani jeho ego už na tom není nejlíp. Tak jen ať v té nesmyslné ukřivděnosti hezky pokračují dál! Když nehledají a nenacházejí chyby u sebe, je to pro nás to nejlepší.
      Jsem hodně zvědavej na náš výkon a výsledek z Liberce, doufám, že nedáme křivákovi ani špetku naděje, ale bude to boj, to je jasná zpráva. Zatím jsem nenašel delegaci sudích na enhle zápas, ale musíme to zvládnout v "klidu", i kdyby na hřišti a u varu seděl kdokoliv.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Eskaes     před 19 dny 28.04.2026 20:23 |  
      9 0

      Ten rudý brekot ukazuje, jak jim ta prohra na Bohemce zkřížila plány. Jestli se Křetínský nechá strhnout, tak to bude v nadstavbě do derby ještě zajímavé.

      Jinak k emocím hráčů. Dnes jsem sledoval finále hokejové play-off Třinec -Pardubice. Těm hráčům tam jde taky o všechno, pro mnohé vrchol kariéry a nevšiml jsem si, že by předváděli takové nepříčetné výlevy. Jak na ledě, tak v rozhovorech do TV.

      Tj. zamezit tomu lze, když se chce. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 18 dny 29.04.2026 08:53 |  
        15 1

        Přeji dobré ráno Vám všem a děkuji za disputaci:))
        Už se ani nijak dál nechci vracet k ostudnému vystoupení pana Rosického. Jako nejhorší považuji jeho otírání o Slavii, když tam není žádný zástupce Slavie. Bylo porušeno základní pravidlo novinařiny a panu Svěcenému připomínám základní poučku, kterou určitě věděl, ale neakceptoval. "Auditorium et altera pars" - Ve sporu mají být slyšeny obě strany. Víc k tomu dodávat nebudu. Ono to bylo nepříjemné už i panu Trojanovi, který tam jako jediný Rosickému oponoval.
        Soustřeďme se opravdu sami na sebe a na každý zápas v nadstavbě. Bude to boj o každý bod.
        Budu doufat, že to kluci zvládnou a držím pěsti.
        A také chci říci, že s tím Lukášem Provodem je to opravdu na delší debatu.
        Je fakt, že na MS chtějí jet všichni naši kluci. A snad asi tušíte, co tím chci říct.
        S úctou k Vám všem
        Sokrates55


        Komentář byl uživatelem upraven (29.04.2026 08:54) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Akuls     před 18 dny 29.04.2026 10:41 |  
          22 0

          Mně spíš vadilo, když tam kovaný sparťan Vojta Dyk vyprávěl, jak vždy “utře” své nevlastní syny fandící Slavii poznámkou, aby se podívali kolik mistrovských hvězdiček na dresu má ACS (3) a kolik SKS (2), že mu nikdo nepřipomněl 7 cinklých titulů za působení Košťála, Pelty a Horníka ve Spartě.
          V Itálii za něco podobného šel celkem nedávno Juventus do 2. ligy, tituly mu byly odebrány a získal je věčně druhý Inter. O odebraných financích získaných za postup do CH.L. a ztrátě bodů v druhé italské lize ani nemluvě. Toho se u nás bohužel už asi nedočkáme, ale kdyby náhodou ano, tak by to s hvězdičkami na dresech za počet získaných titulů bylo přesně obráceně.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            Eskaes     před 18 dny 29.04.2026 20:07 |  
            5 0

            Dyk je sparťan? Tak to mi k němu tak nějak celkově sedí...

  13. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    cvočkař Danda     před 19 dny 28.04.2026 10:12 |  
    45 1

    Bylo to docela upracované,ale zasloužené vítězství.Klokanovi bychom měli poslat něco do
    kabiny.Docela jsem se pobavil,jak ve Spartu psali, že sralta cítí krev.Teď by mohli napsat, že je tam cítit hovno.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Lojzik     před 19 dny 28.04.2026 21:55 |  
      9 0

      Když jsem dočetl tvůj příspěvek, začal jsem se chechtat tak, až mě žena sprdla, že vzbudím sousedy :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      SLAVIESTA     před 17 dny 30.04.2026 12:41 |  
      5 2

      Klokanovi zásluhy o Spartu jsou nehynoucí. Pro pamětníky - to Klokan poslal před lety mnohými Spartu do druhé ligy a teď přidal další třešničku na ligový dort. Proto je to můj pražský klub č.2 a nikdy mu nepřeji nic špatného.

  14. Haiku

    Cedar     před 19 dny 29.04.2026 00:05 |  
    7 3

    haiku pro dnešní den:

    Bayern má Olise
    Bíločervená síla
    My zas Doudise

    • Re: Haiku

      jirkag5     před 19 dny 29.04.2026 00:35 |  
      10 1

      Olise je padesát Douděrů:)

      • Re: Haiku

        žbl68     před 18 dny 29.04.2026 11:38 |  
        3 0

        666 ...

