Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 13. kolo

Slavia pokračuje v bezbrankových remízách. Tentokrát z toho byla ztráta v Olomouci.

Vstup do zápasu přitom měli sešívaní povedený (svůj vliv mohla mít o den delší regenerace oproti soupeři) a zdálo se, že naváží na svůj solidní výkon z Bergama. Šance ale zůstaly neproměněny a hra postupně upadla do (pod)průměru a šedi posledních týdnů. Zklamaný jsem byl hlavně ze druhé půle - čekal jsem, že navážeme na to dobré z té první a přeřadíme na vyšší rychlostní stupeň ve snaze si jít za výhrou. Místo toho naopak přišel herní útlum, po kterém se dělba bodů nedá označit za nezaslouženou.

Přiznám se, že v tomto směru nechápu ani (ne)tahy trenéra Trpišovského, který ve druhé půli nereagoval a třeba nechal celý zápas se na hřišti trápit Chorého, jenž působil po zápase Ligy mistrů viditelně unaveným dojmem. K čemu pak máme na lavičce Chytila s Prekopem? Copak nechceme vyhrát? Detailněji rozebírat hru by bylo nošením dříví do lesa - už jsem to udělal mnohokrát a je to stále stejné. Trenér urputně sází na atletické hráče bez technických dovedností a na hřišti nám zkrátka nedosatek fotbalové kvality opakovaně chybí při dobývání obranného bloku i při finální fázi. A když už sázíme na to, že míč do sítě dostaneme silou, tak si musíme umět pomoci standardními situacemi. Jsem rád, že to trenér na tiskové konferenci konečně zaznamenal, nicméně včera bylo pozdě s tím něco udělat. V Olomouci jsme tak nechali další 2 body a sezóna nám protéká mezi prsty. Fotbal Slavie navíc viditelně nudí - gól jsme nevstřelili již alarmujících 345 minut.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jakub Markovič - 5 - Práce měl minimum - domácí nevystřelili na branku ani jednou. V závěru zápasu podle mě nevyhodnotil dobře únik Šípa, který už byl v úhlu a nešlo o vyloženou příležitost. Penalta by pro soupeře byla vysvobozením, naštěstí se kácel k zemi ještě před kontaktem.

Tomáš Vlček - 6 - Potvrdil dobrý zápas proti Atalantě. Líbilo se mi, že byl vidět v zakončení - nepovedenou Zmrzlého přihrávku málem využil ve skluzu na zadní tyči, v závěru se natahoval po nepřesné hlavičce Chaloupka.

David Zima - 6 - Hned v úvodu schytal nepříjemnou ránu loktem do obličeje od Vašulína, za což měla jednoznačně přijít žlutá karta. Obrana si jinak vedla dobře, ale bylo to i kvůli nemohoucnosti a slabé útočné hře soupeře.

Jan Bořil - 6 - Výkon v pořádku, obrana si své odvedla.

David Moses - 5 - Aktivní výkon, nějaký potenciál pro post wingbeka tam vidím, ale pořád je to spíš záplata a Moses je lepší ve středu hřiště.

Christos Zafeiris - 4 - Stal se z něj lehce nadprůměrný ligový kopáč, což mi přijde velmi smutné vzhledem ke schopnostem, které Zafeiris ukazoval na začátku angažmá ve Slavii. Jeho vývoj je tím nejlepším zrcadlem, jak fotbal vidí naši trenéři.

Oscar Dorley - 4 - Je z formy a podává průměrné výkony. Prostoru na hřišti z tohoto pohledu dostává až příliš mnoho. Je také hráčem s téměř nulovým přínosem v poslední třetině hřiště, což jen podtrhuje problémy Slavie.

Ondřej Zmrzlý - 4 - Aktivitu mu nemohu vyčíst, dostal se do dvou solidních šancí. K čemu to ale je, když je řeší naprosto mizerně. Hlavičku do rukou Koutného ještě beru, tam byl trochu z úhlu. Ale v momentě, kdy zkazí lehkou přihrávku na 3 metry na volného spoluhráče před prázdnou branku, nelze říct nic jiného, že prostě na klub velikosti Slavie nemá (samozřejmě myšleno v kontextu celého jeho angažmá tady).

Vasil Kušej - 5 - Náběhově byl výborný, ale kvalitní finále z jeho strany chybí. V tomto směru je zcela z formy, což je v kontrastu s jeho jarní jízdou, kdy se zásadní mírou podílel na povedených výsledcích.

Tomáš Chorý - 3 - Po těžkém zápase v Itálii působil unaveným dojmem. Vyhrál jen 2 z 11 soubojů, na hřišti nebyl cítit. Je s podivem, že ho trenéři nechali na hřišti protrápit se až do konce. Kdy jindy by měli dostat šanci Chytil s Prekopem?

Lukáš Provod - 4 - Také na něm se podepisuje náročný program a není herně výrazný ani produktivní.

Lukáš Vorlický - 4 - Vybavuji si jeden dobrý moment, kdy prostrčil míč na spoluhráče skrz několik soupeřů. O mnoho víc toho bohužel nepředvedl. Trenéři by měli zapracovat na souhře Vorlického a Chama se zbytkem týmu.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

13. kolo - Neděle 26. 10. 2025 13:00

Chance liga, 2025/2026
0 - 0
0 - 0
SK Sigma Olomouc
SK Sigma Olomouc

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (61)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    tolsimir     před 2 měsíci 27.10.2025 20:45 |  
    29 4

    Ten komentář k Zafeirisovi ("Jeho vývoj je tím nejlepším zrcadlem, jak fotbal vidí naši trenéři") je bohužel velmi výstižný. Já bych k tomu doplnil vzpomínku na to, když Z. Houštěcký ve speciálu KBZ říkal, že pokud by si měl vybírat, zda v týmu mít Schicka, nebo Chorého, tak absolutně bez přemýšlení sáhne po Chorém. Já k Schickovi sice moc sympatií nemám, ale myslím, že to také o něčem svědčí... A doplatí na to i Cham s Vorlickým

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Quentin     před 2 měsíci 27.10.2025 23:00 |  
      7 1

      Já jsem Chorase nikdy nemusel, ale už od ME21 v Polsku, kde byl dvojka za Schickem, tvrdím, že umí být týmu prospěšnější. Schick je střelec, na kterého musí ostatní makat. Jasný, musíme si vybrat, buď mít v týmu kanonýra nebo někoho platnějšího do mezihry. Kombinace obého to asi nemůže být, to by nehrál naši ligu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        guyincognito     před 2 měsíci 28.10.2025 09:21 |  
        18 0

        Schick hraje v top týmu Bundesligy a v létě z něj udělali nejlépe placeného hráče týmu. Na Chorého za celou jeho kariéru nepřišla žádná nabídka ani z druhé německé.
        Takže buď to vidí špatně Houšťa, nebo 30 sportovních manažerů v Německu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Pedro50     před 2 měsíci 28.10.2025 10:14 |  
          10 1

          Já myslím že to má celkem jednoduché vysvětlení. Tak jako Schick vypada v některých zápasech nároďáku podprůměrný vypadal by i u nás. Hrát v týmu kde máš kvalitní ofenzivní spoluhráče je pro útočníka jednodušší než u nás kde nedostaneš za zápas kloudnej centr nebo přihrávku....

