Z mého pohledu skončil zápas dle očekávání a Arsenal si relativně v klidu připsal "povinnou" výhru. Slavii se povedl vstup do zápasu a úvodních 15-20 minut bylo velice dobrých. Hráčům patří dík, že zápas odmakali a že tam byla odvaha, nicméně bych to nepřeceňoval ve smyslu, že by se o našem výkonu mělo mluvit v superlativech (výkon výrazně zaostal za "slavnými prohrami" s Dortmundem nebo Chelsea). Maximální motivace a nasazení je v soubojích obra s trpaslíkem běžné a z tohoto pohledu to nebylo výrazně odlišné od našeho nedávného zápasu v Brozanech, jen jsme tentokrát byli na opačné straně barikády.
Po opadnutí úvodního laufu sešívaných, který byl pochopitelně podpořen i skvělou atmosférou na tribunách, tak nakonec Arsenal dokráčel k výhře bez větších problémů. Zápas byl na můj vkus až příliš rozkouskovaný (fauly i prodlevami při standardkách včetně dlouhých autů), hosté se stejně jako v dosavadním průběhu sezony prezentovali účelným a pragmatickým výkonem. Slavii srazila penalta (dle pravidel podle všeho správně nařízená, ovšem osobně si nejsem jist, zda by ji VAR "hledal", pokud by se tak stalo v opačném gardu, jinak ale stížnosti na rozhodčího považuji za neopodstatněné) a dorazily ji dvě branky po relativně laciných chybách, které v poslední době nedělá.
Co se týče našeho výkonu, tak bych kromě zmíněného (automatického) nasazení vyzdvihl odvážný presink, obranné standardky a naši nezkušenou levou stranou ve složení Mbodji - Sanyang, která v těžké výzvě obstála. Tradičně zklamán jsem byl z naší slabé herní výstavby. Bylo jasné, že vsadíme na rychlý přechod, ovšem k dlouhým nákopům bez rozmyslu jsme se uchylovali i v nesmyslných situacích, kdy hráč nebyl pod tlakem, vepředu nebyl nikdo a my tak jen odevzdávali míče a podporovali tlak hostů. V tomto směru za úrovní Ligy mistrů zaostáváme a měli bychom problémy (viz evropské výsledky loni) i v nižších patrech evropské hierarchie.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Jakub Markovič - 4 - Párkrát jistě zasáhl proti méně nebezpečným zakončením soupeře, týmu se snažil pomáhat i při standardkách. U prvních dvou branek byl bez šance, třetí pak jde bohužel hlavně za ním. Po centru šel podivně a snažil se ho chytat do koše. Na Plzeň čekám v brance Staňka.
Tomáš Vlček - 5 - Bojovnost tam byla, nepropadl. Směrem dopředu mohl být konstruktivnější. U druhé branky nechal příliš prostoru centrujícímu hráči.
Štěpán Chaloupek - 5 - Byl u druhé a třetí branky. U druhé si se Zimou nepřevzali Merina, Chaloupek ho alespoň vystavil do ofsajdu. Třetí branka jde hlavně za Markovičem, ale Chaloupek mu měl pomoci a být důraznější v souboji s Merinem. Jinak ale v těžkém zápase obstál, byť se mu nedařilo tolik jako třeba na Interu.
David Zima - 5 - U druhé branky nechali s Chaloupkem Merina mezi sebou, Zima pak ještě zůstal vzadu, takže se nejednalo ani o ofsajd. V zápase jinak obstál, i když nezazářil.
David Moses - 5 - Aktivita velká, provedení už občas pokulhávalo. Všímám si, že v posledních zápasech je často obětí nepříjemných faulů, což ho tentokrát podle vyjádření trenéra bohužel dohnalo. Snad nepůjde o nic vážného a bude připraven třeba už o víkendu proti Plzni. Na pravém kraji tam ale čekám jedničku Douděru, Mosese bychom spíš mohli využít ve středu pole při zranění Oscara.
Christos Zafeiris - 5 - Průměrný výkon, více nezaujal. V první půli se pokoušel o těžké zakončení z úhlu, ale mířil o hodně mimo.
Michal Sadílek - 6 - Zápas mu sedl o něco lépe než Zafeirisovi. Podal svědomitý výkon a tentokrát se mi i více líbil v kombinaci - tu zklidnil, ale zbytečně nezdržoval, jak se mu to občas jindy stává. Škoda podklouznutí při rozehrávání rohového kopu.
Youssoupha Mbodji - 6 - Je vidět, že s trenéry hodně zapracoval na obranné fázi. Tentokrát byl mnohem důraznější a proti aktivnímu Sakovi odehrál slušný zápas. Dobrou přihrávkou pak ve druhé půli hledal před branou Chytila.
Lukáš Provod - 4 - V úvodu se pokoušel zaskočit Rayu, ale pálil o kus vedle. Výkonem bohužel nepřekročil svůj stín z posledních týdnů, kdy mu to moc nejde. Po jeho smolné ruce navíc kopal Arsenal penaltu. Nejvíc ho ale chci pokárat za simulaci v závěru zápasu. Sám v rozhovoru přiznal, že cítil kontakt, tak zkusil spadnout. Ostuda.
Tomáš Chorý - 5 - Zápas odmakal. V úvodu byl na hřišti cítit, pak se postupně vytrácel jako celá Slavia. O penaltu žádal až příliš teatrálně. Střídat musel kvůli problémům s tříslem, snad bude brzy (ideálně už o víkendu na Plzeň) ok.
Youssoupha Sanyang - 6 - Největší překvapení v sestavě a i nejpříjemnější překvapení v zápase. Sanyangovi vyhovovala hra na brejky i aktivní presink Slavie. V tom myslím včera ukázal, proč byl skautinkem připodobňován k Olayinkovi. Oproti naší dřívější opoře mu ale zatím chybí větší nebezpečnost a hlavně kvalita v útočné fázi.
Mojmír Chytil - 5 - Vystřídal Chorého a podobně jako on svedl hodně těžkých soubojů s pevnou obranou hostů. K výraznějšímu prosazení se to ale bohužel nevedlo.
Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

Komentáře (84)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
provit před měsícem 05.11.2025 13:20 |U Provoda bych zmínil ještě ztrátu před druhým gólem a extrémní množství pokažených lehkých přihrávek. Nebál bych se dát za 3.
Tuplem, když takovýto výkon v tak důležitém utkání předvede kapitán týmu.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
Kulajs před měsícem 05.11.2025 13:21 |Hodnocení objektivní. Provod je bohužel už delší dobu z formy a je to znát. Nebyl to náhodou on, kdo po rozehrání míče na začátku druhé půle přišel o balón a vyústilo to v druhý gól?
Největší slabinou týmu je ale fakt, že neexistuje přesná střelba z dálky, jen míče na tribuně a dále tristní rozehrávání rohů a přímých kopů. Když už pan Kerbr vedl dlouhý hovor s trenérem, který to má na starost v Arsenalu, tak by se měl od něj jet učit. A pak to natlouct do hráčů. Všechna čest, že tuto velkou zbraň Arsenalu jsme dokázali ubránit s naší mladou obranou. Ruka Provoda byla nešťastná. Ve výskoku mávneš rukou a soupeř ti to trkne do zátylku a od něj to škrtne ruku.
