Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 23. kolo

Další důležitou výhru, tentokrát proti nepříjemnému Liberci, vystřelil z penalty Chorý.

Slavia se nadále potýká s početnou marodkou, přičemž chybí zejména klíčový hráč Provod. Proti Liberci už mohl trenér Trpišovský alespoň využít Oscara po odpykání trestu a na lavičce byl již připraven Zima. Z tohoto pohledu jsou stávající týdny pro sešívané těžké. Ale vše špatné může být i pro něco dobré - nebýt zdravotní kalamity, tak by nedostal šanci mladý talent Mubarak Suleiman.

Zpět ale k zápasu s Libercem. Náročný zápas nás nečekal jenom kvůli absencím, ale také kvůli kvalitě soupeře. Projekt tria Kania, Nezmar, Kováč totiž začíná nést po roce a půl první dílčí výsledky. Slovanu je na 5. místě tabulky, navíc se může pyšnit dobrou formou, když před zápasem v Edenu prohrál od začátku listopadu pouze v Plzni s celkovou bilancí 6-2-1. Navíc se hosté prezentují podobně houževnatým stylem s rychlým přechodem dopředu jako Slavia.

Utkání to bylo dramatické, postupem času přešlo až do války, což bylo z nemalé části zapříčiněno i oboustranně nepřesným výkonem sudího Pechance (byl to ten typ zápasu, po kterém jsou na rozhodčího naštvaní úplně všichni). Sešívaní byli celkově lepší a nakonec zaslouženě zvítězili nejtěsnějším možným rozdílem. Úvodních cca 30 minut bylo z naší strany herně povedených, naopak v závěru jsme se stáhli až do přílišné pasivity, kdy jsme víceméně jen odkopávali míče pryč. Ale nedá se říct, že by byl závěr úplně hektický - obrana v tu dobu fungovala pevně a soupeři nabídla jedinou šanci na začátku nastavení, kdy naštěstí Koželuh zamířil mimo. Slavia tak vypjatý zápas zvládla a udělala další postupný krok k titulu. Hru bych si (dlouhodobě) představoval lepší, ale zrovna v sobotu jsem byl vzhledem k okolnostem (zranění, houževnatý soupeř, zmatkující rozhodčí) hlavně rád za tři body.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jindřich Staněk - 4 - Sice udržel nulu, jinak se mu ale v zápase nedařilo. Mahmičovu střelu vyrazil nepříliš dobře před sebe a měl štěstí, že odražený míč nešel k dobíhajícímu hráči. Video ho zachránilo od zaviněné penalty - tam měl radši nechat hráče po kličce zakončit, protože situaci ještě dobíhal obránce a byla relativně slušná šance (větší než z pokutového kopu), že z toho gól nebude. Situace ho očividně rozhodila, protože v závěru první půle si nevyběhl na jasný míč, z čehož nakonec byla šance soupeře a slovní přestřelka s Bořilem. Ke konci zápasu se mu pak hrubě nevedla rozehrávka, když vyhazoval ze hřiště jeden míč za druhým.

Tomáš Holeš - 6 - Sprintové souboje s takto rychlými soupeři už Holešovi (a Bořilovi dvojnásob) úplně nechutnají. Nakonec si ale své odvedl a obrana až na závěr první půle působila celkem jistě.

Štěpán Chaloupek - 7 - Další velmi kvalitní výkon, který by se dal do určité míry označit za dominantní. Chaloupka aktuálně vnímám jako nejlepšího stopera ligy - je rychlý, agresivní a silný v soubojích, dobrý pozičně a nebojí se hrát. Proti Liberci to potvrdil a patřil k nejlepším hráčům na hřišti.

Jan Bořil - 5 - Už nemá absolutní rychlost, aby úspěšně sváděl sprintové souboje s mladými rychlíky. Při zdravotní nouzi si nějaký standard odvede a týmu pomůže i mentálně, nicméně až bude Zima připravený odehrát zápas, tak bude lepší variantou do základní sestavy.

Samuel Isife - 6 - Sváděl spoustu těžkých sprintových soubojů hlavně s Kayondem, který patří k zajímavým krajním bekům v lize. Ač šlo víceméně o vyrovnané souboje a nedá se říct, že by Isife protihráče přehrál, tak v náročném klání opět obstál. Dopředu je aktivní a snaživý, i když na platnost Douděry to (minimálně zatím) nestačí. Každopádně už teď je jasné, že oproti marnému Hashiokovi je Isife kvalitnější i nadějnější alternativa na pravou stranu.

Ivan Schranz - 5 - Méně výrazný výkon, ve středu zálohy jde o vyloženě nouzovou variantu. Schranz je dozadu poctivý, ale hlavně směrem dopředu nejde o hráče, který by dal hře myšlenku nebo pomohl s kontrolou zápasu.

Michal Sadílek - 7 - Poctivý výkon podpořený opět výborně kopanými standardkami. A pokud jsem se dobře koukal, tak výborný míč do samostatného úniku Chytilovi dával právě Sadílek. Na jaře se s týmem naplno sžil a jak už jsem psal dříve, tak je plnohodnotnou náhradou za Zafeirise.

David Jurásek - 5 - Měl dobrý vstup do angažmá, teď byl podruhé za sebou spíše nevýrazný. Dopředu by měl být vidět víc, cením si ale jeho dobré práce dozadu v závěru zápasu.

Mubarak Suleiman - 6 - Lepší šestka, nadále potvrzuje svůj talent. Velká škoda, že jeho parádní gólová rána neplatila kvůli předchozí ruce Bořila. Právě střelu má snad nejlepší z celého týmu a zatím pravidelně dovede trefovat prostor tří tyčí.

Mojmír Chytil - 5 - Liberecká obrana byla velmi důrazná a naši silní útočníci tentokrát nebyli tak výrazní jako obvykle. Chytil mohl otevřít skóre v 15. minutě, kdy ale v samostatném úniku nevyzrál na Koubka. Tam si to spíše než o kličku říkalo o střelu, protože brankář hostí chvíli zůstal zamrzlý na půli cesty.

Tomáš Chorý - 7 - I naše opora Chorý byl většinu času velmi důrazně bráněn. Na rozdíl od Chytila to ale nakonec dokázal zlomit, když byl ve vápně faulován Maškem a penaltu následně spolehlivě proměnil. Když jsme byli pod tlakem, tak nám pomohl i odvrácenými míči po standardkách soupeře.

Youssoupha Sanyang - 4 - Jako brejkového hráče jsme ho použili v závěru zápasu, kdy hrál soupeř otevřeně. Logický krok, Sanyangovi se ale příliš nedařilo. Od půlky mohl jít sám na branku, ale byl zády k míči, který si smolně zastavil patou, takže z šance nebylo nic. V závěru pak nesmyslně kličkoval na vlastní půlce a nebezpečně ztratil míč na středu hřiště. Ačkoliv nějaký potenciál má, tak jsou jeho výkony (i relativně nákladný přestup) v kontrastu s mladším a lepším (i levnějším) Suleimanem.

Oscar Dorley - 6 - Naši hru v závěru zklidnil, hlavně ve spolupráci s Chamem se jim dařilo podržet míč a otupit tlak Liberce.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

23. kolo - Sobota 21. 02. 2026 18:00

Chance liga, 2025/2026
1 - 0
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

59. Tomáš Chorý (pen)

FC Slovan Liberec
FC Slovan Liberec

Komentáře (127)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    knl66 (přítel SN)     před 14 dny 23.02.2026 13:56 |  
    33 4

    Byl bych pro, abychom už na Duklu nasadili Markoviče. Aspoň se trochu rozchytá na derby. Staňka bych posadil, nemá teď nejlepší dny.


    Komentář byl uživatelem upraven (23.02.2026 14:01) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      SLAVIESTA     před 14 dny 23.02.2026 14:05 |  
      11 9

      Na to rozhodně zapomeň. Je to úplně mimo uvažování JiT

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Ados     před 14 dny 23.02.2026 14:13 |  
        20 0

        Staněk je super gólman na čáře, ale poslední dobou dost chybuje. Proto by bylo ideálním řešením, kdyby si v létě vyzkoušel zahraniční angažmá, ale myslím, že bude chytat do konce sezóny. Markovič je připraven být jedničkou.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          knl66 (přítel SN)     před 13 dny 23.02.2026 17:19 |  
          4 2

          Kdo by ho jako s touhle formou měl koupit? 14. tým z turecké ligy, devátý tým z Maďarska? Někdo z Lotyšska? Ne, podle mého teď Staněk není brankář pro žádný tým z top 7.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    denydzlSKS     před 14 dny 23.02.2026 14:47 |  
    17 1

    U Sanyanga bych dodal, že to není zdaleka poprvé co ztratil dost hloupě balon v docela blbej čas a blbým prostoru. Jeho práce s míčem je zatím dost podprůměrná.
    Přitom jak je psáno v hodnocení - jeho tahovost a rychlost si vyloženě říkají o to, aby šel na hřiště někdy v závěru a chodil do brejků, ale zatím to shazuje nešikovností s balonem. Snad na tom zapracuje. Jakmile nevedeme o dva góly tak jsem z jeho střídání většinou dost nervózní..

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Lukisonn     před 14 dny 23.02.2026 15:03 |  
      8 8

      No a ne poprvé Cham takle ztratil balon jednou a víceméně byl odepsanej . Sanyang je zatím víceméně nulovej a hraje porad.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        knl66 (přítel SN)     před 13 dny 23.02.2026 17:15 |  
        4 3

        Ale zase Sanyang měl hezké představovací video s velkým dosahem... :)

  3. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    knl66 (přítel SN)     před 14 dny 23.02.2026 14:49 |  
    44 6

    Ad Bořil, už jsem to psal vedle. Absolutně nezvládá své emoce. Po odvolaném gólu tam řval na Pechance velmi, ale velmi vulgárně, slova jako "č...., pí..." atd byla zřetelná. Mává tam rukama jak šílenec, prudce gestikuluje jak nějaký opičák. Je to nehodné a prakticky v každém zápase si tím říká o zbytečnou kartu.
    To samé má skoro pokaždé vůči protihráčům. Fauluje ho, pak se nad faulovaného nakloní, prská na něj, řve jak pominutý a dává mu kartáč, cože si to dovolil upadnout... Jako kdyby herní nedostatky vyrovnával těmahle tyjátry.


