Názory

ENIC ven aneb zbavme se ...

... tasemnice jednou pro vždy!! Všichni víme, v jakém je Slavia stavu a všichni si uvědomujeme, jaký neblahý podíl má na tomto stavu "zásluhy" britská firma ENIC...

1) Jakou vinu má slávistické vedení? Pokud je finanční situace klubu tak neúnosná, jak se píše, tak je pochopitelné, že muselo prodávat ty, o koho byl zájem, a bohužel byl.. 2) Jakou vinu má trenér Beránek? Nezvládl první zápas ve Vigu (ještě s kádrem hodný Slavie), který nás stál sebevědomí, neocenitelné zkušenosti z LM a asi 70mil kč. Dále nedokázal srovnat hráče v kabině, a taky mohl si také v létě vybrat zkušenější posily. Ale i tak bych to na Beránka neházel, protože před tím, co s tímto rozhádaným kádrem dokázal - z kádru, z něhož je 50% údajně vždy zraněných to dokázal dotáhnout na v téhle situaci skělé 4.místo v lize, před tím klobouk dolů. =) byla by pitomost vyhodit ho, aby mohl zadarmo přejít do Koš?álovic doupěte. 3) Jakou vinu mají hráči? Jen v důležitých zápasech, kdy šlo o hodně dokázali, na hřišti držet pospolu a makat ze všech sil (doma Vigo, v Teplicích, v Liberci nebo v Sofii), ale patrně se nedokázali dostatečně motivovat na slabší soupeře, kde se projevila jejich rozhádanost jako s č.B. nebo v Příbrami. 4) Jakou vinu má ENIC? Dle mého názoru největší. Nekomunikuje se Slavií a asi jen díky Slávistickým dluhům vůči této společnosti odešel Skácel. S velkým očekávaním jsem čekal na zprávu ze včerejšího jednání s panem Leškou, ale nemile mě překvapilo, že vše zůstává při starém (takže se asi rozlučme s Pitákem...), což jen podpořilo mojí myšlenku. 5) Jak z toho ven? Nákup nových kvalitních posil, už žádné odchody ale hlavně ENIC VEN !!!

Komentáře (16)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: ENIC ven aneb zbavme se ...

    (host)     před 21 lety 03.12.2003 10:34 |  
    0 0

    Máš mou plnou podporu. Snad jen, nežijeme v pohádce, peníze nebudou a bude se muset začít skutečně hrát s těmi kluky z Bčka, ale ENIC musí skončit i za cenu velmí nízkého rozpočtu. Mimochodem, co třeba PPF jako majitel klubu? Mě by se to docela zamlouvalo ...

    KenX

    • Re: ENIC ven aneb zbavme se ...

      (host)     před 21 lety 03.12.2003 11:03 |  
      0 0

      Ano. Ví ale někdo, jak to udělat. Existuje nějaký rozumný vlastník?

      • Re: ENIC ven aneb zbavme se ...

        (host)     před 21 lety 03.12.2003 11:21 |  
        0 0

        Eventuelni rozumny vlastnik je jiste natolik rozumny, ze nebude platit za to malo 400 milionu.

        • Re: ENIC ven aneb zbavme se ...

          (host)     před 21 lety 03.12.2003 11:34 |  
          0 0

          Jasně, ENIC musí pochopit že Slavii je možné prodat pouze za symbolickou částku, s tím že na ní nebude muset doplácet a zbaví se starostí.

          KenX

    • Re: ENIC ven ... Vedení má sehnat peníze ne jen prodávat !!

      (host)     před 21 lety 05.12.2003 08:44 |  
      0 0

      Jak tady čtu příspěvky některých fanoušků, připadají mi prostě dětinské. Myslet si, že vlastník bude cpát do Slávky peníze je naivní. Pro vlastníka to je prostě obchod a ten mu musí vynášet (nebo aspoň neprodělávat). Proto peníze půjčuje na úrok a při první příležitoati inkasuje zpět prodejem hráčů. Tak to bylo a bude a v tomhle Ležka plní úkoly vlastníků velmi ochotně a dobře (pak taky Slávka nikdy nestabilizuje pořádnou sestavu aspoň na dva roky a nakonec to rozeštve hráče, protože "mladí" jdou po proce ven a "staří" maj slíbeno, kdysi nešli a teď jsou zatrpklí a naštvaní, že pořád "smrdí" ve Slávce, místo aby byli venku). Bohužel vedení (management) má plnit další úkol a to je zajistit příjmy z jiných činností a aktivit než jen prodejem hráčů!! A to vedení v minulosti plnilo velmi špatně - byla doba, kdy Slávka neměla generálního sponzora, jedním z největších sponzorů bylo ROTO a ještě ke všemu velmi špatně (každý a? si pod tím představí co chce) investovalo do nákupů hráčů (myslím tím roky 1996-2001)!!!! Takhle prostě zmizely prachy, Slávka byla ve ztrátě a vznikly velké dluhy. To je neúspěšné řízení podniku pod vedením Gř Ležky!!! A jen jeho vina!!! Spartě pomohla změna vlastníků a s ní spojená změna vedení. To mělo být ve Slávce dávno odvoláno - v době ztrát a neschopnosti zajistit dostatečné příjmy jinak než prodejem hráčů. Prostě tohle neplnilo (neúspěchy řešilo jen vyhazovem trenérů, které však oni sami vybrali :o)))!!!). O tom to je. Bohužel Ležka přivedl Enic do Slávky a dobře slouží - prodává hráče, tak jak jim to vyhovuje a proto bude ve Slávce ještě dlouho. Bohužel, na všechny neschopnosti se nějak zapomělo!!! To? vše. T.Ch.