Co se brankářů týká, tak je to už naše tradice. Oba, jak Staněk v Miláně, tak Markovič včera, zachytají skvěle, ale pak provedou takovou minelu. To se to pak hraje špatně.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
martynko před měsícem 05.11.2025 14:23 |Jako jeden z mála týmů jste od Arsenalu nedostali gól z rohu. Co na to říkáte?
Jit:„Cením si toho hodně. Inter a Arsenal. Naši kluci nahoře dostali kompliment od jejich analytiků. My se učíme od nich útočné standardky a oni od nás ty obranné. Hodně přidali centimetry i kila, díky tomu jsou dál. Bohužel, když to ubráníme, tak nám to spadne na ruku. Za rok a čtvrt jsme ze standardek dostali jeden gól. Těžká prověrka pro kluky i na osobním bránění.“
Ad Markovičova chyba - se Staňkovým vlasťnákem bych to nesrovnával, v momentu Staňkovy chyby skončil zápas.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
Kulajs před měsícem 05.11.2025 15:20 |Ano, to je pravda, u Staňka to byl první gól, který to pak ovlivnil. U Markoviče už to bylo v podstatě rozhodnuto. Chyby to ale byly zbytečné obě.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
žbl68 před měsícem 05.11.2025 13:50 |dnes souhlas tak 45,45%....
Jakub Markovič - 4 - ok
Tomáš Vlček - 5 - ok
Štěpán Chaloupek - 5 - ok
David Zima - 5 - ok
David Moses - 6 - nebyl to průměr... !
Christos Zafeiris - 5 - ok
Michal Sadílek - 6 - možná i 7
Youssoupha Mbodji - 7 - jednoznačně lepší známku ....-
Lukáš Provod - 5 - takový průměr, penaltu bych mu nevyčítal, rozhovory nemají vliv na výkon.
Tomáš Chorý - 5 - Zápas odmakal. ÖK
Youssoupha Sanyang - 7 - TOP hráč sestavy
Mojmír Chytil - max.4 - průšvih jak vidle ....... pletou se mu nohy, míč, loudá se po hřišti, sorryjako ale NE
prostě chybí nám dopředu kvalita ...
howgh :-)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
kalex před měsícem 05.11.2025 14:00 |Dávat sedmičku za prohru 0:3, byť proti letošnímu Arsenalu nejde.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
wimpy před měsícem 05.11.2025 14:14 |Určitě jde, když dva góly padly po hloupejch a nijak nevynucenejch chybách. Považuji za docela úsměvné, že naší v podstatě rezevrní trojici obránců stačí průměrný výkon na to, aby si poradili s jedním z nejnebezpečnějších útoků světa. Obrana dle mého pohledu zachybovala pouze jednou a to při druhém gólu.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
žbl68 před měsícem 06.11.2025 12:52 |asi tak ...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
žbl68 před měsícem 06.11.2025 12:52 |důvod ?
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
kalex před měsícem 06.11.2025 13:23 |Dobře na to odpověděli kolegové DF007 a Lukáš. A pokud dostal Markovič 4 a napíšeš OK, tak bych mu dal 5. Chyba to teda při tom gólu byla, ale udělal jich víc? Škoda toho zápasu. Ale nejde dávat tak vysoké známky jen kvůli tomu, že dva góly byly zbytečné a Arsenal je jinde. To není nic proti jednotlivým hráčům.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
žbl68 před měsícem 08.11.2025 15:21 |ok :-)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
DF007 před měsícem 05.11.2025 14:01 |Jsi se známkami docela vysoko. Určitě bych 7 nedával. Ano Mbodji i Sanyang určitě příjemně překvapili, nicméně výsledky (kvalitní přihrávky, finální fáze) nedoručili. A navíc dávat takové výsledky po prohře 0-3 je prostě divné.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
lukas6novak před měsícem 06.11.2025 10:38 |Já bych řekl že Mbodji a Sanyang dostávají dost plusových bodů spíš kvůli tomu progresu než kvůli samotnýmu výkonu. Samozřejmě to od nich byl dobrý zápas ale dostanou za stejný výkon větší chválu oproti ostatním protože se to od nich tolik nečekalo
Hodnocení slávistů Slavia - Arsenál
Marbulinek před měsícem 05.11.2025 14:23 |Provod se v posledních utkáních potýká se slabou formou. Pokud měl včera při výskoku ve vlastním vápně ruku v úrovní hlavy, je to jeho chyba a nikoliv "nešťastná náhoda", neboli ta pentle jde za ním. Druhé brance předcházela jeho laciná ztráta míče na polovině hřiště. Není jediný, komu se v našem týmu zrovna nedaří. Není to stroj, ale člověk, který má na občasné chyby právo a přeju nejen jemu, ale i celému týmu, aby se vše v dobré obrátilo !
Re: Hodnocení slávistů Slavia - Arsenál
amon před měsícem 05.11.2025 14:40 |za mě největší zklamání sezony je Provod. Ten kluk má být lídr, táhnout nás.. připravil nás o vítězství s BoDo, včera úplně nesmyslná pecka, kdy jde ve vlastním vápně s rukou nad hlavou.. ztrácí míče.. jak jsem toho kluka měl vždycky rád, tak letos bych klidně viděl na lávce, jenže koho tam dát, když jsme nikoho nepřivedli..
kéž bych se zas dočkal toho, že v záloze budeme mít playmakera typu nica
Re: Hodnocení slávistů Slavia - Arsenál
Radek097 (přítel SN) před měsícem 05.11.2025 17:41 |Chama místo něj. Ustálit ty hráče okolo něj, aby si na něj dokázali zvyknout a brzo z toho budeme těžit.
Re: Hodnocení slávistů Slavia - Arsenál
martynko před měsícem 05.11.2025 17:45 |Taky mě to napadlo, oba jsou ofenzivní univerzálové leváci. Stejně se Jindřichovi předělat ho na DZ Zafeirise II. nepodaří, nemá na to povahu, ten kluk je bohém.
Hodnocení slávistů
Flame před měsícem 05.11.2025 15:55 |Zdravím všechny,
hodnocení OK. Provodovi bych tu ruku nevyčítal, to spíš situaci v úvodu zápasu, kdy místo přihrávky zvolil střelu, ale chápu, že to chtěl vzít na sebe.
To druhý a třetí gól byly zbytečné. Dáváme málo branek, protože i slabší mužstva hrají koncentrovaně, nedají nám centimetr a nedělají chyby. Naše branky nejsou zadarmo po minelách soupeře, ale jsou opravdu vypracované. A my tak musíme hrát stejně odpovědně v LM.
Sále se to opakuje, s Bodo dvě dálnice po levé straně až k naší brance, Staňkova minela a konec zápasu a včera dvě situace, které by Zlín pravděpodobně ubránil svojí koncentrovaností a pečlivostí. Ale možná by dostal jiné fíky, je to kulatý.
TAK KOUKÁM, ŽE SI SE
Slávista 51 před měsícem 05.11.2025 16:03 |" plácnul přes kapsu " -
takle vysoký známky, když
Slavia doma prohrála s předním klubem anglické ligy !