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        rfslavia     před 2 měsíci 28.10.2025 10:34 |  
        11 0

        no tak srovnavat Schicka, kterej defacto celou karieru odehral v top muzstvech top soutezi s Chorym je uplnej nesmysl : ) nebejt sklenenka tak byl jeste jinde...
        mimochodem utocnik je od slova utocit na branu a ne od toho aby sbihal k lajne pomahat neschopnejm kridlum jak to ordinuje Trpisovskej...pak tam lita a kdyz uz se dostane vyflusanej ke strele, tak to je rana jak od pripravky

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        tolsimir     před 2 měsíci 28.10.2025 10:49 |  
        8 4

        Podle mě by týmu bylo prospěšnější, pokud by útočník uměl útočné hlavičky i střelbu (ani jedno Chorý neumí). Stačí si vzpomenout na tragické zakončení v derby po přiťuknutí Vorlického. Schick by si z Vindahla udělal dobrý den. Srovnávat tyhle dva útočníky fakt není namístě. Jeden je světový top, druhý se bude do konce života kopat za uši v české lize. Mbappe nebo Vinicius se taky moc nevrací, ty bychom tedy do Slavie asi taky nechtěli...

  2. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Quentin     před 2 měsíci 27.10.2025 23:10 |  
    15 1

    Alanore, díky za hodnocení. Těšil jsem se na něj, ale taky jsem si říkal, že je to fakt za trest tyto články psát. Teď v Olomouci mi první půlka nepřišla špatná. Ale přesně jak píšeš, čekal jsem, že ve druhém poločase zabereme a půjdeme si pro tři body. Nebylo ale z čeho, ten výkon se pak vůbec nezlepšil. Jo, taky jsem si říkal, jestli vůbec chceme vyhrát. Vysněný útočník jde na pár minut, náběhový Mojma na domácím stadionu radši vůbec. Úplně impotentní hra, můžeme být rádi za bod.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    japhy     před 2 měsíci 27.10.2025 23:11 |  
    13 2

    Zápas jsem viděl až teď, komenty nečetl, tak mějte pochopení.
    Začnu pozitivně. Oproti těm nejhorším zápasům ubylo nákopů a nahoru se dostáváme často i po zemi. Chválím, nemám pak deprese hned od začátku.
    Obrana výborně, záloha dobře, útok nedostatečně.
    Opravdu silně by mě zajímalo, čím si ta trojka nahoře zasluhuje tolik důvěry. Kušej nejaktivnější, ale zkazí na co šáhne. Chorý čím dál víc hraje u lajny, ale zase co by dělal ve vápně... Centry tam nechoděj a když, tak to letí do prdele. O Provodovi škoda mluvit, když si odmyslíme jméno, není to vůbec hráč do základu. Poslední dva jmenovaní navíc ve druhých poločasech viditelně tahají nohy, o to je nepochopitelnější, že se tam motaj do konců zápasů. Hej, trenéři, wake up!!!
    1. střídání klasicky kolem 65. minuty, další tři až v 79., to je opět sabotáž. Chytil má asi nějakej interní trest, stomilionová posila Prekop paběrkuje. Připomínám, že si na něm trenéři cenili schopnost naskočit ihned bez aklimatizace.
    Moses zatím o parník nejlepší záskok za Douděru.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      mig52     před 2 měsíci 28.10.2025 07:16 |  
      20 1

      Myslím si, že Chorý musí vydržet do konce zápasů kvůli souperovym standardkám. Když máš na hřišti 2/3 hráčů s výškou sestřiženého živého plotu a třeseš se, že by tě mohl soupeř sestřelit před koncem utkání úplně, tak je to poslední zoufalost, jak tomu zabránit. Zoufalost proto, že si toho hráče pomalu, ale jistě odrovnáváš a on pak ztrácí formu pro to, kvůli čemu je hlavně v týmu, pro ofenzívu. Pak nejsou branky, gólové přihrávky, přibývají a to brutálně prohrané souboje. A po odchodu Zafeirise přijde do zálohy, byť na jiný post kluk, který je prý ještě menší. To není nic proti němu, třeba nás ohromí výkony. Jen pro upozornění, jak "smysluplně" tým budujeme.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        japhy     před 2 měsíci 28.10.2025 09:48 |  
        4 1

        Chytil má taky hlavu.
        Fajn, tak si Chorýho necháme na 3 standardky, ale zbytek z těch třeba 30 minut je tam k ničemu, páč se sotva vleče.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        honza304     před 2 měsíci 28.10.2025 10:43 |  
        18 0

        Trpišovský z Chorýho dělá obránce, který pak na hrotu nemůže odvádět to, co v něm je. Navíc, jak se píše, běhá pořád u lajny (tak jak svýho času Trpišovský nutil Simu, nejvyššího kluka na hřišti) a na svoje centry nedoběhne!
        Pak je hodnocen jako útočník, a je jasný, že dobře to být nemůže.
        Můj názor je, že Trpišovský to postupně všem vč. Chama, Vorlickýho, Prekopa, Provoda (který asi musí hrát úplně všechno) a dalších naprosto znechutí. Pak to vypadá tak, jak to vypadá. Vasil dře, chce, chce a chce a tím to čím dál víc drhne. Co je příčinou, si každý odvodí. Mne pak štve, že po každým domácím zápase mě čtyři dny bolí v krku.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          mario63     před 2 měsíci 28.10.2025 20:57 |  
          4 0

          ..kdyby jenom Simu, těch pokusů udělat z někoho křídlo bylo víc, a nebyla to jen křídla

  4. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    EsoRimmer     před 2 měsíci 27.10.2025 23:12 |  
    13 1

    Hodnoceni presne , prakticky jako vzdy.. nekde muze clovek spekulovat jestli 4 nebo 5, ale to neni podstatne.