    Komentář byl uživatelem upraven (23.02.2026 14:50) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      DF007     před 14 dny 23.02.2026 14:59 |  
      13 4

      Jenže je to tak, že jen s hodnými hráči se tituly nevyhrávají. Potřebuješ hráče, na kterého budou všichni naštvaní, budou si na něm vyndavat emoce. Tak to prostě v kolektivních sportech chodí. Prostě potřebuješ minimálně jednoho blázna, který ti to nabídne. Není náhoda, že Sparta vyhrála dva tituly, když měl top sezóny Krejčí a předtím až s Řepkou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        SLAVIESTA     před 13 dny 23.02.2026 15:23 |  
        5 5

        Máš pravdu, nemusí nám to být sympatické, ale je třeba si uvědomit, ze jedenáctka Mirku Dušínů ligu nevyhraje.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          Hektor     před 13 dny 23.02.2026 16:21 |  
          20 2

          Ale zase trochu s mírou. Když budu takhle řvát na rozhodčího, taky mohu oslabit tým.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        koudys2 (přítel SN)     před 13 dny 24.02.2026 08:26 |  
        3 2

        Chorý? Douděra nic??

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          DF007     před 13 dny 24.02.2026 14:22 |  
          1 0

          O to více se dostaneš soupeři do hlavy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 13 dny 23.02.2026 16:05 |  
      11 5

      Je smutné, že si to nechají rozhodčí dlouhodobě líbit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      qwertz0099     před 13 dny 23.02.2026 22:08 |  
      1 3

      ten bude jednou náš asistent :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        koudys2 (přítel SN)     před 13 dny 24.02.2026 08:26 |  
        3 2

        Už je :)

  4. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    martyni (přítel SN)     před 13 dny 23.02.2026 15:23 |  
    2 2

    Sanyang: "V závěru pak nesmyslně kličkoval na vlastní půlce a nebezpečně ztratil míč na středu hřiště". Hodnotíte to stejně? Já asi jo, byť v emocích při sledování zápasu jsem si říkal, konečně někdo něco zkusil fotbalovýho. Zpětně si říkám, že to byla blbost, měl zahrát bezpečněji. Ale pak by možná udělal to co tady většina kritizuje.. :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Alanor (admin)     před 13 dny 23.02.2026 16:06 |  
      15 1

      Fotbalovost musí být z mého pohledu účelná. Tady kličkoval úplně nesmyslně na vlastní půlce. Ani vlastně nepostupoval pořádně dopředu, takže tím nemohl nic moc získat a jen tím vystavil tým zbytečnému riziku (což platí dvojnásob vzhledem k času, kdy se do tohoto kousku pustil).

  5. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    kupik     před 13 dny 23.02.2026 15:24 |  
    29 2

    Dobrý odpoledne, přátelé
    tak jsem se těšil na fotbal, potažmo na kopanou, ale byl jsem svědkem nevídaný taškařice.
    Taškařice s názvem " Zastavte T.Chorýho " . Režie p.Pechanec, kamera VAR, produkce komise rozhodčích.
    Nemůžu si pomoct, ale to, jak se kterejkoliv soupeř za každou cenu snaží dostat tohoto kluka na zem je už trapný a zoufalý zároveň.
    Kol.Alanor dává 7, já minimálně bod přidávám, i když góla za hry nedal, tak opět odbojoval, a to doslova, další cennou výhru a přínos 3 bodíků. Důležitejch.
    Rozebírat tady a teď nevýkon sudího Pechance nemá cenu, o to víc se divím, když slavná komise posvětí jeho neřešení zákroků od soupeře.
    Už delší dobu se s tím nějak nemůžu popasovat, copak von může za to, že je velkej, silnej, na svoji figuru i dosti obratnej, ale ze všeho nejvíce je stěžejní hráč Slavie. To někomu pořád vadí.
    Mašek, Kayondo, N'Guesssan a i další po něm šli jak Žid po mosazi. Mimo jiný, N'Guessan za to šlápnutí měl dostat redku, jasnej úmysl.
    A pan Kováč se potom diví a že prej se máme na pentli zeptat pana Pechance.
    Jako vážně?
    Jestli budou zápasy vedeny tímto trendem a místo fotbalu se bude nehráti tak potěš pánbůh.
    Jestli se pořád bude řešit intenzita, tak bude muset mít rozhodčí nějakej intenzitoměr a rozhodovat podle stupnice.
    Jinak je hráč i hra v prdeli.
    A tím pádem to má i dopad na celej českej fotbal, protože se bude nakopávat, vokopávat, tahat za triko a technika půjde stranou.
    Dobrá, česká liga je soubojová, silová a kontaktní. Ale to neznamená, že musí bejt nutně prasácká a nechutná.
    Když si udělá arbitr pořádek hned ze začátku, může se obraz hry změnit.
    Ke hře samotný. Ani mi moc nevadilo, že se Slavia snažila povícero balony nakopávat a tím pádem se vyhnout soubojům a ztrátám v poli. Účel světí prostředky.
    Avšak nerozumím výkopům J.Staňka. 80 % jeho nákopů jde mimo hřiště. Náhoda ?
    To jeho vyběhnutí bylo pozdě a došlo na pentli. To, že se nakonec odvolala po předešlejch dvou faulech byla podle mě kompenzace. Špatnejch výroků už tam totiž bylo dost.
    A pochopitelně jsem si dal i tři moc dobrý rumajzliky, ale dva neměly ten patřičnej efekt. Nevadí, nevracel jsem je.
    Tak mám trochu takovýho bojara, abych nemusel vždycky čekat na slavnej VAR a pak si s chutí připít na gól.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    slavistajiri     před 13 dny 23.02.2026 15:26 |  
    2 1

    memičova střela? Nemá to být mehmičova?

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Lojzik     před 13 dny 23.02.2026 15:50 |  
      2 0

      Mahmičova, Memič hraje za Plíseň :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        cunak     před 13 dny 23.02.2026 16:23 |  
        1 3

        Mahmićova

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Alanor (admin)     před 13 dny 23.02.2026 15:53 |  
      1 0

      Díky, správně je pochopitelně Mahmičova. Opraveno.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Eskaes     před 13 dny 23.02.2026 15:50 |  
    18 24

    Bude Slavia hrát někdy ještě fotbal?

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      SLAVIESTA     před 13 dny 23.02.2026 18:12 |  
      14 9

      Určitě ano. Hned jak to po ní bude trenér chtít.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Eskaes     před 13 dny 24.02.2026 09:02 |  
        4 3

        haha, dobrá odpověď

  8. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Flame     před 13 dny 23.02.2026 16:07 |  
    36 4

    Zdravím všechny,
    s hodnocení hráčů souhlas, ale k Pechancovi si myslím použil Alanor růžové brýle. Přiznávám, že já mám brýle červeno-bílé a výkon rozhodčích vidím trochu jinak.

    V úvodu utkání dostal Chytil kopanec kolíky do břicha a nebyl odpískán ani faul, podle mého názoru oranžová karta a
    Holeš dostal vzápětí žlutou za běžný faul.

    Sadílek za kopnutí do břicha v závěru zápasu OK, ale liberečáka neviděl, trefil ho nártem a potom by za faul na Chytila neměla být oranžová, ale jasná redka.

    Nevím v které minutě šlápl po faulu liberečák na ležícího Chorého a tvářil se jakoby nic, po každém faulu liberečáci neodstoupí od ležícího Chorého, ale "překračují" ho s nadějí, že na něho beztrestně šlápnou, nebo škrtnou kolíky. Není hráč zodpovědný za svoje tělo a jestli dojde ke kontaktu, je jedno, jestli k úmyslnému, nebo nešťastnému má být potrestán? Opravdu mě baví názory "novinářů", že tak velký chlap musí něco vydržet, myslí si, že velký člověk cítí menší bolest než malý člověk? Bolest, jak je známo, přenáší nervová vlákna a s velikostí nemá nic společného.

    Samostatnou kapitolou jsou fauly na Chorého v šestnácte, pokud je v pravidlech, že držení a tahání za dres je faul, neměli jsme kopat jednu penaltu, ale deset (promiňte básnickou hyperbolu), držení tam bylo při každém centru do vápna. Že to neví Mašek pochopím, ale Kováč je snad vystudovaný trenér a neměl by vypouštět takové nesmysly, že penalta nebyla.

    Proč tohle píšu? Čeká nás špíl s rudochy, kterým půjde o všechno, pokud prohrají(doufám, že ano), mají na titul malou šanci. A víme co tahle rudá bandy dokáže na hřišti a hlavně mimo hřiště.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      butters     před 13 dny 23.02.2026 17:09 |  
      24 0

      Taky nechápu, proč to šlápnutí (nebo jen náznak) rozhodčí dlouhodobě tolerují. Je jasné, že vůči Chorému to bylo cílené, byla to snaha vyprovokovat ho k podobné reakci jako v létě na Slovácku. Za úmyslné šlápnutí na ležícího hráče by měla být automaticky červená, za škrtnutí kolíky nebo náznak šlápnutí aspoň žlutá za nesportovní chování.

      Obecně rozhodčí v české lize jsou tragičtí a člověk jen neví, jestli neumí pískat, nebo jsou zaplacení. U Pechance v sobotním zápase bych sázel spíš na první možnost, protože to vypadalo, jak kdyby fotbalový svaz vyhlásil nějakou soutěž pro fanoušky a její vítěz si za odměnu šel vyzkoušet, jaké to je pískat ligový zápas.

      Btw. četl jsem, že proti bolševikovi byla v Plzni pískaná penalta (bohužel neproměněná) a jejich fanoušci z toho byli v těžkém šoku. Tak jsem si vyhledal statistiky a nedivím se jim, byla to první penalta proti spartě v tomto ročníku (k tomu ještě existuje jejich imunita vůči červeným kartám, kterou jsme pocítili i v podzimním derby; naopak zahrávaných penalt mají nejvíc v lize 6; pro doplnění, naše skóre je 5-2).