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
levap před měsícem 05.11.2025 16:07 |Na rozdíl od Alanora bych byl moc rád, kdyby Markovič zůstal i když udělal výraznou chybu. Staněk mě letos nepřesvědčil a jeho hra nohama je velmi špatná. Ani nechci srovnávat jejich chyby, kdy u Staňkovy chyby vlatně skončil zápas, jak píše kolega.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
JS (přítel SN) před měsícem 05.11.2025 18:54 |To samý mám s Chorým vs Chytilem. Raději Mojmíra.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
_karlik_ před měsícem 06.11.2025 16:50 |hrát by měli oba dva (spolu)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
kupik před měsícem 05.11.2025 16:14 |Dobrý odpoledne, přátelé
zápas jako takovej mě neurazil, výkon Slavie taktéž ne, ale ani bych nedokázal říci, že jsem se tetelil blahem.
Efektivita je to, co současný Slavii hapruje nejvíce.
A je jedno, kdo se zrovna prezentuje na place.
Arsenal nám ukázal, jak málo stačí aby padnul gól. Tím mám na mysli ten ze začátku druhý půle. Mám dojem, že chlapci byli hlavama ještě v šatně a vstřebávali pokyny.
Tu první branku bych L.Provodovi nevyčítal. Vono je něco jinýho hlavičkovat na půli když mám relativně čas a prostor, něco jinýho je sladit koordinaci pohybu při bránění v takovým zahuštěným prostoru. Zkuste jít do pořádnýho výskoku a mít ruce podle těla nebo před sebou. Nejde to. Ta ruka byla nechtěná, ale byla.
Tam mám dojem nastal trochu zlom v zápase. Do tý doby hráli hoši poctivej a obětavej fotbal.
Druhá branka hned po píšťalce a bylo vymalováno.
Dělostřelci uměj jak dopředu a vzadu jsou dokonalí, avšak nelíbilo se mi, jak často tahali za dres a sudí nic.
Holt pořád funguje pověst silnějšího psa.
Kuba Markovič si dost možná zavřel nominaci na Plzeň, ale ten gól mu nevyčítám. Nikdo není bezchybnej.
Překvapením byl pro mě Y.Sanyang. Nebál se, strkal si to po lajně docela odvážně a mazácky a chytali ho za cenu faulů.
O L.Provodovi a jeho formě neformě bylo hodně řečeno. Tam bych volil oddych a i pročištění hlavy. Někdy mi připadá, že vymejšlí dvě varianty najednou.
Co mi je trochu záhadou je jakási neprůbojnost a odvaha u V.Kušeje.
Umí vo moc líp, ale už řadu zápasů mi připadá trochu letargickej. Tak snad se pošetřil na Plzeň.
Celkovej dojem je ten, že jsme neprohráli ostudně po odevzdaným výkonu, avšak hráti vyrovnanou partii s touto super mašinou je prozatím mimo realitu.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
Slávista 51 před měsícem 05.11.2025 16:58 |!
1*
!
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
IJS před měsícem 05.11.2025 16:54 |Tak toto hodnocení je hodně tvrdé! Dokonce si myslím, že tentokrát neodpovídá předvedené hře. Asi málokdo čekal že si Slavia bude Arsenál "vodit" a hrát s ním ťukes. Je pravda, že výstavba hry tam opět nebyla žádná, ale snaha o rychlé míče do útoku je proti takovému soupeři asi jediná šance na úspěch. Minimalizuje to brejk soupeře po ztrátě míče a zvyšuje to šanci na útok do otevřenější obrany. Ale to je jen "kdyby". Zápas je za námi žádný propadák to nebyl a hlavně se dát do pořádku zdravotně a uspět v Plzni.
K hodnocení hráčů : 4 pro Markyho a Provoda je hodně málo. Za Markovičem jde jasně poslední gól, ale jinak byl suveréní. Provod nemá formu, ale běhá a snaží se hrát a řídí mužstvo. Nedařilo se mu, ale 4 je málo! Málo je pro mě i 6 pro Sadílka. Byl to jeho zdaleka nejlepší výkon ve Slavii a byl doslova všude. V defenzivě výborný a dopředu lepší než minule. Za mě 8. Jestli mě někdo zklamal, tak Zafi. Prostě takhle nemůže hrát střední záložník, v podstatě by to měl být playmaker, ale on nic nevytvoří ani neuhraje. Snad jen ubrání. Souhlas se spokojeností s naší levou stranou. Nečekejte hned změnu herního stylu, na který Jindra sází. Ani nevíme zda to chce vůbec nějak změnit a navíc, pokud by to chtěl změnit, zda ví jak a s kým. Minimálně za zmínku by stálo jeho vysvětlení pozice Chama v týmu a jak vidí jeho budoucnost ve Slavii. Z "řečí těla" Chama a jeho spoluhráčů v momentě, když mu mají přihrát, vidím určitý nesoulad....
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
houston (přítel SN) před měsícem 05.11.2025 21:29 |Tímhle udeřils hlavičkou na hřebíček - »Nečekejte hned změnu herního stylu, na který Jindra sází. Ani nevíme, zda to chce vůbec nějak změnit.« Ono jde o to, zda-li vůbec chce po hráčích hrát fotbal nebo jen bojovat ? Čím déle u nás trénuje, tím méně je v naší hře opravdového fotbalu a v kádru dobrých fotbalistů....
Komentář byl uživatelem upraven (05.11.2025 21:38) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tímhle udeřils hlavičkou na hřebíček - »Nečekejte hned změnu herního stylu, na který Jindra sází. Ani nevíme, zda to chce vůbec nějak změnit.« Ono jde o to, zda-li vůbec chce po hráčích hrát fotbal nebo jen bojovat ? Čím déle u nás trénuje, tím méně je v naší hře opravdového fotbalu a kádru dobrých fotbalistů.....
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
záplata před měsícem 05.11.2025 21:51 |Nevím jaké jsou vztahy v kabině ale třeba na videu, kde hráči sledují losování LM se Vorlický radoval, že nám vytáhli Bergamo a Bořil ho tedy dost nevybíravě utřel, jako reakce tam byla úplně jasná řeč těla, česká kabina má svoje specifika, tý Bořilový jedovce se pár lidí a tuším včetně trenérů srdečně zasmálo.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
vršek před měsícem 05.11.2025 17:39 |Myslím si, že asi nikdo neočekával, že jsme schopni s Arsenalem bodovat, zvláště v době našich zdravotních problémů kdy absence Holeše, Ogbua, Bořila, Oscara, Douděry, Schranze a Staňka zcela zásadně ovlivňují tým z pohledu zkušeností se zápasy v evropských pohárech.
Tak jako v hodnocení Alanora i já bych nejlépe hodnotil výkony Sadílka, Sanyanga a Mbodjiho.
Možná, že jejich včerejší výkony proti super evropskému soupeři dávají naději, že se opět začneme bavit fotbalem, který bude Slavia předvádět. A snad jsou i důkazem toho, že zde často zmiňované "zpackané či promrhané" přestupové období zřejmě nebylo hodno takového hodnocení.
Já osobně jsem nejvíc spokojen s výkonem Sadílka. Pro mne byl jeho včerejší výkon hodně překvapivý!