  2. Re: ENIC ven aneb zbavme se ...

    AlesJa     před 21 lety 03.12.2003 13:51 |  
    0 0

    My se tu všichni bavíme o vlastníkovi. Jenže Enic není 100% vlastník a peníze do Slavie jenom půjčuje a v tom je podle mě největší problém. Byl by lepší český vlastník který dlouhodobě investuje x mil peněz. Vrátí se mu prodejem jednoho hráče ročně(za 100 mil), reklamou,účastí v LM, pronájmem stadionu atd.

    • Re: ENIC ven aneb zbavme se ...

      Fatboy     před 21 lety 03.12.2003 15:42 |  
      0 0

      Ale ENIC se Slavie jen tak chtit zbavit nebude, jen degen by se zbavolal takové "dojné krávy",to by musela být opravdu výhodná nabídka...A na národnosti majitele nezálaží,já osobně bych si na Abramoviče II. hnedka s chutí zvykl a tu kalinku bych se taky naučil...

  3. Re: ENIC ven aneb zbavme se ...

    Zafod     před 21 lety 03.12.2003 15:21 |  
    0 0

    jj.......plne souhlasim :-)

  4. Re: ENIC ven aneb zbavme se ...

    PetCC     před 21 lety 03.12.2003 17:17 |  
    0 0

    Vámi vysněnej vlastník, člověk kterej by si každoroční stamilionovou podoprou pral ve Slavii peníze, by se masi příůiš nelíbil :-(. Přesto bych Slávii fandil dál, ale moc bych se tim nevyhatoval (tak jako v Chelsie).

  5. Re: ENIC ven aneb zbavme se ...

    bojler     před 21 lety 03.12.2003 21:54 |  
    0 0

    Vážený pane, jste naprosto mimo realitu. Nikdo si nemůže dovolit Slavii dotovat. řekl jsem to snad stokrát. Za Beryho přišli hráči za 150mil. jenom na odstupném. Za něho odešel Kuchař a Zelenka oba po 8 mil. Prvním skutečným odchodem byl až po roce a půl odchod Vachouška a nepostupem do LM vynucený odchod Skácela. Tzn. prodeji se vrátilo 72,5 za Vachouška + 65 za Skácela (alespoň podle mě je 65 "o něco málo méně než za Vachouška", jak řekl Jinoch) + Kuchař a Zelí 153mil. Až teď odchází neperspektivní Dostálek, který nemá s reprezentací nic společného a Petrouš, který za Slavii stejně už nechtěl hrát. Prosím, přestaňte papouškovat to, co plácají Koš?álovy Vltava-Labe-Berounka-Press. Ty bláboly ENIC ven jsou naprosto nemyslné. Prosím. Prosím. Proč se do Slavie dá tak snadno kopat? Co udělalo vedení Slavie za Beránka špatně? Posily za 150mil? Konečně zahájená stavba stadionu po všech těch komplikacích? Slávisté, požíráme sami sebe!!! Vzpamatujte se!!!!

    • Re: ENIC ven aneb zbavme se ...

      (host)     před 21 lety 04.12.2003 06:40 |  
      0 0

      co to plácáš za nesmysly ? jak zahájená stavba stadionu ? podívej se zpátky do minulosti - vždy? jsme všem jenom pro smích ! podívej se na Liberec - krásnej stadion, jeden z nejhezčích, pohoda, žádný sliby, žádná prohlášení že uděláme tohle nebo tohle, prostě pohoda a nikdo si z nich srandu nedělá. Není to náhodou managementem ? blábolíš fakt blbosti.

    • Re: ENIC ven aneb zbavme se ...

      (host)     před 21 lety 04.12.2003 06:52 |  
      0 0

      ty mogore, přečti si tohle a možná se ti v tý zblblý kebuli rozjasní

    • Re: ENIC ven aneb zbavme se ...

      (host)     před 21 lety 04.12.2003 12:52 |  
      0 0

      už se probuď člověče :o)

    • Re: ENIC ven aneb zbavme se ...

      (host)     před 21 lety 10.12.2003 15:11 |  
      0 0

      1.) Těch 150 milonů, jak Vy říkáte, nám ENIC nedal nýbrž půjčil a v tom je velký rozdíl!! Tím jsme se samozřejmě ještě více zadlužili.
      2.) Jak můžete říct, že byla započata stavba stadionu? Už jste tam viděl nějakého ukrajince, který by alespoň prořezal to křoví co tam roste? Já jsem tam včera šel a nikoho jsem tam teda neviděl... Až uvidim bagry a položení základního kamene tak teprve pak uvěřím. A vzhledem k tomu, že má Slavia dluhy až nad hlavu tak tomu moc nevěřím. Už jste viděl aby banka dala úvěr zadluženému podniku, který nemůže ručit ani vlastním hovnem? Já ne. Je mi to líto jako Vám, ale už se proberte a nebuďte takový důvěřivý hlupáci!! Pan Ležka nám lže už šest let - mylíte, že teď s tím přestane?

  6. Re: ENIC ven aneb zbavme se ...

    (host)     před 21 lety 04.12.2003 07:21 |  
    0 0

    Jsem take velmi zklamany ze situace ktera se ve Slavii deje ale pomalu me prestava bavit cist vsechny ty zhodnoceni situace a podobne zavery kdo co zkazil a kdo co ne , ktere vetsinou konci ENIC ven .prosim vas si uz uvedomte ze enic je majitel opakuji MAJITEL a ten si muze delat co chce i kdyz nam se to nelibi a nesouhlasime s tim. Ale jednou si tu Slavii koupil a tak je jeho aspon z tech 97 procent . A takhle to proste funguje a v dnesni dobe obecne fungovat proste musi!!