    Vsimam si posledni dobou (ale statistiku nedelam jenom pocitove), ze dlouho nemame vykon 8,9,10. Hlavne hrac v zaloze, utoku.. co by se mu zapas vylozene povedl.

    Dalsi je klasicka veta v hodnoceni "zapas si bezecky a do defenzivy odmakal, ale dopredu nepredvedl nic navic" a to je bohuzel posledni dobou skoro u vsech.

    Ze se nepovedl prestupak, uz je asi vice nez jasne.. , ze tahouni z jara jsou z formy bohuzel take.. ale to padne na kazdy tym .. viz Liverpool atd.. je to sport.

    Bohuzel u nas se opakuji dve veci, naprosto defenzivne ladena sestava a to hlavne zalohy na ukor nejake fotbalovosti.. a vsimnete si i jedne veci, Cham prijde a hned ma nadherne veci, staci mu par minut.. a najednou hraje znovu.. a jako kdyby se mu reklo, u nas se nehraje fotbal, nemame tu radi ulicky.. nas zajimaji bezecka cisla... samozrejmne prehanim

    s jednou veci nesouhlasim.. ja treba u Mosese ten potencial na wingbecka vidim .

  5. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    japhy     před 2 měsíci 27.10.2025 23:25 |  
    11 0

    A taky koukám, že jsme ještě neporazili nikoho z první skupiny, nejvýše postaveným poraženým je Karviná.
    Vyhnuli jsme se tedy výpadkům s outsidery, což nás trápilo minulé sezony, ale evidentně to není cesta. A to ještě pár výher bylo teda dost šťastných.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      vršek     před 2 měsíci 29.10.2025 14:55 |  
      2 0

      Nehrajeme dobře, Jistě, Ani mně se naše současná hra a forma hráčů nelíbí. Ale...
      Ta první skupina je tedy teď sparta - opět s výraznou dopomocí sudích včera!, Jablonec, Slavia, Plzeň, Olomouc, Zlín a nyní 7. Vámi zmiňované Karviné. Ano, vyjma Karviné jsme nikoho z nich neporazili a se Zlínem jsme ztratili dva body doma - velké chyba! Ale neprohráli jsme ani jeden z velmi těžkých zápasů na hřištích sparty, Jablonce a Olomouce....
      Bylo by skvělé přivézt z těchto zápasů 9 bodů ale pořád jsou to zápasy Venku u dnes nejkvalitnějších soupeřů ligy.
      No, Plzeň nás ještě čeká a jen doufám, že dokážeme přivézt i alespoň jeden bod i odtud.....
      Je zcela nezbytné porazit doma Baník před zápasem LM a poté doufat, že po Plzni naše ztráta nenaroste na bodů 6...
      To, už by mohlo být pro další vývoj ligy určující a možná s těmi "rudými arbitry" v zádech "špíny" rozhodující.

      Už jsem to sem psal - nejsem spokojen ani se hrou našeho týmu a opět ani s prací trenérského štábu...v poslední době minimálně podivná střídání a reakce na dění na hřišti,,, Ale ve zdravotním stavu, v jakém se náš tým nacházel a stále ještě zřejmě nachází i teď, je pro mne docela stejně podivné i náhlé "probuzení" a všeobecná kritika vlastně všeho, co se během tohoto podzimu děje...
      Začnu oním kritizovaným posílením týmu - těžko lze posuzovat kvality Javorčeka.... u dalších nových hráčů jde jejich kvality posuzovat docela těžké právě s ohledem na jejich podivné zabudovávání do týmu, jejich herní "vytížení" a bez ohledu na jejich základní, optimální posty v sestavě.
      Proč není Cham ihned pasován do pozice našeho nejkreativnějšího hráče a není na jeho schopnostech postavena naše ofenziva je nepochopitelné - myslím si, že fyzicky by měl v základní sestavě jistě na prvních šedesát minut každého zápasu stačit...standardky v jeho podání by snad ani nebylo nepotřeba pilovat do nekonečna,,, Jaká je skutečná kvalita Sadílka a jeho hlavní přínos pro tým je vlastně také těžko posouditelné... To samé platí i o japonském reprezentantu Hašiokovi - čas, který mu byl dán k tomu, aby přesvědčil o svých kvalitách v novém týmu je i u něho nedostatečný. Navíc jej odepsat po nevydařeném výkonu na pozici levého beka když jde o beka pravého...? Navíc v týmu, který není v optimální pohodě.... Porovnejte si výkony Bořila na postu levého obránce se zápasy kdy nastoupil z nouze vpravo - docela jiný hráč... Já bych Hašioku určitě po těch cca třech snad čtyřech poločasech neodepisoval... A posledním je Prekop - ano jistě žádný fotbalový "virtuóz", ale pro soupeře nepříjemně důrazný hráč, který by mohl v případě patřičného herního prostoru a správném taktickém využití doplnit Chorého - zvláště při nepřesvědčivých výkonech Chytila a bohužel i Provoda. No, když ono se toho na hřišti za 5 - 10 minut moc předvést nedá...
      A nemohu si odpustit ani poznámku k zápasu v Olomouci.
      On ten první poločas v Olomouci nebyl tak bídný, jak je zde i v médiích prezentován výkon Slavie v celém zápase. Nebýt tří velkých chyb Kušeje v koncovce jeho velmi dobrých náběhů ten zápas bychom myslím vyhráli. Možná by stačil i jeden gól v prvním poločase... snad...
      To, že je Kušej z formy pak prokázal i při dalších třech svých akcích v půli druhé.... Druhá půle pak byla v podání našeho trenérského týmu jasně prokoučovaná... proč nejde první do hry Cham, proč není střídán opět se trápící Provod, proč není dána výrazná příležitost a čas ani jednomu z klasických útočníku - Chytilovi či právě důrazu Prekopa do vápna soupeře...proč musí být střídán za mně asi náš nejlepší hráč Moses.... ?
      A závěrem a již jsem to sem psal po některém z předchozích zápasů. Chorý je u nás již cca rok a půl a nadále jej nejsme schopni plně využívat nejen v zakončení, ale ani v souhře. Ano, ani Chorý nepodal v Olomouci dobrý výkon, ale já stále tvrdím, že tohle nejde za ním, ale za špatným využitím jeho největších předností v prostoru vápna soupeře i v pojetí přechodu do protiútoku. Není jeho chybou, že při oněch kritizovaných "nákopech" není doplněn spoluhráči v útoku či z druhé vlny, a je pak docela frustrující jak pro nás, tak jistě i pro něj cokoli smysluplného docílit proti na něj nachystané obraně soupeře. Stále nerozumím tomu proč naše standardky, hlavně rohové kopy má na přední tyči prodlužovat hráč jehož hlavní předností je síla v zakončení při náběhu do vápna soupeře... nehledě na to, že při takových nábězích by obrana soupeře měla jednoznačně ztíženou možnost jej ve vápně obsadit a navíc by se otevřel i prostor k zakončení ve vápně pro jeho spoluhráče... nechápu....