A nemohu přidat ještě jednu poznámku ke "své fotbalové erudici". Před časem jsem byl přesvědčen, že při absenci Holeše, Ogbua a Bořila nebudou schopni Chaloupek, Zima a Vlček zvládat těžké zápasy a to ani v lize. Ale jejich výkony v lize jsou jednoznačně příslibem do budoucna. Snad nás o tom přesvědčí i v neděli v Plzni... Doufám
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
cvočkař Danda před měsícem 05.11.2025 18:12 |Tak mám zabili arcivévodu Ferdinanda, paní Milerová a Arsenal nám dal na prdel.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
Mates204 před měsícem 05.11.2025 19:39 |Až tu budou nějaký chytráci opět psát, že LM není soutěž pro Slavii, ať se kouknou na Karabach. Když můžou oni zatápět velkoklubům (s kádrem s čtvrtinovou hodnotou našeho), nechápu, proč by to pro nás mělo být nedosažitelné.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
Pedro50 před měsícem 05.11.2025 20:39 |Ono to bude tim ze tam maji i pár fotbalistů...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
kalex před měsícem 06.11.2025 15:49 |Asi tak. Ty běžecké data by měly být v dnešní době zcela normální a ne, že se budou vyzdvihovat a bude to prim.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
Kratass97 před měsícem 05.11.2025 20:40 |Presne jak píše kolega.. oni tam maji fakt zajímavý hráče my dokážeme bojovat a hrát s nasazením a tak dále ale oni tam mají i kluky co dokážou dát gola..
Komentář byl uživatelem upraven (05.11.2025 20:41) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Presne jak píše kolega.. oni tam maji fakt zajímavý hráče my dokážeme bojovat a hrát s nasazením a tak dále ale oni tam mají i kluky co dokáží dát gola.. .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
Steve2924 (přítel SN) před měsícem 06.11.2025 07:53 |Tak ona je otázka jak bychom dopadli mi v konfrontaci s Karabachem venku...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
záplata před měsícem 05.11.2025 20:21 |Mbodji, Sanyang ale i Moses plus stopeři dobrý, včera mně zavřel hubu jednokvalt a to je dobře. K zápasu samotnýmu, nečekal jsem, že bychom něco uhráli ale doufal jsem, že je trošku pozlobíme, ovšem naše ofenziva je opravdu slaboučká.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
Mimoň před měsícem 05.11.2025 20:53 |Pafos porazí Villareal...no to mě...tož my musíme střihnout asi v lednu tu Barcelonu:)))
Jinak se mi líbil Sanyang..něco v tom klukovi bude. Já věřím že z něj může být další Peter Olayinka. Fyzický fond by na to měl...ale ...je potřeba aby Mbodji a Sanyang hráli...hráli přesně řečeno i v lize...je to fakt potřeba. Mbodji má odehráno v LM víc než v lize...to je snad světový unikát...nevím jestli je to tak správně.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
Max1 před měsícem 05.11.2025 21:23 |klid....stříhneme už Bilbao, plichta se Spurs :-)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
Mimoň před měsícem 05.11.2025 21:39 |Byl by to splněný sen! Nepřeji si nic jiného. Hlavně ať ta naše Slavie aspoň 1x vyhraje v LM teď.
tabulka
rak (přítel SN) před měsícem 05.11.2025 23:15 |Současný stav. Arsenal druhý, Inter třetí, oba plný počet bodů. Tottenham 10., Barcelona 11., Atalanta 16., Pafos 20., Bilbao 27., Bodo 29. a my 30. Opravdu, pokud chceme něco vyhrát, tak je to hlavně příští domácí zápas.
Ještě k U19. Říkal jsem si, že to ohledně postupu mohou mít teď nadějné. Jenže tam Arsenal zatím vše prohrál a naopak oba zbývající soupeři Bilbao a Tottenham se drží v tabulce hodně nahoře. Tak to asi také budou mít těžké.
Komentář byl uživatelem upraven (05.11.2025 23:22) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Současný stav. Arsenal druhý, Inter třetí, oba plný počet bodů. Tottenham 10., Barcelona 11., Atalanta 16., Pafos 20., Bilbao 27., Bodo 29. a my 30. Opravdu, pokud chceme něco vyhrát, tak je to hlavně příští domácí zápas. .
Skrýt původní komentář
Góly
mig52 před měsícem 06.11.2025 06:25 |V dnešních dobách vyjadřují trenéři sportovních her od fotbalu až k volejbalu, že k úspěchům vede bezchybná obranná hra. Něco na tom bude, když se takto vyjadřují odborníci.
Nicméně je fakt, že my jsme nejvíce zatápěli gigantům v dobách, kdy jsme uměli střílet góly. Viz Chelsea, Inter, Sevilla, Leices, Rangers aj. Teď to prostě neumíme a denně si kladu otázku, bez ironie, proč? Kdeže je zakopaný pes?
Re: Góly
DF007 před měsícem 06.11.2025 06:58 |Nemáme Milana Škodu a standardky. Když se podívám, kolik gólů jsme dávali dříve ze standardních situací, tak ty nám strašně chybí. Jen proti Seville jsme dali minimálně 4 góly po standardních situacích. Ale my jsme dost rezignovali na výšku hráčů a samozřejmě je také špatně kopeme v porovnání s tím, jak je kopali Stoch, Hušbauer nebo Stanciu. Monstra typu Ngadeu, Deli, Souček, Škoda, Frydrych se blbě hlídala.
Re: Góly
Ragnarok před měsícem 06.11.2025 07:25 |Novak Djokovič je toho důkazem. K Jordanovi je také potřeba Rodman. A chtě nechtě, kvalitní stoper musí být silný. Všechny top kluby mají na stoperu hráče, kteří mají obrovskou sílu, dynamiku v horizontálním i vertikálním směru, jsou elitní ve sprintu na 30 metrů, což je dasleko důležitější metrika, než nějaké běhání v lese, jak to dělají trenéři z pravěku. A horizontální a vertikální dynamiku hodně děláme v posilovně a ne na oválu. A ke kvalitní defenzivě je klíčová. Jinak se stane to, že Trossard diagonálně proběhne hřiště a jsou u něj 3 hráči a všem postupně utíká.
Nicméně lze začít už jen tím, že místo vážení hráčů budu chtít aktivní svalovou hmotu a to zejména po stoperech a budu kupovat hráče s dlouhými kostmi a solidním svalovým základem a ne vyhazovat bambiliony za absolutní nuly v kontextu horní poloviny tabulky jako Prekop nebo Zmrzlý.
Defenziva je i o standardkách a tam je asistent statisticky tragický.
Re: Góly
Monarchie před měsícem 06.11.2025 08:39 |To už jsme řešili v přestupovém období, že jsme na LM zaspali. Nemáme útok ani obranu na tak kvalitní soutěž.
Mbodji a Sanyang rostou,
Re: Góly
belmis (přítel SN) před měsícem 06.11.2025 16:12 |Jsi to ty, který tady tvrdí, že za Sanyanga by v normální firmě padaly hlavy, a že se Bílek nechal napálit.... Nejsi ty vyhledávač hráčů, který ani zápas před Arsenalem nepozná, co v Sanyangovi dřímá? To musí být firma, která tě za tohle platí....
Re: Góly
SLAVIESTA před měsícem 06.11.2025 10:19 |Myslím, že i jednou z příčin je katastrofální úroveň naší střelby. Pokud třeba z 8 pokusů netrefíme ani jednou branku, je něco špatně. Střelba ze střední a delší vzdálenosti prakticky neexistuje. Myslím, že všechno lze zlepšit, ale je třeba se tomu intenzivně věnovat.
Re: Góly
El Greco před měsícem 06.11.2025 13:00 |Kolik takových střel proti nám měl Arsenal? Jednu? Nedá se i z toho vyvodit, že to je trend, že prostě se většina gólů nedá dnes střelou z 20m protože se jinak a líp brání?