    • Re: Haiku

      Taky     před 18 dny 29.04.2026 14:50 |  
      2 1

      Jenom pět slabik
      Máš psát do první věty
      Slavia Praha!
      :-)

  15. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    žbl68     před 18 dny 29.04.2026 08:57 |  
    2 7

    bodování ok jen Zima byl lepší Douděry .... důležité jsou 3 body ted vykrást Reichenberg :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Akuls     před 17 dny 30.04.2026 09:59 |  
      2 0

      Bylo by to ideální, protože v tom případě by se už po vítězném derby ve 2. kole nadstavby mohl doma v Edenu slavit titul.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        mig52     před 17 dny 30.04.2026 15:28 |  
        3 3

        Nj, příteli, ale víš kolik by to mohlo způsobit rozvrácených manželství a milostných vztahů?:-)))). Slavit tolik týdnů předem, to bychom se v moravských sklepech a pálenicích zničili. A že teda vydržíme.... .


        Komentář byl uživatelem upraven (30.04.2026 15:29) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Akuls     před 16 dny 01.05.2026 08:13 |  
          1 0

          No nevím, co mám já zkušenosti, tak na Moravě se pije i po pracovní době i když není co slavit.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            mig52     před 16 dny 01.05.2026 08:27 |  
            2 2

            Upřesním, občas někde i v pracovní době a přenesli jsme to prý i do Čech. Nj., ale ber v úvahu to radostné umocnění titulu. Si myslíš, že vše spojené s titulem a jinými radostmi, si užívají jen Pražáci?:-)))))


            Komentář byl uživatelem upraven (01.05.2026 08:28) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              Akuls     před 16 dny 01.05.2026 08:48 |  
              2 1

              To jsem se jen pokusil parafrázovat ostravskou definici alkoholika: “Pije i po pracovní době”.

              • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                coogee     před 16 dny 01.05.2026 22:16 |  
                2 0

                Tuto větu vymysleli Lasica se Satinským, netuším, kdo z ostraváků by si to mohl přivlastnit.

                • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                  Akuls     před 15 dny 02.05.2026 14:47 |  
                  2 0

                  Já to slyšel prvně někdy počátkem 80tých let minulého století na služební cestě v Kovohutích Břidličná. Slezané tam pomlouvali Ostravaky.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            Slávista 51     před 16 dny 01.05.2026 09:49 |  
            1 1

            No,
            když se pilo v práci, tak se něco oslavovalo a
            začínalo někdy už po svačině, v manuální práci se nepokračovalo a i šéf mnohdy přišel, si dát skleničku.

  16. PARÁDA I REKLAMA NA FOTBAL

    Slávista 51     před 18 dny 29.04.2026 11:31 |  
    4 27

    PSG : Bayern
    5 : 4
    kde jsou ty doby, kdy to vysílala ČT než to zatrhl
    ředitel Dvořák a přitom stačil rozfrcat peníze, které ušetřil jeho předchůdce J. Janeček,
    takhle tu žijem.

    • Re: PARÁDA I REKLAMA NA FOTBAL

      rfslavia     před 18 dny 29.04.2026 11:43 |  
      10 8

      ty nebudes nejostrejsi tuzka v penale vid

      • Re: PARÁDA I REKLAMA NA FOTBAL

        Slávista 51     před 17 dny 30.04.2026 06:16 |  
        1 5

        A to musí být ?

    • Re: PARÁDA I REKLAMA NA FOTBAL

      Akuls     před 16 dny 01.05.2026 08:10 |  
      9 0

      Mohu se zeptat v které evropské zemi vysílá evropské fotbalové poháry veřejnoprávní, tedy de facto státní televize?

      • Re: PARÁDA I REKLAMA NA FOTBAL

        Slávista 51     před 15 dny 02.05.2026 05:53 |  
        0 5

        Tady to byla tradice a ty se mají dodržovat,
        kde v Evropě si najdi.

        • Re: PARÁDA I REKLAMA NA FOTBAL

          Akuls     před 15 dny 02.05.2026 14:38 |  
          2 1

          Nikde, to ale jistě dobře víte. Postaru se holt žít nedá. Alespoň vám dávají v út. a ve stř. po 23:00 na ČTsport sestřih zápasů Ch.L., ovšem komentovaný často Kalousem…
          Nicméně na OnePlay teď dávají za slušný peníz Ch.L., E.L., E.K.L., P.L., LaLigu, Sérii A, Bundesligu, Ligue 1, Holandskou ligu, naši Kapr ligu, národní poháry i zápasy národních reprezentací. Tak to chce konečně přestat vzpomínat a smutnit a začít si užívat fotbal. Zapšklost nic nevyřeší.

    • Re: PARÁDA I REKLAMA NA FOTBAL

      wimpy     před 15 dny 02.05.2026 15:11 |  
      4 1

      Tuhle písničku už jsi dlouho neodpustil. :-) Neboj se, až teď prosaděj to financování z rozpočtu, budeś se dívat maximálně na házenou, a to ještě jen tu českou :-)