  6. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Radek097 (přítel SN)     před 2 měsíci 28.10.2025 06:52 |  
    13 0

    Díky ztrátě dvou bodů v Olomouci, jsme za 13 kol ztratili již 12 bodů, což je stejně jako za celou základní část minulé sezóny.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      _karlik_     před 2 měsíci 28.10.2025 13:39 |  
      5 2

      "díky" ztrátě? - snad VINOU další ztráty, ne?
      opravdu odmítám za ztráty děkovat!

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        obiwan     před 2 měsíci 28.10.2025 18:36 |  
        4 1

        Kvůli ztrátě...

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          _karlik_     před 2 měsíci 29.10.2025 15:18 |  
          1 0

          i tak je to jistě možno říct...

  7. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    rybarmirek     před 2 měsíci 28.10.2025 07:46 |  
    6 4

    Zdravím, dobré ráno přátelé slavisti.Tak k hodnocení nemám co říct,je vypracované perfektně,ale stejně tak jako asi trenéři,nevím co bude dál a to mě štve,kromě debilnich reklam kvůli nimž se nedá v klidu psát.Pri předčítání zdejších příspěvků jsem smutný,ale beru to tak, že jsem zažil podstatně horší časy,tak snad bude líp.Nektere příspěvky jsou trefné,třeba to se standartkama a potom,že máme mužstvo prcku,to je zarážející,ale bohužel pravdivé,proto musí hrát Chorý až do padnutí!!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      honza304     před 2 měsíci 28.10.2025 10:47 |  
      10 2

      Zažít horší časy, kdy nás na Strahově na některých zápasech bylo něco málo přes dvě tisícovky, opravdu nechci, zvlášť když porovnám tehdejší a dnešní podmínky.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        mario63     před 2 měsíci 28.10.2025 20:46 |  
        1 1

        Jo jo, pamatuji též ty časy na větrné hůrce.. a s každým zápasem tam, vyhlížení svého červenobílého domova, kdy už bude, protože slávistický domov je jen jeden, a jmenuje se EDEN !


        Komentář byl uživatelem upraven (28.10.2025 20:47) . Zobrazit původní komentář

  8. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    cvočkař Danda     před 2 měsíci 28.10.2025 08:12 |  
    11 11

    Zdravím všechny Slavisty.Napsano celkem výstižně,ale moc pesimisticky.
    Zajíci se budou počítat po honu a máme před sebou ještě mnoho lečí.
    Pořád věřím že se to v dobré obrátí. Těším se až se na plac vrátí Holi,Igoh a Doudis.
    Zatím na čelo neztrácíme tolik,aby se to nedalo dohnat.
    S úctou cvočkář Danda.
    P.S.Slavii fandím 59 let,na jaře tpo bude 60 a moc rád bych slavil zase titul.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Slávista 51     před 2 měsíci 28.10.2025 08:17 |  
      3 6

      1*

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      SLAVIESTA     před 2 měsíci 28.10.2025 10:57 |  
      18 1

      Nevěřím, že to strhneme na závěr honu, zatím jsme trefili prd a vypadá to, že to bude pokračovat. Není to zrovna pořekadlo, které se hodí. Že můžeme ligu teoreticky vyhrát, bude platit ještě mnoho kol, pryč s falešným optimismem, vedení řešte situaci, než bude úplně pozdě! Ještě je čas, ale dlouho už to nebude trvat.
      U hodnocení nesouhlasím s 5 pro Kušeje, já jeho velký zastánce. Podělá snad úplně všechno, na náběhy mu kašlu, když jejich výsledek je absolutní nula. Čtyřka pro něj až moc(z milosti).

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      honza304     před 2 měsíci 28.10.2025 12:46 |  
      4 1

      Jak topůrko praskne, marně k hvězdám hleděti!

  9. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    IJS     před 2 měsíci 28.10.2025 08:44 |  
    18 4

    Výstižné hodnocení a hlavně přesně popsán herní vývoj Zafiho. Tak to už ve Slavii chodí. Techničtí hráči nejsou v kurzu ( Hušbauer, Beran atd. ) . Snad je Stanciu, ale ten potom taky hodně bránil. To, že Slavia hraje nekoukatelný fotbal ( a neproduktivní ) o tom bylo na tomto fóru napsáno už dost, ale já vidím problém v systému hry a ne v hráčích. A to se jen tak nezmění!
    Snad nejhorší zjištění ze zápasu v Olomouci byl pocit, že Jindra už neví jak to zlomit. Bezradnost z něho úplně čiší a televizní záběry na trenérský štáb nejsou pro nás moc povzbudivé. Trenéři evidentně nevědí, jak využít Chama a nebo Vorlického, protože by se rozsypal obranný systém. V něm má např. Oscar svoje místo, ale jak přeje půlku, tak je hřišti zbytečný. Další věc, která mě hodně vadí je úplné odepsání Mojmíra Chytila. Inteligentní kluk, který dával více jak 10 gólů za sezónu, dnes nedostane čuchnout. Chorý evidentně nemůže, ale ale Mojmu tam nepustí. Možná, že bude hrát ve Zlíně, ale co asi čekat od nerozehraného hráče... A těch bude asi víc.
    Zítra ve Zlíně tuším pokračování herní krize a vypadnutí z MOL Cupu. Jindra prohlásí, že tam dal odpočaté hráče, ale ti na to nemají! Tak asi tak.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Kratass97     před 2 měsíci 28.10.2025 09:17 |  
    21 4