Re: Góly
kalex před měsícem 06.11.2025 14:53 |Jenže my takto nestřílíme vůbec a když už, tak pánu bohu do oken. Uměl to Hušbauer, Miňo. Výškový průměr taky spadl a to o dost. A když už teda máme nějaké hráče ve středu pole, tak ty balóny lítají na hrot. Tým plný individuální kvality, ale blbě poskládaný.
Re: Góly
mig52 před měsícem 07.11.2025 12:42 |Za jedna !! Podpis s razítkem.
Re: Góly
murudivad před měsícem 06.11.2025 16:05 |Proměňování šancí už moc tréninkem v dospělé kategorii nezlepšíš, protože je to propojené i s citem pro balon, prostě technikou. A také s mentalitou, naturelem. S tím vším se buď narodíš, nebo si v mládí vydřeš. Podívej se na naší repre, jedinej kdo umí dávat pravidelně góly, je línej Shick. Jinak nikdo, možná náš Kušej, když je zrovna ve formě. V Čechách vychováváme slušný brankáře, obránce a záložníky bořiče. Chybí nám dlouhodobě kvalita na balónu a střelci. Kreativita by tam i byla, ale provedení je většinou žalostné. A jsme zase u kvalitní práce s balónem... Do útoku, na křídla a ofenzivní střed do Slavie kupovat jen cizince, góly nemáme v genech.....
Komentář byl uživatelem upraven (06.11.2025 16:06) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Proměňování šancí už moc tréninkem u dospělých nezlepšíš, protože je to propojené i s citem pro balon, prostě technikou. A také s mentalitou, naturelem. S tím vším se buď narodíš, nebo si v mládí vydřeš. Podívej se na naší repre, jedinej kdo umí dávat pravidelně góly, je línej Shick. Jinak nikdo, možná náš Kušej, když je zrovna ve formě. V Čechách vychováváme slušný brankáře, obránce a záložníky bořiče. Chybí nám dlouhodobě kvalita na balónu a střelci. Kreativita by tam i byla, ale provedení je většinou žalostné. A jsme zase u kvalitní práce s balónem... Do útoku, na křídla a ofenzivní střed do Slavie kupovat jen cizince, góly nemáme v genech......
Skrýt původní komentář
Re: Góly
SLAVIESTA před měsícem 06.11.2025 16:37 |Všichni tady máme kus pravdy, ale že je naše střelba mizerná, je myslím mimo jakoukoliv diskusi. I v tom vápně, kdy na zlomek vteřiny nastane moment pro možnost úspěšné střelby, je tento okamžik většinou zmeškán a přichází neefektivní přihrávka a je po akci.
Re: Góly
martynko před měsícem 06.11.2025 17:42 |"Na ofenzivní střed kupovat jen cizince". A k čemu by ti byli, když takové hráče JiT do půl roku předělá takřka na DZ model Zafeiris? Dlouhodobý problém je podle mě v nekvalitní souhře v ofenzivní fázi. Technická nekvalita a neohrabanost na balonu to jen zvýrazňuje. V důsledku toho si za celý zápas většinou vybojujeme jen nějaké pološance, ze kterých průměrně kvalitní hráč nedokáže nebezpečně zakončit - nekomfortní situace s minimem prostoru a času ke kvalitní střele, z málo nebezpečných prostor - pro průměrného hráče v 99% případech mission imposssible. Šikovnější a techničtější hráče do ofenzivy realizák nehledá, nemá o ně zájem a stávající hráče tímto směrem BOHUŽEL nerozvíjí. Do všech včetně útočníků se dokola tlačí činnost jako fyzička, agresivita, mikrosouboje, poziční hra, nabírání hráče, chování při ztrátě. Tedy všechno nezbytné činnosti pro aktivní získávání balónů, pro dokonalé přepínání do defenzivy a pro defenzivu jako takovou. Pochopitelně, že pak ale máme obrovský problém s kolektivní kreativitou nahoře, otevíráním obran a střílením branek.
Re: Góly
SLAVIESTA před měsícem 06.11.2025 21:01 |Nedokázal bych to asi tak pěkně napsat, ale sedí to jako zadek na hrnec. Nejvzácnější koření - kreativní hráč, to je to, co božský nemá rád. Tak se mu podívá na zoubek, kolik toho naběhá, jak se vrací, párkrát ho veřejně sprdne, dá mu úkoly v defenzívě a je z něj jeden z mnohých a celá kreativita je s odpuštěním v řiti. A davy jásají On je nejlepší, nejlepší.
Re: Góly
martynko před měsícem 06.11.2025 17:56 |Zaujal mě nedávný rozhovor s Pivarníkem. (šipky jsem dal tam, kde nás podle mě tlačí bota:)
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/sport-fotbal-svetovy-fotbal-nam-utika-neresme-potrebu-tymu-ale-hrace-nabada-pivarnik-289049
Křídla jsou v Česku nedostatkové zboží.
Piv: Přesně tak. Je to věc driblingu, zakončení, aby byli góloví. Jenže my, Češi ani Slováci, to v mládežnickém fotbale nevyžadujeme. Ať hrají 3-5-2 v dospělém fotbale, ale v mládeži přicházíte o krajního obránce a klasické křídlo, spolupráci mezi nimi, hru jeden na jednoho a finalizaci. Wingbek běhá sto metrů nahoru a dolů. -->Jak má při té zátěži dát kvalitu do hry jeden proti jednomu?
Jak to ještě řeší v zahraničí?
Piv: Mění se nastavení trenérů. Je obrovský problém, že -->hráči na trénincích málo hrají. Když jsem byl v Arsenalu, až osmdesát procent cvičení mají v hrách. Musíte je ale správně vybrat - jsou poziční, brankové. Každá přinese něco. Potřebujeme velké procento brankových her, protože -->když budou poziční, útočník nezakončuje. A když hrajeme na dva, tři doteky, krajní hráč zase nemůže driblovat. Tyhle věci ale musíme podporovat. Afričané mají zase jiné nedostatky, ovšem díky street fotbalu, nikdo je nebrzdí, dokáží výborně driblovat.
Pouliční fotbal byl dřív i pro české děti běžným, teď na něj prakticky nenarazíte.
Piv: Vytváříte si přitom i díky němu dovednosti, kličky. Právě proto, že už pouliční fotbal není, se musíte přizpůsobit. Musíte v mládeži hodně hrát a -->přes hru hráče rozvíjet.