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        wimpy     před 13 dny 23.02.2026 17:18 |  
        16 2

        Z toho, co se včera dělo v Plzni, nejsem vůbec moudrej. Rozhodčí fouknul přímák za ruku proti spartě a ačkoli nikdo neprotestoval, VAR si dal tu práci a vtáhnul zákrok do vápna. Nemusel, ten záběr s čarou vůbec nepůsobil přesvědčivě. Tak si říkám dobrý, dneska jsou to Ádovy peníze. Pak ale udělá Ryneš ve vápně druhou ruku, daleko jasnější a neoddiskutovatelnou, a tu pomine jak sudí, tak VAR.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          stomiro     před 13 dny 23.02.2026 18:23 |  
          20 2

          Přesně tak. Z televize vypadala ta Rynešova ruka ve vápně zcela jednoznačně, rozhodně víc než ta předchozí ruka u vápna za níž se kopala pentle. Dost jsem se divil Plzeňákům, že to víc nereklamovali. Teď čtu závěr komise, že míč Rynešovi odrazil od jeho těla... To se ale v našem zápase Bořilovi před prvním neuznaným gólem taky míč od těla odrazil do ruky, že. Rozhodčí i VAR i ta jejich obskurní komise holt vidí nějak moc za roh. Zřejmě tým rudých i s tím jejich mamlasem na lavici je příliš citlivý na to, aby se s nimi zacházelo jako s ostatními. Třeba by se jich to dotklo nebo tak něco, do toho ty deprese, třeba by i plakali. Je to holt stejná zkurvená banda podvodníků, kteří si stejně jako dřív jdou za svým cílem. Navíc vidí, že mediálně to vychází, nemravně se přece chová Slavia. Bude to pro nás na jaře ještě krutě složité.

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            dalislavista     před 13 dny 23.02.2026 22:18 |  
            10 1

            Ten "odraz od těla" u Ryneše akorát nebyl nikde vidět. Trajektorie míče i rotace balónu se změnila jen jednou. Oni ten odraz od těla chtěli vidět, tak ho vidí.
            A tu jeho druhou ruku raději nekomentují vůbec, pro jistotu. Ta byla taky jasná, míč dopadl na ruku ve výši ramen kolmo k tělu, tam byl asi taky " odraz od těla"...
            Ani v přímém přenose ani po zápase se k tomu nevrátili ve studiu, přitom závěr je jasný, když se porovnaly oba záběry, zezadu a zepředu. Ruka ve vápně!

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            Steve2924 (přítel SN)     před 13 dny 24.02.2026 11:43 |  
            5 1

            Když odhlédnu od toho, že jsem tam žádný odraz od těla u Ryneše neviděl.

            Tak čistě literou pravidel.
            Pokud si bránící hráč nastřelí svojí ruku, tak se nejedná o přestupek.
            U útočícího hráče se ale jako přestupek pro neuznání gólu počítá jakýkoliv i nezaviněný dotek ruky, i takový, který nelze okem postřehnout (viz MS a čidlo v balonu a odvolávání gólů za ruce, které nikdo neviděl). Tedy je irelevantní jestli ruka Bořila při útočné akci byla neúmyslná a nastřelením sebe sama. Ruka = gol neplatí.

            Opět odhlížím od toho, že mezi rukou Bořila střelou Mubaraka došlo k několika dotekům míče bránících hráčů a odkopu z vápna, tedy nechápu v jakém vesmíru se to pořád bere jako jedna souvislá útočná akce.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          dalislavista     před 13 dny 23.02.2026 20:01 |  
          14 1

          No a vtipné je, že Ryneš v úplném závěru měl ještě jednu ruku ve vápně, na roztaženou ruku,kterou bránil plzeňáka mu spadl balón někam před loket. Ta ruka byla ve výšce ramen, jasná pentle.

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            wimpy     před 13 dny 23.02.2026 20:45 |  
            2 1

            Něco takovýho tam bylo, ale překvapivě to v tv moc nerozebírali, takže bez detailní opakovačky.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    honza304     před 13 dny 23.02.2026 17:39 |  
    6 4

    Původně jsem nechtěl nic psát, ale musím poděkovat Alanorovi za profesionální hodnocení, fakt díky.
    Když už, tak mám dva body, jak běžel Chytil sám na bránu, pokopl si balon snad pět metrů, když ho doběhl, kopl ho znovu pět metrů a to do leva a to už jsem byl sprostej. Pak mi utkvěl Bořil, jak šel před půlkou seřvat Staňka.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Snivec     před 13 dny 23.02.2026 18:10 |  
    21 0

    pekny vykon Chaloupek, skvely Sadilek, jsem mu moc neveril a zacina mu to hrat, snad mu to vydrzi, uvidime v derby a vubec nevim, co bychom delali bez Choreho, hlavne at je na derby

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Slávista 51     před 13 dny 23.02.2026 18:17 |  
      11 1

      TAM PO NĚM PŮJDOU
      provokatéři, hned od začátku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        rakusan     před 13 dny 23.02.2026 21:17 |  
        1 1

        A on na to bude připraven a pěkně si je vychutná ... :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          Slávista 51     před 13 dny 23.02.2026 22:44 |  
          2 0

          Když se nenechá vyprovokovat, což bude mít těžké.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Cross     před 13 dny 23.02.2026 18:46 |  
    15 23

    Bořil pochopitelně je kontroverzní hráč. Protože nejsem v týmu, či u týmu, neodvažuji se hodnotit jestli je to rozesírač, anebo naopak tmelič. Opakovaně se tu ale zpochybňuje jeho rychlost a fotbalovost. Přece každý vidí, že na to pořád má. Hraje vlastně stejně jako před 6-7 lety a byl by ozdobou každého týmu ligy, Plísní počínaje a Bídou konče. Nebo snad ne??? Nahrává, střílí, vrací se sprintem, organizuje. Pokud nemáme sofistikovaná data z týmu, tedy za kolik běhá 10,20,50m a jestli se to nějak po zranění změnilo, prosím, nechme ho v tomhle na pokoji. Dojmy nejsou pojmy, natož tvrdá data.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 13 dny 24.02.2026 11:34 |  
      12 4

      Na to abych viděl, že mu prakticky každý v lize uteče a v nejlepší formě mu neutekl ani Venca Kadleců tak na to nepotřebuji data. Stačí oči.
      Nikdo neříká, že běhá málo nebo se mu zhoršila technika.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        wimpy     před 13 dny 24.02.2026 11:42 |  
        7 0

        Tak on vždy těžil z toho, že hru četl a uměl se postavit tak, aby mu rychlíci neutekli. Te%d samozřejmě rychlost ztrácí, ale vidět je to jen, když se dostane do běžeckého souboje, což většinou bývá po chybě někoho jiného. On sám těm soubojům většinou dokáže předcházet.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před 12 dny 24.02.2026 15:25 |  
          2 1

          To já ale nerozporuji. Jen mi teda přijde, že krom rychlosti fyzické se mu trochu zhoršila rychlost reakcí. Což asi tak není překvapení, když byl dlouho zraněn a těch minut už taky nehraje tolik.
          Proto se teď častěji dostává do situací, kdy musí rychlého hráče dobíhat (třeba ta na Pafosu, kdy reagoval fakt pozdě) a o to víc vynikne, že (už) to není sprinter.
          A to není hejt, to je prostě konstatování faktu. Po tom zranění co měl je vůbec obdiv jakou kvalitu si zvládl udržet. Ale na základ ve SKS do těžkých zápasů to podle mě už není.

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            wimpy     před 12 dny 24.02.2026 15:33 |  
            2 0

            Ono jde i o to, že defenziva celkově nešlape tak, jako dřív a hrajeme víc na riziko vzadu. Čímž i on se dostává častěji do pro něj nepohodlných situací.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    IJS     před 13 dny 23.02.2026 21:19 |  
    22 1

    Perfektní zhodnocení, včetně známek. Po sobotním zápase, který byl spiše boj, jsem očekával že media ocení Chorého přínos k tomuto vítězství a dokonce jsem se naivně domníval, že si někdo všimne, jak se na něho bezohledně hraje. Hned neděle ně vyvedla z omylu. Media opět popisují Chorého jako "chorého" hráče, kterému musí vždy něco najít. Když už ustane maso ve vápně, došlápnutí od stopera na stehno ( a bylo to zjevně úmyslné., jak by asi dopadlo, kdyby to bylo obráceně!! ), tak si všímají, že cvrnknul do čepice jakéhosi podržtašky z Liberce až mu spadla na zem. Chtějí vyvolat disciplinární řízení a trest pro Chorého. Jestli Chorý na Dukle nastoupí, tak bych vsadil, že dostane ŽK, aby nemohl hrát v derby. Zákulisní hry se rozehrávají naplno a Slavia netahá za nejdelší konec....
    Už nejsem sám, který pochybuje o přínosu hráče Sanyonga. Netvrdím, že je úplně marný, ale na zápasy na těchto terénech a stavu, kdy držíme výsledek, ho nelze poslat na hřiště. A to samé platí pro Chama, Mbodjiho, Micheze atd. Nakonec se to řeší prodloužením smlouvy Ivana Schranze a Ivan pak hraje něco na co není zvyklý. Ale maká! Pokus Slavia půjde dál cestou nákupů pochybných talentů z Afriky, kteří nebudou ihned přínosem, tak v dalších letech zapláčeme a budou nakonec dál hrát Bořil atd.


    Komentář byl uživatelem upraven (23.02.2026 21:20) . Zobrazit původní komentář

  13. Hodnocení

    rybarmirek     před 13 dny 24.02.2026 06:49 |  
    12 1

    Zdravím, přátelé slavisti tak já se naprosto ztotožnuji z hodnocením,tak jako vždy, správné a do detailů popsané,paráda.Co se týká nedělního,,šlagru'v Plzni,tak mě osobně překvapilo, že rudí bratři u VARU Benešové,na jejich tátu nelze nikdy zapomenout,se asi málo snažili u pentle a nedostatečně vytlačili míč za hranici vápna,to mě fakt překvapilo!Na závěr,prosím pana Trpišovskeho,neztavte na Dukle Chorého ani Holeše,jinak nebudou hrát v derby!Ten rudej dobytek v čele s Pepíkem Krulou má dlouhé prsty a udělá pro to,vše!!!!!Na utkání v Plzni jsem se koukal na Spartu po cca třech letech,od soft titulu,je to odpornej team a z jeho kádru mi nevadí pouze Zelený,to byla tenkrát Jindřicha velká a neoddiskutovatelná chyba!!