    Popravdě tady už to nikam dál nevede… hrajeme hrozně bohuzel jsou tu tací co příště muzem treba vyhrát a zas tu budou psat kdo ted bude vyhazovat JiT a tak dále.. On uz nema ani sebereflexi dřívější rozhovory kdy se prohrálo s Barcelonou a on to dokázal kritizovat a tak dále jsou pryč…. Je na čase jít dál pokud chceme v Edenu zas vidět pěkný fotbal s fotbalistama… ani mě nepřekvapuje jak říká že chybí Douděra a že to je nedoceněný hráč… JiT nevadi technické nedostatky a tak dále on ma rad když ten kluk běhá na tom hřišti jak magor bojuje a je do zápasu zažranej proto taky hned řeší běžecká data místo prunikovek předených centrů hezkých střel a tak dále jeho zvedne ze židle a zatleská když tam doudis proběhne kolem lajny vyšší rychlosti než před 3 minutama

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Zd3nA1CZ     před 2 měsíci 28.10.2025 22:46 |  
      13 3

      mě o tom nepřesvědčil ani ten titul... chtěl jsem aby JT odešel už před dvěma lety... kdy se to pořád omlouvalo tím, že druhé místo dobrý.... pár bodů... ale ten herní propad nabíral na intenzitě.... nedávno jsem si pouštěl Sevillu, i jiné zápasy... tam jsme hráli fotbal... a nevadilo mi ani když se prohrálo, protože jsem odcházel s pocitem, super zápás, byli lepší... ale tuhle sezonu už je to opravdu extrém... a nevěřím ani na tu jeho gradaci formy.... naše štěstí bylo, že jsme letos nehráli žádná předkola...

  11. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    kupik     před 2 měsíci 28.10.2025 11:01 |  
    35 2

    Dobrý dopoledne, přátelé

    když se podíváme na známky kol.Alanora, za což mu patří dík, tak je jednoduchý zjistit, kde nás tlačí bota.
    Vzadu jakž takž, na středu už je to horší a vepředu? Zmar, bída, zoufalost.
    Už v létě během přípravy jsem si dovolil poznamenat, že velkohubý prohlášení páně Tvrdíka, pokud se nemýlím, že máme nejsilnější mančaft za posledních 10 let byl tragickej a strategickej úlet. Slušně řečeno.
    A do toho se přidá realizák s poznámkou, že soupeři se proti nám bojej nastupovat.
    Tam začal propad naší výkonnosti a určitě i herní morálky a nasazení.
    Vona totiž karma je zdarma a pýcha předchází pád.

    Slavia Praha má v A mužstvu pod smlouvou cca 30 hráčů a na hostování dalších asi 17.
    Tedy 4 mančafty. Slovy čtyři.
    Pominu,že máme v současný době nejvíce zraněnejch ze zadních řad. A kupodivu tam nás bota příliš netlačí.
    Problém je v záloze, problém daleko větší je v útoku.
    A dle mýho názoru je největší problém ve vedení teamu.
    Ať už v trenérech, ředitelech, vedoucích a bůhví, kdo všechno tam vymejšlí ty horory, který musíme zkousnout.

    Mně tam chybí zdravá kritika, logický uvažování a sebereflexe s pokorou.
    Stavět pořád dokola vyšťavený hráče, chtít po nemocnejch či nedoléčenejch odevzdání top výkonu je naprostá blbost.
    Nehledě na to, že to je kontraproduktivní vůči klukům co jsou zdraví, ale bohužel nepatří do svazku oblíbenců.
    Pak se totiž přesně jeví to, že L.Vorlický jde na plac na 30 minut místo nemohoucího V.Kušeje. Já proti němu nic nemám, ale když to nejde tak to nejde. To samý Oscar. To samý T.Chorý. Mám pokračovat ? Sami to vidíte.
    Bohužel to nevidí trenérstvo, nebo nechce vidět.
    Kecy, že na tréninku se jeví někdo tak a někdo jinak jsou lichý. Je na tréninku někdo diametrálně horší než O.Zmrzlý v zápase?
    Proto přeci ty náhrady skautovali, vybírali, podepisovali a teď je trénujou, připravujou avšak do hry nepustěj nebo jenom zřídka. Je těžký býti náhradníkem, a ještě těžší musí bejt přehlíženým náhradníkem.
    A chemie je v prdeli.
    A tím pádem i celá hra Slavie Praha.
    Jiskra naděje svitla doma s Bodo a pak i trochu v Bergamu.
    Doma v pohárech umíme, mančaft ženou neskutečný fanoušci. Bergamo nás tak trochu podcenilo a už se nechytli.
    Chytil se J.Markovič. Díky jemu bod.
    Jinak když se podívám na všechny zápasy podzimu, tak musím bohužel konstatovat, že Slavia je v problémech.
    A místo v tabulce není vše vypovídající.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      honza304     před 2 měsíci 28.10.2025 13:12 |  
      9 2

      Přesně napsáno, kdo v korouhev doufá, slzu otře!

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Zd3nA1CZ     před 2 měsíci 28.10.2025 22:41 |  
      16 2

      Ona bohužel nebyla vypovídající ani minulá sezóna... několik zápasů jsme opravdu neměli vyhrát... tým držel na obraně a tím, že Choras a na jaře Kušej prostě jeden gol dá... když se nedařilo v EL tak se to přikrylo soustředěním se na ligu, pak velkohubé kecy Tvrdíka... divná přestupová politika... vzkazky od insiderů jak to dost drhne na trase scoutské oddělení a Trpišák, ten se nedokáže vymanit ze starý kámošů na hřišti aka Vrba vibes, následují panic buy akce typu Prekop (uděláme z něj chudáka, protože si nekopne a nemůže za to) vysněná posila Cham, ale je to bohužel fotbalista (jako Vorlický) a tak si nekopne, natož aby náhodou proti Zlínu doma nastoupili třeba spolu a od začátku... Trpiš se asi vsadil, že v tom rozestavení a překopáváním zálohy odehraje celou sezonu. Jak píšeš, máme dva autobusy a dodávku hráčů pro A tým. Předsedovi klubu už nejspíš Tykač zavřel kohoutek na Xku, kde nás doslova poškozoval, do toho několikrát netrefení sestavy atp. teď už to vypadá, že každý zápas natřeme někoho jiného, koho to vlastně byla vina. ( Chudák Cham). Bijeme se v prsa jak máme postavený tým na ligu a LM, ale hraje stále pořád dokola stejných 13 hráčů. Pak pro změnu nadáváme na Sanyanga, Hashioku apod. protože nejsou rozehraní, Zmrzlýmu řekneme, že ho vlastně nechceme a pak hraje pořád.... a v zimě se budeme dívat na záda už i Plzni, ale Trpišák s tou jeho bandou patolízalů s drahou cizí hračkou se budou smát s novou smlouvou... a Muller taky... naše postavení v lize drží jen to jaké hráče máme... že to ještě nějak i s tou divno taktikou ukopou.... ale herně si nás s míčem namazal doma i Zlín...