Re: Góly
mig52 před měsícem 07.11.2025 12:39 |Četl jsem ho celý, hodně zajímavý a pro rozumné lidi okolo fotbalu i inspirující.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
Cross před měsícem 06.11.2025 15:39 |Z tabulky základní skupiny Ligy mistrů moc radost nemám. Je to podobné jako loni. A co je smutnější, patříme mezi několik málo týmů s nejhorším skóre. Mînus šest a pouhé dva vstřelené góly. To už je rarita. Vyjma zápasu s Bodo byla hra dopředu vlastně beznadějná. Tak i v úterý. Neměli jsme zase nic. Ani střely z dálky. Nic.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
Ados před měsícem 06.11.2025 16:09 |V Bergamu jsme měli na to vstřelit gól, ale jinak je to bída, která nás doprovází už pěkně dlouho. Tady je krásně vidět, jak nemáme rozdílové hráče do poslední třetiny hřiště. Všichni naši tahouni z minulé sezóny z formy a i kdyby jí měly, tak nevěřím, že těch gólů budeme dávat více. Dokud nepřivedeme kvalitu, tak se nehneme.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
Cross před měsícem 06.11.2025 16:46 |Je to tak. Oba dva góly ze čtyř zápasů vstřelil… druholigový obránce…
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
JohnyBeGOOD před měsícem 06.11.2025 23:42 |Naše hra je prostě směrem dopředu extrémně jalová. V minulosti jsme se spoléhali na trio Provod, Chorý, Kušej, ale aktuálně nemá ani jeden z nich formu. A jejich náhradníci jako Sanyang nebo Prekop jsou také neproduktivní. Vorlický s Chamem sbírají starty po minutách, Teah je na hostování a Diouf odešel. A je to znát, proti Arsenalu nebyl nikdo schopný nic vymyslet. Nejsme schopní si ani dát vepředu pár nahrávek za sebou aniž bychom nepřišli o míč. Neočekávám, že by se to mělo v nejbližší době změnit, dokud pro naše útočníky budou nejdůležitější měřítka hry věci jako naběhané kilometry, bránění obranných standardek nebo hra zády k bráně.
Ostatně naposledy v LM nebo i loni v EL jsme ztráceli body kvůli neschopnosti střílet branky, ale dokázali jsme si aspoň ty šance vytvářet. Teď už jsme rádi, když vystřelíme jednou na bránu. Ono je to těžký, když jsme všechny útočné hráče kterým to šlo Evropě prodali - Sima, Sor, Olayinka, Diouf, Stanciu atd. A nahradili jsme je pouze průměrem.
A paradoxně nejlépe dopředu hrají hráči bez tzv. "aklimatizace". Nejlépe je to vidět na Mbodjim, první zápas a hned dal 2 góly. Od té doby začal samozřejmě mnohem líp bránit, ale trenéři mu nejspíš "vysvětlili", že tu zadní tyč už zavírat nemusí a má se soustředit na bránění.
Cham v jeho prvním zápase přišel na hřiště a vytvořil snad 3 tutovky za 5 minut.
Nebo Zafeiris? Když přišel do ligy, tak byl cítit dopředu mnohem víc. Teď se snad za celý zápas ani nedostane do vápna. Přitom je to jeden z mála našich hráčů který dokáže vystřelit.
Napadlo mě při sledování zápasu, jak by si proti Arsenalu vedla např. Karviná. Jasně, možná by dostali těch gólů ještě víc než my, ale věřím, že by si taky vypracovali víc šancí a byl by to koukatelnější zápas.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
denydzlSKS před měsícem 07.11.2025 10:11 |Já tyhle nářky na běžecký data a hlavně bránění jsem schopnej pochopit v Český lize, ale že to někdo řeší i v Lize mistrů, to moc nechápu.
Taky bych chtěl hrát hlavně aktivně dopředu a zavírat zadní tyče, ale to nejde. Jak někdo psal - liga mistrů vlastně "není" soutěž pro kluby z ČR.
Vem si, že jsme s nima po zodpovědným výkonu směrem dozadu prohráli 0:3...udělali jsme směrem dozadu vlastně "jen" tři chyby. Kdybychom hráli víc dopředu na větší riziko, tak bychom možná jeden gól dali(možná taky ne), ale těch chyb a otevřených oken dozadu bychom měli třeba šest nebo sedm a ty kluby ti prostě těch šest nebo sedm gólů dají.
A to já radši prohraju 0:3 po zodpovědným výkonu, než 1:6 po naivním výkonu.
Komentář byl uživatelem upraven (07.11.2025 10:11) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Já tyhle nářky na běžecký data a hlavně bránění jsem schopnej pochopit v Český lize, ale že to někdo řeší i v Lize mistrů, to moc nechápu.
Taky bych chtěl hrát hlavně aktivně dopředu a zavírat zadní tyče, ale to nejde. Jak někdo psal - liga mistrů není soutěž pro kluby z ČR.
Vem si, že jsme s nima po zodpovědným výkonu směrem dozadu prohráli 0:3...udělali jsme směrem dozadu vlastně "jen" tři chyby. Kdybychom hráli víc dopředu na větší riziko, tak bychom možná jeden gól dali(možná taky ne), ale těch chyb a otevřených oken dozadu bychom měli třeba šest nebo sedm a ty kluby ti prostě těch šest nebo sedm gólů dají.
A to já radši prohraju 0:3 po zodpovědným výkonu, než 1:6 po naivním výkonu..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
Steve2924 (přítel SN) před měsícem 07.11.2025 10:44 |Já zas nechápu proč by LM neměla být pro kluby z ČR a proč by tam nešlo hrát aktivně.
Nebo snad je česká liga horší než Azerbajdžánksá nebo Kyperská? Kdy Karabach má 7 bodů a Pafos 5. Slavia 2...
Nebo když jsme dokázali hrát aktivně a tvořit si šance na Dortmundu a Barceloně tak to byla jiná liga mistrů?
Samozřejmě nikdo nečeká, že budeme postupovat ale hrát tam důstojnou roli bychom mohli ne?
Nehledě na to, že mi jsme hráli tragicky i loni o soutěž níže.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
denydzlSKS před měsícem 07.11.2025 11:45 |Bodů mají hodně ale přiznám se, že vůbec netuším jakým stylem k těm bodům došli ani s jakými soupěři v jaký formě ti soupeři hráli. Tak nechci moc soudit.
Možná hráli aktivně a soupeřům zatápěli, možná to bylo o povedeným protiútoku a souhře okolností.
Co se týče našeho loňského představení v EL, ano bylo hrozný, ale prostě se tam hráli kluci, co byli spíš béčková sestava..ano, je to náš problém, ale obecně když budeme hrát EL s tím nejlepším co máme, tak tam ty výsledky budeme mít lepší a ty zápasy budou zábavnější.
Vem si i tu letošní Ligu mistrů - Inter a Arsenal jsou fakt top kluby a ty zápasy z našeho pohledu byly vlastně spíš utrpení a jestli si je někdo užil, tak ho obdivuju. Na druhou strany kluby vlastně na pomezí LM/EL - Bodo a Atalanta, tak tam ty zápasy byly dobrý a měli náboj..a to bych já očekával jako standard v EL. Proto si myslim, že "patříme" spíš tam..
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
Steve2924 (přítel SN) před měsícem 07.11.2025 14:41 |Doporučuji si ty sestavy z loňské EL prohlédnout pořádně.
Kombinovaná sestava hrála akorát proti Ajaxu před derby - bod
A pak poslední zápas kde o nic nešlo s Malmo - bod
A to byly jediné dva body, které jsme získali. Do všechn ostatních zápasů jsme šli v nejlepší sestavě jaká zrovna byla k dispozici. A všechny jsme prohráli. A na hru se dalo koukat tak možná proti Bilbau. A s Anderlechtem a Fenerbachce to byla strašná křeč. PAOK ani nezmiňuju...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
jirkag5 před měsícem 07.11.2025 15:32 |3 body z Bulharska se nepočítají ?