  14. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 13 dny 24.02.2026 09:25 |  
    39 6

    Dobré ráno přeji Vám všem a to opět u dobré kávy :-)).
    Velmi dobře zpracované hodnocení od přítele Alanora a tak snad jen k Pechancovi je dost umírněný.
    Známky jsou také v pohodě, ale Tomášovi Chorému bych asi ještě přidal bodík.
    Byl to opravdu boj a za tři body jsem moc rád.
    Liberci to u nás nevyšlo a ani nechci komentovat výrok trenéra Kováče.
    Nechápu ( a nebo chápu až moc dobře), proč byl na toto utkání delegován dlouhodobě nejhorší sudí naší ligy. Ale to ví asi jen pan Kovařík a možná ještě někdo další.
    Navíc směšná obhajoba Pechance komisí rozhodčích je až příliš okatá a průhledná v tom, aby pískal i další ligová utkání. To je špatná zpráva pro celý český fotbal a pan Trunda už by měl asi hodně vysoko zvednout varovný prst.
    Při zpětném shlédnutí celého zápasu, který jsem si i rozebral při zpomalených a rozfázovaných momentech, jsem žasl na neuvěřitelnými výplody obou komentátorů.
    V cca 11 minutě naprosto jasně penaltový zákrok hráče Maška na T. Chorého (krásně to pak ukázal ve studiu pan Folprecht a "expert" Rajnoch mluvil o rozhodčím jako o Ondrovi Pechancovi???) zpochybnili malou intezitou (to už je obehraná mantra) a přitom běžný souboj, kdy Hodouš přepadne přes Holešovu nohu je oceněn ŽK pro Holeše a oni neřeknou ani prd. Srdceryvné válení Kayonda, když se ho Isife vůbec nedotkne, vypadá na odvoz do nemocnice, aby pak vzápětí dostal do pusu banán, vyskočil jako srna a hrál dál, to byla "herecké umění" na ŽK.
    První gól Sulejmana, ano ruka Bořila byla nastřelena, ale akce pokračovala a Liberec měl a také odehrával třikrát balón ven z vápna a tak to nemohla být bezprostřední situace před vstřelením gólu. Připomínám akci Liberce v zápase na Spartě na podzim, kde Kadeřábek nastřelil ruku Hodouše ve vápně Sparty, míč se pak odrazil znovu ke Kadeřábkovi, který špatně odkopl míč na nohu Letenaye a ten dal gól Spartě na 1:2. Tady byl gól uznán.
    Úmyslné šlápnutí N´Guessana na Chorého včetně faulu a to bez ŽK.
    Před penaltovým zákrokem Staňka Pechanec přehlédne ze 4 metrů jasný faul Mahmiče na Chaloupka u středového kruhu a pak stříkají vášně na lavici Liberce a to, co tam vyvádí a předvádí asistent trenéra včetně řvaní na lavičku Slavie, to byl tedy nechutný mazec.
    A tento asistent pak řve po zápase na hřišti na T. Chorého jako smyslů zbavený a Tomáš mu cvrkne do čepice, ale řeší se jen Chorý.
    A ještě na závěr tohoto bloku v mém povídání... V první půli okolo 40 minuty drží Koubek míč ve svých rukách míč cca 15-16 vteřin a Pechanec nic, vůbec nic.
    Kdo tohle všechno rozdmýchává před derby.
    Možná měl Liberec slíbeno, ale krucinál do hajzlu, ono to nevyšlo a nebude nic.
    Snad se nám už kluci po zranění budou do sestavy vracet a na derby s Duklou zaplníme celou Julisku.
    Minule nám to tam moc nešlo a tak o to víc tam musíme zabrat. A hlavně by už měli někteří hráči pochopit, že jsou ve Slavii a dokázat to výkonem na hřišti a pomoci týmu. Nemůžou to táhnou pořád jen Ti, kteří to táhnou každý zápas.
    Chorý, Chaloupek, Sadílek - smekám klobouk, všechna čest.
    Ano Holeš, Mubarak, Isife, Chytil jsou také dobří, ale to musí chtít všichni. I když se třeba tolik nedaří. Věřím, že Jindra si to s Honzou už vyříkali a byl jsem rád, když si po jednom odvrácení akce soupeře spolu plácli a objali se.
    Ano, fotbal chyby přináší a někdy jdou emoce "stříkají", ale nic není víc než klub!!!!!!
    Otázka na závěr: Kdo bude platit další pokutu za zpoždění zahájení utkání????

    "Naturale vittium est negligi quod communiter possidetur" Cicero, O zákonech
    Hrubou chybou je nedbat na to, co je společné.

    Přeji hezký den Vám všem.
    Sokrates55




    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      bbslavia     před 13 dny 24.02.2026 10:58 |  
      16 12

      Zdravím příteli,

      malá poznámka.
      V poslední době v každém komentáři hodnotíš rozhodčí a opomíjíš kvalitu naší hry.
      Nebylo by lepší hledat chyby v naší hře, která je strašidelná, byť přináší výsledky?

      Tím nezpochybńuji špatný výkon Pechance.
      Ale já se řídím pravidlem, hledej chyby nejdříve u sebe.
      Změní se kritikou rozhodčího náš herní projev?

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 13 dny 24.02.2026 12:32 |  
        14 4

        Děkuji za Tvé poznámky příteli.
        K naší současné hře jsem už také napsal pár příspěvků.
        Také bych byl rád, kdybychom hráli hezčí fotbal. Takový pěkný, kombinační, rychle z nohy na nohu a přímočaře k brance. Každý útok zakončit střelou.
        Jaký měla hrát Slavia fotbal proti Liberci podle Tebe příteli?? Pokud tedy přihlédneš ke způsobu hry Liberce a rozhodování zápasu uvedeným rozhodčím??
        A kritikou rozhodčích mi nejde o to, zda se změní náš způsob hry. Jen ukazuji na naprostou nekonzistentnost v rozhodování a posuzování podobných situací. Kdyby takový hrozný výkon Pechanec nepodal, třeba i ten fotbal by byl z naší strany lepší. Je těžké hrát fotbal, když Ti pořád někdo leží na zádech, drží dres a zdržuje hru.
        Chyby, které děláme a někteří opakovaně, to je bohužel špatně. Chyba, kterou udělala obrana včetně Staňka v prodloužení prvního poločasu, to fakt bylo na palici.
        Ale nesouhlasím s Tebou, že by byla naše hra až tak strašidelná.
        A ještě jednou děkuji za disputaci :-))
        Sokrates55




        Komentář byl uživatelem upraven (24.02.2026 12:33) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          bbslavia     před 13 dny 24.02.2026 13:47 |  
          9 7

          Ještě jednou zdravím příteli,

          bohužel naše hra jedlouhodobě špatná, podívej se na statistiky faulů v LM, podívej se na způsob hry, chybí kombinační hra, jen nakopáváme míče a souboje.
          Pokud jsi viděl zápas Plzně s Libercem, tak Plzeň hrála kombinačně, fotbal vypadal jinak.
          Nahrává nám, že nemusíme jít do předkola LM, ale až ztratíme tuto výhodu, tak se obávám, že bude velký problém.
          My v lize dominujeme bodově, ale herně ne.
          To, že můžeš hrát hezký fotbal, mít výsledky, a to dokonce i proti velkoklubům, ukazuje BODO.
          My nakupujeme jako šílení Teahy, Prokopy, Sanyangy, Micheze a další a kvalita hry je horší a horší.
          Utrácíme velké peníze a nic z toho.
          Bodo hraje s norskými hráči, nedělá šíléné nákupy a herně i výsledkově je na tom lépe.

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            Sokrates55 (přítel SN)     před 12 dny 24.02.2026 15:56 |  
            11 1

            Děkuji za Tvou reakci příteli a slušnost velí odpovědět i na tuto disputaci.
            BODO u nás určitě nebylo lepším mužstvem než Slavia.
            Jen poznámka k tomu, když tu zmiňuješ zápas Plzně a Liberce, tak ten zápas byl úplně v jiné poloze.
            Liberec chtěl hrát fotbal a otevřel hru, Plzeň toho využila a vyhrála.
            Když hrála v Plzni Slavia, Plzeň otevřela hru a Slavia zahrála výborný fotbal a vyhrála a strašidelný fotbal to z naší strany rozhodně nebyl.
            Souhlasím, že některé nákupy se nepovedly. Ale Sadílek, Mubarak, Moses, Chaloupek, Isife - to je zas druhá strana těch povedených přestupů.
            A opravdu jsem zvědav na dnešní zápas BODO na Interu.
            Všechno má své pro i proti.
            Respektuji Tvé vidění současné hry Slavie. Jen věřím, že se nám vrátí marodi na své posty a hra se zpřesní a zlepší. V tom se určitě shodneme.
            S úctou
            Sokrates55

            • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

              bbslavia     před 12 dny 24.02.2026 17:53 |  
              9 7

              Jenom stručná reakce:
              1. Plzeń dala rychle gól a Liberec musel hrát otevřeněji. Ale dominance a kombinační hra Plzně byla jednoznačmá.
              2. My hrajeme nakopávanou hru i v plné sestavě, nejde o reakci na absence klíčových hráčů.
              3 My hrajeme nakopávanou i proti týmům, kteří hrají ofenzivní, otevřený fotbal-viz LM.
              4.Bodo v zápase v Edenu bylo lepší v přechodové fázi a rychlosti práce s míčem. Jeho hra je pohledná a hlavně úspěšná v Evropě dlouhodobě, včetně LM. Jenom přippomenu, že remizovalo s Totenhamem, Dortmundem, porazilo City, Atletico Madris, Inter. O tom si můžeme nechat zdát.
              5.Bodo nedělá šílené drahé nákupy.
              6.z posil Sadílek na podzim průměr, teď se zvedl díky bodům ze standartek, ale kreativita minimální, Isife snaha, Sulejman přišel nejlevněji a jeví se jako posila, Chaloupek je posila. Ostatní posily vypadají jako ztrátový obchod ve velkém.
              6. kvalita naší hry dlouhodobě stagnuje a nejvíce to vidíš v Evropě, to je objektivní fakt.

              • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

                belmis (přítel SN)     před 12 dny 24.02.2026 18:35 |  
                8 2

                No, dominance, jak se to vezme.
                Plzeň - Liberec
                XG 1,32:1,43
                Střely 17-16
                Rohy: 4-5

                Slavia - Liberec
                XG 2,5:0,3 (když odečteme penaltu, cca 1,7:0,3)
                Střely: 16:9
                Rohy: 12:5

                Přijde mi, že jsme byli určitě dominantnější v zápase s Libercem než Plzeň

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            záplata     před 12 dny 24.02.2026 16:02 |  
            1 2

            Bodo mívá v základu minimálně stejný počet cizinců jako my třeba proti Liberci, je pravda, že celkově jich má mnohem méně.

            • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

              bbslavia     před 12 dny 24.02.2026 17:42 |  
              1 2

              Je vidět, že jsi neviděl zápasy Bodo, jediný cizinec v sestacě je brankář.

              • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

                záplata     před 12 dny 24.02.2026 18:31 |  
                2 1

                Je vidět, že jsi neviděl zápasy Bodo, proti nám v základu tři cizinci, teď naposled proti Interu dva.

                • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

                  bbslavia     před 12 dny 24.02.2026 19:34 |  
                  1 4

                  Proti Interu v základu ruský brankář, na lávce Dán, který nehrál. Dány považuji za to samé jako Slováky ve Slávii. Nepočítám je mezi cizince.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

                    záplata     před 12 dny 24.02.2026 19:47 |  
                    3 1

                    Když nepočítáš, tak to potom jo, jinak jejich asi nejlepší útočník Hogh je taky Dán.

  15. .

    japhy     před 13 dny 24.02.2026 10:33 |  
    13 3

    Sorryjako, nebýt marodky normálně bych Sanyanga dal do B. Jo, je mladej, možná nadějnej, stál nemálo peněz, ale tohle stvoření teď rozhodně jako prvoligista nevypadá a nic nenasvědčuje tomu, že by se to mohlo v brzké době zlepšit.
    Nevystřelí, nenacentruje, kličku neudělá, míč mu spíš překáží a pravidelně dělá nebezpečný ztráty. A to tu je už asi 3/4 roku. Suleiman a dokonce i Isife jsou úplně jinde.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Dennis     před 13 dny 24.02.2026 12:03 |  
    32 4

    S Chaloupkem souhlas, momentálně je to náš nejlepší stoper a fakt asi i nejlepší stoper ligy. Jsem docela zvědavý, jak si tohle vyhodnotí Koubek, protože v repre moc zkušeností neposbíral, ale herně na něj momentálně Zima ani Holeš fakt nemají.

    Jindra Staněk má do dobré formy daleko… Ale současně je naprosto jasné, že realizák vůbec nad jeho posazením neuvažuje (vyplývá to i z jejich dřívějších vyjádření, pro ně je to jasná jednička…). Vůbec netuším, co s tím.

    Sere mě nepotrestané a neřešené šlápnutí na Chorého, stejně tak i jeho neustálé držení a strkání ze strany bránících hráčů. To se opakuje zápas co zápas, ale to šlápnutí už byl úplný extrém.

    Nelíbí se mi, jak hrajeme. A nelíbí se to i více lidem okolo. Body sbíráme, letos jsme v lize neprohráli, máme spoustu zraněných (ale to není polehčující okolnost, protože to se neustále opakuje a musí dojít k vyhodnocení a systémovému řešení, nikoliv to jen používat jako výmluvu, proč to herně drhne), ale ruku na srdce, nedá se na to moc dívat… Chápu, že pro asi většinu z nás jsou body (a tím pádem tituly) to zásadní, taky se nechci dívat, jak po sezóně slaví titul někdo jiný, ale neměli bychom úplně rezignovat na tu herní složku. Slavia vždycky imponovala kombinačním fotbalem, nehledě na to, že i trendy ve světě jdou aktuálně trochu jiným směrem než my… Mám tak pochybnosti, jestli současně nastolený trend je správný a vede nás tou správnou cestou. Ale jak z toho ven, to nevím. :-(

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Alanor (admin)     před 13 dny 24.02.2026 12:47 |  
      23 2

      Ke hře: mně upřímně než současná nakopávaná vadila víc ta bezúčelná házená s malými běžci, kterou jsme hráli v sezoně, kdy jsme ztratili titul s Bílkovou Plzní. To byl opačný extrém, dnes to alespoň v lize nese výsledky.

      Kdyby to neslo výsledky i v Evropě, tak neřeknu ani popel. Není to krasobruslení a nehraje se na krásu. Ale v Evropě jsme vyklidili pozice a výsledky za poslední 2 roky ve skupinách jsou tristní. Můžeme spekulovat, čím to je. Vyšší kvalitou soupeřů, kteří jsou schopni držet míč a delší dobu nám ho nepůjčit poté, co my ho snadno odevzdáme nákopem? Vyšší kvalitou stoperů, kteří jsou schopni eliminovat Chorého (i s Chytilem), který je v lize pro naši hru stěžejní? Rozhodčími, kteří tolik nepouští soubojovou hru jako v lize? Resumé je ale zřejmé - náš fotbal v Evropě prostě nestačí (při odpovídajících ambicích hrát v EL osmifinále a v LM důstojnou roli, tedy alespoň bojovat o postup ze skupinové fáze, byť to se samotným postupem dopadnout nutně nemusí).

      A mávnout nad tím rukou nejde. Nelze budovat mužstvo jen pro Evropu, protože nejdřív musí přijít výsledek v lize. Ale ani opačně si nemůžeme dovolit, že budeme stavět mužstvo jen pro ligu, které v Evropě nebude stačit. Poháry jsou naprosto stěžejní pro finance - díky odměnám i díky zviditelnění hráčů. Kdyby se neúspěchy měly opakovat, tak to bude brzdit i celý český fotbal - propadneme se v koeficientu a zajímavější hráče pak na nezajímavou ligu nenalákáš.


      Komentář byl uživatelem upraven (24.02.2026 12:51) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Dennis     před 13 dny 24.02.2026 13:08 |  
        12 0

        Souhlas s oběma částmi.
        1) Ta házená byla fakt asi ještě horší, protože nebyla vůbec efektivní a nenesla ani výsledky.
        2) Evropa - my si teď dost zhoršili náš klubový koeficient a hlavně taky zbytečně kazíme i ten desetiletý, podle kterého se vyplácí bonusy... Takže nás tyhle sezóny s pár body v Evropě budou dohánět ještě roky.

        Ta naše liga mi přijde pořád víc a víc soubojová a urputná. Ale my tomu jdeme celkem dost naproti. Je otázka, jestli jsme se přizpůsobili, nebo jestli nejsme jedním z motorů tohoto vývoje... Šel bych určitě cestou dílčích změn, které by tenhle trend měly zastavit/otočit. Tj. např. zásadně změnil způsob posuzování zákroků a vedení zápasů ze strany rozhodčích, důsledně bych vymáhal údržbu trávníku, aby se fakt hrálo na trávě a dalo se kombinovat, ale přijde mi, že nějak naproti bychom tomu měli jít i u nás ve Slavii. Tzn. snažit se hrát fotbal a soupeře přehrávat spíš kvalitou než silou, urputností a bojovností.

        Výhled na příští zápasy mi v tomhle ohledu moc optimismu nedává. V Jablonci bude šílený terén (normálně bych odmítl na tom hrát a trval na tom, aby se zápas hrál někde, kde mají standardně připravené hřiště) a derby bude zase válka. Bohužel to k tomu zase sklouzne, půjde o hodně, emoce budou stříkat všude, bude to boj o každý metr...

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          wotlemburg     před 13 dny 24.02.2026 13:56 |  
          1 0

          Ale v Jablonci už hrát nebudem. Asi až v nadstavbě.

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            wotlemburg     před 13 dny 24.02.2026 13:59 |  
            2 0

            Aha, na mol cup jsem zapomněl. Sorry

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Kikoriki     před 12 dny 24.02.2026 18:28 |  
        4 1

        Když vidím ten rozdíl mezi ligou a Evropou, lze vůbec mít jeden tým, který bude úspěšný na obou frontách? Nebo musíš mít 20 hráčů a točit je? Často o tom přemýšlím ....ani Mrklas v podcastu na to neodpověděl. Přijde mi to jak dva různé sporty.


        Komentář byl uživatelem upraven (24.02.2026 18:31) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        martyni (přítel SN)     před 12 dny 24.02.2026 23:56 |  
        1 0

        Hele je to velká otázka, čím to je.. třeba v tom podcastu football clubu říkali, že fotbal šel od doby naší první účasti v LM hodně dopředu a proti nám stojí lepší týmy, skvělý technici a ještě fyzicky nabušení jak my. Takže už je těžký je přejet fyzicky a rozdávat si to s nima na férovku a rada byla, že bychom měli hrát víc opatrně.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      IJS     před 12 dny 24.02.2026 16:46 |  
      8 2

      Zdravím a taky chci něco napsat k naší hře. Nelíbí se mi, ale nelíbila se mi daleko víc začátkem podzimu, když se hrálo na trávě, všichni byli zdraví a náš tým měl před sebou start do LM. V té době se to mydlilo hned z první někam dopředu. Když měl Chorý stopku, tak jsem čekal, že se hra změní, ale nakopávalo se dál. Až tak, že JaT prohlásil, když viděl nebohého Mojmíra, kterému létaly balony nad hlavou, že Chytil není hráč pro Slavii a tak koupíme Prekopa. Že je to pitomost, se ukázalo a ukazuje, ale ten výkon už nejde vzít zpět. To že se nakopává dnes, kdy se hraje na blátě a chybí nám polovina základní sestavy, mi jako špatná taktika nevadí.
      Otázka je zda stávající trenérský štáb chce hrát jiný fotbal a jestli je v jeho silách přejít na kombinaci. Můj názor je že NE. Chystá se prodloužení smlouvy s Chorým ( zaslouží si to! ) a pokud bude hrát on, tak se žádná tiki-takahrát nebude. Další důvod který mě přesvědčuje, že se bude hrát stále stejným stylem je doplňování kádru. Za poslední 2 přestupáky přišli do základu jen 2 hráči - Sadílek a Jurásek. Ostatní "posily" - Afričani + Prekop se tam bojíš dát i když vedeme o 2 branky, protože se na ně soupeř hned zaměří a začne hrát přes ně. Viz. Liberec v sobotu na Sanyanga a na podzim na Mbodjiho. Sám se divím, že Slavia nemá hráče typy Součka - vysoký hlavičkář, tvrdý, s dobrou práci s míčem a aby to byl Čech. Přitom se Kričfaluši úplně nabízel. Takže teď to lepíme Ivanem ( smekám před ním a je mi jasné, že jiná alternativa prostě není...).
      Už jsem se moc rozepsal, ale stručně řečeno - dnes jsou body víc než předváděná hra. A když letos nebude titul, tak na další si asi dlouho počkáme!