  12. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Akuls     před 2 měsíci 28.10.2025 11:09 |  
    22 3

    Velký souhlas s poslední větou u hodnocení Vorlického. Bohužel se toho ale asi nikdy nedočkáme. Trenér který je přesvědčen, že tým bojovníků a běžců bude vždy úspěšnější než tým fotbalistů nebude stavět v základu ani jednoho z těchto dvou fotbalistů. Pokud se tak dosud zcela výjimečně párkrát stalo, tak vždy hrál jen jeden z těchto fotbalistů (Cham) a Vorlický ho střídal. Přitom když v několika málo případech byli oba tito hráči alespoň pár minut spolu na hřišti, tak bylo vidět jak si to spolu dávají, jak se vyhledávají a jak jsou co se fotbalového myšlení a techniky zcela někde jinde. Hned se přestalo nakopávat a začalo se hrát konstruktivně. Bohužel to nejsou obranáři a asi zatím ani nedosahují běžecké úrovně kterou JiT bezpodmínečně vyžaduje. Jak to někde říkal Vorlického otec, v české lize (a tedy i ve Slavii) by to měl těžké i Luka Modrić.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Hektor     před 2 měsíci 28.10.2025 22:19 |  
      3 1

      I když jdeme tedy hodně dolů, pochybuji, že někdo má vůbec vůli trenéra odvolat, možná by to bylo kvůli jeho minulým úspěchům i trochu kruté. Jedině snad najít v zimě Jindrovi nějaké lukrativní angažmá v cizině, aby odešel důstojně a sehnat kvalitního, moderního trenéra, pravděpodobně z ciziny a líbil by se mi i Nedvěd jako sportovní ředitel. Jenom do té doby nenabrat velkou ztrátu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Zd3nA1CZ     před 2 měsíci 28.10.2025 22:29 |  
        15 1

        to je to to.. nikdo na to nemá koule, protože jsou všichni jedna ruka... ten pokyn by musel přijít od Tykače... a to jen tak nepřijde, protože ten si nechá nakecat cokoliv od Tvrdíka... patová situace... chybí nám silný sportovní ředitel, který si bude řídit klub a sportovní úsek a trenér co si vyndá koule opět ze šuplíku. Je opravdu škoda, že jsme si nechali utéct pana Hyského... už jen to, že za něj kabina trenéři mluví anglicky aby každý hráč byl v týmu. A že nemá úspěchy... ty přijdou bohužel s Plzní...

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Hektor     před 2 měsíci 28.10.2025 22:41 |  
          15 0

          Je to smutné, ale je to pravda. Mně třeba i některé přestupy připadají, že se udělaly jenom proto, aby si na tom někdo namastil kapsu a doufám, že je to jenom dojem. Nevím co se v klubu děje, už jsem dlouho nečetl příspěvek nějakého insidera, který by nám nějaké informace mohl poskytnout.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    o5aradecek     před 2 měsíci 28.10.2025 11:19 |  
    6 3

    Alanorovo hodnocení (především hodnocení zápasu) školní stupnicí za jedna.


    Komentář byl uživatelem upraven (28.10.2025 15:26) . Zobrazit původní komentář

  14. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Ragnarok     před 2 měsíci 28.10.2025 13:16 |  
    27 8

    Popravdě mi přijde, že Alanro se trošku přežil a vůbec není schopný reagovat v hodnocení na typologiii zápasu a vektor běhu hráčů. Potom bohužel není objektivní.
    Dává-li Chorému 3, nezohledňuje, že Choras je tu teprve rok a čtvrt a za tu dobu se v špičkovém klubu nedá adaptovat a získat všechny návyky.
    Osobně mi letos přijde, že jsou výkony v pořádku a požadované plat asistenta 500 tisíc měsíčně základ půus navýšené bonusy bych okamžitě podepsal. Budeme pak v top 10 nákladů na trenérský štáb v kontinentální Evropě, ale stále s výmluvami, že Bergamo, kde mají levnější trenérský štáb než my, má jiné monžosti.

    A Alanor by měl hodnotit i Jirku Mullera, ten má totiž na současný stav také svůj vliv.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      záplata     před 2 měsíci 28.10.2025 15:40 |  
      17 4

      Jindra řídí přestupy, Jirka řídí Jindru, oba řídí Jaroslava, minimalistické řízení klubu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Zd3nA1CZ     před 2 měsíci 28.10.2025 22:23 |  
        10 1

        Jindra řídí přestupy, Jindra řídí Jirku, Jarda všechno kryje, co řekne Jindra platí, Jarda mele hubou,

  15. Třetí

    Mirslav     před 2 měsíci 28.10.2025 19:05 |  
    3 12

    Už jsme třetí no a co... alespoň si můžeme zazpívat...očekávám Zlín, Baník a Plzeň 9 bodů ...a přezimovat na prvním místě....

    • Re: Třetí

      DF007     před 2 měsíci 29.10.2025 07:07 |  
      3 1

      Nechci ti kazit radost, ale už teď vím, že 9 bodů si nepřipíšeme do tabulky, protože se Zlínem hrajeme pohár.

      • Re: Třetí

        Mirslav     před 2 měsíci 29.10.2025 08:41 |  
        3 3

        Chápu,myslel jsem obrazně,celkem bez rozdílu soutěže, chtěl jsem být kapku optimistický,ale moc mi to nejde..