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
El Greco před měsícem 07.11.2025 18:30 |Karabach nemá s ázerbájdžánskou ligou "nic společnýho" - tam si může pravdepodobně hrát se svým béčkem. Je to tým, kterej má reprezentovat Azerbajdžán, lejou tam peníze z ropy a nemusí přemýšlet o tom, jak v lize porazí Spartu - už to jméno Karabach je čirý PR nároku na tu oblast, asi jako kdyby Orbán založil tým FC Horní Uhry:)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
houston (přítel SN) před měsícem 07.11.2025 11:09 |Trapnej názor. Zkoukni, jak odehrály zápas Bruggy s Barcelonou a mluv cosi o zodpovědnosti směrem dozadu. Oni nemají dražší kolektiv než my, ale narozdíl od nás se nebáli a celý zápas zaměstnávali i defenzívu top týmu a nečekali na něj za půlkou s defenzivními úkoly pro všechny. Pokud tohle ti nevadí, tak máme jinou představu o fotbalu. A pamatuješ, že při minulém učinkování v ChL jsme ten aktivní fotbal hrát uměli ? Do současný defenzivní nakopávaný nás za ta léta dovedl podle mnohých nejlepší trenér naší dlouhé historie. Já si to o něm nemyslím.
Komentář byl uživatelem upraven (07.11.2025 12:22) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Trapnej názor. Zkoukni, jak odehrály zápas Bruggy s Barcelonou a mluv cosi o zodpovědnosti směrem dozadu. Oni nemají dražší kolektiv než my, ale narozdíl od nás se nebály a celý zápas zaměstnávaly i defenzívu top týmu a nečekaly na něj za půlkou s defenzivními úkoly pro všechny. Pokud tohle ti nevadí, tak máme jinou představu o fotbalu. A pamatuješ, že při minulém učinkování v ChL jsme ten aktivní fotbal hrát uměli ? Do současný defenzivní nakopávaný nás za ta léta dovedl podle mnohých nejlepší trenér naší dlouhé historie. Já si to o něm nemyslím..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
denydzlSKS před měsícem 07.11.2025 11:33 |Za mně třeba Bruggy lepší tým než my, ale je to jen muj trapnej názor. Možná je důležitější, že nemají dražší tým než my.
Na zápas se koukat nebudu, nejsem typ, co si pouští ze záznamu ani Slavii, natož pak jiný kluby. Určitě bych rád, abychom hráli útočneji a netvrdim, že bychom se někdy s otevřenějším fotbalem k remíze nebo vítězství neprokopali, ale za mně hrát otevřenější fotbal s takovými kluby dává vyšší šanci na to, odejít s přídělem než na to uhrát remízu nebo výhru. Byť nereálný to není - viz Bruggy. Taky ale nikde není psaný, že kdyby příští týden hráli znovu, tak místo 3:3 dostanou bůra.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
JohnyBeGOOD před měsícem 07.11.2025 12:04 |To nejsou nářky, v běhání jsme excelovali vždy a dokázali jsme přitom několikrát favority potrápit a přitom bavit diváky. Stačilo by kromě běžců a bojovníků mít na hřišti i 2, 3 fotbalisty. Jak jsem psal, takové útočné hráče kteří vynikali v evropských pohárech jsme v kádru obvykle měli, ale aktuálně tam nikoho nevidím.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
mig52 před měsícem 08.11.2025 08:20 |Aspoň bychom si zařvali "goool". (Možná také ne).
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
belmis (přítel SN) před měsícem 07.11.2025 19:09 |Tvl. už někteří ty playstationy nehrajte. Nějakému týmu se v zápase, kdy favorit podcení další tým a navíc favorit nemá den, podaří remizovat a tady se to bere, jako bychom to měli být každý zápas my.
Nehráli jsme dobře s Bodo Glimt? Nehráli jsme velmi dobře na Atalantě? Nebo to nic neznamená, protože Atalanta je průměrný evropský klub?
Jo aha, my jsme nestačili na nejlepší světový tým a finalistu LM...Nechápu to, když si můžeme dovolit mít na každém postu hráče, který by byl ozdobou jakéhokoliv týmu první čtyřky v Anglii, Španělsku nebo Itálii.
No my jsme fakt ale neschopnej klub...A přitom taková sparta hrála vyrovnané zápasy s Atlétikem, Liverpoolem, MC. A na tom playstacionu je přece taky dokážeme pravidelně porážet....
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
houston (přítel SN) před měsícem 07.11.2025 21:00 |Polemizovat s tebou kdo je v Evropě podprůměr nebo nadprůměr nebudu, ale i v tomto kole si to týmy, o kterých si myslíme, že na ně tzv. máme, rozdaly s top mužstvy. Mám na mysli Pafos, Karabach, Brugy a nebyly to náhody. To my srdnatě zalezeme a po nákopech se i jednou za zápas na Interu i s Arsenalem trefíme mezi tyče. A o které naše hráče bys ozdobil týmy v Anglii i jinde v top ligách ? Vždyť u nás aktuálně není nikdo na prodej za trochu slušný peníze, prober se.
A tím playstationem jsi komiku dokázal, jak se ty na situaci u nás díváš. Už dost.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
belmis (přítel SN) před měsícem 08.11.2025 06:39 |Kdybys komikuvsledoval fotbal i v reálu a ne jen na playstationu, věděl bys, že na Arsenal teď v říjnu vystřelili dohromady za minut celkem Burnley, Crystal Palace, Atl. Madrid, West Ham a Fulham dohromady celkem 2x!! Např. takový West Ham, kam chodí naši nejlepší hráči ani jednou!
Stačí, když v naší lize přestaneme hrát nátlakový fotbal, protože soupeř pak zaleze v osmi lidech do vápna a je problém si tvořit šance a tady chytráci jako ty začnou nadávat, že je ta házená nebaví.
Pak přejdeme na jiný systém, kdy nemáme takové držení míče, ale dáme 4 góly ve Zlíně a máme 8 gólovek proti Baníku a zase se to chytrákům nelíbí.
Kdyby nešlo o Slavii, tak bych takovým brblalům jako ty přál na jeden rok sestup z ligy a 2 roky před tím motání se kolem 12. až 14 místa... aby si svůj nešťastný život nemuseli léčit na nejúspěšnějších trenérech historie ligy a hráčích, kteří hrají většinou na maximum.
Nadávat a kritizovat je dobré např. po zápase doma se Zlínem, kdy ani snaha nebyla 100%. Ale ne pořád, např. po zápase s Arsenalem, kde jsme jim povolili jednu gólovku nebo po zápase s Baníkem, kde máme 8 gólovek a vyhrajeme "jen" 2-0.
A chtěl bych vidět chytráky, co by říkali, kdybychom prohráli na Bayernu 4-0 nebo na Atalantě jako Bruggy nebo jsme dostali 1-5 doma s Bayernem jako Pafos...
Komentář byl uživatelem upraven (08.11.2025 07:06) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Kdybys komikuvsledoval fotbal i v reálu a ne jen na playstationu, věděl bys, že na Arsenal teď v říjnu vystřelili dohromady za minut celkem Burnley, Crystal Palace, Atl. Madrid, West Ham a Fulham dohromady celkem 2x!! Např. takový West Ham, kam chodí naši nejlepší hráči ani jednou!
Stačí, když v naší lize přestaneme hrát nátlakový fotbal, protože soupeř pak zaleze v osmi lidech do vápna a je problém si tvořit šance a tady chytráci jako ty začnou nadávat, že je ta házená nebaví.