  17. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    R1200     před 13 dny 24.02.2026 13:44 |  
    21 6

    Od včera stále čtu , jak na nás hází hnůj a jak hrajeme hrůzu, no nebylo to k pokoukání, ale kdo chce s máma hrát fotbal, může, Jabka 4:3,Plíseň 5:3, loni s nima taky nádhera a nevzpomínám , které ještě. Kdo přijede do Edenu betonovat , zdržovat a rvát se , dostane do držky a ať se pak nediví. Je zajímavé, že páni komentátoři na tyhle zápasy nějak zapomněli. Doba cinklých jar, suchých hajzlů a Dana kabeláče je pryč.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      vršek     před 12 dny 24.02.2026 16:42 |  
      14 2

      Mne fascinuje neustálé omílání toho, že v zápasech Slavie je nejvíce prostojů a čistý čas hry klesá na 40 minut....
      Slavia je tedy evidentně ten tým, který nechce hrát, neustále tahá čas, fauluje, válí se a diskutuje s rozhodčími, natahuje čas při standardních situacích a střídáních....
      A je to také Slavia, která patří k nejvíce faulujícím a trestaným kartami... během prvních 4 kol je to na žluté 10 : 2 !
      No, dovídáme se - Plzeň : sparta - "To byl fotbal" zatímco v Edenu "...a tohle válka".
      A dnes opět - Deník sport porovnává oba víkendové šlágry - "Šílený Eden, klid v Plzni"
      Ta "řež v Edenu" dosáhla 16 : 18 faulů, střel bylo k vidění 12/5 : 7/2 a karty 4 : 1 branky 1 : 0 žluté pro trenéry 1 : 2
      Zatímco fotbalový klid v Plzni - 15 : 13 faulů, střel 16/5 : 10/3 a karty 1 : 4 branky 0 : 0 žluté pro trenéry 1 : 1
      No, je zcela jednoznačně zřejmé jak nechutný zápas se v sobotu odehrál v Edenu......
      Je třeba nastavit "laťku" pro derby!!!

  18. Hodnocení hráčů

    vršek     před 13 dny 24.02.2026 14:57 |  
    35 5

    Mám dvě připomínky k hodnocení hráčů.
    Ano, Bořil určitě má v současnosti částečně problém s rychlostními typy soupeře. No, divit se nelze...
    Avšak sobotní zápas podobnou situaci snad ani nepřinesl. Jeho výkon proti Liberci nebyl jen za 5.
    Právě sobotní zápas ukázal jeho současné největší přednosti pro naši obranu. Jeho zkušenosti, nasazení a přehled byly pro naši defenzivu zásadní. Za mě určitě za 6.
    K Bořilovi ještě jednu poznámku - pokud zde několikrát zaznělo, jak se "nepatřičně" chová a co si dovoluje k rozhodčím - ano, po neuznaném gólu Suleimana měl "výlev", ale bylo to naprosto pochopitelné a navíc se v porovnání s výlevy jiných a v jiných zápasech nejednalo o přímý řev na rozhodčího.... sakra nastřelená ruka z bezprostřední blízkosti, která nevedla k Suleimanovu zakončení, a kdy se po z blízka nastřelené ruce dostal soupeř snad třikrát odvrací balon.....?
    Kupodivu se v Plzni za jasnou ruku Ryneše druhá penalta proti spartě nepíská.... No, prý odraz od těla... Ale kde???

    Druhá připomínka se týká hodnocení Suleimanova výkonu - nesouhlasím s lepší 6. Do 70. minuty snad nepokazil jediným míč, kombinačně opět podal velmi dobrý výkon, několikrát byl platný i defenzivní činnosti a hlavně - opět 3 zakončení na bránu - střela levou v první půli a roh, jedna sražená střela zpoza vápna, která také směřovala na bránu a o neuznané brance se snad nemá cenu ani bavit - tak s přehledem, důrazně a přesně zakončený "volej".... za mně za 7. Tenhle kluk u nás dlouho nevydrží....

    A nemohu si odpust i připomínku k hodnocení rozhodčího Pechance.
    Tohle nebyl "oboustranně nepřesný výkon rozhodčího" !
    Jak je možné, že tento zápas končíme se čtyřmi žlutými kartami zatímco soupeř jen kartou jedinou,,,?
    Za co dostal Holeš žlutou kartu v čase 25,25 ? protihráče se ani nedotkl. Mimochodem to byl náš první odpískaný faul v zápase a v době, kdy měl soupeř na kontě již faulů 6. Chorý dostává kartu za protest? Mahmič po odpískání řve na Pechance zcela beztrestně. Jak je možné, že Pechanec nevidí z 5 metrů jasné podražení Chaloupka a nechá jít soupeře do protiútoku končícího faulem Staňka? Jak je možné že až do odpískané penalty je zcela bez trestů ponecháno opakované držení či podražení Chorého ve vápně v minutě 12 ? Jak je možné, že zcela bez odezvy je šlápnutí na ležícího Chorého v minutě 83. ? A hlavně jak je možné, že bez žluté karty dohraje tento zápas liberecký Mašek a to i po jednoznačném stržení Chorého ve vápně ??? Jak je možné, že rozhodčí několikrát během zápasu dovolí několika hráčům Liberce diskutovat o svých rozhodnutí bez karty? A nehraje se....
    V opačné gardu lze zmínit snad jen neodpískaný faul Isifeho v minutě 10.... a žlutou po neuznaném gólu pro Bořila,,, No, opravdu oboustranně nepřesný rozhodčí....



  19. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    bbslavia     před 12 dny 24.02.2026 22:35 |  
    19 2

    Mimo téma. Bodo vede 2:0. Podívejte se na druný gól, rychlý kombinační přechod po získání míče a perfektní zakončení. Ta rychlost práce s míčem, rychlost přechodu po zisku míče, výborný pressing a žádné nákopy jako my. Hrají fotbal.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Cross     před 12 dny 24.02.2026 23:04 |  
    19 3

    Tak Bodo dokázalo (dle Transfermarktu s poloviční cenou kádru oproti Slávii) v posledních týdnech - kdy se ani nehraje norská liga - postupně porazit Atletico v Madridu, dále ManCiti a samozřejmě hned 2x Inter Milan. Podruhé právě teď. A vždy hráli fotbal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      wimpy     před 12 dny 24.02.2026 23:12 |  
      11 0

      Je to úžasnej výkon. A jestli za poslední tejden nepoložili na San Siru umělku, tak to fakt nechápu. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Slávista 51     před 12 dny 25.02.2026 06:50 |  
      2 2

      JO,
      za nějaké to poučení u Bodo,
      by to rozhodně stálo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Kratass97     před 12 dny 25.02.2026 08:28 |  
      8 5

      Jindra ti to vysvětlí.. možná že v tomto období kdy Slavia už ligu mistrů nehraje je statisticky dokázáno že větší kluby se tolik nesoustředí proto ten výpadek s Bodo :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 12 dny 25.02.2026 09:20 |  
      21 3

      Možná to bude tím, že si to nešli užít ale šli tam s cílem vyhrávat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Slávista 51     před 12 dny 25.02.2026 11:21 |  
        4 0

        JO,
        o tom to zřejmě bude.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Kikoriki     před 11 dny 25.02.2026 15:41 |  
      3 2

      Ano, ale je to výjimka. Nikdo další tam letos není. Karabach dostal bídu.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    kopanáfotbal     před 12 dny 25.02.2026 07:59 |  
    14 30

    Je smutný kam došel slávistický realizak. Stačí když vyhrají 1:0 z penalty. Stranou jdou fanoušci I věhlas
    Slavie. Jsem zvědavý kam tohle dojde.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      dejvidovic     před 12 dny 25.02.2026 11:32 |  
      9 7

      K titulu?

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Slávista 51     před 12 dny 25.02.2026 11:36 |  
        3 0

        K
        TITULU
        !

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Kratass97     před 12 dny 25.02.2026 13:02 |  
        5 16

        K titulu by došlo plno i jiných trenérů a s fotbalem a fotbalistama… podmibky který tu má trpisak by někteří trenéři třeba Hyský kdyby dostal šanci udělali víc než Trpisak.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          Sokrates55 (přítel SN)     před 11 dny 25.02.2026 16:31 |  
          13 2

          Jen se zeptám prosím.
          Proč je náš trenér Jindřich Trpišovský podle vás trpisak a trenér Plzně Hýský????
          Sokrates55


          Komentář byl uživatelem upraven (25.02.2026 16:32) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            Sokrates55 (přítel SN)     před 11 dny 25.02.2026 16:33 |  
            5 1

            Oprava, Hyský.
            Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          mis3     před 11 dny 25.02.2026 16:44 |  
          2 0

          Tak uvidíme jak se pochlapí v Plzni.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        SLAVIESTA     před 11 dny 25.02.2026 17:02 |  
        3 1

        Pozor, medvěd běhá ještě zdravý po lese.