  16. Našim bafuňářům

    SLAVIESTA     před 2 měsíci 28.10.2025 19:08 |  
    11 10

    Našim bafuňářům:
    Tak už tedy třetí,
    Slávka dolů letí
    No a co, no a co..
    Nedali jsme goal,
    vždyť je to je fotbal
    No a co, no a co..
    Kritici zas brečí,
    že jsme pořád v křeči
    No a co, no a co..
    Že s Trpišem v čele
    jdeme do ......
    No a co, no a co...
    Nám se všechno libí,
    nevidíme chyby
    No a co, no a co..
    Ruka ruku myje,
    ale fotbal hnije
    No a co, no a co..
    Až něco vymyslíme,
    všechny porazíme
    No a co, no a co..





    Komentář byl uživatelem upraven (29.10.2025 12:30) . Zobrazit původní komentář

  17. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Pinturichio     před 2 měsíci 29.10.2025 06:54 |  
    7 8

    K hodnocení Oscara: trefně se zmiňuje jeho nulový přínos v poslední třetině. Naprosto mi proto uniká jeho pozice při standardních situacích, kdy za vápnem čeká na odražený balon. V této pozici je zcela zbytečný – bojí se vystřelit, a když se odhodlá, často to skončí brejkem proti nám. Výjimkou, která potvrzuje pravidlo, byl jeho gól proti Plzni v sezóně 23/24. Nemáme opravdu nikoho jiného, kdo by z odražených míčů mohl více ohrozit branku soupeře?

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Dennis     před 2 měsíci 29.10.2025 08:00 |  
      22 2

      Ty vole to snad není možný tohleto... Oscar tam nečeká na odražený balón. Při všech našich standardních situacích hraje Oscar posledního hráče, který má bránit eventuální rychlý protiútok. Protože je marný v zakončení, nesere se do vápna. Naopak je docela rychlý a dobrý v bránění 1v1. Proto je poslední.


      Komentář byl uživatelem upraven (29.10.2025 08:01) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Pinturichio     před 2 měsíci 29.10.2025 10:53 |  
        2 5

        Takže podle tebe, když se po rohu balón dostane za vápno, Oskar (nebo někdo jiný) tam primárně není od toho, aby střílel a ohrozil branku?

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Dennis     před 2 měsíci 29.10.2025 13:53 |  
          2 0

          Roh se kope do vápna (obvykle) a tedy cílem je něco uhrát tam a ohrozit bránu tzv. z boxu. Samozřejmě se může stát, že se ten balon odrazí ven za vápno a někdo tam může střílet, ale cíleně se to takto na odraz nehraje... Tam je všechno hrozná náhoda a na ten odraz nemůžeš spoléhat. Pokud chceš zakončovat zpoza vápna a plánuješ to, tak podle toho už kopneš ten roh a dáš tam samozřejmě hráče, který to umí trefit. Viz např. Masopustův gól v Kluži v zápase o LM. Takhle ale my rohy dnes nekopeme.

          Většina týmů pošle útočníky, stopery a další vysoké hráče do vápna hlavičkovat či jinak zakončovat, a na hranici vápna zůstává poslední hráč, jehož primárním úkolem je zabránit tomu, aby po eventuálním odraženém míči došlo k protiútoku a přečíslení. Mimochodem řešení, že by tento hráč z odraženého míče střílel, je možné, ale taky dost nebezpečné, protože pokud jeho střela bude zablokovaná, většinou už za ním nikdo není... A při střele jsi v pohybu vpřed, zatímco blokující hráči vystupují proti míči a tedy jsou v pohybu k tvojí bráně...

          Často tohoto posledního hráče hrají beci nebo defenzivní záložníci, obvykle z toho důvodu, že bývají menší postavy a jsou rychlí. U nás to Oscar hrál už když jsme ho hráli na levém beku a už mu to zůstalo. Při útočných standardkách, kdy do vápna posíláme stopery hlavičkovat, zůstává Oscar vždy poslední.

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            Pinturichio     před 2 měsíci 29.10.2025 15:00 |  
            1 2

            Ano, to riziko tam rozhodně je, zároveň stejně jako vidím důležitý aspekt v rychlosti hráče, který je poslední. Chápu, že primárně nehrajeme standardní situace tak, aby zakončoval někdo zpoza vápna, ale přeci jen jde o standardní situaci. Když se naskytne možnost zakončit na bránu, chci tam mít někoho, kdo má skutečnou šanci skórovat.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    martyni (přítel SN)     před 2 měsíci 29.10.2025 10:57 |  
    10 2

    Trojka pro Choryho a ctyrka pro Provoda je za mě ten prusvih. Chapu, ze si je treneri vybrali jako leadry.. ale neni mozny, aby hraci za nimi nemeli zadnou duveru, aby ve trojce vpredu stridal jen jeden hrac. Proc byl Kusej nasim jedinym nebezpecnym utocnikem? Nemuzu si pomoct, jeho vytezovani tyden predtim bylo racionalni, sel dolu vcas v Bergamu i v Olomouci. Provod s Chorym odehrali pres zavit Bergamo, tim vznikl problem smerem k Olomouci, kde ale hrali taky celej zapas. Mozna se pletu, ale pokud to neni problem se silami, tak je to problem sportovni formy, kazdopadne tahle strategie vse vsadit na dva hrace proste nefunguje.

    Abych nebyl uplne negativni, na zacatku sezony jsme byli zranitelnejsi vzadu, to se zlepsilo, Doufejme, ze Jindra zvladne vyresit i problem ofenzivy, dotedka se mu darilo prekonavat drobny krize rychle.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Zd3nA1CZ     před 2 měsíci 29.10.2025 13:57 |  
      9 1

      tohle ale není drobná krize, ale dlouhodobý bublající problém... vybral si tým na LM a ligu, ale točí jich 13, pak jsme jen zbytečně naštvany na ty co přijdou na plac a jsou nerozehraní, že kazí....

  19. Radost z fotbalu

    JS (přítel SN)     před 2 měsíci 29.10.2025 12:16 |  
    25 7

    Když jsem přišel na Slavii poprvé v roce 2005, běhal po křídle jistý Dušan Švento a naprosto mi učaroval svou rychlostí, fotbalovostí a přesností. V kombinaci s Krajčíkem na druhé straně to byl koncert.
    Po nich úřadovali Belaïd a fotbalový elegán Tavares, neuvěřitelné fotbalové momenty ale míval i navrátivší Šmicer nebo mladý Necid.

    I během období s prominutím sraček se vždycky našel nějaký „světlý moment“ (hráč), který měl fotbalové kvality, na které se dalo koukat – Boudjemaa a Kenia. I když celkově Slavie moc radosti nedoručovala.