Pak přejdeme na jiný systém, kdy nemáme takové držení míče, ale dáme 4 góly ve Zlíně a máme 8 gólovek proti Baníku a zase se to chytrákům nelíbí.
Kdyby nešlo o Slavii, tak bych takovým brblalům jako ty přál na jeden rok sestup z ligy a 2 roky před tím motání se kolem 12. až 14 místa... Takoví by to potřebovali nejvíc, aby si svůj nešťastný život nemuseli léčit na nejúspěšnějších trenérech historie ligy a hráčích, kteří hrají na maximum.
Nadávat a kritizovat je dobré např. po zápase doma se Zlínem, kdy ani snaha nebyla 100%. Ale ne pořád, např. po zápase s Arsenalem, kde jsme jim povolili jednu gólovku nebo po zápase s Baníkem, kde máme 8 gólovek a vyhrajeme "jen" 2-0..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
obiwan před měsícem 08.11.2025 08:09 |V podstatě je asi jediný řešení, odhlásit se ze všech soutěží a v Edenu nechat postavit panelák, protože kdo se má dívat na to, jak ti naši nekopové nedokáží vyrychtovat průměrný ostrovní tým...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
mig52 před měsícem 08.11.2025 08:16 |Bože, bože ... .
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
obiwan před měsícem 08.11.2025 08:25 |Neber jméno....atd.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
belmis (přítel SN) před měsícem 08.11.2025 09:01 |Za každodenní frustraci si mohou většinou dotyční sami, Boha do toho netahej.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
Snivec před měsícem 08.11.2025 08:52 |jsou jeste dalsi reseni, zakazat diskuze, zakaz cokoliv kritizovat a povinnost byt spokojeny po navsteve Edenu, podminka pro dalsi navstevu Edenu :)
ja jsem po Arsenalu neremcal, naopak jsem byl mile prekvapen, ze to nebyl takovy pruser
ale musim rici, ze vam zavidim, ze vas ten fotbal pod JiT bavi, ja bych to chtel mit take tak, ale bohuzel vetsinou z Edenu odchazim "nepobaveny"
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
belmis (přítel SN) před měsícem 08.11.2025 09:11 |Není lepší nezakazovat nic? Věční brblalové budou kritizovat všechny zápasy které nevyhrajeme po drtivém tlaku 90 minut 7-0. A já zase budu kritizovat tyto věčné nespokojence, kteří budou chtít vyhazovat během sezóny nejúspěšnějšího trenéra v historii ligy, když tým jako Slavia nebude mít formu od 1. do 35. kola, nebude hrát rovnocenné zápasy s nejlepšími kluby světa, a v lize všechno nevyhraje.
Komentář byl uživatelem upraven (08.11.2025 09:12) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Není lepší nezakazovat nic? Věční brblalové budou všechny zápasy které nevyhrajeme po drtivém tlaku 90 minut 7-0. A já zase budu kritizovat tyto věčné nespokojence, kteří budou chtít vyhazovat během sezóny nejúspěšnějšího trenéra v historii ligy, když tým jako Slavia nebude mít formu od 1. do 35. kola, nebude hrát rovnocenné zápasy s nejlepšími kluby světa, a v lize všechno nevyhraje. .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
butters před měsícem 08.11.2025 13:27 |Mě mrzí hlavně to, že jsme snad úplně rezignovali na hledání fotbalové kvality do útoku. Vždyť my jsme v LM dali 2 góly nejslabšímu vylosovanému soupeři, ale v dalších 3 zápasech bylo jasné, že gól můžeme dát jedině po hrubé chybě soupeře, ale sami si nic nevypracujeme. V Bergamu jsme sehráli vyrovnaný zápas, ale jejich branku jsme díky "dřevěnosti" v předfinální a finální fázi prakticky neohrozili. Já věřím, že Bilbao jsme schopní přehrát i přestřílet, ale dát jim gól může být opět neřešitelný rébus. Přál bych si v LM aspoň 1 výhru, ale pokud preferovaná typologie útočníka je "soubojový hráč, který nic nevypustí", tak to bude hodně těžké. Nepomáhá nám ani to, že po odchodu Dioufa nemáme kvalitu na krajích. V kombinaci s nekreativním středem pole je to důvod, proč si proti silnějším soupeřům vůbec nevytváříme šance (a někdy s tím máme problém i proti slabším).
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
martynko před měsícem 08.11.2025 16:11 |Téměř veškerou energii v zápase (nebo i v trénincích?) investujeme do zabezpečení a do aktivní obrany. Zdá se, že to hráče stojí strašně moc energie, která jako by pak chyběla na souhru v poslední třetině hřiště. Hlavně nepustit soupeře do šancí, do přečíslení, hlavně nepropadnout - taková je momentální filozofie realizáku, jako by tím byl úplně pohlcen:) Já bych chtěl věřit, že je to nějaká fáze vývoje trenérského týmu, reagující na některé bolestné ztráty a prohry v minulosti a na obecný vývoj fotbalu. Nezbývá než doufat, ze se tim realizak bude vic zabyvat, jak rozlozit taktiku pro obe složky, aby se fandove dockali v utocne fazi vetsi sehranosti, organičnosti, vice nacvicenych veci, standardek, prostě víc fotbalu.
Komentář byl uživatelem upraven (08.11.2025 16:22) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Téměř veškerou energii v zápase (nebo i v trénincích?) investujeme do zabezpečení a do aktivní obrany. Zdá se, že to hráče stojí strašně moc energie, která jako by pak chyběla na souhru v poslední třetině hřiště. Hlavně nepustit soupeře do šancí, do přečíslení, hlavně nepropadnout - taková je momentální filozofie realizáku, jako by tím byl úplně pohlcen:) Já bych chtěl věřit, že je to nějaká fáze vývoje trenérského týmu, reagující na některé bolestné ztráty a prohry v minulosti a na obecný vývoj fotbalu. Nezbývá tedy než doufat, že se s tím rralizák.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
belmis (přítel SN) před měsícem 08.11.2025 19:12 |Máš v tomto pravdu. Realizák umí hrát na riziko, kdy budeme někdy vyhrávat 5:2 atd. Ale s takovým fotbalem přijde víc ztrát. A realizák si v minulé sezóně ověřil, že jestli chce titul, má větší pravděpodobnost s fotbalem, se kterým pokud možno nepustíme soupeře do šance. S takovou hrou slaví úspěch teď i Arsenal, jen má kvalitnější hráče a dokáže dát vždycky aspoň gól.
Jde o to, jestli jít víc za každou cenu po titulu nebo hrát atraktivnější fotbal víc na riziko.
Už vidím, jak budeme bavit fotbalem, budeme druzí za spartou a části fanoušků praskne cévka.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
martynko před měsícem 08.11.2025 21:16 |A musi opravdu byt rovnitko mezi bavit fotbalem a hrat na riziko?
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
belmis (přítel SN) před měsícem 08.11.2025 21:59 |Nevím, jestli rovnítko. Pokud ale chceš hrát ofenzivní fotbal, musíš hrát víc na riziko.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
houston (přítel SN) před měsícem 08.11.2025 09:18 |Oni nedokáží vyrychtovat ani průměrný tým z ligy ! Ta vítězství s odřenými zády nejsou žádným balzámem na duši. A naše nakopávaná není žádnou pochoutkou, ale jen nedobrou kaší....
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:3
obiwan před měsícem 08.11.2025 10:37 |Je možné definovat průměrný tým z ligy?