  22. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Monarchie     před 12 dny 25.02.2026 09:56 |  
    11 2

    Fotbal nehrajeme hezký, Pechanec pískal tu svou klasiku, on to moc neumí. Dukla to bude také jen boj.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Slávista 51     před 12 dny 25.02.2026 11:19 |  
      2 2

      TY
      3body,
      za to stojí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      rak (přítel SN)     před 12 dny 25.02.2026 12:36 |  
      22 4

      Už to tady padlo. Snažili jsme se o dominantní fotbal a valila se kritika, že hrajeme hnusnou házenou. Ale co taky hrát jiného, když proti stojí obranný val. Házená vypadá tak, jak vypadá, protože se až na řídké výjimky rychle postaví obranný val, který se těžko překonává bez prorážení tedy faulů. Abychom to překonali, museli bychom mít technicky o minimálně jednu třídu lepší hráče. Ty ale nikdy mít nebudeme, protože doma jich je velmi málo a zvenku sem nikdy nepůjdou. Někdy od loňského vystoupení v EL je skoro všem týmům doma i v zahraničí, které nás nepřekonají svojí výrazně větší kvalitou (např. Arsenal, Barcelona) zcela jasné, co na nás velmi platí - zdržování, přerušování, souboje, co nejméně hrát, brzdit tempo (nakonec se silovým fotbalem na nás překvapivě vyrukovalo teď i Bilbao). Bylo tedy třeba se s tím nějak vypořádat. Zdá se, že v lize se to trochu daří na úkor hezčího fotbalu. A už se i objevil článek, že máme teď mužstvo stavěné na ligu a ne moc na Evropu. Tedy úplně obráceně než před cca třemi lety, kdy se psalo, že máme mužstvo na Evropu (kdy jsme se dostali do osmifinále) a Sparta na ligu, kterou také pak vyhrála.
      Já jsem nebyl spokojen s naším vystoupením v LM, tedy hlavně herními parametry. Ale překvapuje mě, že se tady, kde asi převažuje názor, že nejdůležitější je přece liga, valí kritika na způsob hry, který zatím právě v lize, podle momentálních výsledků, dobře funguje.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Kratass97     před 12 dny 25.02.2026 13:00 |  
        7 21

        Tohle jsou kecy… dnes proti nám ty týmy jen nebetonuji.. predtim jsme hráli po vápno ale do vápna nelítali centry protože tam běhal Tecl… kdyby jsme tak hráli dnes tak ve vápně je Choras.. tohle jsou kecy tyvole to je sileny… bud to pise někdo z vedení nebo Trpisak… ano můžeš hrát po vápno ale na krajích musíš mít hráče jako je Jurasek napravo někoho techničtějšího než je Doudis a normálně by to šlo! Pokud ti tam hraje Schranz ano neuděláš si takový tlak protože on nema kličku 1 na 1.. nehledejme jen výmluvy proto aby jsme tu obhajovali tu sracku co hrajeme…

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          rak (přítel SN)     před 12 dny 25.02.2026 13:31 |  
          9 3

          Opravdu nemám s vedením nic společného a ani tam nikoho neznám. Píšu, co si myslím. Že je to v rozporu s tvým viděním, to je smůla.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          coogee     před 11 dny 25.02.2026 16:32 |  
          6 1

          Stejně šílený jako tvoje čeština?

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          El Greco     před 11 dny 25.02.2026 21:33 |  
          3 2

          Asi si jen nejsi jistý s intetpunkcí. Za "tohle jsou kecy" si měl dát dvojtečku a zbytek by pak dával smysl. Vytáhnout teď i Standu Tecla, to chce hlavu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Cross     před 11 dny 25.02.2026 21:01 |  
        11 5

        Šíří se nám tady takový podivný defétismus. Proč by u nás o třídu lepší hráči neměli/nechtěli nikdy hrát?
        A proč tedy hrají v Portugalsku, v Norsku, v Belgii, v Turecku, anebo na Kypru?

        No samozřejmě, pro prachy. Až pan majitel nebude škrt, a nebude vyžírat klub o 350 mega ročně (což je zatím průměr za první jeho dva roky), tak i u nás budou hrát hráči jako v Portu, Sportingu, anebo Galatsarai, či v Bodo. U nás má konkurenceschopné mzdy akorát trenér Trpišovský. Ten je zaplacen jako v Bundeslize. Ale hráči, kteří by na to měli, alespoň 2-3…nezaplatíme, “aby se nám nerozpadla parta” evropských průměráků, vhodných do Konferenční ligy.
        Tak to je.


        Komentář byl uživatelem upraven (25.02.2026 21:02) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          wimpy     před 11 dny 25.02.2026 21:36 |  
          4 2

          Na Justici už máš Výroční zprávu (trošku netradičně za 18 měsíců), kde jsou toky peněz popsány, včetně těch mezi mateřskou firmou Fulleren a klubem, tak si ji možná nejdřív přečti, než začneš šířit bludy.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          lukas6novak     před 10 dny 26.02.2026 16:45 |  
          3 0

          Reálně z těch týmů co si napsal je jediný Bodo s kterým se dá porovnávat. Pro zajímavost hodnota + přestupy dovnitř u těch ostatních klubů. Pro porovnání Slavia má nákupy v průměru za 15/20M euro za sezónu a rekordní nákup je za 4M euro.
          Porto - hodnota 428M euro
          25/26 nákupy za 104M euro (nejvíc 20M, celkem 6x 10M+)
          24/25 nákupy za 69M euro (nejvíc 32M, celkem 2x 10M+)
          23/24 nákupy za 58M euro (nejvíc 21M, celkem 3x 10M+)

          Sporting - hodnota 464M euro
          25/26 nákupy za 89M euro (nejvíc 22M, celkem 4x 10M+)
          24/25 nákupy za 60M euro (nejvíc 19M, celkem 3x 10M+)
          23/24 nákupy za 75M euro (nejvíc 24M, celkem 3x 10M+)

          Galatasaray - hodnota 337M euro
          25/26 nákupy za 158M euro (nejvíc 75M, celkem 3x 10M+)
          24/25 nákupy za 62M euro (nejvíc 18M, celkem 1x 10M+)
          23/24 nákupy za 34M euro (nejvíc 10M, celkem 1x 10M+)

          Tím nechci říct že bych nesouhlasil s tím že pokud chtějí posunout klub zase dál tak budou muset začít posouvat i platy ale jen jsem chtěl říct že ty příklady se úplně nepovedly protože ty týmy mají díky kvalitnější lize mnohem větší rozpočty a to sám od sebe nedorovnáš protože tu je FFP. A je potřeba to dělat postupně a nejde to udělat nějakým obřím skokem

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            Cross     před 10 dny 26.02.2026 18:22 |  
            3 2

            Díky, že sis dal tu práci. A z těch čísel vyplývá co? Že kdo neinvestuje, ten je ostudou Champions League a vydělává mnohem méně, než by mohl. Portugalsko má méně obyvatel a je chudší, než Česko. Přesto tam ve fotbalu umějí podnikat. A vědí, že jsou investice, které se vyplatí. My máme majitele škrta, který umí prodávat uhlí. Slavii za dva roky nepomohl nijak. Prej i jídlo ve VIP - kde se delaj ksefty - šlo dolů. Máme další a další Prekopy... jo nekup je, když jsou tak levnï… (což v případě samotného Prekopa ani neplatí - zadarmo drahej) rád se podívám po sezoně jakou strukturu příjmů mají tyto týmy a kolik jim tedy přinesli hráči co umí vystřelit na bránu. Chci silnou Slavii v Evropě, ale s touhle klubovou mentalitou budeme vždycky jenom nezajímavá a podprůměrná žebrota.

            • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

              standa.e     před 10 dny 26.02.2026 20:48 |  
              1 2

              No, ono by se taky mohlo stát, že do těch hráčů (nákup, platy) dáš nakonec víc, než by ti přinesla jedna dvě výhry v LM. Tam je třeba tu rovováhu prostě hledat, protože jednou nepostoupíš, ale ty hráče platit budeš muset dál - viz rudý po stramákovi.

            • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

              lukas6novak     před 10 dny 27.02.2026 10:51 |  
              2 0

              Ještě jedna věc
              Porto - kapacita 50 tisíc
              Benfica - kapacita 68 tisíc
              Galatasaray - kapacita 54 tisíc

              Podle Capology (stránka kde jsou platy, nemusí to být 100% přesný ale pro nějaký přehled)

              Benfica - 16 hráčů s 3M+ měsíčně. Nejvyšší plat je 8M měsíčně
              Porto - 11 hráčů s 3M+ měsíčně. Nejvyšší plat je 9M měsíčně
              Galatasaray - 7 hráčů s 10M+ měsičně. Nejvyšší plat je 36M měsičně

              Ten point byl že v krátkodobým horizontu (třeba 5 let) nemáš šanci se k nim přiblížit (nějak víc) i kdyby majitel řekl že peníze vůbec řešit nebude. Protože tady máš pořád FFP od UEFY a pokud nedokážeš nějak rapidně navýšit příjmy tak ten posun úplně skokově dělat nemůžeš.

              Jak jsem psal předtím tak pokud chtějí klub posunout zase dál tak musí prolomit nějakou platovou hranici a posunout to zase výš. Ale větší problém jsou ty věci kolem bych řekl. Aby si měl šanci se přibližovat tak je potřeba narvat peníze do stadionu + zázemí a postupně posouvat platy (když to uděláš až moc skokově tak hrozí že se nepovede 1-2 sezóny a bude průser s FFP)

              • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

                Cross     před 10 dny 27.02.2026 11:14 |  
                2 4

                Tak za dva roky s českým magnátem v zádech se udělalo co? Nic. Nula - Nula. Nic. Mužstvo jde dolů. V Evropě katastrofa. Přímo ostuda. A kádr se doplňuje - o lůzry. Nekup je, když jsou tak levní… a to je naše koncepce. Tretky, zrcátka, šminky. Skutečně budování týmu nikde.

                • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

                  lukas6novak     před 10 dny 27.02.2026 13:39 |  
                  2 2

                  1) Stabilizoval kádr ve smyslu že se tolik nemusí prodávat a je to víc na trenérech (vedení) co s tím kádrem dokáží udělat. Pořád když přijde top nabídka tak prodáme ale už se ti nestanou odchody jako Kuchta, Stanciu, Olayinkaa řekl bych i klidně Zima nebo Sor

                  2) Po třech letech se vrátil titul a je velká pravděpodobnost že bude znova.