    O období, kdy jsem v kádru měli Stocha a virtuosa Stancia, ale i kometu Simu, není třeba nic rozepisovat, to už si asi pamatujeme všichni.

    Ale jde o to, že poslední dobou (už loni) jsme obětovali důvody, proč se na fotbal chodí (a kouká) nějaké neproduktivní fyzické přetlačované a nakopávané. Jindřich ve jménu jedenácti bojovníků naprosto vymazal slávistické DNA. Vždyť zápasy rvala vždycky Sparta, zatímco my jsme hráli technicky, rychle a pro diváky. Teď se karta obrátila. A na rozdíl od rudochů tu fyzickou přetlačovanou ani neumíme využít.

    A mě to nebaví. Celkově je koukat na Slavii útrpná nuda. A jestli to takhle půjde dál, tak stadion pro 30 tisíc diváků fakt stavět nebudeme. Za chvíli zas na Zlíny a Karviné bude chodit 8-9 tisíc diváků.

    Vraťte nám radost z fotbalu.
    Kurvadrát.

    • Re: Radost z fotbalu

      Alanor (admin)     před 2 měsíci 29.10.2025 13:15 |  
      19 2

      Nejenže je ta hra nekoukatelná, ale už nenese ani výsledky. A trenér tím popírá i sám sebe. Na Interu jsme v roce 2019 nastoupili v základu s Hušbauerem a Stanciem (a oba odehráli celý zápas) a málem jsme tam po skvělém výkonu vyhráli.

      Umíte si to představit dnes? Tenhle rok se trenéři ze soupeře podělali dopředu, dali tam 3 defenzivní záložníky a po zoufalém výkonu jsme prohráli 3:0.

      Tohle už NENÍ ten Trpišovský ze zlaté éry!

      • Re: Radost z fotbalu

        Zd3nA1CZ     před 2 měsíci 29.10.2025 13:55 |  
        15 2

        a nejhorší je, že se zasekl na starých hráčích.... jak může do*rdele pořád hledát nového Olího ??? atp. dřív dostal 14 druhů salátů a udělal z nich tým.. z každého vymáčkl jeho maximu a využíval jejich herních předností... teď už roky je přednost asi jen tabulka v excelu kde si srovná kdo kolik naběhal a pod 25 jménem dá Del a je mu jedno kdo tam je, hlavně že bude jen tupě běhat a nakopávat... takhle u nás Cham zahraje své nejhorší období a odejde... a čekám kdy to přestane bavit třeba i Vorlického... (nemůžeme donekonečna říkat, že ten kluk musí být vděčný... když ho ani nenecháme hrát... ) už se Zlínem odcházelo v 80 minutě dost lidí... a bude hůř...

        • Re: Radost z fotbalu

          vojtal     před 2 měsíci 29.10.2025 14:55 |  
          11 6

          No v tom si myslím, že to právě je. Dřív hrál s tím co musel, nyní hraje s tím co chce. Dle mého názoru nejlepší výkony podával, pokud "zdědil" hráče po předchozím realizáku, nebo fungoval v tandemu se skutečným sportovním ředitelem. Tohle není o Trpišovském, tohle je o sportovním systému. Kritizuji to tady dlouhodobě, jenže jsem byl ještě donedávna ubíjen argumenty "podívej se co JT ve Slavii dokázal", "Tvrdík by měl mít sochu protože nás zachránil", "vyhráli jsme ligu s největším náskokem" a podobnými nesmysly.
          Přijde mi to jako totální rezignace na sportovní stránku věci, kdy se vše vsadilo na jedinou kartu - Trpišovského, namísto toho, aby se dál budoval koncepční sportovní úsek s dlouhodobou strategií.
          A Tvrdík se dle mého dost přepočítal v tom, že faktor Trpišovský to dokáže sám táhnout i další sezony a že lidi budou chodit na fotbal kvůli fanzonám a dalším kolotočářinám okolo. Což je sice fajn vybrat si z desetichodového menu ve fanzoně, ale mě osobně jde především stále o ten fotbal a na tenhle humus se fakt nedá už koukat a přestává mě bavit na to chodit.

    • Re: Radost z fotbalu

      Ados     před 2 měsíci 29.10.2025 13:47 |  
      16 0

      A já si myslím, že ty hráče v týmu pořád máme jen z pro mě nepochopitelného důvodu je dusíme atletikou a soubojovostí. Vzít nás teď trenér, který chce hrát ofenzivní fotbal, tak jsem přesvědčen, že ho hrát budeme a bude se na to dát zase koukat. JiT musí začít u sebe, pokud už nemá sílu pokračovat, ať to položí a všichni mu zatleskáme za krásné časy. Už teď je naší legendou.

      • Re: Radost z fotbalu

        zeleznik2     před 2 měsíci 29.10.2025 19:47 |  
        1 0

        Trošku mě to připomíná náš naroďák ať jde o hokej nebo fotbal. Největší úspěchy přišli, když hráli srdcem a ne technicky, tlačili se do brány, stříleli z každé pozice, dnes se snaží o techniku a mnohdy, natlačit až do kuchyně a ani nevystřelí.

  20. Svrchovaní vládci

    Láryfáry     před 2 měsíci 29.10.2025 13:13 |  
    7 0

    JiT: Chaloupek měl ještě dopoledne 38°C, museli jsme mu srážet teplotu, ale chtěl hrát.
    JiT v posledních 6 sezónách 2x na podzim a 2x na jaře: týmem se prohnala viróza, řešíme co s tím.
    JiT masterclass.

    • Re: Svrchovaní vládci

      zeleznik2     před 2 měsíci 29.10.2025 19:44 |  
      1 1

      Opravdu nevím, proč máme tolik smůly, jistě nemoc i zranění přicházejí, ale my je snad máme předplacené.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    zeleznik2     před 2 měsíci 29.10.2025 19:42 |  
    0 3

    Nula vzadu jediná spokojenost v tomto zápase. Přál jsem si, abychom zápas zvládli podobně jako na jaře, bohužel pokud neproměníme žádnou ze svých šancí, nemůžeme, uspět.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Myšák     před 2 měsíci 30.10.2025 15:42 |  
      1 0

      Klapzubova jedenáctka vyhrávala 15 : 0 všechno, to bys chtěl? :o)