                  3) Řeší se akademie. Najednou to vůbec není o penězích ale "jen" o povoleních což je rozhodně velký krok směrem dopředu

                  4) Částečný investice do stadionu jsou už teď a řeší se rozšíření

                  5) Podívej se jak se posouvá mládež. Tohle je věc co se bude projevovat v delším horizontu ale už teď je vidět ten posun

                  6) Skauting - určitě velký krok dopředu a díky tomu tu byl hráč jako Diouf nebo jsou Suleiman, Szywala, Cedergen

                  7) Tohle jsou věci co bych zařadil do + od příchodu Tykače. A určitě bych neřekl že za ty dva roky se tu neudělalo nic. Já to nechci otočit do pohledu že vše děláme dobře ale tvůj pohled mi přišel extrémně jednostranný. Jak jsem říkal práce s kádrem má svoje problémy, Pokud se chceme posouvat musíme zvýšit i platy (jen ty si to vzal s těmi příklady do extrému). Další věc aby se snižoval počet nákupů směrem do rozšíření kádru (Prekop, Hashioka). Myslím to ve stylu ať se koupí mladík jako Sanyang, Diouf nebo Bužek (třeba se neprosadí ale někdo s potenciálem) a když už přijde někdo starší tak ať to je okamžitá kvalita (Chorý, Sadílek, Jurásek)

                  • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

                    Cross     před 8 dny 28.02.2026 16:15 |  
                    2 1

                    To co tady píšeš, je všechno na vodě. Za dva roky vidíme jenom mlhu, podobnou Tvému psaní. Hráče nám přetahuje regionální řecký klub. O akademii slyším Tvrdikovy řeči už skoro deset let. Ani se nekoplo. A nejspíš ani nekopne, protože to by musel Tykač dát nějaký peníz i obci. To jako škrt nedokáže. Stadion? Stadion ve stadiu úvah. A pokud budeme hrát to co hrajeme - je Eden velký až až.
                    Ale stejnou mentalitu, jako u nás, vidíme i na Spartě. Křetínský je podobný škrt, a ještě navíc lempl co dělá dluhy. Ted zrovna ničí i West Ham, což je pěkný příklad jak je ubohý a jak nedělat fotbal.
                    V tomto kontextu kecy obou mliardářů, že Slavia a Sparta nejsou na prodej, zní pro nás a pro český fotbal doslova výhružně.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Slavistat     před 10 dny 26.02.2026 15:58 |  
        2 0

        No třeba by bylo dobré mít na krajích hlavně křídla (wingbeky víceméně v Juráskovi a Douděrovi máme, ale není za ně náhradník na střídání), která jsou rychlá a umí centr i 1 na 1 se uvolnit, aby po získání míče na vlastní půlce šla hra hodně rychle nahoru, dřív než se stačí soupeř zatáhnout do plné obrany a zároveň nekazit přechodové a finální přihrávky v těch rychlých přechodech (brejcích) a k tomu i náběhového útočníka. A když soupeř nebude chtít hrát vůbec, tak pak zase platí Chorý a dobré centry po uvolnění se na krajích. Tohle se mělo personálně ošéfovat a ne na křídlo plašan Sanyiang a na druhé sice šikovný Kušej, ale toho každý na 15 metrech dožene (hodí se víc na tu zataženou obranu) a když nemá formu, tak tam nikdo není. Provod není klasické křídlo a brejky taky moc nemá (možná by byl platnější v případě kvalitních křídel v té 4 členné záloze uprostřed, ale tam nehraje, protože nejsou kvalitní křídla a střed zálohy kvalitu měl. To je celé. Prostě se potřební hráči nekoupili, tak to takhle mydlíme a hlavně v Evropě nemáme rychlý přechod dopředu.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 11 dny 25.02.2026 15:55 |  
    6 0

    Zdravím Vás všechny a poprosim o vysvětlení:-)).
    Když by Tomáš Chorý a Tomáš Holeš dostali v zápase na Dukle ŽK, nebudou moci hrát v úterý MOL poháru a pak budou moci nastoupit v derby proti rudým, nebo je to nějak jinak?
    Děkuji Vám moc.
    S úctou
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Alanor (admin)     před 11 dny 25.02.2026 15:57 |  
      9 0

      Ne, nebudou moci hrát derby. Žluté karty se do poháru nepřenášejí.

      Kdyby naopak dostali přímou červenou a trest přesně na 1 zápas (tedy nějaký taktický faul v roli posledního apod.), tak by si to mohli odstát v poháru, pokud se nemýlím.


      Komentář byl uživatelem upraven (25.02.2026 15:58) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 11 dny 25.02.2026 16:34 |  
        5 0

        Moc děkuji příteli Alanore za vysvětlení.
        Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        wimpy     před 11 dny 25.02.2026 16:49 |  
        9 1

        Nemýlíš. Ale neumím si představit, že by jim disciplinárka v takovém případě dala flastr jen na jeden zápas. :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          standa.e     před 10 dny 26.02.2026 20:52 |  
          4 0

          No, muselo by to být nanejvýš nějaké lehké brnknutí ve stylu Bořila. Nebo spíš že chytneš balón místo gólmana ;) A nesmíš se jmenovat Chorý, ale třeba haraslín nebo jiný gentlman.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        IJS     před 11 dny 25.02.2026 19:55 |  
        1 0

        A kdyby tito hráči nastoupili v poháru v Jablonci a tam dostali ŽK, tak by se jim tayto karty započítávalo do ligy? Mohli by potom v derby hrát? A kdyby někdo ze Slavie dostal ČK, tak trest se bude vztahovat na i na ligu?
        Děkuji za odpověď

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          wimpy     před 11 dny 25.02.2026 19:58 |  
          2 0

          Přesně na to ti odpověděl. Žluté se z poháru do ligy nezapočítávají, červené ano. A to se vším všudy, zápas v poháru ti trest za čtyři žluté nemaže, za červenou si jeden odmažeš.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 dny 26.02.2026 11:37 |  
        5 0

        Přesně tak,

        osobně bych raději na Duklu Chorého nestavěl, tam prostě do derby náhradu nemáme. A při vší úctě je Dukla tak marná, že ji nějak udolat musíme i kdyby na ní vyběhl Prekop.

        Holeše podle situace, pokud víme, že na derby bude už zdravá nějaká náhrada, tak bych to risknul, protože i když je Dukla marná, tak chaos v obraně při (zejména pokud bych nechal sedět Chorého) bych neriskoval.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          Dennis     před 11 dny 26.02.2026 12:44 |  
          4 0

          Já si myslím, že Zima, Chaloupek a Bořil by měli Duklu zvládnout ubránit. Nestavěl bych ani Holeše, ani Chorého. Píská to Černý a ten je schopný je oba vyžlutit za nějakou hovadinu. V týdnu pak stejně hrajeme pohár v Jablonci, takže bych je zítra trochu pošetřil, ať mají do derby víc sil. U Holeše je potřeba ho trochu šetřit (opakující se svalové problémy) a Chorý teď pomalu nesleze ze hřiště...


          Komentář byl uživatelem upraven (26.02.2026 12:45) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            wimpy     před 11 dny 26.02.2026 12:46 |  
            2 0

            Zrovna loni nám to na Julisce moc nevyšlo, herně ani výsledkově.

            • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

              Dennis     před 11 dny 26.02.2026 12:48 |  
              5 0

              Toho jsem si vědom, ale derby je z mého pohledu klíčový zápas celého jara. Šetřil bych oba. Chaloupek, Zima a Bořil mají dostatečnou kvalitu, aby to zvládli. V útoku se holt bude muset činit Mojmír... Taky na to podle mě má. Když bude mít podporu od zálohy, tak to půjde.

              • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

                wimpy     před 11 dny 26.02.2026 12:49 |  
                1 2

                Trpišovský se už několikrát vyjádřil, že takhle neuvažuje. Postaví na Duklu to nejlepší a o vykartování začne přemýšlet až za případného rozhodnutého stavu.

                • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

                  záplata     před 11 dny 26.02.2026 14:32 |  
                  5 1

                  Tím rozhodnutým stavem myslíš, když už budou mít kartu?

                  • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

                    wimpy     před 10 dny 26.02.2026 16:00 |  
                    2 1

                    Mám v Tipovačce 0:4 (0:2). Nicméně pro svůj optimizmus jsem až ve druhé stovce. :-)

                • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

                  Dennis     před 10 dny 26.02.2026 15:38 |  
                  3 0

                  To nejsme v rozporu, tuším to samé... Já jsem psal, jak bych to udělal já... Jenom abychom se pak nedivili, že Chorý dostal žlutou a nemůže hrát derby. Aby nás to pak nemrzelo...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

                    wimpy     před 10 dny 26.02.2026 15:57 |  
                    3 1

                    Mně by to zase tolik nevadilo, bez Chorýho bychom byli zase nečitelní. :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

              chosejn     před 10 dny 26.02.2026 15:54 |  
              2 0

              pamatuju si, ze nam zbyli na stopera tusim Boril se Zimou, takze alespon z pohledu stoperu, tam pojedeme v lepsim stavu :-)

  24. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Akuls     před 11 dny 25.02.2026 17:03 |  
    4 0

    Pro informaci delegace sudích na Duklu:
    Hlavní rozhodčí: Dalibor Černý
    První asistent: Kamil Hájek
    Druhý asistent: Radek Kotík
    Čtvrtý rozhodčí: Jan Petřík
    Delegát utkání: Petr Vysloužil
    Delegát svazový: Miroslav Fišer
    VAR: Miroslav Zelinka
    AVAR: Michael Kvítek

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Pert     před 11 dny 25.02.2026 21:31 |  
      7 1

      Tahle nominace má jediné pozitivum. Tenhle idiot nám nebude pískat v derby s rudou verbeží. Teda alespoň doufám!

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        standa.e     před 11 dny 25.02.2026 23:21 |  
        4 2

        Takže klíčoví hráči aby snad raději ani nenastoupili - zrakvených máme dost...
        Nejhorší excesy snad trochu srovná Zelinka od VARu...

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        rakusan     před 11 dny 26.02.2026 06:55 |  
        5 1

        Hlavně derby nepíská rouček, kterej je na letný. Ten černej už se trochu zlepšil, bude to v pohodě i s Tomíkem.


        Komentář byl uživatelem upraven (26.02.2026 06:56) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      pehacko     před 11 dny 26.02.2026 09:56 |  
      8 1

      Jak se píše dole, pozitivní je, že nás pak nemůže nechat pokopat v těžších zápasech. Ale Tomika bych nechal na tribuně, tam mu žlutou kartu dát nemůže!

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Betynka58     před 10 dny 27.02.2026 10:09 |  
        2 0

        To je snad pravda, ale na lavičce by snad pro všechny případy zůstat měl. Ale raději bych to posichroval a přelepil mu pusu a svázal ruce.